Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ne villogjál, emeld fel a kezed!

2010.12.22. 17:48 :: SilentSound

Nem, nem hagylak titeket ma sem rendes poszt nélkül. Dinyus a karácsonyi bevásárlási verseny hajrájában egy idegbeteggel találkozott össze, de becsületére legyen mondva, hogy megpróbálta tisztázni a félreértést. Persze van, akivel nem lehet mit kezdeni...

A mai díjnyertes hülye az utakon: A Szentendrei úton araszoltam a dugóban a külső sávban. Sávot akartam váltani, és mivel láttam a középső sávban egy lyukat, indexeltem, és elkezdtem átmenni. Persze az addig lemaradó autós rögtön rálépett a gázra, de mivel szerencsére későn kapcsolt, ezért befértem elé.

Rámdudált egy rövidet, úgyhogy gondoltam, biztos valamilyen kényelmetlenséget okoztam neki, úgyhogy - bár nem érdemelte meg :) - de felvillantottam a vészvillogót köszönet-/bocsánatkérésképpen. A következő lehetőségnél kiment a külső sávban és mellémállt, majd elkezdett valamit magyarázni. A felhúzott ablakokon keresztül csak annyit tudtam leolvasni a szájáról, hogy "köcsög", úgyhogy lehúztam az ablakot, hogy halljam, mi is pontosan még a baja.

A következő párbeszéd zajlott le köztünk:

Ő: - Ha már bejössz elém, legalább a kezed emeld már fel.

Én: - Villantottam egyet a vészvillogómmal.

Ő: - És azt gondolod, az mindenre feljogosít?

Én: - Nem, azzal is szoktak megköszönni és bocsánatot kérni.

Ő: - A vészvillogót a gyogyósoknak találták ki (itt közben illusztrálta a gyogyóst a halántékára való mutogatással)

Én. - Nem, szoktak azzal is megköszönni dolgokat és bocsánatot kérni.

Ő: - És nekem azt kellene figyelnem folyamatosan, hogy te mit csinálsz?

Én itt legyintettem egyet, mondtam, hogy hagyjuk, és mindketten mentünk tovább...

Utána két másik embert beengedtem magam elé, akik mind a ketten a vészvillogóval köszönték ezt meg, úgyhogy talán most kivételesen nem a posztoló a hülye, ugye? 

136 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mohusssska 2010.12.22. 17:59:01

direkt kötekedős retek....aki nem bírja elfogadni h ez kialakult...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.22. 18:00:35

Tipikus paraszt, aki menőnek érzi magát.

"És nekem azt kellene figyelnem folyamatosan, hogy te mit csinálsz?"

No komment, én itt biztosan kiestem volna az autóból röhögés közben. Valamit muszáj volt mondania, mást nem tudott, csak ezt :)

Simet 2010.12.22. 18:11:34

Beszarás...
A ti kocsitokban van még index? :)
A BMW-ben nem találom... :D

Tornado86 2010.12.22. 18:14:38

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Szerintem én is. Bár valamiért az az érzésem, azon a fejen is röhögtél volna, amit 1 taxis vágott, amikor a direkt paraszt sávváltása után rákérdeztem:"Holtteres a smunktükör, kolléga úr?"

misitcom 2010.12.22. 18:17:56

A gépjárműben rendszeresített hangjelzőkészüléket pedig baleset megelőzés céljából használjuk ,és nem büntetés céljából.

adam 28i 2010.12.22. 18:21:14

Amikor az ilyeneket egy legyintéssel ott hagyod, azt hiszi ő a fasza csávó, és igaza van. Nem jön rá soha a hülyeségére, mert mindenki félti a hosszan kuporgatott pénzecskéjéből való kisatóját (ez érthető és normális). Úgy várom már a visszabüntető autótnemsajnáló posztolót.

Hurri Kán 2010.12.22. 18:24:32

Frusztrált hülye, nem kell vele foglalkozni.

2010.12.22. 18:35:57

Velem ezt egy taxis játszotta el. Befurakodtam, mert fordulnom kellett volna jobbra elég sürgősen, rámdudál, majd utánam jött, és elkezdi h legalább emeljem fel a kezem. Mondom azt nézheted, mert le van sötétítve az autó, te barom. Azért vészvillogóztam. Azért egy taxisnak egyrészt lehetne egy kicsit nagyobb az ingerküszöbe (legalábbis ez lenne a logikus, nem?) meg ismerhetné az összes "kreszikettet". Há' nem?

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.12.22. 18:37:24

én utálom ha vészvillogózik valaki, ócska kamionos/taxis szokásnak tartom

inkább a kezem szoktam feltenni

Верховина 2010.12.22. 18:57:09

A vészvillogó szerintem egyértelműbb, mert mindenki megérti, akinek több esze van egy zacskó rétestésztánál.:D Ha a kezed teszed fel, akkor meg azért pampogott volna, hogy mit mutogatsz te őneki?!

Simet 2010.12.22. 19:05:36

Kezemet én is szoktam emelni, csak a vészvillogó gyorsabb.
Sávváltás után álló sornál mire egyenesbe teszem a verdát és intek, addigra simán hiheti azt, hogy egy tolakodó paraszt vagyok.

szaGértő 2010.12.22. 19:11:51

@ruskyy: Egysávos szűk utcában lehet eljátszani (máshol nem működik, mert kikerül), hogy megállsz, elakadásjelző, és elkezded körbenézni az autót. Jó 2-3 perces nézelődés után megkérdezed tőle, hogy milyen veszélyt lát az autómon, hiszen dudált, és az a veszély jelzésére való.

Itt legalábbis elég gyorsan leszoktak a dolgoról...

GiXXXer 2010.12.22. 19:24:25

Nyáron Suzukiztam párszor, és szinte minden alkalommal rámdudáltak, ha már egy icipicit is el kellett venni a lábukról a gázt...
Volt, hogy kikanyarodtam egy útra tempósan, de utolértem valakit, így lassítanom kellett, így engem is utolértek, kb. 3x rámdudált a baromarc, aztán amikor csak lehetett, úgy előzött rám, hogy csak satuzva fért be elém.
Körforgóba nyugisan bemegyek, másik baromarc kb. egy negyed után utolért, és addig dudált, amíg ki nem fordultam előle.
Aztán átültem a Mitsuba, kb. 5x neccesebb helyekre szúrtam be magam, és senki sem dudált. Másnap Suzuki, és ledudálnak. Még jó, hogy 85 le-s volt 1.0 felirattal, mert így több dudamajomnak az arcára fagyott a mosoly, amikor lepadlózva lemaradt.

''autónepper.'' 2010.12.22. 19:26:24

ém is mindig vészvílogoval köszönöm meg.... ha felemelem a kezemet úgyse látja... mert a hülye nem lát be úgyse:DDD

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.12.22. 19:26:27

Ez egy barom volt.

Ma történt velem az újpesti piac parkolójában:

Nincs hely, látom pakolja egy házaspár az ötös bömöst. Megállok, index ki és várok. 5 perc piszmogás míg mindent bepakolnak aztán elhúznak gyalog:(

Odébb megyek, avensisba száll be az ember, megállok index ki, várok. Kiáll , elém. Közben érkezett idős házaspár bámul bele a képembe az AAA autós matricás atosból. Ahogy nekik szabad az út, beállnak az avensis helyére. Nem bántom őket, idősek.

Szemben készáslódik egy faszi, közel megyek és várok. Kiáll elém, másik oldalon érkezik egy dobozos kis valami öreg bajszos faszival és egy nővel (Váci biobolt logóval), persze kihasználja a 2 másodpercet amíg kitakarja előlem a helyet a kiálló és beslisszan.
Na ekkor már ordítottam. Faszi odaszól, hogy nem látott...Ugyan.

Ez a kibaszott morál mifelénk.

Az vigasztal, hogy vissza kapják a többi seggfejtől!

dr. _mmm_ 2010.12.22. 19:27:04

Ez a vészvillogós megköszönés autópályán lehet érdekes.. ott pont nem azt jelenti mint a városban..

Amúgy ha egy normális helyre váltasz sávot, legkevésbé sem zavarva senkit, akkor mit is kell megköszönni??

daniferi 2010.12.22. 19:28:35

@GiXXXer: Azért jó a Suzuki, mert a sok iq-bajnok rájön, hogy ha nagyon erőlködik, az ő autójában több kár keletkezik, mint amennyit az enyém összesen ér :D

2010.12.22. 19:30:44

@woodooman: autópályán mit köszöngetsz olyan sűrűn?

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2010.12.22. 19:31:49

Szerintem a poszt úgy lett volna kerek, ha van egy kérdőív az alábbi opciókkal:

1) vészvillogó (az éjszaka is látszik)
2) felemelt kéz (energiatakarékos)
3) hülye a posztoló
4) hülyék a kamionosok
5) hülyék a taxisok
6) egyik se, nem köszönünk meg semmit, nekünk minden jár
7) hülyék a kommentelők
8) mindkettő OK, a gesztus a lényeg, de persze akkor se dől össze a világ, ha nem köszönjük meg
9) hülye a blogmotor
10) hülye Silent
11) hülye biciklisták
12) hülye gyalogosok
13) hülye tötymörgők
13+1) hülye promontor

Egyébként nekem 8)

dr. _mmm_ 2010.12.22. 19:32:50

@ruskyy: Én semmit .. de láttam már olyan családost aki megköszönte hogy beengedték a belső sávba előzni...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.22. 19:51:10

@woodooman: "Ez a vészvillogós megköszönés autópályán lehet érdekes.."

Ugyanis?

bounty123 2010.12.22. 20:07:55

Szinte pontosan ez a közlekedési szitu játszódott le velem tegnap, csak fordított szemszögből. Egy idióta bmw-s bevágott elém a sávba, index nélkül, majdnem belémtrafálva - persze én rádudáltam egy rendeset. Ezután villantva elnézést kért, ezzel némiképp jóvátéve a dolgot. A villogás teljesen elfogadott módja a megköszönésnek/elnézést kérésnek.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2010.12.22. 20:13:43

Apam nem regen vett egy nehany eves hasznalt Suzukit, amin le van foliazva B-oszloptol hatrafele vegig, eleg sotetre

multkor ulok mellette, savvaltaskor aki beengedte, mindenkinek emelgette a kezet. nem ertette meg, hogy hatulrol senki sem latja, inkabb nyomjon egy "köszigombot" azt ertekelni fogjak. erre mit csinalt? nagyreszt leszedte inkabb a foliat :]

Kovacsla 2010.12.22. 20:14:19

@ruskyy: Ha nem is olyan sűrűn, de megesik. Hogy egy kicsit a sztereotípiák ellen beszéljek: egyszer egy Suzuki WagonR+ fedélzetén (kalap nélkül) előztem az M5-ön a belső sávban a kamionokat (135 km/h-val) és megjelent mögöttem egy fekete BMW. Éppen volt egy kis szünet a kamionok között, így megtehettem, hogy lényeges lassítás nélkül lehúzódjak, elengedjem a BMW-t, aztán visszamenjek mögé a belsőbe. A BMW-s elhaladt, aztán a vészvillogóval köszönte meg :)

Matrix_ 2010.12.22. 20:27:28

@...::: Flúgos Kamionos :::...: ott akkor szokták ha meg kő állni me beállt a pálya, mint öreg bányász a kocsma előtt... De ezt azért előre szokja látni az ember, ezért aki a megköszönést ennek értelmezi... hááát.

A poszthoz: Ha meg intesz neki akkor meg azt hiszi, hogy mutogatsz neki azt azért ugat le. Az ilyennek semmi se jó.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.22. 20:35:41

@Matrix_: "De ezt azért előre szokja látni az ember, ezért aki a megköszönést ennek értelmezi... hááát."

Pont erre gondoltam én is, csak arra vártam, hogy ő írja le, ha már ekkora hülyeséget írt :)

GiXXXer 2010.12.22. 20:52:42

Én pályán is meg szoktam köszönni a 130-cal menőknek, ha elengednek. Bár van, akinek ehhez 5 percig kell a seggébe menjek, meg ki kell égessem a refimet, elvégre ő alig megy (óra szerint) 130 alatt.

Az meg beteg, aki az egy darab vészvillantás meg a folyamatos vészvillogó között nem tud különbséget tenni!

Furgonosok is integethetnek bátran, jól látszik!

"streetfighter" 2010.12.22. 21:06:31

Az ilyeneknek mindig kézzel szoktam "megköszönni" a kedvességüket, csak a középső ujjam túlzottan ki szokott lógni a környezetéből.

Don Blasius 2010.12.22. 21:12:51

Én is mindig a vészvillogóval köszönöm meg, mert a kezemet nem biztos, hogy látja (magasabb az autóm, fejtámlák hátul) vagy esetleg pont teherautós és azért nem látná. Már ezt szoktam meg. Maximum nyáron leengedett ablaknál szoktam integetve megköszönni. :)

''autónepper.'' 2010.12.22. 21:22:08

@Macibb: nekem is volt már olyan hogy egy opeles kiment úgy hogy látta hogy megyek 180an körül kiment és én is nyomtam neki a köszigombot:)

@gergo: nekem is legsötétebb van szal én is gombozok :d

ave 2010.12.22. 21:29:33

Veszvillogoval csak a huje posztolok koszonik meg.

A huje posztoloknal csak az nagyobb huje, aki szamonkeri az elmaradt koszonomot.

Take-it-Easy 2010.12.22. 21:30:06

Aki azzal érvel, mint a posztban a "tisztelt" autós, hogy "azt kéne figyelnem folyamatosan, hogy te mit csinálsz?" és ezért állítólag a vészvillogót nem látja meg, az miből gondolja, hogy a kézjelzést meglátta volna?
Másik, halkan feltett kérdésem: akkor a felvillanó féklámpát sem látja meg az istenbarma...?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.22. 21:32:14

Én senkinek sem köszönök meg semmit, egyszerűen letolok mindenkit az útról, és megyek a dolgomra :)

Matrix_ 2010.12.22. 21:40:59

Én meg szoktam állni, odamegyek, átnyújtok egy ajándékkosarat, és miután békésen elhagytuk a helyszínt még kérek egy számot a danóbiusz rádióban az illetékes elvtársnak, azért mert beengedett. le...pni nem szoktam, mielőtt bárkinek eszébe jut!

szépjuhászné 2010.12.22. 21:48:40

Kezdő vezető koromban akartam így megköszönni valakinek, hogy beengedett, de mellényúltam és nagy büszkén kivágtam a hátsóablak fűtést. (négyütemű Wartburg, kapcsolók egymás fölött)

''autónepper.'' 2010.12.22. 21:55:17

@Matrix_: :D:D:D:D:D:D:D

@...::: Flúgos Kamionos :::...: de hülye vagy:D:D:D:D:d:D:D:d ezért nem engedek be senkit magam elé....mert lehet buzi bazdmeg:DDD

2010.12.22. 22:02:32

Megköszönésre, bocsánatkérésre én mindig a vészvillogót használom. Mondjuk jelenleg ha akarnám se tudnám "integetéssel" megköszönni, mert olyan retkes az autó hogy nem lehet belátni. :)

D4D 2010.12.22. 22:17:11

A posztoló egy jófej türelmes arc.

Rock me Amadeus 2010.12.22. 22:28:31

Ma csak szemtanú voltam egy utcai fightban.
Az M6-oson az M0-ás előtt kb. 2-3 km-rel látom előzés után, hogy gyorsan ki kell mennem a külsőbe, mivel jön két autó relatíve gyorsan (ott 80 km/h egyébként a sebességhatár).
Egy kék suzuki elsuhant mellettem a belsőben, majd rá kb. 3 méter követési távolsággal egy fekete kocsi szirénázva (sziréna nem volt rajta, mikor elment, a hátsó lámpabúráján láttam valami fehéret villogni a szirénával együtt). Nem tudtam hova tenni, hogy ez milyen hatóság lehet.
Na és előttem kb. 50-100 méterre elkezdődött a leszorítósdi, büntetőfékezősdi.
Aztán csak egy vészvillogót láttam és ment is mindenki a maga útján tovább.
Nem is értettem, hogy mi volt a kiváltó ok, de ezek szerint a vészvillogóra néhány autós szíve meglágyul:)

Rock me Amadeus 2010.12.22. 22:30:05

@Rock me Amadeus: a fekete nyomta a suzukinak a büntetőféket, hogy érthető legyen.

Don Blasius 2010.12.22. 22:40:34

@szépjuhászné:
Még jó, hogy nem a ködzárót kapta az arcába. :))

na__most__akkor 2010.12.22. 22:41:21

A "közlekedés"-nek nevezett folyamat során
1. néha meg kell állni
2. néha be kell kanyarodni
3. néha sávot kell váltani
4. néha - nem mondom tovább, mert van száz dolog, ami mind a közlekedés része

Ezekre mindre írott szabályok vonatkoznak. Néha ezeket el lehet hanyagolni (például lemondani az elsőbbségről, az EREDMÉNYESEBB közlekedés érdekében).

Ahol a közlekedés résztvevői kultúrlények, ott ez működik.

Pl. Nyugateurópában:
aki sávot vált, azt beengedik, és nem várnak érte köszönetet, mert minek. Valaki engem beengedett? Két perc múlva én is beengedek valakit, és kész. A közlekedés MŰKÖDIK. Ilyen egyszerű.

Pl. kis hazánkban:
- inkább nem mondanám mi van. Köcsögözés, kurvanyázás, buzizás, ökölmutogatás, középsőujjazás, kioktatás, leszorítás, rákormányozás.
Jól működő közlekedés az mondjuk nincs.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.22. 22:53:41

ez a veszvilogos baromsag egy sznob okorseg

dr. _mmm_ 2010.12.22. 22:59:36

@...::: Flúgos Kamionos :::...: így belegondolva tényleg kicsit hülyeséget írtam :)))

De mondjuk éjszaka a sötétben...

2010.12.22. 23:01:17

@na__most__akkor: Azért ez nem igaz egész Mo.-ra, max Pestre. Én átlagban naponta 10-15x találkozok külső sáv elfogyással itt Pécsen (EKF 2010... Még mindig nincs kész a legtöbb építkezés), és mindig használom az elfogyó sávot ameddig lehet. Tapasztalataim alapján alighogy kirakom az indexet, már engednek is be. Talán párszor ha volt olyan aki rágyorsított azért, hogy ne férjek be.

@hagyma: Nálatok...

Matrix_ 2010.12.22. 23:05:50

@woodooman: olyankor kell integetni. ugyse látja ;)

subtotal 2010.12.22. 23:05:52

Ma én igyekeztem az ünnep szelleméhez méltón kedélyes és megbocsátó lenni, nem felhúzni magam a többi emberen.
Egy kivétellel sikerült. De azt elküldtem nagyon messzire.
Az egy dolog, ha valaki nem mond le az előnyéről a forgalomban, ez teljesen természetes. De az, hogy csakúgy akadályozzon szándékosan és tudatosan, miközben én csak elakartam slisszolni mellette és a parkoló autók között, hogy teljesen más irányba haladjak tovább mint ő, na ez letompította bennem a keresztény gyökereket vele szemben.

ekutya 2010.12.22. 23:06:46

"És nekem azt kellene figyelnem folyamatosan, hogy te mit csinálsz?"

Én itt még visszakérdeztem volna, hogy ez valami beugratós kérdés? :P

driopios 2010.12.22. 23:13:24

Egyáltalán, miért kell azt "megköszönni", ha egy indexelő autónak "megengedik", hogy sávot váltson?

Ezért van aztán az a sok barom, aki már Szabadbattyánnál beáll az M7-esen a középső sávba, mert 70 km-el később az megy majd a Petőfi hídra.

Rock me Amadeus 2010.12.22. 23:29:02

Na hozzátartozik:
múltkor beengedtem valakit, ő nem vészvillogott, meg is jegyeztem magamban, hogy bunkó.
Aztán szólt a párom, hogy emelte a kezét:D

uninterested 2010.12.22. 23:30:17

Ott rontottad el, hogy megköszönted.
1. Nem ő engedett be
2. Csipkebokor vessző.. :)

Pont az ilyen barmok miatt ( a hátsó értetlenről beszélek ) nem akarják legtöbbször elhinni azu emberek, hogy be akarom őket engedni, illetve átadom az elsőbbséget. Vagy a fekete BMW miatt nem gondolják?

magabo 2010.12.22. 23:31:05

Köszönőmnek jó a gyors egyet balra, egyet jobbra indexelés. És még a kezed se kell levenned a kormányról.

potha 2010.12.22. 23:37:33

@Simet: Én úgy tudom, hogy az feláras extra :)

Külön kérni kell.

Xezs 2010.12.22. 23:38:42

Engem az érdekelne, hogy mikor lett ez a vészvillogózás ilyen nagy divat. Mire én feleszméltem már egy csomó helyen láttam.

Mondjuk sosem értettem hogy minek köszöngetni, van aki nem tud este elaludni mert nem köszöntek meg neki valamit? Sok a frusztrált ember.

szépjuhászné 2010.12.22. 23:39:52

@Don Blasius:
Az az én Warbimon nem volt. (tényleg, az lett volna a 3. kapcsolójobb oldalon) :))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.22. 23:41:03

@GSX-R: nem
nalatok
ki az a hulye aki veszvillogot kapcsolgat
nem arra van
en is tudom, hogy beengedett O is tudja
amugy is mokas, hoa nagy koszongetes
lsd itt
lehetkiszall es benyomja az ablakodat
baromsag kesz
ha siman valaki ki akarhajtani es engedem, neha van intes besorolasnak mi a fasznak?
sznobsag
jofej voltam
megkoszontem
huha

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.22. 23:44:07

@GSX-R: akinek meg megkoszonod, lehet eppen edesanyad foglalkozasat latolgatja:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.22. 23:45:21

@magabo: az en idomben ket gyors feklampa villantas volt divat
egyeseknel

tundrazuzmo (törölt) 2010.12.22. 23:52:09

A posztoló a hibás! Háromszor is "nehéz" helyzetbe hozta a másik autóst.
1. Amikor szabályosan bement elé - ezt nem tudta értelmezni (biztos mindig szabálytalan, és elszokott ettől a megoldástól)
2. Amikor hirtelen műszaki hibát kapott a posztoló autója, és kivillant a vészvillogó.
3. Amikor hirtelen megszűnt a műszaki hiba, és kialudt a vészvillogó.

Nem csoda, hogy megijedt, és furcsán kezdett viselkedni...
:)

tutti 2010.12.23. 00:27:00

szerintem alap, h dugódíj van, vagy jól szervezett a közlekedés, és nicsenek konflikusok, ha mégis vannak, azok ritkák, és nem rutinszerűek, és mindenki túlesik rajtuk mosolyogva. ideálvilág, de létezhet...

reklámügynök 2010.12.23. 00:37:52

szerintem a vészvillogós köszöngetés és a kézfelemelős is felesleges. ha a forgalom engedi, szabályosan végre tudsz hajtani bármilyen manővert, egyébként meg ha valaki lemond az elsőbbségéről, ne várja el, hogy megköszönjék. a közlekedés veszélyes üzem, másodlagos szempont az udvariasság, első a biztonság.

Kis ember 2010.12.23. 01:12:53

Én szinte soha nem köszönöm meg, hogyha sávot váltok és én sem várom el mástól. Minek is, mit veszítünk az egésszel? 5 másodpercet? Hát nekem mindig van annyi időm. :)

josip 2010.12.23. 01:36:19

@Rock me Amadeus:
Erről jut eszembe
Multkor (pár hete talán?) reggeli órákban bedugult utakkal, budafoki úton a kelenföldi erőmű közelében, lágymányosi híd felé menet türelmesen várok a soromra, amikor is hátulról megkülönböztető hangjelzés hallatszik, az összezsúfolódott tömeg (kisautó-pickupon keresztül kis-nagy kamion, több, csuklós bkv buszig minden)kelletlenül szétnyílik, erre tükörbe látom, hogy a résen néhány civil autó is át akar csusszanni.
Épp megcsóváltam a fejem, mikor a civilek elhaladtak mellettem, és kiderült, hogy a 3 közül a 3. volt a hangforrás.
Tolakodás, majd a piros lámpán is keresztül, végül eltűntek messze elöl.

Kérdés:
3 teljesen civil autó.
Semmi diplomatarendszám, cég/hatóság jelzés, ilyesmi. (Még öltöny sem volt, vagy egyenruha. Igen, meg tudtam figyelni, nem tudtak olyan gyorsan átfúródni a dugón)
Semmiféle megkülönböztető fényjelzés (!)(ha jól tudom, a hang és fényjelzés csak együtt használható.)
A három autó jól láthatóan konvojban haladt, de csak a 3. szirénázott.
Közönséges polgári autónak látszottak (talán az egyik kis szuzi volt, azt sajnos nem figyeltem)
Sőt, ha jól emlékszem, 1, maximum 2 ember ült mindegyikben.

Milyen hatóság lehet ez?

Létezik az, hogy valaki városban, így merje használni a fusi szirénáját, ráadásul 20 millió alatti autóban?

Erről mondjon valaki okosat!

SickBoy 2010.12.23. 02:35:57

@josip: Létezik. Tolt már le szirénázó csibesárga ezerkecske Veszprém felé is a bánattudja hányas úton – elég kanyargós, plusz direkt azért nem a pályán mentem, mert hétvégi örömautózás volt veteránnal, zöldellő, az út fölé hajló fák között, Morricone zenével, mint a filmeken... aztán vissza is zöttentem a valóságba.

Nem tudom mi a büntetési tétel az ilyesmiért, de azt gondolom, hogy pont azon van rajta a rendőrség, hogy minden ilyet megfogjon... :o)

Amúgy ha nem villog, csak visít és fordítva, ha csak villog de nem vinnyog, akkor az nem ér pontot: eccerre kő menni mindkettőnek, addig számolatlanul lehet szülni a sünöket, pláne ha "okosba" van csak szirénája a majomnak.

A posztoló igen türelmes, szerintem 8 és tőlem leszakadhat az aortája idegességében annak, aki nem fogja fel, hogy a közlekedésben néha bejönnek az ember elé, és pláne agyhugykövet is kaphat, ha azt tökmindegy milyen módon, de megköszönték neki, mégis habosítja az emésztőnedveit. @-)

Reggie 2010.12.23. 04:13:15

Egy ilyen szituacioban nekem jottek szandekosan(a kocsi bal elso elemeg vegighuzta), mivel meg csak felig volt meg a savvaltas, mikor eszbe kapott es ralepet a gazra. De valami roman cigany lehetett, roman rendszammal(es hipozhatatlanul sotet borrel), ugyhogy betetlapot nem is vartam, csak elkergettem a picsaba...

Reggie 2010.12.23. 04:14:05

Egy ilyen szituacioban nekem jottek szandekosan(a kocsi bal elso elejet vegighuzta), mivel meg csak felig volt meg a savvaltas, mikor eszbe kapott es ralepet a gazra. De valami roman cigany lehetett, roman rendszammal(es hipozhatatlanul sotet borrel), ugyhogy betetlapot nem is vartam, csak elkergettem a picsaba...

Reggie 2010.12.23. 04:14:24

Egy ilyen szituacioban nekem jottek szandekosan(a kocsi bal elso elemet vegighuzta), mivel meg csak felig volt meg a savvaltas, mikor eszbe kapott es ralepet a gazra. De valami roman cigany lehetett, roman rendszammal(es hipozhatatlanul sotet borrel), ugyhogy betetlapot nem is vartam, csak elkergettem a picsaba...

Reggie 2010.12.23. 04:16:11

Egy ilyen szituacioban nekem jottek szandekosan(a kocsi bal elso elejet vegighuzta), mivel meg csak felig volt meg a savvaltas, mikor eszbe kapott es ralepet a gazra. De valami roman cigany lehetett, roman rendszammal(es hipozhatatlanul sotet borrel), ugyhogy betetlapot nem is vartam, csak elkergettem a picsaba...

Reggie 2010.12.23. 06:16:49

na bocsi a sok ismetlesert, csak internal server terror volt, es nem jelent meg...

repecs 2010.12.23. 07:01:47

@Reggie: Valaki vezetni nem tud valaki meg komentelni.

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2010.12.23. 07:07:47

Álomvilág! Már itt tartunk h azon lamentálunk mi módon kell ILLEDELMESEN megköszönni mások előzékenységét? Én már annak is örülnék ha az a 10 - 15 autós akit azon a 10 perces úton beengedek amíg hazaérek, legalább bármi jelét adná annak h érzékelte nem ezért maradok le az előttem haladótól mert keresem az egyest.

Don Quixote de la Ferko 2010.12.23. 07:25:03

Nem jó ez így. Valakit már sunázni is kéne...

S.Sce 2010.12.23. 07:41:06

Nekem van köszönőgombom.
Nem a vészvillogó gombja (az én vészvillogóm a kormányoszlopon van középen... hülye amerikaiak), hanem kézreesőbb helyen egy gomb, amit ha nyomva tartok, zárja a hátsó indexeket. Amíg nyomom, világít. Így az is kizárva, hogy valaki anyázzon, mikor megköszöntem, hogy beengedett, csak épp pislogott, mikor villantottam... :))
Eddig minden autóba tettettem, nem marad véletlenül benyomva, csak egy pillanatra kell odanyúlni, nem kell újra megnyomni, hogy kikapcsoljon. Nekem bejött.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.12.23. 08:25:35

Engem arra neveltek, hogy nem kell idegenekkel szóba állni. Nem is teszem meg, ezért mentesülök az ilyen szellemi fogyatékosok monológjaitól.

schdl (törölt) 2010.12.23. 08:39:39

OFF
Tényleg olyan nehéz megérteni a ködlámpa használatot városon belül?
Amúgy az szabályos hogy az újabb Fordoknak két ködlámpájuk van hátul?
ON

S.Sce 2010.12.23. 08:46:46

@schdl: Már az 1987-es 626-os Mazdán is kettő volt... Lehet, az se volt szabályos... :)

M11an 2010.12.23. 08:48:46

A poszoló a hülye. Mert kb. (tök szabályosan) percenként 5x vált sávot, hogy 3métert előrébb kerüljön.

Seggfej.

eurocat 2010.12.23. 08:50:08

a "köcsög" kamionosok mostanság nem is nagyon használják a vészvillogóikat, hanem villám reflexükkel egyet jobbra, egyet balra indexelnek... a K-életbe!!!!! :D próbáltam én is űberkedni, de a hármat jobbra, hármat ballra villogással (egyes típusoknál default service ha csak úgy megbillentjük az index kapcsolót) csak mélyebbre ástam magam a trutyiba. marad a mutogatás - stílusosan felemelt középső ujjal (az ui. félreérthetetlen kifejezése szimpátia görbénknek). ugyanezek a "köcsögök" egy ilyen vészvillogós sznoboskodás után még azt a galádságot is elkövetik, hogy a fénykürtjükkel villantanak egyet... - a szemetek - amivel ugye köztudottan az előző jármű vezetőjének a teljes vagy részleges elvakítása a céljuk.

javaslom a mutogatóknak, hogy indítsanak tanfolyamokat, blogokat, alakítsanak pártot - hadd váljon el végre a szar a májától.

rekszem 2010.12.23. 08:54:35

Amikor dudálnak rád, meg nagy arcal előznek, meg beszólnak, akkor látványosan unott fejjel ásítani kell egy nagyot :)

bájgúnár 2010.12.23. 08:57:07

"mivel láttam a középső sávban egy lyukat, indexeltem, és elkezdtem átmenni."
kellene lenni egy biztonságos követési ,féktávolságnak.Nos ez egyén függő!Van akik szeretnek közvetlen a másik autó seggébe menni van akit ez zavar.Engem idegesit hogy egy fél autónyi távoságot sokan lyuknak néznek és úgy pofátlankodnak be hogy engem gátolnak a folyamatos haladásomban és fékezésre kényszerítenek.Más amikor én engedek be valakit magam elé és más amikor bepofátlankodnak!Sajnos az utóbbi a gyakoribb!

Anti Anyag (törölt) 2010.12.23. 09:32:48

De utálom az ilyeneket. Ballagnak 40-el, te indexelsz, hogy bemennél, erre gázt ad.

Anti Anyag (törölt) 2010.12.23. 09:34:12

@bájgúnár: Engem is idegesít, de ez a közlekedés velejárója. Ma ő kanyarodna, vagy sietne, holnap én vagy te.

zebraakcio · http://zebraakcio.blog.hu 2010.12.23. 09:45:51

@rekszem:

Nekem a barátnőm a jobb egyről szokott ilyenkor mosolyogva a mutató- és a hüvelykujjával 6 centit mutatni és a szájával formázza a bunkónak: "ekkora vagy!"

Simet 2010.12.23. 10:02:10

Sokat járok a ferihegyi gyorsforgalmin.
Kökinél van egy ráhajtó, ha ott egy buszt látok kikanyarodni, azt mindig beengedem magam elé. Állandóan megköszönik vészvillogóval.
Tudom marha vagyok, de buszt mindig elengedem, nem mindegy 10-15km-es sebességről gyorsítani, vagy álló helyzetből.Egy busznak, nekem mindegy.:)

Kósza 2010.12.23. 10:09:25

@Simet: Beszarás...
A ti kocsitokban van még index? :)
A BMW-ben nem találom... :D

Próbálj meg végre egybe belelülni, és hidd el, megtalálnád, nem ám csak .jpg formátumban, vagy az utcán messziről nézegetni! :)

Kósza 2010.12.23. 10:10:41

amúgy a megköszönés, elnézés kérése nálam balra egy indexvillantás, jobbra is egy, aztán pedig a vészvillogóval is egy villantás.

szappanhabostorta 2010.12.23. 10:19:04

...én is kézzel köszönöm meg az udvariasságot, mert ha a vészgombhoz nyúlok, megfájdul a derekam...

szappanhabostorta 2010.12.23. 10:22:22

egyébként a cipzár elvét vallom és tartanám helyesnek ilyenkor

szappanhabostorta 2010.12.23. 10:25:59

"...És nekem azt kellene figyelnem folyamatosan, hogy te mit csinálsz?..." folyamatosan nem, de azért jó lenne ha figyelné, mit csinál körülötte a többi autós

Kósza 2010.12.23. 10:26:05

@szappanhabostorta: a zipzár elve a nagylétszámú motoros csapatoknál, illetve a besorolásnál értelmezhetjük. Spontán sávváltásnál nem.

Kósza 2010.12.23. 10:27:44

@Simet: igen, szerintem is, neked savanyú a szőlő.

dinyus 2010.12.23. 10:37:45

@M11an: egyszer váltottam sávot, ahogy írtam is, nem percenként 5x. A seggfej pedig kettônk közül nem én vagyok.

isti77 2010.12.23. 10:41:11

A posztban is leírt mentalitás miatt könnyen előfordulhat, hogy indexelés nélkül könnyebb sávot váltani, mert akkor a sok surmó, akinek fáj, hogy eléjük akar valaki besorolni, nem tud felkészülni és zárni a rést.
Kétségtelen, hogy így szabálytalan, és az is valószínű, hogy akkor pont az irányjelzés elmulasztása miatt alakulhat ki konfliktus, még akkor is, ha éppen 50 méterrel mögötted volt az "ellenfél" a sávváltáskor. Ettől függetlenül kíváncsi lennék, hogy sokan a fentiek miatt nem indexelnek szinte soha, vagy kényelemből, esetleg kímélni akarják a technikát.

Gastroger 2010.12.23. 10:45:25

akkor én is gyogyós vagyok, mert én is indexel szoktam megköszönni. :)
Persze nem mindig, de ha tényleg valaki előzékeny, vagy kamionos leindexel jobbra, hogy előzhetek (még ha be is látom a szakaszt).
A szívesent meg refivillantással prezentálom.

Kezet felemelni, csak ha szembe (oldalt) van valaki (kereszteződésben elenged, stb.).

Szerintem nincs ezzel baj, nekem is jól esik ha megköszönik, vagy ha vészvillogó után, "szívesent" villant valaki.

A kamionos jobbra-balra indexet nem értettem, akkor ezek szerint az is köszönöm?

iBKV 2010.12.23. 11:05:50

Láttam és már én is használtam (nem többsávos úton) a bal-jobb-bal-jobb indexelést thanks gyanánt. Bár ezt az ilyen baromarcú végkép nem érti meg... :D

iBKV 2010.12.23. 11:07:22

@Kósza: Sztem ez már túl sok..

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.23. 11:23:39

Üdv
Én szeretem amikor vészvillogó/elakadásjelzővel parkolnak normálisan a többi autó között

Napokban , hogy +legyen a napi jócselekedet, rávillantottam egyre, hogy OK kiállhat beengedem a forgalomba
Merugye csak a szélső villogót látni ilyenkor, mintha kéreckedne kifelé a parkolóbol
A fasz meg csak áll és néz rám hogy mit akarok

Szerintem ma sem érti hogy mér hulyéztem le

pharmanord (törölt) 2010.12.23. 11:24:14

Egy 87es faberakásos 3.3 D Patrollal járok, 120 kg és 190 cm vagyok, 48-as karom van. Valahogy nekem nem szoktak az ilyenek morcizni.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.23. 11:30:08

@eurocat:
Lehetne morse billentyűt is kötni a villogókra akár üzeneteket is lehetne küldeni

-.- --- -.-. --- --.

Kósza 2010.12.23. 11:31:36

@pharmanord: faberakás = baseball ütő a műszerfalon?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.23. 11:31:55

@horex:
Áhh megeszi a jeleket
igy talán jobb :)
-.-
---
-.-.
...
---
--.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.23. 11:34:25

@pharmanord:
Bercel felé teccik autózni néha?

Simet 2010.12.23. 11:43:29

@Kósza: Nekem kifejezetten édes, de ha szerinted savanyú, hát legyen...
Tudod a suzukisokat is emberszámba veszem.

pharmanord (törölt) 2010.12.23. 11:46:35

@Kósza: Nem tényleg faberakás. Kurva igénytelen és ragasztott.

schdl (törölt) 2010.12.23. 11:48:24

@Simet: Suzukisokat emberszámba venni? Hogy Te milyen perverz vagy :D

Simet 2010.12.23. 11:55:00

@iBKV: Én is csináltam ilyet, de nem vagyok rá büszke...
Az a fránya index... :)

Ger6ő 2010.12.23. 13:18:15

@Perillustris: nem rossz, valóban díjnyertes!
de amit ma láttam az se volt egyszerű!
Falk Miksa utca: hajtáspajtás headset-en telefonálva egy finoman fékező S osztály farára.. hatalmas tompa puffanással felkenődött a hátsó szélvédőre - csomagtartóra.
majd az egész utca örömére mindezt ordenáré módon kommunikálta a telefonba "ba..meg, majdnem elnyaltam" ordította.

nemnagyember 2010.12.23. 13:52:57

Valamelyik nap láttam én is, hogy a C.Colás furgon teljesen szabályos helyen áll elakadásjelzővel és éppen rakodik. Ismerem a srácot, rá is kérdeztem, mire csak annyit mondott, hogy már úgy megszokta! Havazás után a boltosok nem ástak rakodóhelyet, így aztán egész nap szabálytalanul kellett pakolnia. A nap végére a szabályos helyen is bekapcsolta, de a poén az, hogy amikor leállt vele a telephelyen, a biztonsági őr is szólt neki, hogy bekapcsolva hagyta.

nemnagyember 2010.12.23. 13:57:10

Másik kedvencem tegnap történt: régi (E46)BMW full fólia megy előttem, se jobbra, se balra nincs index. Egy irányba vitt az utunk, gondoltam is magamban, milyen egy szar autó ez a Bayerische Mist Wagen, milyen gyakran kiégnek az izzói. Egyszer csak megállt egy lehetetlen helyen, és láss csodát: megjavult az index, egyszerre mind a 4! Azért a bajuszkapcsoló hibalehetőségét továbbra is meghagytam, a lehetetlen helyen pedig egészen biztosan az autóvillamossági szerelőt kereste...

Tibi88 2010.12.23. 14:05:07

Biztos ez is olyan volt, aki sose vezet, csak vásárolni ment.
Ma sikerült majdnem csattanni egyet. Elsőbbségadás kötelező tábla, előttem áll c2-es, jobbra akar kanyarodni, balról nem jön senki. Elindult, követtem, majd néztem balra, hogy szabad e az út nekem is, hát szabad is volt, csak mikor visszanéztem magam elé, az a szerencsétlen megállt... utána meg se mozdult, jelzésképpen megnyomtam a dudát, erre megindult volna, csak lefulladt 2x.... a csávója meg az anyósülésről ordítozott hátrafelé.

Az indexhez pedig annyit, bár tudom így nem szabad, de sávváltásnál én csak pöccintem az indexet, nem kattan le. Nem komfortindex sajnos, de ha sokáig kint hagyod, tényleg nem engednek be. Ahhoz meg a kocsi szerencsére elég erős, hogy ha két autó között van hely, csak jelzek hogy megindulok és miután átérek, nem tartom fel. Ha meg feltartanám, addig nem megyek át. Mivel én is utálom ha kijön elém és lassítanom kell a szerencsétlenkedése miatt.

Marcellusca 2010.12.23. 14:06:46

Én felemeltem volna a kezem: kéz ökölbezár, középsőujj kinyújt és kar függőlegesen felfelé. :)

Egyébként meg én nyugodtan integethetnék a kocsimban bármit, úgysem látja senki. :D

Simet 2010.12.23. 14:22:44

@Tibi88: Hát ezt a pöccintést elég rosszul teszed, nem biztos, hogy észreveszik.
Nekem komfort van, be is állítottam 3 villogásra, az 1 szerintem parasztság...

Tibi88 2010.12.23. 14:28:06

@Simet:
ha át kell sorolni úgy, hogy tényleg jönnek akkor 2-3villogásig tartom. Amúgy ha mögöttem 30 méterrel senki, és ugyan annyival megyünk kb, csak pöccintek. Aki emiatt parasztozik engem, az tegye, én indexeltem :D
az előírás úgyis az, hogy addig kell indexelni, amíg a manőver tart ugye? Mert 2 kattanásig nem tart el egy sávváltás normál tempóban :)

Simet 2010.12.23. 14:40:18

@Tibi88: Nem tudom, én régen tanultam vezetni, de a két villantásos sávváltás azért nekem elég agresszívnek tűnik.
Az egy pöccités is kevés szerintem, de a sok taho index nélkül...
Direkt figyelem, ez nem BMW-s privilégium.

Tibi88 2010.12.23. 14:44:49

@Simet:
nem váltom agresszívan a sávokat szerintem, meg más se mondta még. És csak akkor nyomom az egyet, ha avval senkit nem zavarok. Amúgy addig tartom ki az indexet, amíg a kormányt a másik irányba, szóval ahogy korrigálom vissza egyenesbe, akkor elengedem. Ez 1, max 2 kattintás. Ha nem tudok sávot váltani,csak ha beengednek, addig inkább nem rakom ki, úgyis van akkora hely ahova be lehet férni gond nélkül, pár mp múlva.

Simet 2010.12.23. 15:07:23

Ne érts félre nem veled vitatkozom, csak szerintem nem úgy használják az indexet, ahogy kellene. Mondom, szerintem az index a szándék előrejelzésére szolgál. Ha kiraktad, az nem jogosít fel sávváltásra, csak ha beengednek.
Itt nem térnék ki a sok parasztra, akik, ha meglátják az indexet egyből sürgős dolguk támad és gyorsítaniuk kell.
Az index arra szolgálna, hogy a másik sávban lévő észreveszi és kisebb gázt ad, hogy beférjél.

Don Blasius 2010.12.23. 15:34:09

@isti77:
Erről írtam francia posztomban, hogy Marseille-ben sokszor nincs más választásod. Ha indexelsz, elkezdnek a másik sávban rád gyorsítani.:P Ha nem (vagy egy gyors villantás), akkor szépen besorolsz és nem is dudálnak meg villognak rád, elfogadják. Megköszönni sem kell ott. Meg tőlünk nyugatabbra nem is jellemző ez a köszöngetés.

(---Flúgos Buszos---) 2010.12.23. 15:51:23

Ennyire gyenge posztot. Ebben nincs semmi extra,ilyet mutatok nektek pár perc alatt,és úgy,hogy te csak szemlélője vagy az egésznek.

CD-R80 2010.12.24. 11:54:01

@pharmanord: Én régebben jártam Btr-80A -al , 30mm-s gépágyúval. De azon meg nem volt vészvillogó..

CD-R80 2010.12.24. 11:57:12

@eurocat: Próbáld meg úgy hogy nem 10-02 nél fogod a kormányt.. Ha egy kézzel az úton tudod tartani a Matizod akkor lehet egyszer majd sikerül:DD

Perillustris 2010.12.24. 21:07:56

@Ger6ő: Mondjuk ez nem éppen extra, s nem is nagyon hasonlítható az "én példámmal". A te kis történeted mindössze annyit bizonyít, hogy rengeteg alkalmatlan vezető van az utakon.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.24. 22:01:30

@nemnagyember: Miért, attól, hogy bekapcsolta a vészvillogót, a szabálytalan parkolásból szabályos lett? :)

nemnagyember 2010.12.25. 05:41:58

@...::: Flúgos Kamionos :::...: néha kételkedem egyes kommentelőkben, valóban azok-e, aminek írják magukat. Érdekes módon pont tőled nem vártam ezt a kérdést.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.25. 09:59:42

@nemnagyember: Szerinted miért van hangulatjel a mondat végén? :)

eurocat 2010.12.25. 10:02:36

@CD-R80: Golf Plus nem Matiz. De az ötleted nem rossz ettől.

@horex: köszi a tippet. az S szándékosan maradt ki, vagy lemaradtam valamiről?

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2010.12.25. 14:54:45

két dolgot nagyon utálok és egyből büntetem! az egyik, ha egy szembejövő autós éjjel esőben használja a ködlámpáit, azt reflektorral kínálom meg, a másik, ha rámdudálnak. na azt pedig két-három féklámpa villantással büntetem, utána egyből megvan a követési távolság is.
persze én egy frusztrált suzuki wagonR-es vagyok, ráadásul többnyire kalapban vezetek...:D

nemnagyember 2010.12.26. 06:10:14

@...::: Flúgos Kamionos :::...: bocs, az időpontból láthatod, még nem voltam magamnál. Megkövetlek.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása