Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Kihaltak a rendőrök?

2008.12.03. 13:55 :: SilentSound

Vic torio hiányolja az utakról a rendőrséget, azt a fajtát, ami hű a nevéhez és valóban rendet is tart. Vagy legalább van. Bár amióta sorozatosan lejjebb és lejjebb került mindenféle valós vagy valótlan ügyek miatt a rendőrség respektje, sokszor még a jelenlétük sem segít elkerülni a szabálytalankodásokat.

Gyakran olvasom a blogot, gondoltam ma én is kiírom a magamét... A három tétel ma reggeli három tapasztalat, mind3 súlyos KRESZ szabálysértés, ezen túl erős balesetveszély okozás mindenféle következmény nélkül... marad a dühöngés és a végén a kérdés: hol vannak a rendőrök??? ugyanis mind3 tétel olyan egyszerűen megelőzhető lenne (ha nem a balkánon élnénk és valakit érdekelne a közlekedési morál egy kicsit is...)

1.) reggeli bejövet az M0ról a Váci út felé. Aki ismeri az utat tudja, hogy van Káposztásmegyernél egy lámpa amely elég tréfásan van beállítva emiatt aki balra (kápmegyer felé) akar kanyarodni az van hogy 2-3 lámpát is kell hogy várjon... Erre az ügyes autósok mit csinálnak? elindulnak egyenesen a Váci út felé majd a szembejövő 2 sávon közlekedő autósok távolságát felmérve illetve az őket követő autósokat meglpeve záróvonalon dobnak egy 180 fokos kanyart. Nem mondom, szar az a lámpa beállítás, de ettől még nincs joga senkinek záróvonalon szembejövő autók előtt/között manőverezni. Ma az alatt amig én eljöttem a kereszteződésben (3 mp) 3 autó fordult vissza, egy nagy darab terepjáró merci és egy kis VW polo is, csak hogy ne tipizáljunk... Elég bevett szokás, a gond csak akkor van, ha valaki olyan is jár errefelé aki nem ismeri a helyi módit és nem számít rá hogy bevégnak elé szemből vagy dobnak egy visszafordulást előtte...

Annyira egyszerű lenne egy rendőrnek csak egy hétig odaállnia a kereszteződésbe, minden lámpaváltással gyűjthetne 100.000 Ft-ot. 1-2 hét alatt le lehetne erről szoktatni a népet...


A képet innen loptuk

2.) Szerencs utcai vasúti átjáró. Újpestről az M3 felé mentem, lecsukódott a sorompó pont előttem. nem ügy, ez a jobbik sorompó, nem olyan mint Rákosrendezőnél, ahol többet van lecsukva mint nyitva a sorompó. Igazság szerint senki nem tudja miért, de más annyira megszokta mindenki, hogy senkit nem is érdekel... na viszont a Szerencs utcánál nem ez a helyzet, állok elsőként a sorompó előtt, szemben szép kocsisor, egyszer fiatal barátunk szemben végig előzi a kocsisort és beáll a sorompó elé velem szembe. ráadásul nem is valami BMW gyökér, egyszerő Daewoo-val... Szivesen beszivattam volna sorompó emelésnél egy kisebb gyorsabb elindulással, én vissza tolattattam volna a Rákos útig is, de a vonat távozása után piroson, lehajtott fél sorompónál elillant. gyönyörű... sokat gondolkodom, hogy ki az a barom ma még magyarországon akit tényleg nem érdekel a vonat és átmegy piroson... azért nem mindegy, hogy egy trabi jön beléd balról vagy e Váci gyors... hát ő volt az... csináltam telóval fotót, lásd csatolva, de nem lett jó... meg kellett volna jegyeznem a rendszámot, de végülis nem ez a lényeg...ez sem egyedi eset...

Az ilyet is simán kifogná egy rendőr, és az ilyet szerintem az összes autós megnyugvással venné, ha ott helyszínen bevonnák a jogosítványát az ilyen felelőtlen baromnak

3.) M0 ezek után a hab a tortán lavírozni a betonfal mellett a kamionok között ahol orbitális méretű "teherautóval előzni tilos" tábla van kinn végig... az nem vonatkozik a kamionosokra? túl azon, hogy szabálytalan, halálfélelmem volt kamionom mellett, kamion mögött, (csak) furgon előtt... annyira nem tartom magam félősnek pedig...

Összességében a legszomorúbb hogy egy rendőrt sem láttam sehol... nincsenek? kihaltak? igény lenne rá... pénzt tudnának gyűjteni azt látom... ráadásul olyan módon is ami nem "izzókészlet megvan-e" tipusú hanem amivel a normális autósok 99%-a egyet is értene...

110 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó rendőr büntetés kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sugi77 2008.12.03. 14:03:01

első-e? :)

aqweren 2008.12.03. 14:07:52

Áhh, komolyan össze kell szednem magam hogy elsőzni tudjak...:S

Pokember - a seggemből, mint minden rendes Póknak 2008.12.03. 14:08:35

Nem elsőző van-e?
Egyetértek a postolóval, baccpapucsos-farfekvéses sünszülésest az ilyeneknek. Főleg ostoba sorompómesternek.
Számokra már nem emlékszem, de azt hiszem, 12a-c, és még több is.

Sugi77 2008.12.03. 14:11:14

Ezt ellensúlyozandó, hogy az elmúlt időben minden nap legalább két rendőr autóval találkoztam, bár nem túl sok mindent csináltak. Viszont meglepődve tapasztaltam, hogy látni lehetett egyáltalán!

(Lehet az üllőin meg is csíptek :S egy kicsit gyorsan mentem...)

Nálunk a Mester u-ban állandó volt régen, hogy az iskola után ott áltak a rendőrök. Ugyanis a sok balfasz nem veszi észre, illetve nem foglalkozik a kirakott táblákkal, miszerint az iskola előtti részre csak célforgalom és villamos hajthat be. Mindig olyan jó érzéssel töltött el, amikor láttam, hogy megcsípik őket!! :) Sajnos mostanában nincsenek ott, és így a szabályosan közlekedőket is akadályozzák!

tehenke 2008.12.03. 14:11:53

Biztos egy be nem kötött övű nőt ba.. illetve igazoltattak egy mellékutcában.

MosoMasa 2008.12.03. 14:27:45

Namost én ódis vagyok, de ilyet nem csinyálok, mer nem vagyok én olyan!

sfdrake 2008.12.03. 14:45:33

Teljesen igaza van a poszt írónak, sok a szabálytalan autós, kellene oda rendőr, egy probléma van szerintem, ha kint lennének a rendőrök nem szabálytalankodna szinte senki, és e zalatt az idő alatt máshol nem lenne rendőr és ott szabálytalankodna sok ember, és egy arra járó irna posztot. Ekkor oda is küldenek rendőrt valahonnan de így megint egy másik helyről veszik el a rendőröket. Naponta látok sok piroson átmenő gyalogost autós, szabálytalankodó biciklist motorost, kamionost gazdagot szegényet, de ha mindki igényét kiszeretnék elégiteni, akkor minden ember mellé aki közlekedik tenni kellene egy rendőrt, máshogy nem lehetne megoldani. Van ismerősöm aki panaszkodik ha rendőrök vannak az utakon miér mászkálnak persze ha baj van mért nincs ott a rendőr. Erre szoktam azt mondani ha rendőr van akkor nincs balhé és nem azért nincs rendőr valahol mert balhé van hanem azért van balhé mert nincs rendőr ott, ha lenne rendőr nem lenne balhé azo na helyen, máshol ahova nem jutna rendőr ott meg lenne. Nem mondom hogy minden vezető a rendőrségnél is a legjobbaki ott lehet, de szerintem ennyire nem egyszerü megoldani a dolgot, hoyg valaki lát szabálytalanságot és kitalálja oda kéne rendőr, én is és szerintem minden közlekedő tudna mondani a napi utvonalán 5-10 helyet legalább ahova kellene rendőr hogy minden normálisan menjen, kecskeméten élek és közlekedek, a meló helyem és a lakás között van 2,5km 500 méterenként kellene rendőröknek lennie hogy ne legyenek szabálytalankodások ez pedig kivitelezhetetlen

325xi 2008.12.03. 14:50:38

Az ódisok rosszabbak a bmw-seknél is! :)

Matrix_ 2008.12.03. 14:58:43

sfdrake 2008.12.03. 14:51:44

sebaj! :)

Silentéknek jól jön az a kis pénz karácsonyra amit a plusz karakterekért kapnak miattad :D

tehenke 2008.12.03. 14:59:47

sfdrake

Nem az a baja a postolónak, hogy nincs mindenütt, hanem hoyg sehol sincs. Nem ugyanaz.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.12.03. 15:00:45

MatrixHasYou: Nem kell ilyen sok pénz, inkább töröltem a másolatokat. ;P :D

Matrix_ 2008.12.03. 15:03:31

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.12.03. 15:00:45

OFF

De azért előbb megvártad míg elszámolják nektek mi? :D:D:D

ON

A fénykép a posztban az amit a jóemberünk csinált?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.12.03. 15:13:51

Nem, az sajnos kicsi volt, sötét és életlen is, úgyhogy a kukában végezte. A kép a rákos rendezőnél készült.

Sugi77 2008.12.03. 15:42:22

Azt a képet én is hiányoltam, de végülis lejött mi volt a szituáció :)

Jockey 2008.12.03. 15:43:20

Most veszik vissza 20%-al januártól a rendőrök bérét!
Szerinted melyik rendőrt fogja ezentúl érdekelni, hogy mi történik az utakon???
Max a szigorú parancsra figyelnek oda, az meg csak a politikusok által vezérelt tüntetésfeloszlatás esetén lesz! Sőt a helyi kisebbség (néhol többség) által a lakosságnak és egyéb szervezeteknek okozott károkat sem derítik fel pénz hiány miatt, de ezentúl az életellenes büncselekményekre sem lesz elég pénz.

Viva la Magyarország!

Lehet ferinek csak igaza vót? El kéne innen menni?

labi 2008.12.03. 15:56:12

Én bármikor felajánlom a rendőrségnek, hogy végigkamerázom a szokásos helyeken a durva szabálysértőket, rokiparkolóba állokat, stb. Csak a bünti 10%-át kérem cserébe, a többi az övék.
Egy hónap alatt kőgazdag lennék, és még halálra se erőltetnám magam a melóval, tudom hol vannak azok a helyek, ahol percenkét láthatok valami durván veszélyes manővert... :)

smatte 2008.12.03. 16:05:38

Igaza van a post írójának. Több rendőr kéne, vag yjobban "beosztani" őket. Problémás helyekre kitenni 1-2-t. pl.:Róbert Károly Váci úti felüljáró várostól nézve külső oldalán lazán megfordulnak a záróvonalon, hogy könnyebben rákanyarodhassanak az Árpád hídra...a Rendőrpalotából mindez persze látható.

6 2008.12.03. 16:13:33

Sztem az M0-n nincs végig "tgk-val előzni tilos" tábla... csomó helyen van feloldó tábla is! Nézd csak meg mégeccer!

w 2008.12.03. 16:42:14

addig jó, amíg "el vannak tűnve". így legalább munkahelytől hazáig megvan az az illúzió, hogy normális országban élek. az eddigi találkozásaim rendőrökkel ezt a kellemes rózsaszín ködöt is minden esetben hónapokra eloszlatták...

Zsola777 2008.12.03. 16:51:32

Tényleg mondja már meg valaki, hogy hol vannak a rendőrök?
Mert régebben láttam, amint vizsgáztak forgalomirányításból a közlekedésiek, no meg néha biztosítanak, amikor fejesek mozognak a városban, de azon kívül csak egy helyen: amikor posztoltátok az Üllői úti kanyarodósávos-előzőst, az után meg is jelentek.
A gond csak az, hogy ahhoz, hogy a járdán kamerával rögzítsék a szabálytalanságot, miért kell kilométerekről látszó láthatósági mellénnyel elijeszteni? Aztán meg levonják a tanulságot, hogy mégsincs annyi szabálysértés azon a helyen/szakaszon.

Hol vannak a rendőrök!?

Pala 2008.12.03. 16:53:57

Az [origo] alábbi cikke - és videója - erről szól. (Folytatása is lesz.)


www.origo.hu/auto/20081114-millios-kreszsertesek-szamoltuk-a-szabalytalankodokat.html

Toto 2008.12.03. 16:54:54

Egyetértek a poszt írójával!
Már jó ideje ezt kérdezgetem én is magamtól meg ismerőseimtől: hol vannak a rendőrök?

Természetesen nem az autósokat megállító, ellenőrző- baszogató, 30-as táblánál mérő és 50-ért jogsit elvevő jelenlétre gondolok, bár ebből is lényegesen kevesebb van. Hanem azokra akik például a Budapesten már elképesztő méreteket öltő, és a közlekedést ténylegesen veszélyeztető parkolási káoszt felszámolnák. (sarkon parkolás, vészvillogóval sávban megállás, parkolni tilos táblánál megállás, rokihelyen parkolás), stb.
Ilyen rendőrhiány lenne Pesten??? Alig-alig találkozom rendőrrel az utcán.

babapa 2008.12.03. 16:55:44

Én megfejtettem a titkot: a rendőrök dolga a rend megőrzése lenne. Mivel ebben a kis országban nincsen rend, szükség lenne rendcsinálóságra, akik szépen rendet raknak. Aztán a rendőrök majd megőrzik nekünk.

Képzeljetek el egy kék-fehér autót "RENDCSINÁLÓSÁG" felirattal.

:-D

MosoMasa 2008.12.03. 16:57:29

Én egyszer láttam egy rendőrt - de az sem az volt!
Amúgy ódis vagyok. De nem vagyok olyan ám!

balage 2008.12.03. 17:04:21

pl. roosevelt tér, lánchíd felhajtó, rendszersen szoktak állni rendőrök. Így senki nem pofátlankodik át záróvonalon vagy buszsávból a hídra váró sorba. Persze ha épp nincsenek, indul újra a népi játék :)

Zsola777 2008.12.03. 17:05:22

Annyit még hozzáfűznék, hogy hiába a halálos balesetek legfőbb oka a gyorshajtás, én nem csak mérnék, hanem pl. az övek bekapcsoltságát is ellenőrizném, no meg a fényszórókét, és hogy vakítanak-e (!), és a kiégett izzókat is helyben cseréltetném.
Úgy tűnik, hogy még erre sincs erőforrás, pedig ha látnák a rendőri -jelenlétet-, ami mellesleg korrekt is (pl. izzókészlet hiánya nem gáz, ha tudja cserélni), akkor a gyorshajtás és más szabálytalanságok is csökkennének, ebben biztos vagyok.
Ma a taplóbbik úgyis csak azt nézi, hogy hol a "trafi"/rendőr, más nem számít... :(

C. de Berzsián 2008.12.03. 17:14:52

Nem kihaltak: Ellopták őket!

:)))

www.origo.hu/itthon/20020801elloptak.html

Zsola777 2008.12.03. 17:15:03

Jó lenne, ha éppen egy belsős írná meg, mi a helyzet, mivel foglalkoznak ilyenkor, van-e pénz, és legfőképp: mit kellene tenni ahhoz, hogy nagyobb legyen az aktivitás!
Előre is köszönöm :)

Marcellusca 2008.12.03. 17:15:27

Én is hiányolom a rendőröket. Legyenek jelen, akár kukás mellényben, sok esetben már az is elég. Csak ne állandóan az egyszemű-háromlábú mögött. Legyenek mozgó járőrök is, akik kiszedik a sorból a szabálytalankodókat.

Devil 2008.12.03. 17:15:51

Nem rendor kell, hanem kamera.
Az autolopast sem a rendori jelenlet szuntette meg egy csomo keruletben hanem az hogy bekameraztak a koztereket (autolopas nem szunt meg teljesen, csak elkoltozott mas keruletekebe).
Es objektiv felelosseg minden szokasos bevett kozlekedesi tahosagra (Miert all a nagykorut reggel? Mer' Fontos Joska anyut elvitte a bankba de kozben kint var ra veszvillogoval).
Meg az aruszallitas, ami most verszvillogoval tortenik - miert nincs kijelolt, kiberelt sajat lezart parkolohelye a boltoknak?
Plusz hogy ne csak akkor dolgozzanak ha az ujsag cikkezik roluk, kell egy rendorsegtol fuggetlen ellenorzo testulet, akik nem a rendorsegnek hanem mondjuk a Belugyminiszteriumnak dolgoznak, akik elore be nem jelentett idopontban (huh micsoda abrand ez Magyarorszagon) vegigkocsikaznak a keruleten, lefenykepezik a szabalytalankodokat es annyi tizezrest vonnak le a keruleti kapitany fizujabol ahany szabalytalankodot talalnak.
Vagy koltozzon az egesz varos Becsbe (ez tunik jarhatobb alternativanak).

Reggie 2008.12.03. 17:16:15

balage 2008.12.03. 17:04:21

az a baj, hogy is mar csak ideny jelleggel vannak...

Reggie 2008.12.03. 17:18:52

ott is...

Zsola777 2008.12.03. 17:21:33

Ja, mit csinálnak ilyenkor? Dominóznak!?

C. de Berzsián 2008.12.03. 17:21:33

Az izzókészlet néha fölösleges. bizonyos autóknál a fényszóróizzó cseréjéhez szakszervizbe kell vinni az autót (talán wv polo egyes vreziói)
Hiába a készlet, ha a pusztában éjjel kiég, nincs mód cserélni.
Ezt direkte a rendőrök miatt találták ki.
------------
A rettenetes siető pestiektől én is félek, tényleg jó lenne az ingyenes feljelentővonal mintájára hasonló totó- és videotárat létrehozni, akár lehetne honorálni is az önkéntes feljelentőket. Elsőre ugyan nem túl gusztusos a dolog, de ha lehet nyomravezetői díj a rablók ellen... szerintem a közúti betyárkodás is veszélyes a társadalomra.

rincewind 2008.12.03. 17:22:36

Manapság (jó ideje) ott tartunk technikailag, hogy rendszámokat olvasunk le 130-al mozgó autókról (nem, nem a szemünkkel).

Felvetődik a kérdés, egy térfigyelő kamerát össze lehet-É kötni egy kereszteződés/sorompó lámpavezérlőrendszerével, mely azután a piroson átmozduló autó érzékelése esetén rögzít egy képet?

Szerintem ugyanez megoldható a visszafordulós helyen is egyszerűen: a nem egyenes irányba mozgó autót szűri ki a rendszer.

Napi 24 órában jelen van, nem fárad, nem lefizethető. Szerintem hamar behozza az árát.

C. de Berzsián 2008.12.03. 17:24:02

nem totó!

FOTÓ!!!!!!!!!!!

Reggie 2008.12.03. 17:24:56

rincewind 2008.12.03. 17:22:36

ahhoz hogy 130nal elolvashato legyen a rendszam, olyan kamera is kell. raadasul a terfigyelo kameraknak kb a 20%-a uzemel.

Reggie 2008.12.03. 17:26:28

C. de Berzsián 2008.12.03. 17:21:33

a fotonal es videonal nehez lenne bizonyitani, hogy nem hamisitott... meg a parkolotarsasagokkal szemben is sikeres ez a taktika, egy maganszemely felvetelevel szemben is biztos mukodne.

Bali 2008.12.03. 17:29:09

Nekem tegnap volt egy pozitív élményem a rendőrökkel: a Hungária körúton, este 6 körül a mindkét irányú zsúfolt forgalmban a villamossíneken keresztben állt (szabálytalan megfordulásra várva) egy böszme nagy Audi, benne több nap(?)barnított arc.

És ekkor - mint az idióta amerikai filmekben - látszólag a semmiből előtűnt egy rendőrautó, ráment a sínekre villogóval, és beállt az Audi mellé. (Csak remélni tudom hogy büntetési szándékkal).

Annyira megörültem, hogy majdnem belementem az előttem haladóba :)))

Marcellusca 2008.12.03. 17:29:33

C. de Berzsián 2008.12.03. 17:21:33
"Ezt direkte a rendőrök miatt találták ki."

Nem, hanem régebben ki tudta a vezető cserélni az izzót (még az oktatáson is tanították), de mára annyit változtak a kocsik, hogy nem ilyen egyszerű.
Hugomék sem tudják egyszerűen kicserélni az izzót az E Mercijükben, ezért (és csak ezért) el kell menni a szakszervízbe. Gondold el: 10 perc alatt kicserélik, de mivel megkezdett óra, jön a rezsi óradíj+egyéb sallangok.
Jóbót, mi? :D

rincewind 2008.12.03. 17:34:15

Valóban, ott már távolról el kell kezdeni a felismerési-algoritmust stb. Itt a kamerától 20 méterre lennének a relatíve lassan mozgó autók.

A térfigyelőket azért szarják le, mert ott nem program érzékeli, hogy kirabolják Teri nénit, hanem kell mögé ember, ez viszont fullautomata, csak akkor kell ember, ha már megtörtént a szabálytalanság.

Egy viszonylag nagyfelbontású kamera+infrarendszer+algoritmus szerintem nem annyira drága, hogy 100-200 szabálysértés után ne térülne meg. Ha a posztíró egy frekventált helyen 3-at számolt meg egy alkalommal, akkor vajon mennyi idő alatt hozná be az árát? 1 hét?

Bazsa81 2008.12.03. 17:44:50

Tipikus átlagsofőr! Kevés a rendőr,mi?! Ne csak a munkahelyed meg az otthonod között autózz!!!
Ma 3 lézerest,tegnap csak 2-t láttam bár napi 200-300km-t autózom. Volt még 2"KPM" és 2 matricakontroll! De ha betörnek hozzád 4-5órát kell várnod a rendőrségre. Ha a családtagoddal kötekednek vagy fenyegetik rendszeresen hazafelé úton pl. a meg nem nevezhető csoportok,akkor bezzeg hívhatsz rendőrséget...

Cornucopia 2008.12.03. 17:45:12

Az M0-nál az Óceánárok utcánál aki egyenesen továbbmegy az sem igazán áll meg a pirosnál. Régebben volt egy rendőrautó az Óceánárkon, és szinte mindig -mikor arra jártam du 5-8 felé- elkapott 1-2 piroslámpán áthajtót. Mostmeg... ...semmi, senki, csak a visszafordulók, akik egyébként addig nem zavarnak - nagyon - amíg halálos baleset nem lesz belőle :((

MosoMasa 2008.12.03. 18:10:28

Nos én ódis vagyok, de nem olyanám!

jajjjj 2008.12.03. 18:11:17

engem megbaszott a rendőr mer a tecsóbaparkolóba bementem az egyirányúba.....ott keresd őket.

MosoMasa 2008.12.03. 18:15:18

Igaza is volt, ott is él a kresz! Sőt én magam is jelentgettem a helyi megbízottaknak az eféléket, meg a rokkantparkolókat. Hattonnás fekete VW-s taxisok bazze (ferihegy) a rokkantparkolóban veri azt, ami az átlaghoz képest neki csak 12 cm-es! én meg mindennap felnyomtam őket. Szakadjanak meg. Aztán leszoktak róla érdekes módon!

hulyemagyar 2008.12.03. 18:16:36

Megmondom én, hogy hol vannak a rendőrök:
a VPOP-s kollégákkal együtt a "csillagszóró hadművelet" (ízlelgessük egy kicsit ezt a kifejezést egy demokráciában)keretein belül közösen basztatják a kereskedőket. A basztatás szót kétszer is aláhúznám. Mert amit művelnek, azt már rég nem ellenőrzésnek hívják... Erre van rendőr!

jajjjj 2008.12.03. 18:18:21

igaza volt tényleg....ott is él a kresz...én futár vagyok....belváros....ott is él a kresz csaka rendőr nem
DE ARRA BAZD + VAN EREJE MEG IDEJE H VASÁRNAP 4KOR ENGEM BASZOGASSON EGY KIHALT PARKOLÓBA!!
ENNYI

Tron65 2008.12.03. 18:22:58

"smatte 2008.12.03. 16:05:38
Igaza van a post írójának. Több rendőr kéne, ... a Rendőrpalotából mindez persze látható."
Elárulom: a rendőrpalotán pont van egy forgalomfigyelő kamera. Igaz, a váciúti felüljáró külső vége a NYUFIG-tól nemlátszik, de majd vágunk rá egy lukat.
Viccen kívül: tudnék pár helyet én is javasolni, ahova csak ki kellene állnia 1-1 gyalogpárosnak és símán beszednék a kapitányság éves fizetéskeretét naponta.

similarthings 2008.12.03. 18:26:59

Igazából arról beszélgettem rendőr ösmerőssel hogy akár lehetne az is, hogy a rendőr szolgálaton kívül is cselekedjen, ha súlyos fokú közlekedési szabsértést észlel, vagy olyant, amely nem vitatható (seb.túllépés az ugye nem ilyen traffipax nélkül). Pl. ha valaki átmegy a piroson, vagy a könnyebb fokúaknál ha vki engedély nélkül parkol tiltott helyre.Lehet hogy rend lenne az utakon. Bár ebből biztos rendőrállam lenne, mert itthon mindennel visszaél mindenki. Egyébként nem vagyok annyira idős, de mintha nagyon régen valami hasonló lett volna? Mármint hogy a rendőr szolgálaton kívül is rendőr vol és büntetett? Merthogy ezért is "hivatás". Vagy én vagyok naiv? :D

Marcellusca 2008.12.03. 18:29:00

Bazsa81 2008.12.03. 17:44:50
"Ma 3 lézerest,tegnap csak 2-t láttam bár napi 200-300km-t autózom."

Erről beszéltem, nyuszó-muszú! xD
Csak trafis közlekedési rendőröket láthatsz. A többi szabálytalankodót miért nem lehet lefülelni?!

MosoMasa 2008.12.03. 18:29:09

Attól hogy futár vagy rád is vonatkoznak... kaptok elég kedvezményt, ha nagyon parasztok vagytok, akkor piszkálnak csak.
Tetves futár/pizzás autókkal parkoltok mindenhol, hogy nem lehet közlekedni tőletek? Buzi pizzások a tecsó parkolóban a kanyarban rohasztják a koszlott autóikat? És még neki áll feljebb. De legközelebb hívom a rendőrt, szakadjanak meg.

jajjjj 2008.12.03. 18:32:51

nem pizzafutár te agyoniskolázott...a VPOP nál RR es rendszámmal
2szer jobban kell figyelnem mindenre

lelkes 2008.12.03. 18:44:37

AZ óceánárok és megyeri kereszteződéséről van szó? Nemrég óta a telizöldet átállították, vagyis aki a váci felé megy, be tud kanyarodni balra kápmegyer felé, mert a szembe forgalmat késleltetve engedik. Régen én is sokat szívtam a balrakanyarodással, inkább elmentem a külső sávban a váci felé.

MosoMasa 2008.12.03. 18:45:17

hogy oda ne rohanjak! Figyu majom: csak azt írtad, hogy futár vagy. A futár meg futár, ha pizza, ha biciklis, ha RR-es.
De nagyra vagy magaddal!

jajjjj 2008.12.03. 18:49:09

nem kell oodarohanni te paraszt csak azt mondom h nem pizzafutár meg vészinedkszel bárhol parkoló vagyok.....de látom már h te is aza fajta köcsög vagy aki rohatul jobban tud mindent.felsőbbrendű alfadisznó.

MosoMasa 2008.12.03. 18:51:27

Figyu tahókám, ne szállj már el magadtól olyan nagyon. Nincsenek normális érveid. Ennyi amennyit tudsz? Biztos így is közlekdsz, azért szopat a rendőr. Meg is érdemled. Nyamvadék. Nálad egy fél pizzafutár is jobb, több!

jajjjj 2008.12.03. 18:55:46

ki szállt el? te szar. neked mi mellet van érved? te miről beszélsz??
nem tuc te semmit.....csak pofázol
arra vagy ráállva h pizzafutár vagyok de nem vagy képes megérteni h nem vagyok az...lol vagy pesta.

MosoMasa 2008.12.03. 18:57:18

Ennyi ésszel hogy vettek fel oda téged? Te RR-es nagyfijú!

jajjjj 2008.12.03. 18:58:40

:)
nembaj muterod biztos imádja az ő pici bohócfiát :)

rincewind 2008.12.03. 18:59:15

Jajjjj az illegális cselekménymintázatokat nagy arányban magához vonzó tulajdonság (RR-es rendszám) összes használójára való általánosításra panaszkodik, mivel ezen tulajdonság az ő munkáját is jellemzi. Haragja voltaképp az illegális cselekedeteket végző emberekre kéne vonatkozzon mint okozókra, elvakultsága azonban oly mértékű már, hogy okokat nem keres, csak a folyamat egyel előző állomását látja meg és ezáltal a rendőrre projektálódik.

sunblind 2008.12.03. 18:59:37

... a szerencs utcánál minden harmadik nap reggel van egy ilyen ... ma speciel egy régi E merci volt, benne ült az egész harlem globetrotters. Én hátrébb álltam a keresztutcánál (Pázmány Péter u. ?), de volt már olyan, hogy elém álltak be ... talán bosszant egy kicsit engem is, de alapjában véve leszarom, mert én nem vagyok rendőr, se népnevelő, ő viszont vita nélkül paraszt. Megszívatni ha akarjuk sem lehet, mert akármilyen okostojás balf@szok is vagyunk, a félsorompó nyitásakor ő nyom egy kövéret, áttolja a még bőven piroson, és a kocsija félig belóg elénk ugye.
... rendőrök ... ugyanmár. Menjél be a kapra, és jelentsd be, hogy ellopták a tárcádat. Majd ha ott rohadtál emiatt a szar miatt egy komplett napot, rájössz, hogy annyi levegőt sem ér egyik sem, amennyit egy nap alatt beszív.

Zsola777 2008.12.03. 19:00:39

Rendőr persze sehol :D

MosoMasa 2008.12.03. 19:02:26

Minden sorompóhoz rendőrt - 24 órában!

setupman 2008.12.03. 19:02:29

Esztergomban megszaporodtak a rendőrök. Új rendőrautónk is van, aminek a jobb oldali hátsó lámpája nem ég. :D Példamutatás. :D

mackótestvér 2008.12.03. 19:04:57

Nekem csak pár kérésem lenne a rendőrökhöz:
1. Balra kanyarodóban előzőket (lsd. hétvégén 3-szor a 21.-sen) 1 jogsival
2. Záróvonalon előzőket, fordulókat 200 000-rel
3. Buszsávosan közlekedőket 100 000-rel
4. Elakadásjelzővel, utcasaroktól 5 méteren belül parkolót, jobbrafordulóban elakadásjelzővel vendéget kitevő taxist 50 000-rel megkönnyíthetnék.

És ezek csak azok voltak, akikkel az elmúlt három napban találkoztam

MosoMasa 2008.12.03. 19:06:48

Én ódis vagyok, de nem olyan ám!
És RR-es rendszámom is van, én vagyok az ész, én vagyok a szép! Én egyel több vagyok minden egyenlőnél!

jajjjj 2008.12.03. 19:17:55

nincs különösebb bajom a rendőrökkel. nem szoktak baszogatni.
de tessék egy másik story h lusták kicsit.
a saját autómon amin ugye a rendszám mezei, kicsit elcseszték a zöldkártyások és levakarták az érvényes forgalmimat és felrakták a helyére az új zöldkártyamatricát....így volt egy lejárt és egy jó matricám de forgalmi nyista. egy undorító szakadó esős napon mentem (60 as tábla a látási körülmények még annyit se engedtek +)
több bátor ember is tök balaesetveszályesen előzgetett. mögöttem jött egy lacetti KBT-s rendszám(persze h rendőr), őt is megelőzték ugyanúgy, engem kiszedett h mégis mi van a rendszámommal. mondtam neki (megértette nem büntetett) de aztán rákérdeztem h nem tűnt-e neki fel aza sok farok és h mér nem ment utánuk. a Válasz: hát....mos mit csináljunk....

csak azt akartam mondani a tescos dologgal is h inkább a dolgok könnyebbik végét választják

az h én hol dolgozok és mit sztem semmi köze ehhez

MosoMasa 2008.12.03. 19:26:00

Szaridőben, esőben kiszúrták hogy rossz a matrica. gratulálok.
Ha meg úgy átvetted, ahhoz meg még jobban.
Filctollal nem írtál rá rr-t?
Ejj, mindig ezek a vélt sérelmek....

Zsola777 2008.12.03. 19:26:17

Ja, és nem tellik téligumira, így inkább példásan a garázsban maradtak?

Marcellusca 2008.12.03. 19:28:50

Hát ez szép! Pár percig nem figyelek oda és magampista (aki ódis, de nem olyan) ledobta az ékszíjat egy RR-es rendszámos véglény futár miatt.
Ezért tart itt ez az ország! xD
Én egyébként skodás vagyok, de nem ám olyan!

MosoMasa 2008.12.03. 19:33:40

A véglényfutár übereli az ódisokat. Majdnem elérik a bmw-s szintet!
Egyébként nem vagyok olyan.

jajjjj 2008.12.03. 19:40:49

mér tart itt az ország?
itt mindenki szent és betart mindent.nah persze.

MosoMasa 2008.12.03. 19:43:14

Az, hogy más nem tart be valami szabályt az mentesít téged valami alól?

Schulteisz, az ikrek 2008.12.03. 19:50:51

A köcsög homárosok itt is elsőzésre törnek???

A rendökrök meg tömegoszlatáson, szemkilövésen kívül semmire nem alkalmasak, esetleg az elsősegélydoboz szavatosságát ellenőrzik, és büntetnek (baszhatom a műanyagdobozt, ha rosszul vagyok a vér látványától), és kérik az izzókészletet (xenon van az autómban, cserélje ki Ő, ha megrázó élményre vágyik)!

A kisebbségi zsigulist nem meri megállítani, mert az feljelenti! Ennyit az egyenlő bánásmódról!

MosoMasa 2008.12.03. 20:08:24

ha nem jelenti fel, akkor helyben agyonüti. ;)
de én nem vagyok ilyen. pedig ódis vagyok.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.12.03. 20:26:13

Azért egy Nissan Almerát ledévóózni, randa dolog volt!!!

Marcellusca 2008.12.03. 20:28:00

KuKori · csendrendfegyelem.blog.hu 2008.12.03. 20:26:13

Keleti mindkettő. Nem mindegy? :D

Matrix_ 2008.12.03. 20:37:59

KuKori · csendrendfegyelem.blog.hu 2008.12.03. 20:26:13

ez a kép ez nem az a kép! :))

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.12.03. 20:44:33

Tényleg! De miért nem azt a képet ragacsolta ide Silent, amit a postíró emleget a szövegben?

Marcellusca 2008.12.03. 20:49:37

KuKori · csendrendfegyelem.blog.hu 2008.12.03. 20:44:33

Olvass vissza, vazze! :D
Látom megártott a Kávé helyett.
Minek iszik aki nem bírja! :D

Sutty ! 2008.12.03. 21:23:18

Tisztelt poszt író! Sajnos a rendőrök akár szolgálatba vagy kívül akkor tudnak keményen fellépni megbüntetni ha az ö büszkeségükön csorba esik.

Sajnos tapasztalatból tudom. Akkor még az sem számít ha egy kiskorú élete forog a kockán.

És ehhez még szabálytalanságot sem kellett elkövetnem.

De mint tudjuk nekik mindent szabad.

Hangsúlyozom a többség törvénytisztelő "Rendőr"

De ez engem nem vigasztal, mivel szabálytalanul bántak el velem.

És íme itt a példa, hogy a valódi bűnelkövetők pedig bárhol bármikor veszélyeztethetnek bárkit büntetlenül.

hpty 2008.12.03. 23:06:29

Rendőrök!
Haver az Andrássyn ment a rendőr mögött vagy 70-80-nal! Rendőr elkezd villogni, megállnak.
Kérdezi, hogy hova sietnek (közbe nagy lelki kézdörzsölgetés, hogy lesz egy kis zsebpénz)?
Haver mondja, hogy nem jó a kilóméteróra, ezért áltunk a szerv mögé, Ő biztos betartja a szabályokat! Erre akkorát nézett!!! :):):)
És: "További jó utat..."
:D:D:D:D

Mityu 2008.12.04. 04:12:17

A következőt azért végig kellene gondolni:

Delikvens elköveti a szabálysértést. Hiányolt rendőrünk látja, rámozdul, megállítja. A delikvens a helyszínen nem ismeri el, ebből következik rendőrünk feljelenti. Feljelentést elkészíti, átirányítják a lakhely szerinti szervhez. Kiküldik a határozatot, delikvens 8 napon belül megfellebbezi - esetleg jogorvoslati kérelmet nyújt be. Beidézik, bemegy, a szabálysértést ekkor is tagadja. Mi történik ezután? Az eljárást megszüntetik. Kérdem én ez kinek jó? :)

Mityu 2008.12.04. 04:16:18

Amúgy múlthéten -2 fokban állítottak meg a Lajos utcában rendőrök. De ma reggel fél kettő körül egy Ford Transit kisbusszal voltak a Hungária krt-on, valamint egy kocsmánál mentőkkel a Thököly úton. Valamelyik nap egy jelleg nélküli Opel Astrával a Ferninánd hídon igazoltattak.

beste 2008.12.04. 04:20:35

Devil 2008.12.03. 17:15:51
Meg az aruszallitas, ami most verszvillogoval tortenik - miert nincs kijelolt, kiberelt sajat lezart parkolohelye a boltoknak?

Nagy szállítmányozó cégnél dolgozom. Épp most csnálom a közvámraktári engedélykérelmünket. 600 kiló papír mellett (kezdve a lábméret-igazolástól az újraoltási bizonyítványig), még arról is nyilatkozni kell, hogy a várható forgalomra van-e elég parkolóhelyünk a tehergépjárművek számára. Az hagyján, hogy nyilatkozni kell, de ki is jön terepszemlére a vámhivatal...

beste 2008.12.04. 04:23:36

Kedves Összeveszett Urak! (jajjj és magampista)
Szeretném felhívni egy alaptévedésre a figyelmet:
RR-es rendszáma van:
- rendőr
- büntetésvégrehajtási autók
- pénzügyőr autók. Nem feltétlenül csak a VPOP-nak, hiszen ez a rövidítés csak az országos parancsnokságot jelenti, hanem az összes többi vámhivatalnak is.

Egyébként mindhárom (ivar-) szerv természetesen rendelkezik "civil" rendszámos autókkal is.

beste 2008.12.04. 04:29:27

jajjj drága, ne mondd már, hogy a fináncigazolvány nem bírja el, hogy a matricád nem stimmel...

Mityu 2008.12.04. 04:51:45

"Meg az aruszallitas, ami most verszvillogoval tortenik - miert nincs kijelolt, kiberelt sajat lezart parkolohelye a boltoknak?"


Mert pénzbe kerül. Nem is kevésbe.... Vagy úgy gondoltad, hogy önkormányzaték majd úgy adnak közterületfoglalásra helyet ingyér?! Hehe naiv... :)

beste 2008.12.04. 05:15:24

Visszatérve a korábbi hozzászólásomhoz, javítanék egy kicsit: RR-es rendőrautó nemigen van - bár már láttam kilépni belőle rendőrt, ha együtt mennek pénzügyőrrel vagy bévéssel valahova. Rendőréknél inkább az RB szokás.

k_petya 2008.12.04. 08:36:09

Szvsz a képen nem a Szerencs utcai vasúti átjáró van.

TH 2008.12.04. 09:03:54

k_petya 2008.12.04. 08:36:09
Ajánlom figyelmedbe:
SilentSound · autozz.blog.hu 2008.12.03. 15:13:51

gyugyó 2008.12.04. 09:27:24

A rendőröket a kint felejtett 30 -as tábláknál keresd...

richelieu 2008.12.04. 09:51:23



"Okoskodó félinformált, nem olvasom végig de beszólok" kommentjeim (itt tanultam meg ezt a stílust, nem is rossz mindenkinél okosabbnak lenni):

1.
borzasztó a sztori. Ez most tanulságos, vagy mi?

2.
Miért fényképezget? Rendőr-e vagy? Újságíró-e vagy?

3.
Minek mész az M0-án? És minek előzöl kamionnal ahol tilos??!?!?!


Normál kommentem:

Kedves Posztoló!
Abszolút egyetértek azokal amiket írsz, nekem is gyakran eszembe jut, hogy szerződök a rendőrséggel, szereljenek be hozzám egy kamerát, és garantálom, hogy csak a napi normális közlekedésem közben kb 150-200e forintnyi büntetést tudnának postázni a felvételek alapján.
Ez persze aljas dolog lenne, de sokan megérdemelnék, és szívesen látnám az arcukat, amikor megkapják a csekket.

Az M0 pedig egy külön fejezet a honi útépítés történelmében. Teljesen logikus Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb tranzitforgalommal megáldott városa köré bicikliutat építeni és elnevezni körgyűrűnek....

R.

LipardX 2008.12.04. 10:13:42

Szegasztok!
Nos, valóban a kiba zsernyákok csak akkor vannak kint az utcán, amikor az őrsön reggel a kávé meg a fánk után kibasszák őket, h "gyűjtsetek pénzt", ugye a mindenki által jól ismert aznapi kvótát! Annyira látszik a fejükön, h csak arra az egy dologra koncentrálnak, amit reggel a főnökbácsi a szájukba rágott! Pl. múltkor megbasztak vmi banális dologért, holott volt éppen nagyobb gond is a kocsimon (nem vok rá büszke), de azt észre sem vették! LOL LOL LOL

BGyRacer 2008.12.04. 10:49:54

A rendőrökről csak annyit, h. a 4es villamos végállomásánál, a Fehérvári úton voltam a múlt héten, aholis megállat a piros lámpájánál 1 rendőrautó, meert 1enesen akart menni, de a balra fordulóknak még zöld volt. Ennek ellenére csordaszellem--->legalább 10-15 ember megindult a zebrán a piros gyalogosjelzés ellenére, mint1 50centire a rendőrautó elejétől... Én sohasem m1ek át gyalog sem a piroson, mivel autóban ülve ugyanezt várom el a gyalogosoktól, így most sem tettem, és kezdtem dörzsölni a tenyeremet, h. na majd most az orrukra koppint a rendőr... Gondolom kitaláltátok, h. mi történt: SEMMI! Egyszerűen hihetetlen, h. a postban is említett izzókészlettel, meg 50 helyett 62-vel mentél!-lel szivatnak, miközben az idióta emberek (gyalog vagy autóban) éltveszélyes manővereket csinálnak (másokra és magukra nézve) a szemük láttára. Na ez a nonszensz!

figyusz ! 2008.12.04. 15:09:12

Mityu 2008.12.04. 04:12:17
A következőt azért végig kellene gondolni:

Delikvens elköveti a szabálysértést. Hiányolt rendőrünk látja, rámozdul, megállítja. A delikvens a helyszínen nem ismeri el, ebből következik rendőrünk feljelenti. Feljelentést elkészíti, átirányítják a lakhely szerinti szervhez. Kiküldik a határozatot, delikvens 8 napon belül megfellebbezi - esetleg jogorvoslati kérelmet nyújt be. Beidézik, bemegy, a szabálysértést ekkor is tagadja. Mi történik ezután? Az eljárást megszüntetik. Kérdem én ez kinek jó? :)


HA NEM KÖVETSZ EL SZABÁLYSÉRTÉST, ÉS MÉG RÁADÁSUL BIZONYÍTANI TUDOD, AKKOR IS MEGBÜNTETNEK!!!

Hiába felebezel 8. napon belül. Hiába vannak bizonyítékaid, tanúid azokat meg sem hallgatják!

Lefolytatnak egy nevetséges koncepciós eljárást, és kész.

Bíróság? az nem vizsgálja azt , hogy neked igazad van-e? Hanem csak azt, hogy papírformailag amit a rendőrség elkészített, az szabályos-e.

Gondolom mindenki érti.

Erre az a mondás illik, hogy a beteget megoperálták, és a műtét sikerült, de a beteg meghalt!

107! 2008.12.04. 20:01:10

Helló mindenkinek! Itt vagyok. Ha meg dolgozom, akkor az utcán. És valóban nagyon kevesen vagyunk. Nem mindenhol, csak az utcán. Hogy miért? Mert az irodában kevesebbet kell dolgozni, és még a fizetés is több. Tehát mindenki igyekszik a szakma valamelyik "siker" ágazatába beférkőzni. (Kamu fősuli, aztán átképző, és már kész is a rendőrtiszt) Addig, ameddig egy halandó utcai lószarrugdosó keres 90.000 nettót (ez még az idei), irodista társa mondjuk 150.000 Hát ki akarna az utcán maradni, amikor ezen nyomós indok mellé még társul az is, hogy bent nem kell harcolni a csibészekkel, nem kell vergődni a szabálysértőkkel, nem fényképezik le az emberek, ahogy éppen kajáért áll sorban a főzelékfalónál... Ilyen egyszerű. Nem mondom, hogy ők nagyon jól meg vannak fizetve (civil munkahelyen hasonló vezetői állásban jóval többet kapnának), de az utcától sokkal csábítóbb. Lehet mondani, hogy ezt vállaltuk, meg hogy ilyen munkáért ez is sok... De a lényegen nem változtat. Sok szakmailag kiváló rendőr szerel le ezen körülmények miatt.

Miért van az, hogy BRFK szinten 1500 fős hiány van???? Nem az irodában! Az utcán! Van úgy, hogy 10-15 járőrre jut egy alosztályvezető, egy helyettes, meg egy szolgálatirányító... Ez arányos??? És akkor még a himi-humi helyekről nem is beszéltem.

Röviden ennyi, most jöhet a savazás. Kíváncsi vagyok a véleményekre.

Sugi77 2008.12.04. 21:10:08

107! 2008.12.04. 20:01:10
Tökéletesen elhiszem, hogy 90k-ért nem áll szívesen senki sem ki az utcára :( De nincsen valami egyéb juttatás?
A főnök-beosztott arány meg mindenhol elég szar szerintem!
Azt is megértem, hogy ennyi pénzért elfogadják a kenőpénzt is a rendőrök!

107! 2008.12.04. 21:45:56

Aki elfogadja, az bűnöző!!!! Semmi keresnivalója nálunk. Ennek ellenére mégis akad. Sajnos a többi tisztességes társa munkáját teszi tönkre.

Vannak alternatívák, de elég nehézkes a dolog. Másod állást csak engedéllyel lehet végezni, ami már önmagában sem egyszerű, ugyanakkor mind két munka minőségére megy. Vagy éppen külön engedély nélkül végezhetünk oktató, tudományos munkát... Ide tartozik pl.: a Gk. vezetői oktatás. Ez rengeteg beruházást igényel, és utána még mindig ott van a kiszámíthatatlanság. Hogyan osszam be a tanulókat, ha nem tudom, hogy mikor dolgozom a jövőhéten (berendelések jönnek-mennek, senkit nem érdekel, hogy milyen programja van az embernek) És van még a belsős, ún. szerződéses melók. Aránylag jó órabérben kell főleg biztosítási feladatokat ellátni (pl.: filmforgatás). A baj, hogy az ilyen munka kevés, és a zsírosabb eseteket már viszik is a tisztek.
Túlóra: Ha kifizetik, akkor tök jó. Még 2006-ban kaptam egy önálló fizuszalagot, amin hóközi utalásként küldtek két óra 100%-os túlórát nettó 752 Ft-ot Tehát óránként 376 Ft-ért dobáltattam magam utcakővel.

Hát ezért kihalófélben lévő állatfaj a rendőr.
Persze akadnak jó dolgok is a szolgálatban, csak azért a boltban nem adnak semmit. Nagyon szeretem a munkám, de ha beüt a gólya, akkor nem engedhetem meg magamnak azt a luxust, hogy rendőr maradok. (Helyismeretem van, majd elmegyek pizzafutárnak.)

Sugi77 2008.12.04. 22:02:25

107! 2008.12.04. 21:45:56
Hát jó volna, ha ezzel kezdenének valamit, mert én azt gondolom, hogy amíg az "állam" nem becsüli meg a rendőröket, addig sajnos hiába várjuk a hétköznapi proliktól!

Így meg azoknak a kedvét is elveszik, akik szívvel-lélekkel, tényleg a munkairánti tiszteletből vállalják ezt a feladatot!

Respect a részemről :)))

Sugi77 2008.12.04. 22:03:51

Csak még annyi, hogy engem mindig tök jó érzéssel tölt el, hogy elég gyakran látom a rendőrautót keringeni a környéken :) Nálunk a nyóckerben el is fér :))

BGyRacer 2008.12.05. 01:18:10

És az a baj, h. az ostor vége a rendőrökön keresztül rajtunk csattan... Olyan ez, mint a buszvezetők (elnézést, h. hozzájuk hasonlítom a rendőröket, azért bízom benne, h. a legtöbben értelmesebbek, itt csupán a morálra gondolok). Szinte nulla pénzt kapnak, mindenki szídja őket, autós, utas, stb..., ráadásul nincs elismerés, szar a kedve folyamatosan... ilyen körülmények mellett ki lenne kedves és mosolygós a másikkal? Ugye, h. nem sokan képesek erre?!

figyusz ! 2008.12.05. 14:04:15

kedves 107!

Ha itt kijelented nekem, hogy még indokolatlanul nem büntettél meg senki hazánk fiát, akkor teljes őszinte szívvel csak támogatni tudlak!

Mert ezt gondolom csak megerősíteni tudod így beazonosítatlanul a következő történetet:::::

(HANGSÚLYOZOM A TÖBBSÉG BIZTOSAN NEM ILYEN)

Tisztelt poszt író! Sajnos a rendőrök akár szolgálatba vagy kívül akkor tudnak keményen fellépni megbüntetni ha az ö büszkeségükön csorba esik.

Sajnos tapasztalatból tudom. Akkor még az sem számít ha egy kiskorú élete forog a kockán.

És ehhez még szabálytalanságot sem kellett elkövetnem.

De mint tudjuk nekik mindent szabad.

Hangsúlyozom a többség törvénytisztelő "Rendőr"

De ez engem nem vigasztal, mivel szabálytalanul bántak el velem.

És íme itt a példa, hogy a valódi bűnelkövetők pedig bárhol bármikor veszélyeztethetnek bárkit büntetlenül.

Schulteisz, az ikrek 2008.12.25. 18:07:56

107! 2008.12.04. 21:45:56

"Persze akadnak jó dolgok is a szolgálatban, csak azért a boltban nem adnak semmit."

Dehogynem! Ingyen zabálnak a hamburgeresnél, zacsiban viszik haza a piát a kocsmából, csak sürűn járjanak arra, nehogy balhé történjen!
Tapasztalat...!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása