Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

20 év uránbánya, az való neked!

2010.08.17. 14:39 :: SilentSound

Nem csoda, hogy Wágner több, mint egy hónappal az esemény után is idegesen gondol vissza rá, hogy kishíján elgázolta a zebrán egy idióta. Na ez a gyalogos csalogatás, nem az, amit forgalmi vizsgán belemagyaráznak akkor, mikor szegény tanuló megáll a zebra előtt, hogy átengedje az út szélén ácsorgó puhatestűt. Egyébként esküszöm, hogy nincs semmi bajom a BMW-kkel, ezt szívesen bizonyítom is azzal, hogy bármikor átülök bármelyik modellbe, amit az importőr alámtesz. De valamiért úgy érzem, ez a szerelem plátói marad, úgyhogy jöjjön inkább a sztori.

2010. július 7-én 11.30-kor az Árkád parkolóházából indultál el, a pláza IKEA és Sugár felőli oldalán. (Tudod, ahol az a gyaloghíd érkezik a Sugárból, és ahol a zebrán begyalogolva besétálhatsz az Árkádba.) Téged úgy lehet felismerni - és magadat is így tudod azonosítani a történetben -, hogy egy E46-os kékesszürke/szürkéskék metál színű BMW-ben ültél egyedül. Ami még jellemző volt rád, a vörösesszőkének tűnő haj és borosta, valamint a drámaian ostoba arckifejezés.

Amiről minket azonosíthatsz: a jobb karomon egy másfél éves gyerek ült, a bal oldalamon a feleségem jött, és a zebrán csak mi mentünk volna át, az első parkolószinten. Más nem volt ekkor a zebra közelében.

Nos, te először lassítottál - örültünk is az udvarias autósnak, és ezért is indultunk el a zebra felé -, majd gyorsítottál, és épp a zebrán haladtál a leggyorsabban.

Szerencse, hogy éreztem valami furcsát, valami nem stimmel(t) nálad és ez eljött. Így volt időm hátralépni, és elkapni a feleségem csuklóját, hogy ne menjen előre. Na, ezért tudtál 10 centire elhaladni előttünk, bőgő motorral, anélkül, hogy elütöttél volna bárki a családomból.

Kedves BMW-s, ott helyben is ezt mondtam az elszáguldó hátsó lámpáidnak, és most is ezt mondom: a jó kurva anyádat. Te egy közveszélyes őstulok vagy, 20 év uránbánya, az való neked, nem az emberi közegben történő közlekedés.

 

102 komment

Címkék: közlekedés autó hülye veszélyes zebra gyalogos

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

misi107 2010.08.17. 14:53:32

Írjam azt,hogy mindennapos eset?

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.08.17. 15:06:32

A nyugati autók továbbra is balkáni sofőröket rejtenek, ha zebráról vagy irányjelzésről van szó.

gnme 2010.08.17. 15:06:45

Én azért nem vettem két éve bmw-t, hogy a nevemet ne azonosítsák ilyen férgekével.

Audit is ezért nem vettem, hogy a nevemet és az arcomat ne azonosítsák ilyen férgekével.

Mercedes-t is ajánlottak, mert nekem az kell mint presztízsautó megjelenni, de nem vettem, hogy ne azonosítsanak a tücskökkel (amikből van épp elég a neszűrben, de a városban is...)

(---Flúgos Buszos---) 2010.08.17. 15:17:17

Ennek mennyi a valóságszaga???

Majdnem olyan,mint Abroncs hallotta a munkatárástól.

Ssipak 2010.08.17. 15:17:37

nem értek még hozzá a zebrához ezért nem volt elsőbbségük. A bmwsnek volt igaza.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.08.17. 15:18:58

na, már régóta vártam újból egy ilyen posztot.

van benne köcsögbéemvés meg majdnem elütött kisgyerek is.
all-in-one.

egyébként bal oldalon kutya, kurva. barátnő, menyasszony, feleség helye a jobb oldalon van.

a poszthoz érdemben nem tudok hozzászólni, én kérek elnézést.

KolomparVinetu 2010.08.17. 15:19:50

"az emberi közegben történő közlekedés" :D
Hát az tényleg szar lenne :)

Petrodon 2010.08.17. 15:21:24

@Ssipak: Viszont ha nem ugranak vissza és elüti őket a ZEBRÁN akkor a bmw-s csávót lesittelik...
Szóval kinek volt igaza?

Hati_x 2010.08.17. 15:21:24

@gnme: végül milyen autónál maradtál? mert ugye kevés olyan márka van amire ne lehetne valami csúnya jelzőt aggatni. :)

qwertzu 2010.08.17. 15:25:08

A bmw-s egy köcsög.
De kérek mindenkit, hogy aki ott megy át a zebrán az nézzen körül, hogy jön-e kocsi. Én ott kocsival mindig megállok a zebra előtt, megvárom míg szabad lesz az út, majd óvatosan elindulok és átmegyek, de még így is elém léphet valaki úgy, hogy elütöm. Kérek mindenkit különösen figyeljen a gyerekére, hogy ne szaladgáljon.
Aki nem ismeri a környéket: a zebra egyik oldalát egy fal takarja ki, ha valaki takarásból lép ki, azt akkor is elütöd, ha 3 km/h-val mész.

MekkMester 2010.08.17. 15:32:19

Pár hete megálltam Óbudán egy zebránál, mert egy fiatal srác - fülében valami zajgenezátorral - ott ált és gondolom át akart menni. Nem figyelt rám (ezért is álltam meg, mert féltem, hogy lelép elém), már vagy 10 másodperce ott álltam, és egy rövidet dudáltam, hogy észrevegyen. Erre elindult, majd a zebra felénél felém fordult és igen kultúráltan a középső ujjával jelezte, hogy nem volt gyerekszobája. Nem akartam hinni a szemenek: már itt tartunk?

isti77 2010.08.17. 15:43:01

@MekkMester: ismerős, néha nekem is meg kell kérdeznem a T. Gyalogostól, hogy át akar-e menni, vagy csak őrzi a táblát, amikor már 5 másodperce ÁLLOK, és még mindig nem indul el.

gnme 2010.08.17. 15:58:55

Nálunk úgy van, hogy ha segélyt osztanak a postán, akkor elállják illetve elülik az utat (32-es) a posta előtti szakaszon a tücskök.
Ha dudálsz, akkor kiszednek az autóból és elvágják a nyakad.
A neszűrben hasonló helyzet van. Csak szépen nézhetsz tücsökre és csak szépen kérdezheted meg: és ezt most miért loptátok el? .. különben élve onnét ki NEM jössz.

Még a rendőrök sem mernek oda bemenni vazzegh'..

kivezénylik őket ge*ci, azt letáboroznak a délúutak sarkán és igazoltatják a fehéreket. Ebben merül ki az ő neszűri ellenőrző tevékenységük.

Félti mind az életét vazzegh'

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.17. 16:08:45

Sajnos ez teljesen mindennapi eset, sztem naponta lehetne ilyen post :(

ámbátor 2010.08.17. 16:20:08

@gnme: Mi a rák az a neszűr?
Olyan mint a délúutak vagy inkább olyan, mint a vazzegh' ?

Peetee 2010.08.17. 16:27:00

Az éremnek mindig két oldala van.
Nem kétlem, hogy az ember egy paraszt volt; és gázt adott; de.

mi van, ha okos-apu a gyerekkel gagyarászott háttal állva a zebrának?
Ha éppen telefonált, anyu a táskában matatott....stb.

Aztán mikor már odaért a BMW, és aztmondta a vezetője: Ezeket a buzikat, át se akarnak menni), akkor hirtelen megfordult a kicsi-család, és elvárta, hogy arra az istenadta másodpercre, amikor ő méltóztatik átkelni a zebrán addigra már álljon a forgalom, és széles mosollyal várja őket mindenki.

Nem egy ilyet látni nap-mint-nap:

Áll a Zebránál, néz rám, nézem, villantok megállok. Ekkor is még néz, NÉZEK. És hátralép kettő a balfasz, óóó, ő nem akar átmenni. anyád.
Megy a Zebra felé. Megáll. Lasstok, átengedem, mert neki van elsőbbsége. Már 10km/h alatt vagyok, int ,hogy menjek. Mondom ha már megálltam, és NEKI VAN elsőbbsége menjen nyugodtan át, nem sietek, ha tyúklépésben menne az sem zavarna. NEM lép le, integet vadul ,hogy menjen a forgalom. anyád.

Áll a Zebránál a kisgyerek, Apu 5 lépéssel hátrébb. Megállok, mutatom ,hogy tessék menni, nem sietek, még anyut is 810lépéssel hátrébb jön) is megvárhatjuk ,semmi gond.
Apu odalép a gyerekhez, hátrarántja, gyerek repül, Apu feje vörös, kiabál vele. Int, hogy menjek tovább. anyád.
Ahelyett, hogy megtanítaná a gyereket: Megállta az autó, MOST ÁTMEHETSZ!!! Ehelyett a gyerek a hülye, pedig nem is. anyád.

Szóval, nem kétlem ,hogy egy őstulok BMW-el futott össze a posztoló, de az is lehet, hogy egy fentebbi példák szerint működő mintagyalogossal állunk szemben :)

dzsanna 2010.08.17. 16:31:38

@ámbátor: A Jászberény környékén lévő "délúutakat" hívják neszűrnek, ahol a közbiztonsággal évek óta óriási problémák vannak.

Rock me Amadeus 2010.08.17. 16:39:46

@Ssipak:
"nem értek még hozzá a zebrához ezért nem volt elsőbbségük. A bmwsnek volt igaza."
Add vissza a jogsidat.

''autónepper.'' 2010.08.17. 16:40:40

@gnme: inkább úgy mondanám hogy almodba szerettél volna venni ilyen kocsikat és mikor felébredtél akkor vettél hitelre egy opel-t igaz?:) ki nem szarja le hogy mit mondanak a a bmw az audi tulajokról...

Sparhelt · www.sparhelt.hu 2010.08.17. 16:42:49

@Peetee: Szerintem, ha molyolnak a zebra előtt, akkor te vársz. Legalábbis minden jobb helyen így működik. Érdemes lenne párszáz kilométerrel nyugatabbra személyesen is megnézned a dolgot. Meglepő. Ott a jó autóhoz valahogy jár a jó modor. (Viszont az is furcsa, hogy ha idejönnek, akkor azt leadják a határ előtt.)

eml 2010.08.17. 16:51:33

@gnme: Végül mit vettél?

Rock me Amadeus 2010.08.17. 16:52:08

Amúgy igaz, ha már megállok, menjen már át a gyalogos, vagy különben beperelem a 0.02 liter benzinért, amit reá pazaroltam.

Minap belefutottam egy 10-12 fős gyalogos flashmobba vagy mibe, átért a túloldalra az eleje a sornak, megfordultak és jöttek vissza és így tovább. Mondom anyád. Kis dudálásért cserébe átengedtek.

gnme 2010.08.17. 17:08:13

eml: kérdezd meg autóneppert, ő biztos jobban tudja

''autónepper.'' 2010.08.17. 17:13:48

@gnme: igen bazdmeg mert azért nem veszel olyan autót mert a többi embernek rossz véleménye van róla? engem más véleménye sosem érdekelt...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.17. 17:25:40

Na megjöttek a mindig a gyalogos a köcsög én meg utálom a gyalogosokat, de intelligensen írom le-emberek.@Peetee: Értem. Ha as gyerek esetleg hibázott, mert gyerekként, a fene a pofáját nem tökéletesen figyel rád szent és sérthetelen autósra, akkor dögöljön meg. Rájöttem, nálatok a gyalogos büntetése a legkisebb hibáért is:halál! Ha lelép, az a baj. Ha nem lép le azonnal, van pofája körülnézni, az a baj..Ha megáll félúton, az a baj,.ha lendületből megy át, az a baj. Nekem mi a faszér nincsenek ilyen problémáim a gyalogokkal? Ha jön, megállok. Ha lelép, megvárom, ha elenged, elmegyek, megköszönöm. Tök jól elvagyunk. Ha véletlen megijesztem, én kérek elnézést. A gyalogos a zebrán olyan mint az ügyfél a boltomban, mindig neki van igaza..Ehhh...ezredik ilyen, kár belétek a szó....

gnme 2010.08.17. 17:34:30

engem érdekel más véleménye is, mert itt élek

eléggé zokon veszem ha a hátam mögött azt mondják "ez is biztos olyan"

rólam ne mondjanak ilyet a hátam mögött

eml 2010.08.17. 17:38:09

@gnme: Komolyan kérdeztem mit vettél végül. Melyik az a gyártmány/típus, amit meg lehet venni anélkül, hogy a birtoklása által különböző asszociációknak lenne az ember kitéve?

''autónepper.'' 2010.08.17. 17:40:48

@Aabroncs: "Ha véletlen megijesztem" hogy lehet véletlen meg ijeszteni?:D:D:D rá kiabálsz vagy mi ?:D:D:D:D:D:D:D

gnme 2010.08.17. 17:43:01

hogy mit vettem? há'ma reggel vettem b+ egy sajtos kiflit a spejzből a polcról, de asse tudtam megenni, mer'a cukortól olyan hányingerem volt, mint az állat
úgyhogy kettőkor tudtam azt is megenni, addig szidtam az anyámat

hogy autóból mit vettem, .. meg kell kérdezni a többieket, ők tudják

jelentéktelen alak 2010.08.17. 18:48:48

@''autónepper.'':

Pl én is így jártam. A BMW egyébként sem találta el még az ízlésemet, de Audit pont a sok tulok oudis miatt nem vettem egy időben. Nem rontom a tekintélyemet ilyen módon. Így vertem tábort a Volvonál.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.17. 18:53:42

@''autónepper.'': :-) Mondjuk félreértés van köztünk, bár én nagyon figyelek, de soha ne mondd,hogy soha. Esetleg elbambulok, későn állok meg, mittomén:-) Nem volt még ilyen, de lehet..Bevallom, bár tudom, ciki, de én, ha esetleg nem engedek át egy gyalogost és érzem,hogy át tudtam volna, elnézést szoktam inteni...Gáz, de ez van...Biztos puhány vagyok..Autósokkal arrogáns, agresszív barom vagyok,a pofátlanokra rámegyek,a köcsögökkel vívok, de a gyalogokkal nem, valahogy nem értem, aki velük kardozik. Én ülök a kiba.... kocsiban, én nem sérülök, de ő.. és lehetne a nejem, a fiam..ááá mindegy, én ezt nem értem...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.17. 18:57:10

Egyébként már mondtam, BMW, Merci, Audi a köcsög lista. Attól,hogy Audim van, még igaz.Ettől én nem leszek az...A többséggel sajnos gáz van..

Gregorily 2010.08.17. 19:00:03

@gnme: Most őszintén...igaz...Ki nem sz@rja le, hogy milyen 4kerekű van a s#gged alatt...de ha már annyian kérdezték, akkor letörne a kezed, ha választ adnál?

A "hogy autóból mit vettem, .. meg kell kérdezni a többieket, ők tudják" mondat hosszabb, mintha motorkódostul, márkástul, típusostul leírtad volna a csotrogányod nevét...

"Can't Stop The Signal..." 2010.08.17. 19:06:31

Azt a viccet ismeritek, hogy a gyalogos át akar kelni a zebrán? ...........de nem teszi mert egy autó se jön arra......

''autónepper.'' 2010.08.17. 19:10:18

@Aabroncs: tudom csak vicceltem :D:D:D azt hittem arra gondoltál hogy pl habzó szájal vicsooooooooooooooooritsz valakire:D:D:D:d

''autónepper.'' 2010.08.17. 19:11:32

@jelentéktelen alak: hmmm Volvo nem rossz autó de én mondjuk nem mondok le azért a kocsimról mert sok ember szemébe "bunkó márkát" vezetek ... de mindegy nem vagyunk egy formák;)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.17. 19:40:38

és ezért is indultunk el a zebra felé "
Akkor meg mi a baj, hacsak "felé" és a bmv meg elsüvitett?

tundrazuzmo (törölt) 2010.08.17. 19:50:40

A posztoló a hibás. Az Árkádban tudvalévő, hogy az odalátogató családok a nagy, egyterű parkolóban parkolnak. Akiktől lehet némi empátiát is várni, mert van gyerekük, meg iyesmi. A posztoló által jelzett hely az évek során valami prosztó VIP parkolóvá nőtte ki magát, ahova a "vállalkozó" üzlettulajdonosok, meg azok "udvarias" beszállítói parkolnak. (Tudjátok, mert elkezd lerohadni a lábuk, ha 20 méterrel távolabb állnak meg a bejárattól)Életveszély ott lelépni a zebrán, ha egy ilyen "fontos" ember közlekedik arrafelé. Szoktam arra gyalogolni, KÉTSZER is körbenézek mielőtt lelépek.

Posztolónak is ugyanezt ajánlom: ne kockáztasd a családod életét egy bunkó miatt, mert akármi történik (nem üt el, elüt, szóváltás, agyonvered), nem tudsz jól kijönni a sztoriból!

szaGértő 2010.08.17. 20:01:49

@Aabroncs: Kopasz is vagyok, mercis is vagyok...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.17. 20:06:54

@szaGértő: :-)Audis vagyok, kopasz is vagyok..Azért lássuk be, elég sok köztünk/köztük a sutyerbák..:-)A kivételek pedig csak erősíteni hivatottak...

zbzbzb 2010.08.17. 20:10:25

akkor én is kérdeznék valamit.
egyedül hajtasz egy utcán, se előtted, se mögötted nem jön kocsi. opcionálisan erre, te vagy a sorban az utolsó.
gyalog áll a zebránál, éppen akkor érkezik oda, amikor te látod, hogy még kényelmesen meg tudsz állni.
a gyalog viszont okos, nézi a forgalmat, rád néz, látszik rajta, hogy látja, hogy tudja, hogy te jössz, és nincs mögötted senki. viszont azt nem tudja eldönteni, hogy menjen-e.
nos, ekkor tovább mész óvatosan, vagy megállsz?
mert ha megállsz, gyakran int a gyalog: menjél, úgyse jön utánad senki.
viszont ha nem állsz meg, azt kockáztatod, hogy mégis lelép.

''autónepper.'' 2010.08.17. 20:13:03

@zbzbzb: ilyenkor vissza teszem 3dikba padlógáz és a füst felhő meg zavarja és még azt is elfelejti hogy át akart kelni a zebrán:D:D:D:D:D:D

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.08.17. 20:44:12

Veszprémben van egy srác, nem teljesen százas, az a (z egyik?) kattanása, hogy odaáll egy zebrához és nézi a forgalmat. Nem megy át, nincs ilyen terve, csak ott áll. Szerencsére lámpásnál szoktam csak látni.
Mondjuk ez is veszélyes, mert ha egyszer mégis elindul, akkor biztos elütik, hiszen senki nem számít rá.

[mike] 2010.08.17. 20:48:37

@''autónepper.'': ha leszarnád mit mondanak a tulajokról, akkor nem lennél ilyen ingerült :)
A 316-os import óta a béemvések kétharmada csög, te csög! :D

Reggie 2010.08.17. 21:18:52

@zbzbzb: ez attol fugg. latja valaki, ha elutod?:)

"streetfighter" 2010.08.17. 21:29:41

@szaGértő:
...és még fegyvered is van!
Ez aztán a kegyelem döfés!

misitcom 2010.08.17. 21:30:46

Múlt hét szerdától vasárnapig BP-en voltam a családommal.Többek között a Sugár környékén is jártunk.Ebben az öt napos keleti kiruccanásban nagyon jól éreztük magunkat.Nem is használtuk az autót.BKV családi jegyet vettünk és mindenhova tömeg közlekedtünk.Így a fővárost közlekedési szempontból gyalogosként szemléltem.(Sajnos!?)Nem tudok beszámolni semmilyen extra eseményről sem.Úgy éreztem,hogy az autósok odafigyelnek a gyalogosokra.Az igaz,hogy nem is feszegettem a pofonos ládát.A zebráknál átengedtek.De nem is akartam kierőszakolni,ha valahol éppen egy autósnak sürgősebb volt.Sőt!!! Volt,hogy nem kijelölt helyen mentünk át az úton,hanem csak úgy torony iránt.Jött is az autó.Gondoltam magamba most az tán jön az anyázás és egyebek.De nem.Az autó lassított,megvárta míg áttámolygunk.Intetem neki,hogy köszike,vissza intett és tovább hajtott.

Tornado86 2010.08.17. 21:34:17

@kutya_zzr:
A még nyugatabbiak meg elõítéleteket a rendszám okán :)
@xaba99:
Ilyen alapon megírhatnék 1 dilopassatos sztorit is :)

tundrazuzmo (törölt) 2010.08.17. 21:36:37

@zbzbzb: Amikor én vizsgáztam KRESZ-ből a múlt évezredben, akkor még volt egy olyan opció egy tesztkérdésben, hogy "ledudálom a gyalogost az útról". Akkor ez rossz válasz volt, mert meghúztak érte, és nem kaptad meg a hőn áhított könyvecskét (hol volt még a plasztikkártya...).
Most azonban mindenki eldöntheti, hogy milyen eszközökhöz nyúl. A rendőr messze, a gyalogos védtelen. Duda, motorbőgetés, füst, letekert ablak, bömbölő zene...:)

A magam részéről egyébként aranyszabály: ha a jobb oldalon áll, és már ott áll, akkor megállok, és "áttessékelem". Ha bal oldalon áll, akkor nem lassítok ilyen esetben, mert majd átmegy utánam, oszt kész. Ha mégis lelépne, még mindig fékezhetek, hiszen 30 km/h-val közelítem meg a kijelölt gyalogot.

waffen55 2010.08.17. 21:38:42

@gnme: El ne áruld mostmár az autót! ( Jászok az ászok, ezt ne feledd földi! :) )

waffen55 2010.08.17. 21:42:00

Egyébként ha a kedvencemmel vagyok mindig megpróbálom elütni a gyalogost, de sajnos sose sikerül mert mindig gyorsabb, ezért inkább utánanyúlok a kanállal .... :DDDD

Más esetben a gyalogos a király én meg szabad ember aki nyugodtan alszik hisz nem gyilkos...

''autónepper.'' 2010.08.17. 21:46:08

@[mike]: most le köcsögöztél te köcsög?:D:D:D

xcomman 2010.08.17. 21:56:16

@szaGértő: Lehet azért kezdett el hullani a hajam , mert bmw-t vettem ? :D Középen már elég tar ^^ Bár a hajnövesztő szerek valamennyire használnak :)

Témához is szóljak: A kedvencem aki a zebránál nézelődik, de nem akar átmenni. Az ilyeneknek a fejére búvárszemüveget húznék, pipa a szájába és felrúgnám a holdra... Amennyiben így történt a bmw-s köcsög volt. Ez van, de akkor most mondjam azt, hogy bmw-s létemre mindig megállok amire az előttem lévő 20 autó egyike sem volt képes és ezt nap mint nap tapasztalom ? Nem hiszem, hogy ez márkától függ..

gnme: Én is féltem ettől, hogy mit fognak rólam gondolni. Te tudod mit? Szarok rá. Nehogy már mások döntsék el, hogy mi a normális. Kedvencem volt amikor pár szomszéd nem köszönt nekem mikor meglátták a kocsit ;) Igazából nem értem, mert kb 3 milláért vettem. Egy jobb suzuki nem jönne ki belőle. Ezen mit kell sárgulni ? Na mind1. (Szerviz drága, na bumm, viszont 3 évig nem volt gond vele)

Amíg megállok a zebránál, betartom a szabályokat egyet leszámítva ( +10 km/h rászámolom a táblákra,ha nincs előttem senki:), nem állok rá másokra addig rám ne mondjon senki semmit.. Még azt is képes vagyok türelmesen megvárni amig a mamóka 2 percig parkol. Pedig az már hard fokozat :)

ági anyu 2010.08.17. 21:58:06

Az csak nekem tűnt fel a posztban, hogy mintha az autós - direkt nem írom a márkát - szándékosan csinálta volna a dolgot?
"...Nos, te először lassítottál - örültünk is az udvarias autósnak, és ezért is indultunk el a zebra felé -, majd gyorsítottál, és épp a zebrán haladtál a leggyorsabban..."

''autónepper.'' 2010.08.17. 22:00:20

@xcomman: tesó neked igen jó az idegrendszered:D:D:D:D:D hány hónap a szabadság időd?:D

ági anyu 2010.08.17. 22:00:27

@misitcom: Egyébként javul a helyzet ... néha meg is lepődöm

indapass90210 2010.08.17. 22:23:40

@xcomman: "Lehet azért kezdett el hullani a hajam , mert bmw-t vettem ? :D Középen már elég tar ^^ Bár a hajnövesztő szerek valamennyire használnak :) "

És a pöcsöd, az megnőtt tőle? Jó lenne tisztázni a dolgokat, mert ha most leírod, hogy nem, akkor talán megszabadulhatunk néhány reménykedő, jövendő béjemvé tulajdonostól.

misitcom 2010.08.17. 22:25:57

@ági anyu: Nekem ami már sci-fi kategória az volt,hogy a 81A troli simán átengedte a gyalogosokat a Szent???? úton és az utasokra sem csapkodta rá az ajtót. Egyedül a biciklisekre tudnék panaszkodni,de azt meg hagyjuk!

Deszkás 2010.08.17. 22:32:07

@MekkMester: Én a múltkor egy lányt láttam állnia zebra előtt a járda szélénél. Lassítottam, rám nézett, én villantottam de nem indult el. Így hát tovább mentem. Visszapillantóban néztem, hogy mögöttem átmegy-e, de nem. (Mögöttem nem volt autó.) Azt nem tudom, hogy miért ott várnak egymásra, miért nem lép hátra 3 lépést a zebrától.

xcomman 2010.08.17. 22:52:41

@''autónepper.'': most megyek 20 napra. Tudod a kocsit jobban féltem mindennél ^^ Holnap leadom kis időre , hogy pofozzák ki, mert valami zörög elől és idegesít. Amióta tk-ra törtem egy roverest valami nem stimmel vele. Sajnos benézte a jobbkezet (ne csak más szenvedjen...) Viszont én kocsival mentem haza vele ellentétben... Szóval lehet örülni, -1 Bmw-s pesten holnap estétől.. (Pezsgőből én is kérek)

@Dövan: Nem lett nagyobb, de előtte sem volt panasz. Egy dolog tuti. Tapadnak rá a csajok :) De ne keseredj el. Nem én leszek az aki bevág kocsival együtt az árokba(kivéve,ha úgy közlekedsz mint a roveres akiről meséltem előbb..) Az ilyen örömöket meghagyom autóneppernek:)

''autónepper.'' 2010.08.17. 23:08:03

@xcomman: ezt a nyaralásos dolgot arra értettem hogy te semmin nem húzod fel magadat... Roveres meg érdemelte ha ő volt a hibás... nő volt?:D ám meg milyen örömöket hagysz meg nekem?:$:D

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.18. 07:35:47

@xcomman: Na jó, de remélem a minimumot hozod, mozgáskorlátozottra ráállni, parkolni csak két helyre, keresztben, irányjelző kart meg nem mozdítani! Városban a ködlámpa kötelező,(úgy a májer!) lakott területen kívül viszont eszedbe ne jusson bekapcsolnia tompítottat.(úgy kiég a xenon, az meg drága!) Ez a minimum, enélkül nem is vagy igazi BMW-s! :-)

Alikam 2010.08.18. 09:55:41

@Deszkás: azért mert ahogyan paraszt furkó BMW-és van, úgy paraszt furkó gyalogos is.

Ezért nem kell túl(!) előzékenynek lenni.

Ha lelép a zebrára akkor mehet. Ha csak áldogál az a KRESZ szerint sem az átkelési szándék jelzése.

Neked csak az a dolgod, hogy zebra előtt visszavegyél a sebbességből, ha lép akkor meg tudj állni, de ha csak ott áll akkor semmiféle kötelezettséged nincs felé.

ex-dr. vuk 2010.08.18. 10:34:24

@zbzbzb: es te szamithatsz arra, hogy a gyalog nekiall nezni az alarendelt forgalmat, hogy megalljon-e neki vagy sem?
Nem szamithatsz. Igy elsobbseget adsz a kocsiddal, mert az a biztos, es ugy nem hal meg senki. Egyszeru az elet :D

xcomman 2010.08.18. 10:35:28

@Aabroncs: Akkor en nem vagyok igazi bejemves ilyen tekintetben:) Neha sikerul ferden beallni, azt nem tagadom, akkor altalaban ramszolnak (batyam pl. :), hogy allja mar be egyenesen :D

@''autónepper.'': Mikor megvettem a kocsit es elkezdtem pestre bejarni en is felbasztam magam eleg gyorsan. Aztan rajottem, hogy kurvara nincs ertelme, mert nem erek be elobb a melohelyre max 5-6 percet nyerek. Annyit meg nem er, hogy mar reggel remegjek es ideges legyek. Sokkal jobban erzem magam azota amiota nyugodtan kozlekedek. Egyebkent no volt, szoke :) Meg a tabla is volt neki,ha jol emlekszem...

Ma is talalkoztam egy putyerakkal. Gyerek jon a zebrahoz kb 10 eves volt. Megallok, nez ram bamban es nem mozdul. Ha nem hat nem, aztan elmentem. Dontse mar el, hogy mit szeretne. Utana meg atment , mert figyeltem a visszapillantoban... Nem ertem en ezt :)

dekás dezső 2010.08.18. 10:39:58

Jók voltak ezek az E46-osok. Egy M3Csl füstölgő hátsó kerekeire ültetném a sarokba büntetésből ezt a tulkot... Duplakoppányos Lada való ezeknek b+

ex-dr. vuk 2010.08.18. 10:40:14

@Alikam: van ilyen a kreszben, hogy "átkelési szándék jelzése"? Sohasem hallottam rola. Hol van pontosan?

Az ember mindig tanul valamit :D

ex-dr. vuk 2010.08.18. 10:43:11

@xcomman: en ertem. nem mer atmenni. Koszonheto a kozlekedesi moralnak.
Csodalkozol?

Alikam 2010.08.18. 10:51:10

@vuk_: hát nem így van leírva, mivel ez egy urbánus megfogalmazás, de nézzük a KRESZ-t:

"A kijelölt gyalogosátkelőhelyen áthaladó gyalogosnak a járművekkel szemben elsőbbsége van."

Tehát áthaladó!

Az átkelési szándékot ált a bíróság szokta figyelembe venni.

Ma is tanultál valamit.

''autónepper.'' 2010.08.18. 10:58:42

@xcomman: akkor lehet hogy mindenki kinövi egy idő után ezt;)

ex-dr. vuk 2010.08.18. 10:59:20

@Alikam:
Ha egy gyalogot elutottek a zebran akkor annak atkelesi szandeka volt. Jol gondolom? :) Plusz elsobbsege. Akkor mirol beszelunk?...
Az, hogy egy gyalog nem mer atmenni hungarikum, mert fosik hogy megdoglik. Mashol nem szarakodnak az atkelessel, meg sem allnak a zebra elott. Mert ott (itt :D) lehet.

xcomman 2010.08.18. 11:02:16

@vuk_: Ha nem allnek meg, akkor alairom ,hogy nem mer atmenni. Viszont, ha mar megallok es szembol sem jon auto akkor legyen szives atfaradni :)

@fuckin frank: Meg mindig jok es nem is fogom eladni :)

LaMeRick 2010.08.18. 11:03:29

@xcomman: biztos előítéletei voltak a BMW-sekkel szemben :)

Amúgy én is ugyan ezt érezem amikor motorra/robogóra pattanok. Lehet csak bemagyarázom magamnak, de mintha a székletem is selymesebb lenne azóta.

Robogóval meg úgy vagyok, ha nem jön mögöttem senki nem állok meg a zebránál, ha jön akkor beljebb húzódok aztán boxolja le a gyalog a mögöttem jövővel, legalább el tud indulni a zebrán.

ex-dr. vuk 2010.08.18. 11:04:40

@xcomman: neked nincs elkepzelesed, hogy az emberek mennyire be vannak szarva az autoktol (nyilvan ez nem veletlen sajnos).
Es igen, nem megy at akkor se ha megalltal. Ez zavaro, viszont a megoldas nem az, hogy "akkor legkozelebb en sem, allok meg".. A fokozatosan javulo morallal batrabbak lesznek a gyalogok is. Ehhez az kell, hogy mindenki a sajat portajan soporjon es megadja az elsobbseget.

Silent Bob 2010.08.18. 11:09:09

@Alikam: És honnan tudjam, hogy meg fogsz állni? Ma reggel sem állt meg, sőt nem is lassított a hülye picsa, miután kijött index nélkül a körforgalomból.

.lll. 2010.08.18. 11:39:25

úgy olvastam a címet,hogy 20 év urambátyám!:d

xcomman 2010.08.18. 11:55:33

@''autónepper.'': Lehet,de a neveles is benne van szerintem :)

@vuk_: Ebben igazad van, falun kicsit mashogy mennek a dolgok. Hozzaszoktam a nyugalomhoz :) Ezert is utalok pestre bejarni. Egyebkent nemi javulas lathato. Amikor a Mammut felol mesz a budaorsi ut fele az m1-re van ket zebra meg a kis hid elott. Ott regebben azert eleg sokat alltak a gyalogosok. Meg talan indexes cikk is volt rola vicces verzioban :D Mostanaban az autosok jo resze megall :) Bar elofordul, hogy en megallok a belsoben es a kulsoben levo autosok nem hajlandoak ra. Ez van :)

Tornado86 2010.08.18. 13:25:56

@lófő:
Azzal a nagy lófõddel nem is csodálom :D

ex-dr. vuk 2010.08.18. 15:54:48

Kicsit pang a tema :)

Rife67 2010.08.18. 16:35:39

"Alikam"
43. § (1) Kijelölt gyalogosátkelőhelyen a járművel a gyalogosnak elsőbbséget kell adni. Útkereszteződésnél a bekanyarodó járművel - kijelölt gyalogosátkelőhely hiányában is - elsőbbséget kell adni a gyalogosnak, ha azon az úttesten halad át, amelyre a jármű bekanyarodik.
(2) Azt a helyet, ahol az (1) bekezdés értelmében a gyalogosnak elsőbbsége van, a jármű vezetőjének csak olyan sebességgel szabad megközelítenie, hogy a jármű vezetője az elsőbbségadási kötelezettségének eleget tudjon tenni. A jármű vezetőjének a kijelölt gyalogos-átkelőhelyet csak fokozott óvatossággal és olyan sebességgel szabad megközelítenie, hogy a járművel, amennyiben szükséges, a gyalogos átkelőhely előtt meg is tudjon állni.

Kicsit tovább kell olvasni. Úgy kell megközelíteni, hogy meg tudjon állni. Ha 10 cm-el előtte lép le, akkor is már áthaladó!, s meg kell adni az elsőbbséget. Azt viszont csak úgy lehet, ha a 2. pontot is betartjuk.

Eygébként meg én is megfigyeltem valamit, még ismerősök között is. Ha a közlekedési kultúráról beszélgetünk, akkor rögtön felmerül, hogy "na de nyugatra milyen fegyelmezettek, meg hogy csak közelítek a járda széle felé, már megállnak...", de utána, ha véletlenül olyannal autózom, vagy viszek haza, aki szintén odavolt a nyugatért, ők az elsők, akik felhörrennek, ha lassítok, s megállok a zebra előtt :-) S nem értik, nem érzik az ellentmondást!

LaMeRick 2010.08.18. 16:36:43

@1 Fószer: vagy legalább 1 troll jöhetne :)

ex-dr. vuk 2010.08.18. 17:25:22

@Rife67:
ez ugyanaz, hogy autobol a gyalogot anyazza hogy lelep, gyalog meg az autot hogy nem all meg. es itt sem erez ellentmondast.
Vannak ilyen tipusok :)

ex-dr. vuk 2010.08.18. 17:27:01

@LaMeRick: oke.
Szoval a gyalog volt a hulye mert lelepett fektavon belul, elotte meg csak nezelodott. ugy kell neki!
Maskor jelezze ha at akar menni, mint itt Londonban a buszoknak kell ha fel akarsz szallni :)

akárki lehetek:-) 2010.08.19. 11:17:32

@vuk_:
Te itt ne integess a busznak, mert nem áll meg, csak, ha illemtudóan állsz a megállóban.
Buszsofőr elv:
-Aki fut, az sportol,
-Aki integet, az búcsúzik,
-Aki a megállóban áll, az az utas!

akárki lehetek:-) 2010.08.19. 11:18:19

Éhes a blogmotor?
Adjatok neki enni

nullstring · http://www.bmwfanatics.hu 2010.08.19. 11:24:47

Gratulálok a BLOGhoz Silensound. Lassan olyan mint az RTL klub, mindegy mi, csak hozza a usereket.

Az egy dolog, hogy bár autózz a blog neve, lassan többen írnak bringások és gyalogok, dehogy gyakorlatilag minden második poszt ilyen tipikus flame generáló az már tök gáz.

Gondolom az neked no para, hogy egy rendszeres olvasóval kevesebb, de szerintem nem vagyok egyedül ;) (Ez se baj, mert a magyar cangások mostmár mind az olvasótáborodba tartoznak, gyakrabban olvasnak és írnak neked mint a kerékagyat :D)

Azért volt jó olvasni a blogodat, mert autósok írtak autósokról, mindennapi helyzetekről, de ez már a múlté úgy látom. Azért meg inkább nem olvaslak, hogy nap mint nap felidegesítsem magam az előítéleteken, a bringa-motor-gyalogos-autós-BMWs (elfogult, alaptalan és mocskolódó) vitákon.

Ez a poszt meg. Valaki írta előttem, király, van benne karon ülő gyerek, feleség, rettegő apuka és mocsokdisznó gyilkos BMW-s akit lehet szídni.

Nem szándékozom belemenni, hogy BMW vs Suzuki vs Skoda stb., mert semmi értelme. Csakúgy, mint annak sincs, hogy leírjam, én mint BMW-s aki igen sokat közlekedik, milyen autósokkal találkozom, merthiszen az úgyis csak mindig egy-egy user, a BMW meg mindig BMW... Na persze abba se kezdek bele, hogy én mennyire törvénytisztelő BMW-s vagyok...

Sok sikert, hajrá kerékagy!

Egy paraszt BMW-s.

(na, mostmár sok BMW van az oldalon, jöhet a gugli. Nincsmit ;))

ex-dr. vuk 2010.08.19. 11:29:23

@akárki lehetek:-):
Itt annyi a kulonbseg, hogy ha a megalloban allsz meg nem biztos, hogy fel akarsz szalni, de legalabbis nem biztos, hogy arra a buszra. Ezert kell a megalloban allni ES leinteni :) Olyan ez mint a leszallasjelzo, csak felszallasjelzo.
Ha nem szall le senki es fel sem akar senki, akkor minek megallni nem?

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.19. 11:59:55

@nullstring: :-) Érdekes. Én audis vagyok, nem zavar,hogy az Audisokat bunkónak tartják, nem háborít fel..Azok, szinte kivétel nélkül. A BMW-sekre még ez sem igaz?Ők még ezért is megsértődnek? :-)

Bár itt a kollégám a nagy hetes bömössel, aki még őrült országúti kerékpáros is, a pro senior fajtából, és érdekes módon azt mondja as bringások is és a BMW-sek is bunkók. Ettől még ő nem lesz az..Pedig bringás is meg BMW-s is:-))

akárki lehetek:-) 2010.08.19. 12:03:54

@vuk_:
Itt sem biztos, hogy fel akarsz szállni, lehet, hogy az eső elől húzódtál oda:-)
Értettem én amit írtál, csak felvidítani akartalak.

nullstring · http://www.bmwfanatics.hu 2010.08.19. 12:20:39

@Aabroncs: Nem, én nem sértődtem meg :DDD
Ha elolvasod, általánosságban vált unalmassá:
bringa, gyalog, motor, bmw

nem sértő, unalmas. ahogy az rtl klub is :)

na jó, a bringások, gyalogok és motorosok elfogult kommentjei meg idegesítőek :D dehát ők az új célcsoport a statisztika alapján. :)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.19. 19:30:11

@nullstring: Nem tudom, én nem védem Silentet, de szerintem ez az élet..Erről nem ő tehet,hanem a nagy büdös valóság!Szerintem:-) Mi a fészkes fenéről lehet még beszélni, ha nem ezekről egy ilyen blogon? Ki tehet arról, hogy ezek a minden napos bosszúságok? Szerintem:-)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.08.19. 23:32:39

@nullstring: Az első felsorolásban négy csoport szerepel, az idegesítő kommentek közül az egyiket kifelejtetted. Vajh miért? ;P

aph 2010.08.20. 09:40:05

lol

BMV= Bunkó Majmok Verdája
:D

(de van több is, néhány példa: FIAT= Fix It Again Tony, Ford= Fuckin' old rusty devices...)

lehet valami ezeknek a rövidítéseknek a hátterében, nem? :D

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.08.20. 22:54:03

@aph: Az nem zavar be túlságosan a képbe, hogy nem BMV, hanem BMW, igaz? :)

nagyzee 2010.08.22. 16:38:16

Ú, de belepasszol ez a cikk a BMW előítéletek csoportjába, idézek a szövegből:
"... BMW a ... a záróvonal ellenére előzte .. és frontálisan karambolozott a ... Suzukival. ...a Suzuki vezetője a helyszínen életét vesztette, ... BMW vezetője súlyosan sérült. "

Teljes anyag a Langlovagok.hu oldalon,
( www.langlovagok.hu/html/galeria/5095_0.shtml ) de nálam, ami biztosítékot kivágta, az egyik kép a cikkhez: www.langlovagok.hu/kepek/2010/baranyaicseristvan/100821_m2suzuki/eredeti/100821_m2suzuki_05.jpg

Ugye egyértelmű, hogy nem az elhunyt Suzuki sofőr az ott az ágyon, egy MÉH-telepnyi fémmel a nyakában...

nagyzee 2010.08.22. 16:39:34

No ettől függetlenül persze a tahóság nem márkafüggő.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.22. 17:16:40

@nagyzee: Nem az autótól lesz bunkó...Sok bunkó vásárol ilyen autókat..Így viszont tényszerű, Magyarországon..

nagyzee 2010.08.22. 17:48:54

@Aabroncs:
egyértelmű, rögtön utána írtam hogy nem márkafüggő a dolog. Normális emberek is vezetnek BMW-t, Trabantot bármit.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása