Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ha nincs headset-ed

2008.04.03. 08:52 :: Kisikasa

A mobiltelefon hasznos találmány, sokszor még életmentő szerepe is lehet, de ahogy egyre nagyobb teret hódított magának szinte már mankóként támaszkodunk rá olyan esetekben is amikor ez talán mellőzhető lenne (vagy nem a megfelelő helyen, illetve módon használjuk). Balázs, alábbi sztorijában egy veszélyhelyzetet okozó esetről számol be.
Bevallom én is láttam a híradóban a rólatok szóló hírt. Már korábban ismertem a blog.hu színvilágát, ahol tényleg a mai világ gondjairól számolnak be bensőségesen. Pedig régebben nem tartottam sokra a blogokat. Én ezt valahogy úgy képzeltem el, hogy dög unalmas emberek írkálnak naplót a neten és azt hiszik, hogy ez valakit is érdekel. A blog.hu-n olyan oldalakra keveredek el néha, amelyek rendkívül szórakoztatóak és tanulságosak. Szeretnék hozzájárulni én is a kis történetemmel az oldal változatos tartalmához. A viszonylag rövid történet a következő:



Igaz én nem Pesten lakom,és nem is szeretnék ott lakni, egyik ez az ok, hogy a közlekedés egy igazi túlélő show és ez még csak egy probléma ami jellemző a nagyvárosokban. Szóval én vidéken lakom, Egerben. Ugyebár a sokat hallatott"a pofátlanságnak nincs határa" és hát a tér miért is lenne határ, szóval a pofátlanság hozzánk is elér. Révén, hogy Eger mégis csak egy megyeszékhely, hát nekem már ez a város is nagynak mondható, bár jobban átlátható és kellemesebb itt közlekedni, mint a fővárosban, bár itt sem egy leányálom a közlekedés, beleértve a parkolást és megannyi, a közlekedéssel járó kellemetlenséget. Még hozzá kell tennem,hogy én segédmotor kerékpárral voltam, a pofátlan egyén pedig hát mi mással, autóval. Igaz sokat hallunk a konfliktusról az autósok vs. motorosok, bár én szelíd motorosnak tartom magam (nem szoktam a záróvonalon/felezővonalon betúrni magam az első helyre), nem szoktam vagánykodni a mopeddel inkább csak, mint sokan mások közlekedni szeretnék, eljutni A-ból B pontba.

Na a tárgyra térve. Ugyebár hát néha nekem is be kell sorolnom a belsőbe(beengedni a buszöbölből érkező buszt, kukás autó, jobbra kanyarodó autó,stb.) szóval a sors úgy hozta, hogy egy hát elsőre átlagosnak tűnő autó mögé kerültem. Nem szoktam az autósokkal vitatkozni, szórakozni, őket is csak a közlekedés részvevőinek veszem. Na most az úr egész végig el nem vette a füle mellől a mobiltelefont (ez már mára rutinná vált sajnos), csak azt nem tudom ha valakinek telik 3 milliós autóra, akkor egy kis semmi ezer forintos kihangosítóra nem telik.

Na mind1 hát megszoktuk a jelenetet.Ekkor kicsit óvatosabb szoktam lenni, hiszen tudom hogy ilyenkor több toleranciát vár. De ez az autós kihúzta nálam a gyufát, bár nem gyakran szoktam felkapni a vizet. Nos a történet végére kiderült számomra,hogy a hölgy ismerősét keresgélte a nagyvárosban, bár látszott hogy ritkán járt a városban és hogy hova akart menni az még el sem dőlt csak mikor meglátta. Na most az ilyen mért nem beszél meg egy helyet, ahol majd találkoznak ahol nem olyan a forgalom na mind1.

Na egy bizonyos térnél a vasútállomásnál van egy piros lámpa (van sok de most egyről beszélünk :D), előtte pedig egy járdasziget és még az előtt egy jobbra kanyaródó sáv. A járda sziget előtt ő kirakta az indexet jobbra hogy ő majd arra elkanyarodik.Csodálkoztam is , hogy ilyen közel a járda sziget előtt, én biztos felszaladtam volna a járda szigetre, de hát nekem mondom mind1. Na akkor a hölgy hirtelen szólt neki gondolom hogy jajj mégse arra menj, és akkor ő gondolt egyet visszajött a sávomba én pedig már kerültem volna ki balról, még szerencse hogy motorral voltam és el tudtam férni a 2 sáv között a szaggatott vonalon (hozzá kell tenni,hogy egy 4 sávos út volt 2-2 sávval a 2 irányba).

Hát jó itt még toleráns voltam, én is ha először járok valahol én sem ismerem teljesen. De ilyet mégsem csinálok. Akkor ha már kiraktam az irányjelzőt elmegyek arra és ha nem arra kell menni, akkor legfeljebb visszajövök valami úton. Jó mondom gyerünk tovább. A lámpa után az Árpád úton tovább egy kisebb emelkedő vette kezdetét. Előtte nagyon tudott menni a kicsikocsi, de a lejtőn fölfelé már valahogy nem tudott menni. Ott tötymörögtünk a külső sávban miközben belső csak úgy száguldott. Hozzá kell tenni,hogy egy főúton haladtunk,ez majd a következőkben lesz érdekes.

És hopp mi történt!!!! Vááá. Megtalálta a hölgyet és hát az út szélén (mellettem) úgyis olyan keskeny járda van és a házak is viszonylag közel vannak az úthoz. Szóval haladunk a 4 sávos 25-ös főúton és ő jajj hát meglátta a hölgyet és hát ő gondolt egyet és jobbra elrántotta a kormányt mert neki feltétlenül meg kell állni a kishölgyért. Igaz ott nem járda volt hanem volt egy kis autókijárat szerű padka, szóval nem magas, hanem mintha le lenne csapva a kő, biztos többet láttatok már olyat. Na és ő gondolt hogy felment a járdára persze nem is egy kis parkolóban állna meg (informatika bolt van és hát a vevőknek készítettek egy kis parkolót), hanem hogy a fél kocsi kilóg az úttestre.

Olyan hirtelen történt az egész, hogy félrerántotta a kormányt, éppen hogy ki tudtam kerülni balról a kocsit és hát itt húzott fel teljesen a dolog. Főút úttestjén nem is szabad megállni, fehajt a járdára, hirtelen fékezés és még sorolhatnám. Ja és a lényeg,hogy az említett mögé való besorolásomtól a hölgyemény megtalálásáig el nem vette a telefont a fejétől. Ha tényleg nincs pénze egy gagyi headsetre/kihangosítóra szigetelőszalagozza oda a telefont a fejéhez (szigetelő szalag csak 80 FT) és akkor a probléma meg van oldva.

Az ilyen ügyes autósnak,aki fél kézzel ilyen ügyesen tud manőverezni, hogy a járdasziget előtt 30 centire visszarántja a kormányt a sávba közben telefonálva, másokat veszélyeztetve (engem) az már nagyon ügyes lehet. Az ilyeneknek miért nem csinálnak olyan versenyt, hogy egy rutin pálya és akkor telefonnal a kézben kell végigvezetni rajta. Aki azt ötösre tényleg megcsinálná, annak legyen meg az engedélye telefonnal a kézben vezetni, de addig hangosítsa ki valami módon azt a (rohadt) telefont.

Tudom ez a kis probléma eltörpül amellett,amelyek fővárosokban történnek,de ezek is valós problémák.Sajnálom,hogy nem tudtam semmilyen anyagot küldeni hozzá,nem gyakran szoktam kamerával felszerelkezve vezetni, illetve ha lenne is nem bekapcsolt és kézben tartott állapotban vinném magammal, hogy bármely elvetemült autóst le tudjam kapni (erre már lassan iparág épül),de gondolom valami illusztrációt biztos találtok. Én nem az autósok és motorosok közti ellentétet szeretném tovább élesíteni,csupán kifejtettem a véleményem.

65 komment

Címkék: motor biztonság közlekedés autó hülye veszélyes kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csabi · http://www.bernhardt-fashion.hu/ 2008.04.03. 09:26:08

Biztosan nagyon fontos ember lehet, ha a telefonját felvinni sincs ideje. :)

én 2008.04.03. 09:34:42

Több vizsgálatból is kiderült már, hogy vezetés közben kézben tartott mobillal telefonálni veszélyesebb, mint ittasan vezetni.

Ittas vezetésért azonnal elveszik a jogsit. És telefonálásért.... ?

Lófő (törölt) 2008.04.03. 09:44:20

Ilyet írást utóljára a l'art pour l'artosok produkáltak:D
Anyósom összetépheti a diplomáját.

Bianconero 2008.04.03. 09:44:30

Ittasan telefonálva, hullával a csomagtartóban nem szerencsés vezetni.

"A viszonylag rövid történet" ?!

Maestro 2008.04.03. 09:46:37

nekem olyan headsetem van, aminek a mikrofonját a szájamhoz kell emelni. az nem szabálysértés.

ember 2008.04.03. 09:56:50

Építő jellegű kritika: mielőtt belekezdesz az írásba, rendszerezd a gondolataidat. Így a méret feleakkora, a történet átlátható és élvezhető lesz.

Johnny336 2008.04.03. 10:00:23

Maestro 2008.04.03. 09:46:37

Papíron nem, de ezzel az erővel telefont is tarthatnál a kezedben :) Mondjuk az 5 rugó, ha rendőr meglát (vagy 8?!).

Maestro 2008.04.03. 10:08:05

na hát ez az... hogy papíron nem... de ennyi erővel a vezetés közbeni dohányzás (sőt, talán az a legrosszabb, egyszer csináltam, de most már max csak hungária, dugó, középső sávban), és a kajálás is szabálysértés lehetne...

kézben tartott szendvics elvonja a sofőr figyelmét:D

bbubi 2008.04.03. 10:13:53

No. Nem teljesen értem én ezt a telefonálósdi "hedszettel lehet csak telefonálni" Vagyis értem. De akkor tiltsuk be a következőket is!:
- evés, ivás az autóban.
- rádió állítgatása vezetés közben
- meg mindeféle más egyéb.
- dohányzás... (leesik a parázs, a pógár meg fejetvesztetten próbálja eltüntetni a szép plüss kárpitról, nehogy má kiégesse)
SZERINTEM, ezek legalább annyira "veszélyesek", mint a telefonálás hídszett nélkül...

Manyizga (törölt) 2008.04.03. 10:15:39

Már írtam párszor: kutatások szerint a mobiltelefon használata headsettel/kihangosítóval csak minimálisan csökkenti a figyelemelvonást. (Csak betiltani nem merik/akarják.)
Mert nem az a fő baj, hogy fél kézzel vezet valaki, hanem az, hogy a beszélgetés egy olyan partnerrel, aki fizikailag nincs jelen, sokkal jobban elvonja a figyelmet, mint azzal, aki jelen van.

Egyszerű példa: hogy a könnyebb kommunikálni? Szemtől-szemben, vagy telefonon? ;) (mindez idegen nyelven még hangsúlyosabban előjön)

insert_click · http://legjobbpalinka.hu 2008.04.03. 10:17:01

A fogalmazás már pontoztátok, nem fűzök hozzá megjegyzést, de a post írója elég türelmes egyén. Én lehet, hogy már kirángattam volna a jóembert a kocsiból ;)

portások kedvence 2008.04.03. 10:18:06

"persze nem is egy kis parkolóban állna meg (informatika bolt van és hát a vevőknek készítettek egy kis parkolót)"
Brilliáns írás! :-)

blackho 2008.04.03. 10:24:35

Néhányan újságolvasással töltik vezetés közben az időt, fel-fel pillantva a kedvenc napilapból. Legutóbb akit láttam még csak nem is dugóban állt!

Bobby Baccala 2008.04.03. 10:31:01


telefont kézből kivesz..földhözbasz..megtapos..csókolom..további szép napot :))))

ex-dr. vuk 2008.04.03. 10:32:54

@ bbubi 2008.04.03. 10:13:53
Ilyen dohanyzos konkretan volt is:
Cigicsikket kidobta az ablakon, visszarepult, kormany elferdit, szembejovo teherautoba frontalisan belerohan... Szegeden volt.

A cigicsikk kocsibol ablakon valo kidobasaert en konkretan (mint motoros) gyilkolni fogok.

ex-dr. vuk 2008.04.03. 10:34:13

Ja, es en sem ertem, hogy hogy lehet, hogy valakinek van 5-7 vagy akar 10 millioja egy autora, de headsetre vagy kihangositora mar nincs... Konyorgom egy BT headset 7ezer ft, es akkor nem kell bajlodni a madzaggal sem. BT nelkuli telefon meg mar szinte nem is kaphato.

mxplanet 2008.04.03. 10:36:49

vezetés közben cidáztatni az a veszélyes, de kibaszottul izgalmas is :) mikor megremegnek a lábaid a pedál fölött.
ehehe

Nyitott szem (törölt) 2008.04.03. 10:39:48

Manyiziga:
Kérlek oszd meg velünk, hogy hol találhatóak azok a kutatási eredmények amire hivatkozol. (Mármint az eredeti, és nem olyan "az anyósom hallotta a sógora vejének a szomszédjától típusút). Előre is köszönöm.

Ha némi kétkedést és iróniát érzel a kérésemben annak az az oka, hogy nem hiszem, hogy van ilyen kutatás. (Ha mégis, meggyőzhető vagyok.)

Azzal ugyanis egyetértek, hogy egy távol levővel a beszélgetés több koncentrációt igényel, mint egy ott levővel, de egy kanyarodásnál, - ahihez általában mindkét kezet és mindkét lábat használni kell - még körül is kellene nézni. Ha pedig a telefon a váll és a fül közé van szorítva, akkor fizikailag nem lehet ezt megtenni.

Én két dolgot tennék, ha hatalmamban lenne - örülhettek, nincs ilyen lehetőségem.
1. Csak olyan új autót engednék forgalomba, amelyikben van legalább beépített bluetooth-os vagy más UNIVERZÁLIS kihangosító
2. a rendőröket ráállítanám, hogy figyeljék a mobilozást (meg a be nem kötött övet, gyereket - a hátsó ülésen is) és helyben gyűjtsék be a jogsit. Amit, mivel kis súlyú dologról van szó, mondjuk 10K HUF ellenében a helyi rendőrségen vissza lehetne kapni. Hamar rend lenne.

Várom a jogvédők támogató megjegyzéseit... :-)))

bbubi 2008.04.03. 10:41:08

vuk_:
Mint motoros, én is csatlakozom hozzád... Az tényleg a legmocskosabb dolgok egyike, mikor elédkúrják a csikket....

Bobby Baccala 2008.04.03. 10:42:05


mxplanet

:)))

a csaj meg az aktív fasztámla? ostorcsapás ellen :D

volante · http://volante.blog.hu 2008.04.03. 10:45:02

Szerintem még Fábry Sándor is hamarabb végzett volna a sztorival, egy-két beépített sutka mellett. :)

apa 2008.04.03. 10:49:06

Mindent lehet profi és amatőr módon is csinálni. Sok ember van pl. aki amerre néz, arra tekeri a kormányt, nem tud függetleníteni. Vagy képtelen egy kézzel egyenesben tartani az autót (motort, biciklit, akármit). Belátható, adott szituban mennyire veszélyes lehet.

Ma reggel egy ilyen töketlen ment előttem egy A5 sport Audiban - nézem miért tekereg jobbra-balra, majd leesik az útról - talán melegíti a gumikat egy jó kis gyorsulásra mint a Forma-1-en látta? Á, dehogy csak telefonált a drága...

Szerintem ha eszel iszol dohányzol vezetés közben és balesetet szenvedsz, nem lesz piros pont az elbíráláskor - tételesen nincs megtiltva, de mintha olyasmi lenne, hogy vezetés közben nem végezhetsz olyan tevékenységet, ami elvonja a figyelmedet a közlekedésről.

Nekem mindig is volt valamilyen kihangosítóm, már 1996-ban az első mobilomhoz is, de menet közben "csak" hívásfogadásra használom. Szerintem ez is veszélyes.

Ki lehet próbálni: egy jó koncentrálós telefonbeszélgetés után vajon mennyire emlékszel akár csak az utolsó 500 méter eseményeire? Tapasztalatom szerint semennyire, mintha kiesett volna az életedből. Telefonálás közben valami tudatalatti rutin visz előre, látsz-hallassz, de tutira nem veszed észre hogy baj van, csak ha már vészesen nagy lesz a látóteredben az előtted haladó billencs lökhárítója...

mxplanet 2008.04.03. 10:49:41

bobby :DD
jól látod a dolgot

Johnny336 2008.04.03. 10:49:47

Hihetetlen brigád gyűlt itt össze. Ha nem tudunk belekötni a levélíróba, hogy hülyeséget csinált, akkor cinkeljük, hogy nem túl összeszedett az írása... :)

mxplanet, nem is hülye ötlet! :)

Landy4x4 2008.04.03. 10:52:38

Rendőrök figyelik, és az eddigi 1 db büntipontomat így sikerült összehozni. MIndig használok kihangosítót, de 1 éve szoftvert frissítettem a telefonon, persze a kékfogú nem volt hajlandó összepárosítani magát. Pechemre pont akkor volt k'va nagy balhé az irodában és folyamatosan kellett telefonálni. A közeg kiszúrt és megállított, vita nem volt, én töredelmesen bevallottam tettemet, kaptam 3eFt büntit, meg pontot. És egy pillanatig sem éreztem, hogy jogtalan.
Tehát igenis tessen használni a technika vívmányait, én bizony adtam már ajándékba ismerősnek is kihangosítot, mert zavart, hogy folyton szerencsétlenkedik.

KoWee · http://kowee.blogter.hu 2008.04.03. 10:59:58

Kromofágot a barmának. Egy csillogó fékolajos vaxolás kiséretében.
Az intoleráns barmokkal csak így lehet bánni. Intoleráns módon. A saját nyelvükön kommunikálva.

Maestro 2008.04.03. 11:08:43

Pont a múltkor gondolkodtam ezen a mobillal vezetés dolgon, csörrent a telefon, hát felvettem. Álltunk a lámpánál, második kocsi voltam, keresztbe a még éppen átsuhanó autót elkapta az előttem levő. Ő is nagy lendülettel indult, én is, és mégis gond nélkül meg tudtam fogni a kocsit (mármint úgy értve, hogy éppen megálltam mögötte, de két kézzel, odafigyelve is így jött volna ki). Amúgy annyira nem szeretem kézben tartani, mert fosok a yardtól.

Gera 2008.04.03. 11:26:27

Fura ez a stílus, egyfelől idegesít, másrészt valami miatt tetszik is :)

A mobiltelefonra nem reagálnék, mert lerágott csont. Viszont az írás elejére annyit mondanék, hogy Budapesten szerintem nem életveszélyes vezetni. Az valóban elmondható, hogy gyorsabb a forgalom ritmusa, de szerintem a sofőrök tapasztaltabbak és előzékenyebbek. Én Debrecenből jöttem ide és semmi problémám. Annyi biztos, hogy otthon soha nem enged ki és be senki, hiába indexelek percekig.

Bobby Baccala 2008.04.03. 11:27:42


két barátommal történt meg az eset..

a sofőr természetesen szabálytalanul telefonált vezetés közben, jobb egyben a másik meg szolgálaton kívüli rendőrtiszt..
feltűnik egy rendőrautó szemből..mondja a rendőr barátom, hogy srác nem ártana ha letennéd a kurva telefont.az persze se lát se hall.
közben a rendőrautóban ülő arcnak is feltűnt a szabálytalanság hát szépen utánuk fordult.
rendőr barátom 2szor is rászól: tedd le a telefont mert megfordult a rendőrautó..semmi!! :)
fényhíd be..boci duda be! (rendőr barátom teljesen elképedve szemléli az eseményeket)

autó megáll..rendőrautó is. még mindig pofázik a hülye.
már épphogy kopogna a rendőr az ablakon, amikor a srác teljesen nyugodtan közli a vonal túlsó végén lévővel, hogy bocs le kell tennem mert megállított a rendőr!!! (rendőr barát /továbbiakban RB/ az kínjában már csak röhögött az anyóson.)

közben feltűnik RB-nek hogy csak egyedül van a kollégája..
"óó nem lesz itt gond mi ketten vagyunk majd kidumálom valahogy"-gondolta :)))

R-rendőr
S-sofőr
RB-rendőr barát


R: -tudja e miért állítottam meg?
S: -IGEN!
R: -szóval elismeri, hogy vezetés közben telefonált? (WTF???) :)
S: -IGEN (üdözült arc)
R: -(döbbent arc) akkor kérném a papírjait
RB -(sírva röhög) :)))
S: - pillanat mindjárt adom a forgalmit a táskámban van,csak ki kell vennem a csomagtartóból.
R: -nem kell köszönöm! hiszek magának! :))))
RB:(közben eszmél és tesz a védhetetlen szituban egy gyenge próbálkozást, igazolja magát mint rendőrtiszt..persze még röhög)
R: -előbb is mondhattad volna hogy rendőr vagy,csak sajnos a barátod közben alá is írta a feljelentést.de én voltam a legjobban megdöbbenve hogy beismerte az egészet.... :))

aztán pacsiztak egymással..és mindenki ment a maga dolgára.

mi meg még hetekig borultunk a röhögéstől! :DDD

ElBind 2008.04.03. 11:27:48

Na ez is telefon kérdése... A kihajthatós samsungot olyan vígan befogom a vállam és a fülem közé!!! Attól is függ ám hol telefonáltok... Dugó közepén semmi nem fog történni, városban (BP) gurulás közben is gyakran telefonálok, de vigyázok is! Van kihangosítóm, de utálom... Rendőr is kapott már el, ki is fizettem, nem hőbörögtem rajta, hogy most miért vág meg, ez a szabály kész slussz. Inkább a jogosítványhoz jutást kéne megnehezíteni, mert annyi böszme van az utakon. Múltkor kereszteződésben várok, ismétlem állok, nem akkor fékeztem meg ilyenek, lámpán visszaszámláló... bőven volt még... egyszercsak a durranás... Belémjöttek... No comment!!!

TH 2008.04.03. 11:43:12

Én a történet lényegét fel sem fogtam, olyan rémisztő volt a fogalmazás...

apa 2008.04.03. 11:56:26

Erre a lámpánál fenékbedurrantósra:
Még taxisoktól tanultam az átkosban (rengeteget taxiztam), hogy lámpánál, kereszteződésben állva, indulásra készen, fél szemmel a mögöttünk érkezőket kell figyelni, hogy gyanús esetben gyorsan előrébb gurulhassunk (persze nem árt erre magunk előtt helyet hagyni). Ez már többször megmentett. Mondjuk ha 50-nel zúgnak beléd akkor mindegy...

A kihangosítóról: a "fülkampós" kékfogú olyan könnyű és kényelmes, hogy észre sem veszed - rendszeresen magamon is felejtem.

Lófő (törölt) 2008.04.03. 12:29:51

a wúpper vezetés közbe a legfinomabb:)

laposmacska 2008.04.03. 12:39:15

Spectator61 2008.04.03. 10:39:48

Minimális utánajárással (Google "smoking driving") Találtam egy csomó linket, köztük egy 856 oldalas tanulmányt, arról, hogy mi növelheti a balesetek kockázatát. Minimálás eleolvasással azt tapasztaltam, hogy a dohányzás nem olyan veszélyes, mint a "wireless device" használata. Ez a tanulmányban a 44. oldalon van.

Tanulmány itt: www-nrd.nhtsa.dot.gov/departments/nrd-13/driver-distraction/PDF/100CarMain.pdf

A cikk, amiben a tanulmány linkje is volt: www.forestonline.org/output/page338.asp

Az mellesleg nekem is felb@ssza az agyam, hogy valaki nem tudja megállni, hogy a kocsiban is cigizzen. Szerintem 10 perc szünet óránként vagy kétóránként simán belefér. Városban nyilván másabb, mert fizetni kell a parkolásért, de ettől függetlenül felfordul a gyomrom, ha ilyet látok.

A telefonálásról meg annyit, hogy eddog kétszer 10 másodpercet telefonáltam vezetés közben, egyszer, hogy "mindjárt ott vagyok már" másodszor meg, hogy "most indultam, 10 perc és ott vagyok". Mindkétszer kis forgalmú úton, kis sebességnél, és épp nem járt ott senki. Persze ez nem mentség, nem kellett volna, de inkább így, mint órákig szigorúan bal kézzel, hogy kívülről is jól látható legyen.

Egyébként egyre gyakrabban lehet hallani kocsikban bluetooth előkészítést, az lesz majd csak a májer, addig viszont kihangosító, hedszet, félrehúzódás, befőttesgumi, és ez utóbbi kiváltható felkarikázott biciklibelsővel is :D

Balázs 2008.04.03. 12:54:20

Sziasztok!

Én vagyok a kis történet levélírója.Igen hát fogalmazásból sosem voltam ötös.Először még rövid írás volt aztán hirtelen szófosásom lett.Na igen sokan mondták már hogy szedjem össze gondolataimat előtte,de ha ennyire átláthatatlan az írás azzal forduljatok a szerkeztőséghez :D.Tudom nem könnyű ekkora írást átfogalmazni érthető módra,de azért apró kis utalásokat tehettek volna bele.Sajnálom,hogy van akinek nem annyira átlátható csak én még mindig pontosan emlékszem a történetre és bele tudok helyezkedni,ezért lehet ki is hagytam dolgokat meg nekem annyira ésszerű,hogy én átéltem,hogy én nem is veszem észre a hiányosságokat.

Na most valaki írta hogy Peste sem annyira nehéz,mert ott előzékenyebbek az autósok(bevágnak valaki elé :D ) és jobban vezetnek,de ezzel a mentalitással háááát."Kiszállnék és agyontaposnám a sofőrt és hasonlók".Ez pont egy differencia a 2 vezető típus között.

Még valami.A motorosoknak is megvan a maguk módszerei,hogy vágjanak vissza a szabálytalankodó autósnak:Mi például előszeretettel szoktuk az ilyen esetben mikor ki kell kerülni az ilyen .... autóst,kitenni a lábad és letaposni a tükrét,hogy azért vegye már észre magát,valamint szokás szokott lenni hogy minket reflektorral szoktak kivilágítani,mert ugye mi nem látszódunk.Ilyenkor beállunk szépen az emberke mögé és a fejét szétvilágítjuk,mert a segédmotorkerékpárra is raktak ám fényszórót.Ha vámpír lett volna a manus akkor már rég por és hamu lenne és ilyenkor ő mutogatással és veszett dudálással szokta viszonozni,amikor mi tűrtük,hogy vakít meg minket a lámpájával.

Illetve megosztanék veletek egy kis újabb történetet,ígérem rövid lesz,ami igaz másik motoros cimborával esett meg de én nagyon jól szórakoztam rajta:Mentünk a már említett 25-ös főúton kicsivel visszább ahol a hölgyért "leparkolt" az autós és egy autós pofátlanul kintebb állt meg mint kéne.Ugye mondottam a házak közel vannak az úthoz és nem látta be az utat.Aztán hát annyira kijött hogy havert majdnem oldalbacsapta,de ő balra nagy ívben manőverezéssel kikerülte és hát be is intett neki.A csóka elkezdett követni minket.Aztán hát nem hittük volna,de van még egy fegyver,ami nem hinnénk de ugyan olyan pukkasztó,mint a szabálytalankodás ->A lassanhajtás.Cimbora után jött az autós és hát szemben is jött forgalom eg mögöttünk is,ő beállt a sávja közepébe és hogy véletlenül se tudjon senki előzni ment 20-szal.A srác már szerintem ha más nem az árokban próbált volna előzni,de előtt hangos dudálással fejtette ki álláspontját,szóval a srácot sikerült kicsit pofán vágni és remélem el is gondolkodtatni.Úgy felszívta magát,hogy azt hiszem nem felejti el.

Kisikasa · http://autozz.blog.hu 2008.04.03. 12:57:07

Balázs: így is kicsit belenyúltam itt-ott;) de mindennek megvan a szépsége a maga eredetiségében:)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.03. 13:06:46

Balázs: Nem szép dolog másra hárítani a felelősséget... Az átláthatósággal nincs semmi baj, Kisikasa szépen betördelte, de azt ne várd el, hogy már át is fogalmazza az egész történetet...

Balázs 2008.04.03. 13:40:45

Nem is mondtam,csak hogy utalásokat lehetett volna tenni.

hawkeye 2008.04.03. 13:44:12

Balázs, tévedsz!

Nem a 3 milkás autókból hiányzik a kihangosító. Vezetőiknél általában van füles, drótos v bluetooth.

De a 7 millió fölötti autókban szinte egyikben se.

A 15 gurigán felüli böhömökben, terepjárókban meg egyenest be van tilta.

Ahogy ezt én naponta látom...

Manyizga (törölt) 2008.04.03. 13:49:22

Spectator61:

2005-ös hír:
www.nytimes.com/2005/07/12/technology/12auto.html?ei=5088&en=37b03449357c384d&ex=1278820800&adxnnl=1&partner=rssnyt&emc=rss&adxnnlx=1121176997-Z8f1GHxj3cerGFXZiUz5Aw

Egy másik (2003-as!)
www.sciencedaily.com/releases/2003/01/030129080944.htm

Ezen tanulmányok szerint sincs kimutatható különbség a headsetes/kihangosítós telefonálások között balesetmegelőzési szempontból.

Aszi 2008.04.03. 13:52:04

"Főút úttestjén nem is szabad megállni"

Dehogynem. A járdán viszont tilos.

Kata 2008.04.03. 14:09:58

Élmény dohányzó autós által ablakon kibaszott csikket szembe-pofába kapni motorosként, gyalogosként, másik autósként!!! A legidegesítőbb az volt, amikor vittem egy bagóst, és direkt rászóltam, hogy az én autómba nem ülhet be égő csikkel. Erre eltaposta, és a cipőjére ragadva került az autómba... Én meg csodálkoztam, hogy az én kis tiszta, jószagú autómnak miért van már többhete trágyabagószaga.

laposmacska 2008.04.03. 14:34:06

Balázs, ne haragudj, amiért ilyet mondok, de te is ugyanolyan paraszt vagy, mint az, akiről írtál. És ebből fakadnak az ellentétek, és ezért nem lesz soha együttműködés autós és motoros közt.

Múlt hétvégén előrejzottak a motorosok. Vagyis a robogósok. Négyen-öten követtek a 2x2-sávos úton, a lámpánál pár előrébb ment, majd mikor látta, hogy a többi nem ment utána, erre megfordult(!), és a forgalommal szemben(!) visszament a többiekhez. Ez a helyes "motoros" magatartás? És az a helyes hozzáállás, hogy "lerugom a tükrét"?

Vladimir Harkonnen 2008.04.03. 14:34:26

blackho 2008.04.03. 10:24:35
Néhányan újságolvasással töltik vezetés közben az időt, fel-fel pillantva a kedvenc napilapból. Legutóbb akit láttam még csak nem is dugóban állt!

Láttál engem autópályán!?
:-)

Krisi 2008.04.03. 14:41:56

Ezt a kocsiban telefonálást én sem értem. Ennyi fontos ember van?
Ha hívnak, és épp kocsiban vagyok, akkor megnézem, hogy ki az, és ha fontos, akkor felveszem, és annyit mondok, hogy "3 perc múlva visszahívlak". De ha látom, hogy olyan ember hív, aki nyilván nem életbevágóan fontos dolgot akar közölni, akkor hagyom csörögni, félreállok és visszahívom. Ez másnak ilyen bonyolult?

Az itt említett csóka is mondhatta volna a hölgynek, hogy találkozzanak itt és ott, minden rendes autóban van egy Magyarország térkép, megkeresi a helyet és kész. (ne adj isten mobilon interneten keres egy térképet, ez a XXI. század, vagy mi)

Mert állítom, hogy az autóban telefonáló emberek legalább 80%-a olyan dolgokról beszélget vezetés közben, ami simán kibír 10 perc késést, vagy még többet, amíg meg nem érkezik. (nem tudok statisztikát mutatni mielőtt belémköt valaki emiatt)

De tudom, mindenki rohan és kurva fontos hívásai vannak, az élete múlik rajta, ha nem veszi fel, akkor kirugják, leég a háza és elszeretik mellőle a feleségét.

Az meg a halálom, amikor valaki nem tud vezetni és még kézben tartott mobillal tetézi. Sokszor mondom is a mellettem lévőnek, amikor agy autó gyökkettővel megy és sose indexel, hogy "figyeld meg, hogy telefonál", és általában igazam van.

Krisi 2008.04.03. 14:45:56

laposmacskának meg igaza van, az ilyen tükörlerugó köcsögök miatt utálják sokan a motorosokat. Még ha igaza van kedves levélírónak, akkor sem csinálunk ilyet.
A 20-al menés meg biztos vicces volt, de ezek után ne csodálkozzon a tréfamester haverod, ha valaki kiszáll és megveri. Nem feltétlen a mögötte menő bunkóautós, hanem a másik 30 akiket szintén feltart, és ők annyit fognak levonni, hogy egy gyökér robogós szopat mindenkit. Szóval gratulálok. Így kell mélyíteni a szakadékot a 2 és 4 kerekűek közt. Büszkék lehettek magatokra.
(És hopp, megint a levélírót fikázzuk :)

bekov 2008.04.03. 15:35:04

nem birtam végigolvasni :S pedig viszonylag rövid sztori...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.03. 15:43:41

Ezeket az állandóan telefonáló fillérbaszókat én is imádom, ahogy összevissza imbolyognak az úton és balra indexelésnél is jobbra mennek. Miért nem kérdezted meg, hogy ugyan mi a kurva anyjáért nem tud figyelni, ha már kétszer majdnem elütött? Előre láttam volna az először bamba, majd pirosodó fejet és végül, hogy el akar hajtani melegebb éghajlatra. Na, nálam ekkor pattant volna el a cérna, gyenge az idegrendszerem a tuskókhoz :)

Balázs 2008.04.03. 15:49:47

Na már érzem,hogy kár volt írni a legutóbbi hozzászólást.Most mindenki azt hiszi rólam,hogy egy gonosz autósgyilkos ember vagyok.Hangsúlyozom a tükörlerúgás egyszer sem történt meg én ezt nem is szabadlamztatom meg követelem,csak hallottam róla,hogy vannak olyanok,akik ilyet megtesznek és mi is cska poénból mondtuk.Én mindent poénból mondok nem kell komolyan venni,amikor mégis akkor szólok,hogy ez most komoly.A lassúhajtás valóban megtörtént,de mindenki olyan türelmes volt,csak a gonosz emberke szívta fel magát.Mindennaposak ezek,hogy valami öregebb fickó és lerobbant a motorja vagy nem megy gyorsan.Tényleg akkor elnézést kérek azoktól akiket esetleg feltartott a cimbora,csak valahogy a tudtára kellett adni a fickónak,hogy próbáljon meg ne ijesztegetni minket.

Én nem akarok vitatkozni senkivel,elvégre nem ellenségeskedésre van az oldal,csak hogy esetleg kiöntsük a dühünket és hasonlók.Én nem akarok vitatkozni senkivel ez legyen a ti dolgotok én csak külső szemlélője vagyok az eseményeknek.

Valamint azt is kivettem ti azt hiszitek hogy én robogós fickó vagyok :D.Távol álljon tőlem a robogózás én a másik ellentétes csoport vagyok akinek simsonja van.Ez a két csoport között mindig is éles ellentét volt,de ezeket az ellentéteket most ne bolygassuk.Csak én elhatárolódom tőlük,jó persze mind a két csoportban vannak elvetemült emberek.Kérem ne azonosítsanak engem a robogós tarsadalom egy tagjával.Nem olyan kultúrában motorozom mint ők .

Viszont most lett egy új dolog ami így valaki írása olvasása közben eszembe jutott.Hogy én rossz fényt vetek így a motoros társadalomra.Ez amúgy mindig is így volt.Mai köztudatban így rözgült be,hogy aki motorost lát meneküljön meg a másik része meg azon van hogy lökjük fel.Ez a bélyeg rányomódott a társadalomra.Ennek véleményem szerint egy oka van a sajtó.Azt veszem észre,hogy ha történik egy baleset és abban a motoros volt a vétkes,akkor a média rögtön egy hétig csámcsog rajta.Viszont autós balesetnél meg megtörtént oké szörnyülködtünk rajta és kész.A motoros baleset az valamiért hihetetlenül érdekes szokott lenni.A média jól felfújja az egészet és ezért néznek valahogy rossz szemmel a motorosokra.Még egyszer mondom távol álljon tőlem a tükör rugdosás meg csak azért is kegyetlenkedjünk egymással,mert akkor csak mindig az ellentétet élesítenénk.A közelekedés résztvevőinek figyelemmel kéne lenni a másikra,meg jobban lehetne tolerálni.Mint egyesek írták én sem voltam annyira tolerálatlan,hogy odamegyek a sráchoz kirángatom a kocsiból és jól beolvasok neki.Elmentem mellette és próbáltam elfelejteni,meg ha lehet nem találkozni vele többet :D.De mindenképp nem azt akartam elérni az előbbi hozzászólással,hogy rossz benyomást tegyek magamról és esetleg a motorosokról (Elnézést kérek),hanem csak mint sokan másokat engem is zavar ami elhatalmasodott a közlekedési kúltúrában és hát ki így ki úgy reagálja le.Én szeretek mindenen egy nagyot nevetni és elfelejteni a dolgot,esetleg levonni a következtetéseket ha van olyan.A történetet is azért írtam le,hogy jókat nevetünk rajta meg elvitatkoztok,de semmi egyéb.Ezzel semmilyen haragot nem akartam kelteni senki és semmi iránt.

laposmacska 2008.04.03. 16:14:22

Hoppá, az a motoros baleset, amire gondolsz, úgy történt, hogy az egyik 300-zal ment, és úgy történt a csatt! Amikor valami balfasz kocival megy 300-zal, akkor azt is felkapja a média.

Egyébként engem kicsit elriaszt, hogy vannak olyan simsonosok, akik képesek lennének lerugdosni mások tükreit. Azért egy simson gondolom az összes extrával nem kerül annyiba, mint amit én adtam a kocsimért, és nagyon zokonvenném, ha akár egy légfignyi horzsolást is ejtenének rajta, csak azért mert azt hiszik, hogy igazuk volt. Ehhez hozzátartozik az is, hogy nem keresem a bajt. Tőlem megelőzhet valaki 150-nel, leszarom, csak ne közvetlenül előttem törje össze magát, és legfőképp ne engem.

Johnny336 2008.04.03. 16:51:12

Igazából ez az egymásra fújás. Mindenki a saját háza táján söprögessen... Ha seggrakétát hajtasz, de utálod a pöcs motorosokat, akik lerúgják másik tükrét, 3 centire hajtanak el dugóban araszoló kocsik mellett nagy sebességgel, akkor azokkal beszélgessetek el, mint motoros a motorossal, hogy "ezt nem így kéne, mert persze, hogy utálnak mindket, és rádhúzzák a kormányt, ha te is faszkalap vagy". Aztán talán történne valami. Ugyanígy rászólni arra az autósra autósként, aki a pizzafutárra ráhúzza a kormányt, mert az merészkedik lábbal hajtva előre menni a lámpánál...

Krisi 2008.04.03. 16:56:54

Hehe, nekem is Simsonom van, jó kis gép az. De ettől függetlenül az önbíráskodást elvetem (20-al megmutatjuk neki), a tükörlerugás meg örülök hogy nem történt meg :) Olyat ismerősöm is látott, hogy robogós épp a járdán szabálytalanul parkoló autók mellett ment el, laza mozdulattal kitette a csizmáját és mindnek lebaszta a tükrét. Ami megbotránkoztat, de azért a lelkem mélyebb bugyraiban egyetértettem vele, de azért nem ez a megoldás.

Az meg igaz hogy a média is baszogatja a motorosokat, de Abban a balesetben mellesleg a másik motoros is hibás volt, mert a belső sávban ment, mikor a külső is szabad volt (jobbra tarts), de a két szabálytalan motoros közül az egyik halott a másik meg lebénult, szóval kár rágódni, hogy mi lett volna ha.

Ja, és nem védem a 300-al ügyeskedő szpídmotorosokat, ők rongálják legaktívabban a motorosok megítélését, megboldogult Ghost Rider és lelkes rajongói, no comment, akik arra verik hogy forgalomban mennek 320-at. Meg az se jó érzés, amikor megyek országúton 100-al és előtúnik a semmiből 200-zal.
Node nem akarok tovább offolni, bocs.

Balázs 2008.04.03. 18:40:51

Na hát én totál nem ezt akartam elérni :D.Egyre jobban szítjátok a tüzet.Pedig én kihangsúlyoztam hogy tükröket nem szoktam rugdosni meg nekem még senki nem mondta,hogy ismer valakit aki ismer megint valakit.Semmi ilyen.Csak tudom hogy van ez a jelenség.Az meg,hogy fúúú 300-zal ment a srác.Jó hát aki olyan biztos kihajtja a lelket is a motorból meg ő menősködik,hogy így tud meg úgy tud repeszteni,de én általánosságban mondtam.Jó az most egy kiírvó eset volt persze,de mikor akkor hagy hozzak én is egy példát :D.Mikor két sportkocsival akartak emberkedni 2 gyerek,hogy ők hogy tudnak 300-zal száguldozni a valamilyen pest környéki úton és elégett mindkét kocsi.A sofőröket meg valami súlyosan vitték be(Blogon is fent van).Lehetne mindkét csoportból példákat hozni.Ez is 300-zal ment az is,egyik ennyibe került másik annyiba,de az nem számít,csak senki ne veszítse el az életét.Életet nem lehet vásárolni a szalonban.Nekem is van autóra is jogosítványom,közlekedem is néha autóval,most nem azzal van a bajom,hogy autós vagy motoros.Láttam én is 300-zal repesztő motort,meg szabálytalankodó autókat,csak az számít hogy ne legyen sérülés.Felőlem a kocsik közt úgy mehet meg annyival mehet amennyivel akar,csak akkor hagyjon békén.Ne jöjjön belém,ne tapossa le esetleg a tükröt meg ilyenek.Én tudom magamról,hogy ha elkövetek egy hibát,de az a nagyon rossz hogy néha a vétkes fél jön oda emberkedni,hogy márpedig neke van igaza.Mindenki a másikar keni XD

Olivér 2008.04.03. 18:49:28

laposmacska: igen pont erről beszélt Balázs, a balesetkor nem 300-al ment a motoros hanem kb 150-el csak volt olyan videó is amin ment 300-al és pont az ilyen csúsztatások miatt van ez a hozzáállás. Ettől persze még az a motoros egy hipernagy barom, csak ettől még nem az összes motoros az...

cso zsi 2008.04.03. 19:24:22

Amikor elcseszi, 140 fölött jár, az ütközéskor 120 körül.

A sportkocsik meg sajnos nem egy pestkörnyéki úton, hanem az M1-M7 háromsávos bevezetőjén.

kalasnyikovfan 2008.04.03. 20:04:31

Mellesleg jegyezném meg hogy lakott területen belül nem tilos főútvonalon megállni , sőt várakozni sem!
Valaki mostmár tényleg megtaníthatná a sofőrök nagy részét rendesen a KRESZ-re mert itt nagy bajok vannak ....

Vladimir Harkonnen 2008.04.03. 21:03:25

Krisi 2008.04.03. 14:41:56

Az itt említett csóka is mondhatta volna a hölgynek, hogy találkozzanak itt és ott, minden rendes autóban van egy Magyarország térkép, megkeresi a helyet és kész. (ne adj isten mobilon interneten keres egy térképet, ez a XXI. század, vagy mi)

Ja persze! Aztán meg a leporellóval szenvedve, begyűjti az iskolásokat a zebrán! Ha meg a WAP-os térképet nézi rosszabb, mintha beszélne!

De még a GPS is tud vicceseket csinálni. Pl. amikor a kollégának azt mondta most forduljon jobbra, az meg behajtott egy nyitva felejtett gyárkapun!

Krisi 2008.04.03. 21:22:45

jaja, a GyPS is egy vicces dolog, néha bonyolultabb mint a papírtérkép.
De az itt szereplő fószer meg nem igaz, hogy nem tudott félrehúzódni, és akkor beszélni szíve szerelmével.
Mellesleg a levél szerint mindketten komoly koordinációs problémákkal kűzködhetnek, hogy ennyi ideig tartott nekik megbeszélni, hogy hol találkozzanak.

Angliában meg olyasmi volt, hogy a mindenható GPS azt mondta, hogy forduljon balra, az illetők (több ilyen eset is volt!) pedig emiatt bezuhantak egy folyóba. Ez mondjuk lehet, hogy csak egy urban-legend, de sok emberből kinézném, hogy tényleg befordul, ha a gps azt mondja.

Aszi 2008.04.03. 21:41:39

"Mellesleg jegyezném meg hogy lakott területen belül nem tilos főútvonalon megállni , sőt várakozni sem!"

Sőt, megállni lakott területen kívül sem tilos.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.04. 06:08:41

Krisi ott a pöttyös labda! :) Ha ilyen ostobán tudnak csak összefutni/beszélni, érdekes lehet az ágyban is ez a páros... Két óra alatt megtalálják esetleg egymás nemi szerveit :D De vulgáris bunkó vagyok! Muhahahahaaaa

Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk/ 2008.04.04. 12:43:18

Krisi!

Hogy mennyire igaz az, hogy a vezetésközben kézbentartott mobillal telefonálók nagy része tulajdonképpen lényegtelen dolgokról dumálnak.

Egy a sok közül:

Margit híd budai hídfőnél lettem figyelmes egy mellettem haladó, kissé bizonytalan mozgású autóra. A bizonytalanság oka a telefonálás. Átértünk a hídon, telefonált. A Vígszínház magasságában sávot akart váltani, majdnem nekiment a belső sávban lévőnek. A váci útra kanyarodott balra. Telefonált. A Westendnél szóltam rá, hogy talán ha letenné a telefont lenne ideje a vezetéssel is foglalkozni.

És ez nem egyedi történés. Nem értem miért kell vezetésközben a családi/üzleti/gyereknevelési/mittoménmit megbeszélni. Miért éppen akkor és ott?

Balázs 2008.04.04. 23:05:54

Üdv újra én!Ahogy látom elcsitultak a hullámok és visszatértünk a nyugis nosztalgiázásba.Én a gps-t szoktam látni pár osztálytársam autójába,akik azért messzebbről járnak be iskolába és egyikük mondta,hogy elsőre oda sem talált volna.Meg azért nem árt néha frissítgetni a szoftvert,hogy hátha változtak az útviszonyok.Nem tudom létezik-e ilyen nekem sosem volt gps-em.Egyrészt nincs rá pénzem,meg autó híján az említett segédmotorkerékpárommal szoktam közlekedni,aztán olyan hihetetlen távolságokra nem megyek el,vele.Ahova meg el vagyok hajlandó vele menni azt meg ismerem,mert nem egyszer jártam ott feltételezhetően.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása