Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Majdnem elgázolt, mert lefotóztam

2009.05.21. 10:09 :: SilentSound

Autó Néző rutinos blogolvasó, ezért feltűnt neki, hogy egy sportautóba nehezen száll be és ki egy mozgássérült, ezért elkezdte fényképezni a furcsa helyzetet, amikor is megjelent az autó tulajdonosa, akin egy kicsit sem látszott, hogy szenved attól, amiről amúgy papírja is van. És csak ezután jött az izgalmas rész...

Kedd reggel, Soroksári úti Obi parkolója. Felbőgetett motorral érkezik egy autó, szüksége is van rá, mert különben annyira nem figyelnének  fel sokan egy ilyen Mercire. Sofőr fiatalosan kipattan (kora negyvenes, sportosan öltözött), bemegy az áruházba. Nekem csak kifele  jövet tűnt fel, hogy nahát, szegény ember mozgássérült, mert a nekik fenntartott helyen állt meg, ott is volt az erre feljogosító kártya, ahogy kell.

A mozgásán viszont inkább a gyakori teniszezés látszott, de napbarnítottsága alapján a vitorlázás is erősen valószínűsíthető. 20 ember közül 18-nál biztosan jobb fizikai állapotban volt. Ezt annyira viccesnek találtam, hogy le is fényképeztem az autót az igazolvánnyal együtt. Már éppen mentem volna tovább, amikor megérkezett a tulaj, és gondolom látta, mit csináltam, ezért odaszólt, hogy tetszik-e az autó. Az igazságnak megfelelően azt válaszoltam, hogy igen. "Engem is le fogsz fényképezni?" - kérdezte.

Megnyugtattam, hogy nem, de egyre jobban felhúzta magát, és én ugyan már távolodtam a kocsitól, ő meg szállt befelé, még elkezdett köcsögözni, majd egyre jobban üvöltve gyalázott. Szó nélkül otthagytam, de ahogy mentem át a parkolón, egyre erősödő, ismerősen felbőgetett motorhangot hallottam hátulról. Gondoltam, nem nézek vissza, ne örüljön.

De ekkor hangos dudaszó - korrektül használva, veszélyhelyzetre figyelmeztet: ugyanis Mercisünk egy határozott mozdulattal áthúzott a bal oldalra (én már majdnem az autók között), és minimum ötvennel vágtatott el mellettem úgy fél-egy méterre.

Dudált tovább is (innentől szabálytalanul), és demonstrálta, hogy mozgáskorlátozottsága a középső ujját nem érinti.Hát lényegileg ennyi. Nem hiszem, hogy igazán el akart volna ütni, bár átjött a szembesávba - a parkolóban egyébként talán 20 vagy 30 km/h a megengedett. Amennyiben rosszul ítéltem meg fürge mozgása alapján, és valóban mozgássérült, itt kérek elnézést tőle, de talán az autó fényképezésére nem kellett volna ennyire agresszívan reagálnia.

Egyetlen hangos vagy udvariatlan szót nem szóltam hozzá rövid eszmecserénk alatt. Mondhatta volna normál hangon, hogy figyelj, öreg, árnyékra vetődsz, tényleg időnként előjönnek komoly derékbántalmaim, rosszul esik, hogy csalónak nézel. Esküszöm, sehova se írtam volna be ebben az esetben, de a felesleges agresszivitása kételyeket ébresztett bennem. A képeket két változatban mellékelem, rendszámmal és rendszámot kitakarva - nem tudom, hogy mi a korrekt eljárás ilyenkor, ki szabad-e tenni felismerhető módon, bár az Indexen már láttam több hasonló esetet rendszámmal.

Ez most necces lehet, mert nem 100%-ig kizárt, hogy tényleg mozgássérült az illető (papírja biztosan van róla, ezt is üvöltötte két köcsögözés között), de iszonyúan meg lennék lepve, mert kifejezetten sportos volt a mozgása, az ilyesmi látszik az emberen, na. Rosszindulat lenne a részemről megjegyezni, hogy ha papírja van is, fogyatékossága nem biztosan?

De mondom, ezer bocsánat, ha tévedtem. A háttérben kitakart alak nem a tulaj.

201 komment

Címkék: autó hülye erőszak veszélyes parkolás mozgáskorlátozott

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minimálisan Szükséges Változtatás 2009.05.21. 10:32:55

@insert_click:

Jaaaaa!!! S ekkor jön a kromofág, százas szög, colos fejsze, no meg a jogrend felkent szent hittérítői, hogy az önbíráskodás nem megoldás.

Legközelebb lánctalpas dózerrel megyek a teszkóba...:-)

B! 2009.05.21. 10:34:13

Én is tudnék szerzni rokikártyát, ráadásul legálisan, hiszen bizonyos mértékű leszázalékolás felett igényelhető, van ilyen rokon. De. Használni csak akkor lehet legálisan, ha épp a szegény rokont szállítom, egyéb esetben tilos.
A teniszes ürge nyilván nem vót mozgássérült, max agysérült.

Dester 2009.05.21. 10:36:19

Kár, hogy nem volt a kezedben egy ásványvizes pakk, 9 kiló nagyot tud koppanni a szélvédőn, miközben elveszíted az egyensúlyod a félreugrás következtében. Vagy ha már Obi, akkor egy komplett fúrókészlet.

hottentotta 2009.05.21. 10:37:16

@Tézsé: Jajj, a tököm már televan az ilyen kommentektől, lánctalpas, kromofág, százas szög, ugyanmár...

Akik leghangosabban harsogják ezeket, azok lapítanak a fűben a legcsendesebben... :/

a JÓ 2009.05.21. 10:39:15

Sajnos alapszabály, hogy egy férfi nem tesz kárt egy másik férfi kocsijában. Pedig ezeknek min. vödör szar járna az elsőülésre

pulykamaki 2009.05.21. 10:43:31

Fitness Norbit is lekapták már rokikártyával parkolni.
Ebben az országban nem kell csodálkozni semmin, amit meg lehet tenni azt meg is teszik. Az ilyeneknek ez a farokhosszabító kompenzáció, mert máskülönben nem lennének érdekesek a világ számára, egy nagy nullák.

ToMorgan 2009.05.21. 10:44:21

Aki kurvának áll az ne csodálkozzon ha megbasszák.
A mercis ürge egy fasz volt, de te miért is fényképezgeted a kocsiját, ha nem akarod elküldeni a fotót valahova, hogy jól kibasszál a mercissel?

Richard Brinsley 2009.05.21. 10:46:25

Idijóta...:) Én ráugrottam volna a szélvédőre, és nem keltem volna fel... Velem miért nem történik ilyen?? A fene vigye el! Életem végéig kopasztanám az ürgét... Na jó nem, félretéve a viccet, mindenki a saját pecsenyéjét süsse. Asszem ha gazdag lennék én se lennék jobb mint a Mercis, ahogy sokan mások sem...

2009.05.21. 10:47:31

Az oké hogy tahó volt, de azért az is érdekes ember, aki elkezdi fényképezgetni a másik kocsiját ami őt úgy egyébként a világon semmiben nem akadályozza. Önkéntes rendőr-e vagy-e?

gandras 2009.05.21. 10:48:04

Gyilkossági kísérlet miatt rendszám alapján feljelenteni. Ha tényleg rokkant lenne, akkor nem anyázna, hanem mosolyogna az egészen.

Higany 2009.05.21. 10:50:12

KCD-118 KCD 118 KCD118

2009.05.21. 10:50:13

@gandras: Gyilkossági kísérlet... :)

Érdekes lenne bizonyítani a vádat.

Manyizga (törölt) 2009.05.21. 10:51:57

Engem ma a járdán "ütött el" egy autó a jobb oldali tükrével, mert nem akartam elugrani előle, miközben lendületből le kívánt parkolni félig a járdán. Remélem betört a tükör. :D

vivax 2009.05.21. 10:52:43

nagy kaland
ha lett volna vér a pöcsödben most nem lenne miről írogatnod, mert nem mernél magad ellen bizonyítékot szolgáltatni.

Manyizga (törölt) 2009.05.21. 10:53:07

@gandras: ha senki sem tesz semmit, akkor a tahók elérték amit akartak. A fényképezős kolléga legalább tett valamit, mégha nem is feltétlen hatásos dolgot. Te meg semmit sem teszel, ugye. :)

Fue · http://www.english-hungarian.com 2009.05.21. 10:54:46

Tézsé: A fénykép tetszik, jól fel lehet rajta ismerni :)

kovka 2009.05.21. 10:55:06

elég vicces ez a rokikártya dolog nálunk. Lasan mindenkienk lesz. És mivel senki nem törődik a problémával ezért a legnagyobb köcsögök élnek is a lehetőséggel h tahók legyenek(és rokkantkártya tulajdonosok.)

Labancz 2009.05.21. 10:55:42

4 szelepet diszktéten az ablaktörlőlapátokra tenni...
Upssz, lehet, hogy én voltam a mercis?! Mitfotózól kiscsákó???!!!

Minimálisan Szükséges Változtatás 2009.05.21. 10:59:56

@hottentotta:

Én nem harsogom ezeket, vázoltam a két jellemző hozzáállást.
Végül is volt még legalább két szabad hely, de a gyalogosveszélyeztetés, meg a parkolóban padlózás guillotine-díjas.

Dr Kangörény 2009.05.21. 11:00:00

Nagyon jó! Ezzel elbasztad a köcsög egész napját! :-)

Minimálisan Szükséges Változtatás 2009.05.21. 11:01:43

@Fue:

Úgy ám! Úgyhogy ne irigykedjetek a mergámra!:-)

szamarhegy 2009.05.21. 11:02:44

@vivax: Jogtalan előnyök igénybevételét sérelmezni, a nyilvánosság erejével nyomást gyakorolni, belül van a jogállami kereteken. Teli vérrel a pöcsben igazságot szolgáltatni nem sokban különbözik a kamu rokkant kártyás parkolástól. Egyébként meg nekem is teli van a hócipőm a 'hatóság' töketlenségével.

vivax 2009.05.21. 11:03:42

ezekkel a tehetős aranyifjakkal amúgy vigyázni kell, mert egyszer kaptam ám egy taslit ilyen mondvacsinált konfliktusból kifolyólag egy felfuxozott turbóbarna ötvenes yachttulajtól. aztán szolíd lökdösődés után, még el is hittem, hogy megbasz. valami jogászféle vót, mint utólag megtudtam, úgyhogy az ilyenekkel óvatosba.

mesekukac 2009.05.21. 11:08:39

lehet, hogy a felesége mozgássérült, és az obiban dolgozik pénztárosként, ő pedig csak elhozta munkába, akkor teljesen jogos mind a kártya, mind a parkoló-használat (mondjuk ennek esélye erősen a nullához konvergál)

vhm 2009.05.21. 11:09:16

vitorlázás, ez tetszik :D

Labancz 2009.05.21. 11:09:29

@vivax: Legközelebb legyen nálad gumi, biztos, ami biztos. :-)

bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.05.21. 11:10:33

1000x ismétlem magamat: úgy tudom, nem feltétlenül kell látható jele legyen annak, ha valaki jogosult a kártyára! Lehet pl. olyan gerincproblémája amivel _látszólag_ normálisan tud mozogni.

Egyébként meg, hogy ki jogosult...

"- aki a súlyos fogyatékosság minősítésének és felülvizsgálatának, valamint a fogyatékossági támogatás folyósításának szabályairól szóló 141/2000. (VIII.9.) Korm.rendelet 1.§-ának (1) bekezdésének értelmében látási fogyatékosnak; (3) bekezdése értelmében értelmi fogyatékosnak; (4) bekezdésének értelmében autistának; illetve (5) bekezdésének értelmében mozgásszervi fogyatékosnak minősül,"

A leírás alapján a 3. pont mindenképpen érvényes a mercisre.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2009.05.21. 11:13:28

@a JÓ: csak szólok, a vödör szar ott ült az első ülésen. :)

vivax 2009.05.21. 11:13:34

@Labancz: hát ja. gumi, meg kamera;)

_astronaut 2009.05.21. 11:18:51

annyit hozzátennék, hogy elvileg annak is lehet rokikártyája aki rokkantat szállít. Ez itt a gáz.

indapass90210 2009.05.21. 11:20:13

A gugli kedvéért:
KCD-118 KCD 118 KCD118 szamárszex

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.05.21. 11:22:29

@_astronaut: A sztoriból viszont az látszik, hogy emberünk nem szállított akkor épp semmilyen mozgáskorlátozott utast.

indapass90210 2009.05.21. 11:26:15

Mindenesetre a mozgássérült vs sportautót azért is nehéz megérteni, mert némelyikből még egy nem mozgássérült embernek is úgy kell magát kiszenvedni. Egy rendesebb terepjáró dettó, abba meg felmászni kell.

Timúr Lenk-e? 2009.05.21. 11:27:02

Remélem hamar csapágyas lesz a sok gázpumpálástól :D

aswa 2009.05.21. 11:28:43

@bécsi pszicho: Most őszintén, látott már _bárki_ ilyen többmilliós autóból láthatóan sérült embert kiszállni? Vagy ezekszerint mindenkinek "nem látható" gerincbántalma van? Nemár...

indapass90210 2009.05.21. 11:29:03

Egyébként nem biztos, hogy a vitorlázástól barnult le, a bodzaszedés is szóba jöhet, hiszen pont most van a szezonja!

2009.05.21. 11:34:08

Nem csoda, hogy ennyien elnek segelyen ha ilyen draga autot lehet venni rokkantnyugdijbol.

gyugyó 2009.05.21. 11:37:04

Én pl szoktam a nagyit vinni korházba, dokihoz ügyintézni stb. rokikártyával, ő jogosult. De volt, hogy visszaéltem a kártyával és nem jogosan használtam. De volt olyan is hogy a nagyi ügyeit intéztem fizetve a parkolásért.
Honnan tudod hogy nem a jogosultat vitte valahova vagy vásárolt neki stb??!?! Szóval mindenki törődjön a saját dolgával... Nem bírom az ilyen önkéntes rendőröket.
A rendőrség dolga ezt ellenőrizni

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.05.21. 11:39:59

@gyugyó: Ha vásárolt a mozgássérült rokonának az mióta jogosítja fel ilyesmire?
Egyébként meg ne legyél már ennyire naív, meg ne a söpredéket védd, épp eleget szívnak mások az ilyen gerinctelen (lehet, hogy ezért van neki a kártyája?) férgek miatt...

janikahhh (törölt) 2009.05.21. 11:40:16

Ne oltsátok már szegény rokkant buznyákot! Mert csak az lehet, ha női sportautóval közlekedik :) A mercédesz egyébként férfiaknak is gyárt sportautót, úgy hívják, hogy SLR :)

indapasssucks 2009.05.21. 11:40:40

a parkolás teljesen szabályos ahogy a kártya is, ha
1, van a családban mozgássérült,
2, a parkolás is szabályos ha a mozgássérültet hozza vagy viszi az illető.

ha a két feltőtel nem áll fent egyszerre, akkor csak egy újabb tapló.

kerékbilincset minden polgárnak!

kovka 2009.05.21. 11:41:19

@gyugyó: Hát azért vannak egyértelmű esetek. pl szerintem ez.

a rendőröről meg annyit h szeritnem van más dolguk is mint h az ilyen segdugaszok segdugasz dolgai után futkorászni. ezt ott kéne megállítani ahol kiadják neki a kártyát.

amúgy tényleg benne van a pakliban h nem volt tisztességtelen.
de akkor furcsálom a heves indulatokat. Aki ennyire idegbeteg az ne vezessen.

indapasssucks 2009.05.21. 11:41:37

amúgy ha parkolóban veszélyeztetett és van rá tanud, akkor mehet a feljelentés.

indapass90210 2009.05.21. 11:43:11

@gyugyó: el vagy tévedve bogaram, attól, hogy a nagyi ügyeit intézed, még nem leszel jogosult így parkolni. Jó vicc is lenne. Teszkós nagybevásárláskor, meg mozikor mindig venni egy doboz gyufát a nagyinak, oszt ingyen parkolni... Nem rendőrködött, csak lefotózta...

SsPL71 (törölt) 2009.05.21. 11:47:52

Szerintem, aki, ilyen látszólag egészséges mozgásszervi betegségben szenved, az ne legyen jogosult rokkant kártyára.

Aki bottal jár, vagy kerekesszékkel, vagy művégtaggal, az legyen jogosult, a többi köcsög parkoljon oda ahova az egészséges.

Nagy valószínűséggel állítom, hogy én is kaphatnék a derekam miatt ilyen kártyát, de nekem nincs rá szükségem.

Van még egy mondás: "Egészséges ember nincs, csak hosszan tartó diagnózis"

Ennyi erővel mindenkinek rokkant kártyát!
Szigorítani kéne a jogosultsági feltételeket!

kovka 2009.05.21. 11:49:25

Nem is értem mi ezen bonyolult. Józan ész. Ennyi. Nagyi rokkant viszed valahova, akkor ahzsnáld a kártyát h nincs nagyi veled akkor mi a retekért használnád?tök egyértelmű

Kovács Rambó Edömér 2009.05.21. 11:55:48

Ezt a faszit ismerem, ült már sitten kitartottságért és pedofíliáért. Egyébként az idősödő köcsögöket sem veti meg. Ismeri még valaki?

SsPL71 (törölt) 2009.05.21. 11:57:19

Nekem is volt, még a régifajta rokikártya a nagyim miatt, de nagyim se rokkant!!!

Miért is kap valaki a nagyi miatt mozgáskorlátozott kártyát, ha a nagyi nem mozgássérült csak olyan öreg, hogy nem képes már szinte mozogni önerőből?

Úgy tudom, hogy a csípőprotézises is kaphat rokikártyát, azon se nagyon látszik, hogy mozgássérült.

hallari 2009.05.21. 11:57:56

Édesapám nekem is rokkant, így számomra egyértelmű, hogy nála legyen a kártya. Ha velem van, használom, ha nélküle utazok, átlagemberként parkolok. Ez becsület kérdése.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.05.21. 12:01:17

Szerintem a Rokkant nagyit vitte balettórára, csak nem várta meg, addig elugrott valahova.

Armbar 2009.05.21. 12:05:21

Egyik közeli rokonom 100% mozgássérült, értsd segítség nélkül járni sem tud. Én gondoskodok róla egyedül. 30-cas erős fizikumú (sporttal kapcsolatos a szakmám is) állampolgár vagyok, aki rendszerint használja a rokikártyát ha hozza viszi az arra jogosultat. Ráadásul egy nem éppen régi bajor csodával. Nem kicsit bosszantó és szar érzés a sok megvető pillantás, miközben felmegyek az illetőért vagy éppen már eljövök tőle, és ki van pattintva a kártya. Jogosan.

Ezt kellene megérteni, hogy csak a sofőr személyét kell méregetni, beleillik-e a TB kedvezményekbe, hanem mint kísérő is használhatja, amikor kísér természetesen.

Végezetül ha valaki ilyenkor fotózgatna, szemtelenkedne lehet megpróbálnám felvilágosítani a tényekről, de van az a stílus amiért első körben középsőujj járna.

Rocko- 2009.05.21. 12:05:37

höhö, láttam én már itt rendôrt rokikártyát ellenôrizni, volt is meglepetés az utánfutós-létrás rokkantak közt. :)

währenßhöhleigkeitigchen 2009.05.21. 12:06:00

Én úgy tudtam, a mozgáskorlátozott parkolók a mozgáskorlátozottaknak kell, hogy segítsenek, kiszállásban-beszállásban. Ezért pl. szélesebbek is, közelebb is vannak a ki-bejáratokhoz, stb. Nem a kártya tulajdonlása a döntő, hanem hogy rászorulsz-e erre a segítségre.

A mercis különben min a szélesebb parkolóra szvsz rászorul, asszem ezeknek nagyon hosszú az ajtaja, oszt beleütközhet a szomszéd autóba, vagy korlátba,

vagy egy kulcscsomóba ...

vivax 2009.05.21. 12:07:14

nekem is volt ilyen mozgássérült kártyám, csak sziklmászás közben elvesztettem, a kurva anyját a világnak, azóta nem tudok rendesen parkolni

zsoci 2009.05.21. 12:10:52

Először is századszorra is:

Az igazolvány NEM feltéltenül kell a sofőrhöz tartozzon, csak a igazolvány tulajdonosának érdekénben kell használni.
Neked és ( senkinek sincs ) joga elbírálni azt hogy valaki épp mit csinál rokkatant igazolvánnyal, hiszen fogalmad sincs róla hogy: Kié az iagzolvány? Milyen betegségre kapta ? Jogosan használja-e ?.
Egy rokkant nem felétlenül csóró, nem feltétlenül féllábú stb.

Másodszor:

Ha úgy gondolod szabálysérétés történt hívj rendőrt, add meg a neved és várd meg az intézkedést. Minden ellenkez esetben egy szánalmas kis fröcsögő féreg vagy , aki még a nevét gyáva válallni. Az ilyet tényleg el kell ütni.

TH 2009.05.21. 12:11:05

@Armbar: gondolom a fenti eset azért nem ilyen, tekintettel arra, hogy nem hiszem, hogy a boltban hagyta volna a rokont az illető. Meg egyébként ha jogos a kártyahasználat, akkor az ember inkább elmagyarázza a másiknak, hogy mi a szitu, nem autóval kezdi üldözni. Szóval a fenti egyedet kár védeni, de én is ellenzem egyébként ezt a fényképezős divatot, mert tök értelmetlen.

megint 2009.05.21. 12:17:34

Rendőrök le sem xarják a dolgot, ez itt a gond

Armbar 2009.05.21. 12:21:54

@TH: egy szóval sem védtem. Sőt sokszor az ilyenek miatt nem tudunk parkolni. Ha épp rajtakapom az illetőt szóvá is teszem...

A jogtalan használóknak és a demagóg falkában ugatóknak egyaránt postáznám a lábseprűt.

kovka 2009.05.21. 12:30:51

Amúgy ez még haggyán! Mert van mellette még hely...de amikro zsúfolt helyen játszák meg ezt...na az a vérgenyóság (*feltételezem a jogtalan hazsnálatot ezuttal*)

nemuccaszoc 2009.05.21. 12:37:07

Ilyenokr nem kezdjen el szidalmazni az ember ugye.

Netuddki. 2009.05.21. 12:41:21

@indapasssucks: "a parkolás teljesen szabályos ahogy a kártya is, ha
1, van a családban mozgássérült,"

Hö? Mint a MÁV-os családi kedvezmény? Vagy mi?

Netuddki. 2009.05.21. 12:44:49

@zsoci: "csak a igazolvány tulajdonosának érdekénben kell használni."

Vagy inkább kellene. Amíg el nem kezdik szénné büntetni az ilyeneket, addíg nem változik semmi.
Az, hogy meg miért nem teszik? Lehet találgatni.
Persze ehhez talán a rendőrök háza táján kéne rendet tenni.

a kertész tömlővel 2009.05.21. 12:46:46

KEZDENEK UNCSIK LENNI A ROKKANT STORY-K!
v ez a parkolj.blog.hu? :)

szalmaegér 2009.05.21. 12:55:48

Hogy az anyukáját bassza meg az összes olyan önkéntes rendőr, akinek nincs más gondja, mint az, ki használ rokikártyát.
Szerencsétlen nyomoroncok vagytok mindannyian, kívánom, hogy életetek legnagyobb sikerként könyvelhessétek el azt, amikor lefotóztok egy hasonló esetet.
Arra azért kíváncsi lennék, mi jár lyenkor a fejetekben. Mit gondoltál te szerencsétlen, amikor ezt a fotót elkészítetted? Milyen érdemrend lebeg a hozzádhasonló lúzereknek ilyenkor a szeme előtt?
Mondd, apu, anyu, Józsi bácsi még ma is feljelenti a szomszédait, vagy ezt a szép szokást is te viszed tovább?

Silverf@x 2009.05.21. 12:59:06

Szerintem is unalmas már ez, beletörődhetnénk már, hogy ez nem az az ország.

indapass90210 2009.05.21. 13:07:43

@Silverf@x: így van, hüje a posztoló, hogy lefényképezi a nyilvánvalót ezredszerre is, és ezért tart ott az ország, ahol!

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.05.21. 13:09:31

zulu,

nem, nem önkéntes rendőr, de te valószínűleg sima rendőr vagy a rendkívül elmés hozzászólásod alapján.

kis gyökér.

szalmaegér 2009.05.21. 13:14:27

@Ló Béla Lóbál:
Na, legalább így szép lassan összeáll a lúzerbrigád névsora.
Gyerünk fiúk, iratkozzatok gyorsan fel még többen!
BKV ellenőrök, polgárőrök, önkéntes rendőrök, ide, ide!
Mutassátok magatokat, osszátok szét azt a kevés eszeteket köztünk, szemét kulákok között!
Jaj gyerekek, de szar lehet ilyen pitiánernek lenni. Bár, lehet, hogy van, akinek ez fel sem tűnik?

vazze... 2009.05.21. 13:18:10

engem csak az idegesít az ilyen nyomorultakban, hogy ha már 10-20 millás autókkal jár, férjen már bele az az évi 100 ezer pakolási díj vazze...

Ha meg véletlen kutyaszart kap az ajtóra vagy egy sertészsír meg az üvegre akkor meg csodálkozunk

indapass90210 2009.05.21. 13:21:49

@szalmaegér: fel sem tűnt, hogy valaminek fel kellett volna tűnnie!

esef 2009.05.21. 13:23:28

@SsPL71 2009.05.21. 11:47:52:
Akkor lennél olyan szíves és fuvaroznád anyámat? Neki térdprotézise van, ránézésre csak onnan mondod meg, hogy valami gubanc van, mert 50 m-t még bír menni, de 150 m-t már nem. Ha egy helyben áll/ül, vagy éppen kiszáll az autóból, akkor meg nem mondanád.
De ha már olyan kedves vagy, akkor a tartósan beteg/fogyatékos gyerekeket (egyes esetekben nekik is jár) is vihetnéd helyettem fejlesztésre. Hidd el, rohadtul nem mindegy, hogy az épület előtt állsz le vagy két sarokkal odébb...

Ha elviszem anyámat, nagyanyámat és a két fiamat, kitesszük a szélvédő mögé a 4 kártyát, akkor a te fajtád szerint én vagyok a köcsög, ugye? Hidd el szívesebben parkolnék kártya nélkül...

@_astronaut:
Igen, használhatja a mozgásában korlátozott személy kártyáját. Az a rokkant, aki rokkantkártyának hívja. Csak az agyilag.

@Armbar:
Az a baj, hogy a bajor és a sváb gyártású autók tulajdonosainak 90%-a vette/lopta/"szerezte" a kártyát.

@kovi1970:
Az iker fiaimnak mindkettőjüknek van. Bármelyiküket vihetem bármelyik kártyával, meg is nézheti a képet a közterület felügyelő és a rendőr is, úgysem jön rá, hogy azé a gyereké-e a kártya.

OffshoreCompany (törölt) 2009.05.21. 13:23:59

Kár hogy nem hajtottak keresztül a posztolón a kis fényképezőjével együtt. Szarjon sünt az összes önkéntes nyomorék rendőr. Ha meglátnám hogy engem fotóznak, az is biztos hogy szétverem a fejét.

Hanzi 2009.05.21. 13:23:59

Férfiember SLK-ban?

Buzi-e vagy?

SLK,206CC meg az ehhez hasonló matchboxok műkörmös,magassarkú szandis légynapszemüveges nőnemű egyedeknek való.

Gazz 2009.05.21. 13:24:35

De most tényleg, hogy várja el tőlünk az állam, a kormány, satöbbi, hogy legyünk becsületesek, amikor minden nap látunk mozgássérült igazolványos sportautókat, és basznak bármit is tenni ellenük?
Azért legyek becsületes, hogy az ilyen hiénák könnyebben tudjanak élősködni?
Kromofágot a mocskos féreg kocsijára!

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.05.21. 13:27:42

Legyen ez egy jóslat, ami valóra válik, és jövőre már jogosan áll be ugyanide...:)

mr_x 2009.05.21. 13:29:52

@aswa: "Most őszintén, látott már _bárki_ ilyen többmilliós autóból láthatóan sérült embert kiszállni?"
A multkor Oxfordban lattam egy fekete 5-os bmw-t beallni az egyik nagyaruhaz elott a tolokocsis parkoloba.
Sotetitett uveg, tuc-tuc zene, borfej, kigyurt felsotest, aranylanc, szoval minden tipikus "mozgasserult".
Gondoltam megkerdezem tole, latta-e a tablat meg a felfestest.
A kocsiajto pont nyilt is amikor melleertem, de ahelyett hogy kipattant volna elkezdte az anyosulesrol eloszedni a kerekeket, es rakni ossze az alkatreszeket.
Szoval van ilyen is.

Archenemy 2009.05.21. 13:30:02

Húbazmeg nem hiszem el, hogy vannak, akik azt tartják köcsögnek, aki egy szabálytalanság ellen foglal állást...


ezérttartittazország!

sutyerák 2009.05.21. 13:30:29

A dujvi Tesconál is rendre látni ilyesmit,:egykilencvenes negyven körüli,de még keresztben is áll be a rokiparkolóba a cirkáló fenevadjával.
Sokszor azt hiszem,hogy az ilyen feltünősködők a kis csutfaszok,aki mutatni akarják,hogy valakik.
Ugyanakkor érdekes,hogy látok néha igazi nehézgyerekeket,akik viszonylag,-bár valószínűleg turbózott,-nem feltünő autókkal normálisan parkolnak.
Multkor egy vásárlás esetén 3-at is láttam és csodálkoztam is,hogy néémáá ezek is itt vásárolgatnak?
(boldogult fiatalkoromból tudom,hogy maffiozószerűek.vagy voltak)

gyugyó 2009.05.21. 13:31:07

@Dövan: Igazad van, nem is akarom védeni a mercist, de akkor sem értem miből jön az ki hogy ő most nem jogosult a használatra. Azért mert sportos? És ha ő is a nagyit vitte muskátliért az obiba? Szóval a posztírónak csak annyit irigylem a gondjait, meg hogy van ideje másokat lesni mit csinálnak. A mercis meg egy k.csög parasz.

TH 2009.05.21. 13:35:49

@gyugyó: és aztán ott is hagyta a nagyit a muskátlik között, ugye?

sutyerák 2009.05.21. 13:37:31

@gyugyó: Mondom! Multkor még bagóztunk a tesco parkolójában és az egykilencvenesen röhögtünk,hogy na,itt a roki.(olyan 20millás Audi lehetett.)
Az meg nézett,mint aki nem érti min röhögünk.
Csak a mi melósruhánk meg nagyon hasonlít a rendőri gyakorlóhoz,-hihi.

Gergow · http://gergow.wordpress.com/ 2009.05.21. 13:38:16

Érzem, hogy le leszek hurrogva, de azért leírom.

Vonatkoztassunk el a mostani esettől.
1. Gazdag ember is lehet rokkant. (Én egyik sem vagyok)
2. Nem rokkantnak is lehet rokkant kártyája, ha rokkant embert szállít. (Persze a szabályok ugyanúgy vonatkoznak rá, azaz csak akkor használhatja, ha ott a rokkant is.)

A sztorira meg annyit, hogy lehet hogy jogosan használta, de akkor is bunkó volt a sofőr!

aszfaltbetyar 2009.05.21. 13:39:25

hülye a postoló...

szegény ember hátába belehasított a fájdalom azért ordított, aztán görcsberándult a keze is és a lába is ezért dudált, és kapta rád a kormányt

aszfaltbetyar 2009.05.21. 13:40:21

@ZL Gergow: persze és a jézuska hozza az ajándékot

sutyerák 2009.05.21. 13:42:46

De a legjobb,amikor a mercis tarkaruhások beállnak a Spar kijáratához a zebra részre és ott nyomatják a lákódálmást,körben támaszkodva és várva a gádzsékat.

sutyerák 2009.05.21. 13:44:34

@ZL Gergow: Igen,ez így van.
Csak nem valószínű ezeréves előítéleteink és tapasztalataink alapján.

gyugyó 2009.05.21. 13:44:35

@TH: tudom én, hogy nincs benne logika :)

autónéző 2009.05.21. 13:45:41

@gyugyó: De hát nem a nagyit vitte. Írtam a beküldésben, hogy láttam, amikor megérkezett, egyedül volt. Egyedül is ment el. És azt is írtam, hogy ha ő tényleg mozgássérült, csak aznap éppen jó formában volt, akkor bocsánat, nem volt jogos az észrevételem. De ettől még nem kellett volna ennyire agresszívnak lennie, még akkor sem, ha zaklatásnak vette a fényképezést. Az már más kérdés, hogy kb. öt méterrel kellett volna többet gyalogolnia, ha szemben parkol, mert volt elég hely kedd reggel.

joszip 2009.05.21. 13:46:01

Persze, minek szóvá tenni, amikor pld. Afrikában éheznek! Nem önmagában a szabálytalanságról van itt szó kéremszépen, hanem az iszonyú kontrasztról. A szerencsétlen mozgássérültek - akik fogyatékosságukból kifolyólag valószínűleg anyagilag sem állnak túl jól (hacsak nem valami kompjúterzsenik) - helyét egy kifejezetten sportos csávó használja kifejezetten nem olcsó merdzsóval. Habár itt egy piaci szereplő (OBI) maszek parkolójában történt az eset, és mint ilyen le is szarhatnánk, de ami fotózásra késztet az az, hogy pontosan ugyanez meg nagyban is, az adóforintjainkkal. Fizeted, mert elhitetik veled, hogy enélkül összeomlana a TB vagy akármi, közben meg arra kell, hogy legyen mit ellopni. Csak azt ugye nem lehet lefotózni.

TH 2009.05.21. 13:46:20

@gyugyó: na, hát mivel egyrészt ez valószínűtlen, másrészt meg mert ennyire felháborodott a fotózáson, gyanítható, hogy rohadtul nem jogosult az illető a kártyára. És ez gáz, főleg, hogy tök fölöslegesen foglalja a rokihelyet mások elöl.

pistii 2009.05.21. 13:48:08

Itt is buziznak egyesek? Nem unalmas?

aszfaltbetyar 2009.05.21. 13:48:54

@autónéző: lehet rokiért ment volna csak nem jó OBI-hoz ment, lehet keveri a praktikkerel :)

joszip 2009.05.21. 13:49:33

Nekem a haverom rendszeresen odaáll, tök ciki. De nem szól senki érte, és pontosan azért nem, mert ebben az országban soha senki semmiért nem szól, mert mindenki valahol valamilyen szinten lopcsalhazudik. Ha valaki mégis szóvá teszi (ugye minden változás alulról indul, kicsiben), annak meg leordítják a haját.

Alex3000 2009.05.21. 13:49:35

Jaj, kedves posztíró, csak nem gondolod, hogy rokkant. Nehogy neked legyen lelkiismeret furdalásod Szerintem helyesen cselekedtél, sőt becsületre méltó, hogy végre van valaki, aki nem hagyja szó nélkül az ilyen helyzeteket!!! A csávó vagy vette, vagy valamelyik rokona, barátjának a kártyáját használja, ennyi. A viselkedéséből pedig látszik, hogy a kocsit tisztességes munkából szerezte.

sutyerák 2009.05.21. 13:50:55

@autónéző: Gratula a bátorságodért! Én,mint bszri,ha egyedül lennék le sem merném fotózni.
Mondjuk azért vettem egy olyan gépet ám,aminek a képén meg tudom nézni,hogy a 200 méterre lévő kukába kidobtak-e egy sörösdobozt.
Majd ha értek a képfeltöltéshez,akkor lekapom én is az ilyen gátlástalanokat.

agent_x 2009.05.21. 13:51:13

KCD-118 KCD 118 KCD118 incest

sutyerák 2009.05.21. 13:52:11

@joszip: Én a haveromnak szóvá tenném.

Ottopappa 2009.05.21. 13:53:53

"Lehet, hogy jogosult volt a rokikártyára..." Istenem, de egy naiv majom, aki ilyeneket irkál! De főleg tuti jó emberismerő!

sutyerák 2009.05.21. 13:53:57

Bár az én haverjaim nem állnának oda.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.05.21. 13:54:27

@Babu2000:
Igen, szeretem azokat az embereket, akik 19-20 éves korukra már annyit dolgoztak becsületesen, hogy 20-30 millás kocsikkal rohangálnak.

joszip 2009.05.21. 13:54:30

@sutyerák: szóvá tettem de magyarázat mindig mindenre van. Odaáll, mert úgysem jön ide mozgássérült arra a 15 percer meg ha jön is, úgysem ő vezet, és majd a sofőr kiteszi a bejáratnál, stb stb, mindig mindenre van magyarázat. Ahelyett, hogy egyszerűen sétálna 30 méterrel többet.

sutyerák 2009.05.21. 13:55:35

@Ottopappa: Igen,-és a rokikártyás még le is üldözhet gyalogost a zaszfaltról.
Mindig megjelentek ilyen ördög ügyvédjei.

Herrera kapitány 2009.05.21. 13:56:01

Szerencse, hogy az igazság fényképezős bajnokai sosem pihennek :)

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.05.21. 13:56:23

Jók a képek, még ilyeneket, sajnos van több is még!

sutyerák 2009.05.21. 13:59:43

@joszip: Igy van! Tegnap beszélt egy ember a rádioban,aki teherautosofőr és perben áll a munkaadójával,mert nem ment be 3,5tonnás övezetbe a nehezebb autoval,áruszállításkor.
Azt mondta rádióban,hogy a rendőrvizsgáló szerint be kellett volna mennie,mert ugyis a munkáltatóját büntetik meg.
Majd utánanéznek,-de röhej az egész.

sutyerák 2009.05.21. 14:04:03

Na,odébbállok kicsit,-további szép napot mindenkinek!
ui.:ne legyetek türelmetlen sofőrök és az autóut nem is versenypálya!

Lacka929 2009.05.21. 14:07:48

OBI parkolókban előszeretettel parkolnak gyerekülés nélküli nagyértékű autók és kisteherautók a gyerekes helyekre. Meg kisteherautók a mozgássérült helyekre.

elmoro 2009.05.21. 14:13:23

van nekem egy A4-esem. nem audi. magamnál szoktam tartani, szükség esetére. sokszor van szükség esete. olyankor odatűzöm a megfelelő automobilra, hogy mindenki jól lássa. a szöveg a következő:

gratulálunk! ön elnyerte a nap tahója kitüntető címet!

mostantól megvárom, míg kijön és katt! sztárfotó a nap tahójáról. és mehet a velvetbe, mondjuk. :)

vivax 2009.05.21. 14:14:33

Hagyjad már az ilyen vérgeciket, biztos 16 rokkant van a családban, és ő fuvarozza őket, vagy olyan fogyatékossága van, ami nem látszik/1értelmű.
persze persze jajaja, annyi van belőlük, mint a szemét. "Csak a tájban gyönyörködöm biztos úr itt a háztetőn ezzel a mesterlövész puskára szerelt nagy állat céltávcsővel, teccik tudni ezzel sokkal jobban látok, itt az orvosi igazolás." A rászorulók, meg bizonygatni kényszerülnek igazukat. Röhej.

Dr.Bio74 2009.05.21. 14:25:38

Sikerült felbaszni az agyamat.
Sok sutyerák, " én egy jó csávó vagyok" debil barom, aki szerint a posztoló egy önjelölt rendőr utánzat, aki bele mert gázolni valaki személyiségi jogaiba.
Kivánom akkor se foglalkozzanak veletek, ha történetesen teljesen szabályosan haldokoltok az árokparton.
Sajnálom, hogy a posztoló nem King-kong testierejével bír, és így nem tudta ráorigamizni a mercis csávora a kasznit. És sajnálom( figyelj valamelyik nagyokos feljebb, hogy teljesen értelmetlen rendőrt hívni ilyen esetekben, mert lófaszt nem tesz, sőt még a hívó fél fog a rosszabbik oldalára kerülni a tömlőnek.

Amúgy a kromofág rohadt drága.

TBone 2009.05.21. 14:29:37

Ilyet miert csak a szlovakoknal lehet? Nalunk miert nincsenek ennyire tokos rendorok/kozteruletisek?

halbot.haluze.sk/?id=4537

Bit Rot 2009.05.21. 14:32:37

@Armbar:
"Ráadásul egy nem éppen régi bajor csodával. Nem kicsit bosszantó és szar érzés a sok megvető pillantás, miközben felmegyek az illetőért vagy éppen már eljövök tőle, és ki van pattintva a kártya. Jogosan."

Ja, csak éppen te egy vagy a millióból, és a többi 999 999 köcsög, ezért téged is annak fognak nézni.

Ne használd a rokkantkártyát, vagy cseréld le az autót :-)

De tényleg: ha autóra tellik (bajor csoda), akkor egy 50-100 Ft-ost drága lenne bedobni az automatába?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.05.21. 14:33:42

@Bio74: http://festekaruhazak.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=1495&category_id=69&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=3

Ottopappa 2009.05.21. 14:35:27

@sutyerák: @efes: Úgy értettem, hogy akinek nem esik le, hogy az ilyen barmok véletlenül sem jogosultak rokikártyára, az egy komplett idióta. És még van, aki védi őket! Istenem! 10-ből kb 1 rokikártya jogos.

Dr.Bio74 2009.05.21. 14:43:16

@newtehen:

THX!
Bár én az egyik nagyáruházunkban vettem 1l kromofágot (igaz szuperkromofágot) 1900 Ft körül.De igen jó szolgálatot tett, viszont az üres üveggel megkínálnám a merdzsót.:)

histar007 2009.05.21. 14:43:46

Ha elüt akkor szerintem simán fel lehet jelenteni gyilkossági kisérletért. Elvileg semmi törvénybe ütközőt nem követtél el. Az a baj nálunk, hogy telejesen papíralapon van nálunk minden meghatározva, nincs kometenciavizsgálat.
USA: szonda, vagy józansági teszt. Ha megfelesz, vezetni is tudsz.

Ez kéne nálunk is. Roki? Sétálni tudsz 20 métert? Akkor meg miért parkolsz ott? Vagy vedd fel a járógipszet, vagy mankózz.

Amúgy OBI-n belül ha fáj a lába akkor hogy megy? Kap kerekesszéket a bejáratnál?

TH 2009.05.21. 14:50:36

@histar007: "Ha elüt akkor szerintem simán fel lehet jelenteni gyilkossági kisérletért. "
- ez hogy vigasztal, ha tényleg elüt, mi? esetleg érdemes direkt elüttetni magunkat, mi? Másrészt meg nem hiszem, hogy feljelentést kéne tenned, gondolom hivatalból megindítják a nyomozást ilyen esetben. Vagy tévedek?

S.A. 2009.05.21. 14:52:42

Az OBI-ba egy hónap alatt nem fordul meg annyi mozgás sérült ahány ilyen fenntartott hely van.

Most komolyan, nincs fontosabb dolog ebben az országban mint a büdöskomcsilibsik álltal gerjesztett mozgássérült parkolás?

Ki a faszt érdekel amikor 50 szabad másik roki parkoló van, hogy a köcsög odaállt.

É2I 2009.05.21. 14:54:36

Akárhogy is nézem a mercis "az elütőm a kötsögöt" tettével bizonyította, hogy rokkant.
Súlyosan, szellemileg sérült.
Akkor már csak azt nem értem, hogyan kaphatott jogosítványt? ;P

TH 2009.05.21. 14:54:39

@S.A.: erről is a "büdöskomcsilibsik" tehetnek???

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.05.21. 14:56:33

@TH:
Én ha rajtam van a motoros ruhám simán leverem a tükrét könyökprotektorral. Magyarázza ki, hívjunk rendőrt.

Hungryhorse 2009.05.21. 14:57:38

A dolog félresikerült.
A személyiségi jogok közé a személyekről készült képfelvételekkel kapcsolatos jogok is beletartoznak.
Magyarán nem fényképezhetsz le bárkit, bárhol aki neked szimpatikus, vagy ellenszenves a beleegyezése nélkül, mert ehhez nincs jogod.
Remélem beperel és fizetsz keményen.
Ha meg most nem, akkor legközelebb.

Dr.Bio74 2009.05.21. 15:00:05

@S.A.:

Abban vagyon meglátásod, miért is nem szarja le valaki az ügyet, amikor mindenki más igen. Hiszen egyértelmű a helyzet: van ezer üres parkoló, hát miért ne állhatna oda, igaz? A köcsög meg tengesse tovább szellemileg sérült életét, mit nekünk ilyesmi? Persze-persze. ej de benéztük ezt gyerekek.
Azon is lépjünk túl, hogy a köcsök a pofátlansága mellé még ráadásul erőszakos, nagypofájú csávóvá is kinőtte magát, köszönhetően, hogy le sem szarjuk.

S.A. 2009.05.21. 15:05:06

@Bio74: "A köcsög meg tengesse tovább szellemileg sérült életét,"

Igy van, ezerszer fontosabb dolgok vannak az ember életébe ennél.

Ráadásul az erőszakos köcsögöget,pont az ilyen önjelölt rendőr,tornából felmentett kis okoskodó másik köcsög termeli ki.

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2009.05.21. 15:06:06

Mindig arra gondolok az iilyen posztoknál, hogy amúgy álszent, demagóg és minden csak nem egyenlőségről szóló dolog ez a mozgássérült parkolásdolog.

Ebben a posztban pl, mint ahogy a legtöbb esetben szinte az a legnagyobb bűn, hogy a TÖK ÜRES mozgássérült parkolóban áll meg valaki.

Mikor a probléma az, hogy tele az ország(világ) ilyen ránézésre milliomos és százszázalékig valamilyen bűnüöző klretén állattal.

A mozgássérült parkolás dologra én azt tudnám javasolni, hogy legyenek ugyanígy ilyen helyek, de használhassa mindenki, saját felelősségre. Azért nem kell sem papír, sem büntetés, hogy odaparkolj. Ha jön egy ténylgesen mozgássérült, és minden hely foglalt, akkor fényképezhet, vagy hívhat rendőrt vagy tulajt és ennyi.

Baromi kevés mozgássérült használ kocsit és akik használnak mellesleg gyakran baromira életveszélyesek, még akkoris, ha pici autójuk van (jobb esetben). Én rengeteg képet láttam már, mikor bemutatták, hogy mennyi gusztustalan ember van, mozgássérült parkolóban űállnak.. és mind olyan kép volt (mint a mostani) hogy mellette ott van még egy csomó hely).

Taplóság, én se tüntetném ki az ilyeneket, de túlzás úgy csinálni, mintha ez rosszabb lenne egy gyorshajtásnál, adócsalásnál, vagy piroslámpán áthaladásnál stb. Röhögött a vakbelem, mikor a média, a rendőrség és a lakosság soha nem látott erőkkel ugrottak neki az ilyen szabálytalanul parkolóknak. Pont úgy, mintha Miskolcnak ez lenne a legnagyobb problémája. Bűnözők nincsenek is a városban pl.

Dr.Bio74 2009.05.21. 15:09:46

@S.A.:

Ez is az ember élete. A posztolóról pedig egyedül ti állítjátok itt a poszton, hogy önjelölt rendőr, pedig csak lefényképezett egy autót, innen indult a sztori. Azt meg csak te állítod, hogy tornából fel volt mentve, bár őszintén megvallva szerintem ennek semmi köze nincs a történethez.

S.A. 2009.05.21. 15:11:26

@sanche: Egyetértek Veld, pont ezért írtam,hogy kik gerjesztették ezt a problémát.
Mert akkor másról elterelhetik a figyelmet.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.05.21. 15:13:14

Rendkívül életszerű, hogy egy mozgássérült sportkupéval jár vagy fuvaroztatja magát.
Ez biztosítja a legkönnyebb ki-beszállási lehetőséget nyilván.

Dr.Bio74 2009.05.21. 15:13:57

@sanche:

Tökön bököm magam.
Ki állította, hogy a posztíró országunk legordasabb szemétségét tárta elénk? Nem rangsorolt itt semmit. Csak elmesélt egy vérlázító sztorit.

Az meg , hogy:"A mozgássérült parkolás dologra én azt tudnám javasolni, hogy legyenek ugyanígy ilyen helyek, de használhassa mindenki, saját felelősségre. Azért nem kell sem papír, sem büntetés, hogy odaparkolj. Ha jön egy ténylgesen mozgássérült, és minden hely foglalt, akkor fényképezhet, vagy hívhat rendőrt vagy tulajt és ennyi."
Ezt jól átgondoltad?

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.05.21. 15:16:52

@sanche:

"Taplóság, én se tüntetném ki az ilyeneket, de túlzás úgy csinálni, mintha ez rosszabb lenne egy gyorshajtásnál, adócsalásnál, vagy piroslámpán áthaladásnál stb. "

Nem rosszabb. Ugyanúgy szabálysértés és ugyanúgy büntetést érdemel.

Sose lesz semmi normális ebben az országban, ha mindenki vállonveregeti a szabálysértőket, mert ő is leszarja magasról a szabályokat.

grigorij (törölt) 2009.05.21. 15:18:17

Nincs kedvem végigolvasni de számomra egyre zavarosabb ez a blog... Mintha az olyan blikkes szrkeverés lenne az igazi célja...
Ezt a bénakártya-kocsitípus dolgot már vagy 100x kitárgyaltuk!
Nincs rögzítve, hogy béna csak az lehet, akit kettévágott a vonat, ugyanakkor az sem, hogy ők csak egy Velorexet vagy Hycomat Trabantot vásárolhatnak!

Én úgy gondolo, hogy egy 40 éves menő üzletember, cégtulajdonos is kaphat mondjuk két infarktust, leszázalékolhatják, kaphat ilyen matricát - ugyanakk a tehetőssége miatt beülhet egy kabrio Mercibe!

Ebben a történetben is két botrányos van!

- A bénakártyás mercis bunkósága (erkölcsi tétel)
- A levélíró jogsértő magatartása, mert ha utánanézne, megtudhatná, hol, hogy és mikor, kiről készíthet fotókat! (ez viszont büntetőjogi kategória)

A blog viszont arról szól, hogy rengeteg ostoba és irigy ember végre kifröcsögheti a vél igazságát...

S.A. 2009.05.21. 15:18:33

@Bio74: "Csak elmesélt egy vérlázító sztorit."

Pont ezzel van a baj, 50 szabad mozgássérült hely közül beállt egyre a köcsög.
Ez aztán tényleg vérlázító mí?

Legközelebb jól pofán is fogják vágni, aztán sírhat.
Mit kell ilyenekkel foglalkozni?
Mint mondtam vannak ettől vérlázítóbb igazi vérlázító dolgok.

S.A. 2009.05.21. 15:23:12

@Daily Shark: Majd amikor életszerű értünk levő szabályok lesznek akkor lehet erről beszélni.
Ehhez is hozzátartozik, annyi rokihely van már, nyilván ez is bizonyos motiváció, mi a picsának ennyi, tán csak nem azért hogy lehessen problémákat gerjeszteni.

Több mint valószínű,ha 5 lenne senki nem állna oda.
Mert ez is önszabályzás kérdése,mint sok más.
Nem kell hülyének nézni az embereket, agyon szabályozni mindent,és akkor beáll az egészséges szabálykövetés.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.05.21. 15:23:42

@grigorij:
"A levélíró jogsértő magatartása, mert ha utánanézne, megtudhatná, hol, hogy és mikor, kiről készíthet fotókat! (ez viszont büntetőjogi kategória)"

Na, kiről?
Tudtommal készíthet bárkiről közterületen, még publikálhatja is az illető hozzájárulása nélkül, amennyiben nem a tömegből "kiemelten" kiszúrva, csak rá koncentrálva és őt láttatva készített, ha a normális járókelők közt látszik a képen, az ellen nem tiltakozhat.
Ha kifejezetten csak ő látszik a képen, akkor a hozzájárulása nélkül nem publikálható nyilvánosan.
Itt ráadásul nem is az illetőről készül kép, hanem a kocsiról.

gmower (törölt) 2009.05.21. 15:24:00

Én rájöttem a történet lényegére: a kedves fiatalember az előző posztban szereplő nő oktatója volt. Nagy hely kell neki a parkoláshoz, na, miért nem tudjátok megérteni? :D

Egyébként, ha ez egy közforgalom elől elzárt magánterület (pl.: csak vásárlóknak), akkor legfeljebb a terület tulajdonosa szólhat bele, hogy ki hova áll. Ha egyszer lesz egy házam, tuti, hogy festek a kertbe egy mozgáskorlátozott jelet, és jól lefotózom, ha valamelyik köcsög barátom odaparkol :D

gmower (törölt) 2009.05.21. 15:25:40

Én rájöttem a történet lényegére: a kedves fiatalember az előző posztban szereplő nő oktatója volt. Nagy hely kell neki a parkoláshoz, na, miért nem tudjátok megérteni? :D Ideges meg nyilván azért volt, mert a sok szemét kicikizte egy blogban az egyik legtehetségesebb tanítványát :D

Egyébként, ha ez egy közforgalom elől elzárt magánterület (pl.: csak vásárlóknak), akkor legfeljebb a terület tulajdonosa szólhat bele, hogy ki hova áll. Ha egyszer lesz egy házam, tuti, hogy festek a kertbe egy mozgáskorlátozott jelet, és jól lefotózom, ha valamelyik köcsög barátom odaparkol :D

Dr.Bio74 2009.05.21. 15:26:58

@S.A.:

Naná, hogy vannak.
De sztori röviden (grigorij kedvéért is):

Posztírónak feltűnik egy sport merci a mozgássérült parkolóban, megmosolyogja és lefényképezi (a gépjárművet, nem a krapekot).
A tulaj pedig (gondolom érezve a vajat a fején) nekiesik, sértegeti, ijesztgeti. Végül is ez mellett simán el lehet menni, hiszen elég megemészteni azt is, hogy IMF hitelből élünk.

Minek is kommentelünk? Megyek inkább ebédelni.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.05.21. 15:27:33

@S.A.:
Aha, értem, tehát ameddig a szabályok nem olyanok, amilyennek te szeretnéd őket, addig megszeged.
Tudod, ez nem egészen így működik, nem szabadon választott a dolog. És nem a te kedvedre fogják csinálni.
És attól még, hogy egy ember se szeretne adózni saját jószántából (mert nem szeretne, az tuti), nem fogják a kedvükért az adózást eltörölni.
Ugyanígy azért, mert az emberek többsége azt mondaná, ők nem szeretik a sebességkorlátozást, és szeretnének mindenhol a saját tempójukban autózni, mert ők jobban tudják, mi a veszélyes és mi nem, ettől még nem törölhetik el a korlátozást, mert sokkal több a beképzelt, önértékelési zavaros, felelőtlen ember, minthogy ezt meg lehetne engedni.

ErEr 2009.05.21. 15:31:08

Ideje lenn mar az ilyeneket nagyon megbuntetni, van penzuk ugyis a buntire.
Sajnos sokan azt hiszik hogy sokmillas jargannyal meg ugyeskedessel (mert az sem berbol fizetesbol lett az esetek haromnegyedeben) felul tudnak allni a tarsadalmon es a szabalyokon, legyen az barmilyen torveny vagy erkolcs.

S.A. 2009.05.21. 15:35:32

@Daily Shark: Nyugodtan el lehetne törölni a sebességkorlátozást, semmivel sem lenne több baleset.

A fewlelőtlen faszjankónak ugyanis mindegy,hogy van e korlát,akkor is a nem megfelelő sebességgel fog bizonyos helyen menni.

A normális, meg akkor sem fog 120-al menni ott ahol a körülmények csak 60-at tesznek lehetővé, ha nincs tábla.

Az adózásról meg annyit, ha tisztességes az adó, és jól látható mire költik, és az én családom meg a többi is részesül a hasznából, akkor a nagy többség igenis be fogja fizetni.
De amíg sarc van amég számolatlanul szórják és lopják addig aki teheti elcsalja.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.05.21. 15:42:56

@S.A.: "Nyugodtan el lehetne törölni a sebességkorlátozást, semmivel sem lenne több baleset."

Ez azért erős kijelentés volt...

S.A. 2009.05.21. 15:44:42

@SilentSound: A lényegét azért értetted gondolom.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.05.21. 15:50:38

@S.A.: Persze, de teljesen nem értek egyet vele, mert sokan nem azért szenvednek balesetet, mert idióta hülyegyerekek, hanem azért, mert bénák. Őket legalább kordában lehet tartani. Meg a 70-es táblánál a hülyegyerek is mondjuk megy százzal, ha nem lenne korlátozás, akkor menne száznegyvennel. Persze vannak az abszolút csúcsbalfaszok, akik csak a jobb oldali pedált ismerik az autó kezelőszervei közül, azokat meg ki kell(ene) szűrni.

gmower (törölt) 2009.05.21. 16:05:03

@SilentSound:

"mert sokan nem azért szenvednek balesetet, mert idióta hülyegyerekek, hanem azért, mert bénák. Őket legalább kordában lehet tartani."

Ők ne vezessenek. Én meg legalább autópályán had döntsemel el, mennyi ami jól esik (ez egyébként egész pontosan 160 km/h, ideális körülményket feltételezve). A műdugók (ez milyen hülye szó, miért nem igaziból kettyintenek?:D) helyett javasolnám, hogy aki 100 000 huf-nál nagyobb értékű kárt okoz a bénaságával, vegyék el a jogsiját. Hamar nem lennének forgalmi problémák :D

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.05.21. 16:13:14

@Bio74:
Őőőőő.. Bocsi az oftopicért, de egy kicsit pontosítanék: "hiszen elég megemészteni azt is, hogy IMF hitelből élünk."

Én a saját keresetemből élek. Semmiféle IMF hitelhez semmi közöm. Az, hogy a hatalmat bitorló erők milyen hitelt vesznek fel, és osztják szét egymás közt, nem érint meg.

singas 2009.05.21. 16:15:32

@zsoci: Node ki érdekel, hogy nem vállalja a nevét? A mercis adatai sincsenek ott, se név, se cím. Te is névtelen vagy, a zsoci bárki lehet, tehát akkor te is egy gyáva fröcsögő féreg vagy?

S.A. 2009.05.21. 16:15:58

@newtehen: "Semmiféle IMF hitelhez semmi közöm."

A pics@t nincs!!
Veled törlesztetik.

liliana13 2009.05.21. 16:20:09

Én amúgy nem értem, mért baszogatják a rokikártyával parkolókat. Mindenki elfelejti, hogy akik ily módon nem fizetnek a parkolásért, azzal csak a korrupt, csaló, pénzéhes Demszky és a parkoló-maffia zsebét nem gyarapítják. Nem az államkasszából veszik el a pénzt, nem más állampolgárok zsebének kárára parkolnak ingyen.
Abban a parkolóban szemmel láthatólag még volt egynéhány roki hely, akkor kit is rövidített meg a mercis tulajdonképpen?????

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.05.21. 16:20:51

@S.A.: Ebbe ezen a blogon inkább ne menjünk bele, ha kérhetem. :)

changebug (törölt) 2009.05.21. 16:25:31

Valaki a rendszám után írja már ide a prosztó nevét is plíz. Tudom munkagép, de a cégnek is van tulaja - mindig van egy prosztó a sor végén.

bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.05.21. 16:37:05

@aswa: volt egy kollégám, aki egy 1-es BMW-vel járt évek óta. Valóban mozgássérült volt. Még sportolt is.

ex-dr. vuk 2009.05.21. 16:39:20

Auto fenykepenek publikalasa rendszammal semmilyen jogszabalyba nem utkozik.

@SilentSound - A multkori ket terepjaros taplo kepet sem kellett volna am levenni, akarhogy is fenyegetoztek!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.05.21. 16:44:38

@vuk_: Nem is attól tartottam, hogy ügyvédi levelet fogok kapni... :)

ex-dr. vuk 2009.05.21. 17:01:19

@SilentSound: Akkor mitol? Megjelennek baseball utokkel?... Meglepne, ha hianyozna nekik a borton... Egyebkent is: hevederzaron nem megy at akarki :)

De kulonben is ha jol remlik csak perrel fenyegetoztek, massal nemigen.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.05.21. 17:03:39

@vuk_: Egyébként teljesen jogszerűen, támadhatatlanul itt van ebben a posztban a letakart rendszámok mellett két kis piros linkecske... ;)
http://autozz.blog.hu/2008/09/17/nekem_jogaim_vannak_a_rokkantak_le_vannak_szarva

Adam1357 2009.05.21. 17:10:08

@szalmaegér: Gondolom Te is nekimentél volna a fényképkészítőnek mi? Aki ezeket a " jogosítványokat " jogosulatlanul használja az minden aljasságra képes! Én is csináltam fényképet Szegeden egy hasonló alakról,és a verdájáról a Tesco parkolójában. Érdekes Ő is nekem akart jönni, ( igaz nem az autójával, hanem személyesen ) csak annyit látott a Tescóból kijövet, hogy a kocsimban ülve fotózom a BMW hátulját ( előről már megvolt:-)) Rögtön kiakart szedni a kocsimból, igaz utána megbánta mert úgy pofán vágtam hogy még most is sajog a kezem bele. Földre került , majd belerúgtam egyet még a fejébe búcsúzóul. Innen üdvözlöm, és üzenem hogy ne fenyegessen, mert legközelebb nem ússza meg ennyivel.
Rendszám: LKJ-626 Fekete 7-es BMW

nopasaran (törölt) 2009.05.21. 17:15:18

Ezért tart it az ország..mindenki a MÁSIKKAL foglallkozik. A másikat akarja megnevelni...

Mi köze hozzá bárkinek is aki, nem hatósági személl, hogy jogosan vagy jogtalanul használ valaki pl. mozgássérült kártyát.. ?!

Ezek ugyanazok azok az agyilag elborult csávok akik nem mennek ki jobbra a pályán mert 130-al mennek éppen..akik nem engednek be sávváltáskor mert végig mentél az üres sávon...
akik vizslatják tényleg rokkant vagy-e ...

Röviden ezek az emberek egyszerűen: sikertelen, frusztrált, bunkók.

TH 2009.05.21. 17:21:02

@nopasaran: ja, ez is egy vélemény. szerintem meg INKÁBB azért tart itt ez az ország, mert olyanok lakják, mint a fenti mercis. A fotózós is gyökér szerintem, ilyenkor nem fotózni kell, hanem SZÓLNI.
Mint ahogy próbáljuk a 130-al belső sávban menőnek is elmagyarázni, hogy le kéne húzódni, úgy a rossz helyen parkolónak is érdemes elmondani, hogy nem az az ő helye.

Ymmi 2009.05.21. 17:24:32

Szerény kisvárosunkban kártya nélkül is ráállnak a LIDL kerékpár tárolójára mert ott a bank automata és négy méter a parkolóhelytől ugye sok mert gyorsan romlik a forint.Nekem pofám nem lenne hozzá-nem is teszem(ezt az automatát amúgy sem használom).Lehet hogy elküldöm a halálba az illetőt ha mégegyszer oda áll valaki.Főleg ha éppen bringával megyek.

UrsulA 2009.05.21. 18:04:30

Én nem tom, mer még nem használtam, de olyat lehet, hogy motorháztetőre mozgássérült szimbólum sablon, rá kromofág, sablont levesz és kéééész?

Armbar 2009.05.21. 19:44:05

beszarok. Most mar ott tartunk lassan, hogy a kozutalatnak orvendo parkolocegek perselyet tomje a burzsoa kocsogje megha jogos is a rokikartyaja. Csak mert fussa'...

Kicsiny hazankban elgondolkodtato azon mentalitas, hogy ha veszel 4m-ert egy par eves bmwt akkor folenyeskedo taho vagy, de ugyanennyiert egy uj suzuki a vilag legtermeszetesebb dolga...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.21. 21:05:45

Az rendben van, hogy mozgássérült helyre parkolni bunkóság, de nem értem, miért kell vele ennyit foglalkozni. Úgy értem, a posztoló minek állt neki fényképezgetni, mikor semmi köze hozzá, hogy a másik mit csinál. A szabályok betartatása a rendőrség feladata volna. Ez az önkétes rendőrködés. Ha egy rokkant csinálta volna ugyanezt, ő fényképezgetett volna, akkor rendben van, de hogy egy kívülálló csinálja, az már túlzás. Egyszerűen mi köze hozzá? Úgy látom, a posztoló is olyan ember, aki kihívja a szomszédjára az adóellenőrzést, csak mert az új autót vett. Aztán meg itt rinyál, hogy el a karták gázolni. Ez egész egyszerűen szánalmas.

Ja:
Én már tudom, ki a hülye, és meg is mondom: a posztoló.

kranführer 2009.05.21. 22:01:35

Na most jövök csak mert egész álló napi meló után... a véleményem ez a mercis kisköcsög és nem mozgássérült. Az egylábú Ozy barátom lehet hogy eltörné mint a ropit ( a lábán kívül jó állapotban van a srác), de én is szívesen megkínálnám egy jobb csapottal, ha ilyen gyökér.
Csá

autónéző 2009.05.21. 23:20:35

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Te normális vagy? Milyen világban élsz te? Mi kárt, fájdalmat vagy sérülést okoztam neki azzal, hogy lefényképeztem, amint éppen bunkó? Nem talán onnan lenne logikus kiindulni, hogy nem kellene beállni a mozgássérülteknek fenntartott helyre csak azért, mert ügyesen szereztél egy erre feljogosító cédulát? És ha már lebuktál a bunkóságoddal, akkor talán nem fenyegetni kellene a másikat. Az önkéntes rendőrködés az lett volna, ha kihívom a rendőröket. Értelme nulla, ezt józan ember belátja. Egy korábbi felvetésre: nehogy már az lett volna a jó lépés, hogy megvárom, amíg előkerül ki tudja mikor, és elmondom neki, hogy ez nem volt szép dolog. Felfogja az ilyen ember szerinted? Ez már reménytelen. Ezt a posztot sem fogja fel nyilván, de hátha elgondolkodik, hogy nem mindig kellene trükközni, a rohadt életbe.
Szerinted az a normális, hogy ha valami trágya viselkedést vagy dolgot látsz, azt hagyod annyiban? Én is ezt teszem egy csomó alkalommal sajnos, de időnként meg szóváteszem. Szituációtól függ. Itt most éppen ezt választottam. Nem voltam agresszív, nem voltam goromba. Hogy nem esett neki jól, azt sajnálom - nem kell trágyaságot csinálni, és mindjárt nem fényképeznek le mozgássérült parkolóban. Szerinted az oké, hogy a faszi ezt csinálta? Mert hát senkinek sem ártott vele, ugye? De az ilyen beállítottságú ember ennél durvábbakat is megcsinál. Ha esetleg ez véletlenül egyszer pont a te érdekeid ellen történne, akkor bezzeg szólnál? Mert az már a te károd. Gratulálok, önzőkém. Nem érted, hogy nem csak akkor trágyaság a trágyaság, ha személyesen a te érdekeidet sérti? Mindig hagyjunk mindent annyiban, mert az intézkedés a rendőrség dolga? Persze, bankrablóra én is rendőrt hívnék, de egy ilyen esetben? Helyes, menjünk el egymás mellett, mert nem a mi dolgunk. Én egyszer láttam egy jelenetet, amint valaki a pirosnál kidobott az ablakon egy összegyűrt cigarettásdobozt. Egy nő a járdáról odaszaladt, és a lehúzott ablakon visszaadta, és azt mondta, jajj, nézzen ide, ezt véletlenül kiejtette, tessék, itt van. Most akkor ő volt a bunkó, mert semmi keresnivalója az autók között? Hadd szemeteljen mindenki, nem a mi dolgunk? Akkor kié, te szerencsétlen? Te se szeretnéd azt a világot, amiben mindenki olyan sötét lenne, mint te, mert te is szívnál.

mohusssska 2009.05.22. 06:27:20

emiatt a köcsög miatt összekoccant két autó a Thököly Hungária kereszteződésében.
Utána a legbelső sávból kanyarodott el előttem a Thökölyre persze keresztben előttem (én a középsőben voltam)....majnem összetört a geci
csak egyszer lássam meg újra
(rendszámra emlékszem)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.22. 07:25:15

@autónéző: Egy szóval sem mondtam, hogy helyes, amit a mercis csinált, sőt. De miért kell beleavatkozni, amikor semmi közöd nincs hozzá? Az, hogy kihívod a rendőröket, az épp hogy nem önkéntes rendőrködés. Tudom, hogy nincs sok értelme rendőröket hívni, de ilyen kis hülyeség miatt fölösleges hősködni. Majdnem elgázolt, mikor meglátottt, de mi van, ha épp olyan kedve van, és fejbelő? Megért volna neked ennyit? Vannak ettől sokkal nagyobb gondok a közlekedésben, azokat kellene megoldani, nem ilyen kis hülyeségeket. Mondom, nem a mercist védem, mert tényleg bunkó, de ezértt nem neked kell megbüntetned, arra ott a rendőrség.

PitBuli 2009.05.22. 09:15:06

Nem értelek benneteket. Nekem is van/volt rokikártyám (most épp a jogos tulajdonosa használja). De amikor nálam volt, soha nem parkoltam vele rokinak kijelölt helyre, még akkor sem, ha velem volt a jogosult személy. Kizárólag centrum ellen használtam, és sosem fájt, ha csak messzebb volt hely, a nagy bevásárló helyek parkolóiban. Én úgy éreztem ez így még belefér, mert nem a rászorulóktól kell sajnálni a nekik fenntartott helyeket, hanem a genya centrumokat/önkormányzatokat lehet ezzel szívatni csak!

Rousboy 2009.05.22. 09:48:13

@PitBuli: Ezzel mondjuk egyetértek, a parkolócégek jelenléte a legális, pofátlan pénzlopás esete, nagyon durva amit művelnek, aztán meg lízingeli a sok mocskos szemét az F430-at, durva.
Sajnos nagyon elfajzott szar világban élünk, ahol egy fos slk mercitől (vagy akármilyen bmw-től, stb) valaki egyből felsőbbrendűnek érzi magát.
És sokan még azt mondjátok hogy ne foglalkozzunk a másikkal, igazi nagyvárosi gyökér mentalitás ez is, mint pl. amikor valakit ütnek fényes nappal az utcán és elmegy mellette mindenki.
Gratula.

dekás dezső 2009.05.22. 09:54:01

Mi a retkes kurva anyját képzel magáról az ilyen elütéssel ijesztgető szemétláda? Tudja egyáltalán, hogy mivel játszik?
Rendőröket hívogathatsz, ha nincs tanúd - baszhatod. Az is biztos, ha valaki az én életemre tör akármilyen formában, az felőlem lehet akárki, akármekkora, akármilyen színű-szagú - 1 ütésem azért lenne felé. Utána lehet, hogy megöl, lenyomorít, börtönbe juttat, akármi, de egyet teljes erőből, szívből-lélekből megérdemel, főleg, ha gépi erőfölényét kihasználva teszi. Utána lehet hívni a rendőröket, akik megállapítják az önbíráskodás, testi sértés etc. tényét, vagy a mentőket-hullatakarítókat... (Egyébként nem vagyok keményítős köcsög, fáradt és motiválatlan vagyok már forradalmárt játszani, de az ilyenek nagyon felbasszák az agyam)

Gabesz81 2009.05.22. 11:48:25

hagyópapiék egyetlen értelmes intézkedése lenne ezeknek a rokikártyáknak a felülvizsgálata, kiadásának szigorítása, illetve szétválasztása alanyi- illetve szállítási jogúvá... előbbi lenne kevesebb és ugyanolyan jogokkal, mint most az összes, illetve utóbbi nagyban korlátozott jogokat biztosítana (1 óra várakozás pl.)
HAJRÁ!

Swank 2009.05.22. 20:40:19

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Igen, büntetésre ott a rendőr... minden nap munkába, és hazafele is a Komjádi uszoda előtt megyek el (Árpád fejedelem útja asszem) és itt van egy csinos busz sáv, sokan használják, mert jól lehet benne haladni, a múltkor ott állt a rendőr is, előtte is álltak, mögötte is álltak, és mindenki a busz sávot használta.Persze amikor jön a szirénázó mentő, akkor érdekes a helyzet, mert a sok paraszt miatt persze nem tud haladni. Amíg nincs kamera ez így is marad, amíg a mozgássérült kártyákat nem ellenőrzik jobban addig ez szintén így marad.

Nagyjából, sok rendőr amíg nem tud pénzt lehúzni az autósról addig nem állítja meg és nem érdekli, hogy ki mit csinál így se az ilyen parkolásokkal, se a buszsáv használatával nem törődnek inkább, mert csak papír munka lenne. (Plusz ha épp nem a saját körzetükben tartózkodnak, akkor meg az is kiderülne :))

Én spec sose értettem miért jobb a mozgássérült parkoló (talán mert nem lehetek sikeres.) olyannak aki nem az (főleg ha sportos) akkor az 5 métert nem tudom miért olyan nehéz pluszba megtenni, de biztos a sok millás autó mellé, sokkal jobb, ha "VIP" helye van :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.22. 21:20:00

@Swank: Egy szóval sem mondtam, hogy helyes, amit a mercis csinált, sőt, nagy tahóság. Azt is tudom, hogy a rendőrség csak pénzbeszedésre van, nem a rend megőrzésére.
Ennek ellenére szerintem nem kellett volna önkéntes rendőrködni, mert mint látjuk, rosszul is járhat az ember. Most csak elgázolni próbálta a posztolót, de ennyi erővel megpróbálhatta volna lelőni is.
A másik dolog, hogy miért kell beleavatkozni olyan dologba, amiben a posztoló egyáltalán nem érintett? Nem akart beállni a rokkant-helyre, nem volt szüksége rá, szóval nem értem miért állt neki hősködni...Ha egy mozgássérült tette volna ugyanezt, akkor megértem, de így, hogy nem is érintett a dologban, szerintem csak unatkozott, vagy feltűnési mániája van...Ilyenek szoktak ok nélkül rendőrt hívni, ha két ember összeszólalkozik...
Direkt provokálja a tahót, aztán meg reklamál, hogy majdnem elgázolták. Gratulálok! Szerintem csak akkor kellene ilyenbe beleavatkozni, ha utána meg is tudja védeni magát!

2009.05.22. 23:01:48

@TH: igazad van, de sokszor a szólás sem elég, sőt nagyobb bajt okozhat...

Sutty ! 2009.05.23. 00:31:40

A fotózásért a győri rendőrségen rosszabbul is járhattál volna!

itt a bizonyíték: http://autozz.blog.hu/2009/02/21/uldozobol_aldozati_barany

Hozzáteszem igazságtalan döntés miatt.

vahurstar 2009.05.23. 11:55:48

Konkrétan egy csinos zöldhátút csattintok az ilyenekre, cél a kilincs, pesten hamar meg lehet szerezni a 10-ből 9-es találati rutint.

Jánoska 2009.05.24. 09:06:01

Egyet értek a Flúgos Kamionos úrral. :) Minek hőzöngeni egy tök hétköznapi, átlagos szabálytalanságon? Ha minden bosszantó dolgot lefotóznék, egy nap nem lenne elég a 4 Gigás kártya. Kátyú, szabálytalan előzés, piroson áthaladás, stbstb.
Megér-e Neked annyit, hogy kiteszed Magad egy verésnek, elütésnek, fenyegetésnek? Megéri-e elrontani a napodat azért, mert valaki nem akart máshova parkolni? Irigy-e vagy mert Mercije van?

Mikor beelőz jobbról egy robogós a pirosnál, vagy átmegy előttem valaki a piroson, hogy nekem kell figyleni nehogy felborítsam, mindig arra gondolok, hogy én is féltem a kocsim. Nem szeretnék lökhárító után futkosni még ha nem is én fizetem. Nem fogok idegeskedni olyas valami miatt, ami ellen tehetetlen vagyok, valamint nem fogok beszólni senkinek, hisz kitudja... Le is lőhetnek... És az nagyon elrontaná a napom!

Chilly 2009.05.25. 00:51:47

Szomorú tény, hogy a közteresek nem mennek, illetve már nem mehetnek be büntizni a hipermarketek parkolójába (felsőbb utasításra!) rokiparkolóban álló illetéktelen autósokat. Aztán, hogy a gk-t vezető fiatalos külsejű ember tényleg jogosult-e, azt innentől kezdve csak a rendőr nézheti meg (lévén, a közteres nem lesz ott), viszont ha nem az ő nevére van kiállítva a rokikártya, hanem a családtag nevére, azonmód elveheti tőle, mivel anyu, apu nincs vele... Furcsa dolog, hogy pl. az OBI parkolója nem közterület; hanem a közforgalom részére "átadott" magánterület.
A fényképezésről meg annyit, hogy amig személy nincs a fotón, addig a mercis bekaphatja, mivel a gk fotózása nem sérti a személyiségi jogait (vicces is lenne, pl. traffipaxnál emiatt hőzöngeni).

jónévez 2009.05.25. 01:54:23

@Chilly: Onnantól, hogy a magánterület meg van nyitva a közforgalom számára, nem csak a rendőrnek, a közterületesnek is jogosultsága van, sőt, mivel a közterületes gazdája írta elő a hipermarketnek, hogy hány rokiparkolót építsen a parkolójába, azt valahogy le is kell ellenőriznie: vajon tényleg megvan-e, és arra is használják, amire kell?
Ha ezt az ellenőrzést megtiltotta az ellenőrzőknek, akkor miért is írta elő, hogy legyen a mozgásukban korlátozottak számára külön parkoló?

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2009.06.15. 11:47:17

Lehet egy családtagé is a kártya, akit mondjuk ő szokott fuvarozni...

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.07.03. 13:06:41

@lacka2: Hát mert ott fér el! az IKEA és más efféle parkolókban egy nagyobb autóval nem lehet parkolni rendesen, olyan szűk a hely. Senkinek nincs szüksége arra, hogy a suzukis gyereke mellettem lekarcolja a fényezést az autómról.

Ennyi roki meg a földön nincs, ahány helyet nekik fenntartanak. Azt viszont bármikor lazán elnézik, hogy húszdekás csajok a vásárlás súlyától görnyedve pakolják a cuccot. Az jól van úgy - ha majd ettől roki lesz az istenadta, majd akkor állhat közelre.

Amúgy egyik haveromat gerinccel operálták. Jár gyógytornára, sportos, élénk vidám srác, barna és jó alakú. Jó munkahelye van, de nem emelhet 5 kg-nál nehezebbet - és jogosult a roki kártyára.

rose poivre 2009.11.08. 11:07:42

Elöljáróban szeretném leszögezni, hogy soha nem állok be mozgáskorlátozottaknak fenntartott parkolóhelyre, és természetesen nem értek egyet azzal, aki ilyet tesz, és nem mozgáskorlátozott, sőt, szerintem is enyhén szólva bunkó. De! Úgy gondolom, hogy senkinek semmi köze hozzá, hogy mit csinál a másik ember, amíg őt nem akadályozza, addig főleg. Az, hogy úgy tett a végén, mintha el akarna gázolni, az egy más kérdés, de a provokációt nem ő kezdte, ugyanis senkinek nincs joga "önbíráskodás" címén önkényesen lefotózni valakinek az autóját, vagy magát a tulajdonost. Mindenki foglalkozzon a saját dolgával az utakon és a parkolókban. Csak egy proli képes folyton azt figyelni, hogy mit csinál a másik autós. Ehhez senkinek semmi köze. Ha bűncselekményt, vagy szabálysértést tapasztal valaki, és ráér ezzel foglalkozni, mert semmi dolga, akkor keressen egy rendőrt, és jelentse fel, de nincs joga senkinek egy másik embert zaklatni, vagy provokálni, vagy, akkor, ha ilyen módon kikezd az ember valakivel, akkor viselje a következményeket. Érdekes módon ez a viselkedés elsősorban, az alsóbb társadalmi osztályokból származó emberekre jellemző (tehát, hogy "igazságosztónak" képzeli magát valaki, feljogosítva érzi magát arra, hogy belekössön egy számára idegen emberbe, akit egyszerűen elkezd zaklatni, mert szerinte, ő egy aljas rohadék, aki szégyen szemre nem tartja be a szabályokat)Nyilván ez összefügg, az alacsony intelligenciaszinttel és azzal, hogy ezeknek az embereknek, nincs saját életük,ráérnek.

nitro1 2009.11.08. 20:28:50

Én általában leszarom az ilyen helyzeteket, legfeljebb magambam morgolódok kicsit, de nem értek egyet a felvetéseddel. Szerintem nem az alacsony intelligenciaszinttel függ össze, hanem az országban uralkodó sajnálatos körülmények által megtépázott alacsony toleranciaszinttel.

rose poivre 2009.11.22. 14:29:46

@nitro1: Maximálisan igaz az is amit te írtál, de szerintem egy intelligens ember soha nem fog belekötni egy idegenbe azért, mert az szerinte nem tartja be a szabályokat. A másik az, hogy ebben egy jó nagy adag irigység és rosszindulat is van, hiszen ezek az emberek nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy a szóban forgó "szabálytalankodó"-nak milyen autója van,az mennyibe került stb. Sőt, szerintem ez jobban foglalkoztatja őket, mint maga a "cselekmény".

terror 2010.03.02. 21:54:38

Regi topic, de kidobta a gugli a rendszamra. En is belefutottam ebbe a faszkalapba. Centizos (ja, bunko kerekparos vagyok), gyalogosok koze hajtos akcio volt. Szep peldany, de sajnos meg forgalomban van. Tutira ugyanez a tulok sofor. Ha tudom, h mozgaskorlatozott, akkor megkerdeztem volna tole, h h akar megverni :D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása