Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Bebaszom a képedet!

2007.10.05. 15:02 :: SilentSound

Bali ma a Hungária körúton járt és sikerült egy olyan helyzetet kialakítania, hogy kerekedjen belőle egy jó kis kiszállós-beszólós-fenyegetős sztori, amit aztán elküldhet nekünk.
2007. október 5., Magyarország, Budapest, Hungária körút észak felé, az Árpád-híd előtt nem sokkal. Itt jobb oldalt 4 párhuzamos sávra bővül az út, hogy aztán pár tíz méter múlva tábla jelezze, ez bizony jobbra kanyarodó sáv lesz. A reggeli csúcsforgalomban többen kihasználják ezt, megelőznek 20-30 "birkát" jobbról, és a kereszteződésben visszapofátlankodnak. Majdnem minden embernek ismerős lehet a szitu, bosszantó és elkeserítő egyszerre. Én úgy védekezek ellene, hogy igyekszem kis követési távolságot tartani, hogy ne tudjanak elém bevágni. (Utópia: ha mindenki így gondolkodna, és így tudna tenni, az "élelmes" embertársainknak, akik különbek nálunk, egy kicsit megnehezedne a dolga...)
 
Szóval ma egy kis Colt játszotta el velem ezt. Először nem fékeztem, hanem dudáltam, mire egy kicsit fékezett, majd határozott mozdulattal rámhúzott. Részemről erős fék, felháborodottság, dupla fakk bemutatása történt. Ez volt a hiba. 20 méter múlva, amikor megálltunk a kocsisorban a következő lámpánál, kirakta az elakadásjelzőt, kényelmesen kiszállt, és odasétált:

Ő: - Mit mutagatsz nekem, te barom/kis köcsög/??? (már nem emlékszem)
Én: - Egy gyökér vagy. Igazi gyökér.
Ő:- Akkor bebaszom a képedet!
Én: - Próbáld csak meg! (Az ajtóm azért zárva volt, biztos ami biztos, az ablak 10-15 centire lehúzva)
Ő: %!&@ (lényegtelen szitkok)....
... majd kényelmesen elsétált.
 
Nem volt kopasz. Nem volt SUV-ja. Nem volt viperája, pisztolya, boxere (legalább is remélem). Olyan, mint én, hétköznapi ember. Csak meg volt róla győződve, hogy mindaz, amit tett, helyes és jó. Ha csak rágondolok a szitációra, remegni kezdek. Szívem szerint addig ütném, míg vinnyogni nem kezd. És mindannyiszor ezt érdemelné mindenki, aki hasonlóan cselekszik.

68 komment

Címkék: közlekedés autó hülye veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

J_W 2007.10.05. 15:08:26

Én már alig várok egy ilyen kiugrós mutatványt, de velem még soha nem történt meg :) Egyszer egy csávó be akart mutogatni, már kezdte volna rázni az öklét, aztán mikor benézett a kocsiba bizonytalanul leengedte, én meg kedélyesen mosolyogtam :)

kiugrós 2007.10.05. 15:47:36

Ha megdobnak kővel, dobd vissza kettővel? :)

J_W 2007.10.05. 15:51:12

Nem, dobd vissza kenyérrel, de legalább 3 hetessel :D

dwdHU 2007.10.05. 15:59:50

ilyenkor egyebkent ha enyhe gazzal beledurransz, mi tortenik?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.10.05. 16:38:30

Mármint ha a kanyarodósávból belédmegy? Akkor ő a hibás. Ha meg a piros lámpánál arcoskodik, te meg megtolod az ő kocsiját, akkor meg az a te sarad. És nem biztos, hogy attól megnyugszik. :)

dwdHU 2007.10.05. 16:44:04

javallott a pajszert az ules mellett tartani :)

J_W 2007.10.05. 16:44:53

Miért nem írja ki most a főoldalon a kommentek számát? :-(

Shinobi 2007.10.05. 16:49:02

Nekem tegnap este 10-kor a XIII. ker Hegedűsben volt egy eset. Kb. 45-el "gurultam". Igaz, mehettem volna 50-el is, de azért annyira nem lassítottam a nem létező forgalmat. Egyszer csak egy villantást láttam a tükörben és látom, hogy egy "kedves" taxis jön mint az állat és már nyomja is a dudát folyamatosan amikor közelebb ér. Megjegyzem, hogy balra készültem kanyarodni balról mivel egyirányú, és, hogy jóül sikerüljön eme nehét manőver, már nem nyomtam a gázt. De amikor meghallottam, hogy dudál, finoman ráléptem a fékre és megállásig lassítottam beállva a kereszteződésbe. Sajnos a paraszt ki tudott kerülni, de az agyam majdnem eldurrant. Egy pillanatra átfutott bennem, hogy satufék aztán lesz ami lesz, de a korábbi tapasztalatom alapján ez nem éri meg. De azért nehogy már letoljon az útról, mert rosszul vállalta be a fuvart. Hülye Gyökér.

Korábbi tapasztalat: Pár éve mentem az Árpád úti felüljárón, ott viszont rendes tempóban. Aki nem ismeri, 2x2 sáv, palota felé az egyik enyhén kanyarodó lesz. Mivel siettem, felfelé menet elkezdtem előzni a jobb sávot a baloldaliból. Mikor az egyik autó mellett elmentem, valami gyökér szabályosan rámrántotta a kormányt. Biztos zavarta, hogy megelőzöm a vadiúj clióját a 92-es rom GSi Astra-val. Mikor bementem elé, feltolta a refit. Na itt, mivel még fiatalabb voltam tényleg kiment a bizti, és toltam egy satut. Hatalmas nyikorgás, majd egy csatt és lökés a kocsimon. Majd egy másodperc múlva még egy kis csikorgás és még egy csatt.

A lényeg, remélem és bizom benne, hogy az a sok buzi, aki azt hiszi, hogy övé az út, hogy bepofátlankodhat és még neki áll feljebb, egyszer kifogja az emberét! Egy olyat aki nem félti az autóját és nyom egy kövéret amikor ő húzza a kormányt, majd amikor neki áll emberkedni akkor úgy pofán b*ssza, hogy a fogorvosa másik adósávba kerül.

Azt már nem is említem, hogya múlt héten mikor mentem a belsőben az M3 bevezetőn, valami A3-as gondolt egyet és elkezdett ő is bejönni a belsőbe, úgy hogy az én kocsim orra az ő ajtajánál volt. Majdnem meghaltam! Rámentem a fűre meg minden!

Na, egy kicsit felhúztam magam! :)

Ja, és ezúton szeretném kérni, azt is, hogy akit be engednek, az köszönje már meg! Köszi

isti77 2007.10.05. 17:42:06

Nem minden Coltos köcsög! Nekem is az van...
Ja, és ma nem is mentem kocsival. Most mentegetőzök?

J_W 2007.10.05. 18:14:13

Shinobi ezzel a satufékes sztorival Te sem különbözöl tőlük...

Rocko- 2007.10.05. 19:09:56

és mi van ha mellőlem a haver beugrik az ő kocsijába és elhajt vele? :>

fifuszfc · fifuszfc.blog.hu 2007.10.05. 23:48:18

OFF:
A képen látható fekete izét több autón is látni mostanság. Mi az? Tudja vki?
ON

Shinobi 2007.10.06. 00:04:01

fifufc: Ha az elején levő takaróra gondolsz: Az USA-ban amikor megveszed az új verdát, vehetsz pluszban rá egy ilyet ami elvileg a kőfelverődésektől és hasonlóktól véd. Szerintem utángyártottban is árulnak, csak egy baj van vele, hogy borzasztó csúnya. :)

J_W: Nem gondoltam, hogy annyira pancser, hogy nem tud megállni és amúgy meg szerintem ne rántsa rám a kormányt szándékosan amikor előzöm. Ha átlökött volna a szembjövőbe akkor most nem biztos, hogy itt kommentelgetnék. Attól függetlenül, hogy nem akartam, hogy összetörjön, megérdemli.

WAIT 2007.10.06. 08:48:21

fifuszfc · fifuszfc.blog.hu 2007.10.05. 23:48:18

Igen. Pontosan! Ahogyan azt SHINOBI is írta. Kavicsfelverődéds ellen, ill. hőszigetelés végett is alkalmazzák a hiszékenyek. A probléma ott van, hogy több a hátránya mint előnye. Nem rontom az adott termék profilját, mindenki tapasztalhatja, és majd tapasztalja, pláne az, ki majd az elkövetkezendő 2 évszakban alkalmazza! A CSODAHÓLÁNC termékhez tudom hasonlítani. Több róla no comment...

Más:

A témához! Nyugodtan tessenek csak verekedni. Önbíráskodás. Tessék utánnanézni mit is takar a BTK erről a bűncselekményről. Most hogy nincs boxere, ill egyéb más, társadalomra, közbiztonságra veszélyes fegyver a tulajdonában éppen? Korán sem biztos. Nem éri meg kiprovokálni. (Lásd Kamionos vs. Trabantos esete, mikor szájon át lelőtte a szgk.-vezető a tgk-vezetőt, mert pusztán nem úgy gyorsult mint ő!) TIPP: Amennyiben vizuálisan látják az eféle tiltott, közbiztonságra veszélyes eszközöket, nyugodtan tárcsázzák a 107 , ill. 112 segélyhívószámot, rendszám ellenében biztos a fellépés! Balesetmentes közlekedést!

isti77 2007.10.06. 09:07:15

\"A képen látható fekete izét több autón is látni mostanság. Mi az? Tudja vki?\"

Ha arra gondolsz, ami a motorháztetőn van: ha esetleg úgy gondolod, hogy az autód jobban néz ki a kelleténél, akkor tegyél fel egy ilyet, ettől k.rva ronda lesz. Sem sportosann kinézetet nem ad, sem... semmi.
Állítólag kőfelverődés ellen jó... ha éppen oda pattan a kő, ahol le van takarva ezzel a szarral. Ennyi erővel inkább a szélvédőt takarnám le, csak akkor nem látok ki.
Anno a Zsigulim nézett ki hasonlóan, amikor egy csattanás után az új (bontott) fekete motorháztető egy ideig nem volt lefényezve.

Rocko- 2007.10.06. 11:05:36

ennyi erővel a paplanomat is felragaszthatnám a kocsira, az is véd. sőt, bubordfóliát, azon át is látni!

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.06. 15:17:42

Na, velem tegnap reggel történt egy ilyen szitu. Elmesélem.

Székesfehérvár a helyszín, reggeli nagy forgalom. Kétszer két sávos út, kereszteződés, lámpa. Álla sor a pirosban, már itt gyanús volt nekem egy teherkocsi, mert láttam a tükörben, hogy nagyon agresszíven tolakszik. Megindulunk, én a belsőben, ő a külsőben. Nekem is mindjárt sávot kéne váltani a külsőbe mert csak abból lehet jobbra kanyarodni én meg arra szeretnék menni. Beférek a teherautó elé. Jön a jobbos. Itt egy sávból kettőbe érkezel, (a külsőbe) de ugye tudjuk, hogy a külsőbe kell érkezni, a két sávos kanyarodás tilos és veszélyes! Én így is tettem, majd egyből váltottam a belsőbe mert a külsőben 100 m-rel előttem állt a busz a megállóban. Dudaszó mögöttem, teherkocsi a seggemben. Megjegyzem, nem mentem lassan. Haladunk pár száz métert aztán le kell lassítanom, mert előttem szüttyög valami Lada. Duda megint, itt már nagyon mérges voltam (meg késésben is), mert egyszerűen nem bírtam rájönni mi a kurva anyjáért tol mint a barom és miért dudál. Mikor harmadjára tülkölt rám akkor nyomtam egy ministaut, hogy beszarjon picit, meg egy nemzetközi kézjelet ablakon kinyújtott karral. Gondoltam, hogy ennek itt nem lesz vége, mert aki ekkora böszme agrsszív fasz, az ezt nem hagyhatja megtorlatlanul. Jött is utánam mint a meszes, igaz kicsit lemaradt, mert toltam neki. Jött a következő lámpa, bejött a jóslatom látom a tükorből hogy kiszállt és jön. Bekopog az balakon hogy úzzam le és üvölt mint a sakál, hogy én mekkora egy faszfej vagyok, hogy bevágtam elé (ott ahol a kétsávosan kanyarodott a barom) , majdnem összetörte a kocsit , és mit mutogatok, és faszfej vagyok. Meg faszfej is. (elég vékony a szlengszótára) Mindezt olyan erővel, hogy már rekedt a csávó. (Egyébként egy nagyon tenyérbemászó szottyosarcú, sárgafogú kis vakarék volt)
Én csak bárgyún néztem egy pici mosollyal a szám sarkában, annyit mondtam hogy a faszfej nem én vagyok, gondolkodjon, hogy kanyarodott. Aztán zöld lett és elindultam. Lehet még most is ott üvölt az az idegbeteg barom.
Igazából sem időm, sem kedvem nem volt neki elmagyrázni a dolgot, azonkívül esélyt sem adott , hogy megszólaljak, csak üvöltött és üvöltött. Ha normálisan mondja akkor más a szitu, de így... Ha nem siettem volna, akkor biztos, hogy kiszállok én is és akkor nem csak szájkaraté lett volna. Velem ne beszélen így senki, főleg , hogy nem is csináltam semmit. Nem vagyok verekedős, kerülöm a bajt, (régebben kerestem :-) de ez a fickó valóban megérdemelte volna hogy addig üssem amíg be nem szarik.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.10.06. 15:22:11

fifuszfc: Hood protectornak hívják, akkor hasznos ha sokat jársz olyan úton, ami kavicsos, köves, mert ott az előtted lévő kamion gyönyörűen szét tudja lövöldözni a fényezésedet. Sajnos szélvédőre még nincs hasonló megoldás. Max golyóálló üveg. :D

Rocko- 2007.10.06. 16:32:55

"nyomtam egy ministaut"

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.06. 18:14:07

Bocs, minisatut :D
Tudod mikor belefékezel picit, hogy szakadjon már le rólad és ne a seggedben közlekedjen. Mondjuk nem szoktam alkalmazni, de most muszáj volt.

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.06. 18:19:23

Ja, egyébként szerintem is undorító ez kőfelverődés ellen védő cucc.
Pont olyan, amikor bőrtokban van a mobil, hogy ne karcolódjon össze. Sokra mész vele, ha csak a bőrtokon meg a két hét után behomályosodott fólián át szemléled a mobilod. De legalább te tudod, hogy nem karcos! :D
Meg a szép ülőgarnitúrát ronda pléddel letakaró emberek, "Kikopik!".
Lehetne sorolni! :D

jogász 2007.10.06. 19:33:55

Az ilyen embereket nem beengedni ugyanolyan balesetveszélyes, mint amit ők művelnek. Azon túl, hogy végighúzza a fényezést, csak még jobban felbassza az agyát, két sarok múlva meg átmegy egy gyereken. Be kell őket engedni és kész, biztos nagyon siet. (Remélhetőleg az anyja temetésére.)

Roomster 2007.10.06. 21:05:08

index.hu/politika/bulvar/ghajtas07100
Itt egy érdekes cikk, a tartalma alapvetően pozitívan hangzana, ha nem kellene attól tartani, hogy az életveszélyes száguldozók és a buszsávos bunkók helyett, a végén megint azok lesznek megszívatva és vesztik el a jogsijukat akik egy "kintfelejtett" 30-as táblánál 50-el mentek.

Nade van egy különösen érdekes rész is:
"A tervezet e mellett önkormányzatoknak, cégeknek, sőt magánszemélyeknek is lehetővé tenné a szabálysértés dokumentálását. A fényképfelvételeket két napon belül kellene átadni a szabálysértés szakcionálásában illetékes hatóságnak."
Alapvetően ez is jól hangzana, csakhogy itt meg az a kérdés, hogy vajon ki fogja megállapítani a fotók erdetiségét, mert ha senki nem foglalkozik majd ezzel, akkor egy kis photoshopozással igen könnyen lehet bárkiből szabálysértő.

Roland 2007.10.06. 23:13:11

dwdHU! Meglett a sofőr, akinek a képét felrakattad ide?

fifuszfc · fifuszfc.blog.hu 2007.10.06. 23:17:20

Köszi mindenkinek az infót. Én meg már azt hittem, vmi kamutunning izé, mondjuk olyan, amitől "10%-kal jobban gyorsul az autód" 0-ról 60-ra, hogy az egyik piros lámpától 10 másodperccel hamarabb odaérhess a másikig.
Erre abból következtettem, hogy általában köcsög módra vezetők autóján láttam ilyet.

WAIT 2007.10.07. 07:56:00

fifuszfc · fifuszfc.blog.hu 2007.10.06. 23:17:20


...na igen, mert voltaképp ők, szinte kivétel nélkül az a tipusok, akik a gépjármű hátuljába szeretnek menni, mert sietnek, ezzel pedig cseszik betartani a követési távolságot! Ami a balesetek 40% teszi ki. Voltaképp ha lemaradna a mögöttes jármű, legalább 1 járműnek megfelelő távolságot, nem is lenne kavicsfelverődés, (nem tudna elrepülni a kő a mögöttes járműig, mert amelyik járművet kavicstalálat éri, az azt jelenti "hatáskörön belül van" azaz a keréktől kirepülő test, leírt kőrívének hatósugarán belül van) nem is kellene eféle csodatévőnek hitt szarság a járművek elejére. Nameg ha lenne 10-9 autón sárfogógumi. Ami sajna fordítva van, most 10-9nek nincs! Mivel már nem kötelező szgk.-nál, mert ahogyan a gk. gyártójai magyarázzák: A jármű karosszériájának kialakításának köszönhetően, nincs rá már szükség! Meg csúny is a tulajdonosok elmondása szerint! Nemigazán! Csúnyának azt a kárt nevezném, amit tesz egy kő, a fényezésen, ill. szélvédőn! :P

dwdHU 2007.10.07. 16:50:14

Roland, egyenlore nem :/

dwdHU 2007.10.07. 16:51:34

kovetelem, hogy a textareabol a komment kuldese gombra lehessen tabolni !!4 :D

bastya 2007.10.08. 10:13:23

dwdHU \"javallott a pajszert az ules mellett tartani :) \"

50-es rozsdamentes cső, 4mm falvastagsággal. 45 centi hosszú, pont kényelmesen elfér a kézifék és az ülés között. Standard tartozék.
Jó kemény.

hurrá torpedó 2007.10.08. 11:01:58

egyszer jártam egy jó anyázós szituban. kisváros, egyik még nem portalanított utcácskáján mentem, nyár volt, jó idő szárazság, porzott...
messze kiáll kocsi a kapuból, és elindul felém, majd átjön a jobboldalra (nekem jobb) és velem frontálisan tolja (elfér két kocsi egymás mellett). én lassítok villogok, hogy miavan. semmi. lefékezek, kavicson csuszik a kocsi. 0-ra. ő mellém áll, és ordít. (a párbeszéd kb ilyen volt) :
- f.szóóóm, ne hajtsá mer póóórzik.
- mondom szabályosan közlekedtem, ellenben te majdnem nekemjöttél frontálisan, az én oldalamon!
- de gyorsan hajtottál b.zdmeg
- 40-nel mentem, nincs korlátozó tábla, ugyhogy nem értelek.
- b.zdmeg nem te laksz itt, nem magadnak porzol
- nem tehetek róla hogy nincs leaszfaltozva, és nincs sebbességkorlátozás
- de f.szom ígymegúgy
- 2 dolgot tehetünk: fellocsolod az utcát, nekiállsz betonozni
- mit képzelsz te kis pöcs
- kitéphetem a kocsiajtómat, a lada ajtósarkát házilag lefényezem, ellenben a WV oldala még horpadni is fog.
- f.sz suttyó
- na jó elegem van az ilyen ostaba f.szokból, padlógáz, és 40-ig úgy gyorsultam vissza hogy közben 3 tonna kavicsot mozgattam meg.

az ember folyamatosan káromkodott, pedig család, gyerekek mind bennt ültek vele. ost komolyan figyelnem kell arra hogy porik e egy út? ha 20-szal megyek akkor is porzik. agyam eldobtam. a padlógáz dologra énsem vagyok büszke a végén - ugyanolyan primitív lettem akkor, mint ő volt előtte velem, bár akkor jó ötletnek tűnt mégjobban felcseszni az agyát.

Shinobi 2007.10.08. 12:44:49

"A tervezet e mellett önkormányzatoknak, cégeknek, sőt magánszemélyeknek is lehetővé tenné a szabálysértés dokumentálását. A fényképfelvételeket két napon belül kellene átadni a szabálysértés szakcionálásában illetékes hatóságnak."

Ez azért lenne jó, mert jó magyar szokás szerint, nem azok lennének felnyomva akik megérdemlik, hanem akikkel személyes problémánk van.

Példa: Ismerősömnek a szomszédja szerint "hangos volt a papagája" (nem panel). Mivel nem tudott ellene semmit tenni (csőrdugó???) , a szomszéd felküldte az APEH-nál. Vagyonosodási vizsgálat...

Liberté_73 2007.10.08. 15:41:46

az a fekete izé (hood protector) olyan, mint a panelban a TV távirányítóján a folpack. randa, gusztustalan de legalább értelmetlen.

flash 2007.10.08. 17:06:08

dwdHU! flash@vipmail.hu e-mail cimen keresztül vedd fel velem a kapcsolatot a faszi ügyében légy szíves, lehet tudok segíteni.

Nebameg 2007.10.09. 08:17:10

Fegyvert a kocsiba, lehetőleg az összesbe, hogy javuljon a közbiztonság....! Akinek acélcsőre van szüksége ahhoz, h férfinak érezze magát, azzal komoly gond van. Ráadásul ez már könnyedén alkalmas az élet kioltására. Mert a fegyvert csak akkor szabad megmutatni, ha már használni is fogod, egyébként csak pöcshosszabbító.........
Le az összes koecsöggel, aki nem indexel a körforgalomnál.

WAIT 2007.10.09. 09:05:26

Nebameg 2007.10.09. 08:17:10

Semi gond az aféle eszköztartó vezetőkkel, kik csövet, vagy gumibotot tart magánál. És mondjuk leneszelik. A megszólítás nem úgy lenne, hogy "jónapot kivánok..." hanem így: FEGYVER VAN NÁLLA! "EMELJE MINDKÉT KEZÉT FEL A PLAFONRA, MAJD..." :P

Nebameg 2007.10.09. 09:11:41

Wait! De igenis gond van velük! Mert ettől keménynek érzik magukat, olyan szituációba is belemennek, amire egyébként csak legyintenének.
És egy 45 centis acélcsővel nem feltétlenül kell 2X ütni! Amúgy nyilvánvalóan a gyermekkori elfojtás, rövid pénisz, egyéb szexuális/nem szexuális kisebbrendűség az oka annak, ha az ember fegyvert hord magánál, de ettől még nem ők az áldozatok, hanem majd TE, vagy Én. Akiknél sosincs fegyver, mert: normálisan gondolkoznak, csak munkába járnak, nem háborúba. Remélem legalább a körforgalomnál indexelnek.

Nebameg 2007.10.09. 09:23:23

Mellesleg az erőszak TÉNYLEG a gyengék fegyvere, csakhogy az erősek alkalmazzák......

Makacs Szennyeződés 2007.10.09. 12:58:56

1. Sosem engedem be a tapló bunkó tolakodókat, ellenben mindig ők vannak felháborodva. Pláne, amikor úgy látják, mitha észre sem venném őket. :D

2. Ha mégis bejön, én OLDALRÓL megyek belé, tehát ő a hibás. :D (Ekkor végre kicserélhetem az első szekcióját az autómnak.)

3. 10-ből 5 tolakodó taplónak bmw-je vagy audija van.

4. Ezért van viszonylag olcsó, készpénzes, de jó autóm, 50-szer nagyobb kárt tudok az ő autójába tenni, mint én az övébe, láthatóan ezt hamar felfogja a sok kispöcs bűnözőaudisvállalkozó. :D (Nem vágom hanyatt magam, amikor megjelenik reggelre egy újabb karcolás, és nem megy el a fizetésem 1/3-a a kölcsönre.)

5. Ha utánam jön, és neki áll följebb, akkor kicseréltettem az ő biztosításán az alábbi alkatrészeimet (ABS - 4 db. tárcsa - satufék-módszer): 2db hátsó lámpa, 1 db vonóhorog, 1 db hátsó szélvédő (ebben úgyis kezd kimenni a fűtőszál), 1 db kipufogó dobbal, 1 db csomagtető, 2 db hátsó sárvédő, és minden, amit találok a hátsó ajtótól hátrafelé. :)

Kedves tolakodók, lehet próbálkozni.

Makacs Szennyeződés 2007.10.09. 13:01:07

bocs, helyesen:

...50-szer nagyobb kárt tudok az ő autójába tenni, mint ő az enyémbe...

:)

Bömbis Barom 2007.10.09. 14:32:11

Namármost nekem BMW-m van. És amióta BMW-m van azóta feltűnt, hogy mindennek okai a bömbisek. Szerintem ez csak irígység, ugyanis a nem bömbisek között is ugyanannyi hülye van, mint a bömbisek között. Nekem például a matizos ökrökkel van teli a faxom, mert 60-al megy az üres autópálya legbelső sávjában és nem érti, hogy miért villog a köcsög bömbis.
vagy a sok ködlámpás suzukival, aki szintén nem érti, hogy verőfényes augusztus délutánon miért villog a szemből jövő bömbi. A legdurvább, hogy nem is észleli a villogást! Mit figyel ha nem a forgalmat????
Egyébként nem élek vissza azzal, hogy nagy autóm van, nem pofátlankodok be senki elé, de ha tudok menni, akkor ugyan hagy menjek már, ne fájjon ez senkinek. Én még 200-nál is kisorolok, ha szabad a külső sáv.

Bömbis Barom 2007.10.09. 14:33:31

bocs, helyesen:

...50-szer nagyobb kárt tudok az ő autójába tenni, mint ő az enyémbe...

:)

Még helyesebben: enyémben,
[b] enyémben[/b]

Makacs Szennyeződés 2007.10.09. 14:45:22

helyesen: irigység.

persze, benézek a kopasz plázabunkóra, és úgy de úgy de úgy IRIGYKEDEK.... :D

miénem lettem én is bmw-s bűnöző, ó jóanyám, bár az lehetnék!

szerintem nem igaz, hogy tele van a faxod a matizosokkal, valld be, hogy egyszerűen IRIGYKEDSZ rájuk.

WAIT 2007.10.09. 15:54:15

Makacs Szennyeződés 2007.10.09. 12:58:56
"2. Ha mégis bejön, én OLDALRÓL megyek belé, tehát ő a hibás. :D (Ekkor végre kicserélhetem az első szekcióját az autómnak.)"

...nehinném. Ezesetben ön is hibás lenne! :(

Nebameg 2007.10.09. 16:39:47

Egyébként hol lehet 200-al menni?? Már anélkül, h nem veszélyeztetsd a többi autó életét? Megmondom: a versenypályán, máshol biztosan nem, akármekkora király vagy......

Makacs Szennyeződés 2007.10.09. 16:44:04

a T. rendőrúr nem tudja, hogy nem illik magázódni a neten.

szóval: ugyan-ugyan.
rezgő pillákkal, kíváncsian figyelném, kényelmesen leheveredve a motorháztetőn, ahogy nekem valaki meg próbálja magyarázni, hogy ha oldalról belémjön "sávváltást" imitálva, vagy 1 m-rel előttem vág be, és így én megyek bele oldalról, akkor abban én IS hibás vagyok.
ugye, nem, kedves birodalmi tesvérem. nahhát azé.

Én a hülye 2007.10.09. 21:09:57

Tegnapi történet:

Mályiból (település Miskolc mellett) mentem Nyékládházára, teljesen normális tempóban 95-100 km/h-val, egyébként egy Suziki Swiftem van. Egyszer csak megjelent mögöttem eg Audi. Ezzel nem lett volna még semmi baj, de szépen egyre közelebb ért hozzám, már szinte tolt. A szembe jövő sávban senki nem jött, tehát ki is előzhetett volna, de nem tette. Így tettünk meg pár kilométert. Amikor beértünk Nyékládházára, akkor lassítottam és olyan 60-65km/h-val mentem tovább. Ez valószínűleg sokkolta a mögöttem jövőt és villogott, dudált, mutogatott és valszinűleg kiabált is, mert látszott az arcán a tükörben. Majd nagy gázzal kikerült és amikor elment mellettem lehúzta az ablakot és úgy ordított. Én nem húztam le, így nem hallottam okosságait, csak egy egyezményes jelet mutattam kezemmel.
Amikor megérkeztem, megnéztem, hogy világít-e a hátsó lámpám - világított -, a rendszám világítás is műxik. Normális tempóban mentem, sőt ha figyelembe vesszük a Kresz előírásait, még gyorsan is vezettem.
Fel nem tudom fogni, hogy mi baja lehetett a fazonnak. Talán nem szereti a kis Suzukikat?

Nebameg 2007.10.09. 22:03:56

A taplókat el kell engedni. Rengeteg bajt megtakaríthatunk magunknak. Ennyi.

Fabio 2007.10.09. 22:32:28

Hasonló szitu a Gellért téren. Én a szélső sávban, baromarcú a belsőből húzza rám a kormányt, mert jobbra akar konayarodni. Én duda, és nem fékezek, csak akkor, amikor már a két kocsi összeért. Kiszállok, mondtam neki nem tudja, hogy nem neki van elsőbbsége? Még neki állt feljebb, hogy miért nem engedem be. Az volt a káröröm, hogy az én kocsimban nem lett kár, de az övén egy sárvédő fényezés lesz majd.

I_Love_Gyorsulás · http://www.futam.hu/ 2007.10.10. 12:48:43

Sajnos kicsiny országunkban bármiféle hulladék kaphat jogosítványt....

Traffic 2007.10.10. 14:52:08

Egy jó ideje Kanadában tartózkodom. Itt ilyesmi, egyszerűen elképzelhetetlen. Pedig itt aztán kapkodhatod a fejed, a sok Kínai miatt. - A vezetést nem nekik találták ki..De mégsem történnek ilyen dolgok. Otthon szerintem azért van ez, mert állandóan stresszelik az embert, a megélhetési problémák. Meg a többi..politika..stb..
Ez egy nagyon szabad ország, a jogaidat nagyon komolyan tudod érvényesíteni. Pl. ilyen pofozkodásért abban a pillanatban börtönbe kerülne az illető, és fizetne annyit, hogy egy életre elmenne a kedve az ilyesmitől.
A rendőrökkel szemben is vannak jogaid, amit érvényesíthetsz bármikor, ha úgy érzed sérelem ért.
- De itt valahogy tisztelik őket és van tekintélyük. Vajon miért?

Bömbis Barom 2007.10.10. 16:54:26

"Egyébként hol lehet 200-al menni?? Már anélkül, h nem veszélyeztetsd a többi autó életét? Megmondom: a versenypályán, máshol biztosan nem, akármekkora király vagy......"

Simán lehet tolni neki a tök üres M6-oson, vagy akkor is veszélyeztetem a többieket, ha ott sincsenek, okoska?
(És bármibe lefogadom, hogy biztosabban lefékezek állóra, mint a trabis a 130-ról, mert ugye mindkét autó annyival mehet.) És nem ettől vagyok király hidd el, mert az vagyok! :))

Bömbis Barom 2007.10.10. 16:55:56

"helyesen: irigység."
vazzeg először úgy írtam, csak bántotta a szememet és kicseréltem hosszúra. Kár volt.

Nebameg 2007.10.10. 17:14:35

Bömbis Barom király! Gratulálok! Toljad neki! Pláne, ha király vagy. Nehogy vki eléd húzza véletlenül majd az autóját, mert nem számít ekkora királyokra a belsőben. Ennyi. Ha megszakad a sikerszériád, remélem nem történik senkinek semmi baja. Körforgalomban meg indexelj!

gibson 2007.10.12. 13:11:28

"Egyébként hol lehet 200-al menni?? Már anélkül, h nem veszélyeztetsd a többi autó életét? Megmondom: a versenypályán, máshol biztosan nem, akármekkora király vagy......"
bárhol, autópályán, ahol nem nagy a forgalom, éjjel, stb.
de pl. a szentendrein is lehet menni simán 200-al éjszaka, ha nincs senki, max. a saját életed veszélyezteted.
3 sávos autópályán, ha a belső és a középső sáv üres.
és még sorolhatnám...

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.10.12. 17:09:01

Német autópályán, ahol ugye ez megengedett és elfogadott tempó.

Man sziget útjain sincs sebesség korlátozás, és ott is akad példa ilyesmire.

Mindkét esetben elfogadhatóan biztonságos a dolog és törvényes is.

Lezárt közút, megkülönböztető jelzés, ahol az út jó állapotú és elég széles...

Akad még sok példa :)

Zébé 2007.10.15. 09:27:21

A drága jó nagyon okos és nagyon király arcok hogyan definiálnák, hogy "nem nagy forgalom"? Marhaságot beszéltek. Mellesleg, elég 1 autó, amit nem tudtok féktávolságon kívül észrevenni, mert agyatlan faszkalap módjára száguldoztok, és kész a baj. Volt forgalom? Nem volt. Csak akkora királyok vagytok, hogy a tények és a fizika már nem befolyásol benneteket csőlátásotokban. Minden úthoz, útszakaszhoz tartozik egy ún. "tervezési sebesség". Ehhez mérten alakítják ki az íveket, az útmenti tereptárgyakat, mindent. Olyanról nem tudok Magyarország területén, ahol 200km/h lenne ez. Magyarul, aki annyival megy, az akkor is veszélyeztet, amikor egyébként senkit nem lát azon az úton. Mert mire észreveszi mondjuk egy ív végében, vagy egy sövény után, már késő.
És még valami: Nem ott van a kutya elásva, hogy Bömbivel mész, vagy Trabival. Hanem ott, hogy ember vagy, korlátozott képességekkel. Az evolúció sokkal lassabb, mint a technika fejlődése. Megjegyzem, ez is egy szakma, amikor ebben nagyon okosak akarnak lenni hozzá nem értő arcok, akkor jönnek elő ilyen hülyeségek, mint amik fentebbi hozzászólásokban olvashatók.

Virág et. 2007.10.15. 10:49:57

Huzamosabb ideig szerintem sem okos dolog, még jó autóval sem 200-zal menni. De néha, egy rövid, jól belátható szakaszon az én szótáramban bocsánatos bűn, ha az ember kicsit jobban odalép pár mp-re.
Én mindenhol - ha lehet - annyival megyek, amennyi a megengedett maximum + a mérési hibahatár (10%). Országúton 100-zal, autópályán 140-150-el, városon belül 60-al.

Az én tapasztalataim ellentmondanak a "minden 10 bunkóból 5 audis vagy bmw-s" sztereotípiának. Elém a legöbbször opelek meg peugeot-k szoktak bevágni. És az országúton is a 10 éves astrás nyomja 140-el, meg az új swiftes, mert ez élete első új autója és azt hiszi, azzal mindenre képes.

Ha valaki annyival megy, amennyi a max. az adott szakaszon, akkor én rá nem dudálok és villogok. Megelőzöm, ha tudom, de nem anyázok soha. Még autópályán sem villantok, ha valaki 130-cal megy a belső sávban. Szépen felzárküzok mögé, de nem jelzek neki. Az emberek értik és 10-ből 10-en ki is mennek a szélére. Minek idegeskedni?

Zébé 2007.10.15. 15:05:32

Rengeteg példa mutatja, hogy nagyon sokan képtelenek helyesen felmérni saját korlátjaikat, az alattuk lévő gép korlátjait, illetve nem hiszik el, hogy a fizika nagyobb úr náluk. Egy sor kérdésben alkalmatlan az emberek nagy többsége arra, hogy saját sorsát illetően döntsön. Ilyen az autóvezetés is, azért is vannak a szabályok, hogy aki nem ért hozzá, az is tudja, hogy hol a határ. Vagy legalább próbálja meg belátni. Személyre szabott szabályokat nem lehet hozni.

Kobak 2007.11.05. 12:27:55

Nekem mercim van. Tegnap jöttem vissza fővárosba az M3-ason, de 1-2 hetente megfordulok vagy az M7-esen, vagy az M3-ason, néha az 5-ösön. Lehetséges az, hogy az itt kommentelők az autópályát sosem használják? Csak azért kérdem, mert ha 140-150 körüli tempóban közlekedek, akkor a személyautók jelentős %-a meg szokott előzni... vagy csak álszentek vagytok? :)

Egyébként a tegnapi eset azért volt különleges, mert ugye hosszú hétvége, ünnep, miegyéb volt, és ilyenkor az is autóba ül, aki utoljára húsvétkor vezetett. Ilyenkor fordul elő ált. hogy megelőznek, majd besorolva elém nekiáll lassítani. Mi a f*sznak? Sosem zavart, ha vki gyorsabb nálam, menjen ahogy akar, de annak nem látom sok értelmét, hogy megelőz, majd arra kényszerít, hogy visszaelőzzem. Vagy az zavar sok alap Fabiást, 206-ost, focusost, hogy 22 éves kocsival is kényelmesen gyorsabb vagyok náluk? Pedig - mint fentebb írtam - száguldozni azért nem szoktam.

GOD! 2007.11.06. 13:37:44

Szerintem az autó lehet az oka. Nem képesek néhányan felfogni, h rengeteg huszonéves autó képes különösebb erőlködés nélkül is 180 felett menni. Ez már sérti az önérzetüket!

TH 2007.11.06. 14:16:41

GOD! 2007.11.06. 13:37:44
Az, aki az autó kora alapján ítéli meg annak teljesítményét, az elég ostoba lehet. De valszeg igazad van, csak azért ez elég abszurd, hogy vkit az zavarjon, hogy egy öregebb autó gyorsabb nála...

Rocko- 2007.11.06. 15:35:59

és elég sok ostoba ember van az utakon. én mondom, Suzukival nincs olyan sebesség, ami ne lenne lassú.

TH 2007.11.06. 18:29:21

Rocko- 2007.11.06. 15:35:59
Ja, hát a Suzuki nem autó, és a suzukisok nem emberek, nem tudtad? ;))))))))))))

Rocko- 2007.11.06. 19:31:46

értem a poént.
csak így ez adja a közlekedési morált, h a rögzített kresz mennyire rugalmas lesz az utakon. sztem civi suzukis rendőrök kellenének. látnának ám cifrákat.

TH 2007.11.07. 00:06:37

Rocko- 2007.11.06. 19:31:46
Nekem soha nem volt Suzukim, így erről nincs tapasztalatom. Én egyformán kezelem az összes autót, márkától és típustól függetlenül...

Rocko- 2007.11.07. 13:09:06

szerencsés vagy. és tiszteletem, h egyformán kezeled őket, több ilyen ember kéne. ;)
én viszont nem tudok egyenlőséget tenni közéjük, bár én nem az autót/motorost/stb. ítélem el, hanem azt aki bunkó/szemét/béna/stb. módjára vezeti a gépet. :)

TH 2007.11.07. 13:17:37

Rocko- 2007.11.07. 13:09:06
Ja, hát a sofőrök alapján én is szelektálok: a bunkókkal és tolakodókkal nem vagyok udvarias, a normálisakkal igen, a bénázó totyogókat meg szeretem nagy ívben elkerülni...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása