Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Az élet 180 km/h-nál kezdődik!

2008.02.09. 10:15 :: SilentSound

Rocko jó eséllyel antifiatista lehet, mert lopott nekünk a langlovagok.hu -ról két olyan képet, amik önmagukban is ironikusak, így együtt pedig négyzetre emelkedik a hatás, az igen tömör levél ellenére.
Ezek a fiatosok nagyon hülyék:





Sőt. Egyre hülyébbek.

168 komment

Címkék: autó baleset hülye béna gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.02.09. 15:42:03

Nem az autón múlik, az ember választja az autót, tehát inkább az a helyzet, hogy a választásban eleve benne van, ha valaki versenyzős tipus.
Ezért van olyan autója, ami egyrészt a köztudatban menő, másrészt meg az nagyobb teljesítményű.
Bár egy alap- vagy középkategóriás BMW azért annyira nem nagy durranás menetteljesítmény szempontjából...

lOc (a pasztafáriánus) 2008.02.09. 15:42:30

De az a legjobb ebben a képben hogy mindkét plakát megy az előtte álló levő dologhoz/dolgokhoz :)

rükverc 2008.02.09. 15:43:21

Rocko: egyetértek. Nekem is nagy, és erős autóm van, bár nem bmw, és talán annyi negatívum sem kapcsolódik hozzá. Ennek ellenére tudok szépen nyugotan menni, élvezni a kényelmet. Aztán a lámpa mellett megáll valami hülye utcai harcos, túráztatja a motort, kilő, és büszke magára, hogy 10 méteren 20-at vert rám... legyen az ő boldogsága, volt már olyan, akit pár kilométerrel később utolértem, de ő lámpavason volt addigra.

Nem kell BMW vagy egyéb nagy kocsi ahhoz, hogy hülye legyen valaki, suzukisok, 1.2-es Opel Astrások között ugyanúgy van egy csomó utcai harcos, csak talán annyi előnyük van, hogy nem tudnak 200-al csapódni a falba.

Vladimir Harkonnen 2008.02.09. 15:44:51

Novi bácsi 2008.02.09. 15:29:36
megyakocsi 2008.02.09. 15:19:17

HAKA :)))

(Ez van a a LOL helyett: HAngosan KAcagtam.)

Ez követendő példa!
Főként, hogy a múltkor egy kiskölyök mondta is a haverjának valami poénosabb beszólás után:
-Ez nagyon lol volt!

Itt tartunk. :-(

istvn 2008.02.09. 15:45:31

Mivel Magyarországon, a megengedett legnagyobb sebesség 130 km / óra, a törvényhozónak gondoskodni kellett volna arról, hogy csak olyan autókat lehessen forgalomba hozni, melyek ezt a sebességet normál körülmények között (nem szabadesésben a szakdék mélyére) nem léphetik át !!!
Kár, hogy nem egy kormányzati Audi volt! Egy szeméttel kevesebb lett volna:)))))))

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.02.09. 15:50:37

istvn,
Magad is tudod, hogy ez lehetetlen. Se műszakilag, se jogilag nem igazán lehet elfogadható módon kivitelezni.
És 130 alatt is bőven meg lehet halni.

herk 2008.02.09. 15:54:37

"EBEUSS: ezek szerint Te még senki mellett nem ültél, akinél ha elkezded bekötni magad, akkor megsértődik, hogy "mi van nem bízol bennem"? ha egy havernak ilyet mond, akkor szerinted a feleségének hagyja?"

Már megbocs, tudom nagy az arcom, de aki nekem ilyet mond az nem a haverom. Az összes haverom addig el sem indul, amig mindenki be nem köti magát.

EBEUSS (törölt) 2008.02.09. 15:57:15

herk!

Ezt nem én írtam, hanem nekem írták! Nagy különbség!

nemfiatos 2008.02.09. 15:59:17

Felmerült itt a kérdés, hogy fiat vagy nem fiat.

- Ha jól emlékszem egy FIAT szakadt szanaszéjjel tavaly a váci úti tecsónál.
- Ha jól emlékszem egy FIAT-ban maradt holtan két vagy három kölyök az Erzsébet híd budai hídfőjénél...

Van-e összefüggés? VAN!

Manyizga (törölt) 2008.02.09. 16:00:21

Daily Shark:
simán meg lehetne oldani. Önként csinálnák az emberek, ha azok, akik vállalják a műszaki korlátozást 50/90/130km/h -ra (GPS-es rendszerrel megoldható) azoknak feleannyi lenne a felelősségbiztosítás, mint most. Aki nem vállalja, annak meg 10x annyi.
(Persze a GPS-logolna mindent, így a gyorshajtás mindig bizonyítható lenne. Ha meg gyanúsan sokszor nincs műholdvétel az ellenőrzéskor (mert leárnyékolta a delikvens) akkor meg büntetés...

megyakocsi 2008.02.09. 16:01:00

én írtam. teljesen normális embertől, havertól, kollégától is hallottam már ilyen balfékséget. mondom, egyik sem az a síkprimkó ember... amúgy azthiszem az autózás is olyan, mint a focimeccs itt nálunk. A normális orvos, jogász, mérnök, tanár beül a kocsiba, vagy kimegy a meccsre, és onnantól kezdve a b...any. és a többi már teljesen elfogadott. Nem tudom, voltak külföldön meccsen, vezettem is sokat, valahogy nem vetkőznek ki a résztvevők a normális emberi méltóságukból. de nálunk ez társadalmilag elfogadott mindkét helyen (utak, és sportpályák), sőt, nem csak megtűrt, de egyenesen elvárt cselekvés. Szerencsére az ember látja, hogy van egy olyan réteg is, akire természetesen mindez nem igaz, csak sokkal kevésbé erős a hangja sok esetben, mint a másik oldalnak.

Csabicsekk 2008.02.09. 16:06:42

istvn, (sajnos) pl. az új Renault Kerax tűzoltóautók 90 km/h-nál akkor is leszabályoznak, ha be van kapcsolva a kéklámpa + sziréna... Ez meg a ló másik oldala (szerintem)

"Én csak keselyűknek hívom őket, lehet némelyiknél kenyér is van tunkolni! De lehet, hogy csak a hulladékvasra várnak."
Valadimir, ne gondold, hogy hülyeséget mondasz... A bámészkodó most más tészta, de ilyen rohadékok mindenhol vannak. Ha az utolsó helyszínelő rendőr is elment, szétlopják a roncsot. Nem számít, hogy véres, viszi a rádiót, a kerekeket, amit csak tud.
Ugyanezek a trógerek viharban jönnek a tűzoltóautó után kisteherautóval és már szedik is össze az úttestről, villanyoszlopról eltávolított kidőlt fákat.

furi 2008.02.09. 16:14:13

megyakocsi 2008.02.09. 16:01:00
"A normális orvos, jogász, mérnök, tanár beül a kocsiba, vagy kimegy a meccsre, és onnantól kezdve a b...any. és a többi már teljesen elfogadott."

Errol van egy jo video meg a 20 szazad kozeperol: www.youtube.com/watch?v=_NFqaO-96bc

Gabika 2008.02.09. 16:19:08

Szerintem teljesen mindegy, hogy milyen kocsiról beszélünk. Az összes márka vevői között vannak állatok. Láttam én már trabantos vadembert is.... A mentalitással van a baj, szerintem. Egy dolog biztos; az itt kommentező kollégák többségével szivesen vezetnék együtt. Övvel, és kikapcsolt ködlámpával, és normális sebességgel.

stellaz 2008.02.09. 16:31:47

"Lehet, hogy én értelmesebb körökben forgolódok, de nem volt ilyen.
Ilyet el sem tudok képzelni, hogy valaki ne engedje a másiknak, hogy bekösse magát... :?"

Én mindíg bekötöm magamat hátul is, sőt ha én vezetek, akkor ezt meg is követelem minden utastól is.

Sajnos már számtalanszor hallottam, a "De gagyi vagy, hogy hátul is bekötöd magad. Ez tök röhejes, senki nem köti be magát hátul., stb..)

A barátaim 95%-ának van diplomája...

cadi 2008.02.09. 16:37:01

az élet 200LE fölött kezdődik..

SumQuiSum 2008.02.09. 16:44:32

"Én megmondom mindenkinek a szemébe, hogy szarul vezet és félek mellette."

Ha úgy vesszük, ugyanarról beszélünk, csak míg te a delikvens arcába nyomod a szart, én masnival adom át ezüsttálcán. A végeredmény ugyanaz, csak egy esetleges sértődéssel kevesebb.
Más ügy az, hogy amióta vezetek, kifejezetten kényelmetlenül érzem magam a balegyen kívül...

Kemira 2008.02.09. 16:47:06

ez a biztonsági öv kérdés érdekes dolog
én pl. mindig bekötöm magam, és nem csak azért mert kötelező, hanem mert egyszerűen nem érzem magam biztonságban nélküle,
de: a párom pl. soha nem köti be magát, max. ha rendőrautó van a közelünkben, már többször vitáztam vele emiatt, de 0 eredménnyel, és igazán nem tud okot mondani rá, hogy miért nem köti be magát
szerintem a környezet nagy szerepet játszik ebben a kérdésben, ki honnan jött, kitől mit látott, ismerősök bekötik-e magukat vagy nem

rm -rf / 2008.02.09. 16:49:59

" megyakocsi 2008.02.09. 14:15:52
... ezek szerint Te még senki mellett nem ültél, akinél ha elkezded bekötni magad, akkor megsértődik, hogy "mi van nem bízol bennem"? ha egy havernak ilyet mond, akkor szerinted a feleségének hagyja? "

De, ültem. És tudod mit mondtam neki? Benned akár meg is bízhatok, de a sok marhában, aki most éppen úton van, és lehet, hogy éppen erre, na azokban nem. Ennyiben maradtunk. És bekötöttem magam.

snakekiller23 2008.02.09. 16:52:02

Itt nem is a gyorshajtás a probléma alapvetően, hanem a vezetési stílus. Aki csak szimplán 180-al megy normális forgalomban, jó időben, az legtöbbször nem ér többet egy aggódó tekintetnél.
Ellenben, aki ugyanennyivel nekiáll versenyezgetni, padlógáz-padlófék kombót nyomni lakott területen, index nélkül előzgetni, vagy autópályán villogtatni mindenkinek aki 200 alatt nyomja, mikor látja, hogy a jobb sáv tele van kamionokkal; az vita nélkül közveszélyes, tehát azonnal jogosítvány, fő- és jószágvesztéssel büntetendő szerintem. Aki meg mindezt családdal a járműben teszi, annak még nem találtak ki ezen a világon megfelelő büntetést...

SumQuiSum 2008.02.09. 16:54:00

Jah, ugyanennek a pepitája: volt már többször, hogy beült mellém valaki, majd mikor kértem, hogy kösse be magát, mondta hogy megbízik bennem mert jól vezetek. Megköszöntem a bizalmat, de felhívtam a figyelmét, hogy a kizárólagos útfoglalásunk ma pont nem érvényes. Hümmentett egy "igazadvan"-t és bekötötte magát. Még édesapám is, pedig ő magában notórius övnembekötő :)

rm -rf / 2008.02.09. 16:55:12

Kemira! E mögött általában pont az van, hogy ha bekötné magát, azzal a saját gyengeségét ismerné el. Ilyenkor jó érv, amit fentebb is leírtam... És így is gondolom. Ha MAGAMBAN nem bíznék, akkor bolond lennék autót vezetni. Nyilván, bízok magamban. A baj ott van, hogy minden olyan barom is bízik magában, akikben én nem... Szóval, az övvel nem (csak) magadtól vagy a sofőrödtől véded meg magad, hanem az ilyen állatoktól is, aki a saját feleségét is kinyírja 15 jó másodpercért. Felmerül a kérdés, akkor engem nem nyírna ki, ha éppen szembe jövök vele?

stellaz 2008.02.09. 16:56:08

Nekem Édesapám mindíg beköti magát. Anyukám azóta, mióta egy párszor leállítottam a kocsit, míg be nem kötötte magát, a bátyám csak elhülyéz és bambán vigyorog, ha mondom kösse be magát.

Amúgy van hatása ha erölteted ezt a dolgot, pl. ha hozzám beül valaki akkor már nem is kérdés, hogy bekössék-e magukat, mert tudják, hogy ez ebben a kocsiban nem ciki, hanem elvárás. És ami érdekes, ha ezzel a társasággal pl. taxiban ülök, akkor is beköti magát mindeki elöl-hátul.

Ha tudatod, hogy kifejezetten ciki és csak az osotbák nem kötik be magukat, akkor jó esetben változtathatsz legalább az ismerőseid hozzáállásán, és már ez is valami.

Hofekete 2008.02.09. 17:28:18

Nem túl jó ötlet 130-nál leszabályozni. Lehet olyan helyzet, hogy a baleseti helyzet kivédése rágyorsítással oldható meg.

Sőt, vessetek meg: ha az autópályán egy tahó nyom hátulról a belsőben, amikor 130-cal előzők egy kamiont, hát néha felmegyek 140 főlé is, hogy hamarabb kimehessek előle a külsőbe. Jobb a békesség.

A nagyobb teljesítmény kellhett a biztonságaosbb besoroláshoz, sávváltáshoz is.

Donor 2008.02.09. 17:30:07

Én sohasem kötöm be az övemet, és nem is fogom. Ezért még a rendőrök sem szóltak soha.
Egész egyszerüen mert motoros vagyok :D

Kocsiban én sem tudom elképzelni hogy ne kössem be. Már gyerek koromban az volt a menő aki előre ülhetett és beköthette az övet! (akkoriban hátul még nem volt) Amikor elkezdtem motorozni a sisak sem volt kötelező, de első volt hogy szereztem egy bukósisakot, mert akinek van sisakja az volt az IGAZI motoros.

Hátsó ülésen viszont manapság is gyakran elfelejtem bekötni, mert nem szoktam meg...igaz nagyon ritkán ülök hátul.

TRUCKMAN · http://www.hotdog.hu/user_prof.hot?user_id=598711 2008.02.09. 17:38:58

...engem teljesen hidegen hagynak az efféle balesetek, tragédiák! A gyerekeket sajnálom csak, mikor látom, hogy gyermek mentő is van a helyszinen, vagy gyermekcipő-gyerekülés, játék is szét van szóródva az úton, mint járulékos törmelék! Egy baleset bekövetkezésében okolható szerintem minden felnőtt utas, ki az adott járműben tartózkodik. Mindenki tud az elkerülés érdekében kimondani 1 mondatot nem? -Lassíts már te állat! :S

Mityu 2008.02.09. 17:51:40

Mielőtt elindulok alapvető dolog az autó beindítása után az öv magamelőtt átvéve bekötni, a világítást felkapcsolni. Ha utas is ül az autóban fel szoktam hívni a figyelmét a légzsák alapvetően az övfeszítő miatt nem bassza szét az arcát. Ha gondolja nem muszáj bekötni, de ne nyüszítsen, ha a plasztikai sebész nem tudja összerakni a fizimiskáját. :)

Mérges Józsi 2008.02.09. 17:53:58

Tudtommal az út arra való, hogy A pontból B pontba eljuthassunk rajta. Minél többen, és baj nélkül. Biztonságos közlekedésről attól kezdve lehet majd beszélni, amikortól ezt a faszpótló verdákkal száguldozók is felismerik.

EBEUSS (törölt) 2008.02.09. 17:54:01

snakekiller23 2008.02.09. 16:52:02

"Aki meg mindezt családdal a járműben teszi, annak még nem találtak ki ezen a világon megfelelő büntetést..."

Szerintem ennek a bécsi úti versenyzőnek most "kitaláltak"...

Vladimir Harkonnen 2008.02.09. 18:04:56

.

mxplanet 2008.02.09. 18:07:59

elég égő ez a felirat a két fiaton.
sose érnék el a 180-at :DDDD

amúgy cadinak van igaza.
az élet 200LE fölött kezdődik(persze megfelelő futóművel,gumikkal és fékekkel)

teljesenmindegy 2008.02.09. 18:09:56

Manyizga 2008.02.09. 16:00:21
Daily Shark:
simán meg lehetne oldani. Önként csinálnák az emberek, ha azok, akik vállalják a műszaki korlátozást 50/90/130km/h -ra (GPS-es rendszerrel megoldható) azoknak feleannyi lenne a felelősségbiztosítás, mint most. Aki nem vállalja, annak meg 10x annyi.
(Persze a GPS-logolna mindent, így a gyorshajtás mindig bizonyítható lenne. Ha meg gyanúsan sokszor nincs műholdvétel az ellenőrzéskor (mert leárnyékolta a delikvens) akkor meg büntetés...


teljesen korrekt, amit irsz. ez kene mindenhol.

mxplanet 2008.02.09. 18:12:30

teljesenmindegy!

és ha valaki azt a 50/90/130-at feleannyi idő alatt el tudja érni mint a többi az nem balesetveszélyes?:))

Desert 2008.02.09. 18:14:30

"Tudtommal az út arra való, hogy A pontból B pontba eljuthassunk rajta"

erre tökéletesen megfelel a mező, földút vagy a járda is. Autót azért használunk, hogy mindezen felül GYORSAN is odajussunk. A gond csak az, hogy néhány degenerált nem tudja hol a határ. Egyébként perpill már azt csiripelik a madarak, hogy szó sem volt se versenyről, se cserbenhagyásról, ez a tökkelütött csak önmaga száguldozott és csúnyán elnézett valamit. Mindegy, annak örüljünk, hogy csak a saját családját irtotta és nem másokat...

johnny-b 2008.02.09. 18:19:17

leelőztél, bazmeg. előbb özvegyültél meg, meg előbb kurjantanak seggbe azon a helyen, ahová az ilyen gyilkosok valók.

gyereket elvenni tőle, normális családnak örökbeadni.

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.02.09. 18:28:08

Átnyomhatnátok ezt a postot kommentekkel együtt a totalcaros pöcsöknek és rajongótáboruknak...

Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy miért gyártanak 120-150 LE-nél erősebb személygépkocsikat. Afölött rendszámot nem adnék, tréleren lehetne kivinni őket a versenypályára, mint technikai sporteszközt.

A srác meg elmebeteg, ha úgy versenyzett, hogy bent ült a család (márpedig bizonyára versenyzett, különben mi a francot keresett a kanyarodó sávban?).

Ficere 2008.02.09. 18:29:17

"Máskor legyél kicsit még írónikusabb, mert ezt nem volt nehéz félreérteni."

tudod, még egy hónapja sem volt az a post, ami az övbekötésről szólt... ott kb 1000 ember bizonygatta, hogy az öv milyen szar dolog, egyébként is mindenki maga dönt. persze ezek közül most egy sincs itt...
Gondoltam, szólok egyet az ő nevükben ;)

Egy fenét bizonygatta 1000 ember, csak 3-4 vadbarom idióta volt ott, csak elég hangosak voltak (főbarom: lápi lidérc pl.)

Maxi 2008.02.09. 18:37:07

Amíg nem volt saját kocsim, "sportot" űztem abból, hányféle autót vezettem. Elég sokat. Volt közte BMW, Suzuki, Fiat egyaránt. De egyikkel se száguldoztam. (Kivétel volt ez alól egyetlen 170-es próba a Fiattal, nagyon rövid szakaszon, egyedül, közel-távol sehol senki rajtam kívül. Szó szerint félelmetes volt!)

A Fiat és a balesetek közt annyi összefüggés szerintem van, hogy pl. az 1,6-os Punto megy, mint a golyó, ugyanakkor a magassági kormányt kifelejtették belőle. Erős motor szar kasztnival...

Ami a balesetet illeti: olyan nincs, hogy belehajszolnak valakit egy versenybe! Az ugyanis a saját döntése, hogy vagánykodik-e vagy sem. Ha nem akar, akkor megy tovább a saját tempójában, a másik meg nyomja a gázt, ahogy akarja... Én azt csodálom, hogy a gyerek legalább biztonsági gyerekülésben volt. Láttam már nem egy olyat, akinél hátsó ülésen ugrándoztak a csemeték, a visszapillantó tükrön meg ott fityegett a rózsafüzér. In God we trust...

ati27 2008.02.09. 18:43:11

Hehe..

It svédbe 50-70-90 autópálya110.. Érdekes betartják.. Mer ugye a bünti nem kevés lové... 50
helyett 56 3000 sek.. és itt kezdődik.. Ha pedig
ovoda, vagy iskola környékén léped át erre még szoryót is kapsz! Ja dudálást nem nagyon hallani... Más ha csak a zebrafelé mész, már akkor átengednek.. Elég extrém eset, de saját szememmel láttam: Megyek a zebra felé, látom messziről, egz kocsi már megállt a szembesávban.. No miért? nert egy MACSKA álldogált a zebránál... No mondom akkor én is megállok. Vártunk, vártunk csak nem indul el a macsek, no jó, hát én megyek, mer a másik oldalon van, de azért még visszanéztem, és már 300 méterre voltam de a másik kocsi még mindig ott álldogált.. Furcsa is volt karácsonykor hazalátogatni.. Pláne hogy reflexből a svéd zebránál bevett protokoll maradt bennem.. Szal emiatt is örülök hogy most itt vagyok.. Ez azért itt már civilizált élet..

Maxi 2008.02.09. 18:43:52

Az autóvezetők 98%-a azt hiszi magáról, hogy a legügyesebb 2%-ba tartozik.

Desert 2008.02.09. 18:47:25

"nem tudom elképzelni, hogy miért gyártanak 120-150 LE-nél erősebb személygépkocsikat. Afölött rendszámot nem adnék, tréleren lehetne kivinni őket a versenypályára, mint technikai sporteszközt"

baromság. Én tuning nélküli 300 lóval gurulok, mégsem versenyezgetek. Ellenben ég és föld egy ilyennel országúton előzni. Baromira nem mindegy, hogy 10-15 mp-eket bohóckodsz 90-100 km/ó-al a szembe jövő sávban, vagy 4-5-öt. Szóval nem kell ahhoz gyorshajtani, hogy kihasználd. Csak ehhez kell némi ész is. A hülyegyerek meg 1.1-es suzukival is meg tud ölni jópár ártatlant, szóval kurvára mindegy, hogy hány lovas az autó, nem ezen múlik, semmit se érnél vele, ha betiltanák az erős autókat. A jogsihoz jutást kellene szigoritani, de nagyon, mert mostanában mintha alanyi jogon járna komplett idiótáknak is.

mxplanet 2008.02.09. 18:48:45

ficere! én itt vagyok :)))

mxplanet 2008.02.09. 18:51:44

desert!
és szerinted jogsi nélkül nem vezetnének?? lásd az összes cigányt..
vagy akinek elvették a jogsiját egy időre(köztük anno én is)

Bakter 2008.02.09. 18:54:05

Kirajzottak a motorosok is - egykeréken. Felénk sokan túráznak (azaz száguldoznak), amint kicsit is jó az idő, egészen a téli időjárás beköszöntéig. Az utóbbi években mindig láttam legalább egyet letakarva. Ők sem tanulnak...
Igaz ez a szuperlúzer, tehetségtelen antimotoros, akit Talmácsinak hívnak, azt mondja: itthon a közúton csak robogóval közlekedik. Bezzeg a sok világbajnok 750-es 1000-s gépekkel.

Árpi 2008.02.09. 18:54:24

Szerinetm az élet 250 felett kezdődik. motoron...

ati27 2008.02.09. 18:54:54

Ja itt nem az 1.1 es suzukik, meg fiat puntók az átlag autók.. s60 s70 s80-as volvok, ja és rengeteg saab 93, 95. Vajon miért? Ja mert it trolhattanben van a saab gyár?

Desert 2008.02.09. 18:54:56

"és szerinted jogsi nélkül nem vezetnének?? "

dehogynem. Viszont másodjára, ha elkapják letöltendő börtönre itélhetik. De ez már nem technikai, hanem jogi kérdés...

Desert 2008.02.09. 18:58:45

a motorosokkal nincs nagy baj. Az esetek 90%-ban saját magukat nyirják ki, annyival is kevesebb elmebeteg van az utakon.

Maxi 2008.02.09. 18:58:49

Igen, HA elkapják...

Maxi 2008.02.09. 19:02:42

Hát, azért én ijedtem már meg motorostól, nem is egyszer. Pedig rendszeresen használom a tükröket. Viszont amikor a városban is úgy cikáznak, mint a villám, az baromi balesetveszélyes. Ő már rég nincs ott, amikor az ember esetleg ijedtében satufékez, a mögötte jövők pedig (ismerve a városi követési távolságokat...) kérdés nélkül beülnek a hátsó ülésre. :o(

Atika!!! 2008.02.09. 19:08:23

Nem mondom, hogy nem szeretek gyorsan menni. De: csak üres, száraz, jól ismert úton, lakott területen kívül, és egyedül. Ha én a saját hülyeségem miatt felcsavarodok egy fára, az az én bajom.
De ez a száguldás nem 180, pedig megy annyit az autóm. Azokon az utakon ahol közlekedek, száguldás a 90 is néhol. 180-nál valóban kezdődik valami, de sokkal inkább halálnak hívnám mint életnek. Vagy halálfélelemnek. Ha adrenalin kell, szivesen kirakok bárkit az út közepére, és megnézzük hogy 180-ról mekkor a fékút :)

Bakter 2008.02.09. 19:17:52

"Szerinetm az élet 250 felett kezdődik. motoron..."

És a 180-as matricával villogó kocsi hátuljában ér véget. Perfekt párbaj.:-P

hoel 2008.02.09. 19:39:27

Belátom, valszeg én vagyok elmeháborodott. Én eleddig azatatat gondoltam, hogy az autó arra való , hogy A helyről B helyre eljussunk vele. Kényelmesebben esetleg gyorsabban, mint tömegközivel. Néha túllépem a megengedett 50 km/ ó- t, bár nem sokkal és csak ha mnden nagyon oké. DE gyerekkel, 180- nal, 250- nel stb stb??? Mi a fasznak?

rm -rf / 2008.02.09. 19:56:25

ezt a képet kellene sok retinába beégetni...

www.langlovagok.hu/kepek/2008/benkedonat_lakatospeter/080209_becsibmw/eredeti/080209_becsibmw_06.jpg

a sok barom. persze azok is, akik versenyeztek HA igaz. de ahhoz azért orvosi értelemben vett primitívség kell, hogy valaki így száguldozzon a feleségével és a gyerekével az autóban...

Griml0ck 2008.02.09. 20:03:23

A kép rettenetes. Ha esetleg meg is nézik, és esetleg meg is jegyzik, egy nagyobb adag adrenalin után sosem fog eszükbe jutni...

mxplanet 2008.02.09. 20:10:24

desert ez nem igaz,mert engem is elkaptak eltiltás alatt motorral gyorsahajtásért.
bírónál lealkudtam 30 ezerre a büntit :)

mxplanet 2008.02.09. 20:11:25

most viszont indulok a rudasba bulizni :)

sok szeszt nektek..

rm -rf / 2008.02.09. 20:16:27

Az úton száguldozás kb annyit jelent, mintha a kollégák sziklamászásban közelítenék meg az 5. emeleti irodát ha úgy tartja a kedvük, persze kibiztosítás nélkül. Melyik cég tolerálná ezt??? Munkába járásra van lépcső meg lift, sziklamászásra meg a mászófal meg az Alpok, szabadidőben...
Ja, és a mászással csak magát veszélyezteti, tehát a száguldozáshoz képest magánügy. Mégis leszedik a pl. bázisugrókat is mindenféle helyekről :-)

hoel 2008.02.09. 20:19:02

Aki 180 felett száguldozik- pláne városban- előbb- utóbb úgyis beég a retinájába valami. Ha nem ez a kép, akkor a legutolsó, amit még látott....

nyekk 2008.02.09. 20:20:44

Gyorsuljon mindenki nyugodttan! Vezessen részegen bárki! ez az EBEUSS 2008.02.09. 14:52:45-as kapitális barom is. Csak ne ott, ahol más normális emberek közlekednek,(nének), HANEM ZÁRT PÁLYÁN!!!(Este meg le kel slagozni a ringet), hogy a sok fék, és gáncs nélküli barom agya lefollyon a cstornába, és ne zavarja a következő nap bajnokait. Kis pöcs EBEUSS úgy versenyezz a közúton, hogy egyszer esetleg eléd keveredek a 40 tonnás dömperemmel, hogy megnézzem, hogy tudsz 10 cm-en lelasulni 180 km/óráról. nagyon unom már, hogy defektes agyú Császár Elődös fityfaszok életveszélyes versenypályává teszik a közutakat. (mMellesleg a hatóságok is felébredhetnének már)

Káposztakukac 2008.02.09. 20:27:02

ez az X lóerő felett betiltani minden autót egy szánalmasan rossz érv. a képeken látható autók mind kifejezetten gyenge motorizáltságú, mint ahogy a tuning-suhancok többsége is ócska szarokkal jár(1,3-as sutyuki neoncsövekkel az alvázon). érdekes, hogy még magyarországon is az erősebb autók többségére, legalábbis városon belül, nem a gyorshajtás meg a driftelgetés a jellemző.nekem majdnem 200 lóerőnyi német high-tech van a seggem alatt. ha este a váci úton mellém áll valami hülyegyerek a szakadt hondájábán és erősködik a gázpedállal, akkor....csak röhögni tudok, és direkt feltűnően lassan indulok el.

rszarvas · http://rszarvas.blog.hu 2008.02.09. 20:37:09

A halál 50 km/h-nál kezdődik.
Ha nem kötöd be magad, 30-nál.
A menőzés 75 lóerőnél, egyes Golfnál, meg néhány hihetetlenül cool kék lednél kezdődik. Esetleg folyton égő ködlámpánál.
A halál akkor kezdődik el, amikor nem nőttél fel a vezetéshez/lóerőhöz.
Ha szerinted 200 lóerőnél elkezdődik valami, akkor vagy nagyon hüje vagy, vagy el sem tudsz képzelni többet, vagy nem ültél még repülőn.
Ha szerinted 180 km/h-nál elkezdődik valami, akkor ez a sebesség nálad valaminek a vége is.
Mindenkinek hajrá!

mm 2008.02.09. 20:37:20

punto 180 felett meg is hal:)

EBEUSS (törölt) 2008.02.09. 20:43:52

mm 2008.02.09. 20:37:20
"punto 180 felett meg is hal:)"

FIAT PUNTO GRANDE Sport 2007
Motor
1368 cm3 soros 4 hengeres benzines
120 LE @ 5000 rpm
194 Nm @ 1750 rpm
6 seb. kézi váltó


Kombinált fogyasztás
6,6 l/100 km


Gyorsulás 0-100 km/h
8,9 mp


Végsebesség
195 km/h

rszarvas · http://rszarvas.blog.hu 2008.02.09. 20:44:58

Még egy apróság: eszembe se jutna beülni egy olyan kocsiba, aminek a hátulján valami, valami fölött elkezdődik. Szanaszét égne az arcom a felirat miatt. Inkább a busz. A hüje, meg véletlenül maradt j-vel.

180 km/h felett ... vasúton! · http://www.ice-fanpage.de/ice_multimedia/videos.htm 2008.02.09. 20:48:44

Mindenkinek joga van kinyírnia magát. De a szabályosan közlekedő másik autóst illetve gyalogost?

RedRiot 2008.02.09. 21:23:16

Az övet kell használni. Biztonságos, és az indulás rutinjába is tökéletesen illeszkedik. Beülök, beindítom a motort, becsatolom az övet, tompított fel, és indulok.

Míg az övvel és a lámpával babrálok, addig terhelés nélkül járhat a hideg motor 8-10 másodpercet, beáll a normális olajnyomás, kicsit felébred a gép. Nem mondom hogy emiatt fog 400.000-et futni a motor, de ártani nem árt.

Versenyzés: közutakon súlyos felelőtlenség. Ahogy a hülye előzgetés is. Mikor a Keresztúri úton jártam dolgozni, rendszeresen láttam olyan előzéseket, hogy a szembejövőnek a padkára kellett húzódni.

Ennyire nem siethet senki. Az, hogy egy lámpaváltással hamarabb mehet át a Pesti úton / Örsön az tényleg megér 2-3 "ha mindenki beledöglik is" előzést?

Úgy gondolja hogy befér, meg tudja csinálni az előzést. Ha meg nem majd a szembejövő köcsög lekfejjebb lemegy a patkára.

Versenyezők: menjetek ki egy pályára, van már nem is egy. Sokan vagytok, így a pályabérleti díj is megfizethető. Ha nincs pálya, van amatőr ralizás.

A versenypályán olyanok közt száguldozhattok, akik belekalkulálják a lehetőségekbe azt hogy ütköztök, felborultok, kisodródtok. Ezzel számol minden résztvevő, és a szervezők is felkészülnek minden veszélyhelyzetre.

A közutakon nincsenek szervezők, nem egymás közt vagytok, és ha vki épp melóba ingázik, vagy a gyerekét hozza haza oviból, annak joga van hozzá hogy a száguldozásotokkal nem veszélyeztessétek az ő, az utasai és az autója épségét.

Vannak szlalomversenyek, most már van külön driftbajnokság is, amatőr rali, ha annyira májerek vagytok itt bizonyítsatok. Ne a közutakon, a gyanútlan közlekedők között...

Fucksee 2008.02.09. 21:40:17

Pár hónap, és megszűnik a gyorshajtás.
Mindenkit csak egyszer kell majd megbüntetni.
Jövőre fele ennyi baleset lesz, mint az eddigi években.

Legalábbis ebbe bízom....

Akinek adrenalin kell, az szívjon füvet, és mennyen el bicajozni!!!

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.02.09. 21:59:38

"persze itt mindenki a kresz példa értékü megtartássa mellet közlekedik az utakon ugye!!!!"

Azért azt ugye te is belátod, hogy a KRESZ példa értékű betartása és a lakott területen belül 180Km/h között van pár fokozat.


Egyébként a Lánglovagokon van erről a balesetről egy elég ironikus kép: www.langlovagok.hu/kepek/2008/benkedonat_lakatospeter/080209_becsibmw/eredeti/080209_becsibmw_15.jpg

Jól passzol a képbe a "bocs, de leelőztelek" humorosnak szánt rendszámtábla. Hát igen, leelőztél...

ati27 2008.02.09. 22:36:19

Redriot... Erről jut eszembe.. It svédbe Volt alkalmam belni pár itteni ember mellé.. Hihetetlen. Olyan automatikusan kapcsolják be az övet, hogy a szemük se rebben... Ja ma is ltem egy 95-ös saaban, és azelött kapcsoltam ki az övet, mielőtt megáltunk volna.. Az autó heves csipogással jelezte, ez bizony nem helyes.. Más, még otthoni munkahelyemen beszélgettnk az öv használatáról, erre az egyik munkatársuk bevallotta, ő városban nem kapcsolja be.. Pedig tanult mérnök ember, aki tisztában van a fizikával. Amúgy meg nem az a májer aki gzorsan vezet, hanem az aki időben meg is tud állni..

Rocko- 2008.02.09. 23:00:22

megyakocsi 2008.02.09. 14:15:52
egyetértek EBEUSS-sla, kösd be magad, le van szarva, ha nem tetszik. ha meg nagyon megsértődik, akkor ott lehet hagyni, h csak öngyilkos legyen, ne tetézze gyilkossággal a tetteit.

kirk 2008.02.09. 14:38:28
megbánás, halál. tedd ezt egy képzeletbeli mérleg két serpenyőjébe, és gondolatban súlyozd. ha megtaláltad, h melyik nyom többet, akkor gyere vissza kérlek.

Daily Shark · dailyshark.blog.hu/ 2008.02.09. 13:38:29
"Majd apuci biztos megmagyarázza a gyereknek, hogy ő nem tehetett róla, csak az a két hülye köcsög, akik provokálták."
hát tudja biztosúr, az úgy volt, h a sértett visszaüttött.

rükverc 2008.02.09. 15:43:21
pontosan így van. magát felkenheti bárhova, csak engem ne érintsen a dolog. az, h megelőznek, azt már le se tojom, úgy se nyer sehol semmit ebben az országban. az viszont zavar, ha életveszélyesen előz meg.

Kemira 2008.02.09. 16:47:06
asszem ezen a blogon olvastam, mondd meg te is az asszonynak nyugodtan: nem kell bekötnie magát, csak ha balesetet szenvedtek. aztán találja ki, h mikor lesz az.

ja, és vigyázzatok magatokra! adjátok meg mindig a jobb kezet. a rendőrnek is! :))))

Név 2008.02.09. 23:38:27

tudjátok ez milyen BMW? olyan, amit gyakorlatilag ebben az országban bárki megvehet... fillérekért adják a 20éves vasat. aztán persze nem gyűrődik, hanem összecsúszik az egész, mert rohad. kiszállni élve nehéz belőle ha kellően hülye a sofőr, mert nagyon megy, de már műszakilag a többségük rossz. (fék, lengéscsillapító, stb).
és lehet vele "sztríítracsingóni". nagyon jó. örülünk...
ez nem a drága BMW+gazdagok szórakozása kategória. (már nem mintha mindegy lenne, de akkoris, néhány korábbi hozzászólónak ez nem tűnt fel :D )

ati27 2008.02.10. 09:56:36

Idézet:

"de: a párom pl. soha nem köti be magát, max. ha rendőrautó van a közelünkben, már többször vitáztam vele emiatt, de 0 eredménnyel, és igazán nem tud okot mondani rá, hogy miért nem köti be magát
szerintem a környezet nagy szerepet játszik ebben a kérdésben, ki honnan jött, kitől mit látott, ismerősök bekötik-e magukat vagy nem"

Vannak emberek, akiknek hiába magyarázol.. Ilyeneknek be kell mutatni a dolgokat. Öveges prof is azért volt régen nagyon népszerű mert látványosan prezentált. No te azt tudod tenni, ha asszonyal olyan helyre értek, ahol éppen nincs forgalom, minden elörejelzés nélkül tapos bele a fékpedálba, mondjuk 30-rol. kennd csak fel a műszerfalra. Utána magyarázd meg a külömbséget. Pl hivatkozhatsz az 1/2*m*(v*v) kimondva egzketted m szer vénégyzet, aminél a vénégyzet a fontos.. Ami ugye azt jelenti hogy egy auto mozgási energiája a sebességgel négyzetesen arányos, ergo 30-nál x, 60-nál 4x, 120-nál 9x.. Ehhez még hozzáadhatod, hogy frontáslis ütközésnél városban, a kresz betartásával két azonos tömegü jármű mozgási energiája összeadódik azaz 100km/h sebességnek felel meg. Mindenesetre én csinálnék egy "szimulátort" amibe mindenkit beleltetnék kötelező jelleggel amit mondjuk 20km/h ról 0.25 másodperc alatt 0-ra lassulna, ami kicsit tobb mint 4g-s lassulást jelentene, ami más szempontból megviysgálva azt jelentené hogy a sebesség 1.3 méteren csökkene 0-ra. Aminél még egy szimpla koccanás is roszabb a való életben.
Persze hozzátéve mikor beül a delikvens, akkor tudja hogy mire számít, ami a való életben nem igaz és egy ütközésnél ezeknek a hatásoknak a sokszorosa éri..

Rocko- 2008.02.10. 11:00:38

a szimulátor létezik. rendőrségi nyilt napkon szokták körbehordozni az országban. annyiból áll az egész, h egy autóülés raktak rámpára, bekötöd magad, és legurulsz. nem gyorsulsz fel 30 fölé, de eléggé ránt. aki meg bátor, az próbálja ki öv nélkül. tessék: www.indavideo.hu/video/Biztonsagi_ov_szimulator

doubting thomas 2008.02.10. 12:06:59

Eggen. Darwin még mindig dolgozik, hehehe :)

mxplanet 2008.02.10. 14:09:50

"Akinek adrenalin kell, az szívjon füvet, és mennyen el bicajozni!!!"

ennél egy fokkal jobb bepapirozva vezetni:)

mxplanet 2008.02.10. 14:16:30

nyekknek meg elgurult egy-két lasztija...
szerencsétlen jobbágy :(

Mulder 2008.02.10. 14:37:33

Nekünk van ilyen, ha valaki ki akarja próbálni!

www.safedrive.hu

ati27 2008.02.10. 17:23:04

Nem a valakin, hanem a mindenkin lenne a hangsúly.. Ez kötelező lenne a jogsihoz.

cso zsi 2008.02.10. 18:42:14

Tetézném. Valódi, vagy jól szimulálható ütközéssel, akár a dodgemben.
www.youtube.com/watch?v=hg0XDwqIkOY&feature=related

EBEUSS (törölt) 2008.02.10. 19:28:34

Voltam ma a bécsi úton, és megszemléltem a tegnapi baleset helyszínét.

1.) Ha verseny volt, akkor balról a lekanyarodó sávból akart előzni, amihez kevés volt az út, és nem számolt a járdaszigettel, amire felszaladt, és megdobta.

2.) Ha csak egyedül száguldott, mondjuk 150 -el, ez az enyhe kanyar szerintem simán bevehető annyival is. Ha mégsem, akkor megpróbálta kiegyenesíteni az enyhe bal kanyart, ezért ment balra a lekanyarodósávba, de nem számolt a végén levő járdaszigettel, felszaladt, és megdobta. Ehhez viszont nem repültek elég messzire! Szerintem ha valaki ilyen őrölt tempóban röppályára áll, annak nem 50 méteren belül lesznek a roncsai.

3.) Simán bealudt normál sebességnél, és elnézte a sávokat, jött a járdasziget, stb.
Ez sem valószínű, mert városban nem szokás elaludni a sok lámpa, meg egyebek miatt.

Én a versenyre szavazok, és nem is túl nagy sebességnél! Bár az árok jó mély, lehet csak azért ilyen rövid úton álltak meg...

www.langlovagok.hu/kepek/2008/benkedonat_lakatospeter/080209_becsibmw/eredeti/080209_becsibmw_26.jpg

Kinyíeták_Kennyt! 2008.02.11. 02:49:07

Az ügytől elvonatkoztatva én csak röhögök ezeken a kis ártány-csótányokon, akik ugatnak, h kinek lesz jó a veséje, mája, egyebe az elhúnytnak!
Nekem van egy aranyos kis kártyám, amelyen van egy ügyvédi ellenjegyzés, mely szeritn az érdeklődőnek a kurva anyja a szervdonor. Azt meg már mondanom sem kell, h ha mégis megpróbálják berakni, akkor szépen beledöglik az is, aki megkapja, hála az orvostudománynak, amely nehezen azonosítható anyagokkal dolgozik XD

ihatethisindapassthingy 2008.02.11. 07:51:11

A Fiat vs. nem Fiat témához, elsősorban a Bravások szokták padlólemezbe préselt lábbal közlekedni, Puntóból (I/II/Classic) jóval tipikusabb az 1.2-es motor, ami úgy 180-ig bírja - legalábbis én csak addig próbáltam. Mindenesetre 150 felett félelmetes ilyen kisautóban, határozottan lehet érezni, hogy egy enyhébb szellő felkaphatja a kocsit, közben egy másféltonnás szedánban ezt a sebességet nem is érzed. Egyébként barátságos, mozgékony kis verda, de nagyon ritkán szokott letolni típustárs az útról és nem azért, mert 180-al közlekedem, sőt.

ashcooper 2008.02.11. 08:41:44

Kinyíeták_Kennyt!:
És ez miért jó neked te abortuszmaradék?
Látom hozod a szintet... dögöljön meg a szomszéd tehene is... (a szomszéddal együtt)

rszarvas · http://rszarvas.blog.hu 2008.02.11. 09:24:26

Kinyíeták_Kennyt!: Ha ilyen papírral mászkálsz, az valószínűleg nem alaptalan. Nekem az jött le belőle, hogy minden bizonnyal Te is azok közé tartozol, akik majd egyszer bekerülnek ide egy jó "zaftos" sztori keretében. De az tuti, hogy valami miatt nálad benne van a pakliban, hogy egyszer talán mégsem férsz be a kamion előtt.
Ha meg már úgy alakul, hogy kinyiffansz a kocsiban, jogos, hogy magasról leszarsz másokat. Miért is éljen túl valaki bármit, ha Neked már nem sikerült. Bravó! Fogadni mernék, hogy fogalmad sincs arról, hol van az indexkapcsoló a kocsidban.

Tony Almeida 2008.02.11. 14:58:52

""de: a párom pl. soha nem köti be magát, max. ha rendőrautó van a közelünkben,"

Baze, büszke lehetsz a párodra, nála setétebb ember ember nemigen van e planétán.
Ha én vezetek és valaki menőzni akar: Addig nem indulok el, amíg nem köti be magát és punktum. Ha nem teccik, kiszáll és gyalog mehet a k* anyjába. Mert ugye esetleg vele döglök én is egy balesetnél.

Tony Almeida 2008.02.11. 15:01:05

Fucksee 2008.02.09. 21:40:17

Hogyhogy megszűnik? Nem hallottam semmilyen tervezett jogszabály-módosításról.

c.vieri 2008.02.11. 21:46:41

Ma mentem egy haverrel, nem nagyon ült eddig mellettem mikor vezetek. Beült a kocsiba, kötötte azonnal az övet. Tolattam ki , eddig nem kapcsoltam be az övet, nem szeretek hátraforogni övvel (kresz is megengedi hogy tolatáskor ki lehet kapcsolni), aztán haver szólt hogy kapcsoljam be, de már nyúltam az övért. Megköszöntem neki a figyelmességet, hogy így odafigyel a másikra. Nagyon függ az övhasználat ,hogy milyen körökből jön valaki, meg a családból is. (mondjuk ha nem kapcsolja be ,én is szólok neki az tuti, sose lehet tudni mikor jön egy ökör szembe velem, meg persze a rendőrök miatt is, de ez csak másodlagos)

davez 2008.02.12. 10:34:56

... és ott is ér véget"

Coccinella Septempunctata (törölt) 2008.02.12. 11:11:27

Ati 27
macsek a zebrán lol...

Kinyírták kennyt,
én meg pont fordítva szoktam csinálni, amióta vezetek, van egy fecni a jogsimban, rajta a vércsoportommal, ha esetleg meg tudnának menteni, és egy nyilatkozat, hogy ha nem vagyok menthető, akkor adják oda minden felhasználható szervemet a várólistásoknak. Már csak azért is, mert apósom is fél vesés...

cso zsi 2008.02.12. 20:22:41

Amikor anno az MHSZ-nél orvosit kellett csináltatni a hiv. jogsihoz, azóta nekem is benne van az irataim közt a vércsoportmeghatározás.
Régen a lapozós jogsiban, azóta csak a kártya mellett.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása