Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ne hagyd, hogy a kutas tankoljon helyetted!

2010.03.02. 10:50 :: SilentSound

Nem hiszem el, hogy még mindig van, aki nem tanult az elmúlt sok év benzinkúti lehúzásaiból, tele van velük az internet, meg itt a blogon is volt már jópár ilyen sztori. Bár én is azt hittem, hogy teljesen evidens mindenki számára, leírom újra: te tankolj saját magadnak, annyit, amennyit te akarsz. Ha jön a kutas, köszönöd szépen, de megoldod egyedül. Tankolni jöttél, nem olajszintet ellenőriztetni. Ha nagyon nem tudod magadtól, hogy hogy is működik az a gumicsöves pisztoly alakú izé, akkor meg ott kell állni mosolyogva a kutas mellett, amíg be nem fejezte a töltést és vissza nem tette a helyére a töltőpisztolyt (vagy hívják akárhogy is), mert csak ez után nem tud a te kontódra kannát tankolni, meg így nem tud jelezni a kasszásnak, hogy mennyit is kell fizetned. A kasszánál meg lehetőség szerint kártyával kell fizetni, akkor nincs az sem, hogy "jajj, véletlenül elszámoltam egy ezressel", bár szívni itt is lehet.

Zsóka nyitva hagyta a kiskaput, amit a kutas szemérmetlenül ki is használt. Az már megint egy másik kérdés, hogy miért jobb 5000 Ft-onként tankolni és háromszor sűrűbben járni benzinkútra, az üzemanyag nem romlik meg olyan könnyen, mint a felbontott tartóstej. De erre biztos volt oka, nem is szeretnék más pénztárcájában kutakodni, viszont itt is háromszorosára növelte az átverés lehetőségét. Én meg asszem a Shelltől se kapok szponzori üzemanyagkártyát...

Lelkes olvasótok vagyok, ezért szeretném elmesélni a történetemet, ami nem nagy durranás, de lehet hogy másokat megkímélek egy kellemetlenségtől.

Tegnap (március 1-jén) Tatabányán a Köztársaság úti Shell kúthoz mentem tankolni. Odajött az egyik alkalmazott "segíteni". Megkértem, tegyen az autómba 15 liter benznint. Bementem a pénztárhoz, ahol feltűnt, túl sokáig folyik az a kevéske benzin.

Kimentem rákérdezni, mi tart ennyi ideig, mire csodkálkozva mondta, hogy ő 15 ezret értett!

Csak rá kellett volna néznie az autómra, azonnal levágja, hogy csontszáraz tankba két lábbal taposve sem megy bele a 15 ezer. Nem is ment, "csak" 13500 amit természetesen ki kellett fizetnem. Ilyen árak mellett így lehet hozni a forgalmat gazdagon, mert egy nő mit is tud tenni ilyenkor? Fizet, majd otthon sírdogál egy sort.

Nagyon sok sünt kívánok neki!!! Remélem, mindenki elolvassa és nagy ívben elkerüli a kutat és a magas, ősz hajú, középkorú férfit!

297 komment

Címkék: autó sztereotípia benzinkút lehúzás női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igazi hős 2010.03.02. 10:55:29

Lehet már a posztolót?
Nekem (pláne nyáron) sokáig elég egy tank benzin, mégis mindig teli tankolok. Egyrészt minek menjek plusz 2-3-szor egy hónapban, másrészt így tudom mennyit fogyaszt az autó.

igazi hős 2010.03.02. 10:59:20

@igazi hős: Egyébként meg ne nyúljon kutas az autómhoz...

old bahaman 2010.03.02. 11:02:55

Ha nincs 13.500 egy tank benzinre, minek van autója.

Grg76 2010.03.02. 11:03:24

Na de legalább ő kapta meg a benzint, nem a kutas kannájába ment...
Nem azért, hogy védjem a kutast, de szvsz lehet, hogy tényleg félreértette...

Grg76 2010.03.02. 11:08:42

Nyilván ha sumákolni akart volna akkor beletölti a 15 litert aztán jelez a pénztárosnak, de itt nem ez történt.
Persze bosszantó, ha 3x annyit kell hirtelen fizetni, de ahogy már a postban is irva van, a benzin nem romlik meg. :)

Bobby Baccala 2010.03.02. 11:13:53

@old bahaman:

mercsak....hogy legyen mit kérdezni

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.03.02. 11:16:31

@old bahaman: Először nagyon felhúztam magam ezen a minek van autója dumán, de rájöttem, hogy 3 eset lehetséges, és lenyugodtam:
-Vagy egy 12 éves kis pöcs vagy, akinek még fingja sincs ilyesmiről, mivel mindent anyuci fizet, azért írogatsz ilyeneket: Akkor fölösleges felhúznom magam, mert úgy sem érted meg
-Vagy annyira zsír gazdag vagy, hogy az alatt az idő alatt is, amíg megtankolod a luxusverda 150 literes tankját, többet keresel, mint amennyibe a tankolás került: Akkor fölösleges felhúznom magam, mert úgy sem érted meg
-Vagy igazából csak provokálsz, akkor meg azért fölösleges felhúznom magam. :-)

Szóval inkább nem is írok semmit, jó?

theutat villám 2010.03.02. 11:29:07

Alapszabály, hogy kutas nem nyúlhat a kocsihoz, pláne nem tankolhat bele. Most megtanultad Te is.

igazi hős 2010.03.02. 10:55:29
Bárcsak elég lenne nekem is egy tank benzin (55L) egy hónapra, de sajnos még a 3 sem takarja be. És nem céges.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2010.03.02. 11:30:55

Lehet már a posztolót? rovat:
kevesebb benzint kaptál, mint amennyit kifizettél? ha igen, akkor "lehet már a kutast"

ps: egyébként én sem engedek kutast a kocsi közelébe

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2010.03.02. 11:34:07

@newtehen: ne húzd már fel magad, nehogy már csak a zsírgazdagok tudjanak telitankolni. annyira szarul nem állunk

másképp mondom: nem vagyok zsírgazdag, de mindig koppig tankolok

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.03.02. 11:39:05

@Hammer: Jójó, én is teli szoktam tankolni. Mondjuk a motort jobban szeretem, az tele van 3000-ből. .-)
De azért bosszantó lehet, ha hirtelen beugrik +10.000 Ft kiadás.

Bár a volt feleségem ezt egyszerűbben oldotta meg: Odaadta a kocsikulcsát, és közölte: Már megint ég a sárga lámpa, csinálj már Vele valamit, jóóóó?

Sajnos csak válás után jutott eszembe, hogy ki kellett volna szedni az égőt a sárga lámpából...

trixilw 2010.03.02. 11:39:56

Eleve ki az aki Shellnél tankol, ha a magas árak mellett semmi más extrát nem lehet tőlük kapni? Ja de igen, rosszul számolt visszajárót.

SimiTomi 2010.03.02. 11:42:26

Az nem lehet, hogy tényleg félreértett valamit a szerencsétlen arc?
@theutat villám: Na, ezzel pont így vagyok én is.

SimiTomi 2010.03.02. 11:48:32

@newtehen: Nem tudom, igazából szeretek alapból nem feltételezni ilyet, s lehet, hogy ez mondatja velem, de a 15 litert és a 15 ezret még össze is lehet keverni.

Persze ha egy mocsok állat a kutas, akkor dugják föl neki a tanker csövét nagy nyomáson, s aztán még fizesse is ki, ami melléfolyt.

mohusssska 2010.03.02. 11:50:46

fasszopó kutasok és főleg a soppos kurvák aki alap dolognak veszik a visszajáró megtartását!!

De akkor énis leírom kedvenc shoppos storymat.
Autópiac nevű újság. Odaviszem, leblokkolja aszondja 200!!! (195FT az újság)
mondom igen a kurvaanyád ako nesze bankkártya(1gyből 195 volt)
nem az 5 ft hanem maga a hozzáállás!!

finest 2010.03.02. 11:51:26

Én is szoktam ott tankolni, majd mondom a kutasoknak, h de nem ám 15.000-ért 15 litert! ;)

movhu 2010.03.02. 11:52:02

Autós alapszabály, hogy soha nem hagyod semmilyen országban, de leginkább itt a kutast tankolin.
Ha a fenti szabály ellen mégis véteni akarsz, akkor árgus szemekkel nézed, amint a kutas letekeri a sapkát, az óra 0-át mutat, tankol, visszarakja a pisztolyt, rátekeri a sapkát. Te ekkor indulsz el fizetni. Akkor is, ha ő ösztönöz, hogy menjél nyugodtan.
Ha ezt mégsem tartod be, akkor vállald a következményeket.

FDToth 2010.03.02. 11:54:01

Múltkor beállok tankolni, jön a kutas, mondom, hogy köszönöm szépen, megoldom. Megyek a pisztolyhoz, de kikapja a kezemből, félrelök és ő tankol, miközben és csak csodálkozok. ilyen is van? :D LOOL

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2010.03.02. 11:55:42

ha nincs penzed egy teljes tank benzinre, valoban add el es jarj tomegkozlekedessel.

alap, hogy ha kocsival jar az ember, mindig legyen nala 20-30e forint, barmilyen esetre

metal · http://electric.blog.hu 2010.03.02. 11:57:34

Mert persze a posztoló még soha nem hibázott!

idiesel 2010.03.02. 11:58:31

Nem védeni akarom a kutast, de általában az ember ha tankolni megy, akkor az összeget nézi. Én legalábbis mindig.Nem számít, hogy hány liter...

Bozdurgán 2010.03.02. 11:58:54

mennyi sok okos fasz gyűlik ide állandóan.
Azért tankolt 5000ért mert hónap végén már inkább a gyerek menzáját fizeti be fizetésig,vagy azért mert nem minden nap használja és most pont ennyi kellett, vagy azért mert 15literből elmászkál fél hónapot egy kistelepülésen.
Gondolom a a sok faszfejnek aki ezen rugózik nincs feltöltőkártyás telefonja, mert minek töltögesse állandóan, vagy ha van akkor is kizárólag 15.000 ért tölt.

konyvelomo 2010.03.02. 12:00:33

Azért ez nem a klasszikus SilentSound által felvázolt helyzet, lehetett akár VALÓBAN félreértés is.
Ettől függetlenül a tankolás nem bonyolult, kérj meg valakit (akár a kutast) h mutassa meg először, aztán megy egyedül is és nincs félreértés ...

hunyuan 2010.03.02. 12:02:40

"alap, hogy ha kocsival jar az ember, mindig legyen nala 20-30e forint, barmilyen esetre "

ja persze..
nálad pontosan mennyi is szokott lenni?, természetesen mindig...

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.03.02. 12:04:47

még sosem tankoltam úgy, hogy litert mondtam volna a kutasnak. valahogy nálunk az a szokás, hogy "ötér" meg "tízér" tankolunk. lehet, hogy a kutas is így van programozva és teljesen jóindulatúan akart tankolni "tizenötér".

idiesel 2010.03.02. 12:05:24

Egyetértek triumphator

schnee 2010.03.02. 12:06:33

shell kúthoz értelmes ember nem jár (főleg nem engedi a kutast hozzányúlni az autóhoz és főleg nem fizet kézpénzzel)

:)

indapass90210 2010.03.02. 12:08:24

@Bozdurgán: én pl szoktam 15 rugójér tölteni, meg szoktam egyszerre 70 liter benyát az egyik tankba, meg 80 liter gázt a másikba. Aztán mondjuk 2-3 hónapig se ilyen, se olyan töltés miatt nem kell kerülőutat tennem. Sikeres-e vagyok?

Bozdurgán 2010.03.02. 12:09:33

@schnee:

szerintem a shellnél a labdás, kisautós akciói jól eltaláltak, akinek fiú gyermeke van szerintem nem kerülheti el a sorsát:)
Mondjuk hogy honnan szedi a shell a szolárlény kutaspicsákat azt nem tudom, de magasan nyeri legvisszataszítóbb kutasok címét.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2010.03.02. 12:11:33

@hunyuan: mint irtam, 20-30e

manapsag hihetetlen, ha valakinek ennyi penz van a tarcajaban? hehe

Bozdurgán 2010.03.02. 12:13:42

@Dövan:

képzeld én is teletankolok, és kb 10 éve nem tudom mennyi a telefonszámlám, mert nem én fizetem.
A kérdés nem az, hogy tele tudom e tankolni az autot, hanem az, hogy ha igen az feljogosít e arra, hogy más ember tankolási szokásaiba beleugassak.
Szerintem mindenki volt már olyan helyzetben, hogy egyensúlyozni kellett hónap végén.

"streetfighter" 2010.03.02. 12:18:16

Én sem járok Shell kútra.
Nagyon rühellem mikor akaratom ellenére a jóval drágább üzemanyagra akarnak rábeszélni
( sokkal jobban megy tőle az autó címszóval )
és szinte "könyörögnöm" kell, hogy hadd tölthessem bele a sima 95-öst.
Egyébként mindig magam tankolok. Ez olyan "személyes" dolog.

.lll. 2010.03.02. 12:18:56

ezér kell a Bach csomópontnál tankolni

buzi egy állás ez a segíthetek benzinkutas

Escobar888 2010.03.02. 12:20:01

A véletlen kevesebbet adtam vissza már többször elő fordult velem is.
Szánalom, hogy még mindig próbálkoznak vele.
A tele tankolás pedig sajnos nem minden esetben megengedhető. egyre gyakrabban fordul elő velem is, hogy 4-6 ezrest teszek csak az autóba mert némi kp. azért maradjon nálam.
Ez van sajnos. Autózni kell, de az üzemanyag egyre drágább. Illetve minden egyre drágább csak a fizetések nem követik az uniós árakat.

movhu 2010.03.02. 12:20:25

@gergo: Én már vagy 10 éve csak telitankolok, de speciel soha nincs nálam 5000 forintnál több, a legtöbb esetben annyi sem. Bankkártyám az van, legalább kevesebbet hagyok el vagy lopnak el, ha eltűnik a cuccom.
Az utóbbi időben sem itthon, sem külföldön nem volt olyan, hogy kp-ra lett volna szükségem úgy, hogy nem tudtam volna előtte egy bankjegykiadót útba ejteni.

Take-it-Easy 2010.03.02. 12:21:30

@gergo: nem, nem hihetetlen. Csak nem kéne alapnak venni, és kinevetni azokat, akiknek esetleg nincs erre keretük. Mert mondjuk ez a havi kajapénzük kétharmada. Például.

indapass90210 2010.03.02. 12:21:33

@Bozdurgán: Alavetően felelőtlenség olyan helyzetet teremteni, amikor nincs az embernek legalább 1-2 hónapnyi tartaléka. Ez körülbelül olyan fokú felelősségtudatot sejtet, ami miatt pl. egy kutyát sem lehet két heti kajával otthon hagyni. Két napig zabál, egy napig szarik, a maradék 11 napban pedig megdöglik éhen.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.03.02. 12:22:02

Dolgoztam benzinkúton, és én mindig udvariasan álltam a vevőkhöz (elsősorban a hölgy ügyfelek kifejezetten kérték a segítséget, volt hogy be is jöttek a shopba ha épp nem volt kint senki a placcon) - természetesen a "köszönöm, megcsinálom" kijelentést tiszteletben tartottam. Azonban én is rengeteget mesélhetnék arról, hogy mennyien vannak akik eleve bunkó módon jönnek a kútra, és az iménti helyett köszönés nélküli "mennyémáinnen", rendszámnélküli C-típusú (előszeretettel fizetés nélkül távozó) "mitnézelköcsög" beszólása amikor távolról figyelem... Köcsög ügyfél legalább annyi van, mint köcsög eladó, mindenhol, nem csak benzinkúton.

Take-it-Easy 2010.03.02. 12:22:52

@Dövan: hjaj, de jó lenne, ha ez tényleg csak felelőtlenség/felelősség kérdése lenne...

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.03.02. 12:22:57

@Bozdurgán: Akinek annyi pénze sincs, hogy a gyerekének enni adjon, az a faszér nem jár busszal?

jobbos 2010.03.02. 12:29:23

Általában én is teli tankolok, hogy lássam nagyjából mennyi volt a fogyasztása a kocsinak.
Néha azért simán előfordul, hogy nincs már nálam annyi lóvé hóvégén, de kell pár liter hogy fizuig eljárjak.
Megaztán kezdem faterom álláspontját is átvenni, ő azt mondja boldogabb ha nem tudja mennyit eszik a kocsi :D

Bozdurgán 2010.03.02. 12:30:41

@Dövan:

Alapvetően 6 hónapnyi az a tartalék ami ideális esetben célul kellene kitűzni.A te általad említett 2 hónap is klafa, de szerintem sok embernek nehezen tartható.
A kutyát egy felelős ember nem hagy egyedül 1 napnál tovább, mert családtag. de ez nem tartozik szorosan a témakörhöz.
A konklúzió szerinted:

ha nincs 2 hónapnyi tartaléka, akkor nem tud teli tankolni, ha meg nem tud teli tankolni akkor nem felelős ember:)
Mindezt te, mint mindenható (aki spórolásból gázzal jár) megítéled, és kinyilatkoztatod:)
Vissza kellene venned:)

tmm 2010.03.02. 12:31:42

Nem arról van szó, hogy nincs pénze, én is jártam úgy az alföldön, világvégén, hogy 100km-es körzetben az egyetlen benzinkút nem fogadott el bankkártyát, véletlenül volt nálam egy darab ötezres, ezért tudtam tankolni annyit, hogy eljussak Kecskemétre egy civilizált kútig. Mellesleg, a tízezerért kéreket nem szokás 10 liternek félreérteni, mint ahogy a hentes sem 15 dkg-t dob véletlenül a mérlegre 20 helyett, hanem 25-öt.

indapass90210 2010.03.02. 12:33:09

@Easyke: azért az is benne van, mert ha pl valakinek csak szárazkenyérre tellik, akkor legyen mindig annyija, amiből még tud két hónapig szárazkenyeret venni akkor is, ha otthon fekszik betegen.

2010.03.02. 12:35:12

Nekem az egyik kúton megkérdezték, hogy ellenőrizzék -e az ablakmosót. Én hülye, mondtam, hogy igen, mert nem tudom, mennyi van benne. A pasi tölcsér nélkül kezdett hozzá, sikerült is melléönteni. Az eredmény: 2 napig hol volt tompított, hol nem, mert beázott valamelyik csatlakozó.

Ppix 2010.03.02. 12:37:09

@newtehen:
Nem kell kiakadni a "minek autó, ha nem tud teletankot fizetni" dumán.
Ugyanis nagyrészt jogos. A lakosság pénzügyi tudatlanságát mutatja, hogy bevállalja hitelre a kocsit aztán 2 meg 5 ezer forintosával jár a kútra.

Mindeki tudja mennyibe kerül az autó, a benzin. Ha várhatóan nincs annyi pénze, akkor használja kevesebbet, tankoljon ritkábban.

De ha már olyan szintű csah-flow problémával küzd, hogy ma nincs 10 ezer forintja benzinre, de jövő héten talán lenne, akkor kurvára el kellene gondolkozni azon, hogy van-e neki pénze autót fenntartani. Ha holnap beleszál egy őrült és rommá töri, akkor mi lesz? Annak miből fizeti a költségeit? (CASCO kevés lesz...)

Az nem spórolás, hogy 5000-renként tankolsz, hanem elbaszottul szar, szinte csődközeli anyagi helyzet, totális kiszolgáltatottság.

Picsasereghajtó 2010.03.02. 12:37:47

Posztoló szarjon sünt. A kutas tévedett, ami nem szép dolog, de nem átbaszott, hanem tévedett. Ennyi erővel

- Ne hagyd, hogy a boltban a pénztáros lehúzza a tejet, mert már volt olyan hogy véletlenül kétszer húzta le. Inkább lopd el.
- Ne hagyd, hogy az étteremben pincér vigye ki a kaját, mert megbotolhat, és rád öntheti a forró levest. A legjobb, ha magadnak főzöl.
- Nagyáruházban, hipermarketben soha ne bízz az árufeltöltőben, mert lehet hogy a drágább hajfesték dobozába tette az olcsóbbat, a drágát meg elrakta magának. Menj be a raktárba, és a bontatlan dobozból vegyél ami kell

Egyébként itt a jó idő, inkább bringázzatok. Amióta a két kereket választottam, soha nem volt semmiféle attrocitásom benzinkúton. :)

pyromaster 2010.03.02. 12:40:19

@old bahaman: "Ha nincs 13.500 egy tank benzinre, minek van autója"

Ha nem tudod felfogni, hogy miről szólt a poszt, akkor minek pofázol?

Egyáltalán minek élsz te szaragyú?

igazi hős 2010.03.02. 12:40:40

@newtehen: "ki kellett volna szedni az égőt a sárga lámpából... " MegaLOL!

College · http://college.freeblog.hu 2010.03.02. 12:41:16

Mondjuk a dráma kicsit túlzó, azért nem hiszem, hogy emiatt otthon kellene sírdogálni.. Végül is nem lettél meglopva, csak teletöltötték a kocsidat benzinnel.
Annyival később kell menni tankolni.
Vagy csak én érzem úgy, hogy a nők MINDENT túlkomplikálnak?

"streetfighter" 2010.03.02. 12:42:21

Az a szomorú, hogy nálunk nagyon sok embernek kilóg a lába a takaró alól, de nem veszik tudomásul.
Egy-kettő meg is rohadhatna ott ahol van!

wagabound 2010.03.02. 12:42:45

Kedves Zsóka, azért a kutas nem két lábon járó autókatalógus, hogy tudja, melyik kocsi csontszáraz tankjába fér 15 rugónyi nafta. És ahogy több kommentelő is megírta, nincs kizárva, hogy a kutas valóban félreértette, hiszen a 15 ezer is elég gyakori kerek összegnek számít tankolásnál.

Nem a céget kellene rögtön névvel-címmel-telefonszámmal-GPS koordinátákkal nyilvánosan kicikizni, hanem előbb el kéne gondolkodni azon, hogy kegyed nem volt-e hibás ebben a szituban?...

indapass90210 2010.03.02. 12:44:16

@Bozdurgán: Nincs kutyám, de szerintem nem is lesz, amíg nem tudok olyan körülményeket teremteni, ahol egy kutya jól érzi magát. A kocsiba meg kutya nem ül be, majd két hétig eteti a szomszéd :)

Az általad levont konklúzió nem pontos, gázzal pedig egyszerűen megéri járni.

Egi78 2010.03.02. 12:45:08

Shellesekkel vigyázni kell, mivel én is Smart kártyára nyomom a pontokat, sokszor járok arra. De többszőr is megpróbáltak palira venni. Veszprémben a volt Tesco kútnál legutóbb a kiscsaj elkezdte nyomnia dumát, hogy kisautó, meg bögre, F1 pohár ennyi smart pontért, ilyen meg olyan akció, de a végén 2700 Ft. elfelejtett visszaadni.
Rászóltam még neki állt feljebb, duzzogott.
Jan és NEM véletlenül számolta el magát!!!
Szerintem a kutas genyák simán leveszik a gyanútlan nőket, eleve a tankolásnál, meg a külömböző "ellenőrzéseknél."

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.03.02. 12:46:05

@wagabound: Azért ha pár hónapot lehúzol kúton, nagyjából sejted hogy a kispolszkiba meg a smartba tizenegykét liternél több akkor sem megy, ha szemmel láthatóan porzik a tank :)

Egyébként van egy dolog, amikor indokolt lehet a 15 liter: sok céges üzemanagkártyán mennyiségi, és nem pénzlimit van, tehát a cég megszabja hogy az aktuális ártól függetlenül te a céges autóba havi 50 litert tankolhatsz. Így ha már 45-öt elautóztál, akkor 6 litert nem tudsz tankolni a hó végéig, mert így a céges kártyád úgy fog viselkedni mint a bankkártya, amin nincs fedezet.

igazi hős 2010.03.02. 12:46:53

@lófő: "Bach csomópontnál" Inkább BAH csomópontnál, hamár pár napja volt kimerító poszt a helyről.

RaveAcE 2010.03.02. 12:47:11

@"streetfighter":
Majd ha felnősz, nem apuka fizeti a benyót, lesz családod, zasszony otthon marad a csemetével, 1 fizusből éltek 3-an, majd 4-en, akkor megvilágosodsz, hogy fizetés előtt 15 litert tankolni vagy 15000-ért tankolni nem ugyanaz.
Addig is ne szólj bele a felnőttek dolgába!

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.03.02. 12:48:54

Amióta rájöttem, hogy a lakhelyemhez legközelebb eső Shell kútnál uszkve 8 forinttal drágább a 95-ös, mint a 2 kilométerrel arrébb lévő másik nemmondommegmilyen kútnál, azóta csak mosatni és levegőzni járok vissza Shell-hez.

Összehaverkodtam a mosós bácsival, aki mindig alaposan végzi a dolgát (jattolok mindig rendesen) és akkor sem zavar el a picsába, ha a bringákat vagy a robogót viszem hozzá. Az egész kúton ő az egyetlen, aki valódi "szolgáltatást" nyújt és mégis úgy néz rá a többi kutas, mint a véres rongyra...

wagabound 2010.03.02. 12:51:37

A sok okostojásnak pedig, aki kiakadt azon, hogy a posztoló csak 15 litert akart tankolni:

A történet nem arról szólt, hogy azért csak 15 lityit kért, mert ennyire futja egy hónapban, egy évben, vagy egy évtizedben. Ha egyszer úgy döntött, hogy 15 litert akar tankolni, mert az éppen nála lévő pénzt másra is szánta, annak k@rvára semmi köze ahhoz, hogy el tud-e tartani egy autót, vagy nem. És már elnézést a bocsánatért, de elég sokan vagyunk, akik magunk akarjuk eldönteni, hogy mennyit és mennyiért akarunk tankolni, még akkor is, ha a 15 ezret a farzsebből kivágjuk.

wagabound 2010.03.02. 12:53:16

Gery.Gerihound: a kispolszkiba, smartba 13.500-ért belemegy?....

igazi hős 2010.03.02. 12:54:05

@Sün! balázs: "Egyébként itt a jó idő, inkább bringázzatok." Hol élsz ember?! Ma reggel jeget karaptam le az autóról.
A bringákat meg a hétvégén tervezem egyáltalán átnézni, nem hogy munkába járni vele. Majd 12-14 fok környékén...

ecch 2010.03.02. 12:55:03

Akartam valamit írni ide, de még sosem jártam szarul kúton.

isti77 2010.03.02. 12:55:15

@wagabound: @Sün! balázs:
A posztoló világosan közölte, hogy 15 litert kér, amit a magyar nyelvtan szabályainak ismeretében elég nehéz "15 ezerért"-nek érteni (tizenötÖT > ez mennyiség, vagy tizenötÉRT > ez az ár).
És abban is igaza volt, hogy van annyi önkritikája, hogy tudja, egy nő ne tankoljon.

Lásd itt:

www.youtube.com/watch?v=fiDtZsvTIVE

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.03.02. 12:55:25

@RaveAcE: Nekem nem apuka fizeti a benzint, de én már megvilágosodtam hogy fölösleges évente egy közepesen exkluzív helyen töltött ötcsillagos all inclusive nyaralás árát elfüstölni a pesti dugóban, és parkolóórába dobálni. Az autózás luxus, ami nélkül simán lehet élni. Akinek van rá elbaszható pénze, az tegye, akinek viszont nincs, az keressen költséghatékonyabb alternatívát. Ilyen egyszerű.

indapass90210 2010.03.02. 12:56:08

@RaveAcE: azt zárójelben meg lehet kérdezni, hogy aki egyet sem tud eltartani, az miért csinál egyből két gyereket?

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.03.02. 12:58:37

@igazi hős: Hol laksz, Szibériában? :)

Én is bringával jöttem ma dolgozni, ahogy két esős nap kivételével február minden napján. +2 fok felett már kifejezetten kellemes, de mínusz 5-ig sem olyan nagy ördöngősség.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.03.02. 12:58:59

@igazi hős: Szerintem az színtiszta irónia volt...

vivax 2010.03.02. 12:59:45

hónap végén nagy kibaszás ez...
amúgy ha lehet kattanásig tankolok a verdába, de volt már olyan is, hogy mindösszesen 3 litert, csak kibírja hazáig;)

indapass90210 2010.03.02. 13:00:17

@wagabound: "a kutas nem két lábon járó autókatalógus, hogy tudja, melyik kocsi csontszáraz tankjába fér 15 rugónyi nafta."

Valóban baromi nehéz lehet megjegyezni annak, aki egész nap ezzel foglalkozik, pláne, hogy a legtöbb márka szinte minden modellbe ugyanazt a tankot szereli.

reader613 2010.03.02. 13:03:30

hol itt az átvágás? annyi benzint kapott, amennyit fizetett.

hogy a kutas mást értett, az a posztoló hibája. bármilyen kommunikációban a beszélő feladata biztosítani, hogy a fogadó fél ugyanazt érti.

francnak kell fikázni a szegény kispénzű kutasokat, akik becsülettel végzik sanyarú munkájukat!

fehéregér 2010.03.02. 13:04:22

@Gery.Greyhound: de most tényleg, szóval te meg a gergo, valóban ekkora parasztok vagytok? Arról még nem hallottatok seggfejek, hogy valakinek munkaeszköz az autó? Történetesen olyankor is járhat dolgozni, amikor még a békávé sofőrök is alszanak, vagy épp a permanensen beteg gyerekét hordja orvoshoz. Persze, szerintetek az ilyen gyereket nyilván inkább le kéne dobni a Tajgetoszról. (tudod, az mi?) Van persze, akinek luxus a segge alatt, mint az olyanoknak, akik ilyen kommenteket írnak, hogy ó, ha autód van, legyen nálad mindig pár milla. Vagy mint a BKV-vezérnek a fűtött bőrkormányával. Basszus, eszelős egy gyökér országban élek.

szs75 2010.03.02. 13:05:04

Én is mindig tele tankoltam, még meg nem történt velem is a benzinlopós történet, bár az igazsághoz hozzá tartozik, hogy akkor csak negyedig volt a tank. Persze ez a kúton derült ki, és nagyon örültem, hogy akkor kivételesen a kutas tankolt helyettem, mert még így is engem aláztak miatta.
A posthoz visszatérve: azért szerintem az nem életszerű, hogy valaki 15 ezerért kéri a tankolást, akkor már inkább tele kéri az ember.

igazi hős 2010.03.02. 13:07:32

@Gery.Greyhound: Budapesten. És nem és nem, amíg a hátamról lecsorgó víz a tökömre deeresedik, addig nem ülök vissza. Majd ha érdemes lesz megállmi a zebránál, amíg átmennek a gimis lányok...

Sobrijóska 2010.03.02. 13:08:46

Ez a történet nem hatott meg engem. Az átverés minimális, a benzin az övé lett.
Érdekes, hogy az autósok nagy része pitiáner dolgokon akar spórolni, de azért beleveri magát a nagy hitelbe. Hány koszos vadiúj passzátot látok, vétek ilyen retkesen ilyen drága autót használni! Én mikor lemosatom a 7 éves autómat, nem a fapad verziót kérem, normális összegért az mosókollégák is szebben végzik a dolgukat, tök jó érzés beülni utána a kocsiba, ismét tudatosul, hogy milliókat spóroltam :-)

spooncsocsocso 2010.03.02. 13:10:18

Havi 60e-ért tankolok...
Funny a story. :)

potha 2010.03.02. 13:11:13

@newtehen: 12 évesen tankolni?

Van jogsija? :D

Fakapa 2010.03.02. 13:14:06

Elmondom a saját sztorim.Magyar vagyok. 16 évesen "befejeztem" az iskolát. 20 évesen megvolt az első 10 millióm. 3 évre rá az első 100. Még 3 évre rá a 4szerese. Itt tartok most. Most pedig havi 100.000ért tankolok benzint. És míg ezt leírtam megekerestem a 100.000ernek a harmadát:). Kb ennyi a történetem.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.03.02. 13:15:07

Gery.Greyhound · greyhound.blog.hu 2010.03.02. 12:22:57
@Bozdurgán: Akinek annyi pénze sincs, hogy a gyerekének enni adjon, az a faszér nem jár busszal?"

no akkor elmesélem! 5000rugóért az én talicskám 240-250 km-t megy el nappali forgalomban a főfaluban. 10rugóért a dupláját! gondolom logikus.

Na most csepelről pl erzsébetre járni dolgozni kb 6-8km a BKVval 3x átszállás! jegyyből 3jegy oda reggel, 3 vissza az 6x300=1800! vegyünk akkor havi bérletet 10rugó.

emléxünk még 10rugóból kb. 500km-t megyek el. tehát ha 1 fővel (bérlettel számolunk) akkor napi 2x6 vagy 2x8km. tehát napi 12-16km. 500/16al az kb 32 munkanap. egy hónapban 20-22 munkanap van, tehát egy bérlet árából 1 ember kb 1.5 hónapig autózik. hangsúlyozom 1 ember. tehát viszem a kölyköt magammal. akkor még olcsóbb és ég lehetne ragozni. legrosszabb esetben egálra jön ki a bkv bérlettel. az viszont nem mindegy, hogy akkor mész mikor akarsz, nem fagysz/sülsz xarrá, nem a retekben utazol, etc.

a fenti szösszenet csak egy példa! vannak kisebb fogyasztású autók is, pl kispolszki :-) na ott már a kocsi értékét is bele lehet számolni, akár a javításokkal is olcsóbb, mint a bkv :-)

PiBá 2010.03.02. 13:15:40

Jaj! Erre mit lehet mondani? Lúzerkedünk, aztán panaszkodunk?
Ilyen esethez a kedves vásárló aktív közreműködése kell .....

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.03.02. 13:18:11

Fakapa 2010.03.02. 13:14:06
azt mennyi bodzát kell eladni ehhez? :DD

hard 2010.03.02. 13:19:30

látom nem sokan fizettek kártyával. Ott nincs vissza nem adás. Amúgy én mindig kattanásig töltöm, ha 35L vagy ha 48L akkor is. Csak azt rühellem ha még belepróbálkoznak utána tolni 5L-t.

Manyizga (törölt) 2010.03.02. 13:19:33

1, Mindig teletankolom az autót
2, Az első kattanás után rátöltök annyit, hogy kerek liter legyen.

Fix összegért 20 éve tankoltam utoljára a Simsonba. 80 Ft-ért... :)

phaszfej 2010.03.02. 13:20:37

"...mert egy nő mit is tud tenni ilyenkor? Fizet, majd otthon sírdogál egy sort."

Akkor mi a fasznak vezetnek kocsit a nők? Ez nem az ő műfajuk. Nagyon nem.

Fakapa 2010.03.02. 13:21:00

@RosszQtya: 2. mondat: Magyar vagyok. Szándékosan azzal nyitottam. Egyébként meg benzint csak őstermelőktől.

hard 2010.03.02. 13:23:08

@Dövan: furcsa lenne egy Twingo tankja egy Grand Espaceben, vagy egy yarisé a Landcruiserben :)

Riska 2010.03.02. 13:25:50

Hosszabb a bevezető, mint maga a post! :O :D

A legegyszerűbb megoldás: kerek összegre tankolsz, 5-10 mp plusz b.szakodás ugyan, de mondjuk belövöd 12.500-ra vagy 10.000-re vagy amire akarod, akkor még a 10 IQ alattiak is ki tudják számolni a visszajárót. Faterom művelte mindig azt, hogy mittomén 9.842 Ft-ért tankolt, aztán egyszer 10.000-rel rövidebben jött haza, azóta ő is kerek összegre tankol..

old bahaman 2010.03.02. 13:26:56

@Sobrijóska: Adom. Szép, karbantartott, 10 éves autóban ülök, havi átlag 3 telitank elmegy. Vehetnék hihetetlen verdákat 0%-al. De inkább van mellette TARTALÉKOM, és nem a szomszédnak mutogatom azt, ami mögött nincs fedezet.

"streetfighter" 2010.03.02. 13:28:06

@RaveAcE:

Honnan veszed amit írsz nagy öreg?
Lehet, hogy idősebb vagyok nálad.
Valószínűleg féreérthető voltam, ezért elnézem az utólsó mondatodat.
Én általánosságban beszéltem.
Nálam anyagilag előrelátóbb embert nem ismerek, ezért fogalmaztam úgy ahogy.
Egyébként nálunk minden pont úgy van ahogy leírtad. Talán tudsz valamit?

segitoember 2010.03.02. 13:28:12

Van olyan aki tömegközlekedik, de autója is van. Nem azért mert olyan gazdag, hanem mert néha jó ha ott van. Mi pl. vonattal járunk munkába. A kocsit meg két hónapja tankoltam utoljára, ha jól emlékszem pont ötezerért.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.03.02. 13:28:53

@old bahaman: Szerintem egy ideje már nem lehet 0% THM-es hitellel autót eladni a sok bebukott kölcsön miatt. A lényeget értem, csak gondoltam kiegészítem a pontosság kedvéért a dolgot. :)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.03.02. 13:30:55

Fakapa 2010.03.02. 13:21:00
én az aldiból szoktam! ez FONTOSCH!!!

hard 2010.03.02. 13:19:30
én neked a csonüres tanknál is megrántom úgy a pisztolyt, hogy lekattan, szal nehogy meglepődj! :)) nem minden kútoszlop van egyforma átfolyásra állítva! ált a felirat szerint 2-50l/perc... van ahol 1 perc alatt teleszalad, van ahol a KVval is végzek mire megtelik :))

Riska 2010.03.02. 13:25:50
vagy menjen olyan kútra, ahol be lehet ütni 100 forintos pontossággal(!!!) :DDDD hogy mennyit adjon a kút :))

old bahaman 2010.03.02. 13:32:32

@newtehen: Megbeszéltük. BTW 3. ;) Lehetett volna szépen fogalmaznom: továbbra is annak a híve vagyok, hogy legyen az ember bankkártyáján pénz, pontosan ezekre az esetekre: ha elromlik a mikro vagy a kutas véletlenül 15.000ért tankol beléd. Nyilván én vagyok a paraszt, de nekem ez eddig bejött - ajánlom!

vivax 2010.03.02. 13:32:40

@Fakapa: nekem mindegy mit fantáziálsz össze-vissza munkaidőn kívül, de ha holnap reggel hatkor nem állsz a gépsor mellett, ki vagy rúgva!:P

Fakapa 2010.03.02. 13:34:34

Egyébként a posztolónak meg ajánlom a automata kutakat. És vagy az ukránhatárt. itt 240be áthozzák egy számlálós elektromos szivATtyúval pedig hamar meg lehet tölteni a tankot. Ha van igény rá akkor várom a jelentkezést.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.03.02. 13:36:32

Fakapa 2010.03.02. 13:34:34
odakölzötöm, akkor nekem is sok millám lesz hamar :))

SS:
elsejétől a minimum 25% és a max aszem 5 év futamidő

old bahaman 2010.03.02. 13:36:34

@SilentSound: Ooo hogyne. Felveszed személyi kölcsönbe az önerőt. Picit macerább - de működik, egyszer összefutottam ilyennel. Annak a rengeteg Suzinak tudtommal a felét se tudta gazdaságosan továbbadni a bank. De valahogy mégse sajnálom őket se. Tudtommal 10%-ot kér mostanság min. önerőnek egy átlagos bank, de használautón írnak még 0%-okat is időnként. Miazigazság.

SimiTomi 2010.03.02. 13:36:49

@vivax: Ehhehhe, kösz, ez nagyon tetszett...

2010.03.02. 13:36:51

@Fakapa: Ennyire jó móka benzint tankolni? :-)

moncayo 2010.03.02. 13:48:49

Szinte minden kútnál próbálnak csalni. Három dolgot tehetsz:
1./Te tankolj!
2./ Kerek összeget tankolj!
3./ Akkor is kérj számlát, ha nem kell. Mondj be egy kitalált kft nevet és egy kitalált címet. A számlán meg tudod nézni az összeget, s ha minden stimmel, kidbod a számlát.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.03.02. 13:51:44

nagyon arrogáns lenne azt mondani, hogy akinek gond egy tank benzint kifizetni, az ne járjon autóval?

amúgy ma reggel én is 5000-ért tankoltam :), mert még ki kell ma fizetnem valamit és nem akartam pénzt felvenni.. de nem sírtam volna, ha a kutas véletlenül teletölti. amúgy mindig magamnak tankolok, "köszönöm, megoldom" - mondom a kutasoknak.

tekintve, hogy folyamatosan nő a benzin ára, igazából akkor jár jól az ember, ha minél többet bespajzol előre.. legszívesebben egy évre előre megvenném a szükséges benzin mennyiséget. nem mintha lenne rá pénzem :)

Franky4fingers 2010.03.02. 13:53:22

Nem értem az ilyen ostoba hőbörgést, hogyha nem tud teletankolni ne járjon autóval.

Simán előfordul, hogy attól, hogy van pénzem a cash flowm megcsúszik. Például, hiába számolom ki, hogy két tank elég egy hónapra, ha kiugrom síelni Semmeringre az ezt simán felborítja.Innentől kezdve, ha tudom, hogy 3 nap múlva kapom a következő pénzem, és azt is, hogy addig 100km-t megyek összesen, akkor nyilván nem fogom 25,000-ért telerakni az autót és felbontani a lekötött lóvét, vagy csak ezért visszaváltani eurót...

És akkor 5000-ért tankolok.

Ez tök normális szerintem-

APImásik 2010.03.02. 13:54:03

@triumphator:

sztem is inkább félreértés történt...
me' énsem literre tankolok, ha kell... hanem 5é', 10é', 15é'...:)

de meg tudom érteni a posztoló lelkiállapotát is... nem mindegy, h hó végén beugrik egy 15000ftos tankolás... az 5000ftos helyett...:S

tom sailor 2010.03.02. 13:55:33

@Grg76: Viszont soká lesz még tizedike. Enni meg addig is kell.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.03.02. 14:02:01

Amúgy meg azt mondják drágább lett a benzin. Hát nem. Eddig is 5000-é tankoltam, meg most is, he.

tom sailor 2010.03.02. 14:03:32

@Dövan: Még te is kerülhetsz ilyen helyzetbe.

Dini bacsi 2010.03.02. 14:05:51

Nem leszek nepszeru a benzikutasok koreben....
Anglia 2010, benzin kut
-kuttnal valasztani kell kogy kp vagy kartya
-ha kartya behelyezed az olvasoba es utanna tankolsz
-ha kp, tankolas utan bemesz a shopba es fizetsz
-ja nincs agyonbarnultshopospicsa sem, en is utalom oket es tenyleg mintha a "kagylo" orszagos gyujto(!) lenne....

Nincs benzikutas, nincs felreertes,nincs atveres sem, nincsenek olyan hulye p....k sem akik ilyen blogot inditanak.... csak DIY es mindenki boldog....
Mikor lesz MO-n ilyen?

0123evian (törölt) 2010.03.02. 14:07:28

csak azt kivánom a sok gyökér posztolónak, hogy tapasztalja meg, milyen amikor hónap végén nincs az embernek fölösleges 15 rugója tankolni...
egyébként vannak ismerősök, akik mondjuk a tesco vagy hasonló helyen tankolnak, mert a nyugdijukból az jobban kijön, de van, hogy szükség van pár literre, hogy eljusson odáig..

bunkó parasztok, akiknek az a hozzáállása, hogy 20-30e mindig van az ember zsebében...

Sobrijóska 2010.03.02. 14:07:33

@Franky4fingers: az ilyen menőknek simán hitelkártyára kellene vásárolniuk, és nem azt nézni, mikor jár le a betétlekötés.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.03.02. 14:08:55

@Dövan: Sajnos a mai világban nagyon sokan élnek máról holnapra. Ha beüt a krach, akkor megoldják még hitelből egy darabig, de aztán összecsapnak a hullámok. Csak meg kell nézni, hány házat árvereztek el, hány bedőlt hitel van.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.03.02. 14:08:57

Shell kutakon a kútfejek összegre programozhatóak. Sokan nem tudják ezek szerint. Lehet nem mindegyik van így kialakítva. Legközelebb maximálod az összeget kérd meg, hogy a kutas állítsa be a kért összegre.

krj 2010.03.02. 14:09:11

aki nem képes teletankolni, az ne vegyen autót. a részletet is ötezresenként fizeti ki?

nekem kutas ne babráljon a kocsimon.

kewcheg 2010.03.02. 14:10:34

@Fakapa: Saját sztorim.Magyar vagyok.30 éves koromig tanultam,nem értem rá pénzt keresni.Még sose volt egybe 2 milliónál több ft-om és általában 1500-200-ért tankolok...adj tanácsot,Keresztapa..:)

Mmacsek 2010.03.02. 14:12:57

én nem tudom megtankolni a kocsim, mert bazinehéz (vmi puntohiba), viszont megtaláltam azt a kutat, ahol mindig csurig tankolják, sosem vernek át, így csak oda járok (Bp., Fő u., Shell), már messziről megismerik, hogy ez a nehezentankolhatópunto. :) csak arra kell figyelnem, hogy mindig időben menjek tankolni (fogyott már ki a benzinem a Szilágyi Erzsébet fasor közepén)...

indapass90210 2010.03.02. 14:13:01

@tom sailor: nyilván, de előtte inkább sóherkedem amennyit csak lehet. pl kurvára meggondolom, hogy vegyek-e 250k-ért egy szakadt suzukit, amikor éppen vehetnék kettőfélér újat is. Sokan meg úgy vannak vele, hogy belebasszák a kettőfelet egy 8millásba, aztán lesz ami lesz.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.03.02. 14:19:08

@kewcheg:

S mit tanultál 30 éves korodig? Büfé-Ruhatár szakon? :))

tom sailor 2010.03.02. 14:20:16

@Dövan: Főleg, ha csóró vagyok, nem tankolok a Shellnél.

Zpalee 2010.03.02. 14:20:39

Egyáltalán nem biztos, hogy valaki azért tankol 2-3-5-x ezer Ft-ért, vagy y litert mert nincs többre pénze, hanem pl. kölcsönkérte az autót egy utazás/kirándulás stb. erejéig a fatertól/szomszédtól stb. Kell neki ennyi liter az úthoz, azt belerakja és kész, ugyanannyi naftával visszaadja a kocsit, amennyivel kapta. Persze, van aki sprólni akar, de aki havi pár száz km-t (sem) megy, de annyit viszont nem tud busszal stb. megoldani, annál is jogos a nem teli tankolás, szerintem. Bár itt a legtöbben abból indulnak ki, hogy hetente telitankol, nem mindenki egyformán koptatja az autóját szerencsére.

igazi hős 2010.03.02. 14:20:43

@RosszQtya: Azér elég kevés ember ember jár ilyen kis távon, hogy ennyiszer kéne átszállnia. Meg a városi hatliteres fogyasztás sem rossz. Bár épp 6 literrel több mintha bringáznál és akkor az 5 rugó a zsebedben maradna. Ha már egyszer annyira sok az a példabeli 8 ezer forint...

indapass90210 2010.03.02. 14:22:04

@tom sailor: az meg a másik. jó volt a suzukiba anno a 85-ös teszkós benzin.

2010.03.02. 14:22:45

@Franky4fingers: Szerintem mérlegelni kell, hogy mennyi legyen az embernek a készpénztartaléka az összes vagyonához képest. A hitelkártya is jó megoldás persze, ahogy azt már elmondták előttem. Gondolom, nem egyedi eset, hogy az én bankomnál egy kártyához 2 számla tartozik (saját és hitelkeret).

indapass90210 2010.03.02. 14:22:58

@Zpalee: kölcsönautót tele tankkal illik visszaadni :)

kukahontas 2010.03.02. 14:24:05

@"streetfighter":
egyébként tényleg jobban megy, és jobb fogyasztással

indapass90210 2010.03.02. 14:25:38

@kukahontas: mennyi ideig mondogattad magadnak, amíg elhitted?

zyl187 2010.03.02. 14:26:06

Ennyi gyökér hozzászólót bázz! (tisztelet a kiv.) A csaj a hibás, mert átbaszták és nincs tele dugig lével, h teletankoljon, egyébként is minek vett autót, rohadjon meg a csóró szemétládája és takarodjon busszal. GRATULÁLOK B@sszátokmeg!!!

teknős 2010.03.02. 14:26:36

Sajnos, már több, mint 10 éve eszébe sem jut a kutasnak, hogy tankoljon nekem. Azelőtt, csak úgy törték magukat, hogy tankoljanak, elég volt kitenni a tűsarkúmat, aztán hirtelen rám sem bagóznak. Nem is értem miért! ;) Biztosan a tapasztalat teszi!

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.03.02. 14:27:22

@RosszQtya: Mázlista vagy, hogy ingyen parkolsz. Vagy csak kifelejtetted a számolásból? Én, ha autóval járnék dolgozni (belváros) akkor csak parkolásra 3 nap alatt menne el a BKV bérlet ára, és akkor még csak állt az autó, nem ment sehova.

De én különben teljesen leszarom hogy ki mivel jár, meg kinek mi éri meg. Csak annyit mondok, hogy akinek benzinre úgy van pénze, hogy a gyerek épp hogy nem hal éhen, az egy kicsit elgondolkodhatna hogy mi a fontosabb.

Bizmut 2010.03.02. 14:27:59

Igazán nem értem,hogy ezen mi olyan komplikált! Nyugodtan lehet hagyni a kutast tankolni,minek is koszolnám össze a kezem a pisztollyal,de végigvárom,amíg megtölti,adok egy százast,bemegyek,kifizetem! Ő is jól jár, mert van munkája,én is jól járok,mert nem leszek benzinszagú és kész! Ha beülök egy taxiba,nem szólok a sofőrnek,hogy majd én vezetek! Végezze mindenki a munkáját,ha nem engedem tankolni,egy idő után azt mondják,hogy nincs is szükség a rá és elküldik! Azt csak megint nő a munkanélküliség.

igazi hős 2010.03.02. 14:32:42

@kewcheg: Majdnem én is beszóltam, de látom, @Mityu: már megtette, így elég vele egyetértenem. Egy orvos is elkezd keresni 24-25 évesen...

tundrazuzmo (törölt) 2010.03.02. 14:33:51

Ki tankol 5000 Ft-ért? Pl. én. Amikor szűkebbre akarom fogni a költségvetést, akkor nem nyomom neki annyira. Csakhát teli tanknál ezt ki látja. Az alacsony szinten álló mutató viszont zavar, és így nem nyomom annyira, hogy spóroljak - igen egyszerű.

2010.03.02. 14:34:55

@Mmacsek: Csak nem a tankzáróval van gond? Apósnak is van, lehet vele játszani.

"streetfighter" 2010.03.02. 14:38:58

@kukahontas:

Lehet, hogy nagyképüen hangzik, de elég gyors 95-el is.

2010.03.02. 14:41:40

Autónál tényleg nem lehet tudni, hogy milyen extra költség jön be, ezért aki bevállalja, az ezzel kalkuláljon! Persze ha az előre be nem tankolt pénzből van erre az esetre félretéve...
Hónapról hónapra tényleg nem jó élni.

"streetfighter" 2010.03.02. 14:42:02

@Mmacsek:

Vidékről is hazajársz tankolni?

prof. med.univ. doktor 2010.03.02. 14:43:23

@lxrose: A Fiatok alapvetően nehezen tankolhatók, Uno is, mert a beömlőcső egy szakaszon egyenes, nem lejt, ahogy a többi autónál. Meg kell találni azt a hülye pozíciót a pisztollyal, amikor akadálymentesen folyik a benya: kicsit kifordítva és vízszintesen kell tartani a pisztolyt. Diósdi MOL kúton kedves benzinkutas magyarázta el.

Integrált Szerverterror 2010.03.02. 14:44:41

A kutas biztosan a cicijét nézte, csak annyi maradt benne, hogy debasz meg tizenöt.

Nem volt itt lehúzás max húzás tíz perccel később a rötyin...

Wágner Úr 2010.03.02. 14:45:04

Kellemes alapzajban halkszavú hölgy által elrebegett tizenötöt kérek, vagy tizenötért kérek, bizony könnyen összekeverhető.
Az igazán profi kutas ilyenkor elismétli a rendelést és lehet tisztázni a félreértéseket.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.02. 14:46:42

Én benyából kétezerért szoktam tankolni mert megromlik, aztán széteszi a benzincsöveket, meg minden szart.
az, amit benzin helyett árulnak, az kb egy év alatt nitrihigítószagú valamivé változik.

fifibá55 2010.03.02. 14:50:56

@Gery.Greyhound: Autóban éltem. Klotyóra is autóval jártam. Részem volt benne anno, hogy a Bajcsyn a Bazilikánál csapatostul kezdtek az autók a járdán parkolni. Napközben laktam a Bazilika garázsban (a "széf"), a Gödörben, a Kempinskiben, egyre horrorisztikusabb pénzekért. Ki tudnám fizetni, de minek?
Harmadik éve BKV-zom, szinte háztól házig. Árban, időben jobb, nézegetem a csajokat és/vagy művelődöm. És nincs stressz..

aforizmák 2010.03.02. 14:51:06

Úgy gondolom, az eredeti témától aprónyit eltértünk és belefulladt egy kicsit a másik pénztárcájába való nézegetésbe is...
Ez nem változtat azon a tényen, hogy a legtöbb esetben előfordul és megtörténik az átverés a kutakon. Hála, van rá módunk, hogy ezt kivédjük...nem igényel természetfeletti tudást. Viszont ha a mi hülyeségünkből adódik a hiba és csak azért mert nem úgy sűlt el, mint szerettük volna...nem kell ujjal mutogatni.
Nem mellesleg engem is keményen át akartak verni egy móvári kútnál...de nem engedtem magam és reggel nyolctól délig csak kihúztam belőlük az igazamat.

subtotal 2010.03.02. 14:51:08

Hitelkártyával magamnak (nyugaton egyedül Ausztriában akart egy kinn dolgozó hazánkfia segíteni, nem engedtem, erre elkezdte fennhangon szidni a magyarokat, hogy csak azok nem engedik őt segíteni. Ezzel ellentétben Olaszországban, Franciaországban, Spanyolországban, de még Németországban általában nem is áll kinn a kutas, automata kutakról nem is beszélve) tankolok saját autóba saját költségre adózott jövedelemből, Shell-t kerülöm (csak OMV), mindig tele (pedig nem kerülő a kút és kb 20 rugó egy teletöltés), mindig van nálam vagy 30 kápé is minimum. Ok: volt már, hogy a Mastercard rendszere a bankomnál besz@rt, a kutas csaj (nem szolis) pedig a következőket mondta, hogy: "le van tiltva", mondom nincs, "akkor nincs rajta pénz", mondom van, "akkor nem tudom", mondom én sem, itt a kápé. Otthon bank felhív, majd faxba elküld, hogy akciókról tudnak SMS-t küldeni, rendszerleállásról nem.

Kutasok nem szoktak magyarázni, egyszer szoktak kérdezni.

Egyébként mindenki annyiért tankol, amennyiért akar, de azért vicces pár éves prémiumverdákba 1.500Ft-ért tankoló huszonéveseket látni :) és ezt nem azért írom mert én hajj de idős vagyok és nem prémium autóm van.
Azért ha valakit földhözvág hónap végén egy tank benzin az valamit rosszul csinál.
Talán kevesebbet kellene lekötni 50eFt-tal és nem kellene ilyen dolgokkal egyensúlyozni.

Tartalékból pedig 2x annyi kell, hogy legyen, mint amennyi elmegy annyi idő alatt, míg újra munkát találsz ha kiraknak holnap.

"streetfighter" 2010.03.02. 14:51:17

@igazi hős:
Attól függ hányszor húzzák meg.
Nálunk (nem orvosi) 30% ment tovább az első évfolyam után!

hazug fidesznyik (törölt) 2010.03.02. 14:51:55

@Sün! balázs: "Posztoló szarjon sünt. A kutas tévedett, ami nem szép dolog, de nem átbaszott, hanem tévedett."

Okos vagy, te meg egyél szárított tehénszart. A kutas nem tévedett, ugyanis bringás: igenis átbaszta a nőt. Nehogy mán azt magyarázd be nekem, hogy a kutasnak süketeket is felvesznek. Különben dugd fel magadnak a biciklidet ilyenkor, bár el kell ismernem, hogy a jogosítványt megszerezni képtelen retardáltaknak is közlekedniük kell valamivel...

Integrált Szerverterror 2010.03.02. 14:51:57

Ja és ha a kedves poszternek nincs pénze egy tank benzinre(ami van) menjen békávéval! Tatabányán is!

Grigorij 2010.03.02. 14:55:18

Lehet, hogy írták már előttem, de ez fotóshop!
Mert, ha neki 15000 KI KIELLETT fizetnie, miközben TUDJA, hogy a full tankolás neki csak 13500, akkor kamu az egész!
Vagy egy fokozottan ostoba retardált a pali!

kewcheg 2010.03.02. 14:57:31

@igazi hős: He,hol élsz?..:) Orvos, jó lesz az 28-30 évesen is,netto 100-ér.Én egyékkén tesi-erőszakos vagyok, utána még ráhuztam öt évet magaszintű kommunikáció,promoció,delojettend tus masters of the monsters specifikációban is.Nem mondom córesz van, de nagy tivornyák voltak,amikre szép emlékezni..:)Igaz hogy nem szeretek korán kelni,és egész nap fürdőköpenyben meresztem a valagam, de azért jó lenne havi 2-3 kilákat megkeresgélni, azt bírnám.

igazi hős 2010.03.02. 14:58:51

@"streetfighter": Nem ismerem a mostani kreditrendszert, de 7-8 évnél többet lehet járni egyetemre? Illetve, aki el akarja végezni, annak tényleg kell 10 év?

vivax 2010.03.02. 14:59:51

30 fokban már fél óra alatt is megromlik a benzin, mint a párizsi, ezért nyáron csak alkalmanként haccázé tankolok, de naponta 7 szer, mert a benzinkútnál a nagy tartályt hűtik, és úgy nem romlik meg a nafta. mán gondolkodtam azon, hogy veszek egy hűtött üzemanyagtartályt, mert ez így elég kényelmetlen, főleg, hogy naponta hatezer kilómétert vezetek.

Mmacsek 2010.03.02. 15:03:51

@lxrose: de azzal. kb csak úgy lehet tankolni, ha félig kihúzva és elforgatva tartják benne a pisztolyt. akkoris játszani kell vele. normálisan kb félig engedi.

@"streetfighter": vidéki út előtt megtankolok. ha nem elég, természetesen megyek máshova, de még soha, sehol nem tankolták teli! hiába mondom, hogy 45 LITERT kérek, és NEHÉZ megtankolni 20-nál sajnálkozva közli, hogy nem megy... anyád... az a dolgod, hogy megold! úgy könnyű, ha csak berakja és megy magától... a kedvencem, amikor közlik, h vigyem szervizbe. :)) a kedvenc kutasom meg mondja, h mindegyik ilyen (csak az enyém még azok között is különösen makacs)

"streetfighter" 2010.03.02. 15:07:39

@Grigorij:
Te ruszki vagy és nem tudsz magyarul olvasni, vagy csak szövegértési problémáid vannak?

Baltazár nem alkuszik! 2010.03.02. 15:08:23

Nem feltétlenül csak a hitelre vett új autó tulajdonosának okozhat gondot hó végén egy tele tank.
Persze jó lenne tartalékolni, csak nem mindenki tud.
Ennyi erővel csak úgy vállalhatsz gyereket, ha a 18 éves koráig várható összes költségét betárazod a bankszámládra, felkészülve minden váratlan költségre? Nemár...
De itt nem csak a pénzről van szó: senki ne gazdálkodjon az én fizetésemből.

Amúgy a poszt hülyeség. Ha tankolok egy kútnál és nem tudom kifizetni, úgy kiszedik belőle, mintha ott se lett volna. Ha meg csak nem akarom kifizetni, gondolom szintén működik a dolog. Elnézést kérünk, félreértettük egymást, viszont látásra. Ennyi.

szaGértő 2010.03.02. 15:08:42

@Dövan: Csak nem mindig rajtad múlik, teremtődik-e olyan helyzet. Engem pl. úgy fizetnek, hogy tavaly decemberben és idén januárban egy kanyi se jött, mert az államnak elfogyott a pénze. A karácsony is ott volt, kénytelen az ember néha sakkozni.

Ma viszont tankoltam 66 litert. Hol így sikerül, hol úgy.

Ma Magyarországon az emberek kb. fele kénytelen sakkozni a kiadásaival (nem feltétlenül a tankolással, van, aki a kajával), itt pl. a helyi étteremben a pincércsaj havi 30 ezer körül kap, és örül, hogy van munkája.

jicsin 2010.03.02. 15:09:07

Én sokat tanultam, hogy még okosabb legyek, mint amilyen már születésemkor is voltam. Így olyan állást érdemeltem ki, hogy jár a seggem alá egy céges autó - nem is kicsi, nem is kicsi tankkal. No és persze korlátlan használattal. Nem én fizetem az üzemanyagot, a cascot, a kötelezőt, a szervízt, még a cégautó-adót sem. Semmit!
Begördülök a shell-kútra, telenyomom gázolajjal, veszek néhány 200 smart pontos ablakmosót, hadd gyűljön a pont. És fizetek a céges shell-kártyával, nem érdekel mennyit.
Egyetlen dolgot nem engedek meg soha: hogy a kutas hozzáérjen az autóhoz (ami nem is az enyém). Nem is b*sszák át a fejem soha.

Szerintem Nektek is valahogy így kellene... Megadjam az egyetemek elérhetőségeit? :))

"streetfighter" 2010.03.02. 15:12:59

@igazi hős:
Én sem ismerem a mai rendszert, csak az enyémből indultam ki. Szórták a népet rendesen!
Régi szép idők!

belagezabela 2010.03.02. 15:13:40

Magam 5000-t tankolok és nem litert.
Ki van fizetve a kocsi, csillag garázsban ne vigyenek már el 15000-t forintban.
Mindenkit csókoltatok.

Cook kapitány 2010.03.02. 15:13:44

Tessék már megtanulni, hogy Magyarországon TILOS shell kútnál tankolni. Nem elég hogy valószínűleg átverik az embert, de a benzinük is szar és drága.

Bárhol csak shellnél ne, ezt tessék megtanulni!

Még egy ilyen van: a Budaörsi úton a kifelé menő oldalon az AGIP kút. Na ott is tutti átvágnak.

nonolet (törölt) 2010.03.02. 15:13:44

@kewcheg:

nos a tanács...aki tanulás mellett nem ért rá pénzt keresni...az soha nem is fog
nagy pénzt keresni..alkalmatlan rá...

Mindig csak megmagyarázni tudja, majd hogy miért is nem.

Szóval vagy megváltozik a szemléleted, vagy maradsz örökké a vágyakozó csóringer aki most vagy!

kewcheg 2010.03.02. 15:14:37

@jicsin: Jó lenne, mert úgy látom Neked bejött az élet..:) Mindenkitől szívesen tanulok, csak ne kelljen korán kelni, és kimenni a házból...

"streetfighter" 2010.03.02. 15:14:45

@vivax:
Én nekem saját laborom van az autóban. Az tartja frissen a naftát!

szaGértő 2010.03.02. 15:18:10

@Gery.Greyhound: Na megjöttek a sötétzöldek. :D

Lehet, hogy neked luxus az autózás. Én is szívesen begurulok, elvinni a 19 darab számítógépet biciklivel, ha hozod utánam a cuccot a hátadon.

Napi 100-200km, a cucc 40-200kg között. Jössz segíteni? Akkor reggel 4:30-ra gyere ide. Ja, és ha már jössz, hozz kérlek, két friss zsemlét. :D

kewcheg 2010.03.02. 15:20:44

@nonolet: Igazad van.Kewchegné is mondja mindig, hogy miért vagyok egész nap otthon egy szál fürdőköpenyben....De így hogy ..?

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.03.02. 15:21:00

A kép nagyon jó választás, messze elkerülöm a (S)hell kutakat. Az alkmalmazottak mint a böglyök.

Amikor még kispolszkink volt, arcon röhögtem a kutast amikor V-Power Racinget akart rámtukmálni. És halál komoly arccal bizonygatta, hogy milyen jót tesz a motornak. Nem mondom kétszer, hogy egy tele tank abból többet ért volna, mint az autó maga.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.02. 15:23:29

@"streetfighter": viccesnek hangzik, de tényleg megdöglik a tankban egy év alatt a benya és megeszi a benzincsövet.

prof. med.univ. doktor 2010.03.02. 15:24:15

@phaszfej: "Akkor mi a fasznak vezetnek kocsit a nők? Ez nem az ő műfajuk. Nagyon nem. "

Autót vezetni tud a kedves posztoló, csak nem akart egy sallert lenyomni a kutasnak, akit ott helyben nyakon kellett volna vágni. Egyébként te lehetsz az igazi köcsögautós archetípusa, aki egy rozsdaboglyából villog rám, mert udvarias vagyok, de nem tudsz megelőzni, mert nem férsz el a Range Roverem mellett, vagy leszorítasz az útról, mert a tiéd gyorsabb, kockára téve ezzel mások biztonságát, meg az anyádét is, aki a jobb egyen ül.Mint tudjuk, ő nem vezethet...

2010.03.02. 15:27:57

@Baltazár nem alkuszik!: A hitelre vett új autó a mazohizmus egyik formája. Nem elég, hogy esetleg 2-szer annyiba kerül, mintha készpénzből vennék, de még a harmadát sem éri, mire kifizetik. Ja persze még a kötelező szervíz, meg a rejtett hibák a desszert.

Marcellusca 2010.03.02. 15:28:50

Fúúú, bakker, ma kicsit lemaradtam. :)
De, azért bekopizom, hátha nem volt még.
Tudok jobbat. :)

tudtad.blog.hu/2010/03/02/ha_lopnak_toled_vigyazz_nehogy_teged_birsagoljanak_meg

DeToXXX 2010.03.02. 15:31:10

shell a legdrágább cégek 1ike és még ki is akarnak "xolgálni". nem köll ott tankóni :P

SzLacika 2010.03.02. 15:37:03

@kewcheg: Hagyd, csak fantáziál szegény... :)

tom sailor 2010.03.02. 15:41:56

@Gery.Greyhound: "csepelről pl erzsébetre járni"

Ott nem kell mázli az ingyen parkoláshoz. :)

_petya 2010.03.02. 15:42:55

Én soxor tankoltam ott, engem még nem b*sztak át. Ez nem azt jelenti, hogy mással nem történhet meg, de a mostani sztori valóban lehet egy sima félreértés is..

tom sailor 2010.03.02. 15:47:38

@"streetfighter": Ha elég csinos, naponta is meghúzom. :)

Baltazár nem alkuszik! 2010.03.02. 15:53:15

@lxrose: Teljesen jogos, ezt nem is vitatom. De nem mindenki hülye, akinek nincs hó végén 30 ezer a zsebében, mert nem biztos, hogy a felelőtlenül felvett hitele miatt van.
(Arról is volt szó, hogy ha most úgy is tűnik, vállalható egy hitel, 5 év múlva jöhet előre nem látható esemény, ami borítja a költségvetést kisebb-nagyobb mértékben, még hitel nélkül is... Úgyhogy a pénzen nem kéne ennyit rugózni - szerintem).

tom sailor 2010.03.02. 15:54:06

@jicsin: Leszel te még munkanélküli.

nonolet (törölt) 2010.03.02. 16:02:09

@kewcheg:

...otthonról is lehet sok pénzt keresni!

Azért vannak a "mások", hogy termeljék a tulajnak...

Jómagam heti 2-3 órát foglalkozom csak a kiscégem ügyeivel (tényleg kicsi, pár emberes)
De ez elég, hogy ne legyen gond a pénz...

Bobby Baccala 2010.03.02. 16:03:36

szerintem ez olyan mint amikor elmész bulizni.ha elviszel magaddal 20 rongyot úgy is elbaszod az egészet, ha 5öt azt is,csak a 20ból nem leszel részegebb feltétlenül, cserébe fizetsz pár kört vmi agydonor kurvának feleslegesen.tehát ha tele tankolsz,idézőjelesen hamarabb kiautózod a benzint, akkor is használod az autót amikor igazából nem is lenne feltétlenül szükséges, mondván tele a tank.
konklúzió: önmérséklet :)

beaaaa 2010.03.02. 16:09:31

ismerős a kút. azok télleg gecik...
minősített esete a geci kutas-geci shoposcsaj kombónak....

beaaaa 2010.03.02. 16:12:45

ja, és blokkot kérni mindehol!!!
"számlát kérsz?"
"nem köszi, sima blokk elég.."
ok, nem engem lop meg, hanem a főnökét, de bassza meg, ha pénzt akar keresni, menjen sebésznek....

...Ahoj... 2010.03.02. 16:23:18

Azért tankolunk 5000 Ft-ért mert egyrészt ha telenyomod a tankot az + 60-70 kilóval megnöveli a kocsid súlyát, ergó valamennyivel többet fogyaszt, hosszabb a fékút stb stb

továbbá ha jövő héten esetleg van valami esély arra hogy a benzin ára 6 Ft-ot essen akkor ne szívjam a fogam azért amiért teletankoltam a kocsit jódrága benzinnel.

Harmadrészt meg mivel eléggé megviselne kiadni egyszerre 20 ezret ezért inkább részletenként adom ki, annyival is kevesebbet kocsikázok hóvégén.

Kell még pár ok? :)

misitcom 2010.03.02. 16:25:59

Csak most értem haza munkából,nem volt időm eddig elolvasni.De így látatlanban is a biciklis volt a hunyó.

walker57 2010.03.02. 16:28:41

Van amikor kapkodva akarnak lenyúlni.
A nejem diesel Puntojába benzint tankolt a kutas.
Utána aszonta,hogy a hölgy mondta, 95-el tele kérem.
Na már most a nejem azt se tudja mi a fene az a 95-ös, viszont ügyvéd.
Rámutatott a még nyitott tankfedélre, amin pirossal nagyban villog a felirat DIESEL.
Trailer, autó el....leeresztés kimosás..40 ezer...számla kútnak....kifizette a tulaj.

SzLacika 2010.03.02. 16:37:03

@...Ahoj...: Nem kötözködésképp, de a fékút nem hinném, hogy túl sokkal rövidülne üres tankkal...
A benya ára szinte mindig inkább felfelé megy, mint lefelé:) Szóval erre alapozni butaság :)
A harmadik érveddel nincs bajom :)

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.03.02. 16:38:48

@moncayo:
1. minek kérsz számlát, nyugtán is rajta van minden
2. ha számlát kérsz, minek a fiktiv cég, félsz hogy megkeresnek?

j311 2010.03.02. 16:44:34

Én magam tankolom az autóm. 1 tankolás max. 10 liter benya, kivéve ha Budapesten kívülre megyek.
Mi értelme? Sajnos a környéken lopják a benzint. Mivel több zárható tanksapkát is szétbasztak már, így inkább keveset tankolok. Legrosszabb esetben hazafelé menet tankolok és éjjel ellopnak 3k HUF benyát, de többet biztosan nem!

egyanyuka 2010.03.02. 16:44:38

- Ahoj hol van az 60-70 kg? Kicsi autód van, a tankja kb 45 literes? A benzin könnyebb mint a víz. Max 30 kg lenne nehezebb a teletank.
- Ha 6 Ft-al lentebb megy az ára a fennmaradt 30 literre számítva nyertél 6x30=180 Ft-ot, ami azért nem túl sok, hiszen megint bekellet menni tankolni.

eweres 2010.03.02. 16:44:48

"csak azt kivánom a sok gyökér posztolónak, hogy tapasztalja meg, milyen amikor hónap végén nincs az embernek fölösleges 15 rugója tankolni... "
@0123evian:
A magyarországi pénzügyi kultúra olyan (a sok Jani), hogy addíg költesz, amíg van, nagyobbat, szebbet, jobbat, mint amire józan ésszel tellene.
Akinek nincs hóvégén tankolni valója, az vagy tegyen félre, vagy ne autózzon.
Ha trélerre, vagy gumishoz kell menni, akkor mit csinál az, akinek nincs 15eFt a hóvégén? Megy a Providenthez? Gratula!

Faterom is képes volt hó végén az utolsó százasát is elkölteni. Aztán anyám kuncsorgott kölcsönért a szomszédasszonynál...

Orizatriznyák 2010.03.02. 16:46:46

Az ötezrenkénti tankoláshoz: persze, hogy kényelmetlen, de amikor közeledik a hó vége, nem akarom zavarba hozni magam, hogy a tankban ugyan van még nafta, mert teleraktam, de pénzem kajára már nincs.
Ezt leszámítva én is teletankolom az autómat - saját magam. Mondjuk nekem nem gáz, 33 L-rel fullon van, 9-10 ezerből.
A nagy nevűeket messziről kerülöm: 20-22 Ft-tal drágább náluk, mint a "falusi" kiskútnál, és vagyok annyira paranoiás, hogy még a köszönésükben is átb.szást sejtek. :)

egyanyuka 2010.03.02. 16:46:49

Egyébként én is nő vagyok, általában magam tankolok, de ha a kutas jön tankolni, végig ott állok mellette és megnézem a végösszeget.

Orizatriznyák 2010.03.02. 16:49:44

@eweres: meglehetősen szélsőséges vagy. El tudod képzelni, hogy vannak más életek is a tiéden kívül? És azt is, hogy mindenki élete más, mint a tiéd?

phaszfej 2010.03.02. 16:50:59

@ilonkanéni: maga már évek óta nem volt férfival, az biztos

egyittlakó (törölt) 2010.03.02. 16:55:01

@walker57: "Trailer, autó el....leeresztés kimosás..40 ezer...számla kútnak....kifizette a tulaj. "

Ej, már megint rongáljuk a magyar nyelvet...

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.03.02. 16:56:58

@szaGértő:

"Lehet, hogy neked luxus az autózás. Én is szívesen begurulok, elvinni a 19 darab számítógépet biciklivel, ha hozod utánam a cuccot a hátadon."

Nehogy azt mondd, hogy nem lehet megoldani autó nélkül:

kozlekedunk2.mityu.fotoalbum.hu/viewlarge/pictureid/9627641

(!Nem komolyan venni!) :DDD

subtotal 2010.03.02. 16:59:29

@Orizatriznyák: benzinessel nincs is gond ezzel, de a dízel az érzékeny és amikor a literenkénti 5-10 forinttal egy darabonkénti 100eFt-os adagoló (amiból min4 van egy CR-ben) halálát lehet megelőzni, akkor inkább nem játszom ilyennel. Különben is, nekem vidékre kellene mennem ehhez, az meg sok gázolaj. :DD

yafet 2010.03.02. 17:02:00

Az hagyján, hogy el kell zavarni a kutast a kocsimtól, de amikor fizetésnél kezdik a cigánykodást: csoki, üdítő 300-ért és 5 SMART pontért, de mégis tök jó meg mia faszom! Na olyankor nem sajnálom a kirabolt és agyonlőtt benzinkutasokat.

cream 2010.03.02. 17:06:34

Azt valószínüleg nem sokan tudjátok,hogy azért megy oda a kutas és azért akar segíteni,mert kötelező neki.Shop-os is azért mondja,mert neki is.Le van fektetve a munkaköri leírásban,ajánlás értékesítés,stb...Tehát a munkájukat végzik,mert dolgozni akarnak.Nem értem azt ,hogy akit ez zavar miért megy oda.

Fricibá' 2010.03.02. 17:06:42

4000-ért teletankolom,
2 hétig naponta használom
a motorom...

egyittlakó (törölt) 2010.03.02. 17:07:27

@yafet: "Na olyankor nem sajnálom a kirabolt és agyonlőtt benzinkutasokat. "

Ez komoly? Szegényes lehet nagyon a lelkivilágod. Ha bringást mondtál volna, meg sem szólalok...

Orizatriznyák 2010.03.02. 17:07:54

@subtotal: pedig az enyém is dízel, bár semmi cr, semmi turbo, adagolóból is csak egy van benne. :) Az adagolóval én is bírkóztam, míg ki nem derült, hogy nem az volt a baja. Az én autóm kicsi (1,5), így 4,5 L-t iszik. Ez az egy, ami miatt nem cserélem le. Meg, hogy könnyű vele parkolni. Meg fehér. :) Meg kényelmes a rugózása. :) Ennyi. Egyébként sajnos francia és hullik szét mindene a karosszérián... Bocs, ez off volt.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.03.02. 17:08:20

@yafet:

Begyakorolt gyors reagálású hadtest így csinálja:

- Adok Smart kártyát, nem kérek semmi mást, a pontokat a kártyára, ferráris bizbaszokat se kérem, már vagy egy rc az pont elég! - A nyugtát rendszerint elrakom, ha valami gondocska adódna... Jah és legtöbbször egyazon kútnál tankolok. :))

egyittlakó (törölt) 2010.03.02. 17:09:17

@SilentSound: Köszi hogy kisegítetted az IQ-bajnokot... :-)

blogkommenter 2010.03.02. 17:09:43

A postban szereplő Shell kúton rendszeresek az ilyen lehúzások, én magam is tudok vagy ötöt.

subtotal 2010.03.02. 17:15:38

@Orizatriznyák: hát az enyém CR, turbó, nagyobbacska motor (2.5), nem volt még se adagoló se turbó baja (kopp-kopp-kopp), hosszú távú átlag 7.5, város 8-9 (nyár-tél), országút 5.5, pálya 6.5, kemény a rugózása, német, könnyű vele parkolni (PDC) bár nagy és nem akar széthullani, meg vagyok elégedve és emiatt nem is cserélem le. és néha kék, néha szürke, néha lilás, fényviszonyok függvényében.
:DD

ganyager 2010.03.02. 17:23:15

Pont ezért kerülöm ez a márkájú b. kutat! - Mellesleg véleményem szerint amennyivel drágább a másiktól, anyival nem jobb!

tom sailor 2010.03.02. 17:27:00

Én elég korán megfizettem a tanulópénzt. Jó régen, a Trabantomba 26 litert tankoltak az egri shell kútnál. A tank 24 literes és nem volt üres. Azóta nem preferálom ezt a céget...

Orbán Diktor (törölt) 2010.03.02. 17:29:59

Én magyar vagyok, ezért a mol kútnál tankolok. Leszarom, ha átvágnak, mert én hazafi vagyok és nekem az a jó, ha a magyar részvényeseket gazdagítom. Minél drágább a benzin, annál jobb, mert magyar céghez kerül a pénz(meg az államhoz). Kövessétek a példámat, ne szeressétek a külföldi kizsákmányolókat.

indapass90210 2010.03.02. 17:30:20

@szaGértő: na de most komolyan, havi 30-ból hogyan tud valaki megélni?

2010.03.02. 17:35:08

Akkor en nem lehetek tul sikeres, mivel sokszor tankolok Shell kuton. Regebben teletankoltam amikor kb 1/4-ig volt a tank. Ujabban beallittatom (mashol nem tudom lehet-e), hogy 10e-ert XY uzemanyagot, es kesz.

LaMeRick 2010.03.02. 17:35:58

Egy-két fehér és az OMV kivételével mindegyik kút MOL benzint árul. Nem is értem miért járnak az emberek Shell kútra?! Focilabda? Gyereknek Ferrari?

Drága és a személyzetről is olyan legendák terjednek, hogy nem is kapnak fizetést.

Posztolónak: Ha ekkora gondot jelent a teletank, járj normális kútra, esetleg megnézheted az árakat is, valamint tankolj magadnak. Ezen felül ajánlom a spektrum "svindlerek" c. műsorát, elvégre Mo.-n élsz:)

2010.03.02. 17:37:00

@ruskyy: ja, nyilvan azert, mert magambol indulok ki, de siman elkepzelheto, hogy 15ezerre gondolt a kutas, nem 15 literre. Nem is hallottam meg a kornyezetemben se senkitol, hogy ne tele vagy X osszegert tankoljon.

prof. med.univ. doktor 2010.03.02. 17:40:21

@phaszfej: Meglepődne, ha tudná, amit én...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.02. 17:40:33

nem olvasom vegig
a vilag legertelmetlenebb allasa a benzinkut toltoje
ki a turo nem tud tankolni magatol?
a kutfejre meg kitenni a kartyalehuzot es be se kell menni
komolyan nem ertem

Csak halkan jegyzem meg 2010.03.02. 17:41:09

SilentSound-nak:
engem az egyik vidéki nagyvárosi OMW-nél húztak le (a SHELL-ről már rég leszoktam, ott van az utcánk végében, de inkább messzebb megyek, mint oda), de nem értem ma sem, hogyan. A következő történt: tele kértem az üres tankot, mert mindig ott tankolok, ismerek mindenkit, ők is engem, tehát nem gondoltam volna, hogy gond lesz, és megengedtem szegénykének, hadd dolgozzon meg a pénzéért, tudom, üssetek agyon. Szóval,ott álltam végig a kocsi mellett, amíg ment a benzin. Körülnéztem, sehol nem láttam kannát. Visszatette a muki a pisztolyt a helyre, bezártam a tanksapkát, magamhoz vettem a kulcsot, ránéztem a számlálóra, és mentem be fizetni. A kutas ott maradt a kocsi mellett. Mire bementem fizetni, már felhozta a kasszás a tételemet (csak én voltam a kútnál egyedül)Kártyával fizettem, és akkor láttam, hogy a kinti érték és a benti érték között, amit a gép mutatott, kb. 1000 Ft eltérés volt, persze felfele. Semmit nem vettem, egy újságot sem. Persze ki kellett fizetnem. Szóval, aki érti ezt, megköszönném, ha segítene, mert nem értem.

kewcheg 2010.03.02. 17:41:48

@Dövan: Sehogy.Ahhoz legalább 38ezer500 kell/hó...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.02. 17:42:31

ja, amugy ez tenyleg szoka, hogy kicsit tankolok
egyszer nyomd tele lesz ami lesz
aztan ha felig leer toltsd fel
mindenki joban jar
a kocsid is

misitcom 2010.03.02. 17:48:26

@hagyma: Akkor orvosnak lenni sem egy nagy karrier.Akár milyen szorgalmasan jársz hozzá előbb-utóbb úgy is meghalsz.(legalább is ezt még senki nem élte túl)

misitcom 2010.03.02. 17:53:17

Különben is:Szlovák rendszámú kocsiba,Ukrajnában tankolni a máltai bankszámládról.Így csekélyebb a bukás.

SzLacika 2010.03.02. 17:53:43

@hagyma: Hagyma, bammeg te ékezet nélkül írsz, tagolod, most meg mán' a betűket is kihagyod :D Lassan kész szórejtvény lesz elolvasni a kommentjeidet :D

Amúgy tényleg érdekes, miért nem így csinálják. Megóvna pl a menet közben kiszáradó tanktól is, nem egy filléreskedő jár így...
Hmm, talán azért, mert ott fog motoszkálni a fejében, hogy még itt van fél tank, ne álljon már benne a pénz, elhasználom. Csak hát nem ártana néha gondolkodni meg előrelátónak lenni.

misitcom 2010.03.02. 17:56:04

@"streetfighter": 30ezerből simán meglehet élni,csak a számsor végén ne Ft legyen hanem egy nagy e-betű

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.02. 17:58:44

@misitcom:
orvosra szukseg van
ezekre nincs
hat pont itt irtak, hogy ne hagyd hogy tankoljon?
akkor minek van ott
itt egy kisebb benzinkutat 1 ember visz,aki bent van a putnal
sot mar a kozertek is onkiszolgalok
nincs szukseg a kutasokra
se a borravalora
maganvelemeny
@SzLacika:
igazad van
ez van
de tenyleg szokas otthon csontra leszaritani a tankot
olyan ez mint a kenyer, ahogy Fabry mondta
sose ettunk frisset, mert mradekot nem dobunk ki

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.02. 18:00:57

@misitcom:
amugy neked tenyeg kell segitseg hogy levedd a pisztolyt, behelyezd a tankba
ekozben ha gondolod lemosd a szelvedot?\nekem nem
a vakbelemet mar nehezebben operalnam ki szo ami szo

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.02. 18:01:52

@"streetfighter": nekem elég kb egy évig 5-6 liter benya. :D Meg olyan négy-ötezer liter gáz.

misitcom 2010.03.02. 18:03:07

@hagyma: Sőt,még azt is hagyom neki,hogy a kártyát lehúzza.

"streetfighter" 2010.03.02. 18:07:33

@kolbászoszsömle:
Basszus, akkor te nem ragadhatsz benn a MÜPA mélygarázsbában?
Nem is tudod miről maradsz le.

"streetfighter" 2010.03.02. 18:11:03

@ruskyy:
Látod! Így jár aki nem a "saját" pénzét költi.

Szilizoli 2010.03.02. 18:11:43

Általában kerek összegért tankolom teli az autómat. Mivel sajnos már nagyon régen sokkal gyorsabban forog a forintot számláló, mint a litert, ez nem túl nehéz. Első kattanás után kerekítek ezerig, vagy ötszázig.
Sokszor csinálják azt a kutasok, hogy mondjuk tankolsz 7-ért és 20-assal fizetnél. Visszaad 10-ig és úgy tesz, mintha végzett volna. Ha sietsz és nem figyelsz: buktál egy 10-est.
A budaörsi Agip-ról én is hallottam már cifrákat.
Jó helyen van az átbaszáshoz. Onnan legtöbben a pályára hajtanak és mire utánaszámolnának, már nem éri meg visszaszopni magukat a kútra.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.02. 18:12:52

@misitcom:
helyes
de ez a post arrol szol
ne hagyd hogy a kutas tankoljon helyetted
legalabbis ez a cime
namost en megkerdeztem mi a turo szukseg van 2-3 emberre aki a csovet tartja

/a kartyamat meg igen ritkan adom ki a kezembol/

"streetfighter" 2010.03.02. 18:16:03

@misitcom:
Ja, már értem miért ütött el annyi madarat és még a szélvédője sem sérült. A német technika.

misitcom 2010.03.02. 18:16:21

@hagyma: Oké!A te kedvedért most elolvastam.Ez tényleg arról szól.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.02. 18:18:23

@misitcom:
de ha ne haggyam
akkor minek vanak ott?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.02. 18:20:34

nem vagyok nagykepu/ mert mire is?/
nem osztom a eszt/ mert ugyan mibol??
de tessek mar valakinek kijonni az agyonszidott USA_ba es megnezni, hogy mukodik egy benzinkut
es aztan jonapot

Szilizoli 2010.03.02. 18:23:21

Mindig lesznek 1-2-5 ezerért tankoló emberek különböző okokból. Nekik sem lehet kellemes érzés, hogy nem rakhatják teli, de ezért szerintem nem kéne őket elítélni.
A posztoló egyszerűen fasz volt, de meg fizette a tanulópénzt. Nyilván ezentúl jobban figyel majd.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.02. 18:23:51

@"streetfighter": leszedtem a matricát, kívülről nem látszik, hogy gázos.
A MÜPA mélygarázsában mindezek ellenére tényleg nem fogok bennragadni, mert egy bunkó vagyok, aki a világot jelentő deszkákat addig tudja értékelni, amíg gyalulni kell.

"streetfighter" 2010.03.02. 18:24:15

@hagyma:
Azért nem mindegy, hogy három vagy csak egy embert kell kinyírni egy rablás során.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.03.02. 18:24:34

@hagyma:

Jajj Te?! Azt felejted el, hogy az agyonszidott USA kb 50 évvel előttünk van. Itt még mindig cipelik a gömböt és görgetik a kockát.... :)))

szaGértő 2010.03.02. 18:25:14

@Dövan: Hát azt én sem tudom... Mivel étteremben dolgozik, nyilván kajára nem kell költeni. De akkor is kurva kevés, ha jön jatt. Ha napi ezressel számolok és 15 munkanappal (több nem lehet, egész napos egy munkanap), akkor is alulról veri az 50-et.

misitcom 2010.03.02. 18:26:44

@hagyma: Mert ha beteg és öreg leszel,és éppen egy vakbélműtét után tartasz hazafelé biztos jól fog esni egy kis segítség.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.02. 18:27:13

@Szilizoli: en nem nezem le
de egyszer tegye mar tele
csak egyszer
es akkor ground zero

es ha hianzik a negeyd tank tankol
volt egy haverom, meg otthon az a Daciajaba 1000-f-ert tankolt
mindig
es kepes volt egy 2 literes muanyagflakkont/ sprite vagy coca-cola/ mar nem emlekszem elhelyezni a csomagtartoba
es sokszor hasznalta is
egyszeruen nem tudta megmagyarazni miert
penze is volt

off vege

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.02. 18:28:29

@misitcom:
hat ha nekem ahhoz kell segitseg hogy tankoljak nemigen valoszinu hogy vezetek

misitcom 2010.03.02. 18:35:32

@hagyma: Mert ez Amerikában valami vízválasztónak számít:Ha tud tankolni életképes,ha nem akkor mehet a zúzdába.

Szilizoli 2010.03.02. 18:36:09

@"streetfighter": Mert télleg mindenki vagy teli kéri, vagy összeget mond. Nem tisztázta le még egyszer a dolgot.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.02. 18:47:49

@misitcom: nem
aki tud meg vezetni az tankolni is
nem tul bonyolult
sajnos kesobb elofordul hogy kell sofor
de nekem oszt 8 hogy 4 benzintolto tustenkedik/ lehetoseg szerint atbasz/ tatja a markat a jattert/
a teendo nalam annyi
kiszallok
lecsavarom a tanksapkat
lehuzom a kartyamat
leemelem a csovet
tankolok
forditva minden vissza
es tavozom
orom boddogsag
es nem is szuletnek ilyen topicok
aki nem kepes megtankolni a kocsijat
az nem kepes vezetni
ez tuti

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.02. 18:55:53

@hagyma: Én azon csodálkozom, hogy külön képesítés nélkül hozzányúlhat Magyarországon valaki egy olyan csőhöz, amiből benzin folyik.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.03.02. 18:59:50

@kolbászoszsömle:

Van aki még rá is gyújt tankolás közben... :))

indapass90210 2010.03.02. 19:01:08

@szaGértő: én elmennék kurvának, az biztos!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.03.02. 19:02:38

@kolbászoszsömle:
najo arra mar ne is terjunk ki mennyi ora es penz egy jogositvany otthon
tankolni meg tenyleg nagyon egyszeru
nem emlekszem hogy lett volna 3 eves benzinkuttankolasi ablakmoso szakmunkaskepzo
az en idomben komoly protekcio kellett bekerulni
jo volt a jatt
ingyen tankoltal
es hat a munka se volt nehez
ma nem tudom mi van
itt onkiszolgalas az tuti

Bladika 2010.03.02. 19:04:19

Tudni kell rólam, hogy mindig kerek összegre tankolok (magamnak) , pont a lehúzások miatt. Nem teli tankolom, hanem a telihez legközelebbi egész értékre, mondjuk 10ezer, 12ezer és így. Ezért nincs félre beszélés, hogy elszámoltam, meg hasonlók amivel jönnek a kútnál. Egyszer mire beérek valahány száz forinttal többet mutat. Kéri a pénzt, erre mondom, hogy én nem ennyit tankoltam. Erre azt mondja, hogy jaj ne haragudjak, benne maradt egy kevés a csőben az előző tankolás után és azt adta hozzá automatán a kút! Értitek!!!!!!!!! Miközben besétálok összead-kivon, oszt-szoroz a kút!!!!!

Második alkalommal kerek 10ezer forintot tankoltam. Erre megint az előző eset. Na akkor már nem tágítottak és állították, hogy márpedig én annyit tankoltam. Annyiban hagytam a dolgot. Azóta nem tankolok Shellnél. Bár nem hiszem, hogy azzal az agyoniskolázott fejükkel felfogták utólag, hogy az a pár száz forint plusz aznap, valójában mennyi mínusz is egyébként. (Megjegyzem ennél a kútnál tankoltam addig, mert az utca aljában van.)

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.03.02. 19:09:27

@Bladika:

Ez a kút velem rosszul járna. Általában van nálam fényképező. Kútkezelő velem jön és szépen fénykép készül mit mutat a kútfej számsora. Nincs duma. Ha nem tetszik hívjon rendőrt. Esetleg bejegyezzük a vásárlók könyvébe. Persze a Shell központjába sem felejtem el írásos észrevételemet elküldeni. :))

indapass90210 2010.03.02. 19:10:18

@Bladika: szégyelld magad! Átvered a kutasokat és még idejössza panaszkodni?!

Amúgy nekem csak egyszer számolták el a lóvét, de rendes voltam, és visszaadtam a plusz ezres a csajnak!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.02. 19:11:00

@hagyma: Itt _mindent_ az égadta egy világon szabályoznak.
Gázt pl nem tankolhatsz, mert az VESZÉLYES.

De csak itt. A Szlovéniában már nem veszélyes, ott önkiszolgáló.

indapass90210 2010.03.02. 19:11:45

@Mityu: szerinted a shell központjában nem tudják, hogy mi megy a kutaknál? :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.03.02. 19:15:34

@Dövan:

Szerinted mennyire leszarom, hogy a Shell központjában mit tudnak és mit nem? :)

SzLacika 2010.03.02. 19:22:10

@Mityu: Ja tényleg, ki kell menni és megnézni mit mutat a kút számlálója. Az nem nagyon szokott odébb tekerődni magától, max 1-2 Ft-ot amikor lerakod a töltőpisztolyt.

Orbán Diktor (törölt) 2010.03.02. 19:22:26

@Szilizoli: "A posztoló egyszerűen fasz volt, de meg fizette a tanulópénzt."

Igen? te meg hülye vagy.
Ha bemész a kocsmába és kérsz egy fél vodkát, de kihoznak neked egy fél liternyit, akkor ki a hülye? Két válasz lehetséges: hülye a pincér vagy pedig a fekete mosogatótól rendeltél (ebben az esetben meg nem kérdés, hogy ki a hülye). Engedtessék már meg ebben az országban, hogy ha magyarul kérek valamit, akkor legyek megértve (hajlandó vagyok megismételni a rendelést azon hülyéknek, akik elsőre nem vették a lapot). Ilyen egyszerű: nem havert kell alkalmazni, hanem szakembert (ja bocsi, ez magyarisztán)...

indapass90210 2010.03.02. 19:24:16

@Mityu: akkor miért is akarsz velük levelezni? ;)

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.03.02. 19:52:02

@Dövan:

Elég rég ki van alakulva egy egyfajta önvédelmi móccer a lehúzásra nálam. A további macera kilátásba helyezése röviden. Ez is része az elintézésnek. :))

"streetfighter" 2010.03.02. 20:21:16

@Szilizoli:

Ő valószínüleg nem mindenki.
Ha kér valamit akkor azt kell csinálni, vagy ha nem volt érthető akkor rákérdezni.
Nagyon rossz a hozzáállásod!

Orbán Diktor (törölt) 2010.03.02. 20:37:09

@Mityu: "Általában van nálam fényképező. Kútkezelő velem jön és szépen fénykép készül mit mutat a kútfej számsora."

Általában van nálam fényképezőgép. A kútkezelő velem jön és szépen fénykép készül arról, hogy mit mutat a kútfej számsora.

Bocsi, én magyar vagyok és csak így tudom értelmezni.

indapass90210 2010.03.02. 21:05:36

@Orbán Diktor: nem, te grammarnáczi vagy, és kötexel!

indapass90210 2010.03.02. 21:08:16

Egyébként azt mondtam már, hogy shell kúton egyszer beletankoltak 54.5 litert az 51 literes tankomba?

"streetfighter" 2010.03.02. 21:11:29

@Dövan:
Te tankkal jársz a kútra? Akkor nem kell fizetni?

indapass90210 2010.03.02. 21:16:58

@"streetfighter": még nekem fizetnek! Hiszen tudják, ha rossz a hangulatom, akkor a férfiakat megölöm, a nőket megerőszakolom, a gyerekeket pedig eladom rabszolgának!

kuk22 2010.03.02. 21:39:43

a kedves posztoló szőke?!?!

Hogy lehet 15 liter benzint kérni ?!?! Miért nem mondja, hogy 3000, 4000, 5000-ért kérek? Mi a jó pont 4755 Ft-t fizetni? Ki se lehet számolni, olyan gyakran változnak az árak.

Kb. mintha a felvágottas pultnál azt mondanám, hogy téli szalámit kérek 500 Ft-ért :-))))

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.02. 21:52:24

@kuk22: háháhá, én mindig centire kérem a kolbászt.

igazi hős 2010.03.02. 21:57:22

@Bobby Baccala: "Ha elviszel magaddal 20 rongyot úgy is elbaszod az egészet" Te ugye szigorúan max 2 sört veszel otthonra, nehogy berúgj este? Képzeld nekem napokig áll tele tankkal a ház előtt az autó és mégis bringával járok dolgozni. Az első 1-2 évben még nagy varázslat az autó, de aztán a legtöbb ember hozzászokik. Persze ha ünnep, amikor van pénzed tankolni, akkor nem szóltam...

indapass90210 2010.03.02. 22:02:12

@kolbászoszsömle: te is olyan vagy, mint a nők? Vagy te kérsz 20 centi alatt is?

Marty Mcfly 2010.03.02. 22:24:52

lehet, h tényleg nem értette a mértékegységet, mer ez nem is átbaszás! ebből neki semmi haszna! te meg örülj, 1szer legalább teletankolták a kocsidat... és még ki is tudtad fizetni, ugye?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.02. 22:33:54

@Dövan: képzeld, amikor nem kolbászt veszek, hanem valami vizesfelvágottat, akkor meg szeletre veszem.
Mittomén, kérek tizenhat szelet fokhagymásat, vagy húsz szelet terminátorlábat.

jaafar 2010.03.03. 00:46:38

Csak egy nő lehet ilyen hülye, mint a postoló. Ki az aki a kúton literre mondja, hogy mennyit akar tankolni? Nem egyszerűbb mondani, hogy mennyi pénzért? A világon mindenhol így működik. Vagy tele kérem, vagy X összegért.

jaafar 2010.03.03. 00:48:29

Csak egy nő lehet ilyen hülye, hogy literre tankol. A világon mindenhol vagy tele kérem, vagy megmondom, hogy X összegért. Ilyen idiótát. :-) Mert ő csak egy nő. Mit tudna csinálni? Pl. nem ellenkezni a szokásjoggal. :-)

2010.03.03. 10:32:02

@Orbán Diktor: Azt mondjuk nem értem, hogy a helyesírást, fogalmazást kritizálók hogy élik túl az internetet infarktus nélkül. Hosszú távon biztos káros az egészségre.

2010.03.03. 10:40:35

@Szilizoli: Nekem volt egy kivételes esetem, amikor literre tankoltam. Leszakadt az egyik benzintankot tartó vaslemez. Gondoltam, jobb esélyem van, ha 60 liter helyett csak 20-at tankolok.

csintapala (törölt) 2010.03.03. 11:31:56

@hagyma: "nem vagyok nagykepu/ mert mire is?/ nem osztom a eszt/ mert ugyan mibol??
de tessek mar valakinek kijonni az agyonszidott USA_ba es megnezni, hogy mukodik egy benzinkut
es aztan jonapot "

Azért vagy nagyképű, mert mindig jössz ezzel az amcsi fellengzős dumával. Ez itt nem amerika, hanem európa, itt vannak kutasok a benzinkutakon. Ennyi. Kár amerikához hasonlítgatni. Magyarországon meg pláne nem amerika. Így is van aki lelép fizetés nélkül, képzel el mi lenne, ha nem lenne kutas, hanem önkéntes alapon kéne lehúzn ia kártyát. Meg a közértben is. Itt nemhogy pénztáros, de biztonsági őr is kell a tescoba.

2010.03.03. 12:02:29

@csintapala: Szerintem biztonságosabb lenne. Elég nehezen hinném el, hogy a kártyát csak azután kell lehúzni, miután megtankoltál. Valószínű, hogy úgy működik, mint a hotelekben, hogy előre megadod, és utána terhelik a megfelelő összeget. Ha nincs kártyád, akkor az ilyen kút nem ad benzint. Becsületkassza ott sem működne.

2010.03.03. 12:12:58

@lxrose: Egy példa, bár nem túl jó:

articles.moneycentral.msn.com/Banking/BetterBanking/HosedAtTheGasPumpByYourDebitCard.aspx

Persze jobb lenne, ha az aktuális tankolás összege a lefoglalt összegből kerülne levonásra, esetleg még kisebb lenne a legfoglalt összeg is, mert ez pont nem működne azoknál, akik hónap vége előtt azért tankolnak 5000 Ft-ért, mert kajára kell a pénz.
Mondjuk hitelkártyánál (ami amerikában mindennapos) ez többnyire nem okoz problémát, csak ha túl sok az ilyen tranzakció és nincs keret többre, holott pénz lenne csak nem áll rendelkezésre.

j311 2010.03.04. 11:44:48

@egyittlakó: a "benya" az már legalább 15 éve benzint jelent ezen a környéken. :D

apukád 2010.03.06. 00:14:50

@Mityu:
Nálam mindig van két közjegyző. Nélkülük egy kút közelébe sem megyek. :D

Csendben jegyzem meg, hogy évi átlag 60000 körül megyek, a kocsim 9 körül fogyaszt és az életben nem vertek át se omv, se shell se más kútnál az elmúlt 25 évben.
Az, hogy szar vagy szarabb a benya minősége már más kérdés.

GaTa 2010.03.07. 17:47:03

én előző nyáron voltam úgy, hogy Baján, EFOTT után volt összvisz 1500 Ft-om, meg egy Ladám, amivel haza kell jutnom. Van ott egy kút a T-sco mögött, vmi A-betűs, jön a fószer, mondom neki, összvisz 1500-öm van, egy petákkal se több. Csóka elmosolyodik, aztán koppra pontosan beletankolta azt az 5 litert. Én meg hazajutottam, mert a Ladák olyan csodásak, hogy van még kb. 4,5-6 liter a tankodban, de ő már mutatja, hogy szinte száraz.
Hiába no, tajgai vágtázó :D

#szájbergyerek# 2010.03.18. 10:26:02

A kagylós cég kútjainál elég nehéz tankolni. Nálam a következő a forgatókönyv:

Beállok a kúthoz, kutas betámad:
- Jó napot Kívánok! Segíthetek.
- Jó napot kívánok! Köszönöm megoldom magam.
- Keréknyomást ellenőrizzem?
- Köszönöm, most nem.
- Szélvédőmosást óhajt?
- Köszönöm, most nem szeretnék.
- Olajszintet megnézzem?
- Köszönöm, most nem.
- Ha most *** üzemanyagot tankol, akkor dupla/tripla pont jár és most még "akciós" is.
- Köszönöm, megfontolom.

Na végre tankolhatok. Ha mázlim van nem akad ki a kar ha egy kicsit jobban meghúzom és akkor hamar végzek. Ha nem akkor decinként csorgathatom bele a benzint, káromkodás és megfogadom, hogy többször nem állok ahhoz a kúthoz.

Így vagy úgy de befejeztem. Megyek a pénztárhoz:
- Jó napot kívánok! Az x. kútnál van egy tankolásom. /Bankkártya, pontgyűjtő kártya átad./
- Jó napot kívánok! Most van csoki/üdítő/stb. "akciós" áron ...
- Köszönöm nem élek vele.
- Mivel x liter felett tankoltam lehet venni kisautót/labdát/hátizsákot/törölközőt/poharat mikor mit "akciósan".
- Köszönöm ez sem érdekel.
Fizetek, elköszönök, távozom.

És ezt mindig minden alkalommal végig kell játszanom. Szerencsére az üzemanyag tényleg jó minőségű és csak ezért járok oda.

SimiTomi 2010.03.18. 15:44:26

@#szájbergyerek#: Az első részt kikerülheted azzal, ha nem egyszerűen nemeket mondasz, hanem azzal nyitsz, hogy "Köszönöm, most minden rendben van."

Bár lehet, hogy csak én járok egy normális(abb) kagylós kagylós kúthoz?

karlmax 2010.03.22. 17:44:56

Sok az ilyen "félreértés"...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása