Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Percekig feküdt a dudán kora reggel

2010.04.27. 12:42 :: SilentSound

A mai sztori kevésbé balesetveszélyes, mint a tegnapi bringásdöntögetős, de a Gergő által bemutatott főhős sem épp a tapintatosság mintapéldája, nem zavartatta magát akkor sem, mikor az emberek jó része még aludt. Volna.

Amennyiben lehetséges, a blog keretein belül szeretném megköszönni a ma reggeli (április 26.) ébresztést egy kedves sofőrnek. Szóval, a felállás: BP XI., Bercsényi utca (a Karinthyra nyíló egyirányú), kisteherautó megáll rakodni a helyi kisbolthoz, két oldalon parkoló autók; tehát elmenni mellette lehetetlen.

Valamikor háromnegyed hat körül kis fekete személyautó (opel vagy vw) érkezik mögé (jelzem az utca egyébként teljesen üres volt!) és mivel elmenni nem tudott mellette, a kedves sofőr ráfeküdt a dudára. Néha pár másodpercre abbahagyta, olyankor örültem, hogy na végre, csak a szokásos hülye, de nem, ő nagy Jani, szóval ő folyamatosan nyomta.

Hozzám hasonlóan a szomszédság felébredt közben, és az egyre hosszabbra nyúló közjátékot megunva (rakodó sofőr még sehol), előbb verbálisan (’Faxért kell dudálni?’, ’Húzzá má anyádba!’), majd egy-két türelmetlenebb kolléga paradicsom és tojás formájában adott hangot az elégedetlenségének.

Valaki már féltéglát emlegetett, mire megjött a kisteherautó gazdája, aki magát egyáltalán nem zavartatva még kedélyesen elbeszélget a boltos Micikével és Terikével (a kis gavallér!) majd beszáll, és elindul.

A fekete kisautó rázárkózik (végre abbahagyta, van isten!), majd megint elkezd dudálni, mert a kisteher megállt a kereszteződésben szétnézni (lámpák kikapcsolva). Közben a kisteher vezetőjének is leesett, hogy itt bizony őt is elküldik a rák farkára, még kihajol az ablakon verbális párbajt vívni egy vérmesebb szomszéddal. (közben a mögötte lévő iqbajnok még mindig a dudán élvezkedik.)

Végre megindulnak (csönd van!), át a kereszteződésen egyenesen (Allee mélygarázslejáró fele), a személyautó megpróbál előzni, de a kisteher sofőrje a kereszteződés után behúzódott középre, hogy se jobbra, se balra, még csak véletlenül se lehessen, mire megint megszólal a duda folyamatos üzemmódban..

Szóval, köszönöm, te istenverte baromállat, hogy az egész utcát felverted a kb. 5:45-5:50-ig tartó folyamatos dudálással. Remélem a te házad előtt is járnak ilyen vadmarhák, hogy megtudd milyen jó érzés is ez.

Megj.: mivel az egész utca kihalt volt, kb. 35 méter tolatással a kisteher kikerülhető lett volna, az utcaszakasszal egyetemben. Tényleg nem az az egyszerűbb megoldás.

130 komment

Címkék: budapest autó hülye parkolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.04.27. 16:43:41

@eml: Akkor viszont értelmesebb lenne elbeszélgetni vele, nem hiszem, hogy fél óra dudálás után megváltozik a dolog.

eml 2010.04.27. 16:44:52

Megint mindenki az okozaton van kibukva, pedig meg kell vizsgálni az oko(ka)t is.

Az üzlet mellett van rakodási terület tábla, időponttal.
A szállító autó sosem akkor érkezik, ami a rakodási terület tábla kieg tábláján van.
A rakodási terület szinte mindig kukákkal vagy parkoló autókkal foglalt.
Az út közepén rakodó autó elakadásjelző nélkül áll rendszeresen, ezért mindenki gyanútlanul behajt mögé. Ha menne az elakadásjelzője, akkor esetleg nem hajtanának be mögé.
Hátulról csak az látszik hogy áll és nem indul el a zöldre (ilyenkor csapja a szelet a micikének, a rakodás után).

eml 2010.04.27. 16:49:15

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Én anno egyszer megpróbáltam. Eredménytelen.

Másiknál 611! :-)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.04.27. 16:50:28

@eml: "Másiknál 611! :-) "

Haladunk, haladunk! :)))))

Secnir 2010.04.27. 16:52:19

tételezzük fel, hogy ilyen környéken lakom (mint ahogy nem)
tételezzük fel, hogy egy baromállat így ébreszt, és nem hagyja abba 5 percig
akkor már nem kell feltételezni azt, hogy ha kell, pizsamában megyek le hozzá, hogy kirángassam az autójából.

Secnir 2010.04.27. 16:55:13

ráadásul ha a gyereket is felkelti (7 hónap), akkor még nagy verésnek is elébe nézhet.

jaafar 2010.04.27. 17:24:58

@anyahajókabinajtóhajtogató: Újabb bizonyíték a gerinctelen tipikus magyar hozzállásra. Mit ehet az autó arról, hogy egy paraszt vette meg? Hogy jösz te ahoz, hogy más tulajdonát rongáld? Az más, hogy bekeni a szélvédőt disznózsírra, vagy kutyaszart rak a kilincs alá, de többszázezer forintost kárt okozni nem áll arányban az említett kellemetlenséggel. Ha annyira tökös vagy, menjél le és szóljál neki.

.lll. 2010.04.27. 17:32:16

most mondták a hírekben,hogy a nagy agresszióra való tekintettel,az egész országot leszedálják és akkor olyanok leszünk mint a viccbéli bácsi aki fosott,de nem érdekelte

STi-2009 2010.04.27. 17:37:09

@Secnir:
Teljesen igazad van...Ha még csak én ébredek fel, az okés, mert én visszaalszom hamar.
De ha a gyerek is, na azért a kezébe adom a visszapillantóját.
Az ajtóval együtt :D

.lll. 2010.04.27. 17:38:27

T.SilentSound!

mától minden posztba díjazhatnád a három legvérmesebb/és egyben leghülyébb/ posztolót:
1 díj:15 doboz diazepan forte+10 doboz agyserkentő
2.díj:10 doboz seduxen+10 doboz agyserkentő
3.díj:5 doboz magne b+10 doboz agyserkentő
kb.

eml 2010.04.27. 17:41:40

@STi-2009: @Secnir:
És ha a gyerek kel fel ti meg alszotok tovább?

Ne költözzetek sorompó közelébe, sok helyen a vonatnak KÖTELEZŐ dudálnia 5 másodpercen keresztül, akárhány óra van.

Egyébként aki a dudálást reklamálta, de röhögnék ha kiderülne, hogy ő parkol a rakodási területen.

STi-2009 2010.04.27. 17:45:20

@eml: Ígérem, nem költözöm sorompó közelébe, de laktam már ott...Pont te mondod, 5 másodperc, azt kibírja a gyerek, a posztban 5 perc volt :D

Alikam 2010.04.27. 17:49:22

Mit lehet tenni?
Az ilyen seggfejnek még elmagyarázni sem tudod mi a gond, mert fel sem fogná, hiába diagrammoozod le neki, hogy miért gáz az, ha ok nélkül percekig fekszik a dudán.

Nincs mit tenni máskor féltéglát neki. Tuti van egy felesleges minden lakásban.

eml 2010.04.27. 18:11:07

@Alikam:
Megint mindenki az okozaton van kibukva, pedig meg kell vizsgálni az oko(ka)t is.

Az üzlet mellett van rakodási terület tábla, időponttal.
A szállító autó sosem akkor érkezik, ami a rakodási terület tábla kieg tábláján van.
A rakodási terület szinte mindig kukákkal vagy parkoló autókkal foglalt.
Az út közepén rakodó autó elakadásjelző nélkül áll rendszeresen, ezért mindenki gyanútlanul behajt mögé. Ha menne az elakadásjelzője, akkor esetleg nem hajtanának be mögé.
Hátulról csak az látszik hogy áll és nem indul el a zöldre (ilyenkor csapja a szelet a micikének, a rakodás után).

Alikam 2010.04.27. 18:14:41

@eml: az,. hogy percekig dudáljon valaki semmi sem indokolja kivéve az, ha szívrohamot kaptál és rádőltél a kormányra.

Értem én az okokat, csak arra nem az a megfelelő reakció, hogy szabálytalanul dudálunk hajnalban, percekig, leszarva másokat.

.lll. 2010.04.27. 18:20:03

velem is történt,hogy az áruszállító elállta az utamat,boltba be,mondom takarodj anyádba,mivel nem ment el a jatagánommal hatba vágtam,Micikét leköptem és az autóját c4-el felrobbantottam./a Micikéjét is/
ilyen eccerű

eml 2010.04.27. 18:20:59

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Ismétlés a tudás anyja, és van aki csak téglát emleget gondolkodás helyett.

643

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.04.27. 18:22:32

@lófő: Ez vajon miért nem jutott másnak az eszébe? Pl. a posztolónak? :)))

eml 2010.04.27. 18:23:55

@Alikam:
Ezek szerint másokat leszarva lehet rakodni percekig út közepén forgalmat bénítva?

eml 2010.04.27. 18:24:53

@Alikam: Egyébként lehet rohama volt, ti meg bevernétek az ablakát.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.04.27. 18:25:51

@eml: Esetleg ott is leírhatnád néhány kommentedet 4-5-ször, hogy növeld a hozzászólások számát :)))

eml 2010.04.27. 18:27:50

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Ott egyszerűbb anyázni egyet, arra egyből ugrik vagy tíz. Habár szerintem egy testvérünket sikerült odaát megtérítenem.

Alikam 2010.04.27. 18:34:10

@eml: köszönöm, megtaláltad a kulcsmondatot:)

Pontosan ha azt mondaná a kedves dudálós, hogy lehet-e másokat leszarva rakodni az út közepén azt kérdezném, hogy akkor bagoly mondja verébnek? Ugyanis te meg másokat leszarva hajnalban felkelted a fél lakótelepet tehát jogalapod sincs arra, hogy azon rúgozz, hogy ki szar le másokat...

Rohama az biztos volt, hülyeség-rohama...
Tudom, láttam már ilyet jópárszor, jellemzőek a tüntetek, reggel, hajnalban, bedobja a leszarom tablettát aztán ez a vége.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.04.27. 19:15:08

@-d(-_-)b-: Igen:-) Kész vannak az emberek..Nem a teherautós a köcsög, hanem aki nem nyeli le, hogy a büdös teherautós bunkója(tisztelet a kevés kivételnek) ott hagyta a nagy vasat...Szép..

glinolid 2010.04.27. 19:18:26

Az előző posztból okulva nem dudálni kellett volna, hanem belehajtani. Kis buták!

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.04.27. 19:40:41

Amúgy meg a cím eléggé félreérthető :)))

Rocko- 2010.04.27. 23:31:24

valaki elárulná hogy mi a szarért forgatták meg megint a Bicskei irányát?
valaki ennyire unatkozik az irodában? netán így akarja szopatni az arra járókat? mint ha nem lenne elég baj ott.

apukád 2010.04.27. 23:58:15

Igaz. Az a hülye, akik szabályosan akar közlekedni az úton és az önkényes furgonos tróger meg pakoljon, ahol csak akar.
A posztolót és többi támogató seggarcot meg az se zavarja, ha a szomszédot ölik. Feltéve, ha nem ordít, mert azzal zavarja derűs nyugalmukat.
Vehyetek tükröt, mert nyilvánvaló, hogy az nincs otthon.

Perillustris 2010.04.28. 00:39:29

Biciklivel simán elfértem volna. Persze szigorúan a forgalommal szemben. :P

Alex3000 2010.04.28. 08:56:35

"Megj.: mivel az egész utca kihalt volt, kb. 35 méter tolatással a kisteher kikerülhető lett volna, az utcaszakasszal egyetemben. Tényleg nem az az egyszerűbb megoldás." NEM VAZZEG!!!! Miért kell a szabályosan közlekedőnek szívni? Ha elállja az utat valaki te sem örülnél neki, ráadásul szabálytalan. Persze a dudáló is idegbeteg, de végül is igaza van. Ezt úgy kellene megoldani, hogy a lakók szólnak a boltosnak, hogy kérje meg a kisteherautóst, hogy álljon meg úgy hogy elférjenek mellette, így mindenki jól jár. Persze a teherautósnak kicsit cipekednie kell, de ez a rohadt munkája, vagy nem?

Petrodon 2010.04.28. 09:20:43

@jaafar: "Az más, hogy bekeni a szélvédőt disznózsírra, vagy kutyaszart rak a kilincs alá, de többszázezer forintost kárt okozni nem áll arányban az említett kellemetlenséggel."

Ezt mindig azok szajkózzák, akiknek szintén van vaj a fülük mögött és tartanak az ilyesmitől.
Ha én hajnalban 5 percig nyomom a dudát valahol nyugodtan csikargassák össze az autóm.
Vagy ha rossz helyre parkolok.
Vagy...

ági anyu 2010.04.28. 09:42:04

Ez egyébként mennyiben minősül baleseti helyzetnek? Merthogy a duda arra való - nem kaputelefon, mobil...stb. Függetlenül attól, hogy a kisteherautós is tahó volt

ági anyu 2010.04.28. 09:49:34

@Petrodon: Tűző napon a tojás a legjobb. Lakik a házban egy fiatal csaj, az egyik régebbi barátja valószínűleg rokkant lehetett, mert autón kívül nem láttuk, plusz szegénynek mobilja sem volt a BMW-ben, kaputelefonként használta a dudát - a mi ablakunk alatt. időponttól függetlenül. Egy vasárnap délben szintén érkezett, duda, férjem kinyitja az ablakot, de közben ketten is megelőzték. Az egyik egy tojást küldött le, a másik egy tartalmasabb pelenkát(ezt tudom, ki volt, de nem mondom meg). Utána már nem sokáig járt a lányhoz ... plusz valószínűleg megértette a célzást is, mert nem volt több dudaszó

Take-it-Easy 2010.04.28. 12:09:55

Ezek tényleg jól összetaláltak. Az egyik hülye feltartja az utca teljes forgalmát (mer' ő mostan rakodik), a másik meg, biztos ami biztos, felébreszti az összes környéken lakót a dudálással. Nyilván meg lehetett volna oldani máshogyan is, hogy a hüjjje teherautós rájöjjön, hogy gáz az, amit csinál. Mondjuk egy 5 mp-es dudálást még megértek, de ezt ilyen korai órán... Én is ideges lettem volna.
Ja, és nem, egyirányú utcából nem lehetett volna egy laza 35 m-es tolatással megoldani a dolgot.

Archenemy 2010.04.28. 12:33:21

tudom tudom offolni fogok, és előre elnézést kérek, de:

www.ittasvezetes.hu/

ez mi a fasz? egy halom ügyvéd arra specializálódott, hogy megúszd az ittas vezetést, ilyen létezik?

Archenemy 2010.04.28. 12:34:02

@Archenemy: baszki most olyan mintha reklámoznám...

csak felbasztam rajta az agyam

TökömTele 2010.04.28. 13:10:27

@Archenemy: Bazzeg... Nem gyenge.
Ilyen dumák:
"Amennyiben nincs jogerős bírói ítélet még az ügyben, úgy vannak különleges megoldási lehetőségek, amikkel Ön az alapból kiszabandó büntetési tételek töredékével túljuthat a nehézségeken !"

Meg aztán:

"Mi az alábbiakat ajánljuk Önnek:

A lehető leghamarabb visszakapja a jogosítványát ! (ha még Önnél van, akkor jó esély van rá, hogy azt be sem vonják)

Nem kell szigorított utánképzésen (KRESZ, vezetési tanfolyamok, vizsgák, orvosi terápia) részt vennie, és ennek a magas (200-450,000 ft) költségét TELJESEN elkerülheti

Az Ön pénzbüntetése a minimális lesz

Nem lesz büntetett előéletű

Nem veszti el munkáját melyhez szükséges a jármű használata

Nem lesz nyoma az erkölcsi bizonyítványban az ügynek"

Eszméletlen!
Rendben, hogy mocskos kapitalista világ van és a csóró ügyvédeknek is kell a betevőre, de ezt így reklámozni... Azért van egy határ...

Kéne már egy ittas vezetős poszt, ott fel lehetne hozni ezt, ki mit szól hozzá

TökömTele 2010.04.28. 13:14:08

@Archenemy: Ja, és Szuper Levente promotálja...
Ez se kevésbé gáz. Gondolom közeli rokon lehet, de akkor is

''autónepper.'' 2010.04.28. 15:25:24

@ági anyu: pfff:D mire nincs időtök te jó ég...:D erre csak azt tudom mondani van nekem is egy csaj ismerösöm ahol én is meg nyomom a dudát és még egyszer nem dobáltak meg hozzá teszem nem is hagynám mert fel mennék azt tuti feltörölném a lépcső házat a fejével...

aki meg azt mondja hogy karcoljuk meg a kocsit az meg olyan beszari hogy nem mer elém állni és meg mondani hogy figyelj ez a bajom veled...

1kutya 2010.04.28. 15:30:23

@"autónepper": a kocsi vagy a csaj dudáját nyomogatod?:DDD

''autónepper.'' 2010.04.28. 15:32:11

@1kutya: :D:D:D sorba haladunk előbb a kocsi dudáját utána meg a csajét:D:D:D

mi nem foglalt még 2010.04.28. 15:50:31

mind két parasztra egy egy féltégla dukált volna.
kihez kihez értelmi szintje szerint kell szólni.

kispista 2010.04.28. 18:16:10

@"autónepper": Tedd ki a szélvédő mögé a névjegykártyádat a lakcímeddel együtt. Amíg nincs ott, addig te vagy a beszari, mert névtelenül "az ártatlan gépkocsit" felhasználva okozol kárt másnak.

Ha a kisteher meg rendszeresen ott parkol, akkor naponta kiszúrni mind a négy kerekét. Mivel a gépjármű nem élőlény, ezért nem fáj neki. Csak a hülye gazdájának.

hgg266 2010.04.28. 20:05:27

egyszer haveroméknál ébredtünk arra hajnal 3kor, hogy egy régi szakadt audiban egy jól megtermett kancigány 20 percen át (!!)nyomta a dudát, bár náluk ezek tök alap dolgok..

eml 2010.04.28. 22:41:54

Azért a féltéglásoknak megemlíteném, meg a gyerekeseknek, ha engem a szomszéd gyereke ébreszt fel, mert nem adják oda neki a cumisüveget, akkor basszak át én is egy féltéglát? Hozzá a gyerek fejéhez? Esetleg karcoljam össze az anyukát aki elvette tőle a cumit?

Gondolkozzunk már el egy kicsit, a következő poszt címe meg:

Szétkarcoltam az autóját mert dudált, erre ő meg elütött a zebra előtt!

eml 2010.04.28. 22:42:39

@kispista: A kisteher minden reggel kb 5:30 - 6:15 között van ott kb 20-25 percig.

Perillustris 2010.04.28. 23:20:01

@eml: Egy tapló dudálása nem hinném, hogy azonos súlyú, mint egy csecsemő ordítása.

eml 2010.04.28. 23:35:43

@Perillustris:

Néha muszáj nagyon hülye párhuzamokat vonni. A repülő tégla visszapattanhat, esetleg mást talál el.

CD-R80 2010.04.29. 09:42:36

Szerintem meg a kisautós nem tud tolatni és ennyi. Ezért félelmében hogy hátha mégis kell inkább felkeltette az ottlakókat hátha valaki segít neki.

toyotaska 2010.04.29. 10:46:12

Nehogy már a dudáló autós legyen a hibás! Azt kell megdobálni aki elállta az utat. Igaza volt, hogy nyomta a dudát. Ha a posztoló anyját leszúrná valaki az utcán és a mentő ott szirénázna az ablak alatt mert nem tud odamenni hozzá egy rakodó paraszt miatt akkor a mentőst megdobáljam? Vagy kiszúrjam a kerekét?

toyotaska 2010.04.29. 10:47:21

Tipikus magyar szokás ez, megvédeni a bunkót attól aki elmondja a véleményét. Ha valaki eldobálja az utcán a szemetet és pofán vágom én vagyok a tuskó hogy megvertem.

CD-R80 2010.04.29. 11:51:51

@toyotaska:
Igazad van, akkor mától mindenki akit feltartanak picit,vagy szabálytalanságot lát vagy csak olyan kedve van nyomja a dudát..
De szép is lesz. Pesti egysejtűek..

CD-R80 2010.04.29. 12:37:05

Elolvasva pár posztot rájöttem itt a közlekedésről vitatkozni olyan mint a politikáról..
Sokan csak azért sietnek, dudálnak, villognak, másznak az ember seggébe autópályán (jobb esetben csak ott) hogy aztán élményeiket itt közreadják s lebunkózzanak mindenkit aki 2 km/h-val lassabban megy. Néhányan laza szöveggel érzékeltetik mekkora király vezetők a párhónapos jogsival. Ja és persze aki nem személyautóval közlekedik( néhány típust leszámítva: Suzukis65-eltüttyögőnagyapónagyanyó, tuningszakadtsuzukisdigitálisvezető,feketeterepjárósbiztosbunkó,kisautóstelefonálósszőkepicsa) az mind csak azért van hogy a kényelmes autókázást megzavarja s az teljesen elképzelhetetlen hogy picit is tolerálva legyenek.
Addig is a napi ajánlat egysejtűeknek.
- büntetőzzetek megrakott kamiont félméterről mert előzni mert előttetek
- nyomjátok a refit folyamatosan így a fotonok tolják az előtted haladót
- nyomjátok a dudát hajnalban hátha az ottlakók is lejönnek s segítenek a köcsög kisteherautós, furgonosnak elvégezni a rohadt munkáját.

eml 2010.04.29. 12:51:30

@CD-R80:
"büntetőzzetek megrakott kamiont félméterről mert előzni mert előttetek"
- Ne írd le, mert olyan hülye, aki a hülyéknél butább, és legközelebb megteszi.

"nyomjátok a refit folyamatosan így a fotonok tolják az előtted haladót "
- Ezért meg a kocsim sötétben lassabban? :-)
Nagy duma a fotontolás, elteszem, ha hozzájárulsz verbálisan alkalmazni is fogom.

"nyomjátok a dudát hajnalban hátha az ottlakók is lejönnek s segítenek a köcsög kisteherautós, furgonosnak elvégezni a rohadt munkáját."
- Én segítsek neki?
A rakodó kisteherekkel az a gond, hogy egyrészt a lakók, akik itt hőbörögnek, leparkolják a rakodási területet, másrészt a rakodónak sokszor tényleg csak egy métert kellene arrébb állnia hogy el lehessen férni, de ő épp a boltban kávézik.
Jelen posztban szereplő meg csak megáll, ha menne az elakadásjelzője, akkor esetleg egy utcával arrébb menne mindenki, de így mint fenntebb írtam, odaállsz mögé, majd azt veszed észre, hogy nem történik semmi, mivel rakodás után megy a traccs a Micikével. Tudom, mert én rendszeresen szívtam a kisteheres fasz miatt.

eml 2010.04.29. 12:52:20

@eml: "büntetőzzetek megrakott kamiont félméterről mert előzni mert előttetek"
- Ne írd le, mert VAN olyan hülye, aki a hülyéknél butább, és legközelebb megteszi.

Javítottam!

CD-R80 2010.04.29. 13:09:47

@eml: "A rakodó kisteherekkel az a gond, hogy egyrészt a lakók, akik itt hőbörögnek, leparkolják a rakodási területet, másrészt a rakodónak sokszor tényleg csak egy métert kellene arrébb állnia hogy el lehessen férni, de ő épp a boltban kávézik.
Jelen posztban szereplő..."

Ez kellemetlen, de lehet ha szólnak neki eszébe jut legközelebb.. De ezért felverni az egész utcát? Lehet előbb végzett volna a dudás ha megkeresi a teherest, vagy kitolat( ami persze szabálytalan, de ha percekig képes nyomni a dudát nem hiszem hogy a Kresz a kedvenc olvasmánya)
Szerintem szimplán csak valakinek meg akarta mutatni hogy neki van igaza s az ilyen keresi a lehetőséget mikor csaphat le valakire hogy megrendszabályozza. S erre még időt is hajlandó fordítani.
De Magyarországon egyébként azt is el tudom képzelni hogy a teheres főnöke tiltotta meg a elakadásjelző használatát mert lemerül az akksi, fogy az izzó:D

Perillustris 2010.04.29. 14:02:57

@toyotaska: Nem hibás volt a dudát nyomó, hanem suttyó és szabálytalan.

2010.04.29. 14:12:03

No, először is, a posztoló köszöni a kedves megjegyzéseket mindazoknak, akik az ő édesanyját / intelligenciaszintjét / fejlődéstani hovatartozását említik, és kíván hasonlóakat az őt ilyenképp megítélőknek. :)

Másodsorban, elég tiszta, hogy a kisteher is szabályt sértett (meglesem majd mikor van rakodási idő), a fekete autó is a folyamatos dudálással, valamint a kresz ismeretében az egyirányú utcában végzett tolatással is ezt tette volna.
De, kérdem én, ha már mindenképpen haladni szeretne, nem tök mindegy neki, hogy melyik szabályt sérti meg? Mert ez a nyomom a dudát mint állat megoldás csak a szokásos 'dögöljön meg a szomszéd tehene is' variáció.

Kultúrember ugyanis
1., megvárja amig elmozog a baromállat kisteher az útból.
2., megkeresi a baromállat kisteher sofőrjét, és megkéri, hogy csipkedje magát
3., mivel nagyon siet, megoldja máshogy, közben figyel a környezetére. (tolatásos variáció)
De nem fog kibaxni x darab másik emberrel, csak azért mert neki épp nem jó. Lehet én gondolom nagyon hülyén. Az empátia mindenesetre hiányzik az emberek nagy többségéből, ahogy a kommentekből is látszik.

Másik posztolónak, aki az erőszakolós variációt említette:
Képzeld, a hajléktalanok itt laknak a ház aljában, éjszakára általában - részegen - a telefonfülkébe költöznek be. (és üvöltöznek) Ha nagyon hangos ordibálás van, ki szoktam nézni, volt már hogy ketten összeverekedtek a fülkéért. A menhely alapitvány telefonszáma ott van a telefon mellett, ha nagy gáz van, fel lehet őket hivni. Rendőrség, mentők ditto.
De azért ne hasonlítsunk már össze sikítozást dudálással. Mert szerintem van különbség. Egyiknél lehet gáz van, a másiknál meg csak valaki marha.

Danks je for reading.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.04.29. 14:43:05

..én magam valóban nem nyomtam volna a dudát, de aki itt a dudálót tartja hülyének, az vizsgáltassa meg magát..Ezer oka lehetett, amiért neki az, ott, akkor nagyon gáz volt, amit a teherautós művelt...Az empátia, kedves okostojás, azt is jelenti, hogy a dudáló helyébe képzeled magad...Igaza volt, még ha túl is reagálta..Ezzel telnek a napjaink, hogy mások a toleranciánkat, empátiánkat, gyávaságunkat kihasználva jutnak előrébb, teszik könnyebbé az életüket....Mi meg szívunk..( lásd a képeim közt a suzukist az indafoton:indafoto.hu/alfagumibt/a_suzukis )Hol a határ? Mikor szakadhat a cérna, ha nem akkor, mikor hajnalban munkába indulva még a kihalt városon sem jutsz át????

Empátia, mi?? Csak ugatod, de nem tudod mi az...

Perillustris 2010.04.29. 14:56:20

@Aabroncs: SZVSZ inkább neked van téves elképzelésed az empátiáról. Az adott helyzetben mindenképpen tahó volt, nincs mentség.

eml 2010.04.29. 15:11:16

Aki azt javasolja, hogy keresse meg a vezetőt, az legközelebb hasonló helyzetben szálljon ki, és menjen el megkeesni a vezetőt. Ha rossz fele keresi, számítson rá, hogy mire a sikertelen kereséséből visszatér, már őt fogják keresni.

Tahó volt a dudáló vagy sem, meg lehet dobálni téglával?
De akkor kb 3 bérháznyi ember nem megy aznap munkába, mert kijön a rendőrség, és gyilkossági kísérletért börtön lesz belőle, a hét hónapos gyerek meg megy az intézetbe, ahol biztosan nem fogja tudni végigaludni az éjszakát.

Egyszerűen szánalmas! Mindegyik az alvását nézi, bazzeg, hga én egy éccakás műszak után mindenkit megdobálnék aki felébreszt, már rég nem merne senki elmenni az utcában. Barmok!

TökömTele 2010.04.29. 15:18:56

@Aabroncs: Gondolj csak bele, itt egyetlen egy ember adott úton való továbbhaladása áll szemben több tucat lakó nyugalmával. Azért, mert az az 5 perc kimaradt az életéből, felvert ötven másikat.
Szerintem ezt nem empátiának hívják, hanem önzésnek.
Az empátia az lett volna az ő részéről, ha kiszáll, megkeresi a teherautóst és akár szép szóval, akár fej leüvöltéssel (innentől lényegtelen) megkéri, hogy húzza vissza a seggét a kocsiba és álljon odébb.
Ebben a történetben mindkét félből hiányzott ez a tulajdonság. Önző (és lusta) barmok voltak mindketten.

Az a Szuzukis a fotókon is vicces gyerek, megérné elbeszélgetni vele... Remélem közölsz még fotót róla, mire vitte :)

eml 2010.04.29. 15:39:19

@TökömTele: itt egyetlen egy ember adott úton való továbbhaladása áll szemben több tucat lakó nyugalmával.

Ha a dudáló pilóta, vagy mozdonyvezető stb akkor ez az arány pl mozdonyvezető esetében 30 nyugalma 800 munkába való eljutásával.

TökömTele 2010.04.29. 15:58:45

@eml: Persze, ez jogos. De gondolom te se úgy véled, hogy az 5 perces dudálás a leginkább megfelelő megoldás a problémára? Ennél ésszerűbb - és gyorsabb - a megkeresés (mivel a posztoló azt írta, "kisteherautó megáll rakodni a helyi kisbolthoz" - ebből és épp az adott helyen való megállásból gondolom a bolt nem lehetett messze) illetve a kellő körültekintéssel végzett kitolatás is (persze szabálytalan, de a dudálás is az)
Amúgy meg ha orvos, pilóta, mozdonyvezető stb. és többször ugyanakkor, ugyanazon az útvonalon jár melózni, saját érdeke, hogy egyszer megálljon elbeszélgetni a tulok sofőrrel, főleg, ha többször van ez a probléma. Vagy közlekedjen másik útvonalon.

Én sosem állok meg úgy, hogy másokat akadályozzak és dudálni sem szoktam - pedig néha egyszerűbb megoldásnak tűnik. Ilyet is lehet.

Tekintettel kellene lenni másokra, ez az, ami hiányzik belőlük és még sok más közlekedőből.

eml 2010.04.29. 22:25:00

@TökömTele:
"Tekintettel kellene lenni másokra"

És ez a bölcsesség mindenkire vonatkozik, A kisteherre, a dudálóra, és a felébresztettekre.

eml 2010.04.29. 22:25:52

@TökömTele:
Ja feljebb írom, hogy én már próbáltam vele beszélni régebben, mert engem zsinórban szivatott.

Perillustris 2010.04.29. 23:16:42

@eml: A felébresztetteket ki lehetett volna hagyni az egyenletből. Pont erről van szó.

eml 2010.04.30. 00:40:04

@Perillustris:
Ébredhettek volna tűzoltóautó szirénájára is, az is 5 percig nyomta volna, és azok se mentek volna el megkeresni.

80as években, amikor Gazdagrétnek még csak az alsó fele volt kész, volt egy lakástűz, az autósok úgy parkoltak, hogy nem fért el a tűzoltóautó. Megparancsolták neki URH-n hogy menjen. Állítólag hetvenvalamennyi autó sérült meg.

Perillustris 2010.04.30. 08:59:43

@eml: Volna, volna, volna. Nem volt ott vonuló tűzoltóautó. Pont.

Barnebyte 2010.04.30. 20:58:05

Ebben az utcában én is jártam már így (valamikor hajnali 4 környékén). Láttam, rakodnak, hát visszatolattam (nem kellett sokat, kis utcáról vam szó). A legutolsó, ami eszembe jutott volna, az a dudálás.

Kicsi79 2010.04.30. 21:12:58

@"autónepper": Én biztosan megdobálnám a kocsidat, aztán ha nem tetszik, még föl is törölném veled az utcát, ha a dudálással felébresztenéd a fiamat. Nem vagyok beszari, állok elébed!

Kicsi79 2010.04.30. 21:15:21

@eml: Azért ezt én nem sarkítanám így ki. A kettő nem teljesen egy súlycsoport.

Kicsi79 2010.04.30. 21:17:45

@toyotaska: Nincs igaza. Tapló a kisteheres is, mert így viselkedik, de a dudálós nagyobb gyökér, akinek seggéhez nőtt a kocsi. Szálljon ki, és keresse meg a sofőrt.

Kicsi79 2010.04.30. 21:53:48

@eml: Tévedsz, nem is kicsit, mert egy üres utcában a tűzoltó/mentő/rendőr sem használja a szirénát, csak a kék megy. Kizárólag nagy forgalomban, nagyobb kereszteződésekben szokták nagyrészt használni.

eml 2010.04.30. 23:52:44

@Kicsi79: A használja és a használnia kellene nem ugyanaz.

A tűzoltónak például telephelytől eseményig folyamatosan szirénáznia kell(ene).

Ha mondjuk a szomszédod lennék, és a 7 hónapos gyereked minden hajnalban felkelt, én ezért minden hajnalban átcsengetnék hozzád?

Egyébként, ha végignézted, a kommenteket, akkor:

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.04.27. 16:43:41
@eml: Akkor viszont értelmesebb lenne elbeszélgetni vele, nem hiszem, hogy fél óra dudálás után megváltozik a dolog.

Válasz erre
eml 2010.04.27. 16:49:15
@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Én anno egyszer megpróbáltam. Eredménytelen.

Kicsi79 2010.05.01. 07:09:28

@eml: Akkor ha nem ért a szóból, kell egy rendőr ismerős, és megbeszélni vele, hogy adott időpontban, amikor érkezik a kisteheres jóember, legyen a helyszínen. Szerintem jobb belátásra lehetne bírni.

Kicsi79 2010.05.01. 07:12:39

@eml: Ezt meg nagyon jól tették. :-)

''autónepper.'' 2010.05.02. 14:29:23

@Kicsi79: mibe hogy nem tudnád feltörölni velem az utcát??:D én se vagyok beszari sőt:)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.02. 17:30:04

@Perillustris: Nincs mentség? A fiamat vinném mondjuk akárhová..4 éves..Hagyjam a kocsiban? Keressem a bunkó sofőrt? Viccelsz?? Gondolkodj már kicsit...Persze a Te álmod a fontosabb, mi?? Ezer, mondom ezer jó oka lehetett,hogy dudáljon..

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.02. 17:31:47

@TökömTele: A mai, új suzukis fotók fent..em tudok mit mondani a csávóra...
indafoto.hu/alfagumibt/a_suzukis

minden nap így áll meg..Asszem ott melózik a Campona-ban..Röhej...

"streetfighter" 2010.05.02. 17:38:26

@Aabroncs:

Furcsa egy felfogásod van neked.
Inkább a dudával értesz egyet ahelyett, hogy visszatolatott volna?
Te is az a tipikus ember vagy, aki nem a megoldást keresi hanem a konfliktust.
Előbb utóbb majd ráfaragsz!

Perillustris 2010.05.02. 20:51:37

@Aabroncs: Nézd, ha nem érted, az nem az én hibám.

eml 2010.05.02. 23:23:49

Mi lenne a hozzáállásotok a dologhoz akkor, ha az utcában lenne egy derékszögű kanyar, ami miatt nem látsik, hogy rakodnak a végében, változatlan szélesség és egyirányúság mellett? Akkor is keresgélni kellene a sofőrt? Akkor is ki kellene tolatni az egyirányúból?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.02. 23:26:07

@eml: Nem, akkor segíteni kell a teherautósnak, hogy minél hamarabb húzzonazannyába! :)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.03. 10:31:27

@"streetfighter": ???? Az én felfogásom a fura?? Ti támadtatok neki a dudáló autósnak, miközben a teherautós a hunyó..Tolasson ki egyirányú utcából? Hajnalban, félig sötétben? Nem a lakóknak kéne ezt megoldani? Nem a rakodási helyet kellene biztosítani, hogy a bunkó teherautós ne az út közepén álljon? Mit csináljon a gyerekkel az autóban? Zárja rá az autót? Hagyja ott a gyereket?? Ha nincs is gyerek a kocsiban, zárja be és keresgélje a sofőrt?? Szerintem aki ezt várja azzal van a komoly baj...A sofőr legalább azt a rohadt vészvillogót tenné ki...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.05.03. 11:05:00

Most vajon tényleg rajta feküdt a dudán, vagy csak nyomta?
És az autó dudáján feküdt, vagy a boltos nőén?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.03. 11:09:42

@newtehen: Tényleg nem érted? Az autós nyomta az autó dudáját, a teherautós pedig percekig feküdt a boltos nő dudáin kora reggel :-DD

Perillustris 2010.05.03. 12:48:47

@Aabroncs: "Nem a lakóknak kéne ezt megoldani?"

Hát nem.

"Tolasson ki egyirányú utcából? "

Ha műszaki okok miatt áll ott? Kicsi az esélye persze, de ezt hogyan döntöd el? Nyomod a dudát, és felébresztesz száz embert (köztük 32 gyerek, ha ez számít igazán), akiknek tényleg semmi köze ehhez?

eml 2010.05.03. 12:56:54

@Perillustris:
"Nem a lakóknak kéne ezt megoldani?" DE!!!!!

És ki parkolt a rakodási területre?

Lehet annak a kocsija miatt nem lehet beállni rakodni, akik itt irogatnak a dudálós ellen?

Perillustris 2010.05.03. 13:07:06

@eml: Áruld már el, mi köze van XYZ lakóknak ahhoz, hogy K lakó esetleg szabálytalanul parkol?

eml 2010.05.03. 13:30:45

@Perillustris: Lakóközösség? Ezt hallottad már?

Mert esetleg holnap már X miatt nem lehet a rakodási területre beállni. Holnapután Y miatt.

A poszt elején ott a helyszín, nézd meg!

Perillustris 2010.05.03. 14:40:11

@eml: És ha a szomszéd lakóház egyik lakója áll be?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.03. 16:09:33

@newtehen: Azt nem tudom, mivel nem én vagyok az érintett teherautós, de valamiért ott állt percekig :-DDD












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása