Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Rendőrautó tilosban

2008.01.17. 17:52 :: SilentSound

Ha már reggel rendőrös sztori volt és mostanában nagyon el vagytok kényeztetve posztokkal, akkor kaptok még egy rendőrös történet, ezúttal mm-től, ami szövegben igen tömör, a képek viszont annál többet mondanak... És ezek a rendőrök, úgy tűnik, hogy nem fáztak és ki mertek szállni. Az autójuk meg közben elromlott...
Nem mintha egyedi eset lenne, amit tegnap este Budán az Alagút közelében fotóztam, sőt... Mégis mindig bosszant, úgyhogy megküldöm Nektek a képet. (A kép amúgy hangulatos, esti fények, alagút, stb...)



Igazából arra lennék kíváncsi, hogy a KAF-144 frsz. szgk. hány szabálysértést követett el egyszerre ezzal az egyszerű parkolással? (Csak a rend kedvéért: nem használta a megkülönböztető jelzést.)

A legtöbb helyes választ adót befizetem egy kétórás belvárosi parkolásra.
 
Tegyünk rendet! Még sok ilyet ide!

103 komment

Címkék: közlekedés autó rendőr parkolás kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EBEUSS (törölt) 2008.01.17. 18:19:53

Lehetne tesztelni a rendőrséget, hogy a saját gépkocsijuk miatt is indítanak e eljárást a kép alapján!? :D

Demszkyt is csak azért büntették meg, mert valószínűleg ő kérte, ha már így járt, akkor onnantól menjen rendes mederben a dolog...

Johnny336 2008.01.17. 18:33:22

Azért állnak ott, hogy a Mészároson, szabálytalanul a buszsávban közlekedőket kiszedegessék szépen sorban, és mondják, hogy ötesszeh lesz komám. Vagy fel is jelenthetjük szabálysértésért...

Radical Massza 2008.01.17. 18:44:17

Ehehe..és azért áll még másfél autó szintén a tilosban előtte? Viccesek a fiuk.

Johnny336 2008.01.17. 18:50:15

Az a két autó parkol (szabálytalanul). A sofőrök távol vannak. De egyszer visszajönnek. A szolgálat reggel 7-kor jár le. Bőven van idejük reggel 7-ig ott dekkolni, hátha visszatérnek a sofőrök :)

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.01.17. 20:34:28

Ez is hír?

Nekem van olyan fotóm (telefonos) ahogy a rendőrautó a DunaPlaza parkolóház és áruház közötti kis utcában, a megállni tilos tábla után, a zebrán (!!!) parkol, és még csak nem is villogóval, hanem simán, órákig.
(igény esetén szívesen elküldöm a képet)


Mellesleg ott sokan parkolnak mások is, a környező utcákban is, ahol szintén tele van megállni tilos táblákkal. Persze ott is, ahol teljesen felesleges a tábla. Csak nem a parkolóház érdeke miatt lett teletáblázva a környék? Ezt miért nem kérdezi meg soha senki?

ManoDesign 2008.01.17. 20:36:26

Minden nap áll ott egy rendőrautó. Nem csak a buszsávra figyelnek, hanem, hogy a kereszteződésbe ne álljon be a sok paraszt. Fel is van festve a sárga csíkozás, de nem sokan törődnek vele. A megállni tilos, meg azért van ott, hogy az ott bekanyarodő 16-os busznak ne kelljen az Attila út középső sávjából kanyarodni, hanem elférjen "rendesen".

Luka 2008.01.17. 20:39:28

én igénylem, küldd szépen el erre a blogra a fotódat kedves andris/bandis, hátha egyszer a rendőrség is komolyan gondolja majd, hogy szolgálunk és védünk.

Heli 2008.01.17. 20:46:29

Ez jó! :-)

Képem ugyan nincs róla, de a múltkor azért ütköztem az előttem menő autónak, mert azt figyeltem, hogy a szemből jövő rendőr vezetés közben mobilozott. Aztán megálltak, és amikor kérdeztem, hogy miért kell mobilozni miközben vezet, szemrebbenés nélkül letagadták... mondjuk akkor honnan tudnám, hogy milyen mobilja van, ugyebár?!? Jó, persze ez engem nem ment fel, de azért akkor is menjenek má'... pofátlanság, nekik mindent lehet...

Béla 2008.01.17. 20:46:59

Sziasztok!

Érden tapasztaltam hasonlót a saját bőrömön. A Béke tér egyik oldalán megállni tilos, mégis végig parkolnak az autók, mert az önkormányzat képtelen parkolóhelyeket létesíteni. Beálltam én is a sorba. Egyszercsak jött a közterület felügyelő a kis Suzuki Jimny-jével, leparkolt - szinén a tilosba - és elkezdte felzacskózni büntetéssel az autókat. Egy sorstársunk leállt vele keményen vitatkozni, de a "törvény embere" adu ász "mindent visz"...
Mellesleg az ő autójukon még csak ott sincs a megkülönböztető jelzés, mint említett rendőrautón, tehát nem lenne mit használnia.

Mindenképp etikátlan, és sért minden erkölcsi érzéket, hogy ugyanabban a tilosban megállva, mint egy átlag autós bünteti a többieket. Őt ki bünteti?

Nyitott szem (törölt) 2008.01.17. 20:48:24

ManoDesign!!!

Nagyjából ezt mondtad: Két rendőr azért lopott kolbászt a közértben, hogy ne más lopja el... Különben minden nap lopnak, mert sok paraszt szintén lop....

Hiába, ilyenek az igazi MAGYAR HŐS RENDŐRÖK! Akár még szabálysértés árán is megpróbálják megakadályozni a... tényleg mit is? Nézd már meg a forgalmat az utcán, lécci, lécci!!

Oregon (TM) 2008.01.17. 20:51:17

Teljesen korrektul parkol, hisz ezt latta a fonoketol.

kurvaorszag 2008

gyuribacsi 2008.01.17. 20:52:05

Ehhh...
2006-os tv-ostrom után egy héttel elvittek, és bevarrtak 72 órára. Hogy miért? Semmiért, Kossuth térről sétáltunk hazafelé békésen (ha akarod elhiszed, ha nem, az se baj, már túl vagyok rajta). Akkoriban sokakat bevittek csak úgy... de nem is erről akarok beszélni.

4 különböző helyre szállítottak ez alatt az idő alatt. Minden esetben versenyeztek egymással a rendőrök, forgalomtól, napszaktól függetlenül. Nem használtak megkülönböztető jelzést, de átmentek a piroson, záróvonalon, befékeztek mások elé, volt leszorítósdi, bevágok eléd nagyhirtelen, és végig szlalom a megszeppent vezetők/autók között. Volt akkor elég bajom (szorosra húzott bilincs, befelé bámuló tekintetek), de menetenként alsó hangon is 8-10 vétséget elkövettek.

És??
Megtehetik. Hát meg is teszik.

NGabor 2008.01.17. 20:53:26

A Podmaniczki-Bajcsy közötti szakasz híresen szűk. Én ott találkoztam egy redőrségi kisbusszal a forgalmi sáv közepén parkolni. A csuklós 72/73-as meg nem fért el. A rendőrök meg a 3 testvér gyroszosból ballagtak elviteles dobozokkal. Biztosan ott is intézkedtek...

trebics 2008.01.17. 20:59:44

És ha ott volt dolguk, álljanak meg az alagút túlsó végén? Végülis ráér a nyanya, máskor is elverte már apjuk, 20 perc ide vagy oda ...

Mondjuk a kéket felkapcsolhatták volna, akkor most nem szólna senki egy szót sem.

Bár nem tudom, meddíg bírja az akku, mert ha az is olyan minőség mint az egész autó...

manor 2008.01.17. 21:00:12

Azért azt nem lenne rossz tudni, hogy hány órakkor készült a kép, ugyanis ott virít egy kiegészítő tábla: 7-18h

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.01.17. 21:04:59

manor: Ja, csak az nem a megállni tilosra vonatkozik. A 10 méter meg mindig 10 méter. :)

NemAnonim 2008.01.17. 21:06:21

az autók kiszedéséhez nem kell leállított rendőrautó. legközelebb a forgalomirányító rendőr mellé is letámasztunk egyet a kereeszteződés közepére??? autó leparkol, közeg megáll a táblánál és intézkedik. üldözni ugyanis úgysem fognak...
de mondok jobbat: szemben, a lánchíd pesti felhajtójánál, a buszsávból szedegetik ki az autókat. ezt én - minden cinizmustól mentesen - tényleg értékelem. azt már kevésbé, hogy ott áll a rendőrautó a sávban, a busz meg mögüle próbál kisorolni... én meg ezt láttam...

Farky 2008.01.17. 21:08:27

Ha jól látom, akkor a 7-18ig lévő tábla a 3,5tonnás behajtásra vonatkozik. Legalábbis emlékeim szerint a kiegészítő táblák a tábla alá kerülnek, nem fölé.

béla 2008.01.17. 21:12:09

biztos 18h 1 perckor készült a kép. És nem is áltak a járdára. A járda nőtt alájuk. Biztos a járda a hibás. Én nagyon megbüntetném a járdát.

gaben 2008.01.17. 21:12:42

Nem is olyan vészes. Ha totál feláll a járdára két felnőtt még simán el is férne mellette. Ok. írtátok, hogy valszeg mit csinálhattak, de ha valakit éppen felettük az emeleten gyilkolásztak és oda siettek?

Nem kell mindjárt a legrosszabbat feltételezni.
Gondolom, ha mentő lenne, nem lenne ennyire genya a szemünkben?

Ami még jó a fotón, hogy a zölséges előtt kipakolt rekeszek is simán elfoglalják a járda harmadát, mondhatom guszta. A kóborkutyák lazán oldalbahugggyozzák őket, a szerencsétlenek meg még vesznek is belőle. Fasza.

manor 2008.01.17. 21:16:50

A 3,5t éjjel nem számít?:) Mi értelme súlykorlátozó táblához ilyen kiegészítés?
Valóban a tábla alatt kellene lennie, ez igaz.

wecker 2008.01.17. 21:31:40

Sekit sem büntethetnek meg. Törvénybe ütköző módon szerzett bármilyen bizonyíték automatikusan semmis a bíróság előtt. Pl. ha tilosban állva trafipaxoznak le, akkor nem használhatják fel a képet bizonyítékként.

Kilgore Trout 2008.01.17. 21:46:41

Annyit hozzátennék, hogy ha ül valaki az autóban (pl. a sofőr) akkor semmilyen szabálytalanságot nem követett el, ugyanis allor csak VÁRAKOZIK. Azt pedig a megállni tilos táblánál úgy tudom szabad. Ha nem ül benne senki akkor szabálytalan a dolog. De sajnos ezt a szabályt sokan keverik. A szigorúbb szabály a várakozni tilos tábla, mert akkor abban az esetben sem állhat meg, ha a sofőr benn marad. Lásd még parkolás. Nem bűntethet meg a parkolóőr, ha benne ülsz az autóban, akár órákig. Ugyanis akkor nem parkolsz, hanem várakozol, és azt díjmentesen teheted.

ember 2008.01.17. 21:53:14

Kilgore Trout,mekkora zöldségeket beszélsz...

retter 2008.01.17. 21:54:39


A TUDATLANOKNAK ÉS ROSSZINDULATOSOKNAK!

A tisztázás kedvéért. Szerintem az lett volna a helyes itt, ha mondjuk intézkedés van, hogy 3 km-re arébb állnak meg ahol szabályosan megtudnak és onnan gyalogolnak vissza 30 perc alatt. Lehet addig elvágják a bejelentő torkát. Hmmm. De ez sem jó, mert akkor meg az a baj, hogy bezzeg a rendőrök 30 perc alatt értek ide. Had gondolkozzam. Megvaaaaan a megoldás. A felszín felett kell volna lebegniük 4 m-rel. Na? Az tábla sem tiltja. És mi van ha a kék villogót használnák? Bezárják az autót, megy a kék villogó, lemerül az aksi (nagy a lámpa fogyasztása, persze ez is az ő hibájuk). Akkor legalább lehet rajtuk röhögni, hogy tologatják a kocsit. Inkább járó motorral kell volna otthagyni, úgy menjen a kék villogó. De akkor bárki elviheti a kocsit egy körre. Nem baj! Hiszen közpénzből üzemelnek. A tudatlanoknak és akiknek az a szórakozásuk, hogy kivülállóként egy olyan szervezetet (benne az embereket) úgy fikáznak, hogy fogalmuk sincs a működéséről és a munkakörülményről üzenem. Szerintem azért van ilyen kevés rendőr pesten, mert olyan baromi jó a fizetés (átlagbér alatti), olyan jól érzik magukat, és arra vágynak, hogy az ilyen problémáskodó okoskának mint akiknek az a legnagyobb öröme, hogy egy szabálytalanul parkoló (de a többségnek fogalma sincs milyen ok miatt) rendőrautót lefényképezzen és közzétegyen az interneten, hogy utánna ezen több hasonló véleményű társával csáncsoghasson és megpróbáljon igazságot tenni.

Továbbá ismételten tudatlan, rosszakaratú (általában csak azok fikáznak) kivülállóknak üzenem. El kell menni rendőrnek ( 2 évet tanulni, majd 95.000 Ft-ért nap mint nap állandó konfliktusnak, stressznek és többször veszélyes helyzetnek kitenni magatokat), mert ha csak a híreket néznétek és lenne eszetek, akkor lehet nem csak azt szűrnétek ki a hírekből, hogy a rendőr megint bunkó és ő a hibás, valamint hogy egész napos kocsikázásból áll a rendőri munka, hanem az is leeshetne, hogy folyamatos stresszből és veszélyes szituációk is vannak (verekedés, szurkálás, stb.) Vagy csak emlitsem a zsanett ügyet?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.01.17. 21:55:52

Kilgore Trout, remélem nincs jogsid. Ha van, akkor kérlek, hogy fogj egy jó erős ollót és vágd apró darabokra. :)

Johnny336 2008.01.17. 21:56:47

A várakozás egyenlő parkolás.
Megállásnak az minősül, ha leállítod az autót, és vagy ott állsz mellette, vagy maximum öt perc múlva elhajtasz.
Várakozás, amikor megállsz, leállítod a motort, behúzod a kéziféket, lezárod a járművet, majd szépen beballagsz a kávézóba, és bedobsz 38 krémest, 12 kávéval.

0xFFFF 2008.01.17. 21:59:10

Ne emberkedj ember, mert sajnos neki van igaza :) Ha benne ülsz a verdában, mondjuk a demszky munkahelye előtt a parkolóóra mellett, nem büntethet. Akkor te nem parkolsz, hanem várakozol. Olvastad te a KRESZ könyvet ? ...és a hófehérke és a hét törpe-t ?

LMS 2008.01.17. 21:59:31

"Nem kell mindjárt a legrosszabbat feltételezni.
Gondolom, ha mentő lenne, nem lenne ennyire genya a szemünkben?"

Csak a mentős nem bírságol meg, ha másnap reggel te parkolsz ott, ahol előző nap ő állt a tilosban.

LMS 2008.01.17. 22:03:29

Úgy tudom, 5 percen túl a megállás várakozásnak minősül. Akár benne ülsz a kocsiban, akár nem.

lápi lidérc 2008.01.17. 22:04:10

Nem tudom, észrevette-e valaki, hogy ott van a 7-18 kiegészítő tábla is, a lámpák pedig égnek, azaz valószínűleg sötétben készült a kép. Megeshet, hogy a megadott időn kívül.

ManoDesign 2008.01.17. 20:36:26
"A megállni tilos, meg azért van ott, hogy az ott bekanyarodő 16-os busznak ne kelljen az Attila út középső sávjából kanyarodni, hanem elférjen "rendesen"."
Dehogy. A megállni tilos azért van, hogy a boltokba rakodók meg tudjanak állni, ne foglalják el a sügérek a helyet. A busz kanyarodásához az kellene, hogy a sok hülye megálljon a stopvonalnál piros lámpánál, ne csorogjon be a kereszteződésig.

Johnny336 2008.01.17. 22:04:37

retter 2008.01.17. 21:54:39

Én is tanultam. Sőt, még mindig tanulok. Elég régóta teszem ezt. És pénzbe kerül. Nem kevésbe. Nem 95E-t keresek. Mi a különbség?
Ha valaki azért megy rendőrnek, mert hivatástudat, és jót akar tenni, akkor nem panaszkodik a pénzre. Főleg nem szabálytalankodik. Elvégre, morálisan nézve, hogyan várjam el másoktól a szabályok betartását, ha én magam sem teszem meg?!
A hivatástudat esetén van egy morális érték is. Ő a rendőr, aki példát mutat a szabálykövetéssel, és így jogosan mondja azt, hogy "hé, ne hajts 60-al 50-es táblánál".
Ezek nem. Ezek nem rendőrök. Csak választottak egy szakmát, mivel erőforrás hiánnyal küszködik a Cég (legalábbis ez látszik), és könnyebben felveszik mindenféle képzettség nélkül.
A rendőrök hány százaléka beszél idegennyelveket "near native fluency"?

0xFFFF 2008.01.17. 22:05:22

LMS ! Igen, de aki otthon van ebben, az járatja a motort és néha megmoccan. Kész.

Egyébként hülye dolog azt írni, hogy fent valakit gyilkolnak és oda rohantak. Több okból:

1.) Ezek sosem rohannak
2.) Gyilkoláshoz pláne nem
3.) Akkor égve kellett volna hagyniuk a villogót

3.) a mentőre is igaz.

LMS 2008.01.17. 22:05:28

A 7-18-as kieg. tábla a fent levő sülykorlátozásra vonatkozik!!

0xFFFF 2008.01.17. 22:06:57

"lápi lidérc 2008.01.17. 22:04:10
Nem tudom, észrevette-e valaki, hogy ott van a 7-18 kiegészítő tábla is, a lámpák pedig égnek, azaz valószínűleg sötétben készült a kép. Megeshet, hogy a megadott időn kívül."

Igen lápi többen észrevették a kiegészítőt. Az a baj, hogy a kiegészítő tábla mindig a felette lévő táblára vonatkozik.

yeahhh 2008.01.17. 22:07:39

Kilgore Trout: annyit hozzátennék, hogy kicsit (?) kevered a KRESZ-táblákat, meg a fogalmakat.Ez a tábla a MEGÁLLÁST tiltja (itt a tőle számított 10 m-en belül), és ez a tábla a szigorúbb, mert a megállást és a várakozást is tiltja. Ha a vezető a járműnél marad, legfeljebb 5 percig tartózkodhat egy helyben.
Egyébként lehet, hogy benne ül a sofőr, mert amennyire a fotóról megállapítható, olyan, mintha világítanának a féklámpák. A beküldő szemmel láthatóan a járdáról lőtte a képeket, tehát ha tett volna előre 3-4 lépést,és benéz az autóba, azt is leírhatta volna, hogy ült-e valaki a vezetőülésen - akkor hitelesebb, egyértelműbb lenne az egész.

lápi lidérc 2008.01.17. 22:09:30

Kilgore Trout 2008.01.17. 21:46:41
Rosszul tudod, ahol megállni tilos, ott várakozni pláne az, mivel meg sem állhattál volna, akkor meg hogy tudnál várakozni, ha nem állsz.

0xFFFF 2008.01.17. 22:10:12

Yeahhh !

A mindenit ! Te jó megfigyelő vagy ! Most megnéztem, tényleg égnek a féklámpák és az anyósülésen még egy emberi sziluett is kivehető !

Johnny336 2008.01.17. 22:12:52

A rendőrautóban meg éppen most kapcsolták le a kékfényt, mivel pont indulni készültek a tetthelyről? :)

., (törölt) 2008.01.17. 22:15:31

Retternél a pont. Fikázni lehet, de senki nem tudja miért álltak ott.
Ez kb olyan, mint a tavalyi-tavalyelőtti veréseknél, mindenki csak tejért volt az utcán, meg épp a könyvtárból jött haza. Éjjel egykor. Látni, hogy ent ülnek, várják az előttük pállókat , mikor mennek vissza, figyelnek valamit. Na és?

yeahhh 2008.01.17. 22:16:39

Mea klumpa...:-( Miután elküldtem, esett le, hogy f@szságot írtam - természetesen a tábla után legfeljebb forgalmi (ez nem az), vagy műszaki (höhöhö...) okokból lehet(ne) megállni...Elnézést - minek ír ilyen későn, aki nem bírja...?:-(((

lápi lidérc 2008.01.17. 22:19:44

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.01.17. 21:04:59
"manor: Ja, csak az nem a megállni tilosra vonatkozik. A 10 méter meg mindig 10 méter. :)"

0xFFFF 2008.01.17. 22:06:57

Két okoska, a súlykorlátozó táblához nem szoktak kiegészítő táblát rakni. Pláne nem Buda belvárosában, ahová 3,5 t-nál nehezebb autókkal sosem lehet behajtani. Sem éjjel, sem nappal. Kivétel, ha valami kiemelt építkezés van, akkor viszont épphogy nappal lehet.

Emlékeim szerint van - vagy legalábbis volt - ott egy rakodást jelző kiegészítő tábla is.

lápi lidérc 2008.01.17. 22:23:31

Johnny336 2008.01.17. 22:04:37
"A rendőrök hány százaléka beszél idegennyelveket "near native fluency"?"

Miért, a nyelvre épülő szakmákat (nyelvtanár, fordító, tolmács, idegenvezető, id. ny. levelező stb.) kivéve az emberek hány százaléka beszél nyelveket ilyen szinten?
Te például igen?

(Csak mert a tudományegyetemi nyelvszakok végzősei közül is kevés kapja meg ezt a - near native level - minősítést.)

0xFFFF 2008.01.17. 22:28:45

lápi lidérc !

Akkor az a tábla, a 3,5 tonnás csak tévedésből maradt ott, mint a 4-es főúton a 40-esek ? aha. A kieg táblákat mindig alulra tesszük.

Insert_Click · http://legjobbpalinka.hu 2008.01.17. 22:32:04

A második képen látszik, hogy az anyósülésen is ülnek. Aki ismeri a környéket, az tudja, hogy milyen sz.r itt a busznak bekanyarodni az alagút felé. Egyébként rendszeresen állnak itt rendőrök autóval, reggelente és éjszaka szinte minden nap. Ha kivonultak, és emiatt állnak itt, bár nem vagyok rendőr de véleményem szerint minimum a villogónak mennie kellene, főként mivel sarkon és sávot félig elfoglalva áll. De ezen már nem kell meglepődni, ha képesek ott kerékbilincset rakni a kocsira, ahol a többi autó nem fér el tőle... ezt természetesen nem a rendőrökre mondom, hanem a magyar, logikus gondolkodásmódra.

Johnny336 2008.01.17. 22:32:17

Látom, nem érted mit akartam ezzel mondani...
Amikor valaki azzal jön, hogy "miért, 95E forintért mit várhatnak el?", akkor jön az, hogy baszkikám, nem kötelező, tanulj. És akkor keresel többet... Aki pedig leszarja a pénzt, mert ő elhatározta, hogy rendőr lesz, azok menjenek rendőrnek valóban. És ők tisztelni való rendőrök lesznek.
Amig csak azért mész, mert kilóra mérik őket, abból semmi jó nem fog kisülni. Akkor keress mást...

Egyébként jó sokat ismerek, aki near native fluency. Az ember magáról nem nyilatkozik. Az elmúlt jó pár évemet angol nyelvtudásom csiszolásával, használatával töltöttem el...
Igazad van, near native fluency bőven nem vagyok, de mégis megfizettek/nek, azért mert tudok angolul. Ez szerintem azért jelent valamit.
Na nem fényezem magam.

megénis 2008.01.17. 22:41:29

A szabály az szabály. A rendőrnek is. Sőt. Ha meg kevesli a fizetését, keressen más lehetőséget. Vagy fogja be, és végezze a dolgát. Csak ne úgy, mint Kiss vizelő Ernő.

X 2008.01.17. 22:49:06

megállás: (0-5 perc) ÉS (a vezető a jármű közelében marad VAGY folyamatos a le és fellszállás/rakodás)

várakozás: ha a kocsi áll ott, de a fenti feltétel nem teljesül. (mondjuk úgy, hogy 5 percnél hosszabb ideig áll ott ÉS/VAGY a vezető nincs a járműnél)

táblák:
egy vonallal áthúzott: megállni szabad, várakozni nem.
két vonallal áthúzott: megállni sem szabad, még annyira sem, hogy kiszálljon valaki...

amondó (törölt) 2008.01.17. 22:49:49

Ha a kék villogót bekapcsolják, akkor a paraszt buszsávban pofátlankodók, akikre a rendőrök itt vadásznak már messziről látnák, és nem lennének megbüntetve, és a büntetés elvesztené a szúrópróbajellegét.

Johnny336 2008.01.17. 22:51:56

A büntetés...nem lenne pénz. Viszont nem is közlekedne senki a buszsávban. Itt az a lényeg, hogy az emberek menjenek a buszsávban, azzal a tudattal, hogy sunyiban szabálytalankodnak. Aztán jól megszívják.
Ha kinn lenne a villogó, akkor látnák, hogy ott vannak, és nem tudnának büntetgetni. Azonban a busz is tudna közlekedni, mert nem lenne bedugulva a neki fenntartott sáv... :)

megénis 2008.01.17. 22:53:11

persze a kommentek többsége arról árulkodik, hogy a zembereknek fogalma sincs a kreszről. Ilyen balf. hozzászólásokat ritkán olvasni...

X 2008.01.17. 22:54:47

És igen, megendegett legnagyobb ösztömeget meghaladó járművel a tábla mögötti útszakaszra behajtani (vagy bent tartózkodni) tilos a 7-18-h között.

és

megállni tilos a táblát követő 10m-es távon belül mindig.

Érdekes példa az M7-esen használt a 100-as korlátozás.
Értelmes ember gondolná, hogy az esős idő esetén érvényes. Mert van egy csúszós út tábla esős idő kiegészítéssel és van egy 100-as korlátozás is. Nade a 100-as alatt nincs kiegészítő tábla, szóval az mindig érvényes. Szóval: vigyázz, ha vizes, csúszik ÉS menj mindig max 100-al :D
Beteges ez kicsit, de pont ezért lesz egyértelmű minden jelzés, mert minden tábla alatt külön kell megjelölni ha valami kikötés vonatkozik rá. Így nem félreérthető...

megénis 2008.01.17. 22:56:49

X, szeretném azt hinni, h. Te is rendőr vagy.

retter 2008.01.17. 23:10:31

A villogó használata az nem úgy működik, hogy csak gondolok egyet és azért bekapcsolom, hogy messziről lássák a rendőrautót és szabályosan közlekedjenek. Megvannak a feltételei a használatának...

A rendőrök meg ezért a munkakörülményekért keveslik a 95.000 ft-ot. Azért, hogy a bunkó parasztot megbüntetik jogszerüen és a tirpák meg NÉV nélkül bejelenti az INGYENES zöldszámon, hogy a rendőr korrupt, csak bosszúbólk. Mert a nagyszerű állam ezt a lehetőséget biztosította. Nem azzal fognak foglalkozni, hogy az ember még a nevét sem adta a bejelentéshez és hogy ki volt az, hanem meghurcolják a rendőrt ok nélkül. Tipikus esete a zsanett ügy. Hány média kért bocsánatot a rendőröktől, hogy már az elején megtörténtként kezelték a bűncselekményt? Hány embertől kértek bocsánatot akiknek derékba törték a karrierjüket? Ezek a dolgoknak nem szabadna benne lenniük a rendőri hivatásba. Az ilyen dolgok azokat is elérik akik egész életükben becsületesen és tisztességessen végezték a munkájukat. Egy bolti eladót vagy más hasonló fizetésű munkakörben dolgozó embert hol veszélyeztetnek az ilyen dolgok? És nem lehet már azt mondani, hogy biztos állás jó fizetés. Mert ugyanúgy pengeélen táncolnak a rendőrök, mint más emberek. Egyedül nálunk van ez így. Máshol megbecsülik a rendőröket, mint a tisztességes fizetéssel és a jogi védelemmel. És máshol nemis történik ilyen.

ohmyFgod 2008.01.17. 23:15:44

Persze Retter, ha egy nő torkát vágnák el éppen, akkor minimum, hogy a fényjelzést bekapcsolták volna. Jártál már az USÁ-ban? Ott szerinted nagyobb az autók aksija? Mert álló helyzetben sem restek bekapcsolni, ha szükség van rá. Persze máshol sem, úgyhogy ne próbáld meg hülyeséggel védeni őket.
Egyértelmű szabályszegés, nem kell magyarázni. Inkább csak bementek gyrosozni, és lusták voltak 30 métert sétálni. (Sokszor a Móriczon is azt csinálják...)

dr. Erika Zangolna 2008.01.17. 23:24:11

retter:

tökéletesen hozod a sötét bunkó fakabátot, ráadásul megvan a kádáriból áthozott felsőbbrendű felhang is.

gratulálok, ma is igaz: a legsötétebb alakok állnak be rendőrnek

zsuska 2008.01.17. 23:26:55

..haha ! Igazán (kis-)gyerekek vattok mind ! :)

Hiszen fikázzátok azt, akinek pisztoly fityeg az oldalán ! 500 km-re keleten szépen kirabol(na) Titeket az ilyen ficzkó és még a sárba is taposna...! :)

Amit nem akartok látni (vili: ha felajánlanál bármelyik zarunak 2 órás autózásért 100.000,-ot, akkor sem tudna - hiába is akarna - szabályosan [nem mamlaszul: SZABÁLYOSAN] mondjuk a Mázsa tértől a Moszkva térig eltekerne tragacsával)... szóval amit nem akartok látni: mindez bitangul helyfüggő ! E földrajzi területen ILYENEK a rendőrök.

Ez a törvény. Mint az itt honos növények és madarak: a rendőrök is a flóra & fauna részei :)

na csá mindenkinek :)

Perillustris 2008.01.17. 23:27:06

Egyértelmű bizonyítékok nélkül súlyos hibának tartom a rendőrök elítélését. Ha van fénykép arról, hogy sorban állnak a zöldségesnél, vagy tömik magukba a gyros-t, akkor jogos, de így számomra nagyon visszatetsző.

Nem akarok szélsőségekben gondolkodni, de bizonyára lehet olyan pillanat, amikor még az elakadásjelző bekapcsolására sem marad idő.

Kniight 2008.01.17. 23:27:22

Ha a kereszteződésben akarnak embereket fogdosni, ahhoz minek az autó? 3 rendőr egy autóba, kettőt kiraknak vadászni a harmadik menjen cirkálni. Annak sok értelme van hogy a kurva drága autójukkal tilosban parkolgatnak.

Más:
Szegény rendőrök, mindjárt megsajnálom őket annyira sokat dolgoznak.

Mi a statisztika? Hány tolvajt, betörőt, késelő rablót fogtak 2007-ben? Mennyi volt a sikeresen felderített autólopások, autófeltörések száma?

Ahogy látom a rendőrség hozzáálása a bűnözéshez annyi, hogy a kisembereket baszogatják. Ha hideg van trafizgatunk a meleg autóból a potyára ottmaradt 30-as táblánál, ha jobb az idő akkor ki is szállunk belőle, az egyszerű autósnak mindig van pénze és egyszerű utólérni.
Persze a nagy sötét merci az már rizikós, azt nem vesszük észre. Kopasz kigyúrt fickóval pláne nem.

A késelő kiscsávónak hány embert kellett kirabolnia, meglopnia, leszúrnia ahhoz hogy végre megmozduljanak? Mennyi időt vártak volna még ha most nem lett volna belőle ekkora bulvárhír?

Ebből így nehezen lesz társadalmi megbecsülés.

retter 2008.01.17. 23:28:19

Pontosan. Mert nem egy más magyar szervezetnél a gépjárművekbe tartalék akumlátorokat szereltek pont az ilyen esetekre. pl. Határőrség. Sajnos a rendőrségnél nincs ilyen, ugyanis a közbeszerzési pályázatnál megtippelheted, hogy mi volt az első szempont. Amerikát meg hagyjuk, mert egyenlőre ők ott tartanak, hogyha te felszólítás ellenére belenyúlsz a kabát zsebedbe akkor szitává lőhetnek. Ha ilyen rendszer lenne itt, mint ami kint van, akkor szerintem azt mondanád, hogy milyen kedvesek voltak a magyar rendőrök.

A másik dolgo. A női torok vágás csak egy példa volt. Viszont már egy családi veszekedéshez is ki kell mennie a rendőrnek és azt a hülyeséget te sem gondolod komolyan, hogy a rendőr majd 3 km-re arébb fog megállni, és onnan sétál vissza csak hogy szabályszerűen parkoljon. Mivel számítani kell bizonyos helyzetekre. Pl. intézkedés közben egy olyan esetre amihez azonnal menni kell. A megkülönböztető fényjelzés használatát semmi sem indokolja, hogy használja.

retter 2008.01.17. 23:33:59

Erika Zangolna

Nem vagyok rendőr, sőt fakabát sem, csak van rálátásom. Ahogy elnézlek, inkább te nézel ki sötét csőlátásunak, aki ha megvan győzödve valami melett, vagy látott egyszer valamit akkor az melett kitart, mégha fogalma sincs erről a témáról és innetől kezdve mindent és mindenkit általánosít.

lápi lidérc 2008.01.17. 23:36:00

0xFFFF 2008.01.17. 22:28:45
Igazad van, oda kellene tenni.
A tábla meg hogy miért maradt ott, fogalmam sincs, de már az Attila útra, a Krisztina körút ezen részére meg a Mészáros utcára sem hajthatsz be 3,5 t fölötti súlyú autóval, tehát idáig el sem juthatsz, mert más megköezlítési útvonal nincs.

Insert_Click · legjobbpalinka.hu 2008.01.17. 22:32:04
Mivel ez parkolósáv, senkit nem zavarnak, ha ott állnak. A kanyarodó buszt (16-os) pláne nem, az a szembejövő sávokra kanyarodik rá, nem a legkülsőre. Ha a legkülsőre akarna, az oldala elvinné azt a lámpaoszlopot, amin a táblák vannak, de talán még a sarki bolt bejáratát is.

Johnny336 2008.01.17. 22:32:17

"Egyébként jó sokat ismerek, aki near native fluency."
Én meg ebből élek, és elég keveset ismerek. Pedig sok a köreimben a nyelveket beszélő. A felsőfok még nagyon-nagyon messze van a near native fluencytől. Szerintem inkább te méred fel rosszul az ismerőseidet.

"Johnny336 2008.01.17. 22:51:56"
Most sem közlekedik itt senki a buszsávban, mert itt még nincs buszsáv. Úgy meg nehéz.

"X 2008.01.17. 22:54:47
És igen, megendegett legnagyobb ösztömeget meghaladó járművel a tábla mögötti útszakaszra behajtani (vagy bent tartózkodni) tilos a 7-18-h között."

A KRESZ minden tábla mellett felsorolja a hozzá alkalmazható kiegészítő táblákat. Ismertetnéd azt a paragrafust a KRESZ-ből, amely a súlykárlátozó tábla kiegészítő tábláiról szól?
Vagy csak hülyeséget beszélsz?

ohmyFgod 2008.01.17. 23:15:44
Szerintem Amerikában a rendőrautók aksija nagyobb (vagy 2 darab van bennük párhuzamosan kötve). Ahogy a motorjuk is közel 400 lóerős, speciálisan a rendőrségnek gyártja őket a GM.

megénis 2008.01.17. 23:37:17

Retter, de az USA-ban kamera is van a rendőrautóban. És, ha az intézkedésben pici hibát talál vmi jogvédő szervezet, vagy az állampolgár, vagy akár a főnök, a rendőrt úgy meghurcolják, hogy ahhoz képest a Zsanett-ügy kismiska. Vajon a hazai kocsikban miért nincs efféle szerkezet? Lehet, hogy nem maradna senki állományban?

retter 2008.01.17. 23:44:23

Kniight írta:

"A késelő kiscsávónak hány embert kellett kirabolnia, meglopnia, leszúrnia ahhoz hogy végre megmozduljanak? Mennyi időt vártak volna még ha most nem lett volna belőle ekkora bulvárhír?"

Ha a hireket nézed vagy olvasod, akkor tudnád, hogy a rendőrök többször bevitték kihalgatták és gyerekotthonba vitték. Ez a menete az eljárásnak, a törvény és szabályzatok így rendelkeznek. Arról nem tehetnek hogy a törvény megköti a kezüket és így rendelkezik. De persze ez is menjen a számlájukra, hogy szabályszerüen jártak el. Megjegyzésként nekem is volt már konfluktusom a rendőrökkel töbször is , de hála vagy nem hála istennek tudom mi folyik ott és realistán nézem a dolgot, amit itt egyesek csak külsőleg és csak részletekben.

megénis 2008.01.17. 23:46:56

figyi, Retter, sztem hülyeség volt letagadni, h. rendőr vagy.

retter 2008.01.17. 23:51:07

megénis

Egyszerű a válasz. Csak mert nincs rá pénz. Én támogatnám az ötletet, hogy az intézkedést felvegye. És több olyan rendőr is, akit ismerek. Miért? Mert akkor nem kell parázni, hogy az állampolgár gondol egyet és névtelenül telefonál, hogy pénzt rakott el a rendőr vagy hogy nem kell az ügyészségen a rendőrnek bizonygatni az igazát. A jogvédők nemfognak azon lovagolni, hogy jobb kézel kelett volna elvenni a papírokat nem ballal. De viszont ott van a rendőrnek egy bizonyos védelem mögötte.

gyuribacsi 2008.01.17. 23:52:28

Miért is kell rendőrnek menni??
Ha annyira szar, alulfizetett munka, korruptak a felettesek, nella polgári megbecsülése van, minek jelentkeznek oda emberek?

Ha mától még a legnagyobb taplók sem mennének zsarunak, hamar kifogynának az emberanyagból, mert így is rosszul állnak vele. No ekkor jönne az, hogy az állam felemeli a fizetésüket, és elgondolkodik az őket szabályzó törvényeken.

Van erre reális esély? Nincs. Ezért hát addig lehet tovább folytatni a megható diskurzust arról, mit jelent a két vonallal áthúzott tábla, mit gondolunk a rendőrökről, és ők rólunk. meg hasonlóan fontos dolgokról.
Jóccakát.

retter 2008.01.17. 23:57:34

megénis:

Most ez a te véleményed. Senkinek nem fogom bizonygatni, hogy nem vagyok rendőr. Ha az lennék, akkor meg nemhiszem, hogy szégyelni valóm lenne bevallani, mert szerintem nincs most az országban még egy olyan szervezet, akit ennyien szidnának és ennyi támadást kapna, mind az állampolgároktól, mind a médiától és ennek ellenére még vannak akik csinálják.

Arról meg hogy vannak bunkó rendőrök, meg anyit, hogy vannak bunkó eladók is. És náluk nincs általánosítás.

X 2008.01.17. 23:59:39

megénis: na már csak az kellene :D
Csak szeretem tudni pontosan a lehetőségeket...
Én legalább tudom, hogy mit nem tartok be és mire számítsak.

megénis 2008.01.18. 00:01:46

azért annak csak van oka, h. pont a rendőröket támadják ennyien, nem az eladókat...tudod, az a baj, h. a rendőr taplósága sokkal többeknek tűnik fel, mint a boltosé. És, ha a boltos bunkó, nem mész oda többet. A rendőrhöz nem én megyek. Ő jön.

retter 2008.01.18. 00:13:10

Általában a rendőrök munkája nemcsak a segítség, hanem a bűntetés is. Amig az embernek nem olyan tapasztalata van a rendőrökkel szemben, hogy segítettek, addig mindenkiben az marad meg, hogy megbüntetett, beszólt, a barátomat megbűntette. Ez a gyakoribb szerintem. Ez is hozzátartozik ehez. Kinek milyen személyes tapasztalata van. Egy nap többen szaladnak bele a trafipaxba, mint ahány embert megmentenek. Arról meg szerintem nem a rendőr tehet, hogy a szabálysértést elkövetőnek áll feljebb. Az emberek nagy része nem bírja elviselni, hogy hibázott és fizetnie kell. Ez egy ilyen dolog. Ha valaki részegn az út közepén megy és beszólnak neki, hogy menjen le, akkor sem az van benne, hogy igaza van, mi a faszt ordibálok az út közepén, hanem az, hogy beszólt a köcsög. Kevés az olyan ember, aki ezt jól tudja kezelni. Amelyik rendőr meg tapló azt meg nem kell sajnálni.

Skeptical 2008.01.18. 00:19:00

ilyen kepeket rendszammal, pontos idoponttal, legalabb 2 kulonbozo szogbol, sofor nelkul, stb. kellene posztolni. egy szep, alapos gyujtemenynek talan lenne foganatja..

nyunyu 2008.01.18. 01:04:32

Most vagy a kepen nem lathato sarki ejjelnappaliba ugrottak be kajalni, vagy kozuti ellenorzes cimen egy szal furdoruhas kepviseloket/ittas vizilabdazokat molesztalnak.

Farky 2008.01.18. 01:17:56

Aki jobban emléxik a KRESZ-re, az majd kijavít.
Nekem valami olyan rémlik, hogy a rendőr/mentő/tűzoltó akkor speckó jármű, ha használja a megkülönböztető jelzéseit.

Az is észbontó, hogy igazoltatásnál még soha nem mutatkozott be egyikük sem, de mindegyik a keresztnevemen szólít. Nem őriztünk együtt disznót bakker. Nem tudom elhinni, hogy ezt tanítják még ma is.

A szerencsétlen Demszky egyik szócsöve elsőre olyat bírt közölni, hogy "csak behajtott", meg "csak kicsit". Komolyan ennyire nem gondolkodik ott senki, hogy még egy elsőéves pr hallgatóra sincs pénzük?
A rendőrség meg hiába végzi jól a munkáját, mert kívülről ezt nem nagyon lehet megítélni. A kintmarad 30as táblás trafizás, a tahó közlekedés, meg a pisáló-carmageddonozó őrnagy viszont magért beszél. Imázs nullkommanull.

X 2008.01.18. 01:18:10

ápi lidérc: bocsánat, igazad van. ez tényleg érdekes helyzet. a dolog egyértelmű (lenne), de ennek ellenére valóban nem definiálják... szóval akkor 3,5t felett korlátozás mindig érvényben van... hmmm, welcome2bp :D

ha már itt tartunk: Andrássy út, buszmegállók. Na olyan tábla sincs a kreszben, hogy: ".AUTÓBUSZ", csak a felirat. Az ott nem buszmegálló, csak valami hirdetés :D Legalábbis biztos megállná a bíróságon a helyét a védekezés: semmi nem tiltja a várakozást ott, nincs a kreszben szereplő megállóhely tábla... Márpedig a megállási tilalom a tábla miatt van, nem amiatt, mert ott áll meg a BKV busz.
(és van valami törvény/rendelet, hogy pár évvel ezelőttig (nem tudom) el kellett távolítani vagy cserélni minden a kreszben nem szereplő táblát. Szóval az Andrássy úton biztos n*10 éve így van, de már az nem érvényes, ami régen az volt)
feltételezem, kompetens vagy a témában. szerinted?

Farky 2008.01.18. 01:30:15

De hogy ne legyek csak fikázó.

A telepített trafi az autópályán zéró rendőrrel valóban hatásos, sőt az üres dobozok is! Tele kell baszni ilyen fémdobozzal az autópályát, meg venni még pár készüléket és jónapot.
Persze nyilván mindenki csak ott lassít le, de egyszer majd elböki, mert azt hiszi a trafitáblára, hogy valamelyik rádióállomás frekijét írták ki. Most már nem lesz "anyámvezettenemvallokellene" joker sem.
A svédeknek van kint cca 400 kamerájuk és a norvégoknál még unconditional sentence is van bizonyos túllépés esetén. De hangsúlyozom, a kurvaszigorú tarifák mellé ott van a tény, hogy bármikor lefotózhatnak és no escape. Ez a visszatartó erő, nem a 300k.
Cserébe sehol nem posztolnak rendőrök és igazoltatnak adhoc, minimális hatékonysággal. Lehet pár évtized múlva mi is felfedezzük a modern technikát és a rendőrök majd nyomozhatnak meg bűnmegelőzhetnek kedvükre.
Buszsávba megintcsak kamera és kész.
Ha annyi százasom lenne, ahány szabálytalant látok naponta, dolgoznom sem kéne járni :)

wan2bee 2008.01.18. 03:03:24

had osztom meg en is az egyik kedvenc kis sztorimat;
Torent egyszer, hogy a BKV (mert en azt is hasznalom neha) megbuntetett jol, ezert elzarandokoltam immaron autostul a meltan hirhedt Akacfa utcaba. Az utca ugy egyirenyu, ezert baloldalon parkolni tilos. Jobboldalon parkolohelyek, melyen ferden all mindenki. Eloregurultem, es nem talaltam helyet, ezert visszatolattam a legelso helyig, amit elsore szuknek talaltam meg magamnak is (3015mmx1400mm ez az autom alapterulete), aztan megis beparkoltam, mikor kiszaltam a kocsibol, es elindultam a 25 meterre levo BKV irodahaz fele, hogy a porta melletti automatabol keszpenzt vetelezzek az ajtoban eszembe jutott, hogy a penztarcam a kocsiban maradt. Mire visszaertem a kocsihoz mar jott a bilincses bacsi bilincselni, hogyaszondja: "Mozgaskorlatozottaknak fentartott hely"
1, Mondom fasza, es maga szerint hogy fer ide be akar csak egy mai kis auto is? Hogy szall ki belole a mozgaskorlatozott? Talan neki is segitenek majd a baratai, akik rogvest hivtak magat, amint megjelentem?
2, Ha mar ilyen fenenagy kuldetestudata van, akkor nota bene, tilosban parkol a bilincses autoval kollega. Mert az ott nem csak egyszer, de bizony duplan tiltva vagyon, hogy az utca baloldalara alljon egy egyiranyuban, raadasul egy tuzoltoknak fentartott helyen.

Baratunkat gyorsan meggyoztem, meggyorsabban odebballtam, es kozben biccentessel megkoszontem az allampogari(?) tettrekeszseget a szomszed alban boltosnak.

Amugy jogos volt. A tablat nem vettem eszre, mert nem elorol kozelitettem meg a tett helyszinet, es orulnek, ha mashol csak fele ilyen gyorsan jelenne meg a kozeg, ha tortenes van. De ez azert egy kicsit duhito volt. remelem ertheto miert. kb 1percen mulott 15000 forintom.

copkilla 2008.01.18. 03:53:16

megint jön a rendőrmosdatás. Mint mindig. Béemes ávósnak mindent lehet Zsanett ügytől 23.-áig pótizzóznak meg fotóznak, ha valamit tenni kéne a közbiztonság érdekében (lásd 10 éves ismeretlen eredetű szemé...), akkor más az illetékes, és mutogatnak, elszaladnak, etc.

copkilla 2008.01.18. 04:07:13

"Hány média kért bocsánatot a rendőröktől, hogy már az elején megtörténtként kezelték a bűncselekményt? Hány embertől kértek bocsánatot akiknek derékba törték a karrierjüket?"

1 az ügy folyamatban van (pótmagánvád, béemesek számára nem hiszem h sokat mond, a jog nevű béemesek által nem gyakran ismert fogalomból csipegettem)
2 a bíróság azért szűntette meg az ügyet, mert nem BIZONYÍTHATÓ a bűncselekmény.
És persze a magyar lányok kedvenc szórakozása hogy béemeseket jelentgetnek fel szabadidejükben. Vagy mégsem?

ROMANI ITE DOMUM! 2008.01.18. 06:15:55

Ennyi rosszindulatú seggfej hogy gyűlhet össze egyetlen blogbejegyzés alatt...
Én tegnap olyan rendőrautót láttam, ami úgy állt be egy utca elejére, hogy senki se tudjon behajtani! (ja... pardon, épp ez volt a feladatuk, mert valamiért le kellett zárni az utcát)

Néha komolyan kezdem elhinni, hogy a Magyarországon élő, magyarul beszélő népesség igen nagy hányada ostobább, mint a legsötétebb amcsi... Erre igen jó példa az előttem megszólalók többsége. :(

baromarc 2008.01.18. 07:32:04

Azt gondolom erre alkalmas a rendőrségünk! Nevezetesen az autósok zaklatására semmi másra!
Akkor pedig lennének inkább kft rt stb sokkal korrektebb lenne

mxplanet 2008.01.18. 07:39:51

hogy nekem ezektől a faszszopóktól hogy feláll a hátamon a szőr ilyenkor.ingyenélők és ráadásu ugyanúgy szabálytalanok

amondó (törölt) 2008.01.18. 07:47:10

Johnny336:
Boccs, tévedtem. Itt nincs is buszsáv. Csak előtte, a Krisztina téren, az Alagút utcában már nem, sőt, rendes sávot se foglal el. Tehát a rendőrök nézik, hogy ki érkezett a Krisztina felől a buszsávban, és itt lekapcsolják.

Jefe 2008.01.18. 07:58:01

Jó reggelt!

Én is úgy tudom, hogy kéket nem lehet csak úgy ész nélkül kapcsolgatni. Ha jól emlékszem, van valami olyan szabály, hogy jelenteniük kell a diszpécsernek, ha bekapcsolják a megkülönböztető jelzést, ő pedig dokumentálja az esetet. Ha későőb megkérdezik tőlük, hogy miért volt rá szükség, akkor elég nehéz megmagyarázni a tilosban parkolással.
Én megkérdeztem már néhány embertől, hogy miért áll olyan helyre ahová nem szabad, a válasz általában az volt, hogy máshol nincs hely. Vagy az, hogy mások is ott állnak. Hát itt tartunk.

Johnny336 2008.01.18. 10:09:33

Üdv ismét!

Ezt asszonynak én is megtanítottam: azért, mert mások is parkolnak ott, nem biztos, hogy szabályos, és beállhat közéjük. Mindig mondtam, hogy győzödjön meg róla:
1. nem akadályoz senkit
2. nem szabálytalan

Egészen a MOL-kúttól az Attila kereszteződésig buszsáv van az említett helyen.

Vannak tiszteletre méltó rendőrök. De van ennek ellentéte. Pl. utálom, ha a rendőr letegez. Én sem tegezem. Ha civilben letegez, mert idősebb nálam, vagy egykorúak vagyunk, akkor azzal semmi gond nincsen.
Előfordult már sokszor igazoltatásnál, hogy el kezdett a rendőr jópofizni, pl. biztos drog van nálam, meg hasonlók. Ez akár rágalmazás is lehet, mivel semmilyen gyanú nem állt fenn...ez normális?

isti77 2008.01.18. 10:25:03

Heli: "Képem ugyan nincs róla, de a múltkor azért ütköztem az előttem menő autónak, mert azt figyeltem, hogy a szemből jövő rendőr vezetés közben mobilozott. "

Azt még írd meg légy szíves, hogy mit szólt az előtted lévő, amikor ezzel indokoltad, hogy nekimentél.

norbika'76 2008.01.18. 10:52:30

LOL! Nem látja senki hogy az útpadkán áll? :DD. Ócsárolni azt mindenki tud de megnézni alaposan a képet azt senki... :S

Johnny336 2008.01.18. 10:55:59

Megállni és várakozni tilos. Padkán, úton, járdán, levegőben, háztetőn.

retter 2008.01.18. 10:59:48

copkilla:

Akkor azt is tudod, hogy Zsanett ellen több alkalommal volt eljárás hamis vád miatt, mert nem az első alkalom volt, hogy rendőröket azzal vádolt meg, hogy megerőszakolták. Csak ezt nem hangoztatja a média. Azt meg igancsak nagy véletlen lenne, hogy ugyanazt a lányt több esetben rendőrök erőszakolják meg. Vagy csak nézzetek az Index címoldalára. A szövegben egy szó sincs a tűsztárgyalóról, de a főoldalon mi van? "túsztárgyaló kudarcot vallott". Akkor miről beszélünk. Azt se tudja a média mi történt.

mxplanet 2008.01.18. 11:18:25

norbika te nagyon sötét vagy
taigetosz!

norbika'76 2008.01.18. 11:39:44

mxplanet!
Szerintem te vagy sötét kisbarátom: nincs kiegészítő tábla alatta hogy útpadkán is tilos.
Ennyi. Olvasd végig ezt pl.: www.hidegkuti-autosiskola.hu/kreszszab/megallasvarakozastil_15.htm

nyunyu 2008.01.18. 11:46:50

Johnny336: "Egészen a MOL-kúttól az Attila kereszteződésig buszsáv van az említett helyen."

Ehhez kepest a rutinosabb 105-os buszsoforok az Attila uti megallobol derekszogben kivagnak balra, es nem hasznaljak a buszsavot, mert tudjak, hogy a rendes savban meno kocsisortol nem tudnanak bemenni az Alagutba.
Ugyanez van a Clark Adam teren is, multkor egy autos nem ertette, miert dudalt ra az elotte levo busz, amikor tul kozel ment hozza.
Arra persze nem gondolt, hogy a busz hatuljanak kanyarodaskor van kilengese is, aztan az o kocsijanak orrat verne telibe, ha a kanyarodo busz melle all.
Igy a busz kenytelen volt elengedni a balfeket, hogy egyaltalan be tudjon kanyarodni a korforgalomba.

Johnny336 2008.01.18. 11:52:51

Ezt a híd másik oldalán rafkósan oldják meg. Kiáll egy rendőrtisztis tanonc a Roosevelt térre, és amikor jön a 105-ös a Deák irányából, és elfogy a buszsáv, akkor szépen megállítja a forgalmat, hogy a busz besorolhasson kényelmesen.

mxplanet 2008.01.18. 13:36:04

kiegészitő tábla akkor lenne, ha szabad lenne a padkán.

X 2008.01.18. 19:44:54

1. az nem útpadka, hanem gyalogosjárda.
2. járdán csak akkor ha tábla vagy felfestés engedélyezi.
(egyébként is teljesen mindegy lenne, mert az úttesten is helyet foglal, mert nem teljes terjedelmével állt fel a járdára. de akkor is a 2-esben leírt lenne érvényes rá...)

norbika'76 2008.01.19. 11:29:43

mea culpa bocsi a tévedésért...

zsolli 2008.01.22. 08:19:40

Csókoltatom az RR 71-27 frsz. fehér Skoda Roamster vezetőjét. A rendszám alapján rendőrkocsi.

Ma reggel az M5 bevezető szakaszán haladt a belső sávban, az M0 és az üzletközpontok között. Szabályosan. Én a külsőben, vele azonos sebességgel. Lazán befértem volna elé. Kezdtem utolérni egy teherautót, így aztán indexeltem balra. Ez súlyos hiba volt. Emberünk sajnos nem tudta elviselni, hogy eggyel többen legyenek előtte, rálépett a gázra, és onanntól rátapadt az előtte haladóra. Az már csak hab a tortán, hogy a hátsó rendszám olvashatatlanul koszos volt, a két betűt és az utolsó számjegyet lehetett csak sejteni. (Később a Nagykőrösi úton sávot váltott, és egy idő után elhagytuk, így elölről már le lehetett olvasni a számokat.)

Évekkel ezelőtt még az volt a szokás, hogy ha az M0-son a rendőrautó 80-nal haladt a külső sávban, akkor a belsőben sietők a sor elején hirtelen lelassítottak és besoroltak, mert nem merték a rendőrt előzni. Ma a rendőrautó húz el mellettem a belsőben, mikor én a megengedett maximummal megyek.

Szerintem a rendőrök megítélése sokat emelkedne, ha azt látnánk, hogy ők szabályosan közlekednek.

Én vagyok 2008.01.29. 15:03:24

A rendőrök minden reggel is ott lebzselnek. Arról tudom, hogy elmúlt-e már 8:00 óra (vagyis 7:55), hogy ott vannak-e még. Gondolom, 8:00 óráig kell ott lopniuk a napot.

107 2008.02.18. 19:46:56

Tisztelt nagytudású hozzászólók a fenti helyen (és még a városban több ponton) "Forgalom segítő" helyek vannak. Amit miattatok nem kifejezetten "önkéntes jogkövető" állampolgárok miatt van szükség, akik nem fogjátok fel, hogy a kereszteződést nem kell beállni, mert még nagyobb dugó lesz. Egyébként reggel héttől kilencig, meg délután is van kötelező "kúrzus" Ha valaki ismeri a helyszínt, az tudja hogy nincs a közelben parkoló, ahol úgy le lehetne rakni a rendőrautót, hogy lássuk. (mert ha nem látjuk: leköpik, kiszurkálják a kerekét, leöntik cromofággal, összefújják...)

Rocky2 2018.02.09. 12:41:41

@Johnny336: Valóban.
Bár RR-es lehetne BV is, de akkor 0 és 4 között lenne a kezdő számjegy. 5-től fölfelé meg tényleg VPOP.

Rocky2 2018.02.09. 21:57:10

@Rocky2: Illetve VPOP helyett most már NAV írandó.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása