Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Szöszi dudál ezerrel

2008.08.21. 06:47 :: SilentSound

Amikor András beragadt pár másodpercre egy kereszteződésben, máris ott termett a szőke nő fülére ragadt telefonnal, másik kezével dudál, harmadik szájával ordít. Nem lettem volna a telefonvonal másik végén, mert az illető valószínűleg az egyik fülére azóta süket, de levélírónk helyébe sem kívánnám magam. De végülis itt most ki a hunyó?

Érdeklődve olvasom a blogot, és bár a napi közlekedés "élvezete" mindennapi élményem, eddig nem éreztem késztetést, hogy kisebb nagyobb problémáimmal zargassam az olvasókat. Jómagam igyekszem türelmesen és udvariasan közlekedni, nem csinálok sportot belőle, hogy a zebrán várakozó gyalogosokat szétugrasszam 50-60 méterről 80-90 km/h-ra gyorsulva, és soha nem okozott problémát, hogy főuton haladva a mellékúton várakozókat beengedjem magam elé. Autópályán sem száguldozok, és a belső sávban 160-170 km/h-val érkező elfoglalt műrepülőket sem próbálom kamion előzésem közben a kelleténél tovább feltartani. Ezzel együtt, néha nálam is szakad a cérna, és szívesen ülnék át egy H1-es Hummerba, kicsit megmászni a pofátlan kollegát, aki a kanyaródó sávból ezerrel tolakszik a piros lámpánál várakozók elé. Tegnapi kalandom kicsit más kaliberű, de ha megnegeditek közkincsé tenném.

Munkahelyemről indultam hazafelé, az V. kerületben a Petőfi Sándor utcáról lefordulva a Kempinski előtt igyekeztem kijutni a Károly körútra a Deák ferenc téren. Aki járt arra felé délután 6-kor, az tudja, hogy a Károly körútra ráfordulni nem egyszerű a délutáni csúcsforgalomban, ráadásul az Astoria előtti útjavítások miatt különösen macerás a sávok váltása. Miután én a Dohány utcán szoktam kikerülni a Rákóczi úti forgalmat, így logikusan a belső sávba kell besorolnom lehetőleg minél hamarabb. A történet szerint erre készültem tegnap is. A Károlyi előtti utolsó piros lámpánál álltam a Deákon, előttem a sor - természetesen - beállt úgy, hogy esélyem nem volt szabályosan ráfodulni az útra.

Elsőként indultam - mögöttem dudáló autósok - ráfodulni még rá tudtam a Károlyira, de itt meg is álltam keresztben. Ez általában nem szokott problémát okozni, mert a kanyarban működő lámpa előbb vált, mint az Andrássy felől érkezők lámpája, így van időnk rendesen besorolódni. Most is ez történt. Lámpa vált, mi szépen fordulunk rá a sorra. Ebben a pillanatban abból a sorból ahova fordulok kivág egy Nissan pick up, ülésén egy szőke, mobiltelefonját szorongató nővel, és miközben bevég mellém ezerrel dudál. Sorom megáll, kérdően nézek át rá.

Ablakot lehúz, és artikulátlanul üvoltve közli, hogy nekem már pirosom volt. Neki meg zöld. És egyátalán. Mindezt úgy, hogy közben folyamatosan füléhez szorítja a telefonját. (Lehet, hogy a telefonos segítséget kért közben??) Kezdeném magyarázni neki, hogy én zöldben jöttem ide be, és ha megvárja azt nagyságrendileg 1,5 másodpercet, amíg be tudok sorolni, valamint nem világos sárgára indít, akkor fel sem tünt volna, hogy a vágyott 3 métert nem tudja hármasig felkapcsolva megtenni. Láthatóan nem érti. Magyarázz, mutogat és fensőbbségesen indít. Én meg maradok magamra és szomorúan konstatálom, hogy nem H1-es Hummerban ülök.......
 
További balesetmentes közlekedést, és sok türelmet mindenkinek!

84 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye lámpa dugó női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hózentróger 2008.08.21. 07:36:13

Nők a volán mögött? Milyen ország ez? Ahelyett, hogy maradnának a fuckanálnál. Például.

demeter 2008.08.21. 07:56:04

Hát ja.
Na majd ha elkezdődik a tanítás az általános iskolákban és kismillió lurkóit furikázó anyatigris szabadul az utakra, majd akkor soroljál, parkoljál, kanyarodjál meg próbálj beragadni a pirosba,...

Lófő (törölt) 2008.08.21. 07:57:47

nem is tudtam,hogy Silent Sound nő és még szőke is....:DDD

heliox 2008.08.21. 08:13:52

"Kezdeném magyarázni neki, ..."

na itt cseszted el. Minek?

Matrix_ 2008.08.21. 08:36:09

Az ilyet lenéző fejcsóválással kell kezelni. Vagy kerékkulcsal... :)

Airnold · http://volvosagok.blog.hu/ 2008.08.21. 08:39:49

Ilyen esetekre tarts a kocsiban löttyedt paradicsomot és fényképezőgépet...ha már leengedte azt az ablakot, használd ki a lehetőséget... :D

Paladin 2008.08.21. 09:02:56

Mellesleg, aki a belvárosba kocsival jár dolgozni az nem lehet sikeres ember

beleske 2008.08.21. 09:04:27

Ne foglalkozz vele. Nagy az Isten állatkertje, és alacsony a kerítés.
Azon a helyen egyébként az a csoda, ha már 4-5 autó ki tud kanyarodni a Károly körút felé, mert a t. autóstársak hajlamosak úgy beállni a járműosztályozóba, hogy mögöttük már nem fér ki senki. Mintha 50 méterrel később nem lehetne sávot váltani.

Matrix_ 2008.08.21. 09:05:20

Amúgy nissan pickup meg szőke nő? ez kamu. A nissan pickup-pal jómunkásemberek járnak csempét rakni! :)

Becher 2008.08.21. 09:12:53

Szőke nő nagy autó tipikus esete. Neked még nem monddták, hogy az apucitól kinyafizott, egész évben max a kozmetikusig közlekdő picsáknak mindig a legnagyobb a szájuk. Félnek, hogy lekésik a fodrászt.

Atesz 2008.08.21. 09:12:54

Örülj,hogy 1 incifinci szöszi volt,a kigyúrt kopasz 150 kilós haverjával rosszabbul jártál volna :-)

Secnir 2008.08.21. 09:16:06

hogyismonta Borat barátom?
"Vezethetnek nők is ámeriká? ha így folytattyák, májd szávázhátnák is!"

Én lennék terrorista! 2008.08.21. 09:31:49

Biztosan fachiányos volt, nemhogy gerincre vágtad volna a Nissan platóján!
Amúgy meg: Borat fo' prezident!

szasa · http://varosiheroes.freeblog.hu/ 2008.08.21. 09:45:33

nem értem én, eztet kérem szépen.
ha zöldben indulok, és beragadok a kereszteződésbe - mert fasz voltam, és elindultam -, akkor én szabályosan állok a kereszteződés közepén, és mindenki más bekaphatja, és álljon a helyén, míg eltisztulok onnan?
nem értem én, eztet kérem szépen. még hangot is adunk a faszságunknak egy post erejéig?

Tigris 2008.08.21. 09:52:08

Női vezető....pffff. Néha szidom Őket minta bokrot.
Nem mondom vannak jó női vezetők (ritka mint fehér holló)és szerencsére köztük tudhatom magam.
Sokan irigyelnek hogy nő létemre nagyon jól vezetek!!:):)
(de ugyanakkor vannak férfi vezetők is aki borzalmasak.)

idiesel · http://www.diesel.hu 2008.08.21. 09:55:52

"szomorúan konstatálom, hogy nem H1-es Hummerban ülök......."

mindig ezt szoktam mondani én is... :)

Fasz volt, vagy sem... Egy hülye picsa ne verje a nyálát, inkább vesz egy levegőt és int, hogy gyere be... Ezt nevezik türelemnek, toleranciának pont. Ennyi.

avogadro00 2008.08.21. 09:57:07

hmm, a szerzőt kérdezem, ki is volt szabálytalan????

Motoros 2008.08.21. 09:58:54

Szerintem a nőnek volt igaza! A szőke nőknek mindig igaza van! Pickupban pláne! Pickupot minden szőke nőnek!

idiesel · http://www.diesel.hu 2008.08.21. 09:59:21

Paladin:
Aki ilyet ír, az nem lehet sikeres ember. Sőt.. Egyszerűen hülye. Szhánalmas

Matrix_ 2008.08.21. 10:00:43

Tigris 2008.08.21. 09:52:08
Aki magáról állítja, hogy jó vezető az milyen már?
Olyan nincs hogy jó vezető! Csak szerencsés :)

Tigris 2008.08.21. 10:12:40

MatrixHasYou 2008.08.21. 10:00:43

Csak tudattam, hogy nem pasi vagyok.
És inkább ülök tapasztalt jó vezető mellé mint szerencsés mellé....:S:S
A tapasztalat megmarad a szerencse nem biztos......

Matrix_ 2008.08.21. 10:18:59

Tigris 2008.08.21. 10:12:40
Nem! Te azt tudattad, hogy nő létedre nagyon jól vezetsz! Amire az ne vegyél mérget!!
Ami pedig a tapasztalatot illeti. Ma magyarországon sajnos szerencsnek is kell lenned, annyi balfasz van az utakon!
Hiába a tapasztalat, ha a másik nem úgy gondolja! sztem.

Scientist · http://deadindian.extra.hu 2008.08.21. 10:25:57

mark levinson: egyetértek XD. különben is mióta vezethetnek autót?

aqweren 2008.08.21. 10:32:15

Na majd ha gyereketek lesz jusson eszetekbe hogy nem is olyan rossz hogy a nők is vezethetnek...milyen lehet má' hogy nincs kész a vacsora időben mert az asszony munka után gyalog megy a három gyereket három messze eső iskolából felszedni.
Nektek semmi sem jó?! :D Jobb lenne ha a zasszony minden bevásárláshoz/oviba-isibe menéshez riasztana hogy gyere a kocsival?! :D
Vagy asszony nincs még, vagy tapasztalat.
Egyébként meg bunkók vagytok, mellesleg...:)

becsibacsi 2008.08.21. 10:38:46

Szasa-nal a pont! Erdekes, itt nalunk Becsben elvetve lehet ilyen keresztezodesbe "beragado" autoval talalkozni! Pedig csucsforgalom es dugo akad itt is epp eleg, minyima annyi, mint Pesten...
(A teljesseg kedveert hozza kell tenni, hogy jo par eve meg akadtak erre fele is ilyen esetek szamosan, ma mar egyre kevesebb, az okat nem tudom.)
Itt inkabb ket masik jellemzo tulajdonsaguk van a vezetoknek:
1. balesetnel nagyon szeretnek kukkolni, ezert all mogottuk kilometeres dugo;
2. ha leesik par csepp eso, megbenul a forgalom, mert az autosok jo resze atvalt csiga uzemmodba, amitol ujabb dugok alakulnak.

Al Jusuf Abdullah ibn Mohamed Herceg, költő és űrhajós 2008.08.21. 10:41:00

Nálunk az asszonyállatok csak a férjük engedélyével szerezhetnek jogosítványt és vezethetnek. Szép is ám az élet! (na jó, némi olaj is kell...)

pickupos nő 2008.08.21. 10:43:34

én is nissan pickuppal járok és csajszi vagyok és nem csempét ragasztok :) viszont mindig mindenhova mindenkit beengedek, mert nekem is jólesik, ha velem ezt teszik. nem kiabálok (nem is vagyok szőke) ja, és imádom az autóm :))))

Kaant 2008.08.21. 10:43:45

Kedves Szasa...just to inform you:

Ha arra várok a kereszteződésben amíg teljesen szabályosan rá tudok fordulni a Károly krt-ra, akkor ott állhatok napestig, lévén az Andrássyról érkező kollegák szépen besorolnak a kereszteződésbe...Amúgy pedig - bár lehet, hogy nem voltam elég képies - nem tartottam fel senkit, a saját sávomba soroltam be, csak nem tudtam teljesen ráfordulni. Miután a mi lámpánk előbb vált, mint a mögöttünk lévő, a rendelkezésre álló 2-3 mp elegendő a sávra fordulásra. Eddig ebből gondom soha nem volt...Hidd el, ha már kiemnt előttem 2-3 autó és látom, hogy nem férek be, csak ha a zebrán parkolok le, inkább megvárom a következő lámpát. De örülök, hogy tökén ragadtad a lényeget.

Azzal egyébként egyetértek, hogy belvárosban közlekedni=nem vagyok sikeres, de lévén az irodámnak van parkolója, és aznap muszáj volt néhány combosabb cuccot hazavinnem, sajnos rákényszerültem...Ha tehetem, kerülöm.

Üdvök
András

bakfittyoska 2008.08.21. 10:48:20

CSövi!
Én speciel nőből vagyok, és tényleg van egy jóadag a csajokból, akikkel találkozni is szoktam az utakon, mikor bevágnak elém, meg nem indulnak el a lámpánál, meg észre sem veszik, hogy pl. nem adták meg a jobbkézszabályt. na ilyenkor arra szoktam gondolni, hogy ha most pirost kap előttem, odamegyek, bekopogok az ablakán, és mikor lehúzza, izomból állbacsapom ököllel, men érdekel, hogy nekem is fájni fog...
Egyébként az én oktatóm azt mondta anno, hogy: ..."mindent megtanultál? mindent megjegyeztél? Igen? Akkor most mindent felejts el, és alkalmazkodj...."
Egyébként egyre inkább egybemosódik a pasik és csajok idiótán vezető rétege, már kezdenek az arányok hasonlítani.

becsibacsi 2008.08.21. 10:51:00

András: csatlakoztam Szasahoz, ezert utolag elnezesedet kerem, de sajnos az eredeti irasbol nem derult ki teljesen egyertelmuen a "tenyallas".
A tenyen azonban nem valtoztat: ez a keresztezodesben valo bennragadas (most mindegy, hogy milyen okbol) tipikus budapesti "sportag".

Perillustris 2008.08.21. 10:51:34

"Aki járt arra felé délután 6-kor, az tudja, hogy a Károly körútra ráfordulni nem egyszerű a délutáni csúcsforgalomban, ráadásul az Astoria előtti útjavítások miatt különösen macerás a sávok váltása."

Járok arra, s rém egyszerű. Ja, bicajjal.

Induljon a flaaaaame! :P

Nem is tudtam, hogy SilentSound az 5. kerületben dolgozik. Máskor indulj el hamarabb, vagy később. ;)

bakfittyoska 2008.08.21. 10:52:45

egyébként meg nem mindég a csajokkal van a gond, inkább az oktatókkal meg a vizsgáztatókkal. ha az az idióta tanuló nem alkalmas a vezetésre, ne kapjon jogsit, basszus! vagy addig ne, míg meg nem tanulta, amit kell. aztán édesmindegy, hogy milyen nemű, egyszerűen alkalmas vagy nem.
én sem kapok targoncavezetőit, ha nem tanulom meg, hogy a Józsinak fáj, ha átmegyek a lábán...

fischer 2008.08.21. 11:09:08

Hehe!... :-)))

A női vezető sztereotípia egy dolog, még ha hímsoviniszta is...

Az már egy másik dolog, hogy ha valaki nem bevállalós egy kanyarodáskor, mint a föntebb említett esetben, éjfélre ér haza a 16 - órai munkabeszüntetés után, nem pedig 17 - re...

Szóval szabályos vagy sem, aki Pesten nem csinál időnként szabálytalan, bevállalós dolgokat, hogy haladjon, az vagy balfasz, vagy hazudik...

Türelmetlen, mutogatós szőke kurvákat pedig a sztereotípiákhoz hűen a hozzájuk kapcsolható 150 kilós észmentes hústornyokhoz hasonlóan vérmérséklet és bátorság, valamint képességek szerint szokás tettlegesen fogorvoshoz, plasztikai sebészhez küldeni, vagy csak csöndesen átnézni, netán fejcsóválva mosolyogni rajtuk...

...mert ha senkinek nem fájna a másiktól az az 1 - 2 másodperc, amíg nem padlógázzal indul a marha, hogy utána dudálhasson ész nélkül, ahelyett, hogy kényelmesen indulva (az 50 méterre levő másik lámpához!...) elengedje a szerencsétlent, akkor sokkal gördülékenyebben haladhatna a közlekedés egésze.

Mondjuk ahhoz ész kellene...
Azt meg egyik autóhoz sem lehet venni...

Teabore · http://valtozoidok.hu 2008.08.21. 11:29:29

Én csak annyit mondok ilyen esetben: "Istenem add, hogy fejlődjön!" :D

bali 2008.08.21. 11:30:19

Tud valaki olyanról, hogy rendőr telefonálásért megbüntetett volna bárkit is? Én még csak olyat láttam amikor ők vezettek telefonálás közben.
Sose leszz itt rend.

_-_- 2008.08.21. 11:33:23

"Kezdeném magyarázni neki, hogy én zöldben jöttem ide be..."

Ez nem túl elég jó érv.
Oké, ez most nem teljesen az a szitu volt, de az efféle "még zöldem van, tehát akkor is behajtok a kereszteződésbe, nem számít, hogy nem tudok átmenni" mentalitású emberek miatt áll be a közlekedés.
Egyébként nincs semmi szokatlan a hölgy reakciójában, csak a szokásos ideges, frusztrált, "elveszett 30 mp az életemből" görcsölés.

Matrix_ 2008.08.21. 11:46:21

Rendőr persze sehol! :)

Secnir 2008.08.21. 12:01:52

-lehet vezetés közben telefonálni?
-áááhhh, tilos, büntetőpont stb.
-lehet telefonálás közben vezetni?
-persze, vezetni mindig, mindenféle körülmény között szabad...

Beszólok! 2008.08.21. 12:06:59

Elmondom, hogy azon a környéken én hogy szoktam közlekedni.

Kijövök egy balkanyarral a József Attilára a mellékutcából, a Bécsi utcánál átvágok az Erzsébet téren, majd egy jobbos a Deák térnél. Csikorogva fékezek, majd egy balos hajtűvel le a metóba a mozgólépcsőn, és már benn is vagyok a nagy kék vagonban. Röpke negyed óra múlva már az Örsön vagyok, beugrom az ingyenparkolóban álló verdába, és újabb 10 perc múlva hazaérek.

Ehhez képest a cikkíró ennyi idő alatt a Dohány utcáig sem jut el, ráadásul egy hónapra való stresszt kell elviselnie.

lili 2008.08.21. 12:14:21

Ha látom, hogy zöld van, de hiába mennék, mert a kereszteződés közepén ragadnék, akkor megállok és megvárom a következő zöldet...stb. Felesleges arról dumálni, hogy a csaj nem bírta megvárni azt a pár másodpecet, mert t. posztíró nem volt képes megvárni, hogy akkor startoljon a zöldre, ha nem ragad be a kereszteződés közepén. A csaj modora elítélendő, de legalább ennyire, sőt még jobbna elítélendő a kereszteződés közepén mások feltartása.

púzókutya 2008.08.21. 12:18:40

Púzókutya sem szereti a plázacicákat.
Púzókutya megkergeti a plázacicákat és a szájukba púz.

Vive le Chien Pouzó!

Krisi 2008.08.21. 12:33:49

Valjon most miről szólnának a kommentek, ha történetesen nem egy szőke hölgy vezet, hanem egy átlagos férfi?

Ja, abból nem lesz post :)

Amúgy a legcsicskább dolog bennragadni a kereszteződésben, az ilyeneket mindig látványosan megtapsolom, és gratulálok nekik. Bár olybá tűnik, hogy jelen esetben ezzel nem akadályozta András a forgalmat (jelentősen), de akkoris.
Szerintem mindkét fél sáros. Az egyik közlekedésileg gyenge, a másik morálisan.

titan 2008.08.21. 12:43:11

Beszólok! 2008.08.21. 12:06:59
Teljesen egyetértek. A múltkor Örsre mentem Batthiánytól, kollégám felajánlotta, hogy elvisz kocsival, nos szűk egy óra alatt sikerült odaérni... Metróval ugyanez 20 perc, és akár még olvasgatni is lehet, ha az ember akar

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2008.08.21. 13:01:04

Egyszer veszek egy Zil hóekét és minden hétfő reggel padlógázzal elmegyek Gazdagréttől Káposztásmegyerig és vissza.
Az első paca a tolólapon az lesz, aki keresztbe parkol előttem este.
Lesz itt olyan rend!
Aztán jöhetnek nekem a kopasz suvosok és szőke pickuposok sírva :o)))

nemures 2008.08.21. 13:03:45

lili, látszik, hogy nem jársz ilyen helyeken. Ha nem indulsz el a zöldnél, csak arra vársz, hogy megürüljön egy hely, akkor keményen ráfázol, ugyanis ez fog lejátszódni:

- állsz és vársz, látsz egy sárgát majd egy pirosat
- közben megindul a sor (ahová kanyarodnál), felszabadul 2-3 autónyi hely
- zöldet kap a másik irány és újra bedugul a kereszteződés
- következő zöldnél nyilván vársz, ugye?

X 2008.08.21. 13:05:38

Belvarosba autoval...?

Sok a kielegitetlen, frusztral no.

Ennyi jott neki ossze a genekbol es a neveltetesbol.

Becher 2008.08.21. 13:06:43

Apa nekem wartburgot és UAZ-t szokott igérgetni :). Kiváncsi vagyok mikor kapom meg. De akkor reszkessen mindenki aki szabálytalanul parkol, keresztbe áll a kereszteződésben vagy csúnyán néz rám :))).

ekkoraszart 2008.08.21. 13:18:31

"Kezdeném magyarázni neki, hogy én zöldben jöttem ide be..."

Kedves András inkább olvastad volna el a kresz ide vonatkozó részét azalatt az idő alatt amíg begépelted a sztoridat és nem kellene szőkenőznöd meg plázacicáznod ha egyszer te is f@sz voltál.

Krisi már megírta az igazat ha éppen nem egy szőke nő jött volna ott akkor nem lett volna ez a sztori megírva.

BÉKA 2008.08.21. 13:33:40

Beszólok! 2008.08.21. 12:06:59

Őrsön van ingyenparkoló?
Én az IKEA-ról meg az Árkádról tudok, de az nem ingyenes.

Prakt! 2008.08.21. 13:46:53

Tanuld meg!
Akkor van, elsöbseged ha megadjak!

Fürge Boszi 2008.08.21. 13:47:26

Szomorúan olvasom, hogy egyes hozzászólók még mindig a középkorban élnek és vérig sértik a női nemet. Benneteket talán nem NŐ szült a világra? Vagy az édesanyátokat is mélységesen lenézitek? A cikk írójának igaza volt-e vagy sem, az egy kérdés. A szöszi stílusával valóban gondok voltak, ez tény. Nő létemre (nahát, ezt szégyellnem kéne?) évek óta balesetmentesen, korrekt tempóban, dinamikusan és normálisan vezetek, és mindenki elhiheti, rengeteg a balfék pasi az utakon! Számtalanszor fogom a fejem a sok kalapos, suzukis papa ténykedései láttán, akik úgy fogják a kormányt, hogy közben az üléssel a lehető legközelebb húzódnak hozzá, 70-es táblánál harminccal tötyögnek, index nélkül kanyarodnak stb. Nem beszélve a kis fütyijű, nagy autós, egybenyakú példányokról, akik minden szabályt áthágva "brillíroznak" az utakon...Szóval, kedves hozzászólók, tiszteletet a NŐKNEK, és ezentúl ne a nemi hovatartozás, hanem a stílus alapján ítéljetek! Az életemet tenném rá, hogy ha ez az eset két pasi között történt volna, senkinek nem jutott volna eszébe az, hogy: minek kapnak a férfiak jogosítványt? PEACE!

Krisi 2008.08.21. 14:18:51

Az jutott még eszembe, hogy volt-e már olyan levél, ami nem úgy kezdődik, hogy "mindig szabályosan közlekedek, átengedem a gyalogosokat, nem megyek át a piroson, stb" ???
(csak az hiányzik, hogy "becsületesen fizetem az adót, a gyerekeim illemtudóak, a kutyámat nem szaratom az utcán, nem öltem meg senkit és nem szoktam csoportosan garázdálkodni :)

Mi köze van egy hasonló szituációhoz annak, hogy kit enged be mellékútról és hogy hánnyal megy általában?

Ezt most nem csak konkréten ehez a levélhez értettem, de szinte kivétel nélkül az összes írás ezekkel a sorokkal kezdődik.
Ja, és sokan megemlítik, hogy hány évtizede vezetnek balesetmentesen. Jómagam pl. "csak" 3 éve, (mert ennyi idős a jogsim) de ez szerintem nem jelent semmit.

Bocs az OFF miatt, csak kikívánkozott belőlem e gondolatmenet.

Ferocious 2008.08.21. 14:57:21

Fürge Boszi!

Ott a pont nálad!

Nagyon sokat vezetek vagy utasként tartózkodom a céges autókban, és bárki elhiheti, hogy mindenféle nemű/korú vezetni nem tudó, agresszív, bunkó, ritmusérzéket hírből sem ismerő idiótával hoz össze a sors, bármerre is járd az országot...

Na ezeket kellene összegyűjteni egy kupacba és felgyújtani gázolajjal valami nező közepén, rögtön jobb lenne a helyzet az utakon!

Ennyi.

Matrix_ 2008.08.21. 15:27:22

pickupos nő 2008.08.21. 10:43:34
Akkor te kőműves e vagy? :)

B.GY. 2008.08.21. 17:13:57

Béka!Igen van ingyenparkoló.A buszpályaudvar végében,de kb.50 autó fér el benne.Akkor van üres hely,ha vasárnap éjjel mész oda.Inkább a Pillangó utcánál javaslom a parkolást.Mondjuk ott nincsen árnyék,de hely az mindig akad.Pickupos nő!Szép!Hová fejlődik a világ?Kezdhetjük előlről lassan az evolúciót:)

Jacques Foche 2008.08.21. 17:49:05

Jahahahajjj. Egyszer, ha majd nekem is lesz posztom, akkor így fog kezdődni: "Általában mindig szabálytalanul közlekedek, nem nagyon hajtok 150 alatt (kivétel autópályán, belső sávban, mert ott betartom az 50-et), kedvenc hobbim a gyalogosgázolás zebrán (főként a kerekesszatyros nagymamákat és az ovisokat szeretem elütni, mert őket könnyebb eltalálni, de ütöttem már el temetési menetet is, koporsóvivőkkel együtt). Amúgy lesötétített BMW X5-ös taxim van, a jó múltkor szépen békésen haladtam vele át a piroson, amikor egy fabiás képes volt belehajtani a zöldbe és aztán még rám is dudált a rohadék. Jogos felháborodásomban jól szájonbasztam az önvédelmi szívlapátommal, és összetörtem az autóját. Hogy miket kell itt kiállni az embernek! Mennyire kulturálatlan egy ország ez. Hallatlan!" :) :)

Amúgy a női sofőr + terepjáró/pickup/kisbusz kombináció sose vezet jóra, kiváltképp ha szőke az illető, meg még mobilozik is. Jobb az ilyet előreengedni, mert hátrafele menni nem tud, csak előrefele, de az előtte levő dolgok valamelyikébe viszont biztos, hogy belehajt, függetlenül azok észlelhetőségétől, haladási irányától és sebességétől.

Aqweren 2008.08.21. 19:59:41

Egyszer valakit várnom kellett egy vidéki vasútállomás parkolójában és olyankor jobb híján a kocsiban ülve figyelem hogy ki hogy parkol.
Jött egy helyi vagány csávó egy tuningolt kocsival, vitte a szőke csaját a vonatoz. Lendületesen, túl gyorsan bekanyarodott a parkolóhoz vezető útra, felverte a port (zúzottköves parkoló), keresztbe beállt a kocsik elé, satufékkel állt meg. Oké.
Kiszállt a csaj, puszi, indul a vonathoz. Csávó beszáll, kis gáz, kis kuplung, halál óvatosan kigördül az útról, még indexel is mielőtt kikanyarodik az utcára. Vagyis csak addig vagizott amíg meg tudta mutatni a csajnak hogy milyen faszán vezet ő, a vezérkan.

Most komolyan...erre _csak_ férfiak képesek, az állatabb fajta. Ha jól értem, az óvatosan vezető nőktől vegyük el az autót, verjük meg őket mert vezetni merészeltek, de az ilyenek jobban csak azért mert heréjük van...szánalmas hozzáállás.

Aqweren 2008.08.21. 20:01:56

Vagyis egy idióta módjára vezető pasi is jobban vezet mint egy tök királyul vezető nő...

Jacques Foche 2008.08.21. 20:39:52

aqweren: Én speciel nem erre kívántam utalni. Az óvatosan (esetleg túl óvatosan) vezető nőkkel semmi bajom, sőt. Kicsit bénán parkolnak, meg a tolatás az necces nekik, de sohasem állnak le versenyezni, nem pofátlankodnak, nem előznek ki ész nélkül. Tisztában vannak azzal, hogy ők nem sumaherek, ennek megfelelően is vezetnek, nem figyelnek másfelé mert (néha görcsösen is) koncentrálnak ezerrel. Ha csak ilyenek lennének, kevesebb baleset lenne, az tuti.
Vannak viszont az agresszív picsák, aki azt hiszik, hogy tudnak vezetni, megállás nélkül telfonálnak közben, hogy "és képzeld Gizy, a múltkor a Rolynak tövig benyeltem", a tükröt csak sminkelésre használják, természetesen a zöldnél basznak elindulni, mert egy kis alapozó még kell. Pofátlanok, elvárják,hogy mindenki beengedje őket, ha nem ez van, akkor fröcsögő nyállal anyáznak. Minimum két parkolóhelyet fogalnak el, mert bénák a manőverezéshez, meg különben se érdekli az őket, há' még a végén elkésnek a műkörmöstől. Láttam már olyat, amelyik vezetés közben az egyik kezébet tartotta a köcsög divatkutyáját, mer'hát Fifikét nem szabad letenni, me' úgy nem lássa a' pórnép. Szóval baromira kulturáltak és nőiesek.
A női nem nagy tisztelője vagyok, de az ilyeneknek szívből jövően, őszintén csapkodnám szét a fejét a motorháztetőn.

Amúgy meg az a személyes tapasztalatom, hogy a nőknek (a valódi értelemben vett nőknek) rohadtul nem imponál ha a fickó idióta módon vezet, inkább taszítja őket. Azokat kedvelik, akik nyugisan, biztonságosan, de határozottan közlekednek. Szóval aki ezzel akar becsajozni az nagyon elbaszta. Autóval állatkodni csak a saját magam szórakoztatására szoktam, gyér forgalmú helyeken, pont emiatt. :)

cso zsi 2008.08.21. 20:57:32

" Jacques Foche 2008.08.21. 20:39:52"
Jó meglátások, hasonlókat tapasztalok.
A párom néha kocsis módjára szid más női vezetőket "bénaságuk", valamint libáért, vagy természetbeni juttatásért szerett jogosítványukért.
Olyan nő, aki mellett nyugodtan alszom a kocsiban, ha hátraülök a gyerekkel szundikálni, amíg célbaérünk.
Nekem megvan rendesen a heti kilométerem, az övé csökkent a munkahelyváltása óta.

Jankaou 2008.08.21. 23:53:03

"Szomorúan olvasom, hogy egyes hozzászólók még mindig a középkorban élnek és vérig sértik a női nemet."

Kedves Fürge Boszi!

Nekem minden tiszteletem a női nemé, de vannak olyan dolgok, amiket egész egyszerűen nem nőkre szabtak. Az autóvezetés ilyen tevékenység. 15 év utakon eltöltött időszak után, 90% budapesti közlekedéssel, félmillió levezetett kilóméterrel, a sommás véleményem az, hogy nőknek jogsit adni, olyan mintha töltött fegyvert adnánk a gyerek kezébe. Ez minden napos tapasztalat, és sajnos csak egyre rosszabbodik a helyzet.

És ez nem lenézés, ez egész egyszerűen képesség kérdése. Tombol az emancipáció, az egyenjogúság, és minél alkalmatlanabb valaki valamire, annál inkább adják alá a lovat. Amig a nők kispolszkit vezettek, és tisztában voltak képességükkel, ill. annak határaival, az ég világon semmi bajom nem volt velük, sőt segítettem ahol tudtam, de amióta batárokkal száguldoznak, üvöltöznek rikácsolnak... néhány hete, egy ilyen dudáló, kurvaanyázó habzószájú amazont, nő létére kishíján felképeltem a forgalomban, pedig az én hátamon aztán fát lehetne vágni.

Mindenki békéljen meg azzal a szereppel, amit kapott az anyatermészettől, és próbáljon tisztába jönni, a veleszületett képességeivel.

Jankaou 2008.08.22. 00:04:03

""Nő létemre (nahát, ezt szégyellnem kéne?) évek óta balesetmentesen, korrekt tempóban, dinamikusan és normálisan vezetek""

Vagy csak azt hiszed. Tapasztalatom az, hogy sok nő mégcsak észre sem veszi amikor vészhelyzetet okozott... mintha mi sem történt volna megy tovább. Nekem speciel tele van már a rököm azzal hogy más helyett is figyelnem kell. Aztán meg jön a melldöngetés "a balesetmentes közlekedéssel". Pedig csak szerencséjük, hogy volt aki figyelt helyettük is. Szorri az általánosításért, nem mondom hogy nincsenek életveszélyes palik, és léteznek kiváló női vezetők, de a kis privát statisztikám szerint, a napi 10 közúti afféromból 7 stabilan NŐ.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.22. 01:24:46

Át kell köpni. Ez nekem bevált, azt az arcot érdemes megnézni utána: "háde háde háp háp hööö"

Grossglockner 2008.08.22. 01:36:40

Hummer? Ugyan már, egy BTR80-as vagy egy BMP könnyűpáncélos. Azzal nem kell foglalkozni a paraszt közlekedőtárs helyreigazítása után, csak egy kis zománcfesték kell neki ami elfedi a megrendszabályozott autó rákenődött fényezését, és kész is.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.22. 03:01:41

Még mindig a klasszikus ezek az egzotikumok helyett: kék IFA, sín lökhárítókkal. Occsó, finom :D

Krisi 2008.08.22. 10:18:07

Én is azt tapasztaltam, mint a Zsák Fos, ő izé bocs, Jacques Foche :)

Tipikus példa, hogy körforgalomban kilincsel előre megy a BMW, haverjaimmal mondjuk, hogy jól adja neki a srác, lányok meg egy emberként mondják, hogy "ekkora idiótát, normális ez? Közveszélyes barom!"
Szerinem is inkább azt szeretik, ha biztonságosan megy a férfi.

aqweren 2008.08.22. 10:36:00

Szerintem is :D
Jaque Foche: Az agresszív picsákat én sem szeretem, nem is akartam őket megvédeni, csak nem tetszett hogy voltak itt akik az egész bandát egy kalap alá vették - mindegy hogy normális-e a nő vagy tökkelütött idióta, ha nőből van nem számít...ezért mindig haragszom :) (de csak egy kicsit. megértem ezeket a véleményeket mert a nők nagy része...pff, hagyjuk).

A férfiak bevállalósabban közlekednek, ez tény. Csak sajnos a bevállalósság és a rutin nem mindig vannak összhangban.

B.GY. 2008.08.22. 15:22:07

Én még agressziv picsát nem láttam közlekedni,viszont ostobát már jó sokat.Most jöttem haza nemrég,erre egy A-s mercis picsa a Pesti úti shell kútról úgy jött ki elém,hogy előtte amig messzebb voltam, láttam ahogy ott állt félig keresztbe az úton.Azt hittem lerobbant,vagy valami baleset van.Erre odaérek vagy 5 méterre még jó hogy lelassitottam erre kivág elém.Még jó,hogy a kanyarodó sávban elfértem mellette.Aztán kiabálok neki,de semmi reakció.Azt sem tudta,hogy nappal világos van.

béluska 2008.08.22. 16:43:50

Én amióta a Betti és a Böske farkára rákötöttem egy-egy drótkefét, amivel a "hóóóóóóóó" jelszóra kibasznak egyet oldalra, nem gyakran tapasztalom, hogy közel jönnének az autók.
Mondjuk nekem van az egyetlen olyan közlekedési eszközöm, ami hő hatására lassul. Ha ugyanis a két lónak aszondom, hogy "hőőőő", azonnal megállnak. Tiszta kémia.

KuKori (inda nélkül) 2008.08.22. 16:50:02

B.GY. 2008.08.22. 15:22:07

Mondom, átköpni! :) Gyors, meglepő és nem bántottál senkit. Csak megalázál kicsikét, na :D

béluska 2008.08.22. 17:25:41

Az átköpésnél arra kell vigyázni, hogy az ablakod le legyen húzva. Nálam ez nem okoz gondot, mert a lovaskocsimon nincs ablak (ez még 1995 előtti modell).

B.GY. 2008.08.22. 17:31:21

Kukori!
Hiába köpködnék.Minden autóban van klima majdnem,és nyáron felhúzzák az ablakot.Az "A" merciben is van gondolom.A néni az üvöltésemet sem hallotta:)

béluska 2008.08.22. 17:33:07

Csak nem a Baló Györgyöt takarja a B. GY. rövidítés? Mi lesz mám az estébe? A Böske nagyon szereti a műsort!

B.GY. 2008.08.22. 18:29:22

béluska!
Balóóóóóó Győőőőőőőőgy vagyok:)Este megnézhetjük Vajda Attila győzelmét!Tessék!:)Üdv.Böskének és Bettynek.

KuKori (kurva inda nem akar belépni itt) 2008.08.22. 18:30:46

De a slejm ottmarad mementónak, hogy ejnye! :D

tetszik vagy sem 2008.08.23. 10:14:42

lehet szőke kollegina aznap már többször is járt akképpen, hogy át se jutott egy-egy zöld lámpán, az ilyen "véletlenül" beragadók miatt.
az ilyeneket én is ledudálom, tetszik vagy sem.
aztán lehet rólam is posztot írni balfék uraknak. ja, szőke vagyok, bizony, de ettől még én nem hajtok bele se pirosba, se olyan zöldbe ahonnan látom, hogy esélytelen leszek tovább haladni mert már be van állva a kereszteződés.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.23. 17:45:26

Rám még senki nem dudált, hogy a dugóban nem megyek rá a zebrára/kereszteződésbe addig, amíg be nem férek utána. Javaslom a postírónak is, bevált módszer és idegkímélő. Egyfelől a hátsó és oldalsó dudálások nincsenek meg, másrészt a para a kereszteződés közepén, hogy vajon leviszik-é a tükröt, etc. :) Smile!

bobeszedulacika 2008.08.26. 13:42:06

emberek a lényeg az ,ha hibázunk akkor ne nekunk álljon feljebb.mert nekem senki se mondja ,hogy még sosem hibázott.
én amugy egy patrolt vezetek és még a balkezet is megadják.

KuKori (inda nélkül) 2008.08.26. 15:51:38

Mattszürke, emelt, rozsdás vascső lökösű 7 személyes Patrollal szép az élet :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.26. 17:19:45

Kéne egy ilyen nekem. Létező kocsi, mert már hozta a frászt rám. Elképzelhető, hogy milyen látvány kanyarodás közben melletted egy ilyen, ahogy dől és te fejmagasságban csak a sáros dobbetétet látod, úgy 30 centiről :D

bobeszedulacika 2008.08.26. 17:49:40

1 misiért eladom ha érdekel .
de hidd el ,még igy is van akinek a hibályát nekem kell korrigálnom de nem mindig tudom .és az anyukákat sem értem semmi felelőségérzet a gyermekuk irányába ,képesek bepróbálkozni,hogy én fékezek e vagy ő,nem értem őket.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása