Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Miért pont csúcsforgalomban?

2008.05.05. 08:27 :: Kisikasa

Bobby Baccala és utastársai gyöngyöző homlokkal konstatálták, hogy dugóra mindig számítani kell. Csak azt nem érti senki, ha megelőzhető, mért nem tesznek érte?
Aki esetleg nem emlékszik vagy nem olvasta a szöszis posztot :) 



Igazság szerint már jó másfél hete történt az eset, de azért leírom. Ismét a Gellért tér felöl közlekedtem, most épp a 47-49 villamospotló busszal. Du. 2 körül lehetett, gondoltam hamar ott leszek a Ferenciek terén hiszen addig nem áll meg sehol a busz, dugóra nem számítottam. Aztán mégis volt.

Kicsit csodálkoztam is, de megláttam a bekapcsolt kék-piros fényhidat...biztos baleset. Mivel legelől álltam az első ajtónál, ezért panorámában követhettem az eseményeket. Láttam a messzi a távolban, ahogy a rendőrautó kitolat a villamos sínekre és szép lassan megindul a forgalom, de mire mi is odaértünk a kedves rendőr fogta magát megállította a forgalmat megint, és beállt keresztebe a kocsisor elé.Senki nem értette, hogy mi van...balesetnek nyoma sem volt.



Ácsorogtunk pár percig,  a  buszsofőr kérdőleg feltette a kezét minden szembejövő bkv-s járműnek, de senki nem tudta megmagyarázni mi volt szitu. Közben mi utasok meg gyöngyöztünk ezerrel, klíma nem nagyon működött. :) Aztán előttünk is szabaddá vált az út, felmentünk az Erzsébet hídra, de akkor  nem láttam semmit ami magyarázatot adott volna a történtekre.

Viszont másnap a szokásos utvonalon mentem hazafelé a Battyhány tér felé...akkor látom, hogy az Erzsébet híd alatt közvetlenül megbontották a beton elválsztó elemeket és egy lámpával megtámogatott lehajtót csináltak a rakpartra...röhögtem is magamban...biztos olvasták a korábbi szöszis posztot ezért inkább csináltak egy lehajtót hogy leközelebb ne kelljen ilyen szőrnyűséget tennie a lelkemnek :)))

Aztán rájöttem, hogy a Lágymányosi hídnál lezárták a rakpartot..gondolom amiatt csináltak egy ideiglenes lehajtót.

Már csak azt nem értem, hogy ezt miért napközben kellett csinálni amikor nagy valószínűséggel forgalmasak az utak???...mondjuk éjszaka  kb. semmi forgalom nem lett volna.... A lényeg, hogy szöszi barátnőnk most már szabályosan is lekanyarodhat a rakpartra, igaz kb.100 méterrel hátrébb. :DDD

33 komment

Címkék: budapest közlekedés autó rendőr dugó útlezárás útfelújítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Béla 2008.05.05. 09:12:05

...mert ez Magyarország. :-(

na 2008.05.05. 09:20:52

A rendőrök szerintem nincsenek tisztában azzal, hogy a forgalom az úton folyik.
Ha tisztában lennének, nem lennének rendőrök.

A Ferihegyi gyorsforgalmit mindenféle állami bácsinak lezárják, ezzel órákra bénítva meg a forgalmat.
Ha valaki olyan nagy ember, béreljen helikoptert, ha viszont nem olyan nagy ember, várja ki a sorát...

Secnir 2008.05.05. 09:24:44

én a mai napig nem értem a következő dolgot:
építkezés (útfelbontás, kátyúzás stb.) esetén miért hétköznap reggel 10-től este 5-ig dolgoznak a munkások?
éjszaka? hétvége? az nem játszik?
Emlékszem, tavaly volt talán, hogy felújították az M7-es pestkörnyéki szakaszát, és a vállakozó azt mondta (többek között azért is nyerte meg a munkát), hogy három hét alatt fognak végezni az előírt 2 hónap helyett. Persze a sok bölcs paraszt a mini- és maxisztériumban azt mondta, hogy ez nem lehetséges, hozzászólt a Demszky, a FKFV szóvivője, meg ketten a Malévtól, és mindenki azt mondta, hogy
-ÉR-TSÉK-MEG-NEM-LE-HET-MEG-CSI-NÁL-NI-ENY-NYI-I-DŐ-A-LATT
vállalkozó meg 0-24, hétfőtől vasárnapig hajtotta az embereit, és kész lett.
más mi a retkes náthás faszomért nem tudja így dolgoztatni az embereit? az én kőművesem az embereivel reggel 6(!)-kor megjelent, és sötétedésig dolgoztak, vasárnap délelőtt csak a mester jött el személyesen - meglocsolni a betont.

miért van felbontva fél budapest, de munkás -pláne hétvégén, amikor lehetne dolgozni- meg sehol? reggel nyolckor még a hidegindítóval foglalkoznak (fél barack mindenkinek), és 9-kor talán megfogják a lapátnyelet.
nincs egy reálisan gondolkodó városatya, aki azt mondja a többinek: - barátaim az úrban, ti bolondok vagytok? ezeknek pénzt adni...


áhh. csak felhúzom magam.
hagyjuk.

Gabo1000 2008.05.05. 09:32:09

Mondjuk a belterületi zajjal járó munkáknál nem biztos hogy egy két hetes éjjel nappali munkavégzés az ott lakóknak kellems lenne, bár az is igaz hogy a hónapokon keresztüli állandó dugók sem kellemesek

Secnir 2008.05.05. 09:32:22

ha valamely vállalkozó ezt háromszor megjátszaná pesten, azzal választásokat nyerhetne...

Secnir 2008.05.05. 09:37:39

gabo nem tudom. ha én a belvárosban laknék, valószínűleg necces volna 3 éjszaka nem aludni (vagy füldugóval). de utána csönd. nincs dugó, mert ugye amíg tarta a felújítás, addig kb este 10-re csitul el a forgalom.
azonban ha a belvárosban dolgoznék, pont napközben (amikor én dolgozom), akkor van a legnagyobb bűz, zaj, ami nem feltétlen szerencsés nekem. 0-24-es munkaidő alatt, mondjuk csak 7 napot kell kibírnom, napközbeni munkavégzés alatt 3 hetet. brrr. melyik a jobb?

Secnir 2008.05.05. 09:44:40

persze munka és munka között is van különbség. dolgoztam (igaz rövid ideig) az andrássy úton 2 emeleten mint programozó. a cégvezető csendes, nyugodt kulturált környezetet ígért. így is volt, mert egyedül ültem a szobában, minde jóval ellátva, de klíma nuku, nyáron 35 fok, emiatt az andrássyra néző ablak egész nap nyitva.
alkotó munka a béka segge alatt. én meg vidéki parasztgyerek vagyok, gyűlölöm azt, ha a CO2 kocka alakban esik be az ablakon, az állandó szirénázás stb. mellett. 1 napig dolgoztam ott. (mondtam, ohgy rövid ideig dolgoztam ott :))
namármost
el tudom képzelni, hogy milyen gondot okozhat ez bárkinek, aki ALKOTÓ munkát végezne. és nemcsak a belső kerületekben. legyen ez egy gimnázium, vagy bankfiók, vagy hangversenyterem, tökmindegy. inkább a rövid ideig tartó nagy zaj (és bűz), mint a hónapokig elhúzódó fikaturkászás. kevésbé fájdalmas mind a városnak, mind a vállalkozónak.

Nzoltan 2008.05.05. 09:54:21

Pesten az autósoknak minden fáj. Ha szar az út akkor az a baj, ha felújítás van akkor az.

Rövid ideig laktam a váci úton. Nappal 35 fok, ezért éjszakára kinyitott ablakkal kellett aludni, különben nem hül ki a lakás. Az hogy akkora a zaj mintha az út szélén aludtam volna, oké. De egyik éjszaka 1-kor felvonult a brigád, és elkezdték vágni az azsfaltot, és két óra leforgása alatt kijavították a hatalmas kátyút.
Persze ezt is a környéken lakók zavarásával, mert a debil autósoknak nem lehet lezárni egy sávot nappal a négyből különben parasztlázadás.
Nem tudom miért kell ennyire atz autósok seggét nyalni.

A cikkhez:
Nem tudjuk meg, miért zárták le az utat. Ez a cikk akkor lett volna értelmes, ha utánajár az okoknak. Igy meg csak egy jellemző iromány egy kis pöcs tollából.

Secnir 2008.05.05. 10:12:46

Nzoltan:
erről beszéltem. gyorsan elvégzett munka kevésbé fájdalmas. de el kell tűrni.
mint a hozzászólásodat egy másik pöcs tollából :)

Lacaca 2008.05.05. 10:13:50

Nzoltan!

El kell dönteni, hogy éjjel 2 órán át hallgatni a zajt rosszabb, vagy nappal szagolni az álló autók kipufogógázait. Mellesleg ez lehet, hogy ezért olcsóbbak egyes helyeken az ingatlanok? Forgalmas út, éjjel-nappal zaj, stb?

bigdaddy 2008.05.05. 10:33:55

Mindenesetre tény ami tény: ezt a várost nem ekkora forgalomra találták ki és ahelyett, hogy ésszerű (és egyetértve az előttem szólókkal: főleg gyorsabb) megoldásokat hajtanának, ennek a fos helyzetnek a konzerválására már egy komplett iparág épült ki... Ebből persze nem hiányzik az "uszítsuk egymásra az érintett társadalmi rétegeket" (autósok vs forgalmas út mellett lakók stb) faktor sem, mert addig is egymással vannak elfoglalva.

Nzoltan 2008.05.05. 10:36:33

A baj csak azzal van hogy más tűrjön helyettünk ugye, hogy nekünk legyen jobb.

Magyarország 2008

A pöcs az az írónak szolt, aki arra sem vette a fáradtságot hogy utána járjon a dolgoknak. Csak ír hülyeségeket.

Rocko- 2008.05.05. 10:37:01

Gabo1000 2008.05.05. 09:32:09
ki lakik a rakparton?

Bobby Baccala 2008.05.05. 10:39:37


Nzoltan

"Aztán rájöttem, hogy a Lágymányosi hídnál lezárták a rakpartot..gondolom amiatt csináltak egy ideiglenes lehajtót."

egy kis pöcs

Rocko- 2008.05.05. 10:39:51

Secnir 2008.05.05. 09:24:44
naja, amikor a soroksárin egy 2 m2-es lukat 4 napig tart befoltozni...

Ésméég 2008.05.05. 10:40:21

Szívem csücske, a csúcsforgalomban másfél sávot elfoglaló, lépésben araszoló (már ha halad... de inkább áll) kukásautó?!

Nzoltan 2008.05.05. 10:41:22

Lacaca

Az autókat mindig el kell viselni, állandóak a dugók építkezések nélkül is. Nem értek egyet azzal, hogy az ottlakókat feltétlenül kell zavarni csak néhány kátyú miatt. Az éjszakai útépítés nyugatabbra sem jellemző, csak külterületeken.

Nzoltan 2008.05.05. 10:45:00

Ebben nincsenek tények, csak feltételezések.

Kár ezen vitázni. Ha a rendőr lezárta, biztos volt oka. A mostanság lusta rendőrség nem szokott viccből ilyeneket csinálni.
Ha minden útlezárásból ekkora faxnit csinálnánk, ötpercenként lehetne új cikket írni a témában.

Bobby Baccala 2008.05.05. 10:59:01

Nzoltan

igen volt oka.
az, hogy segítse a melósokat, akik épp ideiglenes lehajtót csináltak. (lágymányosi és petőfi hídak között le van zárva a rakpart, csak hogy megértsd)
és továbbra sem értem, hogy ezt miért nem lehetett este vagy éjszaka csinálni, amikor nincs semmi forgalom,villamos,se lakóházak stb.

de igazad van, kár ezen vitázni!ha nem akarod megérteni...

< a fasz kivan hogy itt nem lehet elég szofisztikáltan fogalmazni,mert mindig van aki csak azért jön hogy a poszt íróját fikázza. >

smv · http://www.verse.hu 2008.05.05. 11:49:59

Azért nem lehetett este csinálni, mert a melósok nappali műszakban dolgoznak.

Én vagyok 2008.05.05. 12:13:53

Megtehetik, nem? Akkor meg miért ne tennék meg? Mindenki úgyis azt csinál, amit akar.

Secnir 2008.05.05. 12:26:27

"smv · 2008.05.05. 11:49:59
Azért nem lehetett este csinálni, mert a melósok nappali műszakban dolgoznak."

baszom az arany szájukat, én már a '80-as évek elején is dolgoztam 3 műszakban, nagyszüleim meg még régebb óta. a táncoslábú aszfaltfoltozónak talán büdös a délutáni munka?

Ocsy 2008.05.05. 12:27:30

smv · 2008.05.05. 11:49:59
"Azért nem lehetett este csinálni, mert a melósok nappali műszakban dolgoznak."

Már amikor dolgoznak. Egy olyan utcában dolgozom, amelyet minden évben felbontanak legalább fél évre (nem vicc). Ne kérdezzétek, hogy a közműcseréket miért nem lehet egyszerre elvégezni. Nem tudom, nem értek hozzá, biztos van oka. Vagy ha nincs, akkor kreálnak neki. De azon hülyére röhögtük itt magunkat (mert bosszankodással amúgy sem mentünk volna sokra), amikor a minap az ablakon kinézve a következőket láttuk a felbontott út mentén:
9 db jómunkásember. Ebből:
2 db eszik
2 db beszélget
2 db ül a csöveken, és nézi a levegőt
1 db újságot olvas
1 db csöveket hegeszt (ő a kakukktojás)
1 db a hegesztő felett egy kinyitott napernyőt tart, nehogy elvigye azt a szél. Gondolom, ez a munkavédelem része, vagy mifene... Nem is ítélem el a légkondis irodából, csakhát ezért egy embert fizetni egész nap...
Ja, ebédidőben mindannyian eltűnnek. 2 órára. Ezt onnan tudom, hogy ilyenkor tudok gondolkodni és a melóra koncentrálni, mert leállítják az aggregátort, ami a hegesztőgépet hajcsa, meg a vizbül nyeri ki a zokszigént. Atomtámadás ellen nem véd, de az utca másik oldalán lévő óvoda "lakói" és dolgozói ilyenkor kicsit fellélegezhetnek...

Hogy a blog és a poszt témájába is beleférjek: az évenkénti felbontások természetesen forgalmi káoszt okoznak, és a parkolóhelyek felét elfoglalják. Persze jó munkához idő kell, és hasonló közhelyek.

Krisi 2008.05.05. 12:37:50

"Az éjszakai útépítés nyugatabbra sem jellemző, csak külterületeken."
Amennyiben Belgium nem számít Nyugatnak, akkor igazad van. Ott legalábbis az a megszokott, hogy este kezdenek dolgozni, és reggelre abbahagyják. A belvárosban. De szerintem máshol is így van.

Az meg a másik elbaszott dolog itten, hogy a kukások reggel dolgoznak csúcsforgalomban. Mi a faszért nem tudnak hajnalban menni??? Vagy legalább este 10 után. Árufeltöltők dettó, Kálvin tér és Szabadság híd között ritka az olyan alkalom, hogy mind a 2 sáv használható, mert egy furgon garantáltan ott áll, de így van ez a Szilágyi fasornál is, meg még sorolhatnám.

Az meg a másik móka, amikor építkezés van, reggel 6-kor az első dolguk bekapcsolni a leghangosabb gépet (fúró, légkalapács, akármi), aztán egész nap semmit sem csinálnak. Kabaré.

A rendőröket meg basztatni kell, az autózz blog szerződésében benne van, hogy havonta X darab rendőrös sztori kell, erre van szüksége a népnek, hogy a rendőrökön kiélje belső szorongásait.

Krisi 2008.05.05. 12:40:08

Ocsy: Jó munkához idő kell, rosszhoz még több...

Laposmacska 2008.05.05. 13:29:44

Alkalmazkodni emberek, alkalmazkodni!

Ocsy 2008.05.05. 13:32:52

Krisi: "Az meg a másik elbaszott dolog itten, hogy a kukások reggel dolgoznak csúcsforgalomban. Mi a faszért nem tudnak hajnalban menni???"

Mondok jobbat: locsolókocsi pormentesítés címén Andrássyn péntek reggel fél 8-as csúcsban, oda-vissza irányban (ucca végén megfordult), irányonként másfél sávot foglalva.
Ja, három napja esett az eső megállás nélkül...

107! 2008.05.05. 15:33:27

"A rendőrök szerintem nincsenek tisztában azzal, hogy a forgalom az úton folyik.
Ha tisztában lennének, nem lennének rendőrök."

Szimpatikus hozzászólás volt. Rohadt kellemes utakat zárkálni, amikor ilyen honpolgáraink vannak. Nulla toleranciával, és hatalmas szakértelemmel, hogyan is kellene ezt csinálni...

Az éjszakai munkáról csak annyi a véleményem, hogy egyet-egyet biztosan elviselnek a lakók, de nem ilyen kevés a feladat. Valamiért úgy is mindig zörögni kell. Viszont a hétvége elfogadható lenne. Volt is már rá példa. Milyen jól megcsinálták az Árpád híd újra aszfaltozását. Két hétvége volt az egész.

"A rendőröket meg basztatni kell, az autózz blog szerződésében benne van, hogy havonta X darab rendőrös sztori kell, erre van szüksége a népnek, hogy a rendőrökön kiélje belső szorongásait."
:-)

Viszont jobb, ha felkészültök rá, hogy a héten nehéz lesz közlekedni, mert tele lesz a város külföldi "nagyemberekkel"! Megjegyzem, ez nekünk is szopás, nem csak nektek, ezért ne a rendőrt szidjátok, mert ő is szenvedő fél!

Tusko Blog Admin 2008.05.05. 15:55:07

Bazzeg, eddig milyen faszán lehetett menni biciklivel, erre meg keresztbevágjákaz utat a híd alatt, mert máshol nem lehet lehajtani a rakpartra. Rohadna meg Demszky, meg szaros metrója.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.05.05. 16:46:13

Tusko Blog Admin: Azért van ott lámpa is, nem olyan nagy akadály, max várni kell egy kicsit, akármivel mész. Még mindig jobb, mint ha egyáltalán nem lehetne lehajtani a rakpartra és a kocsit telepöfögnék mégjobban a várost dugóban állva még hosszabb sorban...

tmt# 2008.05.05. 22:06:15

Tuskó Blog Admin: Mellesleg a rakpart lezárása most nem a metró miatt van, hanem, hogy az általad is termelt fekália ne közvetlenül a Dunába kerüljön. A metrós lezárásokat már rég megszokta minden értelmes közlekedő. Függetlenül, hogy egyetért-e a metróval, vagy sem.

Krisi 2008.05.06. 00:33:42

Az meg a másik, hogy csak Budapesten van ennyi felújítás/ úttúrás. Belgiumban pl. 4 hónap alatt egy(!) darabot láttam egy 250 ezres városkában, azt is éjszaka csinálták meg. Van még hová fejlődnünk...

Rocko- 2008.05.06. 07:47:50

107! 2008.05.05. 15:33:27
a kac-495 rendszámú gépjármű a rendőrség vagy kormányőrség kötelékébe tartozik?












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása