Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Lehet másképp is

2008.05.16. 14:36 :: SilentSound

Én már nem is tudom, hogy javul a morál, észhez térnek az emberek, vagy csak megláttátok, hogy pozitív sztorit is hajlandóak vagyunk leközölni, nem csak anyázósat és elkezdtetek küldözgetni ilyeneket. És ezrével olvassátok ezeket is. Íme Alpár meglepődős-hepiendes méregtelenítő sztorija:

Kb. két hete Berettyóújfalun autóztam át Biharkeresztes irányába. Településjelző tábla után komótósan 90-re  felgyorsítottam (de. 11 napsütés, ablak lehúz, Kispál és a Borz a MP3 – tehát jól el voltam). A híd előtt az ipari park útja torkollik be.


Látom, hogy egy BMW közeledik, gondolom megáll (én kis balga). Hát nem állt meg, hanem barátunk mobillal a fülén kikanyarodik elém. Hoppá!!!! Padlófék, ABS dolgozik rendesen így sikerült is kikerülnöm. Barátunk valamit észre vehetett mert ő meg padlógáz így sikerült is utána a saját sávomba visszatérnem. Megjegyzem, ha a hídról valaki jön le, akkor egyikünknek sem lett volna túl sok esélye, hogy megússzon egy hármas frontális karambolt. Természetesen az adrenalin rendesen felnyomta a pumpát bennem, így tenyér duda plusz villogás.

Barátunk a híd túloldalán fékez (már akkor gyanakodhattam volna, hogy ez másképpen fog befejeződni, mivel nem a hídon állt meg), de úgy, hogy egyértelműen nekem is meg kellett állnom. Ilyen esetekre rendszeresített gáz spray (sajna Pesti vezető vagyok, és tapasztalatból tudom, hogy dudálni nem célszerű) már kezem ügyében. Barátunk odaér mellém és a következő monológ játszódott le:

Ő: -Jó napot Uram!

Én: -Jó napot (gáz már kibiztosítva)

Ő: - ÉN voltam a hibás!

Én: Bamba arc, na erre nem számítottam

Ő:- Először is elnézést kérek, de nem néztem körül, másodszor meg szeretném köszönni, hogy nem jött nekem!

Na erre húzzak zoknit, ha tudok!!! Semmi anyázás, semmi jól megmondom neki, hogy mekkora egy tapló, hogy körbenézés nélkül kikanyarodik elém, hogy ha már BMW vessz mi a f@ nem vesz hozzá kihangosított. Stb.

Kezet fogtunk további jó utat kívánt én meg valamit hebegtem habogtam, hogy nincs mit.

Pislogtam rendesen mert NEM TUDTAM „KIDÜHÖNGENI” MAGAM!!!!

Sajnos nem ez a jellemző történet, és nem is Benedek Elek 77 magyar népmeséjének update-t magyar változata.

25 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó veszélyes kresz pozitív

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.05.16. 14:40:17

azt a betyár mindenit neki. berettyóújfalu, és biharkeresztes közti út átkanyarodik nyugateurópába vagy mi az isten?

ilyen magyarországon nincs. esetleg nem egy külföldre szakadt hazánkfia volt?

ex-dr. vuk 2008.05.16. 14:59:51

Jo hat kitalalt sztorikat en is tudok ;)

Egyebkent ez 'dialogus' volt, es nem 'monolog'. Monologban (altalaban ;)) csak egyvalaki beszel :)

titan 2008.05.16. 15:04:48

vuk_ vegyél sok kákát olcsón, és add el őket drágán :)
A történet azért nem semmi, én biztos megcsíptem volna magamat, hátha véletlen elaludtam vezetés közben :)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.05.16. 15:05:16

itt is csak egy jó napotra tellett a beírónak...
a többit a vétkes mondta

hawkeye 2008.05.16. 15:19:30

Ha élne még Benedek Elek apó, a nagy mesélő, pont ilyen történeteket írna...

ex-dr. vuk 2008.05.16. 15:24:27

Egyebkent pont nemreg irtam az elozo poszthoz, hogy eddig akarhanyszor kerdeztem ra a szabalytalankodora (sokszor az eletemet veszelyeztetore), hogy ezt igy hogy, akkor MINDIG en voltam a hulye. SOHA nem volt olyan, hogy 'bocs'... Valami kifogas mindig volt, hogy miert vagyok hulye (pl. biciklivel vedett uton nem kaptam elsobbseget - magyarazat: szaguldoztam es nem vett eszre... 25 km/h az szaguldas? 40 a megengedett... Es ha motor jon 50-nel azt eszreveszi?..)

Hózentróger 2008.05.16. 15:25:29

Remélem, azért a biztonság kedvéért jól pofánfújtad a gázsprével.. Csakhogy rájöjjön, hogy hol is él valójában.. :)

ex-dr. vuk 2008.05.16. 15:28:47

Mindenkepp :)

En szegeden szoktam ilyeneket, itt azert nem olyan veszelyes az elet.

Lexon 2008.05.16. 16:08:04

Azért a BMW-s elég bátor volt, sôt, már-már vakmerö. Mo-n kiszállni egy kocsiból és odamenni ahhoz, akit majdnem legyilkolt... hát nem is tudom... Itt azt olvasom, hogy a kommentelök nagy része hord az autójában valamilyen eszközt, amivel a többi autóstársát meg tudja nevelni szükség esetén. Ti kiszállnátok?

M. 2008.05.16. 17:30:02

Hord a fene. Engem osszesen egyszer fenyegettek meg, de amikor kozelebb leptem, hogy adott esetben kicsi legyen a kuzdotavolsag (nekem az fekszik), akkor az illeto csak tovabb fenyegetozott, hogy ne merjek ramozdulni, mert akkor blablabla. Ebbol kiderult, hogy csak fenyegetozik, de valoban tamadni, azt nem fog.

Szvsz a valo eletben az emberek kevesbe agresszivek, mint egy ilyen forumon. Itt nincs kovetkezmenye, az eletben viszont van. Meg annak is, ha te "nyersz".

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.05.16. 18:37:41

De azért lefújtad a gássprééével?

Szendwich 2008.05.16. 18:48:00

M. 2008.05.16. 17:30:02
"Szvsz a valo eletben az emberek kevesbe agresszivek, mint egy ilyen forumon. Itt nincs kovetkezmenye, az eletben viszont van. Meg annak is, ha te "nyersz"."
Gyere jatszuk le!!!!!!!!!!!!!! Nekem itt is nagy az arcom.
Csak vicc volt :-) Amugy teljesen igazad van.

bogesz 2008.05.16. 18:58:07

az ott egy hiba volt a mátrixban. már megszűntették.

Rav Antal 2008.05.16. 19:01:51

Biztos, hogy román volt, csak megtanult magyarul.

bazz 2008.05.16. 19:08:14

Mit is szoktak mondani? Hogy nem életszerű? :)
Megnézted van-e slusszkulccsal ejtett friss karcolás a tetőn vagy az ajtón? :P

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.05.16. 19:22:42

Ez nagyon úgy hangzik, mint egy kitalált nevelő célzatú sztori... :)

Amúgy most olvasgattam a Totálcar Népítéletet.
Kétségbeejtő, mennyi benne az "alázni", "büntetni" vágyó ember.
Tiszta pszichopata nemzet... :(

Alpar 2008.05.17. 00:59:13

Üdv!

Napi tapasztalatból tudtam volna anyázós történeteket írni. Pl index nélkül bevágós, Váci út körút sarka (West End - el szemben bepofátlankodós, esetleg elakásjelzővel sávot elfoglalós) napi hidegvért próbáló szituációk, esetleg pálya belső sávjában letolós taplókról. Ez olyan eset volt, hogy magam sem értettem. Ahogy bogesz írta hiba volt a mátrixban. Sajna nem ez jellemző.

UI. a spray azért ott marad akocsiban, csak nehogy valakinél UZI legyen, akkor nekem annyi :-((((

Brigi "B. A." főnöke 2008.05.17. 17:33:43

Első gondolat: kamu.
Második: Az nem bmw volt, csak hasonlított rá.
Harmadik: A bmw-nek kínos az az image, ami ki van róla alakulva, és ami ellen például az igen szimpatikus F1-es szereplésével tesz. Vesz pár kocsit, felvesz pár sofőrt, majd pár ilyen sztory bekerül a köztudatba. Ennyi. Pr. Olcsó, hatékony.

A post spontán igazságtartalmában magam is erősen kételkedem.

Gabesz1985 2008.05.17. 20:49:07

Bár ne kellene kételkednünk, hogy megtörtént esetről olvastunk. Én elhiszem, hogy így történt,mondjuk elég naív vagyok, ja és optimista is. Még egy gondolat: ha minden ilyen eset hasonlóan békésen zajlana, akkor mi értelme lenne a blognak és a kommenteknek?

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2008.05.17. 21:17:20

vuk_: Tudod sokkal többen hiszik azt, hogy tudnak vezetni, mint ahányan valóban tudnak.

A "meddig látsz el? Hol a fékutad vége, ha itt fékezel 60ról?" c. kérdések meglepik, ha az 50es tábláról megy a vita, mert nem fogja fel, hogy a tábla azért is van ott, hogy bármi akadály (elakadt jármű, viharban odakerült fadarab) esetén legyen esélyed megállni.

De ő tud. Állítása szerint vezetni is. De anyázni azt biztosan. Meg azt hiszi, alázni is tud, és kell.

Amelyik tud vezetni az nem feltétlenül a többség az utakon, ellenben sokkal ritkábban csinál veszélyes helyzetet (és akkor is oka van). Namost, ha az oka nem olyan, hogy sietnie kell, és meg tud állni az nyilván még ritkább. Hogy olyan a forgalmi szituáció, hogy ez belefér ismét még ritkább. Hogy úgy ítéli meg, feltarthat míg elnézést kér, szintén nem automatikus. Mennyi mindennek kell meglenni ahhoz, ilyen történjen.

Hogy panaszkodni lehessen? Elég, ha egyik másik autóbuzi kimegy az utcára :) Ne csodálkozz az arányokon.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2008.05.17. 21:18:31

Brigi "B. A." főnöke: Szerintem van egy másik lehetőség is: Normális ember is vehet BMWt, bár a márkaimage hátrány, azért van olyan oldala annak is amit lehet szeretni :)

Andersen 2008.05.19. 11:59:20

Megyek a kispolszkimmal a minap, egyszer csak kikanyarodik elém egy 600-as AMG merci, benne 5 kreol bőrű lukastrikós emberrel a stoptábla mögül, és lassítás nélkül továbbmegy.
Én csak úgy bírtam kikerülni a balesetet, hogy a kispolszkival lesodortam a velem szemben szabályosan közlekedő csuklósbuszt.
A busz kigyulladt, és sokan megsérültek.
A merci vezetője érzékelve a balesetet, visszatolatott, és elnézést kért, majd elismerte a árt.
Elmondása szerint már 24 órája folyamatosan dolgoztak, és épp egy jótékonysági bálra siettek.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.05.19. 12:23:51

Legyünk polkorrektek: jött 5 db asszonyverő trikós (lukacsos atlétatrikó, mint az amcsi filmekben, amiben ülnek a tv előtt és sört böfögnek fel, kötelező másik kellék: koszos fecskealsó) cigány egy kivénhedt bálnában és leszorított :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása