Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Mit dudálsz, nem látod, hogy meccs volt?!

2011.05.04. 17:09 :: SilentSound

Ha egy focicsapat szurkolótábora megindul, általában nem nagyon nézik, hogy járdán mennek-e, hisz ők a tömeg, abba meg úgyse hajt bele senki. R.P. dudálni merészelt, mert az úton keresztülhömpölygő drukkerhorda elállta az útját, cserébe kapott az autójára egy ökölcsapást. Az meg valahol érhető, hogy ezek után párszáz vagy párezer emberrel szemben nem száll ki az autójából keménykedni.

A levelemet talán nem is ide kellene írnom, hanem a rendőrségnek, vagy akárkinek, de már 1x megpróbáltam, hiába. Az az eset a Könyves Kálmán körútnál a fradi pálya mellett történt, a lényege hasonló. Akkor az M5 felől érkeztem abba a szituációba, hogy egy vesztett meccs után a "szurkolók" kukákat, köveket és üvegeket hajigáltak az úttesten és a síneken.

Most hasonló helyzetbe csöppentem. Miskolcról jöttünk haza a párommal és a kisfiammal vasárnap este felé. Jó tempóban haladt a forgalom a Hungárián a Lágymányosi híd felé, amikor a távolban villogó rendőrautókat láttam meg majd megállt a sor.

Pár perc után esett le, hogy fradi - mtk meccs érhetett véget. Amit láttam, hogy rendőri biztosítás mellett ferencvárosi birkanyáj halad keresztül az úton, és felénk a járdán. Miután már legalább 10 perc álltunk, sokakkal együtt dudálni kezdtem, hogy engedjék már az autókat is haladni. Erre odajött hozzánk egy sört vedelő IQ bajnok, hogy mit dudálok, nem látom, hogy meccs volt? És se szó se beszéd ököllel belevert az ablakba.

Azt hiszem szerencsém volt, hogy nem a karosszériát ütötte meg, mert bár 192 cm és 105 kilós vagyok, kiszálltam volna és valószínűleg én húztam volna a rövidebbet, ha agyonütöm azt a férget. A csordaszellemnek láthattuk már bizonyítékát egy párszor.

De visszatérnék az okokra. Az út az autósoké, nemde? Vannak kijelölt gyalogátkelők amiken zöld jelzés mellett át lehet kelni. A rendőrség feladata pedig az, hogy a közlekedési és egyéb szabályokat betartassa. Szolgáljon és Védjen. Ehelyett a csőcseléket védi, nekik biztosít előjogokat a törvénytisztelő állampolgárok kárára.

Voltam már tömegrendezvényen, koncerten, pl a Papp L. Arénában. El tud menni több ezer ember onnan gond nélkül. A hangsúly itt az emberen van. Azok az állatok - tisztelet a kivételnek- tízen vagy százan sem tudnak balhé nélkül meglenni.

A levelemet ezúttal a rendőrségnek címzem. Fel vagyok háborodva, hogy egy-egy meccs után az ártatlanoknak kelljen félniük. Megtérítik-e a káromat, ha a csőcselék megrongálja az autómat? Felnevelik-e a gyermekeimet, ha számon kérek egy huligánt és a csőcselék meglincsel? Szemtől szembe nem félek az ilyenektől, de ha többen vannak, csökkennek az esélyeim.

Mi a helyes viselkedés ilyen helyzetben Önök szerint?

129 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye erőszak rendőr sztereotípia veszélyes dugó gyalogos

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alikam 2011.05.04. 17:33:16

Nem tudom miért zárják el ennyi időre a forgalmat, pont azon a szakaszon, ahol sokszor komoly autósforgalom van.

De a dudálással semmit nem érsz. Kb. annyi mintha odaordítanál, hogy miafasz van már...

Értelmesebb lett volna kiszállni és megkérdezni személyesen, hogy akkor ez most meddig lesz így?

Amúgy ezek szerintem már fizetős szolgáltatások, tehát a rendőrök most a fradi-nak, mtk-nak dolgoztak.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.05.04. 17:48:33

@Alikam: Hát meg azért ott pont van aluljáró is, amit használhatnának, nem olyan keskenyek azok a lépcsők.

mohusssska 2011.05.04. 17:49:34

ha tudod h ienek minek dudálsz....én igazat adok neked teljesen de tudod te is h ez M.o!!! és az íméled miatt nem fog semmi megváltozni

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2011.05.04. 18:02:07

Egyértelműen a posztoló a hülye, ő követte el a hibát. Konkrétan azt, hogy nem egy tolólapos Kraz kistehergépkocsival hajtott át a csürhén lassítás nélkül.
Esetleg a Hungárián végigküldeni finoman ezt a flottát?:
csepel.info/wp-content/uploads/kraz0902181.jpg

Leadfoot 2011.05.04. 18:10:35

Hagyni kéne ezt a focinak csúfolt szerencsétlenkedést, ami itthon van, ezt a csürhét csak zavarja a rendbontásban, hogy a 22 hülye ott szaladgál a pályán.

Ezeket a "szurkolókat" ki kéne terelni valami mezőre, jó messzire minden lakott településtől. Aztán ott lehetne verekedni, az utolsó, aki életben marad, nyer, az ő csapata az örökös magyar bajnok, end of story.

A dugóban a dudálás nem szimpatikus húzás, amúgy a poszttolónak igaza van.

(---Flúgos Buszos---) 2011.05.04. 18:43:56

@SilentSound: Okos enged elven,fogom magam,és eldurranok másik úton,elvégre már Vasárnap este van,szal nincs dugó.

Tudod,a hülye saját kárán,az okos más kárán tanul.

Ehhez nem kell Budapestre menni,nálunk is így van,ha pár gyökér budapesti csürhebanda meccsre jön az ETO-hoz.

Nem is az,hogy dudálni,de még rájuk se merek nézni,mert akkor jön a duma,hogy mit néző geca???

Látszik,nagy az egoja a posztolónak.

gyalog_galopp 2011.05.04. 18:58:44

@SilentSound: hátmegazérttel nem kezdünk mondatot...

Circus 2011.05.04. 19:44:31

@(---Flúgos Buszos---):
"Látszik,nagy az egoja a posztolónak."

Szerintem csak haladni akart, mert végülis géperejű járművel inkább neki készült az úttest, nem egy csapat hőbörgőnek. Mindazonáltal, valószínűleg a hőbörgőnek jobban fájt, ha esetleg csonttal találta az ablakot, talán legyen ez a vigasz.

Egyébként pesti vagyok DE hosszú éveken át győri drukker (amíg érdekelt e foci) - akkor én, mint belga, hová álljak? Nem kellene az ilyen pesti gyökér banda színvonalára süllyedni a hozzászólásokban, hm? :)

Solera · http://www.gali-na.hu 2011.05.04. 20:18:20

Rendőreink nem állnak a helyzet magaslatán.
Nekem a reggel 7 óra magasságban a Hungárián cammogó, rendszám nélküli munkagépekkel van gondom.

· 2011.05.04. 20:44:19

a rendőr csak akkor ember (tán akkor se) ha büntetni kell...

[mike] 2011.05.04. 20:59:27

A posztolónak kurvára igaza van, de életellenesen cselekedett. Akár be is kenheti magát szalonnával és beugorhat egy kutyamenhelyre anyaszült meztelenül :D

bunkóbéemvés 2011.05.04. 21:07:41

En az ulloirol kanyarodtam a hungáriára akkor este. Elottem volt egy kocsi ami megallt es nezett ki a fejebol, de szerencsere mar elegge kigurult, hogy ki tudjam kerulni, en meg nem voltam rest.. Vicces volt nezni, ahogy a magabiztos csurhe ijedten, segget behuzva ugralt odebb a csikorgo kerekekkel gyorsulo autom elol. Az egyik rendor meg a tarsanak felenk mutatva rohogott. Megiscsak emberek.. :)

''autónepper.'' 2011.05.04. 21:20:24

stukkerrel a kézben kiszállni és meg mondani neki hogy mivan faszopó most mit fogsz megütni ? hidd el elnézést kért volna a többi csürhe haverja előtt de utálom az ilyeneket mind egy csoró fasz és másnak az értékébe akar kárt tenni.... tuti nem néztem volna csak így el hogy ütögetti a kocsit. lehet hogy végülis utána vérbe fagyva fekütem volna ott de legalább megpróbáltam.

közlekedő edény 2011.05.04. 23:42:48

A posztoló feleslegesen dudál, a "szurkoló" feleslegesen szurkol. Maradjon otthon, jobb a gombfoci, és kezeltesse az idegeit is XD

D4D 2011.05.05. 00:13:01

@[mike]:
Akár be is kenheti magát szalonnával és beugorhat egy kutyamenhelyre anyaszült meztelenül.

Ez nagyon jó szöveg!!!!!!!!!!!!:::))))))))))))))

PamPalini 2011.05.05. 01:33:03

@''autónepper.'': Stukkerrel, persze. Értelmes ötlet, amikor tele van a környék rendőrrel. Te aztán bölcs vagy haver!
Persze, tudom, tudom, azért te megtetted volna...

Én speciel nem is kockáztatnám a testi épségem egy pár mázsa vasért, de te tudod. Végül is megértelek. Nekem csak egy tyúkszaros autó, ami pótolható. De te nepper vagy, neked az életed értelme :)

bazd meg 2011.05.05. 02:50:17

Nem tudom miert akar otthon mindenki mast megtanitani, vagy utasitani valamire ?? Ez nalatok kenyszer ?? Pl dudalas ;&)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.05. 02:59:26

annal a critikal izenel is lezarjak az utat, maratoni futasnal is, a maskeppen sexeloknel is
focimeccs utan is megesik
ha mar valai beleszald ilyenbe, akkor bizony meg kell varni, meg elmegy a tomeg
nem majd a rendorok feltartoztatnak 5000 embert, mert neked zold a lampa es a parod siet
az elet nem habostorta

záporjózsi 2011.05.05. 06:11:44

@Alikam: A rendőrök ritkán szoktak dolgozni. Ilyen rendezvények esetében pedig sok helyen, előre meg kellene oldani a tájékoztatást.

Puch Cavette 2011.05.05. 06:36:12

Azon túl, hogy posztírónak teljesen igaza van, mégis mit várt? Hogy a dudálására a fejükhöz kapnak az akadémista szurkolók, és "jaj, bocsánat, észre sem vettük a nagy tumultusban, hogy már az úttesten állunk" felkiáltással feltakarodnak a járdára? Ezt azért ő sem gondolta komolyan.
Amúgy meg nem akarok politizálni, de a vidéki masírozásaikról hazazavart gárdisták ilyen esetekben is felvállalhatnák a nagy rendteremtésre irányuló segítő szándékukat, és terelhetnék a csürhét kulturált keretek között a járdán. Ha már úgyis ott vannak (és nem az MTK szurkolók soraiban)...

911 Turbo 2011.05.05. 07:14:44

A zsaruk minding a csőcseléket védik , lásd Gyöngyöspata !

lyken 2011.05.05. 07:20:40

1. A posztírónak igaza van.
2. Tök fölösleges dudálni.
3. A kcsg inkonzisztens(beb*szott) szurkolók néha akkor is megrugdalják ilyenkor a kocsit, ha nem dudálsz. Néha a tükröt viszik.
4. Fradi pályát számolják fel vagy szántsák fel az egész szart és hintsék be sóval.

Semper Fidelis 2011.05.05. 07:31:22

@''autónepper.'': Stukkerrel mi? :o))))) Utána meg mehetsz a kóterba. Lőfegyverrel és lőszerrel való visszaélés, brrr. Szerintem ennyit nem ér meg a dolog....

metal · http://electric.blog.hu 2011.05.05. 07:41:07

Ha a rendőrség lezárja az utat, és átengedi a csürhét, akkor miért is dudálsz? Tudtommal a rendőr utasítását be kell tartani, ha arra utasított, hogy várj, akkor vársz. Részeg, tömegbe meg belekötni nem életbiztosítás, és nem vall egészséges életösztönre:)

uninterested 2011.05.05. 07:44:13

A démonokat dobolással elűzni igyekvő bennszülötteket lenézik a civilizált emberek, akik dudálással akarják feloszlatni a közlekedési dugókat..

egyittlakó (törölt) 2011.05.05. 08:05:31

poszter:"Az út az autósoké, nemde?"

Csak volt. Most már a bringásoké meg a gyalogosoké. Jó reggelt.

"A rendőrség feladata pedig az, hogy a közlekedési és egyéb szabályokat betartassa. Szolgáljon és Védjen. Ehelyett a csőcseléket védi, nekik biztosít előjogokat a törvénytisztelő állampolgárok kárára."

Na ezt még nem hallottam. :)

"Mi a helyes viselkedés ilyen helyzetben Önök szerint?"

Elhúzni ebből az országból. Én már ezen dolgozom.

Plumper_ 2011.05.05. 08:15:33

@egyittlakó: húzzanak el a bunkók, adócsalók, hungaristák, terroristák, nem pedig mi!

hááááát 2011.05.05. 08:16:47

Szóval a birka nyáj vonul át az úton.Marha autósokat megállítja a rendőr.Állnak, majd a vezérbika megnyomja a dudát, mire a többi marha is elkezd dudálni.

Csordaszellem mindkét oldalon.
:)

Metál -e a bimetál? 2011.05.05. 08:18:43

mekkora lúzer a postoló :D:D:D darwin-díj...

hááááát 2011.05.05. 08:21:15

Egyébbként inkább állj 15 prcet, mint hogy valami ittas idióta miatt akit elütsz, bíróságra kelljen járnod hónapokig.

csicskulátor 2011.05.05. 08:21:16

Nem konkrétan ehhez az esethez, de a dudálás témához: Itt BP.-en mindenki az a kibaszott dudát nyomja egyfolytában. Az nem arra való ám, hogy nem tetszésedet fejezzed ki. 15 éve vezetek, ez alatt kb. ha kétszer használtam dudát. Veszélyes szituáció megszüntetése céljából, de nem azért, mert sietek, vagy mert nem tetszik a másik vezetési stílusa, vagy mert csak ideg vagyok. Sokszor tapasztalom, hogy teljesen szabályosan közlekedek, mögöttem meg a paraszt folyamatosan dudál. Körül nézek, hogy hibáztam-e valamit, semmi. Index nem maradt kint, táblák nincsenek, amiket nem tartottam be, veszélyhelyzet nincs, nem hajtok át éppen egy óvodás csoporton, nem maradt nyitva csomagtartó, megengedett sebességgel megyek szépen egyenesen a sávomban. Az meg mögöttem dudál meg anyázik. 3 éve költöztem Budapestre, de ennyi dudálást az előző forgalomban eltöltött 12 évem alatt nem hallottam ...

Csigorin 2011.05.05. 08:21:43

Lakott teruleten belul nincs veszhelyzet, es annak ellenere hogy rendor iranyitja a forgalmat dudalsz? Meg orulj hogy nem buntettek meg. Ha tul sokaig piros a lampa azt is dudalassal probalod jobb belatasra birni? Az ilyenek miatt nem fogjak komolyan venni a dudaszot ha egyszer tenyleg okkal szolal meg.

SP (a bátor) 2011.05.05. 08:25:29

A futballszurkoló az egy ilyen állatfajta.
Az angol, a német, a francia, az arab sem más. (ott is van birkanyáj meg IQ-bajnok, meg ilyesmi..)
A hangsúly a rendőri biztosításon van.
És gondolom a kocsiban ülve a gyereke előtt még káromkodott is...

Kivlov 2011.05.05. 08:29:06

"Mi a helyes viselkedés ilyen helyzetben Önök szerint?"

Az koma, hogy nem kell állandóan a dudát nyomni. Asszem benne van abban a tetves kreszben, hogy csak vészhelyzetben használható!
De ezen a retej bp-en minden marha arra élvez, ha dudálhat. Pl: ha már 1 másodperccel a sárga után még nem léptél a gázra, azonnal buzulnak. Gyökerek…

labi 2011.05.05. 08:40:29

Javasolnám még a postolónak a Hell's Angels-t ledudálni, amikor lassan poroszkálnak előtte.
A természetes kiválasztódás úgy látszik még működik.

intruderjani 2011.05.05. 08:41:35

Mi a helyes viselkedés ilyen helyzetben Önök szerint?

--- Az, hogy szépen, okosan elengeded őket. Addig is tudsz nyugodtan pl. egy kicsit beszélgetni a feleségeddel, gyermekeddel stb. Élvezni, hogy velük vagy. Elmagyarázni a picinynek, hogy nézd, rangadó volt és a szurkolók most vonulnak haza, milyen szép sáljaik vannak stb.

Ehelyett te - szerintem - folyamatosan puffogtál a kocsiban, hogy a sok állat, nem tudsz hazamenni, már itt szopsz tíz perce, szóval - feleslegesen - szívtad a SAJÁT családod vérét és még - egy igazi f*szsz*pó módjára - még dudáltál is.

Akkor most lehet gondolkodni, hogy ki(k) is az állat(ok)...

nklaszlo 2011.05.05. 08:43:16

én nem parasztozok(pedig az vagy)te ne csürhézz !kösz

kafferbivalybalamber 2011.05.05. 08:50:42

A helyes viselkedés? Amikor neandervölgy-cromagnon találkozó van, akkor meccs előtt a bejáratnál kiosztjuk az előembereknek a késeket, baltákat, vasvillákat. Ezután sok távvezérelt kamerán át nézzük, ahogy irtják egymást.
Ha kezd lankadni az ungabunga, akkor jönnek a repülőgépek, amik szőnyegbombázás jelleggel meghintik napalmmal az egész stadiont. Nagyon kellemes illata van, és a látvány is szép.
Ha még mindig van túlélő, amelyik kijönne, azokat a géppuskákkal fogadjuk.
Sajnos, valami érthetetlen okból az EU ezt ellenzi, pedig ez a helyes eljárás.

F173 2011.05.05. 08:54:02

A posztoló tipikus képviselője annak a poszt kommunista kelet európai embernek, aki azt hiszi a demokrácia arról szól, hogy neki ezen túl csak jogai vannak és nem kell törődni másokkal.

"Az út az autósoké, nemde?" Nem, az út többnyire az autósoké, de mivel ez nem privát terület ideglenesen mások is használhatják, nemzeti ünnepre, maratoni futásra, rendezvényre és stb.

Ha már mindenki kisajátít valamit: A járda a gyalogosoké, nemde? Annak ellenére, hogy a járda a gyalogosoké, az egész város tele van járdán parkoló autókkal és nem csak egy egy alkalommal, hanem napi 24 órán át évi 365 napon keresztül! És ó micsoda szentségtörés, amikor havonta egy két alkalommal a gyalogosok is elfoglalják az autósok megszentel területét az úttestet!

Toni13 2011.05.05. 08:58:32

1. Ha rendőris biztosítás mellett halad keresztül bármilyen csoport az úton,akkor minek dudálsz??

2. A fradi-mtk meccs nem a fradi-pályán, hanem a Hungária körúton volt. Ergo amit leírtál,hogy ekkor és ott ezen meccs után történt a dolog, az erősen kamu-szagú.

SzLacika 2011.05.05. 09:03:48

A posztoló a hülye. Sír, mint egy fürdős kurva ahelyett, hogy magára kapott volna egy MTK pólót és "BUZI FRADISTÁK!!" felkiáltással elkezdett vona rohanni a járdán.
Akkor aztán pillanatok alatt átkeltek volna a ződfehér drukkerek, a többi autós meg mehetett vola a dolgára.

szobatars 2011.05.05. 09:11:53

Ha úgy gondoltad, hogy dudálással megszünteted a forgalmi dugót, akkor minden bizonnyal azt is elhiszed, hogy a tánccal és az énekkel a sámánok valóban meg tudnak gyógyítani...

frankyf*ckin4fingers 2011.05.05. 09:13:16

ha a gyerek meg is ijedt, azért az asszonynak csak volt annyi humorérzéke, hogy röhögött egy jót, amiért ilyen szinten megaláztattad magad. gondolom még otthon is remegett a kezed.

vársz, beszélgetsz, benyomsz valami zenét.

te az a típus vagy, aki vörös fejjel üvölt, ha két másodperc alatt nem indulok el a zöldnél. frusztrált vagy, és antiszociális.

tuono 2011.05.05. 09:15:07

Pár évvel ezelőtt egy Fradi - Újpest idején mentem arra motorral. Nem, nem azért, mert keresem a bajt, hanem mert dolgom volt és a fene se követi ennek a szar magyar focinak az eseményeit. A piros lámpánál álltam pont a fradi pálya előtt az Üllői úti felüljárónál. Rohadt sok ember, ordibálás. Egyszer csak látom a tükörben, hogy kb. 6 ember kiválik a tömegből és elindul felém. Elkezdtem a motort túráztatni, erre futni kezdtek felém. Nem volt más választásom, átmentem a piroson, de az egyik így is megütötte a bukósisakomat. Szerintem ilyen helyzetben a legjobb a lelépés, mert a felbőszült tömeg ellen egyedül semmi esélyed...

atila68 (törölt) 2011.05.05. 09:15:42

Nem láttam még 192 cm magas és 105 kilós lemminget, de jár neki a darwin díj.

karlinnyó 2011.05.05. 09:20:03

Hazudik a majom, meg a post kép is:

1. Nem Fradi-MTK volt hanem MTK-Fradi, húsvét vasárnap, úgyhogy az MTK stadiont kellett volna kirakni.

2. én is akkor jöttem arra és nem volt birkanyáj, a zöld jelzéskor átmentek a villamoshoz, pirosnál megálltak.

3. Rendőri biztosítással haladtak a leírás szerint úgyhogy kussoljál mert a rendőr irányítja a forgalmat, ha türelmetlen vagy szedjél hangyát addig míg elvonulnak.

4. A KRESZ értelmében dudálni csak balesetveszély elkerülésére és LAKOTT terülten KÍVÜL előzési szándék jelzésekor szabad. Úgyhogy kussoljál mert te szegtél szabályt.

Tíz:59 2011.05.05. 09:23:20

Hülye dudálós barom posztíró.!!!

2011.05.05. 09:27:51

a critical mass tökéletes példája :)

kispista 2011.05.05. 09:28:22

Írhatsz a rendőrségnek, hátha jól megbírságolnak a felesleges dudálás miatt!

Az úttest nem az autóké, ilyet sehol sem olvashattál. Általában a járművek használhatják, de vannak kivételek.

A Deák téren is dudálsz mint egy idióta, ha már 10 perce nem mozdul a sor (pusztán az autók okozta dugó miatt?)

10 percet nem bírsz ki?

A rendőrség meg ha akarja akár egy napra is lezárhatja az utat, joga van hozzá. Baleset esetén is dudálsz, hogy gyorsabban lapátolják arrébb a hullákat?

A rendőrség meg teljesen jogosan zárja le az utat, mert így sokkal gyorsabban és biztonságosabban biztosíthatja a tömeg elvonulását.

Ha annyi eszed van, hogy egy tömeg láttán a dudát nyomod mint egy szellemi fogyatékos, akkor jobb is ha agyonvernek te féreg!
A gyerekeddel szemben is ilyen türelmetlen vagy?
Vagy a feleségedet is agyon akarnád verni, ha lassan csinálja az ebédet?
Milyen semmirekellő senkiházi vagy?

kispista 2011.05.05. 09:30:07

"

De visszatérnék az okokra. Az út az autósoké, nemde?"

Pontosan a kresz melyik részében olvastad ezt te seggfej?

Démonmac1 2011.05.05. 09:30:37

Legyen már túlélési ösztönöd.. ne dudálj.

u.i. ja és tippként ilyen önszopató szituációkba ne menjél bele (ezt úgy lehet tetézni, ha ki is posztolod valahova)
Vadász vadász, te nem is vadászni jársz ide.

puffancs 2011.05.05. 09:33:14

Meccsnapokon nagyobb a forgalom mindenhol- nemzetkozileg is! Az uk-ban is az uton mennek a szurkolok a stadionok kornyeken, ha nincs ugy megoldva a kozlekedes, mint pl wemblwy-ben, ahol kb 20 meter szeles jarda vezet a metrohoz. Vagy mas utat kell valasztani, vagy kivarni azt a max 20 percet, mig a tomeg eloszlik.
Mindenkeppen a kozlekedok felelossege, h utananezzenek indulas elott, h ilyen kiemelt helyeken mire szamithatnak.
Szerintem.

puffancs 2011.05.05. 09:34:43

Ja es mint autos mondom, h az ut nemcsak az autosoke!!!!

Démonmac1 2011.05.05. 09:38:06

Darwin díj csak akkor jár, ha kirívóan ostoba módon veszíti az életét. Ez nem történt még meg, de jó úton halad felé. :)

kispista 2011.05.05. 09:42:15

"Miután már legalább 10 perc álltunk, sokakkal együtt dudálni kezdtem, hogy engedjék már az autókat is haladni."

Te tényleg hülye vagy!

Az forgalomirányító rendőr utasítást hajt végre!
H az útlezárásra utasítják, nem érdekelheti hogy dudálsz vagy neked sietős!

Abban a 10 percben is kételkedem, nincs annyi néző egy meccsen, hogy 10 percig menjenek át az úton.

De vasárnap hova sietsz ennyire? Tényleg ennyire sietős?
Te vagy az a faszkalap fajta, aki 150-nel belemászik a másik seggébe az autópályán és villogtat?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.05.05. 09:47:51

Amúgy a családban az apai tekintélyt semmi sem növeli annyira, mint ha részeg szurkolókkal veretjük meg magunkat a gyerek és az asszony szeme láttára..

crey7 2011.05.05. 09:50:55

,,Levelemet talán nem is ide kellene írnom, hanem a rendőrségnek, vagy akárkinek, de már 1x megpróbáltam, hiába. Az az eset a Könyves Kálmán körútnál a fradi pálya mellett történt, a lényege hasonló. Akkor az M5 felől érkeztem abba a szituációba, hogy egy vesztett meccs után a "szurkolók" kukákat, köveket és üvegeket hajigáltak az úttesten és a síneken."

Jó volna ha egyesek visszamennének elemibe, és megtanulnának szöveget értelmezni...

ez egy korábbi eset volt a Könyves Kálmám krt.-on, és most a Hungárián történt ugyanez vele, ahol meglepő módon, az MTK pálya van...

kispista 2011.05.05. 09:54:36

@newtehen: Azért a dudálás és a vörös fejjel üvöltözés sem használ az apai tekintélynek.
Meg az sem, ha kap pár év letöltendőt, mert agyonüt valakit, ha 10 percnél többet kell várakozzon.

lyken 2011.05.05. 09:59:43

@''autónepper.'': "stukkerrel a kézben kiszállni"
Azuontúl, hogy büntetőjogilag 2 év, semmi értelme. Ennyi erővel a farkadat is kicsaphatod a motorháztetőre, hjogy beee, nekem hosszabb.
Ezentúl, szerintem az aki kap viselésit ne használjon fegyvert ilyen szituációban, mert nem arra van.

@Toni13: "nem a fradi-pályán, hanem a Hungária körúton volt. Ergo amit leírtál,hogy ekkor és ott ezen meccs után történt a dolog, az erősen kamu-szagú."
Mert a fredi pálya szerinted hol van? A holdon?

vidi-master 2011.05.05. 09:59:59

Sziasztok!

Először is most vasárnap Fradi - Debrecen meccs volt az Üllőin úton. Múlt vasárnap MTK - Fradi volt egy pár villamosmegállóval odébb. Én történetesen mindkettőn kinn voltam. Egyiken sem volt semmiféle balhé. A szurkolók vonulása mindkétszer rendőri felügyelet mellett, rendőri irányítás mellett történt (a Hidegkuti Stadionban a Fradi szurkolóit terelték a rend őrei, az Albert Stadionban pedig a debrecenieket, illetve a távozásukkor a fradistákat távolították el a közelből). Elárulom neked, hogy ilyenkor mindig van kisebb-nagyobb lezárás minden stadion környékén, a mértéke nyilván a nézőszámtól függ. Nagy csoportban közlekedő embertömeg esetén meg nyilván ennek a csoportnak van előnye. Én még 1-10 fő közötti "embertömeget" nem láttam autók közé sétálni normál körülmények között... Egyébként ha már nem ismered a szokásokat, tájékozatlan vagy, akkor ne legyél okos. Legközelebb is verd csak a dudát, és valamelyik hozzád hasonló értelmi képességű egyén majd egy darab kemény és nehéz tárggyal megfelelő erősségű ütést mér a fejedre. Üdv!

vidi-master 2011.05.05. 10:02:37

@lyken: az Albert Stadionn a Könyves Kálmán körút és az Üllői út sarkán van, egyébként hivatalos címe Üllői út 129. Biztosan nem a Hungária körúton van.

karlinnyó 2011.05.05. 10:03:59

@vidi-master: így van, hazudik a posztíró, én is autóval jöttem miskolcról és mtk-fradi meccs az mtk stadionban, semmiféle tömeg nem vonult az úttesten, amikor zöld lett a lámpájuk átmentek, pirosnál megálltak.
idegbeteg f@sz a posztoló.

Shesh Besh 2011.05.05. 10:04:16

Te szánalmas gyökér!

"sokakkal együtt dudálni kezdtem"

És még a rendőri irányítással vonuló szurkoló a huligán, csőcselék, birkanyáj???

Elárulom, le se szartak volna ha nem kezdesz dudálni, te fasz!

babel 2011.05.05. 10:10:05

Az ősember dobolással próbálta elűzni az ártó szellemeket, a modern ember dudálással oszlatna forgalmi dugót. Fejlődés = 0. Amíg ez így van, addig szerintem nincs min csodálkozni. Megyek is söprögetni a saját portám előtt... :P

AtomHard 2011.05.05. 10:10:58

Ezért jó ha mindig nálad van a machete és a tetőre szerelt kormányról vezérelhető gatling gépágyú. Ilyen megjelenéssel nem valószínű hogy gondod lesz bárhol is max. a honvédelemmel gyűlhet meg a bajod de az már részletkérdés :D

Plumper_ 2011.05.05. 10:12:54

@''autónepper.'': shotgunlövés mellkason. a többi pedig majd megtanulja, hogy kell viselkedni.

pr0letar · http://proletar.blog.hu 2011.05.05. 10:13:05

a posztoló megérdemel egy darwin-light díjat.

karlinnyó 2011.05.05. 10:17:07

@Plumper_: mire felemelnéd a satnya kezeddel a puskát már rég nyakonbasztak úgy hogy a fogad kiköpöd.

kispista 2011.05.05. 10:19:10

@karlinnyó:
"semmiféle tömeg nem vonult az úttesten, amikor zöld lett a lámpájuk átmentek, pirosnál megálltak.
idegbeteg f@sz a posztoló. "

Az sem kizárt, hogy a folyamatos gyalogosforgalom miatt torlódtak fel a kanyarodósávok, és ez zavarta a posztolót.

"amikor a távolban villogó rendőrautókat láttam meg majd megállt a sor."
"sokakkal együtt dudálni kezdtem, hogy engedjék már az autókat is haladni. Erre odajött hozzánk egy sört vedelő IQ bajnok, hogy mit dudálok, nem látom, hogy meccs volt?"
Szerinted érdekli a "távolban" lévő rendőrt hogy dudálsz?
De az "IQ bajnok"-ot valószínüleg jogosan zavarta, hogy idióta szellemi fogyatékos módjára nyomod a dudát pár méterre tőle.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.05.05. 10:25:32

"Mi a helyes viselkedés?"
Hát az, hogy vasárnap este bírsz várni 10 percet. Tudod, ez a városi élet - ma nekem, holnap neked. Amíg ilyen idióta módon viselkedsz, mindig "bevonzod" a magadhoz hasonló agresszív figurákat. Az ilyen "agyonütöm a férget" dumát is felejtsd el, mert egyrészt nevetséges, hisz bent remegtél a kocsiban, másrészt meg szintén nem túl civilizált dolog.

Netuddki. 2011.05.05. 10:26:16

Gondolom a rendőrök olyan útvonalon terelték őket ahol kevés a mozdítható "műtárgy".
Mellesleg ki kéne fizettetni az ilyenekkel az okozott kárt minden alkalommal (kamera van, ez már a XXI. század). Hamar leszoknának a törés zúzásról...

biododírium 2011.05.05. 10:27:57

Dublinban a CrokePark stadionban 60ezrek nézik a meccseket. Mindkét csapat szúrkolói össze-vissza, egymás mellett ülve és meccs végén hazafelé is csak poénkodva, beszólogatva egymásnak, mindenki jól szórakozik. Mindezt annak ellenére, hogy ott aztán alapból sok a primkó ember. Mégis, ott nem felejtik el, hogy ez egy játék. Voltam vagy 40 alkalommal melózni ott meccs idejére. Egyszer sem volt balhé.
Az itthoni helyzet meg vicc. Valóban az embereken múlik.

isti77 2011.05.05. 10:29:59

Vajon mi lehet az oka annak, hogy focimeccseken rendszeres az ilyen ámokfutás, verekedés, vandálkodás (nem csak nálunk, máshol is), míg pl. Forma-1-es versenyeken vagy a versenyek után szinte soha nem látunk-hallunk ilyet, pedig sokkal többen mennek ki egy-egy F-1-es versenyre, mint focimeccsre? Legalábbis Európában...

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.05.05. 10:30:03

Egyébként imádom ezt a blogot (de tényleg!), itt mindenki 192 centi és 100 kiló! Lehet, hogy nálunk valósult meg az übermensch faj?

Jerky_Master 2011.05.05. 10:32:15

@karlinnyó: háháh, látom, személyedben egy újabb cérnakarú trollal van dolgunk.:-D
monitor előtt terminátor.
én is pofánlőném a mocsadék "szurkolókat", ha az autómhoz hozzá mernének érni.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.05.05. 10:32:22

Én ezt nem értem. Itt egy posztoló, aki türelmetlen, agresszív, képtelen várni 10 percet egy ekkora fővárosban? Miközben magasról lenéz embereket, minősíti őket, kikéri magának a szabályok betartását, Ő maga dudál, ami szintén szabályellenes. Nem egyszerűen arról van szó, hogy ilyenkor az ember türelmesen megvárja amíg elmennek, addig beszélget a családdal, aztán szépen nyugodtan folytatja az útját? A közlekedés nem valami verseny, ahol a jogainkat akár agresszió útján is kikövetelhetjük magunknak. Szörnyű állapotban van ez az ország. A posztról nem egy kiegyensúlyozott személyiség jogos problémája jut eszembe, hanem egy türelmetlen agresszív vezető, akikkel sajnos tele van az úttest....

kispista 2011.05.05. 10:32:50

@biododírium:
"Egyszer sem volt balhé.
Az itthoni helyzet meg vicc. Valóban az embereken múlik. "
Ha egy idióta 10 perc várakozás után dudálni, üvöltözni és verekedni akar, akkor miért csodálkozol, ha mások egy vesztes meccs után teszik ugyanezt?

@Szocio Pata (kikvogymukblog):
"Az ilyen "agyonütöm a férget" dumát is felejtsd el, mert egyrészt nevetséges, hisz bent remegtél a kocsiban, másrészt meg szintén nem túl civilizált dolog."
Hagyd rá szegényre, azt hiszi hogy ettől ő lesz a nagyfiú!

AtomHard 2011.05.05. 10:33:15

@Szocio Pata (kikvogymukblog): Azért rendelkezik ilyen testi paraméterekkel itt mindenki, mert pont az ilyen kinézetű nem bírja elviselni ha várni kell 10 percet valamire, rögtön ütne ha nem tetszik neki valami...

kispista 2011.05.05. 10:36:48

@Legelő Őse:
"Nem egyszerűen arról van szó, hogy ilyenkor az ember türelmesen megvárja amíg elmennek, addig beszélget a családdal, aztán szépen nyugodtan folytatja az útját? A közlekedés nem valami verseny,"

Erről egy nemrégi poszt jut eszembe (lehet hogy homáros volt) ahol a hasonlóan idióta szülő azzal magyarázta a járdán parkolást az állatkert előtt, hogy nem fog 15 percen keresztül a gyerekkel gyalogolni a Városligeten keresztül a felvonulási téri parkolótól.

A kisfiának meg valószínüleg tetszene is ez a tömeg, mert még nem sokat látott ilyet. Helyette hallgathatja az idegbeteg apja őrjöngését.

A posztoló írjon a gyámúgynek, hogy alkalmatlan a gyereknevelésre!

.lll. 2011.05.05. 10:44:55

széllel szemben pisálni nem bölcs dolog,de attól még igaza van a posztolónak

VOGAben 2011.05.05. 10:45:26

A Mucsi már megmondta: Anyád temetésén dudáljál, pöcsöm öccse!

Indulás előtt gondolkodni kellene, hogy mehetünk-e a szokásos útvonalon, vagy esetleg más alternatívát kell választani.

Lakott területen meg eleve minek dudál ilyen szituban? Mit vár a kürt hangjától, hogy szublimál a tízezres tömeg, aztán öt percen belül már a szétfingott foteljában hempereghet végre?

frankyf*ckin4fingers 2011.05.05. 10:46:19

@biododírium: valamit nagyon fontos lenne megértenünk.
a politikus lop, hazudik. a szurkoló csürhe módjára viselkedik. a közlekedési kultúránk tragikus. az emberek a mindennapokban, a munkában agresszívek, türelmetlenek.

csak mi vagyunk helikopterek. nem.

ez az ország olyan, amilyenek mi magunk vagyunk. mi termeljük ki a politikusokat, az adócsaló vállalkozót, a randalírozó szurkolót, mindent. ebben a szituációban ez a frusztrált f.sz ugyanolyan hülye volt, mint a kocsira csapó szurkoló. amíg mindig a másik hülye, és nem fogjuk fel, hogy igazából egy mételyben fetrengünk, addig nincs megoldás. belefulladunk a saját hányásunkba.

kida 2011.05.05. 10:46:51

@csicskulátor: ez az egyfolytában elég relatív: én most voltam Isztambulban :)))

blah 2011.05.05. 10:46:52

mondjuk nem kéne dudálgatni meg fradi szurkolókat hergelni... az ilyen ember taigetosz pozitív azt még csodálkozik is...

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.05.05. 10:48:10

@kispista:
Hát aki nem bír a Városligetben sétálni, az tényleg mentálisan KO! Gondolom, az illető utána becsörtetett a Vidámparkba, betolta a gyereket a körhintába (miután kirángatott egy másikat), majd összeveszett a Hullámvasút kezelővel, lenyomott 4 Redbullt, majd majdnem összevert egy vakot, mert hozzáért az ő szentséges autómobiljához a járdán.

rexter 2011.05.05. 10:53:18

osotba fasz posztolo es osotba kommentelok.

A felelem es reszketes Las Vegasban egy jelenete jutott eszembe, mikor kokaint szippantanak a wc-ben es rajuk nyit egy oltonyos faszi.
az oltonyos faszi a posztolo.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.05.05. 11:00:08

@rexter: uh de régen láttam...most újranézem!

kispista 2011.05.05. 11:04:36

@Szocio Pata (kikvogymukblog): Meg egy-két kommentelő is bizonygatta, hogy kisgyerekkel nem lehet sétálni, mert minden falevélnél megállnak nézelődni.

A posztoló meg tipikus autófüggő lusta fasz, aki még egyszersem várt 20 percet a buszra. Vicces lenne minden autóban egy légkürttel bedudálni, mert miattuk van dugó, amiért a busz késik.

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.05.05. 11:08:25

"Mi, civilizált kultúrák, lenézzük a természeti népeket, mert dobolással akarnak esőt csinálni, miközben azt gondoljuk, hogy dudálással meg tudjuk szüntetni a közlekedési dugókat."

lyken 2011.05.05. 11:12:26

@vidi-master: "az Albert Stadionn a Könyves Kálmán körút és az Üllői út sarkán van, egyébként hivatalos címe Üllői út 129. Biztosan nem a Hungária körúton van."

Igazatok van. Rég nem jártam odahaz, valamiért úgy élt bennem a dolog, hogy a Hungária körút az az egész körgyűrű...

Fegyverrel hadonászni vágyóknak javaslom, hogy végezzenek el egy rendes hadseregben legalább egy alapkiképzést meg egy közelharc tréninget. Lehet, hogy utána képesek lennének több szerénységre és talán mérsékeltebb lenne ez az ovodai szinvonalú gatling a tetőn makogás. (Egyébként max minigun, de annak a hordozására is jelenleg kizárólag a H1 Hummerek vannak felkészítve.)

mohopasi 2011.05.05. 11:13:30

A dudaszó, mint szarvasbőgés odahívta az állatot, aki milyen meglepő, állat módjára viselkedett. :D

gabaglukk 2011.05.05. 11:14:26

"Amit láttam, hogy rendőri biztosítás mellett ferencvárosi birkanyáj halad keresztül az úton, és felénk a járdán."

hogy mi a helyes viselkedés?
elfogadni, hogy az említett rendőri biztosítás úgy és arra kísérje a birkanyájat, ahogy és amerre azt a legbiztonságosabbnak látja. te pedig, mivel nem utolsó sorban a saját érdekedben együttműködő és derék polgár vagy, türelemmel kivárod, hogy tegyék a dolgukat és eltakarítsák őket.
aki azt gondolja, hogy beledudálva egy dühös drukkerhadba bármi pozitív eredményt ér el, az hasonló IQ bajnok, mint aki a kocsijára csapott. a koncertről elvonuló tömeg nem azonos a focimeccsről elvonuló tömeggel.

amúgy pedig ez az egész meg sem történt volna, ha az a stadion nem éppen az egyik legforgalmasabb helyen állna, hanem valamivel arrébb egy nyugisabb és főként szellősebb helyen, ahol van hova elrakni a tömeget.

Dr. Panasz Muki 2011.05.05. 11:16:53

Szerintem nincs igaza a dudálónak. A rendőrök lezárták az utat, jogosan, hiszen olyan sok gyalogos zúdult az utcákra, akii már nem fértek el a járdán.
Az, hogy szurkolókról vagy óvodásokról beszélünk, teljesen lényegtelen.
Bázelben (Svájc) a 4 órai meccs előtt 2 órával már lezárják a KÖRNYÉKET, és 8 óra felé nyitják meg, amikor a sok ember már elpárolgott.
A környék ez esetben jelent egy 4 sávos autópályát, és kettő darab 2x2 sávos utat, a bkv buszt is elterelik. A stadion irányába csak érvényes jeggyel lehet behajtani.

Szerintem egyszerűbb lenne megértéssel elfogadni, hogy vannak rendezvények, amikor korlátozások vannak az utakon.
Örüljünk annak, hogy Budapest egy élő város, sok-sok mozgalmas eseménnyel.
Jogos igény, hogy legyen erről tájékoztatás, de általában az ilyen lezárásokat bemondják a közlekedési hírekben.

Hajdú Peter 2011.05.05. 11:24:23

@newtehen: "FTC = Focizni Tanuló Cigányok. Más kérdés?"

Az FTC az nem a FarTúró Cigányok roviditese ?

kispista 2011.05.05. 11:28:00

@gabaglukk:
"a koncertről elvonuló tömeg nem azonos a focimeccsről elvonuló tömeggel."
Főleg hogy a focimeccsekről kötelező arra elmenni, amerre a rendőrök irányítják a szurkolókat, meg mehetnek bármelyik irányba.

Perillustris 2011.05.05. 11:44:42

"Mi a helyes viselkedés ilyen helyzetben Önök szerint?"

Először is szabálytalanul nem dudálgatunk, különösen, ha érezhetően semmi értelme nem lesz, sőt, még szarabb helyzetbe kerülhetünk miatta.

Nyilván részben igaza van a beküldőnek, ám pont az Arénára hivatkozni, ahol egy nagyobb koncert esetén mozdulni és haladni sem lehet a parkoló és/vagy érkező-elinduló autók miatt, némiképp furcsa.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.05.05. 11:48:52

Ja, a cigányozás segít tovább árnyalni a magyar közállapotokat. Azt hiszem kellene tartani egy nagy magyar gyűlölet és agresszió napot. Az segítene, mindenki dudálhat, anyázhat, retteghet, kirekeszthet, részegen hőböröghet, belehajthat a tömegbe, agyhugyot kaphat. Egy napig, büntetlenül. Szerintem nemzeti ünnepé válna hamar....

Void Bunkoid 2011.05.05. 12:12:37

@magpet: nem nézted te túl sokszor a Soylent Green című klasszikus scifit? :)

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2011.05.05. 12:28:48

Akkor, ha jól értem szabálysértést követtél el. Azt, aki pedig megakadályozta, hogy a szabálysértést folytatólagosan elkövesd, ekézed. Szerintem menj a hágai bíróságra, hogy zsíros lett a szélvédőd. Egyéb iránt: Fradi, MTK.

''autónepper.'' 2011.05.05. 14:49:01

@IHateTV: @Plumper_: @lyken: @Semper Fidelis: hé nem azt mondtam srácok hogy le is kell lőni azt a kis faszopót csak elég ráijeszteni jah és természetesen nem a rendőrök előtt kell azért ott én se merném meg csinálni :) de ha belegondolunk h ő ütögetti a kocsimat és nem kap érte semmit akkor én se kaphatnék érte.... na mindegy mindig felhúznak ezzek a kis férgek

@Legelő Őse: "A közlekedés nem valami verseny" bazdmeg most egy világot törtél össze bennem...:(

Plumper_ 2011.05.05. 15:14:11

@Legelő Őse: ez van szinte minden mindig, az év 365 napján. mi ebben az új?:-P
és miután megtörténik, gyorsan másra kell kenni az egész veszedelmet, mint mindig.

@tulok ex betonputtó: nem a zsíros szélvédő a lényeg, hanem a tehetetlenség, kiszolgáltatottság és megalázás!

Lipi1945 2011.05.05. 16:27:28

Ha valaki hozzám odajön és ököllel belever az ablakomba.

Kiröhögöm bammeg. Mit kell ezen ennyit drámázni?

Türelmetlen és agrsszív vagy, egésséges életösztönnel nem rendelkezel, nincs humorérzéked, túl nagy az egód, és még túlsúlyos is vagy.

Lazíts egy kicsit cimbora!

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.05.05. 16:30:38

@Lipi1945: És szemüveges, és barna bársonygatyája van :)))

linfury 2011.05.05. 16:38:02

@Leadfoot: Hülye, leköptem kávéval a monitort :)))

dr. _mmm_ 2011.05.05. 16:42:32

Baszki... Miskolcról jössz haza.. kb 1,5-2 órás út vasárnap este.. és nem tudsz várni 10 percet...
Az emberiség sajnálja, hogy életben maradtál..

Csigorin 2011.05.05. 17:48:56

Ellenben meg mindig nem kaptunk valaszt a feltett kerdesre. Megmondanad posztolo hogy "Mit dudalsz, nem latod hogy meccs volt?!"

Konkretabban: milyen termeszetu a kozlekedesi akut veszhelyzet?

J_W 2011.05.05. 20:45:15

Ejj baltaarcú barátom, mit gondolsz, ha az álló autóknak dudálsz, azok elindulnak? Hihetetlen, hogy 10 percet kellett Uraságának várni, igaz? Most kivételesen tényleg hülye a posztoló. Rengetegszer voltam már ilyen helyzetben, mégsem nyomtam meg egyszer sem a dudát, megvártam és mentem tovább...

''autónepper.'' 2011.05.05. 22:00:31

@woodooman: nem tom én 1 óra alatt járom ezt a távolságot de nem vagyunk egyformák :D

''autónepper.'' 2011.05.05. 22:01:28

@J_W: én levilogtam volna az előttem lévőt!

megint 2011.05.05. 23:36:06

Ezek a levélbeküldők mindig 190cm, és 100 kiló felett vannak, és mindig kiütnék az ellenfelet. Részeg idiótáknak dudálgat a sorban mintha lenne értelme, főleg olyanoknak akik valószínűleg elég harcedzett IQ bajnokok.

Hajdú Péter, szerintem nem így hívják őket, de a B-közép szerintem tudja a választ, tedd fel nekik ezt a kérdést, öltözz lila majomnak, úgy lehet, hogy viccnek gondolják majd.

Integrált Szerverterror 2011.05.06. 02:30:11

Bezzeg ha eldudáltad volna a „Zöld zászló, zöld sasok”-ot még meg is tapsoltak volna! Legközelebb erre figyelj!

Integrált Szerverterror 2011.05.06. 02:35:19

Különben is, huligánokkal nem érdemes konfrontálódni. Nemegyszer láttam olyant, hogy (sörrel) félig tele sörös poharakat dobálnak be a pálya felé. Ha valaki akkora állat hogy ilyeneket tesz az bárminemű aljasságra képes!

Szívféreg 2011.05.06. 08:59:55

@Legelő Őse: Hadd tippeljek: bölcsész vagy.

Alex2000 2011.05.06. 09:03:16

Már eleve szabálysertés, hogy alkoholt fogyasztott köztéren. Én annak ellenére, hogy elítélem az "IQ" bajnokunk cselekedetét a mondó vagyok, hogy ilyenkor jobb nyugodtan kivárni a sorunkat.

lyken 2011.05.06. 09:14:39

@''autónepper.'': "hé nem azt mondtam srácok hogy le is kell lőni azt a kis faszopót csak elég ráijeszteni jah és természetesen nem a rendőrök előtt kell azért ott én se merném meg csinálni :) de ha belegondolunk h ő ütögetti a kocsimat és nem kap érte semmit akkor én se kaphatnék érte...."

A fegyver nem ijesztgetésre van. Hiába esne jól lenyomni a torkán, akkor sem. Ha ilyen vágyaid vannak akkor gyúrd ki magad háromajtós szekrénynek, vagy járj akkora dzsippel, hogy az alvázat sem éri fel. Csaptak már rá az én kocsimra is, mégsem szálltam ki, hogy ledurrantsam. Életemben egyszer húztam csőre fegyvert közlekedési szituációból alakult vitában, de akkor a rosszarcú kétajtós szekrény fazon hentesbárdal jött.
Az meg, hogy kap-e valamit az rajtad múlik. A rendőrségi papírok alapján beperelheted, úgyhogy ráhúzhatsz károkozást. Egy kocsi újrafényezést, stb. Azontúl, hogy a kocsid csapkodása garázdaság.

dobostorta 2011.05.06. 09:25:31

@intruderjani: Vagy meghallgathattak volna egy kellemes muzsikát:
www.youtube.com/watch?v=Rh_6owS-19k

Kozomago 2011.05.06. 13:47:45

Ilyenkor az ember jobban teszi, ha meghúzza magát - egyébként sokszor pont a rendőrség, meg a lezárások miatt mennek az úttesten, mert az üllői úti stadionnál is kordont vonnak a járda jó részére, aztán nem fér el több ezer ember. Egyébként nem kell túldramatizálni a dolgot, ha nem dudálsz, nem fog veled foglalkozni senki - valószínűleg - lincselni meg tuti nem fognak, ne hülyéskedj már! Ha meg dudálsz, és azt gondolod, hogy többszáz részeg erre elmegy majd az utadból ennek hatására, akkor eléggé buta vagy.
Általában pár percnél nem több, amíg lesz hely haladni, szóval nem kell primadonnáskodni itt.

ex-dr. vuk 2011.05.06. 15:37:26

A dudalas mindig sokat segit, altalaban azonnal megindul tole a legnagyobb dugo is. Dugo-oldo hatasa bizonyitott.

Húzzunk bele! 2011.05.09. 10:20:45

Először is, sörrel kellet volna beverni az ablakodat, van azon a roncson fék is, és az út nem az autósoké, hanem az embereké, akik közlekednek, tuskókám.

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2011.05.10. 00:26:24

Szerettem volna válaszolni erre a posztra, mint gyakori meccsre járó, de épp okostelefonon olvastam és nem volt kedvem pötyögni.

Szóval.

Minden meccs végén a szurkolókat rendőrök kísérik és részint irányítják is. Ahol Fradi-meccs van, ott több ezer ember is van, akik egyszerre jönnek ki a stadionból és nem lehet őket biztonságosan bezsúfolni a járdára, így az úttestet használják, ilyenkor a rendőrök lezárják a forgalmat ideiglenesen. Ekkor annak a pár ezer embernek a hazajutási igénye és biztonsága felülírja azt, hogy te egyedül ücsörögsz a kocsiban és mit szeretnél csinálni.

Többször látom, hogy ilyen esetekben, meccs után, rendőr áll keresztben az úton, emberek mennek át egyik oldalról a másikra, és emberünk fogja magát és kikerüli a rendőrt belemegy a tömegbe és továbbhajt.

Szóval igen, az autódon kívül is van élet, emberek moziba, meccsre, parkba avagy kocsmába járnak és ez időnként hatással van a te piciny életedre is. Ilyenkor normális ember elfogadja, hogy közösségben él és kivárja a sorát, ami szerintem tíz percnél nem lehetett több.

Nem normális ember, dudára könyököl, megtalálja a maga értelmi színvonalának megfelelő társát, majd rittyent belőle egy posztot.

wowerman 2011.06.15. 03:31:40

ha nagy tömeg kel át valahol akkor ad hoc egyszer-egyszer belefér az ilyen. Neked annyira nagy probléma volt 10 perc az életedből? valszeg én is így keltem át a Metallica koncert után kijőve a népstadionból, de ha általános iskolás osztály fogászatra megy az is okozhat ugyanilyen helyzetet.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása