Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Tolt, villogott, vakuzott az állítólagos rendőr

2009.11.03. 08:07 :: SilentSound

Úgy tűnik, mostanában mercis napok vannak itt nálunk, előbb a cserbenhagyó ML mercisről, aztán meg a legpofátlanabbul parkoló lepukkant E mercisről kaptunk posztolni való leveleket, most meg Andrisnak volt egy kalandja eggyel, aki ráadásul többször is azt kiabálta neki, hogy ő rendőrtiszt, mintha ez bármilyen hülyesége alól felmentené.

Hosszú hétvége után tartottunk haza Balatonról Budapest felé. Én (30 éves férfi) vezettem apám (80 éves férfi) 1 éves Peugeot 308 automata autóját. Azért is én, mert ő idős korában nem szeret ősszel vezetni annak ellenére sem, hogy a kocsija pont az életkora miatt fel van szerelve minden létező extrával.

Az M7 80. kilométer környékén kamion előzött kamiont, ami miatt 3 autó feltorlódott előttünk. Belenéztem a tükörbe, mögöttem senki, így én is beálltam az előttem autózó három autó mögé, hogy előzni tudjak. Kb. fél perc telt el és a tükörből feltűnt egy nagy sebességgel közelítő E osztályos Mercedes.

Gondoltam belátja, hogy előtte összesen 4 autó szeretne túljutni 2 egymást előző kamionon, de nem így lett. 200 méterre tőlem rám villogott és indexelt majd 20cm a kocsink mögé állt miközben villogott és tovább indexelt.

Előttem 3 személyautó és egy kamion, ami a másikat előzi. Én nem akarok balhét (velem utazik 80 éves édesapám és 67 éves édesanyám) gondoltam, ha olyan sürgős had menjen kisé fékeztem, mert akkor már mellettem volt az előzött kamion és indexeltem és félreálltam. Lehetséges, hogy a mögöttem 20cm 120km/h sebességgel haladó fényszórót és indexet villogtató E Mercedes ezt veszélynek érezte, mert rám is dudált.

Mire mellém ért a nemzetközi kézjellel jeleztem neki és intettem, hogy most már mehetsz kedvedre. Erre a középkorú úr lehúzta az ablakot és intett, hogy én is így tegyek. Lehúztam én is mire átkiabált nekem: Én rendőrtiszt vagyok! Erre én azt feleltem: Sajnálom, de nem vettem észre hogy megkülönböztető jelzést használ ezért nem álltam azonnal félre. (Nem tudtam, hogy egy E osztályos Mercedesből 160km/h sebességgel a fénykürt és az index az)

Az úriember megint átkiabált: Én rendőrtiszt vagyok! Erre én azt válaszoltam, hogy nem hallottam a szirénát. (Nem tudtam, hogy egy E osztályos Mercedes dudája az sziréna)

Erre az úriember elővette a telefonját és telefonálni kezdett (Nem kihangosítóval) majd átkiabált harmadszorra is: Én rendőrtiszt vagyok, ezt nagyon meg fogod bánni a kurva anyádat!

Anyám 66 éves, a kocsi hátuljában ült, nyugdíjas tanító néni, nem szereti a csúnya beszédet, ezért én csak annyit mondtam a rendőrtiszt úrnak: Jó egészséget kívánok, a viszont látásra! Majd felhúztam az ablakot.

Az úriember ezt követően elővett egy fényképezőgépet is miközben telefonált és vezetett, eközben a harmadik kezével vaku használata mellett fényképezni kezdte a kocsinkat. Szerencsére jól bírom, ha vezetés közben 110km/h tempónál október végén 3méterről többször több különböző helyről rám villámlik így teljesen nyugodt maradtam.

Az úriember illetve rendőrtiszt 2 km múlva lehúzta az ablakot és ismét mellénk állt és átkiabált valamit miközben telefonált, de sajnos ezt már nem hallottam érthetően. Ezt követően ismét 160Km/h sebességre gyorsított és lehagyott bennünket.

Ezúton szeretnék elnézést kérni tőle és biztosítani őt, hogy 80éves édesapámmal és 67 éves édesanyámmal az alig 1 éves autónkban nem állt szándékomban olyan szituációt teremteni, hogy ő hátulról belénk jöjjön. Sőt lassítani sem szerettük volna az ő haladását, így most már belátom, hogy nekem kellett volna levillognom az előttem kamiont előző kamiont és az azt követő három személyautót, hogy ő tovább hajthasson.

És nagyon nem szeretnénk összetűzésbe kerülni egy rendőr tiszttel és a rendőrséggel és még kevésbé szeretném én és a családom nagyon megbánni. Tehát kérem, fogadja őszinte bocsánatkérésemet Az az E osztályos Mercedes gépkocsi (JMK-35X) akivel a fent vázolt szituációba keveredtem 2009. október 26. reggel 9.55 és 10.05 közt az M7 80. kilométere körül.

Üdvözlettel: a Peugeot 308-at (LGC-05X) vezető autós.

226 komment

Címkék: közlekedés autó hülye rendőr veszélyes autópálya gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaGértő 2009.11.03. 08:16:21

Ha ez rendőr, akkor én is az vagyok.

miako74 2009.11.03. 08:18:31

Azt hiszem az említett "rendőrtisztúr" a WestEndnél lakók "jó" ismerőse. Sötét E Mercedes, a fizető övezetben. Szélvédője mögött egy mozgáskorlátozott igazolvány és az ingyenes parkolást megerősítendő, egy rendőrségi szolgálati jelvény. A rendszámot meg fogom nézni és ha alkalmam lesz, egy fotóval is kedveskedek a blogtársaknak.

RaveAcE 2009.11.03. 08:20:19

Mindenki rendőr, aki gyorsan akar menni.

forrórágógumi 2009.11.03. 08:29:46

Ezt a megbánást! hogy beparázott ....

travelnyuszi 2009.11.03. 08:34:18

És a nagy stressztől a kedves mama egy évet fiatalodott!

Secnir 2009.11.03. 08:34:49

Andris
ezt a bűnbánó levelet talán az ORFK-nak kellett volna küldeni, cc-zve a népszabadságnak és a magyar nemzetnek.
biztos lett volna róla egészoldalas cikk :-D

zar116 2009.11.03. 08:39:56

Szélvédő mosás a megjobb módszer a követési távolság növelésére. Jó bő vízzel, hosszan mosni a tetemeket az ablakról...

Tier 2009.11.03. 09:10:16

@SilentSound: A postból azért nem teljesen egyértelmű az irónia.

Vagy Te leveleztél is a posztíróval ?

schnee 2009.11.03. 09:11:06

@zar116: LoL és milyen jól működik!

Egyébként miből tellik egy rendőrnek E osztályos Mercire? Csak nem zsebbe bírságol? :)

SimiTomi 2009.11.03. 09:12:37

@schnee: Lottón nyerik a pénzüket mostanában, tudod...

szaGértő 2009.11.03. 09:16:29

@SilentSound: Ja, az a ceruzaország... :)

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.11.03. 09:22:14

Lehet Mergád, de te attól még ugyanúgy kispályás maradsz emberileg. Jah, meg rendőr :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.03. 09:24:22

@Tier: "így most már belátom, hogy nekem kellett volna levillognom az előttem kamiont előző kamiont és az azt követő három személyautót, hogy ő tovább hajthasson"

Szerintem ez erőteljesen erre utal...

Lipi1945 2009.11.03. 09:26:03

És akkor most mit fog csinálni a fényképekkel? Feljelentéshez kellett neki, vagy csak lusta vót megjegyezni a rendszámot és a postoló arcát?

BKV reszelő 2009.11.03. 09:27:10

@szaGértő: Ez olyan rendőrtiszt volt, amilyen római pápa én vagyok. Az isten vezérelje a lejtős útján, ha lehet gyorsan, mert van még út a szakadékig.

BKV reszelő 2009.11.03. 09:28:18

@Tier: De, egyértelmű. Ha neked nem az, akkor irány vissza az iskolapadba, de a legelsőbe mindjárt.

BKV reszelő 2009.11.03. 09:30:04

@miako74: Helyes ! Elég már ebből a sok rokkant magasrangú milliomos rendőrtábornokból, akik mindig sietnek, de annyira, hogy a szirénát is otthonhagyják.

mercurius 2009.11.03. 09:30:20

Ablakmosás, hó hecc, múltkor ezzel ccsaptam ki vkinél a biztit. Szürkületben andalogtam hazafelé, már világítottak az autók a vározs(!)ban. és mivel poros volt a szélvédő, szépen becsillant. Gondoltam sprickolok. Sprickoltam.
Mire dudálva vadul kocsit rángatva megelőz egy sbarna Volvó, fékez egyet, és ő is elkezdi mosni az ablakait, miközben 30-ra lassít rávillantottam, akkor meg integetni kezdett, oszt elhúzott.

Legközelebb majd engedélyt kérek ahhoz is, hogy lemossam a szélvédőt...

BKV reszelő 2009.11.03. 09:31:47

Ja ! És végre egy postoló, aki nem ugyanolyan, mint az a paraszt, akiről a postja szól. Andris teljesen jól kezelte a szituációt. Ez bosszantotta fel a mercis dandárszázezredes elvtársat is....ő azt hitte, hogy mindenki akkora paraszt mint ő és Andris megmutatta neki, hogy az ember másképpen oldja fel a konfliktusait. :)

belekotty 2009.11.03. 09:32:06

Ha valaki rendőrnek mondja magát és nem az az bűncselekmény ha jól tudom.

mercurius 2009.11.03. 09:38:13

Úgy tudom, hogy akkor bűncselekmény, ha valamilyen rendőri cselekményt/eljárást kezdeményez.
Egyébként bárki azt állíthat magáról, amit akar.

Margit bácsi 2009.11.03. 09:40:27

szépen fölvenni mobillal, hogy mit csinál, nem lehúzni az ablakot, hanem másnap feltölteni a netre és útjára engedni az ügyet egy olyan címmel:

"Részeg ámokfutó rendőr cigány családra támadt az autópályán"

és kész is.

Rocky 2009.11.03. 09:41:29

Szeretem ezt a blogot!
Azt is szeretem, hogy nincs se előzetes, se utólagos cenzúra, moderáció!
Azt viszont már nem annyira szeretem, hogy ír valaki egy számomra 100%-ban egyértelmű és ráadásul még szerintem viccesnek is mondható posztot, ennek ellenére 15 hozzászólásból, már 3 kezdi "piszkálni" (nem akartam valami erősebbet írni) a posztolót!

Miért kell ez?
És kedves forrórágógumink megint csak érdekes módon benne van a 3 piszkálóban...
Még egyszer: miért, kinek jó ez???

Fogadni merek, ha Silent kitesz egy olyan posztot, amiben a zebrán elütött gyalogos, halála előtt 5 perccel elmeséli az emlékeit, 20 kommenten belül megkapná, hogy miért ment oda, mit keresett ott, csak az ítélje el a gázolót, aki még nem ment gyorsan zebrán stb...

BOCS AZ OFF-ért, de nagyon felbasznak az ilyen ostoba, öncélú, kákán is csomót keresek még a türelmes magyarázat ellenére is emberkék...
És itt le is zártam részemről!

Silverf@x 2009.11.03. 09:42:59

Ez kb csak magyarországon van úgy, hogy E Mercedesben tahó bűnözők ülnek az esetek 99%-ban... akkor is ha rendőr. Akkor meg főleg. Azt, hogy fegyver is van nála, 100%-ra veszem, ezért messzire elkerülöm őket.

Tier 2009.11.03. 09:50:30

@SilentSound: valóban. Én a post végére, a bocsánatkérős részre utaltam, ahogy az előttem szóló is.

Persze az is lehet, hogy irónikus, de nálam már a határon mozog.

Mindezt leszámítva természetesen elég gáz, ami történt. Akár rendőr volt a felhasználó akár nem.

88wx335dsf 2009.11.03. 09:51:53

Nagyon életszerű a sztori...

- autópályán, egymástól 3 méterre, 110 km/h menetszélben társalgó sofőrök
- a kellemes október 24-25. időjárásban huzamosan lehúzott ablak mellett

- köszönjük, Emese

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.11.03. 09:52:15

miért nem lehet leírni, hogy a rendszám utolsó számjegye 0? a rendszámnak éppen az a rendeltetése, hogy azonosítható legyen a jármű (és a tulaj).

Gazz 2009.11.03. 09:53:23

Nem ez a fasz "rendőrdandárführer" huggyozta le annó a székházat? Az is a westend felé szokta rontani a levegőt...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.03. 09:54:29

@Rocky: A vesszőhibák nagyobb részét azért javítottam most is, mert különben nehezen lenne érthető. ;)
Egyébként ha olyan poszt lenne, amit írtál, akkor helyből fotosoppot kiáltana mindenki. :P

@Tier: Önmagában a végét nézve valóban nem egyértelmű, de nyilván az is az ironikus rész folytatása. :)

Dester 2009.11.03. 09:54:47

@Rocky: szívemből szóltál.

Hasonló helyzetben ugyanúgy cselekedtem volna, mint a posztíró, de ha egyedül vagyok, tuti, hogy a fővárosig villogok a seggébe. Ezt nagyon utálom, ha LÁTJA a barom, hogy nem véletlen poroszkálok a belső sávban, hanem én is mennék, ha tudnék (lehúzódni már nem érdemes), de mégis villog meg dudál.

Koky_ 2009.11.03. 09:57:38

Akár irónia, akár nem, mindenképp meghunyászkodó stílusú....

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2009.11.03. 10:04:49

- egyik autobol atkiabalni 80 folott a menetszel miatt eleg nehez, bar ezekszerint lehetseges

- ha gagyi geppel fotozott kezbol bal egybol, akkor a kepek 1: elmosodottak lesznek 2: sotet/beegett az osszes

Tier 2009.11.03. 10:05:06

@BKV reszelő: Általános keressek vagy mehetek egyből már gimibe ? :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.11.03. 10:06:02

"Az úriember ezt követően elővett egy fényképezőgépet is miközben telefonált és vezetett, eközben a harmadik kezével vaku használata mellett fényképezni kezdte a kocsinkat."
Szerintem ez a poszt egy műalkotás, amely a gátlástalan, kisfaszú, nagyfeketeautós bunkókkal szemben táplált, irigységtől sem mentes előítéletekből táplálkozik.

theutat villám 2009.11.03. 10:06:09

@mercurius :
"vározs(!)ban"

Itt a felkiáltójel annak szól, hogy szándékosan (???) írtad zs-vel a várost (ez lenne a szerencsésebb eset), vagy azt szeretted volna hangsúlyozni, hogy lakott területen belül mostad a szélvédőd?

hó hecc..

mercurius 2009.11.03. 10:15:46

@theutat villám: Ezzel gyakorlatilag elárultam, hogy mellik az a bizonyos település.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.03. 10:20:12

@mercurius : Van azért Vazs megyében is elég sok település, de méreténél fogva Szombathelyre tippelek. :)

zebraakcio · http://zebraakcio.blog.hu 2009.11.03. 10:24:20

@Dester:
Én meg sz*rok rá, mit csinál a mögöttem jövő. Tudom, hogy én szabályos és udvarias vagyok, az ő lelkivilága és véleménye meg nem érdekel.
Ki nem jöttem volna a külsőbe, míg meg nem előzöm a kamiont, de addig is normális féktávot hagyok az előttem lévő kocsitól. Előzés után meg szépen lehúzódok jobbra és rámosolygok.
Na ettől szoktak felrobbanni.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.11.03. 10:28:56

@zebraakcio: Azt sem értem, hogy miért kell balesetveszélyes manővert végrehajtani, mert egy sötét csíra sötét autót villogtat, dudáltat. Menjen helikopterrel. Vagy egészen vissza, az apjába.
A megkülönböztető jelzés persze más.

Margit bácsi 2009.11.03. 10:30:46

Rocky, az úgy van, hogy bunkók is írnak ide, és a bunkók kötelességüknek érzik, hogy megvédjék a bunkókat, ilyen egyszerű.

Ha pl. valakinek nem tetszik, ahogy a bunkó parkol, akkor idejön még 10 bunkó, és beszól, hogy a posztíró IRIGY. :)

(Pl. Kitalátor feljegyzet: "...irigységtől sem mentes előítéletek...")

irigységtől sem mentes előítélet, mi? :D

nem fiam, bunkó vagy.

Rocky 2009.11.03. 10:32:51

Elárulok egy NAGY TITKOT! Sőt kettőt!

TITOK 1: A szélvédőmosó bütykeit egy gombostűvel be lehet úgy állítani, hogy folyadék csak a szélvédő területére spricceljen!
(kéretik megtenni)

TITOK 2: Aki a frissen lemosott szélvédőmet, kocsimat büntető nevelő célzattal vagy nemtörődömségből (elnézést sem kérve) összespricckolja, azt a kezem ügyébe kerülő ételmaradékkal, ceruzaelemmel, 100 forintossal, köpettel fogom jutalmazni!
(sajnos nincs olyan gomb a kocsimban mint a 007-nek: olajfolt, szögek, bomba stb.)

UPGRADE 1: nem szoktam ilyet csinálni, csak ijesztgetek, mert nagyon utálom ha valaki nemtörődömségből spricckol!
UPGRADE 2: a kutyáját a kerekeimre hugyoztató delikvenst is picsám fogom rúgni, de lehet hogy csak szimplán lepisálom én is őket!

zebraakcio · http://zebraakcio.blog.hu 2009.11.03. 10:41:47

@Kitalátor feljegyzetei:
Pont erről van szó. Én szabályosam és biztonságosan vezetek. Ha ő hátulról a seggembe mászik, szarok rá. Sőt, ilyenkor egy kicsit leveszem a gázról a lábam, mert ha esetleg belém jönnek, akkor nem szeretném, hogy nekitoljon az előttem levőnek, tehát egyre nagyobb követési távolságot tartok az előttem lévő autótól. A mögöttem lévőtől értelemszerűen nem tudok.
Ha meg sokat villog, akkor elfordítom a tükrömet éjszakai módba, azt hali.

Tier 2009.11.03. 10:45:34

@Rocky: óóó.

tehát ha valaki előtted le merészeli mosni a szélvédőjét és "nemtörődömségből" 3 ml szélvédőfolyadék a Te frissen lemosott szélvédődre jut, akkor

"azt a kezem ügyébe kerülő ételmaradékkal, ceruzaelemmel, 100 forintossal, köpettel fogom jutalmazni!"

Szóval ha valaki "nemtörődömségből" ilyet merészel csinálni előttem és "nemtörődömségből" kapok 5 ml szélvédőmosót, akkor én max beindítom az ablaktörlőmet.

dehát nem vagyunk egyformák ;)

jacobsson 2009.11.03. 10:47:13

Mozgáskorlátozott rendőr ?
Érdemes lenne a rendszám alapján utána nézni. Egy rendőrnek ez 0 perc, aztán meg csalásárt eljárást indítani. Ideje volna ezeket a bekokozott, felfuvalkodott és közveszélyes szemeteket megregulázni. Aki ilyen gátlástalan az mindenre képes, ezért fontos büntetésük és a büntetés Példa értéke se elhanyagolható..
A bűnözök önbizalmát gyengítené és a lakosság biztonságát, bizalmát pedig növelné....

st37 2009.11.03. 10:51:00

Most komolyan.
Képes vagy fékezni, lehúzódni, hogy elengedj valakit?
Ilyet még nem láttam.
A leghatásosabb, ha egyszerüen figyelmen kívül hagyod.

Rocky 2009.11.03. 10:51:18

@Tier:

nem vagyunk egyformák

például ha valaki a postán, a sorban parfümözi be magát, úgy hogy a fele az én számban-arcomban landol, bizony-bizony nemtetszésemnek fogok hangot adni!

az utóbbi években csökkent a tolerancia szintem...

SimiTomi 2009.11.03. 10:54:54

@Rocky: Az általad említett két dolgot nehezen tudom összehasonlítani...

Rocko- 2009.11.03. 10:55:56

höhöh, anyika ha egy E mercit lát indexelni, fiatalodik egy évet, majd ha merci eltûnik, visszaöregszik. ez tetszik. :D

Margit bácsi 2009.11.03. 10:57:57

@Rocky: biztos vagyok benne, hogy ebben a festői hazában 10-ből 3-4 igaz ember szerint ebben az esetben valójában VELED lenne a gond, ugyanis IRIGY vagy a parfümjére.
érted?

Sonka Nery 2009.11.03. 10:58:41

Az anya akkor most 66, vagy 67 éves volt? A rendőrtiszt életkora sajnos nem derült ki a történetből. :(

Tier 2009.11.03. 11:02:12

@Rocky: ezzel már én is azonosulok, bár kicsit OFF irányba haladunk :D

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2009.11.03. 11:05:03

És még nem kérdezte ezt senki: a képen látható mercijelet hogyan sikerült ekkora sebesség mellett lefényképezni? Tehát a posztoló visszafényképezett?

Marcellusca 2009.11.03. 11:05:40

@Rocko-: Látom, megfogott a poszt mondanivalója. :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.11.03. 11:06:41

@Margit bácsi: Édesanyád hogy van?
Erre nevelt téged?
Ilyen volt a nyelve?
Ejnye-bejnye, te kis magyarbálinteszmény!
Ennyit fogtál fel abból, amit írtam?
Tudod mit? Máskor kommentálás előtt küldd el előbb a nevedet és a "faszfej" szót a 17634-re! Lefordítom neked a soraimat egyszerű, max. 5 szóból álló alig bővített mondatokra, gondosan feloldva a többértelműségeket. Hátha akkor megérted.

Lipi1945 2009.11.03. 11:09:10

@st37: Mondjuk figyelmen kívül hagyni őket nem egyszerű, mer villog dudál, meg a seggemben jön, de míg benem fejezem az előzést énse engedem el őket, max kiteszem balra az indexet, hátha akkor veszi a lapot, hogy részemről is előzés tényállása forog fenn. Vannak jópáran akik a kreszt úgy értelmezik, hogy a belsőből a gyorsabban haladó elől mindig, mindenhol, mindenki takaroggyon!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.11.03. 11:10:18

@Rocky: Akkor jó, én a Postán sorban csak fingani szoktam, de azt is csak akkor, ha nincs mögöttem kerekesszékes, törpe, vagy kisgyerek...

Lipi1945 2009.11.03. 11:10:23

@Tombolda: Nem! a rendőr vót béna és csak ezt találta el, a fényképezővel!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.11.03. 11:14:36

@Lipi1945: Továbbá ilyenkor érdemes, főleg éjjel (szabálytalanul) a köd-hátsólámpát is felkapcsolni, kapcsolgatni, valamint diszkréten villogtatni a féklámpát, lassítás nélkül.

zebraakcio · http://zebraakcio.blog.hu 2009.11.03. 11:15:05

@Lipi1945:
Hidd el, az ilyeneknek olyan kicsi a farka/önbizalma, hogy az idegesíti őket a legjobban, ha ignorálod. Nekik mindenképpen azt kell maguk előtt is bizonyítani, hogy ők a világ közepe, rájuk mindig, mindenhol figyelnek.
Én meg tojok rájuk és ettől kikészülnek.

Tier 2009.11.03. 11:15:19

@Lipi1945: Én is ezt csinálom. Folyamatosan indexelek balra, ahogy a franciák például.
Hiszen effektív tényleg előzöl.

De ez azért jó, mert ez nem bírják feldolgozni sokan. Gondolkodtam már, hogy milyen párbeszédek zajlanak le ilyenkor, mert még a villogás is abba-abba marad egy időre.

Pl:
"Te Ica ez micsinál itt?
Várjávárjá sávot vált.
Várjáááámááá nincs is több sáv befeléé.
Akkor?
Mit akar ez ????"

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2009.11.03. 11:18:32

Szokásos villogtatós dolog: kibszottul siet, azonban mellette ráér szórakozni az őt 'feltartókkal'... éppen még belefért az idejébe.

_wood_ 2009.11.03. 11:19:04

milyen hatása lehet, ha egy ilyen szituban 110-130 közötti tempóban a két nyitott ablakon kereszül átnyomom az egész palack paprikasprémet...?

Rocky 2009.11.03. 11:26:42

@Kitalátor feljegyzetei:

"@Rocky: Akkor jó, én a Postán sorban csak fingani szoktam, de azt is csak akkor, ha nincs mögöttem kerekesszékes, törpe, vagy kisgyerek..."

Derék dolog! Sokszor jártam Nyugat-Európában, ott is ezt csinálják! Gondolom te is ott tanultad?!

(ironizálni próbáltam)

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2009.11.03. 11:29:07

Egyszer kamionnal mentem, előztem és mögöttem már villogott a hatalmas uraságokat szállító konvoj első tagja, amikor fejeztem volna be az előzést. Addig kuss volt a pályán, ezek meg mindegy hogyan mész, akkor is a seggedbe kerülnek... Lényegében szabad volt nekik az út, de bsszátok meg az utolsó le akart szorítani... :-D egy kamiont fullra terhelve... először értetlenkedve néztem, majd visítottam a röhögéstől és kürtültem. Erre ráértek... Ritkán ülök nagyobb kocsiba, köpjetek le, de azóta bizony direkt meglengetem az efféle fekete kékvillogós kisfaszos csodakocsiknak a pótot...

É2I 2009.11.03. 11:29:42

Vissza kellett volna kiabálni, hogy Te is rendőr vagy. Plusz az apáddal vagy anyáddal fényképeztetni (vagy úgy csinálni, mintha)a kötsögöt.
Ha valóban rendőr ez a f.sz, akkor meg kidobatni a kötelékből. Semmi keresni valója sincs egy bűnözőnek köztük.
(Bár az igaz, ha mindet kivágnák, nem maradna max. tíz rendőr az egész országban ;P)

Rocky 2009.11.03. 11:29:45

@Tombolda:

"És még nem kérdezte ezt senki: a képen látható mercijelet hogyan sikerült ekkora sebesség mellett lefényképezni? Tehát a posztoló visszafényképezett?"

Ez kurva jó... :XXXX :DDDD
Három percig röhögtem!!!

Hát persze, felrakott egy makro objektívet, átmászott a merga motorháztetőjére, kicsit kifényesítette, bevizezte a tetőt és lőtt egy sorozatot!
Közben kormányzott a harmadik kezével!

JÉZUS SEGÍTS!!!
elhagyomazországot

Bambano 2009.11.03. 11:30:51

Hiába pattog, ha a fotókról nem derül ki semmi szabálysértés, akkor kenheti a hajára.

Ha pedig rádvillogott, jelentsd fel, mert az szabálytalan. Az előzési szándék jelzésére a duda való.

Miért nem kérdezted meg tőle, hogy hova siet, pisilni a pihenőkben is lehet, nem csak a rendőrszékház sarkában?

_wood_ 2009.11.03. 11:32:05

"Ha valóban rendőr ez a f.sz, akkor meg kidobatni a kötelékből. Semmi keresni valója sincs egy bűnözőnek köztük."

...nna, ezen meg én röhögtem hatalmasat. :/

Lipi1945 2009.11.03. 11:32:55

@Tier: Autópályán? Egyértelmű, Balra lekanyarodik! :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.11.03. 11:33:47

@Rocky: Én csak Keleten jártam. Ausztria is az.

Nagyon-Nyugaton tényleg nem finganak? Felböfögik? Miért kell akkor pl. a londoni metróba parfümszóró rendszer?

Rocky 2009.11.03. 11:34:23

@Tombolda:

"de bsszátok meg az utolsó le akart szorítani... :-D egy kamiont fullra terhelve"

Ha még nem olvastad volna: :)

autozz.blog.hu/2009/11/01/kek_villogo_nemi_agresszioval_fuszerezve

Na erről próbáltam abban a posztban beszélgetni!

Az uraságokat szállító konvoj utolsó tagja, azzal szórakozik, hogy leszorítja büntiből a szerintük nem elég gyorsan félreállókat!

Nekem nem hittetek, remélem ha két ember mondja, az már elég!

Állatok ezek, nem tudom ki-mi fogja megállítani őket? Remélem nem egy négytagú család fog odaveszni miattuk!

sreetfighter 2009.11.03. 11:34:33

@Rocky:
Ha mindenki az elvárásoknak megfelelően reagálna a posztokra, akkor nagyon unalmassá válna. A különböző hozzászólások adják a blog hangulatát.

Margit bácsi 2009.11.03. 11:35:48

@Kitalátor feljegyzetei:
ne hagyd abba, olyan irigy vagyok rád!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.11.03. 11:37:25

@sreetfighter: Ironizálni könnyű, de mit tegyen, aki a szatírát szereti?

buherátor 2009.11.03. 11:38:24

teccik ahogy a posztoló megmagyarázta h. az édesapja 80 éves és férfi :-P. Amugy az ilyen lúzer sofőröket szeretem mint ez a mercis(csak balesetet ne okozzanak), mert ha ilyenekkel hoz össze minket a sors, kilómétereken át fekszünk a röhögéstől a barátaimmal :D

2009.11.03. 11:38:47

...én hasonló esetben a hátsó ködlámpát szoktam sorozatosan felvillantgatni, a mögöttem furakodó legnagyobb örömére...át kellett volna kiabálnod a seggfejnek, hogy te meg patológus vagy....áűűhh, méxem...hüjje ötlet - nem hiszem, hogy értette volna...
8^])

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2009.11.03. 11:39:45

@Rocky: Le vagyok éppen maradva... de most olvasom és be is másolom oda az előző kommentemet, ott legalább a témába vágó...

The Green Manalishi (törölt) 2009.11.03. 11:42:07

Eee'mondom, mit kellett volna tenni... (bár szerintem nem kellett volna lehúzódni a tahó elől, de ez mindegy.)

1. Hazatérve feljelentést tenni a tahó ellen, rendszám, időpont, stb. + tanúk (ui. is a szülők nyilván mindent láttak). A feljelentésben külön kitérni arra, hogy rendőri mivoltára hivatkozva fenyegetőzött és hogy az eset mennyire megrendítette a rendőrségbe vetett bizalmunkat, stb. (Esetleg, ha nem akar feljelenteni, lehetséges a központi panaszirodán jelezni az ügyet, kérve a kivizsgálás eredményéről való tájékoztatást, stb.)

2. Ha a rendszám alapján sikerül megtalálni, úgy elvileg a szolgálaton kívüli magatartás miatt méltatlanságit indítanak a rendőr ellen aminek a végén kirúgják. Ez persze nem garantált.

Most természetesen sokan azt mondják majd, hogy minek feljelentést tenni, úgysem történik semmi, elsikálják az ügyet, stb., meg azután fáradságos és költséges tanúként megjelenni, nem is ér annyit az egész, stb.

Szerintem azonban legalább megpróbálni érdemes. Ezt persze mindenki döntse el maga, egy újabb "autozz" poszttól azonban szinte biztos, hogy nem történik semmi...

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2009.11.03. 11:44:46

Jön az úgynevezett választási időszak. Ilyenkor megemelkedik a kisfaszú feketeautós sünök és kormányőrök agresszivitása. Figyeljünk rájuk! Legyünk mi a győztesek*!

(*amennyiben ez lehetséges, szarjunk rájuk)

sreetfighter 2009.11.03. 11:48:02

Az ilyen szituációban villogtató hülyékkel, nem kell foglalkozni!
Az összes gépjármű leelőzésének befejezése után le kell húzódi jobbra, aztán úgy igazán elpörkölni.
A legtöbbnek elmegy a kedve az arcoskodástól
kivéve, ha nagyon gyors autója van.

Norbi 2009.11.03. 11:50:03

Kedves Sorstársaim!

Azért léteznek még ezek az idiótok, mert hagyjátok őket érvényesülni. Ha mindig mindenki félreugrik, mert egy marha villog meg dudál, akkor ezek a barmok megszokják, hogy ezt így kell csinálni.

Margit bácsi 2009.11.03. 11:50:05

@Kitalátor feljegyzetei:
bár lennék fogtömés,
vagy kicsiny rút pökhendi fasz
vagy bármi
csak ne irigy.

Rocko- 2009.11.03. 11:52:08

@Marcellusca: csodával határos fiatalodás, hogyne érdekelne.
ha ez igazolható és lineárisan levezehetô, akkor veszek egy S Mercit, hadd fiatalodjon anyám vagy 10 évet.

Rocky 2009.11.03. 12:01:27

@Norbi:

Hát igen én is így vagyok ezzel! Igazad van!

Csak úgy mint Colombo-nak, nekem is mindig beszól a feleségem, hogy jaj mi lesz, meg nekünk fog jönni, meg fog verni, átlő stb...

Meg az itteniek nagy részének is ez a véleménye... többé kevésbé jogosan!

Szerintem a legkulturáltabb módszer a balra indexelés!
Mondjuk ha sztrádán 5 méternél jobban megközelít valaki én ködzárót kapcsolok, villogtatok! (eleve a biztonságos követési távolság valahol 30 métertől kezdődik)(120km/ó, az másodpercenként 33 méter megtett út, kb. 1 másodperc a reakcióidő)
Mindezt csupán halálfélelemből, mivel ha nekem hirtelen kell fékeznem, még megállok, de ő tutti összeprésel hátulról!

zebraakcio · http://zebraakcio.blog.hu 2009.11.03. 12:03:37

@Rocky:
A legkulturáltabb módszer szarni rá.
Aztán ha lehet, elengedni.

mercurius 2009.11.03. 12:04:58

@SilentSound: Akkor mégsem voltam egyértelmű. Somogyi megyeszékhely, itt a környéken ez az egyetlen zs-s Bár Vazsban tééllleg sok kal több van. Ezentúl nem használom ezt azonosításra.

Bocsesz

TH 2009.11.03. 12:05:20

Mivel mindenki mindent kielemzett már a szituációval kapcsolatban, én már csak azt kérdezném, hogy kit érdekel a posztíró és annak szüleinek életkora valamint autójuk felszereltségi (EXTRÁK vannak benne, vazze!!!) szintje?

tboykaa 2009.11.03. 12:06:10

Imádom az ilyen szitukat, mikor kamion előz kamiont, én mögötte és már ott van a seggemben egy X5, stb. villogva, indexelve. Megvárom amíg a kamion megelőzi a másikat, majd padló és búcsút intek a reteknek. Ő meg egy darabig a belsőben poroszkál, majd visszaáll a szélsőbe (ha ismeri a jobbra tartást:)) Persze annyi előnyöm van, hogy nincs ott a kocsiban a 80 éves nagypapám, úgy nehezebb az ügy...:( Az ilyen (ál)rendőr-félék idióták, hagyni kell, puffogjon csak magának. Azért a nemzetközi jelet megérdemelte!:)

Bambano 2009.11.03. 12:16:57

@Norbi: aki betartja a kreszt, az nem sorstárs, pláne nem vesztes. ez egy ritka idióta gondolkodásmód.

TH 2009.11.03. 12:20:19

@zebraakcio: ok, akkor megnyugodtam. attól tartottam, hogy hozzám hasonlóan másokat sem érdekelnek a peugeot EXTRÁi, de ezek szerint tévedtem szerencsére. :)

HgGina 2009.11.03. 12:20:42

Ha a fotókat ez a sz@rházi (véletlen sem használom az úriember megnevezést, ahogyan ezek a sz@rháziak nevezik a bűnözőket) benyújtja, akkor azzal saját magára rántja a bilit, abból ugyanis kiderül, hogy másokat veszélyeztetett. A mobilt ugyanúgy büntetik.

Megoldás: ZIL-kürtöt beszerelni hátrafelé irányítva, piros gomb a műszerfalra "E-Class moderator" felirattal.

Franky4fingers 2009.11.03. 12:21:51

@Rocky:

Te null-IQ-s majom.

Jól beállított spriccelővel az ablaküvegről visszaverődő folyadék + amit a menetszél hátravisz ugyanígy el fog áztatni. Ez van. Ha nem tetszik ne közlekedj.

Ah. És még valami. Remélem találkozol egyszer valakivel, (mondjuk velem, mikor egyedül vagyok) aki nem netes szájkaratéhuszár és "megjutalmazod" egy kajamaradékkal- elemmel.

Hakka sallala 2009.11.03. 12:23:49

Komolyan azon gondolkozom, hogy beszerelek a hátsó ablakba egy 200 wattos fényszórót amit a kormányról lehet ki/be kapcsolni... ha vki felkapcsolja mögöttem, énis fel fogom 1 pillanatra...azt hiszem hatásos lenne....

Rocky 2009.11.03. 12:27:26

Te Bambano, te tényleg elég bamba vagy!
Már a második olyan hülyeséget mondod, hogy na:

"Bambano 2009.11.03. 11:30:51
Ha pedig rádvillogott, jelentsd fel, mert az szabálytalan. Az előzési szándék jelzésére a duda való."

mi van???
idézzem a kresz reflektorra, dudálásra vonatkozó részeit? már 25x volt róla szó

"Bambano 2009.11.03. 12:16:57
@Norbi: aki betartja a kreszt, az nem sorstárs, pláne nem vesztes. ez egy ritka idióta gondolkodásmód."

nem írt olyasmit h vesztes!
ez a gondolkodásmód az igazán követendő:
Norbi:"Azért léteznek még ezek az idióták, mert hagyjátok őket érvényesülni. Ha mindig mindenki félreugrik, mert egy marha villog meg dudál, akkor ezek a barmok megszokják, hogy ezt így kell csinálni."

HgGina 2009.11.03. 12:28:08

@Bambano: a duda nem az előzési szándék jelzésére való. Arra a zindex való. Féldisznóért szerezted a jogsidat?

mercurius 2009.11.03. 12:29:03

1.: a spricnim lassú tempónál a tetőt is eláztatja ez tény, viszont 130nál is az ablakra sprickol, nam az ablaktörlő alá. És bizony el tudom képzelni, hogy levizelek egy kocsit mögöttem. De ettől kiakadni....
2.: az E-Class moderátor ról meg annyit, hogy van a családban E-s merga 8 éves, dízel,zöld. Van hozzá egy nagybratyó, aki vigyáz rá, mint a hímestojásra. Amikor ezt a kocsit szidják, nekem mindíg az ő arca ugrik be, és egyszerűen nem tudom megérteni, miért lenne egy ilyen döggel bárki agresszív. ja, sem zőccségesek, sem cigányok nem vagyunk.

Furi.

TH 2009.11.03. 12:29:30

@Rocky: "mi van???
idézzem a kresz reflektorra, dudálásra vonatkozó részeit? már 25x volt róla szó"
igen, idézd! :)

É2I 2009.11.03. 12:29:48

@_wood_:
Azért írtam, viccnek ;P

TH 2009.11.03. 12:30:05

@HgGina:
"Hangjelzés

30. § Hangjelzést adni csak balesetveszély esetében, a baleset megelőzése érdekében, valamint - lakott területen kívül - az előzési szándék jelzése céljából szabad."

Rocky 2009.11.03. 12:30:55

@Franky4fingers:

Én meg majd az egyik kis finger-kédet kihegyezem a bicskámmal, beállítom vele a spriccelőkédet, aztán majd vitatkozunk, hogy a nemkívánatos szalámisszendvics, vagy a spricc folyadék a zavaróbb a szélvédőn!
:D

Próbáld meg beállítani és akkor meglátod, hogy nem felhőcskét fúj az mindenkire!

mercurius 2009.11.03. 12:31:04

fingás hangjelzés?
Qrvaanyázás hangjelzés?

Rocky 2009.11.03. 12:32:15

Na jó, dudálás visszavonva!

Bladika 2009.11.03. 12:32:43

:)

Ilyen nekem is volt csak nekem egy fekete x5 -ből lóbálta az igazolványt és kiabált, hogy álljak félre, de nem tudott elém kerülni a nagy forgalom miatt a Sasadinál. Én meg mondtam neki, ha utolér akkor szívesen, majd egy kis mosoly előttem pont nyílt a hely és mentem. Még párszor láttam tükörben, hogy ide-oda cikázik az autók között, de nem nagyon jött össze neki, mind a mellett, hogy egyszer sem mentem gyorsabban mint lehetett volna, hanem egyszerűen úgy jött ki, hogyén haladtam az a barom meg mindig bevágódott a lassabb sorba! :)

Norbi 2009.11.03. 12:32:43

@Bambano: Te vagy az az ember, aki nem érti, hogy az Egér úton miért kap mindig piros lámpát, és miért fogyaszt az autója 20 litert, hiszen csak egyszerűen 90-nel próbált menni végig... :)

HgGina 2009.11.03. 12:33:37

@TH: pont erre utalok.
Egy ZIL-kürttel hátrafelé ráböffentesz, tuti elkerülöd a balesetveszélyt, mert az istenbarma biztosan leveszi a lábát a gázról.
És remélhetőleg a kúlső sávba megy át, amíg a rémület el nem száll belőle. Úgy 200 km múlva.

Lipi1945 2009.11.03. 12:34:21

Én úgy értelmezem, hogy előzési szándék jelzésére az index való, de ha úgy gondolom akkor mellé dudálhatok is ha jól esik.

Norbi 2009.11.03. 12:35:56

@Rocky: Egyetértek. Ha a család az autóban van, akkor én is engedek az erőszaknak. Már persze csak amikor az biztonságosabb...

TH 2009.11.03. 12:36:12

@HgGina: ezt most nem értem...
"...lakott területen kívül - az előzési szándék jelzése céljából szabad."
lakott területen kívül dudálással lehet jelezni az előzési szándékot.

dr. trafik nomac 2009.11.03. 12:36:56

Sajna a kamionok mogott gyakran feltorlodik a sor, par hulye ezt nem kepes felfogni, hogy a kamion mogott levo sor is haladna.
Minap egy skodas beelozve jobbrol a sort, leszoritott a belso savban, es beallt elem. Alapjaban veve nem zavarna, de szeertek haladni, szoval ha nincs kamion, nem hiszem, hogy talakozunk. Megoldas, balrol viszaeloztem felig a fuvon, es raszoritottam a masik kamionra, ennyi... Csaladdal persze lehet mas, de a hasonlo tahokat nem art kicsit helyrereakni... Ha megvan a rendszam erdemes egy teglat behelyezni a roki kartya melle, ez is be szokot jonni. Sirankozas sajna nem segit. Azert a rendszamot varom, ki tudja egyszer epp arra megyek, es rokis kocsibol valaki kiszogdel, lehet felmegy a pumpa, es ha van meg egy laza kockako is...

mercurius 2009.11.03. 12:37:30

Előzési szándékot jelezhetsz dudával, fénykürttel is. Ám sávot váltani csak irányjelzővel lehet. ezeket ne tévesszük össze.

HgGina 2009.11.03. 12:37:45

@mercurius : kivétel a nagybátyád. Az ő rendszámát fel lehet írni a kivétellistára. :)

mercurius 2009.11.03. 12:38:32

@nomac: Gratulálok, remélem, amikor legközelebb tömegszerencsétlenséget készülsz okozni, nem leszek a közelben!

Rocky 2009.11.03. 12:38:54

Volt már olyan poszt, hogy az M7-n, bp felé, a 3 sávos részen, miért megy mindenki a középső sávban?
(csak úgy eszembe jutott)

TH 2009.11.03. 12:39:09

@mercurius : a kresz csak a dudát említi.

TH 2009.11.03. 12:39:57

@nomac: csatlakoznék @mercurius : -hoz...
füvön visszaelőzöd? agyad van? idióta!

mercurius 2009.11.03. 12:40:08

@HgGina: persze persze a jelenlevők kivételek, meg a másik 2347865438 ember is. 5 barom van mindössze.5 mercis, 5 béemvés,5 hondás, 5 suzukis, stb

effike 2009.11.03. 12:40:21

"kisé fékeztem, mert akkor már mellettem volt az előzött kamion és indexeltem"

Ha fékezést kihagyod ( minek fékezel előzés közben?), nincs post.
Köcsög rendőr...

dr. trafik nomac 2009.11.03. 12:40:27

@mercurius : hadjad mar, par sarvedo elem nem tomegszerencsetlenseg...

TH 2009.11.03. 12:40:46

@Rocky: már sokszor volt róla szó. hosszasan elemeztük azt, hogy el lehet-e menni ezek mellett jobbról vagy sem. :)

mercurius 2009.11.03. 12:40:47

@TH: Pediglen a fénykürt is hasznáható, jobban oda kell csak olvasni.

TH 2009.11.03. 12:41:15

@nomac: ja, hogy csak vicceltél?

HgGina 2009.11.03. 12:41:33

@TH: pedig egyszerű. 130 fölött ne akarjon előzni. Ennyi.
Folyamatosan haladó kocsisorban se akarjon előzni. Jobbról se akarjon előzni.
Üljön a puha hátsóján, örüljön, hogy luk van rajta, aztán menjen, ha 130-cal mehet szabályosan! Dudálgatni meg ne dudálgasson. Ha pedig mégis, akkor azt a kamionnal csinálja... már ha meri.

TH 2009.11.03. 12:42:23

@mercurius : kérlek idézd!
tudtommal: "(2) Az előzési szándékot - ha az előzés irányváltoztatással jár - irányjelzéssel [29. § (2) bek.] jelezni kell."
és a már korábban idézett a hangjelzésről.
mit kéne még olvasni JOBBAN???

mercurius 2009.11.03. 12:42:29

@nomac: hogyne Skoda kamionalá, kamionfelborul, mögötte 2-3 kocsi belerohan, stb. 1-2 sárvédőelem

dr. trafik nomac 2009.11.03. 12:43:33

@TH: Kikerem magamnak, majd ha anyudat szoritja le a belso savban, az meg felszalad a korlatra (lattam mar ilyet - eleg sokat megyek), akkor lesz siras-rivas, itt o veszelyeztette az eletemet, en csak helyreraktam, es ha talakoznek vele, lenne hozza par szep szavam...

TH 2009.11.03. 12:43:34

@HgGina: most velem vitatkozol, a villogtató-dudáló idiótákkal vagy a KRESZ-szel? :)
ÉN csak annyit mondtam, hogy a kresz szerint dudálással lehet jelezni az előzési szándékot lakott területen kívül.

HgGina 2009.11.03. 12:43:53

@mercurius : akkor legyen a barmokról lista. Nekem osztán oly' mindegy. :)

TH 2009.11.03. 12:44:10

@nomac: te olyan gügye vagy, hogy veled nem tárgyalok. :)

HgGina 2009.11.03. 12:47:41

@TH: vitatkozzon veled az apeh-ellenőr. :)
Jó ez nekem így is. Hasonló esetben csak elveszem a lábam a gázról, és amikor ő is ezt teszi, padlógáz és pá-páááá...
De veszélyeztetni másokat? No, azt nem vállalom.
Elindulni mindenki tud. Biztonságban megérkezni kevesebben. Tartom magam ehhez.

dr. trafik nomac 2009.11.03. 12:47:44

@TH: Nem vicceltem, de mivel sokat megyek, elegge unom mar, hogy ha beerek egy kamiont, akkor a mogottem levo "meno auto" ha beer egybol villogtat, meg jobbrol beeloz. Mindezt, ugy hogy soha nem tartom fel oket. Eleve lehuzudok ha valaki utoler, bar ez csak telen fordul elo. Erdekelne is, hogy ki milyen teligumit hasznal, hogy 200 folott boven tudja nyomni, de ez mar egy masik kerdes.
A lenyeg, hogy en nem villgok senkit, ha beerek, es latom, hogy all a sor, es plane nem szoritom le!

mercurius 2009.11.03. 12:48:14

@TH: 30. § Hangjelzést adni csak balesetveszély esetében, a baleset megelőzése érdekében, valamint - lakott területen kívül - az előzési szándék jelzése céljából szabad.

mercurius 2009.11.03. 12:50:56

Mondom én, jobban kellene olvasni. Nem mindjárt ítélkezni, meg tettlegességig fajulni!
Lehet, hogy így könnyebben közlekednénk 1más mellettis. nem?

mercurius 2009.11.03. 12:52:05

Egyébként figyeltétek, hogy Silentsoundnak milyen fáintos háttere van a beszólásai mögött?

Bozdurgán 2009.11.03. 12:54:42

Ilyen helyzetben szoktam mindenáron besorolni akár a kamionok mögé is, hogy el tudjon menni a villogós, ha ezt megtette, gyorsan ki mögé, és villogni veszetten, hogy takarodjon az utamból:)
nem viselik jól.

mercurius 2009.11.03. 12:57:21

NEm viselik jól:-DDDDDDD

Azt el tom képzelni wáháháháháháháháháhááá

sing-lee 2009.11.03. 12:57:47

Én csak azt szeretném mondani, hogy a nyolcvan éves apukának el kellene venni a jogsiját, mert ha szívrohamot kap és elüti a keresztfiamat a zebrán akkor baszhatja az extrákat az autójában.

ostván 2009.11.03. 12:57:58

Istenem, de sok nehézsorsú ember van az utakon! Nem jöttetek még rá arra, hogy ha teherautók is vannak az úton, akkor a hosszú távon elérhető átlagsebesség személyautóval is alig több, mint a kamionok sebessége? Aki nem hiszi, járjon utána, mérje le, számolja ki! de nem csalni (önmagunkat a legkönnyebb becsapni)!. Tudom, most nagyon sokan útálni fognak, mert én vagyok az öreg, kalapos Suzukis. Higgyétek el, én is tudok gyorsan menni. De nem szeretek. Már túl sok balesetet láttam. Szerencsére eddig sikerült majdnem mindegyikből kimaradni (utolsó eset 1993-ban. Azóta is szégyenlem magam, hogy nem vettem észre a 3-as főúton, hogy egy földútról valaki át akar törni a folyamatos kocsisoron. Mert akkor elengedtem volna). A hülyéket MINDIG el kell kerülni, el kell engedni. Egyébként meg, ha nagyon hülye (mint fennt olvasható volt), akkor NEM REAGÁLNI, és fokozottan ügyelni minden, rám vonatkozó szabály betartására. Ugyanis a későbbi rendőrségi eljárásban csak és kizárólag a szabályok betartását vizsgálják.

Rocky 2009.11.03. 13:01:53

@nomac:

Hát Barátom, tartok tőle, hogy bármennyire is a jószándék, az igaz ügy vezérel, szerintem pár éven belül csak posthumus díjban fogunk tudni részesíteni, ilyen viselkedéssel...

-balrol viszaeloztem felig a fuvon
-aszoritottam a masik kamionra
-ki milyen teligumit hasznal, hogy 200 folott boven tudja nyomni?

Mindig azt szoktam kérdezni az ilyen emberkéktől, hogy volt-e már igazi, komoly, nagy balesete! Totálkáros, emberhalálos stb...

Ha nem volt még, kívánom, hogy legyen egy olyan, amit megúszik mindenki személyi sérülés nélkül, de megérzed milyen az amikor törik a vas és csak pörögsz-forogsz tehetetlenül!
Talán akkor megérted, hogy ez mennyire veszélyes üzem!

mercurius 2009.11.03. 13:07:05

@Morten Harket: csakhogy a posztban szereplő ürgince nem rendőr

TH 2009.11.03. 13:07:39

@mercurius : @TH:
én eldobom az agyamat. azt mondtam, hogy dudálni lakott területen kívül lehet az előzési szándék jelzésére. te azt mondod, lehet fénykürttel is. kérdem: hol? erre beidézed a dudálásról szóló részt...
most erre mit mondjak még?

TH 2009.11.03. 13:08:46

@nomac: ez tehát feljogosít arra, hogy megpróbáld megölni magadat és másokat is?
no mindegy, tényleg hagyjuk, nem akarok személyeskedni...

TH 2009.11.03. 13:10:45

@mercurius : szóval még egyszer megkérdezem, de csak mert türelmes vagyok: hol olvastál a kreszben olyat, hogy fénykürttel lehetne jelezni az előzési szándékot?

mercurius 2009.11.03. 13:14:20

@TH: Bocsi elnéztem a copyt, keresem megint

reader613 2009.11.03. 13:15:14

két nyitott ablakon keresztül átdobni egy nyers tojást?

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.11.03. 13:15:43

@zebraakcio: Én is ezt tenném. Ez a legjobb megoldás. A többi csak a körítés, amiből ráadásul bármi sokkal rosszabb is kisülhet.

Poptaritop 2009.11.03. 13:18:06

Jónéhány éve faterral jöttem haza éjjel, -ő vezetett- autómentővel üresen Ausztriából. Nem messze Bp-től előzött egy műszaki hibás teherautót. Avia nem versenyautó 110 már üveghang. Persze a semmiből előjött egy kispöcs nagyautóval, duda fénykürt ködlámpa mutogatás.... Vakított nagyon, tükör nem behajtható. Hamar meguntuk, platóvilágítás be - 2 db kurvanagy halogén lámpa - emberünk lemaradt. A XI. kerületi telephelyig nem ért utol. Egy fél órát biztos dörgölte a szemeit. ;-)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.03. 13:25:02

@HgGina: Lakott területen kívül pl. kerékpárosnak rövid kürtszóval jelezheted az előzési szándékodat teljesen szabályosan. De lehet, hogy itt Bambano viccelt. Választhatsz két lehetőség közül. :)

alumi 2009.11.03. 13:25:53

Akinek nem volt egyértelmű, hogy a poszt cinikus hangvételben íródott, az nagyon sürgősen húzzon vissza általános iskola 4. osztályába és tanuljon újra szövegértelmezést.

TH 2009.11.03. 13:28:56

@SilentSound: autónak is jelezheted, ha mondjuk azt látod, hogy túlságosan középre húzódik v. ilyesmi. sőt, megkockáztatom, h. a pályán is, ha az előtted menő úgy megy a belső sávban, hogy nem előzést végez éppen csak elfelejtett visszahúzódni.

TH 2009.11.03. 13:32:45

@mercurius : kíváncsi leszek arra, hogy mit találsz. :)

dr. trafik nomac 2009.11.03. 13:33:41

@Rocky: Nyugodjal meg volt olyan is, de nem kozuton, ha valaki tul sokra tartja magat zart palyan kiprobalhatja. Ellenben az egy hazugsag, hogy egy koccanas tomegbalesetet okoz, meg a gyorshajtas. Ahhoz mondjuk egy olyan kell, amit sajna lattam (de en megusztam): szembejovo akadaly kikerulese kozben kieloz rad szembe, majd a szeme ele kapja a kezet... Sofor bealszik, es attolja a kersztezodeseben az allo autokat... Kocsi megcsusizk, a sofor elengedi a kormanyt, vagy csak kicsuszizk a kezebol, es a kocsi atszalad a tulodalba... 100-al suzuki elozi a sort, az uton all a viz, a kanyarban viszont mar nem jon be a sor ele, hanem beparkol az arokba :) Gondolom, hogy szerinted en kozveszelyes vagyok, de eleg sok olyat lattam, hogy en a masok altal okozott veszleyheztetet rutinbol kikerultem , de rutintalansagbol meg egy anyuka a gyerekbol, be az arokba... Nagy baromsag masokat fegyelmezni az uton, palne, hogy en is tevedek, es hiabzok. Viszont vannak "valodi" kozveszelyesek, nem art ha szolunk nekik neha.

alumi 2009.11.03. 13:36:04

Vajon "anyu" nem kapott szívrohamot, mikor átmutatott a fia a másik kocsiba....?

Poptaritop 2009.11.03. 13:41:03

@Tombolda: A Szentendrei úton láttam: egy Catepillar 40 tonnás gépre ráhúzta a Civices kiscsávó a kormányt. Szerinte nem ment elég gyorsan és feltartotta. Azt hittem a sofőr kifordul a fülkéből a röhögéstől. :D Szánalmas volt a gyerek.

dr. trafik nomac 2009.11.03. 13:46:34

@drRoot: A nagy helyzet, hogy egy nagyobb kamionon (tobbtengelyes) meg azt sem veszed eszre ha egy kerek elszall, vagy ha atmesz vele egy fan. Tenyleg nem tudom ki gondolja, hogy egy szemelyauto ha nekimegy egy kamionnak az megerzi.

Cselo 2009.11.03. 13:46:44

Minden rendőr SÜN!
Egyébként én meg sz@rok az ilyenre, hadd dudáljon, hadd villogjon, megyem a magam tempóját, szépen befejezem az előzést és vissza állok a jobboldali sávba. Legyen ő ideges. Ha más miatt idegeskedsz, magadat bünteted.
Ja, csak még annyit, azt én is utálom, amikor megy egy kamion 90-nel és a másik hozzáfog előzni 91-gyel. Na ez durva.

TH 2009.11.03. 13:51:27

khm...ez nem egy politikai blog, és jó lenne, ha nem is válna azzá!

Netuddki. 2009.11.03. 13:56:33

"Tehát kérem, fogadja őszinte bocsánatkérésemet Az az E osztályos Mercedes gépkocsi (JMK-35X)..."

Birka vagy b+!
Az ilyet fel kell venni és feljelenteni az ügyészségen! Ha ezt megengedi magának (feltéve, ha igaz a sztori) akkor még mit engedhet meg magának? Gondolom nem a rendőrtiszti fizetéséből vette a mercit.

Rocky 2009.11.03. 13:58:01

@sreetfighter:

" sreetfighter 2009.11.03. 13:53:05
@Rocky:
Szánalmas vagy! "

Én is szeretlek! :DDD <= ez egy Morvai Krisztás mosoly volt!

Ha kicsit is értelmesebb ember vagy, kifejtenéd, hogy miért vagyok szánalmas?

titkosgyilkos 2009.11.03. 13:58:14

A leállósávban előzés eszébe sem jutott?
Ááá, hova jut így a világ.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.03. 13:59:00

@Rocky: Ezúttal TH-nak nagyon igaza van, itt politikának nincs helye, a vonatkozó két kommentet (meg még egyet amit nem te írtál) kivettem, mert nem ide való.

Ld. szabályzat 2. pontja:
autozz.blog.hu/2008/10/19/blog_szabalyzat_4

Köszönöm a megértést.

TH 2009.11.03. 14:01:37

@SilentSound: "ezúttal"? Ezek szerint ez ilyen ritkaság, hogy valamiben igazam legyen? :)
Köszi...;)

sreetfighter 2009.11.03. 14:03:43

@Rocky:
A Csendes Hang válaszolt helyettem. Szerintem ezzel jobban jártál!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.03. 14:12:28

@Tier: Rád is vonatkozik, amit Rocky-nak írtam.

TH 2009.11.03. 14:13:13

@Tier: te hülye vagy. úgyanúgy szóltam volna, ha vki MSZP-rajongását kezdi el itt kifejteni, és Silent ugyanúgy moderálná...szerintem.

Lacaca 2009.11.03. 14:13:24

@Rocky: Mit csinálsz a bogarakkal, amik összekenik a szélvédőt? Megállsz, levakarod és látványosan feldarabolod?

É2I 2009.11.03. 14:14:24

Merengve: Az tényleg nem értem miért nem lehet megtiltani a kamionok egymás előzgetését?
Ja, hogy az egy normális KRESZ szabály lenne.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2009.11.03. 14:14:31

Kedves Beküldő!

A saját rendszámodat ki ne írd legközelebb!

Rendőr ide vagy oda, egy utolsó tapló volt.
Mióta telik neki Mercedesre?

És nem, nem kell tőle bocsánatot kérni hogy élsz.

Tier 2009.11.03. 14:22:30

@TH: szerintem Neked igazad van.
Én pedig hülye vagyok.

Ne haragudj.

Rocky 2009.11.03. 14:24:14

@sreetfighter:

Szánalmas meg te vagy egysejtű barátom!

Mondd azt, amit Silent is tett! De ne szánalmasozz, mert én is tudok cifrákat mondani!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.03. 14:26:10

@Rocky: Fölösleges, innentől kezdve úgyis törlöm, mert elértük a személykeskedési limitet. :P

Rocky 2009.11.03. 14:26:52

@Lacaca:

" Lacaca 2009.11.03. 14:13:24
@Rocky: Mit csinálsz a bogarakkal, amik összekenik a szélvédőt? Megállsz, levakarod és látványosan feldarabolod? "

Megnyomom többször a kis gombocskát ami vizet spriccel a SAJÁT szélvédőmre, majd az ablaktörlő magától működésbe kezdve lemossa a vizet, bogarakat, koszt!

Erre voltál kíváncsi?

bürokraták rémálma 2009.11.03. 14:44:53

@Rocky:
Még sok van ,amit nem olvastam a kommentekből, de a szélvédőmosót az újabb autóknál nem lehet állítani! (egy-két kivétel ha van. Ráadásul úgy működnek, hogy bő vízet szétporlasztva nyomnak ki egy nagy adagot az egész szélvédőre. Ebből már 40 km/h felett is 15-20% landol a mögöttes gépjárművön. Egyébként aki mosatja annak jobb így, mert hamarabb lesz tiszta az üveg. A mögötte lévőnek már nem, de ez van.

Lacaca 2009.11.03. 14:48:50

@Rocky: Vártam volna egy akciójelentet. Legalább olyat, amint ami akkor van, amikor más vizezi össze a szélvédődet. A különbséget értem. Ha bogaras lesz, azt törölni és locsolni kell, hogy eltűnjön, ezt a folyamatot teljes lelki nyugalommal veszed tudomásul, mint bárki más. Ha vizes lesz, ami jó közelítéssel nyom nélkül tűnik el pár perc alatt, akkor kimegy a biztosíték, és széles spektrumból választott (száj)karate mozdulatokkal állsz bosszút. Értem én...

Nem adom fel! 2009.11.03. 15:04:25

Kéremszépen!
Azokkal értek egyet, akik azt mondják, hogy az ilyen őrűlt barmokat le kell építeni az utakról!
Én sem vagyok egy lassan hajtó manus, és egy alkalommal (mert gyakran járok Veszprém, és Bp. között) engem is utolért egy ilyen b..arom. Nem mernék rá megesküdni, hogy mercivel volt.. szerintem akkor Saab-al, és szerintem ugyan az az elmebeteg lehetett. Hasonló volt a szitu, annyi különbséggel, hogy én kb. 150-el hajtottam, amikor utolért.
Mikor melém ért, mert én is félrehúzódtam, akkor egy rendőrség feliratú tárcsát mutogatott, és habzó szájjal magyarázott valamit... Meglepődtem.. elengedtem.. gondolkodtam.. majd utána eresztettem a S. Leonomat, amiben 240LE tombol. Nem tartott sokáig mellé érnem, integettem, ablak le, és mondtam neki hogy húzodjon le, és beszélgessünk, mutasson igazolványt jelvényszámot, én megmutatnám azt a felvételt amit a telefonommal készítettem róla, stb. Erre ő hatalmasat fékezett, és besorolt egykamion mögé. A Bach csomópntnál véletlen mellém került, látom le van húzva az ablaka... lehúzom én is. Erre rám mosolyog, mintha barátok lennénk, és kérdi, hogy mennyi a paci az autómban??? Gondoltam, ez tényleg beteg és felhúzott ablakkal odébb álltam.
Az én sztorim és a fent szereplő sztori főhőse szerintem ugyanaz az "ember"...

leaping cat 2009.11.03. 15:04:43

@TH: szerintem ezt találta, csak valamiért nem akarja bemásolni:

Tilos a távolsági fényszóró használata

b) a másik jármű követése esetében olyan távolságon belül, ahonnan a fényszóró - a visszapillantó tükrön át - az elöl haladó jármű vezetőjét elvakíthatja

(irónia!)

TH 2009.11.03. 15:10:35

@mercurius : hahó! na, mi a keresés eredménye?

TH 2009.11.03. 15:12:06

@leaping cat: Ez lehet, valszeg jobban "odaolvasott", mint én, és így megértette a mögöttes szándékot a fent idézett pontban.

"(irónia!)" LOL, döbbenetes, hogy mennyi hülye nem képes a megértésére. :)

leaping cat 2009.11.03. 15:35:48

@TH: Igen, mert ha nem vakítja el, csak megbizsergeti a retináját, vagy ha már a tompított is vakításra van állítva, akkor szabad használni.

TH 2009.11.03. 15:40:00

@leaping cat: és azt mindenki tudja, hogy a retinabizsergetés az előzési szándékot jelzi.

kis ember 2009.11.03. 15:46:55

JMK-350 - Mercedes-Benz E-Class (2004)
Vizsgálat ideje: Műhely neve: Műhely címe: Meddig érvényes:
2007.02.06. 16:43 Borongics Kft Balatonboglár 2009.02.06.

Hogy ne X legyen a vége

TH 2009.11.03. 15:47:43

@kis ember: na most mennyivel jobb nekünk! :)
tisztább, szárazabb, biztonságosabb érzés!

kis ember 2009.11.03. 15:55:59

Én kérek elnézést. Csak beírtam egy teljesen nyilvános zöldkártya-adatot. Nem biztos, hogy ez az autó volt. Elhatárolódom magamtól.

TH 2009.11.03. 16:12:24

@kis ember: nem kell elhatárolódni vagy elnézni, csak megjegyeztem, hogy ettől nem vagyunk beljebb, mert mit kezdünk a zöldkártya vizsgálatával? :)

backshit 2009.11.03. 16:41:54

"annak ellenére sem, hogy a kocsija pont az életkora miatt fel van szerelve minden létező extrával."

LOL tovább nem is olvastam, de biztos igazad van:)

TH 2009.11.03. 16:57:50

@backshit: éérted, 80 évesen létfontosságúvá válik a 8 hangszórós hifi, a bőrülés, a minimum 2 de inkább több zónás klíma stb...
:)

cartshee 2009.11.03. 17:01:26

Azt hiszik ezek a rendőrtisztnek nevezett gengszterek, hogy a világon bármit megtehetnek... És sajnos a mostani "helyzet" ami ebben az országban uralkodik, csak adja alájuk a lovat.. Ehhez vannak szoktatva...
Elég szomorú,, pedig elvileg ők vannak miérettünk, és nem fordítva... Lehetne erről sokat beszélni,, de nincs értelme...

dagger 2009.11.03. 18:06:07

Én nem láttam még itt Bogláron mercis rendőrt...
mercist akinek a telefon a fülére van nőve olyat már igen (lehet a jelzőtárcsa épp nem vót nála)

2009.11.03. 18:11:05

...hasonló esetben én be szoktam villantani a hátsó ködlámpát, hadd blokkoljon reflexből...de az is jópofi, ha az ember gáz mellett ball lábbal bevillant egyet a fékbe.... 8^])

sreetfighter 2009.11.03. 19:36:21

@SilentSound:
Miért vetted le a Rocky-nak írt válaszom??
Semmi nem volt benne!
Átestél a ló tulsó oldalára?

kispesti 2009.11.03. 19:38:04

@prim reborn-habkő rulz: jól érzed,de rosszul fogalmazol,nem cinikus hanem ironikus

TH 2009.11.03. 21:23:03

@kispesti: már itten sokat gondókodtunk a kérdésrő', de még semmi ésszerű magyarázatot nem sikerült találni a jelenségre, leszámítva. h. az emberek birkák, és fogalmuk sincs arról, h. hogyan kéne a 3 sávos autópályán közlekedniük. de ha neked van jobb ötleted, akkó' ne habozzá' leírni!

logikaibukfenc 2009.11.04. 09:09:36

TH 2009.11.03. 16:57:50
@backshit: éérted, 80 évesen létfontosságúvá válik a 8 hangszórós hifi, a bőrülés, a minimum 2 de inkább több zónás klíma stb...
:)

Blokkolásgátló, elektronikus fékerőelosztó, vészfékrásegítés, automatikusan bekapcsolódó vészvillogók.....

talán nem extrák-e?
(((ide gondolj valamit magadra amin megsértödhetsz)))

oszamaci 2009.11.04. 09:20:22

@Rocky:
Bár nem tisztem megvédeni őket de a záró autó mindig középen megy.
Ezért mikor megelőz bemegy eléd félig.
Mivel a jobboldalon ülő csak igy láthatja előre az utat. Nekik előre és hátra is kell látniuk.

TH 2009.11.04. 09:26:18

@logikaibukfenc:
"minden létező extrával"
A minden létező extrába nem csak az aktív és passzív biztonságot növelő. hanem a komfortot növelő dolgok is beletartoznak szerintem. De az én bajom a dologgal csak annyi, hogy ez teljesen irreleváns adat volt, a történethez semmiképp nem kapcsolódik. Ez teljesen öncélú megjegyzés volt, gondolom valami dicsekvésféleség akart lenni vagy mittudomén...
Sőt, azt hiszem, hogy a családtagok életkorát is elég lett volna egyszer megemlíteni (ha már megemlíti), ennek állandó ismételgetése (kis variációval :) ) nem tudom, milyen célt szolgált...

Alf (törölt) 2009.11.04. 09:28:04

mercis szarjon egy mercit.

TH 2009.11.04. 09:29:24

félig OFF
@logikaibukfenc: Íme az első bekezdés:
"Hosszú hétvége után tartottunk haza Balatonról Budapest felé. Én (30 éves férfi) vezettem apám (80 éves férfi) 1 éves Peugeot 308 automata autóját. Azért is én, mert ő idős korában nem szeret ősszel vezetni annak ellenére sem, hogy a kocsija pont az életkora miatt fel van szerelve minden létező extrával."

Na, ez "normálisan" így nézne ki:

"Hosszú hétvége után tartottunk haza Balatonról Budapest felé. Különböző okokból én (30 éves férfi) vezettem apám (80 éves) Peugeot 308-as autóját."

Na de ez lényegtelen, ennyi elég szerintem az irodalmi elemzésből. ;)
ON

logikaibukfenc 2009.11.04. 09:57:12

szintén nem kívánom boncolgatni, sem szurkálódni.
főleg backshit -nek akartam a jól ismert
"Ha csendben maradtál volna, bölcs maradtál volna." anekdótát(?) az orra alá dörgölni.

nekem sem tetszett a poszt túl precíz leírása, de azt azért a "mert ő idős korában nem szeret ősszel vezetni annak ellenére sem.." után nekem nem a hifi és társai jutottak eszembe egyből, hanem pont a hárombetűsek.

ennyi.

forrórágógumi 2009.11.04. 10:15:07

@Rocky:"Azt viszont már nem annyira szeretem, hogy ír valaki egy számomra 100%-ban egyértelmű és ráadásul még szerintem viccesnek is mondható posztot..."

szerintem is 100% egyértelmű hogy milyen szánalmasan próbál megoldást találni arra, hogy ne keresse meg utólag a rendőrség és hogy pitizik. Ezért vicces.
Namármost az utakon el kell dönteni hogy ha bemutatok, villogok, dudálok, k...anyázok akkor igenis vállalom azt, hogy a másik megáll és kiszáll és esetleg vascsővel nekemjön. Ez magyarország most, tény. Én is álltam már meg satufékkel szabadság híd közepén és szálltam ki mert rádudáltam valkire, akinek nem tetszett és jött felém. Na akkor meggondolta magát. Ez van. De szánalmasan könyörögni utánna hogy jajj bocs nem úgy gondoltam meg igazából nem is akartam dudálni, hát az kicsit rombolta volna az egomat. Félreértés ne essen, én nem így akarok közlekedni, de rákényszerítenek.
Jelen postoló helyében magasról szarnék az esetre, mert mégis mit csinálna a yard vele??? Gondolkozzunk már józanul.

TH 2009.11.04. 10:17:11

@logikaibukfenc: természetesen, értelek, de ez nekem egy olyan magas labda volt, amit nem lehetett kihagyni. És mivel a sztoriban a posztolónak teljesen egyértelműen igaza volt, valami másba kellett belekötnöm, hogy kihozhassam, hogy a posztoló a hülye! ;)))

TH 2009.11.04. 10:20:10

@forrórágógumi: vazzeg, ennyire nem lehet valaki értetlen! Ha nem jöttél volna rá magadtól, akkor a hozzád hasonló gyenge szövegértelmezőképességű emberek kedvéért legalább 20x leírták már fentebb a kommentekben, hogy a posztoló ironizált. Ha ez neked nem jött át, akkor magadban kéne a hibát keresned, és nem a posztolóban...

forrórágógumi 2009.11.04. 11:04:15

@TH: hát elég gyenge irónia. Nem az én szövegértelmezésemmel van a gond hanem az ő fogalmazásával.

TH 2009.11.04. 11:48:53

@forrórágógumi: rajtad kívül szinte mindenkinek sikerült megértenie...

forrórágógumi 2009.11.04. 13:45:04

@TH: ja hogyne... azóta sem mer kilépni otthonról mert várja a rendőrtisztet... megalol, irónia mi... túrót

TH 2009.11.04. 13:55:14

@forrórágógumi: most vagy provokálsz, vagy tényleg olyan hülye vagy, mint a segg. ezt nem tudom eldönteni, de tul.képp. mindegy, annyira nem érdekel a kérdés. :)

forrórágógumi 2009.11.04. 14:17:46

Én tudom hogy miért nem tudod eldönteni, de inkább nem mondom. Fullstop részemről.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.11.05. 12:38:50

Én ilyenkor kicsit lehúzom a padkára a kocsit. A felverődő kövek mindenki eszébe juttatják a követési távolságot.

PitBuli 2009.11.06. 12:44:55

-Én rendőrtiszt vagyok
-Én meg rendőrpszichológus, és az ilyen őrültek kivonásával foglalkozom az állományból.

PitBuli 2009.11.06. 12:45:30

-Én rendőrtiszt vagyok
-Én meg terrorista, ja és természetesen diplomata útlevéllel rendelkezem.

PitBuli 2009.11.06. 12:52:02

-Én rendőrtiszt vagyok
-Én meg Michael Schumacher, és amennyiben utol tudsz érni, megbeszélhetjük, ki bír megfizetni egy drágább ügyvédet.

Hotyhogy 2011.03.21. 06:48:31

-Én rendőrtiszt vagyok.
-Én is.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása