Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Továbbra is büntethetnek az elsősegély doboz miatt

2010.07.22. 10:20 :: SilentSound

Volt már nagy felháborodás amiatt, hogy büntették az autósokat a csomag szavatosságának lejárta miatt, meg hogy újat kell venni akkor is, ha csak egyvalamit használtunk fel belőle, de minden más bontatlan maradt. Aztán eltörölték ezt a hülyeséget. Pontosabban - amint az Renegade leveléből is kiderül - megváltoztatták úgy, hogy most már nem a dobozon nézik a lejárati dátumot, hanem a benne lévő cuccokon. És felbontatják a zsír új, leplombált dobozt is, mert az elején lévő pecsétet lehet hamisítani. Értem én, hogy a törvényt be kell tartatni, de ez nálam már a baszogatás kategóriába esik, akkor legalább a sok kiégett izzós, meg leesett rendszámú autót állítanák és büntetgetnék meg ehelyett, annal legalább volna értelme.

Ma este megállítottak Velencén a rendőrök. Csak úgy. Nem csak engem, mindenkit, aki felbukkant. Az ifjú rendőrlány elkérte a jogsit és a forgalmit, ellenőrizte a hátsó rendszámon a bilétákat, majd felkért, hogy mutassam meg a mentődobozt.

Ekkor hálát adtam magamnak, hogy tavaly – olvasva, hogy ez a legújabb vegzatúra tárgya – még a lejárat előtt lecseréltem a mentődobozt vadonatújra. Rá volt írva, hogy 2013 júliusáig érvényes. Vagyis 4 évig.

Kezébe adtam a dobozt, és a rendőrlány rögtön ki akarta nyitni. Mondom neki:

– Ott az oldalán a cetli, hogy meddig érvényes.

– Nem érdekes – mondták kórusban a rendőrök. – Azt lehet hamisítani is. Ma már az se érdekes, ha a plomba nincs rajta. Az a lényeg, hogy a tartalma ne legyen régebbi 2 évnél!

Leesett az állam.

– KÉT év? – kérdeztem vissza hitetlenkedve. – Azt hittem, ennél hosszabb az érvényessége...

– Nem, két év – hangzott az udvarias, de határozott válasz ismét kórusban.
És mialatt a rendőrlány ellenőrizte a mentődoboz tartalmát, kollégája az elakadásjelző háromszög dobozát nyittatta ki velem. Határozott megkönnyebbülésemre benne volt – lefogadom, hogy eszembe se jutott belenézni a háromszög dobozába a szalonban, amikor átvettem az autót.

– Mentődoboz rendben – jelezte a rendőrlány, majd udvariasan elköszönve sétáltak tovább az út szélén.

Tanulság: tök mindegy, mi van a mentődobozra írva az érvényesség határidejeként, a tartalmát 2 (KETTŐ) évente cserélni kell! Én naiv lélek a mentődoboz oldalán feltüntetett érvényességet néztem, és most hálát adhatok az égnek, hogy ma megállítottak. Ha ugyanez a jövő év augusztusában történik, bünti is lehetett volna belőle, a helyszíni bírság akár 20.000 Ft is lehet.

Vajon mit néztem el, honnan kellett volna tudnom, hogy a mentődoboz oldalán feltüntetett lejárati dátum semmire se jó? Megjelent valahol a két év? Egy jogszabályban mondjuk? Ha igen, miért szerepel a mentődobozokon általában ennél több? És vajon hányan autóznak két évnél idősebb, de a dobozon feltüntetett határidőnél fiatalabb mentődobozzal abban a hitben, hogy jogkövető állampolgárok?

234 komment

Címkék: közlekedés autó rendőr büntetés lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SÜN 2010.07.22. 10:27:11

én úgy tudom már gecire nem lejárós a doboz

Leadfoot 2010.07.22. 10:34:10

A dobozokra általában rá szokták írni, hogy mit kell cserélni bizonyos időközönként benne (pl. a steril gézt, ha jól emlékszem).

De jó, hogy megjelent ez a poszt, én is ellenőrzöm, mert nem szeretek támadási felületet hagyni magamon az ilyen szekatúra esetére.

Annyi hozzá kell még tennem, hogy én tényleg nem vagyok az a fajta ember, aki folyton azért rinyál, miért ezt csinálják a rendőrök, miért nem amazt.
De mikor ilyen fos a közlekedési morál, tele van az út idiótákkal, agresszív köcsögökkel, álxenonos versenyzőkkel meg rozsda által összetartott ócskavasakkal, nem hinném, hogy az EÜ dobozra kéne ennyire rászállni.

SÜN 2010.07.22. 10:38:20

a tudásuknak és képességeiknek megfelelő ügyekben képesek csak eljárni .. betörőt, gyilkost, tolvajt nem fognak ezt elhiheted, csak a pitiánerség árad belőlük. faszszopók

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 10:43:33

6/1990. KöHÉM rendelet rendelkezik az elsősegélynyújtó felszerelés szabályozásával:

Elsősegélynyújtó felszerelésre vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
106. § A járműveken szabvány szerinti elsősegélynyújtó felszerelést kell készenlétben tartani:
- oldalkocsi nélküli motorkerékpár és motoros tricikli esetében "A" típusú,
- személygépkocsi, tehergépkocsi, oldalkocsis motorkerékpár, mezőgazdasági vontató és lassú jármű, valamint a kizárólag menetrendszerű helyi járatban közlekedő autóbusz esetén "B" típusú,
- minden egyéb jármű esetén, ahol a szállítható személyek száma 10 vagy annál több, valamint veszélyes anyagot szállító és tűzoltó jármű esetében "C" típusú
kivitelben.
Az 1976. évi december hó 31. napja előtt forgalomba helyezett járműveket 1991. évi július hó 1. napjáig kell az e §-ban meghatározott elsősegélynyújtó felszereléssel ellátni.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.07.22. 10:44:50

"kedves" rendőrök!
elfogytak tán az igazi bűnözők az országban?
nincsenek már gyilkosok, rablók, tolvajok, hogy megint ilyen baromság miatt kell csesztetni a rendes állampolgárokat?

lyken 2010.07.22. 10:47:26

@SÜN: A rendőrt a parancsnoka küldi ki. Ha az a parancs, hogy autósokat kell vegázlni eü doboz miatt, vagy a kintfelejtett 30-as táblánál kell hozni a napi büntetési mutatókat, akkor a besosztott azt köteles csinálni. Parancsnoki lánc van rendőréknél, nem demokrácia.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 10:53:28

A fasszopózás helyett megint javaslom a gondolkodást. A rendőr nem saját elhatározásából intézkedik.

Az egészségügyi doboz felbontás után is használható. A lejárt határidejű doboz felbontását és a lejárt szavatosságú kötszerek és tartozékok kicserélését, a dobozban lévő termékekkel egyenértékű kötszerekre semmi sem tiltja, és az elsősegélynyújtásról szóló 15/1972 (VIII. 5.) EÜM rendelet azt elő is írja. A plomba hiányában lévő doboz tartalmának meg kell felelnie a felszerelés részeként a dobozban lévő tartalomjegyzékben felsoroltaknak és érvényes felhasználhatóságúnak kell lenniük. A plomba sértetlensége egyszerűbbé teszi az ellenőrzést, de ennek hiányában sem büntethet a rendőr. Ilyenkor a doboz típusától (A, B, C) függően a tartalmat és a steril termékek szavatosságát vizsgálhatják át tételesen. Csere előtt viszont érdemes átnézni a termékek listáját, és mérlegelni, hogy mi éri meg jobban: a pótlás, vagy egy új doboz beszerzése?

SimiTomi 2010.07.22. 10:54:52

Hmm, szerintem nincs a kocsimban elakadásjelző háromszög, attól félek...

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 10:55:55

@Leon Trout:

Városon (településen) belül nem is kell... ha jól tudom :))

babel 2010.07.22. 11:00:48

OK, de honnan jön a két év???

Mindennek van szavatossága, ha én olyan szuper csomagolású és minőségű steril gézre cserélem az eredetit, amire a gyártó 10 évet vállal, akkor mi van? Teljesen jogkövető vagyok, csak nem akarok vele foglalkozni. Nehogy már a yard felülbírálja! Vagy a gézvágó olló szavatossági ideje vajon hány év???

Ez nekem akkor is baszogatás. Főleg, ha azt nézem, hogy senki nem áll meg, aki megáll, az sem meri használni a doboz tartalmát. Ez ügyben kellene inkább lépni, csak ez kiadás lenne és nem bevétel. Grrrr.

esef 2010.07.22. 11:03:27

Öööö, nekem a hátsó ülések, illetve a hátsó lábtér alatti rekeszekben van minden ilyen kötelező marhaság, a háromszöget kivéve. (Mert az mellettem van a térképzsebben a mellényekkel együtt.) A rendőr az életét elunja, mire kiveszem neki az izzókészletet/eü-dobozt/anyámkínját...

Valaki linkelje be, hogy melyik jogszabály és hol írja elő, hogy nem a dobozon levő dátum számít, hanem a "gyártás+2év". Merő kíváncsiságból kérdezem csak. (Meg azért biztos ami biztos alapon megnézem a sajátomat, igaz tavaly augusztusban vettem egy újat.)

esef 2010.07.22. 11:04:41

Merő véletlenből bele fogok tenni az eü-dobozba egy medveölő kést. Majd megírom egy kommentben, hogy fakabátéknak mennyire tetszett.

lyken 2010.07.22. 11:06:18

20 perce olvasom a jogszabályokat, de nem találom a 2 évet. Miért nem felel meg az adott eszközön feltüntetett szavatossági idő?

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 11:07:40

@babel:

"Mindennek van szavatossága, ha én olyan szuper csomagolású és minőségű steril gézre cserélem az eredetit, amire a gyártó 10 évet vállal, akkor mi van? Teljesen jogkövető vagyok, csak nem akarok vele foglalkozni. Nehogy már a yard felülbírálja! Vagy a gézvágó olló szavatossági ideje vajon hány év??? "

A Yard azért van, hogy baszogasson. Tudod vannak olyan dolgok ami a járműved üzemeltetéséhez szükségesek. Ezek közé tartozik kötelező felszerelés gyanánt az eü cucc is. Nem a rendőr találja ki a helyszínen, hanem előírás. tetszik nem tetszik ez van.
Szépen elgondolkodsz mikori lehet a doboz tartalma, s ha réginek találod, kinyitod és megnézed a pöcséteket a szavatossági időket a cuccokon. Értelem szerűen aminek van szavatossági ideje. :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 11:09:15

@esef:

Tedd bele, az ha 8 cm pengehosszúságot meghaladja a közbiztonságra különösen veszélyes eszközök témaköréba fog tartozni. Jó játék hülyegyerekeknek.... :)))

Valaki magyarázza el nekem mi a faszért kell Janizni, ha ésszel is meg lehet oldani valamit?! :))

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 11:11:10

@lyken:

"20 perce olvasom a jogszabályokat, de nem találom a 2 évet. Miért nem felel meg az adott eszközön feltüntetett szavatossági idő? "

Valószínű a gyógyszerek, gyógyeszközök szabályozásai között lesznek a szavatosságra és felhasználhatóságra vonatkozó rendeletek. :))

alprazolam 2010.07.22. 11:11:23

off.:xaba! apósom összes sárgabarackját ellopták a kiskertjéből (mordor félszerzetei).pedig elhitte szegény, amit pintér sámán regélt.
on: 1.:a kötszer felbontáskor már nem steril.
2.akinek szüksége van rá, mert dől belőle a vér, nem fogja utólag számonkérni rajtad (ha túléli), hogy steril gumikesztyűt miért nem húztál fel a sebellátáshoz? mer elvileg az is kéne...
3. ha mindezt elmondod a rendőrnek, már írja is a feljelentést, mert hiányos az izzókészleted...

babel 2010.07.22. 11:15:04

@Mityu: Yard nem azért van, hogy baszogasson. Ez szereptévesztés a részéről. Posztkommunista csökevény.

Amúgy két /2db/ dobozom is van. Az egyik, amelyikben az van, amit használnék, ha kellene, a másik kifejezetten a rendőröknek. Van tűzoltó készülékem is. Rendes, poros, nem habos. Rendes gyerek vagyok. Éppen ezért esik rosszul, ha fasságokkal próbálnak baszogatni, mint amilyen ez a 2 éves ujjamból-szopott lejárati idő is. NEM ANNYI. Annyi, amennyit a gyártó az érvényes magyar jogszabályok figyelembe vételével vállalt rá. Hamisítható? Igen, de akkor a hamisítást bizonyítani kell, a hamisítót (aki nem biztos, hogy a dolog mostani gazdája) elkapni, megbüntetni.

Itt lehet megint tetten érni, hogy a YARD lusta, béna kacsa. Nem az számít, hogy vezethetek-e autót, hanem, hogy van-e róla papírom, amit magamnál tartok. Ugyanez a kocsi műszaki állapotáról. Ugyanez a kötelező csekkel. Lassan unalmassá válik. Inkább írok egy papírt arról is, hogy jó az a doboz úgy ahogy van. Nem egyszerűbb??? (Basszus, most adtam egy tippet. Jövőre lesz egy kötelező vizsgálat, ami X ezer forintba fog kerülni, és kapsz majd egy papírt, hogy megfelelő az EÜ dobozod. És minden évben ismételgetni kell majd!!!)

Ezért tart itt ez az ország! :D

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 11:15:55

@alprazolam:

Gumikesztyűn az esetleges vér által átadható fertőzések lehetőség szerinti elkerülése miatt ajánlott. Emlékezetem szerint minden EÜ dobozban van nylon kesztyű.
Ha megnéznéd, hogy mi alapján intézkedhet a rendőr, akkor lehet nem rajta kérnéd számon... :)))

Anhaszen-Pa-Aton 2010.07.22. 11:19:17

Nnnnna, ez szép! Ez már nálam is a b@szogatás kategóriába tartozik. Egyébént meg csak józan paraszti ész kell hozzá hogy kitaláld, az ilyen és ehhez hasonló intézkedések kizárólag a lóvédszedésre mennek...

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 11:20:10

@babel:

"Yard nem azért van, hogy baszogasson. Ez szereptévesztés a részéről. Posztkommunista csökevény."

Aha, s mi lenne, szerinted, ha nem lenne közlekedésrendészet? Így is mit művelnek azok az emberek akik valamilyen oknál fogva magasan szarnak mindenre és mindenkire?
Nekem miért nincs gondom a rendőrökkel? Megállít, állítson, szonda, kötelező felszerelés, papírok... rendben vannak aviszonlátásra.
De legyen neked igazad: volt gondom REBISZ-essel. De nem tudott megfogni... S nem ilyen hisztiJanizással oldottam meg.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 11:24:28

Fogadok az itt írogatók kb. felének vagy nincs jogosítványa, vagy kétpálcikás volt minimum... :))

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 11:31:04

Érdekességképpen megjegyzem az osztrák rendőrrel állj neki kekeckedni, ne a magyarral. AZ osztrák pár éve a H betű hiánya miatt büntetett meg 400 schillingre. Igen jól olvasod akkor még nem volt euro sógoréknál. S hiába mutogattuk, hogy a rendszámtáblán ott a magyar felségjel. Neki a matrica hiányzott... :DD

1kutya 2010.07.22. 11:38:15

@Mityu: ezek szerint nem kell tudni vezetni a jogosítványhoz, elég csak jól lőni?:-DDD

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 11:39:20

Annak idején az Elektromos Művek autóiba is rendszeresen meg kellett nézzük az EÜ dobozokat. Azokba az a hosszúkás fém táskaszerűek voltak. De volt sima műanyag dobozos is.

1kutya 2010.07.22. 11:39:33

az ilyen kekec rendőr meg xarjon eüdobozt! keresztbe...

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 11:41:54

@1kutya:

Hát látod, nem? Egy egyszerű nem újkeletű dolog hány embernél vált ki hőbörgést mindenféle gondolkodást mellőzve...

Keresztkérdés:Tippeljük meg hány ember tudja értelmezni a telizöldes jelzőlámpát kötelező haladási irányt mutató táblával.... :)))
Egyáltalán hányan ismerik fel a kötelező haladási irányt? :))

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 11:43:30

@1kutya:

Hány dolgot ellenőrizhet egy adott járművön jogosan a rendőr? Kezdve a forgalmival, a csomagtérrel, kerekek állapotával.... :))))

Integrált Szerverterror 2010.07.22. 11:43:50

Nagyon helyes! Rohadtul irritálna, ha a nyaki ütőeremből spriccelő vért holmi 3 éves gézlapból összetákolt nyomókötéssel látnák el. Akkómá inkább sehogy!

Röhej bazmeg.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 11:46:39

Ások elő a pinyóból (ha megvan még) közel 20 éves EÜ dobozt... :))))

Integrált Szerverterror 2010.07.22. 11:48:17

@Mityu: nem uniós rendszámnál kötelező a matrica. Mi ezzel a gond?

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 11:52:06

@Integrált Szerverterror - Bikinicsunáj!:

De akivel voltam az ugyan így hőbörgött, mint itt jópáran a szaros EÜ doboz miatt.... :D Detto ugyan olyan előírás rendelkezik, mint az EÜ csomagra. :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 11:58:11

Hogy fokozzam a helyzetet. Haverom egy bizonyos ideig sose használta a biztonsági övet, mondván neki nem szólt még a rendőr. :))) Egy alkalommal aztán megtámasztotta 5000,- forint helyszínivel. Azóta bekapcsolja. Na most kérdezem én: ezt az 5000,- forintos bírságot minek kell kieszközölni, amikor ingyen is be tudom kapcsolni az övemet?

Az EÜ doboz tartalmát ingyen is meg tudom nézni rendőr nélkül 2 évente, s a helyszíni bírság összegéből (vagy töredékéből) fel tudom frissíteni a cuccot. De nem? :))

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.22. 12:17:32

@lyken: Az már Nümbergben sem volt mentség, hogy "parancsra tettem". Senki sem áll a rendőr mellet fejéhez tartott fegyverrel, hogy most bunkónak kell lenned. Maguktól olyanok, mint ahogy maguktól mennek rendőrnek, és maradnak rendőrök. Bármikor felmondhatnának, hogy: Figyu, parancsnok, ez nem a köz védelme, bocs, kiléptem! De nem teszik. Azért nem, mert normális munkahelyre ilyen hozzáállással nem vennék fel őket, és még bűnözőnek is hülyék, lusták.
Lássuk be: a társadalom igazi szemete megy ma már csak rendőrnek.
Az a pár ember, aki meg tényleg hivatásnak tekinti, gondolkozzon el azon a közmondáson: Aki korpa közé keveredik, megeszik a disznók...

misitcom 2010.07.22. 12:19:09

Az már tisztán látszik,hogy a jogszabályalkotók a megtakarított pénzüket kötszergyártó cégek részvényeibe fektették.

Ha valakit baleset ér,a tök szutyok aszfalton hempereg,oda megyek koszos munkásruhában segíteni.Nehogy már pont a steril géz(ami csak addig steril míg nincs kibontva)mentse meg az életét.Addig amíg a mentők kiérkeznek a leszaggatott pólómmal is tudom imitálni a szorító kötést.

Ha már ennyire fontos valakinek,hogy mindig friss legyen a cucc,akkor a műszaki vizsga úgyis két évente van.Cserélgessék hatóságilag saját költségükre.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 12:19:55

@Hammer:

Idézet a posztíró által leírtakból:

"– Nem érdekes – mondták kórusban a rendőrök. – Azt lehet hamisítani is. Ma már az se érdekes, ha a plomba nincs rajta. Az a lényeg, hogy a tartalma ne legyen régebbi 2 évnél!"

:))

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.22. 12:21:28

@newtehen: Ebben van valami, de azért nem kellene általánosítani. Igen, a legtöbb rendőr bunkó, köcsög, de azért akad sok kivétel is.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2010.07.22. 12:22:27

@Mityu: ja, aki ráér elolvasni ilyen hosszú postokat ;)

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 12:22:59

@newtehen:

Miért nem találkozom az esetek túlnyomó többségében bunkó rendőrrel? Mi több eddigi igazoltatás, járműellenőrzés során átlag 5 perc alatt lerendeztük amit ilyenkor le kell. :))

ToToM 2010.07.22. 12:23:06

Azért gondoljunk bele hogy az egészségügyi csomag az akármelyikünk életét megmentheti. De ha olyan dolgok vannak benne amik mi nem haszánlhatók biztonsággal akkor nem ér semmit. Pl ha már nem steril a géz és azzal kötöznek be, akkor lehet hogy örülsz mivel túlélted a balesetet de ha utána emiatt le kell vágni a lábadat akkor nem hinném hogy felhőtlen lenne a boldogság. És tényleg csak annyit kellet volna csinálni hogy néha ellenőrizni kellet volna a doboz tartalmát. Szerintem nem egy teljesíthetetlen feladat...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.22. 12:27:52

@Mityu: Itt nem csak az igazoltatásról beszélek.
Ez itt a baj, hogy Te is ezt látod már szinte egyetlen feladatuknak, és itt is már azt kell felírni, hogy "végeztünk 5 perc alatt".
Kérdezd meg a borsodban agyonvert tanár családját, vagy a saját járókeretével agyonvert nyugdíjas néni hozzátartozóit mit gondolnak a rendőrség munkájáról.
Vagy az előző posztnál is többen leírták, hogy folyamatban lévő autófeltörésről számoltak be a rendőröknek, akik nem hagyták abba a traffipaxozást, hogy rajtakaphassák az elkövetőt. Akkor miről beszélünk?
Tegyem össze a kezem, hogy még nem kell rettegnem, ha megállítanak? Kérdezd erről a megerőszakolt Zsanettot pld, kell-e rettegni...

misitcom 2010.07.22. 12:27:58

@ToToM: Nekem kötelességem rajtad segíteni,ha látom,hogy bajba kerültél.Lehet,hogy nem bántál meg semmit annyira az életedben mint az én "szakszerű segítségemet",függetlenül a géz sterilségétől.

atomgoa 2010.07.22. 12:38:42

munkavédelemmel foglalkozom, találkoztam már elsősegélyládával. a láda pontos tartalmát szabvány határozza meg, a cuccok pedig szavatossági időn belül használhatók. (a kocsiban is ugyanaz a láda van mint elsősegélyhelyeken, csak méretben tér el és egyes cuccokből kevesebb van benne) a lejárati dátum szerepel a csomagolásukon és példának okáért a betadin fertőtlenítő oldat 3 évig jó, szóval nekem mondhatnak akármit, én a teljesen rendben lévő cuccot nem fogom kidobni és őszintén szólva nem is hiszem, hogy ki kelle dobnom. ami bontott (pl steril kötszerek) az meg nyilván azonnal dobandó...

CsL 2010.07.22. 12:39:28

@newtehen: Az a baj, hogy aki felsz..pta magát, az már régen tette (20+ éve), és ott bent az irodában megállt az idő. Ezek is olyan emberek (?) akik alig lépnek interakcióba a néppel, parancsokat osztogatni könnyű. Azokat küldeném ki a körútra forgalmat irányítani szmogriadókor...
A kisrendőr meg nyilván nem fog kilépni, ha nincs más lehetősége, főleg mostanság.

Egyébként valóban jó befektetés, egyszerűbb lenne tényleg műszakival cserélgetni, habár a régit meg kidobhatjuk a kukába... nem is környezetszennyező. Ahhoz meg hogy valakinek levágják a lábát egy elfertőződött géz miatt, szerintem orvosi "segítség" is kell, bár lehet, hogy csak én bízom túlságosan az orvostudományban.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 12:49:03

@newtehen:

Zsanettot szerintem ne is emlegesd, sok mindenről érdekes beszámolókat lehetett olvasni az ügyében.

Azt, hogy a traffipaxozó rendőrök nem hagyták abba annak nem ők az okai.

@atomgoa:

MSZ 13553

misitcom 2010.07.22. 12:51:54

@CsL: Egy mentős mondta,hogy ha valakinek elsődlegesen sikerült megmenteni az életét akkor Ők a kapott anyagból megpróbálják a legjobbat kihozni.

A fertőzésből van esély kigyógyítani az áldozatot,de ha valaki elvérzett azon már senki sem segít.

babel 2010.07.22. 12:52:47

@Mityu: 1, Nagyon ráérsz. 2, Másról/mellé beszélsz. 3, Keress magadnak mást, akivel kötekedhetsz, nekem nincs kedvem hozzá. Csá!

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 13:00:17

@babel:

Sok közöd nincs hozzá mire érek rá és mire nem. Minek írogatsz ide, ha nem lehet hozzád szólni? :)

Frigyesmester 2010.07.22. 13:05:53

Szerintem a fakabátoknak hozniuk kellett az aznapi kaszálási kvótát - de mivel messze álltak tőle, hát kreáltak egy ilyen "kétéves beltartalmi szavatossági" szabályt. A trükk lényege, hogy kiszabja a helyszínit - ha jártatod a szád, akkor feljelent, utána határozat. Fellebbezd meg újabb ötezerért... aztán csak elunod a szélmalomharcot. Mindenesetre biztos, ami biztos: veszek egy új mentődobozt; ugyanis két éve vettem az előzőt... igaz, ki sem volt bontva, és még szavatos.

Meg ez a "azt lehet hamisítani" szöveg is gyomorforgató a süntől: ezzel eleve szándékosan jogsértőnek állítja be az eljárás alá vont állampolgárt. Kergessék és kapják el inkább a valódi bűnözőket, és a közutak igazi ámokfutóit!

"Amúgy" már láttam olyat, hogy mentődobozban a gézvágó olló pengehossza 8 centinél hosszabb volt. Akkor az most de jure közbiztonságra veszélyes eszköznek minősül? :)

Káposztakukac 2010.07.22. 13:11:05

ne aggódjatok. elsősegély doboz kell az autóban, rendelet írja elő. az viszont sehol nincs szabályozva, hogy milyen gyakran kell cserélni... innentől kezdve a kék gecik pattoghatnak, fellebbeztek és kész. nem érdemes velük a helyszínen veszekedni, a rendőrdroidok többsége még analóg agyú, nem érti, hogy mit beszélsz neki.

_wood_ 2010.07.22. 13:12:00

nagyon ott van az illusztráció silent! (ősszel jön az új rész - New Vegas!)

remélem az elsősegélynyújtási ismereteit itt minden, ilyen ellenőrzést jogosnak tartó napra készen tartja és bármikor bárkit stabil oldalfekvésbe fektet az út szélén, miután ellenőrizte a légutak akadálymentességét és szakszerűen megvizsgálta, hogy nem sérült-e a gerincoszlop. az artériás vérzés kellően gyors és hatékony kezelését nem is kérdezem, annyira alap.

nem csoda hogy elvárják mindezt: van hozzá felszerelés alumíniumollóval és kötelező tizennyolc évesen az egyhetes tanfolyam! ezek után ne bénázz, rendesen fogd azt az ércsipeszt!

ráadásul az ilyen ismereteknek nincs szavatossága, azok örökké tartanak. ezt nem is fontos ellenőrizni, frissíteni, csak a dobozt, meg az elakadásjelző háromszöget, meg a...

hagyjuk bazm...

de legalább a magunk bőrén érezzük, hogy nem hazudtak!

"rendőrt akartál az utcákra akartál paraszt?! nesze!"

dzsaszper 2010.07.22. 13:12:32

Ha a plombát lehet hamisítani, az egyes darabok laminálását és a dátumot is lehet. Igaz, akkor oda a sterilitás, és jobb, ha a kötszert nem használja senki.

Ezzel az erővel a yard kibontathatná a steril kötszert is...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.07.22. 13:12:33

no én múlt héten bontottam fel a tavasszal vásárolt "B" MSZ 13553as dobozkát (mentodoboz.3mp.hu)90%ban szlovák cuccok vannak benne! volt benne hansaplast szerű ragasztó.... közepe ugye géz és öntapadós, biztos mindenki látott már olyant :) csak bele volt téve, semmi fólia vagy bármibe nem volt becsomagolva, erről honnan szülné meg a rendőr az érvényességi időt pl.!?

a többi cucc 2011-07 jár le kivéve a 3szög kendő, mert az 1012-01 :)

magabo 2010.07.22. 13:12:43

Az új elsősegély csomagot is érdemes megnézni én jártam úgy hogy 1 évvel vásárlás után kibontottam néztem a listát hogy minek kéne benne lennie hát 1-2 dolog hiányzott. A fertőtlenítőszeres fiola meg össze volt aszva és ki volt száradva. Pedig dátum szerint még bőven jó volt.

cso zsi 2010.07.22. 13:17:58

@Integrált Szerverterror - Bikinicsunáj!: Az a gond vele, hogy azok az autók minimum egyszer műszakiztak azóta. Ha a (nyugaton is) filléres rendszámtábla nem csilliókba kerülne, EU-s lehetne az összes autó, és a szélvédőmatrica is rajtuk lehetne. (Apám autója belül van az utolsó 1000-ben, ha egy héttel később veszi az autót, már JDx-xxx-es lenne EU-val.)
A románokat senki nem vegzálta az EU matricáért, így az osztrák utakon ők "nyugatiak", míg mi csak jöttmentek vagyunk, sűrű megállítással.

@misitcom: Bár a szavatosság mindenekfelett, nem lennék meglepve, ha egy konkrét gyártó termékei lepnék el időről időre, az ilyen hírek/akciók hallatán.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 13:20:25

Amúgy ez az EÜ doboz hiszti már 2008-ban egyszer lecsengett.... :))

mixonline.hu/Cikk.aspx?id=12213

autoskartya.blog.hu/2008/06/18/frissitett_mentolada

totalcar.hu/magazin/kozelet/mentodoboz/

S csak azt a kurva guglit kellett volna használni... :DDD

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.22. 13:32:23

@Hammer: Jó sztori az is, de jelen esetre pont nem megoldás, mert a rendőrlány nem azt nézte, hogy a dobozra mi van írva. :)

xcomman 2010.07.22. 13:46:18

En bebasztam egy hatizsakba amit a patikaban adtak aztan odaraktam krokodilemelo melle. Azert helyszini kivegzes jar? :D

esef 2010.07.22. 13:46:33

@Káposztakukac:
Így van. Van egy doboz, amin van egy pecsétes lejárati dátum. Vannak benne csomagolt dolgok, amin megint rajta van a lejárati dátum. Akkor mire fel is mondja a rendőr a két évet? Azért mert ő rendőr? Postás, rendőr, vasutas...

esef 2010.07.22. 13:47:43

@xcomman:
Nem. A hátizsák miatt meggyanúsítanak, hogy Afganisztánba viszed a táliboknak a kötszert, aztán mehetsz terrorizmus vádjával Vácra a Budaházy mellé...

Integrált Szerverterror 2010.07.22. 13:49:29

@cso zsi: inkább örülne neki, szélvédőmatrica nélkül ha ügyesen parkol meg se tudják büntetni :D

Az átrendszámozás meg nem is olyan drága, ha csak az elsőt akarom újragyártatni többe kerül grrr.

cso zsi 2010.07.22. 13:56:52

@Mityu: Stimmel. Azóta eltelt két év. Az akkori hiszti vásárlói újra a kasszához fáradhatnak.

FDToth 2010.07.22. 13:57:08

Ez is csak arról szólj, h beszedjék az úgymond "ártatlan" állampolgároktól a pénzt ilyen mentődobozért, mert nem merik büntetni és megállítani azokat az autókat, akik buszsávosak, index nélkül közlekednek, stb.
ja egyébként Rendőrautó autópályán haladhat a belsőben?? Csak mert le nem ment volna előlem, kénytelen voltam jobbról megelőzni.

Integrált Szerverterror 2010.07.22. 13:58:33

@Mityu: Szerintem a dolgok megléte a lényeg. Ha a felségjel nincs rajta az ugyanolyan súlyú, mintha nem lenne doboz. Viszont ha nemzetiszínű kis- vagy nagymagyarország alakú matrica van az olyan, mintha „állítólagosan˝ lejárt szavatosságú doboz lenne a kocsiban.

Amúgy megnéztem a saját dobozom: plombálatlan, 2007-ben gyártott, érvényessége 5 év, benne a géz lejárati ideje 2011. Akkor most mi van?:D

Viszont van benne egy csomag pézsé jó tudni!

főboszorka45 2010.07.22. 14:21:42

Csebdben jegyzem meg, hogy a zsaru ma már nem kérheti az izzókészletet, jogszabály törölte el...

szép is lenne,elképzelem, ahogy a rendőrok pl skoda superb első lámpájának izzóját akarnék kicserélni egy parkolóban.....
A dobozra írt szavi meg tényleg nem érdekes, az a lényeg, ami benne van, annak a szavija.
Azt azért nem értem, hogy egy háromszög kendőnél miért van szavatossági idő, mikor az nem érinkezhet sebbel? Még jó, hogy az ollónak nincs szavija....

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.22. 14:22:05

@FDToth:

"Ez is csak arról szólj, h beszedjék az úgymond "ártatlan" állampolgároktól a pénzt ilyen mentődobozért, mert nem merik büntetni és megállítani azokat az autókat, akik buszsávosak,"

varos.blogter.hu/423672/buntettek_a_buszsavozokat_a_karoly_koruton

Attól, hogy valamiről nem tudsz még nem biztos, hogy nem létezik. :))

pengusz 2010.07.22. 15:11:12

Nem azért, de ha már kívül hamisítják a plombát/fecnit, akkor belül még egyszerűbb nem?
Szerintem minden dobozt laborban kéne megvizsgáltatni igazságügyi szakértővel, és addig az autós ne mehessen sehová :D

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.22. 15:24:43

@Mityu: "Azt, hogy a traffipaxozó rendőrök nem hagyták abba annak nem ők az okai. "

Nem, mi? Hanem a nemzetközi helyzet fokozódása miatt volt? Nem tudok FONTOSABB feladatát egy rendőrnek, mint hogy egy folyamatban lévő bűncselekményt megakadályozzon.

labi 2010.07.22. 15:25:52

Milyen törvényekről és rendeletekről beszéltek? Van egy olyan, ami még az alkotmányt is felülírja.
Úgy hívják a rendőrségen, hogy "belső körlevél".
Na az mindent üt, az szerint megy minden intézkedés. :)

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.07.22. 15:26:58

abban sem vagyok biztos, hogy a rendőr a leplombált dobozt kinyit(tat)hatja. a következő rendőr meg a plomba hiánya miatt büntet meg, mi?!
meg ez lehet, hogy a magántulajdon rongálása.

labi 2010.07.22. 15:30:35

Amúgy én is szeretnék egy ilyen Fallout-os eü-dobozt mint ami a képen van, hol lehet hozzájutni? :)

"streetfighter" 2010.07.22. 16:04:13

Mi az, hogy megbüntet?
Hívja fel a tisztelt sofőr figyelmét, hogy lejárt a szavatosság, és legyen szíves kicserélni. Ez a normális. Mi van ha lejárt?
22 év alatt ki sem nyitottam egyet sem.
Büntetni a szabálytalankodókat meg a rossz műszaki állapotu autók tulajdonosait büntessék!
Aki az eü. doboz lejártáért jogosnak tartja a büntetést az meg húzzon a halál fa..ára.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.22. 16:08:04

@"streetfighter": Ez igaz, de ha nem büntetnének érte, akkor mindenki baszna kicserélni (köztük én is :)).

Marcellusca 2010.07.22. 16:09:33

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Hát, igen.
Az a baj, hogy az emberek zömének nem használ a szép szó. :)

dz02 2010.07.22. 16:14:23

szolgálnak és védenek mi??????

hülye rendőr aki ezért büntet.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.22. 16:20:08

@Marcellusca: Hát igen. És bevallom, én is feleslegesnek tartom az eü. csomag szavatosságának percre történő betartását.
Ezeknek a dobozoknak nagy része élete során soha nincs használatban, ha pedig mégis használni kell, akkor tökmindegy, hogy lejárt-e a szavatosság, vagy nem. Az autósok többsége úgysem tud szakszerű elsősegélyt nyújtani.
Nem azt mondom, hogy 10 évente kellene cserélni a dobozokat, de fölösleges ennyire komolyan venni a szavatosságot.

"streetfighter" 2010.07.22. 16:23:35

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Hidd el, nálam többre megy a szép szóval mint büntetéssel. Azután csak azért sem cserélném ki.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.22. 16:25:23

@"streetfighter": Lehet, de a legtöbb autósnál nem, mert "úgyse büntetnek meg, mijafaszé' cserétessem ki?"

"streetfighter" 2010.07.22. 16:35:03

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Amit írtál teljesen jogos, és 6-7 évente bőven elég lenne frissíteni.
Ellenőrzés után be kéne mutatni az újat és akkor törölnék a büntetést, vagy valami hasonló. Nem azonnal jól megvágni az autóst meg KERESNI, hogy miért lehetne megbüntetni.

Marcellusca 2010.07.22. 16:51:58

@"streetfighter": Úgy, úgy.
Fokozatosság elve.
Előszőr figyelmeztetés és kilátásba helyezni (felfüggeszteni) a büntit.
Ha X időn belül nem mutatja be, élesedik a bünti, a következő esetben, automatikusan kapja a csekket.
Oszt', jónapot!

Marcellusca 2010.07.22. 16:54:37

Ja, és egyébként Mityuval is egyetértek.
(És nem azért, mert ismerem! :D)
Van rá egy szabály, ami kötelezővé teszi a meglétét és szavatosságát, akkor azt be kell(ene) tartani! :D

cso zsi 2010.07.22. 17:17:47

@Marcellusca: Ez kéne a pályamatricára is. Saját kocsival sosem volt afférom, de céges autóval már igen, amikor a főnököm tőlünk és az autótól távol vett kútnál e-matricát. Naná, hogy karaktercserés lett. :)))
Úgy már jártam saját kocsival, talán Mogyoród környékén, hogy a környéken sehol, csak a felhajtó utáni kúton lehetett matricát venni.
Tudom, hogy vannak, akik sportot űznek a nemfizetésből, akár rendszámhamisítással is. De nem kéne azonnal bűnözőként kezelni mindenkit. Egy felhajtás egy négynapos kipostázva, nemfizetés esetén érvénybe lép a bünti. Ha tudom, hogy a pénteken vásárolt matrica hétfőn éjfélig érvényes, akkor igyekszem napközben letudni az utat. De ha este 10-kor vágok neki, akkor is tudom, hogy másfél óra alatt megvagyok vele. Ha nem jön közbe egy baleset, ami miatt egy-két órácskára beáll a pálya, és a lehajtó 20 km-re a hátam mögött van. Innentől már aljas bűnöző lettem, akit szankcionálni kell. Tízszeres díjjal.

Fehérvarjú 2010.07.22. 18:38:55

Üdv mindenkinek.

Bocs, hogy belepofázok, de amúgy szerintem nem lenne annyira hülyeség a doboz belső tartalom ellenőrzése a külső helyett. Az igazi az lenne, ha lenne valami hivatalos (zárjegyszerű) pöcsét a cuccokon. Lehet egy százassal dobna az árán, de egyszerűbb lenne követni, mert egy ráütött dátumbélyegző nem igazán hivatalos vagy ellenőrizhető.
Bár a magyar bürokráciát ismerve lenne nagy kavarodás a matricák kapcsán.

De a 2 év mindenre az hülyeség szerintem. Ezt csak az egyszerűsítés kedvéért mondták a lánynak. 2 évnél hamarabb nem jár le semmi, ha meg túl van 2 éven beszól az URH-n (Tetra?), oszt jólmegmondják, hogy az pont 3,4,5 év, mehet az autós Isten hírével.

babel 2010.07.22. 18:42:31

@Mityu: Ismét mellé trafáltál. Egy hozzászólásban többször is. 1, Nem mondtam, hogy van közöm hozzá, egyszerűen megfigyeltem. 2, Lehet hozzám szólni, csak nem fogok vitatkozni. Elfogadom, hogy más véleményen vagy, mint én. (3, Ez sem kötelező. Nem vagyunk egyformák és nem is kell, hogy azok legyünk.) :D

Sztávrosz_ (törölt) 2010.07.22. 18:46:30

Ezt útáltam legutóbb is a Pintér vezette rendőrségnél:
Keresik, hogy miért lehetne megbüntetni az autóst, a vagyon elleni bűncselekmények lopás betörés továbbra is felderítetlen marad, de a füvező kamaszt azonnal viszik.

Látszatintézkedések

sajna 2010.07.22. 19:01:08

Az agyam eldobom, ami ebben az országban folyik, az a tisztességes autós társadalom körébe (ürügyként) tartozó b@szogatás!!!!!

De itt csak a törvénytisztelő állampolgárral merik csak megtenni(szeretném látni amikor egy nem ma lebarnult, illetve kigyúrt emberekkel, ezt meg tennék:D)

Azokat rendszámtábla hiánya, füstokádó autó üzembetartása, és még sorolhatnám, meg sem merik állítani!

Személyemet még január 15.-én is cseszegettek, a biztosító által, még nem postázott igazoló lap hiánya miatt!

Az előbbiekben felsorolt autókat meg sem merték állítani.!!!!

Pedig látta a rendőr, hogy az előző évi befizetésről szóló igazoláson, hogy előre egy évvel, az éves díjat egy összegben, időben teljesítettem.

Mivel nem szerettem soha tartozni, ellenkezőleg előre szoktam kifizetni egy évre!

És még a Rendőr seggét ki kellett "nyalnom":( körben, ne, hogy megbüntessen!:((((

Majd később értesültem a tv-ből, hogy január 31.-ig nem zaklathattak volna. Amit február 28.-ig még nem büntetnek.

Igaz én már az igazolást egész évre megkaptam előre január 17.-én!

Amit legszívesebben írnák most, nem teszem, mert akkor rettegnem kellene, mert a méltóságukban nem eshet csorba!!!

mi nem foglalt még 2010.07.22. 19:07:23

@Mityu: hát a közlekedésrendészetnek először a rengeteg cigót kellene kiszűrni jogsi nélkül.
osztán amikor ez megtörtént, akkor a rengeteg szabálytalan világítótestel közlekedő autót.
osztán amikor az is meg van, akkor a rengeteg renitens közlekedőt, nem a kicsit túlléptem a megengedettet hanem a nagyon túlléptem kategóriát, pld felhajtott rendszámú motorosok.
nem sorolom tovább, de még lehetne sokkal josszabb listát is írni ami sokkal de sokkal sürgetőbb lenne, mint, hogy mikor jár le az eü doboz tartalma.

mi nem foglalt még 2010.07.22. 19:13:03

@ToToM: egy sértetlen csomagolású gézzel kötöznek be aminek lejárt a sterilitási ideje attól még nem kapsz fertőzsét.
sokkal inkább attól ami a sérülést okozta.

sajna 2010.07.22. 19:26:35

@mi nem foglalt még: Erről van szó!

Igazad van!

Erről most az a vicc jutott az eszembe, hogy az egyszeri fakabát......ha egy pohár takonyba beleesik egy hajszál, meg sem issza!:DDDDDDDD

vomit 2010.07.22. 20:34:08

@xaba99: ugyeszsegi nyomozohivatal ugyeleti szamat telefonba elmenteni, zaklatas eseten a rohamosztagot korrupt alrendorokre rahivni, oket a kozbeeso idoben visszatartani.

_John_Doe_ 2010.07.22. 20:40:44

Sok hülye szerint biztos az is normális lenne, ha ujjlenyomatot is vennének tőlünk.

Az elsősegély doboz kinyitása már egyértelmű szarakodás, nem ezért fizetjük őket.
Bezzeg ha elromlik egy jelzőlámpa és forgalomirányítással tehetnének valamit, még a környékről is elhúznak.

tundrazuzmo (törölt) 2010.07.22. 21:10:13

@Mityu: Mi az a két pálcika? Nekem olyan miért nincsen? Nem azért fizettem két misit a jogsiért, hogy lespórolják a pálcikákat! Vagy ez plusz költség? Akkor is, minek spórol a kiscsávó az én pénzemen? Megvehetem a pálcikákat is! Nekem lehet 8 is!

:)

metal · http://electric.blog.hu 2010.07.22. 21:18:20

@esef: "alaki linkelje be, hogy melyik jogszabály és hol írja elő, hogy nem a dobozon levő dátum számít, hanem a "gyártás+2év"."

Ilyen jogszabály nincs, természetesen a feltüntetett szavatosság számít! Csak a rend őre kicsit szarakodott egy tudatlan autóssal.
Az a fontos, hogy a listán feltüntetett minden eszköz benne legyen, és szavatos is legyen. Ennyi.

Nekem egy kedves egyszer azt találta mondani, hogy az izzókészlet úgy nem jó, ha a reflektor izzó külön dobozban van, és most ő megbüntet:)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.22. 21:54:17

@metal: "Nekem egy kedves egyszer azt találta mondani, hogy az izzókészlet úgy nem jó, ha a reflektor izzó külön dobozban van, és most ő megbüntet:)"

Hubazz, nekem is úgy van!
:)

Rock me Amadeus 2010.07.22. 22:08:46

Ma csak közlekedési rendőrség van, bűnüldöző nincs.

Fehérvarjú 2010.07.22. 22:25:31

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Aztaf@sz! Nekem még másik üvegkalickában is van, de majd összeeszkábálom valahogy. :D

metal · http://electric.blog.hu 2010.07.22. 23:25:06

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Természetesen miután furán néztem rá, és hozzátettem, hogy ezt ugye nem gondolja komolyan? Nem büntetett meg, de a lelkemre kötötte, hogy tegyem be a közös dobozba, mert máskor is bármikor megbüntethetnek érte. Azóta sincs egy dobozban, bár már nem is számít:)

TökömTele 2010.07.22. 23:40:24

Ez kicsit vicces azért.

Hányan haltak meg hazánk útjain az utóbbi mondjuk ötven évben olyan ok miatt, hogy lejárt, nem steril kötszerrel látták el a sérülését? Vagy akár hány autósnak lett ebből bármiféle komolyabb egészségi probémája, visszamaradt betegsége? Van erről bármiféle statisztika vagy felmérés? Kötve hiszem!

Gyanítom, hogy újonc rendőrök lehettek, ezért kapták ezt az izgalmas és megtisztelő feladatot. Értem én, valahol el kell kezdeni, de itt?

Basszus, álljanak már ki egy sarokra, számolják és büntessék a kézből telefonálókat, indexet nem használókat, másokat veszélyeztetőket. Traffizzanak, szondázzanak, nézzék a kocsi műszaki állapotát, műszaki vizsga meglétét de akár a kötelező biztosítás befizetési szelvényét. Ez egyenként mind százszor nagyobb probléma, mint a lejárt eü doboz. Oké, tőlem aztán kérje el, nézze meg, vegye leltárba. De ilyenért bírságolni? "Akár" húszezer forintra?

Másrászt meg nem hiszem el, hogy 2010-re, amikor már minden lószar számítógépes nyilvántartáson van, nem lehet egy figyelmeztetési rendszert bevezetni az ilyen és hasonló probémákra (kiégett izzó, "leesett" rendszám, gagyituning stb)
Első alkalommal figyelmeztet, figyelmeztetést bejegyez, második alkalommal bírságol. Sőt, továbbmegyek, bár ez már hardcore scifi, akár lehetne minden járőrautóban egy automata rendszámfelismerő, amely jelezne a közelmúltban már figyelmeztetést kapott autóknál így azokat félre lehet állítani.

Következő lépés mi lesz? Guminyomás ellenőrzés pótkerékben basszameg?

jelentéktelen alak 2010.07.23. 00:23:47

Eddig azért hisztiztek sokan, hogy miért a doboz szavatossági idejét nézik, mikor a tartalma még nagyrészt jó. most meg azért, mert a tartalmát nézik és nem a dobozt.

Engem meg az egész nem érdekel. Azt néz amit akar, az én dolgom, hogy érvényes legyen és érvényes is.
Teszek rá, hogy minek mikor jár le a szavatossága, évente egy-egy doboz belefér a költség vetésembe.
A régi meg még sokáig jó itthon.

jelentéktelen alak 2010.07.23. 00:25:57

@TökömTele: Tetszik az ötleted! De szerintem ezzel nem vagyunk sokan.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.23. 05:35:49

Na elvtársak. Száz szónak is egy a vége kibontottam az egyik EÜ csomagot. A sok rizsa helyett csak ennyit kell megtenni. Délelőtt folyamán kaptok képeket is mi hogy néz ki a német csomagban.

Van tartalomjegyzék is, képregény is, magyar nyelvű leírás is. Egyszerű ez, mint a faék!
A rendőrt meg a legfeleslegesebb szidalmazni emiatt. Persze aki keresi a helyzetet, hogy baszogassa a rendőrt annak ez is indok. Miért ne lenne az.
A forgalomban való részvételnek nem csak személyi feltételeinek kell meglennie, hanem a műszaki és a tartozékoknak is. Megint leírom ezt nem a rendőrség találta ki, hogy na végre van mivel basztatni.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.23. 05:37:10

@tundrazuzmo:

"Mi az a két pálcika?"

Céllövöldében az értékesebb ajcsikat két pálcikára teszik.... :))))

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.23. 05:42:26

A tartalom lista és a KÖHÉM rendelet is megtalálható a csomagban:

www.flickr.com/photos/mityu/4820223956/

Rahsid 2010.07.23. 06:53:54

Kúúúúrva kékek!

Alex3000 2010.07.23. 10:47:14

mmm, kinek a cége lehet az elsősegélydobozt gyártó cég?

Alex3000 2010.07.23. 10:51:13

Amúgy nem vagyok meggyőződve, hogy egy SAAB-nál adott eredeti elsősegély doboz 2 év után rosszabb lenne mint egy szar TESCO-s újonnan!

misitcom 2010.07.23. 11:00:57

@Babu2000:

A Svédeknél nem úgy van,hogy a mentőládához időnként cserélni kell a kocsit?

annyiamenyi (törölt) 2010.07.23. 11:03:06

A sok idióta fasszopó, aki szerint nem fontos az elsősegélyláda szavatossága, remélem majd jól összetöri a pofáját, és amiatt fog megdögleni, mert egy másik nagyonokos geciláda segíteni akar neki, és fertőzést kap valami nem steril cucctól. Szánalom!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.23. 11:51:40

@annyiamenyi: Gondom nagyon odafigyelsz majd arra is, hogy az a szilánk, ami átvágja az ütőered, az steril legyen, illetve a combodból kiálló féltengely is fertőtlenítve legyen nem?

annyiamenyi (törölt) 2010.07.23. 11:56:01

@newtehen: Te nagyonokos! Az nem lesz fertőtlenítve, de ha valaki megáll segíteni, és NORMÁLIS mentőládája van, akkor van benne fertőtlenítőszer, és lefertőtleníti. Érted?
Amúgy meg Nekem sose lesz balesetem, mert sokakkal ellentétbe Én tudok vezetni.

annyiamenyi (törölt) 2010.07.23. 11:58:06

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
"Hát igen. És bevallom, én is feleslegesnek tartom az eü. csomag szavatosságának percre történő betartását."

Mást nem is vártunk egy idióta tahó kamionostól. Gondolom neked mindegy, hogy kit ölsz meg a kamionoddal, azért nem kell egészségügyi csomag.

D4D 2010.07.23. 12:35:02

@annyiamenyi:
"Amúgy meg Nekem sose lesz balesetem, mert sokakkal ellentétbe Én tudok vezetni."
- Csak kultúráltan vitatkozni nem tudsz.

Úgyhogy köcsög pofa be! A vezetni tudók okozzák a balesetek 90%-át, mert meg vannak győződve róla, hogy tudnak vezetni, ezért nem gondolják végig a kialakult helyzetek következményeit.

És az ilyen tudok vezetnik jellemzően mennek napi 20km-t a városban.

Rahsid 2010.07.23. 12:44:50

@annyiamenyi: Szívből kívánom, hogy a rák egye ki az összes nyomelemet a testedből.

annyiamenyi (törölt) 2010.07.23. 12:45:03

@D4D: Háháhá! Általába budapesten közlekedek, és eddig még nem volt balesetem, pedig már 3 éve vezetek, Okostóni!

Gondolom te meg 10 éve vezetsz, és volt már vagy 3 baleseted a d4d toyotáddal. Szánalmas.

Rahsid 2010.07.23. 12:53:07

Nincs?!
A 3 éves jogsiddal meg ne vagizz, mert közröhej tárgya leszel.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.07.23. 12:56:34

@annyiamenyi: én is tudok vezetni. mégis volt balesetem. több is. egy sem az én hibámból...
de ha annyira jó vezetsz, akkor próbáld elkerülni pl. a következőt szituációt: piros lámpánál állsz. előtted kocsi, utánad kocsi. egyszer csak jobb oldalról, kapukijáróból meg belédmennek...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.23. 12:57:00

@annyiamenyi: Köszönöm a mindent kielégítő, értelmes hozzászólást.

mi nem foglalt még 2010.07.23. 12:58:39

@annyiamenyi: nagyon okos steril ember.
amint feltéped a steril kötszert és kiveszed a levegőre már nem is steril.
ha hibátlan a csomagolás de lejárt a sterilitási szavatossága attól az időtől nem fertőző ám automatikusan a géz.
mit gondolsz ami átszúrja a testedet a kocsiban vagy az aszfalt ami lehorzsol steril?
azoktól jobban félj mint egy lejárt sterilitású de hibátlan csomagolásban lévő géztől.

annyiamenyi (törölt) 2010.07.23. 12:59:36

@Rahsid: Mé neked hány éves? 55?

@xaba99: "mégis volt balesetem. több is"
Háháhá, és még azt mered írni, hogy tudsz vezetni? Szánalmas.

mi nem foglalt még 2010.07.23. 13:03:20

@annyiamenyi: persze lefertőtleníti a seb legalsó részét is hát hogyne sőt rögtön meg is műt az útszélén.
az esősegély arra való, hogy ne vérezz el a gecibe hanem valaki szorító vagy nyomókötéssel ezt meggátolja, osztha jön a mentő az majd nyom a picsádba antibiotikumot ami ugye kötelező is nyílt törésnél.
na attól nem fogsz majd megdögleni meg attól, hogy a kórházban megnyitják a sebet rendesen és ellátják.

annyiamenyi (törölt) 2010.07.23. 13:03:26

@mi nem foglalt még: Jó, akkor edd meg a lejárt kaját is, mert az még nem romlott meg. Szánalmas.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.23. 13:06:31

@annyiamenyi: heh, és 3 év alatt mennyit vezettél? 200 kilométert? :)

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.07.23. 13:27:27

@annyiamenyi: ha elolvastad volna, amit írtam, akkor tudnád, hogy te vagy a szánalmas az "én tudok vezetni, ezért soha nem lesz balesetem" hozzáállással.

rutintalan vagy és ráadásul butaságokat is írsz.

GG81 2010.07.23. 13:39:15

@Integrált Szerverterror - Bikinicsunáj!: bringást ellökött egy nénike... kicsit vérzett a lány térde, erre a 70és halálközti mama a jó kis taknyos zsepijével törölgette... broáf!!!

annyiamenyi (törölt) 2010.07.23. 14:28:33

@newtehen: Háháhá, még te nevetsz? Ezzel is bebizonyítod, hogy mennyire ostoba vagy.

@xaba99: "rutintalan vagy és ráadásul butaságokat is írsz. "

Ezt inkább Én mondhatnám neked nem? Nem Nekem volt több balesetem is. Szánalmas.

''autónepper.'' 2010.07.23. 14:40:40

@D4D: 20at?:D ne viccelj jó a heti 20at megy:D:D:D:D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.23. 14:48:25

@annyiamenyi: Vegyél vissza egy kicsit magadból, kösz.

annyiamenyi (törölt) 2010.07.23. 14:55:15

@SilentSound: Bocsánat, nem tudtam hogy csak azt lehet leírni, ami a kedves moderátornak is tetszik.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.23. 15:01:23

@annyiamenyi: Kár, hogy nem látszik, ha sírsz is hozzá, mert úgy hitelesebb lenne a sértődés. Igen, még cinikus is vagyok, amikor valaki látványosan nem akarja érteni, miért szóltam neki.

TH 2010.07.23. 15:01:32

@annyiamenyi: miért, mit gondoltál eddig?

annyiamenyi (törölt) 2010.07.23. 15:03:33

@SilentSound: Át kéne keresztelni ezt a blogot pl. Nyaljunk a főnöknek! bloggá, az sokkal találóbb lenne.

TH 2010.07.23. 15:08:30

@annyiamenyi: ráéreztél a lényegre, látod? Ha megnézed, mindenki folyamatosan Silentnek nyalizik, mint ahogy én is. Gyere, csatlakozz te is! :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.23. 15:23:58

@TH: Asszem én az előzőnél feladtam. :)

TH 2010.07.23. 15:25:10

@SilentSound: kurva jó, nem emlékszem, hogy járt-e itt valaha valaki, aki ennyire sötét volt, vagy jól játszotta a hülyét, mint legújabb haverunk. Ha marad egy darabig, fel tudja dobni a blogot, az tuti! :)

annyiamenyi (törölt) 2010.07.23. 15:33:11

@TH: Én vagyok sötét, és játszom a hülyé? Na ne nevettess.

TH 2010.07.23. 15:35:31

@annyiamenyi: VAGY. De az előbbire tippelek nem arra, hogy csak játszod. Ezért várom a kommentjeidet, mert feldobod velük a társalgást. Éleslátásod, bölcs megállapításaid, hosszú élettapasztalatod, vezetési rutinod, találó megjegyzéseid, kristálytiszta logikád, valamint lenyűgőző személyiséged új színt jelent a blogon a szánalmas arcok között.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.23. 15:35:38

@annyiamenyi: Nem, te nem játszod a hülyét. Te alaphelyzetben is az vagy.

TH 2010.07.23. 15:38:27

@annyiamenyi: kifelejtettem fantasztikus szerénységedet a listából ne haragudj kérlek. Tudom, h. szerénységed tiltaná, hogy szóba hozd, ezért teszem hozzá gyorsan én.

annyiamenyi (törölt) 2010.07.23. 15:39:38

@...::: Flúgos Kamionos :::...: ezt most pont egy kamionos mondja? Szerintem még írni sem tudsz, nem még vezetni. Háháhá

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.23. 15:44:24

Szerintem az összes ilyen vezetni tudó nagyon okos hangembert a saját autójával ki kéne lapítani, utána agyúval kilőni :)))

Ugyanitt vállról indítható rakéta kiadó!

TH 2010.07.23. 15:51:11

@annyiamenyi: hogy te milyen vicces vagy! A humorérzéked is zseniális, gondolhattam volna! Azért nem semmi, hogy benned ennyi jó tulajdonság találkozzon!

TH 2010.07.23. 15:51:59

@...::: Flúgos Kamionos :::...: komolyan és őszintén: szerinted már van jogsija? szerintem az ő korában még segédmotoros kerékpárra sem lehet szerezni, de persze tévedhetek...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.23. 15:58:21

@TH: Azt nem tudom, hogy jogsija van-e, de vezetni azt biztosan tud :)

annyiamenyi (törölt) 2010.07.23. 16:02:50

@...::: Flúgos Kamionos :::...: @TH: Látom elvagytok okostónik. Azt hiszitek, hoyg ti vagyotok az utak királyai? Ehhez normális autó kellene, és vezetni is tudni kéne, nem gondoljátok?

TH 2010.07.23. 16:05:18

@annyiamenyi:
"Azt hiszitek, hoyg ti vagyotok az utak királyai?"
Ezt miből gondolod?

"Ehhez normális autó kellene"
Honnan tudod, hogy melyikünknek milyen autója van?
"és vezetni is tudni kéne, nem gondoljátok"
Gondolod, hogy egy flúgos kamionos pl. nem tud vezetni?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.23. 16:05:18

@annyiamenyi: Hát igen, nem mindenki rendelkezik Chevrolet Ticoval és 1200 kilométer vezetési tapasztalattal :)

annyiamenyi (törölt) 2010.07.23. 16:12:36

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Egyrészt nem ticom van, hanem Fabiám, és igen, van rajta felirat, de nem racingos te szerencsétlen. A rutinról meg annyit, hogy sztem nekem nagyobb van, mint neked, okostojás. Szánalmas.

D4D 2010.07.23. 16:12:38

@annyiamenyi:
Te seggfej! Három éves rutinra vered magad?

Kispöcs, én jogsim maholnap 20 éves! Bebebebeeee!

Egyébként ezt már írtam másnak, nem a jogsi kora számít, hanem a mögötte levő rutin, km-ben kifejezve.

Menj, járd meg oda vissza Milánót, majd utána megbeszéljük mennyire tudsz vezetni.

D4D 2010.07.23. 16:13:25

@xaba99: Ez jó!!!!!!!!!!!!!!!

annyiamenyi (törölt) 2010.07.23. 16:16:06

@D4D: "Te seggfej! Három éves rutinra vered magad?"

"nem a jogsi kora számít, hanem a mögötte levő rutin, km-ben kifejezve."

Akor miről beszélsz? Saját magadból csinálsz hüjét? Lehet, hoyg több kilométerem van levezetve, minnt nektek együttvéve, beleértve a "lökött kamionost" is. Szánalmas.

D4D 2010.07.23. 16:17:32

@annyiamenyi: Balesete csak annak lehet, aki megy is. Te bugyuta hibbant földműves életmódot folytató, még ezt sem tudod.

Képzelem 3 éve megvetted a vizsgabiztost és az oktatót is kilóra, majd azóta is villamossal jársz, mert fosol beülni Apuci kocsijába. Tegnap megnézted, már három éves a jogsid, most jól idejöttél odamondani. Remélem közben ki is v...... Legalább háromszor! Kommentenként!

D4D 2010.07.23. 16:19:21

@annyiamenyi: Van majdnem 2 millám, balmentesen. 20 év alatt. Úgyhogy tényleg vegyél már le az arcodból, mert nagy esés lesz a vége!!!

TH 2010.07.23. 16:20:26

@annyiamenyi: na, mesélj, mennyit vezettél 3 év alatt?

D4D 2010.07.23. 16:20:40

@SilentSound: IP alapján nem egy bölcsiscsoportból irogat?

TH 2010.07.23. 16:21:05

@annyiamenyi: kíváncsi vagyok, h. mennyit vezettél eddig, 3 év alatt nem ANNYIRA sok, vagy igen?

annyiamenyi (törölt) 2010.07.23. 16:23:06

@D4D: Szánalmasak vagytok! képzeld naponta vezetek, kb. 30 kilómétert, van, hogy többet is. És van saját autóm is, igaz, hogy hitelre vettem, de akkoris az enyém! És kinek mi köze hozzá, hogy fizettem a vizsgabiztosnak? Hát képzeld nem fizettem, és így is átmentem harmadikra, ami valljuk be, nem rossz. Ugye seggfejek?

@TH: "Gondolod, hogy egy flúgos kamionos pl. nem tud vezetni? "
hát ez a szerencsétle, aki itt próbálkozik, meg okoskodik, ez biztos nem. de a többi sem nagyon, nézd csak meg, mit csinálnak az utakon.

D4D 2010.07.23. 16:25:39

@annyiamenyi:
Egy Fabiára vered magad hülye?
Majd amikor a haverom után csinálod, hogy busszal tudsz haladni Páty és Budakeszi között 120-al, akkor gyere ide vissza. Még Fabiával sem tudod megcsinálni te nagyon okosjólvezető.

Őt is az motiválta, hogy senkinek nem adott jegyet, és az ellenőrök mentek mögötte.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.23. 16:26:30

@annyiamenyi: ja, akkor ezer bocsánat. Nem tudtam, hogy ekkora tag vagy. Akkor ezentúl magázni foglak, okés?

D4D 2010.07.23. 16:28:23

@annyiamenyi:
Na akkor most tényleg add lejjebb az arcodat.
Én elsőre mentem át.

Többet vezetek mint 30, jelenleg kb 120-180 között minden nap, ebből kb a felét Bp-n, a Hungárián belül.

A Toyota hátuljárta csak neked holnap csináltatok egy matricát "FIZETVE" felirattal. Amíg törleszted a Fabiadat, addig az a banké.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.23. 16:28:52

@D4D: "Te bugyuta hibbant földműves életmódot folytató, még ezt sem tudod."

Csak így nyíltan leparasztozod? :DDDD

D4D 2010.07.23. 16:31:15

@annyiamenyi:
3x30x365=32850 Ennyit mentél 3 év alatt?

Bazz, ezt kb 5 havonta beletolom! Mire vered magad? Most komolyan kérdezem.

Csíra gyerek, van olyan kamionos, aki naponta tapos 600 km-t.

TH 2010.07.23. 16:32:58

@annyiamenyi: durva. 3 év alatt 30ezer kilométer...hát nem is tudom, én mikor jutok el odáig, hogy ennyit vezessek. Ez valami irdatlanul sok, nem tudtam, hogy tényleg ilyen rutinos fickóval beszélgetünk. tök durva.
napi 30 km...felfogni is nehéz, annyira sok!

TH 2010.07.23. 16:34:06

@annyiamenyi: és HARMADIKRA átmentél a vizsgán? Tényleg elképesztően penge vagy. Mármint melyiken? és a többi is ilyen hamar sikerült, vagy azért a KRESZ vizsga megdolgoztatta az agysejteket keményen?

TH 2010.07.23. 16:35:17

@annyiamenyi: Megnézném egyszer, ahogy egy kamionnal odatolatsz egy raktár rámpájához...

annyiamenyi (törölt) 2010.07.23. 16:36:40

@TH: MINIMUM 30km. De van hogy több. Érted??? Vagy leírjam mégegyszer?

És akkor mivan, ha 3.kra mentem át? Senki sem bukott még? Különben is az a lényeg, hogy átmentem.

annyiamenyi (törölt) 2010.07.23. 16:38:07

@TH: Minek tolatnék kamionnal? Nem vagyok kamionos, nem az én dolgom.

"streetfighter" 2010.07.23. 16:39:06

@D4D:
"busszal tudsz haladni Páty és Budakeszi között 120-al"

Basszus, ez busszal nagy felelőtlenség azon a szakaszon. Egyébként elég gyér lehetett a forgalom, mert ott nem tud előzni.
Én szoktam ott 130 körül menni, és nem busszal járok. ;)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.23. 16:39:19

@TH: Azt nem értem, hogy mire jó az valakinek, hogy kinevetteti saját magát? Vagy ez tényleg komolyan gondolja? :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.23. 16:40:11

@"streetfighter": Én is szoktam ott 150-nel menni, de nem busszal, hanem kamionnal :DDDDDDDDDDD

TH 2010.07.23. 16:41:27

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Azért társalgok vele, mert egyrészt szórakoztató, másrészt meg nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi motiválja, hogy hülyét csináljon magából. Vagy unatkozik, és meggyőződése, h. "hehe,mekkora poén, ezek azt hiszik, h. ilyen hülye vagyok", vagy tényleg ennyire hülye, és akkor nem veszi észre magát, és azt hiszi, h. ő az okos. És nyilván van más lehetőség is, engem nagyon érdekel, hogy mi lehet tényleg az ok.

TH 2010.07.23. 16:43:30

@annyiamenyi: te komolyan gondolod, hogy a - nagyságrendileg - 30ezer kilométer az soknak számít? Szerinted itta többség hány kilométert vezetett eddig? D4D durván nyomja, ő írta, h. 2 milliónál tart, szerinted kamionos barátunk hol tarthat, ha hosszú évek óta kamiont vezet?
És akkor még másokról nem is beszéltem. Te mit gondolsz? 3 év az hosszú időnek számít?

misitcom 2010.07.23. 16:46:51

@annyiamenyi:

Építőipari,fehér kötőanyag a női nemi szervben!

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.23. 16:48:49

Na, én lassan megyek, nem akarom az egész délutánomat erre a nagyonokosra pazarolni :)))

@misitcom: :DDDDDDDD

annyiamenyi (törölt) 2010.07.23. 16:50:53

@misitcom: Miről beszélsz te szerencsétlen? Próbálj meg megfogalmazni értelmes mondatokat, ha velem beszélsz.

@TH: van akinek több száz ezer kilométer kell, hogy megtanuljon vezetni, és van akinek elég több 10 ezer. Erre mást nem tudok mondani.

misitcom 2010.07.23. 16:52:29

@annyiamenyi:

Lelökted Tornádot a trónról.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.23. 16:52:45

Ez még "autónepper."-nél is hülyébb.

"streetfighter" 2010.07.23. 16:56:23

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Majd szólj és ellavírozok a szélárnyékodban. :)

TH 2010.07.23. 16:59:15

@annyiamenyi: és gondolom, te már most is tök pengén vezetsz, ugye? Egyébként én egyféle autóstól félek igazán: attól, amelyik azt mondja magáról, hogy "jól tudok vezetni"...

TH 2010.07.23. 17:00:44

@annyiamenyi: misitcom mondatán mit nem értesz?
És mi az, hogy "ha velem beszélsz"??? Ki vagy te? :)

Kardics 2010.07.23. 17:24:53

Most provokálsz vagy provokálsz?:) Játszik a srác, de jól nyomja. Közben meg jókat röhög, hogy a többiek felhúzzák magukat. De persze ez is csak a látszat.Szerintem senki nem veszi komolyan és ezt Ő is tudja.

TH 2010.07.23. 17:26:02

@Kardics: és ezért jó, nem? mindenki jól szórakozik. :)

Kardics 2010.07.23. 17:30:51

Jó kis blogcsörte:)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.23. 17:42:43

Látom, jól elvoltatok, amíg nem voltam gépközelben. Azt azért továbbra is kérném mindenkitől, hogy ne személyeskedjetek és ne sértegessétek egymást, mert elkezdek gyomlálni csúnyán.

TH 2010.07.23. 18:00:58

@SilentSound: ne tedd, olyan mókás itt! :)

metal · http://electric.blog.hu 2010.07.23. 19:16:44

@"streetfighter": Akkor neked rohadt nagy mázlid van, mert a tapasztalatom, hogy 80%-az esélye, hogy kifogj egy kb. 60-70 el közlekedőt, és mivel egy normális előzési pont van a szakaszon, végig menj is mögötte. meg még vagy 10 másik kocsi is libasorban!

D4D 2010.07.23. 19:40:05

@"streetfighter": Nem állandó 120-al, de elérte a 120-at a mutató. Még régebben volt, egy IK 260, D10-es motor, nagyturbóval.
Állítólag a telki elágtól 8 perc kellett Budakeszi BKV-ig.

D4D 2010.07.23. 19:43:33

@TH: Nekem is csak azért annyi, mert majd három évig hwti szinten jártam Münchenbe, havi szinten Köln, Frankfurt.

D4D 2010.07.23. 19:44:52

@annyiamenyi: Ahogy látom neked 10 km is elég volt.

D4D 2010.07.23. 19:46:06

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Autónepper nem mindig hülye, csak hülyén érvel, és sokszor rájátszik.

D4D 2010.07.23. 19:47:30

@metal: Páty-Keszi közt 3-4 helyen lehet előzni, függ a sebességtől és a lóerőtől.

D4D 2010.07.23. 19:53:03

Csak úgy megjegyzem, hogy délutáni kommentjeim, és mostani kommentjeim között eltelt kb másfél órában vezettem 72 km-t, és borzasztóan megerőltető volt, de én tudok vezetni, ezért menetközben még előztem is, pont egy Fábiát.

Amúgy annyiamennyi, belegondoltam, hogy amit te két hét alatt mész, annyit én sokszor mentem régebben megállás nélkül, és ha hosszabb útra megyek, akkor most is. Sőt! Egyszer már egyhavi menetteljesítményedet is megtettem úgy, hogy csak egyszer álltam meg 3 percre pisilni.

Nem baj jól nyomod. Mondjuk legközelebb holnap produkáld magad, mert mindjárt jön a haverom sörözni, holnap viszont az időmérő után elmegyek, és egyhuzamban vezetek annyit, amennyit te egy héten.

A távolság új mértékegysége 1 ahf = 210 km.

"streetfighter" 2010.07.23. 19:58:15

@metal:
Ott én több szakaszon is tudok előzni. :)
Nem szokásom libasorban menni. Allergiás vagyok rá. Én minig leelőzöm a sort. Külön külön vagy egyben, a kocsik számától függően.

TH 2010.07.23. 19:58:43

@D4D: remélem, annyiamenyi nem hagyott itt bennünket végleg, és még bebizonyítja nekünk, hogy de ő akkor is rutinosabb sofőr, mert neki még balesete sem volt.
Kíváncsi vagyok arra is, hogy a megtett útból mennyit tett meg nagyvárosban vagy Budapesten mondjuk. :)

"streetfighter" 2010.07.23. 20:02:00

@D4D:
Értem én, csak meg kéne tudni állni ha gáz van. Szerintem még nekem is necces, nemhogy egy busznak.

metal · http://electric.blog.hu 2010.07.23. 20:47:05

@D4D: @"streetfighter": Páty felől menve az inkább 2, aki máshol előz, az felelőtlen barom! De abból a kettőből is a másodikban már semmi értelme előzni, mert közvetlenül utána már beérsz keszire (persze aki nem tartja be az 50-et, arra ez nem érvényes). Ja ebbe nem számoltam bele még közvetlenül Páty után a buszmegálló részt, mert ott lehet(ne) előzni, de épp záróvonal van(az a legjobb benne, hogy előtte nem lehet belátni a szakaszt, a bukkanó miatt, utána meg kanyar, de záróvonal csak pont az egyenes, jól belátható részen van).

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.23. 21:59:01

@''autónepper.'': Nem, csak hazajöttem és takarítottam pár fölösleges kommentet. Csak a végéről. :P

''autónepper.'' 2010.07.23. 22:01:24

@SilentSound: jó csak ne tilts megint 1 napra le:D:D:D

''autónepper.'' 2010.07.23. 22:07:35

@...::: Flúgos Kamionos :::...: most kivételesen tetszik ahogy beoltottad a srácot feljebb:D:D:D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.23. 22:23:51

Ha a mai poszthoz megengedtem magamnak, akkor bedobom ide is a linket, holnap délutántól éjjelig blogbuli, eleinte kívülről elázással, utána belülről elázással. Utóbbi csak annak, aki nem vezet autót! ;P
Nyugi, még soha nem volt verekedés! :)))
Részletek itt: autozz.blog.hu/2010/07/13/autozz_buli_julius_24_en

Arcady 2010.07.23. 22:30:10

Élmény olvasni a hozzászólásokat:D
Ez a napi 30km mindent vitt...szebb lett az estém köszönöm hogy ennyit röhöghettem.

atompyka 2010.07.23. 22:30:38

Bocs az off-ért, de milyen két év?
"(4) Az elsősegélynyújtó felszerelés (1) bekezdésben meghatározott egyes tartalmi elemei a gyártó által meghatározott időpontig alkalmazhatóak."

misitcom 2010.07.23. 22:32:14

@SilentSound: A steril géz vigyázótekintete kövesse a bulizás minden lépését.Jó szórakozást!

misitcom 2010.07.23. 22:34:15

@atompyka: De egy köcsög gyártó nehogy már megmondja egy Magyar hatóságnak,hogy mennyi az annyi.

atompyka 2010.07.23. 22:35:49

@misitcom: Ja, bocs, erre nem gondoltam, igazad van.
Viszont most, hogy szóba került, meg is nézem az enyémet, mert már 4 éves...

misitcom 2010.07.23. 22:38:38

@atompyka: 4 ÉVES!!!Az már szándékos emberölési kísérletnek számít.

darth feeder 2010.07.23. 22:43:30

üdv.

kapok buksisimit, ha
jogsi elsőre, kenőpénz nélkül tisztán hibátlanul
3 éve van autóm, /nem egy pudvás Fábilya/ 56e km, 1 koccanással /sérülésmentesen megúszta mind2 autó/
és nem állítom, hogy jól vezetek?

és akkor sem tudtam mit csinálni, mikor XVIII. ker Királyhágó u. - Halomi út kereszteződés ZÖLD jelzésénél haladva (2 kisbabával a hátsóülésen,apuval,anyuval) áthajt előttem !keresztbe! egy fekete Seat Leon, utazósebességgel, az autótól kb 2 méterre.

valahogy nem volt szivem satuféket nyomni,mert titkon reméltem,hogy nem lassít a fszfj mert akkor most ez nemkomment..

cso zsi 2010.07.23. 22:46:29

@annyiamenyi: Majd lesz, ne aggódj. Csak a gondod abból fog adódni, hogy nincs gyakorlatod az ütközésben, és nem tudod, hogy lehetett volna elkerülni, vagy csökkenteni a bajt.
Anno a szoci autók között is volt erőkülönbség, és az IFA 80-ja is sok volt városban. Más volt Barkassal, és más volt IZS-zsel lenyomni a napi adagot a városban, ami akkoriban 80 km körül volt. Azóta kicsit modernebbek lettek az autók, de állambácsi jóvoltából mindig a fapados verziók, hogy olcsó legyen. Azt már csak sztorikból hallottam, hogy VW Transporterek fékjei elfogytak ott, ahol a Barkáccsal (motorfék nélküli gép) meg lehetett állni a lejtő alján is. Ennyi kilométerbe belefért pár sajáthibás, és több idegenhibás esemény, az elsőnél kellett trélerezni a kocsimat, a többinél saját lábán bírt továbbmenni. Ebből következik, hogy az általam vezetett autókban személyi sérülés gyakorlatilag nem volt. Érdekes, hogy amikor 2t fölötti járművekkel járkáltam eddig, még semmilyen eseményem nem volt. Pedig a maiak elég jól teljesítenek, ahogy a német pályákon "kikormoltuk".

Arcady 2010.07.23. 22:58:35

@darth feeder:
2003as jogsi, elsőre, csont és kenőpénz nélkül
sok autó de nem összetörve, csak gyakran cseréljük
1 saját hibás, csak nekem lett károm, kicsit megcsókoltam hátulról, de sokat tanultam belőle, pl követési távot tartani
Isten tudja hány kilométer de bejártam az országot, kb minden egy és két számjegyű utat
Budapesti napi min. átlag 50km
Vidék napi min átlag 150km
Jöhet a buksi simi XD

Bocs de ezt ki kellett írnom...várom a simit

Arcady 2010.07.23. 23:01:37

@Arcady:
Tudom ez se sok, de nem túl " régóta " vezetek, 7 év az kutyafüle...majd, 10 év múlva jobb lesz az átlag...

cso zsi 2010.07.23. 23:06:30

@D4D: Ezt tartom én is hiteles kilométergyűjtésnek, mert az, hogy valaki naponta Győrből, vagy Debrecenből tol 100-200-at,majd a dolga végeztével hazamegy, nem biztos, hogy a helyi forgalomban megállja a helyét. De az utóbbi tíz évben a parkolásoktatásában is vannak hiányosságok.

Kowalski76 2010.07.24. 20:19:34

Vegre egy ertelmes poszt, ami jol is jott...
Ugy tunik a mentodoboz lett az "uj izzokeszlet" a szervnel. :D Az egyik budapesti barkacs aruhaz lancban van most B tipusu doboz akciosan 1250-ert. A dobozra ra is van irva hogy a kotszerek szavatossaga 5, a fertotlenito folyadeke 3 ev.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.25. 12:03:39

A kibaszott 2 év sehol nincs leírva. Ezt már anno kiderítették.
Rohadjon meg az összes rendőr aki erre b*ssza az idejét! Foglalkozanak inkább a Vastagbőrön múltkor megjelent szétlopott házzal!

metal · http://electric.blog.hu 2010.07.26. 10:48:54

@ColT: Persze, hogy nincs leírva! Az én dobozomban tavasszal cseréltem a "belsőséget", és a fertőtlenítő kivételével minden 4 évig jó. Csúnya lenne, ha 2 év után cserélni kellene!

...Ahoj... 2010.07.27. 08:20:38

Az ilyen unatkozó idióta rendőröket én KIÁLLÍTTATNÁM MARTONVÁSÁRRA FORGALMAT IRÁNYÍTANI, MERT EGY VICC HOGY ÉRDIG ÁLL A SOR A KIB..SZOTT LÁMPA MIATT.

Multkor már kiállíttattam pár Gárdonyit, ott irányítgattak mint a kisangyal, ne aggódj nem arcoskodtak utána, örültek hogy lyuk van a seggükön mert a 36 fokos hétvégi napon megtanultak trapban sz..rni 6 órán keresztül

cso zsi 2010.07.27. 11:27:15

@...Ahoj...: Ugyanmár. Egy hete rendőrgyerek integetett a csíkos bottal. Ugyanúgy Érdig, és Pettendig állt a sor szombat délelőtt. Este már csak a lámpa szívatta a népet.

D4D 2010.07.27. 18:43:39

@...Ahoj...: @cso zsi:
Annak a lámpának története van:

1 Míg nem volt lámpa, a martoniak sírtak, hogy nem lehet átmenni az úton.

2 Lett lámpa, egyből ment a panaszkodás, hogy micsoda dolog az, hogy a keresztező forgalom miatt ott kell állni percekig.

3 Át lett variálva a lámpa a mostanira, egyből ment a rinya, hogy duzzasztja a sort, és büdös van.

4 Sokan elkezdték megkerülni a lámpát, erre minden utcát úgy egyirányúsítottak, mert ugye ment a rinya, hogy az én utcámban ne menjen még az se aki itt lakik.

5 Most már egy baleset esetén sem lehet normálisan kikerülni a lámpát.

6 Frissen odaköltözött ismerősöm mondta, hogy a tősgyökeres martoniak azon rinyálnak, hogyha a boltba el akarnak menni, akkor fél martont meg kell kerülni, mert fa..ul van a forgalom szervezve.

+1 Vissza kellene állítani a hosszú fázist a 7-es útnak.
+2 Meg kell tanulni elindulni, mert sokszor a béna elindulni képtelen mazsolák miatt nem fér át csak 3-4 autó.

Valaki más 2010.07.27. 18:59:21

Azért én visszatérnék a dobozhoz :) Nekem olyan dobozom van, ami 20 évig érvényes. Most akkor mivan? :D

James L2 2010.07.27. 22:37:25

Miután felvakartam az aszfaltról a szerencsétlen vérző embert, nem teljesen mindegy, hogy steril kötszerrel állítom-e el a vérzést? A szaros útnál csak tisztább a lejárt szavatosságú géz is. Ha a mentők kiérkeznek, azok úgyis átkötik.

KolomparVinetu 2010.07.29. 15:21:33

Húú vazz... Annyiamennyi te a pesti bunkót (elnézést a nem bunkó pestiektől) egy egészen új magaslatba (mélységbe?) emelted.
Sok idiótával találkoztam már 16 éves netes pályafutásom alatt, de ekkora sötét bunkót soha nem láttam még. Egyszerűen annyira ostoba vagy, hogy fel sem foghatod, mennyire. Annyira, amennyire...
Te önmagad karikatúrája vagy. Belőled nem lehetne bohózatot írni, te magad vagy az.
Itt van autonepper, aki szintén egy köcsög 8 osztállyal, de legalább néha tud vicceseket írni, - már ami egy analfabéta esetében írásnak lehet nevezni - de te öregem még nála is 1000x hülyébb vagy. Flúgost baszogatod? Elég régóta olvasom ezt a blogot (bár nem szoktam írni, inkább a történetekre és azok megoldásaira vagyok kíváncsi) de nagyon nem úgy vettem észre, hogy ne értene hozzá, pláne, hogy nem vezetett volna.
Silent Sound meg nem értem, hogy nem baszott már ki régen. Nem veszed észre, hogy senki nem ért veled egyet? Mindenki más a hülye?
Napi 30km?!! Ne rettents el ennyire. Én napi pont 100-at vezetek amivel nem érzem úgy, hogy sokat mennék. Sőt, nem is egy féle autót. (Céges Skoda Praktik , Golf IV, Toledo, Picasso.)
7 éve van jogsim, de szintén csak 3 éve vezetek tartósan, de eszembe nem jutna azoknak ugatni, akik tuti hogy sokkal többet mentek nálam.
Egyszerűen számomra felfoghatatlan, hogy hogy élhet valaki ennyire ostobán. 30km-t mész a Fábiáddal, vazz. Jó kocsi? Te tudsz vezetni? 3 henger szívó dízel? De jó vagy! A Racing felirat helyett meg "No Fera" (sic) vagy Velocity van? Örülök, hogy végre van valaki az utakon, aki tud vezetni. Szánalmas.
Á baz nagyon felbasztál...

"streetfighter" 2010.07.29. 21:06:33

@KolomparVinetu:
Nem egy szimpatikus megfogalmazás a "pesti bunkó".
Talán te vidéki vagy?
Mellesleg aki nem veszi észre, hogy ez az "annyiamenyi" csak DIREKT kötözködik és hülyül, az élég furcsa. És ezen még fel is cseszed az agyad?

''autónepper.'' 2010.07.29. 22:00:14

@KolomparVinetu: most mélységesen a kis lelki világomba gázoltál:DDDD veled tuti nem szedek majd virágot:(












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása