Kár, hogy Witaker nem terhes kismama (legalábbis gondolom), sokkal bulvárosabb lett volna a történet, ha nem tud elfutni az őrjöngő taxis elől és jól pépesre veri a teleszkópos vascsővel, ami igazából - mint ahogyan azt már néhány éve tudjuk - taktikai tükörtartó. Hogy visszakanyarodjak a témához, aki felismeri a leírtak alapján a taxist, az legyen oly kedves ezt emailben jelezni, mert szívesen írnék egy szívhez szóló levelet a cégének. Tulajdonképpen lehet, hogy enélkül is így fogok tenni, de jobb volna némi pontos infó, hogy ne lehessen elkenni az ügyet. Azt nem tudom, hogy szégyen-e a futás ilyenkor, de egészen biztosan hasznos.
Annyira felháborító dolog történt ma (tegnap - a szerk.) velem, gondoltam megírom. Mai napon du. 4 óra körül bandukoltam hazafelé munkából. Az Etele út északi oldalán a Kelenföldi pályaudvar felé a Bártfai utca túloldalára szerettem volna átkelni mikor is történt, hogy már lelépve a járdáról mentem volna át az út túloldalára mikor megjelent egy bézs vagy pezsgő színű kereklámpás Mercedes tele5taxi.
Lassítás nélkül jött felém. Intettem neki, de nem állt meg és ha nem lépek hátra, valószínűleg elüt. Dühömben tenyérrel ráütöttem a csomagtartóajtó tetejére ami mindenféle nehézség nélkül ment, annyira közel haladt el mellettem a gépjármű.
Ez az eset annyira megviselte taxisunkat, hogy üvöltve szállt ki az autóból, amit persze otthagyott az út közepén, akadályozva ezzel a többi autóst, de ez nem lep meg minket, nap mint nap megteszik a taxisok. Folytatva a történetet, az úr közeledik felém szidva felmenő lemenőimet és fennhangon üvölti, hogy nincs felfestve zebra és lámpa sincsen.
Aki ismeri a környéket tudja, mindenhol körbe panelok és kis utcák, talán még lakóövezet tábla is van kint és a Bártfai egy kis utca fekvőrendőrökkel teletűzdelve, a panelok és a park között halad. Az emberünk odaér hozzám és hangos üvöltözés közepette felszólít, hogy menjünk odébb a nagy nyilvánosság elől és "rendezzük le a vitánkat", miközben ökölbe szorított kezét felhúzza, mint egy bokszoló és látván szándékomat, nem akarok ebbe belemenni, elkezd előttem kalimpálni.
Egy alkalommal el is találja az arcom, de csak súrolja a keze és lehet sajnálatomra nem maradt nyoma sem, mert akkor most fel tudnám jelenteni. Eközben én folyamatosan hátrálok. Mikor eltalál, megunom a dolgot és folyamatos hátrálás közepette eltávolodom.
Gondolva, megunja az egészet továbbáll és folytathatom utamat hazafelé. Említett taxisunk látván, hogy a 150 cm-es testmagasságához tartozó lábhosszúsága és köpcös testalkata nem elegendő ahhoz, hogy tartsa a tempót, visszamegy autójához és elhajt.
Második felvonás:
Pár panellal odébb beér, kipattan a taxiból és most már egy teleszkópos vascsővel (vipera) kezében próbál sérelmének hangot adni. Pár 10 méteren keresztül még próbált követni de valószínűleg kifulladt (pedig én arccal felé háttal haladtam), mert abbahagyta a követésemet.
Az úrról még annyit elárulnék, hogy 40 körüli, fekete tüsi haja van és mindegyik fülében egy egy röhejesen nagy ezüst karika fülbevalót hord.
Hálás lennénk annak az embernek, aki esetleg információval tudna szolgálni az úrról. Utólag megkérdezném, hogy mennyiért vásárolta a jogosítványát. Vagy ilyesmit.
Riska 2010.03.20. 18:05:26
Az egész amúgy nem testi erőn múlik, hanem pszichológián. A taxis, mivel látta, hogy hátrálsz, egyből fölényben érezte magát. Ha nem hátrálsz, hanem egy helyben maradsz, esetleg te indulsz felé -tudom, b.sszameg ki az aki megindul egy üvöltöző állat felé, kell egy két nagy levegő-, akkor az esetek 99%-ában eláll a pofája. Nagyon nehéz, volt már, hogy konfliktusban én is inkább otthagytam az illetőt, de ha nem látja rajtad, hogy bármiféle félelem is lenne benned, sőt, ha képes vagy megindulni felé, mire odaérsz, a) abbahagyja a pattogást b) pattog tovább, de nem fog hozzádérni. Amúgy is célszerű nagyon belemászni a pofájába, mert akkor fizikailag nem tud erősen megütni, csak ha hátralép, akkor meg van időd felkészülni.
Riska 2010.03.20. 18:06:33
sfdrake 2010.03.20. 18:08:15
Ottopappa 2010.03.20. 18:10:11
''autónepper.'' 2010.03.20. 18:14:37
Riska 2010.03.20. 18:24:01
''autónepper.'' 2010.03.20. 18:26:21
misitcom 2010.03.20. 18:33:57
Azért van kimatricázva és a tetején tábla,hogy már messziről fellehessen ismerni kivel van dolgunk.Ha már egyszer bele nem ülnék,akkor már kívülről is jól elkerüljem.
Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.03.20. 18:55:29
2. ha sokat jár a korsó a kútra, akkor bizony előbb-utóbb eltörik -> aki a kocsikat csapkodja, annak néha benéz egy kis izgalom
tboykaa 2010.03.20. 19:04:27
" Ha elővetted az ütőd, használd is, ne csak lóbálgasd, mert különben egy beszari kislány vagy."
Közben azért ott volt a kezem a fejem előtt és felkészültem a futásra is. A csávó ezen annyira meglepődött, hogy visszaszállt a kocsiba és elhúzott. Sztem nem akarta használni, csak be akart fenyíteni...
tboykaa 2010.03.20. 19:05:43
"streetfighter" 2010.03.20. 19:16:26
Miért, hány füle volt annak a bunlónak?
Aki türelmetlen és autókat csapkod az ne csodálkozzon, ha egyszer az arcát is megcsapkodják!
thinker_ 2010.03.20. 19:17:22
Riska 2010.03.20. 19:29:37
2010.03.20. 19:35:11
Ja, birkozoszonyeged aludtam...
jaafar 2010.03.20. 19:48:47
2. Hogy jössz ahoz, hogy más tulajdonát ütögesd, vagy kárt okozz benne? Ezek után ne csodálkozz, ha meglékelik a fejed. Kár, hogy nem sikerült a taxisnak, mert akkor legközelebb talán nem csinálnál ilyeneket.
mizrolist 2010.03.20. 19:52:08
Egyébként ez a taxis nem a Gyulabá volt? :D
bikila 2010.03.20. 19:53:54
HA a lakóövezet tábla ki volt téve, akkor - idézve a kreszből:
(2) A lakó-pihenő övezetben járművel legfeljebb 20 km/óra sebességgel szabad közlekedni.
(3) A lakó-pihenő övezetben a vezetőnek fokozottan ügyelnie kell a gyalogosok (különösen a gyermekek) és a kerékpárosok biztonságára. Ha az úton járda nincs,
a) a gyalogosok az utat teljes szélességében használhatják, a járművek forgalmát azonban szükségtelenül nem akadályozhatják....
Vagyis a taxis nem igazán cselekedett helyesen...
Amúgy sosem mentél át még úgy, hogy nem volt gyalogátkelőhely?
Pl. a nagykörútról nyíló mellékutcáknál sincs feltétlenül gyalogátkelőhely/lámpa stb... és ha a krt.-ról lekanyarodik egy jármű akkor bizony a gyalogosnak van elsőbbsége. (Ezt amúgy viszonylag kevesen tudják tapasztalatom szerint - vagy csak szarnak rá...)
Persze, ha átmegy egy egyenesen haladó jármű előtt valahol úton akkor a gyalogos van elsőbbségadásra kötelezve.
nemegészenúgyvan 2010.03.20. 20:00:14
Ha esetleg velem futsz össze egy ilyen, vagy ehhez hasonló affér esetén, akkor letépem a kipufogódat,aztán feltolom a seggedbe, akkor aztán a sebészprofesszorokra költheted a sok idődet meg pénzedet.
sosem 2010.03.20. 20:08:25
jaafar 2010.03.20. 20:13:20
Én nagyon szivesen összefutok veled. :-) Ha igazad van, mert zebra van, vagy egyéb, én elnézést kérek. El szoktam ismerni, ha hibázom. De ha csak úgy átsétálsz előttem, én kivasallak. Akármekkora is vagy. Nem hiszem hogy a medence csontoddal fogod megállítani a 2 tonnát.
dagger 2010.03.20. 20:17:28
Azt mikor odaért hozzám, pár ütése elől elhajltam, majd két-három közepest bevittem az arcára (hobbi szinten űzöm az ökölvívást, az első versenyen kifeküdnék mint a sz@r, de szertem csinálni nagyon)
Látnotok kellett volna a meglepett pofát...ugyanis nem egy bokszoló alkat vagyok..
Aztán elhátrált és már csak a duma maradt neki, aztán az sem, és elhúzta a csíkot.
zootyo 2010.03.20. 20:19:38
Szilizoli 2010.03.20. 20:29:22
2010.03.20. 20:36:00
2010.03.20. 20:38:41
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.03.20. 20:46:29
nem jó helyen mentél át, azt még neked állt feljebb! a mesében lényegtelen, hogy taxi volt, vagy egy bútorszállító, csak most így kiélhetted "kihaénnem" hozzá állásodat és elmesélhetted, hogy zsigerből utálod a taxisokat, mégse neked ad igazat a többség, vajon miért!?
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.20. 20:47:22
Eleinte gondolkoztam, hogy melyik a szánalmasabb, de aztán rájöttem:
Mindig a posztíró a hülye.
Kár, hogy nem verték be egymás száját!
Akkor egy taxissal és egy gyalesszal kevesebb lenne. Igazi win-win szitu.
ui. Mozgó autóhoz hozzáérni ROSSZ! Elnéz valamit a hülye, beleakad a spojlerbe a keze és leszakad.
Valamelyik.
4runner4ever · http://drotvizsla.wordpress.com 2010.03.20. 20:49:27
Ugyhogy, kedves Witaker, magadnak kerested a bajt a csapkodással. Nem éri meg. Vagy ha szerinted megéri, akkor harcolj, ne pucolj el.
Aztán mások arról írnak majd ide, hogy láttak az úttest közepén összeverekedni egy gyalogost, meg egy felbőszült taxist.
Puch Cavette 2010.03.20. 20:53:32
Agyalap 2010.03.20. 21:00:40
A Bártfai utca azon a részén az egyik oldalon végig park van, sportpályák, játszóterek. Innen gyerekek tévedhetnek le az úttestre. Nem véletlen, hogy 3 fekvő rendőr is van a szakaszon. Ott szerintem taxis se keménykedjen meg rohangáljon. Ha bárki lelép, én el szoktam engedni.
Vateraman 2010.03.20. 21:00:46
megint 2010.03.20. 21:08:06
böme 2010.03.20. 21:12:22
kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2010.03.20. 21:16:25
Biztos lecserélte a Golfot!
Manyizga (törölt) 2010.03.20. 21:21:55
Nem magyarázza ki a taxis, ha ennél többet nem mondasz. ;)
Csúfy 2010.03.20. 21:25:41
hipokrita 2010.03.20. 21:25:55
Tanuljunk meg már együtt élni!
mizrolist 2010.03.20. 21:37:29
Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2010.03.20. 21:39:29
a) lakott területen levő főútvonalon az útkereszteződésnél (a járda meghosszabbított vonalában), valamint a menetrend szerint közlekedő jármű megállóhelyén levő járdasziget és az ahhoz közelebb eső járda között (a járdasziget teljes hosszában),
b) egyéb helyen bárhol, a legrövidebb áthaladást biztosító irányban mehet át.
nemnagyember 2010.03.20. 21:52:57
cambridge.on 2010.03.20. 22:02:42
Se egy zebra, se egy lámpa, ráadásul csapkodod a taxit,mit vártál?
Azért kíváncsi lennék, a taxi társaság milyen díjat adományoz a taxisok hírnevét öregbítő alkalmazottjának?
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.20. 22:18:24
indapass90210 2010.03.20. 22:19:27
Nem lett volna egyszerűbb megvárni, míg elhalad? Kopik a fékbetét, fogy az üzemanyag, telefüstöli a lakótelepet a dízel merci, mert a hüje gyalog nem tud várni 5 másodpercet.
Reggie 2010.03.20. 22:21:14
dr kíváncsivagyok 2010.03.20. 22:23:09
Mélységesen egyetértek ! Azzal, hogy a taxis bunkó volt, még nem kell ugyanolyan bunkó módon reagálni ! Honnal a fenéből tudhatta, hogy nem valami kemény dologgal ütöttél a kocsijára ?! Másik : Pedig intettél is neki - a magam részéről gyűlölöm az erőszakos gyalogost , aki mivel nem tud 5 - 10 másodpercet sem várni az áthaladással , csak lelép és már emeli a kiskezét hogy most mindenki álljon meg akár satufékkel is, mert Ő át AKAR haladni mindenáron ! Én is jártam így : öreg bácsi sétál át az úton . Már átért a felezővonalon ,amikor elkezdtem gyorsítani . Az öreg VISSZAFORDUL ahelyett hogy tovább menne ,és a botjával nagyot üt a kocsim csomagtartójára ! A lemez behorpadt ! Majdnem megruháztam ! Azért hallanám a taxis véleményét is, hogyan történt, meg tudott volna -e állni ? stb. Volt -e zebra ? Mennyire volt neki és a gyalognak sürgős ? Ez a kézfelemeléses dolog nem szimpi, inkább bunkó módon szoktam ilyenekkel találkozni ! Emeli a kezét, de már lép is le , satufékkel megáll 3 - 4 autó , Ő kényelmesen átsétál EGYEDÜL . Mert nem tudott 10 - 15 mp - et várni !
Még egy : jobboldalról 5-6 gyalogos elindul falkában. Természetesen megállunk mindkét sávban . Alig hogy átérnének , balról elindul 2 - 3 ember , mikor már Ők is kezdik átlépni a felezővonalat ismét jobbról egy jómadár kezdene lelépni ! Na ezt már nem ! Hogy a gyalogos nem képes pár mp - et várni , azt nem tudom elhinni . Általában udvarias vagyok a gyalogosokkal , de némelyik olymértékben pofátlan , ami már bosszantó !
indapass90210 2010.03.20. 22:25:09
Bottal jár ő, csak valószínűleg kicsivel, és az ebből fakadó sikertelenség miatti feszültséget más autóján vezeti le.
Káposztakukac 2010.03.20. 22:30:15
Serenicc 2010.03.20. 22:31:06
indapass90210 2010.03.20. 22:34:18
"Az autóból kiabálva tegeztek is. Ezt a munkahelyemen nem mernétek megtenni."
Mondjad hol dolgozol, hétfőn odamegyek, letegezlek, hogy ne az a megszokott hét kezdet legyen!
Reggie 2010.03.20. 22:34:47
Ekkor azt hittem, hogy rendor vagy.
"Fura az ember, de nekem eszembe nem jut autóból ordítozni, verekedni. "
Megzavarodtam. Akkor megsem rendor vagy?:)
Eskuszom kivancsi lettem a munkahelyedre.
dr kíváncsivagyok 2010.03.20. 22:35:28
Féktávon belül is elsőbbsége van ? (Legalább boldogan nyúlik ki !)
Asszem nem volt elütés, csak ráütés (a kocsira !)
balazsman 2010.03.20. 22:43:59
mi kárt tehet egy frusztrált gyalogos ütése a flancos autójukban? (kivéve, ha pechjükre nem egy IronMan-t fognak ki)
és miért nem lehet -szabályozásoktól, tábláktól, felfestésektől, stb függetlenül- kicsit megértőbb lenni a közlekedésben? A gyalogos úgyis lassabban fog odaérni, bárhova megy is, az autós meg legalább kényelemben van, szól a rádió, megy a fűtés/légkondi.
szörnyű, hogy a közlekedés manapság egyet jelent azzal, hogy az emberek egymáson vezetik le komplexusaikat, és gyűlölnek mindekit, legyen az bringás, motoros, autós, kamionos, gyalogos...
dr kíváncsivagyok 2010.03.20. 22:45:06
Akkor Te egy gyalogos szívű autós vagy ?!
Ha hiszed ,ha nem, autós létemre szoktam gyalog is járni és AUTÓS FEJJEL közlekedek úgy is ! Tehát ha át akarok menni és látom hogy 2 -3 autó múlva üres a pálya, akkor nem integetek mint állat , hogy márpedig álljanak meg mert nekem elsőbbségem van, de még csak le sem lépek eléjük, ezzel demonstrálva előjogomat az átkelésre ! Másik : tisztában vagyok azzal ,hogy nem egyenlő energia (benzin , gázolaj , tojásrántotta ) kell egy autó és egy gyalogos elindulásához akkor is ha gyalog vagyok !
Chipi333 2010.03.20. 22:46:37
Közben persze ha olyan helyen csinálta ahol nem kéne akkor nyilvánvalóan ketté kell dudálni barmot és elküldeni melegebb éghajlatra. Engem se tud jobban felidegesíteni semmi az úttesten andalgó gyengeelméjűeknél. Viszont nem próbálom meg kivasalni őket...
Mindkét félnek jár a péklapát...
R_Gábor 2010.03.20. 22:47:38
"Etele út északi oldalán a Kelenföldi pályaudvar felé a Bártfai utca túloldalára"
Vagyis az Etele úton gyalogolt a Kelenföldi pu. felé, és éppen a Bártfain kelt volna át. Vagyis szabályosan át akart kelni az úton, az a járda meghosszabbítása.
"már lelépve a járdáról mentem volna át az út túloldalára mikor megjelent egy bézs vagy pezsgő színű kereklámpás Mercedes tele5taxi."
Ha feltételezzük, hogy igazat ír, akkor már az úttesten volt, amikor megjelent a taxi. Ez történhetett pl. úgy, hogy a Vahot utcáról kanyarodott ki a taxis jó nagy lendülettel.
Úgyhogy érdemes előbb figyelmesen olvasni, és csak aztán fikázni. Szerintem inkább a taxis volt szabálytalan. Lehet, hogy nem szerencsés ütögetni, de a taxis akkor is genyó volt.
Ja, bocs, most jut csak eszembe, hogy a posztoló a hülye... :)
R_Gábor 2010.03.20. 22:49:05
dr kíváncsivagyok 2010.03.20. 22:49:29
Mit kárt tehet benne ? Ha lepattan az alapozóig a festék, tudod mennyiért fújják a csomagtartót ? 50 - 60 rúpó !!!
Szerinted 4 - 5 másodperctől többet kellett várnia a gyalognak a taxi miatt ?
2010.03.20. 22:50:33
"Amúgy is célszerű nagyon belemászni a pofájába, mert akkor fizikailag nem tud erősen megütni, csak ha hátralép, akkor meg van időd felkészülni."
Alsó horog, felütés felsőtestre, könyökütés, térdrúgás? :)) Arról nem is beszélve, hogy szétfejelheti az arcod, vagy plekniből hasba szúrhat, és ezeket szinte esélyed sincs védeni kis távolságról. Szóval én nem javasolnám ezt a stratégiát.
dr kíváncsivagyok 2010.03.20. 22:53:04
A taxist Én sem mentettem föl , de féktávról beszél a gyalog ? Nem , csak a saját baját nyomja . Meg integet !
Reggie 2010.03.20. 22:53:45
Mellesleg az ut szelen a gyalogosnak kb 2 mp-t kell varnia. Az autosnak meg vagy 6ot. Raadasul ettol no a fogyasztas, ami penzbe kerul, no a varos legszennyezettsege. Mivel a gyalogos lassan er oda barhova, ezert ez a 2 mp neki semmit sem szamit. Ennek tudataban a te erveid szerint meg a zebranal is lehetne elozekeny a gyalogos.
A legszomorubb az, ha valaki az alapveto szabalyokat nem ismeri es meg a pofaja is nagy hozza. (Pl. a postban szereplo gyalog(os))
balazsman 2010.03.20. 22:55:34
nem a várakozáson van a hangsúly, hanem hogy ne teperjen az, akinek nagyobb/erősebb a járműve, csak azért, hogy vélt felsőbbrendűséget bizonyítson
vonatkozik ez a teherautó vs autó, autó vs motor/bringa és más párosításokra
balazsman 2010.03.20. 22:58:13
ha valakinek a fogyasztás vagy a légszennyezés a gondja, akkor ne üljön autóba, a probléma eleve itt kezdődik
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.20. 22:59:05
Beleakad a keze az antennába/spojlerba/kilincsbe/kulcslyukba/illesztésbe és minden csupa vér lesz.
Az autót nem ütögetjük. Akkor sem, ha azzal a gyalesz szerint szabálytalanul közlekedik a sofőrje, mert ha sérül az autó, akkor az vandalizmus, ha meg sérül a gyalesz, akkor meg baj van.
dr kíváncsivagyok 2010.03.20. 23:02:12
És ha gyémántgyűrű van rajta ? :)
Mint írtam, nekem már bottal horpasztották be , de hallottam bevásárlószatyorról is . Másik: és ha beleakad az antennába, felső spoilerbe ??
Fordítsuk meg : gyalogos nem ad elsőbbséget . Kihúzhatok egy szálat a kötött pulóveréből ? Vagy összeborzolhatom a haját ?
Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.03.20. 23:04:20
Itt van, ne:
local.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=hu&geocode=&q=XII+Budapest,+Etele+%C3%BAt+-+B%C3%A1rtfai+utca&sll=47.498406,19.040758&sspn=0.523283,1.234589&ie=UTF8&hq=XII+Budapest,+Etele+%C3%BAt+-+B%C3%A1rtfai+utca&hnear=&ll=47.464379,19.028473&spn=0.001023,0.002411&t=h&z=19
dr kíváncsivagyok 2010.03.20. 23:05:39
Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.03.20. 23:13:10
Én, amikor gyalogló vagyok, akkor szétnézek jobbra, balra, és ha nincs nekem zöldlámpám, de közel van autó, akkor - zebra esetén is! - megvárom, hogy elmenjen, és majd utána szedem én a lábaimat, mert lehet, hogy kezdő sofőr (nem tudja melyik a fék, és melyik a gázpedál, összetéveszti őket!), lehet, hogy épp mobiltelózik, vagy mp3-asokat hallgat, vagy piszkálja a klímát, a navigációt, vagy rövidlátó, és leesett a szemcsije, vagy a felesége benyúlt a zsebébe, vagy szívinfarkasa lett... Hadd ne soroljam.
Worst case szcenárió!
Amúgy, működik. :-)
Bambano 2010.03.20. 23:14:02
Dr. Tom 2010.03.20. 23:41:36
Legközelebb egy jól irányzott tökönrúgás, majd amíg a földön agonizál drága taxisunk, beülsz a kocsijába és egy tereptárgy segítségével kipróbálod, működik-e a légzsák.
Kiszállsz, elégedetten csettintesz, hogy ez azért mégiscsak egy Mercedes, majd mint ha misem történt volna, mész tovább a dolgodra.
Dr. Tom 2010.03.20. 23:44:15
Legközelebb padlógáz, majd gyalogos levakar!
B.GY. 2010.03.21. 00:25:48
Bougheau Tschichka 2010.03.21. 00:39:07
Nem egyszerűbb lenne leírni, hogy gyáván elfutottál ? :D
Egyébként is mi a francnak csapkodod a Merci csomagtartóját? Egyáltalán, körül néztél előtte, vagy megszokásból léptél?
Nagy szerencséd, hogy bézs volt és nem fekete. Mert abból 5-6 kátrányos helyzetű kiugrik, neked most pár ujjperccel kevesebb lenne
min 2010.03.21. 01:01:35
Szóval egy kicsit vissza kell venni a tempóból is meg az arcokból is.
Én a zebránál minden gyalogot átengedek hagy üsse meg a guta a mögöttem lévőt, hogy 5sec-t várnia kell.
ebedli 2010.03.21. 01:08:12
Basszus, ez a taxis egy seggfej volt, remélem hogy SilentSound tényleg megírja a levelet, és kiteszik a tele5-től. Ha rajtam múlna, a kocsiját is megrongálnám, hadd kapjon agyvérzést a barma.
Asakura Hao 2010.03.21. 01:10:42
jelentéktelen alak 2010.03.21. 01:38:09
mit számít, hogy van ott zebra, vagy nincs ott zebra??? Úton lévő ember felé nem gyorsítunk! Úton lévő embert nem ütünk el és nem azért, mert félre tud ugrani!
Az autós pont annyira siet, mint a gyalogos. Az autós is tud várni egy fél másodpercet és a gyalogos is a másik miatt. Aki nem, az meg ne közlekedjen, mert mentálisan alkalmatlan rá!
Szerintem egy autópályán aki gyalogol (pl sérült autótól a segélykérő telefonig) az húzza meg magát, ha autót lát, mert az autópálya az autók pályája.
Lakott területen, meg az autós húzza meg magát, mert ott laknak az emberek és nem száguldoznak. Ilyen helyen a gyalogos és autós egyenrangú, de az illem miatt a gyalogos kell élvezze az előnyt.
kutas józsi 2010.03.21. 01:42:37
jelentéktelen alak 2010.03.21. 01:46:38
Sajnos Veled teljesen egyet kell értsek. :-(
mindenki, mindenkit gyűlöl. Ez Magyarisztán
easy mango 2010.03.21. 01:51:42
Miért jó a taxisnak (vagy neked), hogy csakazértis elüsse, akár van elsőbbsége, akár nincs? A taxi orrán, szélvédőjén, kitudja mimáson összejön egy párszázezres javítás, néhány óra helyszínelés, kis bíróság stb. A gyalogos jóesetben megússza egy kórházzal, vagy tolószékkel, rosszabb esetben meghal. Optimális, nem? A KRESZ különös figyelmet fordít, és kötelez arra, hogy a baleseteket megelőzd, elkerüld, kivédd, illetve nem félemlíthetsz meg senkit aki a forgalomban részt vesz, főleg nem egy gyalogost, még akkor sem ha hülye. Ebben az esetben két normális(kooperatívan) résztvevő közlekedő fél így tesz: a taxis lassít, hogy ne üsse el, a gyalogos ha tud, felgyorsít, hogy ne üssék el. Én biztos nem csapnám el, és nem is fenyegetném. Persze csapkodni sem illik, de így nem is lett volna miért. Nem? Azért kíváncsi lennék, hogy a taxis ugyanilyen erősen követelte volna a jogát a serény haladásra, ha a kérdéses kereszteződésből a kusásiveco pöcög elé... Ezentúl, a taxis ne bíráskodjon rögtön, viperával, (és a gyalogos sem a tenyerével) mert ez nem a vadnyugat. Ha baja van hívjon rendőrt, de leginkább tojni az egészre, mit kell feszengeni mindig?
Lacaca 2010.03.21. 02:52:23
Reggie 2010.03.21. 03:37:41
Reggie 2010.03.21. 03:43:13
Ez egy nagyon beteg es karos gondolkodas. Azert van kresz, hogy az huzza meg a hatarvonalakat. Emiatt a hulyeseg miatt amit irtal gondoljak ugy egyes idiota emberek, hogy jaj az autonak illene megallni, lelepnek ele aztan kesz a baleset. A biztonsagos kozlekedes erdekeben egyseges es egyertelmu szabalyokat kell alkalmazni, es ez nem az illem, hanem a KRESZ!!!
Megdobbent 2010.03.21. 05:01:35
dshk 2010.03.21. 06:08:06
scsaba1 2010.03.21. 06:24:19
Persze ettől még a taxisok férgek. Vasalt bakanccsal rúgnám mind.
robitcar 2010.03.21. 06:41:05
azért a "szenvedő" fél vehette volna a fáradtságot, hogy megnézze, valóban kint van-e a lakóövezet tábla...
Nem minden taxis bunkó és nem minden gyalogos normális. Tudok olyan ebről, amelyik körülnéz, ha át akar kelni az úton
cambridge.on 2010.03.21. 06:55:26
Én éppen azt írtam: a parasztot nem lehet leütni.Nem éri meg, csak bajjal jár. Nem azért, met királynőnek képzeli magát a sötét gyalog.Nem fekete csak sötét.
Ami a sakk tudásomat illeti,dicsekvés nélkül kijelenthetem, nem én vagyok Karpov, vagy Fisher.
Láttam már autót belülról, szóval tudom, hogy a jobb láb előtt van egy pedál amit fékpedálnak hívnak.Amikor gyalogolok fel vagyok rá készülve, ha nekem van elsőbbségem, akkor az autós használni is fogja.Néha kényszerítem a használatára,de nem indokolatlanul.
A gond a kétballábas vezetőkkel van,nekik gondot okoz a jobb oldali pedál meghatározás.
Puszta kézzel akkor sem csapkodjuk az autót, ha ilyen kétballábas vezetővel hoz össze a sors.
Ajánlott hordozni féltéglát(nehéz megmagyarázni miért van nálad,hacsak nem építkezel éppen), egy régi öntöttvas palacsintasütőt, de legjobb a kemény kötésű Révai nagy lexikon egy kötete (legalább addig sem porosodik a polcon).
A vipera illegális,a lexikon legális.
Mivel 1.5-2 kg ezzel bele lehet verni a soför fejébe egy kis tudást!
Átvitt értelemben és szószerint egyaránt.
Természetesen ezekkel a tárgyakkal sem a csomagtartót kell ütögetni, hanem a fényszórót, szélvédőt.A taxis (jelen esetben)a rendőrnek sem tudott volna mást mondani: olyan sebességgel és olyan közel ment a gyalogoshoz,hogy az annál lévó tárgy betörte a fényszórót.
fehéregér 2010.03.21. 06:57:16
Falusi_metálos 2010.03.21. 07:38:07
Amúgy 50 körüli :))
Lacaca 2010.03.21. 07:55:49
A beteg gondolkodás annál ismerhető fel, aki szerint a taxis korrektül járt el. És nem az emberkedésre gondolok, hanem az autóban tanúsított magatartásért.
Karcsi75 2010.03.21. 07:57:21
sga 2010.03.21. 07:57:37
2. Nem csapkodjuk mások autóját
3. Ha nincs zebra, akkor az autónak van elsőbbsége. Még akkor is, hogy panelek vannak körbe-körbe
4. Autósként ha látom, hogy hülye a gyalogos és szaladgál összevissza az úton, akkor sem ütöm el direkt oktató céllal, ha nincs zebra
Két hülye ha találkozik...
Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.03.21. 08:09:06
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2010.03.21. 08:21:06
jacint.blog.hu/2010/02/26/a_bunko_taxis
ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2010.03.21. 08:21:19
vénkujon 2010.03.21. 08:21:35
proton1701 2010.03.21. 08:22:43
Sayeed 2010.03.21. 08:44:01
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.21. 08:54:00
georg 48 2010.03.21. 09:06:33
stars7726 2010.03.21. 09:17:19
rendszám,fénykép,szemtanuk?egyébként meg ha kiszáll,már ütni kell,nincs mese.
stars7726 2010.03.21. 09:25:30
(2) bek. Azt a helyet, ahol az (1) bekezdés értelmében a gyalogosnak elsőbbsége van, járművel csak fokozott óvatossággal és mérsékelt sebességgel szabad megközelíteni, úgy hogy a vezető elsőbbségadási kötelezettségének - szükséghez képest megállással is - eleget tudjon tenni, és e kötelezettségének teljesítése tekintetében a gyalogosokat a jármű sebességével ne tévessze meg.
(3) bek. A kijelölt gyalogos -átkelőhely előtt megálló vagy forgalmi okból álló jármű mellett meg kell állni, és továbbhaladni akkor szabad, ha a vezető meggyőződött arról, hogy azt a gyalogosok elsőbbségének a megsértése nélkül megteheti.
(4) bek A vezetőnek fokozottan ügyelni kell az úttesten
a) Villamos-megállóhelynél lévő járdasziget és az ahhoz közelebb eső járda között áthaladó gyalogosok, továbbá
b) egyedül vagy csoportosan haladó (áthaladó) gyermekek, illetőleg koruk testi fogyatékosságuk vagy más ok miatt saját biztonságukra ügyelni felismerhetően nem képes személyek biztonságának megóvására.
Lacaca 2010.03.21. 09:36:56
JeeDay · http://etelkep.blog.hu 2010.03.21. 09:40:33
Ha nincsen kijelölt gyalogátkelőhely, akkor az autónak van elsőbbsége, nem a gyalogosnak! Azért mert volt már néhány autós aki átengedett, nem azt jelenti, hogy mindenki át fog. Miután majdnem elüttetted magad, még rá is versz az autóra? Ezt meg hogy? Nem védem a taxisokat, de azon ne lepődj meg, hogy valaki kiszáll és összekócolja a fogsorodat, ha ütögeted az autóját. Ehhez nem kell taxisnak lenni.
téva 2010.03.21. 09:44:50
Én most mégis inkább egy viccessel oldanám vasárnap délelőtt a hangulatot.
Késő este a Völgy utcából Pasarét felé igyekeztem rendelt taxival.
Aki ismeri a környéket,- egy taxisnak ez A SZAKMÁJA- tudja,hogy a Vadaskerti útnál nem lehet a Völgy utcából egyenesen továbbmenni.
Taxisom nem tudta,így VW Passatjával ráhajtott a 61.villamos "útjára",a sínre.És fennakadt.
Letolt (?!)engem,az utast ,miért nem szóltam?
(sic).Meg kellett várni a 61.villamost,hogy a férfi utasok letolják a sínról a taxit.
Egész úton káromkodott és a végén az addigra már duplájára nőtt taxiszámlát akarta velem kifizettetni.Nem sikerült.És azóta nem ülök dobókockás taxiba,hátha nincs egyedül ezzel a jó helyismereti tudományával.
A villamosról leszálló segítőkész férfiaknak ezuton is köszönöm és majd meghaltunk a röhögéstől éjjel 11-kor.
toi 2010.03.21. 09:50:22
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.03.21. 10:05:49
Magyarán fel sem fogta, hogy a piros lámpák majdnem kivilágították a szemét. Tök jó.
whale 2010.03.21. 10:07:36
Dehonnem! Ez bizony a Sikonya Gyula volt! 150 cm testmagasság? Vascső a kézben? Egyértelmű!
Úgy látszik feltört az öreg, a lepukkant Golfot németből okosított, lepukkant taxis mergára cserélte és most abban tolítja a tematikát és osztja az eszet...:DDD
atila68 (törölt) 2010.03.21. 10:08:43
Ennek ellenére:
A taxisokkal szemben táplált általános előítéletek (mint az előítéletek általában) igen hasznosak ha az ilyen szituációk elkerüléséről van szó.
Ha mégis te vagy az erősebb öt percen belül az összes Tele5 taxis téged fog keresni a környéken, és esélyed mint Rajk Lászlónak a tárgyaláson, sőt sanszos, hogy még a rendőrök sem te szavaidnak adnak majd hitelt a későbbiekben. (látlelet ide vagy oda)
Te kedves posztoló puhatestű vagy, és ha elüt egy két tonnás fémszekrény bizony a szervezeted ugyanúgy feladja ha igazad van ha nem.
Neked Lemming díj, a taxis meg szarjon sünt farfekvéssel.
A Tele5 vezetősége megérdemelne egy próbálkozást, volt már itt másnak futárszolgálatossal afférja ami fegyelmivel ért véget vagy mi.
2010.03.21. 10:09:49
„teljesen mindegy, a gyalogosnak elsőbbsége van, ha már az útra lépett...”
pacipimplit!
A gyalognak akkor van elsőbbsége, ha zebrán megy át, vagy olyan úton, ahová az autó kanyarodik.
atila68 (törölt) 2010.03.21. 10:12:45
atila68 (törölt) 2010.03.21. 10:13:36
Roberto1 2010.03.21. 10:15:57
Sajnos ebből a szakmából ez lett. Amíg régen kiváltság volt sofőrnek lenni, szép fizetés és megbecsülés, ma már a 90% lelkiismeret nélküli hiéna vagy csak sima drogfutár. Ugye senki nem gondolja komolyan, hogy a Nyugatinál álló fekete 20millás mercit fent tudja tartani becsületes taxizásból a kopasz barma? :-) Na, akkor ezektől mit vársz? És ha már kiszállt és 150 centi, ugyan csavard már ki a kezéből a műpéniszét és azzal verd a debil fejét... :-)
atila68 (törölt) 2010.03.21. 10:25:19
(Marketing ügyek)
sipeki.jozsef@budakft.hu 555-5569
Pócsi Sándor Műszaki igazgató
pocsi.sandor@budakft.hu 555-5565
Horváth Krisztián Vezető Fuvarszervező
horvath.krisztian@budakft.hu 555-5566
Pócsi Dorottya Ügyfélszolgálat és irodavezető
pocsi.dorottya@budakft.hu 555-5567
Orbán Diktor (törölt) 2010.03.21. 10:26:25
A gyerekek ne "tévedjenek" le az úttestre. Engem már egész kicsi koromban arra oktattak, hogy az utca nem játszótér. Én elsőre megtanultam, a többi gyerek is (volt akinél hatásos volt az apjától kapott néhány saller). Érdekes, hogy eddig soha nem vasaltak ki. A mai hülye gyerekek már nem ilyenek: ezeket már eleve hülye szülők nevelik, akik gyerekként nem kaptak megfelelő oktatást.
Ja, hogy felügyelet nélküli gyereket kivasal az autó? Nem nagy kunszt, már tudok olyan magyar szülőkről, akik kutyával zabáltatták meg a gyereküket... Hát nem lehet eléggé óvni szegény házi kedvenceket...
atila68 (törölt) 2010.03.21. 10:38:03
www.tele5taxi.hu/belso/
Orbán Diktor (törölt) 2010.03.21. 10:41:14
"(3) bek. A kijelölt gyalogos -átkelőhely előtt megálló vagy forgalmi okból álló jármű mellett meg kell állni, és továbbhaladni akkor szabad, ha a vezető meggyőződött arról, hogy azt a gyalogosok elsőbbségének a megsértése nélkül megteheti."
Ezt a szabályt 10 autós közül 9 nem ismeri. Aki nem hisz nekem, menjen a Budafoki útra, a Hőerőmű környékére. Ott annyit tudnának kaszálni a rendőrök, hogy plusszal zárna a költségvetés. Arrafelé nincs értéke a gyalogos életnek...
Volt itt a kommentelők között valami zebra akciós kötsög: odatolhatná egyszer a képét (ha még ki is vasalnák közben, az dupla nyereség lenne).
:-)
KCB 2010.03.21. 10:57:41
KCB 2010.03.21. 10:58:26
dzsekwolf 2010.03.21. 10:58:54
ez a drámai igazság sajnos. lassan bárhova megy az ember, bármilyen szituban csak az indulat , az irigység és fenyegetés...
min 2010.03.21. 11:08:40
Akik szerint a ráütés egy autó hátuljára ami az egyik legerősebb része a kaszninak ekkora kárt tud okozni ahogy egyesek előadják az ballagjon el a gyógyszertárba saját magának isvalami dilibogyóért meg az autójának is kenőcsért ahogy a kisgyerek kenegette a reklámban az kocsit.
Tényleg igaz a felmérés nem kell orvosilag hülyinek lenni ahhoz, hogy akár embert öljünk mert ahogy olvasom itt sok hozzászólóban genetikailag kódolva van ez a tulajdonság.
2010.03.21. 11:12:13
2010.03.21. 11:19:53
ne:
27§ (7) A kijelölt gyalogosátkelőhelyen áthaladó gyalogosnak a járművekkel szemben elsőbbsége van. Ugyancsak elsőbbsége van - kijelölt gyalogosátkelőhely hiányában is - az útkereszteződésnél áthaladó gyalogosnak azokkal a járművekkel szemben, amelyek arra az útra kanyarodnak be, amelyen a gyalogos áthalad.
Lacaca 2010.03.21. 11:28:02
Akik a taxis mellé álltak, úgy gondolják, hogy nem fogják megbüntetni a sofőrt? Érdekes lenne
Parajpuding 2010.03.21. 11:30:10
2. A taxitársaságnak be kellet volna jelenteni (legelőször és azonnal!), és ha korrektek, elzavarják ezt a különösen gennyes példányt. A rendőrt csak utána, mert ameddig a fakabátok kiérnek, valószínüleg a mosléktaxis először a társait hívja, akik ugyebár éppolyan primitívek, mint ő.
3. Közbiztonságra veszélyes eszköz birtoklásáért, plusz garázdaságért eljárást kellett volna indítani a csótánnyal szemben.
4. Ez csak a bátrabbaknak javasolt, egy jogos védelemből leadott térdkalácstörő rúgás helyretette volna a patkányt hosszú időre.
Bimbo_ 2010.03.21. 11:30:27
közlekedő edény 2010.03.21. 11:41:44
Semmi értelme az ilyen blogoknak, ill van: délutáni pöcshozugatás.
kalman.kalman (törölt) 2010.03.21. 11:50:19
Sokkal találkoztam, mert egy időben gyakran igénybe vettem a szolgáltatásukat, mind agresszív, hazug, lehúzó, a saját anyjukat eladták volna és ráadásul ápolatlanok. Nem csak az ún. mezitlábas taxisok, hanem a cégnél dolgozók is, akármennyire is szeretik magukat megkülönböztetni!
Számomra a BKV ellenőröknél is lejjebb állnak az evolúcióban. Bizonyították.
kalman.kalman (törölt) 2010.03.21. 11:54:44
Ki kell rúgatni az ilyen embereket az állásukból, de lehet, hogy még abból se tanulnak, annyira primitívek.
Kicsi79 2010.03.21. 11:55:54
R069 2010.03.21. 12:03:33
Érdekes elolvasni a hozzászólásokat,szögezzük le teljesen mindegy,hogy taxi volt vagy nem.Jelen esetünkben azért nem mindegy,mert egy taxist sokkal könnyebb szídni,mindenkinek van egy taxistörténete ami általában negatív.Szerintetek nekünk,hány utastörténetünk van?Amikor részegen kitámolyogsz valamelyik szórakozóhelyről,akkor jó hogy vagyunk igaz?Természetesen én is elítélem a kolléga viselkedését,de nem tudhatjuk az egész kerek történetet.Viszont a csapkodás sem egy kulturált viselkedés szerintem.Most lehet engem is fikázni.
Kicsi79 2010.03.21. 12:10:04
Lakó-pihenő övezet. Mond ez neked valamit? Vagy ott is csak száguldozol, mint egy őrült?
A taxis (99%-ban az összes) megérdemelne egy kiadós verést. Akkora bunkók, hogy az már fáj. És játsszák a kemény legényt. Az elmúlt 2 hónapban kétszer szorított le taxis:
1.: záróvonalon, forgalom elől elzárt területen keresztül áttuszkolt a szembejövő oldalra
2.: balra kanyarodósávból egyenesen haladva járdára, majdnem az árokba.
Az elsőről videó készült, és tanúm van, a másodikról tanúm van.
Ja, és mindkettő Zónahúzzukleaturistáttaxi.
Kicsi79 2010.03.21. 12:11:00
Kicsi79 2010.03.21. 12:15:45
macsopapa 2010.03.21. 12:18:15
Aki ilyet leír az agresszív, hazug, lehúzó, a saját anyját eladná és ráadásul ápolatlan.
Volt már részem találkozni ilyen kalman.kalman félékkel,bármennyire is fényezik magukat.
Számomra a kalman.kalman félék a BKV ellenőröknél is lejjebb állnak a az evolúcióban. Bizonyították.
macsopapa 2010.03.21. 12:23:52
Mondjuk este az Oktogonhoz kijöhetnél és nekiláthatnál szájba verni a taxisokat.
Itt kiabálsz bátran?
Kinn az utcán hallasd a hangodat.
Szájkaratés!
Kicsi79 2010.03.21. 12:32:47
''autónepper.'' 2010.03.21. 12:33:34
misitcom 2010.03.21. 12:34:57
Várj egy pillanatot légyszíves!Csak előbb egy biztos fogást kell találni.
szenon 2010.03.21. 12:35:37
''autónepper.'' 2010.03.21. 12:36:13
Kicsi79 2010.03.21. 12:36:25
misitcom 2010.03.21. 12:40:31
misitcom 2010.03.21. 12:54:56
Viszont a folytatás már nagyon durva.teljesen mindegy,hogy vipera vagy boa.A lényeg,hogy ilyen csetepaténál nem kellene segéd eszközöknek előkerülni.Ha a taxis az éjszakai műszakot csak úgy tudja elviselni,hogy önvédelmi eszközökkel veszi körbe magát,hát tegye.De azt tényleg csak akkor használja ha úgy érzi,hogy veszélyben forog az élete.Ez az eset szerintem messze volt még ettől.
macsopapa 2010.03.21. 12:58:52
bikila 2010.03.21. 13:01:33
"3. Ha nincs zebra, akkor az autónak van elsőbbsége"
Kanyarodó autó esetén is?
Ha van jogsid, tépjed szét nyugodtan, köszi
Kicsi79 2010.03.21. 13:16:40
Hogy itt mennyien élnek hatalmas tévedésben... és még vezetnek is! Felháborító!
Kicsi79 2010.03.21. 13:22:20
"b) egyéb helyen bárhol, a legrövidebb áthaladást biztosító irányban mehet át."
Kicsi79 2010.03.21. 13:57:39
Kicsi79 2010.03.21. 14:00:09
Guruló koldus.=Taxis
Hiéna.=Taxis
Fillérbaszó.=Taxis
Anyósom is taxis. Ő is közéjük tartozik.
Kicsi79 2010.03.21. 14:05:29
R069 2010.03.21. 14:07:50
2010.03.21. 14:14:29
.lll. 2010.03.21. 14:20:27
2010.03.21. 14:22:05
Blogger Géza 2010.03.21. 14:39:52
Aki annyira bedühödik azon, hogy az integetésére nem áll le a forgalom, hogy elkezd csapdosni, az maradjon inkább otthon. ha ez nem megoldható, ajánlom a posztolónak, hogy:
1) Tanulmányozza a KRESZ-t, nem árt az.
2) Tanulmányozza az úttestet, az azon közlekedő járműveket, mielőtt lelép.
3) Ne képzeljen oda KRESZ-táblákat, amik nincsenek ott.
4) Ne képzelje magát önkéntes rendőrnek, aki karjelzésekkel irányítja majd a forgalmat.
5) Szedjen nyugtatót, járjon pszichiáterhez vagy valami más módon oldja a benne lévő feszültségeket.
6) Véletlenül se csapdossa más autóját, akár szabályosnak, akár szabálytalannak véli a sofőrjét, nem az ő feladta ítélkezni, de ha mégis, készüljön fel rá, hogy jól képen törlik, mint most is.
Riska 2010.03.21. 14:53:15
@Quentin, Montargis-ból: te is üsd el akkor :)
@tff: jogos, távolról meg csak szimplán belémállítja a kést, a lényeg az lenne, ha látja rajtad hogy megijedsz tőle/tartasz tőle, azzal bátorságot nyer, miközben lehet hogy ő is ugyanakkora paragép mint te.
Kicsi79 2010.03.21. 15:18:02
Ha meg túlerővel jönne, csak egy klasszikust tudok idézni:
"...
Ha öklökkel jöttök, mi késsel jövünk,
Ha késekkel jöttök, mi puskával lövünk.
..."
Arról már nem is beszélek, hogy a viperának pusztán a birtoklása is bűncselekmény, jobb lett volna a poszt rendszámmal együtt. Akkor mehetne egy feljelentés, hogy illegálisan tart magánál fegyvert a jóember (vagyis kényszerítő eszközt). Utána lenne min gondolkodni az előzetesben.
Kicsi79 2010.03.21. 15:27:08
A taxisok kb. 55-60%-a tart magánál ilyet. Nagyrészt önvédelemre hivatkozva, de úgy is törvénytelen.
Reggie 2010.03.21. 15:30:27
freepicninja.com/view.php?picture=00059539
freepicninja.com/view.php?picture=00059540
A taxis a masodik kepen a szurke autonak megfelelo iranybol jott a leiras szerint.
Integrált Szerverterror 2010.03.21. 16:10:38
old bahaman 2010.03.21. 16:18:00
atila68 (törölt) 2010.03.21. 16:29:32
atila68 (törölt) 2010.03.21. 16:31:22
b) egyéb helyen bárhol, a legrövidebb áthaladást biztosító irányban mehet át.
macsopapa 2010.03.21. 16:32:19
Ma este 10 kor az Oktogonnál.De el ne késs nyuszi!
atila68 (törölt) 2010.03.21. 16:32:21
atila68 (törölt) 2010.03.21. 16:36:54
Reggie 2010.03.21. 16:38:21
kopogó 2010.03.21. 16:48:30
Holnapra újsághír lesz belőled ha oda mész,ezt komolyan mondom.
De te tudod.Sok szerencsét,szükséged lesz rá!
XCage 2010.03.21. 16:50:40
2010.03.21. 17:06:50
2010.03.21. 17:09:13
Nincs hát. Minek? Apunak van autója, meg pénze benzinre és a büntikre. Kell ennél több? Na ugye.
2010.03.21. 17:10:45
Kicsi79 2010.03.21. 17:26:09
Nem gondolod, hogy odamegyek? Ennyi erővel én is írhatnék olyan helyet, ahol biztosan én lennék fölényben. Abból nem 1 vs 1 lenne, mert ahogy a fajtádat ismerem, ott bandáztok 4-en, 5-en. Egyedül nem lenne ekkora pofád. Nem véletlen hívnak titeket hiénának: azok is csak akkor támadnak, ha falkában vannak. És biztos vagyok benne, hogy a kutyáidat uszítanád rám. De lehet, hogy meg lennél lepődve, mikor mindegyik kiterítve feküdne az aszfalton, levegőért kapkodva. De egy ilyen féreggel sem vagyok hajlandó bemocskolni a kezemet, mert NEM ÉRDEMLED MEG hogy hozzád érjek, és a családom többet ér egy szarházinál.
Az 1 azaz EGY százalék normális taxistól pedig a te nevedben is elnézést kérek. Mert az ilyenek miatt süllyedt ez a szakma a bányapatkányok szintje alá. Onnan pedig már nincs lejjebb.
Édesapám is volt taxisofőr, még a 70-es évek végén, 80-as elején. Akkoriban kiemelkedő tekintélye volt ennek a szakmának, megbecsülték őket. Mostanra a sok műmájer meg bűnöző akik közéjük keveredtek -mert így könnyebb rejtőzni a rendőrök elől-, a legaljává tette az összes sofőr-ágazat között. Már tényleg csak az megy taxisnak, akinek minden más emberi munka büdös, vagy meghaladja értelmi képességét. "A szakma kukabúvárai!"
Kicsi79 2010.03.21. 17:35:50
R069 2010.03.21. 17:36:05
A Viperáról csak egy mondat:Csütörtök éjjel megkéseltek egy kollegát a 9.-ik kerületben.
Gondold el ő mit meg nem adott volna egy taktikai tükörtartóért?A támadónál egy 30-cm.kés volt. Mint mondtam felesleges ezt a sztorit ennyire tulspirázni:Mindketten hibáztak,bármelyikük egy szimpla boccsal elintézhette volna.Mondjuk akkor nem tudnánk miről irogatni....
Kicsi79 2010.03.21. 18:02:23
A Zónával kapcsolatban csak annyit tennék hozzá, hogy van ott (is és más társaságnál is) jópár ismerősöm (sajnos). Pontosan tisztában vagyok nagy részük előéletével. Még bizonyos körökben jól ismert bűnöző is van köztük, ott mossa a pénzt. És ez nem légből kapott, vagy kitalált dolog. De többet nem írhatok erről.
A biztonságról csak annyit: hallottam a késelésről. Vajon milyen színű volt az elkövető? Egyébként nem értem, nálunk miért nem lehet egy angliaihoz, vagy amerikaihoz hasonló rendszer a kocsikban, ahol az utas nem fér hozzá a sofőrhöz? Azt is meg lehetne oldani, hogy addig ne tudjon kiszállni, míg nem fizetett.
R069 2010.03.21. 18:21:58
Abba gondolj bele,van két perced hogy odaérj a cimre.Ha nem vagy ott sokba kerül vagy nem dolgozhatsz pár napig.Ha van taxis ismerősőd akkor tudod miről beszélek.Bele vagyunk kényszerítve ezekbe az esztelen száguldozásokba,pedig semmi értelme,hiszen ki az az utas aki két perces autót kér?Nyilván senki.Így a civil csak azt látja hogy jön a"büdös taxis"bevág,leszorit,majd satu és utána ott várakozik még tiz percet mire a megrendelő letalál.
A Késelésről:Látod megint általánosítasz,de minden embernek ez az első kérdése.Fehér bőrü,teljesen átlagos kinézetü,normálisan öltözött,fiatal srác volt.
Két okból se lehet ezt megcsinálni.Az egyik:Minden taxisnak ezt zsebből kéne állnia.Tehát fizessek ki minimum fél millát.
A második:Ma az utasok így is 5-6.szertnének beülni egy taxiba,ha egy taxicég ezt meglépné és onnantól csak három ember tudna beülni hátra,le is húzhatná a rolót.Ha meg nem engeded kiszállni,feljelent személyes szabadság megsértéséért,vagy ember rablásért.Nem egyszerű dolgok ezek.
Lacaca 2010.03.21. 18:28:49
Blogger Géza 2010.03.21. 19:14:55
Kicsi79 2010.03.21. 19:28:06
atila68 (törölt) 2010.03.21. 19:37:59
Melyik részével nem értesz egyet?
Kicsi79 2010.03.21. 19:44:32
Az meg, hogy miből fizesse ki a tulaj: megoldható akár egy áruhitellel, de ha egy kicsit őszinték vagyunk, 4-5 hónap alatt kitermelhető a be nem vallott bevételből. ;-)
"streetfighter" 2010.03.21. 20:37:36
Látom te mindig megtalálsz. :)
Hol írtam, hogy a taxisnak igaza volt?
Mind a kettő hülye volt, de a taxis a nagyobb.
Mellesleg nem ajánlott autókra csapkodni!
Én előzékeny vagyok a gyalogosokkal, de én sem tolerálnám, ha az autómra csapkodnának.
A lakó-pihenő övezetben nem szoktam gyorsan menni, csak ott ahol lehet (nem csak ott ahol szabad). De te ezt már kívülről fújod nem igaz?
witaker 2010.03.21. 20:51:11
Mellőzzük a keménykedést. Élni és élni hagyni.
Nem gondoltam, hogy ilyen nagy "sikere" lesz a péntek délutáni hazamenetelemnek.
Úgy gondolom néhány infó kimaradt a történetemből, nem gondoltam, hogy fontos lesz.
1. A taxis az Etele útról kanyarodott be a Bártfai utcába a Kelenföldi pályaudvar felől jött.
2. Nem hordok gyűrűt.
3. A belinkelt képeket látva 30-as övezet.
freepicninja.com/view.php?picture=00059539
freepicninja.com/view.php?picture=00059540
4. Zebra és lámpa tényleg nincs de a KRESZ amire hivatkozva többen azt mondták hogy az autósnak van elsőbbsége és ezért elítéltek szerint elsőbbségem van.
KRESZ 43§ (1) bek. Kijelölt gyalogos-átkelőhelyen a járművel a gyalogosnak elsőbbséget kell adni. Útkereszteződésnél a bekanyarodó járművel - kijelölt gyalogos-átkelőhely hiányában is - elsőbbséget kell adni a gyalogosnak, ha azon az úttesten halad át, amelyre a jármű bekanyarodik.
5. Én is autóval járok. Ritka alkalmak egyike volt, hogy most gyalogoltam.
Remélem azok akik a kimaradt információ hiányában ítéltek el lesz bátorságuk és megkövetnek.
ági anyu 2010.03.21. 20:55:29
witaker 2010.03.21. 21:05:06
Kicsi79 2010.03.21. 21:12:47
A taxisokra buktam ki, főként erre a macsopapára. Viselkedése és hozzáállása 99%-ban hűen tükrözi "társadalmát". Nagyon mély tiszteletem a kivételnek, sajnos egyre kevesebb normális, "régi vágású" taxis van.
Kicsi79 2010.03.21. 21:14:00
Leó a taxis 2010.03.21. 21:37:41
Ebben az esetben, egy udvarias sofőr, bizonyára előzékenyen átengedi a gyalogost és egy körültekintő gyalogos, úgy lép az úttestre, hogy ne essen baja. Aki bármilyen okból arra vetemedik, hogy csomagtartókat csapkod, főleg egy taxisét, az ne lepődjön meg ha verekedésre kerül a sor. Mire számított? Megáll az autó és bocsánatot kér? Átnyújt egy 10000ft-os utazási csekket majd elhajt? Aki provokál viselje a következményét.
A vipera azért túlzás. Ha jól tudom tiltott fegyver. Ha úgy ítéled meg, tegyél panaszt a társaságnál, vagy a rendőrségnél, valahogy csak be tudják azonosítani. Szerintem, mind a ketten idióták voltatok.
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.21. 21:42:25
Reggie 2010.03.21. 21:44:50
Reggie 2010.03.21. 21:46:23
Lacaca 2010.03.21. 21:47:02
Reggie 2010.03.21. 21:49:25
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.21. 21:50:45
"Dühömben tenyérrel ráütöttem a csomagtartóajtó tetejére ami mindenféle nehézség nélkül ment, annyira közel haladt el mellettem a gépjármű."
Ha valaki annyira nem tudja kontrollálni az impulzusait, hogy ne basszon oda a dühének okára, az ne menjen az utcára.
Vagy, legalábbis ne rinyáljon, a egy ugyanolyan hülyével találkozik, mint ő maga.
Reggie 2010.03.21. 21:54:08
Reggie 2010.03.21. 21:54:48
Lacaca 2010.03.21. 21:56:22
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.21. 22:05:52
@Reggie: Amikor nevelik a nevelőket a neveltek, annál csak egy jobb van: amikor leverik a leverőket a levertek. Ez az elnyomottak elnyomása.
Reggie 2010.03.21. 22:17:33
witaker 2010.03.21. 22:33:10
Nem nevelni akartam.
Dühös lettem mert majdnem elgázoltak.
Kíváncsi lennék, hogy hasonló helyzetben más hogyan reagálna.
prospero1960 2010.03.21. 22:47:26
Orbán Diktor (törölt) 2010.03.21. 22:52:44
Kíváncsi lennék, hogy hasonló helyzetben más hogyan reagálna."
Más mondana egy imát, mert megúszta ép bőrrel.
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.21. 22:53:03
Orbán Diktor (törölt) 2010.03.21. 22:59:46
Ez hülye kérdés volt. Ilyen kése még a feleségemnek is van. Talán több is, ha szétnézek a konyhában.
witaker 2010.03.21. 23:29:45
Leó a taxis 2010.03.22. 00:54:02
Ami viszont elkerülte a figyelmed, az csupán a véleményem. Ez egy "hétköznapi" helyzet. Zsák witaker megtalálta folt taxist. Ami szörnyű az egészben, hogy megint egy rakás ember szid miatta minket taxisokat, én meg, ha el akarok érni valamit, rugdoshatom a falat mezitláb. Bármit írok a blogomban csak azt kapom, hogy köcsög taxisok ne sírjanak. Pár napja, egy barom sushivá aprította egy barátomat egy harminc centis késel. Megírtam, ( taxisblog.blog.fn.hu/index.php?view=bejegyzes_oldal&bejid=127152 ) erre jön egy barom és leszemétládáz.
Gondolom sokan vannak itt, akik megsértődnének ha lerasszistáznák őket, közben nyugodt lélekkel szidja a taxisokat.
witaker 2010.03.22. 01:56:39
witaker 2010.03.22. 01:57:49
bikila 2010.03.22. 02:05:53
Leó a taxis 2010.03.22. 03:15:08
Roberto1 2010.03.21. 10:15:57
Tök mindegy, kinek volt igaza, a taxisnak semmi joga nem volt így viselkedni, és szépen sikerült a cégét is lejáratnia.
Sajnos ebből a szakmából ez lett. Amíg régen kiváltság volt sofőrnek lenni, szép fizetés és megbecsülés, ma már a 90% lelkiismeret nélküli hiéna vagy csak sima drogfutár. Ugye senki nem gondolja komolyan, hogy a Nyugatinál álló fekete 20millás mercit fent tudja tartani becsületes taxizásból a kopasz barma? :-) Na, akkor ezektől mit vársz? És ha már kiszállt és 150 centi, ugyan csavard már ki a kezéből a műpéniszét és azzal verd a debil fejét... :-)
Parajpuding 2010.03.21. 11:30:10
1. Az ilyen taxisnak azonnal el kellene venni az engedélyét, így legalább gyorsan csak annyi maradna - a tisztességesebbje - amennyi bőségesen elég ebbe az országba (fővárosba). A többi mehet a híd alá, merthogy máshoz nincs esze.
2. A taxitársaságnak be kellet volna jelenteni (legelőször és azonnal!), és ha korrektek, elzavarják ezt a különösen gennyes példányt. A rendőrt csak utána, mert ameddig a fakabátok kiérnek, valószínüleg a mosléktaxis először a társait hívja, akik ugyebár éppolyan primitívek, mint ő.
3. Közbiztonságra veszélyes eszköz birtoklásáért, plusz garázdaságért eljárást kellett volna indítani a csótánnyal szemben.
4. Ez csak a bátrabbaknak javasolt, egy jogos védelemből leadott térdkalácstörő rúgás helyretette volna a patkányt hosszú időre.
kalman.kalman 2010.03.21. 11:50:19
Sajnos minden taxis baromarcú, nincs kivétel.
Sokkal találkoztam, mert egy időben gyakran igénybe vettem a szolgáltatásukat, mind agresszív, hazug, lehúzó, a saját anyjukat eladták volna és ráadásul ápolatlanok. Nem csak az ún. mezitlábas taxisok, hanem a cégnél dolgozók is, akármennyire is szeretik magukat megkülönböztetni!
Számomra a BKV ellenőröknél is lejjebb állnak az evolúcióban. Bizonyították.
kalman.kalman 2010.03.21. 11:54:44
Viperát csak magadnál tartani is szabálysértésnek minősül, hadonászni vele meg egyenesen bűncselekmény! A taxisra kellett volna hívni a rendőrséget. Garázdaság, testi sértés kísérlete simán megállapítható, csak akarni kell.
Ki kell rúgatni az ilyen embereket az állásukból, de lehet, hogy még abból se tanulnak, annyira primitívek.
Kicsi79 2010.03.21. 12:10:04
@"streetfighter": Na akkor neked is leírom:
Lakó-pihenő övezet. Mond ez neked valamit? Vagy ott is csak száguldozol, mint egy őrült?
A taxis (99%-ban az összes) megérdemelne egy kiadós verést. Akkora bunkók, hogy az már fáj. És játsszák a kemény legényt. Az elmúlt 2 hónapban kétszer szorított le taxis:
1.: záróvonalon, forgalom elől elzárt területen keresztül áttuszkolt a szembejövő oldalra
2.: balra kanyarodósávból egyenesen haladva járdára, majdnem az árokba.
Az elsőről videó készült, és tanúm van, a másodikról tanúm van.
Ja, és mindkettő Zónahúzzukleaturistáttaxi.
Kicsi79 2010.03.21. 14:00:09
@macsopapa: Nem állt be a majré, küldtem privát üzit. Mailben egyeztethetünk, aztán leboxoljuk.
Guruló koldus.=Taxis
Hiéna.=Taxis
Fillérbaszó.=Taxis
Anyósom is taxis. Ő is közéjük tartozik.
Kicsi79 2010.03.21. 14:05:29
@Kicsi79: Ja, a jattvadász lemaradt. Az is taxis. Köcsög ez mind, de a leginkább a zónás.
Kicsi79 2010.03.21. 17:26:09
@macsopapa:
Nem gondolod, hogy odamegyek? Ennyi erővel én is írhatnék olyan helyet, ahol biztosan én lennék fölényben. Abból nem 1 vs 1 lenne, mert ahogy a fajtádat ismerem, ott bandáztok 4-en, 5-en. Egyedül nem lenne ekkora pofád. Nem véletlen hívnak titeket hiénának: azok is csak akkor támadnak, ha falkában vannak. És biztos vagyok benne, hogy a kutyáidat uszítanád rám. De lehet, hogy meg lennél lepődve, mikor mindegyik kiterítve feküdne az aszfalton, levegőért kapkodva. De egy ilyen féreggel sem vagyok hajlandó bemocskolni a kezemet, mert NEM ÉRDEMLED MEG hogy hozzád érjek, és a családom többet ér egy szarházinál.
Az 1 azaz EGY százalék normális taxistól pedig a te nevedben is elnézést kérek. Mert az ilyenek miatt süllyedt ez a szakma a bányapatkányok szintje alá. Onnan pedig már nincs lejjebb.
Édesapám is volt taxisofőr, még a 70-es évek végén, 80-as elején. Akkoriban kiemelkedő tekintélye volt ennek a szakmának, megbecsülték őket. Mostanra a sok műmájer meg bűnöző akik közéjük keveredtek -mert így könnyebb rejtőzni a rendőrök elől-, a legaljává tette az összes sofőr-ágazat között. Már tényleg csak az megy taxisnak, akinek minden más emberi munka büdös, vagy meghaladja értelmi képességét. "A szakma kukabúvárai!"
Lacaca 2010.03.21. 18:28:49
@macsopapa: Ennyi esze is csak egy taxisféregnek lehet. Picit nagy az Oktogon ahhoz, hogy akár este 10-kor megtalálja egy mást 2 idegen. Mégse lehet mindenkivel iq tesztet íratni....
Kicsi79 2010.03.21. 21:12:47
@"streetfighter": Ne vedd magadra, mint kommentjeimből láthatod, most éppen nem veled van alapvetően bajom. Sőt, alapvetően nincs veled bajom, csak bizonyos dolgokat "nem vesz be a gyomrom tőled". De ez most lényegtelen.
A taxisokra buktam ki, főként erre a macsopapára. Viselkedése és hozzáállása 99%-ban hűen tükrözi "társadalmát". Nagyon mély tiszteletem a kivételnek, sajnos egyre kevesebb normális, "régi vágású" taxis van.
Leó a taxis 2010.03.22. 03:29:22
Lacaca 2010.03.22. 08:09:30
Mindig sejtettem, hogy külön állatfaj a taxis. Örülök, hogy megerősítetted. Most már tudom, hogy fajilag el lehet különíteni, hiszen a rasszizmus ezen alapul, és pont egy taxis hozta példaként.
Ha meg mégis arról van szó, hogy nem ismered a kifejezés jelentését, akkor visszakanyarodnék arra az általad is idézett mondatomra, miszerint ennyi esze.....
vivax 2010.03.22. 08:23:13
Húzzunk bele! 2010.03.22. 09:03:26
Volt itt a kommentelők között valami zebra akciós kötsög: odatolhatná egyszer a képét (ha még ki is vasalnák közben, az dupla nyereség lenne)."
Ma megyek oda, szal lesz tapasztalatom róla, nah mindegy is viszek aprót, hogy tudjak dobálni, mert 50 fölött már az jobb, mint a rúgás, tudom tapasztalatból!:D
ági anyu 2010.03.22. 09:30:35
ági anyu 2010.03.22. 09:37:29
ági anyu 2010.03.22. 09:38:36
Alikam 2010.03.22. 09:41:02
Mert akkor én sem értem minek kell csapkodni.
Nem volt elsőbbséged, nem adta át a taxis a sajátjáét neked, akkor mi a gond?
Sokszor előfordul ez.
És akkor leírod ide ezt, hogy te vagy a nagy sértett??? na neeee:)))
Lehet, hogy a taxis is egy bunkó volt, sőt, a taxisok ált. lefossák a szabályokat de ez esetben úgy tűnk, neked posztoló semmi privilégiumod nem volt arra, hogy a taxist megállásra kényszerítsd arra meg végképp nem, hogy a jogos elsőbbségét kihasználva te bosszúból rácsapjál a kocsijára.
Azért álljon már meg a menet:)))
Az a sok csíra, amelyik úgy gondolja, hogy ez semmi, kíváncsi lennék, ha az ő kocsijukat ütögetnék a szabálytalankodó gyalogosok, mit szólnának:)))
ági anyu 2010.03.22. 09:49:37
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.22. 09:57:02
Alikam 2010.03.22. 09:59:11
BMW MB 2010.03.22. 10:31:55
Lacaca 2010.03.22. 10:38:24
ági anyu 2010.03.22. 10:57:55
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.22. 11:01:39
Esetleg azért autózzak cca. hatszáz kilométert, hogy általam még sosem látott emberek itt-ott beígért megcsapkodásának áldozatául essek?
Vagy esetleg azért, hogy az áldozatul esés helyett röhögjek a szájharcosokon, akik nem mernek belekötni egy olyan emberbe, akinek szélesebb háta van, mint egy Voyager ülése?
Kicsit száni ez a gyere ki a hóra mentalitás.
Kb annyira, mint amikor egy garázda nekiáll nyígni, hogy meg akarta verni az általa rongálni kívánt gépjármű tulajdonosa.
Húzzunk bele! 2010.03.22. 11:03:43
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.03.22. 11:04:42
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.03.22. 11:08:32
Amúgy szerintem ő arra gondolt, hogy sokan vannak, akik ugyanolyan nagyszájúak, mint például ő, de az arcukat személyesen nem vállalják. Amúgy meg a rendszeresen összejáró magban nincsenek renitens idióták, a hétvégi találkozón is lesz egy polgárőrünk meg két rendőr. :)
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.22. 11:17:44
De a blogtali tényleg messze van, meg ha összebratyiznék élőben az emberekkel, akkor hogyan fikázzam őket nyugodt szívvel tovább?
Gondolni kell a jövőre is, különben belesüllyed a megértés és a tolerancia mocsarába eme blog, és a testmeleg jólfésültség dagonyájává lészen. :D
Lacaca 2010.03.22. 11:41:42
Senki nem esett eddig semminek áldozatul, de személyesen mégiscsak egyszerűbb megbeszélni bármit is. Lehet, hogy akkora a hátad, mint a Voyager hátsó ülése, ez nem derült ki, de az arcod közel lehet hozzá méretben. Ezért akkora a szád. Nagy arc, nagy száj.
Lacaca 2010.03.22. 11:43:32
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.03.22. 11:49:10
Lacaca 2010.03.22. 11:56:26
Kicsi79 2010.03.22. 12:01:04
Lacaca 2010.03.22. 12:05:45
Kicsi79 2010.03.22. 12:07:16
Kicsi79 2010.03.22. 12:08:58
Tényleg nem akarom kihúzni magam alóla, mert nagyon mennék. De a család van az első helyen, meg az, hogy az 1 éves fiamnak enni adjak.
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.22. 12:17:19
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.22. 12:22:07
Hacsak ez nem egy burkolt fenyegetés, hogy csak odafelé kell menni.
@Kicsi79: pedig az igazi ember az juppi. Beül az autójába, elszarja a hétvégéjét, mert ha nem, akkor szájhős.
Leó a taxis 2010.03.22. 12:22:42
Leó a taxis 2010.03.22. 12:43:50
Igazatok van. Nem egy agysebészet a taxizás. Egyszerű munka. Itt is olyan egyszerű emberek húzzák az igát, mint minden más egyszerű szakmában. Szidjuk együtt a mentőst, a kamionost, a buszvezetőt stb.
Kicsi79 2010.03.22. 14:05:50
Tankolásnál a taxis az, aki a kutasnak 1000-ből egyszer sem ad jattot. Az már csak a hab a tortán, amikor tankol 5.003 forintért, és ledobja az ötezrest, holott az már a kerekítés szabályai szerint is 5.005 forint. De ha neki nem adnak 2-300 forint jattot, akkor leköcsögözi (jó esetben a háta mögött) az utast. De azt elvárja, hogy kinyalják a seggét, mert ő nem fogja meg a pisztolyt, mert koszos lesz a keze. Pedig az minden nap le van takarítva. Ráadásul minden kúton van mosdó, kezet lehet mosni. Köszönni meg alapból luxus. Közel 5 év tapasztalata.
Aztán a másik, amikor a Csarnok téren a szelektív konténernél áll meg hugyozni, több is. Nehéz bemenni egy benzinkútra, kulturáltan elintézni? Kézmosás itt is luxus. Nekem a normális viselkedésbe ez is beletartozik.
Kicsi79 2010.03.22. 14:10:00
"streetfighter" 2010.03.22. 15:26:09
Te most benzinkutas vagy, vagy fuvaros?
Esetleg benzinkutasból lettél fuvaros?
Leverted este a taxisokat?
ági anyu 2010.03.22. 15:26:50
"streetfighter" 2010.03.22. 15:30:32
Na, ezt azért nehéz elhinni!
Kicsi79 2010.03.22. 15:36:46
Fuvaros sosem voltam. Csak van egy kisteherem most, ami egyébként eladó.
"streetfighter" 2010.03.22. 15:42:25
Nincs elég fuvar mi?
Nem csodálom, én is szívok mostanában.
Lacaca 2010.03.22. 15:42:42
Ez 600 km oda, akárhogy nézem.
Közben 450-500 lett. Mozognak a lemezek, hiába!
@Leó a taxis: Nézz utána, hogy mi a rasszizmus. Utána érteni fogod amit írtam. Az árpád sávos zászlóval a tüntetések helyét illik mostanában jelölni. Egyébként kétségtelenül történelmi zászló, bár nem értem, hogy a taxizással, vagy a rasszizmussal hogy sikerült összefüggésbe hozni, az meg különösen nem, hogy velem hogyan.
"Ezt komolyan elhiszed, hogy 5000 taxis közül csak 50 normális van? Te azt az 50 taxist látod magad előtt akik a frekventált helyeket befoglalták maguknak"
Már megint én értelmezek szarul, tudom. Ezek szerint van 50 hiéna taxis, azok normálisak, a többi 4950 meg mégiscsak féregtaxis. Furcsa ezt egy taxistól olvasni :)
Lacaca 2010.03.22. 15:46:04
Kicsi79 2010.03.22. 15:53:16
@Lacaca: Igen, valószínűleg. Sőt, biztosan ugyanazok jártak hozzájuk is, akik hozzánk.
"streetfighter" 2010.03.22. 16:17:02
Akkor hol vezettél te olyan sokat, mint amit multkor írtál?
Kicsi79 2010.03.22. 16:19:43
karlmax 2010.03.22. 16:38:33
witaker 2010.03.22. 18:04:36
Felvettem a kapcsolatot a szerkesztővel: "Taxisunktól nem kaptam semmilyen formában megkeresést..."
witaker 2010.03.22. 18:08:47
witaker 2010.03.22. 18:12:27
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.22. 18:18:05
"streetfighter" 2010.03.22. 18:23:58
A kolbászos zsömlét általában a "partikon" megeszik, reggelire vagy vacsorára!
ági anyu 2010.03.22. 21:52:13
"streetfighter" 2010.03.22. 22:19:33
Hát, hogy valaki normálisan megáll a zebránál, nem csinál semmi más bosszantót, és ezért meg akarják verni. Arról nem is beszélve, hogy nő az illető.
kispista 2010.04.04. 14:08:33
Zsákk 2010.04.24. 20:09:15
ne 'köcsögözzön' a csupán átmeneti biztonságot nyújtó családi egyterűjéből, mert egyszer leintem és menet közben KÚROM SZÉT A FEJÉT:))
közöntem
Zsákk 2010.04.24. 20:11:55
Forest (törölt) 2010.05.17. 23:49:49
Akik valószínűleg sohasem lesznek munkanélküliek, sohasem fognak másokra szorulni, uram bocsá, átmeneti megoldásként sem próbálják majd ki a taxizást, napi 15-19 órában.
Ez egy nagyon szép és boldog ország, ahol ennyi jóravaló, szellemes, okos, és gazdag ember él.
A taxisok meg a társadalom legalja, minden bizonnyal.
Ugye.
Coyote82 2010.05.30. 19:27:57
Nem vagyok se taxis, se bunkó pesti, de szerintem mindenki jobban járt volna, ha elüt a taxis, és most ő blogol ide.
billencses 2010.05.30. 20:16:50
zooDoo 2011.07.07. 10:09:05
zooDoo 2011.07.07. 10:11:32