Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

A legszebb közlekedésbiztonsági reklám

2011.09.10. 18:53 :: Don Blasius

Mára egy videós poszt következik.  Talán sokan láttatok már külföldi közlekedésbiztonsági reklámokat, jó részük sokkoló, brutális jelenetekkel, képsorokkal próbálja felrázni a közlekedőket, hogy jobban figyeljenek oda a szabályok betartására és magára a vezetésre. Egy kollégám mutatta a mellékelt videót, ami a biztonsági öv használatát hirdeti. Ezúttal vér nélkül, egy megindító, kedves családi jelenet keretein belül eljátszva az öv szerepét.

 

 

Úgy látom az övhasználat aránya már nálunk is javul (már több taxist is láttam használni, pedig nekik nem kötelező), talán lassan felfogja mindenki, hogy inkább életet ment, mint nem. Biztos vannak kivételek, sokan a Trabanttal szoktak példálózni, de ez ma már tényleg elenyésző jelenség lehet. Légzsákos autóban öv nélkül maga a légzsák ölhet meg. Nem kényelmes, de meg lehet szokni, utasként és sofőrként is bármilyen autóba beülvén egyik első mozdulatom az öv becsatolása. Nekem már mentette meg életemet az öv egy ütközésnél, sértetlenül szálltam ki a totálkáros autóból.

 

173 komment

Címkék: video biztonság közlekedés autó baleset veszélyes pozitív biztonsági öv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.09.10. 19:15:21

Én sose használok övet, mert 20 éve sem volt, és mi van ha vízbe esik az autó, és az miatt nem tudok kijutni az autóból. Meg hát én úgyse fékezek nagyot, mert jól vezetek.

Leadfoot 2011.09.10. 19:19:10

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Az a baj, hogy sokan TÉNYLEG, és nem viccből mondják ezt.

huspotyolo 2011.09.10. 19:35:18

Persze ez mind szép és jó, csak a q*va autó ne sipákolna az övért azon a 300 méteren, amíg a 30-as övezetbe hazagurulok a boltból. (Melótól boltig bekötöm, mert tényleg jó dolog) Még szerencse súlyérzékelő vagy mifene nincs benne, mert a szerszámokon kívül nem fér a csomagtartóba semmi, és kitépném a hajam is, ha a rekesz sört be kéne kötnöm... :D

Amúgy a videóra kitérve tényleg jó

tundrazuzmo (törölt) 2011.09.10. 20:01:22

Én használok övet, mert nélküle lecsúszik a gatyám, és nadrággal a bokám körül nem találom meg a fékpedált.

Reggie 2011.09.10. 20:08:27

@huspotyolo: Erre van az a jo kis 500 forintos muanyag ovcsatt utanzat.

Mondjuk en szerencses vagyok, mert nekem kenyelmes az ov es zavar, ha nincsen bekotve.

Reggie 2011.09.10. 20:19:05

Ja amugy a video szerintem szar.

Hemü 2011.09.10. 20:23:56

Ezt már ismertem, és nagyon szeretem.

serfecs (törölt) 2011.09.10. 20:25:37

@huspotyolo: 30-nál már pont nyílik a légzsák, úgyhogy ne kis kösd be magad szerintem. Én mindig bekötöm magam, bekötöttem terhesen is, bekötöttem felvágott hassal is, sőt, amióta egyszer vétlen, de súlyos sérült résztvevője lettem egy autóbalesetnek, a hátsó ülésen is bekötöm magam. Egyszerűen nem értem, mi kényelmetlen van valamiben, ami tulajdonképpen egyáltalán nem akadályoz a mozgásban.

huspotyolo 2011.09.10. 20:29:27

@Reggie: Öccá' forint? Inkább morgolódok azon a pár méteren, vagy hallgatom a sípolást, és veszek még három sört, majd otthon nyugalomban elfogyasztom. :D
Amúgy kényelmesnek kényelmes, csak kicsit meg kéne "hekkelni" a szoftvert, hogy csak 45 km/h után sipákoljon, ne 21-nél.

@tundrazuzmo: Fenomenális :DDD

Erről nyugalmazott munkatársam jut eszembe, nagyon jó volt az öreggel menni, Rally versenyző volt. Az indulási folyamata: felső gomb a nadrágon kigombol, hajat megigazít fésűvel, övet becsatol, de lazára hagyja és egy csipesszel ebben a helyzetben rögzíti, majd 1-esben kihuzatja a 2.0l-es dízel Berlingo-t 5ezerig. :D Minden kanyar, körforgalom élmény volt vele, egyszerűen nem lehet leírni, amit a jobb 1-en éreztem. :)

Reggie 2011.09.10. 20:30:27

@huspotyolo: Vagy baszd ki a hangszorot, az ingyen van:)

king4aday 2011.09.10. 20:34:26

"Én nem kötöm be mert ismerősöm hallotta hogy a másodunokatestvére már olvasott róla, hogy valaki azért élte túl mert nem volt bekötve / azért halt meg mert be volt kötve".
Az ilyet páros lábbal rugdosom ki ha saját autómról van szó, ha meg én ülök máséba, úgyis bekötöm.

huspotyolo 2011.09.10. 20:44:05

@Panni75: Ha látnád a buckákat, amit fekvőrendőr álnéven telepítettek felénk 50 méterenként, akkor másképp vélekednél. A 30 km/h ezeken az ugratókon kartergyilkos, még féloldalasan is, így semmi veszély nem fenyeget, hogy szemből 100-al belém jönnek. Sőt sokan félnek szembe jönni, inkább lehúzódnak a parkoló autók miatt, pedig pont 10 centi lenne a parkoló és a két haladó autó tükrei közt. A bolttól hazáig egy ismétlődő 5-25 km/h ciklust csinálok, így akkor elvileg a zsák se nyílik.

Lehet tolatva kéne megtennem, időben ugyanannyi, csak rükvercben nem sipákol. :)

"Long story short": Nem vitatom, igazad van, csak lusta vagyok 30 másodpercet szórakozni, ha két perc alatt otthon vagyok. (25%-os menetidő növekedés! :D )

huspotyolo 2011.09.10. 20:48:26

@Reggie: Sajna ugyanez sípol az úgyfelejtett tompítottért is, gondoltam rá pedig. :) A "népművészeti agyagedény" autó pedig a rádiót is lehalkítja ha sípol az övért, így nem tudom túlbömböltetni. :D

Hemü 2011.09.10. 20:52:59

@Páran: Ennyit kínlódni! Egyszerűbb volna bekötni.

Altaïr 2011.09.10. 20:57:15

@huspotyolo: Hátőő nekem 3-4 másodpercig tart becsatolni (kimentem lemérni). Nem tudom, te milyen autót vezetsz...

huspotyolo 2011.09.10. 21:08:00

@Hemü: Igazad van. Ma este úgy látszik ilyen hülye hangulatom van, egyszerűen csak kibukott belőlem... Elnézést, hogy agymenésem és kifacsart elmélkedésem a békés blogolvasókra zúdítom. Ígérem tovább nem borzolom a kedélyeket.

@Altaïr: Franciát :D, amúgy azért ennyi, mert használt a verda és a kedves anyuka akitől a cég vette az autót, jópár éven át az ülés mögött elvezetve kötötte be az övet, hogy ne sípoljon, így mire visszaszívja a rugó az övet "lemegy a nap". Igazából teljesen lényegtelen amit eddig írtam (mert gyakrabban kötöm be mint hagyom sípolni), de úgy néz ki feldobtam a posztot.

ehpkb5 2011.09.10. 21:13:20

én a bringán sose kötöm be...
amúgy lehet, hogy csak nagyobb a merítésem az utóbbi időben, de rengeteg mobilozó söfőrt látok; x5-ös vállalkozó, melós, anyuka mind nem bírja letenni/nem felvenni még előzés, kikanyarodás, illetve bármi más, az egyenletes sebességgel egyenesen haladásnál nagyobb figyelmet igénylő művelet közben
elkeserítő

Hemü 2011.09.10. 21:30:09

@huspotyolo: "úgy néz ki feldobtam a posztot"

Csak le ne potyoljon!

megint 2011.09.10. 21:51:47

1km-re levő pékségig én sem nagyon kötöm be magam, egyébként mindig

ehpkb5 2011.09.10. 21:54:55

@megint: ebben két dolgot nem értek:

- 1 km-re minek kocsi? értem ezt úgy is, hogy ha a pékség 1 km-re van, akkor az ember nem megy csak oda, hanem útba ejti jövet-menet

- 1 km alatt nem gyorsul fel annyira a kocsi, hogy egy esetleges csatt esetén hasznos lenne az öv? vagy az az 1 km végig 5km/h-s korlátozás?

Thebat 2011.09.10. 22:28:54

@ehpkb5: Sétáld végig felhőszakadásban, ami már napja tart. Máris tűnik vagy 3-nak.

''autónepper.'' 2011.09.10. 22:30:37

nekem is sipákol ez a szar a kocsiba így elvezetem az ülés mögött.... de egyébként halkan jegyzem meg hogy aki azzal példálózik hogy szált már ki balestből úgy hogy semmi baja az öv miatt az nagy hülyeség csak azért száltál ki mert szerencsés vagy!!! miért van az hogy van aki egy sima koccanásos balesetbe meg hal és mért vna az hogy 20 pörög a kocsijával és kiszál karcolás nélkül? AZÉRT MERT pont akkor még ne jött ael az ideje hogy meg halj SZERENCSE kérdése....

jah és én pl a sarki kis boltig is kocsival megyek .

ehpkb5 2011.09.10. 22:34:41

@Thebat: ez egyik kérdésre se válasz
@autónepper.'': remélem akkor te bízol a szerencsédben és sose kötöd be

gic 2011.09.10. 22:42:27

@''autónepper.'': Oké, ne kösd be magad. De akkor fizesd te a kórházi kezelésed, amit az bekapcsolásával megelőzhettél volna.

Németh András 2011.09.10. 22:45:48

@...::: Flúgos Kamionos :::...: ezért nem kell a villanyablak sem :)
habár ez még komoly is

Németh András 2011.09.10. 22:49:19

@huspotyolo: bammeg hány pontos öv van a kocsidban amit fél percig tart bekapcsolni?

Németh András 2011.09.10. 22:51:37

@megint: szerencse hogy hazáig km-ként van pékség :D

ehpkb5 2011.09.10. 22:54:35

@''autónepper.'': fizeted, de az a baj, hogy mi is

Németh András 2011.09.10. 22:55:24

egyébként meg is öl a légzsák vagy csak kiveri a fogaidat? van valakinek linkje?

Németh András 2011.09.10. 22:58:38

@''autónepper.'': a lottó is szerencse kérdése, de azért az se elég ha nem veszel szelvényt...

egy maréknyi dollár 2011.09.10. 22:59:30

Ilyen nagy egyetértés egy közlekedési szabály betartását illetően régen volt a blogon.Ezért kicsit félve,de komolyan teszem fel a kérdésemet(választ is várok rá):Normális az,hogy a biztonsági öv ferde szára a nyakamon megy keresztül?Én ezt nem bírom,kizárólag ezért nem kötöm be magamat a saját autómban.Lehet ezen segíteni valamit?

ehpkb5 2011.09.10. 23:01:24

@egy maréknyi dollár: nem normális - tégy egy párnát magad alá :)

huspotyolo 2011.09.10. 23:02:17

@Németh András: Mint feljebb írtam a kikapcsolás tart fél percig, mire megetetem a kinyúlt rugóval az övet. Ha nem tekertetem fel akkor meg vagy kilóg az ajtón túl vagy mikor beszállok belegabalyodom. De én 10-ből 3 pontot nem adnék érte... :D

Németh András 2011.09.10. 23:17:04

@egy maréknyi dollár: attól függ hogy hosszában Te normális vagy-e? egyébként olyan övmagasság állító nincs a B oszlopon? (még a fapados wagonerpozitívomban is van)

ehpkb5 2011.09.10. 23:21:14

@Németh András: ezt nem értem itt - ha az az öv ennyire magasan megy el, akkor hogy lát ki egyáltalán a kocsiból?

egy maréknyi dollár 2011.09.10. 23:22:48

@Németh András: Hát talán még elmegy:173 cm.Látod, lehet,hogy van;megnézem!(Ignis)
Kösz.

egy maréknyi dollár 2011.09.10. 23:28:05

@ehpkb5: Nem látok ki;ez a másik problémám, nem írtam volna?

ehpkb5 2011.09.10. 23:29:37

@egy maréknyi dollár: és a nem-kilátásból meg az övből még nem vezetted le, hogy túl alacsonyan ülsz?

Németh András 2011.09.10. 23:39:55

@egy maréknyi dollár: akkor biztos lesz, tesókocsik :)
ahol a fenti részen behúzza az övet a cucc, ott lesz egy kis bizbasz amit ha jól emlékszem ki tudsz húzni egy kicsit és akkor mozgathatod le-föl olyan 5 centit az övet, ha szerencséd van akkor ez felső állásban van jelenleg...

egy maréknyi dollár 2011.09.10. 23:47:55

@ehpkb5: Csak vicceltem;hogy a fenébe ne látnék ki?Csak az öv futásával van gond.

egy maréknyi dollár 2011.09.10. 23:50:58

@Németh András: Alig várom a reggelt;azonnal megnézem,mielőtt újabb öt évre így maradna.Ha sikerül, értesítelek a blogon.Nagy szám lenne...

ehpkb5 2011.09.10. 23:51:53

@egy maréknyi dollár: akkor a magasságállító megoldja. anyámék wagonerpluszában csak fel-le kell tologatni, nagyjából 15 centi játék van benne
gondolom nem törték magukat, hogy az ignis-be újat tervezzenek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.10. 23:57:48

mekem az ov olyan termeszetes, minthogy becsukom az ajtot, inditok, ov, a 450 meterre levo benzinkutig is
amugy itt elvetve latok ovet nem hasznalokat
senki sem akar megdogleni es az ov eletet ment
/ ne jojjon senki azzal, hogy az esetek 2 szazalekaban gatol, mert ugye az aranyok/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.10. 23:59:17

@Panni75: ezt en sem ertem mi kenyelmetlen benne, nekem semmi
lustasag ,meg a nagy arc az ov nem bekotok fo vonulata

egy maréknyi dollár 2011.09.11. 00:01:06

@ehpkb5: O.K.
Teljesen felvidultam.Lehet, hogy holnaptól már az öv-használók népes táborát gyarapíthatom.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.11. 00:01:34

@Altaïr: annyit meg talan meg a mai super vilagban sem art ha megy a motor indulas elott...

ehpkb5 2011.09.11. 00:02:11

@egy maréknyi dollár: helyes, egy megtért lélek :)
a mester elégedett lesz, ehehehe ;)

Muster Mark 2011.09.11. 00:28:13

Én mindig bekötöm az övet, kivéve ha be vagyok baszva, vagy ha kényelmes száguldozáshoz van kedvem és zavar a kilátásban.

ehpkb5 2011.09.11. 00:32:05

@Muster Mark: milyen kilátásban? :) a mellyed közét vagy az ágyékodat szereted nézegetni száguldozás közben? :)

zsoci 2011.09.11. 03:46:15

A biztonsági öv alapvetően jó lenne , de:

-A városban semmi értelme.
-A hárompontos egy szar, a minimálisan használható a 4 inkjább az 5 pontos szimmetrikus öv.
-Én is törtem már össze autót, nem volt bekötve, nem hiányzott.
-Az öv sokkal értlmesebb találmány mint a légzsák, ami viszont teljesen felesleges.
- és a lényeg az , hogy ha én nem akarom használni, ne ugasson senki sem bele. Az én dolgom !

bubo cupropenis 2011.09.11. 04:10:43

Én mindig becsatolom az övemet akár vezetek, akár utasként ülök be, egyszerűen szerintem gáz lenne ilyen miatt meghalni, szégyellném magam, ha túlélném és utána mondanák, hogy azért nyomorodtam meg, mert nem volt bekötve az övem. (Bár én nem vagyok normális, tiszta alsónadrágot és zoknit is azért veszek fel minden nap, mert ha baleset ér és a kórházban levágják rólam, akkor ha az koszos mekkora szégyen lenne.)
De szerintem ez az övbekötés mindenkinek a magánügye, ez nem olyan, mint a gyorshajtás, elsőbbség meg nem adása, zebrán gyalogosok közé hajtás, kerékpáros leszorítása. Utóbbiaknál másokat veszélyeztet, az övhasználat elmulasztásával meg simán csak magával csesz ki, ha ütközik, már 30 km/h-nál nagyot képes csattanni a vezető a kormányon.
Én mindig nagyot röhögök az olyan eseteken, amikor valaki egy mozdulattal elkerülhette volna, hogy megnyomorodjon élete hátralévő részére. Mert állítják, hogy ők csak megfeszítik az izmaikat, kitámasztják magukat és kész.
Az öv nélkül csattanók, gyorsulók majdnem Darwin-díjasok, de még csak nem is poénosak.
Az ember teste nem arra van tervezve, hogy 50-ről hirtelen belelassuljon a műszerfalba.

Vízbe esve megvan a procedúra, amit követni kell, hogy életben maradj, öv kicsatol, megnyugszik, ablakot résnyire leenged, megvárni míg eléggé feljön a víz, aztán nagy levegő és kinyitni, felúszni a felszínre, minél távolabb a süllyedő autó keltette örvényektől. Az öv kioldása ebben csak lépés.

@huspotyolo: azon is mindig jót röhögök, amikor meglátom, hogy ásványvizes, sörös palackok, szerszámok hevernek mindenhol egy autóban, aztán egy ütközésnél elszabadulnak és száguldoznak a beltérben, a bent ülőket legyilkolják, megskalpolják, összeverik.
Mióta láttam ilyen elszabadult lomról képet, illetve amit egy ember fejével tett... azóta a kis fél literes vizemet is a kesztyűtartóban tartom vagy beszorítom az ülés mögé a hálós szarságba.

@hagyma: Amit megszokott az ember, az lesz a természetes, az alap, neki ezért fárasztó, kellemetlen, mert nem szokta meg a "jót". Ezért azt vallom, hogy rossz szokásokat jobb fel sem venni, mert utólag már nehéz megszabadulni tőlük. Pl. az övtelen vezetés is ilyen, meg a nem iszunk vezetés előtt, nem cigizünk, szexelünk vezetés közben.

bubo cupropenis 2011.09.11. 04:18:05

@zsoci: Ez igaz, a te dolgod. Szerintem sem kellene ebbe beleszólni.
Az, hogy városban felesleges, azt azért kis túlzás, megy a paraszt 40-50-nel, ott már azért van esély a fejelésre.
A három pontos tényleg nem a legjobb, de jobb a két pontosnál és a semminél is.
Rally autókban van sokpontos, de ott van bukócsövezés és még tűzoltó készülék, overall, központi áramtalanító satöbbi is, lehetne mindet kötelezővé tenni, de még a meglévő technikát sem használják az emberek. Aki nem kapcsolja be a három pontost, annak ha előírnák az ötpontost, azt még ennyire se akarná, mert abban tényleg nem mozog szabadon.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.11. 04:41:32

@Altaïr: gyk.
meg a mai jobb aytoknal sem baj ha jar a motor kicsit mielott beletaposol a gazba
felveszi az olajat'erre pon tjo bekotni az ovet
ha vlaki az idotenyezovel magyarazna
lsd fent tehat egyetertettem veled, max 3-4 mp, annyi meg nem is art elindulas elott
ennyi

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.11. 04:45:27

@zsoci:
-a varosban sok ertelme van
-a harompontos tokeletesen eleg nem versenyatukban
-ebben nem ketelkedtem
- az ov jobb mint a legzsak de azt sem kotod be? hm mennyit ittal ma ejjel?
a legzsak is nagyon nagy fejlodes
- nem a te dolgod, mert ez a torveny, akkor mondhatnam pofanbaszhatlak szivlapattal en dolgom, meg azt is, nem kototte be magat haggyatok az arok szelen megdogleni od olga

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.11. 04:47:34

@bubo cupropenis: az ov bekotese nem maganugy, mert ugyanolyan szabaly mint a stoptabla pl
tiszta alsogatyat en veletlenul sem azert veszek fel, mert lehet korhazba kerulok
ha tuti lennel benne hogy minden OK nem valtanal fel evig?
vicces srac vagy

kell az 2011.09.11. 05:15:42

@zsoci:
Városba nem lenne értelme, ezt erősen kétlem
Unokatestvárem ment Pesten egy BMW elnézte a piros lámpát ő meg zöldön haladva oldalba vágta ők egy VW Polo(öregebb) voltak ő nemvolt bekötve kifejelte az üveget(szerencsére megúszta vágásokkal, nem lett súlyos sárülése) az édesapja a anyósülésen be volt kötve ő egy kicsit beütötte a térdét , persze a kocsi totálkáros lett

Ha neked ne ugasson senki akkor nekem se mikkor a lakóhelyed előtt 200-al száguldozok

Amúgy én beleírnám a törvénybe (ha még nincs benne) hogy aki kocsival balesetet szenved akár vétkes akár vétlen módon és nincs bekötve a égéségügyi ellátás költségeit köteles kifizetni
Nehogy már az állam fizesse mikkor meglett volna a módja hogy csökkentse az esetleges sérülések nagyságát

bubo cupropenis 2011.09.11. 05:25:12

@hagyma: Nyilván nem azért veszek fel tiszta alsónadrágot... csak vicc volt.

A hatályos szabályok szerint persze hogy nem magánügy az övhasználat, ezért nincs vita, be kell kapcsolni, de talán nem ugyanabba a kategóriába kellene sorolni, mint a gyors vagy ittas hajtást. A stop tábla pont rossz példa, mert ott ha behajtasz a kereszteződésbe, akkor mást veszélyeztetsz, aki éppen arra közlekedik. Az öv nem használatával meg általában csak magadat.
Én használom, aki meg nem, az magára vessen, aki hülye, az felőlem a bungee jumpingot is megpróbálhatja kötél nélkül. Csak más fejére ne essen landolásnál.
Akinek ismerőse, családtagja nyomorodott már meg balesetben vagy mentette már meg őket öv, az elhiszi, hogy hasznosak ezek a kényelmetlen kütyük.

zsoci 2011.09.11. 05:30:25

@kell az: Tőlem a lakóhelyem alött anyival mész amennyivel akarsz ! Mi közöm hozzá ?

Szívesen vállalok minden eü. költséget, ha összes dohányos, piás is fizeti a sajátját. Met lehet, hogy az öv nem használata veszélyesebb, de a dohányzás BIZTOSAN károsítja az egészséget, és többletkiadással jár.
Amúgy még sosem sikerül részt vennem az ingyenes egészségügyben, pedig voltam már orvosnál életembe, de inkább fizettem érte. Cserébe a TB-t már 20 éve fizetem....

petru 2011.09.11. 05:37:05

Erdekes hogy meg most is, jo 40 evvel kesobb is ennyi okor mondja hogy "en bizony nem kotom be magam"! Cimeres okrok.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.11. 05:52:42

@bubo cupropenis: nem is egy a buntetesi tetele...
amugy extrem esetben a kirepuleseddel mast is veszleyeztethetsz
az onveszelyes jatekot meg a fociban is buntetik

@zsoci: a dohanyzas nincs MEG tiltva, az ovet meg be KELL kotni
na ez a kulonbseg

venszivar 2011.09.11. 07:02:48

@hagyma: minek ugatsz s mint mindig osztod a baromságaidat.kitántorogtál,te rühes hazaáruló s ott senki nem áll veled szóba,ott ámerikába azt vissza,vissza ugatsz.mery megvette neked a 17 éves japó kocsit?amit a niggereknél,meg az araboknál kamatyolt össze......!vett neked sör is bőven,hogy tudd szórni sziporkáidat,idétlen beszólásaidat,hogy mi van,arra Chilébe?, v.Peruba?talán Mexikó?na te tetves,rühes hazaáruló,kb.15perc s indulok Egerbe,ha már ott vagyok,akkor egy elő hugyozást megejtek a jövő évi,"ámerikás"elött!ülj be a susukidba azt brummogj,te rothadék,oszt várd a meryt,míg a szopásból haza nem viszi neked a sört!kussolj,ne ugass,gané hazaáruló,féreg!ott pofáz,de ott nincs ember,ki szóba állna veled,ott ámerikába!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.11. 07:15:22

@venszivar: hello neked is
irtam egy jot szeptember 11-rol, gyere at olvasd el:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.11. 07:17:12

@venszivar: fel szeretnem hivni a figyelmedet, hogy elvi okokbol amerikai kocsink van:)
ketto:)de lehet harom, varjal kinezek az ablakon

HakapesziM 2011.09.11. 07:27:40

A biztonsági öv hasznos, ez nem kérdés. Ennek ellenére ritkán használom, pedig volt már balesetem is - megúsztam karcolásokkal. De belátom, hogy életmentő lehet. Sokan dohányoznak, pedig tudják, hogy több, adott esetben halálos betegséget okozhat, mégis teszik Megható, hogy a hatóságok, a törvényalkotók ennyire vigyáznak ránk. Sajnos ez nincs így az élet más területein. Ha valakit kirabolnak, vidéki parasztot kifosztanak, akkor nem ilyen intezív a védelem. Ha fontos műtétre, orvosi beavatkozásra vár az állampolgár hónapokat, akkor nem számít ennyire az élete. Sorolhatnánk még sok helyzetet amikor a hatalom részéről akár meg is dögölhet az ember - de az övet, azt kapcsolja be!

venszivar 2011.09.11. 07:37:17

@hagyma: hogy a fenébe tudnád,hogy hány roncsotok van!szopásért mery néha 15-20éves szarládákat is elfogad,ha az 5-6 kuncsaft nem tud kessel fizetni.az arabok oda tolják a lakó kocsi szerű ól elé.ó,ott ámerikába!

te barom,tetves hazaáruló!eltévesztetted a házszámot!ki az a barom,aki kíváncsi arra amit a kínai kuncsaft lediktál neked,míg vár,hogy sorra kerüljön a merynél!
remélem ma a nyakatokba fosnak az arab testvíreid.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.11. 07:38:20

amugy en csak nezek ki a fejembol, tenyleg van meg ember aki nem koti be magat meg a gyerekeit??
hihhetetlen

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.11. 07:42:05

@venszivar: hidd el hogy nem jo neked ez a kannas bor, nezd meg mit csinal beloled...
ejej

dr. _mmm_ 2011.09.11. 07:59:52

Szeretem amikor valaki megideologizálja a szabálysértését/ hülyeségét.

@...::: Flúgos Kamionos :::...: .
- Szerinted éves szinten hány autó esik vízbe, és hány karambolozik?
- szerinted ha vízbe esik a kocsi kb menyi időd van, mire ki tudod nyitni az ajtót??

Mond azt hogy lusta vagy bekötni/ utálod stb stb.. de ne ezekkel a gyerekes kifogásokkal égesd magad így 2011-ben.

Tazsam 2011.09.11. 08:03:49

Az öv becsatolása rohadtul nem magánügy.
1. A korházi számládat a társadalom fizeti és nem te egyedül.
2. Ha frontba ütközünk és te beköszönsz az én ablakomon akkor a te lusta 90kg-s tested elég komoly károkat képes végezni bennem és az autóban ülő egyéb szeretteimben, tudom téged ez már akkor nem érdekel, de csak mert ilyen népművészeti cserépedény vagy azért.

Tazsam 2011.09.11. 08:17:25

@bubo cupropenis:
A szex vezetés közben azért nem egyértelműen rossz szokás. ;)

neoteny · http://word.blog.hu 2011.09.11. 08:36:36

@Tazsam:

Miért rontaná el az ember a vezetés élményét holmi fülledt nemiséggel?

Tazsam 2011.09.11. 08:50:53

@neoteny:
Nem rontja el, olyan ez mint kávé mellé a cigaretta.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.09.11. 08:56:27

@Tazsam:

Azt hiszem ez egyéni preferencia kérdése; én még zenét hallgatni sem szeretek vezetés közben, nem azért fizettem jó pénzt a VTEC technológiáért hogy ne halljam amikor 4,000-nél berántja a nagyteljesítményű szelepemelő-profilt.

Mondjuk én nem is vagyok nagy multitaskos, szeretek koncentrálni egy problémára.

parasztgyerek 2011.09.11. 08:56:32

@zsoci - és a lényeg az , hogy ha én nem akarom használni, ne ugasson senki sem bele. Az én dolgom !
Azért lehet olyan szituáció, amikor Te okozol balesetet, minden óvatosságod és hatalmas vezetési tapasztalatod ellenére. Na, ilyenkor baromira nem mindegy, h halálos közlekedési balesetet okoztál, mert a szembejövő nem volt bekötve, vagy a bekötött öv miatt megúszta enyhébben a dolgot. Akkor Te is enyhébben úszhatod meg! Ezért nettó baromságnak tartom az idézett szöveget

gorillka 2011.09.11. 08:58:53

@zsoci: városban, forgalmi okból álltam a zöldnél, egyszer csak csattanás és kis előre gurulás. Mögöttem Passat, mögötte Yaris, mögötte Verso.
A Verso-s benézte és belénk jött. Nem mehetett sokkal, de a Yarisos - fiatal szerelő gyerek - lefejelte a szélvédőt, hogy az hálósra repedt, jó kis agyrázkódás nézett ki neki.
Persze nem volt bekötve.
Nem az övé volt az autó, csak kihozta egy körre.
A feje is és a szélvédő is ép maradt volna, ha nem sajnálja az időt a bekötésre.

Tazsam 2011.09.11. 09:08:16

@neoteny: Az nyilvánvaló, hogy ha mondjuk v8 van az autóban akkor illik megkérni a hölgyet, hogy közben csöndben érezze jól magát, ne rondítson bele a duruzsolásba.

venszivar 2011.09.11. 09:14:22

@gorillka: jobb,így neki!ha nem is ő az oka az első-hátsó karcoknak,így legalább,hogy "beáldozta"magát,talán megússza,hogy leverjék a fejét,hiszen előrelátóan megpróbálta azt ő maga megtenni.......úgy kell neki, IS.

gorillka 2011.09.11. 09:21:27

@venszivar: ja, ja
a Yaris volt a leggyengébb láncszem
nekem a hátsó rendszám moccant meg, neki egy kicsit rövidebb lett az autója, nehéz lehetett elmagyarázni a tulajnak, hogy miért kell még egy hétig matekozni az autóján

Gera 2011.09.11. 09:22:41

Egyszer találkoztam egy ismerősömmel, be volt törve az orra. Elmesélte, hogy annyi történt, hogy a boltból hazafelé meglátta egy haverját az új kocsijában, ráköszönt, az meg mondta neki, hogy pattanjon be, megmutatja az autót. 2 utcányira volt az otthonától, így nem kötötte be magát. A következő kereszteződésben nem adták meg nekik az elsőbbséget...

Én azért nem értem ezt a mindenféle indokkal nembekötést, mert igen rövid idő alatt olyan szinten automatikussá válik a dolog, hogy észre se veszi az ember. Én utólag szoktam röhögni magamon, mikor az utcáról a garázsba beállásnál is bekötöm magam :)

Inter Face 2011.09.11. 09:33:25

Akinek meg van írva hogy közlekedési balesetben fog meghalni annak teljesen mindegy beköti vagy nem ,vagy hány csillagos és mekkora autóban ül.Majd egy elalvó kamionost vezet neki a sors.Akinek meg túl kell élnie az öv nélkül is megmenekül .Ezért felesleges ,de mivel büntetnek érte be szoktam kötni.Tényleg magánügy a dolog!Tb-vel példálozni meg majd akkor ha a sok zsírdisznó cigis alkoholista is többet fog fizetni az egészségügyi ellátásért ,nem is szólva a segílyesekről...

gorillka 2011.09.11. 09:42:48

@Inter Face: tudom ez is csak egy reklám, fikció, ilyen nem történhet meg az életben soha...
www.youtube.com/watch?v=HzvzqaicMz0&NR=1
magánügy?

töreki 2011.09.11. 09:44:06

Csak azt felejtik el beírni hogy a biztonsági öv önmagában is ölhet! A halálos balesetek közel negyven százalékában életben maradhatott volna a páciens ha nincs bekötve! csak ezt nem hangsúlyozzák mert akkor nem jogalap a népet sarcolni a biztonsági öv miatt!

venszivar 2011.09.11. 09:45:25

@Inter Face: elárulnád,hogy hol vannak ezek megírva?szeretném látni,olvasni......

Bert Maverick 2011.09.11. 09:52:59

@Inter Face: gondolom, enni sem szoktál, mert ha meg van írva, hogy éhenhalsz, akkor úgyis mindegy, ha meg nincs, akkor kaja nélkül sem fogsz?

Loona 2011.09.11. 09:53:45

Öv nélkül egy métert se. Így szoktam meg, így biztonságos. Utasra is rászólok, bár ha jól tudom, ilyen esetben, ha megállítanak, az fizet, aki nincs bekötve. De akkor se károsítsa az autómat, egy esetleges balesetnél.
A "kedvenc" indokom az öv be nem kapcsolására az, hogy úgyis csak magának csinálja. Nos... házastárs, gyerek, szülő, egyéb hozzátartozó, senki? Akkor csinálja, csak arra kérném, hogy akkor arányosan annyi TB-t fizessen, ami mindezt fedezni fogja. (Ez már OFF, de jó lenne, ha a TB úgy működne, hogy fizeti az ember, ha pedig az ellátások költsége túllépte a befizetett összeget, akkor fizesen zsebből a delikvens.)

dr. _mmm_ 2011.09.11. 09:56:20

@töreki: Ez mekkora baromság.. kicsit utána kéne olvasnod a dolgoknak, illetve megnézni mi hogy működik egy autóban.

40%... mekkora baromság....

Bert Maverick 2011.09.11. 09:59:02

Én annyira megszoktam már az övet, hogy hülye érzés nem bekötve vezetni. És nem érzem magam korlátozva, max ha pirosnál a kesztyűtartóban turkálok. Mondjuk elég gyakran használok négypontos övet, na az korlátoz, de jobb is úgy. Az már sokkal jobban zavar, hogy az inget össze tudja gyűrni, de hát mindennek ára van.
Azokat meg végképp nem értem meg, akiknek ez a három másodperc túl nagy késlekedés indulásnál. Egy volt barátnőmnél kaptam agyfaszt attól, hogy mindig indulás után fél perccel, az utcán haladva kezdett el az öve után kotorászni és bekötni magát.

Gera 2011.09.11. 10:07:52

@töreki: Erre a 40%-ra adj már valami forrást, mert ordas nagy baromságnak tűnik.

Inter Face 2011.09.11. 11:01:53

@gorillka: Lehet csinálni szép látványos reklámokat de attól még szerintem magánügy .Beszorul az öv és nem tudsz menekülni a kigyulladt kocsiból pl akkor azért halsz meg.Erről miért nem csinálnak faxa kis reklámokat pedig jól mutatna .. Az államot a sarc érdekli nem az emberek egészsége.

Inter Face 2011.09.11. 11:07:40

@KoszPap: nem túl jó példa mert ha nem eszel akkor nem a szerencsén múlik hogy meghalsz hanem egyértelmű a következmény.Ellentétben egy balesettel ahol a sok változó miatt akármi történhet .

dr. _mmm_ 2011.09.11. 11:11:13

@Inter Face: Akkor neked is mondom..

- Hány ember hal meg a be nem kötött biztonsági öv miatt??

- Hány ember hal meg, mert bekötötte a biztonsági övet???

Tessék összehasonlítani az adatot!!

Captain01 2011.09.11. 11:57:23

Látom néhányan azt hiszik, hogy ez a biztonsági öv csak arra jó, hogy büntessenek. Hát szerintem nem így van sokkal többször büntetnek más dolgokért valóban indokolatlanul pl.: kinn felejtett 30-as táblánál traffipax, stb.
Az meg senkinek sem a magánügye, hogy beköti-e magát, mert az esetleges ellátását ha túléli az az adófizetők pénzéből megy, ha nem éli túl akkor bemegy a statisztikába halálos balesetként, majd a legtöbb esetben ráfogják a gyorshajtásra.

Gera 2011.09.11. 11:58:10

@Inter Face: Milyen változó, minden meg van írva, nem?

"streetfighter" 2011.09.11. 12:00:11

Mindig van egy két kretén, aki meg tudja magyarázni, hogy miért nem kell bekapcsolni a biztonsági övet.

"streetfighter" 2011.09.11. 12:05:51

@_mmm_:
Ironizált a posztot toló kamionos.

Inter Face 2011.09.11. 12:17:11

@"streetfighter": De miért kötelező?Hagyják meg a szabad döntést ,majd mindenki kielemzi magának hogy statisztikázik vagy egyéb dolgokat helyez előtérbe.De pl neked statisztika alapján mint notórius száguldónak túl kéne lenni nem egy súlyos közúti baleset okozásán,hiszen a gyorshajtás az egyik vezető baleseti ok .Aztán ott a mázlifaktor vagy amit irtam hogy ha meg kell dögleni akkor tankban is meg fogunk.

dr. _mmm_ 2011.09.11. 12:27:47

@Inter Face: Ne legyen szabadon választott!!
Saját példámat mondom. Nem kötöttem be magam, és vétlen résztvevője voltam 1 balesetnek. Ezért 3 hétig hordtam nyakmerevítőt.. és kb 1 hónapig nem dolgoztam. Ha bekötöm magam semmi bajom nem lett volna.

"streetfighter" 2011.09.11. 12:31:10

@Inter Face:
Már többen leírták, hogy egy súlyos sérült, főleg egy maradandó sérülést szenvedett, igen sokba kerül az államnak. Valószínűsíthető, hogy aki beköti magát sokkal kevésbé sérül, mint aki nem, tehát ezért kötelező.
Mellesleg megjegyzem, hogy igen felháborító az, ha valaki balesetet okoz, akkor a másik fél azért sérül súlyosan, mert cseszett bekötni magát ezzel komoly lelkiismeret furdalást okozva az elkövetőnek.
A gyorshajtást pedig mindenre rá lehet fogni, ez olyan Joly Joker bűnbak.

D4D 2011.09.11. 13:00:07

Ismertem egy embert, akit a biztonsági öv ölt meg.

Viszont több olyan embert ismerek, akiket megmentett.

Athénban sok emberen láttam olyan pólót, amin egy fekete csík volt átlósan.

Inter Face 2011.09.11. 13:05:34

Dohányzást és a kocsmákat sem tiltják be pedig bizonyítottan sokkal nagyobb kárt okoz a tbnek meg a családoknak a sok alkesz meg tüdőrákos és egyéb beteg mint amennyit az a néhány bekötetlen ember..Ja de van rajta jövedéki adó,így már mindjárt más..szóval itt is csak a pénzbeszedés számít. De fizessen több tb-t egy sportmotoros is mert ne mondja senki hogy azért veszi mert 50-90el akar menni.Statisztikailag gyakran halnak súlyosan sérülnek ,tiltsuk be azt is.Mindent vagy semmit:D

Útelágazódás 2011.09.11. 13:14:51

Két dolgot nem értek:
1. Miért kell folyton a határokat feszegetni? Pl. gyorshajtás témában az a legfőbb problémája mindenkinek, hogy ha 90 a max. akkor 107-nél, vagy 112-nél basszák-e meg az embert?
Ha a bekapcsolt öv életet ment, miért kell próbálkozni a kitámasztós módszerrel a baleset során? Pláne, ha a légzsák eltöri az orrod,karod öv nélkül?
Miért kell ingyen utazni a BKVn?
2. Mi a faszért nem lehet használni az ékezeteket a klaviatúrán? ("hagyma", "autónepper" mielőtt rányomtok a komment küldésére végigolvassátok amit írtatok?

Inter Face 2011.09.11. 13:23:12

Volt régen azthiszem amcsi kocsikban teljesen automata öv ,valahogy körbe volt vezetve ,és villanymotor húzta rá a vezetőre.Azt miért felejtették el ?

Horizont 2011.09.11. 13:50:28

Nem is értem a problémát! Olyan nehéz összetett feladat azt a rohadt övet becsatolni? Automatikus mozdulatnak kéne lennie! Még ettől is nagyobb probléma a vezetés közbeni telefonálgatás. Nem kihangosítón! 10 autóból 6-ban tuti, hogy telefonálnak. Nem is értem, hogy a mozgássérültnek akinek mondjuk levágták az egyik karját miért kell átszerkeszteni az autóját? Mert aki menet közben telefonál úgy vezet mintha amputálva lenne az egyik karja! (és az agya is)

HakapesziM 2011.09.11. 13:54:54

@Horizont: És a CB rádió? Azt lehet? Ugyanúgy kell használni mint a telefont. Mindenki döntse el maga, mire képes, úgysem lehet minden magatartásformára törvényt alkotni.

kazanhaz 2011.09.11. 14:08:06

@venszivar: a Végső állomás komédiában hallotta Interfész.

cso zsi 2011.09.11. 14:19:07

@Útelágazódás: "Mi a faszért nem lehet használni az ékezeteket a klaviatúrán? ("hagyma", "autónepper" mielőtt rányomtok a komment küldésére végigolvassátok amit írtatok?"
Van különbség. Hagyma amcsiban él, és onnan ír, az ékezetek hiányától eltekintve magyarul, míg autónepperünk itthon töri kerékbe anyanyelvünket.

@huspotyolo: "mire megetetem a kinyúlt rugóval az övet. Ha nem tekertetem fel akkor meg vagy kilóg az ajtón túl vagy mikor beszállok belegabalyodom"
Ott nem csak a rugó lesz problémás, bár néhány autóban nem bírtam rájönni, hogy tudnám kicserélni sajátkezűleg.

Horizont 2011.09.11. 14:36:37

@HakapesziM: Nem tudják eldönteni azért vannak (kellenének ) a jó törvények. És azt be is kéne tartani. Ha nem lehet telefonálni akkor ne telefonáljon. És mi van akkor ha annyira telefonál, hogy ez miatt elcsapja a családtagodat a zebrán? Vagy frontálisan beléd rohan?
Nem is értem, hogyan gondolod ezt a mindenki döntse el mire képes mondatot? És ha azt hiszi képes aztán mégse képes??? Nem basszus, be kéne tartani a szabályokat!!Mindet!

Bert Maverick 2011.09.11. 14:39:30

@Inter Face: jó, másik példa: óvszert használsz?
A bejárati ajtót bezárod, amikor elmész otthonról, vagy csak becsukod? Kocsit?

Egy dolgot kérek: légyszi ha a gyereked elkezd biciklizni, ne ilyen alapon döntsd el, vegyen-e fel sisakot.

adam 28i 2011.09.11. 14:48:46

Kb 15 éve negyvennel nekimentem hátulról egy traktor kerekének/gumijának. Simán kifejeltem a szélvédőt. A párom akkor volt várandós. Azóta kötöm magam.

venszivar 2011.09.11. 15:08:28

@2799: hol?alul,hogy nehogy újra várandós legyen a nejed? Boccccs!a konyak teszi,meg az,hogy MAGASAN Vettel vezet,így már kissé unatkozom....

venszivar 2011.09.11. 15:10:05

@kazanhaz: ííígen?ott?nekem kimaradt.....de kösz.

venszivar 2011.09.11. 15:29:50

A kedvenceim,Vettel s Button sorrend lett!két hete is szinte ez lett.....jóknak drukkolok.Pedig Vettel egy nyálasszájú""kis köcsögnek""néz ki,de bízom benne,hogy nem az!no azt nehezen bocsájtanám meg neki!Hajrá Vettel!+Button!!

huspotyolo 2011.09.11. 15:37:17

@bubo cupropenis: Azt a videót én is láttam, de nem a kalaptartón tartom az ütvefúrót meg a nyitott krovakészletet, hogy levigye a fél fejem... Minden szerszám egy zárt dobozban van, és úgy be van zsúfolva hátra hogy egy pólót nem tudok a csomagtartóba a cuccok közé tuszkolni. Azon a pár méteren 30 km/h alatt a 3l tej, 1kg kenyér, max 24 doboz sör nem fogja kitörni a szélvédőt sem, mert az anyósülésen vagy a padlón vannak.

@Gera: Hát ha lenne egy jobbkezes utca is, ahonnan belém jöhetnének, 75% helyett minden esetben bekötném az övet. Én kizárólag a fent említett boltos sztoriról beszélek.

@hagyma: Már amikor a boltból kijövök a motor üzemmeleg, így beteszem a kulcsot és már repülök is haza kemény 15 km/h órás átlagsebességgel a buckák miatt. A becsatolás 3mp, de a kicsatolással van a gond mint írtam. A gagyi műanyag burkolat alól meg a fene bányássza ki az öv szerelvényét. Én ilyen hülyeségekkel nem húzom fel a főnökeim agyát, hogy javíttassák ki a vállalati autót. Örülök, hogy egyáltalán van ilyen lehetőségem.

Amúgy tudom milyen jó az öv. 90-100-as tempóval Wartburggal pördültünk 3-at. Tetőn állt meg, nehéz volt kikapcsolni, de csak a térdem vérzett a szélvédőszilánkon mászkálás miatt.

HakapesziM 2011.09.11. 15:51:18

@Horizont: Jó, ne telefonáljunk. De lehet dohányozni, inni, enni, vakarózni, meg még száz dolgot ami veszélyes lehet nem tiltanak vezetés közben. Mindet nem lehet felsorolni. Akkor meg mi marad? A józan megfontolás. Mi van azzal aki mindent betart - ismerek ilyet - mégis életveszély amiket csinál? Arra próbálok utalni, nem lehet minden helyzetet, emberi reakciót törvénybe foglalni. Nem lehet minden kanyar elé odaírni, mennyivel kell azt bevenni szárazon, mennyivel csúszós úton. Mikor engedhetem el a kormányt és mikor nem. Minden helyzetet nekünk vezetőknek kell megoldani, nem ülhet mindenki mellé egy rendőr.

Horizont 2011.09.11. 15:59:14

@HakapesziM:
Valóban nem lehet minden helyzetet törvénybe foglalni! De könyörgöm amire van azt tartsuk már be!!

venszivar 2011.09.11. 16:03:15

@HakapesziM: rendőr???!aztán minek ülne be......?azért mert elvégzett egy három hetes tanfolyamot,már azt hiszed,hogy azok a fosok=az isten?ja az isten szarkupacai!te ittál v.tolsz valamit?be ne hugyozz,ha látsz egy beöltöztetett farkat,de azt csinálsz,amit......el ne engedd a kormányt,szorítsd,hogy a lé csurogjon a bokádra.

HakapesziM 2011.09.11. 16:06:51

@venszivar: Nyugalom. Nem vagyok egy rendőrkedvelő. Arra utaltam, nem lehet mindenre szabályt alkotni. Ittam ugyan, de majd józanul olvasd át melyikünk írása összeszedettebb.

venszivar 2011.09.11. 16:52:07

@HakapesziM: akkor is iszol,ha vezetsz?akkor se írj,ha iszol v. üljön melletted 1 v.2 rendőr,de min. vezér őrnagyok.........,mi vagy te munkaalkalmassági hulla mosó?!NYUGI!!!neked kell segéd rendőr......nyugi!ne szarj be!te akarsz rendőri kíséretet.nyugi,már készülnek a cigó rendőrök,csak nem találnak 5 azaz ötöt,kik kijárták a négy általánost,de négy hét alatt "megtanítják"nekik,no azok közül fog valamelyik beülni melléd.....nyugi,eljő az az idő....nyugi!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.11. 17:29:40

@Inter Face: meg most is van
na az tenyleg kenyelmetlen szar beszallaskor, semmi szukseg ra, normalis emver bekoti magat 3 mp alatt, mint mondtam, annyi meg jot is tesz a motornak elindulas elott
nem ertem a problemat
eletet ment, segit
/autoversenyzok miert hasznaljak/
semeddig sem tart bekotni, nem kenyelmetlen en legalabbis nem tancolok vezetes kozben es meg a torveny is eloiraja
tehat?
aki nem hasznalja az egy hulye
nalam
ennyi

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.11. 17:53:26

@Inter Face: ilyen esetekben a legritkabb esetekben az ov szorul be
sokkal inkabb az ajtok

"streetfighter" 2011.09.11. 18:00:28

@Horizont:
Túl sok hülye szabály van.
Sajnos kénytelen vagyok felülbírálni néhányat. Ez van.

venszivar 2011.09.11. 18:47:39

@hagyma: mondtam már,te tetű hazaáruló!ott értetlenkedj,ott hülyézd le a niggereket,arabokat,sárgákat,ámerikádba.ne ide ugass,te barom.mery megint "szoliba" van!hozza neked férges,tetves,fosadéknak a sört......ott a kutya sem áll szóba veled,rühes hazaáruló,állat!meryd napi,hány embert enged magára ? neked csak itt kell ugatnod,ő meg megveszi a sört,meg a 19éves japó kocsit.....:))):D

ehpkb5 2011.09.11. 18:49:23

vénszivart nem kéne kimoderálni?
csak kérdem

sexmachine 2011.09.11. 18:51:31

@venszivar:Mindig ezzel jössz, ki, vagy mi az a mery?

sexmachine 2011.09.11. 18:54:30

@venszivar: a vesszők után nyomj már szóközt te ultramagyar, mert el se lehet olvasni a szarságaidat

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.11. 18:56:57

@venszivar: elso par alkalommal meg szorakoztato volt, most mar unalmas
huzd meg a marmonkannat es dolj le

venszivar 2011.09.11. 19:08:51

@sexmachine: nézz már tükörbe!azon is csodálkozom,hogy látsz!aztán honnan veszed,hogy magyar vagyok?!látom sok szarságot vágtak már a pofádba......pár le is ment a gigádon.....JA ha meg zavar,akkor minek olvasod!kíváncsi barom vagy-e-é......!

ehpkb5 2011.09.11. 19:12:47

@venszivar: légyszi, rólam is valamit
légyszi

venszivar 2011.09.11. 19:16:53

@hagyma: Én is ezért írok neked,hogy rothadnál meg,te fos,tetű hazaáruló,szardarab.Én még kannát sem láttam életembe,de talán tejes kannát.viszont te Egri szardarabként,biztos abból ittál s ezért ugatod ezt.......feszült vagy mert ma merynek nem ment a bóóót,mivel fosnak a népek,hogy elvágja torkotokat az alkaída,oszmablaimbimbum szelleme...meg fogsz dögleni,én meg lehugyozom sírodat,de hiszen már megbeszéltük.......!idd a söröd,ja,hogy mery keveset szopott ma,nincs lééé.kussolj,te tetvedék.ott UGASS,HA ODA VÁGYTÁL.

venszivar 2011.09.11. 19:24:45

@ehpkb5: kimoderáltatnál!most meg mégis szopni akarsz?állíts meg agy lovas kocsit,aztán egyezkedj a lóval,de remélem ki rúg a farka alól,észre veszi,hogy profi vagy s egy állat.

no ennyi elég volt,te degenerált,kiközösítő barom.

ehpkb5 2011.09.11. 19:27:32

röhögök rajtad, ennyi az egész :)

venszivar 2011.09.11. 19:42:54

@ehpkb5: akkor te TARTOZOL NEKEM !Én 00-nak se "veszlek"!

ehpkb5 2011.09.11. 19:48:19

tartozom, mert röhöghetek rajtad? :)
na ne már - és mit kérsz? :)

ehpkb5 2011.09.11. 20:05:43

@venszivar: kizártnak tartom, hogy kifogytál volna a szidalmakból :)

ehpkb5 2011.09.11. 20:20:28

@venszivar: legalább elhallgattál

mezga-aladar 2011.09.11. 20:25:12

sz@ar reklám... ettől (sem) fogom bekötni az övem...

venszivar 2011.09.11. 20:33:42

Basszus!Nekem még övem sincs!soha nem akart leesni a nadrágom.......,minek az?!

sexmachine 2011.09.11. 20:37:24

Jó, de ki a faszom az a mery?

Útelágazódás 2011.09.11. 20:53:53

@venszivar: Mi van öreg? Egy kissé rezignált vagy. Túl sok a hiteled?

sexmachine 2011.09.11. 20:59:18

2011. Az internet újabb kilométerkövet ért el fejlődésében. Ma már a csövesek is neteznek. Ott ül a szerencsétlen a meki előtt mata részegen és tarhálás közben kommentel a vezess.hu-n a filléres kínai androidos telóján wifin keresztül. Ezt is megértük gec.

venszivar 2011.09.11. 21:03:36

@sexmachine: beszélhetnél,"normálisan",is,no,az,a,ribanc,ki,jó,pénzért,a,te,rühes,faszodat,is,de, bárkiét,is,kezdésnek,meg,mery,aztán,adsz,neki,még ötven,centet,s,azt,csinálsz,vele,amit,csak,bírsz,de,a,te,pofád,oly,csúf,hogy,lehet,hogy,tőled,hetven,centet,is,kér,mert,ő,a,mery,ki,a,niggereket,arabokat,sárgákat,de,még,a,hazaáruló,tetvedéket,is,magára,mery,még,gumi,nélkül,is,engedni,,,,,:,D,D,D,D,D,pfúú,de,undorító,a,pofád,,,,,:,),),),

sexmachine 2011.09.11. 21:06:23

Tehát akkor egy bizonyos "Mary"-ről van szó.
További jó ivást öreg.
És mery crismasz.

venszivar 2011.09.11. 21:06:23

@Útelágazódás: áruld el,te merre jársz,mikor oda érsz,merre mész......

venszivar 2011.09.11. 21:10:17

@sexmachine: mi van,te barom,most nem zavartak a koporsó szögeid?csak unatkoztál,te jó képű szar,aztán bele kell kötni egy vén magatehetetlenbe.többre nem v.képes,te fos!

Útelágazódás 2011.09.11. 21:11:02

@venszivar: Ez valami találós kérdés? Vagy egy idézet a kedvenc költődtől?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.11. 22:05:46

@venszivar: lehet leallni, nehogy tenyleg megkeresselek, oszt osszeszard magad, akadj le a nejemrol ven buzi
most mar eleg
most meg szepen szoltam es kedvesen

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.09.11. 22:27:41

@venszivar: majd visszajovok ide ha kiganajoztak a blogot
tul budos van

venszivar 2011.09.11. 22:41:16

@hagyma: jaj,ez burkolt fenyegetés a blognak!te egy igazi szar tetvedék vagy!ez is azt bizonyítja.
te hazaáruló,barom,paraszt,oszt egy tehén miatt,így felkapni a "vizet",már sörre nem telik....?azért v.ennyire felfújódva,még szét robbansz szarzsák........:)))):DDDDD

[mike] 2011.09.11. 22:51:41

@hagyma: ez valami cigány gyerek lehet, le merem fogadni. Stílus, helyesírás, minden erre utal. Szóval a "tetű" kifejezése, amit használ, az bizony öngól... :D:D

Reggie 2011.09.11. 23:05:43

Na mar megint szorakozik a vensz(iv)ar.

venszivar 2011.09.11. 23:51:46

@hagyma: @[mike]: @Reggie: mi van barmok,kifújt a buli?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.09.12. 11:12:44

A biztonsági öv gátol a mozgásban, és kényelmetlen. De nem annyira, mint a tolószék, szóval részemről bekötöm. Addig egyszerűen nem indulok el, amíg a gyerek is be nem kötötte magát. Amikor pedig a drága mama is velünk jön, akkor külön élvezettel nézem végig, amíg az anyósom a püffedt testét belepréseli.

petru 2011.09.12. 11:53:12

@cso zsi: Amerikabol nem lehet ekezettel irni? Miert, tan az FBI letartoztathatja?
Akkor en is mondhatom hogy Szerbiabol nem tudok ekezettel irni, pedig csak lusta vagyok.

Mas. Azt hiszem hogy a legszebbek a "beesek a vizbe es a biztonsagi ov miatt fulladok meg" -
ellenvetesek. Tehat ha autostul beesel a vizbe, a legnagyobb problema a biztonsagi ov? Nem az hogy eszmeletlen vagy es megfulladsz mielott magadhoz ternel? Nem az hogy nem birod kinyitni az ajtot? Nem az hogy nem birsz kimaszni az autobol? Stb.

Szelid sunmalac 2011.09.12. 12:19:19

Baszhatjak a biztonsagi ovet, ha este 8-kor M7-es 130-cal sotetszurke auto kivalagitatlanul eloz.

Reggie 2011.09.12. 16:08:56

@Útelágazódás: Az ekezetes betu olyan az informatikaban, mint az ov nem hasznalata az autozasban: tobb kara van, mint haszna.

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2011.09.13. 07:55:05

Én addig nem indulok el utassal amíg be nem köti magát, amikor pedig azzal példálózik, hogy az öv kényelmetlen mindig megemlítem neki,hogy valóban, de a hullazsák meg még kényelmetlenebb

egy maréknyi dollár 2011.09.16. 09:10:50

@Németh András: Szia,csak most jutottam géphez.Természetesen sikerült lejjebb állítani az övet;kb. két másodpercet vett igénybe.Az a kategóra ez,mint amikor a beteg panaszkodik az orvosnak:Doktor úr,ha kávét iszom, mindig tompa nyomást érzek a bal szememben.Mitől lehet ez? - Talán vegye ki közben a kanalat a pohárból!
Üdv.

Németh András 2011.09.16. 09:26:41

@egy maréknyi dollár: :D

végre sikerült valami tényleges eredményt elérni azzal hogy az ember hozzászólásokat irogat...

mohopasi 2011.09.19. 11:06:39

Nekem még mindig furcsa, hogy szükség van az ilyen reklámokra.... Aki nem csatolja be magát, az hülye. És ahogy apukám mondani szokta, aki hülye haljon meg.

zeugma 2011.09.22. 17:36:16

Pár éve "koccantam" egy mentőautóval, totálkár lett az is meg az enyém is. Senki nem sérült meg, pedig mi szépen megpördültünk, a mentő meg felborult és a következő kereszteződésig csúszott az oldalán (oké, lila lettem az övtől, de az nem sérülés). Fele-fele arányban hozták ki hibásnak a két felet, pár tízezer forintos bírsággal meg eljárási költséggel megúsztuk. Ha valaki nem kötötte volna be magát, egyikünk talán még most is a rácsok mögött hűsölne.

A "megöl az öv" népszerű urban legend, de a tényleges előfordulása minimális, akárcsak a "megöl a sisak" forgatókönyvnek. De aki ettől fél, tartson a kocsiban övvágó és üvegtörő célszerszámot. Nekem is van, kulcstartó méretű az egész. Ha annyira megsérültél bekötött övvel is, hogy már az övvágót sem vagy képes használni, akkor öv nélkül már úgyis rég hulla lennél.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása