Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Audi buszt vett a BKV?

2008.03.15. 08:36 :: SilentSound

Mégiscsak van értelme a BKV megreformálásának, névtelen levélírónk képe alapján úgy tűnik, az anyagi problémák megszűntek és luxusjáratokat is elkezdtek üzemeltetni. Kisebb tömeg, kényelmesebb ülések, kevesebb buszmegálló. Ha az összes buszt lecserélik ilyenre, lehet, hogy visszaszokok én is a tömegközlekedésre...
Én mindig is tudtam, hogy bizonyos járműkategóriákra (márkákra) más Kresz vonatkozik. Mégsem tudtam megállni, hogy meg ne örökítsem azt az A6-ost, melynek szemérmetlensége ma reggel kiakasztott.



A képen látható darab az Erzsébet híd budai hídfője előtt szegődött a villamospótló busz nyomába és a hídon elhelyezett kamerával se törődve követett a buszsávban. Csak az Astoriánál ment vissza a középső sávba, csak mert a buszsáv jobban bedugult, mint amaz. A kép a Ferenciek terén készült, a buszmegállóban állva.

47 komment

Címkék: budapest közlekedés autó tömegközlekedés kresz buszsáv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Suppiluliumas 2008.03.15. 09:07:41

Ez az a típus, amelyikbe indexet sem szerelnek?

pöpec rob 2008.03.15. 10:15:56

Édesapám 82-ben(!!!)vette meg Audi 80-as tipusu gépjárművét! Nem gizdaságból írom,de akkor még nem nagyon volt elterjedve a típus kishazánkban!
Menőzhetett volna vele,de nem tette! Igaz akkor még nem voltak buszsávok(legalábbis nem emlékszem)de,ha lettek volna,akkor sem hajtott volna rá,mindíg indexelt és nem éreztette erő(márka)fölényét a többi autossal szemben!Ha Audid van,ma már mindent lehet? Tisztelet a kivételeknek!!!

ykcky · https://www.facebook.com/SilhouetteHistory 2008.03.15. 10:53:03

Respekt Apukádnak. Az ilyen mindig meglep, Budán befelé a fasoron, minden alkalommal, tehát napi szinten kétszer, látok buszsávozó sofőröket. Ami meglepő, hogy általában, messze nem prémiumautókkal játszák. Nem lehet márkaáltalánosítani. A buszsávozók összetétele, észrevételeim szerint, nagyjából tükrözi a magyar autóparkot, így leggyakrabban, kis-alsó-közép verdák nyomulnaka tilosban, Opel-Suzi. Nincs itt semmi meglepő, nem az Auditól lesz paraszt a magyar. Egyszerűen az autósok között, márkafüggetlenül, ugyanannyi a kisstílű mint, a társadalom bármely szegmensében. Nálunk tud bunkó lenni a sokdiplomás ugyanúgy, mint kőgazdag, a nincstelen, a taxisofőr, a nyugdíjas, a nem létező átalmagyar, és a sorolhatnám.

pöpec rob 2008.03.15. 11:07:13

ykcky:100%-ban igazad van!
A buszsáv szerintem nagyban hozzájárúl a torlódáshoz,dugók kialakulásához!Pont a legforgalmasabb szakaszokról vettek el egy egész sávot,akkor amikor a kocsik száma napról napra növekszik.Ettől függetlelül a szabály az szabály,és nem attól lesz valaki menő,ha amíg a többiek szívnak,ő lazán végiggurul a buszsávon!Életemben 1x én is ráhajtottam a szentendrein,(ma is ég a pofám miatta!!!)és el is kapott a motoros rendőr!Örökre megjegyeztem a többi autos kárörvendő arckifejezését...!

Balázs 2008.03.15. 11:16:14

Szerintem aki jogosulatlanul veszi igénybe a buszsávot, annak a pénzbüntetés mellett helyben le kéne ereszteni a 4 gumiját egy mellékutcába', hogy ott ne akadályozza a forgalmat a szerencsétlenkedésével. Küldjük be a képet a rendőrségnek: máris mondják, hogy spicli...
Nagyapám 60-ban(!!!) hozott Indiából Fordot, akkor még nem is volt az országban. Nem tudom hogy közlekedett vele, biztos normálisan, de ez ugyanúgy nem passzol a "cikkhez", mint pöpec rob írása. Bármelyik gépjárművel lehet szabálytalankodni.
Végül pedig leírom, hogy a taxisok nagy része valóban paraszt módon vezet, de a buszsávot a Kresz-ben biztosított jogaik alapján igénybe vehetik!

pöpec rob 2008.03.15. 11:27:09

Balázs:Ha így vesszük,nincs kép,nincs cikk...
Azért,ha megvan még a Ford,szívesen megnézném!(Mint Fordos)Nagyon király lehet,imádom a régi autokat!Pisz!

transporter 2008.03.15. 11:35:33

Sok autos igazsagtalannak erzi az uttestbol elvett buszsav intezmenyet, amely igy folyamatosan lerontja az ut ateresztokepesseget. A telikamerazott rakoczi ut kivetelevel, altalanos szokas, hogy suru forgalomban az autosok ramennek a buszsavra is, ezzel is mersekelve a dugot. A rendor jogosan kivehet egy-ket buszsavon elozo autot, de egy osszefuggo kocsioszloppal mar ugysem tudna mit kezdeni.
A tomegkozlekedoknel ez gondolom kiveri a biztositekot, de gondoljanak bele abba is, hogy ki mennyivel jarul hozza az utalaphoz fajlagosan.

Leegor 2008.03.15. 11:49:56

Fakutya legyek, ha ez nem valamelyik nagyrabecsült politikusunk.

dwdHU 2008.03.15. 13:15:22

valamelyik nap este gyerek gondolt egyet es megfordult az erzsebet hidon !!4 kemeny

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.03.15. 14:08:12

Hát én ilyen közbeszerzésről nem tudok, mikor írhatták ki a tendert?

Triznyai Döme 2008.03.15. 14:12:58

Igen kedves autós tezsvírek, a buszsáv elvesz előlünk útfelületet és növeli a többi sáv zsúfoltságát. De ki mondta, hogy a többi AUTÓS kényelme számít? Frász és megint frász! A cél a BUSZOKON utazó, nagyságrenddel több UTAS segítése.

transporter 2008.03.15. 11:35:33
"...egy osszefuggo kocsioszloppal mar ugysem tudna mit kezdeni..."
Ahogy te tévedsz! Amint EGYÉRTELMŰ utasítást kapnak, egynehány röndér szépen elhelyezkedik egy-egy sarkon és adott rádiójelre egyszerre beterelik az összes buszsávost a mellékutcákba. El tudod képzelni, mekkorát szívsz ha köztük leszel?

na? 2008.03.15. 15:01:12

Az ilyen buszsávon előrepofátlankodók főleg nem is a tömegközlekedőkkel csesznek ki, hanem a többi autóssal.
Gyakran kell csúcsforgalomban a Dózsa György úton mennem a Váci út felől a Hősök tere felé. Itt azért is szokott akkora tötymörgés kialakulni, mert a sok pofátlan sunyi kis .... a buszsávon szépen előrecsorog, és 2 sarokkal odébb már be is áll a szerencsétlen szabálykövető autósok elé.
Azért azt megnézném, hogy lenne-e pofájuk ezt a szupermarketben megcsinálni bevásárlókocsival.

Rocko- 2008.03.15. 15:51:57

hmm, ismerős volt a kép. :)
varos.blogter.hu/?post_id=250662
és azért is veszek majd audit: megmutassam, nem csak parasztok vezetik.
egyébként nincsen bajom azzal, ha a hídon átmegy, és lekanyarodik, hadd menjen, még bele is fér a szabályozásba. de amikor végig busznak képzeli magát... na, AZ parasztság.

nekem meg amúgy kedvencem, amikor este a Hegyalja be van dugulva, de a kormányőröknek csakazértis arra kell menniük...
aztán meg nem tudnak vezetni, mert csuklanak, annyira anyázzák őket, h még se egy mentőt kell elengedni.

Suppiluliumas 2008.03.15. 09:07:41
de szerelnek, csak nem használják sokan.

BKV figyelő · bkvfigyelo.blog.hu 2008.03.15. 14:08:12
alvállakozó.

na? 2008.03.15. 15:01:12
ezen gondolkoztam én is. ha látok egy ilyet, és beállok elé a sorban a tecsóban, akkor bekussol?

Krisi 2008.03.15. 16:13:30

transporter:
Azért, mert a benzin adóját nem tudod elcsalni, még nem fizetsz többet az úthasználatért. Sokkolni, foglak, de az utak adóból épülnek, amit mindenki fizet, valaki többet, valaki kevesebbet. Például egyesek keresnek havonta kétmilliót (legálisan), adóznak belőle egy valag pénzt, az jobban járul az útalaphoz, mint egy minimál bérből élő vagy feketemunkás, autózzon akármennyit havonta.

Az meg szerintem jogos, hogy egyre több buszsávot csinálnak, az nagy tévedés, hogy ha több az út, akkor kisebb a forgalom. Nézz utána, ez tény, nem csak kitaláció. A buszsávokat már csak be kéne kamerázni. és máris lehetne közlekedni normálisan, busszal is és autóval is.

Az itt látható Audi meg szállítson jeggyel/bérlettel rendelkező utasokat, és akkor nincs baj :)

A bunkóság meg nem tipusfüggő, aki paraszt, az ülhet bmw-ben, opelben, suzukiban, motoron vagy biciklin, az is marad.

Perillustris 2008.03.15. 18:29:29

"A tomegkozlekedoknel ez gondolom kiveri a biztositekot, de gondoljanak bele abba is, hogy ki mennyivel jarul hozza az utalaphoz fajlagosan."

Krisi megelőzött, de azért: MUHAHAHAHAHA!

Egyébként: Sok biciklis igazsagtalannak erzi az uttestbol elvett parkolosav intezmenyet, amely igy folyamatosan lerontja az ut ateresztokepesseget. (Pl. Nagykorut)

NA?

Ráadásul az aztósoknak is jobb lenne, ha nem kellene kerülgetniük a bicajost a Nagykörúton. Mindenkinek jobb lenne.

Pár száz "kényelmesen" parkoló autó helyett több ezer embernek lenne jobb - ez eléggé korrekt, nem?

Káposztakukac 2008.03.15. 18:58:02

egy autó a buszsávban. ezerszámra látni pesten minden nap. persze megint az a hír, hogy aránylag drága autó. pfff. astra f lenne, le se szarnátok.

Horci 2008.03.15. 21:12:22

A két buszosnak le kellett volna rádióznia hogy az első hirtelen megáll, mert mittomén átszalad egy macska előtte (vagy egy nagymutter járókerettel ...) és a mögötte jövő meg jól beletolja az ódit :) Aztán mehetne az anyázás :)
És az intézkedő rendőr helyében biztos az Audist hoztam volna ki vétkesnek, (a MÁV biztosítója meg majd fizet) meg jól megbüntetni jogosulatlan buszsávhasználatért :)
Ez így működik ejrópában nem? :P

Rocko- 2008.03.16. 00:58:43

Perillustris · cmtv.freeblog.hu/ 2008.03.15. 18:29:29
én támogatom. de hova kerülnek az autók?

Krisi 2008.03.16. 03:10:03

Horci: Európában (legalábbis nyugaton) nem mennek az autók buszsávban. Nem csak azért, mert jól neveltek, hanem mert beléjük verték, hogy ha ott mennek akkor nem ússzák meg egy zsebbe csúsztatott tízezressel, hanem a gatyájuk is rámegy.

Rocko: mélygarázsba, vagy ki a belvárosból. Ja, dehát mélygarázs az Budapesten nincs. Ez itt a gond, nem (csak) a szmog...

Rocko- 2008.03.16. 08:50:06

hát én a mélygarázs támogatnám erősen. de hát hova? jajj, hoppá, egy éve túrkálják a várost, nem férne a metró mellé még egy mélygarázs is? és netán a tetejére egy park.
fura, h a zöldek minden lószar ellen tiltakoznak, csak éppen sose hallottam őket játszótérért vagy parkért kampányolni.

Triznyai Döme 2008.03.16. 12:23:54

Még hogy mélygarázs?!
Eretenek! Ludvérc! Pokolbéli kísértő! APAGE! A mélygarázs az ürdüng incselkedése, sátáni kísértés, a gyanútlan jó keresztények megrontása! Máglyára veled óh botránkoztató, nyelved vonattassék ki, kezeid vágattassanak le tőbül!
És ti, Isten barikái, hát nem olvastok híreket? Nem tudjátok, hogy az Igaz Ügy Istennek Oly Kedves Setétzöld Vitézei épp csak a minapában fúrták meg hosszú, hősi harcban egy illen fertelmetesség építését a Nagymező utcában?
index.hu/politika/belfold/budapest/trzv0129h/

Krisi 2008.03.16. 14:39:32

A zöldeket azért utálom, mert primitívek, mint a k**vaélet. Nem gondolkodnak soha, és ezzel lejáratják az egész környezetvédelem-dolgot. Mert abban spec igazuk van, hogy a rossz levegő ellen tenni kéne, és még más dolgokban is.
De ha ennyire idióták, hogy megfúrják a mélygarázs építéseket meg az M0-sat, akkor ne csodálkozzanak, hogy mindenki utálja őket. ááááááá. Hülyék :)

Suppiluliumas 2008.03.16. 15:30:36

Rocko- 2008.03.15. 15:51:57

"Suppiluliumas 2008.03.15. 09:07:41
de szerelnek, csak nem használják sokan."

Köszönöm, hogy nem hagytál tévedésben:))

Amúgy viccnek szántam (volna) bizonyos fokig, de sajnos inkább szomorú, ahogy viselkednek az ilyen és hasonló autók gazdái (mégha nem is mind).

Rocko- 2008.03.16. 17:16:39

hát nem mindegyik gazdája ilyen. és nem csak "az ilyen és hasonló autók gazdái" felejetenek el indexelni, vágnak eléd be, stb.

Claudius az Isten 2008.03.16. 19:07:41

Triznyai Döme:
kivételesen a Nagymező utcai építkezés megfúrásával egyetértek.
Templom és park mellé, 100-150 éves fák kivágásával építettek volna egy beton szart. Mikor 500 m-es körzeten belül 10-15 olyan telek , vagy lebontandó ház is van, amelyikért nem kár.

ex-dr. vuk 2008.03.16. 21:21:15

Nahh jonnek mar a 'kulonben is mindek van buszsav, csak elvettek egy savot az autoktol, azert van dugo', meg a 'en fizetem az utalapot az kocsi miatt mi az hogy nem mehetek a buszsavban'...

Hat kedveskeim azert van ez igy, mert a jovo nem az autozase... Legalabbis semmikeppen sem igy. Ertem en hogy neked jogod van autozni, csakhogy a tobbi masfelmillio pestinek is van, es ha mind autoba ul akkor mind baszhatjatok...
Ezert probaljak eroltetni a bkv-t. Sajnos a biciklizest meg nem elegge, mert ahhoz kevesebb penzt kene ellopni h maradjon is.

Szerintetek inkabb tobbut kene? Tobb parkolo a belvarosba? Es ha azok is megtelnek, akkor mi van? Megint uj utak es uj parkolok? Meddig?

Halesz 2008.03.16. 23:35:39

Krisi: ez a Nagymező utcai mélygarázs Budapest és a zöldek szégyene... a legszánalmasabb parkolásos-autós történet az utóbbi pár évben. Annyira nem értem az ott lakókat, komolyan. Néhány fa miatt (amelyek amúgy is vegetálnak már a szmogtól) megvétóztak egy mélygarázst, és inkább szopnak tovább a parkolással a Liszt Ferenc tér környékén.

Caludius: beton szar? A Templomot és a parkot a folyamatosan körbe-körbe járó, parkolóhelyet kereső autók nem zavarják? Nem lenne jobb az ott lakóknak, ha pár mélygarázzsal enyhítenének Budapest egyik legfrekventáltabb helyszínén? Ahol gyakorlatilag este is lehetetlen helyet találni? Tudom, járjanak az emberek BKV-val.

Lehet, hogy tele volt botránnyal az építkezés, lehet, hogy a fele pénzt a polgármester, az xy párt nyúlta volna le. De legalább lett volna plusz párszáz parkolóhely.

Ez a baj ezzel a várossal, hogy olyan dolgokért küzdenek a zöldek, amelyek teljesen értelmetlenek. Ilyen az M0 körgyűrű is, környezetvédelmi okokra hivatkozva folyamatosan megvétózzák a zöldek az építkezést, közben meg a kamionok özönlenek be a városba. Szánalmas, komolyan.

Ugyanez: zárják be a Sziget fesztivált, mert hangos. Ja. De a hatsávos Váci út, vagy a vonatsín, amely mellett lakik, az nem hangos, mert azt már megszokta...

Krisi 2008.03.17. 00:57:21

Halesz: ott a pont.
Az idegesít engem legjobban, hogy egy jó dologért kűzdenek a zöldek: legyen jobb levegő, kevesebb autó a belvárosban.
Csak az a baj, hogy nem gondolnak, és pár korhadt fa miatt szopjon csak többszáz ember (mellesleg gondolom nem betonplaccot, hanem parkot csináltak volna a helyére)
Az M0-n meg egész Európa röhög, ilyen csak nálunk van, hogy 50 évet kell várni pár km autópályára...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.17. 01:24:10

Krisi:
"Az M0-n meg egész Európa röhög, ilyen csak nálunk van, hogy 50 évet kell várni pár km autópályára..."
...ami ráadásul még csak nem is autópálya, csak annak hazudják az M betűvel...

Rocko- 2008.03.17. 07:49:56

M, mint mutatvány!

Suppiluliumas 2008.03.17. 08:04:17

Rocko-:

Egyetértek, valóban nemcsak ilyen autók tulajai felejtenek el "ezt-azt". (A vonatkozó helyen is már okoztak gondot, mert ahogy sorban mennek egymás után néha a buszsávban, alig lehet tőlük kisorolni, amikor már lehet). Csak épp most ilyet fotóztak.


"M, mint mutatvány!": :)

ZioN 2008.03.17. 09:17:42

Az ilyen képeket már csak az múlhatja felül(tudom,ez most kicsit OfF),amikor a kitáblázott tanuló autót forgalmi vizsga közben a 30as táblánál dudálva mutogatva előzi meg egymás után 3 autó.Szerintem ez a bunkóság netovábbja(lehet csak én gondolom így,mert én volta ma vizsgázó?),nem az ilyen buszsávban közlekedő,zzebrán parkoló autó-tulajdonosok.

Suppiluliumas 2008.03.17. 09:59:14

ZioN!

És mi lett a vizsga eredménye?

Egyébként valóban ritka prosztóság tanuló autóst szívatni, ijesztgetni. Erről nem is beszélve

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.17. 10:12:35

ZioN: Ugyan nem tanuló koromban, viszont első autóval egyszer a T betű miatt szivattak meg az M5 kivezetőn még régen. Friss jogsi, gyakorlatlanság, új autó, és akkor jött a nagyonvicces hülyegyerek. Kb. két hétig volt a T betű az autón, aztán leszedtem a francba. Utána sokkal kevésbé volt veszélyben az életem. Meglátják a T betűt az emberek és megvadulnak, képesek magukat is kinyírni, csak hogy megelőzzenek, akkor is ha normál sebességgel megy a T-s autó. Arra ilyenkor nem gondolnak, hogy az a veszélyesebb, ha a tanuló előtt mennek? :)

laposmacska 2008.03.17. 11:28:55

és nincs is bekötve... :)

laposmacska 2008.03.17. 11:35:07

Mikor anyósom megszerezte a jogsiját, szereztek a kocsira egy 'T'-betűt. Bejöttek hozzánk Debrecebe. Apósom vezetett 70-nel az egyetem mellett (most ebbe ne menjünk bele :) ) és még így is majdnem mindenki megelőzte a 'T' miatt.

Nagy az Isten állatkertje!

Rocko- 2008.03.17. 12:16:43

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.03.17. 10:12:35
csak úgy megsúgom, h ha nem kék, és nem T, hanem ezüst S betű van ott, akkoris bevadulnak, megelőznek, letolnak. gyk: NEM Subaru. :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.17. 12:17:49

Rocko: Na gondold el, nekem a kettő egyszerre volt adott! :)))

Krisi 2008.03.17. 13:38:37

Hehe, forgalmi vizsgán én is egy 30-as táblánál mentem stabil 28-at (óra szerint), szinte a járókeretes mami is megelőzött.
Oktatóm hátra is szólt a vizsgáztatónak, hogy "rajtunk kívül ki megy 30-cal?"
A vizsgáztató meg csak röhögött :)

Abban meg van igazság, hogy pár autót mindenki meg akar előzni, valamit viszont nem mernek.
Egyszer mentem országúton Corsával egy zsírúj Audi mögött, aki 80 alatt ment, persze nem előztem meg. Aztán belegondoltam, hogy ha egy kis autó lenne, már rég megelőztem volna :) (aztán meg is előztem)

T-betűt meg soha nem tettem ki, pont az ellenkezőjét értem volna el vele: nem azt, hogy előzékenyek velem, hanem hogy megelőznek bármi áron :D

Horci 2008.03.17. 15:20:48

Már gondoltam rá, hogy csakazértis kiteszek egy nagy kék "T" betűt a hátsó szélvédőre. Kíváncsi vagyok a reakciókra, meg a meglepetésekre ha a kanyarban leiskolázom a sok keménycsávót :)

/mert szerintem nem mondok újat azzal hogy az autósok 80%-a kanyarodni nemtud, csak egyenesben nyomni a gázt/

Rocko- 2008.03.17. 17:16:06

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.03.17. 12:17:49
halmozzuk az élvezeteket, mi? :D

Krisi 2008.03.17. 13:38:37
hmm. kéne csinálni egy iylen szociológiai teszt: sötétített prémium márka csúcsautója + T betű. mit lépnek erre vajon az emberek?

Krisi 2008.03.17. 17:46:09

Sötétített S8-as Audi tetején jól mutatna egy "Autósiskola" tábla hatalmas kék T betűvel :)
Mindenki összezavarodna, mint vasorrú bába a mágneses viharban :D

Rocko- 2008.03.17. 20:14:18

én hoztam az ötletet, vállalom a vezetést. Ti hozztok az alapanyagot meg a felszerelést, dokumentáláshoz! :P

cso zsi 2008.03.17. 21:45:22

Ha már "T" betűs autó lett a téma.
Anno anyósom 120-as Skodáját kaptuk kölcsön, rajta virító T matrica. Akkor már bő 10 év és közel fél milla mögöttem, de ez nem látszik a külső szemlélő számára.
A zsigulis fiatal csapat is úgy gondolta, hogy Aquincumtól a PeCsáig lenyomnak, mint a bélyeget.
Igaz, nem számolták bele azt, hogy ők öten ülnek a kocsiban, én meg egyedül, elöl a csomiban a zsák krumplival (hogy stabil legyen a gép).


Mostanság, az utóbbi pár évben látok oktatókocsikat, amiben egyszem ember ül. Valószínű, hogy nem a tanuló kötötte el. Pedig a stílus erősen arra utal, mivel se tábla, se záróvonal nem akadály számára.

Rocko- 2008.03.17. 23:21:34

nem, a tanulóra a bizonytalan, de annál szabálykövetőbb magatartás utal.

Claudius_az_Isten 2008.03.19. 12:40:31

Halesz, Silent:
Nem értettétek a lényeget. Vagy lehet, hogy én nem kommunikáltam érthetően? 500 m-es körön belül a kis utcákban vannak üres telkek -pl. parkolók-, és vannak olyan házak, amelyek elbontásáért nem lenne kár. És az nem sétálóutca éttermekkel és kerthelyiségekkel. Városkép, füst, tumultus, stb.
Csak éppen az a nagy magyar valóság, hogy sok autósnak derogál 50 m-nél többet gyalogolni.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.19. 12:43:45

Claudius: Én értettem, nem is a lényegbe kötöttem bele, hanem csak abba, hogy miért M-es az M0, ha nem is autópálya, viszont annál inkább egy nagy nulla... :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása