Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Türelemmel többre megyünk

2008.04.22. 08:25 :: Kisikasa

A segítőkész Miszter Muhaha jószándékának viszonzása egy szúrós tekintet és sűrű anyázás volt. Legalább akkor legyünk türelmesek, ha valami jó cél érdekében kell megállnunk fél percre! Van számtalan más dolog ami miatt idegeskedhetünk.
A tegnapi eset kapcsán rögtön az Autózz! ugrott be. (Monnyuk volt már sajnos másik is, amiben vipera is szerepelt, meg ordibálás, ilyesmi, lehet, egyszer azt is megírom, volt a dolognak tanulsága is, csak talán kicsit hosszú lenne a szöveg.)



A szombati utcai szájkarate leírása röviden: Irányi utcában mentem a Károlyi Mihály utca felé, a jobb oldali sávban, mivel később egyenesen akartam tovább menni. Látom, hogy egy spanyol túristabusz a bal oldali sávól becsorog a jobboldaliba, közben folyamatsan indexel balra. Gyakorlott szemlélőnek ez egyértelmő jelzés, hogy a sofőr avval a nagy batárral tervbe vette, hogy egy szűk utcába bekanyarodik balra, ezért húzódik jobbra, különben ugye esélye sem lenne.

Közben pirosat kap, lámpánál megáll a busz. Igen ám, de ez az az utca a Veres Pálné utca, a szépemlékű Gelato fagyizónál, és bizony egy éktelen nagy "T" betűt formázó tábla van kitéve a megfelelő helyre -tehát zsákutca. Ráadásul a böszme nagy vassal visszatolatni sem nagyon fog tudni. Szóval alényeg, hogy gyorsan mellé mentem, amint tudtam (néhányan közben elmentek a busz mellett), és lehúzott ablaknál próbáltam értésére adni, hogy ez így nem lesz jó. Spanyol tudásom nem túl jelentős, esetleg egy "No háblá eszpanyol!" még megy, ezért mutogatam a zsákutca táblára és angolul próbáltam megértetni vele a problámát.

Ekkor már páran a helyzetet nem értve erősen nyomták mögöttem a dudát. A buszsofőr mérhetetlen nyugalommal mutogatta, hogy már pedig ő oda szeretne bekanyarodni. Párszor még elismételtem, hogy No! No!, és mivel nagyon nem szeretem a mögöttem levőket feltartani, inkább hagytam az egészet, és elindultam.

A következő pirosnál mellém ért egy piros öreg Escort, benne egy "értelmiségi" apukával +kiscsalád. Átnéz hozzám, de nagyon, nagyon szigorúan. Szóval ő volt az, aki dudált, közvetlenül mögöttem. MIközben szúrós tekintettel büntetett engem, megkérdeztem tőle:"Láttad mit akart csinálni a busz?"  Ő erre a maga módján válaszolt: "Mit magyarázol? Mi a k... anyádat magyarázol b+?!" Megismételtem az előző kérdésemet, de ő csak cifrázta, anyázott, vörösödött a feje. Nos, nálam itt elszakadt a cérna: teli pofával ki kellett röhögnöm emberünket, egész egyszerűen nevetséges volt, ahogy fröcsögve ordított, magából kivetkőzött. Komolyan mondom, egy csúnya szó nem hagyta el a számat közben (nagyon büszke is voltam magamra ám!), ez meg csak anyázott, amikor meg meglátta, hogy kiröhögöm, a feje vörösről lilára váltott, és az ülés alatt kezdet kotorászni, de valószínűleg nem találta meg amit akart, ezért további anyázások és mitröhögszköcsögözések közben egy tekintélyeset rávert a saját műszerfalára.

Itt már zöld lett, sajnos tovább kellett mennem, pedig még néztem volna egy darabig, ahogy az ember a saját hülyesége miatt az infarktus szélére idegesíti magát, miközben az égvilágon semmi nem történt, nem volt senki és semmi veszélyben, nem fenyegette őt senki, nem mondtak semmi csúnyát anyukájára. Egyszerűen, csak nem értette, hogy van az úgy, hogy valaki egy kicsikét segíteni szeretne a helyi ismeretekkel nem rendelkező külföldinek (bár a kresz táblák szerintem nemzetköziek, mindegy.), és ezért 30másodpercre feltartja a forgalmat.

Sajnos arra csak most, írás közben jöttem rá, hogy a szerencsétlen buszsofőr benne volt a trutyiban rendesen, hiszen a Ferenciek tere aluljáróba valószínűleg nem fért volna be, és a Reáltanoda utcában is elakadt volna, szóval így is, úgy is megfeneklik.

77 komment

Címkék: budapest közlekedés autó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Johnny336 2008.04.22. 08:54:23

Te voltál a hülye! Miért tartottad fel? Lehet, hogy sietett valahova! :)))

Egyébként az ilyenekre ez a legjobb megoldás, ha tényleg ráhagyod, esetleg kedvesen (nem gúnyosan) rá is mosolyogsz. Na ettől még idegesebbek lesznek, mivel nincs kivel veszekedni. :)
Hülyék, és ideggyengék az emberek...hihetetlen!

biker_kolee 2008.04.22. 09:20:02

Magyar virtus. Ha már nem tud a saját tempójában menni, akkor durran az agya. Marhák...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.04.22. 09:27:07

ős román szokász, xarni a táblákra... a kálvin téren is 2 helyen ki van téve, hogy busszal, nem nyert, mégistovábbmegy, híd lezárva, jobbra be a belgrádra, azt ott a másik cumi :o)

goes 2008.04.22. 09:30:26

Mediterán sofőr nem nézi a KRESZ táblát. Megy amerre utat lát.

Krisi 2008.04.22. 09:34:47

Szerintem a buszsofőr a GyPS miatt tévedhetett el, mert néha az is bebolondul, de attól függetlenül figyelnie kéne a táblákat is.

Az értelmiségi apuka meg a hét fasza arca, én is telibe röhögtem volna :)

Ja, és nyilván a levélíró a hülye, mert feltartja a forgalmat :D Magyarországon nem szokás segíteni a másiknak, egyenesen bunkóság :)

Rocko- 2008.04.22. 09:53:33

autozz.blog.es-en meg majd megjelenik ez a sztori, h a hülye magyarok feltartották a buszt kanyarodás közben.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.04.22. 09:57:20

Nem ismerem a helyet, de nincs ott valami szálloda/látnivaló?

Akkor a zsákba beparkol, hajnalban meg kitolat a főútra...

Escortos apuka szép példát mutat a családnak, szerintetek a gyerekek hogy fognak majd viselkedni, amikor majd ők vezetnek. Bebetonozott viszonyok.

Kötél

degec 2008.04.22. 10:12:56

Lehet hogy pont nem volt GPSe, es azert kurta el. Amugy meg ilyenek elofordulnak.
En is segitettem volna a buszsofornek, ez a minimum,nekem is jol esne ha kulfoldon szolnanak hogy ez meg az nem lesz jo.
Bar mult heten jartam Barcelonaban, kb 1 perce tartozkodtam spanyol foldon, epp hogy kileptem a terminalbol, egy kedves spanyol fiatalember maris le akart lejmolni 5 euroval, hogy kell neki buszra, es nagon csunyan nezett ram mikor nem adtam, es en voltam a kocsog, majd egy koreai sracnak hypot locsoltak a kapatjara, majd udvariasan figyelmeztettek hogy vmi van a kabatjan, majd mikor levette a kabatot a borondjet szepen megfujtak.
Ugyhogy nalam a sapnyolok most feketelistan vannak.
Az eszkortos apukat meg nagyon megbuntettem volna. Osi roman szokas a lampanal kiabalni, de ha kiszallt volna a kollega a kocsibal fulet farkat behuzta volna.

2Bálint 2008.04.22. 10:17:43

Tényleg te voltál a hülye! Feltartottad a forgalmat! Miért zavar, ha a busz be akar kanyarodni balra? Nem behajtani tilos van kirakva, hanem zsákutca ...

Dr Kangörény 2008.04.22. 10:19:44

2Bálint, ismerek egy másik Bálintot, az is hülye, mint te.

2Bálint 2008.04.22. 10:21:57

Ha zöld a lámpa, és nem indulsz el, csodálkozol, ha dudálnak és csúnyán néznek rád?

Gondolkodj már!

fonak 2008.04.22. 10:28:34

Azon a környéken ősidők óta rendszeresen beszorulnak a külföldi turistabuszok (néha kamionok is), mert nem tudnak továbbmenni semerre, az aluljáró meg alacsony nekik. Amikor tervezték, nem gondoltak 2 emelet magasságú buszokra, csak a jó öreg Ikarusokra. :)

Becher 2008.04.22. 10:28:37

Halálom az apuka-anyuka oktat az úton - nem túl udvariasan - és közben hátul ül a porontya. Az ilyeneknél vajon otthon is így megy a módi? Mert akkor el kéne venni a gyerekeiket.
Egyébként - ha emlékeztek kijutottam pénteken Ferihegyre - apa vezetett hazafele és még csak fél órája volt kis hazánkban amikor úgy fölhúzták, hogy csak na. Most mit mondjak hazajött, csak még nem vette fel a tahó, bunkó, én vagyok a legfontosabb és mindenki más dögöljön meg stílust - bár amúgy se az a típus, inkább dünnyög magában :).

Charlie Drop 2008.04.22. 10:29:54

2Bálint 2008.04.22. 10:17:43

igazából segíteni akart, de már az is smafu, és mi van ha feltartja a forgalmat egy kicsit? sok barom direkt tartja fel, ezen idegeskedni, eh :D

Navarone 2008.04.22. 10:30:33

Na az ilyen barmoktól elvenném a jogsit, aki ennyire kiakad attól, hogy pár másodperccel később tudott csak elindulni. Aki képtelen uralkodni magán, az ne is vezessen!!!

2Bálint, remélem nincs jogsid!!!

Johnny336 2008.04.22. 10:31:07

Mákod volt Becher, hogy Budapest 3/4-e nem ment dolgozni, és nem volt autó a városban :)

Becher 2008.04.22. 10:42:11

Johnny336: Erősen reménykedtem ebben, de azért elindultam időben. Így szerencsém volt Ferihegy shopping city centert előlről, hátulról megnézni.
Viszont bár kocsi nem volt az úton nem tudom mi volt a levegőben, mert fél órát késett a gép :).

kvarcman 2008.04.22. 10:47:15

kb. 2 hete kezdtem el egy kísérletet. bárki vág be elém vagy okoz balesetveszélyes szituációt, nem üvöltök, nem dudálok nem villogok, hanem hallkan megköszönöm az Úrnak, hogy sikerült lereagálnom és nem történt baleset majd ezen felvidulva jókat mosolygok. egyenlőre még működik... nem tudom meddig bírom

huphuphup 2008.04.22. 10:51:35

A Gelato működik, csak télre zár be, tavasszal ki szokott nyitni.

Rocko- 2008.04.22. 11:00:55

Becher 2008.04.22. 10:28:37
igen, gyereket ÉS jogsit elvenni. nem csak az oktatótól, a felelôtlentôl is. (elôzés, szemeb forgalommal)

degec 2008.04.22. 10:12:56
reggel Borároson Közraktárról MûPa felé lerohadt egy rönó. páran dudáltak, aztán, kikerülték. megmondjam hányan álltak meg segíteni eltolni az útból?

Noon 2008.04.22. 11:01:33

degec 2008.04.22. 10:12:56

Off. Ezek a spanyolnak látszó tarhálók,rablók,zsebmetszők,erőszakos,vagy pitiáner tolvajok egytől-egyig romániai cickányok.A spanyoloknak jó nagy gondot jelent (akárcsak az olaszoknak),most próbálják hazarugdosni őket.Láttam,hogyan bánnak el velük a rendőrök.Már amelyiket elkapják.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.22. 11:06:32

Noon: Kéretik nem elmenni cigányozós irányba, úgy se, hogy nem írod le, csak képekben fogalmazod meg. Köszönöm.

bigdaddy 2008.04.22. 11:06:53

Igen az idegbetegeket én is nagyonnagyon szeretem. Ha ilyenbe keveredek én se nagyon szítom a konfliktust csak sajnos néhány barom nem mérlegel és szószerint bármire képes, hogy az őt ért valós, de leginkább vélt sérelmet megtorolja... Ezesetben még az sem érdekelte volna ezt a fospumpát, hogy a családját mibe keverheti ha elkezdődik egy adok-kapok a közúti forgalom közepén... Ami pedig a legrosszabb, hogy az ilyenekből mindig jut minenhova egy. Na de örüljünk annak ami van, engem pl a ma reggeli csúcsforgalmas autózgatásomon semmi inzultus nem ért és én sem okoztam másoknak, ez már valami.:)))

BGC 2008.04.22. 11:07:00

Én egyszer az őrületbe kergettem egy arcot aki mögöttünk dudált, majd a következő lámpánál a mellettem levő sávban megállt és anyázni kezdett. A technika az itt leirt volt (ő anyázott, én röhögtem). Ja, bennem volt 3 sör...és nem én vezettem hanem a főnököm :)))

Kalapos-Skodás 2008.04.22. 11:07:21

2Bálint 2008.04.22. 10:17:43
"Feltartottad a forgalmat!"
...és? Engedtél már be valakit magad elé? Igen? Pedig feltartottad vele a forgalmat!

"Ha zöld a lámpa, és nem indulsz el, csodálkozol, ha dudálnak és csúnyán néznek rád?"
Te mindig elindulsz, ha zöld a lámpa? És utána fizeted az előtted álló KamAZ összetört lámpáit és az így összetört autód új elejét?

Lófő (törölt) 2008.04.22. 11:08:46

a Gelatoba még mindig jó fagyit lehet kapni,alig várom,hogy nyisson.A busz szerintem csak a szálloda bejárathoz akart tolatni.

Noon 2008.04.22. 11:11:35

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.04.22. 11:06:32

Értem,elnézést.

Kalapos-Skodás 2008.04.22. 11:14:12

"kvarcman 2008.04.22. 10:47:15
kb. 2 hete kezdtem el egy kísérletet. bárki vág be elém vagy okoz balesetveszélyes szituációt, nem üvöltök, nem dudálok nem villogok, hanem hallkan megköszönöm az Úrnak, hogy sikerült lereagálnom és nem történt baleset majd ezen felvidulva jókat mosolygok. egyenlőre még működik... nem tudom meddig bírom "

Üdv a klubban! ;) Ma reggel egy kötelező egyenes + jobbkanyar sávból jött be mellém egy tag, én meg ugye balra kanyarodás közben akartam sávot váltva kisorolni a szélire (úgy sem tartja be senki a sebességhatárt, de legalább ne tartsam fel szabályos közlekedéssel a forgalmat...). Szerencsére volt hely bőven, meg nem volt idegbeteg a tag, mind2n figyeltünk, okosan fékeztünk, nem mentünk össze, túléltük. Holnap ugyanott, ugyanúgy fog szabályzaanul kanyarodni, mert siet. Mindketten a 2. lámpára mentünk át...

Helvete 2008.04.22. 11:25:44

Egy ket kommenthez:

Miert van az hogy minden friss jogsis kocsog ugyerzi bele kell ugatnia, es velemenyeznie kell a kozlekedest? Nem ertesz hozza paraszt, fogjad fel! majd ha lesz rutin meg tapasztalat talan, elobb sikeruljunk megtalalni az indexet kulon keresgeles nelkul.

Ocsy 2008.04.22. 11:28:45

Becher 2008.04.22. 10:28:37
"Most mit mondjak hazajött, csak még nem vette fel a tahó, bunkó, én vagyok a legfontosabb és mindenki más dögöljön meg stílust"

Ezt én is átéltem, és nem is messziről jöttem, a nagy és kultúrált Európából, csak az általunk magasról lesajnált, "magyargyűlölő", "balkáni", "elmaradott" Szlovákiából, Dunaszerdahelyről. Azon már régen nem lepődtem meg, hogy az útminőség még a mellékutakon is jobb volt, amerre jártam, mint nálunk a főutakon, de ami igazán figyelemreméltó volt, ahogy a 4 sávosnak is elegendő szélességű 2 sávos főutakon közlekedtek. Nem a felezővonalon, ahogy mifelénk szokás, hanem az út szélén. Ha valaki gyorsabbnak utat kellett adni, az így is simán elfért két kocsi között, ha mégsem, akkor lehúzodtak az aszfaltozott padkára. És nem villogtak, nem dudáltak, nem kezdtek el gyorsítani, amikor valaki előzni próbált, hanem még lassítottak is, hogy segítsék az előzést. Nagyon nagyra vagyunk magunkkal, miközben az általunk lenézett környező országok szép lassan minden téren elhúznak mellettünk...
Szóval, könnyű volt a jót megszokni. Aztán hazajöttem. Komáromnál jöttem át a határon, aztán M1. Már az autópálya felhajtóján belefutottam egy baromba, akinek a töküres belső sáv ellenére eszében sem jutott kiengedni a gyorsítósávból, jött mellettem komótosan 110-zel. Én legyorsultam, behúzódtam elé, és felvettem az óra szerinti 140-es utazót. Fél percen belül a s*ggemben volt, dudált, villogott, majd kb. 160-nal megelőzött. Hagytam, hagy menjen.
Welcome to Hungary.

iollari 2008.04.22. 11:41:22

Mikor az ülés alatt kotorászott, nem kiáltott a felesége felé, hogy: "Hol van a kés, Bea??!!"

:):):)

(Tudod, Csapd le csacsi!)

TCSA · http://make.blog.hu 2008.04.22. 11:50:11

Idegbeteg panelpapa, nincs mit csodálkozni.

KopaszMercis 2008.04.22. 11:52:14

Becher: te a varoson at mesz a ferihegyre?
Ajanlom az M0-ast.. tiszta halivud ugy menni a repterre :)

Plusz megbizhatobb sztem. En mindig arra megyek.

amugy hadd ordibaljon a sok parasztgeci megerdemli...

borso 2008.04.22. 11:55:37

számomra az új stílus a kiröhögés. rájöttem, hogy nincs értelme a sok ideg és elmebeteg miatt idegeskedni, egyszerűbb ha elengedem az ámokfutó önjelölt ön és közveszélyes egyedeket és komotosan autózom tovább. a különbség időben mérve max 5 perc, viszont nyugodtan, higgadtan érkezem és nem felbaszott aggyal. kedvencem a két irányú kis utcánk jobbról balról parkoló autókkal, tehát ha valaki szemből jön akkor valakinak félre kell állni, ilyenkor az esetek 90%-ban én állok félre, majd amikor a kis sietős elrobog mellettem a megköszönés kisérletének halovány jele nélkül, átmosolygok felemelem a kezem és hangosan megköszönöm , hogy félreállhattam. totál értetlenség tükröződik a bárgyú arcokon. :-)

2Bálint 2008.04.22. 12:01:22

Kalapos-Skodás!

Ne beszélj félre!!!

Jimbee 2008.04.22. 12:07:13

Ocsy!

a 4 sávosnak is elegendő szélességű 2 sávos főutakon közlekedtek. - nálunk nem ilyen széles


Nem a felezővonalon, ahogy mifelénk szokás, hanem az út szélén. - nálunk az út szélén a szuicid hajlamúak mennek. Te magad is írod, hogy nálunk mennyire rosszak az utak. Nos a szétrohadásuk is rendszerint a széleken kezdődik. (eltekintve a sáv közepén éktelenkedő kátyúktól).


Ha valaki gyorsabbnak utat kellett adni, az így is simán elfért két kocsi között, ha mégsem, akkor lehúzodtak az aszfaltozott padkára. - nálunk rendszerint nincs leaszfaltozva.

De alapvetően igazad van. Sajnos.

Delfin 2008.04.22. 12:09:23

borso: lehet, hogy igazad van, én is sokszor gondolkoztam, hogy melyik a jó megoldás, egy kicsit idegesíteni még, vagy félreállni. Az a baj, ha mindenki félreáll, akkor vérszemet kapnak, és még ilyenebbek lesznek, mert ugye nekik lehet, ha meg idegesítjük még egy kicsit őket, akkor meg ki tudja, hogy élve kerülünk-e ki az adott szituból. Múltkorában egy szakadt régi valami nagy olajkályha (talán valami opel) jött mögöttem lakott területen belül, én a megengedett maximális sebességgel, alig bírta kivárni, hogy megelőzhessen, indexelés nélkül, mikor megelőzött, épp hogy nem vitte el a kocsim orrát, rávillantottam, egyből fékezett, és ment egy darabig lassabban, mint ahogy mögöttem kellett "szötymörögnie" (gondolom várta, hogy miképp reagálok), aztán iszonyat koromfelleg közepette mégis sietősre vette a figurát. Tudom, én vagyok a marha, hisz mi közöm ahhoz, hogy más milyen szabálytalanul közlekedik. Sajnos ez a morál egyre inkább napi szintű. Kurvaország...

Ocsy 2008.04.22. 12:22:47

borso 2008.04.22. 11:55:37
"a különbség időben mérve max 5 perc"

Ha lenne annyi, azt mondanám, hogy van elméleti értelme... De nincs. Múltkor az Andrássyn megyek a belső sávban, mindkét sáv telítve, mellettem valami koreai csoda, talán Dévú Kalóz; mindketten komótosan megyünk a forgalom ritmusában. A dévút egyszercsak utoléri, és elkezdi tolni egy Pug 407 SW (5 méteres fekete bálna, presztizse meg egy 107-esé, :LOL), 30 centire beáll mögé, nézelődik jobbra-balra, de nem tud mit csinálni. A körút előtt lelassult az a sáv, a Dévú mögém került, mire a tükörben azt látom, hogy a Pug index nélkül kivág mögüle, és megpróbál beférni a köztem és a Dévú között keletkező kis résbe, hogy elé vághasson. Elrántottam a kormányt, különben nekem jön. Aztán figyeltem, amint még három hasonló akció és egy piros lámpa ignorálása közepette eltűnt a Bajcsy felé. Pár perc múlva meg ott álltunk egymás mellett a Bajcsy kereszteződésénél a pirosnál, a Deák térnél meg már előtte voltam.
Megérte...?

canismerga 2008.04.22. 12:23:17

Ahogyan azt egy nagyrabecsült kollega irta, ott rendszeresen elakadnak a turistabuszok, majd némi rendőri segitséggel, vagy a Károlyin tolnak vissza, vagy az Irányin. A legjobb ez általában esőben és hétköznap kora délelőtt. Tudomásom a rendőri felvezetés ára 600 euró, ennyi volt a ferihegyi gyorsúton is a kamionoknak.
Én taxiztam kb. 15 évet Pesten tavaly hagytam abba, az ilyen nyomulós lilafejű barmoknak max annyit mondtam, hogy azért nem verem ki a seggüket, mert látnák a gyerekek is. Mondjuk elég magas és széles is vagyok. Általában elhitték. At utolsó 5 évben csak hagytam őket, menjenek családostul meghalni. Szép napot mindenkinek. Csak lazán, mint a rigalánc.

KopaszMercis 2008.04.22. 12:33:47

ocsy:

mar hatszazor leirtem egyszer egy ujsagban csinaltak egy tesztet. Hosok terereol penteki csucsban nyaron le a balcsira, egyik az ujsagiro vegig szabalyosan masik rally fosor pedig gyorshajtas, leallosavban kozlekedes jobbrol elozes ami a tsovon kifer.
Zsidofokra 8 perc kulonbseg.

Tanulsag, hiaba vagy te uberpofatlan es a suhammer, ha en 10 perccel korabban indulok hamarabb erek oda (barhova).

Ennyi. Akinekn nincsen annyi esze, hogy elinduljon idoben, az inkabb bkvzon.

Ocsy 2008.04.22. 12:56:04

Jimbee 2008.04.22. 12:07:13
Persze, Neked is igazad van, csak az alapvető hozzáállás volt a nagyon furcsa számomra, nem feltétlenül az, hogy itthon miért nem így csináljuk.
Akadt azért néhány pofátlan, villogó, összevissza előzgető autó ott is. Mondanom sem kell, mindegyiken magyar rendszám volt.

Ocsy 2008.04.22. 13:07:00

KopaszMercis 2008.04.22. 12:33:47

"Akinekn nincsen annyi esze, hogy elinduljon idoben, az inkabb bkvzon."

Itt a megoldás, csak foganatosítani kéne. Nem alkoholszondával induló autókat kellene fejlesztgetni, hanem minden autóba érintőképernyőt, minden indulás előtt fusson rajta egy 5 kérdéses IQ-teszt, aki megfelelt, az indíthat, aki nem, annak 1 napra tilt a motorvezérlő, mehet, amivel akar... :-)

Johnny336 2008.04.22. 13:31:51

Vagy egyszerűen az orvosi alkalmasságit komolyan venni, és belecsempészni pszichológiai kérdéseket. Érdekes PÁV esetén van. Úrvezetőnél is lehetne, vmi PÁV-light változat. Azt komolyan betartatva (gy.k. nem hagyni, hogy aranyárban kilóra megvegyék a dokikat) könnyedén ki lehetne szűrni az idegbeteg elemeket. Fele ennyi autó lenne :)

Becher 2008.04.22. 13:37:08

Kopaszmercis: Az M0-t úgy utálom ahogy megépítették. Volt már szerencsém épp megúszni kamiont, és volt hogy 3 órát álltam ott dugóban. Ha a városon megyek keresztül legalább esélyem van kerülni ha nagy a dugó. Ott meg állhatok és várhatom a csodát.
Kevés út van ahol halálfélelem kísért, de az M0 közéjük tartozik.

KopaszMercis 2008.04.22. 13:44:01

Johnny336:
ez abban az esetben lenne jo ha a sok budos geci nem tudna, hogy amit csinal az pofatlansag.
Tudja mind, csak leszarja. Egszen addig amig valaki ki nem rangatja oket az autobol es meg nem fenyegeti oket azzal, hogy ledzsudozza a gecibe. A sztorikbol, amik igaznak tunnek 10-bol 10-szer pontosan tudja a patkany hogy mit baszott el.

airdace · http://metamorfozisok.blogspot.com 2008.04.22. 13:47:20

KopaszMercis: Szerintem nem az a céljuk, hogy előbb odaérjenek, hanem élvezik a szlalomozást, jobbról előzést, legyorsulást.

KopaszMercis 2008.04.22. 13:50:18

Becher: igen egyelore szar, de most h megduplazzak szerintem nagyon faintos lesz.

En sokkal jobban szeretek ott utazni amugy.. bar mivel a szocializalodasom egy resze washington-ban tortent, ott a beltway-t kurva hamar megszereti az ember.

Navarone 2008.04.22. 13:52:27

Helvete: valaha te is voltál friss jogsis köcsög paraszt... :)

Johnny336 2008.04.22. 13:52:30

KopaszMercis: akkor marad az általad említett megoldás. Irgalmatlanul tarkónvágni, hátha elgondolkodik, hogy nem kéne, mert van nálam is erősebb.

Panasz Muki 2008.04.22. 13:53:34

Hát lehet, hogy nem a legjobb ötlet, de ha valaki mögöttem dudál, akkor én megállok, behúzom a kéziféket, leállitom az autót, kiveszem a kulcsot, odasétálok a dudálós sofőrhöz, és udvariasan megkérdezem tőle, hogy mi a probléma, miben segithetek? Lát valamit az autómon, amiről esetleg nem tudok?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.22. 14:35:50

Griffi 2008.04.22. 13:52:27

Kiegészítés: Még most is egy jogsis köcsög paraszt... Csak már két éves virtuális jogsival.

Helvete: egy büdös gyökér vagy csak, nem több, remélem egyszer a Kama3 lökösét megtekintheted közelről.

Ocsy 2008.04.22. 14:43:29

Panasz Muki 2008.04.22. 13:53:34

És nem gáz, hogy ha ilyen sűrűn megállsz, akkor minden nap csak éjfélre érsz haza...? :-)))

Helvete 2008.04.22. 15:25:09

Kukori
Gondolom te is ilyen gimibol szabadult kispalbol eppen kiabrandul friss jogsis kocsog vagy:)

Nem azzal van a baj hogy nem tudsz vezetni, azt meg kell tanulni, az a baj hogy nagy a pofad es ugy gondolod minden tudsz mar a varosrol es a varoson kivuli kozlekedesrol, azzal hogy fel ev alat elkocsikaztal talan 200kmet. de a kocsikazas helyet irhatnek motorozast vagy bringazast is, a lenyeg hogy tapasztatlan vagy(nem persze hogy nem TE, te biztosan marha jol vezetsz, hanem alltalanos te.) a kozlekedesben, es tanulas meg figyeles helyet koptatod a szad, es idegesitesz masokat:)

Persze a legfob baj hogy kocsikazol, de ez mar vegkep nem ide tartozik.

eszener 2008.04.22. 15:39:34

A stílus a baj Helvete! Én 12 éve vezetek, de szerintem te akkor is tahó vagy. Nem tudom, hogy vezetsz, de ha olyan a vezetési stílusod, mint a kommunikációs, akkor nincs jogod megsértődni.
Baráti üdvözlettel. :))

cso zsi 2008.04.22. 15:43:26

" Ocsy 2008.04.22. 11:28:45

Ezt én is átéltem, és nem is messziről jöttem, a nagy és kultúrált Európából, csak az általunk magasról lesajnált, "magyargyűlölő", "balkáni", "elmaradott" Szlovákiából, Dunaszerdahelyről....
...Szóval, könnyű volt a jót megszokni. Aztán hazajöttem. Komáromnál jöttem át a határon, aztán M1. Már az autópálya felhajtóján belefutottam egy baromba, akinek a töküres belső sáv ellenére eszében sem jutott kiengedni a gyorsítósávból, jött mellettem komótosan 110-zel. Én legyorsultam, behúzódtam elé, és felvettem az óra szerinti 140-es utazót. Fél percen belül a s*ggemben volt, dudált, villogott, majd kb. 160-nal megelőzött. Hagytam, hagy menjen.
Welcome to Hungary. "
Mondok neked egy európai országot: Németország.
Az autópályákon a kijárat-bejárat teljes hosszán záróvonal van a két sáv között, a külsőből nem mehetsz a belsőbe. Bentről kifelé van szaggatott a záróvonal mellett, hogy a gyorsak elől le lehessen húzódni a szélsőbe.
Aki meg fel akar hajtani a pályára, elsőbbséget ad a pályán haladóknak.
Igaz, ott nem láttam olyat, mint itthon: ahelyett, hogy felvenné a tempót, és besorolna a haladók közé, a mieink megállnak, ahol elfogy a gyorsító, mert leálló lesz belőle. Nulláról hogy éri el a 100-130-at átlagautóval, családdal, csomaggal?

KopaszMercis 2008.04.22. 15:48:44

airdace:
lehet, de az tuti, hogy azzal ideologizaljak meg maguknak.. es masoknak is.

mar pedig akkor arra kell replika, hogy miert ne siessen.
Azert ne siessen, mert ha fontos ember, fontos dologgal induljon idoben :P

Ha meg nem vagy fontos ember, akkor ott a bkv! Szevasz...

laposmacska 2008.04.22. 17:03:13

Helvete 2008.04.22. 15:25:09

Mondj már magadról pár szót, hogy mégis tudjunk hova tenni. Én 27 vagyok, 10 és fél éves a jogsim, és kb 5-6 évet kihagytam a vezetésből, pár hónapja kezdtem újra.

Te jössz.

Ja és próbálok szabályosan közlekedni, többnyire sikerül, birkatürelmű vagyok, és még nem vertem meg az utakon senkit :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.22. 17:42:15

Na, a stílus hat -ezek szerint- csak jött valami reakció :)

Az általánosításra és a stílusra fogalmaztam meg a választ, ezt látom végülis észrevetted. Nem mindenki onnan való, sőt a legtöbbünk nem, ahonnan eredetileg az első kommentedből gondolnád. Amúgy 28 éves vagyok, 11 éve van jogsim, saccra nem sokat, de kb. 280 eKm-t vezettem eddig (összeadva eddigi kocsiaim nálam lévő futását), az emót és a kispált hál' Istennek nem kellett végigélnem :D

Az első két kocsimat szorgosan törögettem és a nyúló fém, valamint a berobbanó üveg hangja segített néhány vezetésbeli gyengeséget átformálni. A legtöbb pubi amíg ezt nem éli át, addig jassz, utána elgondolkodik az ember a mentőt várva... Az utóbbi kettő vasam, hál' Istennek, sértetlenül megúszta eddig.

KopaszMercis 2008.04.22. 17:51:52

KuKori:
en is ugyanezekkel a parameterekkel rendelkezem mint te, csak a nyulo fem es a berobbano uveg hangjat a bruszvilisz filmekbol ismerem...

akkor en szar vagyok? :)

Ocsy 2008.04.22. 18:49:44

Még a végén kiderül, hogy én vagyok itt a rangidős.. :-)))

KopaszMercis! nem vagy "szar", csak szerencsés. Az említett hangokat már én is hallottam "élőben", de nem kívánom senkinek. Önhibámból (mondjuk határeset volt, mert kidugtam az autó orrát egy táblás kereszteződésben, mert egy bokortól nem láttam rendesen, és már egy ideje ott álltam, várva, hogy elfogyjanak a keresztben jövők-menők, amikor egy sasszemű szuzukis lekoccolta az orromat. Kb. 3 centin múlt, csak a lökös sérült. Legalábbis nálam. :-) egy kisebb koccanásom volt, a kettővel ezelőtti autómat viszont egy baromállat, akinek a háromszögről csak a macisajt ugrik le, gtk-sra törte. Volt személyi sérülés is, rendőrségi eljárás, meg minden, ami nem kell. Aki még nem próbálta, inkább ne is tegye.

Brúszvilisz rulez!!! :-))

Vladimir Harkonnen 2008.04.22. 19:54:20

kvarcman 2008.04.22. 10:47:15
kb. 2 hete kezdtem el egy kísérletet. bárki vág be elém vagy okoz balesetveszélyes szituációt, nem üvöltök, nem dudálok nem villogok, hanem hallkan megköszönöm az Úrnak, hogy sikerült lereagálnom és nem történt baleset majd ezen felvidulva jókat mosolygok. egyenlőre még működik... nem tudom meddig bírom...

Köszönöm Uram a megvilágosodást!
Már értem miért van a nyomulós autók belső tükrén a rózsafüzér!
Csak az a gond, hogy őket nem szoktam látni imára kulcsolt kézzel miután letoltak valakit az útról!
:-)

cso zsi 2008.04.22. 19:54:26

Mivel kell itt melldöngetni? :))
Mert úgy 200000 km-re esik egy törött kocsi alattam, ebből 3 ifjúkori sajáthibás, 4 más által okozott. Mind személyi sérülés nélküli, de volt benne gtk.

laposmacska 2008.04.22. 20:04:01

Hé én nem melldöngetni akartam, vagyis ezzel azt elkezdeni. Nézzétek csak, mit tudok én felmutatni :)

Csk úgy éreztem, hogy mi, akik fikázzuk a bunkókat már elmúltunk pár évesek, mármint a jogsit tekintve, és nekem szarul esett, hogy Helvete szerint aki nem ért egyet vele, az mind egy-két éves jogsival bír, és csak arra bír figyelni, hogy kint legyen az index.

Mellesleg engem is előztek már körbe balról jobbról, de én nem nevetek. Félek, hogy egyszer majd nem lesz annyi hely, vagy valaki olyan jön, aki bátrabb, mint ügyes. Néha tényleg nem sok kedvem van kocsiba ülni, pont ezek miatt.

Valaki már feltette ezt a kérdést, de a kezdők ("minden friss jogsis kocsog") hol a k.anyjukban és mikor tanuljak meg rendesen vezetni, ha mindig utban vannak valakinek?

cso zsi 2008.04.22. 20:50:53

Mi is kezdők voltunk valamikor.
Csak épp jóval ksebb forgalomban, jóval gyengébb gépparkkal.
Ha 19 évesen kék, kétüléses, 6000 köbcentis, de nem IFA van alattam, akkor nem biztos, hogy itt írogatok.
Ma a technika jobb, a szellemi háttér siralmas.
Mindeki nagymenő, jogosítvánnyal, és fizika alóli mentességgel született.
Aztán mégis az árokban, meg a temetőben végzik.
Ráadásul a hülyeség korosztályfüggetlen, a heti motoroshalál már majdnem annyi idős volt, mint én.
Apám évek óta mondja, hogy ő már nem szeret a városban vezetni, én hogy bírom?
Egy vállrándítással el tudom intézni, mert több ezerszeresét autóztam Bp-n, mint ő. Pedig csak 4 évvel frissebb a jogsim, mint az övé.

A román lovak 2008.04.22. 21:03:46

"No háblá eszpanyol!"
Az sajnos nem azt jelenti, hogy "Nem beszélek spanyolul :( ", hanem hogy "Ne beszélj spanyolul!".

Johnny336 2008.04.22. 21:34:35

cso zsi 2008.04.22. 20:50:53

Erre lenne megoldás a többszintű jogsi. 1 éves jogsival max. 100 lóerős, 1 tonnás, front hajtásos autót vihet az ember. Legalább nem lennének a nudlihuszárok, akik megveszik a régi 325-öt, aztán meghajtják, mint Singer a varrógépet. Csak azzal nincsenek tisztában, hogy a 150 lóerő+hátsókerék-hajtás combo nem igazán tanulásra van kitalálva.
1-2 év balesetmentes közlekedés, és jöhet valami komolyabb vas. Hátsókerék hajtáshoz külön vizsgát kelljen lerakni, tanpályás oktatással. Kötelezővé tenném a vízespályás gyakorlást is.
Ugyanilyen beképzelt, nagypofájúak lennének egyesek, és hajtanának, de valamivel nagyobb gyakorlati tudással a háttérben, ami nem elhanyagolható.

cso zsi 2008.04.22. 22:58:45

Johnny336 2008.04.22. 21:34:35
Igen, a világ más részén így van.
Két évig nem vezethet egyedül, nem mehet gyorsabban (azt hiszem) 80-nál.

18 évesen már talán 100 km lehetett mögöttem a családi Skodával a réten, + az oktatógépjárművel, amikor a rövidplatós ZIL-re ültettek. Néhány nap tanpálya, aztán irány a forgalom. :)))

aqweren 2008.04.22. 23:05:28

Egyszer nekem egy teljesen jól szituált öregasszony kiabált át valamit az anyósülésből; a "bazd meg"-et sikerült leolvasnom a szájáról (hálistennek nem hallottam végig) és akkor eszembe jutott hogy otthon nyilván kedves aranyos nagyika meg az utcájában ő a mindenki Marika nénije...mért bolondulnak meg az emberek az autókban?!
Az a példa szokott eszembe jutni, hogy ha az ilyen sétálna az utcán, és valaki rálép véletlen a lábára/meglöki/megáll előtte, akkor is így előadná magát mint a posztban?! Kötve hiszem....bár Budapesten minden lehetséges, és ezt most nem az ott lakók miatt mondom; egyszerűen a fővárosban tök jól el lehet vegyülni, és ott az egyébként szelíd ártatlannak látszó emberfajzatok is eleresztik magukat a névtelenség tudatában...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.22. 23:12:35

KopaszMercis 2008.04.22. 17:51:52

Nem, csak szerencsés :) Jó az őrangyalod.

X 2008.04.23. 01:56:02

aqweren: a hülyék is megöregszenek. miért él mindenkiben az a tévhit, hogy az öreg = rendes. hát ugyanannyi tahó öreg van, mint a fiatalabbak között. esetleg több is, ha azt feltételezzük, hogy van aki az idővel egyre hülyébb lesz...

te láttál egy példányt :D

"ő a mindenki Marika nénije" - vagy inkább a hülye vénasszony, aki mindenkinek beszól :D

laposmacska 2008.04.23. 09:55:53

X-el egyet tudok érteni. Részben. Szerintem nincs annyi tahó, de azért egy-kettő akad. Vagy csak szerencsém van, és csak rendes idősebb ismerőseim vannak.

Johnny-val viszont nem értek egyet. Tegyük fel, hogy van otthon egy tetszőleges autó, ami 100 ló fölött van. Ez a család egyetlen autója, rendesen fel van szerelve mindenféle kütyüvel, menetstabilizátor, esp, neadjisten kipörgésgátló. Belátható, hogy a család idősebb tagjáé. Szegény gyerek megszerzi a jogsit, és nem ülhetne bele, mert nagyobb a teljesítménye, mint 100 ló, hiába biztonságos. És mi van, ha a család nem engedheti meg magának, hogy vegyen egy másik kocsit is, amivel a gyerek megtanul vezetni. Ilyenekre is gondolni kell.

Az meg, hogy mellette üljenek mondjuk két évig azon bukik meg, amit X is mondott, tahók minden korosztályban előfordulnak. Mi van, ha apuka egy tahó állat, és ő neveli szegény gyereket vezetési kultúrára? Meg egyébként sem a 17-20 közöttiek szoktak dudálni, vörösödő fejjel üvölteni. 40-éves korig meg nem ülhet mellette valaki.

Nem ilyen egyszerű a probléma, biztos vagyok benne, hogy más alapokra lehet visszavezetni. Kb olyasmire, hogy miért dohányoznak a diákok az általános iskolákban, meg miért verik és alázzák meg a tanárjaikat.

Aztán vagy kinövik, vagy nem. Csak ha valaki akkor változik meg, mikor kihúzzák belőle a kórházban a katétert, és örül hogy él, akkor még koránt sem biztos, hogy valakit nem ölt meg, vagy tett nyomorékká.

(elkalandoztam?)

laposmacska 2008.04.23. 09:57:21

na erre varrjatok gombot, előrébb van a hozzászólásom a listában, mint amire hivatkoztam: X 2008.04.23. 10:02:06

lefulladt a blogmotor? :)

zsezsezsegsz 2008.04.23. 10:31:02

A poszt írója nagyon ki van keményítve, mennyire kultúráltan és européer módon járt el, de azért lessünk át a másik oldalra is, mert szvsz csak az lesz valóban kultúrált, aki erre is képes (nem tagadva, hogy vannak még hülyék bőven):
1. Ha segíteni akarsz egy külföldi busznak, hogy megmutatsd mennyire eu-komform vagy, lehetőleg ne tartsd fel magad mögött a forgalmat zöldnél, mert így jóval több embernek okozol esetleg gondot, mint ahánynak segítesz. Különösen ha csak az ablakból integetsz egy mutogatásra rezisztens profi sofőrnek. Pl. állj félre a busz holtterében és inkább beszélj vele úgy. Akkor talán az is kiderülhet, hogy netán tudja mit és miért csinál éppen. Semmiképpen se gondold, hogy mindenki a te hullámhosszodon rezonál éppen; lehet hogy nagyon sietne. Onnan nézve kurva idegesítő lehetsz a hiábavaló tököléseddel.
2. ha egy frusztrált vesztes rajtad vezeti le a napi feszültséget, akkor a második legkevésbé célravezető módszer az, ha fölényeskedsz vele és kiröhögöd. Attól egyikötöknek sem lesz jobb, de neki sokkal rosszabb, és a saját kultúrimázsod is oda. Persze belátom, hogy néha nehéz felindult taplókkal beszélgetni, de akkor nem kell egyáltalán, vagy ha mégis, kellő empátiával.

Na ha ez is meglesz tömegesen, akkor kicsit tényleg fellélegezhetünk végre.

Krisi 2008.04.23. 10:35:38

Szerintem sem jár egytt az öregedés az okosodással. kicsit több, mint 2éve van jogsim, mégis sokszor jobban átlátom a közlekedési szituációkat, mint a "vén rókák". Arról nem is beszélve, hogy évek óta tekerek városban, bicikli nyergéből jobban lejön a közlekedés, mint egy bezárt dobozból. Mindkettővel megyek, szóval van összehasonlítási alapom.
Az meg a másik, hogy sokan vezetnek egy éves engedéllyel jobban, mint más 30év tapasztalattal. Szóval ez embertől függ, nem kortól.
És lehet beszólni, hogy fiatalon mit okoskodok, de inkább az a szégyen, hogy valaki vezet már sok éve és mégis alkalmatlan.

A jogosítvány korlátozás szerintem is jogos lenne, motornál is van, autóval miért ne lehetne? Csak itt is súly/lóerő arányt kéne nézni és persze a hajtás sem utolsó. Mert ma elvileg frissen nyomott jogsival lehet vezetni 500 lóerős AMG-ket meg RS-akárhányasokat.
Az 1-2 év balesetmentes közlekedés az már necces, mi van, ha nem Te vagy a hibás és csak rosszkor voltál rossz helyen? Szóval nem ilyen egyszerű sajnos.
Az meg már csak kákán is csomót keresés, hogy a Skoda 120, zöldségesmerci vagy a Zaporozsec is hátsókerék hajtású, mégsem nevezném őket szörnyetegnek :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.23. 13:18:02

Hát lehet ebben valami, mert a 24 lóerős Trabival és az 53 lóerős Suzukival is sikerült esnem :) Egyik sem egy biztonságos és erős darab volt, de 100 fölött elfutnak azok is. Ma egy 100 lóerős átlagautó olyan nehéz és az euro 234 miatt annyira lassan veszi a parancsokat, hogy nem is nevezném erősnek őket. Olyan virtuális 100 lóerősek, pedig érzésre egy régivel párhuzamba vonva kb. 75-öt tudnak.

KisKaresz 2008.04.23. 15:58:21

Sziasztok!

Velem is történt hasonló eset, én sem reagáltam másképpen, csak nevetni tudtam:)

Következő volt a szitu:
Országúton haladtam Pest felé, mikor utolértem egy 70el haladó konvojt(elöl kamion, mögötte 2 auto). 90-100al mentem, így volt időm megnézni, eszükbe nem jut előzni egy jó ideje a hosszú egyenesben. Mögéjük érek és megkezdem az előzést. Mikor a masodik autohoz érek, látom az elozni tilos tablat, így behúzódtam a kamion és az auto közé.(gyengébbek kedvéért, szabályosan,vészhelyzet nélkül és a kamion sem szállítot semmi olyat, ami miatt ne lehetne mögötte haladni) A manőver befejeztével láttam a mögöttem lévő, eddig 70el haladó jármű iszonyatos tempóval közelít, majd vészfékez(nem tudom megfejteni micélból kívánt "seggbe" durrantani). Szerencsére hosszú volt a záróvonal és 1-2percig néztem a visszapillantóban, ahogy kitépi a haját, szétveri a műszerfalat, fejeket vág és mutogat:) Ahogy szabad volt,meg is előztem a kamiont, sajna többet nem látam, pedig vidám perceket okozott.

Káresz

Miszter Muhaha 2008.04.24. 10:15:07

Kedves Zsezsezsegsz,

igazán nagyra értékelem a hozzászólásodat az esethez. Nagyon fontos, hogy egyre többen legyenek, akik ilyen okosan, jól látják a dolgokat... Amit ideírtam az előbb, gondosan kitöröltem, teljesen felesleges tépni a számat, mert biztos vagyok benne, hogy te bármilyen helyzetet jobban és ügyesebben oldasz meg nálam. Legalábbis a számítógép mellett, a karfás székedben ülve.
Sajnos annál nem vagyok többre képes, hogy miután lekurvaanyázott, mégegyszer, tagoltan, megkérdezem tőle szépen, kötőszavak nélkül, hogy látta-e mit akart a busz csinálni. Én akkora egy paraszt vagyok, hogy megvallom, tőlem már az is nagy fejlődés, hogy csak körberöhögtem a folyamatos ordítozása miatt.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása