Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

BKV sztrájk - káosz Budapesten

2008.04.07. 07:56 :: SilentSound

Meg MÁV sztrájk is van, de az múltkor sem zavart olyan nagyon sok vizet Budapest közlekedésében. A belváros felé kb. fél hétig lehetett normálisan közlekedni, de már akkor is erős volt a forgalom. 7 órára aztán, amikor én már teljesítettem a Pestszentimre - Nyugati pályaudvar távot és a kispesti munkahelyem felé vettem az irányt, a központ felé megkezdődött a tömeges idegbetegség, araszolás, megállás, araszolás.



A sok ember naívan azt gondolta, hogy elég fél-egy órával előbb elindulni. Rossz hírem van: nem elég. Aki most tervezi, hogy autóba ül Budapesten és a belső kerületek felé veszi az irányt, ne tegye. Semmi értelme, tényleg. És ez most még egyre csak rosszabb lesz egész nap, mert délután ezek az autók amik most vánszorognak befelé, kifelé fognak vánszorogni. Amikor épp nem állnak.

Akinek nem kell 2-3 kilométernél többet megtennie, az menjen gyalog, úgy most egyébként is gyorsabb és környezetkímélőbb. Ahogy a kerékpár is, mert a fő-főutakon már egészen biztosan nincsenek száguldozók, legfeljebb arra kell majd számítani, hogy néhány lilafejű vadállat a szokásos buszsáv mellett autóval is igénybe fogja venni a kerékpárutakat és járdákat. Akkor is, ha a fél kerékkel csak az útszéli virágágyáson tud végighaladni. Hasonlót én is láttam ma reggel egy nagyon szerencsés helyen, a Népliget mellett a Fertő utcában (igen, már reggel 7 előtt állt a sor a Hungária - Vajda Péter saroktól a Kőér utcáig), ahol kb. 100 méteren le van zárva az egyik sáv, van jelzőlámpa is, ami sárgán villogott. Ez ugye azért jó, mert a sok birka hiába látja, hogy dugó van, de ő csakazértse engedi szemből a forgalmat, dögöljön meg a szomszéd tehene is, fontosabb az, hogy ő 30 méterrel előrébb álljon a dugóban. Volt aki jobbról, a sáros-földes részen kerülte meg az egész lezárást, aztán végül elöl megunták a várakozást és a szembejövők fél kerékkel kénytelenek voltak az útpadkára felhajtani. Gyökkettővel guruláskor ettől egyébként sem lesz sok baja a futóműnek, csak esetleg az idegrendszernek.

Ha muszáj autóba ülnöd, akkor nagy levegő, türelem, kitartás! Az aktuális helyzetről itt tudhatsz meg többet.

Természetesen várjuk sok szeretettel az élménybeszámoló és helyzetjelentő kommenteket!

179 komment

Címkék: budapest közlekedés bkv autó kerékpár tömegközlekedés dugó buszsáv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mxplanet 2008.04.07. 08:06:48

én hajnali fél hatkor indultam el a keletitől.
7 előtt már győrben voltam. nem értettem miért állank az emberek a buszmegálókban :D
amugy itt webcam is van:
www.utv.hu/index.php?content=st1

Badbitie 2008.04.07. 08:13:42

Reggelt!

Hogy ne üljünk autóba? Amikor alkotmányos jogunk? Koszos mocskos BKVra nem ülünk, meg különben is autóval olcsóbb, és dögöljön meg a szomszéd tehene! :)

Na de komolyra fordítva a szót. Azért remélem páran kapcsolnak az előbb általam irtakhoz hasonlóan gondolkozók közül, és végre rájönnek, hogy lehet mégiscsak menőbb dolog 3 villamosmegállónyira villamossal menni, ha olcsóbb a kocsi, ha nem. :P

Amúgy nem volt semmi extra. 1es villamosból jár vagy 4-5, egyiket megcsíptem az lerakott a melóhelyen, a könyveskálmánra meg kivitt a lábbusz. :) Picit pötyörgött a zeső, de belefért, nem volt vészes.

mxplanet 2008.04.07. 08:22:20

legalább az egész sztrájkal mégjobb lesz a bkv imidzse.biztos több jegyet fognak venni és udvariasabbak is leszenk az emberek az ellenőrökkel :)

2008.04.07. 08:27:19

tegnap este hívott a főnököm, hogy inkább ne menjek be dolgozni, végülis net otthon is van (a hunnet minden törekvése ellenére), legyek online oszt csókolom. a nagyobbik főnököm ugyanezt emailben írta meg, hogy meglegyen a hivatkozási alapom írásban is. másnak is javaslom, hogy legyen normális munkahelye, ahol mellesleg laptopot is adnak, merugye a munkaeszköz.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.07. 08:27:41

Én most ezt a sztrájkot nem ítélem el teljes mértékben, mert össze sem hasonlítható a célja a MÁV féle irreális marhasággal. Azzal egyetértek, hogy a fölösleges munkaerőt ki kéne szórni a fenébe, biztos vagyok benne, hogy több ilyen van, mint 300. A tömegközlekedést viszont nem kéne agyonritkítani és tönkretenni, mert különben az lesz minden nap, mint ami ma is van...

mxplanet 2008.04.07. 08:29:34

silent! legalább használhatóvá válik a megüresedett buszsáv és villamos sín ;)

nick_007 2008.04.07. 08:29:57

Hát most a sztrájk miatt gyalogolhatok be majd én is a munkahelyre. De ha emiatt nem lesznek járatritkítások, akkor lehet, hogy megéri.

Szavazás:
wita.hu/index.php?show=wita&wita=27

"Ön szerint elfoghatók a BKV-nál tervezett járatritkítások?"

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.07. 08:31:54

Gyerekek, mindjárt falnak megyek. Most olvastak be egy olyan sms-t a Danubius rádióban, hogy az ember a Bp. 18. ker. Béke tértől a kispesti tűzoltóságig 2 és fél óra alatt jutott el. Azért ezt valahogy nem tudom elképzelni, én 5:45-kor indultam majdnem onnan, át Pestimrére, onnan be a belvárosba (Markó utca), utána pedig vissza Kispestre és pontban 7-re itt voltam. Jó, hogy nem az Üllőin meg a nagykörúton jöttem-mentem, de akkor is...

KKZZ 2008.04.07. 08:33:23

Jó reggelt és sok-sok türelmet a mai naphoz !

5:25-kor indultam Kőbánya-Újhegyről és 6.00-kor Szentendrén voltam, bár érezhetően erősebb volt a forgalom, mint egy átlagos hétköznapon.
Bele sem merek gondolni, mi lesz d.u. 3.-kor hazafelé menet. :(

Méghogy ne ülj autóba!
Nekem spec. olcsóbb ( és sokkal kényelmesebb, rugalmasabb, nyugodtabb, stb. ) kocsival kijárni Szentendrére, mint megvenni a bp.-i és kieg. HÉV bérletet és zötykölődni a koszos, zsúfolt, izzadtságszagú buszon, HÉV-en.
Ja, és még 1-2 kollégát is fuvarozok, hogy nem sokat, de egy kicsit zöldebb legyek, ha tudok.

Bianconero 2008.04.07. 08:33:36

8 előtt pár perccel még járható volt a Róbert K körút meg a Kacsóh Pongrác egészen a Thököly útig. Most már totál beállt, ahogy látom az ablakból. Aki teheti, már ne próbálkozzon a Hungária krt-tal egyik irányba se.

Hovatovább én is megértem a BKV-sokat.

BLA 2008.04.07. 08:34:06

Óbudáról mentem A fehérvári útra...

6:45-ös indulással kb. normál tempoban 20-25 perc alatt bent vagyok ,de ma ez kb olyan 50 percet vett igénybe.Dugó a komjádinál,clark ádám térnél,az erzsébet hid felhajtonál,és a fehárvári uton.

Bár ,ha igazi sztrájkot akartak volna akkor a máv, a bkv,és a volán egyszerre sztrájkol.Nem volna szükség sztrájkra,ha befizett dijak odakerülnének ahova,vagy ha nem lenne annyi blicellő és nem a "rendes" utasoknak kéne megfizetni a kieső bevételeket.

HA meg az állam üzemeltetné akkor meg adóban fizetnénk meg...

átkellet volna gondolni 4-es metrot
átkellett volna gondolni combino bezserzéskor klima vásárlást
átkellet volna gondolni tanácsadási dijakat
vagyis az iylen fölösleges pénz elhárdálásokat,és nem csak hiány lenne...

bes3 2008.04.07. 08:34:14

együttérzésem a budapesti helyzet miatt mindenkivel akit érint....

(azzal együtt hogy amíg ott laktam, sem tudtam volna magam kiszolgáltatni a BKV-nak, úthálózatnak, olyan helyen akartam mindig lakni ahol gyalog elérhetö bolt, iskola, óvi, munkahely. Utálom a kiszolgáltatottságot sztrájknak, dugónak, idöjárásnak, bkv jegyáraknak. De ez egyéni szocprobléma :-) )

Rav Antal 2008.04.07. 08:43:51

Én ma a megszokott 12 perc alatt értem be (8:20-8:32), mint ahogy mindig. A teljes útvonalon állt a sor, de mellettük csak úgy suhant a bicó. Amúgy 3,5 km-t kell mennem.

Lehetne csinálni egy statisztikát. 8 után mindenki leírja az átlagsebességét a teljes útra.

Nekem: 17,5 km/h.

Rav Antal 2008.04.07. 08:45:21

Ja, háztól-házig parkolással!

Egyéves Önkéntes 2008.04.07. 08:51:32

Csak röhögök rajtatok hülye pestiek, azt hiszitek csak ti léteztek és minden csak ott van.
300 métert gyalog megtenni azt már nehéz ugye?

Az érdieken is röhögök, mikor jövök délután az M=-en és 6 km hosszú sor vár, hogy lekanyarodjon az autópályáról. Mikorra hazaérnek, én már két adag grillkolbászt lesütök a gyerekkel.
De hát Érden lakni státuszszimbólum.

Vidéken nincs dugó, nincs annyi kutyaszar, és ugyanúgy meg lehet élni.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.07. 08:54:24

Egyéves Önkéntes: A belőled sugárzó empátia valóban kb. az egy évesekével vetekszik, gratulálok. Én sem szívtam a közlekedéssel ma, mégse kárörvendek a többieken...

valaminő 2008.04.07. 09:03:28

Hála istennek, az eső is bekavar a képbe. Gyalogolni nem annyira jó az esőben-szélben, ráadásul ez további dugónövelő tényező, már ha ez egyáltalán fokozható. :(

Egyéves Önkéntes 2008.04.07. 09:07:59

Silent:
Ja vazzeg empátia! Halgassál már meg egy híradót vagy híreket:
Budapesten emelkedik a távhő ára. Képzeljétek vidéken is!!
Budapesten felhős az ég! - Vidéken is előfordul ilyesmi.
Az egész kibaszott ország Budapestről szól, mintha vidék nem is lenne. CSak ezt ti (pestiesen szólva: ott fenn) észre sem veszitek.
Hagy ne kelljen már sajnálnom téged, mert egy évben 2 nap nem tudsz bejutni a munkahelyedre. Van olyan része az országnak, ahol ez napi gond, mert nincs vonat és busz.
Szállj le a magas lóról.

Bobby Baccala 2008.04.07. 09:08:40


nah épp most készülök kiállni a Batthyány térre egy BME táblával stoppolni...:))) kíváncsi vagyok megáll e vki.

bár ez az eső kicsit elveszi a kedvemet.

Egyéves Önkéntes 2008.04.07. 09:11:57

Off:
VAgy szerinted normális dolog 30 millióért sorházi lakást venni a kétszer kétsávos (asszem) szerémi út mellett, ahol a külső sáv gyakorlatilag már a konyhádban halad keresztül???

mizrolist 2008.04.07. 09:12:06

Bobby, az az útvonal gyalog megvan max. 30 perc alatt még esőben is - hidd el, sokkal gyorsabb lesz, mintha felvenne valaki ;-)

redriot 2008.04.07. 09:12:52

Ma reggel gyalog jöttem a munkahelyemre, elég közel van.

A barátnőm viszont nem ilyen szerencsés: 7kor indultak a kollegáival a Füredi úti ltpről az Ecseri útra. 8:55-kor még a Bihari úton jártak. Autóval. Ezt a tempót járókerettel is tartani lehetne. Hardcore dugó a legjavából. :(

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.07. 09:13:23

Egyéves: Örülök, hogy azt a másfél sort sem bírtad elolvasni, amiben azt írtam, hogy én be tudtam jutni a munkahelyemre. Tedd le a szemellenzőt egy kicsit, vegyél be egy nyugibogyót, élvezd a jó levegőt, nem is értem, miért fáj neked Bp.
Lovam meg nincs. :P

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.07. 09:15:34

Igen az időjárás is szívatja a jónépet a sztrájk mellett. Én tényleg úgy terveztem, hogy ma inkább tekerek, amúgy is szoktam néha azzal jönni a melóba, de ez az eső, meg a délutánra jósolt vihar elvette a kedvemet, és mégis kocsiba ültem. Mondjuk szerencsém van, mert ilyenkor kifele megyek a városból, de még így is csak 50 perc alatt sikerült teljesítenem az amúgy 25-30 perces távot. Ez több, mint a kerékpáros szintidőm erre a 15 km-re...

labi 2008.04.07. 09:15:43

Egyéves Önkéntes:

Dehülye vagy édes fiam...
Ha ennyire nem akarsz Budapesti híreket hallani, akkor halgasd egész nap a helyi falurádiót, nézd a helyi falitévét, és máris nem kell foglalkoznod semmi mássas, csak a kolbászkáid sütögetésével. :)
Pl a budapesti dugós hírt sem kötelező elolvasnod, ha téged az nem érdekel. :)

Atika!!! 2008.04.07. 09:17:01

Talán a "haveri tanácsok" sokkal nagyobb kárt okoznak, mint a dolgozók. Akik kevesebb járatot akarnak, azok valószinűleg buszt/villamost/metrót/trolit kívülről se nagyon látnak. Elég jó fólia van az Audin...

A VDSZSZ követelése viszont nevetséges :) Az, hogy semmit sem engednek méginkább az. Az, hogy semmit nem érnek el vele, csak a saját képüket rontják, az a legnagyobb vicc a dologban. Ott is az emberek fejében kéne először rendet tenni, aztán lehetne követelőzni. Irreális béremelést én is követelhetek, csak nem fogják megadni. És nekik se. Színészkedhetnek még pár hónapot.

Szerencsére engem egyik sztrájk sem érint közvetlenül, mindkettőnél olcsóbb (a jó 20-30 éves BKV buszoknál még zöldebb is) autóval járnom, a kényelem és gyorsaság meg természetes.

tanár úr 2008.04.07. 09:17:03

A fITYISSZNEK AZ A JÓ HA KÁOSZ VAN, EZÉRT FIZETI A HÜLYE GASKÓT IS!....NESZTEK HÜLYE MAGYAROK , SZAVAZZATOK A GONOSZ TÖRPÉRE!

Bobby Baccala 2008.04.07. 09:17:17


mizrolist

jaja tudom, csak annyira nincs kedvem gyalogolni..meg eső :))) (tényleg csak 3 km)

mindegy majd lesz vhogy :D

rakpartiróka 2008.04.07. 09:17:50

Egy kicsit azért neheztelek én is a sztrájkolókra. Ha kevés a fizetés, tessék másik munkát keresni. Mindenkinek joga van a munkavégzéshez, ugye. Miért kell másokat szivatni? Engem nem érint a dolog, mert 3 utcára van az irodám a cellámtól.

Johnny336 2008.04.07. 09:18:42

Én megúsztam, és a szokásos 20-30 perc helyett durván egy órát tartott az út, közben persze asszonyt is letámasztottam melóhelynél. Ami pozitív számomra, hogy a dugó miatt mindenki kocsival ment dolgozni, tehát a lakótelep, ahol ingyenesen parkolok töküres... :)
Persze, volt egy-két meredek húzásom, szerintem édesanyám csuklott egy kicsit, de inkább szabálytalankodás volt, mint tolakodás.

labi 2008.04.07. 09:18:56

"szerinted normális dolog 30 millióért sorházi lakást venni a kétszer kétsávos (asszem) szerémi út mellett, ahol a külső sáv gyakorlatilag már a konyhádban halad keresztül???"

Miért zavar téged, hogy más hol lakik és miért? :)
Sosem értettem azokat, akik azon idegesítik fel magukat, hogy valaki más hol, mennyiért, milyen lakást vesz. :)

mizrolist 2008.04.07. 09:20:32

rakpartiróka, egy máshová írt kommentemet másolnám ide: "a BKV-sok szerinted béremelésért sztrájkolnak? Nem? Akkor miről is beszélsz marhaságokat?"

Atika!!! 2008.04.07. 09:21:04

Jah, annyiban viszont egyetértek Egyéves Önkéntessel, hogy Bp kb olyan Magyarországon, mint az USA a világban. Ott ugye ha azt mondják hogy Magyarország (Hungary) azt se tudják mi az. Namost Bp-n fejtörést okoz hogy merre kell elindulni Kisbérre. De komolyan: térkép nélkül hány bp-i tudja megmondani legalább azt hogy M1-M2-M3-M5-M6 vagy M7?

Atika!!! 2008.04.07. 09:22:59

tanár úr: gratulálok. Értelemtől mentes övezetben él.

Nzoltan 2008.04.07. 09:23:44

Egyéves önkléntesnek teljesen igaza va. Mondom én, aki pesten él 13 éve.

Ott hibázott, hogy autós blogba írt...

Johnny336 2008.04.07. 09:25:53

Élnék én vidéken, csendben nyugiban. Csak sajnos még messze van a nyugdíjkorhatár, a munkanélküli segély csak egy évig jár... Éhenhalni nem kívánok. Élnék én vidéken, ha lehetne ott is dolgozni. Persze, ez nem a vidékiek hibája.

kob 2008.04.07. 09:26:07

9,5 km/h (zugló --> bocskai út)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.07. 09:27:55

tanár úr stílusán van mit csiszolni, de alapvetően igaza van: A MÁV sztrájk NEM arról szól, amiről hivatalosan szól, hanem egyszerűen a zavarkeltésről. Ezért az irreális követelés, sőt, annak a fokozása, a kompromisszumkészség teljes hiánya, meg a többi.

A BKV sztrájk más tészta. Bár pesti lévén inkább érint, mint a vasutas sztrájk, mégis azt mondom, tényleg nem azzal kéne helyrebillenteni, hogy megtizedelik a bevételt hozó ágazatot, és közben a szocializmusból visszamaradt bürokratikus vízfej meg megmarad továbbra is (a gazdasági vezetés gyengeségéről nem is beszélve). Szóval az ő céljaikat méltányolom.

rakpartiróka 2008.04.07. 09:29:10

mizrolist!

A pénteki sikertelen tárgyalások után a szakszervezetek vezetői sajtótájékoztatójukon hangsúlyozták, hogy a munkáltató egyetlen követelésüket sem teljesítette: nem vonta vissza a járatritkítási tervezetet, nem tett le a bejelentett 300 fős létszámleépítésről, és semmiféle garanciát nem tudott adni a BKV finanszírozási problémáinak megoldására.

Ez pénzről szól, nem?

tanár úr 2008.04.07. 09:29:10

A VDSZSZ követelése viszont nevetséges :) Az, hogy semmit sem engednek méginkább az. Az, hogy semmit nem érnek el vele, csak a saját képüket rontják, az a legnagyobb vicc a dologban.

Atiua logikád kiegészítésre szorul:
a nevetséges az nem nevetséges ha az okot észreveszed ( a szemellenződtől): GASKÓnak ki van adva a Káosz csinálás..ugyanis az a gonosz Orsóssal OV val egyeztetett...ne felejtsd el!!!!!!!!

Becher 2008.04.07. 09:29:25

Reggel mikor jöttem Hidegkút-Rózsadomb csak 10 perccel volt hosszabb az út. Szerencsére mindenki befelé igyekszik. Gondoltam jó fej leszek és ha látok népet, aki mer stoppolni felveszem. De bakker kihalt volt a város. Kb 5 gyalogost láttam egész úton. Pedig nem kerülőkön mentem, hanem Hűvösvölgyi, Kapi és Törökvészi. Lehet a 6:45-ös indulás korai volt???

Bobby Baccala 2008.04.07. 09:32:43


tanár úr

minden blogon benyomod ezt az orsós spotodat??
legutóbb a commenten fröcsögtél...

mizrolist 2008.04.07. 09:35:32

rakpartiróka, ez a közlekedésről szól: járatritkítás -> többen szoknak át az autóra, élhetetlenebb lesz Bp. és még több a dugó; 300 fős leépítés ->a járművezetők és a műszakiak közül! nem a vízfejből; finanszírozás -> ez meg a fővárosi önkormányzat hibája, lásd még index.hu/politika/belfold/budapest/0407ppp/ és index.hu/velemeny/olvir/buszbkv/

redriot 2008.04.07. 09:37:14

a BKV sztrájkot jogosabbnak tartom mint a VDSzSz-ét. A BKV vezetőség Demszkijjel karöltve szórja a pénzt, mindent beáldoznak a kétes hasznú 4-es metró érdekében. Összefosott ülésű, majd széteső 20 éves buszok csörömpölnek az utakon, azokból is egyre kevesebb, lassan már drágábban mint a taxik, de akkor is kell az új metró! Menjenek a tisztelt BKV-vezetők a picsába, és végkielégítés helyett egy majom önkielégítsen a fejükre.

A VDSzSz-es taplók meg feküdjenek a vonat alá. Naplopó, bunkó csürhe. Azt elérték hogy a forgalom nélküli szárnyvonalakat ne zárják be. De hogy az a paraszt, akinek annyi munkája van, hogy Iszapszentmotoros-alsó állomáson 3 óránként felemel egy palacsintasütőt egy olyan Bzmotnak, amin ülnek hárman (vezetővel együtt), annak ne járjon már semmi plusz, örüljön hogy lyuk van a seggén!

Johnny336 2008.04.07. 09:40:44

Ezt mondjuk én sem értem. Megszorítások, egyebek, de 60 millás végkielégítés azért befigyel. Az szerintem 20-30 BKV dolgozó évesbérének megfelelő összeg...
Ráadásul mondták BKV-sok, hogy a mostani vezetőség még töketlenebb, mint a korábbi, nagyobb buktát okoztak, mint azok 10 év alatt.
Én megértem a sztrájkot, és nem a sztrájkolókat anyázom.

Rav Antal 2008.04.07. 09:45:32

Mindenki, aki autóval jött, az lassan bejut, ahova akart. Ez a tömeg délután négy és öt között hazaindul. Az lesz a finom.

redriot 2008.04.07. 09:46:04

AA végkielég: állandóan azzal érvelnek a nagyfejűek, hogy ez a 60 milla nem sok, a versenyszférában egy topmenedzseri szerződésben ez tök elfogadott.

Én kisember vagyok, nem forgolódok ilyen körökben, de azt azért nem hinném hogy mondjuk egy Siemens vagy Hankook vagy aláírna egy olyan szerződést bárkivel is, hogy szűk egy év után, ha az illető mond fel(!), akkor is kiadjon neki 60 millt. Tényleg van ilyen????? Szerintem csakis állami/önkormányzati tulajdonú cégeknél lehet ilyesmit elkövetni, akármit is vetítenek ezek a buzik.

KaPé 2008.04.07. 09:46:49

Khm... ki a t.k.met érdekli az a Budapest? :-P Győrben járnak a vonatok is meg a buszok is :-)

BLA 2008.04.07. 09:51:00

Máv nem fog engedni sztrájkoloknak mert akkor mindeki sztrájkolgatna,ezenkivül már az egész mögött nincs az nagy lendület,ergo tul sokszor dobták be a sztrájkot eredményesség nélkül...
és lassan sztrájkolok is azt mondják ennek már nem sok értelme van..

bkv esetében rendelkezem bérlettel,csak szolgáltatást nem kapok pénzért...lehet kitalálnak vmi egy napos bonuszt...

vidék vs bp
Mondjuk meg vidéken az idős néninek ,hogy ebben honapban nem kapsz nyugdijat,mert a "hülye pestiek " nem tudtak bemenni munkahelyükre...de ne tessék aggodni itt kevesebb a kutyaszar...

Celtic 2008.04.07. 09:53:29

Atiqua-> 2008.04.07. 09:21:04
" Namost Bp-n fejtörést okoz hogy merre kell elindulni Kisbérre. De komolyan: térkép nélkül hány bp-i tudja megmondani legalább azt hogy M1-M2-M3-M5-M6 vagy M7? "

Nagyszeru. Hany kisberi tudja megmondani, hogy merre kell elindulni Tamasiba, Kistelekre vagy Sarvarra? Ennyit errol.

g 2008.04.07. 09:54:27

az eső nem kellene.
mert anélkül a belső 11.ker.-belső 5.ker. útvonal bringával nagyon kellemes lett volna. így csak a 12p-es menetidő volt rendben.

és könyörgöm, adják már vissza a szabadság-hidamat. piacos kosarat lóbáló nénikék mögött és tempójában elég pocsék biciklit tolni a zuhogó esőben, másfél embernyi deszkapallón.

valaki mondja meg, hogy lehet összeegyeztetni mindezt a kiskosztümmel.

Tpancs 2008.04.07. 09:57:29

Egyéves Önkéntesnek üzenem, hogy 1. a pestiek töbsége nem jószántából van itt, hanem "melóügyben". 2. mivel nagyobb város, a távolságok is nagyobbak. 3. a "fent Pesten"-t én csak vidékiektől hallottam, és mivel én is az vagyok, ha otthon vagyok vidéken, én is szoktam ezt mondani néha. 4. ha csak ennyi problémád van, akkor örülj.
Én is gyalogoltam reggel, és rájöttem, hogy a biciklistáknak milyen nehéz nap mint nap a forgalomban nyomulni (nekem villamossal ez rövidebb ideig tart), mert irtó nagy a szmog. ahogy beértem, fogat mostam, mert a szám "benzinízű" lett.

Kangörény 2008.04.07. 09:58:40

Én tudom az utat Kisbérre, Tamásiba és Sárvárra is. De Kistelek hol a francban van? Nyertem valamit?

ikke i drift 2008.04.07. 09:59:55

Két adag grillkolbászt gyerekkel lesütni ősi román szokás.

rakpartiróka 2008.04.07. 10:01:06

mizrolist!

szerinted ezen az úton lehet bármit elérni? aki eddig kocsival járt, ezután is azzal fog. (én '93 óta nem ültem buszon) aki busszal jár, annak oka van rá...
megmondom őszintén, én a bringa irányába mozdultam el, annak vcan értelme. ha messzebb kéne járnom, vennék a Metróban 150k-ért egy robogót és suhannék 2 literrel 100-on.

Maguk ellen fordítják az embereket, a vízfejben meg le vannak osztva a kártyák. magsabb szintű beavatkozás kell.

én nem értek hozzá, de ha jól tudom, mindenhol állami finanszírozásból létezik a bkv. az meg megint egy másik kérdés, hogy az én adómból miért fizetik a tömegközlekedést, ha 15 éve nem is ültem rajta... van sapka, nincs sapka :-)

mxplanet 2008.04.07. 10:06:04

egyéves!
képzeld nyugaton(pl győrben) sem lehet már megúszni a dugót a belvárosban nappal :)

Celtic 2008.04.07. 10:06:06

Kangörény 2008.04.07. 09:58:40

Hogyne. Felvesznek a BKV Rt. Terkepeszeti szakosztalyahoz osztalyvezetonek.

Kistelek (emlekeim szerint) vhol Szeged fele.

mizrolist 2008.04.07. 10:07:09

rakpartiróka, olvasd el a korábban általam linkelt írásokat...

A főváros tulajdonosként üzemeltetésre nem ad pénzt a BKV-nak.

mxplanet 2008.04.07. 10:08:10

" ikke i drift 2008.04.07. 09:59:55
Két adag grillkolbászt gyerekkel lesütni ősi román szokás. "

:DDDD

fynndafrail 2008.04.07. 10:09:51

Sírtok itt mint a fürdőskurvák. :-D
De azért két év múlva újra megszavazzátok a Demszkit az egész bagázsával, mi?

Szerintem a fejétől bűzlik a hal. Nem a BKV-t meg a szerencsétlen buszsofőrt kell szidni, hanem azt aki ilyen zsákutcába viszi a fővárost meg az országot. Ha valaki ilyen bénán vinné a vállalkozását, fél év után a fejét követelnék a hitelezői meg a beszállítói, majd kicsivel később úgy bezsuppolnák a sittre hűtlen kezelésért, sikkasztásért, meg még vagy egy tucat bűncselekmény miatt, hogy na. Nem hogy 20 éven keresztül ott tartanák a bársonyszékben, basszus.

Magatokra vessetek, idióták.

Rocko- 2008.04.07. 10:12:50

nekem 2 óra volt. bkvval ez 1,5 szokott lenni napközben, kocsival meg 30 perc.

Hurkabácsi 2008.04.07. 10:14:50

BLA!

Szegény idős néni nem fogja összefosni magát hogy nem kap nyögdíjat, mert vidéken is dolgoznak az emberek, viszont ha a vidék sztrájkolna, mert folytonosan lenézik őket, akkor a "nagy Budapest" éhendöglene.

géjzu 2008.04.07. 10:15:26

tanár úr nevű kommentelőnek helyszíni fejbelővés, MOST!

bali 2008.04.07. 10:18:11

Szerintem ez a sztrájk burkolt adóbeszedés. A BKV-nak most nem kell bért, villanyszámlát fizetni, nem kell gázolajat venni. Még néhány ilyen és kigazdálkodják a hiányt. Ígyis-úgyis mi fizetjük az adóból, ha használjuk, ha nem. Az állam is jól jár, mert több adót szed be a többlet üzemanyagfelhasználás miatt, amit az úton állva az autók elpöfögnek.

Becher 2008.04.07. 10:25:13

Hurkabácsi, ha a nagyváros nem fizetne adókat, akkor a vidéki néninek nem lenne nyugdíja, sem szociális ellátása. Egyenlőre a nagy pénz még a nagy városokból jön. Ha a város nem veszi meg a megtermelt árút kenheti a hajára, azzal nem tud télen fűteni. Szóval azért ki-kitől függ jobban?

Navarone 2008.04.07. 10:25:46

Rákoskeresztúrról a Ferenciek teréig, egy kitérővel a Bosnyák felé (kolléganőt is felvettük) két és negyed óra volt. Fél nyolckor indultunk, háromnegyed tízre értünk be.

chr(27) 2008.04.07. 10:26:53

Azert rakpartiroka, mert az en adombol meg, aki hasznalom a tomegkozlekedest, az en adombol fogjak kifizetni a gyereked tandijat. Szolidaritas, tudod, megmndta a gonosz torp is :)

Johnny336 2008.04.07. 10:28:15

Mindenki függ mindenkitől. Nincs értelme azon harcolni, hogy kinek nagyobb a szerepe, és ki fontosabb. Ha vidéken nem szedik össze a krumplit, akkor Pesten nem eszel paprikás krumplit. Ha Pesten nem dolgoznak, akkor nem lesz adó, amiből el tudják látni segéllyel/nyugdíjjal/támogatással a gazdaságilag elmaradott térségek lakosait. Ha az egyik éhenhal, akkor a másik is. Semelyik pesti nem fog a földeken dolgozni, és elég kevés földből élő ember végezné el a több nyelvet beszélő diplomások irodai munkáját Pesten.

ihatethisindapassthingy 2008.04.07. 10:29:26

Még senkinek nem jutott eszébe beküldeni az alábbi kiváló Amateur Transplants számot? www.backingblair.co.uk/london_underground/

Reggel csak ez járt az eszemben :)

Nzoltan 2008.04.07. 10:33:18

Ott a pont Johnnynál.

A pestiek zöme meg tényleg lenézi a vidékieket. Pedig ott jobban figyelnek az emberek egymásra és nem járnak térdig a saját szemetükben.

Ja, és tényleg nincs annyi rinyálás vidéken, mint pesten.

X 2008.04.07. 10:35:53

BP: Ha a GDP 50%-át nem itt termelék meg, akkor talán jogos lenne a sok irígység. De így nem!
Mellesleg rengeteg itteninek van (másod) ingatlanja vidéken, különb, mint amiben sokan ott laknak elsődlegesen.

Melleseleg UTÁLOM AZ ILYEN DEMAGÓG hülye dumákat, hogy "sírnak a pestiek", "szegény pestiek" stb. Ez csak az irígység! :)

ihatethisindapassthingy 2008.04.07. 10:43:40

Nzoltan, hétvégén volt alkalmam Kecskeméten vezetni egy kicsit, ezt az egymásra figyelést nem tudom megerősíteni :) Annyi tahó, nyomulós, udvariatlan és kiszámíthatatlan sofőrrel hetek alatt sem találkozok Budapesten, mint ott pár tíz perc alatt. Mondom ezt úgy, hogy vidékről származnék.

Valaki 2008.04.07. 10:50:05

Én otthon maradtam, mert beteg vagyok! Vicces, hogy mindenki autóba ülve próbálja meg a lehetetlent.

rakpartiróka 2008.04.07. 10:50:24

chr!
nem nem. most is magánóvodába jár, nem a ti pénzeteket költöm! :-)

Bianconero 2008.04.07. 10:52:11

Johnny: szerinted vidéken csak parasztok laknak?! Sokkal több városlakó él vidéki városokban, mint Bp-en összesen.

ON: Ismét jól járható a Hungária körút mindkét irányban.

BLovi 2008.04.07. 10:53:44

A Pest-vidék témához:

A Pesten dolgozók közül nagyon sokan (például én és még rengeteg ismerősöm) eredetileg vidékiek vagyunk és ha lenne más választásunk eszünk ágában sem lenne Budapesten élni és dolgozni. Csak hát vidéken a munkanélküliség összehasonlíthatatlanabbul magasabb, mint a fővárosban. Nem egy olyan szakma van, ahol egy vidéki városban (akár még egy megyeszékhelyen is...nem beszélve a kisvárosról/faluról) esélytelen elhelyezkedni :(((
A fővárosiak X százaléka kényszerből él Budapesten. Ezen is jó lenne változatatni, nem szabadna teljesen tönkretenni a vidéket. Az nem megoldás, hogy pár évtized múlva Budapesten fog élni a lakosság harmada egy kis helyre zsúfolódva, vidéken meg mindenhol kiöregedő, elpusztuló falvak és kisvárosok lesznek, egy két kivételt jelentő nagyvárossal.

Maestro 2008.04.07. 11:00:12

Én Rákospalotáról mentem volna be a Műegyetemre, mindössze 13 km. Gyalog most inkább nem... Pedig, ha nem esett volna az eső, még be is sétálok...

Paraszt 2008.04.07. 11:02:43

"X"

GDP ötven százalékát pesten termelik :))))))))))))))))))))))))))))))))))
Na ne röhögtess.
A legnagyobb adófizetők (benzínkúthálózatok, bankok, stb) Pesti székhellyel rendelkeznek, de tevékenységük 80-90%-ban vidéken történik. (például 1300 benzinkútból csak 200 van Budapesten, vagy vegyük a kereskedelmi egységeket - boltok, bevásárlóközpontok - ezek 95%-a nem Budapesti stb)
11 óra van, ideje felkelni!

rakpartiróka 2008.04.07. 11:03:32

bazz, ez igen! vittem a gyereket a dolgozójába és 2 faszit is láttam, hogy felveszi az embereket a buszmegállóból. én is ezt fogom tenni! :-)

Becher 2008.04.07. 11:05:05

BLovi pont erről van szó. Sok évfolyam társam nem ment vissza vidékre, mert úgy gondolta ott esélye sem lenne elhelyezkedni.
Szükség lenne a vidéki nagyvárosok fejlesztésére, hogy a nép ott akarjon dolgozni. Élhetőbb lenne ez a város is. Pl. nem kellene több ezer autóval probálkozni bejönni dolgozni az ingázóknak.

Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk/ 2008.04.07. 11:05:07

De jó, hogy én budai vagyok.

Amúgy ezt nem értem mi van csodálkoznivaló, hogy 2-2,5 óra egy egy adott szakasz megtétele. Tavaly emléxem arra, volt olyan amikor a Podmaniczky utcától a Vígszínházig 50 perc alatt értünk el. S akkor minden bkv járat járt. Ritkításmentesen.

Könyves Kálmán krt. - Hungária krt. - Róbert Károly krt. szakasz szinte minden reggel fél héttől szintén araszolósra veszi a figurát.

Johnny336 2008.04.07. 11:08:02

"In 2007 Budapest had 1,696,128 inhabitants[2] with an official agglomeration of 2,451,418"

Forrás: en.wikipedia.org/wiki/Budapest


Population
- 2007 estimate 10,053,000[1] (79th)
- 2001 census 10,198,315

Forrás: en.wikipedia.org/wiki/Hungary#Demographics

Ezek alapján 40% él Pesten.
Abban viszont szerintem egyetértünk, hogy ez nagyon nem jó. Mindenki Pestre jön, mert sokkal nagyobb eséllyel fog az ember munkát találni. Ezért teljesen el fognak öregedni a falvak (nem Debrecenről beszélek, sem Szegedről!). Marad Budapest, mint óriásváros, néhány nagyobb város más régiókban, aztán jónapot.

Becher 2008.04.07. 11:08:38

Paraszt ott fizetsz adót ahol a székhelyed van. Ha Pesten dolgozol de vidéken laksz akkor az adód jelentős részét az a település kapja ahol laksz. Tehát ha a kp. Pesten van a nagy része az adónak ide folyik be.

hard 2008.04.07. 11:11:04

KaPé 2008.04.07. 09:46:49

Na egy a sok bunkó győri közül. Sokan azt hiszik ez itt maga a kánaán. Csak még épp nem jártak BP-n. Neked biztos jó a szif is, nekem nem. Ha nem lenne audi meg philips le lehetne húzni a rolót. Nincs normális munkahely sem. A jobb oldali városvezetés sem hozta el a megváltást. De szemellenző fel éljen győr.

KopaszMercis 2008.04.07. 11:11:19

Együgyű Önkielégítő:
"De hát Érden lakni státuszszimbólum."

MUAHAHHAHA kiknek? Akik nem engedhetik maguknak meg a rozsadombot?! :)
HEHEHE

Amugy mindenki vegyen robogot.. olcsobb mint a bkv, nem okoz dugot.

Hajra :)

Johnny336 2008.04.07. 11:11:38

Én úgy tudtam, hogy bemegy a pénzünk egy szép, nagy közös zsebbe, amit utána "csekély" kezelési költséggel elosztanak az okosok.

fynndafrail 2008.04.07. 11:12:17

Nem kell félteni a vidéki városokat. Csak körül kell nézni: szinte mindegyik él és virul, fejlődik és szépül, miközben Budapest a saját mocskába fullad bele.

Vidéken is lehet boldogulni, csak nem ajvékolva kell segget mereszteni hanem tenni kell az ügy érdekében. Nincs szabad munkahely a szakmádban? Képezd át magad vazeg.

Paraszt 2008.04.07. 11:14:48

"Becher"
De nem ez a kérdés, hanem, hogy hol termeled meg. Pont ezért hiszi a pesti paraszt, hogy többet ér, mert csányi a demszkinek fizeti az iparűzésit és nem vidékre, miközben onnan van a mani.
Ez olyan, mint ha egy linchenstein-i kioktatna egy német iparvidéken lakót, hogy ő termeli meg a német gdp felét, mert a német vállalatok fele oda van bejelentve...

hard 2008.04.07. 11:16:56

fynndafrail 2008.04.07. 11:12:17

nem kell átképezni, pesten van a szakmádnak megfelelő állás jobb fizetésért.

Bit Rot 2008.04.07. 11:18:08

@fynndafrail:
"Sírtok itt mint a fürdőskurvák. :-D
De azért két év múlva újra megszavazzátok a Demszkit az egész bagázsával, mi?"

Ebben csak az a szomorú, hogy igaz :-(

Kangörény 2008.04.07. 11:19:13

Paraszt, az iaprűzési adót oda fizeti a vállalkozás, ahol a munkát végzi, ergo ha telephelye van egy kis faluban, akkor oda is. Mégpedig arámyosan megosztva. Erre az önkormányzati adóhaztóság is odafigyel, mert igen nagy pénzről van szó. Ha Pesten több iparűzési adót fizetnek, akkor annak oka van, pl. ott termelik a nagyobb bevételt.

Tpancs 2008.04.07. 11:25:09

fyndafrail, vidéken nem azért van munkanélküliség, mert nincs x szakmából ember. munkahely nincs, ha pedig vállalkoznál, nincs fizetőképes kereslet szinte semmire. képezd át magad, persze. az emberek többsége már legalább elvégzett egy tanfolyamot (inkább kettőt mondanék), de csak időtöltésre volt jó. mindennek ellenére le a kalappal előttük, mert nem keseregnek, sokan közösségi és gyerekprogramokat szerveznek, pályázgatnak.

felfog6atlan 2008.04.07. 11:25:39

"..nem kell átképezni, pesten van a szakmádnak megfelelő állás jobb fizetésért.."

Ja. 3x-os albérlet, 3x-os rezsi, 4x-es lakás, meg 5x-ös tömegközlekedési árak mellett...

Zappa 2008.04.07. 11:26:53

Gaskó elvtárs meg jól el van. Függetlenített szakszervezeti titkár, emellett meg vállalkozó (bizony), és pénzügyi tanácsokat osztokat a MAXSERV Gazdasági Pénzügyi Tanácsadó Kft-n (1148 Vezér utca 149/C www.maxserv.hu).
Igazi kommunista bérenc. A neobolsevik (magyarul "új többség") jeles képviselője.

KopaszMercis 2008.04.07. 11:30:08

"elvégzett egy tanfolyamot"
a kepezd at ott kezdodik, hogy kvazi ertelmes diploma (nem bolcsesz meg eszteta meg bufe szak...)
na =)

Paraszt 2008.04.07. 11:35:05

"kangörény"
Mondjuk pl a mikrofos vagy más szoftvercégek, telekommunikációs vállalkozások egész országban terítik magukat, de csak egy helyre fizetnek. Vagy nem hallottam olyanról, hogy van a Pannonnak 500 ügyfele Bivalybasznádon és ezért oda fizetne iparűzésit, megy a demszki zsebébe. Persze nem csak iparűzésiről van szó, hanem általában megtermelt jövedelemről, ami ráadásul nem székhelyfüggő, mert azon kívül, hogy nem onnan származik a fő bevétele, gondol egyet és arréb költözik.

hard 2008.04.07. 11:37:12

felfog6atlan 2008.04.07. 11:25:39

Győri 1vonalas dolgozói bérlet 3580, és a busz csúcsban jár 10 percenként. Albérlet szintén 40e körül van, pesten 60-tól már van. 60nm-es panel 10 milla, 20 milláért már pesten is válogathatsz, de az ingatlan min tartja az árát.
Szóval nem kell túlozni.

John Beehive 2008.04.07. 11:39:33

X. kerület Liget tér -> IX. Lechner Ödön fasor: 95 perc séta. és még jól is esett.

ihatethisindapassthingy 2008.04.07. 11:40:59

felfog6atlan: Amikor Budapestre költöztem, a fizetésem szorzókkal lett nagyobb. Vidéken minimálbérért melóztam, kihajtottam a belemet, a munkakörülmények katasztrofálisak voltak és még örülhettem, hogy napi 3+ óra ingázással van munkahelyem. Komoly ára van a költözésnek és itt nem feltétlenül anyagiakra gondolok: magad mögött hagyni a családod és barátaid nagyon nehéz. Ahogy elnéztem azokat az ismerőseimet, akik végül visszaköltöztek, azokat nem a tömegközlekedés, az albérlet vagy a rezsi árai üldözték el Budapestről, hanem az, hogy nem találták meg a helyüket.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.07. 11:44:56

OFF: Talán tudomásul kéne venni, hogy az ország lakosságának 80%-a NEM BUDAPESTEN ÉL. Nehogy valaki azt feltételezze, hogy mi vidéken kihagyhatóak vagyunk a statisztikából, mert esetleg berágunk és lezárjuk a kivezető pesti utakat. Ki szopná meg? Csak hogy a nagy pesti hozzáálláson gondolkodjon már el valaki.

hard 2008.04.07. 11:49:48

KuKori · csendrendfegyelem.blog.hu/ 2008.04.07. 11:44:56

De még egy jó 10-20% oda jár dolgozni vagy tanulni. Persze nem mindenki örömében, hanem kényszerből.

ihatethisindapassthingy 2008.04.07. 11:56:17

KuKori: Mi meg kikapcsoljuk a tévéadókat, és Budapest határánál csomót kötünk a távközlési kábelekre :P :))) 3 percig nem állna Budapest lezárása! :)))))

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.07. 12:03:04

:D Mire is mennénk a drága net nélkül... Szerver nem csak BP-n van ám.

Na, de az offolástól visszatérve: ma lehet igazán élvezni a dugó előnyeit. Kíváncsi vagyok, hány post lesz a következő hetekben a mai napról :)

mizrolist 2008.04.07. 12:13:01

Idézet a BKVFigyelőről:

tátrás 2008.04.07. 11:54:50
Sztrájk: az érdekérvényesítés eszköze. Igen, érdekünk, hogy ne rúgjanak ki 300 olyan embert, aki produktív munkát végez. De nektek, utasoknak nem érdeketek? Egy villamosvezető kiképzése fél év. Addigra tud annyit, hogy el lehet engedni a kezét, mehet vizsgázni, aztán utasokat is szállíthat. A metrónál még több idő. Már írtam, hogy ezalatt a fél év alatt a fizetés a minimálbér napi 7 órára eső része, amikor én jártam, cirka 45E volt a tanulófizetés, amiért az ember bejárt tanulni (7 óra) meg otthon megtanulta amit kellett (3-5 óra). Ha egyszer végre lesz hálózatfejlesztés, akkor ugye jól jön, ha nem fél évet kell várni, hogy legyen elég vezető? És mi a helyzet a műszaki kiszolgálószemélyzettel? Őket nem lehet fél év alatt 2-3-5 különböző típusra kiképezni! Ha végre lesz pénz normális karbantartásra, akkor ki fogja javítani a járműveket? (Pláne, hogy gyakran 3-6 óra van a napi vizsgálatok, javítások elvégzésére nem egy, hanem akár 50-60 jármű esetében.) Már persze ha lesz pénz. Ahhoz hogy legyen, ki kell kényszeríteni. ÉS MOST TESSÉK FIGYELNI, HŐBÖLGŐK, ELÉGEDETLENEK, KRITIZÁLÓK ÉS EGYÉB SIRÁNKOZÓK! Miután leírtátok nekünk hogy kapjuk be, szopjuk le és szakadjunk meg, ragadjatok tollat, levélpapírt és egyéb kelléket, és sírjátok el a bánatotokat az ÖNKORMÁNYZATI KÉPVISELŐTÖKNEK!!! Ha már a ti pénzeteken döntéshozó pozícióba került, ahol elvileg titeket képvisel, tessék rájuk hatni, hogy azok meg hassanak a polgármesterre, hogy az meg hasson a fővárosi polgármesterre, hogy TESSÉK KIFIZETNI A BKV-NAK AZT A PÉNZT, AMI JÁR!!! Nem tűnt fel, hogy amit ideírtok, annak vajmi kevés politikai súlya van? Ez pedig már politikai kérdés. Ja, még valami. A szakszervezetek kitartanak a követeléseik mellett. Amíg nem teljesülnek az elvárható szinten. Hány sztrájk kell ehhez? Attól függ, mekkora politikai nyomás éri a döntéshozókat. Ergo, a jól felfogott érdeketek, hogy addig rugdossátok a képviselőitek seggét, amíg nem teljesülnek a szakszervezetek által sztrájkkal megerősített követelések. Láthatólag a BKV vezetésének az érdeke is egybeesik ebben az esetben a szakszervezetek törekvéseivel, tehát NEM érdeke a sztrájkfenyegetéseknek elejét venni. Ez újabb sztrájkokat jelenthet. Tiétek a választás: Politikai nyomásgyakorlás kontra pusztába kiáltott szó. Lehet dönteni.

Csabi · http://www.bernhardt-fashion.hu 2008.04.07. 12:13:36

Szerintem ez az egész egy kicsit fel van fújva. Annyi túlzást hallottam. Reggel egy csomó busz és villamos is járt itt Újpesten. Az emberek meg se próbáltak bemenni a munkahelyükre. Lusták.

Johnny336 2008.04.07. 12:20:15

Csabi nem mond hülyeséget. Aki akart, bejutott a munkahelyére. Én is itt csücsülök, és mellettem még sokan mások...
Mellékesen felesleges a rinya, 40 perc múlva minden visszaáll a rendes kerékvágásba. Csak szegény buszosok mit fognak kapni a nyugdíjasoktól, hogy reggel nem tudtak piacra menni, és elvitték az összes friss répát! :)))

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.04.07. 12:22:42

"Csak röhögök rajtatok hülye pestiek (...) az érdieken is röhögök"

Én meg az ilyen magukat felsőbbrendűnek képzelő vidéki parasztokon röhögök.

(ez nem általánosságban vonatkozik minden vidékire, viszont az ilyen igenis egy büdös bunkó)

hard 2008.04.07. 12:25:28

Johnny336 2008.04.07. 12:20:15

FARHÁTAT !!!!

PTibor 2008.04.07. 12:44:37

"Mellékesen felesleges a rinya, 40 perc múlva minden visszaáll a rendes kerékvágásba."

azért annyira nem. ok, hogy elindulnak a járatok, sőt azt állítják, hogy nemcsak a végállomásról, hanem a megállókból is indulnak, de az lesz majd az igazán jó móka, mikor a reggeli autódömping elindul hazafelé, és mellé beszállnak a uszok... vicces lesz :)

Bit Rot 2008.04.07. 12:45:49

Csabi:
"Szerintem ez az egész egy kicsit fel van fújva. Annyi túlzást hallottam. Reggel egy csomó busz és villamos is járt itt Újpesten. Az emberek meg se próbáltak bemenni a munkahelyükre. Lusták."

A város belső részén csak dugó (és sehol egy busz, se villamos).

Nincs ez felfújva!

Szendwich 2008.04.07. 12:48:23

Indulas elott hallgassatok meg:
www.youtube.com/watch?v=RWaV-encxRw (Road - Visszaharom)

:)

Zappa 2008.04.07. 12:50:18

Asszonnya a "tátrás": szóljak a képviselőmnek. Jó szólok. Csak az nem tudom, mit tud tenni az AlsóBivalyBasznád képviselője a szegény kallingerrel? Sőt szerintem épp a frodítottja lenne jó. Nekem nem kell 300 feleslegesen lébecoló BKV-s. Azt a pénzt inkább költenénk a saját buszunkra, a könyvtárunkra, az község útjaira.
...............
Azért egy szépsége van ennek a napnak is. A MÁV után a BKV is bebizonyította, hogy nincsen rájuk szükség. Elegendő sokkal kisebb mindkettőból, mint egy ilyen szocialista nagyvállalat. Vagyis pont azt sikerült bizonyítani, ami ellen "küzdenek". Gratula.

felfog6atlan 2008.04.07. 12:51:10

hard:
és ha É-K Mo-ot nézed nem egy relatíve nyugaton lévő nagyvárost? Akkor mi a helyzet? albira itthon nem kell fizetni saját lakásra, de ha kéne, kb 20-25-ből kijön. Rezsi az olyan amilyen, de biztos olcsóbb mint "odafönt". Lakásárak meg ugyancsak, egy 54nm-es panel 8-ból megvan a jobb környékeken. 4000 körül már összvonalas bérletet kapni.
tehát ha a mostani munkámat kéne figyelembe venni, akkor épphogy annyival kereshetnék többet, mint ami elmenne a plusz költségekre. És akkor még mérlegelhetek, hogy családot itthagyjam-e, vagy megéri nélkülük ugyanannyiért gürizni, a sokkal nagyobb szmogban, dugókban, sztrájkokban, rohanásban, mocsokban, tüntetésekben, stb.
Az a baj, hogy Pesten mindenki mindent meg akar kapni, de a következmények miatt meg panaszkodnak. Ja, és laktam 6 évig Pesten, fel tudtam mérni a dolgokat.

X 2008.04.07. 12:53:15

Bár én alapjában véve hülyeségnek és munkakerülésnek tartom, azért erre a sztrájkra nem tudom ezt mondani - bár sok gondot nekem nem okozott... A cikk eleje érdekes, meg a buszbaleset...

index.hu/politika/belfold/budapest/sofor5869/

hard 2008.04.07. 12:54:37

John Beehive · nyavajogj.blog.hu 2008.04.07. 12:28:08

és csak most szólsz, mire már mind elkapkodták !!! :)

Bit Rot 2008.04.07. 12:58:22

Zappa:
"A MÁV után a BKV is bebizonyította, hogy nincsen rájuk szükség."

Pont az ellenkezőjét bizonyították! Óriási dugók vannak, az emberek pedig majd megfulladnak a sok benzingőztől.

Amúgy meg: Budapest BKV bérlet: 8300 Ft
Prága havibérlet: kb. 5000 Ft

használt papagáj 2008.04.07. 13:02:11

egészen biztos, hogy vennék kocsit, ha nem lenne.
egy 4-ütemű trabi pár fillérből megvan, és az is jobb, mint a bkv.

a robogó is jobb lenne, ha bármiféle szabály létezne még az utakon, de mivel nincs, hanem anarchia van, ezért hát természetesen az életveszélyes.

más kérdés, hogy erről nem a bkv-sok tehetnek, mivel ez a nem nyereséges, de szükséges, tehát eltartandó szolgáltatás gyakorlatilag nincs eltartva.
az állam és a város a felelős, nincs mese.

ez a vidék-bp. ellentét meg olyan nagyon izzadságszagú.
én vidéki vagyok, aki pesten él 8 éve, alig ismerek pesti születésű pestit, mindenki vidéki kényszerpesti itt.
azonnal költözök is vissza vidékre, ha megoldom a távmunkát, vagy létrehozom a netes vállalkozásomat.

vidékre vissza vagy külföldtre el, szerintem ez maradt, pest egyszerűen nem élhető, esetleg csak az tekinti annak, aki nem látott még más várost.

a dugókat meg nem ám a "pestiek" okozzák, hanem a bejáró "vidékiek", akiknek persze megint csak nincs más választásuk, mivel nincs közlekedési alternatíva, mivel a retek bkv nem alternatíva.
aki meg elkerülné pestet, nem tudja, mert nincs olyan út.

fölösleges egymásnak esni, részemről autósként szurkolok a bkv-soknak, legyen használható és jó szolgáltatást nyújtó a bkv, aminek a kedvéért én is és mások is kiszállnak az autójukból, a maradék pedig jobb körülmények közt használhatja az autóját.

köpcöspapa 2008.04.07. 13:02:47

Nekem nagyon úgy tünik, hogy nem a pestiek hanem a vidékiek egyre agresszivabbak és nagyképübbek. Anno apósom kezdte el magyarázni ismerettségünk hajnalán (Tolnában) egy diófa alatt, hogy "No, ez az a fa, amiről a dió leesik. Mert az fán nő ám!" És komolyan gondolta! Mint ahogyan azt is, hogy pesten hülyék és naplopók élnek. Nyilván olyanok is, de azért kapjanak már a fejükhöz. A bkv-hoz annyit, hogy a rendőrségnek szintén egy hatalmas alkalom lett volna egy féléves bevételt egy délelőtt bekaszálni, a sok farok tolakodó, kereszteződésbe beálló agyhalottól, de ők kihagyták ez a lehetőséget.

mizrolist 2008.04.07. 13:11:30

Zappa, az a 300 felesleges BKV-s jelen esetben szerelő és busz/villamos/metróvezető lenne... szerinted azokból kell elbocsátani?

KopaszMercis 2008.04.07. 13:18:11

Kell a fasznak a bkv.
10 percet kestem ma a sztrajk miatt.. 5 perccel indultam kesobb. Kapjak be a faszomat.
Szalljunk robogra, tiltsuk ki az autokat pestrol es akasszuk fel a demszky melle az osszes bkv-st.. van villanyoszlop boven!

Key 2008.04.07. 13:20:33

Úgy imádom amikor valaki attól érzi magát nagynak,hogy vidéki létére jól beolvashat a pestieknek. Ha már megteszi,legalább értelmesen és ne úgy,hogy közben vidékieket égesse le.
300 métert nem képesek gyalog menni? Öreg, ez nem egy kis falu, ahol 300 méteren belül van minden. Én pl. 7 km-re (ami itt nem számít soknak) lakom a melóhelytől, mégsem volt kevdem reggel a benzingőzben legyalogolni. Te röhögsz a pestieken,érdieken, pedig csak magadon kellene röhögni a korlátoltságod miatt.
Szép dolog a kerékpározás is, de ha pl. panelban laksz,akkor esetleg nincs annyi helyed,hogy tárolhasd. (nekem sincs) Robogóról nem is beszélve.
A másik, hogy jönnek itt,hogy vidéken kevesebb a rezsi, lakás, stb. Rezsi miért is lenne kevesebb? Olcsóbb az áram? Gondolkodj. Lakás valóban az, viszont ha nincs meló,akkor cseszheti mindenki a lakását...
Dugó meg van Pesten,Nyíregyen,Szegeden,Győrben... egykutya.
Megjegyzem én is vidékiként lakom Pesten és utálom is, de azért óvatosan a fröcsögéssel.

Témához.Egyetértek az előttem szólókkal, este lesz szép, amikor mindenki elindul haza..

fynndafrail 2008.04.07. 13:21:04

köpcöspapa:
No, abban különbözik a vidéki paraszt meg a fővárosi tahó, hogy csak az utóbbinak jut mindenről az eszébe, hogy "ni, de jó alkalom egy kis lehúzós kaszálásra". Itt Budapesten az emberek egymást fojtják meg a nagy egójukkal meg a haszonleső, mindenkin átgázoló, mindenkit semmibe vevő hozzáállásukkal. Az, hogy bármiről is lemondjanak a köz javára, az elképzelhetetlen. A jogaival mindegyik kurvára tisztában van, a kötelezettségek, írott és íratlan szabályok meg le vannak szarva.

Budapest mára az egykori világszép fővárosból egy élhetetlen szarkupaccá változott, amelyiken kétmillió önjelölt kiskakas próbál uralkodni.

Zappa 2008.04.07. 13:27:29

Nagyon magam alatt vagyok, hogy az a 300 felesleges éppen szerelő lenne. Majd megszakad a szívem értük. Meg a MÁV kalauzokért is, akik saját zsebre dolgoznak, viszont lökik a szocialista korból visszamarad szöveget: "segítsen az Állam". Nekem ki segít, ha nem lesz rám szükség? Senki.
Mintha a holdon élnének ezek az emberek. Begyógyultak a szocialista nagyvállalatba, azt hiszik, nélkülük még a föld se forog.
Szét kell verni az egész BKV-t és csinálja az, akinek megéri. Lesz rá vállalkozó! De ezeket a szakszervezetis majmokat nem fogja alkalmazni.

felfog6atlan 2008.04.07. 13:51:18

Key:
Értem, tehát vidéken nem lehet kevesebb a rezsi, még akkor sem, ha itt felismerik hogy pl egy költségmegosztós rendszert felszerelve akár 35-40%-al is csökkenhet pl a fűtésszámla, míg Pesten akárhol laktam albérletben, mindehol be voltak hegesztve a radiátorcsapok, és fűtött ész nélkül az egész ház ha kellett ha nem. Én mint albérlő, vidéki paraszt, vetettem fel, hogy ha nálunk megoldható a költségtakarékosabb megoldás, és mindenki a tényleges fűtésnek megfelelően fizet(illetve 80%-ban attól függően) akkor talán az egész ház költsége kisebb lehetne. De nem, az őslakosoknak ez teljesen megfelelt így.
Másrészt akkor a vidék csak az 5 nagyvárost jelenti? És a többi? Mert képzeld, itt ahol én lakom, nincsenek dugók. Talán egy negyedórára, mikor az iskolába mindenki kocsival hozza a kölykét, meg viszi hazafelé, és egyetlen utcában tudja csak megközelíteni.

fynndafrail: sajnos egyet kell hogy értsek

Badbitie 2008.04.07. 13:52:46

rakpartiróka

Nem kell a te adódból meg senkiéből finanszírozni a bkvt. :) Mai napon is minden a legnagyobb rendben, nincs itt semmi szükség a bkvra. :) Mindennap ezt kéne, ami ma volt, esetleg még több autó, mert ez a sok gyalagos hóban/fagyban mégsem gyalogolhat. :) A parkokat kéne megszüntetni, lenne elég parkolóhely, arra kell fordítani az adót, nem bkvra. :)

cso zsi 2008.04.07. 14:00:42

Itthonról figyeltem a www.utv.hu és a www.ujbudaidugohuzo.hu segítségével a város forgalmát.
Hozzám hasonlóan az igazi autósok inkább otthon maradtak, mert a várost megszállták az idióták. Helyiek, és agglomeróták egyaránt.
Másfél óra múlva ez megismétlődik a kifelé vezető utakon. 10 és 13 óra között csendes, nyugis volt a város a kamerák szerint, néhány (egyébként ilyenkor is zsúfolt) utca szinte üres volt.
Már növekszik a gépjárműforgalom.

Key 2008.04.07. 14:04:39

felfog6atlan:Ha vidéken panelben laksz, akkor megérdemled,pont a vidéki élvezet veszik el. Ha 4 emeletesben,akkor valszeg megoldható az egyéni mérés, 10 emeletesben már nehézkesebb. Egyébként meg az őslakosoknak nem biztos,hogy megfelelt, csak nem túl egyszerű levállni vagy egyénesíteni a mérést. Pénzbe kerül, plusz bürokrácia, bürokrácia meg még egy kis bürokrácia...
Kertesházban meg a gázszámlád max százalékokkal lesz kevesebb,mint egy pesti panelesé. (persze vannak speckó esetek,pl vegyes kazánok, de hagy ne írjak le minden esthetőséget)
Gondolom vidéken kevesebbet fogyaszt a hűtő,olcsóbb a net,tv...
Nem látom hol írtam,hogy ez az 5 város a vidék. Amit szerettem volna kifejezni és neked nem sikerült megérteni, az az,hogy ahol vidéken normális melót lehet találni, ott általában már megjelenik a dugó is! Örülök,hogy te egy ideális, tök olcsó rezsijű kisvárosban laksz, ahol még normális fizetésű állást is találtál, de nem ez az általános.

Zappa 2008.04.07. 14:06:22

"várost megszállták az idióták. Helyiek, és agglomeróták egyaránt. "
.................
akik sietnek be a munkahelyükre, hogy anyádat és apádat el tudják látni a kórházban, hogy működjön a posta, legyen gáz, víz, villany...

Hangeriján idiót.

Johnny336 2008.04.07. 14:11:42

cso zsi 2008.04.07. 14:00:42
"Hozzám hasonlóan az igazi autósok inkább otthon maradtak, mert a várost megszállták az idióták."

Sajnos még mindig a fizetésemből élek, amit a munkahelyemen hasznosan töltött idővel keresek meg. Bringám nem volt otthon. Motorom/robogóm nincsen. Gyaloglást nem akartam erőltetni, mert az túl sokáig tartott volna (nem a gyaloglással van a gondom. A Pesten, kocsik füstjében az aszfalton gyaloglást nem preferálom mindössze). Bevállaltam a négykerekűt. Nem basztam rá.

Key 2008.04.07. 14:16:29

Látod felfog6atlan, arra viszont egész szép pénzben fogadnék,hogy Cso Zsi nem volt soha vidéki. Ha van kifogás,akkor nem megyek melózni és ráadásul még idiótának is tartom azt aki bemegy, mert muszáj, vagy szimplán nincs arca lógni..

KopaszMercis 2008.04.07. 14:17:33

Gyerekek.. gumicsont.
Senkit nem erdekel a bkv sztrajk! :)

Johnny336 2008.04.07. 14:19:06

KopaszMercis 2008.04.07. 14:17:33

Szét is van offolva a post... :)

Öreg csótány 2008.04.07. 14:21:09

cso zsi, 14:00
Én is néztem, a nagy kereszteződésekben nem volt tömeg, annál inkább a bevezető főútvonalakon. Pestlőrinc-Kispest 75 perc. Te láttál bármelyik kereszteződésben a beígért forgalomsegítő rendőrből akár egyet is? Én nem.

cso zsi 2008.04.07. 14:24:05

"Johnny336 2008.04.07. 14:11:42"
Az autóm, amivel napi 80-120 km-t hajtok itt a városban, kb. 25 kilométernyire volt tőlem reggel.
Fél 10-re eljutott hozzám, máskor ez fél nyolc szokott lenni, ha a kolléga jön értem.
1-kor a főnök úgy döntött, hogy a kolléga még időben hagyja el a várost, a mai napnak már úgyis mindegy.
(pestenszületettpestenélőminimálbéres)

asa107sol 2008.04.07. 14:35:16

Megálltam vagy húsz embernek, mondván h szivesen elviszem őket, de senki nem szállt be mellém.


A BKV BIZALMATLANNÁ TETTE A TÖMEGKÖZLEKEDŐ RÉTEGEKET!

Johnny336 2008.04.07. 14:37:51

Szerintem nem a BKV miatt bizalmatlanok egymással az emberek... :)))

aqweren 2008.04.07. 14:38:24

De jó hogy ma ebből kimaradtam....de azért kiváncsi lennék milyen volt a 10-es befele...normális esetben a solymári körforgalomig szokott érni a sor (vagy az angol katonai temetőig), most vajon Pilisvörösvár határáig álltak...? :)

Egyébként Budapest szerintem is szörnyű és borzalmas, és tősgyökeres pestihez nekem sem nagyon volt szerencsém...mindenki kiköltözött az agglomerációba mert nem bírta..:( Vidékiek "bunkópestiznek" le vidékieket Budapesten...és nem mellesleg senki nem érzi sajátjának a várost; éldegél ott egy darabig majd hazamegy...azért a szülőhelyén senki (khm...kevesen) szratják a kutyájukat az ajtó elé vagy hagyigálnak szemetet a járdára a piros lámpánál (más kérdés hogy pl. nálunk a természet lágy ölébe viszik ki)...
Túl sok ember kénytelen Pestre járni dolgozni és ez nincs így jól! :(

aqweren 2008.04.07. 14:40:38

Én sem szállnék be idegenek autójába...
De stoppost szoktam felvenni :) (Gyanús kinézetűek kizárásával)...

Rav Antal 2008.04.07. 14:42:58

asa107sol:

Gyalog gyorsabbak voltak...

Asus3500 2008.04.07. 14:48:30

Megjegyzem a média Budapest-központúsága engem is zavar.
Tegnap este a Naplóban közli az Azurák Csaba, hogy "holnap mindenkinek nehéz lesz a munkába jutás".
Mindenkinek? Mindenki = főváros és az agglomeráció???
Én speciel gond nélkül beautóztam a Balaton parti lakásomtól Veszprémbe.

Pestre költözés: én jól keresek itt is, de utasítottam már vissza ennél jobb állásajánlatot, több fizetésérért, mert nem akartam a fővásorba költözni. Nem minden a pénz. Azért enyhén szólva sem igaz, hogy Pesten kívül csak minimálbérből lehet tengődni.

aqweren 2008.04.07. 14:56:40

Nem a minimálbérrel van a gond vidéken de pl. én a szakmámban otthon az életben nem tudnék elhelyezkedni, pedig sokkal jobb lenne mint Bp...gyártósori összeszerelőnek meg inkább nem megyek a diplomámmal csak azért hogy egy autóval kevesebb legyen a dugóban :D

De az engem is bosszant hogy a vidékiek problémáiról egy szó sem esik soha sehol...nálunk pl. a hét óra körül induló buszokra izommunkával lehet feljutni és fél lábon kell utazni, mert nagyon kevés a járat, és a munkahelyet sem igen érdekli hogy te nem fértél fel a buszra...meg itt is volt volán sztrájk...és tud róla valaki? Áh, nem érdekes...:( Igenis szeretnék szélesebb körű tájékoztatást arról, hogy pl. az Alföldön hogy élnek, Dél-Dunántúlon stb., mert néha úgy érzem hogy van Budapest a többi rész meg elsüllyedt vagy felrobbant vagy ilyesmi...
Jaés erről nem a pestiek tehetnek ;)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.07. 15:06:40

Hanem a szenzációhajhász, rémisztgető média. Ott a pont. A mentelitást is formálják, de gondolom mindenki számára világos, milyen irányba. Na este győzikesó a Retekklubbon. Például.

KopaszMercis 2008.04.07. 15:37:57

KuKori: A Retek-ben hol van az L?

Kata 2008.04.07. 15:45:26

jelentem a mai rekordom:
6:30 József Attila lakótelep (otthon)
6:50 Pesterzsébet Vágóhíd-Alsóteleki sarok (könyvelőlányunk felszedése)
7:20 Nagysándor-Üllői sarok (másik lányom felszedése)
innentől totál beállás
8:10 egy sarokra a Nagysándortól padlógáz, nagyívben balra, Ady Endrére, tötyörgés, majd Határ út, Üllői ismét, onnnan Zágrábi u. (harmadik lányom felszedése telekocsi alapon) Ceglédi u. vissza az Üllőire az Ecserinél, tötyörgés, kisívben Népligeten, nyóckeren, Baross u.-n keresztül
9:30-ra érkezés az Astoriához.

azaz: 3, azaz három óra tötyörgés az autóval egy olyan szakaszon, amit normális esetben 1 óra alatt letudtam volna.

Gratulálok szakszervezet!

Kata 2008.04.07. 15:53:36

Ja, egyébként öröm az ürömben, hogy érdekes módon mindenki tök faszán meg tudta oldani a bejövetelt reggel, tehát baromira nincs szükség itt bkv-ra, maximum valami telekocsi szolgáltatásra, és akkor már rögtön a gyalogosvadász taxisok kenyerét is elvehetnénk. Micsoda paradicsomi állapotok lennének, nem lenne összehányt metró, büdös hajléktalannal, bézbólütős szkinhedekkel és zsebmetsző cigányokkal, nem lenne paraszt ellenőr, minden kismamának/nyuggernak/rászorulónka jutna ülőhely, nem kéne az elbaszott békávé deficitjét minden nyüves évben az adófizetők pénzéből kipótolni, és nem kellene azon dühöngeni, hogy hogyan történhet az, hogy egy idióta lúzer fasz felmond a munkahelyén egy év után és kap érte x millió végkielégítést. Ilyen, soha, sehol, egyetlen normális, tisztességes cégnél nem lenne lehetséges, hogy a balfasz munkavállaló 1 év után felmond, és akkor még hozzábaszunk egy rakás pénzt. Ja, hogy a bkv háereseinek ezt sikerült kialkudniuk? Hát gratulálok, remélem, egyszer lesz szerencséjük a versenyszférához (bár én pont emiatt soha nem fogok az életben közszolgát alkalmazni, mert fingja nincs a való életről, és nem tudja, mi a pénz értéke, mert még sosem vertek le rajta egyetlen elbaszott szerződést sem) és úgy kibasznak velük, ahogy csak épp nem szégyellnek.

han 2008.04.07. 15:57:52

Én Bp-n születtem, itt is dolgozom, és szeretek itt élni, felesleges belemenni abba hogy kinek mi 'élhetetlen'. Elég gyakori, ha valaki azt a környezetet szereti ahol felnőtt, mégha ez egy füstös város is akár. A városi élet meg járhat ilyen jellegű problémákkal, mint a mai. Ha valaki tudja előre, akkor megoldja.

cso zsi 2008.04.07. 16:01:56

"Key 2008.04.07. 14:16:29"
Bár egy másnak szóló válaszban olvashattad a válaszom, válaszolok neked is.
Igen, született pösti vagyok, lassan 50 éve.
Nem kenyerem a lógás, azért nem fizetnek nálunk sem, viszönt az üzemanyag a főnökömnek is pénzbe kerül.
Naponta min. 2x1 óra tömegközl a műsorom, ma a kolléga próbálta pótolni, nem sok sikerrel.
Akkor fújta le a főnök a mai melót, amikor a Könyvesen belülre akart merészkedni Erzsébetről. Ha pl. 8-tól lett volna sztrájk, akkor bemegyek, és valószínűleg most kezdenék összepakolni egy elcseszett nap utáni hazainduláshoz.
A nap nem múlt el haszontalanul, állást kereső párom el tudott menni meghallgatásra, amíg a gyermekkel itthon maradtam.

köpcöspapa 2008.04.07. 16:50:35

Kata kedves


ték it ízi

Perillustris 2008.04.07. 17:02:26

"A pestiek zöme meg tényleg lenézi a vidékieket."

Ez nettó baromság. Klasszikus értelemben vett vidék-főváros ellentét nem létezik, mindössze frusztrált emberek próbálják szítani a feszültséget, próbálva kompenzálni saját tehetetlenségüket.

Tuskó Blog Admin · http://tuskoblog.blog.hu 2008.04.07. 17:42:59

Reggel fél hétkor jöttem át a Ferenciek felől gyalog a hídon, kis tréler próbált a buszsávban nyomulni Pest felé. Fél perc után megötte volt a rendőrség, jó volt látni, hogy a sok baromállat izomból ráhajt az üres buszsávra, aztán amikor meglátják a villogó kéket, satufék, és próbáltak besorolni a legszélső autósoknak fenntartott sávban. Egyébként végig dudaszót hallottam csak, szóval jó lehetett autózni...

Johnny336 2008.04.07. 17:47:31

Kata!

Késes cigányok a BKV-tól függetlenek. Meg a kopaszok is.
Amit az állami szférában dolgozókról írtál...szomorúan, de 1000%-ig egyetértek veled. Elgondolkoztam már én is rajta, elmegyek valami ilyen munkahelyre, oda be leszek betonozva, nyugdíjig bőven ellébecolok, kapok 26. havi fizetést, függetlenül az eredményektől kapok prémiumot év végén, bérlet, kajajegy, etc.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.07. 18:43:04

Az államigazgatásban és bürökráciában a hozzá nem értők kapnak örök létet kedvezmények és 26. havi fizuk formájában. Sajnos én is alátámaszthatom a tapasztalataimmal. Ha a földhivatalban képesek egy darab adásvételit is fordítva értelmezni (eladó-vevő), akkor mire számítsunk?! Azt mondták, 10 ezerért kijavítják a saját hibájukat, hát LOL. Irány egy másik földhivatal és ingyér korrigálva. Hogy is van ez?

pararampararam · http://www.pottyos.hu 2008.04.07. 20:03:12

én meg ezt a Pöttyös képregényt találtam :)

www.pottyos.hu/kozosseg:blog/pihenonap

Krisi 2008.04.07. 20:10:18

Nem értem ezt a BP vs, Vidék összecsapást, értelmetlen az egész szerintem.

Itt születtem Budapesten, itt élek (bár most külföldön vagyok pár hónapot) és SZERETEM. Azokon meg csak röhögök, akik szerint élhetetlen, stb. Annyira hihetetlen, hogy valaki szeret itt élni? Bár hozzá tartozik, hogy biciklivel közlekedek városban, szerintem ennek is szerepe van, ha minden nap autóznék a belvárosban akkor lehet, hogy én is megutálnám, de biciklin ülve megismertem az évek alatt a várost, és megszeretem.

Attól meg hányok, amikor az okos falusi gyerek megmondja a frankót, hogy hol kell élni. Ha nem szereted a fővárost, akkor hallgasd a falutévét, kapálj otthon a kertedben és nincs baj. De senki sem kiváncsi arra, hogy szerinted hol kell élni az embereknek.
Én például nem tudnék egy 500 fős településen lakni, ahol semmi élet nincs, nem az én világom, de megértem, hogy sokaknak teccik, éljenek boldogan.

Fiatal vagyok, én itt érzem jól magam a bunkó autósokkal, paraszt motorosokkal és persze a többi köcsög bringással.

Azt meg hozzátenném, hogy semmi bajom nincs sem a kisvárosokkal sem a falvakkal, de nem szeretem, amikor megmondják a véleményemet, pláne amikor idióták.

El kéne fogadni, hogy valaki szeret itt élni, és nem esik jól, amikor mindenki itt fikázza a lakhelyemet. Baszd meg, akkor ne gyere ide, hanem maradj otthon. Ha meg mégis itt élsz, akkor törődj bele, vagy költözz vissza, senki sem fog hiányolni.

Az meg szintén más dolog, hogy nyugdíjas koromra biztos hogy kis faluba költözök, ahol nagyanyám is éldegél, öreg koromra már én se szeretnék itt lakni.

Krisi 2008.04.07. 20:19:47

Az meg vicces, amikor az okosok megmondják, hogy "nem járok busszal soha, akkor miért fizessek érte az adómból?"

Muhaha

Én meg több, mint 3éve nem voltam háziorvosnál, akkor miért fizessek érte? Sőt, soha nem voltam még mellrákszűrésen (nem is fogok menni, hacsak nemn operáltatom át magam:), akkor miért fizessek érte? Fizessenek a betegek. Sőt, Böske néni nyugdíját és az én adómból fizetik, felháborító! :)

Éljen a szolidaritás és a józan gondolkodás!

107! 2008.04.07. 20:20:10

Nézzétek el nekem, de most inkább nem olvasnám végig az összes hozzászólást. Egyszerűen csak beszámolnék a napomról.
Reggel ötkor kezdtem. Már eligazításon mondták, hogy a TV, rádió ezerrel nyomja: "ma lehet buszsávot használni" Holott a KRESZ nem ismeri a BKV sztrájkot. (azért jó volt látni, hogy csak kevesen hitték el) Nem nagyon volt időnk a szabálysértőkkel foglalkozni. Kereszteződésekből kereszteződésekbe mentünk fontossági sorrend alapján. Sokat nem tehettünk, csak a keresztforgalom "zavartalansága" volt a cél. Kb. 11-re nagyjából helyre állt a rend. A délután már teljesen laza volt. Szinte gond nélkül kezdtek munkába a tisztelt BKV-s urak és hölgyek.
Nagyon durva szabálysértéseket nem láttam, aránylag jól tűrték az emberek. Baleset viszont volt elég. Pl.: négy körül az Erzsébet hídon. (nem kis torlódást okozva)

Én sokkal rosszabbra számítottam!

vidéki 2008.04.07. 20:21:03

pest egy szar pöffeszkedő fertő. Mondom ezt kényszerpestiként. Kibaszott Budapest éhendöglene a szarában és a mocskában a sok bunkó őslakos jöttmentjével ha nem élősködne a vidéken. Pest nem termel lószart se, csak elszív. Ennyit a vitáról, most befejezem az olvasást, mert induln om kell vissza abba a csatornaszagú posványba.

cso zsi 2008.04.07. 20:42:09

"vidéki 2008.04.07. 20:21:03
pest egy szar pöffeszkedő fertő. Mondom ezt kényszerpestiként. Kibaszott Budapest éhendöglene a szarában és a mocskában a sok bunkó őslakos jöttmentjével ha nem élősködne a vidéken. Pest nem termel lószart se, csak elszív. Ennyit a vitáról, most befejezem az olvasást, mert induln om kell vissza abba a csatornaszagú posványba. "
Szép hozzászólás volt.
(beugatok, oszt elhúzok, mert úgyis nekemesnek érte)
De ez jobban tetszik:
" Perillustris · cmtv.freeblog.hu/ 2008.04.07. 17:02:26
"A pestiek zöme meg tényleg lenézi a vidékieket."

Ez nettó baromság. Klasszikus értelemben vett vidék-főváros ellentét nem létezik, mindössze frusztrált emberek próbálják szítani a feszültséget, próbálva kompenzálni saját tehetetlenségüket. "

Még csak belefolyni sem akarok, mert tudom, hogy mindegyik rá van szorulva a másikra, mégha nem is közvetlenül, és nem minden egyén.
Elég sok időt töltöttem gyerekként az örszág több táján nyaralás címszóval. (komplett iskolaszünet a nagyszülőknél, egyéb rokonoknál) Tehenet fejni nem tudok, a kaszát nem vágom a lábam szárába, disznóólat is ganéztam már ki.
De 30 éve kormánykerék és csavarhúzó/csípőfogó amivel építem az aktuális rendszert. Nekem elég rosszul esne, hogy értéktelennek nevezné valaki a munkám.
Ugynakkor a piacon igyekszem a termelőktől venni az árut, pedig mehetnék a lidibe a lengyel paradicsomért, spanyol káposztáért.

Johnny336 2008.04.07. 21:23:04

Már vártam 107-et, hogy meséljen, milyen volt hadonászni a kereszteződés közepén, és imádkozni, hogy egy dilettáns el ne csapja... :) Tekintve, hogy az emberek nem ismerik a rendőri karjelzéseket, én nem mernék kiállni lóbálni egy piros-fehér botot az Üllői-Orczy kereszteződésbe...

107!
Még jó, hogy nem voltál a Váci út környékén, megismerkedtünk volna személyesen, és még szabálysértést is láttál volna.
Természetesen közeli hozzátartozóm vezetett! :)))

Ja, kedvenc hírem délután 4-5 körül: Szlovák út - Rákospalotai határútnál, Wagon R+, illetve két csuklós BKV-busz csattant. Még jó, hogy vége lett a sztrájknak :)))))

Rocko- 2008.04.07. 21:54:56

lol, nem tudom miről beszélnek egyesek. egy msáik napon több parasztot talál az ember, mint ma. ma összesen egy bunkóval találkoztam, jó, persze volt mpár tolakodó, de máskor jóval többet láttam. sztem megértette mindneki, h most egy fa őő egy csónakban evezünk.

Rocko- 2008.04.07. 21:58:32

KopaszMercis 2008.04.07. 13:18:11
ötödikről a harmadikra? :)

cso zsi 2008.04.07. 22:00:02

Az volt a baj, hogy sokan kocsiba ültek ma (+ guruló esernyősök), akiknek nem kellett volna.
Korán reggel dőlt a rádióból a kisebb nagyobb balesetekről a hír.
Igen, borzasztó, hogy nem volt tömegközlekedés.
Az is az, ha az állományt a műszaki szintre akarják csökkenteni.
Azt hiszem, most béremelésről nem nagyon volt szó.
Pedig semmi különbség, ha a kamionos felborul a malacokkal, és 200-ból 5 elhullik, mintha a buszvezető borul a 200 utassal.... vagy mégis?
Egyesek azt mondják, maga vállalta. Mások azt mondják, lehet mást is dolgozni.
Például?

aqweren 2008.04.08. 00:08:36

Krisi 2008.04.07. 20:10:18:
Éppen arról van sz, hogy nagyon sokan _kénytelenek_ a fővárosban élni és dolgozni, úgy, hogy egy egészen más közegben nőttek fel, Budapest nem az ő világuk, mint ahogy neked igen. Én el tudom képzelni hogy valaki szeretheti, de akinek soha nem volt otthona, csak éppen "ott lakott egy ideig", az a büdös életben nem fogja megszeretni(pláne ha olyan nagyvárosban élt korábban, ahol messze jobbak a körülmények mint a fővárosban, pedig a bevételek sokkal alacsonyabbak)...viszont a vezetés nem a saját villáinak közpénzen való megépítésén agyal, hanem a város dolgain...
Arról nem is beszélve hogy ha minden rendben lenne Bp.-n, nem lenne sokkal drágább egy agglomerációban lévő ház mint egy XIII. kerületi....

Perillustris 2008.04.08. 00:22:41

"Hozzám hasonlóan az igazi autósok inkább otthon maradtak"

MU-HA-HA!

Krisi 2008.04.08. 00:37:07

Azt nem mondtam, hogy itt minden rendben van, mert hogy mi nem jó, arról köteteket lehetne írni.

De én nem azt nézem, hogy mi a rossz, hanem meglátom a pozitív dolgokat (tiszta Unikum reklám).
Azt meg csak sajnálni tudom, aki itt él "kényszerből" ebben a szép városban és utálja :(

Egyéves Önkéntes 2008.04.08. 07:50:02

ikke i drift 2008.04.07. 09:59:55
Két adag grillkolbászt gyerekkel lesütni ősi román szokás.

:))

Igen, de még mindig jobb, mintha a Palkovicsné laptopján játszana egész délután!!

Egyébként is a Mics az ősi román grillétel, nem a kolbász!

Egyéves Önkéntes 2008.04.08. 07:55:54

Gery Greyhound · www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.04.07. 12:22:42
"Csak röhögök rajtatok hülye pestiek (...) az érdieken is röhögök"

Én meg az ilyen magukat felsőbbrendűnek képzelő vidéki parasztokon röhögök.


Vidékiek vagyunk, de nem parasztok.

És röhögök rajtatok, mert mindent alárendeltek a pénznek (úgy általában), mert a gyerekeid a kutyaszaros-büdös-szmogos városban nőnek fel, nem érsz oda sehova időben, nem tudsz leparkolni kultúráltan. És ezt azért mert apuci egy kicsit többet akar keresni, anyucinak meg milyen jó, hogy ennyi pláza van. Nézzél szét itt a blogon, a problémák nagy része bp-i vonatkozású.

Persze tudom, itt lenn vidéken (faluhelyen) nem lehet megélni meg boltok sincsenek, kénytelenek vagytok pestre menni.

Egyéves Önkéntes 2008.04.08. 08:05:40

Key 2008.04.07. 13:20:33
Úgy imádom amikor valaki attól érzi magát nagynak,hogy vidéki létére jól beolvashat a pestieknek. Ha már megteszi,legalább értelmesen és ne úgy,hogy közben vidékieket égesse le.
300 métert nem képesek gyalog menni? Öreg, ez nem egy kis falu, ahol 300 méteren belül van minden

Ez konkrétan így történt:
- Vidéki tahó (ez lennék én): Néni tessék mondani, merre van a Keleti PU?
- Néni: Szálljon fel a 234556-ös villamosra, utána szálljon át a 47658-ös gőzhajóra és az pont ott teszi le.
Miközben ott volt 300 méterre tőlünk. És ez nem egyedi eset volt. Lusta disznók laknak ott fenn pesten.
HA tárgyalásra megyek a cégtől, akkor hamarabb odaérek a helyszínre tolna megyéből, mint ő két kerülettel odébbról. És ez is rendszeres.

cso zsi 2008.04.08. 09:24:01

" Egyéves Önkéntes 2008.04.08. 08:05:40"
Érdekes példa, bár irónikusnak tűnik.
A Keletitől jópár tömegközl. jármű csak légvonalban fér be a 300 méterbe. (a 7-es család és a 20-30-as buszokon kívül)
Ha át kellett szállni, akkor az elérheti az egy kilométert is.
Néni. Akár az agglomerációból is jöhetett, aki ezt az utat ismeri, és használja, mert neki fárasztó lenne gyalogolni odáig.
Ha a Blahán szállok le a villamosról, akkor ritkán metrózom a Keletiig, mert a felszíni séta kevesebb, mint a metróba le-metróból fel-trolihoz séta.

aqweren 2008.04.08. 14:27:39

Divat nálunk úgymond szidni a pestieket merthogy nekik jobb szolgáltatások jutnak mint nekünk, morognak ha 10 percet kell várni a buszra nálunk meg nem ritka az egy óra sem mert a buszsofő sokszor önhatalmúlag eldönti hogy megálljon-e a megállóban vagy sem, meg van hogy simán be sem jön a faluba....ugyanakkor az senkinek nem jut eszébe hogy inkább azzal az energiával, amit a pestiek elleni gyűlölködésre fordít, szervekedhetne hogy esetleg vidéken is legyenek olyan szolgáltatások mint a fővárosban...
Ez a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" hozzáállás; ne legyen nekünk is olyan jó mint a pestieknek, legyen nekik is olyan sz_r mint nekünk....:P
Az viszont igaz hogy aránytalanok a fejlesztések, Budapesten sokkal több minden van, de erről nem a pesti lakosok, hanem a vidéki meg főávosi vezetők tehetnek...

köpcöspapa 2008.04.08. 15:33:05

Egyéves önkéntes


Érint a bkv-sztrájk? Vagy mi a tökömért írogatsz egy számodra érdektelen topikba? Röhögsz a pestieken? Nevessünk együtt: ha-ha-ha-ha, és most töröld meg szépen a szád és üjjé' le.

vidék-főváros ellentét az "de-kurvára-jobban- tudok-mindent" tipusú emberek miatt van

Rocko- 2008.04.08. 15:41:02

aqweren 2008.04.08. 14:27:39
"Az viszont igaz hogy aránytalanok a fejlesztések, Budapesten sokkal több minden van, de erről nem a pesti lakosok, hanem a vidéki meg főávosi vezetők tehetnek..."
aránytalanok. hmm. elôvárosi máv vonatok egész jó állapotúak, gondolok itt a flirtökre meg talentekre meg desirokra. a fôvárosban felújították a kettes metrót, és jött pár combino ennyi. a 4-es metrót nem venném ide, elôbb készüljön el.
buszok: van pár volvo, de azok is szakadnak széjjel, az összes többi életében nem látott takarítást. inkább felújítják. (azt a keveset). asszonynál inkább ülök le a Volán buszon, mivel az egy kultúrált jármû.
aránytalan? nem mondanám.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.08. 16:00:17

Én nem irigylem a pestieket. Akinek az a jó, éljen ott, nekem speciel nem, tehát nem élek ott inkább. Ennyi. Teszkó, Ósön itt is van, benzinkút és tömegközlekedés is. Kinek mi kell, vagy mit tehet meg. Pesti állásajánlatot is azért kellett visszautasítanom a Malév Cargo-nál, mert a fizu ugyan jól hangzott, de kiszámoltam mibe is kerülne feljárogatnom (havi kb. 40 eFt) és az idő, amibe kerül, amit nem itthon tölthetek, hanem közlekedve. Összességében annyira jött ki kb., mintha itt elmentem volna a Suzuki gyárba egy irodácskába, inkább maradtam. Nem feltétlen jogos a "vidéken kevesebbet keresek" kijelentés, mivel a vidék nem csak pl. az Alföldet takarja.

Tehát kinek mi az igénye. Aztán vagy vállalja a sztrájkot, vagy a foghíjas tömegközlekedést. A lehetőségek adottak, döntse el mindenki maga.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása