Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Szabadrablás a benzinkúton

2008.09.09. 13:37 :: Kisikasa

Nem újdonság ebben a világban, hogy még az utolsó fillérjeinket is ki akarják húzni a zsebünkből. Áremelésekkel, ilyen-olyan adókkal, mindenféle fondorlatos szabályokkal. Mindenki kihasználja a kínálkozó lehetőségeket és úgy tűnik nem számít, hogy ez más kárára történik vagy sem. Gabesz a benzikutas lehúzásnak igencsak pofátlan módjával találkozott nemrégiben. Reméljük, lesz az ügynek folytatása!

Egy nagyon friss élményt szeretnék megosztani a Tisztelt egybegyűltekkel.

Adott  a helyszín az Árpád Fejedelem útja, MOL benzinkút. Ide járok már 10+ éve. Van 1-2 nagyon rendes benzinkutas, akikkel már látásból megismerjük egymást, tudják milyen benzint tankolok, ha épp a kasszában van, szól, hogy a pontgyűjtő kártyát is adjam, stb stb. Itt van 1 viszonylag új benzinkutas. Lehet már régebb óta van a kúton, de eddig nem vettem észre. A történet 2 fejezetből áll, így először az elsőt mesélném el.

Kb. 2-3 hónapja tankolás után bementem fizetni, amikor is ez a számomra új kutas volt szolgálatban a pénztárban. Fizetek, és úgy adtam a pénzt, hogy alig 300Ft volt a visszajáró. Általában pontosan tudom, menyit kell kapnom, mivel a kútoszlopon mindig megnézem, hogy hány litert, és milyen összegben tankoltam. A literből gyorsan fejszámolással csinálok 1 átlagfogyasztást. Ezután bementem ahol az alábbi párbeszéd zajlott le:

- Én: Jónapot x kút volt.

- Kutas: xxxxxFt lesz. Számlát írjuk róla?

- Én: Nem köszönöm.

Várok.. várok… számlát megkapom.. várok.. majd szólok a kutasnak..

- Én: A visszajárót megkaphatom?

- Kutas: Ha azt mondod, hogy „köszönöm" az azt jelenti, hogy nem kérsz vissza.

Ejj.. miket tanul az ember…. Magam részéről a benzinkúton a shopban NEM adok borravalót. Mert minek? Ennyi erővel a közértben is adhatok, a cipőboltban, a szex shopban, meg mittudoménhol. Én úgy érzem, hogy nem kapok semmi extra szolgáltatást, amiért megérdemelné az x összegű támogatást a részemről.

Ekkor eljöttem, kicsit furcsán érezve magam, hogy lehet tényleg félreérthető voltam.. na majd máskor jobban figyelek.

Telt múlt az idő és eljött a mai nap. Szintén tankolnom kellet, és megint a megszokott helyemre mentem be. Magamnak megtankoltam – bár az egyik benzinkutas nagyon előzékenyen felkínálta segítségét, de én ezt megköszönve nem éltem vele – és bementem fizetni. Megint az a kutas volt a pénztárban.

Összeg 12374Ft. Adtam 15.000-et. A kutas még kért 75-öt, gondolom, hogy könnyebben tudjon visszaadni. Visszajárót letette az asztalra, én elvettem, és várok.. várok.. gondoltam elhozom a blokkot. Nyomkodott még pár gombot,majd amikor látva, hogy nem megyek el odaadta a blokkot is. Indulok kifele.. nézem a blokkot illetve a pénzt. Hát itt bizony hiányzik 1000Ft. Visszafordulok az ajtóból, mire a kutas egyből megszólal. „ezerrel kevesebbet adtam… mert nem volt egybe a kasszába csak apróba" Ekkor kinyitja a kasszát és akkor veszi ki a maradék 1000ft-ot. Tehát, eszébe sem volt odaadni.

Mivel alig 40 fokos lázzal betegen útban voltam haza, ezért nem volt kedvem veszekedni, főnököt kérni. Gondoltam megírom nektek.. az jobb reklám Nekik.

Viszont ezennel felajánlok a benzinkút vezetőségének, hogy a héten BÁRMIKOR elmegyek oda, közösen megnézzük a videó felvételt, és a kutas szemébe mondom hogy egy ALJAS TOLVAJ!

A számlán persze ott van valószínű az ő neve is, mint pénztáros.
Részemről csak odafigyeléssel ajánlott!

113 komment

Címkék: budapest autó benzinkút lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szemenagy 2008.09.09. 14:55:11

@MatrixHasYou: ez ugyanaz a szöszi, csak sikeres műtéttel eltávolították róla a baseball-sapkát :))

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.09. 14:57:38

A vidéki kis kutaknál nekem is jobb tapasztalataim vannak. Ott legalább érdekük, hogy jóban legyenek a vevőkkel.

Lacaca 2008.09.09. 15:00:22

Írhatsz a vásárlók könyvébe. Vannak referencáim.
Shell: választ se kapsz
OMW: Kapsz egy semmitmondó választ arról, hogy figyelmeztették a shopost.
Pécs, Shell kút, nem tom mi a neve, több is van.
Motorokkal érkeztünk, egy autós az egyik motor tankolását fizette, nem tudjuk, hogy szándékosan-e, de olcsóbb lett, mint az eredeti lett volna. Jeleztük, de leszarták, fizessük ki. Ezen ment a vita egy darabig. Rendben fizetünk, de számlát kérünk róla. Azt nem tud adni, mert lezárta. Jó akkor a vezetőt kérjük, aki vissza tudja állítani az eredeti állapotot (asszony ugyan ilyen szemétdombot vezetett, amíg meg nem győztem arról, hogy nem szabad, innen a "belsős" info). Jó szólnak neki. A következő fél órában több szóváltás alakult ki, hogy fizessünk, de ragaszkodtunk ahhoz, hogy megvárjuk a górét. Miután folyamatosan üvöltöttek, megijedtem és a bal kezem beakadt a chips-es polc legszélső zacsijába és csak a polc másik végén vettem észre, hogy az egész sor leesett. Pech. Nekik. Ezek után a főnök helyett a biztonsági szolgálat érkezett meg. Megszegték az alkut, felültünk a motorokra és távoztunk. Idő közben bőven volt időm 1-2 oldalt írni a panaszkönyvbe, amire azóta se jött válasz. (Tavaly nyár)

Matrix_ 2008.09.09. 15:06:50

szemenagy 2008.09.09. 14:55:11

Én nem a baseball satyit néztem az előzőnél :))))

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.09. 15:07:02

@Lacaca

Szóval az egyik nem veletek lévő autós kifizette az egyik motoros tankolását, tőletek meg azt kérték, hogy fizessétek ki az autós tankolását?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.09. 15:14:53

Lacaca, beakadt? :D Jó, ez nagyon jó, tetszik! :)

Gontar 2008.09.09. 15:28:41

Egy kollégám benzinkutas volt jópár évvel ezelőtt... Mesélt érdekes dolgokat - nem véletlenül hagyta abba. Nem bírta a "gyomra". :-D

Benzinkártyával általában nincs gond, de volt hogy a MOL is túlszámlázott... 1-2 millió forint értékben (céges kocsik). :-D Aztán keresgethettük 6 hónapra visszamenőleg a tankoláskor kapott cetliket. :-PPP Szerencsére mindíg megtartom ezeket. :-)

szemenagy 2008.09.09. 15:29:48

"- Kutas: xxxxxFt lesz. Számlát írjuk róla?

- Én: Nem köszönöm.

Várok.. várok… számlát megkapom.. várok.. majd szólok a kutasnak.."

Bezzeg azért nem szólt, hogy nem kért számlát, mégis kapott..... Ejnye, no :(

dr. _mmm_ 2008.09.09. 15:33:00

szemenagy:
elírtam... csak blokkot kaptam, nem számlát.

szemenagy 2008.09.09. 15:36:45

Csak csekkoltam, hogy él-e a posztoló :DDD

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.09. 15:37:20

@szemenagy:

Nem azért, de a fent említett papírfecnit (blokk) kötelesek odaadni, mégha te nem is viszed el.
Ugyanúgy, ahogy a visszajárót is kötelesek lennének :D

Lacaca 2008.09.09. 15:38:14

Pcmg · www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.09. 15:07:02

Igen. Amikor látták, hogy ennyire hülyék azért nem vagyunk, akkor jött az nagy kegyesen, hogy jó, akkor fizessük ki a motoros tankolást. Addig már eldurvult annyira a buli, hogy ragaszkodjunk a számlához. Már csak azért is, hogy legyen bizonyíték arra, hogy fizetett az a motoros is, de leginkább az volt a motiváció, hogy megpróbálták ránknyomni a nagyobb számlát. A véletlen viszont azzal kizárható, hogy a motoros a kútoszlop számát mondta be rögtön, mire kiderült, hogy rendezve van. Szerintük erre az a megoldás, hogy kifizetjük az autós tankolását. Szerintem legjobb esetben az, hogy a motoros tankolását mégegyszer, mert az jár, a többit meg vállalja a felelős.

Secnir 2008.09.09. 15:42:10

"- Én: Nem köszönöm.
Várok.. várok… számlát megkapom.. várok.. majd szólok a kutasnak..
- Én: A visszajárót megkaphatom?
- Kutas: Ha azt mondod, hogy „köszönöm" az azt jelenti, hogy nem kérsz vissza."

hülye kutas. cikkíró megírta:
ÉN? Nem köszönöm!
nem köszönte meg, tehát visszakért.

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.09. 15:42:33

@Lacaca

Ez akár történhetett volna annál a kútnál is, amit említettem feljebb :D
Kár, hogy végülis nem sikerült szót váltani a főnökkel. Kíváncsi lennék ő hogy reagált volna a helyzetre.

maximalista 2008.09.09. 15:44:38

Én egyszer a Haraszti úti Shell kúton jártam úgy, hogy hétezerért tankoltam, húszezressel fizettem, tízezerig visszaadott, és megköszönte... mondom neki, nem jól adtál vissza, húszezresssel fizettem. erősködött, hogy nem az tízezres volt... felsoroltam a tárcámban lévő címleteket, tudtam, hogy huszas volt, de még mindíg okoskodott.... mondtam neki, nem gáz nézzük meg a videofelvételt...eltűnt hátul a kasszás. három perc múlva megjelenik, elnézést, tényleg huszas volt, új a kamerás rendszerünk... anyád...rohadékok...
ugyanezen a kúton - viszonylag ritkán járok ide- muszáj volt bemennem tankolni, vidékre vittem a családomat, sosem engedem hogy tankoljanak, akkor egyszer engedtem. mondom a srácnak ötezerért. tankol. nézem a számlálót 5000, 6000, 7000, 11000. Ránézek a kutasra, rámnéz, : basszus ötezret mondtál... mondom neki aha, és ilyenkor mi van? ha csak ötezer van nálam? ne haragudj, ne haragudj...
Kifizettem, mert nem akartam szenya lenni, és a kutas sem volt bunkó, de akkor megint megerősödött bennem a tudat, hogy majd Én tankolok...kutasnak nem engedem...
és még egy szösszenet a végére.
Mázsa téri MOL kút, beállok a kocsimmal, odajön a kutas, mondom neki kedvesen, mosolyogva, hogy köszönöm megoldom... mire a kutas üvöltve:
"éljen a feminizmus!!! éljenek a Nők! "

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.09. 15:46:41

Úgy látom a MOL és a Shell kutak vezetik a negatív tapasztalatok listáját!

Lacaca 2008.09.09. 15:54:12

Kár, hogy végülis nem sikerült szót váltani a főnökkel.

Gondolom, hogy tudták, hogy miért nem a főnököt hívták ígéretük ellenére. Jobbnak látszott a szimpatikus kopasz srácokat odahívni. Annyira balfaszok voltak, hogy a kb 10 motorból egyet nem tudtak ott tartani.

Lacaca 2008.09.09. 16:07:28

Nálam egyébként az OMW. MOL nem ütötte ki soha a biztit, a Shellre meg ha rajtam múlik, akkor max wc-re és plexit mosni megyek be. Tavaly csak 1x voltam, az meg fel is került ide. Az 100%? :)

theutat villám 2008.09.09. 16:53:06

Nem tudom, milyen jogon nyúlnak egyébként hozzá az autómhoz, hülyét tudok kapni, amikor veszik le a tanksapkát, meg elkezd helyettem tankolni. Menjen söprögetni inkább.

Lacaca 2008.09.09. 16:59:16

Az alap, hogy kutas nem nyúl az autóhoz

kell az 2008.09.09. 17:08:47

Én szoktam egy kicsit ijesztgetni őket kocsi dízel kútfejet bevágom had csurogjon a cucc a tankba addig kanna elő átsétál másik kútfej benzin a kanába (tesóm simsonjába kell) visszasétál kocsi kanna elrak tankolás befejez és menni fizetni és van hogy a pénztáros bőszen keresi hogy ki tankoltta a benzint ekkor megjegyzem neki hogy az is hozzá tartozik azt a megkönnyebbült arckifejezést amit szoktak vágni :)

isti77 2008.09.09. 17:21:54

"Az alap, hogy kutas nem nyúl az autóhoz"

??????
Ezt magyarázd meg, légy szíves. Akkor mé' kutas?
Az egy dolog, hogy sokan (pl. én) kiszolgálják magukat, de akkor minek van kutas, ha alap, hogy nem nyúl az autóhoz?

ö...mikó? 2008.09.09. 17:28:46

Ez nem a reklám helye, de az ilyen esetekre: www.poseidonsystem.hu

Matrix_ 2008.09.09. 17:34:18

isti77 2008.09.09. 17:21:54


Hát ezaz! semmi szükség kutasra!
Vagy max 1db aki a tésasszonyokat kiszógájja.

csavargo 2008.09.09. 17:36:07

kedves Én lennék terrorista!

micsoda egy idiota nagyar sznob senki vagy :) ne tegezzenek mert öltönyben vagy?? ( lila vagy zöld a zakód? :) sikeres ember lehetsz, vazz :))

efhábé 2008.09.09. 17:36:34

Ezér' kell teljesen automata benzinkúthoz járni, se kutas, se pénztáros, a kútoszlop meg a pontos összeget vonja a beléje tuszkolt kártyáról.

efhábé 2008.09.09. 17:37:53

csavargo, engem akkor se tegezzen, ha rövidgatyában, pólóban vagyok. Nem ittunk eddig pertut és nem is szándékszom vele inni.

csavargo 2008.09.09. 17:39:13

kedves Én lennék terrorista!

micsoda egy idiota nagyar sznob senki vagy :) ne tegezzenek mert öltönyben vagy?? ( lila vagy zöld a zakód? :) sikeres ember lehetsz, vazz :))

Lacaca 2008.09.09. 17:43:34

Kérdezd meg attól aki kitalálta, hogy kell oda. Én is kiszolgálom magam. Te is kiszolgálod magad. Akkor minek a kutas szerinted?
Mire való a kutas?
- a fagyállós ablakmosót bekeveri ételszínezékből
- a kukából visszanyert olajos flakont feltölti tecso olajjal és szívélyesen kínálgatja
- megtankolja helyetted a verdát kérésednek megfelelően mondjuk 5000-ért, de csak 3 megy bele, a shoposnak mutatja, hogy 5.
- ha rendszeresen jársz ugyan oda, de nem adsz neki jattot a kiszolgálásért, akkor esetleg cukor, vagy papírgalacsin kerül a tankodba

Tehát a kutas nem miattam van ott, köszönöm nem kérek belőle.

csavargo 2008.09.09. 17:44:50

kedves Én lennék terrorista!

micsoda egy idiota nagyar sznob senki vagy :) ne tegezzenek mert öltönyben vagy?? ( lila vagy zöld a zakód? :) sikeres ember lehetsz, vazz :))

csempe27 2008.09.09. 17:52:08

Nézd meg!
seeta.atw.hu/

Krisi 2008.09.09. 17:59:04

Jómagam már nem egyszer tankoltam, de még soha egy forintot nem adtam kutasnak borravalónak. Amíg töltődik a benzin addig meg lemosom az ablakokat, még mielőtt odajönne valaki. Azt meg utálom, hogy magától odajön lemosni az ablakot, aztán én vagyok a bunkó, mert nem adok neki borravalót.

Amúgy engem is szerethetnek a kutasok, közelünkben lévő MOL kútnál hetente legalább egyszer ott vagyok, mert vagy kocsiba, vagy motorba vagy biciklibe kell levegőt fújni, párszor már defektet is javítottam, mert nem volt nálam pumpa, csak a kúton :)
Legjobb amúgy az, amikor Simsonba tankolok pontosan 5 litert, fizetek kártyával (kb 1500 HUF) aztán néznek, hogy mit rázom a motort, mint a hülyegyerek (keverem a benzint a kétütemű olajjal, keverék rúlz :)

Vidéken amúgy sokkal segítőkészebbek a kutasok, ez szerintem is így van - pedig fővárosi vagyok, utálom amikor jönnek a "bezzeg vidéken minden jobb" szöveggel, de ez esetben sok a különbség a vidéki és a pesti kutak közt.

mongyő (törölt) 2008.09.09. 18:09:25

a nem adok vissza egy rongyot régi trükk, a váci utcában az árusok megkeresnek vele napi 10-20 ezret is, nagy kaland.
Ha odaadod a pénzt és azt mondod, köszi, az jattolásnak minősül, én már csak tudom, elvégre újságos vagyok.
A kutas lehúzós fajta volt, de tudta mikor kell megállni a lopásban. A kezdő fasz

mongyő (törölt) 2008.09.09. 18:13:26

ne tegezzenek le, ha öltönyben vagyok?
Mekkora egy gyökér lehetsz

Bocicsoki 2008.09.09. 18:23:40

Ébresztő Csipkerózsikák! Ez a világ már nem ugyanaz mint tíz éve: alig több mint, minimálbérért senki nem fogja kinyalni a seggeteket egyik kúton sem. Ez már nem az az elit állás, mint régen. A kezdeti lelkesedés pedig hamar elszáll, főleg ha ötpercenként jön egy idióta akinek valami nyűgje van... És le fognak tegezni, hozzányúlnak a tanksapkához és a kutyát nem érdekli, hogy elégedett vagy-e. Ez is csak egy multi, pont olyan mint a többi: személytelen statisztikagyár. Azzal viszont egyet értek mindenkivel, hogy azok akik pofátlan lenyúlással a többiek megítélését is rontják, megérdemlik, hogy meghúzogassák a fejüket a radiátoron. :)
Ja és mielőtt nekem ugrotok, nem vagyok kutas, és remélem nem is leszek..

Aqweren 2008.09.09. 18:42:29

1214juliszesz: igenis ne tegezzen le ha úgy megyek be hogy "Jó napot kívánok". Nem őriztünk együtt malacot

Émmeg pultos voltam, a borravalót adó "köszönöm"
akkor hangzik el amikor a pénzt adod, nem
akkor, amikor megkérdezik hogy kér-e áfás számlát...XD

Mariusz 2008.09.09. 18:45:45

The best of sunyimocsokcsalóbanda: Budaörs, m1/m7 kivezető, Agip kút. BÁRMIKOR én vagy ismerősöm/ hozzátartozóm ott vásárol, MINDIG át akarják verni. Két enyveskezű nő dolgozik ott saját zsebre, kasszánál legyetek észnél!Vigyázat: kikéri magának fennhangon ha visszakéred ami jár, és felhívod a figyelmét, hogy bocs, rosszul adott vissza. Légy biztos abban, ha otthagytad a pénzed, mert első osztályú színésznőkkel van dolgod!

Előzmények: egy ismerősöm holt fáradtan tért haza, feltankolt, és 100km-rel később vette észre, hogy otthagyott 10.000, azaz tízezer magyar forintot!!!Jómagam párszor is majdnem megajándékoztam őket párezer forinttal, de nem sikerült nekik, észnél voltam.

Fogyasztóvédelem nincs, ez van, MINDENKI VIGYÁZZON, LEGYETEK ÉSZNÉL!

cordobaSXE29 2008.09.09. 19:19:26

"magyarorszáááág..ahol a más zsebében túrod a magad sarcáát..")))

Turboanyu 2008.09.09. 19:21:58

Shell kút, apámnak rosszul adtak vissza 10 ezresből. Mondta, hogy nézzék vissza a kamerán. Ja, az nem működik, nincs bekapcsolva. Na persze.

B.GY. 2008.09.09. 20:05:46

Én mindig úgy oldom meg a tankolást,hogy annyiért tankolok amilyen cimlet van nálam.(általában 5 vagy 10 ezer)Akkor nem kell visszaadnia,és nincsen gond.20 ezrest nem viszek be eleve a kútra.Inkább felváltatom elötte valahol,ha csak olyan van nálam.A céges autóhoz meg kaptam kártyát.Mindig jön a kutas,hogy segithet-e.Mondom neki,köszi nem kell kártyára tankolok,nincs pénz nálam.Látni kellene,úgy rohan el onnan,mintha tűz ütött volna ki:)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.09. 20:22:59

Hangosan ki kell verni a görögtüzet és követelni fennhangon a panaszkönyvet. A shopban álló többi embernek is lehet hangosan szólni, hogy jól figyeljék Rodolfót, mert lenyúl pikk-pakk. Ez beválik :) Nekem legalábbis shellnél igen :D

DEGEC 2008.09.09. 20:28:13

aki mol kuton tankol sikerese nem lehet...

én elvi okokból nem tankolok ott, csak öemvé, inkább gazdagodjanak az osztrákok, meg elvileg ők osztrákból hozzák a lónyálat, nem azt a vizes szart árulják.
bár a multkor agipon tankoltam, az utolsónál heygeshalom felé, pesttől hegyeshalomig, jol megpakolva a kocsi 140 nél kicsit erőlködött (1.6 benzin) megtankoltam, 140-145 el mentem vidáman.

DEGEC 2008.09.09. 20:29:39

mondjuk a kutas védelmére legyen mondva, a köszönöm ált. azt jelzi hogy borravaló, én csak akkor mondom miután fizettem.

2008.09.09. 20:34:39

fizessél kártyával, oszt nem szaroz6nak

"Mivel alig 40 fokos lázzal betegen útban voltam haza" a legjobb beszari vagyok, de kemény lettem volna duma mostanság

EÖ (törölt) 2008.09.09. 20:35:02

az érdi körforgónál lévő sárga logós kúton ugyanezt eljátszották velem
de rábasztak mert figyeltem :)

DEGEC 2008.09.09. 20:55:17


DEGEC 2008.09.09. 20:29:39

azóta elolvastam mégegyszer,,,,lehet nekem meg az olvasással van bajom:-P

EÖ (törölt) 2008.09.09. 21:02:16

szerintem csak a hülye veszi be ezt a köszönöm dumát, egyértelmű hogy a számlát köszönted meg

ez a minimálbérért-mit-vársz duma meg vérlázító
nem kötelező ott dolgozni, lehet menni agysebésznek is
ja hogy oda nem kellesz a hat elemiddel

DEGEC 2008.09.09. 21:04:46

én már "láttam" a m3 kivezető kagylós kúton citroen kacsába 37 liter benzint tankolni...

na az érdekes lett volna....a tulajnak is szemet szúrt:-P

lionking 2008.09.09. 21:07:35

OMV Váci út Megyeri út sarok...
Nem most volt, pár éve már, de a hülyeség állandó.
Tankolok, és veszek egy azaz 1db ujságot.
A pultnál mondom a csajnak, hogy a tankolásról számlát kérek, és kártyával fizetek, az ujságot meg kp és nem kell számla
Erre mit csinál? Lehúzza a kártyámról (céges!!!! ) a tankolást és az ujsáűg árát, de a számlára CSAK A TANKOLÁST írja fel...
Mondok neki, hogyez mértis-hogyis? Erre Ő, azt mondtam kártyával, és az ujságról nem kell számla....
Mondom de elmebeteg aki nem tudja, hogy ha a számla cca 10500ft-ról szól, akkor nemigen praktice hogy a kártyáról 270ft-al többet szed le.
Hát ő már nem tudja ezt visszacsinálni, meg amúgyis én mondtam rosszul.
Ez volt az a pont, ahol megemlítetem neki az Áfa törvényt, az adózás rendjét, és azt, hogy ezek ismeretének hiányában nem hinném, hogy jó helyen áll (pult és pénztárgép mögött)
Megoldásra adtam nekik fél napot, mivel reggel történ a dolog, mondom 5 körül jövök erre haza, addigra legyen megoldás.
Estére megoldás nem, de főnök igencsak volt.
Aki pont oly töketlen volt mint bárki más arra.
Neki is elmeséltem, hogy akkor most még éppen jó időben vagyok, hogy az Apeh ügyfélszolgálatára betelefonálva elvi állásfoglalást kérjek az OMV kút egyedi számlaírási és kártyalehúzási szokásairól.
Ekkor roppant kreatívvá vált a főnök, és megoldásképpen írt egy kézi számlát a különbözetről, aznapi dátum nem volt probléma.
Persze ez szóban némileg hosszabb és ingerültebb hangon zajlott, de azóta soha nem megyek oda. Ráadásul szar a benyójuk is, 100km-el is kevesebbet sikerül menni az autóval ha ott tankolok.

Bq 2008.09.09. 21:08:43

"csavargo 2008.09.09. 17:36:07
kedves Én lennék terrorista!

micsoda egy idiota nagyar sznob senki vagy :) ne tegezzenek mert öltönyben vagy?? ( lila vagy zöld a zakód? :) sikeres ember lehetsz, vazz :))"

És a többieknek is:
Azért ne tegezzen, mert ügyfél vagyok, akár rövidgatya-strandpapucs kombiban, akár farmerban, akár öltönyben, akár koronában megyek be... Ugyanúgy, ahogy pl. egy üzletbe belépve is az eladónak illik a vevőt köszöntenie először, és nem fordítva. Nem sznobság, hanem udvariasság, legalábbis felénk vidéken még így hívják.

A kutas meg jöjjön oda, kérdezze meg, segíthet-e, és ha udvariasan visszautasítom, ne húzza a száját, és főleg ne tegyen megjegyzéseket, mert esetleg legközelebb nem arra a kútra megyek pénzt költeni. És főleg ne kezdjen kérés nélkül az autón matatni...

DEGEC 2008.09.09. 21:09:27

egyébként külföldön, ugy megy a dolog, hogy beálloka kutra.

két fajta kút van önkisz. meg nem.
ha az önkiszolgálóba mégy egyértelmű tankolsz fizetsz, shopban, vagy kártyával a kútfejnel.

b. verzió, odajon a kutas, mondod hogy 10-20-50 euroért.
ennyit beletölt, mérnöki pontossággal, soha sem tettek bele kevesebbel, 0.1 dl-el se, igaz többet se. odadod a pénzt, és jó utat kiván.
nem rinyál hogy hol a borravaló.
sőt kis se kell szállni, kiadod a kulcsot az ablakon.
és nem tekintik megalázónak.

Aqweren 2008.09.09. 21:14:08

Télleg, mérnem raknak olyan szerkentyűt a kútfejhez mint amilyen a jegyautomata a Nyugatiban? Na jó, ne olyat hanem jobbat, de értitek hogy értem...:S

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.09. 21:16:19

A kedvencem spanyoloknál a programozott kút volt. Odafáradtam az ablakhoz, előre kicsengettem, után kútfejhez vissza, pisztoly bedug, 3000 pezetásért bezint kinyom, megáll.

Ennek volt ukrán megfelelője is, de ott rábaszhattál: Ha kértél 50 litert, mert olcsó és csak 40 liternyi hely volt a tankban, akkor az menthetetlenül és megállíthatatlanul jött tovább. Ezért volt vasrács alatta :D

yard (törölt) 2008.09.09. 21:21:57

1. A kutas egy képzetlen valaki, keressen ennek megfelelően.
2. Ne tegezzen, nem bútoráruház (azt is utálom), bunkóságnak tartom a "haverkodást" ilyen szinten.Tiszteljen mert vevő vagyok és otthagyom a pénzem -nem máshol.
3. Szó nélkül adja vissza az aprót is, ez a dolga a pénztárosnak.
4. Kocsihoz ne nyúljon, mert hülye hozzá (nem egyszer kellett elküldenem a ...csába, mert feszegette a belülről nyíló tankasapkafedelet.
5. Vegyünk példát külföldről, ahol örül, hogy ott dolgozhat és ha panasz van rá a tulaj egyből ki..assza, nem vizsgálódik, mert árt a jó hírének.
6. A levegő, szemétkosár, kéztörlőpapír, ablakmosó (szennyvíz,üvegkaristolóval keverve) ingyenes alapszolgálatás.
7. Aki meg így járt, az szememben egy mafla f.sz, már bocsánat, megérdemli hogy kilopják aszemét.

kinney 2008.09.09. 21:25:06

őszíntén kíváncsi vagyok arra, hogy valaki miért nem engedi, hogy a kutas tankolja teli a kocsiját. hisz az a dolga, nem?
vagy ennyire imádjátok a tanksapkát csavargatni, és a koszos tömlőt huzigálni? :-))
vagy esetleg az 50 vagy 100 forint borravalót sajnáljátok a tizenvalahányezer forintos számla mellett?
én 15 éve tankolok rendszeresen budapesten, leginkább shellnél, időnként omw-nél és molnál, de összesen nem találkoztam ennyi visszaéléssel, mint amit itt olvasok.
tankolásnál három célom van: tele legyen a tank, tiszta legyen a szélvédő, és minél gyorsabban végezzek, mert amúgy utálok tankolni. mindig a kutassal tankoltatok, ha lemossa a szélvédőt, kap egy százast, ha nem, akkor nem kap semmit. egyébként a legtöbb helyen szinte mindig szépen lemossák. legtöbbször kártyával fizetek, ha nem, akkor sem egy nagy kaland kiszámolni, hogy mennyi a visszajáró. ha nem stimmel, szólok. de 15 év alatt jó, ha háromszor volt ilyen.
de lehet, hogy csak én vagyok ilyen szerencsés, noha nincs is törzskutam :-))

redriot77 2008.09.09. 21:27:55

"mondjuk a kutas védelmére legyen mondva, a köszönöm ált. azt jelzi hogy borravaló, én csak akkor mondom miután fizettem."

Ez nem védelem. Ha kotorászik a kasszában, és akkor mondom, "köszi, hagyd csak", akkor egyértelmű hogy nem kérek vissza. Ha csak egy hangyafasznyit nem egyértelmű, akkor igenis adja oda azt a kurva pénzt. Le kéne csekkolni hogy egy ilyen baromnak hány liter benzin fér a gyomrába... Vagy kamion-kútfejről gázolaj-beöntést adni neki.

Gyerekek, árulja már el nekem valaki, miért ilyenek a benzinkutak?

Benzinkút = lehúzás, átbaszás, bunkózás, pénzmosoda. Kívülről csillogó nyugati frencsájz, belülről rothadó balkáni szarrakás. Utálom a paraszt, átbaszós kutasokat én is, de fejétől bűzlik a hal: miért nem tud/akar a törvény rendet rakni az ilyen kúttulajdonos zseb-keresztapák között?

Miért nem tartja vissza őket semmi? Miért nem engedheti meg magának az ilyen stílust más üzlettípus, csak a benzinkút? (helyesebben más is megengedheti, de miér a benzinkút mindenek felett?) Miért ennyire spéci dolog ez?

Miért van az, hogy az elmúlt tíz évben már ötmillió oldal ilyen és hasonló blog-post, vagy fórum íródott, és még apró javulás sem történt?

yard (törölt) 2008.09.09. 21:35:20

kinney
Az ő dolga minden -ha kívánod köteles ingyen (térítésmentesen) elvégezni. Az, hogy valaki szórja a pénzét magánügy lehet, de szabály nem.
Mi a tökömet lehet elégedett az ember, ha pénzéért bengát nyomnak a tankba? A gyógszertárban sem adok jattot, mert az árat kifizettem, és tudvalevően a kereskedő abbol él, hogy elad. Ha vesz(el) egy autót sok milláért -viszonyítva a tankolás árához- mennyi jattot ad(sz)?
Ezt a magából kitekeredett korrupt világot valahogy szinte szándékosan mentjük át, így mindenki átvág mindenkit.

B.GY. 2008.09.09. 21:37:03

A tegezésről jut eszembe.Egyszer a haverommal mentünk be tankolni.A kutas egyből letegezte.A hülye haverom meg azt mondja.Nem dugtunk ketten egy nőt,hogy tegezzél.Szegény kutas csak lesett.Én meg röhögtem magamban,hogy lehet valaki ekkora barom:)Kinney!Azért nem engedem a kutast a kocsimhoz,mert én szeretek tankolni.Meg annyit fizetek mint amennyi a számlálón van.Ugyis 1 liter az csak 9 deci:)

Bq 2008.09.09. 21:37:19

Részemről egyszerű... Nekem örömet okoz a motorommal/autómmal való foglalkozás. Ebbe beletartozik a használata, a mosása, a szerelése, a vizsgáztatása, és a tankolása is. A motornál fokozottabb az érzelmi kötődés, olyan, mint az asszony, vagy egy hangszer, nem adom más kezébe, csak ha nagyon-nagyon-nagyon muszáj. A tankolás nem ez a kategória:)
Másik kérdés, hogy ha magam tankolok, akkor pontosan tudom, hogy mit és mennyiért töltöttem a tankba, esélytelen, hogy átvágjanak, még ha akarnának is. Kp-val nagyon ritkán fizetek kúton, persze ez is csökkenti a lehetőségeket...

redriot77 2008.09.09. 21:41:17

"2. Ne tegezzen, nem bútoráruház (azt is utálom), bunkóságnak tartom a "haverkodást" ilyen szinten.Tiszteljen mert vevő vagyok és otthagyom a pénzem -nem máshol."

A magázást én is elvárom. Nem csak benzinkúton, mindenhol ahol emberek dolgoznak.
1. ha én egy jó napottal megadom neki a tiszteletet, ő ne májerkodjon velem. Akkor sem ha 2-3 semmirekellő haverja ott támasztja mögötte a pultot.
2. észrevettem, hogy pl. szerelők, eladók akárkik visszaélnek a tegeződéssel. Nem szabad meglepődni, ha a tegeződés 3 percen belül barátságos bazmegezésbe vált... Ha engeded tegezni magad, könnyebben belefuthatsz a:
-hát erre kicsit most várnod kéne
-mos nem lesz kész, holnap nem tuc visszajönni érte?
-nagy baj, ha ezt most nem csinálom meg?
-na mongyad főnök, mikéne?
stb.

A magázás tart egy bizonyos távolságot. Inkább tartsanak karótnyelt fasznak, de szolgáljanak ki rendesen. Én meg cserébe fizetek rendesen.

DEGEC 2008.09.09. 21:41:18

kinney 2008.09.09. 21:25:06


pl akinek a multkor a diesel kocsiját telenyomta a kutas 95 össel...

szerintem ő, meg a nagy többség.

1. mert én szeretem csinálni, és igaz én még csak 12 éve autózom, de sosem lettem retkes, mert az én tanksapkám tiszta, csakúgy mint az autóm.
2. nem dolgoztatom feleslegesen, esetleg 100 ftod adnék, de akkor meg lenéznek, vagy volt olyan, hogy köszi tarcsd meg. Mégis mit gondolt?kap egy ezrest mert elvégezte a munkáját?
azóta inkább nem is kisérletezem, ne segitsen, ne piszkolja össze az ablakom, (nekem ált tiszta) max ha sok a bogár lemosom magamnak.
3. ha mondod neki hogy tele, és mondjuk otthagyod, akkor nem telenyomja, vagy ha igen akkor meg kintról mutatja a shopos jánynak hány litert vagy ftot kérjen tőled.
4. igen engem is soxor akartak átvágni.föleh ha huszassal fizetsz matricát, visszaad 10 ig, jó apróba hogy sokáig pakolássz, majd rendszám kód anyám kinja felajánlja hogy tankoljak vépóvert legkozelebb, te meg már mennél odadja a matrica papirt, vagy mi van már, és a 10 ezer szépen ott marad neki.Velem megtörtént, csak vmiért emlékeztem hogy nyitva hagytama tárcám.
ha egy nap csak 2 jön be neki ..számolj.

szerintem is kártyával kell fizetni.

ezexerint te sikeres vagy ha nem akartak lehuzni.
a többi 99% meg lúzer:-PPP
nagy audid vagy bimmered-e van?kopasz -e vagy?
fegyvered látszik e mikor belépsz a soppba?
lehet hogy azért????:-DDDDDDD

Aqweren 2008.09.09. 21:57:26

Ha nem vagyok elég szemfüles vagy éppen kómázok reggel és jön a kutas és mégis ő tölti tele mert jól adja elő magát vagy én vagyok passzív, ki szoktam baszni velük: végig ott állok amíg tölt, és nézem a számlálót. XD Nem mindig a csalások miatt, de főleg azért. Egyszerűen utálom ha a slusszkulcs másnál van, és azért várom meg :D

Billz 2008.09.09. 22:03:14

Nekem 2 hozzáfűzni valóm vana témához.

OMV: Aki azt írta hogy inkább az OMV-t gazdagítja, mert jobb a benzinje, arra én rácáfolnék. Bár gonodolom ezt kútjai válogatják. Én nem egyszer ismerős révén vettem OMV-n 220Ft körüli áron fusiban adott 95-ös benzint. Mondták hogy ezt vizezzéssel ellensúlyozzák. Tehát a mezei tankoló kapja a vizes benzint míg én a jót...
Magánban (tehát nem ismerősnél) nem is tankolok OMVnél. Bár adataim nincsenek más kútakról.
Annyi fix hogy ha külföldön tankolok, akár nyugatra akár keletre, a kocsi kevesebbet fogyaszt! no comment

MOL: Volt egy pozitív tapasztalatom velük. Kutas teletankolta a kocsit, míg én a kocsi körül nézelődtem, mert hosszú útra készültünk. Feleségem meg bent vásárolt a shopban, de tudta hányas számú kútnál állunk. Mikor végzett a vásárlással kifizette a tankolást is meg a cuccokat is. Én a kutasnál kifizettem a tankolást.
Autóba beülünk. Megyünk. Később beszélgetés közben derül ki hog biza kétszer fizettünk. És mivel az autó tankja elég nagy, elég nagy mértékű volt a veszteség.
Nosza mikor haza értünk egyből hívjukik a MOL-t. Sokadik telefonszám megadásával végül megvolt az a szám amelyik kúton tankoltunk. Beszéltem velük, hogy kétszer fizettem és mit lehet tenni. Azt modnták hogy megnézik a pénztárakat. És mit ad isten, az egyik pénztár több mint 20000 ezres plusszal zárt. Azt modnták hoyg letankolhatom náluk, de pénzt vissza már nem adnak. Mondatm hoyg nekem ők nagyon messze vannak, letankolhatja e egy haverom. Azt modnták hoyg ha megadom a rendszámot és az időpontot hoyg mikor tankol akkor mehet a dolog. Így tankolt egyszer a kedves MOL közreműködésével a abrátom ingyen. Illetve az én pénzemen:-)

Szóval kúton vigyázni mindig!

kinney 2008.09.09. 22:18:38

degec:

örülnék az audinak meg a bmw-nek is,de sajna 1.6-os átlagkocsival járok. igaz, kopasz se vagyok :-))
viszont nem is vagyok szerelmes a kocsimba, egyszerűen használati eszköznek tekintem, és azon túl, hogy vigyázok rá, különösebben nem is babusgatom.
a tankolás nekem nem kihívás, hogy megvédjem a kocsimat a gonosz benzinkutastól, hanem egy feladat, amit minél gyorsabban le kell tudni. a kutas nagy átlagban azért van, hogy segítsen, szvsz gyorsabban megtankol és szebben mossa a szélvédőt, mint én. a fene akar ilyenekkel vessződni. sőt, horrible dictu, még a guminyomást is megméri, ha megkérem. és mit érdekel, ha tegez, akár öltönyben vagyok, akár sortban, személyemben nem sért, öt perc múlva már ott sem vagyok.
értem én, hogy ez egy ilyen blog, de nem bonyolítjátok túl feleslegesen az életeteket ezzel a tankolás mizériával?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.09. 22:21:34

Mé nem vagy kopasz? Egy borotvára csak telik! :DDDDD

DEGEC 2008.09.09. 22:40:06

kinney 2008.09.09. 22:18:38

eddig nekem nem jeletett terhet a tankolás, bár átalában az asszony intézi, gyűjt vmi pontot...vagy mit.

nem tudom ki hogy van veled, de tudtommal a guminyomást nem üzemmeleg állapotban kell ellenőrizni hanem olyan gumiban ami 2 órája nem futott, vagy max három kmert tett meg lassan. Ezért én otthon ellenőrzöm, illetve állítom be ( lehet, hogy hitelesebb órával mint ami némelyik kúton van) sőt ha pályán megyek nagyobb teherrel növelem is a gyártó leírása alapján.

Matrix_ 2008.09.09. 22:41:21

Ajánlom a Jet kutakat!
ott a kutja se jön ki megkérdezni mi köne! Tankolhat a zember kénye kedvére azt még óccsóbb is mint a többi kút.
Én Agipon nyomom (me az sik útba:) Azt má tudják a kutasok, hogy nemköne zaklatni az állampolgárt. Ja és előre köszönnek:)

Perillustris 2008.09.09. 23:01:01

"Ez a tegeződés engem is idegesít, főleg mikor öltönyben vagyok, és HELÓSZIA a fogadás."

Khmmm... Én azt megértem, ha neheztelsz az eladóra/pénztárosra, ha egyből letegez. De hogy méginkább, ha öltönyben vagy... Tegyél fel egy álszakállat is, hátha jobban fognak tisztelni.

Mindenesetre én holnaptól az ünneplőruhába öltöztetett kisgyereknek is jó napot kívánok.

Perillustris 2008.09.09. 23:14:15

"Ébresztő Csipkerózsikák! Ez a világ már nem ugyanaz mint tíz éve: alig több mint, minimálbérért senki nem fogja kinyalni a seggeteket egyik kúton sem. Ez már nem az az elit állás, mint régen. A kezdeti lelkesedés pedig hamar elszáll, főleg ha ötpercenként jön egy idióta akinek valami nyűgje van... És le fognak tegezni, hozzányúlnak a tanksapkához és a kutyát nem érdekli, hogy elégedett vagy-e."

Ébresztő Királyfi! Ez a világ már nem ugyanaz mint tíz éve: szinte mindennek, mindenkinek van konkurenciája, tehát a "Customer first" alapelv egyre inkább beleég a normális tulajdonosok fejébe, és e szellemet el is várják az alkalmazottaiktól. Rengeteg tahó van, de erre nem lehet tahóság a válasz, mert a tahó pénze is ugyanannyit ér. Az más kérdés, hogy nem kell udvarolni neki, hanem csak el kell végezni a feladatot. Ez van. Ha valakit ezt nem tudja elviselni, mert persze ez nem könnyű, akkor válasszon olyan munkát, ahol nem kell emberekkel foglalkozni.


"Miért van az, hogy az elmúlt tíz évben már ötmillió oldal ilyen és hasonló blog-post, vagy fórum íródott, és még apró javulás sem történt?"

Azért, mert e történet írója is ott tankol azóta is. Ahelyett, hogy beírt volna a panaszkönyvbe, vagy megkereste volna a boltvezetőt. Persze ha máshová megy, akkor is majdnem biztos a MOL benzinét vásárolja. Egyszerűen annyi autó van, s emiatt oly hatalmas az üzemanyagigény, hogy nem érzik meg, ha párán átpártolnak. Mert pont annyi jön hozzájuk is mástól, hiszen ez nem márkafüggő.

DEGEC 2008.09.09. 23:50:28

kéne szervezni egy attakot, X napon senki se takoljon mollllnál vagy az olyan kutakon ahol jogos panasz van:-PPPP
csak kéne neki sajtó, mert asszem az itt jelenlévő kb 100 blogger, meg a x db read only user, nem tekintélyes tábor.bár attól függ hányan olvasssák.
és ha van ilyen egy napra szervezni egy ilyen attakkot....legközelebb elgondolkoznának..


én mint irtam, kb 5 éve elkezdtem az engedetlenségi mozgalmat, de a végső lökést az adta, hogy miután tankot kellett mosnom, majd másik autóval hoztam 20 lityi gázolajat a jutról, de csak másnap öntöttem be, tél volt, az alján meg vagy 2-4 deci viznek megfelelő jékocka. LOL...

Pistike911 2008.09.09. 23:52:47

aqweren 2008.09.09. 21:14:08
"Télleg, mérnem raknak olyan szerkentyűt a kútfejhez mint amilyen a jegyautomata a Nyugatiban? Na jó, ne olyat hanem jobbat, de értitek hogy értem...:S "

Magyarországon már láttam olyan kútfőt (ha jól emlékszem a Schell-nél), ahol kis digitális kijelző volt (pluszba) billentyűzettel. Kutas megkérdezte, hogy mennyiért kérek bele, mondtam az összeget, ő bepötyögte, a gép meg annál az összegnél elzárta a naftát. Problem solved.

Pistike911 2008.09.10. 00:08:32

Érdekes egyébként, hogy a MOL kutakkal kapcsolatban mennyi ellenérzés van a magyarokban. Személy szerint én is elkerülöm őket, ha tudom, ennek pedig több oka is van.

Egyrészt van bejáratott kutam, ami konkrétan velünk szemben van, az út túloldalán, így ennél közelebb csak akkor lenne, ha a shopban laknék.

Másodszor a benzinkutak legnagyobb bevétele nem a benzinből van, hanem a shopokból. Márpedig a shopok tekintetében a MOL az egyik legmagasabb árakkal dolgozik. Igaz ez egyébként a benzinre is, ami azért különösen gennyes dolog, mert mindenkinek ő szállítja a naftát.

Harmadszor megtörtént már MOL kúton, hogy a negyed jelzés fölött lévő mutató ellenére az 55 literes tankba sikerült 49 litert tankolni. Siettünk, még vásároltunk is a shopban, így már csak az autópályán vettem észre, hogy valami nem stimmel. Én vezettem, a többiek meg bújták a gépkönyvet. De jól emlékeztem az 55 literre.

Mindazonáltal nem csak a MOL csinálja meg a saját kis stiklijeit. Mint ahogyan itt már írta valaki, az 1 liter valójában csak 9 deci. Ráadásul legendák zengtek arról, hogy az egyik miskolci Schell kúton fényes nappal öntötték vödörrel a vizet a tartályba, amit én is kétkedve fogadtam, de egy ismerősöm (aki egyébként később vezette ezt a kutat) megerősítette. Nem egyszeri eset.

Kísértetiesen kezd ez az -egyébként gyönyörű ország a maga elragadó embereivel -egy postakocsira hasonlítani, amiben az utasok azon vitatkoznak, hogy ki üljön az ablakhoz, a kocsis meg részegen alszik az ülésen.

A lovak meg vágtáznak a szakadék felé.....


Ennyi! Kérem Kaccsojja ki!

DEGEC 2008.09.10. 00:16:21

Pistike911 2008.09.10. 00:08:32

mért érzek pesszimizmust az írásodban?

attol függ milyen kút?ha nem saját akkor csak a shopbol van bevétele, de ha saját hiába frencsájn akkor a lónyálból is jut.

érdekes dolog pl: külföldön nem egetrengetően drága a shop, talán picit de nem észveszejtő.
és van forgalmuk. sok. a digóknál, néhány jobb autogrill be tömeg van néha.
M.o. kuton max benzint vagy ujsagot, meg régen cigit mertem venni, azután hogy vettem 300 ért egy félliteres üdítőt.
bár az M3on az ŐEMVÉ-ben gyöngyösnél, finom a kávé.

empetya 2008.09.10. 00:43:06

Én is mindig kerek összegért tankolok, így nincs tévedés a kasszánál. De mióta megszüntették a kis pénzeket, mindig 2 Ft-ra végződik az összeg. Imádom nézni a pofájukat, amikor az 5002 Ft-os tankolásra odaadom az ötezrest, majd sarkon fordulok. :o)

Perillustris 2008.09.10. 00:58:42

A benzinkutak shop-jainak árai a kinti árakhoz képest is drágák külföldön is, de persze nem akkora a különbség. Az itthoni árszint eléri a nyugatit, ezért fáj annyira.

bobeszedulacika 2008.09.10. 03:43:50

megbocsás,a blogiró egy idióta,mi az ,hogy betegen ,lázasan nem akart panaszt irni?semmi más a megoldás csak ez,meg is érdemli amit kapott.
szerintem csak azt lehet hulyének nézni aki hagyja magát,és az előző esettől vérszemet kapott a kutas, biztos ő is emlékezet rá a multkorról és gondolta ha a300 att megette akkor 1000 is meg fogja.
megitélésem tapasztalatom szerint (rengeteg panaszt irtam már),nem szoktam felesleges, és hozzá tenném nem hobbim a panaszirás,és rendkivul kellemetlen nekem is de máshogy nem lehet.
szóval csak a mol hálózat intézi elvárásim szerint a panasz kivizsgálását és szankcionálását és ugymond jóvátételét.
ja igen magam is voltam 2 évig kutas és pontosan ismerem a viszonyokat ,és azelőt soha egyetlen forint bora valót nem adtam ,viszont azóta igen.ugyhogy szerintem ha nem tetszik valami nyugottan el kérni a v.kőnyvét és irni.persze csak ha jogos a panasz és nem elferditve azt.

beste 2008.09.10. 06:38:24

tojok a kutasokra. Mindig kártyával fizetek, és magamnak tankolok. Nem mindig vagyok népszerű...

Gontar 2008.09.10. 07:14:01

Pistike911 2008.09.10. 00:08:32

Én OMV kúton láttam (konditerem ablaka pont a kút hátsó fele felé néz) többször is az alábbiakat:

Tartálykocsi beáll, elkezdik tölteni a földalatti tartályokat. Egyszercsak előrekül pár kisebb méretű hordó -kutasok hozták- és... csodák csodája, azok is megteltek naftával. Aztán másik kishordókból ment a víz a földalatti tartályokba...

Előtte sem tankoltam ott soha, de asszem nem is fogok. :-D Habár szvsz minden kúton stikliznek valamit...

Jó szokásom, hogy néha, egy-egy tankolás után (főleg amikor úgy érzem, hogy xarabbul megy a járgány - benzines) öntök pár deci (max 3) 100%os ipari alkoholt a tankba. :-DDD Ennek oka, hogy a vízzel tökéletesen keveredik, és emészthetőbbé teszi a motor számára.

Mindíg magamnak tankolok. Nem mindíg vok ezzel népszerű a kutasok közt, de ez nem izgat. :-D

lwcolors 2008.09.10. 08:21:02

Én Vas megyében mindig OMV-nél tankolok. Oka: ide Ausztriából hozzák a benzint és tényleg kevesebbet fogyaszt tőle. Lehet, hogy kell a víz a motornak :) A víz nem keveredik a benzinnel, kis buborékokat alkot a benzinben és látszik az ellenőrző üvegben, ami az általam látogatott kutakon a pisztolyon is van.
Sosem engedem, hogy a kutas tankoljon (én sem vagyok népszerű), és ha lehet, mindig 10 000 Ft-ért tankolok, így nincs probléma a visszajáróval sem. Mivel a kocsim tankja 65 literes, ha fél tank alá csökken a szint, már bele is fér 10e.

Hirdetes 2008.09.10. 09:08:10

Postíró nyugodtan menjen el másik kagylós kút fele és imádni fogja az ilyen esetek százait :( Esetleg vigyen magával 3 napi hidegélelmet is hogyha könyvet írna ebből.

Billz 2008.09.10. 12:11:24

Igen Gontar, én is erről beszéltem. NAgyon sok OMV kúton vizezik a benzint...

MOL kutakról meg csak annyit, hogy az én közelemben is van MOL kút, de oda nem járok, max gumit fújni, mert Shell áron vagy még többért kínálja a benzint. De van BP-en egy két MOL út ami sokszor olcsóbb a Tesco, ESSO, Agip árainál is. Tehát csak meg kell találni az olcsóbb kutakat. A shopról meg rég tudni hogy rohadt drágák. Szinte sosem veszek benne semmit!

És még lenne 2 kérdésem:
1. Még mindíg nem értem, miért jobb a Román és az Osztrák benzin? Ha ott tankolok mérhetően kevesebbet fogyaszt a kocsi!

2. ESSO kutakkal mi lett? RÉgeben tankolgattam bennük mert olcsók voltak. De a környékemen mindet Agippá alakítják...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.10. 12:18:31

Billz: Az ESSO magyarországi kútjait megvette az Agip mindenestül, azért alakítgatják át őket.

misi46 2008.09.10. 12:30:05

Az ég szerelmére, a kagylós kút az nem Schell, hanem SHELL!!! / TÖBBEKNEK /

lwcolors 2008.09.10. 12:50:11

Billz 2008.09.10. 12:11:24
"Még mindíg nem értem, miért jobb a Román és az Osztrák benzin?" A románt nem tudom, az osztrákra egyszerű a válasz: Mert jobban tisztítják és adalékolják. A tökéletesebb égés kevesebb károsanyag kibocsátást és fogyasztást eredményez.

efhábé 2008.09.10. 12:50:30

Auchan benzin olcsó (általában kb. 10 forinttal van az épp aktuális árszint alatt), ráadásul automata kútjuk is van, se kutas, se pénztár, csak betolod a hitelkártyát, aztán tankolsz és csókolom.
Nekem mondjuk az utóbbi a fontosabb és kényelmesebb, mert 16ezer forintnál már annyira mindegy az az 500 forint.

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.10. 14:36:14

Egyszer énis jártam hasonlóan egy kagylós kúton. Anno a régi kocsimmal standard 2000 ft-ból mentem kerek 100km-t. Nos ennél a kútnál tankolt benzinnel csak 70re futotta.
Hozzátenném, hogy szinte azonos feltételekkel produkálta ezt a "túlfogyasztást" a kocsi.

Gontar 2008.09.10. 15:06:43

Billz 2008.09.10. 12:50:57

Azé biztos van amelyiknél nem. :-) Gondolom ezek is úgy müxenek, mint a MOL kutak... Egy részük valszeg az anyacég tulajdonában van, másik részük meg "franchise" rendszerhez hasonlóan magánkézben. Azt nem tudom eldönteni melyikben mennek nagyobb stiklik. :-D Megsaccolni meg nem akarom...

Pistike911 2008.09.10. 15:35:43

DEGEC 2008.09.10. 00:16:21

Nekem is érdekes, hogy ilyeneket írok, mikor végtelenül optimista tudok lenni.

Ezért én inkább realizmusnak nevezném a gyereket, mivel látok kiutat, de az nem ennek a blognak a témája. :)

Pistike911 2008.09.10. 15:41:20

Gontar 2008.09.10. 07:14:01

Gondoltam, hogy nem egyedi eset. A dolog különösképpen bosszantó, ha azt nézzük, hogy az egyik oldalról ránkerőltetik hitelre a több millió forintos új autókat, a másik oldalon meg ekcseszik az egészet.

Lehetne itt is palotaforradalmat kirobbantani, csak végig kellene ellenőrizni a kutakat és kiderülni, hogy az 1 liternek eladott 7-8 deci benzin hány százaléka víz?

Lennének nagy pofára esések! :)

Pistike911 2008.09.10. 15:50:12

misi46 2008.09.10. 12:30:05
"Az ég szerelmére, a kagylós kút az nem Schell, hanem SHELL!!! / TÖBBEKNEK / "

Ott a pont! Asszimiláltam! Csak a 7 év német nem múlik el nyomtalanul. Sajnos már csak ilyenekben mutatkozik meg, hogy régen még tanultam... :)

Gontar 2008.09.10. 15:57:18

Pistike911 2008.09.10. 15:41:20

Lennének... szvsz pont ezért nincsenek végigellenőrizve... Hiszen többet mér a valósnál => nagyobb bevétel => nagyobb bevétel az államnak is. :-D

Egyzser a naplósok csináltak ilyen mérést egy (vag yegy-két) kúton, aztán megreklamálták a dolgot. Assem valami válasz is született arra, hogy a hitelesített, 5 lityós kannába miért is folyt a kút számlálójan szerint több benya. :-D Valami olyasmi volt, hogy az előírt tűrésen belüli az eltérés blabla... Egyrészt furcsa, hogy ez az eltérés mindíg plusz (azaz többet mér a kút), másrészt meg nem - szolgáltató hülye lenne úgy beállítani, hogy a kutak egy része meg kicsivel kevesebbet mér. :-DDD

A csak pozitív (vagy negatív) előjelű tűrésezés egyébként teljesen bevett, szükséges dolog rengeteg területen - ha mérnöki szemmel nézi az ember.

Pistike911 2008.09.10. 19:44:14

Gontar 2008.09.10. 15:57:18

Tény, hogy a műszaki gyakorlatban a tűréseknek komoly szerepe van, mint esetünk is mutatja akár jogi-gazasági szempontból is. Ugyanakkor - bár még nem vagyok mérnök - józan paraszti ésszel is úgy gondolom, hogy esetenként bő 10 %-os tűrés már 20 évvel ezelőtt sem volt elfogadott normálisabb államokban. Messze túlhaladta a technika az ilyen mértékű korrekciók szükségszerűségét.

Magam is meglepődtem, amikor az 5 literes kannába sikerült - nem csurig - 5,8 litert tölteni. Az rendben, hogy nincs rajta az 5l-es jelzés, meg kell a tér a táguláshoz, de nem ennyi!!! :o

Matrix_ 2008.09.10. 20:19:41

Pistike911 2008.09.10. 19:44:14
ez nem tűrés! ez lenyúlás:)
Vagy inkább biztonsági tényező: biztos legyen a kutas abban, hogy meglegyen a napi bevétel!

Billz 2008.09.10. 20:38:26

Köszi a választ SilentSound és lwcolors.

Gontar: Persze biztos van amelyiknél nem. Én nem az összes kútról írtam. Csak egyről. De ott minimum 2 évig működött a dolog...

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2008.09.11. 13:37:13

DEGEC: Azért tankol pontosan annyit, mert a jobb kutakon vannak gombok, mely szerint ennyi és annyi euronál kikapcsol a gép, és így centre 10-20-50 eurot fizetsz.

Én valszeg azt csinálnám, ha nem akarnak visszaadni és azt mondják, hogy nem jó a kamera, hogy felkapnék egy kannát, amit ott árulnak és beletölteném a különbözetet. Két eset van:
1. Vagy tényleg nem jó a kamera, és akkor nincs bizonyíték.
2. Jó a kamera, akkor viszont kiderül, hogy nem loptunk, hiszen annyit fizettünk, amennyit elvittünk.

Mindkét esetben köv. lépés az ide és a homárra való post :)

PitBuli 2008.09.11. 15:50:43

Régi trükk, ötezressel fizetendő összegeket nehezebben tudják az emberek számolni, ilyen az agyunk ez van. Ilyenkor figyeljétek meg a kasszást, szép lassan ad vissza, és az utolsó ezrest csak megfogja és rádnéz, mintha kész lennénk. Ha a delikvens nem számol, csak elteszi a pénzt és távozik, akkor nyert egy ezrest már is. Ha delikvens észleli a problémát, akkor sem szól rögtön, elkezd fejben újraszámolni, ez látszik rajta, ezt észleli a kasszás is és a kezében tartott ezrest már nyújtja is. Ezek csak tizedmásodpercek, de egy rutinos kasszás felismeri ezeket a helyzeteket rögtön. Ha meg morogsz, akkor csak annyit mond, hogy bocs ő is újraszámolta, de látod, a kezében volt már a pénz. Hányszor fordult már ez velem meg!

Jacques Foche 2008.09.11. 21:09:21

A boldogság receptje:
1.) Kutas a kocsim közelébe nem jön, magam tankolok, magam pucolok szélvédőt.
2.) Mindig kártyával fizetek.

A rutinosabb kutasok már kapásból látják, hogy nem lehet lehúzni, nem hogy oda se jönnek, oda se vakkantanak, bezzeg az öltönyös-merdzsósoknak körbenyalják a seggét. A rookie-k udvariasan köszönnek, megkérdezik, hogy segíthetnek-e, én erre szintén udvariasan: "Köszi, de nem élnék vele." És akkor minden rendben van. Én nem voltam tahó, ők meg nem húztak le.

Pistike911 2008.09.11. 22:06:31

MatrixHasYou 2008.09.10. 20:19:41

Van akinél tűrés! Tűri, hogy lehúzzák! :)

ex... 2008.12.15. 00:06:08

Előszöris: üdvözlet mindenkinek! Szeretnék pár dolgot hozzáfűzni az olvasottakhoz. Én jó pár évig űztem ezt a munkát, és szerintem nem volna szabad, így általánosítani. Láttam ezt-azt. Nem hiszem, hogy minden kúton dolgozó, gazember lenne. Mint ahogy, azt sem, hogy bunkó, meg hogy hú, de milyen aluliskolázott. Sokan még felsőfokú végzettséggel, vagy tanulás mellett teszik, több-kevesebb ideig, mert lesz munkájuk, és keresnek valamennyit, bármilyen hitvány feltételek és munkabeosztást is kell elvállalni. Persze nem mindenkire áll ez. Vannak kutak, és azoknak vezetői, akik szeretik az egyszerűbb végzettségű alkalmazottat vagy ismerőst, fiam haverját stb.. akiknek ez is nagyon jó, jobban nyalnak, könnyebben irányíthatók, még ha a stílusa nem is illik a kiszolgálásba. Tisztelet a kivételnek. Szóval a gárda mindig a vezetőt tükrözi. Máshol is. És könnyebb elmenni a havi 1-2 millió + keresetből elmenni egy évben 5-6 alkalommal nyaralgatni, ha van pár jó szolga a háznál. Így kevesebb a gond. Aztán, azt sem, gondolom, hogy minden kedves vevő megérdemli, hogy kinyalják a hátsóját. Ennek ellenére igyekeznek jól kiszolgálni mindenkit, akinek erre van igénye, mert tegyük hozzá legtöbb kút önkiszolgáló rendszerű. Csak arra kell figyelni a kedves vevőnek a „Jó napot kívánok. Szabad –e segíteni? „. kérdés és:”Köszönöm, tankolok magamnak.”válasz elhangzása után,(és amit mindenki megért), hogy hol, milyen számú kútoszlop (ok) nál tankolt, és hogy ki is tudja fizetni. Emellett kidomborítani magából lehetőség szerint a higgadt magatartást, és beszédet. Merthát kedves vevő oldalon is akad lehúzós, elhajtós, szadista, nagyarcú, részeg, butuska, simán paraszt, kocsiból kiordibáló, esetleg elmeháborodott vendég, aki arra várt szinte egész nap, hogy végre igaza legyen valakivel szemben. Ez sem csak itt, van így, csak pl. a boltba nem lehet bemenni kocsival és, nem tudsz 3mp alatt elhajtani sem. Patikában nem szokás a sor elejére ugrálni. Kenyérről ritkán kérünk áfás –számlát, és blokk és számla között is van fogalmi különbözőség és más eljárás után, nyomja ki pénztárgép. Sokaknak még ez se tiszta, hogy nem mindegy, mit beszél, de vállalkozása lehet neki komolyan. Így itt kiéleződöttebb a helyzet. Mivel önkiszolgálók és egyre többen szeretik maguknak tankolni a féltett verdát a kútkezelők darabszámán, spórolnak a kutak, ezért egy kúton dolgozó ember, több munkakört lát el egyszerre, a kút több részén, így többnyire várni kell egy kicsit, hogy kiszolgálják azt, aki erre szomjazik. Ettől persze sokan befordulnak. Erröl sem hiszem, hogy a dolgozó hibája lenne, inkább a vezetőé. Mert kevés a pénze szegénynek, pedig „nagyon dolgozik”. A pénztáros dolga figyelni a placcot az ellógósoktól rettegni, és kiszolgálni azt a kb. 1000-2000 különféle embert. Egy-két baki a normálisok között is becsúszhat, oda-vissza a pénzvisszaadásnál, nem szándékosan is. A megszólításokat egyébként sok más egyebekkel együtt tanítják tréningeken, már ahol a puncsos kollegának is el kell menni.
Hitvány emberek mindig voltak, vannak, lesznek. Figyelni kell. Szóval a vezetés a hunyó az atrocitásokért szerintem, meg mi,” nagyon” kulturált emberek, és a sablonosság.

1234567a 2012.01.02. 02:27:29

sziasztok.
azt irja ex hogy a vezetés tehet mindenröl.Gondolom a kutvezetésre gondolt.most elmondok pár dolgot hogy értsétek.az hogy egy kutas troger és zsiványkodik mert nem jol ad vissza ott nincs miröl beszélni.gusztustalan.az hogy egy kuton hányan dolgoznak azt a kutvezető dönti el,kikéve a multiknál ahol elöirások vannak.tehát ha egy kuton kevés kutas dolgozik az nem azért van mert mazoisták hanem mert sajnos a forgalom nem enged több kutkezelöt.a másik amit irtál hogy az ezzel szerzett haszonbol mennek nyaralni a kutvezetők.baromság.a mai helyzet az hogy a kutak a talpon maradásért küzdenek. mert ugye a 400 ft os benzinböl nem lehet többet eladni mint 200 ft osbol.amikor egy nagykereskedelmi cégre kivetik a különadót visszamenöleg(lásd olajcégek esetében)akkor abban pillanatban minden tolodik lefelé.megszoritás,kevesebb ember,stb.természetesen azt soha nem tudtam megérteni miért jó üzlet ha valakit 1x átversz és soha többet nem jön oda.azzal szemben hogy rendszeres vásárlod marad.egy dolog viszont igaz, a kutvezető tükörképe a kutkezelő.szeretnék mindenkinek egy jó tanácsot adni.amig tankolják az autoját addig végig legyen ott,figyelje az összeget a kutfejen és amikor fizet a kasszánál akkor pedig a pontos viszaadást.ez a 2 dolog a lényeg.ha kérdésetek van szivesen válaszolok.búék.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása