Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Benzinkutas, mint veszélyforrás

2008.08.04. 12:31 :: Kisikasa

Itt az augusztus, akik még nem mentek nyaralni azok mostanság kelnek útra, ha van olyan szerencséjük. Ha a család autóval vág neki a kalandnak, nem árt ha felkészítik a járművet és saját magukat is mindenféle viszontagságra. Számos dolog eszünkbe juthat ilyenkor, mint kellemetlen közjáték, de ami Brigittáékkal történt az valahogy nincs kapásból az első tíz között.

Az alábbi történetet szeretném megosztani veletek. E hó (július - a szerk.) 11-én úgy döntöttünk nyaralás címszó alatt elgurulunk Horvátországba.

Indulás hajnali 3-4 felé, két kisgyerekkel nyugis tempóban 10 óra körüli érkezést remélve, Rab szigetre. Na persze. Közeledvén a határhoz még be volt tervezve egy tankolás, mivel nem kivántunk erre külön pénzt vinni és különbenis. Sikerült is Nagykanizsán rálelni egy mol kútra. Gps kellett ugyan hozzá, de ez külön sztori. Szépen beállunk a kútra, autóban némi tanakodás erről-arról, közben kutas odapattan az oszlophoz kiveszi a töltőt. Itt megjegyezném, még soha idegen nem tankolt helyettünk.

Ezzel egyidőben a férjem is odaért a kulccsal, kutas nyomja a szöveget reggel 6-kor. Mindketten gyanakvóak vagyunk a sok átverés miatt ezért másra figyelve /számláló, kutas arca stb közben a gyerekek is felkeltek/ később tűnt fel, hogy gázolaj helyett a benzint nyomja bele a szerencsétlen autóba. 22 litert. Kb. 10 centis betűkkel van a kis ajtó belsö felére irva.

Férjem cseppet mérges lesz, kutas elsápad /talán az arcomat látva/. Közben előkerül minden emlék hasonló sztorikról; pl. ismerös cayenne-je kapott egyszer dízelt, csak ott be is indították utána iszonyú kárt téve a motorba. Na mindegy. Közben előkerült egy másik arc is, hátragurították az autót a mosó mögé, és megkezdődött a majd egy órás harc a kanna benzinért. Én közben a reggeli napsütésben /és csúcsforgalomban/ megszoptattam 8 hónapos gyermekem, terelgettem a 3 évest és fogalmaztam a panaszkönyvi bejegyzést, amire végül nem került sor, mert elég rendesek voltak. Vigaszdijnak kaptunk kávét meg a gyerek egy labdát.

Kárunk nem keletkezett, csak sajnos kénytelenek voltunk ott teletankolni egyéb lehetőség és az időnk híján. Levontuk a konzekvenciát és dögöljek meg ha mégegyszer valakit tankolni engedek. Ja mikor megkérdeztem a végén az emberünket miért is benzint gondolt, azt válaszolta, hogy nem hallotta a motorból, hogy dízel lenne. /azért van odaírva a vájt fülüeknek nemde?/ A történetben kizárólag magunkat tartom hibásnak, bár gondolom ez lejön. A nyaralás szerencsére jól sikerült, bár az egy órányi felesleges tökölés nem hiányzott.

 

133 komment

Címkék: biztonság autó hülye béna benzinkút

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hawkeye 2008.08.04. 14:46:11

Kata, ezek a lányok mostanában mennyire hasonlítanak az apájukra.. :(((

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.08.04. 14:55:02

Ja igen, egyszer talán egy éve fáradt voltam vagy mittudomén és nem tartottam magamat az alapelvhez (ti. a kutas ne nyúljon a kocsihoz) és mondtam, hogy tegyen bele 98-ast a Szilágyi E. fasoron az ÖMV kútnál. Már folyt egy ideje, mikor ránéztem, és 95-öst tölti az ember. RÁszóltam, hogy állj, én nem ezt kértem. Erre kötötte az ebet a karóhoz, hogy pedig én 95-öst mondtam.
Közöltem, hogy az kizárt, mert három éve már csak 98-as vagy magasabb oktánszámút használok, soha nem kértem azóta 95-öst.
Végül azt bennehagytam, ami benne volt, és rátöltöttem 100-ast, csak ez macerás, mert kétszer kell fizetni.
Szóval ismét bejött a szabály: a kutas maradjon a seggén.

KopaszMercis 2008.08.04. 14:56:38

En egyszer elbambultam, es nem tudtam hogy mit toltok. En verdam diesel, de vezetek renceresen benzineseket is...

Szerencsere pont jo pisztolyt vettem le, de akkor ugy beszartam, hogy azota mindig figyelek akaratlanul is.

Plusz mar egy eve kb rajottem hogy nem rossz biznic a premium disel-t tankolni, es azotan meg telleg nem nagyon baszom el, mert premium benzint nem tankolok reflexszeruen csak ha kedveskedni akarok anyunak mondjuk :)

Zsola777 2008.08.04. 15:00:46

1x1 Köszi!
Tehát ha dízelbe megy benzin, akkor tényleg nem teszi tönkre, csak leáll/nem indul.
No persze szerviz ez is.
Ekkor nem próbálta valaki leszívni a könnyebb benzint az olajról? Vagy elkeveredik? vagy ki az egészet a tankból, gyújtásráadás nélkül (mert akkor a szivattyú beszívja)?

1x1 2008.08.04. 15:05:00

Zsola777 2008.08.04. 15:00:46
Az volt a baj hogy csak akkor jöttünk rá hogy benzin ment a dízelre, mikor leállt a jószág. Azaz már kapott egy kis benyát is a motor. Sztem, ha rögtön leszívják, akkor szervíz nélkül is megy a dolog (lásd a posztban is megoldották a benzinkúton)
De egyszerűbb figyelni és akkor nincs gond :))

T7 2008.08.04. 15:06:47

Normálisabb autóból nem lehet leszívni a tank tartalmát, csak leereszteni..

1x1 2008.08.04. 15:10:56

"leszívják"
így ok? :)

kajo, aki volt kutas is 2008.08.04. 15:14:32

Benzines cayenne-ba dízelt, meg bármi újabb típusú benzines kocsiba dízelt tölteni kútfejről képtelenség, nem még beindítani vele, le van szűkítve a nyílás, hogy ne férjen bele a dízel pisztoly.
A Sün hozzászólásához annyit: 95 - 98 probléma nélkül megy, kivéve, ha az a 95-ös ólompótlót tartalmaz, mivel a régi, még ólmozottat igénylő kocsik (eredetileg 91-t igénylő)már csak 95-t kaphatnak. A 91-t már nem gyártják...

T7 2008.08.04. 15:15:24

1x1:
Így ok, megbocsátok! :)))

Zsola777 2008.08.04. 15:15:29

Ja, én is mindig magamnak tankolok, az a biztos. Annyi minden történhet manapság...

T7 2008.08.04. 15:17:27

Nem t'om minek kell szórakozni itt nyílásokkal, töltőpisztolyok kiképzésével. Fél méterről is be lehet spriccolni azt a nyavajás gázolajat, csak ne remegjen a kezed. :)

1x1 2008.08.04. 15:18:36

T7 2008.08.04. 15:15:24
Huhh. Köszi!! :)
az tető széléről jöttem vissza. Majdnem ugrottam :)))

kajo, aki volt kutas is 2008.08.04. 15:19:30

T7: hát igen, csak aztán legyen aki kimossa a ruhát :D

1x1 2008.08.04. 15:19:53

T7 2008.08.04. 15:17:27
akkor bele is tud brunyálni a tag, ha nem figyelek oda?
Gyász! Akkor tényleg annyi minden megtörténhet manapság... :)

T7 2008.08.04. 15:21:32

kajo, aki volt kutas is 2008.08.04. 15:19:30
Gázolaj benzinnel kigyün nem? Legfeljebb átálok egy literre a másik kútfejhez. :))

Nándi 2008.08.04. 15:22:07

Benzin motorba Dízel és fordítva!

A dízel motor sokkal inkább tönkre megy a benzintől, mint fordított helyzetben, hogy miért?

A régi dízel motorokban (értsd nem common rail rendszerű) az adagolót és az üzemanyag rendszer többi elemét is a gázolaj kenni, a benzin kenő képessége majdnem zéró, tehát az adagolót pikk-pakk haza vágja, egyébként a motor menne benzinnel is, bár azt hiszem még durván kopogna is, de ebben nem vagyok biztos. Ja a Common rail rendszerű dízzel motoroknál, meg a nagynyomású szivattyú adja meg magát igen gyorsan. Mindkét motor típusnál bőven 100 ezer forint feletti javítási költséggel lehet számolni. Persze ha 5 km-t megy a gép benzin gázolaj keverékkel, az még nem okoz bajt. Egyébként is kell idő még a benzin végig ér az üzemanyag rendszeren.

A benzines autónak elvileg nincs baja a gázolajtól, csak nem megy vele és át kell mosni az inyektorokat, de egyébként mechanikai hibát nem okoz a dízel.

T7 2008.08.04. 15:23:26

1x1
Bele. De azt csak a kiló cukor után szokták. 8)

Manyizga (törölt) 2008.08.04. 15:23:36

1, Soha nem engedem, hogy helyettem tankoljanak. De a szélvédőt lemoshatja! :)) INGYEN.

2, Egyszer véletlenül a teherautós kútfejnél tankoltam dízelt a "kiszáradt" Lagunába. Asszem 5 másodperc alatt lett tele. Ez nem 40-80 literes tankokhoz van méretezve. Tiszta F1. :))

Manyizga (törölt) 2008.08.04. 15:25:59

Nándi: ez sem igaz teljesen, amit mondasz. Révén, hogy dermedésgátlónak 10-30% arányban alternatív megoldásként tankolnak benzint gázolajra. Amit okoz: teljesítménycsökkenés. Mivel a benzinben literenként kevesebb energia van, mint a gázolajban, illetve a benzin nem ég el, mivel rendesen meg se gyullad a forró levegőn, mint a gázolaj. (tűri a kompressziót.)

Skel 2008.08.04. 15:26:12

@ Daily Shark · dailyshark.blog.hu/ 2008.08.04. 14:30:25

akkuba savat nem töltenek, max. desztillált vizet, hiszen a sav ami eredetileg az akksiba van sosem párolog el. a víztől meg semmi baja nem lesz a hűtőnek.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.08.04. 15:27:54

A Sün 2008.08.04. 13:53:23
Kamu.
Benzines autó betöltőnyílásába nem megy bele a diesel pisztoly, merthogy vastagabb.

Aki mást mond, mellékeljen fotót is, mert másképp nem hiszem el.


bazdmeg: ÉRTŐ olvasás. dízelt helyett nyomtak a benzint. ami a levezetésed alapján:
dízel pisztoly vastagabb (ez tény mert te mondtad), tehát fordítva megtörténhet. azaz benzines pisztoly lötyög a dízel lukban.

szöveg megnéz.
újra elolvas.
jééééé és így történhetett, mert esetünkben ez a szitu

Becher 2008.08.04. 15:28:22

Hát nem tudom egyesek hogy tankolnak, de nekem sose lesz benzin szagú a kezem. Lehet nőként jobban vigyázok :). Egyébként én is ahogy kiszállok és jönnek, hogy segítenek, kedves mosoly kíséretében mondom, hogy kösz megoldom. Meglepő amikor a motorral állok meg tankolni sose jönnek oda :)).

KopaszMercis 2008.08.04. 15:35:31

Becher:
tudod.. uriholgy a faszt is szalvetaval :)

De komolyra forditva a szot:

Manyizga · 2008.08.04. 15:23:36

en meg amikor ugy tankoltam azt hittem (neztem az osszeget - el neztem egy nagysagrenddel), hogy de geci lassu, tudod 100 forint 3 mp mulva 2 szaz 3 szaz...

hoppa geci ez ezer =)

Kurva hamar tele volt, utana rendesen raszoktam az a baj, hogy a kuton ahol rendszeresen tankolok huvosvolgyi omv ott a "nagy diesel" rendszeresen leall mintha tele lenne kattan es akkor szopni kell vele.

Plusz 1 eve premiumot tankolok amugy is

Perillustris 2008.08.04. 15:37:33

Szegény ember dízel főz.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.08.04. 15:39:33

Skel,

Kár, hogy a benzinkutas ezt nem tudta.
Idézem:
"szal, tankoltam én, tele önötttem az ablakmosót, én, maj djött a kutas és kérezte segíthet-e. kértem tőle desztvizet, majd mentem fizetni. Ő beleöntötte és a pénztárnál deült ki hogy nincs literes vizük. Ekkor már fojt a víz a kocsi alján mindenhol.

Kirihantunk a pénztárossal és láttuk a savas flakont.

Ezekután már nem volt megállás, elindult a trtályban a viíszint fölfelé és alul is folyt rendesen. Forró vízzel öntötték a tartály, próbálták higítani, majd megállt.

Nemsokkal utána minden vizet leengedett addig a pontig ahol kiutat talált a savas viz.

Telefon Ignát Lacinak és Axanak mindketten maximálisan segítőkészek. A kocsi jelenleg a polárban van, szakértői véleményt vár a shell, ha meg tudnak egyezni a shell mindent fizet. /szállítás, javítás, csereautó/

Jelenleg az a probléma, hogy rejtett hibákat is okozhatott a sav. Magyarul félév, 1 év mulva ha valami aluminium, gumicső elszáll akkor kit terhel a felelősség?

Holnap lessz az egyezkedés a shell képviselőjével. Mivel nem egy 300 000 forintos autóról van szó elég cikis a dolog."
forum.index.hu/Article/viewArticle?a=39359563&t=9015079

babapa 2008.08.04. 15:41:34

A "V-Power mehet bele?" kérdés után két dolog lehetséges nálam:
- hagyom, hogy végigmondja, hogy mennyire jó a V-Power, minden egyes felsorolt pozitívum után egyre boldogabb lesz az arcom, a feszültség fokozódik, nyúl a V-Power pisztolyhoz, mire kibökom, hogy: aha, akkor jó lesz a tükörsima 95-ös, köszi
- vagy jön a kedvenc válaszom fapofával: "nem, köszi, túl erős lesz tőle az autó, és kitekeri a kezemből a kormányt" Ez mindig sokkolja őket.

Tudom, szánalmas székletdarab vagyok, silány életemnek ez a legszebb szórakozása.

zon 2008.08.04. 15:42:50

Egy ismerősöm vadonatúj,tizenmilliós kocsiját az átadáskor tankolták meg benzinnel.Pedig diesel volt.Pár perc után kiderült az apró malőr.Elnézést kértek,leengedtek,gázolajjal feltölt.És a faszi elhozta azt a kocsit...Mit kaphatott az a tök nyers motor a tiszta benzintől...

KopaszMercis 2008.08.04. 15:44:53

babapa: ez jopofa, bar telleg geci dolog :)

sámli 2008.08.04. 15:47:55

Nekem van egy kupac zacsikesztyűm, 100 pénzért vettem a Baumaxba'. Egy rakás van egy csomagban. Így ha teleszalad a mancsom (ami a tré pisztolyoknál sűrűn előfordul) csak jól kidobom és nem szagolom egész nap a diesel illatát. :o)Ami egyébként csak gyufával jön ki a ruhából.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.08.04. 15:49:12

Én a MOL-t utálom mindig, hogy nincs kiírva melyik benzin hányas.
Egyébként csak szükséghelyzetben tankolok MOLnál, de akkor is csak pár litert, ami elég egy másik kútig.
Nekem ne mindenféle hangzatos marketingneveket kelljen megjegyeznem, miért nem tudják ráírni, hogy 95 vagy 100?

vape 2008.08.04. 16:02:05

Odaértetek 7 óra alatt Rab-szigetre? Főleg hajnali 3-as indulással?
Mi volt a titok? Mert nekünk kb. 12 óra volt az út oda (ebből kb. 4 óra kompra várakozás), és 8 vissza. Mindez kb. 1 hónapja.

maximalista 2008.08.04. 16:03:16

Én egyszer hagytam, hogy tankoljanak...
Vidékre vittem a családomat, kocsi tele... mondom neki légyszi tankolj négyezerért- shell volt- nézem a számlálót, pörög... ott álltam a kocsi mellett, és akkor 11.000 nél észbe kap a gyerek... basszus, négyezret mondtál...
Nem akartam vele szenya lenni, mert nem volt bunkó, csak megkérdeztem tőle, te és mi van akkor ha csak négyezer van nálam?
De olyan is volt- szintén ezen a kúton, hogy húszezresből tízezerig adtak vissza... szóltam. nekiálltak vitatkozni... nem hagytam magam... tizedszerre mondtam, amikor a címleteket fejből felsoroltam, hogy tudom, hogy mennyi pénzt adtam... visszanézték kamerán... Nekem lett igazam...
Azóta nemcsak hogy nem járok arra a kútra, de sosem engedem, hogy tankoljanak helyettem...
és végül: MOL kút, beállok, jön a kutas, széles mosollyal mondom neki, köszönöm, megoldom egyedül... mire a kutas: Éljen a feminizmus, éljenek a Nők...

kranführer 2008.08.04. 16:03:43

8 hónapos gyerekkel NEM megyünk Horvátországba nyaralni. Ezt a szabályt jegyezze meg az író.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2008.08.04. 16:09:58

A Lajtától nyugatra fóliakesztyük vannak a kúton, ettöl nem lesz büdös az úrvezetök keze - már ha addig nem volt az.

dpeti · http://www.ninapartmentsphuket.com 2008.08.04. 16:10:04

a teherautó kútfejnél nekem nem sikerült tankolni mert az még vastagabb pisztoly és a sima diseles tankbeöntőn nem fér be.

Casillas86 2008.08.04. 16:18:27

Hurrá Torpedó · 2008.08.04. 15:27:54

nem idézem, hanem neked írom a saját soraidat:

bazdmeg: ÉRTŐ olvasás. benzin helyett nyomtak a dizelt. ami a levezetésed alapján:
dízel pisztoly vastagabb (ez tény mert te mondtad), tehát fordítva _nem_ történhet meg. azaz dizel pisztoly nem fér be a benzines lukba.

szöveg megnéz.
újra elolvas.
jééééé és így sem történhetett, mert esetünkben ez a szitu .

Hülyegyerek. Te magyarázol szövegértésről, mikor el sem olvasod a kommenteket rendesen, mert A Sün nem a postírónak válaszolt, hanem az előző hozzászólás küldőnek.

Agyatlan barom vagy (ha már te is ilyen stílusban nyomod)

Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.08.04. 16:36:51

Vape! mint latszik jul 11-en indultunk /az iS majd egy honapja volt/, a kompra csak fel orat kellett varni /hak webcamon latszik mennyien varnak, erdemes tanulmanyozni elotte/, es delre a szarakodassal egyutt loparba voltunk. 12 ora alatt gorogorszagba is odaerek.
a 8 honapos gyerek meg ket vizituran mar tulvan, ugyhogy a tenger max. izeben lepte meg.
meg kerdes?
bar ahogy olvasom, vannak durvabb sztorik is, ugyhogy orulok, hogy velunk csak ennyi tortent.

Zombika 2008.08.04. 16:36:53

A benzines talatankolás nem csak azért teszi tönkre a dízelt, mert nem kap kenést az adagoló, hanem azért is, mert sokkal kevésbé bírja a kompressziót. A dízel kb. 1:20-as sűrítésnél robban be magától, a benzines autóknál már 1:10-nél adja a szikrát a gyertya, különben magától robanna és akkor "kopog". Régen azért rakták az "ólmot" a benzinbe, hogy jobban bírja a kompressziót, most ezt más adalékokkal érik el. Szóval egy dízelben még vígan rohan felfelé a dugattyú, amikor a benzin már robban benne, ezek az ellentétes erők meg nem tesznek túl jót a hajtókarcsapágynak, meg amúgy semminek se.
Télen azért szoktak 1-2-3 liter benzint rakni a teli tank gázolajba a régi szar "zőcségesmercikbe", mert segít könyebben beindulni (kopott motor, alacsonyabb a kompresszió, döglött az izzítógyertya, kell egy kis segítség az induláshoz)

Cool Taxation 2008.08.04. 16:41:13

Magyarban nem szabad bízni. Ennyi.

DEGEC 2008.08.04. 16:45:50

elment volna azzal a 22 liter benzinnel pláne ha telenyomjátok utána gázolajjal, meg mégegy 100 km után megint....hogy higuljon
vagy nem...:-)

én T-4 ben raktam már 30 liter benzint és nem volt baja, kicsit izgultam ugyan...

télen amugy is van aki tankol 2-3 liter benzint hogy ne dermedjen meg, mert a kutasok szeretik kifelejteni az adalékot.

babapa 2008.08.04. 16:46:54

KopaszMercis: Köszi! :-)))

okoska · http://www.kalandrover.hu/ 2008.08.04. 16:49:18

Mit köll hisztizni?

Amikor a kaszárnyában kevés volt a benya, akkor az UAZ-ba felesbe nyomtuk a benzint a fűtőolajjal.

Ment, mint a veszedelem, csak másnap nem bírtuk beindítani:-)))))))

DEGEC 2008.08.04. 16:49:36

ja és én meg elvből nem tankolok soha MOL-nál..
a legnagyobb tetü cég, a kagylossal az M3 kivezetőn együtt.

viszont érdekes dolog, hogy van egy külföldi rendszámos verdám is, (nem szlovák) ha azzal állok be a kutra, még a pénztáros csaj is kirohan, hogy mit segithet, mossak az ablakot..stb..de ha a magyar rendszamos szamarával megyek, akkor örüljek hogy megengedik hogy tankoljak.

petimegmondja 2008.08.04. 16:57:12

ria 2008.08.04. 14:15:56
Érdekes, ép a kezembe van egy munkalap, miszerint 2001 novemberében egy omw kútnál benzin helyett diesel üzemanyagot tankolt a kedves kutas az Opel Astra G tipusú autómba.

Téged a szervíz vert át, de nagyon, vagy kamuzól! Esetleg tölcsérrel töltötte bele... A vastagabb cső 1984-óta szabvány. Akkor még nem gyártottak Astrát...

"Közben előkerül minden emlék hasonló sztorikról; pl. ismerös cayenne-je kapott egyszer dízelt, csak ott be is indították utána iszonyú kárt téve a motorba."

Na ez is mese habbal...
Ez a kis "színesítés" tök fölösleges!

DEGEC 2008.08.04. 16:57:40

a multkor mikor mentem haza M.o ra hegyeshalomnál mér kezdett kongani a tartály, de mol kut az első, ott elvből nem takolok, inkább tolom, őemvé a következő, megállok,nyilván keresem a 95 öst, de a sok idétlen elnevezés közt nem találom.
a két fajta dieselt beazonosítottam, meg a prémium benzint, nem tom mi a fantázia neve, igy maradt 1 db kizárásos alapon.

mikor fizetnem kellett vona, észleltem a szarvasméretű hibát amit elkövettem, mert elég sokat fizettem ft/l, mint amit terveztem, hát vázoltam a szitut, hogy a 95 re mi volt kiirva, mondták is hogy annyi de én vmi drága benzint tankoltam, ugyanis a 95 ös nincs is azoknál a kutaknál, mert csak 4 pisztolyt tudtak rákötni, és a 95 ös mittom én hol van..

nyilván azt nem teszik amit legtöbben használnak.

véletlenül.

gondolom nem csak én sz@ptam be..

zako1 2008.08.04. 17:01:54

1. Ha az ember Horvátországba megy, akkor nem Magyarországon tankol... Szlovéniában és Horvátországban is olcsóbb az üzemanyag.

2. A MOL az egyik legdrágább benzinkút (lásd holtankoljak.hu)

3. Kutast nem engedünk tankolni.

Van még kérdés?

KopaszMercis 2008.08.04. 17:04:49

DEGEC:

gondolom minden kutos csaj tudja, hogyha adot csalsz, akkor biztos kurvakra is sokat koltesz... tudod a zulles.

Beci 2008.08.04. 17:17:12

Audi A6-os is kapott már 98-ast

lápi lidérc 2008.08.04. 17:32:59

autozz.blog.hu/2008/08/04/benzinkutas_mint_veszelyforras

A dízelmotorban tényleg öngyulladás van, és mivel a benzinnek jóval alacsonyabb a gyulladási hőmérséklete, mind a gázolajnak, ezért előgyújtásos lesz, ami nem tesz jót, mivel a robbanás mindig rákalapál a felfelé haladó dugattyúra.
A benzinmotorban nem gyullad meg a gázolaj, mert a benzint is szikra gyújtja, ahhoz meg kicsi a kompresszió, hogy öngyulladás legyen, de a gázolaj a szikrától sem fog meggyulladni (illetve pl. a Riga nevű szovjet moped kétütemű motorját nem izgatta különösebben, az elment gázolajjal is...)

lápi lidérc 2008.08.04. 17:33:59

Mármint a fenti erre lett volna válasz:

Zsola777 2008.08.04. 14:29:19

lápi lidérc 2008.08.04. 17:39:35

Daily Shark · 2008.08.04. 14:55:02
A mai modern autóknál (amin van fedélzeti elektronika) már nem érdemes magasabb oktánszámú benzint tankolni, mint amire a motort tervezték, ártani nem árt ugyan, de semmi teljesítményjavulást nem érsz el vele.
A prémium(? - ez mekkora hülye elnevezés már) benzinek is csak parasztvakításnak jók. Az autó csak annyit fog velük tudni, mint a 95-össel. Ha 95-ösnél rosszabb a benzin, akkor bizonyos korlátok közt lefelé utánaszabályoz az automatika, de felfelé soha.
Szóval nagyobb oktánszámú benzint csak akkor tankoljatok, ha sok a kidobni való pénzetek, és nem akarjátok alapítványnak adni. Az eredménye ugyanis nulla.
(Nemcsak én mondom ezt, a Totalcarban is volt erről egy egész hosszú cikk kb. másfél éve.)

DEGEC 2008.08.04. 17:41:23

KopaszMercis 2008.08.04. 17:04:49

ez rendben is van, de az hogy lemossa az ablakomat, még nem ér meg 2 eurót se.

Az meg hogy engedi hogy kifizethessem a méregdrága üzemanyagot, még 10 centet se ér nekem.
Az meg hogy megtankol? ez a dolga nem? Ettől eltekintve, sosem engedem hogy más tankoljon.
Én nem teljesen értem azeket a borravalós szakmákat...lehet hogy csak nekem savanyű a szólő, mert én nem olyan munkakörben dolgozom..

Az a legdurvább mikor kuton vagy boltban 10 ftot már vissza se adják.

bendegúz 2008.08.04. 17:49:52

Én sem hagyom a benzinkutast tankolni mert még elrontja meg át is ver, jaja! Meg a hentesnél is bemegyek a pultba és kiszolgálom magam mert az a tuti :) Hagyjuk már a hülye ideológiákat, én bevallom, hogy sajnálom azt a szaros százast a kutastól inkább összegermózom magam.

bendegúz 2008.08.04. 17:51:44

Ja, ha ilyen hülye lennék, hogy ott állok és nem látom mit rak bele a jóember, biztos nem raknám ki ország-világ elé, hadd röhögjön rajtam mindenki

lápi lidérc 2008.08.04. 17:52:00

Manyizga · 2008.08.04. 15:25:59

"illetve a benzin nem ég el, mivel rendesen meg se gyullad a forró levegőn, mint a gázolaj. (tűri a kompressziót.)"

Ekkora hülyeséget talán nem kéne.
A benzin kompressziótűrése jóval kisebb, mint a gázolajé. Nézd meg, mekkora a benzinmotorok kompressziója (1:10 körül), meg mekkora a dízeleké (1:25 körül).

KopaszMercis 2008.08.04. 17:53:38

DEGEC 2008.08.04. 17:41:23

A legdurvabb az, amikor a milliomos ismerosomnek a 300 ft (aproban) borravalot az 1db sorre visszatolja a Dzsempápban a csicska, hogy ugyanmá ez nem borravaló megnesércsél

Sonic Attac 2008.08.04. 18:00:28

Egyszer a Hüvösvölgyi úti MOL-kútnál láttam egy zseniális kutast. Dízel Citroen Jumpy-t telenyomta 80l benzinnel. Amikor rájött a hibára, megpróbálta megoldani, hozott egy száraz-nedves ipari porszívót és megkísérelte kiszívni a tankból az anyagot. Nagyjából a harmadik másodpercben 15 méteres lángoszlop tört fel a porszívóból a benzinkút közepén. Még szerencs, hogy kéznél volt néhány poroltó.:D

KopaszMercis 2008.08.04. 18:12:21

Sonic Attac 2008.08.04. 18:00:28

bazdmeg tegnap ott tankoltam mert ejfelkor az omvn nem lehet.. kar hogy nem lattam.

Sonic Attac 2008.08.04. 18:16:52

Nem tegnap volt, azt hiszem valamikor tavaly ősszel.

Gery Greyhound // · http://www.bestofgyurcsany.hu 2008.08.04. 18:21:17

"Én nem teljesen értem azeket a borravalós szakmákat...lehet hogy csak nekem savanyű a szólő, mert én nem olyan munkakörben dolgozom..."

Irigyeld csak a kutastól a minimálbérre pluszba 1000-1500 Ft jattot (amiből ha a c-típusú szegény elnyomott kisebbség fizetés nélkül visz el x darab, a létfenntartáshoz elengedhetetlen Red Bullt, akkor x szorozva 450 Ft mínusz)

Egyébként hasonló sztori: dízel Passat beáll a kútra, fószer rohan, fülén telefon, odaböki: tele kérem 95-össel - és már bent is van a shopban. Mivel nem láttam még benzines Passatot, de a tanksapkán nem volt felirat, utánaszalatdam, biztos ami biztos:
- 95-ös? Biztos?
- persze, haggyá' azzal a kilencvenkilencessee, az nemkő.
- De nem dízel az autó egész véletlenül?
- Mivan?! Ja... hö.. hubazmeg, tényleg.

Egy nyolcmillás kölcsönautót mentettem meg aznap. Ez persze nem jelenti azt hogy minden autós egy gyökér és minden kutas egy szent, csak úgy érdekességként meséltem el. De szerintem a gyökerek aránya a kutasok körében se nagyobb.

B.GY. 2008.08.04. 18:22:32

Egyszer engedtem a Pesti úti Shellen a kutasnak,hogy tankoljon.Barátnőm meg bent ült a kocsiban.Bemenetem fizetni.Mikor kijövök azt mondja.Te mindig 9500 ért tankolsz?Mondom neki,nem hanem 10 ezerért.Most nem az az 500 ft.,de bassza meg az anyját a ravatalon a köcsög kutas.Azóta nem is engedem a kocsim közelébe a benzinkutasokat.De legalább benzint rakott bele:)Üdv.

Gery Greyhound // · http://www.bestofgyurcsany.hu 2008.08.04. 18:24:00

"Én sem hagyom a benzinkutast tankolni mert még elrontja meg át is ver, jaja! Meg a hentesnél is bemegyek a pultba és kiszolgálom magam mert az a tuti :)"

Hehe, telitalálat. Esetleg azon is el lehet gondolkozni, hogy a temetkezési szolgáltató átbasz és fél métert kispórol a síromból, érdemesebb lenne magamat eltemetni.

szpigy 2008.08.04. 18:25:00

Sajnálom szegény kutasokat. Hozzám is mindig odajön a kedvenc kutamon a srác, kérdezi, segíthet-e, de mindig megoldom a feladatot. Soha, semmilyen általam vezetett kocsihoz nem engedtem még kutast, és nem is fogok, hacsak le nem rokkanok. De akkor meg miért is vezetnék autót?
Amúgy meg nem kéne olyan finnásnak lenni, hogy ha öltönyben vagyok akkor hozzá nem nyúlok a töltőpisztolyhoz, mert sztem öltönyben az ember nem Rába Steigert tankol, ergo, nem keni össze magát. Amennyiben mégis Rába Steigert tankol öltönyben, akkor igen messze lakik a bekötőúttól.

Összegzésképp: senkit ne engedj a kocsid tanksapkája közelébe, mert pórul járhatsz. Legjobb esetben is egy órát veszíthetsz az amúgy sem olcsó idődből.

Na, csumi!

KopaszMercis 2008.08.04. 18:34:43

esse ertem.. sosem utazok oltonyben. Benn tartom a szekrenyben az irodaban (nem lesz retkes eleg ritkabban tisztittatni, kimeljuk a kornyezetet a penztarcat) targyalni meg taxival. Nagyon ritkan verda + oltony.. ha igen akkor sem tankolok bazd meg :)

kamasuka 2008.08.04. 18:48:29

"ismerös cayenne-je"

Hmmm.

User1 2008.08.04. 19:14:14

Egyszer, nagyon régen egy kutas (nő) felajánlotta, megnézi az olajat, én hülye engedtem, nem tette jól vissza a pálcikát, 3 nap mulva vettem észre, hogy tök mocskos a motor. Azóta én sem engedek semmilyen műveletet kutasnak. Még tankolást sem.

Igazából nem tegnap kutas, holnap újságárus tipusú emberek kellenének ide, hanem hozzáértő emberek, akikkel levegőt, fagyállót nézethet az ember. Esetleg le is mossa a szélvédőt. Egy helyen van ilyen, öt kiló jatt, plusz ha kell, tőle veszem a fagyállót.
Szerintem, nem hal éhen.

Aqweren 2008.08.04. 19:15:02

Ha határozottabb a kutas mint én akkor szoktam hagyni hogy tankoljon...de általában nem (ez leginkább reggel fordulhat elő vagy amikor el vagyok bambulva).

Kezdő jogsi, második tankolás. Kutas megkérdezni hogy mértnem 98-ast tankolok 95-ős helyett. Udvarias lény vagyok, mondom jó lesz a 95, olyan kell bele, nem oszt nem szoroz a 98as csak drágább. De csak mondta, minimum háromszor megkérdezte, majd amikor egy kicsit nyomatékosabban mondtam hogy kilencvnötöstmá', akkor azt mondta:
- Akkor maga biztos nem szereti az autóját.
Na én _ezen_ sértődtem be, azóta tankolok magamnak XD (Ez az első autóm, az első autójával mindenki olyan mit egy idióta, imádja, mint egy majom).

DEGEC 2008.08.04. 19:17:48

1. Most abba ne menjunk bele , mennyit keres egy kutas, senki sem kényszerítette, www.jobpilot.hu stb...az hogy minimálbérre vanbejelentve, és zsebbe mennyit kap más tészta, én se sirok hogy egyetemi vegzettséggel netto 130 at kesesek. Senki nem kényszerített, szeretem a munkám, az állam meg ennyivel honorálja no comment..és ez egyik, hogy nem is igen jutna borravolóra, a másik hogy épp a sok fent emlitett ok miatt nem engedem a kocsim közelébe a kutast.
Ja és mondhatnám neki azt is hogy tele, meg mosd le az ablakot, és nem adnék neki borravalót mi lenne?semmi, nem vagyok köteles, egy köszivel elintézném oszt jónapot.


2. volt már olyan hogy cigit vettem , a csaj meg monda hogy 10.000 , utána láttam, hogy kint mutogat a kutas...a mogottem levő hölgyet huzták le gondolom.

3. hány olyan eset van amikor egy 25 literes kacsába belenyomtak 37 liter benzint???Ügyesek e voltak?

4. természetesen nem lehet álltalánosítani, mert vannak , rendes becsületes kutasok is , csak ritka, pláne a fövárosban.


5. a henteshez nem megyek be, de nézem mit csinél, és nem kér érte 200 ftot azért hogy levág egy szelet húst.

6. a digóknál pl ki sem szálnak az emberek, a kocsiból, max kinyújtják a kulcsot. megtankolna, nem kis szakértelemmel, sosem csordul túl a mutató, vagy ha igen azt a 2 centet nem kérik el, de nagyon ritka. nekem néha nehéz otthon pont 10.000 ért tankolni.

1 szó mint 100 figyelni kell, de ugynaugy a fodrásznál, és a fogorvosnál is.

Fatero 2008.08.04. 19:29:01

Nem tudom miért ilyen népszerű,de az ilyen tankolós-kutas-benzin-diesel történetek nagyon tetszenek egyeseknek,főleg a nagy UL kitalálóknak és terjesztőknek ! Kedves MAXIMALISTA,csupa nagybetűvel,ha Neked 20.000 Ft-ból 10.000 Ft-ig akartak csak visszaadni,akkor ott milyen kamerát kellett visszanézni és milyen címleteket soroltál fel amivel az igazadat bizonyítottad ?! Talán azt az 1 db 20.000 Ft-ost ? A többi össze-vissza tankolóról már nem is beszélve ! Porszívóval tankot kiszívni,talán még az óvodában sem hinné el senki !Mindemmellett vannak kutas trükkök,csak azt nem ismeritek... én nem kutas vagyok mellesleg !

DEGEC 2008.08.04. 19:45:36

m3 kivezető kagylós kuton, gyakran ellövik a a pénz vissza nem adást.
én matricát vettem, 20.000 al fizettem, ,akd 10 ig visszaadott jo aproban, és szolt hogy irjam ra a rendszamot, stb...viszaadta a smartkártyám majd jó utat kivánt.
de én még vmiért nem raktam el a tárcám, igaz nem emlékeztem miért aztán beugrott hogy csak 10 iga dott vissza, utána meg el vlotam foglalva a rendszammal...
de 2 szer mondtam nyomatékosan, majd elémb@szta a 10 est...

ha egy nap 2x bejön neki már jó.

Ursula 2008.08.04. 19:55:52

Ha nem ismernétek azokat a bizonyos benzinkutas trükköket, itt a magyarországi szakirodalom:
forum.index.hu/Article/showArticle?t=9014506&la=81491628

A Sün 2008.08.04. 20:03:25

Hurrá Torpedó · www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.08.04. 15:27:54
Erre válasz picit korábban:
A Sün 2008.08.04. 14:02:32

kajo, aki volt kutas is 2008.08.04. 15:14:32
Én sem azt írtam, hogy feltétel nélkül, hanem azt, hogy van olyan eset. Családban volt régen Uno '84, 1.3 benzines, kataliztátoros, nos abba nem ment bele a 98-as pisztoly.

Megállapítható tehát, hogy írásaim nem tartalmaznak konkrét tárgyi tévedést, legfeljebb irrelevánsak.
Offoltam, bocsánat.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.08.04. 20:22:55

Lápi lidérc,
"A mai modern autóknál (amin van fedélzeti elektronika) már nem érdemes magasabb oktánszámú benzint tankolni, mint amire a motort tervezték, ártani nem árt ugyan, de semmi teljesítményjavulást nem érsz el vele."

Elszámoltam tízig, így finom leszek és csak annyit mondok, ne nyilatkozz, ha nem értesz hozzá.
Persze lehet, hogy egy 9 éves Saab a Trionic 7 elektronikával nem elég korszerű (amiben egyébként már 1990-ben 32bites processzort használtak), mert sajnos rácáfol alaposan az általad mondottakra, próbapadon mérhetően teljesítménynövekedést okoz a nagyobb oktánszámú benzin.
Nem akarom a részletekkel nagyon untatni azt, akit nem érdekel, de legyen annyi elég, hogy a Trionic a gyertyák ionáramát felhasználva méri a kopogásos égést minden ütemben, és ehhez folyamatosan hozzáigazítja a turbónyomást, a befecskendezést és a gyújtást, magyarul és tömören ha a benzin nagyobb kompressziótűrésű, akkor megnöveli a turbónyomást, több üzemanyagot fecskendez be és állít a gyújtáson, ami igen jól érezhető teljesítménynövekedéssel jár. Különösen a még inkább behangolt Nordic tuning szoftverrel, ami az enyémben van. De ha nem hiszed, járj utána a szakirodalomban.

ziza133 2008.08.04. 21:07:02

KP-val nem fizetunk kuton (de sehol sem).
Erre valo a bankkartya. Nincs atbaszas, lehuzas, rosszul visszaadott penz, stb
Nem is ertem...

Aqweren 2008.08.04. 21:23:00

A bankkártyát meg lemásolják...
Veszélyes világban élünk....:)

DEGEC 2008.08.04. 21:38:06

bankkártyával sem fizetünk...meg kp val se..

qualiatet 2008.08.04. 21:42:32

Még 2000-ben leorganizáltam egy pultos csajt, az mesélte.
Oszt' vagy igaz vagy nem...

Az egyik budai Shell-kút vezetője a belépéskor világosan közölte az új dolgozókkal:

A hivatalos fizut oda kell neki adni, cserébe bárki, bárhogy lehúzhatja az ügyfeleket, ő miden körülmények között szemet húny ill. falaz.

zon 2008.08.04. 22:17:18

Fatero: egy ismerősöm kb. 15 éve csak azért kölcsönzött ki egy ipari porszívót, hogy a vizes gázolajtól megszabaditsa a kocsiját.Olcsóbb és egyszerűbb volt, mint mesterrel leüríttetni a tankot.

DEGEC 2008.08.04. 23:11:31

oszt ha nem viszed mesterhez hanem alul kitekered a leeresztő csavart az mégócsóbb...

vagy egy elektr. AC vel leszivni...

de szerintem fotoshop, mert a legtöbb kocsinál már nem lehet csövet ledugni mert szűrő van benne.

vagy pedig manuálisan szajjal leszivni.....

ColLector 2008.08.05. 06:31:23

qualiatet 2008.08.04. 21:42:32


Ilyen pletyót már én is hallottam a kagylós kútról.

lwcolors 2008.08.05. 07:59:39

Hogy benzines kocsiba nem lehet dieselt rakni, az általában igaz, de bizonyos típusoknál lehet. Régebbi kocsimnál (1995-ös Opel) a szűkítés egy zöld műanyag gyűrűvel volt megoldva, ami a betöltőnyílás belsejében volt. Az enyémben bent volt, de sok ilyen típusú kocsiból hiányzott, mert eltört, vagy kiszerelték, mert állandóan visszacsapott tőle a pisztoly. Ha nem volt bent a szűkítő, simán belefért a diesel pisztoly csöve.

Menyus 2008.08.05. 08:39:40

Emberek. Aki csak bambul és úgy megy be egy kúthoz fizetni, mintha a szokásos hipermarketbe lenne, az át lesz verve.
Kútnál figyelni kell.

vape 2008.08.05. 09:25:38

Kampfer neje 2008.08.04. 16:36:51

Megvan a megoldás: hétfőn mentetek. Így könnyű volt gyorsan odaérni. Szombaton nem sikerült volna ilyen rövidre az út, elvégre akkor vannak a turnusváltások mindenhol.
Cserébe nekünk legalább nem tankoltak dízel helyett benzint a tankba. Már csak azért sem, mert benzines a kocsim.:)

vape 2008.08.05. 09:26:51

Elcsesztem, péntek volt július 11. Az sem szombat...

Becher 2008.08.05. 09:41:48

Kopaszmercis, most nem tudom, hogy örüljek, vagy megsértődjek :)).
De amikor először a motort tankoltam magamra öntöttem. Ott ugye nem kattan :). Na azóta vagyok nagyon kis ügyes :).

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2008.08.05. 11:41:46

Én soha semmilyen benzinkutasnak nem engedem meg, hogy az autó közelébe menjen. Szarok rá, ha megsértődik, nem lelkizek rajta.

Coolboybadboy 2008.08.05. 11:46:49

Az legmókásabb eset, ami velem történt benzinkúton (amúgy sosem hagyom, hogy tankoljanak helyettem) valamikor 1999 táján, Peugeot Boxer 2.5 TD, állok be a fejhez (Shell) persze rohan a kiscsaj "Húhelló szija, hallottál már az új hiperszuper vépóver benzinünkről, nempróbálodki blabla"... Odahívtam az autó oldalához, mutatom neki: látod? 2.5 D... D mint dízel. Nekem gázolajra lenne szükségem, de köszike, megoldom.

isti77 2008.08.06. 09:56:39

T-1000: ez nekem új. Mi értelme van a betöltőnyílást megbuherálni? Haszna nincs, legfeljebb ha kellően balf.sz az ember (ahogy látom, vannak ilyenek páran), sikerül másfajta üzemanyagot tankolni, mint ami kell bele.

béluska 2008.08.06. 18:11:46

Egyszer nekem a Böskébe (az egyik lovam, amásik a Betti) akartak a benzinkútnál vépávelt tankolni. Mondom neki "VAZZEGH!" Megdöglik tűle a lúú! Aztán átálltam a szénáskúthoz, és jó 95-ös szénával telenyomtuk a Böskét meg a Bettit. Úgy mentek tűle hogy majd' kicsavarták a kezembül a gyeplőt. Vigyázni kell a benzinkúton. Na meg le akarta mosni a szélvédőt is. Mondom neki: lovaskocsin vazeg? Szóval én mindig figyelek, nem egyszerü átverni (és a lovak is súgnak, ha baly van)

Ferinek-nem 2008.08.07. 08:59:43

Minek kell a 8 hónapos gyerekkel ennyit autózni???? Menjetek repülővel b*meg!!!!

fefe 2008.08.07. 15:02:03

A minap tankoltam a Szentendrei út egyik esso kútjánál. Megemelem a pisztolyt és rögtön 9ft-ra ugrik a számláló! Fizetéskor kérdezem a kutast: tudod, hogy leemeléskor elindul a számláló?? Ő meg a legnagyobb természetességgel hogy persze. Mondom, miért persze????? Azért mert elindul a szivattyú.
A jó k..va annyukat!! Tankolásonként 9ft plusz!!! Be kellene zárni az egész bandát, csak már nem volt se kedvem se időm a vásárlók könyvébe írogatni.

B.GY. 2008.08.09. 21:56:03

Fefe!Fel kell gyújtani a benzinkutat számlálóval,szivattyúval,kutassal együtt.Aztán parkot tenni a helyére.

Mipi (törölt) 2008.08.10. 23:11:28

2 hete mentem tankolni a Shell -hez. És én mindíg a sima ORIGINAL Dieselt szoktam tankolni. Kivételensen mikor szálltam ki már ott volt a kutas. Na úgy voltam vele hogy akkor ha már ott van nyugodtan tankoljon bele. Mondtam neki hogy 5000 -ért kérek bele. Ok fizetek. Aztán mikor jövök ki nézegetem a számlát és látom hogy kevesebb liter lett tankolva. Aztán nézegettem az árat stb, aztán látom hogy V-POWER DIESEL -t tankolt bele. Igen énis hibás voltam mert nem mondtam neki hogy sima DIESELT kérek de akkor legalább kérdezze meg hogy V-POWERT vagy simát.

Mipi (törölt) 2008.08.10. 23:21:26

Ja igen jut eszembe én is bírom ezeket jó kis szövegeket. Még télen tankoltam szintén a Shell -nél. Benzines Fiat Brava. Ott is ahogy odaértem már jött is a kutas mondom neki Sima 95 -öst kérek. Mondja hogy nem -e próbálom ki a V-Power 95 -öst. Mondom kösz nem. Aztán mondja tovább hogy de ettől jobban fog menni meg jól kitisztítja a motort. És újra mondtam neki hogy kösz nem. Azóta mikor gurulok be a benzinkútra már kapcsolom is ki az övet hogy minél gyorsabban ki tudjak szállni a kocsiból mire ideér a kutas! :-))))

Mipi (törölt) 2008.08.10. 23:23:09

Ja igen az előző két hozzászólásomnál 2 külömböző kocsit értettem. A DIESEL -es egy Mercedes Vito a BENZINES story -m meg egy Fiat Brava kocsikról szólt.

Mipi (törölt) 2008.08.11. 00:22:53

Na még egy utolsó story ami egy piros pontot is ér. 1 hónapja tankoltam megint szokásos 5000 -ért. És sikerült 5010 Ft -ért tankolnom. Bemegyek előre úgy mentem be hogy kezemben előkészítve 5010 Forint. Csaj mondja 5000 Ft -lessz. Annak ellenére odadtam neki a 10 -est is. Biztos a sok aprózást akarta elkerülni ezzel a kerekítéssel.

Kasu 2008.08.15. 11:41:27

Kétféle dízel pisztoly létezik, egyik nagy, a teherekhez és bizony van kicsi, ami a személykocsikhoz való.
Különben szokásosabb a dízel helyett benzint benyomatni, kutas is bamba és f*** tud lenni, meg a tulaj is. Sk.
Eseteim, amiről tudok: Olaszország, egy kíváló barátnak telinyomták benzinnel az x-trail-t, teljes szétszedés, tisztítás meg minden, de a kenetlen alkatrészek véglegesen károsodnak. A másik: Letenyénél egy A8 kapott benzint, sápadt menedzser, tréler, hunyorgó benzinkutasok, szánakozó autóstársak...
Légy résen magaddal(szem kinyit, jó töltőt ragadj, 2x ellenőrizd...) és ne engedj senki mást (kutas, kamaszgyerek, utas stb.) tankolni!

cso zsi 2008.08.15. 15:40:33

Ma egy kagylós kútra vittem egy zöld suzukit (miután kiszálltam a dízeles fehér furgonból ) :)))
A kutas tényleg megkérdezte, hogy milyet, és mennyit kérek, Egyébként sok-sok éve megem tankolok, részben a régi melóból eredően, ahol csak a sofőr tankolhatott, részben mások rossz tapasztalatai alapján.

Külföldön láttam a kútfejeken, hogy a dízel töltőpisztoly el volt takarva egy táblával, szabad fordításban "vigyázz barom, ez nem benzin" felirattal.
Ahhoz, hogy a pisztolyt levedd, a táblát el kellett fordítani.

aqweren 2008.08.16. 18:32:18

Aki tud nekem válaszolni annak jövök egy csokifagyival:
Van egy kút arra mifelénk (multinesönel), ahol a MOL-hoz képest 10 forinttal olcsóbb a benzin, meg melóba menet pont jól útba is esik, szóval ott szoktam tankolni rendszeresen.
Észrevettem újabban, hogy mikor töltöm a kocsiba a anyagot, meg-megrándult a cső, mintha szakaszosan jönne a benzin. A számláló természetesen forog. A kérdés a következő: ez nagyon gáz vagy én lettem vénségemre paranoiás? Lehet hogy nem stimmel arrafelé valami? :S

LewisFM 2009.05.20. 12:37:05

Nekem régen volt egy Golf II 1.6 TD-m. Fáradt voltam, benzint tankoltam bele gázolaj helyett.

A motor hangja és viselkedése úgy 500 m megtétele után megváltozott, de azért ment vele. Még a szerelőig is lábán ment el az autó, s ott leszívták a benzint, raktak bele gázolajat és semmi baja sem volt. 17 évesen adtam el 337 000 Km óraállással, a mai napig bánom, annyira megbízható és olcsó volt fenttartani.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása