Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Csalásra buzdít a szerelő

2011.01.27. 22:33 :: SilentSound

Úgy tűnik, lassan iparág épül a bedőlt hiteles autókra. Ha már nem éri meg ellopatni sem, hát ki kell szedni belőle mindent, ami értékesíthető, de azért elmegy nélküle a kocsi. Egy ilyen hirdetésre bukkant rá András és csinált is róla gyorsan egy screenshotot. Bár az nem teljesen világos a számomra, hogy 30 000-ért szereli ki a klímát, vagy esetleg kiszereli és ekkora összeget ad érte. Meg a 9db-os mennyiségi megjelölés is rejtély. Mindenesetre a szaki ha nem is rendelkezik bölcsész diplomával, nem szívbajos, megmondja a frankót. Neki nem lehet ebből baja?

Érdekes dolgot találtam a neten! Suzuki klímátlanítás mint új szolgáltatás! Hitelbedőlés előtti klímakiszerelés 30 ropiért, pompás ajánlatnak tűnhet az éhező Suzuki tulajoknak! Igaz a bank jóval áron alul tudja majd eladni az autót klíma nélkül gányoltan, de jobb ma 30 ezer ropogós forint mint holnap 200ezerrel kevesebb tartozás a bank felé!

107 komment

Címkék: autó hitel szerviz lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.01.27. 22:41:24

Kurvajó... Aztán mikor meg akarják venni az autót, és a felszereltség-szint, valamint bent az AC gomb alapján tudni fogják hogy ebbe újkorába volt klíma, a legtöbben azt hiszik hogy össze volt törve, és a klímát kispórolták javításkor. Ez miatt, valamint a klíma hiánya miatt szvsz. nagyobbat bukik az aki kiszedeti, és eladja a klímát, mint az aki bennhagyja.
Bár aki akkora marha volt hogy túlvállalta magát anyagilag, és ott tart hogy viszi a bank az autót, abból nem nézek ki akkora intelligenciát hogy ezt kimatekozza magában. :)

Rock me Amadeus 2011.01.27. 22:52:24

Szerintem ez annak éri meg, aki a suzukit Finnországban akarja értékesíteni, oda úgyse kell klíma.

qwertzu 2011.01.27. 22:56:21

Meg kell hagyni zseniális. Kérdés persze, hogy nem ütközik-e a kötött szerződésbe.

De szerintem kár megállni félúton-> autórádió, ülésfűtés, új gumik kopott szarokra cserélése...

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2011.01.27. 22:57:50

Azt hiszem, értitek a lényeget. 30ezret fizettek a csókának, hogy kiszerelje a cuccokat a verdából, és odaadja neked. Mert hát az alkatrészt majd te tovább adhatod.

Remélem, a posztot beküldőnek volt annyi esze, hogy néhány bankkal is megossza a hirdetést.

Kezd a tököm tele lenni azzal a faszkodással, hogy mindenről a kurva bank tehet. Persze, tehetnek dolgokról, de ne buzdítsuk már az embereket konkrét szerződés-szegésre, bassza meg!

Mint a TC-n a a kérdező feltette a kérdést, hogy ő bizony kezességet vállalt, és az adós nem fizet, hát most őt kóstolgatják, mit tegyen. Erre az okos tanácsok egyike: írassa át mindenét valamelyik haverja nevére. Meg hogy jelentesse be magát minimálbérre, kérje a fizuját feketén, és akkor majd a bank jajdenagyonmegszopja. Nagyon gratulálok!

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2011.01.27. 23:01:29

Rosszul írtam: azt hiszem, nem értitek a lényeget. :-) Ezt akartam írni.

Kovacsla 2011.01.27. 23:04:24

Szerintem ez az üzletnek csak az egyik fele. Emberünk kifizeti a madárnak a 30 eFt-ot, megtartja a klímát és így a klímaszerviz olcsóbban tud klímát javítani / cserélni mint bárki más, mert van kéznél jó állapotú használt cseredarab.

''autónepper.'' 2011.01.27. 23:07:30

ehhh de okos itt mindenki... ez ép olyan mint az autókereskedőkhöz is bejön egy autó a telepre azt átnézzük és ha mondjuk olyan cd-s/dvd fejlettség van benne azt mi is kiszedjük ugyan ez van a felnikkel is stbstb...
egyik ismerősöm mondta hogy bankos telepen is ugyan az volt SŐT ott még az aksit is kiszedték vagy jött a rokon haver és ha kellet valami alkatrész és pont olyan kocsi volt bent mint neki kiszedte a jót és vissza tette a rosszat ... mit lepődtök meg most ezen hogy ilyen hírdetést tesz fel valaki?:D:D:D

Rock me Amadeus 2011.01.27. 23:07:44

Banki visszavett autót sosem vennék.
Egyszer nézegettem egy relatíve új kocsit, gyanúsan jó áron volt.
Konkrétan kulcs nem volt hozzá, mert azt nem adta le az előző tulaj. Bár hogy került akkor a bank telephelyére? Vontatták?

''autónepper.'' 2011.01.27. 23:08:36

@Rock me Amadeus: a-a trélere feltették azt hadszójon!!!

Rock me Amadeus 2011.01.27. 23:09:17

Szóval használt autót csak tiszta tekintetű magánszemélytől!

[mike] 2011.01.27. 23:28:43

@Darren79: szerintem meg te nem érted a lényeget... Odajön házhoz és 30-ért elviszi a klímát. Te pedig megspóroltál mondjuk egy félhavi törlesztőt.....
Amúgy a szerelőnek mi köze az ügylethez, vagy a bankhoz? Szerintem semmi az égvilágon... ő csak kijön és megveszi az autó egyik alkatrészét. Az már az eladó baja, ha nem a sajátját árulja :Dd

hpty 2011.01.27. 23:29:37

Ezt az "ellopatni nem éri meg"-et nem értem!
Bejelented, hogy ellopták, casco ad valamennyit...
+ alkatrészben MINDENT eladni, amin nincs alváz- és motorszám.
És lehet, hogy még így is marad tartozás, de még mindig jobban jársz, mintha a bank elviszi, szaré hugyé eladja és a maradékot rajtad kéri.
SZERINTEM!

2011.01.27. 23:36:14

@[mike]: "Odajön házhoz és 30-ért elviszi a klímát." Be is baszna... Suzuki Swift klíma, gyári, bontatlan dobozból 300 ezer. Használt kb. 100-150ezer. Szerintem nincs az az idióta aki 30-ért odaadja. A 30 000 szerintem a kiszerelés költsége, az hogy utána mit kezdesz a klímával, a te dolgod.

2011.01.27. 23:39:52

@hpty: Nem az a legegyszerűbb ha nem veszel fel hitelt ha nem tudod fizetni?! De utálom mikor a hülyék felelőtlenül beleugranak 120havi futamidőre egy autóvásárlásba, aztán ha beszopják akkor a bank a hülye, rohadjon meg, utána meg megy a trükközés amit te is írtál... Nem kell ellopatni, nem kell semmit csinálni, ha már hülye voltál ne legyél még hülyébb azzal hogy szétb@szod az autót, mondván hogy "kibaszok a köcsög bankkal!". Senkivel nem baszol ki, csak magaddal.

2011.01.27. 23:41:32

@Rock me Amadeus: Na a másik... Minden ilyesmi posztnál megjelenik egy ilyen "okos"... Áruld már el, a kereskedő honnan a francból szerzi az eladó autót? Elárulom, magánszemélytől...

D4D 2011.01.27. 23:57:24

@''autónepper.'':

HA lenne egy Priusod, majd egyszer érdeklődés szintjén megnézném. Későbbre tervezem, de érdekelne mik vannak belőle.

Kovacsla 2011.01.28. 00:00:18

@GSX-R: De még ha a 30 eFt a kiszerelés költsége, és a madár alapból megtarthatja utána a klímát, nincs berendezkedve arra, hogy hatékonyan kiárulja. Az lesz az első kérdése a szerelőhöz, nem tud-e rá véletlenül vevőt. A szerelő meg véletlenül tudni fog és ha még 30 eFt-tal vagy akár 50 eFt-tal megdobja a madarat a klímáért, akkor a szerelő jól járt, a madár meg boldog.

(---Flúgos Buszos---) 2011.01.28. 00:14:53

@GSX-R: Igazuk van,30 000 Ft-ot ad érte,azért van ott a 9 db,mert neki ennyire van szüksége.
Aki meg van szorul,az oda adja ennyiért is,mert vagy "ingyé" elviszi a tréler,vagy marad 30 000 Ft. a zsebedben,és úgy viszi el a tréler. Ez a nem mindegy.

Nem hiszem el Silent,hogy már megint Suzuki,és csak ott van így megoldva a klíma.

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2011.01.28. 00:15:03

@[mike]:

Nekem úgy tűnik a hirdetésből, hogy a neked, mint odaérkező ügyfélnek kell fizetned 30 ropit azért, hogy kiszerelje a klímát az autóból. Te megkapod a klímát, aztán X összegért, mondjuk 80ért eladod valakinek, aki épp sérült autójához keres egyet, vagy szimplán szeretne beszerelni egyet az autójába relative olcsón.

2011.01.28. 00:25:13

@Macibb: "30 eFt a kiszerelés költsége, és a madár alapból megtarthatja utána a klímát"
"A szerelő meg véletlenül tudni fog és ha még 30 eFt-tal vagy akár 50 eFt-tal megdobja a madarat a klímáért"

Szóval kér 30 ezret azért hogy kiszedje, majd ad 30-at hogy elvigye? A szerelő tényleg jól jár, de a "madár" ugyanott van anyagilag, csak az autója ér kevesebbet mert nincs benne klíma...

@(---Flúgos Buszos---): 30-ért semmiképp nem adnám oda, ha egyszer ér 130-at... Akkor már kiszedetni 30-ért, aztán felrakni netre. Előbb-utóbb megveszik 130-ért is, és 100 ezer pluszban vagyok...
"és csak ott van így megoldva a klíma."
Hmm? Mi van itt a klímán megoldva?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.28. 00:39:00

tipustol es gondolom klimato fuggoen 30 ezret vagy + ad egy klimaert, ugy hogy kiszereli maganak
ennyire nem megy a szovegertes?hasznalt klima kiszerelve, aszongyatok 100-130
hat teessek
csak azt ki kell szerelni meg be, mar aki meg akarja venni
aki bajban van beszerelt allapotban siman odaadja 20-ert
az ipse kiveszi 30-ert beteszi 100-ert, a munkakoltseg meg a haszon, es ott vagyunk az emlitett 130-nal

tundrazuzmo (törölt) 2011.01.28. 00:40:27

Ja, van a kocsin 120 havi törlesztő, erre hívom a szakembert, és KISZERELTETEM A TÖRLESZTŐT!

A bank viszi a kocsit, nekem megmarad a 120 hónap, oszt azt csinálok vele amit akarok!

:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.28. 00:41:46

30-ert
es az is ott vaN 30 EZER-TOL@GSX-R:
ne viccelj kiszerelesert sok
meg ott van, hogy veszek!!!!
nem kiszerelek
veszek!!!
de ha nincs kiszerelve
kiszerelem
es 30 az induloar

Kovacsla 2011.01.28. 00:58:32

@GSX-R: Ok, tényleg elcsúsztam egy előjellel, de ez a magamfajtával megesik így a téli álom közepette :) Szóval a fő gondolat az lett volna, hogy a szerelő nem segíteni akar, hanem bontott klímát akar, csak nem törött autóból, hanem működőképesből és igyekszik megtalálni azt a réteget, aki annyira el van borulva vagy rá van szorulva, hogy eladja.

milu vagyok:) 2011.01.28. 01:03:31

Az analfabéták kedvéért egy idézet:
"veszek suzuki klímát...ár 30e-től"

Integrált Szerverterror 2011.01.28. 02:14:34

Vállalom Szuzukik Trabantosítását és viszont! Ár:200000ft-ól. Ház hoz is megyek ha kell!

Leírás: Világszabbadalmi elljárás keretében ki cserélem a két kocsi alkatrészeit!!! Menete: leveszem a márkalyelzéseket az eggyiket befujom fekete a másikat ezüst akrillal majd rá teszem a másikra! Még egy szak értő se veszi észre a külömbséget! HÍVJON!!!!

dr. _mmm_ 2011.01.28. 07:15:07

egy ismerősöm egyszer vett banki visszavett kocsit..
csak 1 kulcs volt hozzá..
50000KM-t mentek szerviz nélkül..

első dolga volt új rendszámot kérni rá.. nehogy a régi tulaj véletlenül is megtalálja

-Gabi- 2011.01.28. 07:30:37

@woodooman:

ja,igen az se höleség.meg az egyedi cuclikat-matricák,sérülés,stb-leszedni ,cserélni, javítani izibe
vannak állatok....

RaveAcE 2011.01.28. 07:33:21

@''autónepper.'':
Megerősítettél a hitemben, hogy kereskedőtől nem szabad autót venni.

2011.01.28. 08:09:44

@GSX-R: igen, magánszemélytől, aztán kiszednek belőle minden jót és szart tesznek bele.

2011.01.28. 08:11:22

@-Gabi-: ha zárcsere, akkor még csak benne ülök a kocsiban, indulni még nem fog.

dr. _mmm_ 2011.01.28. 08:36:17

@Puckman Éliás: kb 1 perc betanítani 1 kulcsot.

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2011.01.28. 08:43:01

@Puckman Éliás: a gyári indításgátló felprogramozása az új kulcshoz: 5 perc. Kávézással együtt.

gerg0 2011.01.28. 09:04:09

Nemrég volt a merk@ntil-nál egy szép fehér Ignis GS (fullos) 860e-ért, az így járt.

Körömcsiga 2011.01.28. 09:04:36

Szerintem ez átverés, hiszen ha a bank áron alul tudja csak értékesíteni az autót (márpedig klíma nélkül méginkább csak úgy fog menni), akkor a tőkét csak annyival fogja csökkenteni a többit pedig bevasalja a tulajdonoson...

2011.01.28. 09:12:05

A bank pénzt ad kölcsön nem autót. Ha a tartozás fejében lefoglalják a kocsit és azt előtte tönkretették, akkor nem a banknak okozott kárt a tulaj, hanem magának. Amennyivel kevesebbért tudja értékesíteni a bank, neki annál több megfizetetlen kölcsöne marad, ami miatt a bank majd bíróságra megy, végrehajtást kér.
Persze el lehet bujdosni az amazonasi őserdők mélyére és akkor ott nem találják meg.
Szánalmas az egész.

2011.01.28. 09:13:40

@Körömcsiga: a tőke csökkentés a legutolsó a sorban, először a késkamatot, behajtási, tárolási költséget, normál kamatot írják le és csak a legvégén a tőkét, ha még marad valami. A tőketartozás marad a legvégére.

dr. _mmm_ 2011.01.28. 09:13:53

@Kulics: Na igen... sokan azt gondolják, hogy ha a bank elviszi a kocsit akkor el van rendezve a dolog.

nick066 2011.01.28. 09:21:03

Csak úgy hemzseg az IQ ebben az országban:
"Vételár: 30eFt." "Veszek Suzuki klimát, vételár: 30e..."
Erre a fél hsz. úgy érti, hogy ez a kiszerelés ára.

pizo 2011.01.28. 09:27:58

@qwertzu: Szia,

Visszavett autók értékbecslésével foglalkozom 8 éve. Ez nem újdonság, sokan kicsontozva (még a belső világítást is kiveszik, az hogy lefutott gumik vannak rajata, alap) adnak le akár egész új autókat is. Csak nem tudják, hogy az értékbecslési és a józan ész alapelvei szerint a hiányokat, hibákat az Audatex szerinti kijavítási árral kell figyelembe venni. Így könnyen gazdasági totálkárba eshet a gép, és csak fillérekért értékesíthető, vagyis a volt tulaj tartozása a bank felé még nagyobb lesz, késedelemi kamatokkal is megfejelve. Egy ilyen 30 e Ft-os akció 300 e Ft-tal is csökkentheti a gépjármű értékét, és növelheti a hiteltartozást.

Üdv. Zoli

skyrangr 2011.01.28. 09:32:22

A klímának bontva nagyobb értéke van, mint az autóban. Szakszerűen bontva, kiszerelve akár 150-200e ft-ot is megér, típustól függően (csak a kompresszor egy 50-60e, a kondenzátor 20-30-40e, az elpárologtató szintén ennyi, plusz a köcölék).
ugyanezt eljátsza a 'hitelkárosult' a gumikkal is(gyári, jóállapotú, márkás gumi le, esetleg az alufelni is, helyette fel valami noname kopott gumi, meg ragyás acélfelni), azért is kap egy 20-30e ft-ot.
mindezt a gányolást legtöbbször nepper bonyolítja le.
ezután az autót elviszi a bank, legtöbbször kihelyezett banki megbízotton keresztül (vagyis egy nepper). persze a nepper rögtön meg is veszi az autót (áron alul, hisz se klíma, se felni), a bank örül, majd leverik az hitelkülönbözetet a 'hitelkárosult' ürgén. ezután a cucc visszaugrik az autóba, a nepper kipofozza a kocsit, kirakja árulni, eladja, majd csorgat némi lóvét a 'hitelkárosultnak'. boldogság nincs, de legalább jól kicsesztek a bankkal, az autószerelő gánymesternek is adtak munkát, nameg pénz is állt a házhoz (amellett hogy a bank jól 'kirabolta' szegény 'hitelkárosultat' (vagy agykárosult!? :D ) )
ezt én is úgy hallottam egyik rokonomtól, akinek az ismerősének a kollégiumi szobatársának a keresztanyja tudott ilyenről :)

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2011.01.28. 09:33:39

@pizo: Azt látjuk, hogy az autót leadó rosszul jár. De ki jár jól ebben a folyamatban? Mondjuk van egy hiánytalanul 2 millió értékű leadott autó, amit a hibák Audatex szerint 500 ezerrel csökkentenek. De a sarki szerelő megcsinálja 200-ból. Mennyit fizet a vevő? 1M500-at? 1M800-at és 300-at zsebre tesz a bank?

''autónepper.'' 2011.01.28. 09:37:26

@D4D: hanyas évjárat érdekelne téged?

dekás dezső 2011.01.28. 09:38:16

benzines autóját olcsón dízelesítem...

-Gabi- 2011.01.28. 09:39:44

@pizo:

Tehát érdemesebb frissen szervizelt és szervizkönyves ,kipuccolt ,kozmetikázott autót új gumikkal-külön téli,nyári felgenen-,esetleg ajándék gps-el visszaadni.
TiXta sor:)

-Gabi- 2011.01.28. 09:41:20

@Puckman Éliás:

hát gombossss indítássssssss naaaaaaaa:D

Hati_x 2011.01.28. 09:46:33

kedves autónepper!
nekem is szükségem lenne egy autóra. az se baj ha nincs benne klíma azt olcsón tudok szerezni! ;)

-Gabi- 2011.01.28. 09:48:41

@Hati_x:

univerzális "suzuki" márkájú klímám lenne!!:D

pizo 2011.01.28. 09:50:51

@Szárnyati Gézа: Én csak a saját gyakorlatomról tudok beszélni (nem banki alkalmazott vagyok, szerződött partner, és nem is nepper). Az autó hibátlan értékéből levonásra kerül az Audatex szerinti javítási költség. Ezt súlyozom, tehát a biztosítós gyakorlat szerint számolom ki a javítási költséget, idősebb, sokat futott autónál nem márkszervizi óradíjjal számolok, avultatom a cserélendő/hiányzó alaktrész, stb. Próbálok a valós javítási költséghez közelíteni. Azonban 3 éves korig, és átlagos futásteljesítmény, ill. alatta esetén márkaszervizi óradíj és full gyári alkatrészár. A hiedelmekkel ellentétben különben a banknak elvileg az a legjobb, ha minél magasabb áron megy el a gép, mert így annaál kevesebbet kell behajtani az adóson. Persze vannak anomáliák.

Zoli

pizo 2011.01.28. 09:52:48

@-Gabi-: Nem ezt írtam, de ha olyan gumik vannak rajata, hogy az acélszál kilátszik, ill. hiányzik minden 'könnyen' mozdítható, az nyilvánvalóan levonást fog eredményezni.

Zoli

hpty 2011.01.28. 09:53:03

@GSX-R: Szerintem nem értetted meg a lényeget.
Akkor lassan írom, ok? ;)

Anyagilag így jársz a legjobban, bár macera is van vele.
Hülyeség ellen nem véd, ez igaz!
Aki 500 havi 0% kezdős hitelt vesz fel, az se túl okos, de én nem minősítenék senkit.
Egy létező módszert írtam le.

Az tényleg hülyeség, hogy a kibelezett autót adod vissza, mert úgyis csak azt az értéket számítja bele a Bank, amennyiért eladja utána.
Vagyis neked több marad a tartozásod.
Casco esetén a piaci érték - önrészt fizeti a biztosító a banknak, mert ilyenkor az a kedvezményezett.
Ilyenkor is marad bőven tartozás, mert jó xar áron számol a biztosító is, de azt lehet enyhíteni az alkatrészek eladásával.
Ezt próbáltam leírni.
Nem törvényes, meg ilyenek, de így marad a legkevesebb tartozásod, magyarul így éri meg a legjobban.
ENNYI!

-Gabi- 2011.01.28. 09:58:39

@pizo:

jóvanna,csak vágóny akartam lenni:)
bots:)

mohopasi 2011.01.28. 09:59:35

@Kulics: Na ott a pont... Ha a házat viszi a bank, eladja a hátsó falból a téglát?

isssti 2011.01.28. 10:02:44

Ez akkora ökörség! ..pont a bank ne tudná visszavételkor, hogy hiányzik belőle egy működő klima? ..majd annyival növelik az adós tartozását. Klima újkori ár+ 30e Ft kiszerelési dij: bomba üzlet! - inkább ésszel kellene vásárolni, nem hitelre, erőn felül!

pizo 2011.01.28. 10:04:47

@-Gabi-: A gond ugyanaz, mint a normál autópiacon: ha pl. új gumi van rajta, vagy rendszeresen szervizelt, az alig értéknövelő, de a hiányok, hibák keményen értékcsökkentők. Ez különben az Eurotax értékelés szerint is így van, és a nyugati gyakorlati is ez.

Zoli

pizo 2011.01.28. 10:06:20

@isssti: Mivel a hitelszerződésből az extrák egyértelműen meghatározhatóak, így teljesen igazad van.

Zoli

skyrangr 2011.01.28. 10:07:12

@mohopasi: hát ha olyan a 'károsult', akkor képes rá... hasonló szokás az is, hogy a kiutalt bérlakást/szociális lakást a nem fizető lakók iszonyatosan lepusztítják, mielőtt vissza kellene szolgáltatni (eltüzelik a parkettát, ajtókat-fürdőszobafelszerelést eladják, stb)

isssti 2011.01.28. 10:08:19

@pizo: ennyi esze van az átlagembernek..

hpty 2011.01.28. 10:12:51

@skyrangr: Na ott statáriálisan sortűzre ítélném az összeset!
Abból értenek ezek csak!

skyrangr 2011.01.28. 10:16:14

@hpty: úgy. sajnos nem így van. jár a lakás, szociális alapon. utcára nem lehet tenni őket. különben jön az 'ombüccmeeen'...

-Gabi- 2011.01.28. 10:16:35

@pizo:

tudom,igen,értem,amit mondasz:)

hpty 2011.01.28. 10:18:37

@skyrangr: Ezeknek minden "JÁR!"
Ettől tudnék hupililát hányni!

Ezt kéne nagyon gyorsan beszüntetni, vagy járjon nekik golyó IS!
Bónuszként!

2011.01.28. 10:22:36

@mohopasi: Nevetni fogsz, de én már költöztem olyan házba, ahol a volt tulaj leszerelte a villanykapcsolókat azzal a felkiáltással, hogy az ő (!!) szerelte fel és kellenek neki. Mivel idős, elmezavarodott volt ezért inkább nem vitatkoztam ilyen csekély tétel miatt vele csak költözzön már végre ki. Ja és pár tuját is kiásott és elvitt magával :)

skyrangr 2011.01.28. 10:26:25

@Kulics: asszem a németeknél ez szokás. ott ha eladják a házat és/vagy csak kiköltöznek, akkor visznek mindent, függönykarnist, kapcsolókat, fali konnektorokat, mindent. vicces, amikor lakásnézőbe megy valaki, és a falakból lógnak a drótok :D
de ott így szokás.
itt svédben pont ellenkező, a lakás tartozéka a mosó-szárító-hűtő-mosogatógép.

-Gabi- 2011.01.28. 10:26:55

@Kulics:

sztori ösmerős!!!annyi a kivétel,hogy tuját nem akart vinni,viszont a fémszerkezetes csigalépcső kellett volna neki.

metal · http://electric.blog.hu 2011.01.28. 10:55:51

@Kulics: Az hagyján, de én voltam megnézni egy téliesítettként hirdetett házat (inkább tanyát), és megérkezés után a tulaj közölte, hogy ő csak a házat árulja, és nem a fűtést, ezért a komplett rendszert (kazán, radiátorok, csövek) már leszerelte. Én köszöntem szépen, azonnal otthagytam, a többit meg se néztem:)

Amúgy a poszt címe is hibás! Nincs itt semmilyen csalás, egyszerűen a pillanatnyi megszorulásért cserébe olcsón elad valamit, ami az övé. Ami persze majd később jócskán visszaüt! (olyan ez, mint pl. a Provident)

ZON 2011.01.28. 11:04:07

A Suzuki gyár nem ettől a faszitól veszi a klímákat, ócsóér ?

hpty 2011.01.28. 11:13:26

@ZON: Ha megszorul a logisztika?
LEHET! :D:D:D:D

mocskostolvajbanda 2011.01.28. 11:16:39

30k-ért megveszi a csávó, úgy hogy ki is szereli.
Ha a bank klímás autót finanszírozott, és te nem klímásat adsz vissza, az konkrétan csalás, úgyhogy ha valaki annyira szerencsétlen, hogy nem tudja fizetni a fantasztikus új autóját, és mindenképpen tetézni akarja a szerződéses kötelezettség nem teljesítését (nem bűnügy) egy priusszal is, akkor hajrá.
Mindenkit visszatartanék ettől a módszertől...

Hurri Kán 2011.01.28. 11:25:46

Hát, ha valaki belemegy az meg is érdemli...

MNOP 2011.01.28. 11:27:06

1 apróság a végéről lemaradt.
Ugyanitt klíma beszerelés Suzukiba, garantáltan eredeti alkatrészekkel 50 ért + munkadíj.

Nincs ebben csalás, kérem! Akinek van annyi esze, hogy a klímát kiszerelteti, az igénybeveszi a "szolgáltatást"

_ng_ 2011.01.28. 12:08:42

@''autónepper.'': "olyan cd-s/dvd fejlettség van benne"
És ha csak fejegységet találtok?

mx3 2011.01.28. 12:43:18

GSXR: Hogy te milyen hülye gyerek vagy. Ergo mindig a bank gyöz.

mx3 2011.01.28. 12:49:25

@pizo: Télleg? Akkor te becsülöd fel a mondjuk 2 mios autot 800 ezerre, aztán a te barátait vásárolják meg 400 ezerért nem? Hát de.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.28. 13:10:32

@mocskostolvajbanda: nem hiszem, hogy csalas lenne, nincs a szerzodesben, hogy teljesen eredeti allapotabn kell az autodat tartani, amig a reszlet le nem jar
viszont a kolcsont vissza kell fizetni es ahogy mar irtak az auto lefoglalasa utan,a hatralekodat addig szamoljak belea kolcsonbe, amennyiert el tudjak arverezni
es ez altalaban kiszereles nelkul is piaci ar alatt van
sokan elnek am arverezett kocsik es lakasok vetelebol, majd eladasabol
magyaran az adosok veren, mert bizony a torveny szerint azt hiszem masodik arveresre mar negeydaron is elviheto ez az

''autónepper.'' 2011.01.28. 13:21:37

@_ng_: ha szar benne hagyjuk:DD

@Hati_x: :) neked milyen kell?:D

@-Gabi-: vr6 nem jó mi?:D

D4D 2011.01.28. 13:30:36

@''autónepper.'':
Max 6 éves. de a hasznaltauto szerint még gyüjtenem kell.

50 valahány van belőle mindössze eladó. Az nem sok.

Sákif za morro? 2011.01.28. 13:35:54

150-200000-ért csak idióták vesznek klímát. Egy bontott klíma nem ér többet 30-50000Ft-nál. Főleg Suzukiba, amiből annyi van mint a szemét.

skyrangr 2011.01.28. 14:00:24

@Ben Zinkoot: ne bolondulj meg. egy bontott kompresszor, az olajos műhelypadlóról is legalább 20-30e ft. egy csupa bogárszutykos, dzsuvás bontott kondenzátor 15-20e ft.
és ha ezt egy 1-2 éves autóból bontják ki...
tudom mit beszélek, ezzel foglalkoztam...
amúgy a valóság ott van, hogy ki keres klímát szuzukiba... (a válasz meg ott, hogy sehol, mert a nepper ki-beépítteti, ebben a biznicc. de ezt leírtam fentebb...)

pizo 2011.01.28. 14:11:45

@mx3: Nem. Én hivatalosan bejegyzett iü. szakértő vagyok, és rám igen szigorú TÖRVÉNYEK (Ptk. és Szakértői tv.), rendeletek, és kamarai etikai kódexek vonatkoznak (két kamarának vagyok kötelezően tagja). Akikről Te beszélstz, azok magukat 'szakértőnek' minden jogalap nélkül kikiáltó cégek, ahol az értékbecslést max. középfokú végzettségű félműveltek végzik minden gátlás és szégyenérzet nélkül (láttam már én is műszaki vizsgás, működőképes Astra F 1,7 D Caravant ilyenek által 9000! FT-ra értékelni).
Amúgy a visszavett autók jó része igen rossz műszaki állapotú, sokszor inkább valós értéke felett próbálja a bank eladni (nem védem őket, ha a fentebb említett cégecskék nem lennének, nekem több munkám lenne). Autónepper 'barátaim' pedig nincsenek, mert attól a típustól konkrétan hányok.

Zoli

pizo 2011.01.28. 14:19:22

@mx3: Különben érdemes elolvasni egy hitelszerződés ÁFSZ-ét (Általános Szerződési Feltételek): visszavétel esetén a járművet az Eurotax vételi áron (ez alacsonyabb, mint a normál piaci /eladási/ ár), vagy az Eurotax eladási ár 75-80%-án számolják be a diszkontált tartozásba. És az is benne van az ÁFSZ-ben, hogy visszavételkor minden plusz költség az adóst terheli, még a 200 Ft-os SMS-eket (miben a behajtó keresni, ha nem vette fel a telefonját) is ráterhelik. Kemények a feltételek, az emberek pedig nem olvassák el, mit írtak alá, és/vagy meg sem értik a leírtakat. A hitelközvetítők (gépkocsi értékesítők) pedig a jutalékra hajtva abba voltak érdekeltek, hogy minél több szerződést kössenek, és csak a mézesmadzagot húzták az emberek orra előtt.

Zoli

"streetfighter" 2011.01.28. 14:20:49

@pizo:
Szia Zoli!

Az, hogy te igazságügyi szakértő vagy az pl. az én szememben semmit nem számít, mert a papír az nem tesz senkit szakemberré.
Sajnos sok a dilettáns és a tehetségtelen. Remélhetőleg te nem közéjük tartozol.

''autónepper.'' 2011.01.28. 14:54:11

@D4D: megmondom a frankót hogy ilyen kocsi még sosem kérdezett tőlem valaki hogy akkarok e venni.... téleg irtó kevés van belőle pont azért mert aki ilyet vett az azért szereti is!

@pizo: "Autónepper 'barátaim' pedig nincsenek, mert attól a típustól konkrétan hányok.
"nem kell a dumma én meg konkréten tőled hányok aki ennyire becsületesnek mondja magát és közbe...

Csigorin 2011.01.28. 15:41:52

valaki mondja meg, hogy miert lenne csalas az, ha GYARI nem klimas allapotra allitja vissza? Nekem ez olyba tunik hogy az utolagosan berakott klima kivetelet vallalja.

"streetfighter" 2011.01.28. 15:46:29

@Csigorin:
He-he-he!
Remélem csak viccelsz. :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.01.28. 15:46:49

@Csigorin: Utólag nagyon kevesen rakatnak be klímát Suzukiba. Pont azért, mert nem éri meg, annyival drágább, mint ha eredetileg is úgy venné meg. Azt ne vegyük ide, ha okosba' megoldott klímáról van szó. A hirdető nyilván arra gondolt, hogy olyan állapotba állítja vissza az autót, mintha az gyárilag nem lenne klímás. Csak nem a magyar nyelv mestere, mint az első ránézésre is kitűnik. Persze ez is hülyeség, mert az autó dokumentumaiban nyilván benne van, hogy gyárilag klímával van-e szerelve.

Hurri Kán 2011.01.28. 15:52:07

@Csigorin: Ezt most komolyan kérdezed?

@SilentSound: Az alvázszámból kb. 1 másodperc alatt derül ki.

Csigorin 2011.01.28. 16:00:06

@SilentSound: Ja, ertem, es koszonom :)

Bocs, kezdo jogsis vagyok es nem ertek az autokhoz )))

Akkor viszont kb olyan kategoria, mintha lakasarverezes elott vinnem a viz es gazcsoveket is mondvan hogy nem volt az komfortos...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.01.28. 16:09:12

@Csigorin: Ha ennél a hasonlatnál akarunk maradni, akkor pont hogy arról van szó, hogy mikor vetted a házat, akkor alapból be volt vezetve a gáz, de mikor árvereznék a házadat, kiszereled belőle a kazánt meg a gázcsöveket. Rövidtávon lesz egy kis pénzed ha eladod, de nagyobb összeget hajtanak majd így be rajtad, mint amennyiért el tudtad adni ezeket a cuccokat.

Hurri Kán 2011.01.28. 16:11:53

@Csigorin: @SilentSound:

Azok a lakás tartozékai mint olyan, ha kiszereled, több szabályt és szerződéses feltételt is megsértesz... Hacsak be nem bizonyítod, hogy árverés előtt két héttel fel akartad újítani a lakást :D

Én már olyat is láttam, valaki nem nagyon akart kiköltözni kényszerértékesítéskor ezért fölvagdosta az ereit és összevérezte az egész lakást...

Csigorin 2011.01.28. 16:16:46

Akkor meg mar miert jatsszunk kicsiben? rakjuk at a rendszamot a kerti talicskara, oszt vigyek azt, majd bizonygatom hogy marpedig az volt :))

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.01.28. 16:18:50

@Csigorin: Csak üssél bele alvázszámot is akkor! :D

"streetfighter" 2011.01.28. 19:20:05

@gyvy:
Láttál?
Mi vagy te kényszerértékesítő? :)

Harley 2011.01.28. 20:48:21

@pizo: Nos , asszem' ez az üzenet a sok okoskodó kisköcsögnek ,aki a jó magyar szokás szerint "okosba " akarja megoldani a banki kölcsönre vett autócskát terhelő 120 havi hitelt .
Üzenet no.2 : akkor kellett volna okoskodni amikor 2-3 évente cserélgettétek az autót , s minden egyes csere-bere folytán 6-700e HUF bukta volt , de nem számitott ,mer' a szomszédnak vettétek az autót ! Hány ilyen "okoskának" szóltam , hogy ez nem lesz így jó ,de látni kellett volna amikor megsértődve azt mondták ,hogy ők tudják mit tesznek . Most meg simlis módon kilopják a klimát , micsoda gerinc kell ehhez , oszt' még szinesfémtolvaj a lopós , néztetek már tükörbe ?
Nem "okosság" ez hanem szimpla lopás !

pizo 2011.01.28. 22:47:56

@''autónepper.'': Belenéztem a hozzászólásaidba. Büszke lehetsz a megnyilvánulásaidra.

Üdv. Zoli

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.01.29. 07:03:31

@GSX-R:
Szerintem nincs az az idióta aki 30-ért odaadja."

A hirdetésben nincs benne, a szerelő egy aranygyűrűt is ad mellé, amit az autópályán lehet átvenni éjjel
Naugyehogy +éri?

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.01.29. 07:07:59

@Körömcsiga:
Nemigen értem
A bank hulye?
Átadott egy klimás kocsit a hitelesnek, majd anélkul hogy átnézné a szerződést visszavesz egy klimátlant és még le is vesz a már előre rögzitett árbol?

Húzzunk bele! 2011.01.29. 13:41:50

Nem jó ez, el kell lopatni, és a bank nem kapja vissza az autót! Bank meg úgyis leírja a veszteségét, van nekik honnan!

Hurri Kán 2011.01.29. 14:09:45

@"streetfighter":

Foglalkoztunk egy darabig ilyesmivel.
Na most mielőtt mindenki nekem esne: semmilyen szinten nem ez volt a cél, csak akkor ha már nem volt más megoldás...

mohopasi 2011.01.31. 10:47:35

@skyrangr: Sajnos ezek szokásos, ám szánalmas dolgok...
@Kulics: Nem tudok nevetni rajta, mert (sajnos) semmi furcsa nincs a dologban.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása