Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Szopjon az autós a minisztérium előtt is!

2007.10.09. 05:38 :: SilentSound

Hétfőn megint újat láttam, abszurdisztánban ilyet is lehet. Van ugye az Egészségügyi Minisztérium, aminek van egy parkolója, gondolom ezeket minden év eleje előtt kiosztják, ha jók az értesüléseim, akkor a dolgozók egy része választhat, hogy parkol vagy bérletet kér. A magyar autós hozzászokhatott már, hogy orrba-szájba szivatják és ott húzzák le, ahol lehet. Meg most már ott is, ahol elvileg nem. Ki lett ugye találva, hogy a parkoló nem a minisztériumé, hanem közterület. Oké. Ezzel nem is lenne semmi baj, ha tényleg így van, akkor szedjék szét a sorompókat, tegyenek ki P betűs táblát, parkolhasson oda bárki.

Az viszont már irdatlan nagy pofátlanság, hogy azért, mert megy a kerületi önkormányzat és a minisztérium közt az adok-kapok, kit szopatnak meg? Hát naná, hogy nem egymást, hanem azokat az autósokat, akik engedéllyel parkoltak oda ahová parkoltak és az égvilágon senki nem szólt nekik, hogy figyi gyerekek, mostantól tessék automatához bandukolni és dobálni befelé a százasokat. Nem, odamentek példát statuálni és szépen végigbüntették azokat, akik ott parkoltak. Óriási, gratulálok. Elhiszem én, hogy R. A. és H. Á. rühellik egymást, de akkor vonuljanak el egy gumiszobába és rendezzék le. De ezzel a mai okossággal csak felhúzták egy rakat ember agyát, aki az adott kerületbe járnak dolgozni, az adott minisztérimba.

Kb. olyan ez, mint amikor a puli megharapja a juhászt, ezért aztán kinyírják az összes birkát. Minden elismerésem!

56 komment

Címkék: autó hülye büntetés parkolás lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ihatethisindapassthingy 2007.10.09. 07:47:54

Korán keltél ma :)

Egyébként Rogán arról beszélt, hogy megnyitnak még egy kaput, hogy bárki parkolhasson ott, ne csak a minisztériumi alkalmazottak.

WAIT 2007.10.09. 08:09:49

Ezen eljárás teljesen jogellenes! Az adott ügyben, még nem született bírósági határozat. Mikuláscsomag esetén, ez elég indok arra, hogy adott önkormányzat/parkolótársaság ne hajthassa be jogosan az amúgy jogtalan büntetési tételt! :)

goes 2007.10.09. 09:23:19

Az teljesen inkorrekt, hogy a dolgozókat szopatják meg, de sajnos tudják ki a főnökük. A liberális barmoknak csak az liberális eszme, amit nekik szabad, mások jogai semmibevéve. Érdekes, hogy mindenki rendesen meg tudott egyezni a Rogánnal, csak a sárga hajú tehén nem.

Rocko- 2007.10.09. 09:53:15

ó hát én ezen én nagyon jól szórakoztam. még hangosan röhögtem is!

dex.ion 2007.10.09. 10:24:09

na mongyuk azér kicsit nem sajnálom szegény minisztériumi dolgozókat, fizessenek csak:)

dex.ion 2007.10.09. 10:25:17

mellesleg megjegyzem, nyilván kellett kapni éves parkolómatricát, cégeset, ez így szokás.

comes 2007.10.09. 10:32:24

goes: Ja értem. Ha neked baromköcsög a főnököd, akkor amiatt is téged kell megszopatni? Minimális empátiát, plíz.

., (törölt) 2007.10.09. 10:43:32

dex.ion 2007.10.09. 10:24:09
na mongyuk azér kicsit nem sajnálom szegény minisztériumi dolgozókat, fizessenek csak:)

Nagy benned az együttérzés.
Miben különbözik, mondjuk egy minisztériumi titkárnő, a csatornázási művek titkárnőjétől?
Ők zsákszámra kapják a pénzt?
Vag dögöljön meg, mert van munkája?

Timi 2007.10.09. 10:46:19

Én nem szeretem Rogánt, viszont jogilag szerintem neki van igaza. Csak azért, mert "már mindig is" ott volt a sorompó, vagy mert eddig nem szedték be, attól az még közterület. Csak eddig senki sem foglalkozott ezzel. Én egy vidéki nagyvárosban lakom, de itt a Polgármesteri Hivatal előtt is fizetni kell, ha valaki parkolni akar. Az is közterület. Az más, hogy lehet venni éves bérletet. Nem tudok újat mondani, szerintem Rogán reggel a mokkában mindent elmondott. És szerintem igaza van.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.10.09. 10:48:18

"az égvilágon senki nem szólt nekik, hogy figyi gyerekek, mostantól tessék automatához bandukolni és dobálni befelé a százasokat."

Jaj, a kedves minisztériumi kollégák nem olvasnak újságot, nem néznek tévét? Ha máshonnan nem, akkor onnan értesülhettek arról, hogy fizetős lesz a parkoló.

Timi 2007.10.09. 10:49:02

Az persze jogos, hogy ki kell tenni a P-t és nem árt pár automata sem a közelben... Szerintem Rogán azért csinálta az akcióját (ezt ő is mondta) mert az ilyen pereskedést állandóan (vajon miért) elhúzzák-nyúzzák évekig, vagy az egész egyszerűen eltűnik az éterben. Így legalább mindenki felfigyelt a problémára.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.10.09. 10:58:53

TuRuL & a többiek: Engem nem elsősorban a politikai része bosszant, arra már immunis vagyok, öljék egymást, ahogy akarják. De miért nem lehet mondjuk az első fizetős héten büntetés helyett egy cetlit odatenni, hogy változás volt, most még elnéztük, de hétfőtől fizess, mert ha nem, akkor bünti lesz? Az indexen tegnap reggel 7 után még azt olvastam, hogy egy nap türelmi időt ad Rogán az autósoknak, erre még aznap odacsődítik az egész médiát és végigbüntetik az autósokat. Ez az undorító.

Liberté_73 2007.10.09. 11:01:37

"Szerintem Rogán azért csinálta az akcióját (ezt ő is mondta) mert az ilyen pereskedést állandóan (vajon miért) elhúzzák-nyúzzák évekig, vagy az egész egyszerűen eltűnik az éterben. Így legalább mindenki felfigyelt a problémára"
Tehát, ha az én munkaügyi perem már 4 éve folyik munkabér meg nem fizetése tárgyában, akkor jobb lett volna az elején elhoznom a cégtől a vitás összegnek megfelelő értéket (kp a kasszából vagy gépek-eszközök), aztán pereskedjen aki akar? Vagy ez önbíráskodás? És azt csak a polelitnek szabad? Segítsetek ezt megérteni!

jog 2007.10.09. 11:09:01

silentsound: ha \"eddig elnéztük\" üzenetet tettek volna ki, akkor nehezen érvényesíthető a bíróságon a visszamenőleges, folyamatos károkozás.
Egyszerű: ha az önkormányzatnak lesz igaza (aminek az eddigi információk alapján komoly esélye van), akkor az EM fizethet az önkormányzatnak, valamint a különböző károk után a dolgozóinak is.

Taurusz 2007.10.09. 11:10:10

TuRuL_2k2 !

Te elhiszed amit a tvben látsz? Mert én már régen nem. Volt nem is olyan régen egy miniszteri bejelntés a "dobozdíjról", hogy "márpedig aki azt mondja, hogy az oxigénre is fizetni kell ilyet, az hazudik", és érdekes, másnapra nyilatkozott az államtitkára, hogy hát igen, igy van, fizetni kell érte.
Miniszter? Tv? És még egyszerre a kettő? Ajajaj...

renegade 2007.10.09. 11:18:10

Én elhiszem, hogy Rogán elhúzódó perre számít, azt is tudom, hogy az ilyesmi rohadtul bosszantó, de ez akkor is önbíráskodás így. Ha én mint egyszerű állampolgár így intézném el a rajtam megesett vélt igazságtalanságokat, akkor leültetnének jól.

De persze a politikusoknak mindent szabad.

És persze megint az ártatlanok szívnak. Ők nem számítanak.

Undorító.

Timi 2007.10.09. 11:27:54

Liberté! Igen, mindez nagyon érdekes. Sajnos így van, ahogy Orwel mondta: all animals are equal, but some ara more equal than other. (magyarul kb: minden állat egyanrangú, de van aki egyenrangúbb másoknál)

Brigi "B. A." főnöke 2007.10.09. 11:42:35

Újabb jogi nonszensz..
Van a magyar törvényekben olyan, hogy elbirtoklás, arról szól, hogy ha te lekerítesz egy területet, és ezt 15 évig a kutya sem tesz szóvá, akkor az utána a tiéd.
Ha ("mindig is ott" > 15 év) && (eredetitulajdonos_szovatette() == false) akkor { parkolótulajdonjog = eüm; polgarmesterkuss() } else { parkolotulajdonjog = polgarmester; eümkuss() }

A kérdés eldöntéséig a jelenlegi használót kell jogos tuljadonosnak vélelmezni, lévén, hogy ő tartotta karban, pénzt ölt bele, stb.

Jelen esetben teljesen mellékes, hogy szabályosan vagy szabálytalanul van ott a sorompó, az ellen az építése után kellett volna tiltakozni rövid határidőn belül.

Parapitty · http://parapitty.blog.hu 2007.10.09. 11:54:01

"azokat az autósokat, akik engedéllyel parkoltak oda ahová parkoltak és az égvilágon senki nem szólt nekik, hogy figyi gyerekek, mostantól tessék automatához bandukolni és dobálni befelé a százasokat"

Ebben a mondatban ellentmondás van. Ha valóban volt engedély, akkor nem kell pénzt bedobni. Ha kell pénzt bedodni, abból következik, hogy nincs engedély.
Úgy tűnik, csak azt hitték, hogy van engedély, de ez más kérdés.

2007.10.09. 11:55:14

Lehet a dolgozókat sajnáltatni, bár azért felmerül a kérdés, mitől jár nekik az ingyen parkolás a belvárosban. Sok év óta ingyen parkolnak ott, ahol más mindenki fizet. A vita sem újkeletű, aki ott dolgozik, volt ideje megismerni a helyzetet, nyomon követni az eseményeket. Hazudik aki azt mondja, hogy ő azt hitte szabályosan parkol ott. A terület nem a minisztériumé, így nem adhat engedélyeket sem. Azt is érdekes lenne tudni, hogy az amúgy saccra havi 25-50e Ft közötti értékű juttatás után fizettek -e a dolgozók adót.

gadget 2007.10.09. 11:55:56

dex.ion ! Te tényleg ilyen korlátolt vagy? Vagy csak nem gondoltál bele abba amit leirtál?

Abban a minisztériumban nem csak "politikaiak" (pártelkötelezettek) dolgoznak, hanem vannak ott egyszerű közszolgálati szakemberek is. Gyk.: Portás, takarító, irattáros, stb... nekik tök mind1 melyik párt van hatalmon, az ő munkáját akkor is el kell végezni. Oda kell mennie a munkahelyére, és lehet hogy van olyan aki esetleg autóval jár be dolgozni. Miért ezeket az egyszerű politikailag érintetlen embereket kell szívatni csak azért, mert két idóta nem tud megegyezni. Továbbá valóban erkölcstelen és törvénytelen előre bejelentés nélkül mikulás csomagot sztogatni kezdeni. Nem tudom neked hogy jönne be, ha egy olyan parkolsz le reggel, ahol nem kellet fizetni eddig, délutánra pedig fizetőssé minősítik és téged jól megbüntetnek.

urbanlegend 2007.10.09. 11:57:40

Brigi "B. A." főnöke! Közterületet nem lehet elbirtokolni.

NaP 2007.10.09. 11:58:22

Brigi "B. A." főnöke írta:
"A kérdés eldöntéséig a jelenlegi használót kell jogos tuljadonosnak vélelmezni, lévén, hogy ő tartotta karban, pénzt ölt bele, stb."

Ott a földhivatali bejegyzésen, hogy ki a tulajdonos. Az számít.

Campari 2007.10.09. 11:59:36

\"Újabb jogi nonszensz..
Van a magyar törvényekben olyan, hogy elbirtoklás, arról szól, hogy ha te lekerítesz egy területet, és ezt 15 évig a kutya sem tesz szóvá, akkor az utána a tiéd.\"

Önkormányzati vagy állami területet nem lehet elbirtokolni. Ezer év alatt sem...

Frank Black (törölt) 2007.10.09. 12:02:40

kisrogánnak remélem más ügyben is nagy lesz a pofája...
Nem láttam volna, hogy az Erzsébet tér előtt órákig parkoló, és óriási dugót okozó V.ker. Önkormányzat feliratú buszt büntették volna... pedig sokszor áll ott...
Vagy az Október 6. utcában mind a két oldalon 2. néha 3. sorban parkoló autókra soha nem tettek semmit, még akkor sem történt intézkedés, ha a 15-ös busz állt miattuk...
Vagy a Petőfi S. - Bécsi utca vonalán a forgalmi sávot elfoglaló parkoló autókat soha nem háborgatja senki..
A Kristóf téren is rendszeresen parkolnak, néha 5-6 autó is beáll...
A Vígszínházzal szemben lévő nem magyar étterem tulaja, vendégei se fizettek még soha a parkolásért, cserébe naponta állnak ott is a forgalmi sávban órákat..

Ja, hogy ezekből kifolyólag nem tud belerúgni a másik oldalba, meg még esetleg jól el is verik, ha egy tökös csávónak beszól... És miért most jutott eszébe, ha annyi éve illegális?
Kis görény, menjen vissza anyuci szoknyája alá...

2007.10.09. 12:04:46

Brigi "B. A." főnöke 2007.10.09. 11:42:35
"...Újabb jogi nonszensz..
Van a magyar törvényekben olyan, hogy elbirtoklás, arról szól, hogy ha te lekerítesz egy területet, és ezt 15 évig a kutya sem tesz szóvá, akkor az utána a tiéd..."

Az elbirtoklás nem automatikus, hanem pert kell indítani. Itt erről szó sincs. A minisztérium birtokvédelmet kérhetne a jegyzőnél, ha nem felejtette volna el megfellebezni a határozatot, amely így jogerőre emelkedett. Kérdés esetleg az lehet, hogy az önkormányzat mindenben szabályosan járt -e el, illetve a minisztérium esetlegesen a parkoló fejlesztésére, felújítására stb fordított költségek megtérítéséért perelhet, de magát a parkolót valszeg elfelejtheti.

Gyulus 2007.10.09. 12:05:20

> Miért ezeket az egyszerű politikailag érintetlen embereket kell szívatni csak azért, mert két idóta nem tud megegyezni.

Ha valemlyik minisztériumi dolgozó nem "érintetlen politikailag", akkor viszont szivatni kell?
Ennek kapcsán tartok attól, hogy ha az elegáns Mikola uraság pöffeszkedne ott, akkor dehogyis lenne Tóninak ilyen fontos a minisztériumot nyomorgatni.

2007.10.09. 12:10:20

Campari 2007.10.09. 11:59:36

El lehet, 15 év. Pl. közutat, vagy vasutat, közhasználatban lévő területet nem, de egyébként igen. A parkolót, így hogy le volt kerítve szerintem el lehettett volna. De a lényeg, hogy most már csak lehetett volna.

2007.10.09. 12:13:25

Frank Black 2007.10.09. 12:02:40

A Vígszinházzal szemben a török szerintem a VI ker, de lehet, hogy tévedek. Amúgy igazad van.

2007.10.09. 12:15:00

Gyulus 2007.10.09. 12:05:20

Nem az a lényeg, hogy neki miért fontos, hanem, hogy igaza van -e, vagy nincs. A kerületét jól képviseli -e, vagy nem.

kisagyszony 2007.10.09. 12:17:09

És ez a népzabáltató szöveg:

Ameddig a polgároknak vizitdíjat kell fizetni addig mi is szedünk parkolási díjat.

Hú nem tudom ki szopja be ezt a szöveget, de nem lennék rája büszke.

kádár jános 2007.10.09. 12:18:20

na, ez tök jó, de ezért kár volt rendszert változtatgatni, fiatalok! ha jól emlékszem, az én időmben intéztük így a dolgokat: a kerületi tanácselnök - aki egyben pártfunkci is, és nem ér rá megvárni a jogerősséget - leszól a vállalathoz, hogy mit szeretne, és erre a cég önként és dalolva végrehajtja azt, pedig független. gratulálok rogán antal, gratulálok fiatal demokraták, gratulálok magyarország!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.10.09. 12:20:10

zsir: V. kerület az, nem kötekedésképpen, csak a pontosság kedvéért. :)

Frank Black (törölt) 2007.10.09. 12:25:21

Nem emlékszem, hogy elhagzottak volna az alábbi fontosabb tények:
- mikor hozták létre a parkolót
- kinek a döntése alapján
- van-e ennek írásos nyoma
- V.ker önkormányzat hogyan reagált/dokumentálta/stb

És mondjuk az önkormányzatok, hivatalok, stb előtt/környékén milyen jogon parkolnak az ott dolgozók? Milyen jogon zavar el a biztonsági őr, vagy teszi ki a mobil megállni tilos táblát, vagy az egyéb maszek jelzéseket?

2007.10.09. 12:28:03

SilentSound · autozz.blog.hu 2007.10.09. 12:20:10

Kösz. Megint tanultam valamit.

kádár jános 2007.10.09. 12:18:20

Jogerős határozat van. A minisztériumban valaki "elfelejtette" megfellebezni.

ex-dr. vuk 2007.10.09. 12:28:29

Mondjuk szerintem ha nem volt kitablazva, hogy ott fizetni kell, akkor nem buntethetnek. Szoval az nem ugy megy, hogy ujsagbol kell megtudnom, hogy fizetos-e mar vagy sem...

2007.10.09. 12:35:24

Frank Black 2007.10.09. 12:25:21

Az önkormányzatnak lehetősége van, hogy belátása szerint szabályozza a parkolást. Kijelölhet magának ingyen parkolót a saját területén. Az persze már kultúra kérdése, hogy először ügyfélparkolókról gondoskodik -e a hivatalai előtt, vagy saját magának biztosít ingyen helyeket. Itt is felmerül egyébként a korábbi kérdésem, hogy adózni valaki adózik -e az ingyen parkoló után. Térítésmentesen kapott juttatás kivételektől eltekintve pl. ebédjegy, jövedelemnek számít.

Frank Black (törölt) 2007.10.09. 13:10:14

zsir,

Ez elméletben igaz, de ennek semmi köze ahhoz, ami írtam. Ebben a konkrét ügyben csak a tényekről nem tudunk semmit.
Ha ezek megvannak, vonják felelősségre azt/azokat, akik ténylegesen részt vettek benne. Ja, hogy ezzel nem a másik oldalba rúgunk, hanem a sajátunkba (gy.k. Surján pubi, és az akkori önkormi) ...

pgpetike 2007.10.09. 13:38:50

Előre leszögezem, hogy alapvetően jobboldali beállítottságú vagyok. Tehát nekem most hivatalból a Rogánt kellene védenem, de a bunkóság - úgy látszik - pártsemleges.

Szóval a KRESZ a korlátozott várakozási övezetre vonatkozóan kimondja, hogy közterületen való várakozásért kell fizetni. Így a bírság jogos, ha a parkoló bejárata előtt semmilyen tábla nem utal arra, hogy az magánterület vagy fenntartott parkoló. Ha viszont van kint ilyen tábla (feltételezem van), akkor az magánterület, így a korlátozott várakozási övezet szabálya erre nem vonatkozik. Nem az autós feladata azt eldönteni, hogy a kihelyezett tábla jogos-e vagy sem. Ha nem jogos, akkor azt először el kell távolítani, (a megváltozott helyzetre illik felhívni a figyelmet egy másik táblával), majd utána lehet birságolni. Addig pedig minden ott megbüntetett autós sétáljon be a Centrum Parkoló központjába, vigye be a kis mikuláscsomagját, fényképezze le a parkoló bejáratánál levő táblát, majd reklamálja meg a bírság jogosságát. A parkolási társulás köteles lesz elfogadni, és sűrű bocsánatkérés közepette elnézést kérni. Na nehogymár megint az autós szívjon azért, mert a politikusok vitatkoznak.

A Rogán elvi állásfoglalásával egyetértek: önkényesen ne jelölgessenek ki parkolókat mindenféle hivatalok saját célra. Már attól is kinyílik a bicska a zsebemben, amikor a belvárosban mindenféle székekkel fenntartanak üzletek maguknak parkolóhelyet. De ez nem az az eset, amikor a cél szentesíti az eszközt. Ez egy aljas húzás.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.10.09. 13:42:21

pgpetike: No ezzel a kommenttel tökéletesen egyetértek.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.10.09. 13:45:58

Csak annyit a dologhoz, hogy az ügyészség döntött úgy, hogy lehet szedni a parkolódíjat.

Taliga 2007.10.09. 14:49:27

pgpetike: Alapban egyetértek veled, azzal a kiegészítéssel: az érintett területen (és kerületben) a FŐVÁROSI KÖZTERÜLETI PARKOLÁSI TÁRSULÁS szedi be a parkolási díjakat, nem a CENTRUM (és nem is a BUDAPESTI ÖNKORMÁNYZATI PARKOLÁSI KFT.). Persze ettől még egyik kutya, másik eb. Az csak plusz érdekesség, hogy a fent említett cég központja az érintett területtől kb. 15 m-re van :))
Kis térkép itt: www.fkpt.hu/3uzemeltetes/bp_dijak.html

Amúgy meg szívjanak a fejesek, ne az emberek! Fizessen a Rogán, meg a Horváth is parkolásért és akkor jöhetnek büntizni. Gyanítom, hogy egyikük se tudja, mi az hogy fizetni...

ravazd 2007.10.10. 10:53:32

tényleg nem értem, hogy a minisztériumi dolgozók miért parkolhatnak ingyen a belvárosban, amikor mondjuk egy alkalmazott kozmetikus vagy bolti eladó fizethet és rohangálhat az automatákhoz 4 óránként. ha meg annyira fontos nekik, hogy ingyen legyen, mert nekik az jár, akkor legalább a minisztérium fizessen érte. mert nincs ingyenebéd sehol sem.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.10.10. 11:03:16

Az a 4 óránként az nem 2 óránként? Vagy azóta változott? Egyébként valszeg az lesz, hogy a nagyfejesek ezután is a belső parkolóban, vagy épületen belül parkolnak majd (van ám ott is egy kis belső udvar is, meg autólift a pincéhez, meg ilyenek. A többiek meg max. ezután kapnak BKV bérletet, és ennyi. Az általad említett kozmetikus meg valószínűleg azt se kap.

ravazd 2007.10.10. 11:13:18

azt hiszem felemelték már 4 órára.
de egyébként említhettem volna azokat is, akik albérletben laknak a belvárosban (mint én, 3 évig) azok sem kapnak semmi kedvezményt az otthonuk előtt való parkoláshoz... ráadásul akkor is lehet nyolcra rohanni és eldugni a kocsit valahova, ha az ember az éjszaka közepén ér haza, és már nincs kedve haza bkv-zni.. vagy fizet, hogy megállhasson a lakás előtt. ez van.
nem fair, hogy a fejeseknek ingyen van minden. gondolom a kocsit is flottakedvezdménnyel vette, legalább a parkolásért fizessen.

dwdHU 2007.10.11. 20:01:09

ugye ki tudtad fizetni az 1350 forintot?

Pakesz 2007.10.12. 17:19:29

Voltak itt a maszatolasok arra vonatkozoan hogy sokmindenki mas fizet...

Na persze pl. az ottlako kemeny 2000 HUF -ot. Na lam... Miert nem ahhoz hasonlitjuk akkor hogy kellene fizetnie? Hiszen fel lehetne fogni a hivatalt ugy is mintha lakasok lennenek benne...

ravazd 2007.10.15. 11:37:24

az albérletre nem adnak matricát. csak annak adnak lakosságit, aki oda is van bejelentve. olyan tulajt meg még nem láttam, aki hagyná, hogy a lakója be is jelentkezzen. ezért ha albérletes belvárosi vagy, akkor -pl ott ahol én voltam- óránként majdnem 300 Ft-t kell csengetni. de mi pl. át tudtunk vészelni így három évet; annyit tudok javasolni a minisztériumi dolgozóknak, hogy ne fogadjanak el papírpénz visszajárót a boltokban, gyűjtsék az aprót, és lehet kényelmesen kocsival járni továbbra is dolgozni.

gaben 2007.10.28. 13:55:21

Inkább azt feszegetném, hogy a bedobált zsé mennyi százaléka csapódik le a civil szvérában. Kiakadtam ezen már párszor.

kényszerjogász 2008.01.14. 09:30:43

Campari 2007.10.09. 11:59:36

"Önkormányzati vagy állami területet nem lehet elbirtokolni. Ezer év alatt sem... "

tudtommal az állami tulajdon ilyen jellegű privilégiuma asszem az alkotmánybíróság nyomán már nem játszik szerintem.

KB 2008.01.14. 10:15:01

Kicsit megkésve... :)

Frank Black:
>És miért most jutott eszébe, ha annyi éve illegális?
Talán azért, mert csak nem olyan régóta ő a polgármester?!?! Előtte hiába jutott volna az eszébe...
(Demszky asszem már 17 éve polgármester, aztán csak a hülyeség jut az eszébe!)

Ha vhol nem lehet megállni, akkor csak azért, mert nem szólnak érte, még nem lesz jogos a dolog! Most szóltak érte...

PozAko · http://pozako.freeblog.hu 2008.01.14. 10:20:56

Egyáltalán miért kapnak parkolóbérletet? Az EÜM ennél beljebb nem is lehet a Belvárosban, és ott igen jó a tömegközlekedés. Több parkolóhely, kisebb környezetszennyezés, nagyobb bevétel a BKV-nak.
Arról nem is szólva, hogy példamutató lenne az indokolatlan gépjárműhasználat ellen és a közösségi közlekedés mellett.

Dzsihad Joe 2008.01.14. 11:01:47

Nem sokan tudják, de az EÜ minisztérium pincéje kiterjed a parkoló ALÁ is! A pince akkora, mint a telek! Ez azt jelenti, hogy a parkolórész a pince FELETT van! Az én szerény véleményem szerint az hibázott, aki más helyrajzi számot írt be a parkolóra az önkormányzatnál, illetve az EÜ minisztérium illetékes ügyintézője, aki ezt nem fellebbezte meg! Mi van akkor, ha mondjuk a minisztérium úgy dönt, hogy felhúz egy plusz emeletet a pincéjére?

Oriza 2008.01.14. 14:09:29

Vmelyik nap a nagyon-fekete-audi Ágikával kihajtott a parkolóból, balra! haladt kb. 15 métert szemben az egyirányú utcában, majd ismét balra fordult az Arany Jánosba. cöcöcö

dei · http://erdei.aplus.pl 2008.01.15. 20:38:26

Klassz.
Gratulálok mindenkinek, aki egy ilyen ügy kapcsán is anyázni tudja politikai ellenségét!
Mert ugye, az itt olvasottak kapcsán nyugodtan megegyezhetünk abban, hogy nincs szó ellenfelekről. Kizárólag eltaposni, felnégyelni és / vagy karóbahúzni!
Az ma a menő.

Radical Massza 2008.01.16. 10:26:05

Dei, sajnos nem az a menő, csak a netes hangoskodás. Ha az volna a menő, rend lenne egyből, az életét minden megélhetési politikus félti, pártállástól függetlenül.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása