Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Mert mi betartjuk a játékszabályokat!

2009.03.25. 15:26 :: SilentSound

[Frissítve: 2009. március 26. 16:21]

A helyzet az, hogy Rosszqtya időről-időre küldözgeti nekünk a tilosban parkolós képeket kitartóan, de rendszerint ezek örökre a raktárban végzik, mert Budapesten tilosban parkoló autókkal Dunát lehetne rekeszteni és senkit nem hoznak igazán lázba az ilyen fotók. Most viszont elcsípett nekünk egy igazi kis csemegét, íme:

Na itt van 2 képecske, amit még február 24-én lőttem a belvárosi apáczay csere jani uccában.

Nem elég, hogy a paraszt kitakarja a lámpát, de érdemes elolvasni a furgon jobb hátulján lévő feliratot! Jófej, mi?

Idő közben befutott a másik oldal válasza is, megtaláljátok a kommentek között is, de az egyszerűség és átláthatóság kedvéért kitettem ide is.

Teljesen igazatok van, hiszen cégünk teherautója nem megfelelő helyen parkolt, sőt! Nem szeretném megvédeni a kollégát, de... Ha valaki áruszállítással foglalkozik Budapest területén, az pontosan tudja, hogy szabályosan parkolni az adott címeken sokszor lehetetlen. A Fővárosi Önkormányzat kiadja a működési engedélyeket az üzleteknek, de arról nem gondoskodik, hogy az áruszállítás megoldott legyen. Ha pedig az üzlet tulajdonosa áruszállításra lezár egy parkolóhelyet, akkor feljelentik. Szerintetek mi a megoldás? Ha mi nem szállítunk az üzleteknek, megteszi más. Ha más sem szállít és nincs az üzletben az adott termék, akkor nem fogtok hozzájutni. Ennyire egyszerű a képlet.

Természetesen az elkövetkezendőkben jobban odafigyelünk a parkolásra, de abban is biztos vagyok, hogy fogok még hasonló képekkel találkozni!

 

További szép napot és sikeres szabályos parkolást Mindenkinek!

 

Üdvözlettel:

a Fair '33 Kft. tulajdonosa

Az előző válaszlevél óta érkezett jópár komment, íme az újabb mea culpa reakció a cég tulajdonosától:

A fenti eset megtörtént, ez vitathatatlan. Nem kívánok a továbbiakban kifogásokat keresni, hibáztunk, hangsúlyozom hibáztunk.

Amennyiben a történteknek bármilyen hatóság részéről, bármilyen következménye van vagy lesz, állunk elébe! Vállaljuk a hibáinkért a felelősséget! Következetesek vagyunk, és ha már az eset megtörténtén nem is tudunk változtatni, akkor a következményekkel kapcsolatban tartjuk magunkat a jelmondatunkhoz: "Mert mi betartjuk a játékszabályokat!"

A KRESZ nem játék, ettől függetlenül betartjuk! Természetesen vannak olyan élethelyzetek, amikor a be nem tartása elkerülhetetlen! Viszont, ha elkerülhetetlen, akkor sem úgy tesszük, hogy azzal bárkit akadályoztatnánk a haladásában vagy esetlegesen veszélyhelyzetbe sodornánk.

Nagyon sok tanácsot kaptam és kapok az áruszállítással kapcsolatban Tőletek, amit nagyon köszönök.

Üdvözlettel:

a Fair '33 Kft. tulajdonosa

110 komment

Címkék: budapest autó béna parkolás kresz teherautó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.03.25. 15:37:31

A közlekedés nem játék.

Ők a játékszabályok betartását hírdetik.

Megoldottam a rejtvényt. :)

Korán keltem, hol az arany?

MekkMester 2009.03.25. 15:39:58

Kitakarta a lámpát. Nagy ügy. Ilyet napona 187263-et lehet látni. És? Intézkedik valaki?

Hati_x 2009.03.25. 15:50:47

na de úgy látom , hogy ez csak téged zavart abban a "nagy" forgalomban! ;)

trixilw 2009.03.25. 15:58:11

Mi a picsának kell mindig fikázni valakit? Ha beküldte az a baj! Ha nem, az a baj! Ha a posztoló arról írna, hogy tilosban parkolt, de végülis nem baj, mert üres volt az utca, akkor azon lennétek felháborodva, hogy a szabályokat igenis be kell tartani. Frusztrált egy népség vagytok...

Nikorene 2009.03.25. 16:00:12

Az előző poszt alapján ha szabálytalanul áll meg, akkor bele lehet menni hátulról, tegyétek azt :)

tpapa 2009.03.25. 16:10:10

Nikorene 2009.03.25. 16:00:12 - előtte szerezzetek be egy harckocsit. Annak amúgy is mindig elsőbbsége van. Kivéve az RPG-t. ;o)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.03.25. 16:38:09

@MekkMester: Nem az a lényeg itt, hogy tilosban parkolt, hanem hogy tilosban parkolt és mi van ráírva. :P

Pepe83 (törölt) 2009.03.25. 16:41:17

@SilentSound:

Egy tréfás kerékbilincselő, miután elvégezte dolgát, egy "mi is" üzenetet hagyhatott volna a szélvédőn:)))

Ferocious 2009.03.25. 16:41:27

Nincs valami véresebb post? Ez most nagyon unalmas...

Bladika 2009.03.25. 17:09:39

@Nikorene: B@zd meg! Nálad a pont! Most fordultam le a székről! :)

greggrant 2009.03.25. 17:11:25

Mindig csak a nyavajgás, hiába ez az elmúlt hetek egyik legpoénosabb képe itt :)
Most kellene felfüggeszteni a blogot egy hónapra, mert a kedves látogatók belefásultak a posztdömpingbe, megcsömörlöttek, és az ingerküszöbük túl magas lett :D

Bladika 2009.03.25. 17:25:59

@Nikorene: Mondjuk vitatkoznék veled, mert megszégyeníteni, megkínozni, megölni, bármit lehet vele csinálni, nem csak belemenni. Mert aki szabálytalan, azzal szemben a szabályok már nem érvényesek!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.03.25. 17:26:48

@greggrant: Úgy látszik, nem mindenki van humoros kedvében. Meg nem biztos, hogy mindenkinek van homorérzéke. :)

Normális vagyok? 2009.03.25. 17:30:57

Nem is takarja ki a lámpát, ott van a bal felső sarokba :D Hát nem látod?

alte trottel 2009.03.25. 17:50:19

Nem látjátok, hogy

ELAKADT SZEGÉNY?!!!

Hát van nektek lelkivilágotok?

MekkMester 2009.03.25. 18:19:35

@SilentSound: Értem én a poént, csak felb@ssza az agyam, hogy az ilyen pöcsköszörűk miatt nem tudok én sem rendesen közlekedni. :(

pickapu 2009.03.25. 19:06:01

Ha elakadt, meg köll tolni!

indapass90210 2009.03.25. 19:09:04

Hüje a posztoló, és ezért tart ott az ország ahol!

A túloldalon van a kórház, és oda vitte be a várandós feleségét, akinél hirtelen megindult a szülés. Néhány perc múlva már távozott is! (Ott voltam, láttam)

yard (törölt) 2009.03.25. 19:19:25

Nem is parkolt, csak megállt (4 perc 59 mp-re).
Ha meg parkol, akkor hülye, mert az "ellankadásjelzője" leszívja az aksit.
Jó, mindenképpen hülye. De ki lehet kerülni. Különben is piros a lámpa, akkor meg nem mindegy:)
Amúgy remek a post!

indapass90210 2009.03.25. 20:10:19

Egyébként vezetés közben mennyire biztonságos fényképezni?

pickapu 2009.03.25. 20:17:55

@Dövan: meg kell állni, és kirakni az elakadásjelzőt :)

STS 2009.03.25. 21:35:35

legalább nem az út kellős közepén állt meg.Egyes sofőröknél nagy divat főleg az egyirányúakban...

jdavidpeter (törölt) 2009.03.25. 21:43:28

Itt közlöm, de tudom, hogy senkit nem érdekel, hogy a fénykép alapján a delikvens feljelenthető, ha a készítője, mint tanu elmeséli a helyzetet a legközelebbi kapitányságon. Egyébként semmit nem ér, hogy ide kikerült...

kék tornadressz 2009.03.25. 23:38:31

Igaza van a fotóriporter úrnak! Ha a tehergépkocsi vezető úr ráírta a tehergépjárműjére, hogy betartja a játékszabályokat, akkor tessék szíves lenni ehhez tartania magát!!! A KRESZ nem játék!!! Magam, és a többi autóstársam nevében követelem ennek a közveszélyes örültnek a példás megbüntetését!!! Kérem szépen, én fel vagyok háborodva és kikérem magamnak!!!

Mertcsak 2009.03.25. 23:45:06

@kék tornadressz:

Rég láttam már ilyen míves,finoman cizellált felháborodást eme blogon.:)

Zsola777 2009.03.26. 00:15:18

Olyan ügyekről szeretnék hallani, ahol hasonló képek alapján megtették a feljelentést és intézkedni kezdtek. Lesz?

caymanos 2009.03.26. 06:49:27

"apáczay csere jani uccában"

Aki rossz helyen várakozott vészvillogóval, az csak egy szabálysértő, de akitől idéztem, tényleg suttyó paraszt. Legalább olyan káros, mint a furgonos. Akár nyálat is cserélhetnének.

Egu 2009.03.26. 07:30:26

És mi van akkor, ha piros a lámpa? Ki nem szarja le? :))

Egu 2009.03.26. 07:32:30

Egyébként meg nincs odaírva, hogy milyen játékszabályokat tartanak be...Lehet, hogy a 'Gazdálkodj okosan'-t. A KRESZ nevű játékot meg nem is ismerik, mer' az magasan volt a polcon a tescoban. :))

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.03.26. 08:06:38

az nincs odaírva hogy milyen szabályokat tartanak be :)

átlátó 2009.03.26. 08:07:00

Pár napja Bécs egyik nyugodt, nem nagy forgalmú utcájában a rendőr a megállni tilos tábla után olyan 80 centivel egészen magabiztosan feljelentette a szabálytalankodót. És nem volt vita a másik részről.

Sparhelt · www.sparhelt.hu 2009.03.26. 08:09:38

Ez a tilosban parkolós játék! Látható, hogy betartja a szabályokat, így kénytelen ott parkolni.

Mert mi betartjuk a játékszabályokat! 2009.03.26. 08:20:15

Kedves SilentSound!
Kedves Kommentezők!

Teljesen igazatok van, hiszen cégünk teherautója nem megfelelő helyen parkolt, sőt! Nem szeretném megvédeni a kollégát, de... Ha valaki áruszállítással foglalkozik Budapest területén, az pontosan tudja, hogy szabályosan parkolni az adott címeken sokszor lehetetlen. A Fővárosi Önkormányzat kiadja a működési engedélyeket az üzleteknek, de arról nem gondoskodik, hogy az áruszállítás megoldott legyen. Ha pedig az üzlet tulajdonosa áruszállításra lezár egy parkolóhelyet, akkor feljelentik. Szerintetek mi a megoldás? Ha mi nem szállítunk az üzleteknek, megteszi más. Ha más sem szállít és nincs az üzletben az adott termék, akkor nem fogtok hozzájutni. Ennyire egyszerű a képlet.
Természetesen az elkövetkezendőkben jobban odafigyelünk a parkolásra, de abban is biztos vagyok, hogy fogok még hasonló képekkel találkozni!

További szép napot és sikeres szabályos parkolást Mindenkinek!

Üdvözlettel:
a Fair '33 Kft. tulajdonosa

Lunitari 2009.03.26. 08:21:33

Jó reklám ez a cégnek...ezektől sem veszek semmit :)

boldiii 2009.03.26. 08:24:09

Kedves Fair'33!

Én is szoktam árut szállítani - haza a boltból. Mégsem vészvillogóval állok meg a sarkon. Szóval leszarás. Változtassatok szlogent.

alte trottel 2009.03.26. 08:33:05

@Mert mi betartjuk a játékszabályokat!:
A megoldás ugyan kissé szöszölős, meg az északbalkáni léleknek kissé szokatlan is, de a világ szerencsésebbik felén MŰKÖDIK!

Összefogtok MIND, kereskedők, fuvarozók és kitiporjátok az önkormányzatnál, hogy minden bolttól max. 100 méter távolságra alakítson ki rakodóhelyet, ti pedig vállaljátok, hogy csak ott fogtok megállni rakodni. Mondjuk minden munkanap 6-8 és 18-22 óráig.

Lunitari 2009.03.26. 08:33:21

@Mert mi betartjuk a játékszabályokat!: Bocs, de rakodási engedélyt területre adnak és ezért az üzletnek pengetnie kell (és itt nem a műkődési engedélyről beszélek). Innentől kezdve az üzlet előtti rész ha kitáblázzák nem parkoló és nyugodtan jelentgetheti fel aki akarja az üzletet. Nem itt van a kutya elásva, hanem ott, hogy sok üzlet nem is igényli meg az önkormányzattól vagy a parkolót üzemeltetőtől, hogy ne kelljen fizetnie...maradjunk ennyiben ;)

Lunitari 2009.03.26. 08:34:54

@alte trottel: Nem kell semmit csinálni ma ez itthon megoldott. Egyszerűen fizetnie kéne az üzletnek érte és nagyon nem akarnak...persze az áraikba azért belekalkulálják.....

alte trottel 2009.03.26. 08:40:46

@Lunitari:
FI-ZET-NIIIII?
Hát meg amit a paci himbál! ITT? Északbalkániában? Amikor az elakadásjelzőt ingyen adják a kocsihoz, a safjor pedig megoldja okosba, hogy ne büntessék meg? Vagy fizet zsebből mert ha pampog, a főnökúr már veszi is föl helyibe az újat?

Lunitari 2009.03.26. 08:42:37

@alte trottel: Nem a szállító cégnek kéne fizetnie hanem az üzletnek ;) Itthon ez elképzelhetetlen......

Lunitari 2009.03.26. 08:44:04

@alte trottel: Jah igazad van, de ilyenkor kell hangfelvételt készíteni és lehet szép kis summákat kiperelni a cégből....ismerősömnek is sikerült...tehát hajrá....

indapass90210 2009.03.26. 08:45:52

@Lunitari: És szerinted mi a faszt csináljon szegény szállító? Menjen el kapálni? Megáll ahogy tud, és teljesen igaza van ebben!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.03.26. 08:51:52

@Mert mi betartjuk a játékszabályokat!:

Hogy is van az a szlogen, hogy nincs de? Kifogást könnyű találni. Majd akkor megvesszük az árút olyan boltban, ahol nem gond az áruszállítás. Tényleg nehoyg azt higyjétek már, hogy annyira nagyon fontosak és pótolhatatlanok vagytok. Jó hogy nem már kék villogóval szállítjátok a fánkot, vaze. (ja, az egy másik cég, bocsi..)

WildBear 2009.03.26. 08:55:31

www.nincsde.hu

Kifogást mindig lehet találni.. én meg azért hagyom az útkereszteződésben a kocsit vészvillogóval, mert be kell ugranom a cipészhez ! Azért megyek 100-al lakott területen, mert kezdődik a Dallas ! Azért ütöttem el a zebrán a gyerekedet, mert épp telefonáltam.. most hogy ne vegyem fel, ha a főnököm hív...?! Azért erőszakoltam meg a nejedet, mert már 2 napja nem voltam nővel, és mit csináljak, ha nincs pénem kurvára..?

Kifogas MINDIG van.

Lunitari 2009.03.26. 08:56:32

@Dövan: Hát persze..és mindenki álljon meg ahol neki tetszik és igaz lesz benne....

WildBear 2009.03.26. 08:57:46

Hogy mi a megoldás..?
Az ÖSSZES, sabálytalanul parkoló autó elszállítása.
Akkor nem lenne, aki szabálytalanul parkol; ergo a boltosok is kénytelenek lennének kiváltani a közterület-foglalási engedélyt, mert nem lenne, aki szállít nekik.

ekkerjoz 2009.03.26. 08:58:17

@Mert mi betartjuk a játékszabályokat!:
Biztosan lehetetlen némelyik üzlet előtt parkolni, de lehetséges ám néhány száz métert gyalogolni is azokkal a kurvanehéz nyomtatópatronokkal bazdmeg.
Vagy küldjétek a belvárosba biciklis futárral, ha már annyira fair cég vagytok.
Ez a hozzászólás csak rontott a helyzeten, nem vagytok ti mentősök, vagy tűzoltók, csak budipapírdílerek.
Idióta.

Lunitari 2009.03.26. 08:59:51

@Dövan: A hülye kommentedre azért érdemben is reagálok: Én mint szállító cég nem kötök üzletet olyan partnerrel, aki nem tudja biztosítani az árurakodást a törvényekben előírtaknak megfelelően és ezzel törvénysértésre "kényszerít"-ene ;)

Rav Antal 2009.03.26. 09:06:29

@Mert mi betartjuk a játékszabályokat!:

Tisztelt "a Fair '33 Kft. tulajdonosa"!

Nézzük, hogy néz ez ki Berlinben!

1. Nincs az üzlet környékén szabályos parkolóhely.

2.a Baszok rá, legfeljebb nem sétálnak addig a járdán, meg óvatosabban vezetnek. Mire fordulok az első kartondobozzal, addigra a kocsit már elszállították, 150€, ha még nem, 500, ha el kell menni érte a telepre.

2.b Figyelem, most jön a németek trükkje!!! Leparkol a legközelebbi szabályos helyen. Dob a parkolóautomatába. És! Akkor!

Előveszi a kocsiból a KÉZIKOCSIT. Bazmeg, el se hiszitek milyen snájdig kis szerkezet! Apró kerekei vannak és lehet rajta tolni az árut fáradtság nélkül. Rápakolja a cuccot, eltolja a babakocsival érkező hölgy mellett, még rá is mosolyog a kiskölökre, aztán beviszi a boltba az árut.

Na ezt a 2.b-t kellene erőltetni, nem sírni mint a kislány, aki kurvának áll azt megbasszák.

Lunitari 2009.03.26. 09:06:55

Kedves kis családi cég ez, de veresegyházi? Elég messziről szállítanak....

indapass90210 2009.03.26. 09:25:29

@Lunitari: Hehe, nem kötnél üzletet? Szerintem te a kutyát megbasznád két forintért futtában :D

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.03.26. 09:25:34

Dövan 2009.03.25. 20:10:19
Egyébként vezetés közben mennyire biztonságos fényképezni?"
piros lámpánál állva na mennyire? :DD

STS 2009.03.25. 21:35:35
Egyes sofőröknél nagy divat főleg az egyirányúakban..."
adott helyen pont 2 irányú az utca! ami nem látszik a képen, hogy a záróvonal túloldalán le van pakolva a betonpumpa, meg a mixerkocsi, tehát aki kifordul a szende pálból jobbra, az rögtön jól jár ha szembe jönnek a "szokásos" ezerrel...

más...

a lámpa előtt KÖZVETLENÜL jobb oldalon bent a szende pál utcában van a rakodásra fenttartott hely! sorompós, hogy mindig legyen üres hely! megnyomod, bebüfizet, hogy hova hoztál árut és máris bent vagy! és még fizetni se kell érte! csak hát a lustaság meg a halak ugyebár... szarokRÁJA :D

indapass90210 2009.03.26. 09:28:18

Egy karton sörbe nem mersz fogadni....

indapass90210 2009.03.26. 09:29:16

@RosszQtya:

"Dövan 2009.03.25. 20:10:19
Egyébként vezetés közben mennyire biztonságos fényképezni?"
piros lámpánál állva na mennyire? :DD"

Naugye, hogy nem is takarta ki a lámpát!!!!

Direkt úgy állt le, hogy az ablakokon át lehessen látni, mit mutat a lámpa!!! :DDDD

Lunitari 2009.03.26. 09:29:37

@Dövan: Aham...ezt miből vontad le? Mindenki magából indul ki ;)

indapass90210 2009.03.26. 09:32:07

@Lunitari: A sörből. Nyuszi vagy ennyit kockáztatni, hogy kiállj a 17022 km-es vezetési rutinom ellen egy tesztre! :D

Békávé 2009.03.26. 09:33:16

@Rav Antal:

Pont ezt akartam írni. Megelőztél :)
De nem is kell elmenni egészen németországig.
Én kaposváron dolgoztam egy sétálóutcán levő üzletben. Volt több olyan üzlet akikhez egyszerűen bement az árúszállító a bolt elé. De nálunk az volt a módszer, hogy ha jött az árú előtte a sofőr odaszólt, hogy hol fog parkolni (szabályosan!) és megkért, hogy menjek ki segíteni. Lakapta a kis kézikocsit, felpakoltuk és eltoltuk az üzletig. Ha kellett 2x, 3x forultunk, még télen is.
Ez egyszerűen hozzállás kérdése.
A Fair 33 bunkón áll hozzá. Ez van...

Lunitari 2009.03.26. 09:36:46

@Dövan: Jah, hogy neked még mindig ez fáj :)) És milyen tesztre? Vezetéstechnikai? Vagy csak gyorsulni szeretnél a ringen...esetleg a közlekedésben, hogy tartod-e egyáltalán a sávodat, nem úgy mint a közlekedők 90%-a egy nagyívű bekanyarodásnál? Esetleg ki cserél gyorsabban kereket, vagy ki jobb elsősegély nyújtásban? Vagy kinek jobbak a reflexei, reakcióideje, ki tud jobban parkolni, helyzetfelismerni? Esetleg ki vezet gazdaságosabban?

indapass90210 2009.03.26. 09:38:15

@Lunitari: Ebben a sorrendben jó lesz :D

Lunitari 2009.03.26. 09:40:24

@Dövan: Gyerek vagy még és mint írtam: úri ember biztosra nem fogad ;)))

indapass90210 2009.03.26. 09:44:47

@Lunitari: Egyszerűen megijedtél a több mint két éves vezetési rutinumtól! Valld be!! :))))

Lunitari 2009.03.26. 09:47:18

@Dövan: Igen, bevallom: félek a hatalmas tapasztalatodtól :) Vagy inkább nem érzem, hogy bizonyítanom kéne bármit is ;)

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.03.26. 09:48:05

Fair33 tolajdonosa TE Barom!!!!!!

Igazi vállakozó Béla vagy bazmeg (igen így finomkodás nélkül). Te kis k....g azt hiszed az, hogy a nyomorúságos kis műanyag szék bótodat próbálod még itt is futtatni felment?

Ennyire barom vagy????

Annyira azért nem vagy bátor te jelentéktelen paraszt, jhogy a neved ki tedd ide Mi?????

Szánalmas szararcú barom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.03.26. 09:48:07

@Lunitari: @Dövan: Lécci ne offoljátok szét a témát, a kocsmában folytathatjátok nyugodtan. :)
autozz.blog.hu/2008/10/19/autozz_kocsma_off_topic
Köszi!

Lunitari 2009.03.26. 09:51:21

@hömm hömm: Lényegtelen, mert a cégtárakban ott figyel a neve is ;) De azért durva vagy no....

Nyomek 2009.03.26. 09:51:21

@Frederic Hanry:
Kaposvárt összehasonlítani Budapesttel...
Nagyon okos.
Budapest esszerűen nem alkalmas annyi üzlet, jármű fogadására. De mivel kereslet ott van rá, az önkormányzatok meg ész nélkül osztogatják a működési engedélyeket, ezért ilyen a helyzet. A bevételből nyilván nem parkolókat építenek. Inkább büntetnek. Az még több pénz. A sok hülye meg még tapsol is hozzá, hogy "igen, a szabályokat be kell tartani".
Megpróbálom eccerűen elmagyarázni:
Az áruszállító azér nem áll meg három uccával arrább, mer ott is csak tilosban tudna megállni. Vagy keressen a külvárosban P+R parkolót?
Ez a Fair 33 egy vállalkozó. Saját pénzét kockáztatja profit reményében. Adófizető. Munkahelyeket teremt. Sajnos a KRESZ-t meg kell szegnie, ha talpon akar maradni. De ezt is bevállalja, mert talpon akar maradni.
Nagyjából ennyi.

Lunitari 2009.03.26. 09:53:19

@Nyomek: Javaslom olvass feljebb...ez senkit nem érdekel. Van lehetősége minden üzletnek rakodási hely kérésére, kialakítására önkormányzati engedélyel a birtokában.....

Békávé 2009.03.26. 09:55:45

@Nyomek:

Ponat az ilyen korlátolt hozzálás miatt ilyen a közlekedési kutúránk...
Érdekes (bár nem vagyok árúszállító) de én mindig találok, szabályos parkolóhelyet a belvárosban. Lehet, hogy 10 utcával odébb és kell érte 5-6 percet autókázni de akkor sem állok meg a járdán vagy az utca közepén. Amúgy gyalogosan az ilyen barom tükrét rendszerint le szoktam törni. Talán legözelebb nem parkol oda...

Nyomek 2009.03.26. 09:59:39

@Lunitari:
És ha az üzlet nem él ezzel, vagy nem is tudnak, nem akarnak? Akkor is szidjuk az áruszállító céget, meg büntessük is meg, igaz?
Azt hiszed, hogy azért nincs minden üzletnek rakodó helye, parkolója, mert nem _akarnak_ kiépíteni?
Szerinted miért nem kötelező a rakodó/parkolóhely?

Békávé 2009.03.26. 10:00:35

@Nyomek:
De a járdán sem kötelező ám parkolni!

Lunitari 2009.03.26. 10:02:00

@Nyomek: Biztos vagy benne, hogy nem kötelező? Csak mert a reklámtáblákat is kiteszi mindenki engedély nélkül pedig kötelező az engedély.....Olvass fentebb!!! Olyan üzlettel nem kötök szerződést.

Nyomek 2009.03.26. 10:06:22

@Frederic Hanry:
"(bár nem vagyok árúszállító)"
Szerintem érdemes lenne kipróbálnod.

"Amúgy gyalogosan az ilyen barom tükrét rendszerint le szoktam törni. "
Igazad van! Ezt kell csinálni! Törni zúzni. (tudom, hogy ez csak szájkarate részedről :-))

Lunitari 2009.03.26. 10:10:16

@Nyomek: Az a helyzet, hogy az ilyen szálítócégek akik leszarják a KRESZ-t, azok mást is leszarnak. Keresik a kiskapukat, minimálbérre jelentenek a többi zsebbe megy, kettős könyvelés, dolgozók jogainak semmibevétele..stb. Nos ilyen cégekre nincs szükség....nem nagyon hat meg ha nem marad talpon....sőt még örülnék is neki....

Nyomek 2009.03.26. 10:14:40

@newtehen:
Egyszer megyek vissza az autómhoz, látom, hogyúgy álltam be egy parkolóba, hogy két helyet elfoglaltam (vonalra álltam). Mindenki fényképezhetett, meg hülyézhetett, csak azt nem tudták, hogy amikor beálltam, akkor pont az a hely volt üresen hagyva.
Magyarul: miből gondolod, hogy parkoláskor nem volt foglalt a rakodóhely. De igazán nem is ezzel vitatkozom. Sőt még csak nem is vitatkozom. A véleményemet írtam le, hogy áruszállító legyen a talpán, aki nap mint nap a belvárosba fuvarozik. Szerintem ők sajnálják a legjobban, hogy nincs megfelelő parkolóhely és szabályt kell szegniük (mit gondoltok, a főnök nem adja tovább a büntetést a sofőrnek?), de kénytelenek ezzel élni.
Meg elviselni, hogy járókelők emiatt a tükrüket is letörik. Mer az úgy jogkövető, fegyelmező...

Lunitari 2009.03.26. 10:17:38

@Nyomek: Nem kötelező ám ott dolgozni...ellenőröket mindig keresnek....

Nyomek 2009.03.26. 10:19:04

@Lunitari:
Leszarják a KRESZt, mert egyszer lefényképeztek egy autójukat a tilosban? Ez nem túlzó kijelentés egy kicsit? Szerintem korrekt levelet írt a tag válaszképpen, szerintem ezzel neki is küzdenie kell nap, mint nap. Mármint, hogy a sofőrjei az egyszerűbb megoldást választják.

Nyomek 2009.03.26. 10:20:54

@Lunitari:
"Nem kötelező ám ott dolgozni...ellenőröket mindig keresnek"

Jaja az is egy kemény szakma. Azt is lehet ám igen magas színvonalon űzni.
:-)

Békávé 2009.03.26. 10:21:08

@Nyomek:
Nem török-zúzok, de ha egyszer nem férek el úgy, hogy neki nem menjek akkor az nem az én hibám...

Amúgy meg igen, ez csak szájkarate. Nyuszi vagyok én az ilyenekhez. Még az utcára sem merek kimenni olyan egy beszari nyúlbéla vagyok :)

Lunitari 2009.03.26. 10:21:15

@Nyomek: Szerintem meg akkor lenne korrekt, ha felvenné az üzletekkel a kapcsolatot és egyeztetne velük a megoldás érdekében...más országokban miért tudják megoldani? Mindig a kifogás keresése...nem akarásnak nyögés a vége....

Lunitari 2009.03.26. 10:21:46

@Nyomek: De ott csak a tagon áll, hogy hogy is űzi :))

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.03.26. 10:33:29

@Nyomek:
Ha én is el tudom intézni a dolgom akkor, ha tilosban állok meg, megtehetem? Vagy melyek azok a szakmák pontosan akik igen, és kik aki már nem? (azt hiszem ez szabályozva is van, valami villogó fényekkel van összhangban)

Alex3000 2009.03.26. 10:41:27

Nincs igaza a kedves szállító cég tulajdonosának, méghozzá azért, mert a szabályok mindenkire vonatkoznak, ha ez nehézséggel jár, akkor is!!! Szerencsére még nem mindenki gondolkozik úgy mint a szállító cég embere, de gondoljunk bele ha mindenki cseszne a szabályokra, milyen káosz lenne az utakon? Abban viszont igaza van, hogy a hatóságok sem tesznek meg mindent, hogy megegyszerűsítsék a városban az életet, ők is hibásak.

Kakimaki 2009.03.26. 14:44:06

Az egész tényleg csak megértés kérdése lenne.
Biztos került már mindenki csinált már szabálytalan dolgot.
az egész kép csak poénos mondjuk azért a posztíró helyében legalább a rendszámtáblát kiszedtem volna paintal hogy szerencsétlen fuvaros ne szívja meg.. Ő sem tehet róla hiszen mindenhova időre kell szállítani és rohadtul nemm fogja érdekelni a vevöt hogy azért késett mert parkolóhelyet keresett de csak egy másik kerületben talált...
És a vevö panaszt tesz és azért is a fuvaros fog szívni..

Kakimaki 2009.03.26. 14:45:20

a második sorban a "Biztos kerult már" nem kell oda :)

Mert mi betartjuk a játékszabályokat! 2009.03.26. 16:02:18

Kedves Komment-et írok!

A fenti eset megtörtént, ez vitathatatlan. Nem kívánok a továbbiakban kifogásokat keresni, hibáztunk, hangsúlyozom hibáztunk.
Amennyiben a történteknek bármilyen hatóság részéről, bármilyen következménye van vagy lesz, állunk elébe! Vállaljuk a hibáinkért a felelősséget! Következetesek vagyunk, és ha már az eset megtörténtén nem is tudunk változtatni, akkor a következményekkel kapcsolatban tartjuk magunkat a jelmondatunkhoz: "Mert mi betartjuk a játékszabályokat!"
A KRESZ nem játék, ettől függetlenül betartjuk! Természetesen vannak olyan élethelyzetek, amikor a be nem tartása elkerülhetetlen! Viszont, ha elkerülhetetlen, akkor sem úgy tesszük, hogy azzal bárkit akadályoztatnánk a haladásában vagy esetlegesen veszélyhelyzetbe sodornánk.

Nagyon sok tanácsot kaptam és kapok az áruszállítással kapcsolatban Tőletek, amit nagyon köszönök.

Üdvözlettel:

a Fair '33 Kft. tulajdonosa

Kakimaki 2009.03.26. 16:07:37

@Mert mi betartjuk a játékszabályokat!: Megkérdezhetem hogy mi lett a fuvarossal?
Együtt érzek vele. Nekem is van sok fuvaros ismerösöm és nem kellemes ilyen helyzetbe kerülni....

Rav Antal 2009.03.26. 16:09:57

@Mert mi betartjuk a játékszabályokat!:

Khm. Ez még viccesebb hozzászólás, mit az első. A be nem tartása elkerülhetetlen = lusta a szállító? A fenti két kép alapján akadályozta a járdán haladókat és veszélyhelyzetbe sodorta a vezetőket, zebrán átkelő gyalogosokat.

Üdvözlettel:

Egy tahó gyalogos, aki a járdán szeret menni

Rav Antal 2009.03.26. 16:10:57

@Kakimaki: Képzeld, mostantól CIPEKEDNIE kell. Ezt a megaláztatást! Fuvaros létére legalább 50 métert kell majd gyalogolnia!

Azannya!

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.03.26. 16:11:48

"A KRESZ nem játék, ettől függetlenül betartjuk!"

ez szinte süt a képről is! :DD

Kakimaki 2009.03.26. 16:12:33

@Rav Antal: Nem akarlak megsérteni de a 2. képen tisztán látszik hogy van vagy 1m széles járdarész amin kényelmesen el lehet férni...
Ha pedig ez gondot okoz ajánlom a fogyókúrát

Kakimaki 2009.03.26. 16:18:55

de legalább annyit értsetek meg hogy ha nem ér oda mmindenhova időben akkor az állásával játszik.. Tehát ez az egész nem 50m gyaloglás kérdése...

alte trottel 2009.03.26. 16:39:03

@Mert mi betartjuk a játékszabályokat!:
Kedves Tulaj, ebből te itt nem jöhetsz ki jól.
Biztos lehetsz benne, hogy itt senkinek nem VELED van baja, a céged létéről sem tudott eddig a többség, hanem pont TE kerültél a célkeresztbe egy véletlen folytán és rajtad verjük le mindazt a bosszúságot, amit a különféle szállítók és "csak úgy" szabálytalanul várakozók okoznak nekünk nap mint nap.

Többen az ide írogatók közül gyakran járunk Európa szerencsésebb fekvésű tájain és idegesít minket, hogy az ott régóta jól bevált módszerek hazai bevezetésének nem csak a reménye se látszik de az se, hogy akiket mindez a legszorosabban érint legalább valamicske halavány jelét adnák a változtatás szándékának.

Békávé 2009.03.26. 16:56:24

@Mert mi betartjuk a játékszabályokat!:

Tisztelt névnélküli Tuljadonos!

Természetesen vannak olyan élethelyzetek amikor a közlekedési szabályok be nem tartása elkerülhetetlen. Pl. veszélyhezet elkerülése, veszélyhelyzet elhárítása. Véleményem szerint a fenti esemény nem sorolható ezek közé. Így javaslom, hogy egyszerűen kérjen bocsánatot. Nem kell magyarázkodni.

Rav Antal 2009.03.26. 18:32:39

@Frederic Hanry: Micsoda? Nem olvastad a kommenteket? Fennállt a veszély, hogy tizenöt - mit tizenöt? húsz! - métert kell gyalogolnia a sofőrnek. Ezt a veszélyhelyzetet csak így tudta hárítani.

Rav Antal 2009.03.26. 18:34:52

@Kakimaki: De én a két másfél éves gyerekemmel kézenfogva akartam ott elmenni. Járdán amúgy sem állhat meg kisteherrel, SOHA. Még rokkant se.

Kakimaki 2009.03.26. 18:47:31

@Rav Antal: Én megértelek téged is de csak arra kérrlek hogy egy pillanatra gondold bele magad az Ő helyzetébe. Nem hiszem el hogy te soha semmi szabályt nem hágtál még át. Pl.: biztos mentél át már akár gyalog akár autóval piroson.... De mindegy nem ez a léyeg. Csak gondolj bele, hogy jó ő most hibázott, te nem tudtál elmenni a két gyerekeddel mellette de ő meg lehet hogy elvesztette a munkáját és az ő két gyerekének meg nem lesz mit ennije...
Ha meg keresett volne egy normális parkolóhelyet akkor meg valószínü hogy késik a fuvarral ha nem is ezzel akkor a következövel és akkor szintén valószínü hogy kirugják. Én megértem őt és a helyében valószínü hogy én is hasonlóan cselekedtem volna.....

Rav Antal 2009.03.26. 19:25:36

@Kakimaki: Ez az ember tőled lop. Nem fizet a parkolásért. Járdára parkol, tönkretéve azt. Ezt is tőled lopja el. Mint te is elolvashattad, a kérdéses helytől 15 méterre van egy kizárólag rakodás céljára fenntartott, SOROMPÓVAL ellátott parkolóhely.

Nem hiszem, hogy az a 15 méter annyi időt elvesz az életéből, hogy emiatt kirúgják.

cso zsi 2009.03.26. 23:07:54

A fényképen jól látható, hogy a jelzőlámpa pirosat mutat.
Nem látható viszont, hogy az utca bal oldalán, a szállodával szemben az épületfelújítási munkálatok miatt hónapok óta képtelenség megállni. (Apáczai Csere János utca még kétirányú szakasza)
Szájkaratésoknak meg tényleg ki kéne próbálni, milyen lehetőségeik vannak az áruszállítóknak, és az iparosoknak a fővárosban.
Ha mereven ragaszkodunk a szabályokhoz (mert úgy fair), akkor lehet, hogy a kerületben nem találsz olyan helyet, ahol a rakodást elintézed.
Található ugyan a Szende Pál végén egy sorompóval lezárt terület, ami egy vendéglátóipari egység terasza, és elképzelhető, hogy a szálloda számára lehet ott rakodni is.
Akkor most a szállodával szembeni üzletek valamelyikébe próbáljatok meg szabályosan árut szállítani.
Valamint a napi 10-15 (ha nem több) címet teljesíteni úgy, hogy nincs árukeveredés, nem szól az ügyfél, hogy "ne 2-re jöjjenek, hanem fél 4-re", az árut be lehessen lökni egy kapun (nem kell átnézni, mert tökéletes a szállítmány), és utalással fizetnek.
Ami pár késés, vagy elmaradás miatt kp-s lesz úgyis.


Nem védem, mert szabálytalan.
De a környéket ismerve ott talált akkora helyet, ahol a kocsival meg tudott állni.
Ekkora autóval mélygarázsokba nyugaton sem (Németország, Hollandia) lehet beállni.
(A "hülyemagyar" jól mutatott az amszterdami IKEA teherparkolójában a magyar rendszámos bérfurgonnal, miközben irodafelszerelést vásárol az áruházban)

Ahol mostanában dolgozgatok, árut hoztak nekünk.
A környék viszonylag közel a fenti esethez, de keskeny, egyirányú utca, kétoldalt parkoló kocsikkal, kijelölt rakodási terület nincs, hasonló esetnél a fizetőparkolóból lopunk a felújítás alatt álló irodaház előtt.
Amennyiben az egy négyzetkilométerre eső rokkantigazolványok nem haladják meg a fizető autókat.
Márpedig van olyan nap, hogy a 25-30 autónak több mint a fele tolókocsis papírt tart a műszerfalon.
Teherautó megjön, hoz 3 köbméter, nagy terjedelmű, de viszonylag könnyű árut.
Még meg sem áll, rárontunk a gépre, hogy hamar kirámoljunk, ne nagyon tartsuk fel a forgalmat.
A ponyva felhajtásánál tartunk, amikor a mögénk érkező hölgyautós kiszól, hogy nem lehetne-e elállni előle egy kocsibejáróba. (Alapvetően igazat adok neki, én is rühellem, ha engem tartanak fel, de a kocsibejáróba a parkoló kocsiktól az ő dodzsemje sem fért volna be.)
3-4 perc alatt végeztünk, még a harmadikként odaérkező Zónataxis sem dudált...
(A kézikocsit emlegetőknek megajánlanám a 2x1,2 méteres gipszkarton táblákat, mintegy 40-50 darab jött ugyanide nemrég.
Vagy esetleg a 48 kilós 1000 méteres informatikai kábeldobokat, amiből 60 db kerül felhasználásra.)
Lehet jönni, van igény az erőre, de csak ésszel.
:)))

Alex3000 2009.03.27. 08:46:50

@Kakimaki: mindenki magából indul ki nem igaz? Legközelebb majd én is felállok a házad előtti járdára, 1 métert hagyva a kapudtól és ha el akarsz menni, majd sírok neked, hogy az állásom van veszélyben, de te ezt nyugodtan és megértően fogod venni, nem igaz?

Békávé 2009.03.27. 09:43:04

@cso zsi: Ez az! Kifogás az mindig van...

Mi lenne ha az alatt az idő alatt amíg az ilyen emberek kigondolják a kifogásaikat, inkább azon agyalnának hogy az ilyen helyzeteket, hogy lehetne megoldani. Többre mennénk.

@Kakimaki: Mi van ha járdán meg pont nem bír tovább menni egy kerekes székes ember aki történetesen épp a munkahelyére igyekszik? Kikerülni szerencsétlen nem tudja a padka miatt. Elkésik. Kirúgják.
Vagy mi van ha egy anyuka a babakocsival nem fér el? Megpróbálja kikerülni. Jön egy barom és elüti.
Vagy mi lenne ha mindenki figyelne a másikra, hogy ne okozzunk egymásnak kellemetlenséget?

Jó tudom ez baromság...

Rav Antal 2009.03.27. 10:04:58

@cso zsi:


"Nem védem, mert szabálytalan." Akkor miért véded?

"A kézikocsit emlegetőknek megajánlanám a 2x1,2 méteres gipszkarton táblákat, mintegy 40-50 darab jött ugyanide nemrég."

Novemberben 37 darabot vittem fel egyedül a másodikra, kb. 130 méterre az ajtótól találtam szabályos parkolóhelyet. És nekem nem is ez a munkám...


Vagy esetleg a 48 kilós 1000 méteres informatikai kábeldobokat, amiből 60 db kerül felhasználásra.

50 kilós betonzsákokból 41 darabot szintén a másodikra, ezt egy kicsit közelebbről. És ez sem a munkám.

Lunitari 2009.03.27. 12:09:03

@cso zsi: Az a baj, hogy erő van, de ész nincs ;) Máshol is megoldják a kábeldobok és egyéb termékek kiszállítását szabályok megszegése nélkül....ennyi.

cso zsi 2009.03.27. 20:11:15

Mint írtam, mi is megoldottuk némi szabálytalanság árán, ugyanis nem kértünk területfoglalási engedélyt, de a közelben felszabaduló parkolóhelyeket mások számára használhatatlanná tettük.
@Lunitari: Mesélj, biztos tudsz valamit.
@Frederic Hanry: Ugye te is az íróasztal mellől osztod az észt, és gőzöd nincs a való életről, vagy te vagy a hibátlan autóvezető, mert utóbbi esetben minden tiszteletem a tiéd.
@Rav Antal: Részvétem, akkor azért sejthető, hogy miről is van szó.
Tényleg nem védem, magam is kerülöm az ilyen helyzeteket, és amióta sms-ben lehet parkolást fizetni (szerződés nélkül is), azóta nem kell rohanni a kocsihoz munka közben.
Ami miatt úgy tűnik, hogy védem, az az, hogy egyáltalán nem lehet 150 méteren belül szabályosan megállni az adott helyen. Hogy egy kezdő, vagy helyismerettel nem rendelkező sofőr hogy oldja meg, az ennek a blognak a tárgya is lehet.
Van egy áruterítő cég, ahol sofőrhiány esetén néha besegítek. A korábbi sofőr összeszedett pár autópályabírságot, mert nem ismerte az adott egység díjmentes megközelítési lehetőségét.

Kakimaki 2009.03.27. 20:37:36

@Frederic Hanry: @Babu2000:
Elismerem hogy hibázott a sofőr de ez nem akkora hiba hogy ezért kirugják...
@Rav Antal: Ja és szerinted a munkanélküli segélyt honnan fogja kapni ha nem a mi adónkból? Inkább ne fizessen parkolási díjjat én azt mondom....
Ráadásul így ő sem fog adózni az állambácsinak szóval 1000x szarabbul jártunk....

molnarldavid 2010.08.03. 21:54:05

"ucca" Te meg inkább olvasgass egy nyelvtankönyvet.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása