Sokáig gondolkodtam rajta, hogy leközöljem-e Gábor levelét, mert a sportban elért eredményei miatt Erdei Zsoltot tisztelem és becsülöm, de végül úgy döntöttem, bevállalom, hogy kapok én is a pofámba. Ő is emberből van, biztos szar napja volt, nem épp a megfelelő módot választotta a nézeteltérés rendezésére.
A ma (2009. 12.21.) kb. negyed tizenegykor átélt esetet szeretném megosztani veletek. Ülök az autómban és épp a Váci úton haladok a Nyugati Pu. felé. A forgalom elég erős, látszik a karácsony előtti utolsó roham illetve az elmúlt napok havazásának eredménye. Az autósok többsége nagyobb követési távolságot tart és óvatosabban vezet.
Három sávban lehet itt közlekedni egész a Gogol utcáig, ahol a külső sáv megszűnik. Itt állok a kereszteződénél lámpa előtt elsőnek a középső sávban arra várva, hogy a lámpa zöldre váltson. A lámpa zöldre vált, gázt adok majd azt veszem észre, hogy egy nagy sötét autó nagy sebességgel elhúz mellettem és bevág elém.
Csak satu fékkel tudtam elkerülni az ütközést. Szerencsére a mögöttem lévő autó kellően lemaradt így nem futott belém. Aki ismeri a helyet tudja, hogy kereszteződés után autók parkolnak a megszűnő külső sáv helyén. Ütközés esetén nem csak az én autóm és az elém bevágó autó tört volna, hanem egy-két parkoló járművet is megrongáltunk volna.
A sietős autó egy Volvo XC90-es volt német rendszámmal (HH-AE-213). A Victor Hugo utcai lámpánál, ahol ismételten pirosat kaptunk a Volvo mellé álltam, majd rövid duda és a nemtetszés egyezményes jelét mutattam a sofőrnek.
Ekkor a vezető felém fordult, az ablakot leengedte és valamit elkezdett magyarázni. Miután én is leengedtem az ablakot a következőt mondta „ne mutogass, mert kiszállok és betöröm az orrodat”. Ekkor láttam, hogy vezetőnk nem más, mint Erdei Zsolt profi ökölvívó bajnok.
Válaszul csak azt mondtam, hogy elhiszem, hogy betöröd az orrom, de talán előtte megmagyaráznád, hogy az előbbi húzás ebben az időben mire volt jó? Képembe röhögött és csak azt mondta, hogy van féked és fékeztél nem? Közben a lámpa váltott és mindketten elindult tovább.
Kedves Madár (ha ezek után megengeded, hogy a beceneveden szólítsalak), nem értem, hogy egy profi sportoló, aki a szerénység mintaképe miért ilyen agresszív. Ahelyett hogy betöröm az orrod csak annyit kellet volna mondanod, hogy Bocs és minden el lett volna intézve.
Ehelyett Te ismerve fizikai adottságaidat az orrom eltörését helyezted kilátásba. Ez nem igazán azt a képet mutatja ami a médiában rólad kialakult. Csak reménykedni lehet, hogy a jövőben is csak arról szólnak majd hírek, hogy újabb és újabb sikereket értél el és nem arról, hogy nemtetszésednek úgy adtál hangot, hogy a vitapartneredet félholtra verted.
Marcellusca 2010.01.18. 15:45:59
zed911 2010.01.18. 15:46:03
cork77 2010.01.18. 15:53:13
SzLacika 2010.01.18. 15:53:23
Mityu Addideapénzt kft LE 2010.01.18. 15:54:03
cork77 2010.01.18. 15:55:33
Yoli87 2010.01.18. 15:56:37
Minden másképp alakult volna, és nem törte volna be az orrodat!
:-D
Tornado86 2010.01.18. 16:02:14
Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2010.01.18. 16:02:48
De egy olyan pont is kellett volna, hogy a Flúgos Kamionos tudja, de nem mondja meg.
Egyébként jó, hogy kitetted. Madár tetszik, nem tetszik, közszereplő. Tetszik, nem tetszik, viselkednie kell. Mindig.
Leadfoot 2010.01.18. 16:03:14
Danessz 2010.01.18. 16:03:51
DonnaNyányó 2010.01.18. 16:07:59
Tegnap meg a liptai húzta rám a kormányt, és utána pisztollyal fenyegetett, na ez hiteles, lesz poszt belőle? Naugye...
MUHAHA
Yoli87 2010.01.18. 16:09:41
DonnaNyányó 2010.01.18. 16:14:18
csak john 2010.01.18. 16:14:47
Akkor egy másik boxoló legyen a pozitív példa. Egyszer egy parkolóból próbált kiállni a sofőrönk, egy kezdő lány, Koko (még a karrierje csúcsán) pont arra járt. Kényelmesen megállt, intett hogy nyugodtan gyakoroljon a lány. Majd nyugisan megvárta a művelet végét és ment tovább. Ekkor láttuk, hogy ki is volt az. Ilyen is van, de erről sajna nem írnak posztokat.
Lipi1945 2010.01.18. 16:15:26
Egyébként meg nem bocsánatot kellett volna kérnie, hanem nem kellett volna ilyen agresszíven vezetnie.
metal · http://electric.blog.hu 2010.01.18. 16:15:54
Kalányos Márió 2010.01.18. 16:19:46
Lehet használni a jobb tükröt is, akkor nem fogsz ennyire meglepődni legközelebb.
2. "a nemtetszés egyezményes jelét mutattam a sofőrnek."
Mit vártál erre, hogy majd elnézést kér?
3. Faszér' nem köt inkább belém valaki?
Yoli87 2010.01.18. 16:20:32
gyagyás 2010.01.18. 16:21:56
szemi90 2010.01.18. 16:22:31
Host 2010.01.18. 16:24:03
Ezt tanulta az Universumnál.
:(
Tuti ő volt?
endre69 2010.01.18. 16:25:24
killermoney 2010.01.18. 16:25:58
Egyben viszont biztos vagyok, ha mondjuk tényleg megveri a posztolót és lesz vmi maradandó sérülése, akkor sem kap többet szeretett igazságszolgáltatásunktól mint Farkas Péter, éljen az arányosság...
xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.01.18. 16:27:58
már vagy 2 éve vége van, csak még nem vette észre.
ez mondjuk nem (csak) az ő hibája.
DonnaNyányó 2010.01.18. 16:28:44
Rólad is mesélik, hogy félrekúr a nőd, te meg ebből semmit nem veszel észre :D
ae2 2010.01.18. 16:30:03
Már bocsánat, de inkább azt a képet, amit a média róla kialakított.
senior Muhaha 2010.01.18. 16:30:14
frmn 2010.01.18. 16:31:20
Viner Spicli 2010.01.18. 16:32:15
Motorhead 2010.01.18. 16:32:45
lolperec 2010.01.18. 16:32:56
gyogyós mindkettó..
Viner Spicli 2010.01.18. 16:33:09
céerem 2010.01.18. 16:34:03
Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.01.18. 16:34:12
Motorhead 2010.01.18. 16:34:45
Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.01.18. 16:36:08
Beaver100 2010.01.18. 16:36:32
Atesz. 2010.01.18. 16:37:52
DW73 2010.01.18. 16:38:01
nickita 2010.01.18. 16:38:07
pudliho 2010.01.18. 16:38:14
azért a posztoló se egy türelmes ember, dudáét jogos az orr plasztika :-)
indapass90210 2010.01.18. 16:38:44
www.youtube.com/watch?v=P3UNp9dV85o
szvsz 2010.01.18. 16:38:56
... De már elmúlt.
borboja 2010.01.18. 16:39:53
szvsz 2010.01.18. 16:40:43
MVMV 2010.01.18. 16:41:34
Soha nem tudjuk meg az igazat, de ha így volt, a postoló is "kereste magának a bajt" a mutogatással és dudálásal, de mégsem lehet ő a hibás sztem.
Erdei mint közismert ember, aki az arcából él, nem engedhetne meg magának feleannyit sem, mint egy átlagember - már ha itthon akarja eladni magát. Mivel ő volt a bepofátlankodó, amúgy is illett volna meghúznia magát, de h pont ő fenyegessen veréssel és képen röhögje a másikat, az elég hihetetlenül hangzik.
Ha tényleg így volt, akkor elég nagy csalódás, komolyan.
jozsiahorgasz 2010.01.18. 16:41:44
dr.pupak30 2010.01.18. 16:42:33
mondhatná, hogy "nem szervezel meccset öreg, betöröm az orrod."
Gaffel-Kölsch 2010.01.18. 16:42:43
indapass90210 2010.01.18. 16:43:59
silverwol 2010.01.18. 16:44:28
21Gramm 2010.01.18. 16:46:38
ramazor 2010.01.18. 16:47:02
nincsde 2010.01.18. 16:47:06
buherátor 2010.01.18. 16:48:55
Gaffel-Kölsch 2010.01.18. 16:49:46
ha a belvarosban ilyet csinal, es mondjuk beall
melle egy nagy darab kopasz allat mondjuk hells
Angels erdekeltsegekkel biztos, hogy nix ugribugri es befogja a pofajat es meg haromszor elnezest ker mielött meg a nadragba szarna. Szomoru, ha Magyarorszagra jön ilyen nagy a pofaja, odakinnt biztos, hogy kussol.
Yeto 2010.01.18. 16:50:31
eznemisénvagyok 2010.01.18. 16:51:00
2010.01.18. 16:51:11
szaGértő 2010.01.18. 16:51:39
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.01.18. 16:51:43
gonosztojás (törölt) 2010.01.18. 16:52:32
És tényleg..tényleg ott volt veled..
ketten vertetek egy öregasszonyt éppen abban az időben mert le mert lépni a zebrára amikor a volvo már csak 40 méterre volt..
Ja..
DonnaNyányó 2010.01.18. 16:52:33
Madár aznap a Kanári-szigeteken volt.
Szép kis per lehet ebből, jó kis rágalmazás ez (okostudorok majd kijavítanak, tudomtudom (ásít))
2010.01.18. 16:52:46
(persze Erdei is csalódas, ha veréssel fenyegetőzött, de na...)
Integrált Szerverterror 2010.01.18. 16:53:10
Ez meg panaszkodik...
Mitschoda világ...
:)
Mityu Addideapénzt kft LE 2010.01.18. 16:53:34
egyittlakó (törölt) 2010.01.18. 16:53:41
Csak nem azt mutattad a Madárnak, hogy egy fasz? Egyszerűbb lett volna, ha a nyelvedet öltögeted rá. Akkor csak annyit mondhatott volna, hogy nyald ki a seggét, attól pedig nem törhet be az orrod.
Veér Farkas 2010.01.18. 16:54:28
De akkor hogy vége lenne a karrierjének, ha kiszáll, és a posztoló veri meg, mondjuk legalább technikai KO-val. :-)
hapcibenő (törölt) 2010.01.18. 16:55:11
szerinted miért ment ökölvívónak? azért, mert az angolkisasszonyoknál nevelkedett és hímezni meg csipkét verni tanították???:-)))))))
Gera 2010.01.18. 16:56:28
A legutóbbi ilyen egy Yarisos hülyegyerek volt, aki éjfélkor a Hungárián (zéró forgalom, mögöttem senki) beállt mellém jobbra a kanyarodósávba vagy 2 méterrel előrébb. Nem jött össze neki, viszont nem is esett le neki időben, hogy esélye nincs, úgyhogy jó nagyot kellett fékeznie. Aztán az Árpád hídon vagy 120-szal ment el mellettem, úgyhogy valszeg sikerült kibillenteni a lelki egyensúlyából :) Mielőtt valaki elkezdené, ez nem önkéntes rendőrködés, hanem egészséges verseny, amiben ráadásul nem én vagyok a kihívó :)
blah 2010.01.18. 16:57:07
Kalányos Márió 2010.01.18. 16:57:54
attila1 (törölt) 2010.01.18. 16:58:34
Mondjuk:
"Chad Dawsonnak ugass be hülyegyerek, majd meglátod mit kapsz érte" vagy "a ringben lennél ilyen agresszív, nem aludnék el a meccseiden" vagy valami hasonló. Utólag füstölögni könnyű.
Egyébként jól tudom, hogy Erdeinek volt már korábban is verekedéses ügye? Mármint utcai, nem a ringben
FDToth 2010.01.18. 17:00:46
Madárnak nem Mercedese van? Egyébként mindkét szereplő tipikus magyar...
PuruttyaIrto (törölt) 2010.01.18. 17:01:31
Erről jut szembe:
Tudjátok hol vásárol ruhát Erdei Zsolt? A Takko Fashion-ben! :)
A kis buzi meg ott szennved a tv-ben a kamerák előtt, hogy nem ígért neki eleget az univerzum, nem is itt fizet adót, azt hazajön, és elkezd arcoskodni.
Mekkora poén lett volna, ha egy másik terepjárós gengszterbe botlik, és az meg lelövi a picsába, mint az indiana jones-ban a hadonászó ninját :)
Integrált Szerverterror 2010.01.18. 17:02:53
Kezd összeállni a kép.
:D
Kapitány_1 2010.01.18. 17:03:39
Aki vezeti, általában egy büdösparaszt kopasz újgazdag - úgysem értené meg, mi a problémád.
Csak mosolyogni lehet/kell rajtuk.
Don't worry, be happy...
The AVE 2010.01.18. 17:03:59
Kapitány_1 2010.01.18. 17:05:31
De úgysem értenéd meg, miért irom ezt.
Pistie 2010.01.18. 17:06:10
Veér Farkas 2010.01.18. 17:06:25
Az a ninja konkrétan arab(ot játszó olasz kaszkadőr).
Joe84 2010.01.18. 17:07:12
az igazi medwe · http://medwe.blog.hu 2010.01.18. 17:07:49
Szinte kerested a bajt.
Az út és az autó közlekedésre való, nem pedig okoskodásra, erőfitogtatásra, vélt és valós sérelmek kezelésére.
Szerintem.
SzLacika 2010.01.18. 17:08:10
Integrált Szerverterror 2010.01.18. 17:10:18
Gera 2010.01.18. 17:10:35
SzLacika 2010.01.18. 17:10:43
"Sokáig gondolkodtam rajta, hogy leközöljem-e Gábor levelét" [...]
Az indexes szerkesztők viszont nem szaroztak vele, ki is rakták egyből a címlapra :))
Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.01.18. 17:11:14
sheepshagger 2010.01.18. 17:11:20
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.01.18. 17:11:30
The AVE 2010.01.18. 17:11:46
Negrogo 2010.01.18. 17:12:34
miako74 2010.01.18. 17:12:40
2010.01.18. 17:12:44
Kalányos Márió 2010.01.18. 17:12:57
"streetfighter" 2010.01.18. 17:14:57
Azért írta a nagy fékezést, hogy indokolja a mutogatását.
Viszont ha tényleg nagyot kellet fékeznie, akkor meg nem néz tükörbe a birkája!
Aki meg mutogat az kalkulálja bele, hogy jól pofán vágják.
Nem tudom mit vannak itt oda a Kokótól egy páran. Tiszta röhej volt ahogy nyújtogatta a nyelvét a meccsen, aztán kiütötték a francba.
Még a címét sem tudta megvédeni az a szerencsétlen.
csintapala (törölt) 2010.01.18. 17:15:03
Persze rosszul tette, inkább mindenki húzza meg magát, kussoljon, és tűrje a sok faszparasztot, aki bevág, leszorít, meg befékez elé. Nekik szabad?
Madár szélvédőjén be kellett volna csűrni egy nagyobbacska villáskulcsot úgy, hogy a homlokán kapjon gellert, akkor talán megértette volna a buta boxoló fejével, hogy ha már fasz volt, akkor legalább ne neki álljon feljebb.
2010.01.18. 17:15:17
Te meg tipikus rasszista...
steve85a 2010.01.18. 17:15:32
Keresztapus is dícséri a teknikám.
:-)))
BGy · http://babosi.blog.hu 2010.01.18. 17:16:06
az igazi medwe · http://medwe.blog.hu 2010.01.18. 17:16:54
A baromarcút meg hagyni kell, nem hergelni, mert ha felhúzod, akkor tényleg kaphatsz a pofádba, de dühében csinálhat nagyobb bajt is, mondjuk halálra gázol valakit.
Robinzon Kurzor 2010.01.18. 17:17:21
Tartok tőle, hogy az utóbbi a helyes megfejtés.
Nos, így nincs mit egymás szemére vetnetek.
sahid 2010.01.18. 17:18:31
kranführer 2010.01.18. 17:18:45
Kalányos Márió 2010.01.18. 17:20:52
Mondjuk az is hülye, aki ilyen útviszonyok között szlalomozik a sávok között.
PitBuli 2010.01.18. 17:21:19
Gera 2010.01.18. 17:21:21
FDToth 2010.01.18. 17:22:47
@imperial: miért lennék rasszista? de mint tudjuk, magyar az csak jobbikos lehet...
Egyébként miért a midneféle nagymagyar matricával ellátott autók többssge a szabálytalan (no index, belső sávban poroszkálás, pirsoban átmegyünk, stb.)? mert magyarok:) érted már?:D
Kalányos Márió 2010.01.18. 17:22:58
egyittlakó (törölt) 2010.01.18. 17:23:30
Felesleges. Hülyékkel nem érdemes vitatkozni. Nekem egy hasonló esetben a delikvens azt mondta, hogy félórája indexelt már ( a hátam mögött, a holt térben) és jó lenne, ha megtanulnám a defenzív vezetést. Mondtam neki, hogy mögöttem senki nem jött, miért nem sorolt be? Legyintett, továbbment. Ebből rájöttem, hogy hülye vagyok. Ezentúl mindenkit szó nélkül beengedek, ha kell satufékkel is. Hajrá Magyarország, hajrá magyarok. A jövő elkezdődött...
Laska 2010.01.18. 17:23:34
MrZed001 2010.01.18. 17:25:02
És mivel a rendőr csúnyán mondva szarik rá, ezért igen is támogatom a büntetésüket (önkéntes rendőr).
Azért tart itt ez az ország, mert sok a beszari fülét farkát behúzó gyáva senki alak.
Spanyolba 1x láttam ilyen szitut. A megelőzendő nem hagyta magát, ezért a pofátlannak nagyot kellett fékezni (nem fért volna be a másik elé).
A szabályosan haladó vele fékezett, majd kiszállt és ordított vele. Ehhez csatlakozott egy 4 főből álló asszonykórus, meg pár férfi (tanuk).
És mily meglepő rendőr is termett ott a nagy kiabálásra, és már kezdte is vegzálni a szabálytalankodót.
Na így kell ezt.
SzLacika 2010.01.18. 17:25:54
2010.01.18. 17:26:21
Tomzone 2010.01.18. 17:26:39
xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.01.18. 17:29:39
"Csak satu fékkel tudtam elkerülni az ütközést. Szerencsére a mögöttem lévő autó kellően lemaradt "
postoló gyursulási versenyt nyomott a melette álló autóval, de alul maradt.
az igazi medwe · http://medwe.blog.hu 2010.01.18. 17:30:05
Azt te döntöd el, hogy mire fordítod az idődet.
Nekem ilyesmire nincs egy percem sem.
Nem nézem tétlenül, hanem nem nézem sehogy.
Addig foglakozom az ilyennel, amíg közel van hozzám és veszélyes az autómra.
Utána nem érdekel, más köti le a figyelmemet.
Kalmár 2010.01.18. 17:30:21
Ha Madár sávjából lehetett egyenesen menni, csak a parkoló autók miatt egy sáv vezet tovább, akkor az lenne a normális, ha aki előrébb van az megy előre.
Úgy tűnik, mivel mindenki lemaradt mögötettek, hogy Madár látta, hogy megszűnik ezért nagy gázzal indított csak te nem engedtél az elsőbbségedből és nyomtad szintén.
Innentől az adott pillanat határozza meg, hogy ki veszélyeztet kit.
Ezekután lófaszt mutatsz, mire verbálisan orrba koppintanak?
Azért ez nem meglepő.
"streetfighter" 2010.01.18. 17:30:25
Remélem egyszer jól pofán vágnak.
vaczakka 2010.01.18. 17:31:00
Gera 2010.01.18. 17:31:53
2010.01.18. 17:32:47
MrZed001 2010.01.18. 17:33:42
Nos, remélem egyszer velem próbálsz versenyezni.
Jöhetsz csak a pofonért is!
"streetfighter" 2010.01.18. 17:34:54
Ezt azért nem nevezném szlalomozásnak.
gonosztojás (törölt) 2010.01.18. 17:35:09
"streetfighter" 2010.01.18. 17:35:33
Szívesen!
Gera 2010.01.18. 17:36:04
kukatr 2010.01.18. 17:38:24
kívülálló 2010.01.18. 17:40:07
már évtizede eljátszotta mi a teendő, ha valaki villamoson a lábadra lép.
Hátranézel,
ha az ürge 38-as, vagy annál kisebb inget hord, akkor "na idefigyelj apuskám....",
ha 42-es, vagy vastagabb a nyaka, akkor
" óóhh, semmi sem történt, emberek vagyunk ugye, hehehe..."
Na, valahogy így kell ezt élsportolókkal is, vagy lefejelnek, mint Zidane:)))
MrZed001 2010.01.18. 17:40:34
"ha valaki direkt szopatja a megszünő sávból besorolni szándékozót"
Itt ugyebár nem erről van szó, meg úgy általában sem.
Magyarul: előre pofátlankodott a megszűnő sávban, mert beállni a többi hülye autós közé a sorba olyan degradáló.
Ott legalább 3 KRESZ szabályt megszegve a jobbra kanyarodási kötelezettsége helyett egyenesen ment tovább, sőt szabálytalanul sávot is váltott.
Ezen nincs mit mentegetni. Szar alak az ilyen és kész, nem a közlekedésbe való megbízható partner.
egyittlakó (törölt) 2010.01.18. 17:40:46
"ha valaki direkt szopatja a megszünő sávból besorolni szándékozót"
ugye, azt akartad írni, hogy aki pofátlanul előz a megszűnő sávban, és ezzel szopatja a normálisan közlekedőket...
"besorolni szándékozó"... hülyének nézel, bakker?
Egyre több az olyan egyén a forgalomban, akinek az anyukája többet ácsorgott a sarkon, mint a tévedésből összehozott csemetéjének oktatásával.
Martian (törölt) 2010.01.18. 17:41:47
"streetfighter" 2010.01.18. 17:43:11
A tény az tény! Ha tetszik, ha nem!
Bambano 2010.01.18. 17:43:15
Negrogo 2010.01.18. 17:46:00
2010.01.18. 17:46:07
"streetfighter" 2010.01.18. 17:46:51
Csak a hozzád hasonló megbízható partnerektől szabaduljunk meg.
Rühellem az önkéntes rendőrködőket és ott szivatom ahol csak tudom.
Dester 2010.01.18. 17:47:15
IP2 2010.01.18. 17:47:55
anyahajókabinajtóhajtogató 2010.01.18. 17:48:06
kukatr 2010.01.18. 17:48:17
Csaknorisz 2010.01.18. 17:48:28
Kalányos Márió 2010.01.18. 17:51:17
MrZed001 2010.01.18. 17:52:13
Aztán nehogy egy rebiszes rendőr legyen véletlenül akit önkéntes rendőrként szívatni próbálsz, mert az nem fog túlzottan jól esni neked. A szabályok bizony azért vannak kisfiam, hogy BETARTSÁK ÉS BETARTASSÁK őket.
Lassan pápá vadliberalizmus, meg szabad madár (:D) , lehet ébredezni...
Anke 2010.01.18. 17:52:19
Az pedig soha nem lehet elég indok a fenyegetőzésre, hogy rossz napja van valakinek.
Az a legszomorúbb, hogy az ilyen népszórakoztatók mellett áll a törvény. Ez az Erdei, ugyanúgy megúszna egy gyilkosságot is, ahogy a Csiszár is megúszta, büntetlenül.
indapasssucks 2010.01.18. 17:53:12
tartson ön is vascsövet az utastérben, hogy röpke nézeteltéréseit a bunkókkal eredméynesen tudja rendezni.
schdl (törölt) 2010.01.18. 17:53:18
MrZed001 2010.01.18. 17:53:27
Nézd meg a norc.hu-n. Váci-gogol kereszteződés befelé a városba (Nyugati pu. felé, Lehel tér előtt)
tónik 2010.01.18. 17:55:02
szkepi 2010.01.18. 17:56:15
Kukettó (törölt) 2010.01.18. 17:57:18
joszip 2010.01.18. 17:57:46
Erdei Úr máshogy értelmezi a közlekedést, mint az átlag. Hát, ez bosszantó tud ám lenni.
Nekem már attól felforr az agyvizem, ha valaki két helyet foglal el a parkolóban, fú. Asse normális, amit ilyenkor gondolok, ne tudjátok meg. Azt mivel a legjámborabb ismerőseim között is van ilyen idióta parkoló, mindig arra gondolok, hogy az egyikük az, és veszek egy nagy levegőt.
"streetfighter" 2010.01.18. 17:57:54
Félreértés ne essék. Ha én az elkanyarodóból (elfogyóból) egyenesen akarok tovább menni és te nem engeded mert megteheted, akkor így jártam. Kész ennyi.
De ha direkt veszélybe sodorsz azért, mert én szerinted szabályt szegek, na akkor ne találkozzunk az úton.
Egyébként már megtörtént amire céloztál.
Kalányos Márió 2010.01.18. 17:58:35
Ezt honnan veszed, hogy ott nem lehet egyenesen menni a szélső sávból?
Kukettó (törölt) 2010.01.18. 17:59:09
:)))
Egyébként nekem van egy ex-boxoló ismerősöm, aki nagyon hasonlít Erdeire, de neki nincs német rendszámos autója, szóval biztos nem ő volt.:)
ladislaus 2010.01.18. 18:00:19
sportágat, egyetemet, orát nem irok...
hapcibenő (törölt) 2010.01.18. 18:01:38
...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.01.18. 18:02:38
Szép poszt, egy jelentéktelen semmiségre mennyi komment érkezik csak azért, mert egyhíres ember volt a szereplője (?).
És úgy látom, a kurvaanyázók is itt vannak.
MrZed001 2010.01.18. 18:03:14
"De ha direkt veszélybe sodorsz"
Még mindig nem fogtad fel?
A szabályosan, egyenesen, sávot nem elhagyva közlekedő autós NEM sodorhat téged veszélybe.
TE, aki szabálytalanul (-előzől, -sávot váltasz, -tolakodsz) közlekedsz vagy az aki veszélybe sodorja a szabályosan közlekedőket.
szkofild 2010.01.18. 18:03:26
zed911 2010.01.18. 18:03:51
Én egyszer a Lehel térnél a templomnál jártam úgy, hogy a villamos és templom között állok a pirosnál a bal sávban. Mellettem egy Postás furgon. Bal kettő sáv kanyarodik jobb oldali megy egyenesen.
Zöld, indulok, a paraszt meg elnézte a sávot vagy a tökömtudja mit nézett de az én sávomba húzott be majdnem összetört, szerencsém volt, hogy a kanyarodósávra a westend felé le tudtam húzódni. Észre sem vette mi történt, úgy felbaszott, hogy kielőztem jobbról és 10-20-al mentem előtte. Próbált előzni, de mentem elé.
Egész a hídig eljátszottuk ezt mire másfele kellett mennem. Dudált meg anyázott is rendesen. Ha kiszállt volna ugatni jön a csavarkulcs és feladom Kínába egy zsákban expressz....
tony zionist 2010.01.18. 18:04:33
Trejo 2010.01.18. 18:04:34
MrZed001 2010.01.18. 18:07:17
"Ezt honnan veszed, hogy ott nem lehet egyenesen menni a szélső sávból?"
Mi van, csak nekem elérhető a norc?
Onnan, hogy OTT A TÁBLA!
Vagy a két egyenes egy jobbra nyíl, nem egyértelmű?
Gera 2010.01.18. 18:07:57
szkofild 2010.01.18. 18:08:04
Kalányos Márió 2010.01.18. 18:08:26
2010.01.18. 18:09:18
Remélem nem nagy titkot árulok el neked azzal, hogy nem minden megszűnő sáv kanyarodó sáv.
A posztban lehet épp így van, de nem látom, hogy írná, a helyet meg nem ismerem, szóval kénytelen vagyok arra alapozni, amit itt olvastam.
Kalányos Márió 2010.01.18. 18:09:31
Mindjárt jövök!
"streetfighter" 2010.01.18. 18:11:01
Te nem fogod fel, hogy ha valaki lendületből akar eléd bemenni szabálytalanul és te direkt rágyorsítasz, mert büntetsz, akkor az veszélyeztetés.
Még mindig nem érted???
Előzés közben rágyorsítasz stb.
Parajpuding 2010.01.18. 18:13:03
Gera 2010.01.18. 18:14:41
IP2 2010.01.18. 18:15:56
cork77 2010.01.18. 18:16:03
MrZed001 2010.01.18. 18:18:52
Látom még mindig nem vágod.
Próbáld ki, szaladj szépen így bele valakibe, aztán ne csodálkozz ha a rendőr szépen feljelent.
Az ugyanis NEM ELŐZÉS, ahol a megelőzöttnek kötelessége segítenie az előzést !
Sőt, mivel a tolakodó ott 2-3 igen durva hibát ejt, így még véletlenül sem valószínű, hogy a szabályosan közlekedőt hoznák ki vétkesnek, BÁRMIT IS TESZ, ha lassít, ha gyorsít, ha telefonál, ha borotválkozik ... SOHA.
Fogd fel végre, így előrébb jutni nem csak köcsögség, de piszkosul szabálytalan is!
Szokni le róla a magad, utasaid és a szabályosan közlekedő autósok érdekében leszel szíves.
thazta 2010.01.18. 18:20:20
MrZed001 2010.01.18. 18:20:25
Szívesen :)
Hasznos jószág a Bp-i közlekedésben és útvonaltervezésben.
"streetfighter" 2010.01.18. 18:21:19
Te meg egy bunkó!
Hiába szabálytalan valaki, nem sodorhatod készakarva veszélybe te szerencsétlen.
Fogd már fel azzal a csökevényesedett agyaddal!
Nem azt mondom, hogy segítsd, bár azt kéne, hogy ne legyen baleset, de az ilyen hozzád hasonló parasztoktól az nem várhatóel. De ne tegyél keresztbe!
Nem magam miatt mondom mert én nagyrészt nem így közlekedem, hanem azért mert balesetveszélyes!
...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.01.18. 18:22:11
(Persze ezt csak így halkan írtam, még mielőtt megvádolna, hogy kötekedek vele).
IP2 2010.01.18. 18:22:15
Kalányos Márió 2010.01.18. 18:22:15
www.keptarolo.com/show-image.php?id=b3b935f5eb9e0e145c587e1de5219f64
Kalányos Márió 2010.01.18. 18:23:31
=Daniken= 2010.01.18. 18:23:54
az egy lekanyarodó sáv....tehát nem mész belőle tovább előre hanem lekanyarodsz, a kereszt utca után meg mindíg sokan parkolnak. láttam egyszer egy ilyen sietős fickót, már elindultam, erre mág rám is akarta húzni a kisautóját. semmi baj, szépen fokozatosan lefékeztem az autót amikor a parkoló kocsihoz értünk.tudta használni a féket, szolíd vigyor, aztán ő várt úgy 25 autót mire valaki beengedte a bunkóját....apropó, a KIKA-nál 3 éve december 30-ám majdnem így tarolt le minket egy X5-ös az elfogyó sávból olyan 120-al...ami miatt nem, az az, hogy a céges Megane trafóhibás volt, így max 3 henger ment a 4-ből..tehát még örülhetek a szar francia szériahibának:-)
csak az ilyen dolgok miatt nem járnék kisautóval...
"streetfighter" 2010.01.18. 18:25:21
Te korlátolt vagy!
Ki mondta, hogy nem a szabálytalankodó a hibás? Sőt ki sem derül, hogy odaléptél neki!
Ehhez emberi kultúráltság kell, hogy direkt nem okozok balesetet csak azért, hogy megszivassam a szabálytalankodót.
paszto 2010.01.18. 18:25:40
szaGértő 2010.01.18. 18:26:25
Bladika 2010.01.18. 18:26:50
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2010.01.18. 18:28:16
Bladika 2010.01.18. 18:28:27
tónik 2010.01.18. 18:29:42
malacfüle 2010.01.18. 18:29:53
Egyébként kimondottan jól vezet az ismerősöm, anno taxizott, majd fuvarozott.
Ezektől a showbiznisztől megrészegült újgazdagoktól kiráz a hideg...
MrZed001 2010.01.18. 18:30:13
"Ha bizonyíthatóan el lehetett volna kerülni egy esetleges balesetet"
Nem emlékszem a KRESZ-ben olyan kitételre, hogy neked a kanyarodósávot is sasolnod kellene, hogy onnan valaki megpróbál-e kitörni és szabálytalanul beerőszakolni magát eléd.
Nem a szabályokat megszegőket kell védeni, hanem a szabályok szerint közlekedőket.
Aki nem képes betartani a szabályokat az NEM VALÓ AZ UTAKRA.
Igen, REND párti vagyok. Ha rossz sávban állok és záróvonal van, akkor nem tolakszom át.
Mert ezt nekem így tanították kulturált emberek...
Gera 2010.01.18. 18:30:33
Tipikus balesethelyzet, hogy valaki az előtte haladó jobbra indexelő autóst akarja balról előzni a szomszéd sávban mellette haladó elé bevágva és ehhez padlógáz kell, aztán menet közben derül ki, hogy nem megy a dolog. Ilyenkor meg akkor nyilván a jobbra kanyarodó a hibás, hiszen a baleset elkerülhető lenne, ha padlógázzal egyenesen menne tovább, mi?
Bladika 2010.01.18. 18:30:43
Kalányos Márió 2010.01.18. 18:30:59
www.keptarolo.com/show-image.php?id=b3b935f5eb9e0e145c587e1de5219f64
szaGértő 2010.01.18. 18:33:52
Gera 2010.01.18. 18:34:01
bélabú 2010.01.18. 18:35:09
Devil 2010.01.18. 18:36:04
MrZed001 2010.01.18. 18:36:50
"Ehhez emberi kultúráltság kell, hogy direkt nem okozok balesetet csak azért, hogy megszivassam a szabálytalankodót."
Értem a logikád. Tehát akkor a szabálytalankodók hagy tegyék amit tesznek (mert az a kulturált viselkedés, nem a szabályos közlekedés).
Igaz, az is csak egy szabály, hogy nem szúrom szíven a másikat. És ugyan mit szólnál ha ezt valaki rajtad gyakorolná?
Megvédenéd magad a szúrás kivédésével, vagy sem?
Valahogy mindig a bűnös ill. bűnözőnek áll feljebb ... [lesajnál]
Devil 2010.01.18. 18:39:42
elég.volt 2010.01.18. 18:40:01
AtoszMester 2010.01.18. 18:42:21
A posztoló hülye.
Az erdeit védő kommentelők pedig szopják fényesre a farkát, mert leverni úgy sem tudnák a nagy seggnyalás közepette.
IP2 2010.01.18. 18:43:15
apukád 2010.01.18. 18:43:51
Körülnézek, autókázok. Ha a forgalom úgy indokolja, beengedem, ha nincs előnye is. Az ellenkezőjétől nem lesz nagyobb farkam. Ez a mutogatok, sőt a merőn nézem stílus nagyon vérciki.
Egy profi sportoló meg inkább ne hősködjön. Rátüsszent egy parasztra és mehet virágot locsolni, mert a profi sportban a fasz se fogja alkalmazni. Van erre sok példa, csak gondolkodni kellene. Ez a pofánváglak stílus maximum a nem létező cigánybűnözők sajátja lehetne, ha létezne. De olyan nincs mint tudjuk. Max addig terjed íkúban, de ezt fel is kellene fogni, elismerem, tehát nem szóltam. Csak egyszer a fenyegetően pofánvágni közeledőt nehogy arcba lőjék egy tár gázos gumibogyóval az ablakrésen. Mert olyan is van ám! ;)
Bladika 2010.01.18. 18:47:23
Csak, hogy mondjak egy példát! Testvérem 4. éve jár bíróságra egy olyan ügyben ahol már tisztázott, hogy nem ő volt a szabálytalan, de még mindig vizsgálják, hogy esetleg elkerülhette volna a balesetet vagy sem. Tehát azt vizsgálják, hogy a másik illető 100%ban a felelős vagy esetleg 90%/10%.
ElCapitan 2010.01.18. 18:48:11
2. Ha mindez igaz, akkor egy faszkalap. A boksz, vagy bármi más sport hiába szól önfegyelemről, küzdősport választásához mindenképp kell némi átlagon felüli agresszív hajlam.
ági anyu 2010.01.18. 18:52:34
MrZed001 2010.01.18. 18:53:14
"direkt önkéntesrendőrködött/szívatott."
Csak ismételni tudom magam: a szabályok és törvények azért vannak hogy BETARTSÁK ÉS BETARTASSÁK őket.
Az aki betartatja a másikkal a törvényt jogosan jár el (ugyebár senkit sem büntetnek meg, ha valaki le akarja szúrni és megvédi magát ... vagy inkább kiabáljon rendőrért aki 3 óra múlva sem ér oda, amikorra már kivérzett a támadó meg Hegyeshalomnál?). Ennyi.
Nem állhat rendőr minden utca sarkon, egyértelmű (bár az ilyen notórius csaló sarkokra azért ki lehetne zavarni egy századot kamerákkal). Meg kellene szokni, hogy csak akkor lesz rend, ha rendre lesznek kényszerítve a rendetlenkedők.
Bladika 2010.01.18. 18:54:35
Köszönöm tanácsod, megfogadom! Mint mondtam tudom, hogy rosszul döntöttem, de abban a pillanatban ez tűnt a legjobb megoldásnak.
"2) miért gondolod hogy ő szándékos volt"
Azért gondolom, mert érezhető volt a direkt megszívatom, de mint mondtam ezért én nem nehezteltem rá, elnézést is kértem, holott nagyban hozzájárult ő is ahhoz, hogy kialakuljon ez a helyzet.
"3) ne takarózz mások szándékosságéval ha te vagy a hunyó, a rendőrség nem fogja megenni."
Ha bizonyítható a másik fél szándékossága, bizony a rendőr "megeszi", sőt meg kell ennie.
Amúgy azért remélem tisztában vagy azzal, hogy te egy általam Zsolt nevében írt viccre reagálsz!
Bladika 2010.01.18. 18:57:34
Pilgram (törölt) 2010.01.18. 18:57:57
igazi fasz.
...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.01.18. 18:57:59
Rahsid 2010.01.18. 19:00:05
MrZed001 2010.01.18. 19:01:41
Egy szóval sem mondtam, hogy ha el lehet kerülni egy balesetet akkor ne tegye.
Viszont a te példáddal élve, ha egy gyalogos a parkoló autók közül (nem láthatod) ugrik ki eléd 20 centivel, akkor ki lesz a hibás? Ki volt az akkor aki nem tartotta be a közlekedés szabályait?
Belehalt. Bele, de ő a hibás érte.
Sajnálom, de akinek ennyi esze sincs, és direkt balesetet generál szabálytalanságával, azt miért sajnáljam?
Jobb hátulról, kanyarodósávból neked nem kell autóra számítanod, még az esetleges kikanyarodó sem jöhet be eléd.
Ismétlem, itt balesetet CSAK a szabálytalanul sávot váltani szándékozó tud generálni, a szabályosan egyenesen haladó nem.
Bladika 2010.01.18. 19:01:52
kolgét 2010.01.18. 19:05:56
A helyzet igenis egyértelmű: erdei teljesen szebálytalanul, a jobbra kanyarodó sávból haladt tovább egyenesen! Azt, hogy sötét, mint a bányavájat igazolta..
Rahsid 2010.01.18. 19:06:27
Ha autóba ülsz akkor neked mindenre kell számítanod. De persze, tudom én vagyok a hülye.
MrZed001 2010.01.18. 19:07:09
Szerintem megérne egy cikket az összeszedve, hogy mi a szabályos közlekedés, és hogy a kulturált közlekedés mivel TÖBB mint a szabályos közlekedés
Pl:
- szabályos úgy sávot váltani, hogy 10 centi lesz közted és aki elé bementél között, de nem kulturált
- szabályos cipzározásnál idejekorán bepofátlankodni a jó sávba, de nem kulturált
meg hasonlók ...
spamle 2010.01.18. 19:07:31
kispista 2010.01.18. 19:09:08
Bladika 2010.01.18. 19:09:35
"Jobb hátulról, kanyarodósávból neked nem kell autóra számítanod, még az esetleges kikanyarodó sem jöhet be eléd."
Így van!
"Ismétlem, itt balesetet CSAK a szabálytalanul sávot váltani szándékozó tud generálni, a szabályosan egyenesen haladó nem."
Így van! Generálni csak a szabálytalan tud, de a baleset bekövetkezésében igen is szerepet tud játszani a másik autós is. A hatóság megfogja vizsgálni, hogy esetleg van e benne valami szándékosság. Ha a többi autós állítja, hogy teljes gázzal lőtt ki az a két hülye és egyértelműen látható volt, hogy direkt nem engedi be, akkor bizony az alapból szabályosnak tűnő sofőr is hibás, hogy a baleset bekövetkezett!
MrZed001 2010.01.18. 19:09:41
"Ha autóba ülsz akkor neked mindenre kell számítanod."
Akkor max 10-el mehetnél a Nagykörúton, mert ott pl neked számítanod kellene minden méteren az autók közül kiugráló nyuggerekre.
Nem kell, mehetsz 50-el.
kolgét 2010.01.18. 19:10:41
Na, pont az ilyen faszkalapok miatt ilyen a közlekedési kultúra!
cork77 2010.01.18. 19:11:09
phaszfej 2010.01.18. 19:12:50
kispista 2010.01.18. 19:13:33
"Ha a többi autós állítja, hogy teljes gázzal lőtt ki az a két hülye és egyértelműen látható volt, hogy direkt nem engedi be, akkor bizony az alapból szabályosnak tűnő sofőr is hibás, hogy a baleset bekövetkezett! "
Nem tilos padlógázzal indulni!
Nem tilos a másikat nem beengedni.
Ha a posztoló fékezéssel elkerülheti a balesetet, akkor a szabálytalankodó is fékezhet.
Ha 50 m-re előtte egy mellékutcából kijön elő valaki, akkor hibás ha fékezés nélkül nekimegy. De a posztoló esetében nem ez történt.
Rahsid 2010.01.18. 19:14:16
IP2 2010.01.18. 19:14:19
Egyébként pedig tényleg önbíráskodás, bizonyítottság hiányában ráadásul, mert tfh (itt biztos nem ez volt, de lehetett volna), hogy a Volvo előtte gyorshajtva odaérlezik 90-nel (csak hogy szabálytalan legyen :)), majd meg akar állni a sor végén, de nem fog a fék. Erre úgy látja, akkor tudja elkerülni a balesetet, ha kikerüli jobbról az álló sort, visszamegy eléjük még a parkoló autók előtt (ez szabálytalan, de a baleset elkerülése érdekében tett leglogikusabb lépés, tehát még csak nem is büntetendő), de valami okos (a posztoló) szándékosan nem engedi vissza, akkor ha baleset van, szted ki lesz a hibás.
Értem én, hogy a fenti gondolatmenettel védekezve direkt sokan szabálytalankodnak, de erre nem az a megoldás, hogy márpedig majd én megmutatom, hanem vagy feljelented, vagy ideálisabb országokban ezt látja rendőr, és utánamegy megnézni, tényleg rossz volt-e a fék.
És továbbra sem értem, mi hátránya lesz ettől bárkinek is, ha valaki jobbról bevág elé, majd elhúz.
Bladika 2010.01.18. 19:15:01
Akkor max 10-el mehetnél a Nagykörúton, mert ott pl neked számítanod kellene minden méteren az autók közül kiugráló nyuggerekre.
Nem kell, mehetsz 50-el.
"
Így van! Az adott úton előfordulható eseményekre kell számítanod! Vicces is lenne, ha az autópályán csak 10-el mehetnék, mert számítanom kell rá, hogy valaki szembejön! (ugye nem egy példa van)
Bluesrider 2010.01.18. 19:15:23
kispista 2010.01.18. 19:15:40
Az a kisebb baj ha valaki tolakszik, az a nagyobb ha ezzel másokat veszélyeztet.
Rahsid 2010.01.18. 19:16:45
MrZed001 2010.01.18. 19:16:52
"Ha a többi autós állítja, hogy teljes gázzal lőtt ki az a két hülye és egyértelműen látható volt, hogy direkt nem engedi be, akkor bizony az alapból szabályosnak tűnő sofőr is hibás, hogy a baleset bekövetkezett!"
Melyik KRESZ szabályra hivatkozva bűnös, aki a saját sávjában ütemes tempóban indult el?
Hallhatta ugyan, hogy más is így tesz, de az lehet ugyebár a tőle balra lévő, meg a mögötte jövő kocsi is. Sőt, a jobbra lévő is kanyarodhat ütemesen. Még csak az se érdekes, hogy a mellette álló esetleg balra indexel, hiszen lehet az az elakadásjelzője is, ő nem láthatja a másik oldalát.
Őt semmiféle úton módon nem tehetik felelőssé a másik őrült és szabálytalan vezetéséért.
IP2 2010.01.18. 19:23:43
Egyébként szerintem itt ha a posztoló helyén egy rendőrautó (felmatricázott, szirénás) lett volna, akkor is ugyanez lett volna az eredmény, leszámítva, hogy a rendőrök nem mentek volna utána mutogatni.
MrZed001 2010.01.18. 19:25:05
"És továbbra sem értem, mi hátránya lesz ettől bárkinek is, ha valaki jobbról bevág elé, majd elhúz."
Na ez a baj, hogy nem is érted.
Egy megteszi, OK.
Kettő, még ez sem a világ vége.
No de amikor már nemzeti sport, amikor már lehetetlen civilizáltan közlekedni ettől a sok baromtól ... na ott kezdődnek a gondok (és halnak meg sokan ártatlanok).
A másik a nevelés kérdése.
Ha sosem jön be neki, mert a normális autósok nem engedik, sőt ledudálja mindenki aki elmegy a "besült" mellett, nos akkor a megszégyenülés bizony nevelni képes az embereket (és legközelebb nem próbálkozik ... ergo SZABÁLYOSAN KÖZLEKEDIK).
Ennyi.
pistola 2010.01.18. 19:26:03
Devil 2010.01.18. 19:28:25
"streetfighter" 2010.01.18. 19:31:42
"Igaz, az is csak egy szabály, hogy nem szúrom szíven a másikat. És ugyan mit szólnál ha ezt valaki rajtad gyakorolná?"
Basszus te annyira korlátolt vagy, hogy az már példa nélküli.
Hogy jön ez ide???
Kalányos Márió 2010.01.18. 19:32:00
TH 2010.01.18. 19:35:21
Az, aki kilő, az ritkán tart fel vagy akadályoz másokat. Inkább csak bosszantó és veszélyes, de nem miattuk nem lehet közlekedni.
Én sem értem, hogy közvetlenül milyen hátrány ér attól, ha egy autó szabálytalanul megelőz.
De ezzel nem akarom védeni az ilyen bunkó parasztokat, ne érts félre!
Sonka Nery 2010.01.18. 19:36:54
gerzson 2010.01.18. 19:37:12
Viszont Madár szerintem sosem ment volna bele tényleges bunyóba, ha alulmarad, azért ciki, ha nem, abból meg nagy balhé lett volna.
Bladika 2010.01.18. 19:38:30
Annak hatására, hogy nem engedte be, a Volvo belecsapódott az állóautókba. Sajnos két autó között állt egy iskolás gyerek akit az autó összenyomott ezért meghalt. A kivizsgálás során a tanuk elmondják, hogy a két autós már a lámpánál hevesen vitatkozott egymással és több lámpa óta folyamatosan versenyeztek, majd a zöld jelzésre hevesen elindultak. Látszott, hogy a baloldali autós szándékossága, hiszen tudta, hogy ott van mellette a másik autós mert egyértelmű volt, hogy versenyeznek, bár tény, hogy nem lépte túl a megengedett sebességet. Ezt az összes tanú egyértelműen állítja. A baleset elkerülhető lett volna, ha a Volvos nem próbál bevágni és fékez, illetve, ha a másik autós nem akadályozza őt szándékosan és kényszeríti bele szándékosan a balesetbe.
Az ügy végén tájékoztatnak róla, hogy a balesetben ez volt a két autós szerepe abban, hogy a fiad ott és akkor meghalt!
Ha döntened kellene, hogy kit vonjanak felelősségre mit mondanál? Volvos? Vagy aki nem engedte be? Esetleg mindkettőt eltérő mértékben?
MrZed001 2010.01.18. 19:40:08
"Az a másik véglet, de ott volt a kereszteződésnél rendőr, és intézkedett is."
Na ez az pontosan, hogy ott megvan a lebukás és büntetés esélye, itt nincs, azért mernek azt tenni ami csak akarnak.
Mivel mi civilek nem büntethetünk, ezért csak a megszégyenítés maradt.
Ha beragad ott keresztbe, és mindenki ledudálja, az megszégyenítés, nem önbíráskodás (az a tükör lerúgása, a pofon, meg a jogsi elvétele és rituális elégetése lenne)
@"streetfighter":
"Hogy jön ez ide???"
Az is egy szabály (jó, törvény).
Mit szólnál, ha holnaptól egyesek úgy döntenek, hogy pl ezt a szabályt nem tartják be?
Miért is ne?
Hiszen a jobbra haladási szabályt is könnyedén ki lehet hagyni ... és mindkettő megszegésével emberéleteket veszélyeztetsz.
Nem érted a rend és a káosz közötti különbséget?
"streetfighter" 2010.01.18. 19:40:39
"miért ne lenne egy bokszoló, sőt, bármilyen élsportoló bunkó? Nyilván az, azért ért el valamit, mert nem 3 egyetemet végzett el."
Szomorú ha azt gondolod, hogy a 3 egyetemet végzett nem lehet bunkó.
Égbekiáltó 2010.01.18. 19:43:41
MrZed001 2010.01.18. 19:43:52
"Volvo belecsapódott az állóautókba"
A volvón van fék? Kell lennie, különben nem vehetne részt a közlekedésben.
Akkor első, hogy miért is nem használta.
A második, hogy miért nem kanyarodott a kanyarodósávban.
Amúgy mekkora lúzer kell hogy legyen, hogy látja, hogy nem fér be és tovább gyorsít szerinted?
Eddig még akit láttam mindenki befosott és fékezett egytől egyig ...
"streetfighter" 2010.01.18. 19:44:45
Értsd már meg ember, hogy én nem a szabályszegést pártfogolom, hanem az önkéntes rendőrködést ítélem el!
Nem vagyok notórius szabályszegő, de azt aki abnormális módon (veszélybe sodorva!) szivat egy szabálytalant azt elítélem.
IP2 2010.01.18. 19:49:31
Amúgy ez egy tök mindennapos szitu.
De az teljesen jogos, hogy neki példát kéne mutatnia, ezért ilyen helyzet(ek)be nem szabadna belemenni (más kérdés, ha nem megy utána mutogatni a posztoló, akkor ki sem derült volna, hogy ő volt).
mxplanet 2010.01.18. 19:49:45
IP2 2010.01.18. 19:51:24
PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.01.18. 19:52:16
MrZed001 2010.01.18. 19:54:28
"de nem miattuk nem lehet közlekedni."
És most vagy egy hatalmas tévedésben.
Pontosan az ilyen szabálytalanul tolakodók miatt vannak nagyon durva dugók.
Egy egyszerű példa, már volt párszor az M3 felhajtója a Róbert Károlyról.
Aki szabályosan beáll a külső sávba nem halad, szinte semmit. Miért?
Mert egész távon a felhajtóig tolakodnak be a sorba. Mondjuk 1 perc alatt 10 autó tud felhajtani ott. Előtted áll 20. Ergó 2 perc múlva már a felhajtón állnál.
Ezzel ellentétben 1-1-ben tolakodnak be elöl, meg percenként 5-6 útközben eléd (mert beengedik őket). Mit is fog ez okozni?
A 2 perc várakozásod akár 30-40 perc is lehet, hiszen nem haladsz, mert az elöl + út közben betolakodók feltöltik a megüresedő helyeket.
És akkor még nem is említettem a 40 kmh alá lassuló sorból fakadó harmonika effektust (ami miatt aki feljut is lassan teszi, feltartva a többieket), tehát folyamatos egy sávból haladással 1 percen belül a 21. autóként feljutnál (meg mindenki más is!), még így 30 percet fogsz ott állni.
Na, most mi a véleményed a tolakodókról?
ügyeske 2010.01.18. 19:56:27
Ezt tanulja a német autójában, német boxklubban, német közlekedési morálban, magyar virtussal??
Nehogymár ő fingja a passzátszelet, huzza meg magát, és köszönje meg hogy beengedték, vagy kérjen elnézést a fékezésrekényszerítés miatt vagy szálljon ki és adjon autogrammot a partnernek vagy mutassa meg hogy alkalmas arra hogy szurkoljunk neki ezutánis.
Kikérem magamnak a viselkedését a szenvedő "kolléga" nevében is, szerencsére megvan a rendszáma , majd figyelünk rá ezentul.
Remélem olvassa az indexet (vagy felolvassák neki és csuklik, és egyszercsak megjelenik itt egy MEA CULPA erejéig. Akkor megbocsájtunk !!
Addig haragszunk !!
Ujabb nagyorcáju !!
nehogymajd jövőre vadkendert termeljen és Andorrában találkozzunk !!!
MrZed001 2010.01.18. 19:57:59
Tudsz olyan balesetről, láttál már olyat, amit az ilyen szabálytalankodó okozott?
Ismétlem, a legnagyobb lúzerek sem törik ott így össze a kocsijukat, hanem beletaposnak a fékbe.
Akkor most miről is beszélünk?
zed911 2010.01.18. 20:05:04
Itt rendőrt nem láttam fél éve... Dolgozni meg már vagy ....
min 2010.01.18. 20:07:56
TH 2010.01.18. 20:10:20
A Róbert Károlyos úgy van, ahogy mondod, én is utálom!
min 2010.01.18. 20:11:00
Piszkosnak vélték a rendszámot a kocsin amivel utaztunk (20-30m-ről simán olvasható volt) és adtak egy tízezres csekket. Ehhez két autónyi rendőr kellett. Máskor amikor fullon ölik egymást az autósok annyian vannak hírük-hamvuk sincs.
Erdei és a rendőrök szarjanak tarajos sült!
Kalányos Márió 2010.01.18. 20:12:57
zed911 2010.01.18. 20:17:42
Ettől még nem lesz rend az utakon, hogy pár tagot megbüntetnek koszos rendszántábláért. Persze azt is kell, de csak indokolt esetben.
MrZed001 2010.01.18. 20:22:13
harmonika effekt, lassabb felhajtás, kisebb áteresztőképesség (dühös szabályos közlekedők) ... mit nem értesz ezen fogalmak közül?
ügyeske 2010.01.18. 20:56:21
de aki tudja, hogy vége, és előrenyomul és pofátlanul arra utazik, hogy majd beengedik, akkor kapja be és ott rohadjon meg.
Tipikus példa erre a Ferenc körut-Üllői ut kerszteződése, balra, Petőfi hid iránya, amiből aztán mindenki egyenesen akar továbbmenni.
Pofátlanság csimborasszója
zed911 2010.01.18. 20:58:26
MrZed001 2010.01.18. 21:07:38
A harmonika az, hogy pl beengedsz egy kocsit (vagy előtted egyiknek lassítani kell az előtte haladó lassítása miatt), addig megállsz, meg a mögötted jövők is ... szemben ha >40 kmh a sebessége a sornak, akkor nem alakul ki ez a gyorsításos-lassításos harmonika effekt.
A cipzár az, hogy két sávból egy lesz (vagy osztrák autópálya lehajtóknál lejövők jobbra ki, felmenők balra be), és csak egy helyen (a legvégén) 1-1 arányban sorolnak be a kocsik (amíg oda eljutnak addig nem pofátlankodnak át).
"streetfighter" 2010.01.18. 21:24:39
"A lámpa zöldre vált, gázt adok majd azt veszem észre, hogy egy nagy sötét autó nagy sebességgel elhúz mellettem és bevág elém."
Semmi másról csak a posztról.
Ha a posztoló olyan "okos" amire te buzdítod a többieket, akkor az autó nem tud megállni és baleset lesz, mert önkéntes rendőrként büntetett!
Te együtt gyorsulásról írsz, ami égész más és van idő fékezni.
belagezabela 2010.01.18. 21:38:50
A posztíró meg minek mutogat inkább duda és vigyor szélesszájúan. Sokkal idegesítőbb nevetni mint szitkozódni.
Ja
Ezt kell leadni bevonuló szignálként
www.youtube.com/watch?v=cLUY3fogprE
MrZed001 2010.01.18. 21:43:51
Ezek szerint szerinted Mr Erdeinek nincs annyi esze, hogy ha látja hogy nem fér be akkor fékezzen?
histar007 2010.01.18. 21:48:04
De odakinn csak Herr Erdei a neved! De ha a Polizei megállítana, a büntetésedet pedig a jövedelmed alapján szabná ki, akkor inkább meg sem tennéd. Szerintem sem.
Madár! Eddig példát mutattál magyarságból, küzdeni-tudásból, és szorgalomból. Tedd továbbra is ezt a közlekedésben is!
2010.01.18. 21:55:21
"streetfighter" 2010.01.18. 22:00:12
Ő simán befér ha a posztoló nem nyomja, mert nyomta az biztos. Utána meg rinyál.
ügyeske 2010.01.18. 22:02:30
már álljonmeg a menet, nem neki volt elsőbbsége véletlenül?
Teljesen normális ideglevezető reakcio ilyenkor, mielőtt kap egy infarktust
sőt.
Én még anyáznék(nák) is...
Tudod kivel szórakozzon?
akivel egykorú.
Tartsa be a szabályt, max ha beengedik, köszönje meg, és ne németül, magyarul !!
Melee 2010.01.18. 22:04:56
Elég sokat vezetek Bp.-en, vágtak már be elém, miként én is mások elé. Ilyenkor helyzettől függően elnézés/semmittevés/duda volt a reakció. Két esetben fajult majdnem tettlegességig a dolog, amikor a sértett fél (egyszer én vágtam be, egyszer elém vágtak be és dudáltam) tesztoszteronból kívánta megoldani a dolgot anyázással, verés kilátásba helyezésével.
A cikkben szereplő felek közül az egyiket ugyan nem ismerem, de a másikat igen, és ismereteim alapján úgy gondolom, hogy most is olyan helyzet alakult ki, mint amit nekem kétszer volt alkalmam megtapasztalni, de az egyik fél pedig olyannyira megsértődött attól, hogy még a tesztoszteron-szintjét sem sikerült kielégíteni, hogy az egészet elferdítve nyilvánosságra hozta.
2010.01.18. 22:06:02
Érted ? Ez a poszt így nem korrekt.
És akkor is csak az posztoló verziója.
Itt meg már majd 300 hozzászóláson keresztül mindenki ítélkezik, mintha a büntetőbíró lenne.
"streetfighter" 2010.01.18. 22:06:07
A fogaidat már kiverték, örülj, hogy az orrod még ép!
...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.01.18. 22:12:02
"streetfighter" 2010.01.18. 22:15:18
Szevasz, hát te sem alszol?
...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.01.18. 22:17:53
ügyeske 2010.01.18. 23:17:28
de te sem irod be, hogy te a milyen rendszámu kocsival jársz
énse irom be
ügyeske 2010.01.18. 23:19:41
ez a lánykori képem, rólad is szeretnék egyet látni, hogy amikor bekéretszkedsz , beengedhesselek magamelé a szakadék előtt !!!fakkjú !!
"streetfighter" 2010.01.18. 23:43:19
Képedet látva ezt nem tudtam kihagyni.
Egyébként az anyázást nem ajánlom, mert azért van akinek nagyon elborul az agya, függetlenül attól, hogy kinek van igaza.
Én a szakadékokat ki szoktam kerülni, de te lehet, hogy valamit nagyon tudsz, amit én nem.
ügyeske 2010.01.19. 00:19:34
Karpathy · http://artofmax.com/ 2010.01.19. 01:42:27
A "mindkettő okos itt nagyon" pontra kattintottam, mert mint több hozzászóló is megállapította, az adott lámpánál (is) elég keményen kell kilőni ahhoz, hogy egy sztrítrészerkedő jobbról próbálkozót csak "satu fékkel" tudjak elkerülni. Ha repülőrajttal jött, akkor pláne.
Elképzelhetőnek tartok olyan szerencsétlen időzítést, amikor polgáriasan induló középső sávosunknak tényleg majdnem nekimegy Hüülyebokszoló, ugye :D, de itt tényleg csak az egyik oldalt hallottuk.
Másrészt a szöveg tele van előre magyarázkodással, ami nem jó jel. Legvégül a "dudálás és a nemtetszés egyezményes jele"... pfff... hát ezt most tessék átgondolni nem a másik fél szemszögéből, csak úgy közel függetlenként :)
Legeslegvégül pedig ez a "celebbel találkoztam ám, ő nekem Madár, csak így, ééted" feeling... hmmmm...
2010.01.19. 08:52:02
B.J 2010.01.19. 09:17:41
Erdei Zsoltnak a nagyobb súlycsoportban se verték szét annyira a fejét, hogy elfelejtse, a Váci úton befelé a Lehel térnél meg lehet lőni a sort jobbról az elfogyós sávban. Ez mindenképpen pozitív előjel Madár karrierjének további folytatását tekintve, főleg azt figyelembevéve, hogy a közlekedésben is visszajött a harci kedve.
Mivel az Universum idén szűkös büdzséből gazdálkodik, úgy döntöttek, Madár továbbképzését önkéntes - ingyenes - edzőpartnerek fogják segíteni, akikbe gyakorlatilag bármerre bele lehet ütközni - szó szerint - az utcán.
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.01.19. 10:13:35
A mondat helyesen: Attól, hogy taxizott, még vezethet jól is akár... :-)
MrZed001 2010.01.19. 10:40:28
"simán befér ha a posztoló nem nyomja"
Nem tanulni olvasni ? He?
Mit írt a posztoló?
"gázt adok majd azt veszem észre, hogy egy nagy sötét autó nagy sebességgel elhúz mellettem és bevág elém."
Magyarán nem egyszerre indultak, hanem sebességgel érkezett a lámpához a szabálytalan
Nos, én is erős gázzal szoktam indulni, és van is mivel. Arról ugyebár nincs szabály, hogy max mennyivel lehet gyorsulni, csak arról hogy max mennyivel lehet menni. Na ez utóbbit nem is szoktam átlépni, de dinamikusan vezetek.
Be is b.szna ha én lennék a hibás, mert egy tolakodó és szabálytalankodó k.csög 90-el jönne a külső kanyarodó sávba, majd mert én jól indulok nem fér be elém és összetöri magát és másokat.
Fogd fel végre: ha nincs szabálytalankodó, nincs balesetveszély.
A SZABÁLYOKAT BE KELL TARTANI!
A baleseteket a szabálytalankodók okozzák!
Ezen mit nem értesz???
Take-it-Easy 2010.01.19. 11:06:14
Egyébként meg mintha úgy hallottam volna, hogy az ilyen jellegű sportolóknak nem ildomos kihasználniuk a fizikai adottságaikat a hétköznapi életben, mert eltilthatják a sporttól. Szerintem ezt Madár is nagyon jól tudja, csak hát paraszt szegénykém.
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.01.19. 11:40:25
"streetfighter" 2010.01.19. 11:41:53
Ha valaki itt nem ért valamit az te vagy!
Én fel tudom fogni, hogy az egyenesen tovább haladó szabálytalan és pofátlan, de ha megnézed a helyszínt, akkor látod ha van szemed, hogy bőven van ott hely, tehát a szabálytalankodó nem veszélyeztet, csak pofátlan.
A posztoló direkt nyomta, hogy ne férjen be és ezzel balesetet generál, holott ő papíron szabályos!
Azt fogd már fel végre, hogy ha valami nem, tetszik, akkor nem balestveszélybe kell sodorni a pofátlan autóst, hanem elkerülni a rázós szitut és esetleg utána kifejezheted a nemtetszésedet.
Legyünk őszinték, ha valaki annyira nem látja át a forgalmat, hogy nem vesz észre egy jobbról lendületből előző autót, akkor nem a közutakra való.
Ha észrevette, akkor pedig direkt ne akarja balesetveszélyesen kiszorítani, mert annak ritkán van jó váge!
Még egyszer hangsúlyozom!
Nem a pofátlanokat védem, hanem a direkt balesetveszélyes szivatást ítélem el!
A az araszoló sornál nem engeded be a pofátlankodót az teljesen jogos mert nem baleset veszélyes. Én sem mindig engedem be!
Én vagy elmegyek úgy, hogy nem tartok fel senkit, vagy beállok a sorba. Nem szoktam az elején bepofátlankodni.
"streetfighter" 2010.01.19. 11:49:04
"Nos, én is erős gázzal szoktam indulni, és van is mivel. Arról ugyebár nincs szabály, hogy max mennyivel lehet gyorsulni, csak arról hogy max mennyivel lehet menni. Na ez utóbbit nem is szoktam átlépni, de dinamikusan vezetek."
Ennyire képmutató szöveg is ritka!
50-nel dinamikusan? Ne röhögtess!
Ha én erős gázzal indulok akkor egyesben túllépem az 50-et!
Karpathy · http://artofmax.com/ 2010.01.19. 11:49:11
Ha "nemzetközi jelekkel" torlom meg valaki suttyóskodását, mit csodálkozom, ha ő is ebben a modorban válaszol? Én fektettem le az alapokat!
Elmondok egy példát.
Boldog kölyökkoromban sokat koriztam a Városligeti műjégpályán. Tekertünk ész nélkül, ügyesek voltunk, de azért néha repült egy-egy ártatlan korizó. A többsége "b+ a k* a* te kis f*" módon vette le a szituációt, reflexből ugyanezt kapta vissza, hiába voltunk tízből kilencszer mi a hunyó.
Egyszer elsodortam egy hatévesforma kissrácot. Apja felszedi, leporolja - már vártam a huzatot.Erre azt mondja:
- Ez nagy amatőrség volt!
Szerencse, hogy beton van a műjég alatt, mert a magmáig süllyedtem volna, úgy beégtem.
lol
Take-it-Easy 2010.01.19. 12:13:47
Már elnézést, de:
1. autóvezetés közben nem állandóan a visszapillantókat kell pásztázni, mert nem árt előrefelé figyelni. "Aki állandóan hátrafelé tekintget, azt elölről éri a halál."
2. nem is kötelességem észrevenni a jobbról lendületből előzőt, mert jobbról tilos előzni, tehát ne előzzön.
Ennyi.
Take-it-Easy 2010.01.19. 12:14:26
dalex75 2010.01.19. 12:31:02
Ráadásul igaz is, tényleg rengeteg köztünk a feketeöves szájkaratés...
.lll. 2010.01.19. 12:35:33
Matrix_ 2010.01.19. 12:52:43
vivax 2010.01.19. 12:54:12
ja, egyébként délben átengedtem Obamát egy Győri zebrán
Bladika 2010.01.19. 13:45:45
"Már elnézést, de:
1. autóvezetés közben nem állandóan a visszapillantókat kell pásztázni, mert nem árt előrefelé figyelni. "Aki állandóan hátrafelé tekintget, azt elölről éri a halál." "
Pedig igen azt is kéne! Így oktatták elvileg neked is amikor a jogosítványodat szerezted. Így lehetsz például mindig tisztában azzal, merre van a menekülő lehetőség és nem akkor kezded el keresni amikor már baj van. De így tudod, jó előre azt is, hogy jön egy mentő! Nem hallod, de már látod!
"2. nem is kötelességem észrevenni a jobbról lendületből előzőt, mert jobbról tilos előzni, tehát ne előzzön.
Ennyi."
Jobbról előzni NEM TILOS! Jobbról előzni szabályos! Ez is volt amikor a jogosítványt szerezted!
"streetfighter" 2010.01.19. 13:47:25
Rosszul tudod! NAGYON sűrűn kell a visszapillantót használni, elvégre nem lovak vagyunk és nincs szemellenzőnk.
A körülötted lévő forgalommal mindig tisztába kell lenned!
"nem is kötelességem észrevenni a jobbról lendületből előzőt, mert jobbról tilos előzni, tehát ne előzzön."
Az ilyen felfogás nagyon veszélyes, és korlátolt.
A saját érdeked, hogy észrevedd a veszélyt!
Elképesztő, hogy nagyon sokan ezt nem képesek megérteni.
Bladika 2010.01.19. 13:48:49
"1. autóvezetés közben nem állandóan a visszapillantókat kell pásztázni, mert nem árt előrefelé figyelni. "Aki állandóan hátrafelé tekintget, azt elölről éri a halál.""
Pedig igen! Ezt így tanultad amikor a jogosítványt szerezted!
"2. nem is kötelességem észrevenni a jobbról lendületből előzőt, mert jobbról tilos előzni, tehát ne előzzön. "
Jobbról előzni NEM TILOS!
Bladika 2010.01.19. 14:28:51
A körültekintő sofőr egyenrangú kereszteződésben, nem ütközik a balról érkező nem lassító autóssal és otthon ezt felháborodottan meséli.
A szabályos autós a kórházban (jó esetben, csak a szerelőnél) meséli felháborodottan.
gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.01.19. 14:40:15
gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.01.19. 14:43:18
igazi hős 2010.01.19. 14:55:05
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.01.19. 14:57:04
"Pedig neki lett volna elsőbbsége!"
gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.01.19. 15:00:58
Bladika 2010.01.19. 15:26:58
"Ad 2. viszont itt nem jobbról előzésről van szó, hanem a kötelező haladási irány leszarásáról." Igen tudom, de az illető szavaiból tisztán kivehető, hogy fogalma sincs róla, hogy szabad jobbról előzni, ő nem arról beszél! (ne forgasd ki a a szavaim, te is nagyon jól tudod mire írtam azt)
"Gondolom az egyirányú utcából fordítva kihajtókra is figyelnem kell, meg az agyhalottakra, akik szembe mennek az autópályán..." Nem kell! Úgy ahogyan a zebrán amikor zöld jelzésed van sem kell! Képzeld el én olyan ökör vagyok, hogy hiába zöld, megnézem nem fog e elütni valaki. Sőt, még az álló autók közé is benézek, hogy épp a motoros vagy a biciklis üt el!
Senki sem mondja, hogy kötelességed! Saját szíved ügye! Csak tudod, baszhatom a baleset biztosításom a sírban, hiába nekem van igazam. Baszhatom azt is, hogy kifizeti a biztosító az autómban keletkezett kárt, ha nem tudom hetekig használni.
Lehet azt mondani, hogy be kell hajtani azt a kárt is a károkozón, csak én megint csak olyan ökör vagyok, hogy adott esetben inkább elpillantok balra, mint, hogy 1 hónap biztosítózás, 2 hét szerelő, 4 év polgári per.
Nagyon jó példa erre tárnok! Csupa jobb kezes utca és senki sincs tisztában vele, hogy azok az utcák azok. Se motoros, se biciklis, se autós. Én nem kívánom átélni egy 14éves gyerek sikeres/sikertelen újraélesztést. (De természetesen a kedvetekért a szüleinek, majd az hajtogatom "De nem vagyok köteles balra nézni!")
Bladika 2010.01.19. 15:29:15
babel 2010.01.19. 16:02:07
A bandázsolás és a kesztyű nem azt védi, akit ütnek. Azt védi, AKI ÜT. Attól, hogy simán eltörjenek az ujjai, ha valami keményebbet talál el véletlenül. Na most ha egy ilyen sportoló, aki a kesztyűhöz, védőfelszereléshez van szokva, eltalálja a homlokcsontot puszta kézzel, akkor az jó néhány hetet ki fog hagyni, de rámehet akár a pályafutása is. Csak úgy mellékesen mondom... :)
Másik oldalról, ha meg eltalálja az orrot, amire van esély, mert elég gyors, akkor megy ő is börtönbe, mint a hülye német, akinek odaadták az övét. (Az övét. -Éééérted.) :D
Szóval nagy a pofája, de nyerni nem nyerhet az ügyön, viszont sokat veszíthet. Megéri??? Kíváncsi lettem volna rá. Na majd, ha mi találkozunk... Nekem lesz egy törött orrom, és egy új terepjáróm. Az ő pénzéből. :P
2010.01.19. 18:16:40
2010.01.19. 18:49:44
Ha igaz a sztori, akkor a kedvenceim koze tartozik. Mert cseszettul utalom, amikor a mediaban foleg sportolok jatszak az idolt es kiderul, hogy jonehanyuk ugyanolyan ostoba, bunko mint a tobbi, akivel a szerencse
osszehoz nap mint nap.
hevi421 (törölt) 2010.01.19. 19:21:04
Nem így történt.Egyszer csak, mikor már jó ideje ott várakozok, látom, hogy a belső sávban egy óriási lyuk tátong, na gondoltam, kihasználom és szépen átsoroltam volna! már éppen bent voltam teljes seggel, amikor is a lyuk már nem is volt lyuk, hanem egy állat totál gázzal épp rámhajtott.(na nem szó szerint:-) Kiugrott a kocsiból, és ordított mint a sakál: Te ribanc, mit képzelsz egyáltalán?? stb... Na gondoltez szivás lesz itt,mindjárt kikap a kocsiból ...és már hadarom is neki németül, hogy baleset volt, és hogy ő még az előbb 100 méterrel hátrább állt. Gagyogott valamit angolul hogy not sorry...ennyire futotta a tagbaszakadt majomtól. De megfogadtam, legközelebb nem hagyom magam..de addig is gyúrjunk wazzeeee:-)
Egy nem szőke:-)))
igazi hős 2010.01.19. 21:46:18
@Bladika: Én Easyke szavait (eszerint veled ellentétben) a konkrét szituációra értettem, ahol szó sincs párhuzamos közlekedésről, tehát előzésről van szó. Jobbról előzni pedig tilos, kivéve a KRESZben nevesített 3 esetet (balra kanyarodó jármú, középen menő villamos, figyelmeztető jelzést használó járművet), amik egyike sem állt fent.
igazi hős 2010.01.19. 21:49:41
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.01.20. 08:45:01
@igazi hős: Nagyot lepődsz majd, amikor egy megkülönböztetést használó jármű, vagy bizonyos időszakokban figyelmeztető jelzést használó is kijön az egyirányúból fordítva... Mert megteheti! Bár mókásan nézel majd ki a kukásautó alatt...
igazi hős 2010.01.20. 09:14:05
A pesti átlagautós alapján jogos, de hibás a feltételezésed, hogy ne vennék észre egy szirénázó mentőautót. A kukásautó se designból villog, de annak a sebességéhez még a kopott reflexeim is elegendők.
Take-it-Easy 2010.01.20. 10:50:52
De mivel mindig szívesen tanulok nálam okosabbaktól, szívesen veszem a vonatkozó KRESZ-szabály belinkelését.
És igenis kerültem már el nem egy balesetet azzal, hogy észleltem a szabálytalankodó másik autóst, és rajtam múlott, hogy őmiatta nem csattantunk. Csak rohadtul azt veszem észre, hogy itt nagyon sok szabálytalankodó autós kommentelget, aki a védelmébe veszi a hozzá hasonlót, ahelyett, hogy...
Áhhh, hagyjuk, csak felidegesítem magam.
MrZed001 2010.01.20. 14:31:21
"ha valaki annyira nem látja át a forgalmat, hogy nem vesz észre egy jobbról lendületből előző autót, akkor nem a közutakra való."
A jobbról 90-el érkező autót a mögötted álló (esetleg IFA) takarásából tudod mikor fogod te észrevenni ? Amikor már melletted van!
Tudod te mekkora távot tesz meg egy 90kmhs kocsi 1 mp alatt??? Számolj már utána!
És igen, figyelned kell a tükrökben a környező autókat, de NEM FOLYAMATOSAN A TÜKRÖKET NÉZNI!
Így egy 1 mp-es pillanatod van talán meglátni, azaz ha nem épp akkor nézel a tükörbe, akkor nem is látsz belőle semmit
"Ha én erős gázzal indulok akkor egyesben túllépem az 50-et!"
Kettesben szokás az 50-et erősebb kocsikkal is. Az egyes ugyebár csak az elinduláshoz van, és ha sokat pörgeted szépen kikopik a fokozat ... aztán aóbéjgatsz, hogy milyen szar ennek a típusnak a váltója.
És 3-as alapjárat közeli az 50 (nem, nem Buzuki). Kezdhetsz utálni.
"streetfighter" 2010.01.20. 20:27:46
"itt nagyon sok szabálytalankodó autós kommentelget, aki a védelmébe veszi a hozzá hasonlót, ahelyett, hogy..."
Igen biztos más szemszögből nézzük a dolgokat, bár ez nem azt jelenti, hogy pártolom a szabályok felrugását. Nem érdekel, hogy más mit csinál amíg nekem nem okoz problémát. És az nekem nem probléma ha valaki ügyeskedik, szabálytalankodik.
Biztos rossz indulatu vagyok de én nem hiszem el a posztot úgy ahogy le van írva. Ott nem kellett (volna) nagyot fékezni, ha egy kicsit körültekintőbb a posztoló.
@MrZed001:
Ha 1mp alatt 25m-t tett volna meg a szabálytalan akkor nem a posztolón múlt volna a baleset elkerülése, mert nem lett volna ideje reagálni. De nem ez a lényeg, mert én az önkéntes rendőrködésedbe kötöttem bele.
Az autóm vezetésének technikáját meg bízd rám.
Mellékesen megjegyzem ha te csak épp elindulsz egyesben akkor esélyed sincs engem megszivatni.
Nem tudom milyen autód lehet aminél csak úgy "kikopik a fokozat" (tiszta röhely), ha egy kicsit odalépegetsz neki, de sejtem, hogy nem nagy szám, csak azt hiszed. Szerintem tartóssát tekintve a Suzuki közelébe nem jöhet, de te ezt a büdös életben nem fogod beismerni.
Egyáltalán nem utállak csak kiröhöglek.
Take-it-Easy 2010.01.21. 12:12:39
@MrZed001: végre valaki, aki érti, hogy miről pofázok :)
MrZed001 2010.01.21. 13:13:36
Na várjunk csak. Nagy igazat szóltál, csak te sem vetted észre:
"Ha 1mp alatt 25m-t tett volna meg a szabálytalan akkor nem a posztolón múlt volna a baleset elkerülése, mert nem lett volna ideje reagálni."
Pontosan erről van szó. NEM a posztolón múlott, hogy ott baleset legyen, vagy sem.
A szabálytalankodón múlott, hogy jól mérte-e fel a sebességét, a posztoló sebességét és a szabad útszakaszt. Rajta múlott, hogy fékez, vagy gázt ad ... ebből lesz baleset, vagy nem lesz baleset. ENNYI.
Az autókezelési ismereteidet meg úgy látom nem érdemes feszegetni. Rokkantakkal nem verekszem ...
"streetfighter" 2010.01.21. 14:09:00
Számomra érdekes felfogásod van.
A szabálytalankodó úgy mérte fel a távolságot, hogy befér ha valaki (úgy mint te szoktad) mem akkarja szivatni.
De mivel a posztoló szivatni akarta abból lett a konfliktus. Ez az én felfogásom.
Mivel a két megközelítés nagyon távol áll egymástól, szerinzem fejezzük be ez a vitát.
Egyébként abból indult ki, amit az elején hangoztattam. Nem jó dolog direkt keresztbe tenni a szabálytalankodónak ha balesetet okozhatsz vele. Ennyi!
Autókezelésbe úgy beleszólni, hogy azt sem tudod milyen autóról van szó, nem vall nagy bölcsességre! De ne is ebben, hanem a közlekedésben legyél bölcsebb. Okos enged szamár szenved!
B! 2010.01.21. 23:19:39
Kukettó (törölt) 2010.01.26. 08:30:28
Madár elnézést kért az eset miatt.
(Hozzátette, hogy nyilvánvalóan nem akarta senki orrát betörni.)
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.01.26. 08:58:34
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.01.26. 10:04:13
A videolejátszó kezelőfelületén a 4. pöttyre kell bökni, és ott 10:20 körül kezdődik a számunkra érdekes rész. Még én se láttam, most fogom végignézni.
Kalányos Márió 2010.01.26. 10:33:59
Madár azt mondta, hogy a másik sofőr elkezdett "púposkodni", direkt erőteljes gyorsításba kezdett, hogy ne férjen be elé. El is hiszem neki!
"streetfighter" 2010.01.26. 10:46:27
Én is ezt magyaráztam, (mert sejtettem, hogy így volt) a sok önkéntes rendőrnek, hogy rohadnának meg ott ahol vannak!
Kalányos Márió 2010.01.26. 10:53:32
Kb, olyan mint a diszkóban belekötni egy késes emberbe! Aztán meg csodálkozik, hogy erőset kell hátrálnia (fékeznie)! :D
igazi hős 2010.01.26. 11:41:44
Ha meg nem volt mögötte hely, akkor nem erősen gyorsított, hanem ment a forgalommal. Erdei
Kukettó (törölt) 2010.01.26. 11:41:58
Na, cikkecske is van.
igazi hős 2010.01.26. 11:43:01
"streetfighter" 2010.01.26. 11:51:17
Rosszul közelíted meg a dolgot!
Gondolom te nem szoktál ilyenekben részt venni.
igazi hős 2010.01.26. 11:55:39
Erdeihez: a cikkben elismeri, hogy hibázott (ez korrekt), de "rossz napja volt". És ha a másiknak is rossz napja van, akkor csattannak és Újpest külsőig lebénítják a Váci utat...
IIsten 2010.01.26. 11:57:56
el tudom képzelni a szituációt, semmi nem történt, csak nem tud vezetni a posztíró, ezért fölöslegesen satuzott, és ezek után még beírja az autó rendszámát. hát csodálkozunk, hogy annyi emberről derül ki, hogy spicli volt? és ha fékezni kellett??? akkor mivan? ezért kiírni az adatait? milyen ember vagy te? egy féreg. se...
"streetfighter" 2010.01.26. 12:15:21
A másik legalább akkorát hibázott, ha nem nagyobbat, mert KÉSZAKARVA szivatta a szabálytalankodót.
Ezt kéne beleverni egyesek fejébe, hogy felfogják végre!
Direkt balesetet generál a rohadék!
Kalányos Márió 2010.01.26. 12:45:04
Mellesleg a posztolónak főleg az orrbaverős dumával volt gondja! Ezen meg nem értem mit csodálkozik, ha ő meg folyamatosan a középső ujját mutogatta Madárnak!?
Követeljük a posztoló rendszámát is, hogy ki tudjuk kerülni az utakon az ilyen mutogatós önkéntes rendőröket! :)
GRX 2010.01.26. 12:48:33
Azt azért megnézném, hogy melyik magyar "celeb" vállalta volna be egy ilyen szitu után, hogy beismerje, hibázott, nemhogy még elnézést is kérjen a nagy nyilvánosság előtt.
Ismét bebizonyosodott: kettőn áll a vásár.
Mindketten idegesek voltak, adok-kapok, így fasz módon viselkedtek. A kedélyek lenyugodtak, legalább az egyik fél belátta, hogy hülyeséget csinált és elnézést kért. Nem ártana, ha a másik is megvizsgálná önkritikusan a helyzetet, volt-e szerepe abban, hogy idáig fajultak az események.
dzson 2010.01.26. 13:05:24
finspong 2010.01.26. 13:06:04
Mint a pszt eredti írója, a beküldött véleményeket átnézve szeretnék néhány dolgot leszögezni:
- nem több lámpán keresztüli gyorsulási versenyről volt szó,
- mint leírtam téli havas úton közlekedett mindenki, kellő óvatossággal, tehát nem lőttem ki a lámpaváltásnál mint azt sokan feltételezik,
- nem vagyok önkéntes rendőr sem, és nem szoktam szabálytalankodó autós társaimat azzal büntetni, hogy kiélezem a helyzetet, igy jelen esetben sem erről volt szó,
- a fő gond az volt, hogy a szabálytalan autós nem jól mérte fel helyzetet, és nem sokon múlott a baleset,
- mivel szabályosan közlekedtem, így semilyen formában nem érzem magam hibásnak,
- a helyzet nem "fajult volna idáig" ha a szabálytalankodó vezető intett volna, hogy bocsánat, esetleg bekapcsolta volna a vészvillogót egy pillanatra, illetve a következő lámpánál nem fenyegetett volna meg orbaveréssel.
Erdei Zsolt bocsátnat kérését ezúton elfogadom (persze jobb lett volna ott helyben ezt megtenni). Ezúton is nagyra értékelem, hogy nem ködösített, magyarázta a dolgokat esetleg férre, hanem azt tette amit kellett. Ezúton kívánok további sikereket.
Részemről az ügyet lezártnak tekintem.
Kalányos Márió 2010.01.26. 13:28:44
"a Volvo mellé álltam, majd rövid duda és a nemtetszés egyezményes jelét mutattam a sofőrnek."
EG0 2010.01.26. 13:30:48
Ami nem világos, hogy miért nyomott volna a besorolás után satuféket? Hiszen gond nélkül lehet továbbhaladni, és mivel elsőként indultak a lámpánál, ezért nagy forgalom se lehetett előttük.
Egyébként ha valaki megszűnő/akadályozott sávban halad, én pl. be szoktam engedni gázelvétellel és fékezésre való felkészüléssel.
A besoroló pedig annyit tehet, hogy nem rádrántja a kormányt, hanem szép nagy gázzal, ha úgy tetszik, erőfölénnyel bemegy eléd. Vegyük észre, hogy ezzel a forgalmat nem tartja fent, senkit nem ér hátrány, sőt.
Ha meg nekem mutogatnál egyezményes jeleket, én be is törném az orrod.
Azt már megfigyeltem, hogy amikor a nagy-kopasz-állat fenyegetőzik szitu van, akkor több, mint 50%-ban teljesen jogosan teszik, mert a másik fél volt a gyökér.
Ha valóban minden a leírtak szerint történt (nagy gáz majd satufék), akkor azért 60%-ban a Zsolti volt bunkó. Semmiképp nem 100%.
igazi hős 2010.01.26. 13:32:42
Első eset: a posztoló áll a lámpánál, nem néz jobbra, előtte hosszú üres út, simán lendületesen elindul. Lehetett volna defenzívebb, de csak minimálisan hibás.
Második eset: a posztoló áll a lámpánál, lájta jobbról a tolakodót, "most megszívatom" kiállt fel benne a kisember, aztán hajrá. Mindegy hogy csattannak vagy sem, illetve melyik "nyer", egyformán hülyék voltak.
Maradjunk annyiban, hogy a szabálytalankodónak mindig fel kell mérnie a lehetőségeket és korrigálnia kell (míg a szabályosnak lehetőleg fel kell mérni a helyzetet). Jelen esetben, ha nem sikerül elé menni (vagy csak kockázatosan), akkor mögé megy be, legfeljebb nem 10, csak 9 autót előzött ki pofátlanul. Ellenben ha a másik hibázik, akkor nem 9 autónyi idő veszít, hanem a sokszorosát.
MrZed001 2010.01.26. 13:34:36
Ugyan ne legyünk már annyira liberálisak, hogy ha valamit ELBASZ akkor tilos az illetőnek azt tudtára adni ?!?!!!!
Tessék már felnőni!
Hibázott, rendőr nem látta (ezért nem ugrott a jogsija kényszerpihenőre kis időre), a minimum annyi legyen már, hogy morálisan megbüntetésre kerülnek a szabálytalankodók.
Hogy Madár vagy csibe meg egyre megy, ő is "csak" egy ember.
igazi hős 2010.01.26. 13:38:28
"streetfighter" 2010.01.26. 14:09:18
Én a második esetet feltételeztem, mert már velem is emberkedtek így.
Mivel Madár volt előrébb, ezért már nem tudott akkorát fékezni, hogy a posztoló mögé soroljon.
Két rossz közül a kevésbé rosszat választotta.
A posztoló fékezett nagyon helyesen, mert így elkerülték a balesetet és ez a legfontosabb!
A Madár vétkességét én sem vonom kétségbe, soha nem is tettem!
"streetfighter" 2010.01.26. 14:11:43
Ezzel én is így vagyok, de felbosszant amikor látom a szándékot a szivatásra.
pakesz (törölt) 2010.01.26. 14:40:47
hogy a blog hatasara bocsanatot kert
mellesleg ha ilyet kapnek egy rendortol vagy katonatol, hogy agyonlo, akkor nincsen nekem semmi fellebbezesi lehetosegem a szakmajara hivatkozva?
avus · http://avus.blog.hu 2010.01.26. 14:47:16
Mik vannak :D
Morci úr · http://suttyok-ket-kereken.blog.hu 2010.01.26. 14:50:47
soldat 2010.01.26. 14:54:19
indapass90210 2010.01.26. 15:03:16
Hmmm... 2010.01.26. 15:04:19
tizenot 2010.01.26. 15:37:24
Itt Zsolti a kozlekedesi affert kezdte el egy szemelytelen auto ellen, abban tenyleg hunyo, a mutogatos faszi meg a szemelyes sertegetest, az arcoskodast, meg az eroskodest (gondolom egy kurvaanyad is kiszaladt azert a mutogatas kozben), hat megkapta amit akart. Nemtom miert nem lehet ilyenkor egy, "bocs majdnem belemjottel legkozelebb figyelj mar legyszives, koszonom"-ot elnyomni az arcoskodas, meg a bemutogatas helyett. Erosnek erzi magat az ember, nagyon erosnek, hat megkapta amit akart.
Szoval a posztolo a hunyo, bemutogatas helyett talan ha osszerakna ket ertelmes mondatot tobbre menne vele.
De azert Zsolti se hittem hogy ilyet ki tud mondani, ez egy nagy fekete pont neki is.
kefiret 2010.01.26. 15:49:21
tizenot 2010.01.26. 15:54:01
1. Kozlekedesi affer, "szemelytelen" auto ellen (a piros verda elott meg epp eleg hely van becsusszanok), aminek standard megoldasa egy rovid dudalas, azt kb. el van felejtve a dolog.
ami tovabb tud fejlodni a kovetkezove (ha vmelyik resztvevo erosnek erzi magat):
2. Kurvaanyazas, ami mar szemelyre szolo sertegetes
Zsolti itt az elsoben hibas, a masodikat a posztolo kezdte el azzal hogy bemutogatott. Ez alapjan szerintem a posztolo a nagyobb pélo. Az meg kulon vicces hogy eroskodik es pont Erdei van a masik kocsiban, na ez megalol, egy igazi balfasz lehet az ember :D
Raadasul mazlista is, mert nagy sotet autonak bemutatni az almoskonyv szerint sem jelent jot, szerintem roszabbul jart volna ha nem Zsolti ul benne, hanem mondjuk ket behajto...
indapass90210 2010.01.26. 15:59:54
kefiret 2010.01.26. 16:05:30
eleg sok őrült csávó futkározik Bukicityben fegyverrel a kesztyütartóban. Én egyszer egy "majdnempofonnal" megúsztam, de láttam tévében szerencsétlenebb autósfenegyerekeket.
Közöd?? (törölt) 2010.01.26. 16:24:47
Közöd?? (törölt) 2010.01.26. 16:26:52
2010.01.26. 16:36:17
sas70 2010.01.26. 16:58:40
Bevág elém valaki, ami elég bunkó dolog, de a nagyvárosi forgalomban óránként, bár lehet 10 percenként megtörténik. Persze ilyenkor én is anyázok egy sort, de nem kezdek el a törlesztésen gondolkodni, és jól megbosszulni, meg móresre tanítani a másikat, mert az nem vezet sehova, pontosabban csak az idegbajhoz.
Amerikában egyszer lövöldözéshez riasztották a rendőröket egy parkolóba. Mire kiértek már mindkét koma kitárazott egymásra és nem volt több lőszerük, a járókelők fedezékben voltak stb. Az ok, egy parkoló hely ami 5méterrel közelebb volt a bejárathoz, mint a másik, ami szintén szabad volt. A konfliktust az okozta, hogy szokásjog alapján az egyik szokott ott állni, aki korábban megy, de most a másik ért oda 1 perccel korábban és elfoglalta a helyet. Egy parkoló hely miatt majdnem lelőtték egymást, veszélyeztették egy csomó ember életét, és szétlőtték egymás kocsiját, meg pár egyéb parkoló autót. Persze ez nálunk nem fordulhat elő, de gyanítom csak azért, mert általános a fegyverviselés!
indapass90210 2010.01.26. 17:06:04
tizenot 2010.01.26. 17:49:33
Fáj hogy a posztolo egy barom? Ha Zsolti megruhazta volna legalabb megtanulja egy eletre hogy 21. szazadban nem mutogatassal meg anyazassal kell elintezni a dolgokat, hanem ertelmesen kell megszolalni, meg akkor is ha neked szarmazott hatranyod es akkor ertelmes valaszt is kapsz.
Mint mondta Zsolti rossz napja volt, ideges volt, nyilvan sietett is valahova, valoszinuleg jobban mint a posztolo akinek volt ideje szep reszletesen leirni egy olyan tortenetet ami naponta 500-szor esik meg barkivel + volt ideje utanamenni es mutogatni neki. Gondolom ezen surgos teendok kozepette baromi nehez lett volna beengedni a masikat akinek lehet tenyleg fontos dolga volt.
Amikor meg satuval kell megallni hogy a masik beferjen az MINDIG ugy tortenik hogy valaki be akar jonni, de nem engedik be es nyomjak mellette amig van ut, aztan meg akinek puhabb a pocse az nyom egy satut a vegen. Ha csak az egyik eroskodik akkor soha nem jutnak el odaig hogy satuzni kelljen, mert joval elotte visszavesz valaki amikor latja hogy a masik be fog jonni.
Igy meg mi tortent? Eroskodott mind a ketto, a puhapocsu posztolo aki az elejen kokemeny volt de aztan telement a gatyo az meg idejon sirni a netre egy szepen kiszinezett tortenettel... Aztan meg kemenykedni akart a mutogatassal is, de jol megnyalta a pelot... Es meg fel is teszi a netre hogy legalabb ha mar ott nem akkor itt vissza tudjon vagni, a Zsolti hata mogott persze, alantasban. Ez milyen? Talan a szanalmas lenne a megfelelo szo ra.
----
Persze ez nem mentseg a bevagasra, de a szemelyre szabott sertegetest a posztolo kezdte ugyhogy csak magara vethet ha meg akartak ruhazni.
Amugy meg Erdei sokkal tobbet mutatott eddig emberi joindulatbol, hozzaallasbol, tisztessegbol mint akarki mas aki a televizioban lathato, jo peldakep lehetne barkinek ezzel egyutt is.
gastro vazze 2010.01.26. 18:02:15
Kalányos Márió 2010.01.26. 18:07:20
Dehogy tilos! Csak arra kérlek, ha pont egy erősebbnek mutogatsz, akkor utána ne szaladj ide a blogra sírni, hogy a másik visszaszólt!
MrZed001 2010.01.27. 16:47:09
"ha pont egy erősebbnek mutogatsz, akkor utána ne szaladj ide a blogra sírni, hogy a másik visszaszólt!"
Na ez megint a liberalizmus csodája ...
Mi az, hogy a bűnös nem elnézést kér köcsögségéért, hanem visszaszól ?!?!!!
Gondolkozz már el a civilizált és kulturált viselkedésen, és ne a dzsungelgorilla színvonaláról indulj már el.
MrZed001 2010.01.27. 16:49:47
"ha pont egy erősebbnek mutogatsz, akkor utána ne szaladj ide a blogra sírni, hogy a másik visszaszólt!"
Na ez megint a liberalizmus csodája ...
Mi az, hogy a bűnös nem elnézést kér köcsögségéért, hanem visszaszól ?!?!!!
Gondolkozz már el a civilizált és kulturált viselkedésen, és ne a dzsungelgorilla színvonaláról indulj már el.
"streetfighter" 2010.01.27. 20:07:05
Kiváncsi lennék, hogy a bemutatásra meg francba küldésre ki fog tőled bocsánatot kérni?
"Gondolkozz már el a civilizált és kulturált viselkedésen, és ne a dzsungelgorilla színvonaláról indulj már el."
Mellesleg multkor te akartál nekem pofont osztogatni.
Nem vicces?
MrZed001 2010.01.27. 22:35:29
"Kiváncsi lennék, hogy a bemutatásra meg francba küldésre ki fog tőled bocsánatot kérni?"
Mármint hogy a bevágok eléd és közben majdnem átnyomlak a másik sávba ... köcsög vagyok és légy szíves bocsáss meg ezért ... féle bocsánatkérést?
Ez azért eléggé mindennapi. Sok köcsögnek azért legalább ennyi tisztesség maradt még a pucájában.
"Mellesleg multkor te akartál nekem pofont osztogatni."
Meg kívántál kínálni vele, és én nem vagyok az a fajta ember, aki nem viszonoz egy ilyen szívességet ...
péntek17 2010.01.28. 10:56:45
Valamelyik kereskedelmi TV-adón elismerte Madár a dolgot, és elnézést kért.
"streetfighter" 2010.01.28. 11:15:36
"Ez azért eléggé mindennapi. Sok köcsögnek azért legalább ennyi tisztesség maradt még a pucájában."
Miért ne kérhetne bocsánatot, ha elszámította magát?
A posztoló írta:
"helyzet nem "fajult volna idáig" ha a szabálytalankodó vezető intett volna, hogy bocsánat, esetleg bekapcsolta volna a vészvillogót egy pillanatra"
Tehát neki elég lett volna, de miután mutogat erre nem számíthat.
A pofonnal nem én kínáltalak, hanem általánosságban beszéltem indulatból.
Én kerülöm a tetlegességet. Annak a híve vagyok hogy "mindent" meg lehet beszélni, főleg a közlekedésben.
MrZed001 2010.01.28. 14:27:23
"Miért ne kérhetne bocsánatot, ha elszámította magát?"
MIÉRT NEM KÉRT? inkább ez a kérdés. Mert nem kért. Azon meg nem háborodunk ám fel, hogy akivel éppen kibasztunk az ezen mégis hogy a fenébe meri felhúzni magát ...
Vagy te szerinted az a normális, hogy ha oldalbanyomnak, te odaszólsz egy NAAAAAA-t, erre a másik felháborodottan neked esik, hogy mit naaaazol itt nekem köcsögállat ?!?!!!
Most inkább nem mondom mely csoportoknál népszokás eme viselkedés és kultúra ...
Az erőszaknak én sem vagyok híve, de amikor az ellenfél ostoba liberális droid, és még erőszakos is, akkor azért mehet a permban:
img119.imageshack.us/img119/3558/permabanned.gif
logikaibukfenc 2010.01.28. 14:34:25
Persze hogy beszól ha nem ismeri az okát.
Befért, szabályos volt. Lehet rászólni, de nem bemutatni, villogni, dudálni.
nem vagyok hitetlen, nem kötekedni akarok, de azért a lámpától elindulás után még nem biztos hogy igazi vészfékezést kellett csinálnod.
az csak te érezted úgy , mert gyorsítottál, nem egyenletesen haladtál.
ha elveszed egy kicsit is a gázt, akkor is befért volna,
ha nem veszed el, akkor befér mögéd, vagy ő fékez.
ismerem a helyet, nem csak úgy mondom.
tudom, hogy úgy is szoktak ott menni.
ezt neked is tudnod kellett.
igazi hős 2010.01.28. 14:55:21
MrZed001 2010.01.28. 14:58:02
Hű a nevéhez: amit ír az egy hatalmas logikai-bukfenc :D
"streetfighter" 2010.01.28. 15:43:26
történet:
Késésben voltam és gyorsan mentem a Szentendrei úton. Egy autós társ ezt nem vette észre és úgy jött elém, hogy nekem egy másik autós elé kellett bevágnom, hogy elkerüljem az ütközést.
Biztos vagyok benne, hogy fékeznie sem kellett, mert ideje sem volt rá, de megijedt.
A követ kező lámpánál már vártam. Mellém csorog és mutatja, hogy eresszem le az ablakot.
- Figyelj öreg ez nagyon necces volt. Legközelebb gondolkodj, hogy mit csinálsz!-mondja. Nem mutogat küld el melegebb éghajlatra stb.
Elnézést kértem, ezzel re volt rendezve.
Ha mutogat nem így válaszolok!
Szerintem érthető a lényeg.
Mellesleg, meg te írtad, hogy aki pofátlan az ne is kérjen elnézést:
"Sok köcsögnek azért legalább ennyi tisztesség maradt még a pucájában."
Vagy nem jól értelmeztem?
MrZed001 2010.01.28. 15:54:17
"Mellesleg, meg te írtad, hogy aki pofátlan az ne is kérjen elnézést:"
Nem.
Én azt írtam, hogy a pofátlanok is két csoportba sorolhatók:
1) tudja, hogy éppen rossz amit tesz, ezért elnézést kér és megérti ha anyázzák
2) AZZZZZZENYÉMAZZZZZÚÚÚÚÚÚT. Ez nem kér elnézést, ez nem is tudja, hogy éppen pofátlan/szabálytalan. Ez túl hülye hozzá.
Amit írtál meg igen rossz példa.
Téged egy másik autós kényszerített baleset elkerülése végett hirtelen sávváltásra (nem tolakodtál, nem pofátlankodtál, nem kanyarodósávból ugrottál be...), és ezt látva aki elé beugrottál nem tépte le a fejed.
Mögötted volt, látta miért tetted, és hogy a 3. fél a hibás.
Amit írtam oldalbanyomós példa viszont igencsak találó az esetre ...
Doki bácsi 2010.01.28. 23:31:39
logikaibukfenc 2010.01.28. 23:56:11
Kicsi buta fiú!
Az nem kanyarodósáv ott a gogol lehel bulcsu kereszteződésben.
logikaibukfenc 2010.01.28. 23:59:02
velem meg főleg ne ;)
te egy senki vagy
logikaibukfenc 2010.01.29. 00:10:04
a legnagyobb jóindulattal :
ne vitatkozz streetfighterrel , mert :
- a történetben bevallotan gyorsan ment valaki !!!! neki fékeznie de kúrvanagyot kell ilyenkor, nem pedig manőverezni.
hogy miért ? mert ha túl gyors a következő manőver már nem fog sikerülni !
borítékolva ( morbidan : koporsózva)
- NEM a harmadik fél volt a hibás.
nem azt látva volt nagyon nyugodt a sofőr.
miért ? mert akkor nem a gyorshajtónak szól hogy ejnyebejnye kisfiam, hanem a paraszt csigának !
érted ?
ez a logikai bukfenc.
a sofőrök kétfelé osztályzásodban , csupán az én nézetem szerint az első pont ilyen :
nem tesz rosszat, nem elnézést kér, csak most az egyszer léci hadd neki legyen már fontosabb a dolga, hadd ő siessen jobban.
logikaibukfenc 2010.01.29. 00:20:49
És nem azt jelenti hogy tudom hogy rosszat tettem és elismerem ( hiszen baj nem történt).
Mert feltartott kéz csak akkor van, ha észreveszik egymást.
logikaibukfenc 2010.01.29. 00:27:35
ha annak érzed magad, ne ide irkálj majd válaszokat, csak annyit hogy mikor leszel a béke téren az angyalföldön.
ha ott leszel menj be imádkozni a templomba, mert soha többet nem fogsz, azt garantálom.
igazi hős 2010.01.29. 09:48:39
Értem, azért nem kanyarodósáv, mert te vagy az erősebb. Szerintem a fiam tudja, hogy ez az érv az oviban is gyenge.
A Lehel térre dolgozni járok, ha azt akarom hogy megverjenek edzésre megyek :-)
logikaibukfenc 2010.01.29. 10:43:02
tökéletesen mintáztad amit elképzeltem
nem
nem vagyok erősebb, talán csak ügyesebb, pedig edzésre sem járok, sőt utcai harcra sem.
sőt verekedni még nem volt alkalmam.
te megijedtél ? mitől?
verekedésre gondoltál? az összes bejegyzésem agresszív ? szerintem csak határozott.
lehet hogy zagyvaság (direkt?), de csak azért, mert nem olyan röviden írom le mint egy ovis.
te csak dolgozni jársz arra felé. én viszont ODA jártam haza, onnan jöttem el, naponta többször.
én azt akratam, hogy szálljunk fel a villamosra , és menjünk a lehel piacra lángosozni, majd megnézzük a helyet, mert én ismerem, tudom hogy járnak arra, és azért a biztonságkedvéért megnéztem a norc.hu-n mi látszik , mi nem.
de hogy ne keseredj el :
az utcán adhatsz nekem egy pofont akár, ha nem így van. ott helyben a marika presszo előtt a sarkon.
logikaibukfenc 2010.01.29. 10:55:09
és a kereszteződésben ( szó szerint) három autó is feltorlódik általában "ott ahol a madár se jár" ;) a jobb szélsőben.
oka: a többiek kiszámíthatatlansága ,és az a másfél autónyi követési távolság hiánya.
nem csak a gyorshajtót, hanem a tötymörgőt is be kellene tudni engedni. de nem. beszorul, mert a következő, már alig látja hogy parkoló autó miatt van e a lasítás, vagy csak kerülni akar-e ott valaki előtte valamit.
és már ott is van annyira a seggében, hogy ő maga sem tud relatív gyorsan, relatív hirtelen mozdulattal kikerülni onnan.
ezért kellene az a 7 méter előttem és mögöttem is. ( na jó, nekem elég a fele is)
ez is óvodás érvelés ?
igazi hős 2010.01.29. 10:57:23
MrZed001 2010.01.29. 11:11:49
"majd megnézzük a helyet, mert én ismerem, tudom hogy járnak arra, és azért a biztonságkedvéért megnéztem a norc.hu-n mi látszik , mi nem."
Ha annyira ismered, meg a norcon is megnézted (de visszaolvasni azé már nem ment ... ismétlésként hozzád hasonszőrű gyengébbek kedvéért: ) na nézd meg újra szépen, hogy ott az a szép nagy kék tábla talán 2 lépéssel visszább, ami jó előre mutatja, hogy a belső és középső megy egyenesen, a jobb szélső jobbra forduló sáv.
K.rvára ismerheted ám a környéket, ha még ezt sem tudod. Hetente 1x ha járok arra, de én norcon csak azért néztem meg, hogy csekkoljam jól emlékszem-e, hogy kanyarodósáv
Bukfenced, az van ... és nem csak logikai ezek szerint.
MrZed001 2010.01.29. 11:20:29
"a sofőrök kétfelé osztályzásodban"
az a szabálytalankodó sofőrök két csoportja volt (szövegértésben hol maradtál le?)
"csak most az egyszer léci hadd neki legyen már fontosabb a dolga, hadd ő siessen jobban."
Ez a legbutább szőke nős viccet juttatja eszembe:
Szőke nő felszáll a vonatra. Jön a kaller. Kérdezi:
- maga hova utazik hölgyem
- Én Győrbe megyek - mondja a szőke
- No de hölgyem, ez a vonat Debrecenbe megy, pont az ellenkező irányba
mire a szőke:
De LégysziLégysziLégysziiiiiiii
Szóval NEM. Nem lehet a megkülönböztető jelzést használókon kívül SENKINEK sem sietősebb, mint a többieknek.
Vagy talán ha én éppen a kórházba megyek az asszonyhoz, az feljogosít mindenféle szabály áthágására?
És ha a másiknak is van egy jó indoka amiért siet? Na, akkor mi van?
Gondold végig, és rájössz, hogy ez a marhaság amit írtál csakis a TOTÁLIS KÁOSZHOZ vezethet.
Szabályok vannak, amiket KÖTELES VAGY BETARTANI!
Ha nem vagy rá képes akkor jelentkezz a legközelebbi rendőrkapitányságon és add le a jogosítványodat.
logikaibukfenc 2010.01.29. 12:19:00
a posztoló azt is írta hogy megszűnik egy sáv, pedig nem,
ezért történik úgy ahogy szokott, és tábla bár lehet ott ami jelezné, de van ott ötvenes tábla is, és nincs megállni tilos.
akkor a sok szabálytalant miért nem kapcsolják le a rendőrök rendszeresen ?
vagy nem is szabálytalan ?
Zed: én javasoltam rengeteg közlekedésbiztonsági dolgokat, de csak óvodásan érveltem,
ezért te megint figyelmeztetsz hogy én tartsak be szabályokat ?
ne nevetess már.
ti csak annyit láttok hogy valaki nem úgy csinálja mint ahogy te neked az tetszene.
a sok szabály közt találtok egyet, de csak egyet, ami ott akkor pont valakire ráhúzható.
és el akarjátok dönteni ki a hibás.
én pedig olyanokon gondolkozom, és próbálom megosztani, amivel ilyenek nem is lennének többet.
szerintem a filozófia ugyanannyira része a közlekedésnek mint a fizika. de nem kell túlbonyolítani. erre hivatkoztam korábban: ne okokat keress, mert bár okos vagy több időt elvesz, mintha reflexből cselekednél.
remélem utcaiharcos kolléga látja hogy végig ilyen szemléletben írtam neki. és ő is tudja hogy úgy kell viselkednie amit a neve sugall.
felölem mehet kurvagyorsan is, ha van helye. de ha nincs akkor fékezzen, már csak olyan alapon is, hogy ha előrebillen akkor jobban irányítható az autó.
igazi hős 2010.01.29. 12:25:30
logikaibukfenc 2010.01.29. 12:27:38
tényleg ott van a dévai utcai torkolattal szemben jó messze.
én vagy előtte kanyarodtam le mindig, vagy a gogolra jobbra, sosem egyenesen.
de mások nagyon sokan.
biztos a lombok miatt nem látható a tábla.
logikaibukfenc 2010.01.29. 12:30:04
látod látod, azért még most is tévedsz te is.
nincs 4 sáv előtte, így nem fogy el.
hisz a kék tábla is hármat mutat.
logikaibukfenc 2010.01.29. 12:31:20
belátom én sem minden győződtem meg tökéletesen mindenről.
logikaibukfenc 2010.01.29. 12:46:06
tele-zöld mutatja hogy lehet menni amerre akarsz .
nincs jobbra nyilas zöld jelzés, csak a balra kanyarodás van tiltva.
plusz megszokásból is lehet menni, mert a többiek is alapon, és a nem mindig jól látható tábla miatt.
dugóban pedig ? honnan is tudnád mi volt ott mögötted 10 méterre, amikor te csak azt nézed, hogy előtted hol van hely, még akkor is amikor csak araszolni lehet.
Többet nem tudok érdemben.
igazi hős 2010.01.29. 13:10:24
"tele-zöld mutatja hogy lehet menni amerre akarsz." Ha vezetsz valami járművet, akkor sürgősen olvass KRESZT, mert nem ezt jelenti. "Nyilas" zöldnél a párhuzamos gyalogostól eltekintve elsőbbséged van, telizöldnél elsőbbséget kell adnod a szembejövöknek.
Egyébként biztos vagy benne, hogy a jobb oldali sávban nem jobbra nyíl van a lámpán?
logikaibukfenc 2010.01.29. 13:40:42
a norc is úgy mutatja, én is úgy emlékszem.
szembejövés pedig ott elvileg nem lehetséges. és pont a gyalogos miatt van ott a sarkon lent a zöld lámpa a balra kanyarodás tiltásával együtt, nem pedig fent lóg messze mint a másik telezöld.
de igen a telezöld azt jelenti, hogy ami nincs tiltva azt lehet. (jójó, csak olvastam erről, nem én hoztam a szabályt, de az így működik)
ott csak a balra kanyarodás van tiltva, mint szemből is ( talán végig a vácin így van, illetve van kanyarodó sáv ami tényleg kibővíti az utat, nekik biztos hogy csak nyilacskák vannak a telezöld helyett.
logikaibukfenc 2010.01.29. 13:51:15
nem egyenlő azzal, hogy amerre tudsz :
ezért van fent a kereszteződés felett, annak is a tőled távolabbi oldalára a lámpa rakva, mert az után biztosan nem mész balra.
a kék tábla valóban ott van, csak éppen nem teljesen jó, mert a 3 sáv 3 sávban folytatódik, és a folytatásban szintén 50-es tábla van, akárcsak előtte, és nem is kijelölt parkoló a jobb szélső sáv( gogoltól nyugati fele a vácin)
logikaibukfenc 2010.01.29. 13:55:19
aki nem látta a kék táblát, kap egy lángost.
logikaibukfenc 2010.01.29. 14:00:50
amit én nem láttam kék tábla az hol kötelező haladási irány ? sehol
és van e kötelező haladási irányt jelző ?
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
logikaibukfenc 2010.01.29. 14:02:54
tábla nem kötelez rá hogy jobbra menj, lámpa engedi hogy egyenesen, sáv nem szűnik meg.
ki a hülye ?
várom a pofont.
de adhatok is ha kérsz.
logikaibukfenc 2010.01.29. 14:25:57
de te nem szoktál hülyéskedni biztos.
Az a baj hogy így viszont a hősködést is nehezen bírom feltételezni rólad.
Sajnos.
MrZed001 2010.01.29. 14:45:26
Ember, te most
a) Erdei vagy és mindenáron be akarod magyarázni Newtonnak, hogy az a k.rva gravitáció nem is létezik, vagy
b) nincs jogsid, újjogsis, disznyóé vette kategória
c) ELTE bölcsész (aka bárgyú mosott agyú libsi)
Ennyi legóvatosabban fogalmazva is SÜLETLENSÉGET utoljára pár általános iskolástól olvastam.
"ezért te megint figyelmeztetsz hogy én tartsak be szabályokat ?
ne nevetess már."
Igen, a szabályokat be KELL tartani. Ez most az újdonság erejével hatott rád? Nevess!
"ti csak annyit láttok hogy valaki nem úgy csinálja mint ahogy te neked az tetszene."
Mármint ahogy nekünk, a rendőröknek, a KRESZ oktatónak meg vizsgáztatónak, a bírónak ... meg a szabályokat ismerő és szabályosan közlekedők 99%-ának.
Tudod, attól hogy senki sem ért meg, még nem vagy művész ... van egyszerűbb magyarázat is
"a sok szabály közt találtok egyet, de csak egyet, ami ott akkor pont valakire ráhúzható.
és el akarjátok dönteni ki a hibás."
A szabályok EGYÜTT érvényesek. Nincs az, hogy én most pl a piros lámpánál kötelező megállni szabályt nem tartom be, mert így tartja kedvem.
Persze sokan próbálkoznak a "bár tilos a jelzés a vasúti átjáróban, de én úgyis jobban tudom" módszerrel/szabályszegéssel is ... nos ezek nagyrészt azért Darwin díj esélyesként végzik az IC alatt ... szerencsénkre.
"szerintem a filozófia ugyanannyira része a közlekedésnek mint a fizika"
Igen, sokan megfilozofálják, hogy azzzzé teszem, mert én valaki vagyok ezek a pondrók meg senkik.
Amúgy meg kultúra:
1) használd a válasz gombot.
2) egy posztot írj egy válaszra, ne foodold össze a hülyeségeddel a kommenteket!
logikaibukfenc 2010.01.29. 14:51:03
hungária ugye a vidámparknál kezdődik, a pálma utcára nem lehet jobbra kanyarodni, mert egyirányú kifele,
négy sáv van, a külsőből egyenesen és jobbra lehet tovább haladni, nagy kék tábla jelzi,
nem azt hogy ott arra kell menni.
képzeld,mindig azt használom, ha m3-ról nem jönnek és ki tudok sorolni.
miért ? mert ha van is kanyarodó, szélen el lehet menni szépen nyugodtan , zavarás nélkül, emberi tempóban, mert ott keveseen vannak, vagy senki sincs. ( a teherek is általában a másodikba és a harmadikba állnak be)
így szoktam 15 perc alatt elérni angyalföldről az infoparkba.
és miért ne lehetne hetvennel (ötvennel) átmenni egy kereszteződésben akkor amikor te még csak egyesben indulsz?
felelőtlenség ?
figyelmetlenség ?
feltünésiviszketegség?
vagy csak optimális kihasználás.
logikaibukfenc 2010.01.29. 14:53:11
NÉZZ TÜKÖRBE
logikaibukfenc 2010.01.29. 15:01:28
csak azt nem tudod hogy működik, mert a kezed sem tudod kiemelni abból a bizonyos biliből.
sőt csak újabb mesékkel szórakoztatod magad.
nem talált egyik tipped sem.
miért is hallgatnék rád bármiben ?
hagyj békén
vagy gyere el te is , és ott válaszolj, ahogyan azt hősnek ajánlottam.
logikaibukfenc 2010.01.29. 15:12:01
nekünk : bele értve magamat is : akiket nem zavar, ha más előrébb jutott nálam kicsivel is.
logikaibukfenc 2010.01.29. 15:14:42
csak azt kell észrevenni hogy megtette azt a valmamit, amivel a te utadba került. szabályos e vagy sem, már nem fontos. meg tudta tenni.
MrZed001 2010.01.29. 15:32:45
Nem, tényleg nem érdekel a mondandód.
Rokkantakkal nem verekszem, trollokat meg nem etetek.
Na csá
Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2010.02.07. 22:57:11
Bárkiét. De nem mindenkiét. Maradjunk ennyiben! :-)