Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Padlógázzal a járdára

2009.11.27. 10:24 :: SilentSound

Az már senkit nem lep meg, ha a sok bunkó a Fő utcában a buszsávon végigrongyol megelőzve a dugóban ácsorgókat, aztán a körforgalom előtt bepofátlankodik, Balázs viszont olyat látott, ami talán nem gyakori: egy Audis nyitott magának egy harmadik sávot, a járdán.

Ma (kedden - a szerk.) egy kifejezetten gusztustalan dolgot láttam. Helyszín: Budapest, Fő utca, Lánchíd körforgalom. Idő: reggel 8:00.

Egy régi sötétkék audi a6-os szedán (kukac audi, akinek így többet mond) a rendszáma vmi (HAB-xyz volt) haladt a Fő utcán a busz sávban, kvázi mellettem, az audi előtt meg meg egy fehér furgon. A körforgalomhoz érve - de még nem hajtott be a körforgalomba- a fehér furgonosnak leesett, hogy talán elkéne hagynia a busz sávot és ezért elkezdett balra indexelni és szép lassan meg is kezdte az átsorolást.

Az audi a6-os meg mivel nem tudott előre haladni felment két kerékkel a járdára így jobbról megelőzte a furgont. A manőver közben egy idős házaspár jött vele szemben a járdán őket majdnem elütötte mert padló gázon hajtott fel a járdára. Alig tudtak félreugrani.

Miután elhagyta a járdát és visszatért az úttestre, megállt a furgonos előtt és kiszállt és odament a furgonoshoz, vmi igazolványfélét lebegtetve. Még neki állt feljebb!

Én pont ekkor hajtottam el melletük így láttam, az audis vmi kormányzati kocsi lehetett a sőforje meg ennek megfelelően egy nyikhaj barom.

A kis senkiházi nekiállt egrecíroztatni a fehér furgonost. Jó, a másik fél sem szabályosan haladt de mivel az audis nem használta a szirénáját, honnan kellett volna tudnia, hogy éppen kit tart föl.

A hócipőm televan ezekkel a kormányzati, kormányőrős kis senkikkel, akik az utak királyának gondolják magukat. Leszorítanak embereket, igazoltatnak stb visszaélve a hatalmukkal.

Nem tudom ki emlékszik még arra, amikor vkit egy kormányzatis konvoj az M7-esen leszorított majd meg is pofozták a sofőrt mert az nem takarodott le előlük azonnal, majd egy másik ilyen kormányőr vagy ki rálőtt egy taxisra a belvárosban. Ezek az esetek mind egy tőről fakadnak.

Ezeket senki nem bünteti meg, pedig ha nem lett volna igazolványa még sz@rt is kivertem volna belőle.

147 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye sztereotípia veszélyes gyalogos

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PitBuli 2009.11.27. 10:29:43

Egyetértek! Ezek a nagyarcú, mindent megtehetek mert én vagyok a 007-es kormányügynök/rendőr típusú rohadékoktól tudok hányni igazán. És ezek mennek tüntetőket ütni, mert az mekkora buli!

Rendőrállam!

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.11.27. 10:32:33

Majd Mitya jön, és megmondja, mint a leszorítós posztban.

Biztos ennek a nyikhajnak is tűzparancsa volt, és tök jó fejként nyílt színi kivégzés helyett csak izzókészletet, meg eü-csomagot kért.

pengusz 2009.11.27. 11:03:18

Mondjuk ha telibekapja a két gyalogost, akkor mutogathatta volna az igazolványát.

.lll. 2009.11.27. 11:06:17

idegbeteg hely ez a pöst

randomuser1 2009.11.27. 11:19:41

ő, hol lehet jelentkezni állmbácsihoz sofőrnek? ezt én is tudnám csinálni, sőt,a metrót is leszorítanám ha utólérném az alagútban...

Lipi1945 2009.11.27. 11:25:08

Oszt ez most az ódisnak mé vót jó?

Rocko- 2009.11.27. 11:47:15

kukac audi?
éeletmben nem hallottam ezt. melyik az?

cork77 2009.11.27. 11:49:19

Az ilyennek menjen neki a 7es busz balról!

Snake_Ey3s · http://jokerdes.blog.hu 2009.11.27. 11:52:01

láttál már taxist buszsávban közlekedni, hasonló szituban...pedig az nem kormányzati jármű :)

Egyébként ennél sokkal durvább szitukat is megcsinálnak nem csak szolgálatban hanem civilben is és ez igaz akár a rendőrökre is...természetesen ez nem törvényszerű hanem embere válogatja, de összességében nekik a kurva anyjukat..;)

szerintem erről a témáról aká !107-is tudna durvákat mesélni..;)

na peace all

figyelem (törölt) 2009.11.27. 12:12:30

Silent, nekem a témához kapcsolódva lenne egy kérdésem.Hátha tudod, hogy melyik idióta és milyen megfontolásból csinált a 2 sávos Fő utca egyik sávjából buszsávot?A busz ugyanis eddig is zavartalanul tudott haladni/ráadásul nem 2 percenként jár/.Amig nem festették fel a buszsávot,gyakorlatilag zavartalanul haladt a forgalom, azóta még szombat este/!/ is áll a dugó.Véleményem szerint ez a legértelmetlenebb buszsáv Budapesten.

avus · http://avus.blog.hu 2009.11.27. 12:17:33

De megnéznék egy kormányzati audis vs biciklis posztot. Illetve a kommentjeit. :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.27. 12:20:25

@figyelem: Nem tudom, hogy kinek az ötlete volt, mint ahogy a szentendrei úti kanyarodó felüljárónál se értem, hogy minek van ott külön buszsáv. A Fő utcát én azóta ha tehetem, elkerülöm, mióta így van...

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.27. 12:24:19

@SilentSound:

Jaja, Árpád hídra hamarabb feljutsz Budáról Pestre. :)

miguALE 2009.11.27. 12:25:15

taxis a kresz szerint használhatja a buszsávot.

ritka nagy paraszt lehetett az audis bácsi, de hogy ki volt és mit miért mutatott az egy elég gyenge lábakon álló feltételezés, az ilyesmit nem mindig éri meg leírni nyilvánosan.És féreértés ne essék, nem azt mondom hogy én kedvelem a " ..kormányzati, kormányőrős kis senkik.." -et, de van nélkülük is elég bunkó, puszta ellenérzésből nem kell rájuk húzni a vizes lepedőt...(ha kiszálltál és bemutatkoztatok, csak ezt nem írtad le, akkor elnézést kérek, ebben az esetben vedd tárgytalannak amit irtam)

JP 2009.11.27. 12:25:52

@SilentSound: Szerintem azért van, hogy a sok tolakodós idióta ne az Árpád-hídi buszmegállóban vegye észre, hogy elfogy a sáv... Így is vannak satuk, de akkor kocc is lenne.

miguALE 2009.11.27. 12:26:52

avus: kormányzati audis poszt nagyonnnagy ötlet.:D

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.27. 12:27:36

@JP:

Így is szoktak lenni koccolások ott... :))

Torq 2009.11.27. 12:27:39

@SilentSound: A felüljárónál azért csináltak busz sávot, hogy a felüljárót egy sávra szűkítsék. A Vörösváry út felől meg a leszűkített sávot megnyitották, így onnan most 1 helyett 2 sáv jön fel. Ezt mind a Margit híd felújítása miatt.

gelsystem 2009.11.27. 12:27:51

nekem csak egy kérdésem lenne:
ha egy ilyen kretén egy hasonló szitu után nekiállna emberkedni velem, és mielőtt elővehetné az igazolványát lezavarnék neki egy akkora frászt, hogy a frissen kinyitott kocsiajtót leszakítva nyitna egy negyedik sávot........
na, az is hivatalos/közfeladatot-ellátó személy elleni erőszak????............:)

kispista2 2009.11.27. 12:29:35

@figyelem: A dugót a margit-híd lezárása okozza, mert a lánchíd a legkisebb kerülő. Előtte is dugó volt a Clark Ádám tér előtt, mert az a rész a kis áteresztőképességű. Hiába lenne előtt 10 forgalmi sáv, akkor sem tudna több ember keresztülhajtani a körforgalmon. Akkor lenne 2 sávban fél km-es sor, most egy sávban 1 km.

A posztoló beküldhetné az audis rendszámát.

felucca 2009.11.27. 12:33:40

@figyelem:
Kicsit nem értem, hogy ha a Fő utcában dugó van, akkor hogy tudott a busz buszsáv nélkül zavartalanul haladni?

figyelem (törölt) 2009.11.27. 12:35:50

@SilentSound: akkor egyetértünk, hogy az a buszsáv ott teljesen felesleges.Ráadásul a Fő utcában lakók biztos örülnek, hogy még szombat este is kipuffogógázt szívhatnak..állitólag az ott lakók már szervezkedni kezdtek, hogy szüntessék meg a buszsávot, ergo állitsák vissza az eredeti állapotot

ámbátor 2009.11.27. 12:36:59

Nekem ez már nem újság, mióta a Hős utca Pongrác utcai végénél, az egyetlen sávban sorukra várókat egy kretén (nem kormányzati nem fekete nem audi) a járdán a villanyoszlop és a ház között épp hogy átférve kerülte jobbról és úgy kanyarodott ki jobbra, hogy a balról jövőnek vészfékeznie kellett.

kamasuka 2009.11.27. 12:40:29

Amikor az Uránia előtt fejreálltak James Bondék, na az volt ám műveleti terület. Majdnem kinyírtak pár járókelőt, de még nekik állt feljebb.

kispista2 2009.11.27. 12:41:50

@figyelem: Ha nem lenne buszsáv, nőne a körforgalom áteresztő-képessége? NEM.
A margit-híd elkészültéig dugó lesz. Ami jó esetben még másfél év.

ostván 2009.11.27. 12:42:58

Mindig legyen nálad fényképezőgép. Milyen jól mutatna az igazolványt mutogató ember itt, vagy egy-két komoly oldalon!

kispista2 2009.11.27. 12:42:59

@gelsystem: Ha nme tudod róla, hogy rendőr, akkor nem. Tehát addig üsd, amíg az igazolványát elő nem veszi. Később meg mond az, hogy azt hitted egy gárdista támad rád.

kamasuka 2009.11.27. 12:44:00

@kispista2:
Amikor a MH nem volt lezárva, a Fő utcában akkor is dugó volt minden nap (hétköznap és hétvégén is).

vmaast 2009.11.27. 12:45:15

@PitBuli: Ettől nem igazán leszünk rendőrállam. Ez egy db. hülye a sokból, és kész.

sreetfighter 2009.11.27. 12:45:54

Ez a Balázs elejétől fogva látta az egész esetet? Nem valószínű.
Honnan dudja, hogy a furgonos előzőleg nem csinált valami veszélyes manővert.
Ha egy rendőr ül a kocsiban, és egy bunkó furgonos végiggangol a buszsávon akkor menjen utána és állítsa meg sziréna nélkül is, és büntesse meg!
Ez a posztoló, csak a végét látta, de a szája az jár.
Nem az audist akarom védeni, de át kell gondolni a történteket másik szemszögből is!

vivax 2009.11.27. 12:46:45

bruszli atomokra rugdosná alóla az ódit, a bazmegigazolványt meg szétégetné a nézésével

figyelem (törölt) 2009.11.27. 12:47:10

@felucca: mielött felfestették oda buszsávot, azelött nem volt ott dugó, hát így.
@kispista2: ez igaz, nem ezzel van a gond/bár azért azt nem értem, hogy egy 5 éve nem épülő szálloda miatt miért kellett kiszélesiteni a járdát, ezzel még-közvetve- a buszforgalmat is zavarva/.Gond azzal van, hogy jóval a Margit-híd lezárása után-érsd a Bem -tértől-felfestették a buszsávot.Már le volt zárva a Margit-híd, de még nem volt végig buszsáv:a forgalom folyamatosan haladt.Felfestették a buszsávot:azóta gyakorlatilag a Bem-tértől áll a dugó.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.27. 12:47:48

@kispista2:

Addig is minimum a garázdaság figyel be. Ha bebizonyosodik, hogy nem hagytál időt a sokat emlegetett igazolványt előszedni akkor a hivatalos személy elleni erőszak is felmerülhet. :)

Ennyi ésszel szabadlábon hogy lehet létezni? :)

figyelem (törölt) 2009.11.27. 12:49:46

@kispista2: stimt, erre válaszoltam.Csak a Bem-térig nem kellett volna végig buszsávot csinálni.

sreetfighter 2009.11.27. 12:49:59

@PitBuli:
"És ezek mennek tüntetőket ütni, mert az mekkora buli!"
Nem valószínű, hogy ezek a tüntetőkkel foglalkoznak.
Gondolom magadból kiindulva te biztos ezt csinálnád mi?

vivax 2009.11.27. 12:51:42

@Mityu: bruszli kiütötte csak noriszt. úgyhogy.

2009.11.27. 12:56:19

@pengusz: Akkor el lett volna tusolva az ügy

PitBuli 2009.11.27. 12:56:28

@sreetfighter: Azt hiszem lemaradt számodra a lényeg: Rendőrállam!
Sajnos az ilyen lelkületű ember az, aki parancsra simán belelő a tömegbe, nem számít, hogy családapákat/anyákat öl meg, lényeg, hogy teljesítse a hatalom által kiadott parancsot. IQ nulla, jól kiképzett droid...

\\\'Doni\\\' 2009.11.27. 13:01:04

Ezek azért ilyen köcsögök, mert ezekre a jól fizetős sofőr helyekre, a "valakinek a valakije" alapján alkalmazzák az emberféléket. Nem igazi gépjármű-vezetők. Mint Magyarisztán legtöbb jól fizetős helyét, ezt is maguk osztják el odafönn a hozzátartozói körben. Tehát ne csodálkozzunk ha ilyen seggfejek, mert azt hiszik ők a királyok.
Sajna én még nem futottam össze egyel sem, de, ha nem szirénázik, akkor megszívatom. Állok elébe a seggfejeknek.:) S remélem utána még okoskodik, mert jól alá is teszek.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.27. 13:02:24

@\\\'Doni\\\':

Jaja, így kell ezt! Csak keményen! Tudod te mitől döglik a légy! :)

sreetfighter 2009.11.27. 13:02:50

@PitBuli:
Azt a kijelentésedet nem vettem komolyan mert komolytalan! Ugyan úgy mint ez:
"aki parancsra simán belelő a tömegbe, nem számít, hogy családapákat/anyákat öl meg, lényeg, hogy teljesítse a hatalom által kiadott parancsot. IQ nulla, jól kiképzett droid..."

\\\'Doni\\\' 2009.11.27. 13:03:39

@Mityu: iróniát érzek a mondandódban.

beste 2009.11.27. 13:03:56

Megnyugtatok mindenkit: saját berkeiken belül is basztatják egymást...

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.27. 13:05:59

@\\\'Doni\\\':

Szerintem menj fel a Sándor palotához, vagy a Parlament egyik bejáratához. Ott találsz ilyen(?) ódist, nem is egyet. :)

\\\'Doni\\\' 2009.11.27. 13:07:34

Amúgy én nem verekedésre gondolok, csak "lassú támogatásra" a városi forgalomban, vagy az előzékenységem durva elvesztése. De csak akkor tenném vele, ha ő kezdi a keménykedést.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.27. 13:08:07

@\\\'Doni\\\':

"...jól fizetős sofőr helyekre,..."

Mennyire jön ki az órabér? Vagy napi díjat fizetnek? Nem tudod pontosan?

\\\'Doni\\\' 2009.11.27. 13:08:54

@Mityu: Az ilyennek az autó csak eszköz ahhoz, hogy paréj legyen. Nem állítom, hogy mind az, de....:)

kispista2 2009.11.27. 13:09:09

@Mityu: Egy gárdistának kinéző személy rádtámad. Köztudomású, hogy a gárdistáktól rettegni kell, ezért pusztán önvédelemből rúgtad fejbe.

@figyelem: Ha a buszsáv rövidebb lenne, akkor a buszsáv kezdetéig állnának két sorban az autók, és feltartanák a buszt.
A margit híd lezárása előtt is gyakori volt, hogy a kezdődő buszsáv előtt átsorolni igyekvő autók a Halász utcánál feltartották a buszt.
Ha 10 autót ereszt át percenként a körforgalom ebből az irányból, és 15 érkezik, akkor egy óra alatt 300 autó torlódik fel, ami minimum 1500 m-es sor. Ha a buszsáv csak 1000 m, akkor a buszsávos részen 200 autó áll, buszsáv nélküli részre marad 100, ami 2 sávban 250 m-es autósort eredményez. Ez meg feltartja a buszt. Ha a buszsáv 1500 m, akkor 0 autó fog a busz előtt állni. A körforgalomnál meg úgyis csak egy sáv van, tehát ott már mindegy, mi volt előtte. De egy busz elvisz 50 embert, míg 2 kocsi, ami át tud haaldni a körforgalmon a busz áthaladási ideje alatt, az 2-3 embert szállít. Így az összvárakozási idő kisebb.
Lehet hogy augusztus végén még kisebb volt a sor buszsáv nélkül, de az amiatt volt mert akkor még az egész városban kisebb volt a forgalom. Szeptembertől let bussáv, de vele együtt a forgalom is megnőtt. A forgalom megnövekedése és a dugó között van csak összefüggés.
A fenti számításból is látszik, hogy ha mindössze 5 autóval jön több percenként, akkor is már 1,5-2 km-es sor lesz egy óra alatt.

A 86-os buszt át lehetne terelni a rakparti villamossínre, de ettől még a körforgalomban nem lenne jobb. De legalább a busz gyorsabban haladna mint az autókkal teli buszsávban.

Négy nagyforgalmú út megy bele a körforgalomba. Ha az egyiket lezárnák (pl alagútat) lehet hogy a többi útnak nagyobb lenne a nyeresége mint az alagút felől jövők vesztessége)

\\\'Doni\\\' 2009.11.27. 13:11:08

@Mityu: Bizti nem kap keveset.
Még meg is érdemelné, ha rátermett lenne a feladatra. Itt a pszichéjére is gondolok.:)

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.27. 13:11:55

@kispista2:

"Egy gárdistának kinéző személy rádtámad."

A6-os Audival gárdista? :D :D Milyen az a "gárdistának kinéző személy"? :D :D

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.27. 13:12:38

@\\\'Doni\\\':

"Bizti nem kap keveset."

Honnan tudod akkor, hogy jól fizető? :)

\\\'Doni\\\' 2009.11.27. 13:13:10

@Mityu: Kérdezd drazsét.:)
/nem véletlen a kisbetű. :)/

\\\'Doni\\\' 2009.11.27. 13:14:58

@Mityu: Kérdezd Drazsét. Azért nem irigylem a vőfélyeket, meg a pincéreket sem. :)
Lassan ők sem járhatnak a ruhájukban szabadon.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.27. 13:15:42

@kispista2:

"A 86-os buszt át lehetne terelni a rakparti villamossínre, de ettől még a körforgalomban nem lenne jobb. De legalább a busz gyorsabban haladna mint az autókkal teli buszsávban."

A Lánchíd alatt meg majd átalakul vizibusszá. Vagy egyszerűen összehajtogatják az utasok és átgyömködik a híd alatti átjáró alagúton. Esetleg propellert ne szereljünk rá? :D

PitBuli 2009.11.27. 13:22:30

Egyébként nem hülyeség! A villamos sínekre lehetne terelni a buszt, persze úgy, hogy mélyíteni és átalakítani az ottani átjárót megfelelő méretűre.

vauvauvau 2009.11.27. 13:27:25

Sajnos szuperautókat vezetnek rutin nélküli haj-nyikok.

Exchange_student (törölt) 2009.11.27. 13:27:43

Streetfighter: én vagyok a postoló.
Mivel kb 28 percig közlekedtünk mi hárman (fehér furgon, audis, én) együtt (értsd centikre, max 1-2 méterre egymástól) így elég jól megtudtam álllapítani, hogy a körforgalom előtt semmilyen inzultus nem volt még az érintettek felek között. (se mutogatás, se villogás, se ajtócsapkodás se semmi)
Az audisnak pont akkor szakadt el a cérnája, amikor megállt előtt a furgonos és elkezdett besorolni elém, így az audis nem tudott tovább haladni.
Továbbra is fenntartom, hogy kormányőr/munkásőr/határőr lehetett mert volt kék sziréna is az audiban meg diplomácia felszereltségű volt (zászlótartóknak kialakított helyek voltak elől stb)

kispista2 2009.11.27. 13:36:18

@Mityu: Logikus, hogy a jégverem utcánál visszajön a fő útra, és a körforgalom után visszamegy. De legalább nem állna a Bem-tértől a dugóban, jóval gyorsabb lehetne. A fő utcából 2 perccel kellene többet gyalogolni a megállóig, de ezt ellensúlyozná, hogy lehetne választani a villamos és busz között, tehát a várakozási idő csökkenne.
A másik irányba is mehetne a Lánchídig a villamossínen a Gellért tértől, csúcsidőben egy csomót nyerne ha nem állná végig a körforgalomtól az erzsébet hídig tartó sort.

A gárdista az, akire ÉN mondom. Akiktől ugyebár rettegnem kell, megírták ezt a népszavában is.

Ha akadályoz egy szabálytalamul parkoló autó, szólj be a rendőrségre hogy gárdisták ülnek benne. 5 perc múlva kijönnének.

@PitBuli: az aluljárót nagyon drága lenne szélesíteni, emiatt is vesznek majd oda keskenyebb villamost ( a combino el sem férne.)

gpetersz 2009.11.27. 13:38:09

Miért nem verted meg? Ki tudta volna? A furgonossal ketten nyertetek volna...
Csak a szád nagy.

De nagyon hülye vagy...

Kalányos Márió 2009.11.27. 13:39:08

Úgy látom ilyen fos kormány, és politika mellett a kiszolgáló személyzetre is kibukik a nép.
Van is benne valami...

De azért nem kéne általánosítani, mert köztük is van sok rendes ember, csak nem válthatnak szakmát 4 évente!

hawkeye 2009.11.27. 13:39:12

Poszthoz: Csak a pofájuk nagy ezeknek a seggfej kormányzati audistáknak.
Pedig nem mások ők, mint a főnökük nyáladzva pitiző kiskutyái...

kuki123 2009.11.27. 13:40:43

"A hócipőm televan ezekkel a kormányzati, kormányőrős kis senkikkel, akik az utak királyának gondolják magukat. Leszorítanak embereket, igazoltatnak stb visszaélve a hatalmukkal."

szavazz a Jobbikra :)

sreetfighter 2009.11.27. 13:45:28

@FrankoNéro:
Ok. Én úgy értettem, hogy a buszsávban normálisan lehetett haladni, csak ti araszoltatok.
Ezek szerint egymás mellett araszoltatok, csak ők szabálytalanul a buszsávban?

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.27. 13:45:34

@kispista2:

"A gárdista az, akire ÉN mondom. Akiktől ugyebár rettegnem kell, megírták ezt a népszavában is."

Ja boooccs, nemtuttaaam! :D :D :D

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.27. 13:46:11

KMB

(Két komment elküldése között várnod kell néhány percet!)

j311 2009.11.27. 13:47:17

Egyik távolabbi ismerősömnek jogsija sincs. Adja a szolgálati igazolványt és már mehet is tovább.

sreetfighter 2009.11.27. 13:50:22

@sbronzo:
"ilyen fos kormány, és politika"
Jövőre jön a kánaán mi?

robinzone 2009.11.27. 14:01:24

@sreetfighter: jön bizony, ne izgulj! de nem is ez a lényeg, hanem hogy meg kéne fontolni, nem az-e a fő probléma arrafelé, hogy a zemberek nem tudják használni a körforgalmat. A Lánchidat és az Alagutat nem lehet szélesíteni, viszont a körforgalomnak esetleg jót tehetne, ha kétsávúsítanák. persze, ezt a zemberek - tapasztalataim alapján - még kevésbé tudják használni, de kellő mennyiségű felvilágosítással, előjelző táblával segíteni lehetne, hogy a körforgalomtól bármelyik irányba ne álljon állandóan 2 km-es kocsisor. (gyk: a hídra illetve az alagútba várakozók mellett el lehessen menni a Fő utcára és a Lánchíd u. irányába, átsorolással.) Csak egy ötlet.

robinzone 2009.11.27. 14:02:36

kormányzatis audis sz@rjon gyorsan sünt.

Marty Mcfly 2009.11.27. 14:15:29

az nem szivaraudi? kukacró én se hallottam, vagy az má vmi űberfasza csiri-biri, műledlámpás kocsi lehet! húúúúúúúú :-)

vmaast 2009.11.27. 14:18:53

@volánrulz: Tök mindegy, kire szavazol. Az ilyen idióta nem születik, hanem kinevelődik.

cso zsi 2009.11.27. 14:19:57

@kispista2: Szép számítás. Van vele egy kis bibi. A 86-os busz járatsűrűsége.
Ami állítólag 6-8 perces közzel jár, a legsűrűbb időszakban. Később 10, majd 20 percenként.
A Rákóczi úti buszsávba nem lehet belekötni, azon 5-6 járat is halad, bár ott is kifogni 5 perces szünetet a Felszab téri megállóban állva.
De itt a Fő utcában nem ez a helyzet.
Van buszsáv, amin5-6 perc alatt átmegy a busz, aztán üres megint, és tilos földi halandónak használni. Épp csak a kocsisor vége az Árpád-hídig ér ilyenkor. Attól, hogy a Margit hidat lezárták, a Lajos utca ugyanúgy tele van,hiszen akik a Szentendre-Békás irányból Kelenföldre tartanak, nem megoldás Pestre menni, az M0-ás 50 kilométeres kerülőjét meg nem fizeti ki nekik senki. Főleg, hogy ugyanabba a szarba lépnek bele, csak a másik irányból.

LaMeRick 2009.11.27. 14:25:41

@figyelem: Szerinted a buszsáv miatt áll ott a dugó? Még véletlenül sem azért mert lezárták a Margit hidat és a Lánchíd + Arpád híd próbálja ellátni a feladatát. Természetesen a körforgalomban az alagút felé állók + behajtani nem tudók még rádobnak pár 100 métert sorra.

Lacaca 2009.11.27. 14:25:41

Én voltam az Audis, és akkor villogtatom az igazolványomat amikor akarom. Különben is takarodjon le a furgonos a buszsávból a 3.0 quattro elől, mert feltart. Ennyi

Lacaca 2009.11.27. 14:26:27

Én voltam az Audis, és akkor villogtatom az igazolványomat amikor akarom. Különben is takarodjon le a furgonos a buszsávból a 3.0 quattro elől, mert feltart. Ennyi.

Ja, ha padlógáz lett volna, akkor meg se állok a virágágyásig a Clark-on

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2009.11.27. 14:29:07

Hát ez már micsoda BAROMSÁG?! Ki nem volt még életében figyelmeten dekoncentrált szétszórt, és kapcsolt egy fázissal pont a még elfogadható után, így okozva kellemetlenséget másoknak? Komolyan milyen sérült állat az akiből egy ilyen hétköznapi eset ilyen reakciót vált ki? Az autó vezetés veszélyes üzem, pszihológiai alkalmassághoz kötném, nem is értem miért hiszi azt magáról minden gyökér, hogy az a tény hogy képes egyszerre pedálokat nyomkodni meg kormányt tekergetni, máris alkalmassá teszi a forgalomban való részvételre.

Exchange_student (törölt) 2009.11.27. 14:29:18

@Marty Mcfly: a "kukac" audi az a mostani széria előtti eggyel, még a gömbölyű.
Nem a led lámpás, és nem is a szivar audi.

na ez pl. egy kukac audi:

www.hasznaltauto.hu/auto/audi/a6/audi_a6_2.8_quattro-3404509

Lacaca 2009.11.27. 14:34:05

@FrankoNéro: Ez az a típus, ami már rég nincs az őrezred kötelékében. Az elvtársak seggének ez már rég ciki típus, a jellemző rendszám a JUR széria. Ma épp a Blahán írtak le egyet kicsit, mert egy S4 Avantos nem bírt magával és telibeverte hátulról.

Exchange_student (törölt) 2009.11.27. 14:36:38

@Lacaca: hidd el,hogy van még pár.
nem a levegőbe beszélek.

sreetfighter 2009.11.27. 14:37:37

@robinzone:
Lassan sokkal fájdalmasabb!
Vagy az túlzás lenne?

BKV reszelő 2009.11.27. 14:39:03

"Ezeket senki nem bünteti meg, pedig ha nem lett volna igazolványa még sz@rt is kivertem volna belőle."

Így is kiverheted belőle, majd elveszed az igazolványát és a seggébe dugod. Mit tud csinálni ?

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.27. 14:41:50

@BKV reszelő:

Szerintem a hajánál fogva át kellett volna húzni a Clark Ádám téri virág ágyáson is.... Had szokja :)))

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.27. 14:44:07

@ficsilla:

Nekem is mindig az okoz komoly fejtörést, hogy 3 pedál van, de csak két lábam! :)))

kispista2 2009.11.27. 14:44:19

@cso zsi: Érsd meg, hogy a körforgalom áteresztőképesség nem változik a buszsáv miatt. Midegy, hogy 1 sorban állank az autók 2 km hosszan, 2 sorban 1 km hosszan vagy 10 sorban 100 m-en. A végén egy sávra szűköl az út.
Ha nem lenne buszsáv, a busz is állhatná végig a dugót. Most átér 5 perc alatt, akkor meg 25 perc lenne. Ha megszünne a busz előnye, a rajta ülők egy része autóval járna, ami még inkább növelné a dugót.
De amint már írtam áttehetnék a buszt a villamossínre.
A margit-híd lezárása előtt még hétköznap délben, csúcsidőn kívül is a Halász utcáig meg a Krisztina körútig állt a sor. A lánchidat nem arra tervezték, hogy a fél Hegyvidék azt használja.

@robinzone:
Az emberek harmada még nem tanulta meg hogy körforgalomból kihajtáskor indexeljenek, és ezzel feltartják a behajtókat (akik már a körforgalomban lennének ha tudnák hogy a másik kihajt). Szerinted a kétsávos körforgalmat tudnék használni.

BKV reszelő 2009.11.27. 14:44:58

@Mityu: Az a helyzet, hogy hiába arcoskodik, én állítom, hogy nem igazolta magát, hanem szó nélkül megütött. Egy tagadás, egy állítás, ez az a helyzet, amivel nem tudnak mit kezdeni az ítészek :)

kispista2 2009.11.27. 14:45:36

@Mityu: Én sosem használom a féket, nekem nincs ezzel gondom. Helyette a kürt is megteszi.

BKV reszelő 2009.11.27. 14:49:07

@kispista2: Mi az a "Hegyvidék" ? Mert tulajdonnévként írtad...merre van az ?

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.27. 14:49:46

@BKV reszelő:

Aha, és biztos, hogy ez a legjobb megoldás. Mint kultúrált emberként? Szerintem vezessük be a vadnyugati módszert, nem?

A körülményeket figyelembe véve, én sose szoktam javasolni a hazudozást ilyen helyzetben. Mert mi van, ha van esetleg egy térfigyelő, vagy külső biztonsági kamera? Az általad leírt "egy állítás - egy tagadás" abban az esetben működik, ha nincs egyéb felmerült körülmény, ami alátámasztja vagy ellenbizonyítja bármelyik állítást. :)

Herman 2009.11.27. 14:52:26

:D

Ma a maffiának áll a világ.

A pórnépnek meg kuss a neve!!!

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.27. 15:08:33

@BKV reszelő:

Na majd megnézem valamelyik este. Ha jól látom a sarkon van egy. De menjünk biztosra... :)

Magyarvagyok_Nemturista 2009.11.27. 15:19:52

Na most mondja valaki, hogy ez itt nem a balkán! :)

andreasue (törölt) 2009.11.27. 15:30:37

Jogállam? Röhej! Kinek van itt joga? A drazsé-csicskáknak.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.27. 15:31:40

@andreasue:

Oszt maj' gyön a zOrbán s rendet tesz! :)

Bobby Baccala 2009.11.27. 15:33:52

@kispista2:

szerintem bőven elég lett volna ha csak a batthyány tértől festik fel a buszsávot. eddig ugyanis max onnantól volt dugó. a buszok eddig is simán tudtak addig közlekedni, tök felesleges a margit hídtól a felfestés. ja és az is tök vicces hogy a 160/260 as buszok ugye befordulnak a batthyány térre, tehát jönnek a buszsávban ezerrel, mellettük ugye végig kocsisor, majd megpróbálnak befordulni balra, de nem tud mert áll a sor, ilyenkor persze a batthány utcából nem tudnak kikanyarodni a busz miatt...szal vicc az egész.

Tornado86 2009.11.27. 15:58:24

@Magyarvagyok_Nemturista:
Még jó hogy nem a Balkán. Mégpedig azért mert a Kárpát-medence.

indapasssucks 2009.11.27. 16:05:48

ugyanmár. A kormányőr csávó csak azt csinálta, amit megtehet. Ha akar, a nyilt utcán lefejel, mert ebből neki semmi baja nem lehet.

Egy maffiózo keményen rábaszhat egy ilyen esetre, mert ha belefejel egy konkurensbe, azt még a végén komolyan veszik.

Ne keverjük. Maffia => pénz, Kormányőr => hatalom.

efhábé 2009.11.27. 16:12:59

@figyelem: akkor nyilván csak parajelenség volt a rendszeres araszolás ott ezelőtt már 10 évvel is. Pedig akkor még körforgalom sem volt, a hídról az alagútba ment a főútvonal.

Kolompár Sztárszki 2009.11.27. 16:22:10

nem olvastam végig kommenteket, de gondolom járt már itt a sokásos néhány ügyeletes gyökér hulladék, aki szerint a posztoló a bunkó, mert irigy volt a kocsi miatt, és ha nem lenne sikertelen a karriermutyiban, akkor ő is a járdán száguldozna tankokkal.

én ezért szoktam le erről a blogról, mert innen nagyon jól kiderül, hogy a taplóság itt tök elfogadott, és vállalható, sőt, irigylésre méltó. (ódis-sztorik)

Yo! Maaan! 2009.11.27. 16:27:52

@Mityu: Bakker még film is készült róla! www.youtube.com/watch?v=TYHZEu7Y7DU

ikszdélol

Kolompár Sztárszki 2009.11.27. 16:28:31

@indapasssucks:

hatalom => pénz
pénz => hatalom
Kormányőr => Maffia
Maffia => Kormányőr

Aldo · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.11.27. 16:34:22

ekkora barmot... azért lehet, hogy kicsit túlzás a járdára felhajtani. még szirénával is... nemhogy így. különbenis ha annyira sietett akkor minek szállt ki lengetni az igazolványát?

Közöd?? (törölt) 2009.11.27. 16:58:22

jól tette a biciglisek szerint minden út bringaút, most ő meg úgy gondolta minden út audi út

kispista2 2009.11.27. 17:04:21

@Bobby Baccala: Régen elég volt, de a margit híd lezárás miatt sokkal többen mennek a lánchíd felé.

Tényleg ilyen nehéz megérteni, hogy lényegtelen a sávok száma a Fő utcában, ha csak egy sáv halad be a körforgalomba? Tényleg azt gondolod, hogy ha nem lenne buszsáv akkor több kocsi haladhatna át a Clark Ádám téren?

J.W. Booth 2009.11.27. 17:15:06

A posztírónak üldözési mániája lehet, mindenütt a gonosz kormányzatot látja.

El tud valaki képzelni HAB-s rendszámú (tehát legalább 8-9 éves) kormányzati járművet?

Ettől függetlenül bődületes köcsögség az ilyen, ha gyalogosként találkoznék vele, kárt tennék az autójában.

Bobby Baccala 2009.11.27. 17:18:31

@kispista2:

régen a ponty utcától volt felfestve. én a batyit látom jó megoldásnak.
nem nehéz megérteni, és igazából nem is érdekel az áteresztő képessége, mivel ha tehetem más megoldást választok. viszont így bent kéne szopnom a sorban még akkor is ha az iskola utcába akarok bemenni, ami ugye a batyi után van. más kérdés hogy nem teszem ehelyett megyek a buszsávban jobbra indexelve, kvázi szabálytalanul, azt meg nem szeretem. (most tekintsünk el attól hogy az iskola utca le van zárva).
és ne feledd, hogy a mostani rendszer miatt azok is szopnak akik a csalogányból vagy a batthyányi utcából akarnak kikanyarodni.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.27. 17:19:09

@J.W. Booth:

Igen el. Van Még S-Class Merci is. :)

Silverf@x 2009.11.27. 18:08:31

Én nem háborognék, Oroszországban nagy valószínűséggel el is ütötte volna a házaspárt és le is lőtte volna a furgonost. Mi azért elég kultúrált nép vagyunk.

Spikk 2009.11.27. 18:33:57

@Silverf@x: Aha. Csak ez nem Oroszország. Nem tudom, hogy ha a szüleidnek kellene (vagy nem sikerülne) hasonló helyzetben félreugrani, akkor is így hangozna-e a hozzászólásod.

autosave 2009.11.27. 19:29:32

@Bobby Baccala: miért is kell végig indexelni? hátha azt hiszik most fordulsz le és kifordulnak eléd?

Kazyland 2009.11.27. 19:40:56

Csak gratulálni tudok!
Mármint a sztori írójának. Fikcióból olyan szép összeesküvés-elméletet sikerült össze írnia, amit még George Lucas is megirigyelhetne.
Miért nem azt írod, hogy egy miniszter is ült a kocsiban. Látsz egy igazolványfélét, meg egy audit és rögtön rendőr, kormányőr(ami mellesleg már nem létezik), lövöldözés és túlkapást kell kiáltanod.Az felsem merülhet benned, hogy ténylegesen volt oka, hogy ilyet tegyen? Nem akarom védeni, de ez a fajta megnyilvánulás nem csak az audist minősíti, hanem Téged is!
Az meg igazi gyöngyszem, hogy látsz egy akármilyen igazolványt és ha nem lenne a kezében,akkor a x@rt is kivernéd belőle.
Igen!
Ez mind Te vagy.

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2009.11.27. 19:45:56

ha valaki ott teljes gázzal felmegy a padkára, akkor min. kitörik a lengőkar

Don Blasius 2009.11.27. 19:47:50

@Lacaca:
Akkor ezt láttam én is, ott állt mögöttük egy rendőrautó is. Ezek szerint márkatalálkozó volt.:P De nem láttam rajtuk nagy sérülést.

2009.11.27. 19:48:42

@Aldo:
"különbenis ha annyira sietett akkor minek szállt ki lengetni az igazolványát?"

Itt a lényeg! Mocskos román favágó őrgecik, azt hiszik, bármit megtehetnek! nem használt megkülönböztető jelzést, úgyhogy be kellett volna fognia a mocskos pofáját és szépen visszatakarodnia a csilivili ódijába, ami többet ér, mint egy székesfehérvári belvárosi ingatlan.
Különben is, a retek kormányt nem védeni kéne, hanem elkergetni a faszba. A mindenkori kormányt (legyen akár szegfűs, narancsos, gárdás, stb.).

Don Blasius 2009.11.27. 19:54:53

@kispista2:
Ha a drágalátos politikusaink nem kaszálják el az uniós projektet, akkor két év múlva a 86-os busz helyett szépen lehet a rakparton villamosozni. Mert akkor össze lenne kötve a 17-es meg a 19-es. De a II. kerületi jelenlegi fideszes meg a korábbi emeszpész pógik most éppen elkezdték a terveket fúrni. Majd miattuk maradhat a 86-os busz és a szopás.

Lacaca 2009.11.27. 20:22:14

@Don Blasius: Nem volt nagy sérülés, közbeszerzéssel 3 millából meg is javítják

figyelem (törölt) 2009.11.27. 21:39:56

@LaMeRick: nem párszáz métert, hanem több kilométert.Olvasd el figyelmesen, amit írtam.
@kispista2:
"szeptembertől lett buszsáv, de vele együtt a forgalom is megnőtt"-hát ez az!
No, témát lezártam, nekem Silent véleménye volt a meggyőző, az I.kerületi lakóknak pedig sok sikert a felesleges buszsáv elleni küzdelemhez!

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2009.11.27. 21:43:02

A fő utcával nem a buszsáv (a fő) baj. Az a baj hogy a végét teljesen elcseszték, amikor a Clarkot körforgalommá alakították. Lezáták a második sávot, ergo a busznak, taxinak pont ugyanúgy be kell sorolni, egy sávra szűkül, noha korábban el lehetett menni jobbra onnét, fel a vár felé, vagy az alagút felé is általában be lehetett sorolni, mert a lánchídról max minden második autó megy az alagút felé. Ezt teljesen elvágták az idiótái. Persz nyilván a cél az volt hogy ne tudjon senki átpofátlankodni a túloldalra, de ezt azért meg lehetett volna oldani demszkibogyótól kezdve sok mindennel, megtartva az esélyt a jobbra kanyarodásra. Fele akkora dugó sem lenne.

r7zw48 2009.11.27. 21:43:50

"ha nem lett volna igazolványa még sz@rt is kivertem volna belőle"

Jézusom!
Hova tettem az igazolványomat?
Ezentúl el nem indulok nélküle (vagy szarás nélkül)
____________________

"hócipőm televan ezekkel"

Hát...
Ha már tele van...
akkor már nem lehet rosszabb.

Sanyi bácsi a hegyről 2009.11.27. 21:48:12

1999-es nyári élményem. Délután állunk a Széchenyi rakparton a dugóban a Roosvelt tér felé, valamivel az Arany János utca fölött. A mögöttem lévő hatalmas ezüstszínű AUDI vezetője jól láthatóan ideges. De hát nem haladunk, még lépésben sem nagyon. Egyszer csak megunja, felhajt a járdára - igaz, nem padlógázzal - megelőzi a sort, és balra el az Arany János utcába. Az anyósülésen Stumpf István akkori kancelláriaminiszter...

Hiába, no. AUDI-val mindent szabad. Legalábbis Magyarországon.

figyelem (törölt) 2009.11.27. 22:08:50

@Hooshee: no, erre még válaszolok.Valóban ez is probléma, egyetértek az általad leírtakkal.Mostmár kilépek, jóéjt mindenkinek!

titkosgyilkos 2009.11.28. 00:35:03

Ha jól értem, az audis 2 kerékkel hajtott a járdára, 2 db ugye egy pár, márpedig 'kerékpárral' szabad járdán is közlekedni, ha az úttest erre nem alkalmas. Biztos vagyok benne, hogy az audis erre gondolhatott, és nem merő rosszindulat vezérelte.

kafferbivalybalamber 2009.11.28. 00:56:58

A Fő utcában eleve gyökérség a buszsáv, annak az óránként két buszak. Attól van a dugó, mert sokan elkanyarodnak a Csalogány utcára a Széna tér felé, és eddig ezek a jobb oldali sávot használták, amire föl van festve hogy busz, amúgy meg töküres.

Gera 2009.11.28. 01:02:06

A pofátlanság non plus ultrája az is, amit tegnap láttam: a Pongrácz útról ugye egy sáv kanyarodik jobbra a Kerepesire. Nos, itt álltak vagy 50en. Ez nem tetszett a fekete Corsával közlekedő emberünknek, aki a balra kanyarodó sávban végig előzte a sort, majd átment a piroson és a járdaszigetet balról kikerülve, a kanyarodó autók között átvágva elhúzott jobbra.

Pincehelyi 2009.11.28. 02:01:02

@\\\'Doni\\\':
"Ezek azért ilyen köcsögök, mert ezekre a jól fizetős sofőr helyekre, a "valakinek a valakije" alapján alkalmazzák az emberféléket. Nem igazi gépjármű-vezetők. " "Sajna én még nem futottam össze egyel sem, de, ha nem szirénázik, akkor megszívatom. "

Neked aztán megalapozott a véleményed. Ha nem vennéd észre, pont olyan vagy, amilyennek véled a kormányzati gkvezetőket.

joszip 2009.11.28. 08:55:58

Tegnap a budai rakparton északi irányban este 7 körül (tehát amikor már amúgy lehetne tempósan - szabályosan - haladni, de előzgetéshez még túl nagy a forgalom) egy (két) büdös paraszt idióta állat egymást vontatta 35-tel, végig a Mozaik utcáig. Mögötte persze vagy 100 autó szopott, kb a Petőfi hídtól végig, én meg olyan ideges voltam, hogy azt hittem, ott pusztulok meg a mérgemben.
Ilyet lehet? Nincs erre tiltás? Az állatja miért nem fent megy ahol ki lehet kerülni? Jogában áll szándékosan feltartani több száz embert, csak hogy ne kelljen lámpáznia?
Komolyan kérdezem, mert elképzelhetőnek tartom, hogy igen.

2009.11.28. 09:08:48

@joszip: Jogában áll. Sajnos. Indokolatlanul lassú haladás úgy tudom hivatalosan csak az autópályán van,ha jól emlékszem 60km/h alatt.

joszip 2009.11.28. 11:39:22

Marha jó :(
Bizonyos utakat ebből a szempontból védetté nyilvánítani túl egyszerű lenne ott a városházán. Maradnak az életveszélyes előzések, esetleg néma anyázás meg verekedés a sor elején, mert hát kit érdekel ez az egész, rajtam kívül.

Chewbaca · http://pallas70.hu/tanfolyam/merlegkepes-konyvelo-tanfolyam.php 2009.11.28. 12:07:12

na ez már egész jó. felhajtani a járdára majdnem elcsapva a sétáló nyugdíjasokat... azthittem ilyen csak amerikában van amikor az fbi elkap valakit, nomeg a carmageddonban.

Spikk 2009.11.28. 18:36:28

@GSX-R: Pontosítanék: Indokolatlanul lassú haladás, mint olyan, mindenütt van, az autópályán indoktól függetlenül egyáltalán nem mehetsz 60 alatt (kivéve ha vontatni kell, amit max. 40-nel lehet, akkor az első lehajtóig ez megtehető).
Viszont a vontatás esete az nem indokolatlan és igen, jogában áll elvontatni a meghibásodott járművet. Sajnos nélkül.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása