Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Más autóra vettél matricát? Megszívtad!

2008.09.05. 06:33 :: Kisikasa

Kölcsön kocsinál én is majdnem elkövettem azt, hogy a saját kocsim rendszámát írtam rá a matricás papírra, de még időben kapcsoltam. viszont nem volt ennyire szerencsés. Kálváriája alant olvasható.

Velem nemrég ez esett meg: balatoni leruccanás előtt autóm megadta magát, el kellett vinni szervizbe, kölcsönautót kérni mielőbb.

Gyors szervezés megoldva, pár óra késéssel mentünk is balaton felé, heti autópálya matricát még a városi dugóban sms-ben megvettem. 3 nap múlva nézem kölcsön autót és gondolkodtam, hogy amikor vettem a matricát, honnan is tudtam a rendszámát... hát nem tudtam. Sms előkeres, és szívem megáll, látom, hogy saját autómra vettem matricát. Igen, hülye voltam. Felhívtam ügyfélszolgálatot azonnal, ilyenkor mi van?

-Válasz:
1.) Én voltam a hülye. ok ezt elismerem.

2.) Annyira én voltam a hülye, hogy a válasz sms-t visszaküldtem.- ok, tudom, de kocsi szervizben, erről ha kell igazolás is van, érvényes matricát vettem olyan rendszámra amivel nem használták, hadd kérjem át másik autóra, még ha ennek díja is van (lásd számhordózhatóság telefonon vagy akármi, nem vagyok ITs, de nem tűnik nagy dolognak az a rögzítés, hogy ABC123 01.01-01.07 azonosító 123456XY töröl, felvisz: DEF456 01.01-01.07 azonosító 123456XY, normál autóra van érvényes matrica, másik autóra nincs, azaz ha genya módon próbálkoznék azzal a kocsival is, akkor pórul járok, ennek díja legyen visszatartó erejű pl 5000 Ft). válasz: ilyen nincs, 2 karakter tévedéssel tudnak kezdeni valamit, ilyen esetben semmit, rohadjak meg, imádkozzak, hogy csak egy kamera kapott el...

2 hét eltelik, jött is a csekk: 15300 Ft. kicsit felhúztam magam, felhívom ügyfélszolgálatot, sztori előad újra. Nem hatja meg őket. válasz vérlázító "rendelet nem ad lehetőséget nekünk arra, hogy méltányosságból kivizsgáljunk egyedi eseteket".

-Észrevételeim:
1.) Tényleg hülye voltam, elismerem, ezért büntetést kell fizessek tiszta sor

2.) Azért ugyanazt a büntetést fizettetik velem, mint ha nem lett volna matricám??? én még egy heti matrica árával jobban bukóban vagyok mintha nem vettem volna semmit...

3.) Mi ez a "rendelet nem ad lehetőséget..." szöveg??? a rendelet hol írja le, hogy 2 karakter tévesztést lehet módosítani csak, többet nem??? miért pont két karakter? ennyi erővel azt is mondhatnák, hogy csak I-t L-lé lehet módosítani, mert nem valószínű, hogy G helyett Z-t üt a paraszt, és akkor ugye már csaló és fizessen...

4.) Szívem szerint nem fizettem volna be. hagyni kellene, hogy nőjön az összeg kamatokkal 50000 Ft-ra, pereljenek be, és 2-3 év múlva bíróságon védekezni minden bizonylattal együtt, megkérdőjelezni, hogy van-e jogom átadni a saját tulajdonomat képező használati díjat másik általam használt autóra, mindent bizonylattal, szerviz igazolással alátámasztva, valszeg elvesztem, de akkor is megdolgoztak érte...

5.) Befizettem, remélem gyógyszerre költik...

130 komment

Címkék: közlekedés autó büntetés autópálya lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blogsámán 2008.09.05. 09:35:57

Én csak annyit tennék hozzá, hogy valóban van a 2 karakteres szabály. Nekem sajnos egyszer használnom kellett, mert akkoriban még a kutas írta fel a rendszámot, és véletlenül (bár én mindig betűzni szoktam)egy karaktert elírt. Én meg nagy balgán aláírtam, mert eléggé siettem. Gondolom erre az esetre lett kitalálva a két karakteres rendszer. Ja egyébként ekkor bennem is felmerült az, ami egy korábbi postban előjött. Nevezetesen, nagyon jó, hogy egy rugóért törlik a bűntetést, de ügyfélszolgálat csak autópályán van, tehát azonnal kapok majd egy másik büntit is. Erre az volt a válasz, hogy az ügyfélszolgálati irodák mindegyike nem fizetős autópálya szakasz mellett van. Lehet, hogy ez azóta változoztt, én Pesten lakom, és valóban az M3 kivezető ott még nem fizetős.

vigyory 2008.09.05. 09:39:16

Degec-cel értek egyet. Magyarisztán. Sz@rnak-bajnak nincs gazdája. Mikor értjük már meg végre hogy a világ így KELL hogy működjön: elb@sztam --> kifizetem -->OKULOK...???
Nem kibúvót keresünk, meg két vagy három karakteren mismásolunk, hogy bizony cseréljék ki a rendszerben és máris nem kell megfizetnem a tanulópénzt. Neeeem gyerekek. Ha a postoló elcseszte, érvényes matricája nem volt, akkor ne a rendszert szidja, hanem húzza be a fülét-farkát, örüljön, hogy luk van a seggén és szelel, legközelebb pedig ha matricát vásárol a fejével gondolkodjon ne a seggével. Nem kell visszaváltani sem a matricát, mert ugye a kenyeret sem viszed vissza a boltba ha nem etted meg. Nem egy kibírhatatlan összeg az a matrica. A bünti már húzós, de talán népnevelő hatása lesz. Egyszer. De addig még sokat kell változnia a mentalitásunknak, hogy elismerjük ha hibáztunk. És ne másokat kezdjünk hibáztatni a saját f@szságunk miatt(is).
Szerintem.

p::artista 2008.09.05. 09:40:43

veszel egy matricát AAA-000-ra.
Matricátlan BBB-000-val körbeautózod a Balatont. Reklamálsz, hogy AAA-000-ra véltelenül vetted, írják már át. Közben persze haver AAA-000-val Debrecen-Győrt járta meg kétszer.
Itt a visszaélés.

A másik, hogy csak egy karaktert rontottam el, ugyammá' javítsák ki, ugye nem komoly... A két karaktert rontók szopjanak, mert ők még hülyébbek?

Dr Kangörény 2008.09.05. 09:46:41

Valaki már megírta, az a baj, hogy mindent úgy vezetnek be nálunk, hogy rögtön azt feltételezik, mindenki rohadt csaló. Na a gond az, hogy piszok sok csaló van, nekik köszönhetjük ezt a hozzáállást (és most nagyon jóhiszemű voltam).

ortó 2008.09.05. 09:47:47

Velem még 2006ban az történt meg, hogy a kutas az általam kézzel a szelvényre ráírt frsz-t rosszul olvasva (rondakézírásom?) nyomta be a rendszerbe és már csak a blokkon és csak jóval később észleltem az anomáliát. Be kellett menni az M3-on levő üszire és egy ezresért rendeződött a probléma. Egyébként egy nagyon jó csaj ült az egyik ablak mögött, persze nem hozzá kerültem.

DEGEC 2008.09.05. 09:49:16

lehet hogy egyszerubb ha megkensz vkit az ocsmanyirodaba es kicserelteted a rendszamod a megfelelore:-DDDD

de azt is mondhatod, hogy nem te vezetted a kocsit, es nem te hugyoztal a palya szelere, hanem a hasonmasod vezette a kocsit, mert rad akartak huzni a vizeslepedot.ha hondad van meghihetobb.:-DD

ha masnak bejott, egy probat meger...

ha engem valaha is barmiert megegyszer meg akarnak buntetni..tuti azt mondom hogy a hasonmasom volt....bizonyiccsak be..

tudatlan 2008.09.05. 09:51:45

herodes

ok, az sms szerinted nem bizonyít. de akkor miért lehet ezzel vásárolni matricát? szerintem azért a szolgáltató feladata lenne biztonságossá tenni a vásárlást, és ahogy a zöldségesnél is számlát kapsz, és nem sms-ben küldi át a vásárlásról az igazolást, itt is hasonló a helyzet. Ja, egyébként lehet az SMS is biztonságos: ha belegenerálnak egy jó hosszú, mondjuk 12-16, kis-nagybetű és számot tartalmazó kódot.

Egyébként meg legyetek már kicsit toleránsabbak. Ha valaki rosszul jár - mint a post írója - akkor talán nem lecseszni kellene, hanem segíteni.

2008.09.05. 09:59:48

herodes:
sms is rögzítve van, min 3 helyen: 1.) sms (ok hamisítható), 2.) telefonszámládon, ahol küldik számlán a tranzakció azonosítóját 3.) ÁAK rendszerében, szerintem nyomon követhető

p::artista
ha AAA-000-ra kötött matricát átírod BBB-000-ra adott időszakra, akkor ideális esetben AAA-000-ra már nincs szolgáltatás vásárolva, ergo ha lefotoznak, akkor mehet a bünti...
ha pl költözés miatt elviszed a kábeltévé előfizetésed A címről B címre, A címen törlődik a szolgáltatás a rendszerben... miért olyan bonyolult ez?

a kommenteket köszönöm. ismétlem tudom, hogy hülye voltam. és a 15eFt még azt gondolom arányos is a hibámért (pl a módosítáxsi díj is lehetne ennyi). azt azért ajánlom a hülyéző kommentelők figyelmébe, hogy igazán attól féltem, hogy 4 helyen fotóztak le egy nap, és az már ugye 60eFt... azért már szívtam volna a fogam...

Vérnűsző Barom 2008.09.05. 09:59:58

Csak úgy érdekességképpen kérdezem, hogy vajon miért nem vehetek egyszeri útra (csak, oda), vagy egy napos, esetleg pár órára érvényes matricát?
Miért kell tehát olyan szolgáltatást kifizetnem, amit nem használok fel?

Miért is kell az eleve nem használt, többnapos matricámért ugyanannyit fizetnem, ha csak Fehérvárig megyek, és nem mondjuk a Balatonig?

Ha netán több autóm van, és az egyikkel megyek oda, a másikkal vissza, akkor mindkettőre ki kell köhögnöm a többnapos "matrica" árát. Miért is? Volt két utam, ennyi km, a számlát erre a címre kérném, köszönöm.

Megveszem a "matricát" és valamiért mégse megyek arra. Közbejött valami akármi. Buktam, fizethetem ki újra az eleve lehúzós (mert többnapos) az egészet, mert ŐKET nem érdekli a nyomorom.

Speciel engem se annyira az övék, különös tekintettel arra, hogy mindenféle hivatal simán előírja nekem, mint vállalkozónak a megfelelő szintű számítástechnikai beruházás, infrastruktúra meglétét (lsd. APEH, elktronikus bevallás, és társai). ŐK, arra hivatkoznak (már amikor teszik), hogy ilyesmire nincs felkészítve a rendszerük. Érdekelne egy kicsit, hogy a fenébe is van ez?

Már úgy a CSAK indokláson túl...

Maddness69 2008.09.05. 10:02:01

Nő vagy-e? Szőke vagy-e?

lizflkds 2008.09.05. 10:03:13

Én meg azon gondolkoztam: mi van ha mondjuk anyám vett egy havi matricát, amiről én nem tudok, és ugyanarra a kocsira veszek egyet én is? Vajon kidobja-e a rendszer, hogy hééé, erre a rendszámra már van érvényes matrica! Kötve hiszem...

p::artista 2008.09.05. 10:04:22


p::artista
ha AAA-000-ra kötött matricát átírod BBB-000-ra adott időszakra, akkor ideális esetben AAA-000-ra már nincs szolgáltatás vásárolva, ergo ha lefotoznak, akkor mehet a bünti...
ha pl költözés miatt elviszed a kábeltévé előfizetésed A címről B címre, A címen törlődik a szolgáltatás a rendszerben... miért olyan bonyolult ez?

Mert emberünk utólag szólt, hogy BBB-000 val pályázott, és utólag kérte, hogy arra legyen érvényes AAA-000 vignyettája.
Arról nem készült fotó, sem rekord, hogy AAA-000 is használta a pályát (kétlem, hogy a jogos használókat logolják és rögzítik)

szemenagy 2008.09.05. 10:12:04

lizflkds 2008.09.05. 10:03:13

Ez az az eset, amikor bedobsz 200-250 Ft-ot a parkolóórába, majd 10 perc múlva elmész a kifizetett helyedről, mert mégis zárva van a Hivatal, ahova készültél. Egy óra alatt 6-an járunk ugyanígy, ugyanazon a helyen. Pont leszarják, 1500-at bekaszáltak egy qtyaszaros parkolóért, ami "csak" 250 óránként...

DEGEC 2008.09.05. 10:14:11

akkor hogy vigasztaljam a postirot, en nekem egyszer a johiszemusegem 700.000 huf ba fajt.
vettem egy uj hazat, gondoltam illetekmentes, mert feketevel vastagon ki is volt emelve az adasveteli szerzodesben. Hat nem volt, mert maganszemelytol vettem.Bumm...jogos a 700k-s csekk, szoltam az ugyvednek hogy WTF?
mondta hogy pereljem be...
par ugyveddel beszeltem, nem nagyon akartak vallalni, az egyik aszonta hogy ha tudom bizonyitani, hogy ha tudom a vasarlas idopontjaban hogy illeteket kell fizetnem, es akkor nem veszem meg esetleg nyerhetek par even belul. Azota torlesztem apekbacsinak.
sikerese vagyok?a te 15 ezred maris jobban hangzik nem?

Pcmg 2008.09.05. 10:15:12

Pont az ilyen esetek elkerülésére lenne jó, ha rendszám helyett vonalkód lenne a kocsikhoz. Kutas kimászna a pult mögül, lepittyentené a kódot, vagy esetleg a forgalmiba is bele lehetne nyomni, és akkor megspórolnának a kutasoknak 5 méter sétát.
Smsben meg úgy lehetne rendelni, hogy ingyenes regisztráció után kapnál egy kódot, ami a te autódhoz tartozik, és legközelebb már csak azt kéne elküldened smsben.

Ha nagyon marhaságnak hangzik, akkor ordítsatok le :D

szemenagy 2008.09.05. 10:15:47

Burzsuj-e vagy? :DD

Amúgy csúnya szop@tás...

Pcmg 2008.09.05. 10:19:02

Lekéne szokni a lélegzésről, mert lassan az is illetékköteles lesz...

Nicola 2008.09.05. 10:20:56

Gratulálok! Most hogy írtad ezt a postot többszörösen hülyét csináltál magadból. Szerintem arról is írj egy postot, hogy lehülyéztek azon az oldalon ahol lehülyézted magad!

theutat villám 2008.09.05. 10:21:44

szerintem meg csúnyán benézte, ezért büntetést kapott, hol itt a gond? nem értem az ilyen postokat...

Radical Massza 2008.09.05. 10:22:36

A matricás időkben vettem az újabb autóm, én is rutinból a régi rendszámot diktáltam be. Jött is a csekk, s igazságom teljes tudatában elküldtem őket az anyjukba, hogy ott az érvényes matricám, forgassák meg a valagukban. Két levélfordulóval később elismertem, hogy tévedtem a rendszámmal és admin költségért törölték a büntetést. Az ügyfélszolgálatos csodálkozott is, hogy működik ez.
Lehet így is.

DEGEC 2008.09.05. 10:23:25

nyilvan, azert fizetem reszletekben :-PP

meg a hazat is...

2022 ig az otepe :-))

remelem telen beszallnak majd a futesdijba...bar a 700k-t se akartak kikohogni:-DD pedig ajanlottam nekik hogy fiftififti....

v2peti 2008.09.05. 10:23:55

Van ennél rosszabb dolog is. Megveszel egy netes repülőjegyet 50 ezerért rossz dátumra. Névre szóló, nem visszaváltható, nem módosítható. Buktál, sorry!
Szóval nem árt jobban figyelni!

Ha 3 nap múlva jössz rá, az már eleve szívás. Ha nem lenne a "két karatkeres" szabály, akkor sem engednék szerintem, hogy 3 nap múlva reklamálj, hanem maximum 10 percen belül!

Bélabácsi 2008.09.05. 10:26:36

Ha bankot váltasz és ezzel változik a számlaszámod, ugye azt igyekszel megjegyezni/felírni hogy kapjál fizetést rá ?
No, majd legközelebb az átmeneti autód rendszámát is megjegyzed.
Ilyen ez a világ, elöször magadon segíts, és csak aztán kiálts segítségért (de mondjuk ilyen témában szerintem kár, csak kiröhögnek, butus).

szemenagy 2008.09.05. 10:27:07

DEGEC: 50-50 :-DD

Itt ajánlanám mindenkinek, hogy a nejem tőtögetös mobilszámának szomszédait érdemes megszerezni, néha nem az övét sikerül feltöltenem :DD

(és még tempomatom sincs)

Matrix_ 2008.09.05. 10:32:57

Ahogy a nyilazós nép mondja:
íj (gyk.: így jártá)

Legközelebb majd odafigyesz.

DEGEC 2008.09.05. 10:33:41

szemenagy 2008.09.05. 10:27:07

irtal-e mar nekik esemest, hogy hamarabb jott a Jezuska?? :-PP

Ursula 2008.09.05. 10:34:33

Life's a bitch.

DEGEC 2008.09.05. 10:35:04

MatrixHasYou 2008.09.05. 10:32:57

megvan a valasz a sevire

Matrix_ 2008.09.05. 10:36:33

DEGEC 2008.09.05. 10:35:04

óvastam! nagykirály vagy :-)). Nekem má fájt a fejem este a sok sevitől :)

Matrix_ 2008.09.05. 10:37:47

szemenagy 2008.09.05. 10:27:07

Internetbank! az megjegyzi helyetted a mobilszámot :)

Perillustris 2008.09.05. 10:37:49

Megpróbálom kíméletesebben:

Azzal, hogy megvásároltad a szervizben álló autóra a "matricát", jogot szereztél az érvényességi idő alatti autópálya-használatra. Így az ÁAK teljesítette a szerződést. Az sajnos egyéni probléma, ha valaki mégsem utazik el, vagy - mint esetedben - tévedésből rossz rendszámot ad meg.

Méltányosság-rugalmasság: technikailag valóban nem nagy bravúr kijavítani egy-egy elütött karaktert, ám ez mindenképpen plusz anyagi és emberi erőforrást igényel, aminek költségvonzata van, ha ezt rád terhelik, akkor elképzelhető, hogy elsorvad a "haszon".

Ha elírod a BKV-bérleten az igazolványszámod, akkor az érvényesség kezdete után már hiába próbálod kicseréltetni.

Prien 2008.09.05. 10:39:45

Kedves poster

béna voltál, megszívtad. De hogy még vered is magad a hülységedre ez az igazi kukiság

szemenagy 2008.09.05. 10:42:24

"Internetbank! az megjegyzi helyetted a mobilszámot :) "

Nincs internetem, nem lehetek sikeres :DD
Illetve van, de kesben kezelem a dellát, nem virtuálmoneyban. Ilyen mocsok ez a magánszféra, nem utalnak, kézbe nyomják :D

JohnnyB 2008.09.05. 10:45:03

Úgy tűnik, már nem sokáig.
Ööö, nem azért mert kirúgnak :), hanem mert utalni KELL majd elvileg.

Matrix_ 2008.09.05. 10:45:03

"nem vagyok ITs, de nem tűnik nagy dolognak az a rögzítés, hogy ABC123 01.01-01.07 azonosító 123456XY töröl, felvisz: DEF456 01.01-01.07"
ha én csináltam volna a rendszert akkor én is így csináltam volna. Ez hülye és korrupcióbiztos. a béna user nem tud véletlenül törölni a rendzserből semmit. a béna usert nem lehet megvesztegetni, hogy "nekem meg a haveromnak meg a tesómnak 1 matricával lehessen közlekednie 1 hétig, cserébe kapsz 5000 ft-ot."

hidd el jó ez így!!

Szürke_köd 2008.09.05. 10:46:13

KopaszMercis:" Heti matrica sms-ben? "
Ha nem tudtad kipróbálhatod: SMS szöveg formátuma pl. ABC123 D1 heti, ami ugye nem 7 nap hanem 10.

tudatlan: "egyébként lehet az SMS is biztonságos: ha belegenerálnak egy jó hosszú, mondjuk 12-16, kis-nagybetű és számot tartalmazó kódot."

Az SMS-ben visszakapott azonosító szerintem nem pusztán egy emelkedő, egész számokat tartalmazó számsor egyik eleme. Kódolva van. Gondolom a szolgáltatók, így a Mobil szolgáltatók sem járatnák le magukat nem biztonságos szolgáltatással.

Matrix_ 2008.09.05. 10:46:22

szemenagy 2008.09.05. 10:42:24

Akkor mond a nejed számát:)) megszerzem a szomszédos számokat :))

Peti 2008.09.05. 10:55:43

Hali,

nekem az a velemenyem a rossz matrica vasarlasrol az roviden, hogy ha az ember eszreveszi azonnal, hogy hibazott es nem lehet ott javitani ez mar tenyleg kabare. Lassan balkan leszunk.....

ColT 2008.09.05. 10:56:33

@p::artista : De akkor azt sem bizonyítja semmi hogy használta az AAA-000 a pályát.

User1 2008.09.05. 11:04:10

Micsoda hülye duma: "rendelet nem ad lehetőséget nekünk arra, hogy méltányosságból kivizsgáljunk egyedi eseteket".

Szerintem az ügyintéző hazudott. Én is hasonlóképpen jártam, a benzinkutas elírt egy betüt. Fizettem 1000 Ft-ot és minden rendben.

Ki az a hülye, aki ilyen rendeletet hozna?

Szakadás 2008.09.05. 11:04:30

Vérnűsző Barom,
baromi rövid a memóriád. Az M1-esen 40 km-re az egyszeri kapus jegy ugyanannyiba fájt, mint a négy napos matrica.
Persze az lenne a legjobb, ha minden autó GPS-es jeladóval rögzítené az útvonalát, és forintra pontosan fizetné az útdíjat havonta.
Ezt akarod? MErt tíz év múlva ez lesz.
Plusz rögzítik a sebességedet is, és mivel tudják, mikor melyik úton jártál és mennyivel lépted túl a megengedett sebességet, egy összegben fogod kapni majd az összes büntit is.
Inkább a matrica ...

kobor lovas 2008.09.05. 11:13:24

"2.) Azért ugyanazt a büntetést fizettetik velem, mint ha nem lett volna matricám??? "

ARRA az autora NEM volt matricád...kész, ennyi.

A matrica átírás igenis adna lehetőséget.

pl. lemegy délelőtt az eredeti autóval, aztán amikor visszért átíratja a másikra és megy azzal is egy kört...

Kalap 2008.09.05. 11:14:17

Szeretem, mikor valaki nem látja be, hogy nyilvánvalóan hülye, és még bizonygatja a nyilvánvalóan nem lévő igazát..

EÖ (törölt) 2008.09.05. 11:15:26

nekem egyik haverom elbaszott egy repülőjegyes rendelést, egy csoportnak egy hónappal előbbi dátumra rendelt jegyet, mint kellett volna.
1 misit dobott ki laza mozdulattal az ablakon

egyébként meg ha megyek 100 km-t az M7-esen és visszafelé szembe jövök a forgalommal, akkor a fényképeken az lesz, hogy oda plusz 100 km, vissza mínusz 100 km, az összesen 0 km, díjfizetési kötelezettség nem áll fenn. :)

EÖ (törölt) 2008.09.05. 11:18:48

esetleg még az is megoldás lehet, hogy elöl liechtensteini rendszám, hátul szlovák rendszám, DE egyik sincs feltéve mindkettő a csomagtartóban van és szembe a forgalommal.
Tuti a kamerák nem látnának....

DEGEC 2008.09.05. 11:20:51

repjegyet is lehet modositan (nem , datum), csak nem biztos hogy megeri.
vissza is lehet valtani a fapadost is, de csak az illeteket adjak vissza, de min. 30 euroba faj, es altalaban 29 euro az illetek.veletlen-e?

de lehet venni dragabb jegyet is , es azt lehet modositani.

Pistike911 2008.09.05. 11:21:19

Drága 'VÉ' öcsém!

Elkövetted azt a qrva nagy hibát, hogy beírtál ide! Nem lett volna szabad, mert ide -zömmel-csak tökéletes emberek írnak, akik soha sem hibáznak és soha nem történt meg velük a fent leírt, vagy ahhoz hasonló eset,sőt fel is vannak készülve minden egyes nem várt szituációra,stb, stb..

Ilyen esetben az eljárás az, hogy szó nélkül befizetni a bírságot! Nem azért, mert esetleg jogos, hanem azért, mert az állam az erősebb és bizonyos esetekben monopol helyzetben van.
Állami cégeknél már megszokhattad volna, hogy nem a polgárokért vannak, hanem azért, hogy szopassák a jónépet.

Ezzel a mentalitással persze nem csak az ÁAK esetében találkozik.

Igaz, hogy 2008-at írunk és egy magára valamit is adó, demokratikus(nak csúfolt) államban a fenti probléma pillanatok alatt megoldható, a miénk sajnos nem ilyen ország....

Ergo, vagy fizetsz, vagy diszidálsz!

Közben pedig megtanulsz elengedni dolgokat a füled mellett! :)

Balesetmentes közlekedést mindenkinek!

EÖ (törölt) 2008.09.05. 11:21:29

A dupla díjfizetéshez (azaz ketten vesznek ugyanarra a motoros erővel hajtott gépjárműre matricát)
vajon nem a Fogyasztóvédelem feladat lenne ellenőrizni a szoftverek olyan tekintetben, hogy mondjuk dupla díjfizetést megengednek-e?
Vagy az APEH feladata, hogy teljesítés nélkül lehet-e díjat szedni?
Egyáltalán valaki jóváhagy egy ilyen szoftvert?

Jimbó 2008.09.05. 11:21:51

Ember!

Még a visszaigazoló sms-t is nyugtáztad!
Amikor vásárolsz akkor meg aláírod!
Simán a te hibád! Nincs ebben semmi vérlázító! Balfasz vagy és még közzé is teszed!
Ennyi!

EÖ (törölt) 2008.09.05. 11:22:37

DEGEC 2008.09.05. 11:20:51

Hát ezt nem lehetett, vagy lehet hogy valamit visszakapott, de 1 misi az tuti úszott.
A Dunának akart menni szegényke...

hulyemagyar 2008.09.05. 11:23:39

" Barry Kent 2008.09.05. 08:24:16
Egyébként ez ugyan az a tipikus magyar mentalitás,"

Meg az is tipikus magyar mentalitás, hogy mindig tipikus magyar mentalitást emlegetünk.
Te sem vagy ezek szerint jobb.

cuccos 2008.09.05. 11:24:26

Én pár hete jártam pórul, be is fizettem a 15300-t. A Premier Outlet Centerbe igyekeztünk az M1-en a családdal, már sokszor megtettük az utat, tudom a lehajtást, de a gyerekek hátul zsiványkodtak, rájuk szóltam és rutinból "csak mentem" és ott vettem észre, hogy benéztem a lehajtót, amikor már nem lehetett nagyot fékezve sem betalálni. Tolatáshoz nem voltam elég kemény arc, következő lehajtónál le, eszemben sem volt a matrica vásárlás, nem gondoltam bele, jött is a csekk két hét múlva. Először azt sem tudtam, miféle lehet biztosan tévedés, mostanában nem jártam fizetős autópálya közelben... Aztán homlokra csap, hogy "basszus de mégis jártam vagy 3 percet..."

szemenagy 2008.09.05. 11:24:56

Egy korábbi munkahelyemen én felügyeltem a céges autók használatát. Szinte hétköznapi volt a tilos parkolás, autópálya-bindzsi, stb,
mígnem egy igazán szép napon a főnök rendszámára is megérkezett a bünti matrica nélküli közlekedésért. Többek között kamionos autószállítással is foglalkozott a cég, és hát a góré autója egy tréleren utazott, amikor lefotózták. Nosza, menetlevél elő, felszólítás kézbe, kolléga kocc az ügyfélszolgálatra. Némi udvarlás után megmutatták a felvételt, amin valóban szerepel a rendszám, de semmi más. Azóta a felső-első helyre csak úgy raknak rendszámos autót a sofőrök, hogy leveszik róla.
Persze, pengetni kellett.....

EÖ (törölt) 2008.09.05. 11:26:01

Pistike911 2008.09.05. 11:21:19

Asszem ezt jól összefoglaltad!

Hamarosan eljön az az idő, hogy egy idegesebb honfitársunk kiveszi a pult mögül a pökhendi apeh/okmányiroda/önkormányzat/Hatóság/Hivatal dolgozóját és erős felindultságban análisan felhelyez neki 1 db tűzőgépet, 1 db ollót, 3 db pecsétet, 1 db tintapárnát és 1 db Európa dossziét.

hulyemagyar 2008.09.05. 11:27:16

Ajánlom olvasásra (többszörire) és megértésre a következő pár sort:
" Pistike911 2008.09.05. 11:21:19
Elkövetted azt a qrva nagy hibát, hogy beírtál ide! Nem lett volna szabad, mert ide -zömmel-csak tökéletes emberek írnak, akik soha sem hibáznak és soha nem történt meg velük a fent leírt, vagy ahhoz hasonló eset,sőt fel is vannak készülve minden egyes nem várt szituációra,stb, stb.."

Magatokra ismertek okoskák?

EÖ (törölt) 2008.09.05. 11:27:50

szemenagy 2008.09.05. 11:24:56

Na ez megint kimeríti a csalás tényállását, én azért az cég ügyvédjével futottam volna még egy kört.

szemenagy 2008.09.05. 11:29:20

Én konkrétan szoktam tárcsázni az asztali számológépen, meg néha a tűzőgépet tologatom az egér helyett..
tökéletes-e vagyok?

EÖ (törölt) 2008.09.05. 11:29:20

hulyemagyar 2008.09.05. 11:27:16

Fáj mi hogy Te nem vagy köztünk?? :)))

szemenagy 2008.09.05. 11:31:12

Egyéves Önkéntes 2008.09.05. 11:27:50

Birka egy nép vagyunk, köhögtük a lóvét :DD

Wattafing 2008.09.05. 11:32:11

Ez a "nem ad lehetőséget a törvény" duma eléggé bicskanyitogató.Sajnos az ember úgy lett kitalálva,hogy egy életen keresztül kibaszósdit játsszon a másik emberrel.Mintha nem is a krematórium lenne a vége mindkét félnek.Semmi tolerancia,semmi emberség,csak a "nem ad lehetőséget..."c.duma.Bravó,bravissimo!

EÖ (törölt) 2008.09.05. 11:32:25

szemenagy 2008.09.05. 11:31:12

Akkor küldöm a számlaszámom: xxxxxxxx-xxxxxxx-xxxxxxx
A pin kód: ****

Küldd a zsét!

autosave 2008.09.05. 11:34:48

Más országokban, ahol nincs rendszámhoz kötve, ott is csak az adott autóra érvényes, amire kiragasztod. Áthelyezni tilos, ha nem megy egy métert sem, akkor nem megy.
Hogy van itt rendszám regisztráció is, az egy dolog. Így jártál, tanulópénz megvolt...
(Rendszám regisztráció egyébként az ország szégyene, tükrözi a magyar "leleményességet")

rock 2008.09.05. 11:35:58

érdekesek azok a vélemények mi szerint aki elkúrta huzza be fülét farkát és fizessen, ez mutatja, hogy még mindig televan az ország szolgalelkekkel. ha majd elfogynak talán tovább lehet lépni...

hehe 2008.09.05. 11:39:56

látom itt vannak a szokásos kommentférgek akik MINDIG okosabbak mint a postíró és ha a szabályoknak fasza lenne, egész nap azt szopnák!

ez, hogy a rendszer hibákat enged a júzernek, féregség, méghozzá szándékos!

röhej, hogy a tréleren szállított autóra fizetni kell, ne elég hogy fizettél a trélerre, ha nem vetted le a rendszámot - leszarják!

röhej, hogy ha felhajtasz a pályára, már érvényes "matrica" kell, nem veheted meg az első kúton, de ha megveszed, az nem számít, potyára fizettél.

röhej, hogy egy nap autópályahasználatért 4 napot fizetsz és amikor 1 napos matrica volt, volt pofája az autópályatetű rt.-nek sírni, hogy ez "veszteség".

nonszensz, hogy véletlenül másik autóra veszed meg és az ügyfélszolgálat nem tud mit csinálni!

vé, nem vagy te hülye. aki azt gondolja, maradjon csak csenben, szopás közben nehéz értelmesen beszélni!

Vérnűsző Barom 2008.09.05. 11:48:47

Rock: Tulképp tényleg egyé jópofa lenne, ha az, aki elkúrta, fizetne, és elhúzna végre a rákba... Azsem, az lenne a legkobb kompromisszum.
Nekem tetszene.

DEGEC 2008.09.05. 11:51:30

rock 2008.09.05. 11:35:58

vazz, senki nem azt ondta, hogy ez helyenvalo.

de letrejott egy szerzodes, a postiro es az AAK kozott, amely felteteleit mind a 2 fel elfogadta. Namost valaki nem teljesitette a re eso reszt? hol a problema?

vagy te mikor vasarolsz autoplya mont mar nem matrica henem papirt a kuton, te kulon szerzodest kotsz veluk, vagy megjegyzesbe beiratod, hogy ha elkurtad a rendszamod, es az ellenorzo papiron alairod hogy tenyleg az, vagy smsben nyugtazod, akkor neked akkor is javitsak ki?

vagy te annyire nem vagy szolgalelku hogy nem hajtasz fel a palyara? mert akkor riszpekt!

ven e itt olyan aki nem hasznal palyat, mert nem fog behodolni az AAK-nak?

egyebkent nem gondolom hogy M.o-on olyan kurv@ bonyolult lehet beszerezni egy pappert hogy a kocsim szervizben volt. Tehat en elutasitanam a meltannyossagi kerelmet is.

bendegúz 2008.09.05. 11:52:25

hehe,
Nem kötelező ám autópályán menni, ha nem akarsz 1 napos útért 4 napot kifizetni, vannak országutak is, de ha autópályán akarsz menni, akkor fogadd el a feltételeket.
Én annyit mentem, mint az állat autópályán, mégsem volt soha semmi problémám, ez is olyan, mint bármi más, kicsit oda kell figyelni, nem csak bambulni a vakvilágba.

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.09.05. 11:53:21

Vegyél arab rendszámú autót :-)

iiitiii 2008.09.05. 11:53:36

ez még a jobbik eset ne is húzd fel magad rajta
az a szar amikor volt matrica és úgy is megbüntettek.
az volt az isteni szerencse hogy a kukát még nem ürítettük a garázsban :) bevittük a dirib darabban leszedett összegyűrt cuccot és már nem tudtak szólni nagyon :D:D

whale 2008.09.05. 11:54:11

"Képzeld, én meg eltaláltam a lottó ötöst, csak nem adtam fel a szelvényt. Most fogok telefonálni, hogy a húzás után egy héttel feladhatom-e? Mert akkor milliárdos leszek."

Nem jó az analógia.:)

Tisztelt Szerencsejáték Rt.!

Kitöltöttem a szelvényt, de tévedésből rossz számokat xeltem, így méltányosságból kérem részemre a nyeremény folyósítását.

Tisztelettel

az autópályamatricamágus

2008.09.05. 11:55:36

Miért ne lehetne korrigálni?
Miért ne lehetne logolni az összes autópályahasználó rendszámát és áthaladási időpontját? nem olyan sok adat az az internetszolgáltatónak, mert a legkisebb falusi laptop böngészője is több adatot logol naponta.
1 millió rekord 1 milliós napi autóforgalomra? Mennyi az 10 mega?

Hülye, eszetlen barmok!

Vesz matricát a haverod AAA-000-ra, lemegy Miskolcra, Te ugyanebben az időszakban lemész Balcsira matrica nélkül.

Mindkettőtöket lefényképeznek, aztán átíratod a saját kocsidra az övét. Őt megbasszk, téged meg nem.

Ennyi wazzeg!

Rohadt ÁÁK, direkt a bűntetésre mennek, mert abból ének.

Fizessetek barmok!

iiitiii 2008.09.05. 11:56:12

ja dettó olyan mint az otthon felejtett bérlet ennyi
nincs nálad nincs kész ennyi pont

DEGEC 2008.09.05. 11:56:43

hehe 2008.09.05. 11:39:56

szerintem megveheted az elso kuton, mert nem orara adjak, hanem napra, szerintem, de lehet tevedek...en mar vettem utolag, es nem volt semmi.

jo lenne, ha eloalllnal azzal a terveddel, hogy lehet kiszurni, hogy egy autot, treleren visznek e vagy sem? de konkret megvalositasi tervvel?

nem azt mondom, hogy jo a rendszer, volt a tvben is, (juszt) de erre mondjuk illett volna gondolni az AAK nak , es felhivni a treleresek figyelmet, hogy takarjak le a rendszamot, legyen naluk vmi szar, vagy le kell szedni valoban.

de ha kiepitenenek ilyen rendszert mondjuk 500 millaert a 10 nqpos matrica meg 10 e huf lenne, szidnad a treleseket mi????

ugyan mar...

DEGEC 2008.09.05. 11:59:39

whale 2008.09.05. 11:54:11

:-DDD

es ok meg ket szamot se engednek javitani...
ha igy nezzuk az AAK meg szivelyes is..
:-P

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.05. 12:00:00

Te hehe.

A legnagyobb faszság az hogy a mi pénzünkből (adó, útadó) építik a pályát és még pluszban fizetni kell hogy használd...

Reggie 2008.09.05. 12:01:20

ColT 2008.09.05. 12:00:00

Szerintem nem faszsag, igy legalabb a kulfoldiek is fizetnek erte(nem csak mi hasznaljuk) es a csorok akik gyenge autoval rendelkeznek nem mennek fel ra.

szemenagy 2008.09.05. 12:03:31

Reggie 2008.09.05. 12:01:20

Viszont a külföldi rendszámok azonosítására nem alkalmas a rendszer.

Ezek tényleg hülyék-e?

hulyemagyar 2008.09.05. 12:08:54

Egyéves Önkéntes 2008.09.05. 11:29:20
hulyemagyar 2008.09.05. 11:27:16

Fáj mi hogy Te nem vagy köztünk?? :)))


Bevesztek? Naaaa, lécci! :D

Pueblo 2008.09.05. 12:10:22

Ha egyértelműen te vagy a hülye, és még időben rájössz, mért nem vettél még egy matricát?

Pueblo 2008.09.05. 12:12:21

Ja most látom, (3 nappal később). Hát igen, ez kellemetlen szitu, gyorsan be kell fizetni a büntit.

Perillustris 2008.09.05. 12:26:36

"Persze az lenne a legjobb, ha minden autó GPS-es jeladóval rögzítené az útvonalát, és forintra pontosan fizetné az útdíjat havonta.
Ezt akarod? MErt tíz év múlva ez lesz."

Igen, már ma ezt akarnám. Igazságosabb lenne a rendszer. Használatarányos díjfizetés. Nem ördögtől való. Vagy te örülnél, ha fél kg kenyér vásárlásakor 1 kg-ot fizettetnének ki veled?


"A legnagyobb faszság az hogy a mi pénzünkből (adó, útadó) építik a pályát és még pluszban fizetni kell hogy használd."

Így van, a mi pénzükből. Azokéból is, akik sosem fogják használni, de a lehetőségük megvan rá. Miért meglepő, hogy aki többet használja, az többet is fizet?

szemenagy 2008.09.05. 12:30:18

Én szeretném hazavinni azt a 25 cm autópályát, amit az én pénzemből építettek. Max, ha megyek Balcsira, visszarakom a helyére! :-DD

Matrix_ 2008.09.05. 12:32:32

Perillustris · cmtv.freeblog.hu/ 2008.09.05. 12:26:36

egyetértek azzal, hogy ha Agárdra megyek mér fizessek annyit mint aki Szegedig megy? És én bevezetném az 1napos matriczát is!

irobert 2008.09.05. 12:32:50

DEGEC: javaslom, hogy a későbbiekben már ne próbálj utólag venni jogosultságot, mivel a rendszer jan. 1 óta teljesen online működik. Ha egy perccel korábban lekap a kamera, mint hogy érvényes lett volna a jogosultságod, megy a bünti (volt ilyenre példa, hogy kamionos megvette a matricát adott dátumra és az előző este 23:58-kor fotózták le) A rendszer teljesen automata, még a büntetést is automatikusan nyomtatja.
Olyan cégnél dolgozom, ami értékesít tranzakciókat. Még nekünk sincs lehetőségünk ilyen korrekcióra!

DEGEC 2008.09.05. 12:43:44

irobert 2008.09.05. 12:32:50

ez regebben volt 2-3 eve, akkor meg juggattak a matricat.es azert nem volt, mert elfogyott a ket omvn meg a shellen is az m3 kivezetojenel.
Asszem eves volt csak;-PPP

mavettem 2008.09.05. 12:58:20



Vesz matricát a haverod AAA-000-ra, lemegy Miskolcra, Te ugyanebben az időszakban lemész Balcsira matrica nélkül.
Mindkettőtöket lefényképeznek,

Na, ez az, szerintem nem. Haverodnak csekkolják a rendszámát, de szerintem a rekord megy a levesbe. Már csak adatvédelmi szempontból is. ÁÁK-nak semmi köze, hogy adott időpontban AAA-000 járt-e a pályán érvényes matricával.
Centrum sem rögzíti az érvényes parkolókártyával rendelkező rendszámokat, rendőrök sem a szabályosan közlekedőket.
Picsán is rúgnám őket, ha bárkinek megmondanák, hogy tegnap Szegeden voltam. (csajom meg kinyírna)

EÖ (törölt) 2008.09.05. 13:04:56

DEGEC 2008.09.05. 11:56:43

Itt a megoldás:

1. Fényképet előveszed és megnézed, két lehetőség van: A és B, ezek:
A: A fényképen egy autó látható, ami megy az autópályán, nincs alatta tréler, Goto 2
B: A fényképen egy tréler látható, rajta egy autó, Goto 3
2. Print "Büntetés"
3. End

DEGEC 2008.09.05. 13:24:33

4.

"irobert 2008.09.05. 12:32:50
DEGEC: javaslom, hogy a későbbiekben már ne próbálj utólag venni jogosultságot, mivel a rendszer jan. 1 óta teljesen online működik. Ha egy perccel korábban lekap a kamera, mint hogy érvényes lett volna a jogosultságod, megy a bünti (volt ilyenre példa, hogy kamionos megvette a matricát adott dátumra és az előző este 23:58-kor fotózták le) A rendszer teljesen automata, még a büntetést is automatikusan nyomtatja.
Olyan cégnél dolgozom, ami értékesít tranzakciókat. Még nekünk sincs lehetőségünk ilyen korrekcióra! "

DEGEC 2008.09.05. 13:31:24

Perillustris · cmtv.freeblog.hu/ 2008.09.05. 12:26:36


hat nem tudom mi a jobb....
a digoknal pl kb 0.050 eurocentre jon ki 1 kmer. Magyar szokas szerint ez nalunk 0.1 lenne...kiszmolhatod hogy jarsz jobban.
Raadasul lehet szivni nagy dugokban a fizetokapuknal is, persze van elektromos rendszer, ami automatikus levonja a kartyadrol, aminek a banknal hav 4-5 euro az alapdija.
ezenkivul van olyan varos ahol nem nullas van hanem a varoson keresztul meno "nullas".olyan mintha a rakpart 2x2 savos lenne, az pl 70 eurocent, minde egyes fel hajtas.
Es sok embernek ez naponta min 2x munkba, vagy ha nem szolgalalku allhat a dugoba.
szerinted???
az egynapos matrica tenyleg jobb lenne, de nekik nem erne meg.

Miert nem rogton azt szajokzod, hogy legyen ingyen ha mar ugyis a te adodbol epult?

cso zsi 2008.09.05. 13:58:48

" Perillustris · cmtv.freeblog.hu/ 2008.09.05. 12:26:36
"Persze az lenne a legjobb, ha minden autó GPS-es jeladóval rögzítené az útvonalát, és forintra pontosan fizetné az útdíjat havonta.
Ezt akarod? MErt tíz év múlva ez lesz."

Igen, már ma ezt akarnám. Igazságosabb lenne a rendszer. Használatarányos díjfizetés. Nem ördögtől való. Vagy te örülnél, ha fél kg kenyér vásárlásakor 1 kg-ot fizettetnének ki veled?"

Régebben már írtam valami hasonlót:
Ha a magyarországi autópályák teljes hosszát használhatom egy négynapos matrica áráért, akkor csak az üzemanyagmennyiség szab határt ennek a "kedvtelésnek".
Mennyi ez most? 700 km körül van.
Legyen útarányos fizetés.
Az kb 2-3 ft/km.
Nekem tetszik. Megkapunk egy 100 km-s utat 300 ftért? Ha vissza is jövünk, akkor össz 600-ért?
Kötve hiszem.

DEGEC 2008.09.05. 14:18:53

cso zsi 2008.09.05. 13:58:48

csak nagyon jol tudjak hogy senki sem megy napi 2800 kmert a 4 napos matricaval...

vic 2008.09.05. 14:22:44

öröm látni ennyi okos tévedhetetlen embert...

a bérlet párhuzam is ott sántít, hogy ha otthon hagyod nem ugyanazt a büntit fizeted ha be tudod mutatni...

Perillustris 2008.09.05. 14:34:49

Szlovéniában július 1-től matricás rendszer van. A legolcsóbb, 60 napig érvényes, 35 euro az ára. Ez jobban tetszene?

cso zsi 2008.09.05. 15:34:36

Az kb annyi, mint itthon két havi. bár én félévesnek tudtam a legkisebb tételt.
(utánanéztem közben, tényleg fél év 35, egy év 55 ojró)
A sógorok éves matricája kb 10 darab tíznapos (7,70) áráért kapható. (73,80)
A mienk meg szinte annyi, mint 12 db havi matrica.
Tehát nálunk csak a lehúzás megy, minden szinten.

DEGEC 2008.09.05. 20:21:38

vic 2008.09.05. 14:22:44

ha bemutatod a érleted, amind 6 karaktert elítál ugyanazt a büntit fizeted????

mutassa be a helyes rendcámra a pappert oszt segáz...

Perillustris 2008.09.05. 20:32:04

Nem én ragasztottam fel az autóra, csak a nagy 60-as számot láttam, abból gondoltam az érvényességi időt.

A kérdés még mindig az, hogy ezt hogyan fogadnák azok, akik mondjuk csak 4 napra érvényeset vennének?

herodes · http://www.gamblers.hu 2008.09.05. 20:41:10

tudatlan 2008.09.05. 09:51:45

az ellenőrző kód elég jó ötlet. Szerintem írd meg az ÁAK-nak, mert egész bizos vagyok benne, hogy a pályahasználati jogosultság vásárlásakor keletkezik egyedi trazakciós kód. És az tényleg elég ésszerűnek tűnik, hogy ha ezt tudod, és mondjuk az a telefon van nálad, amiről a vásárlást kezdeményezted, akkor elhigyjék, hogy te vagy az e-matrica gazdája.

Egyébként nem lecsesztem a postírót. Pláne nem azért, mert hibázott. Pusztán hangot adtam annak a vélemyénemnek -amit továbbra is fenntartok- hogy az elkövetett hiba és az elszenvedett szopás egyáltalán nem volt aránytalan, ezért szerintem indokolatlan ilyen mértékű kajabálás.

herodes · http://www.gamblers.hu 2008.09.05. 20:48:13

Vé 2008.09.05. 09:59:48

náluk ott ez a három dolog, nálad meg egy SMS. amit korábban "tudatlan" nevű kommentelő írt, az korrekt megoldás lehet. Egy tranzakciós kód + nálad van az a telefonelőfizetés, amiről rendelted. Ennek elégnek kell lennie.

DEGEC 2008.09.05. 22:01:14

ez igy van, csak nem jo rendszamra tette, ez a gond vazze...azt nem firtatja az aak hogy nem vett matricat...
de amugy vmi titkosszolgalati modszereket nem kéne bevetni, nasa műhold képei mikor rendelte a matricát vagy vmi hasonló.













 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása