Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Hová sietsz, ha mégsem?

2008.03.22. 08:58 :: Kisikasa

Dimitrij nem érti ha valaki türelmetlenül furakodik, és bepofátlankodik a sorba, utána mégis mért lesz hirtelen több ideje és mért kocsikázik ráérősen. Van erre valami ésszerű magyarázat?
Megosztok veletek egy jelenséget, ha gondoljátok majd tegyétek közkincsé. J  nem egyedi, sőt, sajnos egyre gyakrabban tapasztalt viselkedés ez.

 

Elég sok időt töltök a volán mögött, és sokat járok Pest belvárosában. A napokban nem álltam meg, hogy ne fényképezzem le a szuperjófej, kedves és előzékeny srácot, aki mögöttem jött. De hogy érthető legyen a dolog, a kép a Nádor utcában készült, a sor délután 5 körül nem egy esetben a Kossuth térig áll a József Attila utcától.

Összefüggő kocsisor, vánszorgás... és akkor jön Ő, a szuperjófej, a laza gyerek, az előzékeny, aki a Nádor utca és Arany János utca sarkán még elégedetlenkedik, hogy elsőbbséget kell adni, fel van háborodva, hogy nem engedik ki, még dudál és villog is az előtte elhaladóra, majd miután bepofátlankodik, akkor hirtelen már nem siet, sőt, baromira ráér, nem kapkodja el a haladást, felvesz egy 30-50 méteres követési távolságot...  őszintén, mit érdemel az az autós, aki ilyet csinál? Sajnos csak egy kép lett egy minimálisan értékelhető, az is olyan amilyen, de talán ábrázolja, hogy minimum 3 autónyi helyet kényelmeskedett, hiszen ráért, a többi meg nem is számít, hadd szopjon mögötte a többi, mit bánja ő azt?

36 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manodesign 2008.03.22. 09:17:06

Ez majdnem általános. Az mégjobb, mikor bepofátlankodik eléd a paraszt, aztán egy-két sarokkal később úgy kanyarodik le, hogy akadályoz. Se index, se semmi. És még csak meg se köszöni.

TGV 2008.03.22. 10:48:26

nem ertem ezt a posztot.
a posztiro "elozekenynek" titulalja a mogotte haladot... de o maga nem az, hiszen nem engedte be. es ismerve a moralt, senki sem engedte be, ergo a kepen lathato kocsi utolsokent kullog a sorban.
egyaltalan miert baj az, ha valaki nem szaguldozik es meg a kovetesi tavolsagot is betartja? miert is kell egy ilyen szuk utcaban 50-re gyorsitani?

gravy_t 2008.03.22. 11:26:56

ezerszer elmondtam már, hogy nem jól írjátok a cikkeket.

az alaptétel az, hogy mindig a cikk írója a paraszt.

tehát ha szerinted neked van igazad, kkor úgy kell megírni a cikket, mintha te lennél a hátsó autó sofőrje! akkor szintén mindenki nekiállna téged fikázni, tehát neked, az elöl haladó autósnak adnának igazat!

Ex Termesz · http://karvolt.blog.hu 2008.03.22. 12:20:18

most miért baj, hogy nem az előtte menő autó lökhárítóján megy?

Teeplee 2008.03.22. 12:57:02

Csak azért para a dugóban ekkora szüneteket hagyni, mert ilyenkor a sor végén lévő autók (akik eddig azt hitték, hogy lassan igaz, de haladnak) jól feltorlódnak. Sok esetben meg a kereszteződésben ragadnak, mert hirtelen megáll a sor, ami eddig haladt valamicskét... A másik meg az, hogy szimplán idegesítő.

Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk/ 2008.03.22. 13:12:04

TVG!

nem érted a lényeget. Vannak akik pl. az Árpád hídon 130-al suhannak el letolva mindenkit és mindent, majd a hídon átérve elkezd "vánszorogni".

Aztán vannak akiknek csak annyi időre lesz hirtelen sietős ameddig te besorolnál elé, mert mondjuk kikerülnél valamit. Annyi időre behúzódik melléd, hogy ne férjél be. Előtte/utána beáll egy nálad lassabb haladásra.

Rocko- 2008.03.22. 13:20:37

izé, a képen nem vki egy egyirányú utcába hajtott be szemből? :)

hard 2008.03.22. 13:27:57

Rocko- 2008.03.22. 13:20:37

Hátsó ablaktörlőt ismered-e?

Rocko- 2008.03.22. 13:48:59

ismerem, de ez akár lehet első is. ;)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.03.22. 14:22:09

nekedm a kedvencem kitolat élm a kurva nagy dugóban azt átáll 2vel előrébb :o)

aqweren 2008.03.22. 14:24:00

Ezeket én is imádom; mögöttem senki, főúton kivágódik elém, fékezésre kényszerít, aztán megy harminccal (lakott területen) az első kereszteződésig ahol tökölve lekanyarodik, hogy ugyan hadd fékezzek már még egyet...
Bár szerintem akikről én beszélek azt sem tudják mit csinálnak, olyan ritkán ülnek autóban...
Meg sokakban van egy olyan is hogy "nem engedtetek be? Akkor ne is haladjatok, rohadjatok meg" Van akinél egy kis várakozástól elszakad a cérna...

SD · http://totalcar.hu 2008.03.22. 14:24:22

Én egy 1992-es 1,5D A/2 corsával rendelkezem.Szinte újszerű állapotban, fehér, polír ATS felni, kultúrált kraft, nagyon szép.Viszonylag dinamikusan vezetek, rám aztán senki sem ragaszthatja a tökölődő- jelzőt.
Mégis, a corsa hátulról kicsi.Legalábbis kicsinek látszik.És ez azt a reakciót váltja ki sok sok emberből akinek nagyobb az autója de nem feltétlenül akar gyorsabban menni hogy: Mit megy előttem egy ilyen kis szar... b****ki, ne szórakozz már, én nagyobb vagyok, én megyek elöl és kész.-vagy legalább is valami hasonlót amit én nem értek.
Volt már X5-ös is, megelőz nagy hősies mozdulattal, aztán belassul és feltart.
Ezek szerintem betegek.Én csak célszerűségből előzök, és szerintem minden normális ember is ezt teszi.
Idegesítő, mert utána a visszaelőzésnél elégetek egy csomó fölösleges gázolajat.Rendszerint ez utána megismétlődik.
Nincs rajtam "dudálj csak, most cserélek tárat" matrica, semmi felirat, semmi irritáló nincs a megjelenésemben.
Szép, fehér autó, méreteiben kb akkora mint egy kompakt astra, melléállva nincs nagy különbség.Nekem nincs kisebbségi komplexusom mert viszonylag kis autóban ülök.Szuperül húz az 1.5ös motor, 4 litert fogyasztok, nem is kicsi a beltér(182cm, 95kg vagyok).Ha a kispolski rendesen megy előttem, mögöttemaradok, nekem ez nem okoz lelki megrázkódtatást, másnak sem kéne hogy frusztrálóan hasson egy corsa.

aqweren 2008.03.22. 14:28:25

SD:
Tudom miről beszélsz, nekem egy 18 éves Opel Kadettem van (sedan, szóval nem kicsi), de mivel régi, hát boldog-boldogtalan meg akarja mutatni hogy az övé jobban megy, meg nehogy má' egy ilyen mögött szüttyögjön....akármilyen gyorsan megyek. Ja, és persze sehova nem engednek be of course, hogy is képzelem hogy ilyen öreg autóval közlekedek...(pedig nagyon-nagyon jól megy, jól is gyorsul meg keveset fogyaszt meg minden)

pöpec rob 2008.03.22. 14:53:14

SD,aqweren:Érdekes dolgokat vetettetek fel srácok...!Lehetne ez egy önálló cikk is!
Ezen már én is rengeteget gondolkoztam...
Két autót használunk a családban:Az asszony egy Fiat Punto 1.1 (1999)fehér,háromajtós,én meg egy Mondeo kombival (2001)járok.
Ha dolgom van a puntoval(mert a mondi szeret betegeskedni:( )egészen más hozzáállást tapasztalok a többi autós részéről...
Míg a mondeo semmi extrém reakcióz nem vált ki az emberekből.közepesen bunkóak,közepesen előzékenyek,a puntoval autózni külön kaland!!!

pöpec rob 2008.03.22. 14:56:54

Folyt:vagy valamilyen futárnak néznek,és lenézően elengednek,laza kézmozdulatokkal és unott pofával,vagy csak azért is megpróbálnak lenyomni,kiszorítani feltartani,ha a puntoval vagyok...
Vajon ezt csak beképzelem magamnak,vagy tényleg ilyen a vezetési morál...?

Aqweren 2008.03.22. 15:03:58

Szerintem nem képzeled be, sajnos ez van...
Nekem ez az első autóm, abszolút kezdőként ültem bele másfél éve, de apukám is jár vele, majd' 40 éves jogsival és hiatásos sofőri múlttal, és amikor 110-el nyomja a 11-es úton, még akkor is akad aki megelőzi (én nem megyek annyival mert gyáva nyúl vagyok, félek a rendőrtől:(...:) Pedig eleinte azt hittem azért nyom le mindenki mert hogy kezdő vagyok, de pl. most mr abszolút nem indokolt (elég sokat vezetek, egy év alatt megvolt a 20e km)...szerintem a régi autó nem tetszik sokaknak, azt meg Pesten tapasztaltam a dugóban, hogy pl. sávváltásnál nem nagyon szeretnek beengedni ha araszol a sor, míg a "jobb" autókat igen...

Krisi 2008.03.22. 15:23:24

Ez a "minden áron meg akarnak előzni" dolog nekem a legjobban akkor jön elő, amikor a Simsonon ülök. Hiába megyek 40-es táblánál 60-nal (majdnem végsebesség, hehe), még a legszakadtabb autó is le akar tolni. Nem baj, hogy 19 méter múlva lámpa, de csakazértis. Mondjuk egy részről megértem, kétütemű füstöt senki sem szereti, de azért mégis - ráadásul nem is füstöl, mert jól be van állítva a karbi, meg a keveréket sem baszom el.
Bár a füstről jut eszembe, hogy egyszer vicces gyerek voltam, mellettem állt a körúton egy fekete Cl AMG Mertszi, leengedett ablak (ennek még lesz jelentőssége) benne három huszonéves gyerek, és elkezdenek röhögni a gépemen, meg beszólogattak. Ezzel semmi gond nem volt, én is röhögtem rajtuk, meg is kérdeztem, hogy "apuci mennyiért vette?". Erre még mindig röhögcséltek tovább, de már nem tűnt olyan őszintének, ekkor elhatároztam, hogy megtréfálom őket: leállítottam a motort, ráhúztam párszor a szivatót, majd kicsit elfordultam a másik irányba, hogy a kipuff az a kocsijuk felé nézzen, ekkor berugtam, gázfröccs, és olyan szép füstfelhőt hagytam nekik, be az utastérbe, hogy öröm volt nézni :)
bocs az off miatt, de eszembejutott..

És a témához hozzászólva: én szeretem a sok autónyi helyet maguk előtt hagyó sofőröket, mert szépen eléjük tudok sorolni.
Aki meg Butapesten siet, az induljon el időben, ilyen egyszerű. Szánalmas, amikor emberek ölik egymást 5 méterért. Mert mindenki rohan, mint az állat, sokan személyük elleni sértésnek veszik, ha valaki bemegy eléjük, és akkor "meg kell leckéztetni a kis köcsögöt", stb.

Abban meg igaza van a cikkírónak, hogy sokan mindenkit veszélyeztetve tolakodnak, aztán meg már rögtön nem sietnek és mennek gyökkettővel. Ki érti ezt? Országúton is van, hogy megyek kocsival 100-zal kb, kanyarban megelőz a nagyautó, aztán megy tovább 90-nel. Éjszaka még megértem, mert akkor lehet reflektorozni, ha nincs előtted senki, de nappal???

dwdHU 2008.03.22. 15:43:39

ez legyen eletedben a legnagyobb problemad ..

SLaci 2008.03.22. 15:46:10

SD
Zöld Suzuki Swift-em van. Átélem-e amit mondasz? :-)

old bahaman 2008.03.22. 15:52:54

Sziasztok!

Gyengébb gépnek tűnő jármű megelőzése? Játszátok el, ha van rá lehetőség. Piros lámpa, 2x2 sáv. Én dinamikusan vezetek és ha ismerem a környéket, a belső sávban állok, hiszen tudom, hogy a mögöttem érkezők még a pirosba futnak bele (ergo nem akadályozni akarom a zölddel érkező belső sávot). A belső sáv pedig napközben féligmeddig garancia, hogy nem szorulok be egy parkolni igyekvő autó, vagy egy vészvillogóval veszteglő kamion mögé a külsőben . Node visszatérve a példára.

Ha kiskategóriás autóval állok a belsőben, a mögöttem érkező egyedek egytől egyig a külsőbe állnak. 3-4 autó kell általában, mire mögém is hajlandó valaki beállni. Ugyanez nagykategóriás autónál fordítva van. Persze mindkettővel szeretek normálisan, nem vánszorogva elindulni.

Sajnos a tapasztalat fordított esetben igazolni szokott. Igenis a "jobb kinézetű" (csúnya kifejezés) autósor (értsd: nincs benne polák, ezeréves vagy 0.1-es motorral rendelkező autó vagy kamion) mögé állok be lámpánál, ha tehetem, mert az esetek többségében jobban indul.

Bobby Baccala 2008.03.22. 17:26:08


az ilyeneken már meg sem lepődöm...

amúgy ez a gyengébb autós dolog valóban érdekes jelenség...
én is általában dinamikusan közlekedem, főleg ha ismerős útvonalon megyek..szóval nem feltétlenül tartom be a 90et,tudom ez nem szép dolog de szerintem igenis vannak útszakaszok ahol lehet mondjuk 110-120 al is menni biztonsággal( biztos sokan vitatják, ez csak az én véleményem)..mindenesetre ami fontosabb, hogy következetesen vezetek.
de tényleg amikor beállok egy kényelmes 120ra majd utolérek egy nagyobb autót ami mondjuk megy 90el (megjegyzem szablyosan)és elkezedem előzni akkor rosszabb esetben már az előzés felénél elkezd népnevelni, vagyis gyorsítani!!(ez igen kellemetlen főleg ha jönnek szembe..ez sima közúti veszélyeztetés)jobb esetben nagykegyesen megvárja amíg befejezem az előzést, majd rögtön visszaelőz, és visszaáll a 90re!
szerintem sokan tapasztaltak már hasonlót, és ez ilyen formában szerintem veszélyesebb mint az hogy én adott esetben gyorosabban megyek a megengedettnél...

Szendwich 2008.03.22. 17:27:19

aqweren 2008.03.22. 14:28:25
Jól mondod. Én egy 24 éves kocka Audi 80-assal járom az országutakat. Ha kívülről rá néz valaki, akkor még azt sem mondhatja, hogy egy rakás szar. Pár éve volt újra fényezve, dísztárcsa, miazmás. Mindig tisztán tartom, és a belbecs is jó állapotban van ;)
Ennek ellenére, hogyha beleülök, úgy érzem magam, mint a viccben a Trabantos: miért ne előzzél Trabanttal lovas kocsit? Mert kiröhögnek a lovak...

bekov 2008.03.22. 18:31:31

tegnap az M3-ason történt meg velem olyasmi, hogy autózgatok a saját szokásos 160as tempómban (tudom mennyire köcsög vagyok amiért túlléptem a sebesség határt de most nem ez a lényeg), végig belső sávban mert bár már gyérebb volt a forgalom, mégis 50-100m-ként követték egymást az autók a külsőben... ekkor feltűnik mogöttem kábé 500m-re mr. hűdenagyonsietekseat, és villog veszettül, hogy rossz helyen vagyok... mikor már vészesen megközelitett (300m-re) akkor már egyre frekventáltabban kezdett villogni, hogy ugyan takarodjak már el... később nyomatékositotta is szándékát, kivágta a bal indexet is, sőt biztos ami fix, a ködlámpa is viritott (bár ezzel lehet, hogy csak az egyik hiányzó fényszóróját akarta pótolni)... nem voltam népnevelő kedvemben, mikor lőtávolba ért ki is húzódtam, lassitanom is kellett ha nem akartam rácsókolni az előttem "tötyögő" akárkire... elment, egy perc múlva már nem is láttam magam előtt... folytattam az utam a 160as tempómban, nem zavartattam magam... majd cirka 15 perc múlva megelőztem... ezért kellett hergelni az embereket? pláne autópályán?

Krisi 2008.03.22. 19:32:10

bekov: biztos túlmelegedett a motorja a folyamatos 6000-es fordulattól :)
(abban viszont igaza volt, hogy ne menj a belső sávban, de ettől még nem kell ködlámpareflektorindex kombó)

hányinger 2008.03.22. 19:37:28

bekov: Annyira köcsög vagy, amiért túllépted a sebességhatárt.

bekov 2008.03.22. 20:20:19

azért mentem a belsőben mert a külső sáv max 130al ment, ergo előztem... vagy minden 50-100 m-es résbe ki kellett volna sorolnom? ugyan már, ne mórikázzunk...

kutyauristen 2008.03.22. 22:01:56

Akkor most (talán) az abszolút közlekedési helyzet:

Suzuki Swift 1.3 8v ötajtó sötét metálkék,

30x50 cm-es, vilgoskék alapon fehér T betű a hátsó ablakon,

péntek du. 5 óra, M3 kivezető szakasz.

Szerintetek hány 1.4 Astra/Golf/Fabia/Focus/Escort/Ibiza/DAF/MAN... akart megelőzni?

És miért nem tudott?

Mert az asszony kocsijával voltam, 14 évnyi jogsival a zsebben...

És szvsz qurvára nem értették, hogy mi van a SAJÁT kocsijukkal, ami a városban még röhögve gyalázta az ilyen "Buz(uk)ikat"...

Láttam az arcukon, ahogy elhúztam előlük/mellettük.

Krisi 2008.03.22. 22:09:53

bekov: csak addig kell visszamenni, amíg téged előznek, és így is cselekedtél, szóval nem szóltam :)

Wick 2008.03.22. 22:25:55

Hmm... Érdekes ez az azértismegelőzöm témakör.
Sajnos valóban létezik. Ez a nyomorúságos ország a motorizációt tekintve gyerekcipőben jár még. Addig amíg az átlag paraszt nem fogja fel, hogy az autó nem státusszimbólum, és tökmindegy mennyi pénzed van, abból mindig lehet venni kisfogyasztású olcsón fenntartható vagy erős pénztemetőt, addig ez így is marad. Hiszen akár félmillióból is lehet venni egy patent 1.6D Golfot, vagy egy 750-es BMW-t, hogy két szélsőséget említsek...
Sőt, ha tudná, hogy hiába nézi lesajnálkozó arccal az L-es rendszámú 10% kezdőre vett Sefroléből (ahogy a debilgyerek a rádióreklámban mondta volt) az én J-s rendszámú autómat, adott esetben érdemes lenne tisztában lennie azzal, hogy én a 3 éves használt kocsiért a 3 milliót egy összegben képes voltam letenni. Továbbmegyek: H-s rendszámú, 25 éves romhalmaz: hobbiautóként szolgál... Mamám... okostóni suzukisok, ezúton üzenem, hogy létezett 25 évvel ezelőtt is hathengeres motor meg sperrdifi. Ne kelljen már minden piroslámpánál elismételnem :-)

ottopappa 2008.03.22. 22:30:53

Én lada samarával szintén tudnék mesélni. Bezzeg ha átülök fater oktáviájába!... Bár én a szamárnak is tisztességesen nyomtam, nem vagyok az a totyogós típus. Érdekes egyébként, hogy itt azért nem csak az autón múlnak a dolgok. Én mindig határozottan, dinamikusan közlekedtem a Samarával, és az ilyen "öregautóvalvagybazzegmennyéinnen" szitukat egész kevésre le tudtam redukálni.

Wick 2008.03.22. 22:31:20

bekov:

jajj haggyad szegény embert, biztos megette a jövő heti kiutalt benzinadagját is :-)

amit mondasz viszont szintén érdekes szakmailag (nyomozatilag meg aggályos, de az más tészta).
Ha egyszer olyan hihhetetlenül sürgős neki, akkor miért nem tartja a tempót? Ha meg nem sürgős, akkor miért ennyire a saját és pénztárcája ellensége, hogy összevissza gyorsít-lassít?
btw: amúgy imádok autópályán közlekedni kis hazánkban: tuti nem alszok el. A germánoknál vagy a sógoroknál már volt hogy elbóbiskoltam: annyira kevés a paraszt, hogy nincs min idegeskedni. Ha meg történetesen arrajár egy-egy tuskó, az vagy török (tízéves merci D betűvel) vagy magyar. no comment :-(

amúgy mást is megfigyeltem. Mióta átlépte az üzemanyagár a 250 forintot, azóta egyre többen haladnak az M1-esen 100-110 körüli tempóval. Az a csúfság esik meg mostanában, hogy van, hogy én is. Csóróság van. Régen nem ez volt a tipikus, 130-150 körül utazott a jónép.

Bobby Baccala 2008.03.23. 02:04:30


jó ez a sok autópályás comment:)

pár nappal ezelőtt mentem az M6on...ami továbbra sem túl forgalmas. már dunaújváros közelében voltam (tehát mindjárt vége az autpályás szakasznak)...előttem kamion, előtte nem sokkal egy busz a leállósávban. én belsőben kamion külsőbe, busz ugye leállóban..erre a kamionos berántaja magát középre..nem értettem miért mert abusz nem lógott be a sávjába. mondom ez zsivány...satuzni nem fogok megvárom mit lép a csávó..hát maradt középen.ő szigorú 8 0 körül én 140 körül..nagy duzzodva behúzza a belsőbe..na mondom fasza már rég elhagytuk a buszt nyugodtan visszamehetett volna a sávjába, de nem...gondoltam szabálytalanság ide vagy oda nem fogok azért vészfékezni hogy szabályos maradjak balról is el tudok menni mellette..se gond, de amikor már mellette voltam szépen elkezdte rámhúzni..fasza, a műveletet már a leállósávban fejeztem be, közben a paraszt megállás nélkül dudált..
WTF?

a nemzetközi jelzéseket persze megkapta tőlem...

Invictus 2008.03.23. 18:12:40

Velem is meg szokták csinálni, mivel régi kiskocsim van (vagy pl. előfordult, hogy besoroltam valaki elé (nem kellett fékeznie), erre gyorsított és kielőzött jobbról), ilyenkor bevallom néha a seggükben követem őket egy darabig, felkapcsolt refivel.

viktor134 2008.03.24. 00:47:24

klasszikus vidéki a csávó. :)

megfigyeltétek már vidéken, hogy ha valaki hirtelen kivág eléd, akkor a következőnél tuti lekanyarodik? :)

dimitrij 2008.03.24. 12:10:41

no, a kevésé figyelmes, meg értelmi fogyatákos kollégák kedvéért néhány gondolat:
- két autónak volt kénytelen a paraszt elsőbbséget adni, azt is olyan stílusban, amit nem kívánok taglalni...
- ezt követően, amikor már a nádor utcán haladt már nem sietet, a kép mutatja is, hogy mekkora követési távolságot vett fel,
- az a szerencsés, aki száguldozásról értekezik ajánlom figyelmébe az időpont és helyszín meghatáozást, délután öt, összefüggő sor a józsef attila utcáig a kossuth tértől... nem tudom ki képes száguldozni ilyen forgalmi helyzetben, de hogy nem kocsiban ül ott és akkor, az tuti. :) de hogy az egészen nehéz felfogásúak is értsék: csodaszámba megy, ha kettesbe fel tudsz váltani, nem tudom milyen 50-nel szágoldozásról ír...

Szendwich 2008.03.24. 19:00:07

Tudom, hogy sok helyen megemeltek a megengedett sebesség korlatott, de a 110 helyett 170-el repeszteni ugy, hogy se lampa, se index. Az mar pofatlansag... Biztos sietett, vagy megsem? :P












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása