Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Kifogyott a benzinem!

2008.06.11. 10:14 :: SilentSound

Ahhoz már a nagyvárosban élők hozzászokhattak, hogy forgalmasabb kereszteződésekben szinte mindig van egy kéregető, kezében egy gyűrött Fedél nélküllel, ha esetleg a ruházata és ápoltsági szintje alapján nem jönnénk rá, hogy miért járkál az autók közt műanyag pohárral a kezében. Ennek a nyári, bosszantóbb verziója a kéretlen szélvédőmosás, de kellő határozottsággal és hangerővel őket is le lehet szerelni. Van azonban ezeknél egy sokkal pofátlanabb lehúzási módszer, ahol az empátiát és azt használják ki, hogy vannak még olyan autósok, akik baj esetén gondolkodás nélkül segítenek a másik autóson. Döme egy ilyen próbálkozásba futott bele.
Gondoltam megírom, hogy más is megismerkedjen a kéregetések új dimenziójával.



Történt ugyanis velem tegnap (júni 10.), hogy bevásárolván a budapesti ikeában mikor A garázsból autóval feljöttem látom, hogy az utcán egy normális öltözetű srác lihegve fut felém s közben integet. Rögtön az jutott eszembe, hogy valami baj van. Megálltam és behajolt az ablakomnál. Lihegve közölte velem, hogy segítsek 1000 Ft-al, mert kifogyott a benzine és el kell jutnia Budaörsre.

Abszolút átérezve (nekem se ritka hogy kifogyok) ám elveimhez tartva magam (mi máshoz? –miszerint utcán senkinek nem adok pénzt). Mondtam neki, hogy nem tartok magamnál kp-t. Megköszönte, bocsánatot kért és rohant a mögöttem feljövő autóhoz amit a kereszteződés közepén ért el.

Ez még közel sem lehet gyanús, ám mikor hazaértem elmeséltem a nővéremnek szerencsétlent, mire közölte, hogy vele is ez történt a héten. Gyanús... A tényt akkor állapítottam meg, mikor baráti társaságban elmesélvén és az egyik sráccal kísértetiesen hasonló eset történt. Ő adott 3000 Ft-ot. A „a szerencsétlen autós” még a névjegyét is elkérte, hogy fel tudja keresni és visszaadhassa egy héten belül. Vele ez 2 hete történt, azóta se kapta vissza.

Közgazdász hallgatóként nem untatlak benneteket, hogy mekkora az esélye a véletlenek ennyire rendszerű egybeesésének. Maradjunk annyiban, hogy van fehérgalléros bűnöző, és most már fehér galléros kéregető. Felemelték a szintet. Nem 20-50 Ft-okat gyűjtögetnek, hanem 1000-3000 Ft-okat.

A best of továbbra is a kerepesi-fogarasi kereszteződésében kéregető lány akinek a táblájára az van írva:

„a gyermekem árva” :D

143 komment

Címkék: budapest közlekedés autó lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Galaxis Elnöke 2008.06.11. 11:48:02

Ezen a bolygón miért nem rohan senki a másikhoz azzal, hogy: - Bocsánat, elhagytam valahol Hérakleitosz töredékeit, de számomra élet-halál kérdése, hogy beillesszem az egyik gondolatát a platóni ideatan általam képviselt felfogásába, hogy bebizonytsan helytállóságát, ugyanis rájöttem az Igazságra: nincs nálad véletlenül kölcsön egy Hérakleitosz-gyűjtemény és egy ógörög szótár?

Hm?

gab 2008.06.11. 11:49:39

én 13 rugót adtam oda egy jól öltözött, mercis pasasnak, cserébe a vastag és "méregdrága" aranyláncáért és gyűrűiért, amit egy napra adott oda, zálogba a 13 rugómért. ő is azzal jött, hogy kifogyott a benzinje és angolul beszélt!!!
persze másnap nem volt a megbeszélt helyen, de nem is vártam mást, addigra leesett, mennyire átbasztak. akkor fájt, azóta nevetek rajta, a tanulópénzt megfizettem :)
persze a lánc és a gyűrű az ékszerész szerint "nagyon szépen csiszolt réz, tökéletes hamisítvány"

Géza 2008.06.11. 11:50:26

A Galaxis Elnöke 2008.06.11. 11:48:02

Mert ez nem az ELTE BTK filozófia tanszéke :D

virus 2008.06.11. 11:57:27

Hát úgy látszik megéri ingyenélőnek lenni,ez van.
Egyszer a párommal azt számolgattuk mennyit lehetne a bevásárlóközpont parkolójában összeszedni,a bev. kocsival,na meg a lámpáknál.

Mindenesetre gusztustalannak tartom a gyerekkel való koldulást is.Egy csaj a Móriczon a gyerekével koldult,de azért Eve cigit szívott :)Ilyenkor nem tudom,hol vannak a gyermekvédelmisek.

A másik gusztustalan gyereket,meg nyomit koldultatni,persze az már a "maffia".

Az idősek naívságát kihasználókról meg már ne is beszéljünk.....

Pipi 2008.06.11. 11:57:48

telefont már feltalálták. arra ha kér 100 ft-ot, adok. ha pedig annyira messzire mész, h senki nem tud érted menni, akkor legyen nálad egy ötezres vésztartalék! egyszer én is elszálltam hazafele a M3-ason. megkértem egy emberkét, h vontasson el a kútig ( rendes volt, egy csaj volt, hajnali 3 óra volt, mi meg öten kapucniban egy telepakolt géppel:D), aztán megtankoltam ás mentem.

a 2008.06.11. 12:02:57

Pozitív koldusélmény: Hozzám Belgrádban jött oda egy 40 év körüli koldus, hogy adjak neki pénzt. Miután látta, hogy külföldi vagyok, tökéletes angolsággal kérte ugyanezt, azzal, hogy éhes. Pénzt nem adtam, de adtam neki némi hideg élelmet a táskámból. Megköszönte, hálálkodott, és ott helyben meg is ette. Magyarországon meg lennének sértődve, ha kaját próbálnék nekik adni.

ihatethisindapassthingy 2008.06.11. 12:05:41

bulgakov, ez volt az utóbbi évek egyik legkeményebb hozzászolása :))))))))

langesz 2008.06.11. 12:08:16

Nekem abban a pillanatban becsukódik a fülem amikor ilyen jellegű lenyulással próbálkoznak. Éa abban a pillanatban megyek tovább, meg sem várom hogy az illető befejezze a mondatot.

virus 2008.06.11. 12:08:46

a!
Hát igen az más.
Megtörtént eset a párommal és az anyukájával.

Hajléktalan odament,ők pakolták be a vásárolt cuccokat.Azt mondja,nagyon éhes adjanak pénzt.
Erre akartak neki zsemlét adni,mi volt a válasz?
Ő azt nem szereti.

kavics 2008.06.11. 12:13:33

Virus: alapítványosokat a legkönnyebb leszerelni. Kérj egy számlaszámot, ahova utalhatsz. A legritkább esetben fogsz kapni...:D

A vonatos trükknek én is bedőltem egyszer, de komolyan mondom, nem bánom. A pasas annyira jó színész volt, hogy már maga az alakítás is megérte azt a pénzt. Még sírva is fakadt, komolyan mondom :)

Viszont ismerek olyat, aki amolyan önkéntes kocsivigyázóként megdolgozik a pénzért. Sosem kért pénzt, csak szólt, hogy nyugi, majd ő figyel. Tényleg figyelt, és sokan adtak neki pénzt, mi is. Néha elbeszélgettünk, jó arc :)

zsazsa 2008.06.11. 12:13:34

Hozzánk házhoz jött a kéregető: csengettek, az ajtóban masszív alkoholista fejű öreglány, aki egy vastag mappát dugott az orrom alá.
" Egy kislányt kell műteni, itt a zárójelentése, stb. stb...." és szélsebesen lapozgatta.
Amikor mondtam, hogy nem tudok segíteni, mert nem tartok itthon készpénzt, majdnem leköpött....
De kb. havonta kétszer csengetnek fel hasonló - vagy még szívszaggatóbb - kéréssel...

agi 2008.06.11. 12:19:34

nekünk egyszer az autónkat "vették" így meg.

Eladó volt az autó a srác jött és rítt, hogy lerobbant a sajátja és sos vissza kell mennie mert katona (nem ma volt ez sem:-)), ad 30 000 Ft-ot mert annyi van nála és itt hagyja a saját nagyobb értékű kocsiját zálogba.
Előlegről a papír megírva, az ügylet szerződésbe foglalva az ő kocsijának a kölcsönadásija szintén, szoval szépen szabályosan lepapírozva minden. eltellik 1 hét. Semmi. 2 hét semmi. a 3. héten elmentünk a nálunk hagyott kocsival a megadott címre ahol is előugrik a bokorból 3 markos legény, hogy most egy kicsit szorosabbra fogja a nyakkendőnket.

Némi tárgyalás után kiderült, hogy a nálunk zálogba hagyott kocsi szintén lopott, és ők a jogos tulajdonosok. természetesen visszaadtuk és szomorúak voltunk.
Aztán jön egy telefon a cimboráinktól, hogy éppen egy motorostalálkozóra mentek amikor összefutottak az autópályán a kocsinkkal és mivel a sofőr a szép szóra vonakodott megállni beterelték egy benzinkút mögötti parkolóba ahol -miután a rendőrség közölte, hogy leghamarabb 2-3 óra múlva tudnak csak a helyszínre érni- rövid úton elmagyarázták neki, hogy autót lopni és csalni csúnya dolog. A kulcsokat átvehetjük a kúton.

A kocsi így megkerült, benne a srác összes cuccával. A cimborák alapos munkát végeztek nem mert visszajönni a kocsihoz.
A talált tárgyakból a következő derült ki. A srác a lopott kocsival kint járt Hollandiába és a kocsi tele volt füves cigivel. Mindezt akkor amikor még bőven volt határőrség.

Ja és a slusszpoén. kb fél évvel később valami apró közlekedési kihágáson elkapták. akkor már 2 éve körözték mint katonaszökevényt!!

kavics 2008.06.11. 12:19:37

Ja, még egy pozitív élmény: Idős hajléktalan a Corvin mozinál (kb 10 éve történt). Odajött hozzánk, és megkért minket, hogy ha lehet, vegyünk neki a boltban 2 zsömlét, meg 10 deka párizsit, mert éhes, de pénzt nem fogad el.

Vettünk neki. Plusz kapott egy 20-ast szódára.

A szomorú az egészben az volt, hogy még láttuk, ahogy 100 méterrel odébb elvette tőle gy erősebb.
Mostani fejemmel odamennék ha ilyen lenne, de 16 évesen...

toria 2008.06.11. 12:21:21

Pár hónapja, Sibrik utcai Interspar parkolója.
Keedves autóstárs blabla nyomta, benzin kellene neki. Mondom neki, itt van 100 m-re a benzinkút, elsétálhat. jajj de nincs pénze. Se telefonja, se bankkártyája.
aha.

A koldusos szendvicses még fősulis koromban esett meg velem vidéken, pénzt kért, szendvicset kapott, elfogadta, de utólag leesett, hogy a száját húzta közben.

Pesten a villamosra vártam, beszélt vmit, nem figyeltem, beszélt, mondtam vmit finnül, erre nem szólt, csak mikor felszálltam, szólt utánam h tuti magyar vagy kisanyám :-))))

G 2008.06.11. 12:21:59

2 hónapja velem ugyanez történt a Móriczon!
Persze, hogy átláttam rajta, de azért mégis szörnyű. Azt használják ki, hogy ekkora lendülettel támadnak és az egyszerűbb jószándékú embereknek nincs ideje gondolkodni...

Mondtam neki, ha tényleg olyan életbevágóan fontos - tankoljon 1000-ért és menjen el fizetés nélkül. Majd visszamegy pár óra múlva... :D

Ugyanez, amikor vonatra kért pénzt fél éve kb Nagykörúton. Jólöltözött félig úriember alak. Mondtam neki, felszáll, nincs jegye megbűntetik. Odaér. Max leszállítják és felszáll a következőre. Ott is megbűnetik. Majd kifizeti. Na elkullogott, de látszott rajta, hogy esze ágában sincs sehova vonatozni...

Ja és mindkettő épp akkor jött, amikor indultam el a kocsival...

Úgy tűnik, hogy sokan adnak nekik... Sajnos ennyire kihasználhatóak vagyunk. De mi lesz azzal, aki tényleg bajba kerül egyszer :S

szmoker 2008.06.11. 12:24:10

Miért nem lehet ezeket összeszedni, buszra tenni, kivinni az Alföld közepére, és otthagyni?

borsalino 2008.06.11. 12:25:42

A táblára irt szöveggel kéregetök nagyrésze románcigány.Mivel nem vagy csak keveset tud magyarul inkább kussol és csak a táblát mutogatja.már a románsága is kizáró ok a nem adésra, cigányságával meg csak tetézi ezt.

andd 2008.06.11. 12:27:07

ez jó, 1000 forintot?
abból már egy benzines autóval is el lehet menni legalább 40 kilométert, miközben annyi benzinkút van már, mint égen a csillag...
elég átlátszó trükk.

seat 2008.06.11. 12:32:28

Mint gyakorlott benzinből kifogyó :D eléggé szomorúnak tartom ezt :( igaz, én egyszer sem kértem, ha közel volt a kút, segítettek eltolni a kocsit, ha nem, akkor egyéb megoldás. (Szar ha visszautasítják az embert, amikor baj van, kocsit tolni viszont maguktól szoktak jönni :D :D)

bréniek 2008.06.11. 12:33:07

ez anno a petőfi híd felhajtóján volt divat. kollegám 1* adott, és _véletlen_ 3-4 hét múlva is kifogyott a kis agyagedény üzemanyaga. ugyanott. és megint intett neki. :D
a sztori pénz nélkül, de pofon kiosztásával fejeződött be, kilátásba helyezve, hogy a dunába löki a trágyadombjával együtt ha mégegyszer meglátja kéregetni :D

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.06.11. 12:34:49

"Ja, szerintem sem életszerű, hogy vkinél kocsi legyen, de se pénz, se bankkártya, se benzin, se semmi. Előfordulhat persze, de ritka. Mindenesetre tényleg azt érdemes felajánlani, hogy jöjjön el velem a kútra, vegyünk benzint... "

Múltkor én azért aggódtam...lejárt bankkártya, a tank kopog, pénztárca üres (minek pénz, ha van bankkártya)

Voltam én már nagyobb balek is. Aluljáróban, rendes srác jött, hogy kirabolták a cigányok és nem jut haza szegedre, segítsek. Mindegy, megtanultam mára.

A másik része a koldusmaffia - áldozatai, dolgozói.

black jack 2008.06.11. 12:36:22

Engem a Nyugatiban szólított le egy fickó, hogy ne haragudjak, de inna egy nagyfröccsöt, nem adnék neki egy huszast. Mivel ilyen őszinte volt, adtam neki.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.06.11. 12:38:49

seat: A te kocsidban nincs olyan kis sárga lámpa meg benzinmutató? :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.06.11. 12:40:47

black jack: Ez is egy módszer, nálam is próbálkoztak ezzel már többen, pont azért, mert sokan így reagálnak rá, mint te. Engem inkább felbosszant az ilyen pofátlanság is.

Énbiz' · http://nemcsalokadot.blogspot.com/ 2008.06.11. 12:42:19

Egyszer jó rég rosszarcú, de normális stílusú ember megállított az utcán, hogy ő most szabadult a börtönből, be szeretne teljesen rúgni, de már nincs semmi pénze. Tetszett az őszintesége, kapott 200 Ft-ot.
Pár óra múlva láttam, hogy jobban szédeleg, mint azelőtt.
Őszinte volt, díjaztam, a mai napig nem sajnálom azt a pénzt.

seat 2008.06.11. 12:44:17

SilentSound,
azmiaz? :P

TaDaM 2008.06.11. 12:45:43

A legjobb kéregető duma amit hallottam a Moszkva téren történt. Koldus, épp józan. Odajön, azt mondja: "
-adj nekem 100...50...nem! Adj 5 forintot!
-nem.
-jó, akkor kérek három millió forintot. (teljes fapofával)

annyira röhögtem, hogy adtam neki egy 100ast.

segítőkész 2008.06.11. 12:46:33

na, hogy pozitív komment is legyen.
Egerben család nagy autóval az út szélén. Apu nyakában kilós fux. Autó beszart, autómentő érkezik, de nincs pénz náluk. Ember ideadja a fuxot és a személyit, én adok 30 000 et neki. Az ígéret, hogy másnap hív és rendezzük. És így is lett.

wiseguy 2008.06.11. 12:49:48

ha valakinek egy cigány jókívánságot akarna mondani, nyugodtan hagyja ott a picsába! de ha el is kezdi meghallgatni, amikor a "vegyen elő pénzt, ne féljen nem nekem kell" részhez ér, mindenképpen távozzon! Nem hittem volna hogy beszopom, megpróbálom a cigányokat is emberként kezelni, de mindig bebizonyítják hogy nem lehet!

virus 2008.06.11. 12:49:53

Az a baj,hogy nem lehet már bízni egymásba,ez van.Pont az ilyen csaló sumákok,és lehúzósok miatt van.Az aberánsokról meg ne is beszéljünk.

Persze ha meg jó történik velünk,segit vki bambán nézünk.....

Egyszer Csehországban jártunk.Pont megálltunk egy panziónál.Erre megáll egy cseh autó,kiszól egy csaj,magyarul beszélt:Ó hogy mi magyarok vagyunk,ő is az csak kiköltözött...De jó látni magyart.Laknak ismerősei Pesten...Erre azt mondja:"Jösztök hozzánk aludni"-igy

Persze inkább panzióba mentünk.Lehet,hogy nem akart semmi rosszat.De az is lehet,hogy fél,vagy még annyi se vesével rendelkeznénk.
Vagy vmi más....

Ezek után beálltunk a panzió udvarára,erre becsuktak a bazi nagy fakaput.Jó sötét volt.Az udvaron agrár eszközök..A szálláson senki nem volt,de az étterem tele volt,jó volt a hangulat.Azzal hülyültünk egész este,hogy vmi aberáltak közé tévedtünk,lehet,hogy ez az utolsó vacsora.Jót hülyültünk.

Erre jövünk haza Ausztria felé,morcos határőr elkezdte kipakolni az autót,már a mélynyomón gondolkodott,hogy szétszedné...
Akkor azért egy pillanatra leesett,hogy akár csempésznek is használhattak volna minket.Ki tudja.

Persze jött az ugratás a grupival stb,amikor meséltük...

johnny drama 2008.06.11. 12:54:46

Siófoki strandon a parkolóban odajött hozzám szétvarrt roma csávó, hogy neki kell 400 forint benzinre, mert lerobbant a kocsi. Nem akartam feszegetni, hogy ha lerobbant, akkor benzintől nem fog továbbmenni. Ő mondta, hogy de neki kell 400 forint, és ha kell odaadja az óráját is helyette, vagy a telefonját. Adtam neki 200 forintot, csak kotródjon már. Erre jött utánam, és mondta, hogy akkor már csak 200 kéne :P

porthosz 2008.06.11. 12:59:08

Most nem azért de hogy fogy csak úgy ki a kocsiból észrevétlenül a benzin? Nálam ilyen még sosem fordult elő.
Mert ugye ha csak a sarki boltig megyek a kocsival és kevés benne a benzin és ne adj isten kifogyna, akkor szépen hazabattyogok vagy felhivom egy haveromat hogy jöjjön már segiteni.

Ha meg 200 km-re megyek akkor nehogymár ne vegyem észre hogy 1 órán keresztül világit a piros lámpa az üzemanyagjelzőnél meg hogy a mutató már minuszba van. Legalábbis a legtöbb 15 évnél fiatalabb kocsiban van üzemanyagkijelző és amikor az kigyullad akkor még legalább 50 km-re elég benne a benzin. Amelyikben meg nincs (pl trabi), abban meg ugyebár van tartalék kapcsoló és megint csak ugyanitt vagyunk. Szóval nem értem hogy a p.csába fogyhat ki a benzin, főleg 2008-ban amikor is magyarországon is kb 5 kmerenként vagy egy benzinkut (de még vidéken sem kell 10nél többet menni).
Szóval nagy kamú az egész én tuti nem adnék senkinek sem benzinre pénzt

martong 2008.06.11. 12:59:38

csak, hogy pozitív ellenpéldát is mondjak
múlt héten a tescoba menet parkolás után szólított meg egy kéregető, mivel kértyával vásárolok nem volt nálam kp. de mondtam neki majd meglátjuk ha kijövök
kifele menet megláttam, kapott tőlem egy hideg Sopronit, és nem vágta hozzám, őszintén, tényleg örült neki (hát jah volt vagy 30 fok)
nekem 159 ft-ba volt, de neki tuti jól esett
amúgy normális arc volt, nem az a bosszantó arrogáns fajta amilyen a kéregetők nagyrésze

Billy 2008.06.11. 13:00:05

Egyszer a Déli PU.nál velelem is megesett hogy azzal az indokkal kértek tőlem 3000Ftot, hogy Pécsre szeretnének leutazni. Mondtam neki oké, menjünk a jegypénztárhoz... Érdekes, így már nem akart Pécsre menni...

Ez a benzinre kéregetés meg most nagy divat. Tőlem egy hete kértek szintén így a Keletinél.
Persze nem adtam...
Nekem is fogyott már ki a benzinem de meg tudtam oldani máshogy is.

Annyit azért hozzá tennék, hogy volt egy történetem BAZ megyében két falu között autózunk családommal szakadó esőben. Meglátok egy vészvillogózó kis-középkategóriás autót felemelt motorháztetővel, de körülötte senki. Mikor megállok látom csak hogy benne ül egy anyuka és 2 vagy talán 3 gyereke. Mivel értek az autókhoz picit és mindíg van egy csomó szerszám nálam, megkérdeztem tőlük hogy segíthetek e. Az anyuka azt mondta hogy kifogyott a benzinük, de nincs mobiljuk. Felajánlottam hogy vontatom, de azt elvetettük valamiért. A vége az lett hogy ő ottmaradt a kisgyerekekkel és a 10 év körüli fia vezetésével eljutottunk a következő faluig, ahol laktak. Ott ő szólt az apjának hogy a tarktorral vontassák haza az anyját meg a többi gyereket. Nekem kb.(6-8km) kerülő volt. Ők meg nem győztek hálálkodni.

Egyszer meg egy kamionos állt a kamion parkolóban és mikor a pályán lerobbant koicsmat lendületböl sikerült a parkolóba begurítani. A kamionos segített megjavítatni és tökéletesen haza jutottam.

Szóval azért jó dolog másokon segíteni. És épp ezért nagyon rossazk ezek az átverések, mert így mindenki egyre bizalmatlanabb a másikkal:-(

Sascha 2008.06.11. 13:04:27

Én csak egyszer adtam. A sztori a következő:
ültem egy padon Szegeden kora hajnalban egy buli után és vártam az első villamost. Odajött hozzám egy kissé megfáradt arcú alkesz és a következőket mondta: "Figyelj barátom, megmondom őszintén, h tegnap engedtek ki a Csillagból és be akarok rúgni rendesen, de a pénzem elfogyott. Tudsz segíteni?" Ez nekem nagyon bejött, h őszinte volt és mivel nemes célt szolgáltam, az összes zsebemben maradt pénzem a markába nyomtam és jó szórakozást kívántam. :D

Amatőr 2008.06.11. 13:04:39

Ilyen benzin kifogyott típusú kéregetőbe én is belefutottam már a XIII. kerületben, a Domusnál. Átlagosan öltözött huszonéves srác, kétségbeesetten.
Mondtam, semmi baj, mlyen kocsi, hol parkolsz? Kapásból mondott valami tipust, helyet. Oké mondom, itt van nem messze a Vágány utcai kút, veszünk egy 4 literes desztilláltvizet, kiöntjük, benyát bele, aztán elviszlek a kocsidhz, szállj be. No ez kiverte a biztosítékot nála, már nem is akart kérni, majd megoldja másképp. Már én erősködtem hogy gyere, megoldjuk, semmi gáz. Magamban röhögtem, ahogy egyre jobban zavarban volt, a végén még kértem, mutasson egy slusszkulcsot és forgalmit, na itt adta fel, és áltt tovább :))

es2300 2008.06.11. 13:04:41

ez az egyik legalapabb lehúzós tarháló trükk, a pénz - szinte biztosan - heroinra kell. nyugodtan mondjátok meg neki, hogy nem hiszitek el a történetet és ha meg akar élni, találjon ki jobb sztorit

Bakfitty · http://cekker.hu 2008.06.11. 13:08:53

Várom a híradást, hogy valaki egy ilyen majomnak ad egy hamis ötezrest, az pedig bebukik a rendőrségen. Vajon mit mond: honnan van a pénz?? :)

virus 2008.06.11. 13:10:28

Amatőr!

Akkor lehet,hogy ugyanaz a srác volt,mint a mi esetünkben.Velünk a fővám téri piacnál történt.Ha jól emlékszem,egy barnahajú,175 körüli,fehérbőrű srác volt.És külsőre nem volt gyanús,csak amikor összevissza hadovált.

Pandamacy (törölt) · http://szanalmas.hu 2008.06.11. 13:10:39

Ameddig egy ember is ad, addig ilyenek mindnig lesznek.

es2300 2008.06.11. 13:10:56

jah nagyon fontos, hogy soha ne feljetek ellent mondani, ugyanis pontosan tudja a tarhalo, hogy ha hozzad er akkor az mar rablas (ill. rablasi kiserlet) lesz, es nem fogja egy-ket ezer forintert ezt kockaztatni, foleg ha (joggal) bizhat abban, hogy a kovetkezo majd ad neki

szmoker 2008.06.11. 13:12:26

1, Nemrég az újpalotai Lidli parkolójában odajött egy leginkább lecsúszott alkesz egyetemi tanárnak látszó manus, és pénztet kért, mert Szlovákiában lakik, és vissza kell mennie, de elfogyott neki, és jajaj :) Annyira kedvesen és meggyőzően adta elő (és nem is kért sokat, kétszáz forintot), hogy adtam neki.

2, piroslámpánál kéregető bicebócáknak és pulyával mászkáló cigány picsáknak nem adok soha (Örs vezér, Kerepesi-Fogarasi, Kerepesi-Hungária, végig befelé a városba)

3, ablakot kéretlenül lemosni készülőknek csak megmutatom a célszerszámot (50x500-as rozsdamentes cső, 4mm falvastagság), szó nélkül eltakarodnak.

georg 48 2008.06.11. 13:14:13

Biztos, hogy van aki bedől neki. Tudjátok, amíg lószar van, veréb is van!!

virus 2008.06.11. 13:16:07

Az a baj ameddig mki ad,addig kérnek is.

Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk 2008.06.11. 13:17:34

"Büntethetik: a rendszám nélküli autókat ellenőrzi a rendőrség

A rendszám nélkül közlekedő autókat ellenőrzi a Budapesti Rendőr-főkapitányság (BRFK), mert az utóbbi időben egyre több olyan jármű közlekedik, amelyről „leesett” a rendszám – közölte Kázsmér Tamás alezredes, a BRFK közlekedésrendészeti főosztályának osztályvezetője szerdán az MTI-vel.

...
A fővárosi rendőrség csütörtökön a kéregetők és az agresszív ablakmosók visszaszorítása érdekében tart folyamatos ellenőrzéseket a főváros forgalmasabb útszakaszain és főbb útkereszteződéseiben."

www.mno.hu/portal/565925

ork 2008.06.11. 13:26:08

velem történt:

december, tél, este 7 óra tök sötét, hóesés jövök ki egy bevásárló központból a budaörsi úton valahol az m1-m7 bevezetőjénél, ahogy kanyarodok fel a pályára, látom, hogy egy fickó áll az út szélén és integet. megálltam, azt mondja még valahol sopron közelében elaludt a vonaton, ellopták a táskáját, nincs pénze, irata stb, ha akar menni valahová szabolcsba.
mondja vigyem el a nyugatiba. mondom ok, szálljon be. a körtérnél kiraktam, nagyon hálás volt, de kérdezte, hogy nem-e tudnék neki pénzt adni a vonatra. mondtam neki, hogy sorry, idáig elhoztalak, de pénzt nem adok. nem baj, mondta, csak megpróválta megkérdezni, majd eljut valahoy haza, az is jó hogy eddig elhoztam. ja, azt is mondta, hogy azért állt ott, mert az előző autós addig vitte.
kérdés, hogy ez igaz volt, vagy ez is lehúzós sztori. ha lehúzós, nem kapott pénzt tőlem, ha meg igaz, akkor a sok csalónak köszönheti, hogy nem bírtam benne. egyébként tényleg nagyon is valóságos volt amit mondtott, ki lenne az a bolond, aki télen hóesésben sötétben állna a felhajtónál, hátha megáll valaki?:)

Balek_123 2008.06.11. 13:32:02

Anyám kórházban volt, lementem venni a kórházzal szemben lévő zöldségeshez innivalót.

Odajön Néni, mondja, lánya ott fekszik a szülészeten, gyümölcsöt szeretne venni neki, segítsek.
Vettem neki gyümit, gyüm.levet, egy-két apróságot.
Azt mondja, esetleg egy doboz cigit?
Na, leesett....de akkor már kíváncsi voltam.

Fölkísértem a szülészetre, bement.
Nem mentem utána. Valami furát éreztem akkor, nem haragot, nem bosszúságot..ürességet.

Elkérte persze a nevem, számom. Azóta se hallottam felőle.

Krisi 2008.06.11. 13:32:31

Hehehehehehe, ez jó trükk.

De amyg lesz napont legalább 2-3 évszázad balekja, aki beszopja ezt a dumát, addig folytatni fogják tevékenységüket.

Aki meg odaad neki 3000 Forint - 10 liter benzin, vagyis 10 sör, kinek mi - arra a szerencsétlen flótás kifejezésen kívül nem jut más eszembe.

Mert tőlünk nyugatra még hagyján, de magyarországon, pláne Budapesten??

Ébresztő!

amúgy:

napirajz.hu/archives/2008/02/04/SLUSSZPOEN/

borleszk (törölt) 2008.06.11. 13:42:31

hehe, nekem rómában volt pár éve hogy meglátogattam bnőmmel fatert, aki ott melózott évekig.

sétáltunk a capitolium felé amikor megáll mellettünk egy pasas és elkezd hablatyolni olaszul. fater perfekt olasz szóval kiderült hogy benyára kell a pénz. nagy a szíve éccsapámnak és bele se halt volna abba a párezer lírába de amikor odahajolt a faszi kikapta a pénztárcát a kezéből, átnézte, kivette a papírpénz nagy részét (kb 10-12ezer forintnyit, a többi 5-6ezernyit bent hagyta) majd visszadobta faternak, hátranyúlt a hátsó ülésre két eredeti csomagolásban tanyázó olasz bőrkabátért, azt még kiadta aztán füstölő gumikkal el.

fater vagy 5 évig hordta a kabikat és imádta őket :)

Perillustris 2008.06.11. 13:47:07

Neha-neha adok penzt, de csak ha jo a duma: egy srac kert multkor egy szazast, mondta, hogy szeretne egy sort inni. Adtam neki, becsulom az egyszeruseget, az oszinteseget. (Remelem nem b@szott at, s nem kenyeret vett belole! :))

rudi 2008.06.11. 13:48:46

Azt nem tudom, hogy a lámpánál kéregető mankós embereknek miért mindig térdig ér a mankójuk? Nem kaptak a kórházban olyat, ami rendes méretű...?

Amatőr 2008.06.11. 13:49:27

re: "virus 2008.06.11. 13:10:28
Amatőr!

Akkor lehet,hogy ugyanaz a srác volt,mint a mi esetünkben.Velünk a fővám téri piacnál történt.Ha jól emlékszem,egy barnahajú,175 körüli,fehérbőrű srác volt.És külsőre nem volt gyanús,csak amikor összevissza hadovált. "

Igen, ő volt, velem egy magasságú, semmi ápolatlanság, tiszta ruha, még a mindjártsírokkérleksegíts-típusú kétségbeesett hangvételt is nagyon jól begyakorolta. A hadováláson meg jót derültem, ahogy kétségbeesetten próbált kitolatni a helyzetből, közben szépen mosolyogtam rá, és mindenképpen segíteni akartam, hisz amúgy nem siettem sehova :))

rudi 2008.06.11. 13:53:15

tőlem a művészetek völgyében próbáltak kérni alkesznak látszó alkeszok, megmondták az őszintét, piára kell. mondtam, h pénzt nem adok, de láttam hogy az egyik hátizsákján fityeg egy 3 decis bögre... elővettem egy bontatlan becherovkát, töltöttem nekik bőven, nagyon hálálkodtak, jó utat kívántak, integettek, stb... =)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.06.11. 13:53:42

Ennél sokkal rafkósabb fehérgalléros módszerek is vannak. Pl leparkol az ipse egy tömbház előtt, megnézi a névtáblákat és ahol a teljes név kint van (Pl Kovács János) ott felcsönget és megkérdezi: János itthon van?
Ha nincs, akkor indul a lehúzósdi játék: kézcsókom, János régi osztálytársa/haverja/akármije vagyok, itt parkolok a ház előtt, még ma haza kell érnem Zalába/Sopronba/akárhova jó messzire, de valami gond van az autómmal, el kéne vinnem a szerelőhöz, de nincs nálam elég kp, a kártyámat meg otthon hagytam/ beszippantotta az atm. Legyen szíves kölcsönadni pár ezer forintot, majd a Janinak megadom.

Tavalyelőtt Újpesten több házat és végigtarháltak ezzel a dumával. Anyámat is megpróbálták csőbe húzni, de vele nem jártak sikerrel.

Balek_123 2008.06.11. 13:55:36

"Azt nem tudom, hogy a lámpánál kéregető mankós embereknek miért mindig térdig ér a mankójuk? Nem kaptak a kórházban olyat, ami rendes méretű...?"

hehehhhe...na vajon? ;)

Krisi:
"De amyg lesz napont legalább 2-3 évszázad balekja, aki beszopja ezt a dumát, addig folytatni fogják tevékenységüket."

Tegyük fel, hogy elfogy a balek, hogy senki sem ad.
:)
És utána? Minden kolduló hazamegy és azt mondja: "senki sem ad többé, holnap megyek, munkát keresek..."

perszepersze. :)
a nem adni nem megoldás, mert ki fognak találni mást.

mayo 2008.06.11. 14:00:31

Anno jó 20 évvel ezelőtt a belvárosban dolgoztam, ott mindig a "Kovászna megyéből való vagyok, nincs pénzem hazautazni vonattal...." szöveggel próbáltak levenni, sikertelenül. Úgy adódott, hogy a cég Zuglóba költözött, majd 5 év múlva visszakerültem a központba. A Bazilika előtt pontosan ugyanezzel a szöveggel próbélkoztak, mint 5 évvel azelőtt. A Deák téri aluljáró lépcsőjén üldögélő asszony táblája sem rossz: "Egyedül nevelem árva gyermekem...". Sokszor orvosi szakszöveggel leírt műtétekre kérnek pénzt, a szöveg minden bizonnyal nem a táblát szorongató kéregető szellemi terméke. Én olyannak adok csak, - és nekik sem mindíg - akik láthatóan tényleg rászorulnak, pl. igazolvány nélkül is láthatóan rokkantak...na nem is lennék jó BKV ellenőr. Noha jól tudom, hogy sok esetben ez is aggályos, és lehet hogy a pénz töredéke lesz csak a szerencsétlené. Az a baj, hogy senkin sem látni ilyen táblát: "Éhes vagyok, bármilyen munkát vállalok'". Ha belegondolok, a munkanélküliség ellenére elég sok álláshirdetés van...pl. a Metro újságban, ami ingyenes... Tudom hogy ez ennél árnyaltabb probléma, csak a legtöbb esetben szándék sem látszik ilyesmire...

Krisi 2008.06.11. 14:10:32

Balek_123:

Én soha nem fogok pénzt adni - legalábbis ilyen sokat semmiképp - egy csalónak, de szerintem nem vagyok ezzel egyedül.

Nem azért dolgoztam meg a pénzemért, hogy odaadjam egy ál-rokkantnak. Ráadásul sok csöves olyan jó erőben van, hogy elmehetne dolgozni, csak hát az milyen már?

Amúgy volt, már hogy János kórháznál egy középkorú nő kért a telefpnfülke mellett pénzt telefonálni, láttam, hogy a kórház jele van a ruháin, szóval adtam neki esszázast - pedig csak 50-et kért -, és tökre hálás volt, ment is a fülkébe. Az ilyen pénzt nem sajnálom.

Amúgy meg nekem is mesélték ismerősök, hogy "éhes vagyok" dumával odament hozzájhuk egy kéregető, erre az egyik kivett egy szendvicset a táskájából, és odaadta neki.
Majd hozzátette, hogy "Ha nem eszed meg azonnali jelleggel, akkor lenyomom a torkodon, vagy feldugom a seggedbe"
Megette :)

borsalino 2008.06.11. 14:27:23

"Egyedül nevelem árva gyermekem...". Az Örsön is ücsörög sokszor egy idösebb nö egy ilyen táblával.Rajta az áll,hogy "40 éve egyedül nevelem a lányom stb. Ott a lánya fényképe is aki max 22-23 éves lehet.Más.Kb 10-12 éve az Örsön az sztk mögött szólitott meg egy cigánylány azzal,hogy" Erdélyböl gyüttünk,ott most "HÁBORÚ" van de nincs pénzük hazamenni,adjunk neki.Inkább a földrajzot tanuld meg!-mondtuk és persze nem kapott semmit.

Vasárnapi Kalapos Úrvezető 2008.06.11. 14:30:47

3 éve decemberben megkaptam a vadi új ezüst C5-öt, és este 7 előtt egy ápr perccel a csúcsforgalomban a Margit híd pesti hídfőjében kifogyott a benzin - hát persze, nem tankoltam a szalonból kijövet...
Rajtam öltöny, fényes cipő - az utcán meg hóesés és latyak. Vészvillogó ki, persze senki sem állt meg segíteni, sőt dudáltak, anyáztak. (Mondjuk tényleg lefogtam az egyik sávot... - utólag is bocs - vagy ők már ismerték ezeket a jó kis lehúzós történeteket...)
Irány a MOL kút a Képviselői Irodaház után, de mire odaértem a kutas már lezárt - akkor hétig volt nyitva. Viszont annyira röhögött a sztorin, hogy felajánlotta, hogy elvisz a következő kúthoz. Ritka rendes fickó volt, sőt még megbeszélte a kutas haverokkal, hogy adjanak kölcsön egy 5 literes kannát a benzinnek.
Szóval, van néha olyan marha, akinek tényleg kifogy a benzinje, és még jól öltözött is.
Ne ítélj elsőre...

standupc · http://standupc.blog.hu 2008.06.11. 14:30:59

mayo:
Sajnos sokszor nem alkalmazzák a hajléktalanokat, mert nem megfelelő a higiéniájuk. Tisztálkodáshoz meg pénz kellene, csakúgy, mint a tiszta ruhához.
Hidd el, nem egyszerű nekik munkát találni.

Andreia 2008.06.11. 14:38:12

jodolgok.blog.hu/2008/05/16/napi_hamis_arany
Bocsi, hogy magamat reklámozom, de nemrég hasonló trükkökről írtam. Ajánlom figyelmetekbe a 4. pontot. Szomorú.

Andreia 2008.06.11. 14:56:31

Tojás, megkaptad végül a pénzed?

Popeye 2008.06.11. 15:02:17

Legnagyobb szöveg amivel találkoztam,
lerobbant csöves a Bach Csomópontnál:
"Szevasz főnök, tűzpiros ferrarira gyűjtök."
Beröhögtem :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.06.11. 15:07:42

Popeye: Olyan nincsen, hogy Bach csomópont. :)

Kispista (törölt) 2008.06.11. 15:12:20

nem éppen autós eset, de azért leírom, mert van ellenpélda is:

Vártam valakit egy gyógyszertát parkolójában 1x ,mikor is odajön hozzám egy nagyon rosszul öltözött elég szagos faszi mutogat valami recepteket, mondja az anyja szarul van de nincs pénze kiváltani a gyógyszereket, adjak neki valamennyi forintot, elküldtem melegebb égtájakra, még dühös is voltam hogy milyen szar dumával jön..

Várok tovább látom a visszapillantóból hogy támogat valakit leülteti a gyógyszertár elé, beviharzik a gyógyszertárba, múlik pár perc, kijönnek a gyógyszertárból a fehérköpenyesek,élsztgetik a nőt, és hallom, hogy mondják, hogy ha nics pénz akkor nem tudnak adni semmit.

Ekkor már nagyon nagyon szarul éreztem magam, volt nállam néhány ezer, odaadtam a faszinak, én ilyen hálát még nem láttam ember szemében.

Nem gondoltam volna hogy valaki nem lehúzni akar hanem tényleg baja van:(
Falhoz állítanám mindazokat akik kihasználják az embert, így azoknak sem tud hinni akiknek tényleg segítség kell.

Popeye 2008.06.11. 15:14:24

SilentSound : Na ja BAH csomópontot akartam írni :D
Pillanatnyi elmezevar, nézzétek el nekem :)

Secnir 2008.06.11. 15:17:30

dehogynincs:

Bach .............

tessék. bach csomó pont

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.06.11. 15:34:55

Secnir, te elmebeteg vagy :)))))))))))))))

Krisi 2008.06.11. 15:45:41

Secnir: én is köszönöm :D:D:D

portások kedvence 2008.06.11. 16:36:31

Amatőr 2008.06.11. 13:49:27
re: "virus 2008.06.11. 13:10:28

Lehet, hogy engem is pont ez a csávó húzott le. Karinthy út, Móricz közelében, pár éve. Benzin kifogyott, stb. Még váltottam is neki pénzt... De engem nem zavar, tudom, hogy balek vagyok néha.

Bobby Baccala 2008.06.11. 18:46:34

Secnir

ez kurva jó volt :D

nem autós sztorik de azért lerom. néha betalálnak ilyen arcok engem is, hogy kéne zseton..mindig mondom bocs főnök csóró diák vok, még ha lenne is ne haragudjon de abból is magamnak vennék piát..ezt mindig megértik sőt még elnézést is kérnek :))

egyébként manapság azt veszem észre hogy egyre agresszívabbak a hajléktalanok..batthyány tér közelében lakom, itt van a máltai szeretszolgálat, mindig van ingyen kajaosztás..elképesztő egyrészt hogy milyen sokan vannak, meg ahogy viselkednek..szerncsére engem nem nagyon találnak be,de már láttam hogy vkit a kurva anyjába küldtek el mert nem kapott pénzt.
a legsúlyosabb viszont amit eddig láttam/hallottam: egyik hajlékony a másiknak miközben szűrik a 2L es gondűzőt..Te add már kölcsön a mobilodat! WTF????

és hogy elmeséljem az abszolút best of lehúzást amit eddig hallottam (ha nem az egyik legjobb barátommal történik el sem hiszem) :)
szóval emberem másnaposan arra ébred hogy csöngetnek.ajtó kinyit, roma csávó mondja hogy ő jött kést élezni, van e életlen kése?(én már itt basztam volna rá az ajtót)
emberünk megörül, mert bizony volt életlen kése.. :))) bemegy és a csávó kezébe adja 2 legnagyobb kést amit talált(sic!)..erre a roma leszól a lépcsőházba:Józsi lesz még 2 kés!! (utólag rájött hogy erre nem érkezett válasz) majd fogta magát a csávó mondta lemegy mert lent van a köszörű,de 5 perc és hozza vissza a késeket! :D
emberünk boldog volt, hogy nem kell elmennie ezért külön kést éleztetni.(a hülye balfasz)
na 5 perc és gondolom egy cigi után megint csönget a késélező és következőket mondja:
volt 2 kés az egyik 22cm a másik 26. 1cm 50 Ft...asszondja az annyi mint 2536 Ft (a számok akkor sem stimmeltek,csak hasból mondta :))) )
emberem néz ki a fejéből gyorsan elmúlt a másnapossága is. mondja nála nincs is annyi pénz..erre a hegyomlás roma két lépessel beljebb lép a lakásba (sic!) kezében a 2 bárd és közli hogy ő addig innen nem megy sehova!( aztakurva)
emberem beszart és gyorsan előkotorta a kívánt összeget.. :DDD

egy másik barátom akkor még nyomozóként dolgozott..hát velünk együtt sírt a röhögéstől, és mindig ezt a sztorit meséltették vele a rendőr kollégái.

ekkora lámát..a kezébe adja a gyilkos fegyvert :D

na bocsi de szerintem ez kurva jó sztori

szóval kést ne éleztessetek!!! :)))

TH 2008.06.11. 18:49:00

Bobby Baccala 2008.06.11. 18:46:34
És legalább megélezte a kést?

Bobby Baccala 2008.06.11. 18:58:25


lófaszt..szerintem lement elszívott egy cigit, aztán vissza! :)

mondom a hülyének utána esett le, hogy amikor a csávó leszólt Józsinak,hogy lesz még kettő arra nem jött válasz! :D

mondjuk ez a barátom az, akit mindig betalálnak a kéregetők! nemtom lehet rá van írva a fejére hogy balek! :)

amióta feljött bpre dolgozni, 1 hónap kivételével csak autóval jár mindehova, mert állandóan betalálták a tömegközlekedési eszközökön :)))

G 2008.06.11. 19:42:14

Ezek a késélezők jönnek vissza miután így felmérték a terepet. Megnézik a lakást, a zárakat ezzel az alibivel. A nagy pénz utána jön. Idős ismerősünkhöz így jöttek vissza!

Bobby Baccala 2008.06.11. 20:20:21


G

akkor nekik mákjuk volt...pedig még lett is volna mit elvinni.

de azért durva

B.GY. 2008.06.11. 20:34:16

Sziasztok!
Engem is megtalált egyszer egy benzinkunyeráló fazon a Pesti úti tecsónál.Ő nem Budaörsre akart menni,hanem Vecsésre.Adtam neki buszjegyet:)

Rocko- 2008.06.11. 20:41:31

Perillustris · cmtv.freeblog.hu/ 2008.06.11. 13:47:07
:DDDD

2008.06.11. 20:52:50

Nekem a kedvenc hajlékony sztorim a Kálvinon esett meg, pár éve naponta többször jártam arra.

Lehet, hogy láttátok már páran azt az idős formát, aki az aluljáróban mindig ugyanannál az oszlopnál álldogált/üldögélt, dobozokkal, szatyrokkal, elég kopottan. Volt valami kutyája, valami tacskóra hasonlító akármi, az is kopott volt. Az öregben volt valami szimpatikus, néha adtam neki valamennyit, mindig megköszönte, jó egészséget kívánt.

Egyszer megyek arra, dobozok, szatyrok a helyükön, kutya kikötve az oszlophoz. Öreg sehol. Ránéztem az oszlopra, kiragasztva egy tábla: RÖGTÖN JÖVÖK!

Percekig nem tudtam továbbmenni a röhögéstől...

Rocko- 2008.06.11. 21:49:57

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.06.11. 15:07:42
"Popeye: Olyan nincsen, hogy Bach csomópont. :)"
"kurva nagy dugó van a BAH-csomópontnál, it's too much to Händel"

Secnir 2008.06.11. 15:17:30
:DDDD

Gontar 2008.06.11. 21:55:58

Amit rühelltem: jövök haza (gyalog + bkv), Örs. Hajnali 4-5 óra lehetett, jön szakadt csöves, hogy éhes, adjak neki aprót. Kapott két darab, szinte teljesen friss szendvicset meg egy csokit. Elbattyog, és 5 perc múlva látom, hogy éppen kidobja a kukába az összes kaját amit adtam neki... Akkor nem mentem oda szájbaverni (én is éhes voltam, de gondoltam neki nagyobb szüksége van rá - én meg kibírom hazáig), mostmár megtenném...

Döbbenetes: Lurdy parkoló, valami krisnás szektás hölgyemény: alapítványnak gyűjt, gyerekeket akarnak etetni. Hát... adtam neki egy 500 HUF értékű kajajegyet, erre cserébe megdobott valami krisnaguru önéletrajzi könyvével. :D Rendes, keményfedeles, vagy 2-300 oldalas könyv... Mondtam neki, hogy asszem a kinyomtatott hittérítőkönyveik árából több gyereket tudnának etetni, mint abból amit összekoldulnak... Mind1, azért elhoztam A könyvet :) és nekiadtam Karácsonyra egy bigott katolikus ismerősömnek. :D :D :D

Perillustris 2008.06.11. 22:11:15

A Móricz környékén volt régebben egy öreg hajléktalan, olyan kis mikulásforma, két nagy kötélfüles szatyorral. Amikor láttam, hogy ott van, a közértben mindig vásároltam fél kg kenyeret és 30-40 dkg párizsit. Azok a hálás szemek... Néha visszanéztem, s már tömte is befelé.

cs0ki 2008.06.12. 00:30:24

egyszer nem volt 20 Ftos a baumaxba, nagyon siettem, de annyi cuccot kellett vinnem, hogy csak bevásárló-kocsival tudtam elintézni.. 50esem viszont voltam, és én is szinte lihegve futottam oda valakihez, hogy adjon mar egy 20ast egy 50esért, aztán végülis korrekten felváltotta : )

? 2008.06.12. 07:42:06

Aki hüje, hallyon meg.

szmoker 2008.06.12. 08:50:37

? 2008.06.12. 07:42:06

Amíg a többi hülye eltartja, nem fog.

Teeplee 2008.06.12. 10:09:46

Gyermekkel koldulni bűncselekmény... még csk nem is szabálysértés

rivera 2008.06.12. 10:19:49

Ket eve ugyanez az eset jatszodott le velem, piros lampa Etele uton, lihegve futo normalisan oltozott fiatal, ablakon behajolas, meg mondta hogy a cimem is adjam meg. Adtam neki 200 forintot erre teljesen felhaborodott. Akkor kellett volna jol megrugdosni, mar banom.

portások kedvence 2008.06.12. 12:21:18

Teeplee 2008.06.12. 10:09:46
Gyermekkel koldulni bűncselekmény... még csk nem is szabálysértés

A Frankel Leó u. - Margit körút kereszteződésnél lévő gyerekes kolduló a múltkor elszaladt, mikor az utcába fordultam. Na, mondom, de félelmetes vagyok. Aztán megláttam a visszapillantóban a rendőrautót. De szabályosan sprintelt a hölgy, basszus.

Zwei 2008.06.12. 12:36:01

Hat ez az "elloptak mindenemet" tema ugy latszik soha meg nem unhato, hozzam par napja az infopark szelenel jott oda egy napszemuveges csavo, hogy mennyire ismerem az egyetemi teruletet? Aztan mindjart folytatta is, hogy neki problemaja van, mert o szegedi (ez miert problema...?), es elloptak a taskajat tobb mint nyolcvane... na eddig jutott a mondatban, amikor kozoltem vele, hogy ez egy igen regi es igen sz*r trukk, talan ne is folytassa. erdekes, egy szot sem szolt, csak eloldalgott...

Puceráj 2008.06.12. 16:16:27

A minap hozzám is odajött egy huszonéves csapzott srác a Kékgolyó utcában, autóval voltam odaugrott elém és elkezdte a kifogyottabenzinemúristenjajajj dumát. Vártam hogy mennyi lesz a tarifa, de meglepődtem, mert azt kérdezte:
VAN NÁLAD TARTALÉK BENZIN?
Sosem hordok magamnál, mert ha világít a lámpa amikor még legalább 8-10 liter van a tankban, akkor bizony elmegyek tankolni. Ezt elmondtam neki is mint jótanács a jövőre.
Ha nem a pénz kellett neki, akkor miért nem ment el egy kútra benzinért? Nem fogom.

dansun 2008.06.12. 16:42:30

Mi a cégnél embereken kisérletezünk, sajnos elég nagy a halálozási-ráta, ezért a főnök a piros lámpánál szokott gyűjteni...

Puceráj 2008.06.12. 16:44:32

-----Popeye 2008.06.11. 15:02:17
Legnagyobb szöveg amivel találkoztam,
lerobbant csöves a Bach Csomópontnál:
"Szevasz főnök, tűzpiros ferrarira gyűjtök."
Beröhögtem :)----

Ha ez ugyanaz a faszi, akkor régen a Móriczon volt rezidens a patkányburgeres körbódénál. Akkor az volt a szöveg hogy:
"Professzor Úr! Vegyél má' a világ legszarabb ússágjábó' (FN a kezében). FERARIra gyűjtök!"
Szöveg korrekt, kapott is forintot.

somogg 2008.06.12. 19:51:51

En angliaban elek, itt az ut szelen all egy-ket koldus es kereget, de nem mennek oda senkihez sem. Londonban lehet, hogy elofordul, az teljesen mas a sok bevandorlo miatt.

rush4you 2008.06.13. 23:06:03

kéregetésre a legjobb szöveg:
adj egy cigit, télleg kajára kell :)

Dr. Panasz Muki 2008.06.16. 12:52:51

Én egyáltalán nem tudok röhögni a kéregetőkön!
A kereszteződésekben pirosnál lelassítok és amikor mellém ér az ember, akkor előregurulok - nem akarok társalogni velük, sorry.
A Tesco parkolójában a 100-ast kérik el, de csak miután már ÉN odatoltam a 30 kilós kocsit az autómhoz.... Természetesen nem adom oda - nekem meg kell dolgozni a pénzért, és a gyerekemen kívül eltartok még néhány embert. A gyereknek is _dolgoznia_ kell a zsebpénzért.
Egyszer egy 25 körüli faszinak javasoltam, hogy inkább dolgozzon - halálosan megsértődött, hogy őt nem veszik fel sehova, és ÉN (érzéketlen faszfej) nem is tudom, hogy ez milyen rossz!
Szerencsére azóta léptek az ügyben, eltakarították a primadonnákat.
Az adományozást évvégén intézem el, egyösszegben, átutalással - bár ehhez tényleg senkinek semmi köze, tiszta a lelkiismeretem.

Perillustris 2008.06.17. 11:29:43

Amikor elindult a hipermarketek parkoloiban a kocsielkero-biznisz (5-6 eve), nem igy mukodott. A torokbalinti Cora parkolojaban odajott egy 40 ev koruli cigany ferfi, s megkerdezte, bepakolhatja-e a cuccokat a kocsiba.

Meglepodtunk, de hamar kapcsoltunk, s megengedtuk neki. Figyelmesen es rendesen pakolt be, minden a helyen volt, nem csorgott-zorgott semmi.

A vegen megkoszonte, s megkerdezte, visszaviheti-e a kocsit. Mondtam, persze, s adtam neki meg egy ketszazast is.

Az utobbi 1-2 evben csak akkor jonnek oda, amikor mar bepakoltam a kocsiba. Az ilyeneket elhajtom a busba.

gabóóó · http://gabooo.blog.hu 2008.06.17. 13:25:49

pont aznap amikor olvastam a aposztot este odajött egy srác lihegve, hogy kifogyott a benzine. tőlem nem pénzt kért hanem azt kérdezte hogy kocsival vagyok-e. első gondolatom az volt hogy a kocsit akarja e ellopni tőlem vagy leszívná a teljes tank benzinemet...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása