Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Leköpött a tarháló csöves

2009.06.13. 12:32 :: SilentSound

Hozzám is jött már oda parkolóban kéregetni olyan ember, aki előbb gyógyszerre kért pénzt, merthogy ugye "látom, neked jobban megy, mint nekem", majd pedig mikor mondtam neki, hogy utcán elvből nem adok senkinek pénzt, akkor bepróbálkozott a jófejséggel, hogy akkor legalább egy fröccsre adjak neki valamennyit. Csak kibújt a szög a zsákból. A megértés nagykövete nem úszta meg ennyivel egy piros lámpánál állva, amikor reakcióját díjazandó a kéregető testnedvcserét kezdeményezett, bár ez végül egyoldalúnak bizonyult.

Nem nagyon követtem eddig a blogotokat, nem ismertem. Ma akadtam rá véletlenül, olvasgattam pár storyt és azt kell mondjam, hogy tetszik a dolog. Én is nagyon sokat közlekedek, belföldön és külfödönt egyaránt, sokféle autót vezettem már, az 1.2-es skoda feliciától a 6.0-s audi a8l-ig bezárólag, kb 10 éve van jogosítványom.

Ez alatt az idő alatt persze én is találkoztam jó pár idiótával, voltak egészen vicces esetek is, sőt még olyan is előfordult, hogy az agyontetovált állat elnézést kért, mert tényleg egyenrangú útkereszteződést jelző táblánál hajtottam elé jobbról  :)

Most azonban nem ezt szeretném megosztani veletek, hanem a kéregetés kategória számomra legvisszataszítóbb megnyilvánulását. Az ilyen útszéli kéregetőkkel alapvetően semmi bajom nincs, mert nyilván nem tudhatom, hogy miért került oda az az ember, én nem feltételezem senkiről, hogy bérkoldus, mert már én is láttam 2 diplomás hajléktalan informatikust, akinek két reklámszatyorban elfért az egész élete, miután a felesége válóperben minden vagyonát vitte.

Éppen ezért, a kéregetőket - a többséggel ellentétben - nem tekintem alsóbbrendű életformának, amelyik kultúráltabban néz ki, annak általában adok is némi támogatást. Amit nem viselek el, az a pofátlanság. Eleve vonzom a pofátlanokat, mert azok azt hiszik, hogy ha az ember egy nagy fekete autóban ül, aminek négy karika van az elején, akkor tuti, hogy multimilliárdos és arra tette fel az életét, hogy minden alkoholista szociopatán segítsen.

Ennek reményében lépett egyik nap az autómhoz a IV kerületben található Tó utca-Tél utca-Berlini utca kereszteződésében található kéregető bácsi, aki csak annyira volt ittas állapotban, hogy borvirágos arca nekitoccsant az ablaknak. Kezében szigorúan hullámkarton tábla, ráírva szép kék betűkkel, hogy "ITALRA KÉREK".

Én idióta lehúztam az ablakot és megkérdeztem, hogy "jól vagy főnök?" - az meg egyből elkezdte, hogy "aggyál már párszáz forintot, neked úgy is sok van látom..." Mondom neki, hogy azt nem tudok adni, maximum munkát adok és egy szobát szép kilátással a Fasoron fekvő detoxklinikán. Erre kicsit kifakadt az emberünk és egy jókorát becsúlt a lehúzott ablakon, majd heves kurvaanyázásba kezdett, hogy mekkora szar szemét vagyok és takarodjak a kurva anyámba, ráadásul pont a jobb ujjára köpött a zakómnak.

Én nyugodt ember vagyok, de ennél a pontnál kicsit elborultam én is. Jobbraindex, ltp parkolóba behajt, leparkol, kiszáll, odamegy, megver, táblát széttép, dolgát jólvégez, visszaszáll, elhajt.

A művelet során kb hatan kezdtek el kikiabálni, hogy miért bántom szerencsétlen hajléktalant. Hol itt az igazság?

197 komment

Címkék: közlekedés autó erőszak kéregetés lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gz 2009.06.13. 12:36:52

Nagy fekete autó. Minek kellett ehhez leparkolni? Vészvillogó, oszt mehet a bunyó...

gz 2009.06.13. 12:37:54

Bacchus, nincs egy perc...

schdl (törölt) 2009.06.13. 12:39:45

Én ezekkel nem állok le beszélgetni, ki tudja, milyen levegőben terjedő dolgot hordoznak...

schdl (törölt) 2009.06.13. 12:40:49

@gz: Még vészvillogó sem kell :D

ű 2009.06.13. 13:05:21

ilyen velem is előfordult tegnap, de én vészvillogóztam aztán atombombát dobtam rá.

így kell ezekkel bánni...

thedealer (törölt) 2009.06.13. 13:06:56

Az Arpadhidnal rankhivtak a rendort, miutan a csoves leontotte a szelvedot a kezeben levo ketes tartalmu palackos itallal - csak azert mert nem akartunk tole metroujsagot venni...

En meg behuztam a kezet az ablakon es szepen felnyomtam az ablakot mikozben zoldet kaptunk.

Egyesek szerint kegyetlenseg volt, mert az urge ketszer el is esett... de a rendor elfogadta, hogy nincs ra tanu akkor ez nem torvenyellenes.

Nem mind budos bunko. Nekem vannak rendszeres keregetoim, akiknek mindig adok aprot. De azok se nem bunkok, se nem hazug kocsogok.
A Vaci uton van egy srac, az kozolte, hogy adjak mar neki egy szazast, mert mar csak 500Ft hianyzik egy pacek gezahoz es nemszivott mar tegnap ota. Ez legalabb oszinte.

bugkiller 2009.06.13. 13:12:29

Kéregetőknél látott táblák közül a kedvencem: egy román, magyarul egyáltalán nem beszélő cigány luvnya kezében egy kartonra, szépen olvashatóan a következőt írta a menedzsere: "Kérem segítsen, a gyermekeim árvák!"

Szalacsi_Dezső 2009.06.13. 13:14:38

Azt hittem más lesz a vége a történetnek.
Én mondjuk azért nem vertem volna meg.

borisz 2009.06.13. 13:17:44

orvoshoz menj el azért
hepa, tbc, bármi becsúszhat a csulájától :(

franta 2009.06.13. 13:19:30

Ez kicsit off.
Tisztázzuk, hogy utálom őket, mint a szart. Az elmúlt húsz évben kb. öten lejmoltak le olyan dumával, hogy ennyi meg ennyi pénz kell, hogy Győrbe (!) hazamehessenek. Miért pont Győrbe? Nos, két éve a Nagycsarnok előtt odajött hozzám egy csávó, és megmondta, hogy kéne 200 Ft, mert ennyi kéne a fűre. Oszt adtam neki hármat, mert "Te legalább őszinte vagy, oszt kampó, és nem győrizel." Amúgy amelyik leköpne, annak nem sok foga maradna. És leszarom a k...tt g... jogvédőket.

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2009.06.13. 13:24:19

Azért szerintem ebben a helyzetben legtöbben ezt tettük volna. Mindenesetre fogsz te itt még kapni a kommentelőktől, mint BKV-figyelőn azok az emberek, akik megírják, hogy volt merszük pofánbaszni a grafitizős hülyegyereket.

Amúgy respect, hogy félreálltál, valszeg én a vészvillogó megoldást választottam volna.

xcomman 2009.06.13. 13:25:43

Hááát én sem biztos ezt tettem volna, de inkább nem mondom semmit, mert ebben nem vagyok biztos:) Igaz azt sem értem meg amit a csöves csinált:) Tőlem az andrássyn a burger king előtt akart kérni egy (elnézést ,hogy ezt írom:P) cigányasszony csak nem éppen barátságosan, rángatta a kabátomat stb nem engedte el:D, aztán miután elengedte jött a nem éppen barátságos szóváltás ami 1oldalú volt. Ott nálam is majdnem elszakadt a cérna, de martensbe nem állok neki verekedni, mert abból kórház lett volna:)

krampi 2009.06.13. 13:26:10

kéregetni nem szoktak (ablak felhúzva, úgy is marad)
Egyszer még anno a Nyugatinál a felüljárónál lévő lámpa mellett üzemelő önkényes szélvédőmosókkal gyűlt meg a bajom. Ő szolgáltatni akart, és egyértelműen és udvariasan jeleztem, hogy ezt nem kívánom igénybe venni. Ő szolgáltatást nyújtott, majd pénzt kért. Én egyértelműen és udvariasan jeleztem, hogy nem kértem a szolgáltatást. A kis tetű cigánygyerek hozzácsapta a vödröt az ajtóhoz és letörte a visszapillantót. Én kiszálltam, megbeszéltük. Valószínűleg szilánkosra tört a csuklója. A meggyőzésben segített a kormányra és pedálra szerelhető kampós kormányzár. Egy pillanatra sem merült fel bennem, hogy helytelenül cselekedtem. Senki nem szólt, hogy miért bántom. Azóta nem találkoztam a kis paraszttal.

franta 2009.06.13. 13:31:54

krampli, tiéd a pirospont!

RizsaVE 2009.06.13. 13:32:13

Hi!

Jómagam a hajléktalanoknak cigit szoktam adni, mert szinte mindegyik dohányzik, ha meg nem akkor elcseréli valamire. :D

moto.sapiens 2009.06.13. 13:33:23

Ha napi 8-10-13 órát dolgozom, akkor összeszedem amit akarok. Ha nem tiszteli, igenis össze kell verni. Neki is van választása. Meg kell fürdeni, el kell menni dolgozni, és albérletbe. És máris nem hajléktalan. Nem ő lesz az első, én is laktam albiba, és pakoltam elég raklapot is.
Köpköd a vámpír...

franta 2009.06.13. 13:33:23

Bocs, ne haragudj? Helyesen Krampi.

Sztávrosz_ (törölt) 2009.06.13. 13:33:26

Jóltetted, kéregetni egy dolog, és megint más követelőzni......

Donor 2009.06.13. 13:39:57

Nem vagyok egy verekedős fajta, meg nincs is nagy fekete Audim, de a leköpésre meg a járműveim rongálására engem is elönt a harci düh.

Viszont én nem kezdek el beszólogatni a csöveseknek, mert ha ilyet tennék akkor nem csodálkoznék ha leköpne.

Leginkább az áruházi parkolóban kocsit visszatologató csöveseket rühellem. Ott állok a kocsitároló mellet de lejmolja a kocsit. Régebben legalább a messzebb lévő kocsikat lejmolták, arra azt mondtam a franc se fogja tologatni ennyiért, legyen a tied.

Viszont mostanában 100forintos helyett 10forintost szoktam belerakni, vagy keresek olyan kocsit amiben egyáltalán nincs pénz :)

Persze nem vagyok genyó, mert a kerti virágot áruló kisnyugdíjasnak, meg a hadirokkant öregapónak mindig adtam, de azokat elzavarta a kolduló maffia és román cigányokkal és alkoholista söpredékkel helyettesítették, akik amúgy munkaképesek lennének, ezeknek pedig egy fillért sem vagyok hajlandó adni.

viks 2009.06.13. 13:41:14

Ha úgy meglátlak verni egy hajléktalant az utcán - ma te sem a kezeddel írogatnál - így lesz igazság.

moto.sapiens 2009.06.13. 13:50:23

Mert? Aki nem szeret dolgozni annak jogai lesznek?
Abszurdisztán?

hawkeye 2009.06.13. 13:51:03

@viks: na, megjött az antihumanista állatvédő... :(


Egyébként: 10 kéregető közül 6 a román koldusmaffia embere.
A maradék 4 meg elissza.

Rászorulóknak én is szívesen adok.

De nem ezeknek!!!

Illetve nem, eddig két alkalommal kaptak hatvanezer voltot, mert nem voltak hajlandók békén hagyni az autómat.

Viks, jöhetsz harmadiknak, mert nagyon utálom a magadfajtát...!

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.06.13. 13:51:17

én nem ítélem el a postolót, sőt helyeslem, hogy móresre tanította a pofátlan embert. Azt viszont nem értem, hogy miért húzta le az ablakot és állt le diskurálni a csövessel? Bármilyen jószándékú az ember, előbb-utóbb belefut egy ilyenbe. Erre szokták mondani, hogy házhoz ment a pofonért...

továbbá: a postban a kép honnan származik?

franta 2009.06.13. 13:56:36

@moto.sapiens: Igen, annak vannak (és nem lesznek) jogai. Hála az eszdéeszes-komcsi bagázs áldásos tevékenységének. Mindenfajta alja nép "kultúrája" a szép, de az adófizetők, tényleg azok, meg le vannak szarva.

Myacis 2009.06.13. 14:00:01

Kicsit idegenkedve olvasom a kéregető-verő postokat, lehet, hogy kicsit naív vagyok, de szerintem a szélvédőmosósok körül ott a menedzsment, aztán mikor baj van, akkor beszállnak... a ver(eked)és után pedig egybehangzólag fogják állítani a yardnak, hogy te szálltál ki, agresszívan, rasszista jelszavakat kiabálva támadtad meg ólmnosbottal (ne félj, addigra lesz a törött kezed mellett egy) a kiskorú kissebségit....
A végén meg te szívsz, a bíróság még el is meszel...
Szóval kicsit vetítés íze van nekem ezeknek a veréseknek...

KopaszMercis 2009.06.13. 14:00:02

En nem szeretek adni azoknak akik piasak meg ilyesmi, de neha elofordul. Mondjuk van nehany eleg regota keregeto forma a kornyeken akik nem tantorognak es 10 ev alatt egyszer nem lattam a kornyekukon palackot azoknak szivesen adok rendszeresen.
A masik, amit szoktam, hogy nem dohanyzom - kiveve amikor iszom - es ram marad mindig a felig 3/4ig teli doboz cigi, amit a kocsiba hagyok.. ha nagyon olyan abbol megkinalom.
Szerintem sokszor nem is az a lenyeg nekik, hogy kapjanak vmit vagy mit kapnak mennyit, hanem hogy emberszamba vannak veve.
Tudod mekkora stressz lehet osszeszedni magad hogy oda menj egy idegenhez penzt kerni bazd meg?

Viszont az aki kopkod es gecizik az megerdemel egy sallert.. mondjuk azt nem hogy szarra romma legyen baszva az arca, de atyai parasztlengot amitol megszedul azt igen.

A hajlektalan veresnel amugy mint sportag kevesebb undorito dolog van!

KopaszMercis 2009.06.13. 14:01:27

@franta:

amikor meg elkuldte oket a komcsi brigad dolgozni akkor meg az volt a bajod...

Gondolkodj mar te szerencsetlen mielott megnyilvanulsz. Mindig ez a siras, es akkor csodalkozol hogy egy ruppotlan cigany vagy...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.13. 14:03:21

@Rékuc: A képeket általában innen szoktam szedni, ahogy ezt is: deviantart.com

daneeka 2009.06.13. 14:05:00

Gratulálok a postolónak!

Renben van, lecsúlt, undorító féreg, egyértelmű. Azzal hogy megverted, te sem vagy különb.

krampi 2009.06.13. 14:05:21

@viks: ha ekkora legény vagy, bizony neked hatalmad ban áll hazavinni egy hajlékonyt, megfürdetni, megetetni, hogy hamarabb kapjon munkát. Tedd azt inkább. Nemesebb dolog. Mi pedig fetrengünk tovább az erkölcsi fertőben.

krampi 2009.06.13. 14:10:43

@Myacis: én szálltam ki, agresszív voltam, verbálisan inzultáltam, utaltam származására, de leginkább arra amit tett. Jobb1en ült a haverom, tanunak megfelel. Ólmosbot nem kellett ott volt a kormányzár. a gazdáik nem jöttek. Van még kérdés?

azallamenvagyok 2009.06.13. 14:12:07

Lehet, hogy hülye vagyok, de az első beszóló, mintha a sofőr lett volna... ha az alkesz hajléktalan kéreget, és nem szimpi, akkor flegma elutasítással érdemes élni, ha beszólsz neki, akkor számíthatsz arra, hogy jelenetet rendez. Ha verekedésre van szükséged köss bele másik audisba szerintem, és akkor higénikusabban intézheted...

Hajléktalat verni amúgysem menő, legközelebb szíjjá ki egy kis benyót a verdából, és gyújtsd fel. De akkor ne várd meg, hogy kéregessen, hanem csak úgy szó nélkül, az az igazi...

moto.sapiens 2009.06.13. 14:12:28

Persze köpjön le daneeka, miután berúgott az adómból képzett segélyből, jóllakott az ingyenkonyhán, és el akarta kérni a maradék pénzt amit a családomnak szántam.
Valóban nem különb, hanem TÖBB!

Laslow · http://laslow.hu/ 2009.06.13. 14:16:13

A Petőfi híd budai hídfőjénél szokott egy ősz hajú harmonikázni. Magyarul kb. azt az egy szót tudja, hogy "Köszönöm!", de olyan kellemes zenét csinál, hogy szoktam neki adni. Másnak nem. Amúgy már egy ideje nem láttam - nem tudja valaki hova lett?

daneeka 2009.06.13. 14:18:57

@moto.sapiens: És a bunyó hatására felszívódott a köpés? Nevetséges, hogy arra vered a nyálad, hogy meg tudtál verni egy nálad vélhetően jóval gyengébb fizikumú csövingert. Tényleg ez a megoldás? Akkor legközelebb ha gyorsan hajtasz, és megállít a rendőr, és szétver, akkor az is jogos lesz a gondolatmeneted alapján.

kyanzes (törölt) 2009.06.13. 14:19:09

Szoktam látni a tagot. Az a figura folyamatosan mattonya. Meglehetősen lerobbant filkó. Képes voltál megverni a fószert?

Nagykócsag 2009.06.13. 14:21:04

Nekem egy bedobta kővel az ablakom. És képzeld, nem vertem meg.

akoskiss · http://akoskiss.blogspot.com 2009.06.13. 14:27:12

@Laslow: A héten láttam kétszer is ott. Tényleg nagyon szépen zenél, én is adtam már neki, sőt fotóztam is: www.flickr.com/photos/akoskiss/2625017069/

moto.sapiens 2009.06.13. 14:28:14

Nem egyforma a véleményünk ennyi, de valószínűleg azért tartom ekkora bűnnek, mert én sose tenném. Veled sem...

Laslow · http://laslow.hu/ 2009.06.13. 14:31:41

@akoskiss: Igen, ő az! (Ezek szerint csak fél 10 körül nincs ott sosem.) Örülök, hogy még megvan! :)

daneeka 2009.06.13. 14:32:45

@moto.sapiens: Én meg sose vernék nálam gyengébbeket egy köpés miatt. Ha bántja a gyerekemet, vagy akár a macskámat, az más kérdés, de ilyenről nem volt szó, tudtommal. Ennyi.

azallamenvagyok 2009.06.13. 14:33:19

"nyitnám az autót a multkor, nem tudom miért hiszik azt, hogy aki autóval jár, annak fejében van a budapest térkép, szóval odajön hozzám egy öltönyös undorító menedzserforma figura:
- Jó napot, meg tudná mondani merre van a lándzsa utca?
- Minek nézel engem bazmeg?
- Bocsánat, csak segítséget kértem volna.
- Mivan te köcsög, a GPS-t ne adjam oda?
- Ne haragudjon uram, ezt a hangnemet kikérem magamnak!
- Kikéred bazmeg, tudod mit kérjél ki?!
És itt egy laza mozdulattal visszazártam a négykarikást, és szarrá vertem, a kurvaanyját az ilyennek"
(barbie-t szorongató kislánnyal jobb lett volna)

nick: 2009.06.13. 14:37:01

minek kellett beszólnod a csövesnek,
nem volt annka elég baja nélküled is?!

utána meg még te vagy felháborodva, ha leköp (tőle ennyi telt) - és nem érted a helyzetet...

gáz...

vagy

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2009.06.13. 14:44:58

Hú már azt hittem ennek a posztnak is olyasmi lesz a vége, "..hogy de én nyugodt ember vagyok ezért csak visszamosolyogtam rá és családias hangulatban elfogyasztottunk egy lejárt szavatosságú konzervbabot a közeli járdaszigeten, ahol illedelmesen megkérdeztem tőle, mire volt ez jó, majd továbbálltam.."
Alapvetően nincs bajom a kéregetőkkel ha tehetem a normálisabbnak adok is, a pofátlanabbat meg észre sem veszem vagy elküldöm a sünbe..
Szerintem jogos volt a felháborodás, sőt a verés is, valószínűleg én is így tettem volna..
Ja és én már azt is tudom ki a hülye...

Labasmaz 2009.06.13. 14:45:40

@krampi: Bach csomopont, tizenhusz eve, amikor meg eleg ritkanak szamitott, ha egy csilivili, hofeher Porschen magyar rendszam legyen. Koszos viz vodorben, kefe felkap, egybol harman rohantak fele a pirosnal. Ember meglatta oket, en meg ilyen lapos autobol ilyen gyorsan kipattanni embert nem lattam, es fennen mennydorogte felejuk: "Ha hozzanyulsz, eltorom a kezed!" Nem lett biznisz. :-)

Respekt, hogy leparkoltal, egyebkent meg igazad volt. En mondjuk biztos nem verem meg, mert nem nyulnek hozza, ha fizetnenek sem, de all a zaszlo, hogy belerugok azert ket kicsit, meg egy nagyot.

Labasmaz 2009.06.13. 14:48:50

@Laslow: Kulhonban nemhogy tiltanak az ilyesmit, de az onkormanyzat engedelyt ad nekik erre. Az engedely formaja is igen egyszeru: egy foldre leteritheto szonyegfele. Ez igazolja, hogy o teljesen jogszeruen csinalja, amit csinal - lattam mar egyszeru utcai zenesztol baboson at drotszoborkeszitoig mindent. Akinek viszont nincs ilyen szonyegje, az az elso rendornel nem jut tovabb.

Uncle Spam 2009.06.13. 14:55:32

Ahogy olvasom ezeket a kommenteket, megmondom őszintén nem csodálom, hogy itt tartunk.
Sohasem tudhatod, hogy mit hoz az élet, és mikor kerülhetsz Te is utcára, tele sebbel a szívedben, napi megalázottsággal megspékelve. A kommentek többsége hűen tükrözi ezt a világot. Átgázolni mindenen és mindenkin. Ha egy hajléktalant megversz, csak a helyzettől függ majd az is, hogy mikor ütsz meg egy nőt, egy gyereket, vagy egy öreget. Ettől leszel több szerinted kedves "Igazságosztó"?

schdl (törölt) 2009.06.13. 14:56:43

Na a szájkarate megint...

cinkes-blog · http://cinkes.blog.hu 2009.06.13. 14:58:40

Ez a reakció "kicsit" erős volt, verést nem érdemelt volna. Persze elhiszem, hogy irritáló, és a köpés lehet, hogy engem is felidegesített volna. De mi nem kéregetnénk hasonló helyzetben? Persze könnyű mondani menjen el dolgozni, de én nem vagyok hajléktalan, mégis nehezen találok munkát.

Azért még ők is emberi lények, nem leprás (fujj, hozzámért) csak tönkrementek anyagilag, ezért kitaszítja őket a társadalom. De abban azért igaza van a posztírónak, hogy azért van egy határ. Én is találkoztam már nem egy hajléktalannal, akit legszívesebben pofán vágtam volna, mondjuk nem tettem meg.

Amikor megyek az utcán és látom, hogy a "hátrányos helyzetű" lökdösi az utcán az öreg nénit, hogy adjon neki pénzt - az már az össze kell verni kategória.

Zsola777 2009.06.13. 14:58:46

Sajnálatos tény, hogy vannak hajléktalanok, tényleg nem mindegyik saját hibájából kerül oda (a többség). De mégis, ki marad ott?
Érdekes, hogy télen, még ha nincs hideg, illetve a nyár közepén (nagyon meleg van), nincsenek, csak ha enyhébb az idő. Pedig a szezonális munka éppen akkor van sok, amikor ezek kéregetnek.

Az ablakmosósok nem hitték el az elején, hogy nincs nálam pénz (csomagtartóban volt, azt mondtam is) - lemosta, mondtam neki 5x, hogy nem tudok adni. A végén: -Nnnna, azért csak van egy kevés...? -Öregem, tényleg nincs, megmondtam. - A kurva anyád! -Bazmeg! (lámpa zöld, jelenet vége)

A részegeknek meg nem lehúzni az ablakot, mert ha adsz nekik, a zsetonod végül úgyis csak a kiméréseknél landol. Vajon miért jó üzlet az?

Blogger Géza 2009.06.13. 15:02:55

Azért az agressziót a csöves kezdte, a zakóra köpéssel. Persze kár volt kioktatni az életről, ki tudja, miken ment már át.

Danny89 2009.06.13. 15:03:32

Én legjobban azt bírom, amikor szombaton megyünk be a városba, és parkolnánk a Nyugatinál. a parkoló bejáratánál áll 3 "kissebbségi", és int, h kövessed, mert mutatja, hol van a parkolóhely. Ugye, egy irányba lehet menni, mást nem tudsz csinálni. Van jó pár hely - meg alapból, kinek van erre szüksége. Leparkolsz, kiszállsz, persz h ott vár. Kap 200 Ft-t, a semmiért, és még leáll kunyizni, h - idézem : Otthon pelenkás van, adjunk már még pénzt, látja, ott van egy üveg ásványvíz....na ott mondom azt, h mit akar még kunyizni, egy 2 perces "munkáért" kap 200-at. Ha meg nem adsz, belédkötnek - a stílusukból ítélve.
Bezzeg, amikor ott van ayard ellenőrizni, senkit nem látni...

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.13. 15:10:52

aki nagy fekete autóval négy karikával a böhöm orrán, az lehet, hogy nem milliárdos, de annak akar tűnni.. úgyhogy kapja be. jó érzésű ember nem jár ilyen autóval.

cinkes-blog · http://cinkes.blog.hu 2009.06.13. 15:10:54

Amúgy nagyon ajánlom mindenkinek a South Park (S11E07) hajléktalanokkal foglalkozó epizódját.

Tényleg az van, hogy eléd állnak, nem hagynak továbbmenni, fogj vele kezet, stb... Volt, hogy inkább adtam neki 200Ft-ot, csak hagyjanak békén. Erre meglepetésmere az volt a reakció, hogy: "van még?", "adj még ne legyél sóher!".
Na, azóta nem adok.

Olyan is volt, hogy a "hátrányos helyzetű" hajléktalan miután nem adtam neki, jött utánam (én a barátnőmmel sétáltam), és anyázott, szidott és bírósággal fenyegetőzött (aszondja beperel), mert rasszista vagyok. :)

repecs 2009.06.13. 15:14:02

Ha én leszek hajléktalan és leköpök valakit most felhatalmazok mindenkint hogy nyugodtan verjen meg. Nehogy hazamenjen ezzel a feszültséggel és az aszonyt verje meg vagy a kutyáját rugdossa. Sőt ha nem vagyok hajléktalan sőt ha a lottó ötöst megnyerem és akkor köpdösök akkor is verjetek meg.

SimiTomi 2009.06.13. 15:14:39

A múltkor a Balhánál jön egy csajszi felém, látom, Pesti Estet osztogat, hát, mondom jó lesz az valamire. Elveszem, azt mondja "táborozni szeretnénk, arra gyűjtünk, 200 Ft". Na, szép, nálam meg mondom éppen csak 100 van. Elvette a százast, visszavette a Pesti Estet.

Hát, pöpec, gondoltam.

repecs 2009.06.13. 15:18:51

@daneeka: inkább verjen meg mint több százezerre büntessen.

repecs 2009.06.13. 15:20:16

@Nagykócsag: Dicsérd meg és adj neki pénzt. Hátha másoknak is betöri hisz nem bántják.

japanautos 2009.06.13. 15:27:56

teljesen jogosan jártál el
rohadjon meg az ilyen
én is szétb@sztam volna
de lehet vascsővel

georg 48 2009.06.13. 15:35:47

Figyuzzatok! Ahol lakom, megszólít multkor egy nemhajlékos. Kéne egy százas. Felmutattam a házra, látod-mondom- ott azt a hat ablakot? Adok vegyszert, rongyot, meg kétezer froncsit, meg kéne puccantani. Azt mondta, menjek az anyámba. Szóval ezeknek semmit! Még a levegőt is megvonnám tőlük. El kéne taposni őket, mint a férget.

repecs 2009.06.13. 15:38:05

@georg 48: "Legnagyobb cél pedig itt-e földi létben Ember lenni mindig, minden körülményben." (Arany János)

lamed 2009.06.13. 15:42:33

SOHA nem szabad koldusnak pénzt adni! Soha, semelyiknek! Lehet hogy cinikusnak tűnik, de ha senki sem adna nekik, akkor nyilván nem lenne koldulás.

Az ablakmosóknák nekem többször bejött egy módszer (főleg ha egy egész horda közelít): jó vizesre le kell spriccelni a szélvédőt, így egy pillanatra azt hiszi a tetű, hogy éppen az előbb mosta le valamelyik "kollégája" és továbblép, így kikerülök a látómezőből és ez általában elég a zöldig.

DaVe 2009.06.13. 15:48:08

jogosan jártál el. Ha már tarhál, legalább a tiszteletet adja meg, még ha nem is kap lóvét akkor éppen tőled...

azallamenvagyok 2009.06.13. 15:52:34

@cinkes-blog: csak belgondoltam, hogy mit hozhat még az élet az írónak...

Don Blasius 2009.06.13. 15:59:44

@Zsola777:
Nekem is sokszor hátul van a tárcám a táskámban. Tehát egy piros lámpa alatt elő sem tudom venni. Csöveseknél rázom a fejem, ablakmosósoknál pedig inkább nem gurulok előre, ha tehetem (még nem dudáltak rám, mert levágták a szitut mögöttem is). Ha addig odasétál a mosó, akkor meg gurulok előre. Zöldig már nem marad ideje mosni.:)

Philologos (törölt) 2009.06.13. 16:01:44

Múltkor anyám megy vásárolni. Parkolóban odamegy hozzá a csöves. Adjon pénzt. Mondja nem ad. Bemegy vásárolni, mire kijön az autón az index be van törve, hajlékony meg eltakarodva. Na az ilyet nem kéne összetörni?

Johnsmith000 2009.06.13. 16:14:30

fekete audis. primitív mint a segglyukam. köszönöm ezt a postot, hogy tovább erősítetted bennem a már amúgys biztos tudásom az audis archetípusról

KopaszMercis 2009.06.13. 16:22:30

Bach csomo pont.... hehehehe reg rohogtem ilyen jot.. ehhehehee

totyatotya 2009.06.13. 16:39:57

@Bukowszky: ez a kommented valami gigantikus IQról tett tanúbizonyságot.

.lll. 2009.06.13. 16:47:19

má megint a Bach csomópont
váááááááááááááááá

z 2009.06.13. 16:52:10

@totyatotya: te sem tudod mi az az IQ, igaz? :)

A sztorihoz meg annyit, hogy csöves-nem csöves, aki leköpköd másokat az rohadtul ne csodálkozzon azon, ha valaki egyszer ad neki pár kurva nagy pofont.

evp 5.5 2009.06.13. 16:55:36

@Uncle Spam:
Rettentoen el vagy tevedve...ezernyi sebbol verzo szive...normalis?
Keregetni lehet, senki nem vitatja a keregeto nyomorusagat, de kopkodni, anyazni nem kell.

daneeka 2009.06.13. 16:57:50

@little_red_devil_on_board: Miért nem mondtad, hogy én meg sportautóra gyűjtök vazze?

daneeka 2009.06.13. 16:58:50

@repecs: Lehet hatásosabb módja lenne a szabálytalanságok visszaszorításának.

mohusssska 2009.06.13. 17:03:38

sok kommentelő írta h " legalább nem szólok be neki"!!!!!
hol a redvás faszba volt itt a beszólás???
max segítség (ha komolyan gondolta)
én egészen másnapig ütöttem volna

hawkeye 2009.06.13. 17:07:10

Azok, akik magukkal egyenlőnek érzik az utcalakót, ugye nem csak dumálnak, hanem jártukban-keltükben mindegyiket megdobják egy kis zsozsóval?

Nem mindegyiket?

Akkor mi alapján különböztetitek meg őket?
A szaguk intenzitása szerint?

Mindegy, mindenképpen csúnya, kirekesztő rasszisták vagytok!

Megoldás: Tessék őket egyenként hazavinni, megfürdetni, pénzt adni nekik, tudjátok, mint az amerikai filmekben....!


Na, a hülyeséget félretéve, a kolléganőm is ilyeneket mondott. Tényleg nagyon jószívű, úgyhogy a télen rádumálta az egyok segélyszervezetet, akik éjszaka autóval sorbaveszik a hajléktalanokat, hogy mehessen velük.

Mondták neki előre, hogy csak mögöttük, de ő fütyült rá. Hajnalban az egyikhez a többieket megelőzve ment oda, a mocsok meg kést nyomott a nyakához, szabályosan túszul ejtette, és piát követelt.
Valahonnan szereztek neki egy ablakmosó-kanna műanyagbort, így jól végződött.

Azóta a szegény lány már nem akarja annyira megváltani a hajléktalanokat....
Hogy miért, én nem tudom.... :)

Nymus 2009.06.13. 17:07:10

Tipik audios kocsog! Egyszer szidjuk, maskor meg nyalunk. En is lekoptelek volna!

Borcsika 2009.06.13. 17:18:08

@krampi: én ezekkel az csinálom, hogy amikor annak ellenére, hogy jelzem "kösz, ne mosd le", és jön, akkor ablakmosót ne sajnálva elkezdem nyomni kifelé a cuccot. egy ideig eltert, mire kiöblögeti a szemből.


a blogírót még véletlenül sem itélem el, de feljebb írta valaki, hogy egy egészségügy szűrésre mindenképpen menjen el. én is ezt ajánlanám

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2009.06.13. 17:19:50

Azok a kedves kommentelők, akik meg ennyire szolidárisak embertársaik felé, hogy itt szidják a posztolót, a következő alkalomkor, amikor őket éri ilyen eset, kérjenek bocsánatot az úriembertől, hogy vennie kellett a fáradtságot arra, hogy leköpje őket, majd vigye haza, fürdesse, adjon neki munkát, ételt, aztán majd beszélünk. Kurvára valószínű.

Ha más eredménye nem volt: ez a paraszt most egy darabig nem fog embereket leköpdösni, mert szerinte az rendbe van. Idióták.

wagabound 2009.06.13. 17:38:13

"ráadásul pont a jobb ujjára köpött a zakómnak."

Ez tényleg pofátlanság. Nem csodálom, hogy bepöccentél.

virágelvtárs 2009.06.13. 17:43:59

Nem autós, nem ablakmosó, csöves sztori, de akkoris: rágyújtottam a múzeumköróton az utolsó cigimre egyszer, kidobtam a dobozt a kukába, boldogan baktattam a metróba, mikor odajött egy fickó, azongya: "Té, aggyámá egy cigit". Mondom: "Bocsi, ez az uccsó" Erre elmondott minden köcsögnek, hogy "ja persze, hüje buzi, rohattul fájna neked egy szál cigi". Ez most miattunk van, mert mindig csak hazudunk, és elküldjük a tarhálókat az anyjukba, mert mi úgyis nagyorrú másokat lenéző gazdag pöcsök vagyunk?

csviktor 2009.06.13. 17:44:54

Diszkós koromban a Budapest-parádén megfújták a mobilomat és a pénztárcámat. Éjjel 1 órakor kellett fehér halásznadrágban, narancs ujjatlan pólóban kunyerálnom, hogy valaki adjon már 40 Ft-ot, hogy legalább megcsörgethessem a számomat.

Persze a mobilomat nem vették fel, amúgy meg kb. a 10. ember adott egy 50-es, de akkor már lassan ott voltam, hogy valakit meg kell ölni egy kis apróért. Mindenkinek pont nem volt semmi aprója, miközben nem úgy néztem ki mint egy csöves. Meghatározó élmény volt a számomra, az biztos. Azóta néha adok egy kis aprót a nemromán, magyar nyugdíjasnak, vagy mondjuk veszek egy csomag retket 200ért, és nem kérek vissza 500-ból. Ennyit megér. Amúgy láttátok -e, hogy tavaly egész télen ott állt a Ferenciek tere 7-es busz megállójában egy öreg néni, ilyen szódásszemüveggel? A pestre továbbmenő oldalon, gyakran ott remegett a -10 fokban. Sajnos sosem volt időm, hogy kifigyeljem, ez is ilyen maffia-izé -e, de ha igen, azon meglepődtem volna.

Másik a Belvárosban megy mindig egy fekete csador jellegű, csak kivágott arcrészes ruhában egy öreg nő, és ilyen hajlott háttal csörgeti a mekis poharat. Gondoltam ha ez nem romáén, akkor senki. Erre bazeg, múltkor jött velem szemben, egyenes derékkal, felcspja a fejéről a kapucnit, vagy csuklyát, rágyújt egy Marlborora, egy huszonéves fiatal nő. Na erről ennyit...

Ofélia . 2009.06.13. 17:46:07

A kollégám mesélt egy sztorit(nekem 10 éve nincs autóm mert amennyit megyek bérelni olcsóbb), hogy megközelítette a csöves az ujsággal és a "vedd meg te vizigót" felkiáltással bedugta az ablakon.

Erre ő"mennyi most egy kannásbor?" kérdezte.

360 volt a válasz és tessék 400 mivel meleg van a dolog le lett rendezve.

Azóta légkondis páncélautón gondolkodik mivel ezt kivédeni csak így lehet:))

Ofélia . 2009.06.13. 17:52:52

@virágelvtárs: Néha hajnalban megyek végig a városnak a madács tér és gellért tér közötti részén gyalog.

Először átverekszem magam a seggrészeg külföldi diákok hordáin és utánna jönnek a koldusok.

Egyszer kiszámoltam,hogy ha mindenkinek adnék egy százast akkor a fizetésem is kevés lenne:((

apuci78 2009.06.13. 17:54:42

Fujjj de utálom, mikor az adócsalásomból, kábítószerkereskedelemből összedolgozott nagy fekete autómra holmi csövik rá mernek nézni!!! Miért is él az ilyen, akinek annyi esze nem volt, hogy anyját pár milláért szájba...???

z 2009.06.13. 17:57:22

@apuci78: Akarsz róla beszélni?

apuci78 2009.06.13. 18:00:35

@z: Csak ha te is összeloptál legalább egy audit! :-)

r4hu 2009.06.13. 18:05:29

aszongya a mercis:
- húzzá innen a picsába rohadt köcsög....
mongya a csövi:
- ezt is majd jól fel fogják robbantani, mint azt ott benn a belvárosban...
....zöld....
megtörtént

r4hu 2009.06.13. 18:10:02

napjában, egy csövesem, egy cigit mindig kap...
régen az volt a szokás, hogy minden háznak volt egy "koldus"-a, MINDENT megcsinált a háziaknak, nem bántották, valahol el is aludhatott, hová lettünk OH MAGYAR???

schdl (törölt) 2009.06.13. 18:10:04

Az volt már, hogy a csövesek és az audisok miatt tart itt az ország? Ja meg persze a hülyeszuzukisok miatt... :D

schdl (törölt) 2009.06.13. 18:23:04

Gondolkoztam már azon, hogy én is csinálok egy "anti-táblát", hogy amikor jön a saját táblávával a pirosnál a csövi, akkor csak én is felmutatom a sajátomat:
"DOLGOZOM, ADÓZOM, NINCS PÉNZEM"
Ez leegyszerűsíti a kommunikációt :D

apuci78 2009.06.13. 18:26:41

@schdl: Az hogy "DOLGOZOM, ADÓZOM, NINCS PÉNZEM" felesleges szószaporítás... Az első két szó egyértelművé teszi a harmadikat!

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.06.13. 19:09:16

@SilentSound: nemcsak illik, hanem kell is feltüntetni a fotós nevét, ha használod a fotót. Vagy a kép legyen egy link, amely a galériájára mutat.

indapass90210 2009.06.13. 19:09:30

A pofon: járt.
Az utcán meg pia nélkül, hosszú távon nem lehet kibírni. Jelenleg pedig Mo.-n, ha egy valami szar munkával rendelkező, alacsonyan fizetett mókust kirúgat a zasszony a lakásból, majd leveszi a fizu felét gyerektartásnak, az nagyon hamar a híd alatt találhatja magát.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.13. 19:14:48

Most nem mondod komolyan, hogy megverted.

Bazmeg, OK, lecsulázott, és?

Vagy örüljünk hogy nem lőtted le?

Mondjuk ha elkezd rángatni, vagy kárt tesz a járgányban, akkor jogos lett volna a verés.

Donor 2009.06.13. 19:15:35

@r4hu: Én így szoktam lerázni a koldusokat, felajánlom neki hogy söpörje össze a faleveleket, szemetet, akármit a ház előtt, adok seprűt, meg egy 1000-est. Nem kell velük sokat vacakolni, mert a munka szó hallatán eltakarodnak.

A szomszéd néha adott nekik aprót, erre úgy oda szoktak, hogy a végén ő is elzavarta őket.

apuci78 2009.06.13. 19:23:33

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: A verés SOHA nem jogos! Azért mert valaki megpróbált tisztességesen, becsületesen DOLGOZNI, nem kellene megverni! Nem mindenki b@ssza szájba az anyját, sikkaszt, lop, csal, hazudik, nyalja ki a főnöke seggét csak hogy kocsi legyen a retkes szaros segge alatt!!!!

indapass90210 2009.06.13. 19:32:56

@apuci78: Egyszerű vagy, mint egy faék. Nehogy már kiderüljön, hogy mindenki bűnöző, akinek autója van. Persze ilyen autóhoz vezető óriási jövedelemhez a 8 osztály (6 első, 2 második) lehet, hogy nem elég....

snorbi 2009.06.13. 19:40:25

Jól tetted.
Az agresszívebb fajtát sajnos rendre kell utasítani...

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.06.13. 19:43:21

Nektek nincs klíma a kocsitokban, hogy beszélgettek a hajlékonyakkal? :) Rá se nézni, csak inteni neki, hogy nem. Főleg, ha nem ismered, és látszik rajta, hogy tintás.
Most, hogy nem volt olyan durva meleg idő, én is beszéltem egyel. A Margit hídnál Budán, a hídra kanyarodó sávban a Bem tér felől. Kért pénzt, mondtam neki, nekem sincs, nem volt még fizetés. Erre közli, hogy neki se volt még. De attól, hogy neki nincs pénze (ami nyilvánvaló számomra is), nekem nem lesz. Volt nálam egy ötszázas talán, kp-ben. Az aprót meg állandóan elparkolom. Ezt annyira megjegezte, hogy még aznap, amikor megint arra jártam, szólt, hogy neki nem lesz fizetés. Ahogy mondta, azon sem csodálkoztam volna ha leköp. Alacsony, mikulásképű, őszszakállú figura, persze csövesjelmezben, piszkos, de borvirágos arccal.
Viszont vannak segítőkész emberek is. Tegnap, vagy lehet, h tegnapelőtt láttam egy fiatal párocskát (kockásinges féle, 25-30 körüli srác, a hónaljtáskás barátnőjével) ahogy ébresztgetnek egy alvó hajléktalant a Lehel KIKA felőli sarkán. Szoktam látni az arcot az átellenes sarkon. Rossz helyen aludt emberünk, mert az aluljáró betonfalánál volt, az úthoz elég közel. A fiatalok a híd felől jöhettek, megálltak a kék Suzukival vészvillogóval a sarok után egyből, és visszasétáltak életet verni a figurába. Pont az éledezés pillanatait kaptam el...

Viszont a Stadionnál volt egy fiatal csaj jópár hónapja, a körülményekhez képest egészen jól nézett ki. Mindig nagyon szomorú arcot vágott, de szép volt, és az alakja is rendben, valamint mindig tiszta ruha volt rajta. Sosem találkoztunk úgy, hogy én pirosat kapok, és odaér, de neki biztosan adtam volna...

apuci78 2009.06.13. 20:00:05

@Dövan: Nem mondtam, hogy bűnöző.. Csak azt, hogy tövig benyal a "munkaadójának"

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.06.13. 20:04:14

@apuci78:
Én ismertem egy srácot (náluk vásárolt, amikor kiskerben melóztam), aki 95-tel, meg Phaetonnal mászkált. Sofőrködött. A privát kocsija egy WagonR pozitív volt. Kicsit sem mondanám gazdagnak. Ez volt a melója és kész.

Önjáró Talajgyalu 2009.06.13. 20:05:22

En azt is megvertem volna, aki beszol, hogy miert verem a csovest. Egyebkent, ezert is jo dolog, hogy egy 25 eves Skodaval jarok, komolyan, 10 keresztezodesben allo csovesbol 9,5 hozzam oda sem jon. Vegigsetal a kocsik mellett, en tuntetoleg ki vagyok hagyva. Mondjuk amugy sem adnek neki, de azert bazeg, ezen annyira rohogok, hogy meg O" valogat erted. Szanalmas.

apuci78 2009.06.13. 20:09:44

@Lovag, aki azt mondja: Ni!: Ha valaki melóhoz használja a kocsit, az természetesen más. Én csak az apuci-anyuci pénzéből vett, 18 évesen 40 millás kocsiban ülő tetves rohadt állatoknak kívánom, hogy szombat éjjel 200-zal csavarodjanak fel az első fára, a kurváikkal egyetemben!!!

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.06.13. 20:22:37

@apuci78:
Ezt én értem, de hogy különbözteted meg a két kategóriát egymástól a sötétített üvegen keresztül? És főleg, hogy különbözteti meg egy csöves, a saját világképén keresztül?

bervas · http://mt10.blog.hu 2009.06.13. 20:25:16

Egyszer tizensok éve, kezdő egyetemista koromban, nyáron, nagyobb, céges kocsikat (V6, 2.0T, stb.) vittem a városban A-ból B-be. Valahogy mindig jöttek a kéregetők, bár akkor még nem volt ennyi. Nehezen hitték el, hogy nem saját a kocsi.

Hungryhorse 2009.06.13. 20:33:02

Tökéletes eljárás volt a leírt.
Gratulálok hozzá.
Minél több agresszív kéregetővel kellene bemutatni, talán lenne némi nevelőhatása, ha már a rendőreink és közterületfelügyelőink számára nem képeznek célcsoportot a közterületeinket elcsúfító, közegészségügyi katasztrófagócként vegetáló emberszabásúak.
Csak így tovább!

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.13. 20:33:36

Én már tudom, ki a hülye, de nem mondom meg.

A posztoló jól tette, amit tett, legalább születtett egy kicsit izgalmasabb poszt.

Akik itt a posztolót szidják, amiért megverte a hajléktalant, azok mit tennének ilyen helyzetben? Megköszönnék neki a nyálmintát? A köpdösés talán még aljasabb dolog, mint a verekedés.

Tény, hogy manapság könnyen az utcára lehet kerülni, de koldulással nem lehet följebb kerülni. Ha nem akar dolgozni, akkor pénze sem lesz. Ezek a rohadékok azt használják ki, hogy vannak emberek, akik megsajnálják őket, és adnak nekik a MUNKÁVAL megkeresett pénzükből. Sajnos még mindig sok embret át tudnak rázni, akik aztán örülnek, hogy segítettek egy rászorulónak. A koldus meg jól kiröhögi őket, hogy milyen hülyék. Aztán az első útja a kocsmába vezet, hogy "Maris, aggyá má egy piros Malbórót!" Tény, hogy nem mindegyik ilyen, de a 99 százalékuk igen. Akinek nem piára vagy cigire kell, az képes elmenni dolgozni, és egy kis pénzt keresni. Csak az alkeszok nem képesek erre, nekik a koldulás jelenti a munkát, a kocsmázás meg az élet maradék részét.
Én személy szerint még véletlenül sem adok nekik pénzt, nekik is vannak kézeik, lábaik, képesek dolgozni, mint én. Ha meg még pofátlan is, és köpdös, akkor lehet verekedni.

kzolika 2009.06.13. 21:14:15

1. Jelenleg egy nem klímás, 5 éves autóval járok, ezért lehúzott ablakkal. A lámpánál mindig hagyok magam előtt egy fél autónyi helyet, ha mellém ér, előrébb gurulok. Általában használ.
2. Ha nem, tanácsolom neki, hogy menjen dolgozni.
3. Naponta veszek friss pékárut, néha kéregetőnek felajánlom, hogy adok 1-2 kiflit pénz helyett, főleg, ha kajára kér. Érdekes, ezt a szíves felajánlást általában nagyvonalúan visszautasítják.
4. Ellenben a házunk környékén él egy öregúr (olyan 50+ lehet), összegyűjti az üvegeket, mióta Tescoban visszaveszik, azóta a sörösdobozokat is, egyszer épp szálltam ki az autóból, egy öreglány mondta neki, hogy ad pénzt, az öregúr azt válaszolta, hogy ő nem használ pénzt! Azóta az előző napi megmaradt péksüteményeket és az aznapi, esetlegesen meg nem evett szendvicsemet mindig odaadom neki.
5. Ha egyszer valaki hozzáér a kölcsönautómhoz, biztos, hogy kiszállok és a jóhúzású, mindig mellettem levő, méretre vágott csocsórúddal agyonverem.
6. Bevásárlókocsiba biztonsági zár kulcsának feje pont megfelelő méret. Parkolóban mindig illedelmesen köszönök a hajlékonynak, mondom, hogy elviheti. Erre felderül az arca és ekkor közlöm, hogy nem pénz van benne. Megfizethetetlen végignézni a rohadt, büdös hajléktalan arckifejezésének átváltozását.
7. Ha mégis pénzt teszek a beváásrlókocsiba, akkor nagyvonalúan felajánlom, hogy elviheti. Egy másodperc hatásszünet után megkérem, hogy majd a pénzt hozza vissza. Szintém megfizethetetlen.
8. Van egy 8-17-ig munkám (plusz az esetleges túlórák), emellett heti 3-szor éjszakai melóm. Ha én tudok heti minimum 70 órát dolgozni, akkor ő is megtehetné. Nem panaszkodni kell bazmeg, hanem dolgozni. Persze reggel 1/2 8-kor, amikor esetleg 2-3 óra alvás, vagy egy átéjszakázott hétvége után megyek dolgozni, egy se áll ott, hogy kéregessen, mert ő még fetreng valahol. Utolsó tetves, faszszopó gyökér, részeges, mocskos hajléktalan kéregetők.

különvonat 2009.06.13. 21:15:48

Ez egy nagy kamusztori. Lóf.szt verted te meg.
Egyébként a verekedés után mit csináltál a pisahányás szagú öltönyöddel? visszaültél az audidba és mentél tovább tárgyalni? Nagyon hihető.
Az is, hogy kormányzárat hordasz az a8-asodon.
Addig tudom elképzelni, hogy bunkó voltál és az ember beköpött a focusodba te meg anyázva hazamentél, de erre se tennék sok pénzt.

Mez 2009.06.13. 21:22:50

"ráadásul pont a jobb ujjára köpött a zakómnak."

amerikai pszihó, tisztára

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2009.06.13. 21:30:09

@kzolika: Hajléktalanokat szívatni kb. akkora tahóság, mint lenn a játszótéren találomra kiválasztani egy gyereket, és jól megrugdosni.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.13. 21:32:15

@hillaby: Miért, a hajléktalan talán nem tudja megvédeni magát? Állítólag ő is ugyanolyan ember mint a többiek, nem hiszem, hogy másfajta bánásmódot érdemelne.

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2009.06.13. 21:34:21

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Lehet, hogy saját hibájából került oda, ahol van, de általában addigra már nem beszámítható, vagy az elvonási tünetek, vagy a kannásbor miatt.

SLacc 2009.06.13. 21:39:40

@hillaby: Hö, mé', az jó, nem? A kis tahó, mer' ott jáccik, öcsém.

Amúgy meg az autóra sokan érzékenyek ám. Ha összekaristolják az akármidet, pofánb@szod, meglássad.

www.youtube.com/watch?v=2O_vD_fvVH8&feature=player_embedded

SLacc 2009.06.13. 21:42:32

Ez itten lemaradt: :DDD

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.13. 21:43:51

@hillaby: Szerintem az nem mentség, amúgy meg mindenki felelős a saját sorsáért, ahhoz, hogy odáig süllyedjen valaki, elég sokat kell "tenni".

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2009.06.13. 21:49:21

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Az nem mentség, hogy valaki agyilag zokni, hanem tény. Nincs értelme szívózni az ilyenekkel.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.13. 21:51:46

@hillaby: Értelme nincs, de azért ne kezeljük már őket úgy, mintha valami felsőbbrendű lények lennének. Sokan úgy beszélnek róluk, mint akiket nagyon sajnálni kellene.

warezspam (törölt) 2009.06.13. 21:53:54

Ezt a fószert én is szoktam látni ott. Legalább őszintén megmondja, hogy mire kell :) Nekem nem tűnt veszélyesnek. Amikor először láttam, röhögtem egyet, ő meglátta, hogy a tábláján nevetek és ő is mosolygott. Pénzt nem kapott mondjuk... :)

SnowFighter 2009.06.13. 21:55:14

@Laslow: van amikor a pesti hídfőnél van, máskor meg a budai hídfőtől az ELTE Lágymányosi campusa felé vezető úton.

kzolika 2009.06.13. 21:57:09

@hillaby: Akkor tahó vagyok, vállalom.
De én ebben az országban élni szeretnék és nem hajléktalant kerülgetni a záróvonalon, a Nyugati tér 100 méteres körzetében a szagukat érezni. Komolyan mondom, ha én tudok 2 állásban heti kb 70 órát dogozni és ebből megélni, akkor neki is lett volna lehetősége kitörni, mielőtt ide jutott. Ja, hogy neki a munka büdös? Én sem csak azt csinálom az életben és a munkaidőmben, amit igazán szeretek, de valamit valamiért. És igen, ha pl elveszteném a munkámat, akkor keresném a megoldást, hogy hol tudnék elhelyezkedni, nem kéregetni mennék. Ha az vagonpakolás lenne 2 diplomával, akkor az lenne. A boltban úgysem azt kérdezik meg, hogy mivel kerestem meg azt a pénzt, amiből kifizetem a vásárlást. Jogosan gondolom úgy, hogy elég sok adót és járulékot fizetek meg, amiért cserébe valamit elvárhatok, de ezek között nem szerepel az, hogy ilyen embereket tartsanak el, akik aztán még lejmolnak is. Nekem tényleg nem okozna lelkiimeretfurdalást, hogy pár ilyet agyonverjek és módszeresen szabályosan pépesre törjem minden csontjukat.

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2009.06.13. 22:24:00

"Fontos és közismert tény, hogy a látszat olykor csal. Például a Földön az ember mindig szentül hitte, hogy intelligensebb a delfinnél, mivel oly sok mindent elért: feltalálta a kereket, New Yorkot, a háborút, egyebeket, mialatt a delfinek csak vidáman lubickoltak. A delfinek ezzel szemben azt hitték, hogy sokkal intelligensebbek az embernél - pontosan a fenti okok miatt." - Douglas Adams: Galaxis útikalauz stopposoknak

Perillustris 2009.06.13. 22:30:13

@bugkiller: Ez kurva jó, fényképezd le ha tudod!

Perillustris 2009.06.13. 22:50:36

@Lovag, aki azt mondja: Ni!: "Én ismertem egy srácot (náluk vásárolt, amikor kiskerben melóztam), aki 95-tel, meg Phaetonnal mászkált."

Oké, hogy 95-tel, de lakott területen belül? :P

Perillustris 2009.06.13. 22:55:04

Amúgy annak én is előbb adok pénzt, aki megmondja a frankót, hogy piára kell. Ha adok, egyébként sem érdekel mire költi. Az én főnököm sem szabja meg mit vehetek a fizetésemből.

Nem kell, nem muszáj adni, de arra hivatkozni, hogy "úgyis elissza" képmutatás. Ne adj, pont. Ezzel együtt a lámpák környékéről el kéne takarítani az összeset, mert rendkívül balesetveszélyes amit csinálnak.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2009.06.13. 23:16:08

kár, hogy a gépfegyvered nem volt nálad, hogy mer egy csöves szórakozni egy indexolvaósval???

hova jut a világ?

Sootaanaa 2009.06.13. 23:27:56

www.sikantis.net/blog/?p=471

képmutató koldusok :-) remélem tudtok angolul...

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.06.13. 23:28:26

@repecs: Had ismételjem el, annyira ráférne a szerzőre!
"Legnagyobb cél pedig itt-e földi létben Ember lenni mindig, minden körülményben." (Arany János)

pakesz (törölt) 2009.06.13. 23:29:49

a csovik(nem keregeto hajlektalan, hanem CSOVI!!!) visszaelnek mindennel, mivel nincsen mit veszteniuk, azaz a legtobb emberrel szemben nincsen semmi vesztenivalojuk
mert neha benez egy veres :)
velemenyem szerint az egesz csovi kerdest is csak a veres halmozott alkalmazasaval lehetne elerni
csak az a gond hogy a nagy resze az embereknek inkabb csendben sunnyad, meg sajnalja oket, aztan ha a sajat gyereke kap majd egy jofajta fertozest akkor csak pislog...

Égbekiáltó 2009.06.13. 23:30:00

Egyetértek az audissal, ritka idióta. Lehúzta az ablakot, a szegény hajléktalan joggal hihette, hogy ad valamit, de csak gúnyos beszólást kapott. Az audis már tudta az elején, hogy nem fog neki adni semmit, csak azért húzta le az ablakot, hogy a csövit megszégyenítse. Mikor ez megtörtént csodálkozott, hogy a csöves nem röhög vele a poénján hanem leköpi. Arra nem jött rá, hogy ő provokálta a hajléktalant? Mást leköpni azért senki sem szokott nyomós ok nélkül. Aztán mivel ő szégyenült meg ezért jól megverte.
Azt nem nézi az audis, hogy a tettével ha súlyosabb bűncselekmény nem valósult meg akkor garázdaságot követett el? Ennél kevesebb bizonyítékkal is ítéltek már el embereket. Hetente tapasztalom.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.06.13. 23:30:46

Egyébként meg amikor egy takony részeg nekitámaszkodik a nyelvével az ablakomnak, nincs az az Isten, hogy lehúzzam! ;-) Mert hülye azért nem vagyok!

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.06.13. 23:34:09

Wow, micsoda Nagy és Erős ember vagy. Senki sem gondolja, hogy azért jársz Audival, mert egy kispöcsű majom vagy, akinek a hiányzó részeit pótolja a Nagy Fekete Autó. És azt sem gondoljuk, hogy erőszakos ember vagy, aki szeret önbíráskodva igazságot szolgáltatni önmagának, sőt ezért még tapsot is vár. Semmiképpen sem gondoljuk, hogy esetleg magasabb lennél százötven centinél, és hogy kopasz vagy. Igazából mindenki tudja, hogy Chuck Norris körívesrúgásánál vagy a Tied halálosabb..

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.06.13. 23:58:28

"mert már én is láttam 2 diplomás hajléktalan informatikust, akinek két reklámszatyorban elfért az egész élete, miután a felesége válóperben minden vagyonát vitte."
Szerintem én is fogok látni olyan embert még, akinek egy pukkantós szatyorban elfér az egész élete, mert a Nagy Fekete Autóját (és minden mást) elvisz a felesége. Azután majd nekiáll inni, és majd az ő arca is toccsanni fog a Tó utca-Tél utca-Berlini utca sarkánál megálló autó ablakán. Hoz az élet fura dolgokat...

seik 2009.06.14. 00:01:39

Összes csövest kiirtani! Több ilyen autóst, hátha tanulnak belőle a patkányok. Akinek meg nem tetszik, amit tett, szedje össze a bácsit, aztán faragjon belőle a társadalom számára hasznos lényt.

jónévez 2009.06.14. 01:37:15

Ez így, ahogy van, hülyeség. Én, amikor úgy gondolom, adok, amikor úgy, nem adok, még sohasem köpködtek, sőt, ha a teherautóval vagyok, rám se néznek igazán.
Ahhoz hogy egy csöves leköpjön, neked is be kellett szólnod valamit.
Ha meg beszólsz egy kéregetőnek, és utána még el is vered, az csak azt jelenti: te sem vagy különb ember, leginkább azt érdemelnéd, hogy az ő sorsára juss.

És ettől még nem tartom ezt az életformát emberinek, csak tudom (mert látom) hogy ilyen is van. Azt sem hiszem el, hogy akit kiperelt a rosszul megválasztott feleség, annak okvetlen így kell utána élnie, de ismerek ilyen szánnivalóan buta (pedig tanárember volt) lényt.

jónévez 2009.06.14. 01:45:59

@0o0o: Na, például így is járhat néhány (az elesetteket bátran megpofozó) polgártársunk, csak ezt már nem fogja megírni a blogba, mert nem lesz honnan, nem lesz miről. Majd ezen gondolkodhat pl :"megértés nagykövete", ha véletlen odajut, amikor anyuka/apuka nem tudja már kisegíteni.

jónévez 2009.06.14. 03:14:42

@seik: Hát, kiskomám, nekem nem tetszik. De ha nem tudok (és tényleg nem tudok) a világ rosszabbik oldalán élőkön segíteni, akkor maximum nem foglalkozom velük (ez is csúnya, de azt hiszem érthető dolog), de nem rúgok alantasan rajtuk még egyet, mert akkor hozzád hasonló öntelt hülye lennék. Vannak ám ebben az országban sokkal rosszabb emberek, csak azokkal szembeszegülni kevesebb bátorság van, netán még a fasizmus bélyegét is rádsütik.
Az összes suta liberális majomról ilyenkor derül ki, mennyire undorító önhitt köcsög.
Csúnya szavakat hoztatok ki belőlem, de a nagyarcúság egyre jobban fáraszt.

jónévez 2009.06.14. 03:38:34

És elnézést kérek az oldal fenntartójától és a valódi emberektől, de a butábban élő (és valójában nekünk nem ártó) embertársaink patkányozása és rohadékozása után ennyi talán belefér...
Ugye itt nincs kettős mérce?

KenSentMe 2009.06.14. 05:16:17

Igazából a posztoló is szánalmas fasz, meg azok is szánalmas faszok, akik hajléktalanokat vernek, hajléktalanokkal szemétkednek, hajléktalanokat aláznak meg, hajléktalanokat osztályoznak, hajléktalanokat minősítenek, néznek le...

stb. stb. stb.

de..

a történet ennek ellenére teljesen rendben van. A hajléktalan ment oda ugyanis a kereszteződésben várakozó, egyébként szánalmas fasz úriemberhez. Onnantól kezdve, hogy iterakcióba lépett vele, a felelősség fele az övé, azzal kapcsolatban, hogy mi lesz a beszélgetés lefolyása. Ezért van az, hogy az emberek egymással kulturált, udvarias, normatív beszélgetést folytatnak, és élőben én se fogom lefaszozni az egyébként szánalmas fasz posztolót, mert teszem azt mondjuk idegbeteg és rögtön nekem jön, hogy döntsünk inkább észérvek helyett ököllel. Tetszik vagy nem, élőben minden körülmény figyelembe vételével kell beszélgetni, nem csak az észérvek számítanak, nem csak a logikai levezetés, hanem minden, a gesztustól a hangszínen át a barátságosságig a legkisebb apróságok is. Azért vagyunk emberek, és nem állatok, hogy egymással emberként viselkedjünk. Senki ne köpjön le senkit.

A csöves mondjuk nem hiszem, hogy tanult az esetből szociális kultúrát.. de annak ellenére, hogy a posztoló szánalmas fasz világképpel, gondolkodásmóddal és autóval rendelkezik, meglepően bölcsen és okosan döntött, amikor összeverte.. minden körülményt figyelembe véve és mérlegelve ezért kétszeres tiszteletet érdemel, a szokásos esetben járóhoz képest.

Aszi 2009.06.14. 06:14:58

Nagy hőstett, mondhatom, előbb megalázni, majd megverni a gyengébbet. Aztán még ezzel eldicsekedni egy blogban... szégyellje magát a posztoló!

kacsa118 2009.06.14. 06:53:18

Én egyszer majdnem elütöttem egyet! Anyukám telefonált, hogy nagyon rosszul van! Nekem sem kellett több, autóba be, irány óbudáról újpestre! Árpád hídi lehajtónál jön a drogos (tuti, hogy heroinista volt), néz be az ablakon, bólogatok neki, hogy nincs pénz. Erre beáll az autó elé, hogy addig innen nem megy, amíg nem adok pénzt! Nekem sem kellett több, ablak le: takarodsz a k..va anyádba vagy elütlek! Kicsit megijedt, mert szerintem látszott rajtam, hogy nem viccből mondtam! Amúgy is jó kedvemben voltam! Pedig nem vagyok egy ijesztő lány!
Amúgy a posztolót megértem! A fent említett csövi tényleg nagyon bunkó! Napi szinten találkozok vele! Gyanús hogy nem most kapott először és nem is utoljára!

qmatch 2009.06.14. 08:28:38

szegény fekete audisok.... pedig!...pedig....

nem kell beszólni senkinek, hacsak nem muszály. itt szerintem nem volt az.
persze, diskurálni bárkivel, azt lehet, már ha "ránézésre" van közös téma - talán erről lehetett szó itt is? :)

végezetül: a helyzet ennél sokkal rosszabb, ugyanis hősünket sokkal többen szeretnék leköpni, igaz, más-más szempontok alapján.

szegedbicaj 2009.06.14. 08:47:10

Audiban, gondolom egyedül ülve...

A nagy, fekete autóban ülőkről nekem nem a leszakadókon segítő, hanem a kiugró, és ordibáló/verekedő alak jut eszembe, ezért nem értem, hogy a csöves mire számított.

Ha tőlem kérnek, menetegetőzvén, hogy ételre, meg gyerekre kell, és adok, mondom, hogy nyugodtan költsék szeszre. Miért, rakassam bankszámlára azt a kis szar aprót, hogy majd azon kapszkodjon vissza az emberhez méltó életbe? Ugyan már.

A történet főszereplője nyilván arcoskodott kicsit a csövesnek, gondolta, ha amaz ittas, és odáig alacsonyodik, hogy mástól koldul pénzt, akkor neki, a nagy fekete autóból joga van nevelni kicsit. És mikor a csöves köpött (huhh, micsoda gaztett), jelenetet rendezett az utcán, majd visszaült a nagy, büdös, környezetszennyező és helypazarló járművébe, amivel nap mint nap az utcán sétáló, vagy sétáltatott gyermekek arcába köpi a füstöt, és elhajtott.

indapass90210 2009.06.14. 09:07:02

No tegnap este majdnem szétkentem egyet az aszfalton, akinek feltétlenül muszáj volt az aluljáró helyett a négysávos úton a szalagkorlát (ráadásul 2m-es korlát, nehogy véletlenül felette és időben látni lehessen a szuicideket ) hiányát kihasználva kanyarban "átszaladnia"....
Mondjuk az a csípőmozdulat, amit akkor csinált, amikor már azt hitte, hogy leveri a tükör a veséjét, az bármelyik májküldzsekszon klipben megállt volna...

indapass90210 2009.06.14. 09:16:32

@apuci78: "@Dövan: Nem mondtam, hogy bűnöző.. Csak azt, hogy tövig benyal a "munkaadójának""

Ha idézünk tőled (és nem emlékezetből írtam ide), akkor pontosan azt mondtad, hogy:

"Nem mindenki b@ssza szájba az anyját, sikkaszt, lop, csal, hazudik, nyalja ki a főnöke seggét csak hogy kocsi legyen a retkes szaros segge alatt!!!!"

Arra azért kíváncsi lennék, hogy aki ilyet leír, az mihez ért (nem arra, hogy miről van papírja), mit és mennyit dolgozik, valamint mennyiért teszi mindezt.

j311 2009.06.14. 09:20:29

Múltkor jött egy homi a lámpánál. "Italra kérek" táblával a kezében. Adtam neki egy százast, mert díjazom az őszinteséget. :))
Én meg legfeljebb egy Túró Rudival kevesebbet fogyasztok...

ARK-9 (törölt) 2009.06.14. 09:27:27

@Dövan: Köszönöm, megélek abból, amiről papírom is van - és mivel vállalkozóként dolgozom, valószínűleg értek is hozzá, hiszen ~20 éves vevőköröm van...
Hogy mennyiért teszem mindezt, az csak az adóhivatalra és rám tartozik.
Az idézet pontos volt - te melyik válfaját műveled a dolognak?

ARK-9 (törölt) 2009.06.14. 09:29:03

@j311: Miskolcon láttam anno egy hasonlót: Lepukkadt ember, mellette kutyus - emberünk kezében tábla:
"A kutyám éhes én pedig szomjas!"
Adtam neki egy 500-ast, megérdemelte, mert őszinte volt!!!

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.06.14. 10:14:55

@ARK-9: Ez burkolt fenyegetés, mert az éhes kutya haraphat is! :-)

indapass90210 2009.06.14. 10:17:59

@ARK-9: alapvetően a pár millió autótulajdonost érintő kedves hozzáállás miatt az első gondolatom az volt, hogy én is a te anyádat.
A második meg az, hogy ezzel együtt lehetsz valami helyi iparos a 260 bejelentett lakosú Bivalybasznádon....

....kevés inger ér a külvilágból, mi?

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.06.14. 10:20:45

Türelmesen, szépen, példát mutatva élni fárasztó és sokszor reménytelennek tűnő dolog lehet, de hosszú távon megnyugtató és kifizetődő dolog. Nekimenni, odab...ni mindennek, ami bántja a szemünket, sokkal kényelmesebb, minimális önkontrollt igénylő, inkább vegetatív életmód, amelynek túlélési esélye előbb-utóbb pont annyi lesz, mint a vele szemben álló, vitatott létformáé, ami adott esetben viszonozhatja a reakciókat.

MaxiFeel · http://www.maxifeel.com 2009.06.14. 10:27:50

én az itt hajléktalanvédőket zárnám velük össze 1 hétig!

ARK-9 (törölt) 2009.06.14. 10:35:13

@Dövan: Nem a pár millió, tisztességes autótulajdonos anyját emlegettem - csak a 10-20 milkás, szlovák rendszámú BMW-vel, Mercedessel járó tetves adócsalók kurva anyját - de látom, némelyeknél ez betalált! :-)) (Amúgy Budapest-bivalybasznádon élek)

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.06.14. 10:35:52

Én azt nem értem, hogy mi a fasznak is kellett beszólni annak a hajléktalannak?

Milkykee 2009.06.14. 10:39:09

Nekem ez úgy jött le, hogy azét húzta le az ablakát a posztoló, mert a csöves annyira be volt baszva a tablettástól, hogy állni nem tudott, ezért megkérdezte tőle, jól van-e.
Erre nyomatta egyből a kéregetős dumáját.Megnézném, hányan indulnátok el úgy a zöld lámpánál, hogy a csöves neki van dőlve az autótoknak, aztán majd elesik, a mögötted jövő meg elüti...
Annyi álszent ember van itt, lány létemre valószínüleg nekem is eldurrant volna az agyam, ha épp munkába menet valaki leköpi a drága kosztümömet, és az vesse az első követ, aki még meg is köszönte volna kb.
Azért, mert nekem több van, az azért van, mert megdolgoztam érte. Soha nem adtam még csövesnek, koldusnak pénzt. Azt hiszem, elég adót fizettem, amit ezek elpiálnak, aztán én meg többször meggondolom, hogy hétvégére megengedhessek-e magamnak egy drágább italt.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2009.06.14. 10:43:43

@Milkykee: mert lány létedre idegbajos vagy, azért
kezeltesd magad

dr. Trebitsch 2009.06.14. 10:55:10

Azért látszik itt is a magyar közhangulat, hogy aki munkát ad és ez mellett meg is gazdagodik, az a közellenség! Én pont ezért inkább külföldön vállakoztam, több embernek adtam munkát addig, míg el nem adtam a vállalkozást és nyugdíjba nem mentem. Itthon csak utáltak volna,ott tiszteltek, mert egy tucat ember számára állást teremtettem. A gyermekem is rendesen kitaníttattam, rábeszéltem, hogy menjen inkább külföldre dolgozni. Ott rendbehozott egy tönkrement kis 3 embert foglalkoztató veszteséges céget, ma 200 embernek ad munkát. Audi 8-al közlekedik, és köztiszteletben álló vállalkozó, már állampolgárságot is kapott. Remélem, soha nem fog hazajönni. Amíg itthon az a közellenség, aki a munkát adja, igenis dögöljenek éhen!

bunkó · http://bunko.blog.hu 2009.06.14. 10:58:10

Az Ódi, Merdzsó és Béemvé vásárlók 90 százaléka valószínűleg azért választja pont ezt a márkát, hogy az emberek 90 százaléka irigykedjen rájuk. Nagyon meglepődnek azonban, amikor kiderül, hogy az emberek 90 százaléka nem irigykedik, hanem gyűlöli őket, mert valószínűleg nem becsületes munkával keresték meg az autó árát, hanem lopással és aljassággal (ez sajnos az esetek 90 százalékában valószínűleg igaz is*). Úgyhogy ne lepődjenek meg, ha minden adandó alkalommal az agyilag alsóbb osztályok tagjai a maguk módján kifejezik gyűlöletüket.
Ettől függetlenül: mindig kerültem a kezdeményező erőszak minden formáját, de ha bárki leköpne, az valószínűleg nem úszná meg simán.

*A maradék tíz(?) százaléktól ezúton kérek elnézést.

Milkykee 2009.06.14. 10:58:48

@wmiki: Köszi a tanácsod, holnap hívom is az orvosom, hogy adjon időpontot

ARK-9 (törölt) 2009.06.14. 11:08:11

@Trebitsch: remélem én is, hogy sem a feleséged gyermeke (!=a te kölköddel), sem te nem teszitek be a lábatokat Magyarországra! Itt ugyanis utáljuk a mások munkájának kizsákmányolásából élő, mások zsírjában sülő undorító tetves kapitalista állatokat!!! Ha majd az általad "munkaadónak" titulált féreg ugyanannyit keres, mint az általa kizsigerelt, rettegésben tartott MUNKÁS, akkor pofázz, meine liebe Dreck!

GIjoe 2009.06.14. 11:12:14

@bunkó:
Nem azert utaljak, hanem azert mert irigyek. Az, hogy nem becsuletes munkaval kerestek meg az autora valot, csak egy kifogas amivel legitimizaljak a gyuloletet.
Az audi raadasul a legprolibb felso kategorias nemet auto...

dr. Trebitsch 2009.06.14. 11:14:45

ARK: nem is vágyunk utána, amíg az a menö, aki elissza a keresetét, és azt utálják, aki a megtakarításából munkahelyet teremt, úgysem lesz Magyarországon semmi sem jobb, akárkit választanak vezetöknek. Hajtsátok el a férgeket, és próbáljatok magatok boldogulni, ebböl is lehet talan valami pár száz év múlva. Addig jó vedelést és bíbor ködöt az agyatokra...

Páneurópai Harci Kos 2009.06.14. 11:16:03

:)
érdekes történet, nem kell köpködni.

Milkykee 2009.06.14. 11:21:35

@Trebitsch: Majd megkapod mindjárt, hogy külföldön élsz, ezért ne pofázz, mert te nem látod, mi zajlik otthon:)

dr. Trebitsch 2009.06.14. 11:29:54

@Milkykee: azért látom, a cégem egy tanácsadó cég volt magyar ill. közép európai befektetésekre vonatkozó tanácsadással foglalkozott. Hetente három napot töltöttem Pesten, rengeteg emberrel találkoztam. Az egyik lényeges eleme volt mindig a mérlegelésnél, hogy felhívtam a cégek figyelmét: ha befektetnek, munkahelyet teremtenek, nem elismerés, hanem állandó támadás lesz a részük. A munkám során azonban a legjobban az döbbentett meg, hogy a legjobban azokat gyülölik, akik MAGYAROK, nem isszák, tapsolják el a pénzüket, hanem vállalkozásba kezdenek, munkahelyet teremtenek, és nyilván nem azért csak, hogy elfáradjanak, hanem ebböl esetleg jól meg is tudnak élni. Ezért nem látok kibontakozást, magyar barátaimnak pedig azt javcasoltam, nem otthon kezdjenek vállalkozásba, he nem akarnak gyülölt közelenséggé válni.

dr. Trebitsch 2009.06.14. 11:39:01

@ARK-9: nem talált, vegyésztechnológus voltam egész életemben, a tanácsadást 60 éves korom óta csinálom, mert megrokkantam egy üzemi balesetben. De ennek nincs jelentösége... annak sem, hogy a nagyszüleimnek a bizonyitványát érdekességböl örzöm, hogy birodalmi árja a családunk... de olyanokkal szemben, min Te, vállaom inkább azt hogy "bibsi" vagyok, nehogy valami közös legyen bennünk...

Milkykee 2009.06.14. 11:39:55

@Trebitsch: a probléma az, hogy honfitársaink mindig is irígyek lesznek arra, akinek több van. Édesapám felépített egy házat a saját erejéből, a saját fizetéséből, míg a kollégák folyamatosan beszólogattak neki hogy neki miből van. Talán abból, hogy nem bagózta meg kocsmázta el a pénzét, hanem építőanyagra költötte.
Majd mikor beindították édesanyámmal a vállalkozásukat, mindenki csodálkozott, és folyamatosan mentek a megjegyzések.
Nincs kacsalábon forgó palotájuk, és nem is Audival járnak, de minden évben mennek nyaralni, és sosem hallottam, hogy nincsen pénz befizetni a számlákat. Mindezért napi 10+ órákat dolgoznak, és nem panaszkodnak.
Én egy ideje nem élek az országban, tisztességes munkából élek, de akárhányszor hazamegyek, mindig megkapom, hogy persze, mert te külföldön élsz, neked kolbászból van a kerítés...és érdekes módon ezt az ingyenélő ismerősöktől hallom vissza, akik alkalmi munkákból tartják fenn magukat.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.14. 11:41:46

Kéretik a politikai, vallási, etnikai, valamint egyéb személyeskedő hozzászólásokat mellőzni, kösz.

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.06.14. 11:43:39

Mi a tanulság?

Csak akkor húzd le az ablakot egy hajléktalannak, ha van nálad törülköző!
:)))

dr. Trebitsch 2009.06.14. 11:44:56

@Milkykee: Akkoir Neked megjött az eszed, hogy nem itthon akarsz boldogulni. Nem véletlen, hogy minden Nobel díjasunk külföldön élt, a kimagasló eredményeket produkáló magyarok mind külföldre KÉNYSZERÜLTEK, mert itthon megölte volna öket az irigység. Egy életünk van, azt érdemesebb olyan közösségre szentelnünk, amely megbecsüli, ha dolgozunk, hasznot hajtunk a közösségnek. Minek pazarolnánk olyanra, amelyik csak irigységgel és gyülölettel szemlél minket?

sutyerák 2009.06.14. 11:48:21

@kzolika: Nos,újabb példa arra,hogy a diploma(ák) csak tanulttá tesznek,de nem intelligenssé.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.14. 12:00:32

@Trebitsch: @wmiki: 11:41:46 - Szerintem egyértelmű voltam, kérlek, hogy tartsátok tiszteletben a kérésemet.
autozz.blog.hu/2008/10/19/blog_szabalyzat_4

dr. Trebitsch 2009.06.14. 12:07:12

@wmiki: nem, én azt mondtam, hogy kimagasló emberek voltak, és elüldözték öket: Szentgyörgyi Albert, Kármán Tódor, Szilárd Leó, Wigner Jenö, Gábor Dénes, Lénárd Fülöp, Bárány Róbert, Zsigmondy Richárd, Hevesy György, Békésy György, Polányi János, Harsányi János, Oláh György, Neumann János... és ez csepp a tengerben. Ráadásul azt hiszem, hat, de lehet több, Nobel díjas tudós a fasori evangélikus gimnáziumban tanult. El kellene gondolkozni, miért mentek el, ahelyett hogy gyülölködni, mert elmennek a tehetséges emberek...

OffshoreCompany (törölt) 2009.06.14. 12:19:37

Így kell ezt csinálni. Csak semmi finomkodás.

CsodaCsokor · www.csodacsokor.hu 2009.06.14. 17:34:32

Cigit néha adok, ha van feleslegem. Pénzt soha semmire. Viszont adok kaját, elviszem, kannába tankolok benzint és a kannát se kell visszaadni, de pénzt SOHA.

SimiTomi 2009.06.14. 21:23:51

@daneeka: Reggel hét volt nagyjából, azt se tudtam, hogy az autó, amiben ülök, ki van-e már fizetve, vagy sem... :)

Alex3000 2009.06.15. 09:36:08

Na látod, csak van oka hogy egy négy karikás fekete nagy autóban ülsz, mert bizony a kedves poszt író szereplési mániában szenved. Minek kell feleslegesen hülyeségeket pofázni, aztán csodálkozik, hogy felháborodik a másik. Semmi különbség a két ember között, csak pár millió Ft-

KicsiZsu 2009.06.15. 12:52:21

A bepiált homeless végülis gáz, hogy benyomott neked egy kis dns-t, undoritó, de azért a megver rész durva... mondhatni nagyon nem kellett volna... könnyű megverni, egy ittas embert vazze, de inkább azt kellene gyakorolni, ami nehezebb, továbbállni ...
Mindamellett tényleg rohadt dolog, amit csinált a kéregető.

potha 2009.06.15. 13:16:44

@krampi: Sok itt a rászistá csúnya mádzsár :D


Egyébként a minap a zebránál egy nyomoronc csöves rácsapott a párom fenekére. Én nem voltam ott ( sajnálhatja, mert iszonyatosan felpakoltam volna ) de egy másik manusz rászólt hogy mi a faszt képzel. Mondtam is a páromnak, hogy majd ha együtt megyünk és meglátja szóljon, mert péppé fogom ütni a fejét. Azért gondolkozzon már...

gyozop 2009.06.15. 15:40:42

Pontosan ez jár az ilyen pimasznak, jól tetted. Egyébként van egy egszerű módszer. Ha az ember látja, hogy egy ilyen téblábol a lámpánál úgy áll meg, hogy legyen 5 méter még a másik kocsiig. Amikor odacaplat a naplopó a kocsihoz kuplung fel, előregurulsz. Nem kell kommunkikálni sem az alkoholban úszó agysejtjeivel.

Passzivista 2009.06.15. 15:52:27

Jo pap holtig tanul... Talan most az a nyomorult csoves is megtanulta, hogy ne kopkodjon! Teljesen jogos. Vallalnia kell az embernek a kovetkezmenyeket a tetteiert.

DonVincenzo 2009.07.07. 20:50:26

Én napi 10-12 órát autózok a városban a munkámból kifolyólag. Ha minden lámpánál kéregetőnek adnék egy 200-ast (pedig ennyiért is csak a száját húzgálja) akkor hamar elszórnám a napi béremet.
Nekem is könyebb lenne ingázni az útkereszteződés és a kocsma között de inkább felkelek hajnalban és dolgozom.

NRG44 · http://althir.org 2010.08.04. 07:01:23

Munkát adni nekik egy tanyák, mondjuk. Ha nem fogadja el, irány a börtön! Angliában volt törvény a loitering ellen, simán lehetne csinálni egyet most is!

ied86 2013.04.11. 00:55:10

@apuci78: Te nem olvastad el a cikket?A csöves nem dolgozott,nem árult semmilyen hajléktalan lapot,és nem ételre kellett neki,ez szerinted munka?Mert ha az,abbahagyom a napi 12 órás láblógatásom,és elmegyek kéregetni,és piára költöm a pénzem,hogy a te fogalmad szerint munkát végezzek...A csöves meg hogy merte egy adófizető,dolgozó ember ruháját leköpni,hm?Mert nem kapott pénzt piára?Azt kapta,amit megérdemelt,még sokkal kevesebbet...

ied86 2013.04.11. 01:02:41

@kzolika: Nagyon jók az ötleteid,legalább kettőt át is veszek!

ied86 2013.04.11. 01:04:51

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Fején találtad a szöget!Sok liberális példát vehetne rólad!"Ha valaki olyan ember,mint én,akkor nem kell neki másmilyen bánásmód"!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása