Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Sosem lehetsz elég hidegvérű

2008.10.01. 07:28 :: Kisikasa

Ideig-óráig mindannyian sokkolódunk, ha valami borzalmas balesetről látunk képeket, de sokszor már pár érzékletes sor is elég. Riki úgy gondolta, már kellően jól tudja kezelni az idegesítő helyzeteket, de saját magát lepte meg, mert mégsem.

Mint szinte mindenki, aki ide írt, leírhatnám, hogy „eddig olvastam, most viszont leírnám a mai történetemet...” De máshogy kezdem...

Érdekes olvasni ezeket a sztorikat, komolyabbakat, balfékeskedőket, majdnem tragédiákat, mert az ember minden nap tanul valamit. Ma viszont a saját példámon tanultam meg, hogy van hova fejlődnöm. Emberileg. Messziről jöttem, amikor fiatal suhanc voltam, követtem el bőven hülyeséget, nemtörődömségből, figyelmetlenségből, de volt, hogy szándékosan is. Azt hittem azóta lenyugodtam. Harminc felett, egy kétéves kislány apjaként már tényleg nem okoz problémát 115-el menni a külsőben autópályán, csak az előzésekhez gyorsítani 130 fölé, sőt utóbbiban olyan metódust találtam, ami új távlatokat nyitott: nyugalomban, kipihenten érkezni a Balatonra, ami előtte sose jött össze. Ja, tíz perccel hosszabb akár, de meg tudom oldani, hogy vagy korábban indulok, vagy nem érdekel, hogy tíz perccel később érek le nyaralni. Mert nem erről szól. Erre ma kibújik belőlem az állat...

A ferihegyi reptérre mentünk apámért, feleségemmel és kislányommal. Már távozóban voltunk, beálltam a fizetőautomatánál egy – nem roki – parkolóba. Ez halszálka, azaz ferdén kell menetirányból ráfodulva beállni. Kiszálltam fizetni, lámpát égve hagytam, motort sem állítottam le, előttem ugyan bénáztak kicsit a papírpénzekkel, de még ez sem bosszantott fel. Amikor viszont fizettem és mentem vissza a kocsihoz, látom, hogy egy fekete Mitsubishi Lanceres (lehet, hogy Evo volt, ralibuzi létemre nem figyeltem, pontosabban nem erre figyeltem) szépen beállt a parkoló autók mögé. Mögöttem ugyan éppen hagyott helyet, de pont úgy, hogy alászedve kijönni, tehát iránybaállni, csak a hátsó lökhárítóját majdnem érintve, centizgetéssel tudtam.

Káromkodtam a fogam között, megfordult a fejemben, hogy odadudálok az éppen fizető srácnak, hogy „ezt így hogy?”, de aztán éppen kifértem. Amikor kifordultam mögé-mellé, még elég ferdén állt az autó, balra alászedtem és indultam volna, de visszaért a srác és szállna be a kocsiba és nyitja az ajtót az orrom előtt. Na ekkor durrant el az agyam, nem sokat kerülgettem, elindultam, nem lassan. Visszahajtotta az ajtót és félrelépett, így elfértem, mentem a kapuhoz. Ő bepattant és viharzott utánam. A Budapest felé tartó rákanyarodón ért utol, ekkor már csitítgattam magam, ő nem kezdett tolni, gondoltam megúszom. Hagytam, hadd váltson hamarabb sávot, mint én, hadd menjen, de mellém állt és nem úgy tűnt, hogy kienged, mire véget ér a gyorsítósáv.

Ekkor lassítottam, majd kitettem az indexet és rálegyeztem. Úgy, hogy a kocsimban ott ült a feleségem, a kislányom és az édesapám... a Lanceres végül kiengedett, majd eltűnt a távolban. Most pedig ezt írom, mert nem hagy nyugodni a dolog. Napról napra tanulok valamit, de még hosszú az út az ésszel vezetésig, sokkal hosszabb, mint számítottam rá. És még hosszabb, ha hagyom, hogy mások leszívják az energiámat azzal, hogy piszlicsáré balf*szoskodásaikkal foglalkozzak, amikor megvan a saját dolgom az életben. És az nem az, hogy leállok valakinek veszélyeztetni a testi épségét, amikor nemtörődömségből kiszúr velem. Aztán a tetejébe még a családomat sem kímélem. Pedig nincs egy hete, hogy olyat olvastam, ami azt hittem örökre megváltoztat. De most látom, hogy csak elindítani tudta a változást és a tudatos változni _akarást_ még nem pótolja.

83 komment

Címkék: autó hülye parkolás totalcar

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Autótesztelő · http://hasznaltteszt.blog.hu/ 2008.10.01. 07:40:17

Ja, hát ez a fokú nemtörődömség, másikra szarás engem is feldühit nagyon. Nem érdemes ezen idegeskedni, még szerencséd is volt, hogy nem besatuzott előtted, vagy valami.

Sandokan66 2008.10.01. 07:55:38

Korban es mentalitasban en is kb. ilyen vagyok. De neha nalam is ugyanez a helyzet, szoval minden szavad jogos. Szerintem ez idovel egyre jobb es jobb lesz, tobb turelmunk lesz az ilyen idiotakkal szemben, meg talan Ok is kevesebben lesznek. Talan...

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.01. 07:55:54

erre csak annyit lehet írni, hogy örülj, hogy megúsztad.
tudom, húdeokos vagyok megminden, de : remélem legközelebb nem hagyod magad felidegesíteni, és nem csinálsz őrültséget, már csak a családod miatt is.

Matrix_ 2008.10.01. 07:55:56

és ha szép türelmesen megvártad volna, hogy becsukja az autót és utánna nyugisan elindulsz?? akkor most nem kéne azt írnom, hogy 1.
A figura azt gondolta, hogy tud annyira annyira gyorsan végezni a dolgával, h nem tart fel senkit. Ezek szerint tévedett, mert téged feltartott addig amíg beszállt a kocsiba. Igazad van abban, hogy mindezt mért nem lehetett úgy, hogy konkrétan téged ne akadályozzon, de ha ilyenen felhúzod magad, hamar meg fogsz öregedni...

az utánna következő kis kakaskodás már egyenes következménye volt az egész marhaságnak.

sztem! amúgy pedig 77!

ja és még1:
rohadjon meg mindenki akinek EVO-ja van és nem én vagyok! :)

mxplanet 2008.10.01. 08:04:02

ezért kell indulás előtt egy szép adag füvet elszívni..ez épp olyan hogy kórházba, rendőrségre, ügyet intézni NEM MEGYÜNK TISZTÁN...
ennyi

kisikasa, caffe latte? :)

vadfrutti 2008.10.01. 08:06:13

Egyet kell értsek Matrix-szal abban a tekintetben, hogy akkor követtél el hibát, amikor felhúztad magad a parkolóban és 'csakazértisénmegmutatom' viselkedést tanúsítottál. De gondolom sem kedved, sem időd nem volt belegondolni ebbe. ha te lettél volna az ő helyében, biztos, hogy te is kiakadsz.

Matrix: a 100-at bővíted -> nem 101 lsz, hanem még1? Ez tetszik! :D

tehenke 2008.10.01. 08:40:17

Érdemes az ilyeneket olyankor elkapni, amikor még nem ülnek a kocsijukban. Általában amikor szemtől szembe állnak, és nem a kocsi védelmében, nem olyan nagy az arcuk.

nagyzee 2008.10.01. 08:42:23

Bunkók mindig lesznek. Büntetni őket...? Úgysem jut el az agyáig, hogy ő volt a bunkó. Szerintem itt is csak annyit látott, hogy egy őrült el akarja gázolni. Szerinted emlékezett még a pár perccel előtte történt parkolására? Az ilyen szarrágót semmi nem érdekli magán kívül. Hagyni kell, kiirtják egymást.

Kúrcsány Ferenc 2008.10.01. 08:48:04

Kár hogy nem ütköztetek össze! Tisztult volna a génállomány.

Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2008.10.01. 08:49:46

Pesten az emberek fele azért vezet állat módon, mert a másik fele a "lesz@rok mindenkit" mentalitással felbaxta az agyát.

záp 2008.10.01. 08:55:18

Dicseretes az onkritikad, es minden szavaddal egyetertek. En is voltam mar pont ilyen szituban, kovettem el hasonlo hulyeseget es nem vagyok buszke magamra.

Jo poszt volt.

Marcellusca 2008.10.01. 09:00:04

Hasonló szituba én is keveredtem.
Megálltam egy kisboltnál, szabályosan leparkolva a szintén halszálka jellegű parkolóban. Mire kijöttem, addigra egy 5-ös fekete BMW csak úgy "ledobva" az autóm mögött. Természetesen tőlem kb. 5 m-re ott volt az üres parkolóhely!!! Hát persze, hogy egy kigyúrt, HMCS kikiabál a bolt ajtajából, hogy mindjárt jön. Mondtam, hogy OK, csak igyekezzen, mert én nem érek rá. A viszontreakciót borítékolni lehetne. Igen! Még neki állt feljebb, hogy mit sürgetem. Türelmes ember vagyok, de ledobta az ékszíjat az agyam és nem túl finoman közöltem vele, hogy fogja vissza magát, nehogymár neki álljon feljebb, mert esetleg nem fogom meglátni a tükörben, hogy leb@szta a kocsiját és nagy gázzal "kitolatok"! Mindjárt visszább vett a lendületből és egyből el is hózta a csíkot.
És nem 10, és nem 80, de 53, 77!!!

Riki_ 2008.10.01. 09:00:17

Kúrcsány Ferenc: sarkosan fogalmazol, de jogos. Azért írtam meg, hogy egyrészt lássák mások, hogy apróságokkal felcseszve az agyát mások hogy képes valaki elveszteni az önkontrollját, másrészt szembesülni szerettem volna a moderálatlan kommentekkel. Nem tartom magam rossz embernek vagy rossz vezetőnek, de ha nem sikerül dolgoznom azon a mentális problémán, hogy t.i. nem tudom kapásból leszarni, ha engem leszarnak, akkor könnyen bajba kerülhetek.

A frusztráció, amivel naponta találkozik az ember az úton, az életben, ha kinyitja az újságot, felgyülemlik. És könnyen kiadná az ember az úton, ahol aztán végképp nem lenne szabad.

Riki_ 2008.10.01. 09:01:52

-1 mások, legközelebb elolvasom, mielőtt elküldöm.

Marcellusca 2008.10.01. 09:07:00

Kúrcsány Ferenc · szanalmas.hu/ 2008.10.01. 08:48:04

Csatlakozom, bár drasztikus.

Én már elgondolkodtam azon (kép címe: Állmodik a nyomor), hogy ha megnyerném a milliárdokat, akkor veszek egy H1-t, és csak szabályosan közlekedek. Nem lennék udvarias, előzékeny és balesetelkerülő az összes szabálytalan, erőszakos, köcsög bunkóval. Persze csak álom, jelenleg azért nem valósítható meg, amit Kúrcsány Úr javasolt, mert féltem és sajnálom az autómat, és nincs pénzem, hogy NAPONTA hordjam a biztosítóba meg szervízbe.

Marcellusca 2008.10.01. 09:09:45

Riki_ 2008.10.01. 09:00:17

Nem máshol vagyok frusztrált (mindenhol minden rendben), de az utakon - mikor tojnak a fejemre - azzá válok.

Matrix_ 2008.10.01. 09:10:24

Marcellusca 2008.10.01. 09:09:45

és megéri?

Marcellusca 2008.10.01. 09:14:14

MatrixHasYou 2008.10.01. 09:10:24

Nem, de nem tehetek ellene semmit. Általában úgy ülök az autóba, hogy most nyugi van, nem idegesítem magam. De! Nem kell 5km-t megtenni Nagyfaluban és máris csúszik a kuplungom! És utána azon húzom fel magam, hogy mekkora idióta vagyok, hogy nem tojok az egészre. (Néha még ki is röhögöm magam.)

Kisikasa · http://autozz.blog.hu 2008.10.01. 09:18:13

mxplanet: az már majdnem capuccino, de mégsem:)))

Matrix_ 2008.10.01. 09:18:27

Marcellusca 2008.10.01. 09:14:14

ez utóbbi hozzáállás már helyesebb:)
nekem a zenehallgatás bejött. sokkal könnyebb ignorálni a sok balfaszt, ha megy a nagyzene.
meg a hangos káromkodás. na az szokott még jól esni :)

mxplanet 2008.10.01. 09:18:58

le akarlak róla beszélni igazából :)

Riki_ 2008.10.01. 09:26:00

Marcellusca: én nem tudom azt mondani, hogy mindenhol minden rendben. Oké, az életem jó, gyönyörű család, nem keresek rosszul, szeretem a munkám... de a közélettől leginkább elzárkózom, mert nem szívesen húzom fel magam azon, hogy kishazánkban mi folyik. És még így is szembesülök azzal, hogy Bp szemetes, az elővárosi közlekedés szar, a rendőrség korrupt és töketlen (esetleg feleslegesen brutális), a politika még korruptabb, az emberek leszarják egymást stb. Ez csak engem bosszant?

Itt már megmondták a frankót: túl kell lépni azon, ha leszarnak. Nagyvonalúan. Na ezen kell még dolgoznom, mert néha nagyon nem megy, viszont csak nekem lesz rosszabb tőle.

Marcellusca 2008.10.01. 09:27:38

MatrixHasYou 2008.10.01. 09:18:27

Én is így szoktam tenni, de ha ott a család is, akkor nemigazán megy. Nejem nem szereti sem a káromkodást, sem a hangos zenét. Ha egyedül vagyok, vagy csak a gyerkőc van velem, akkor működik. Sőt! A 4,5 éves fiam a jobb kettőről hamarabb szidja a bénákat és a kötsögöket, mint én.

Marcellusca 2008.10.01. 09:32:33

Riki_ 2008.10.01. 09:26:00

Mi a probléma? "Oké, az életem jó, gyönyörű család, nem keresek rosszul, szeretem a munkám..." A többit le kell sz@rni nagyívben! Legfeljebb négyévente véleményt nyilvánítani. Közéletünkön, politikai "elitünkön" nem különösebben húzom fel magam, max. kínomban röhögök és beveszem a "lesz@rom-tablettát"!

Matrix_ 2008.10.01. 09:33:42

Marcellusca 2008.10.01. 09:27:38

amikor ott a család akkor meg beszélgess velük:)
De közben figyeld a táblákat, mert benézel egy trafit aztán poszt lesz belőle:)

de nem akarok tanácsokat osztogatni, mert nem tisztem...

csak nyugisan, higgadtan. :)

szemenagy 2008.10.01. 09:34:43

'reggelt

Ne hagyd, hogy a fejedre szarjanak, van neked szád is!

PitBuli 2008.10.01. 09:35:08

Hű-ha! Ma egy ilyen "megbánomabűnömet" és "beismerembaromvagyok" nap van? Mert akkor majd én feloldozlak benneteket bűneitek alól, és mehettek tovább tiszta szívvel. Nem számít, hogy tegnap mit tettél, ha sokan és erősen akarjuk, újra kinő majd annak a lánynak a lába, akinek levágta az autód, meg feltámad az a nyugdíjjas csoport is akit tegnap kivasaltál.
És akkor most mindenki egyszerre tegye a kezét a kijelzőre!

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.10.01. 09:37:05

Gratulálok az őszinte beismerésért a beküldőnek.
Néha sajnos velem is előfordul, hogy minden jószándékom ellenére valaki kirívóan pökhendi, értelmetlen és felelőtlen szabálytalankodása felnyomja a pumpát, és szeretném megmutatni, mennyire fölösleges volt, amit csinált... aztán én magam is értelmetlenül szabálytalankodok emiatt. :(

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.01. 09:46:12

Emberek vagyunk mindannyian, gyarlóságunkat palástolni nem tudjuk. max finomítani rajta.

Engem is fel tud húzni az indokolatlan arrogancia, bunkóság.

Aggie 2008.10.01. 09:47:20

Riki, megertelek, de minden 20-on eves ilyen, ahogy nagyon helyesen, onkritikat gyakorolva irtad is, te is ilyen voltal. Tombolnak a hormonok, ujdonsagnak szamit meg a sebesseg, azt hiszik ok a vilag urai. Valszeg, ha nem centizgetsz, hanem megvarod, nyugodtan megjegyzed, hogy ez azert nem volt szep, akkor talan meg elnezest is kert volna. Talan.

Helyes, hogy nem huzod fel magad, mert nem vonzo egy vorosben, lilaban jatszo feju, ujjnyi vastagra dagadt erekkel a fejen masokat a gyorsitosavon leszorito, esteleg uvolto ferfi! Aki vonzo, az a nyugodt, kiegyensulyozott, ahogy irod, akar 10 perccel kesobb a Balatonra leero, a kulso savban biztonsagosan halado ferfi. Az elobbi viselkedes erosen arra utal, hogy onertekelesi zavarokkal kuzdo delikvenssel van dolgunk - ami megint mondom, nem vonzo!

Riki_ 2008.10.01. 09:48:50

PitBuli: Te ne javulj tovább, nincs hova :)

Matrix_ 2008.10.01. 09:49:29

én inkább lenézem az indokolatlanul arogáns bunkókat. mondjuk 2m-ről lehet is lenézni. főleg a kis csutf@sz bunkókra :)

szemenagy 2008.10.01. 09:53:06

MatrixHasYou 2008.10.01. 09:49:29

egy igazi, megsemmisítő pillantás sok rossz szóval felér...

máskor meg ne állj már mögém a pénztárnál légyszíves, megfázom az árnyékban :)))

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.01. 09:55:36

matrix

most már isten le nem mossa rólad, hogy tied mind a kettő ml merci a rokiparkolóban, abból tudsz magasról lenézni ;)

Matrix_ 2008.10.01. 09:57:17

Taz goes ASOT 2008.10.01. 09:55:36

nem kell nekem merci ahhoz:))
amúgy is inkább EVO (mint írtam is :) )

szemenagy 2008.10.01. 09:53:06

Te voltál CBA-ban aki befurakodott elém? :D

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.01. 09:59:51

matrix

ráülsz a tetejére, hogy lenézz? :D

szemenagy 2008.10.01. 09:59:54

MatrixHasYou 2008.10.01. 09:57:17

De indexeltem, kikérem magamnak! :D

Devil 2008.10.01. 10:00:00

Szerintem nem szabad hagyni felhalmozodni a feszultseget. Egyebkent a helyzet amit leirtal nem tunt kulonosebben balesetveszelyesnek, csak nagyon fehuztad rajta magad.
Szerintem ha valakivel bajod van, vagy dontsd el hogy figyelmen kivul hagyod, vagy ott es akkor kulturaltan beszeld meg vele a dolgot. Vagy vermerseklettol fuggoen kevesbe kulturaltan, ahogy sikerul. Egy ilyen parbeszedbol biztos sokat fogsz tanulni.
Nalam is neha elszakad a cerna, pld a koruton multkor radudaltam minden tilosban parkolora akik igen pofatlanul es eleg balesetveszelyesen fel metereket belogva lezartak a kulso savot a k..va anyjukat... aztan jo sokaig tartott mire lenyugtattam magam.

Riki_ 2008.10.01. 10:03:34

Aggie: a feleségem hasonlóakat mondott később. Meg azt, hogy tartás, nagyvonalúság, mosoly. Morális fölény. Hogy nem az a fontos, hogy a másikat ráébreszd, hogy neked van igazad. Elég, ha te tudod.

Utóbbi eléggé csikarja belülről a fejem. Mert mindig meg akarom győzni a másikat... kioktatni, erkölcsi győztesként távozni a porondról. Csakhogy ezzel pont ezt a lehetőséget bukom el, és csak később veszem észre. Amellett, hogy a fenti esetben életveszélyes a szitu, a meggyőzés meg lehetetlen.

Matrix_ 2008.10.01. 10:05:14

szemenagy 2008.10.01. 09:59:54

nem is húztam fel magam, de csak ezért :)

Nyugalom! A hosszú élet ritka! :)

Taz goes ASOT 2008.10.01. 09:59:51

ha lenne isten bizony ráülnék :D

Leslieke 2008.10.01. 10:07:21

Ebben az tetszik, hogy itt a posztoló elismeri, hogy ő is emberből van és tud hibázni, hülyeséget csinálni. Ritka az ilyen. Grat érte!

szemenagy 2008.10.01. 10:07:26

Látom, ma ilyen megnyílós nap van.. engem az Árpád-hídon húzott fel egy taxis minap, merev 55-el tolta a belső sávban (előtte egy 747-es is leszállhatott volna). A Flórián téri felüljáróhoz érve kikerültem a külsőben, majd vissza elé jó mérgesen, csakhogy a felüljárón állt a sor vége. Kicsit taknyolódott a gép, mikor visszazúztam a külsőbe, de az ABS okosabb volt nálam, és sikeresen megálltam. Mekkora egy állat vagyok, hogy egy ilyen f@szkalap miatt kis híján odacsaptam magam és az autót valamelyik ártatlan közlekedőhöz, és 1200-as pulzussal állhattam a dugóban. Még jó, hogy nem láttátok, rendesen szégyelltem magam :(

Matrix_ 2008.10.01. 10:09:41

szemenagy 2008.10.01. 10:07:26

de mostmár tudjuk!!! :D
de ciki :))

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.01. 10:17:59

szemenagy

nekem is volt móka az Árpád hídon vasárnap hajnalban, egy cilo-st büntiztem meg, igen, felteszem a kezem, engedhettem volna besorolni elém, bunkó voltam...

szemenagy 2008.10.01. 10:21:16

Taz goes ASOT 2008.10.01. 10:17:59

Pedig aki Oci-t hajt, az
1. taxis
2. zsaru
3. 140 lós pd-t csak a jobb cégek/úriemberek veszik meg :D
4. "4" :D

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.01. 10:26:29

szemenagy

hhúúú várjál barétom, nem úgy van ám az...

1. nem az enyém az autó
2. csak 1.6
3. kölcsönbe volt nálam nemtaxis cimborától 2.0pd tdi
4. nem 4

:D

szemenagy 2008.10.01. 10:31:33

Taz goes ASOT 2008.10.01. 10:26:29

Vádlott, Ön egy konok tagadó! :-D
(egyórás tárgyalás végén hangzott el, a fickó meg sem mukkant végig:))

kasu 2008.10.01. 10:34:56

Régen volt egy feltevés,(nem tudom igaz-e) a felugró ember felugrás közbeni arckifejezése az igazi arca. Valószínűleg a közlekedő ember viselkedése nagyban tükrözi a személyiségét. Ezen kívül az idegállapotát, a problémáit, amiket hordoz, de éppen a jókedvét is, ha valami sikeres vagy éppen szerelmes állapot!
Flusztráltak az emberek. A dugó Pesten katasztrófa, idegörlő mindenkinek. Egyesek meg az elnyomott személyiségüket, és a bennük levő valódi agressziójukat is az autóvezetésben élik ki. Nehéz elfogadtatni, hogy ez csak KÖZLEKEDÉS! Javaslom lapozgatni a www.langlovagok.hu-t, mi lesz a nagyon jó autóból és utasaiból a rossz döntések nyomán, sajnos a másik rossz döntése miatt is! Ártatlanul.
Az kívánom mindenki legyen önző és a saját biztonságát soha ne veszélyeztesse, akár előnyről lemondva, vagy a türelmét megőrízve, saját magunk, a bennt ülő családtagok és az otthon várók miatt is !
Persze ne gondoljátok nekem nem száll el néha, de leszarom a kellemetlenkedőket és közlekedem. Jó a zene és van egy pár gyerekem.

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.01. 10:36:42

szemenagy

köszönöm a szót, bíró úr!

muhaha™

Matrix_ 2008.10.01. 10:36:59

ugye! a zene sokmindenre gyógyír :)))

szemenagy 2008.10.01. 10:38:53

Tiszta AA-klub:

-sziasztok, szemenagy vagyok, mániákus gyorshajtó.
-szia szemenagy!

wháááááááá

Matrix_ 2008.10.01. 10:43:30

sziasztok MHY vagyok. Már 1 éve nem hajtottam gyorsan :)

taps, taps, taps... :D

betépett felhasználó 2008.10.01. 10:47:01

itt az ISTEN beszel:
a tegnap kinyirtatok betepett felhasznalot az M0-on.
Micike a szemelyzetirol tevedesbol hozzam administralta, holott, maniakus gyorshajto reven a pokolban a helye.
Most itt rohad a labaim elott es jo lenne, ha valaki elvinne.

amugy en is szeretek szaguldozni, hi hi

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.01. 10:47:42

sziasztok, Taz vagyok, mániákus szabályszegő... már két hete nem nyúltam a pohárhoz...

jahogy ez most nem az :S

muhaha™

ohrana 2008.10.01. 10:56:34

Nekem a tököm tele van az ilyen én ráérek, várjon csak a másik is. Tegnap autóval kellett mennem: szar a közlekedés, mentem volna gyalog is, de nagy cuccot kellett hozni.
Mikor állok ki az egyirányú utcában, jön SZEMBE egy f@sz, és mivel a rendes irányból is jöttek, megállt mellettem. Én csak várok, a szembejövők már öten vannak, és várnak, hogy a f@sz észrevegye, hogy valami nem stimmel. De ő a fejébe vette, hogy itt megy ki: 10 perc alatt a szabályosan közlekedők rájöttek, hogy a f@sz az egy f@sz, és a járdára félig felmászva elcsorogtak mellette- természetesen a f@sznak állt még feljebb, mutogatott, meg üvöltött mindenkinek. Aztán negyed óra múlva el tudtam indulni. Hogy egy ilyen f@sz miért nem tud egy nála nagyobbal összeakadni.
Az ilyen állatok miatt szar az egész közlekedés - egy hülyesége miatt szívnak tízen, meg az a másik száz, akik várnak azokra, akik a hülye miatt nem érnek oda.

betépett felhasználó 2008.10.01. 11:02:58

ha egy f@sz hatraltat, kesleltet, annak orulj, mert kesobb "ersz oda" igy eselyed van elkerulni azokat a f@szokat, akik idoben voltak ott. teccikerteni?

en ezert szeretem az 1iranyuban tevesen behajto, hiabajat nem elismero es a jardara nem FELALLO F@SZOKAT.

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.01. 11:05:34

ohrana

érthető az ingerültséged, ilyen esetben én nem állok félre, hanem megmutatom az illetőnek, hogy barétom, rossz időben vagy rossz helyen. sok lúd disznót győz :D hacsak nincs a disznónak kék villogója :S

C._de_Berzsián 2008.10.01. 11:08:51

Nem teszek fogadalmat, hogy "ezentúl megjavulok", mert most is jó vagyok, bár néha csalódott, frusztrált. De nem tolakszom, nem szívatok, nem önkéntesrendőrködöm, megyek A-ból B-be, ahogy lehet. Mondjuk baj, hogy kaptam egy 30 ezres csekket, valami madáretetőbe dugott trafipax alapján, ami kissé megrendített: Mégiscsak a száguldozó vadállatok közé tartoznék?

Na mindegy.
Konkrét parkolós sztori, ahol én lettem megint az ellenség, pacifista létemre. (A részletekből bárki megállapíthatja, mennyire vagyok sikerorientált típus...)
Új nagybót nyílt a minap a Nagybót-negyedben, házastárs vágya szerint el is mentünk megnézni, hogy mi az, ami onnan nekünk kellhet (semmi - és mégis ott maradt x ezer Ft-unk, hehe).
Na, végre jön a szabadulás perce, mehetünk haza. Szép lassan araszolok a parkolóban - mert ugye olvasok sok autozz.blogot -, midőn meglátom, hogy agy "keresztutcát" elfoglal egy autóalkatrészes cég ingyenes téli átvizsgálást kínáló kitelepülése. Benézek az utcába, vagy két autó áll ott, gondolom, ha már elb...tam a délelőttöt, egy kis játék még belefér, hát befordulok a közbe, beállok a várakozók sorába, harmadiknak. Mennék nézni, hogy mégis, konkrétan miből állna ez a játék, amikor leszólít egy fószer, és felvilágosít (?), miszerint bunkó mód elé tolakodtam.
Hogy??? Nézek, nem értem. Erre mutat egy, a "fő" utcán (t.i., ahonnan bekanyarodtam ebbe), a sarok előtt, a bal oldalban parkoló autót, hogy az az övé, és ő jött hamarabb.
Én csak annyit kérdeztem, hogy hát azt meg honnan lehet tudni? De választ nem kaptam, csak egy lesújtó pillantást, az ember sértődötten faképnél hagyott.
Egyébként, megnézvén az akciót, rájöttem, hogy nem is érdekel, meg a kedvem is elment az egésztől. Szépen kitolattam az utcácskából, és mentem dolgomra. A jóember meg azt hiszi, hogy érdemes agresszívnak lenni, mert lám, hogy elűzte a tolakodót!
Hogy hogy jön ez ide?
Talán érdemes lenne gyakrabban magunkba nézni: tényleg tahó, agresszív, gyilkos, stb. a másik?
Vagy csak mi néztünk el egy szituációt, mi értelmeztük hibásan, esetleg prekoncepcióval a helyzetet (lásd: BMW-s, audis, kigyúrt-kopasz-kutyaláncos jól nem léphet), netán a másik szemében - aki szintén hirtelen ítél - mi vagyunk ezek.
Tudom, háború van. Csakhogy néha az az érzésem, hogy mi magunk szítjuk ezt, eleve úgy gurulva ki a kertkapun, mintha legalábbis egy afganisztáni küldetésre indulnánk.

a kertész tömlővel 2008.10.01. 11:10:20

vasárnap voltam én is feri2-n,,az elő üres balra ferde helyre be is álltam valahol a parkoló elején,késett a gép és közbe 2 autó is rám állt egymás után mivel tele volt a szarul megtervezett parkoló,,nem aggódtam mivel amire megjött a tesóm addigra az egész forgalom egy helybe állt mögöttünk mozdulatlanul v 5 percig,,utána olyan 5 perc alatt sikerült megtenni azt a pár 100 métert és örültem h az m0áson zavartalanul eljutottam az m1re. következő döbbenet ott volt valahol 40km tájékán egy álló vészvillogós sor képében,kb 100 méter hosszban lezárták a külső sávot és ez kb 500méteres álló sort okozott.oké h ki volt táblázva jó előre a terelés,,de szeretném megkérdezni h 1-2 jobbról előre nyomulón kívül más furcsaság nem történik akkor mér kell 0 kmh-ra megállni egy autópályán??????????a munkások meg csak röhögtek,,én meg azon gondolkodtam h kidobom a jogsim a kukába mer nem értem az ilyen szitukat amiknek amúgy nem is kéne szitunak lenniük.
2 évig minden vasárnap jártam a bécsi reptérre haveromért,,nem emlékszem h valaha is lett volna közlekedési gond.

kasu 2008.10.01. 11:19:42

Mit mond egy négy rendőrös járőr a Skodából, ha nem adja meg a jobbkéz szabályt?
- Bocsika!
Eset: Mexikói u. betorkolló utca, autók kétoldalt, rendőr keményen bejön balról... én satu. Repül minden, két gyerek bekötve a 6-7-es ülésen,rémült fejek. Hajszálnyi, majdnem érintés...
Ablak le, átszólnak:-"Bocsika."

Márciusban nem messze egy balf@sz állva a gázon jobbkezet nem megadva áttolt a szembe járdára, neki a kerítésnek és rommá törte az x-trailemet. Pedig erős nagy vas. Nem látta, hogy utca van...szerencsére nem sérül senki.
Tíz feletti totálkár összesen neki/nekem.
Mindennapos a környéken a kis utcák kereszteződéseiben a kisebb nagyobb koccanás.

redriot77 2008.10.01. 11:21:00

"Megálltam egy kisboltnál, szabályosan leparkolva a szintén halszálka jellegű parkolóban. Mire kijöttem, addigra egy 5-ös fekete BMW csak úgy "ledobva" az autóm mögött. Természetesen tőlem kb. 5 m-re ott volt az üres parkolóhely!!! Hát persze, hogy egy kigyúrt, HMCS kikiabál a bolt ajtajából, hogy mindjárt jön. Mondtam, hogy OK, csak igyekezzen, mert én nem érek rá. A viszontreakciót borítékolni lehetne. Igen! Még neki állt feljebb, hogy mit sürgetem. "

Hogy, de hogy francba fejlődött ki ez a paraszt embertípus, és miért éppen Magyarországon a legnagyobb a népsűrűségük? Az ilyeneknek nincs agyvelő a koponyájukban, hanem ki van öntve betonnal.

Én is már annyiszor végiggondoltam hogy nem jó belemenni az ilyen faszfejekk kicsinyes játékaiba, nem reagálok a bunkóságaikra, de nem megy. Másfelől ha ezek az ősgyökér tirpákok soha semmilyen ellenállásba nem ütköznek, az csak acélozza az amúgy sem gyenge önbecsülésüket.

Kúrcsány Ferenc 2008.10.01. 11:48:06

A proli biztos ismertetőjegye hogy nem tudja elismerni ha hibázik. Ha szabálytalankodik és rádudálnak, visszadudál, ha szólnk neki, beszól, satufékez, ráhúz.

Mi e jelenség magyarázata: drága kocsit bármilyen proli vehet, de úrnak születni kell, azt nem árulják pénzért.

storyline :) 2008.10.01. 11:55:39

"...de mellém állt és nem úgy tűnt, hogy kienged, mire véget ér a gyorsítósáv. "

Hogy szerettem én a töksötétre fóliázott terrano-t. Amíg azzal jártam, még vélelenül sem történhetett velem ilyen :D

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.10.01. 13:12:03

Semmi elsőzés? Látom front van.

Amugy: 12 a,b,c a Lanceresnek, meg a többi nyalánkság.

Matrix_ 2008.10.01. 13:14:53

Pcmg · www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.10.01. 13:12:03

az ilyennek nagyobb büntetés lenne, ha Nekem kéne adnia az autóját :D

bicepsz · http://rajottem.blog.hu 2008.10.01. 13:15:50

Ezekből a bunkókból már nekem is halálosan elegem van! Ilyenkor persze a rendőrség sehol sincs, pedig az ilyeneket le lehetne meszelni száz indokkal is! Bezzeg amikor sietek, és van pofám 55-tel menni, akkor egyből lelengetnek, hát hol itt a logika meg az igazságosság?!

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.10.01. 13:19:56

@Matrix

Ha neked kell adnia, akkor néha kölcsönadod? Ígérem megtankolom, mikor viszem vissza :D

Matrix_ 2008.10.01. 13:20:28

Pcmg · www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.10.01. 13:19:56

simán! :)
még vezetheted is:D

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.10.01. 13:22:10

@Matrix

Pedig csak a jó fűtés miatt kellene a hideg téli estéken :D

Matrix_ 2008.10.01. 13:23:10

Pcmg · www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.10.01. 13:22:10

OK! de túráztatni nem ér!! :D

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.10.01. 13:35:26

@Matrix

Hidegen tiltatni csak a tesztautókat szokták az autószalonokban :D (Haver mesélte, konkrétan az ér*i Sk**a szalonban dolgozott)

Matrix_ 2008.10.01. 13:46:29

Pcmg · www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.10.01. 13:35:26

ha nem is szalonban de Te is csak tesztelni kapod :D

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.10.01. 13:48:44

@Matrix

Oké, legfeljebb majd a következő postban említett autót is neked kell adni, és akkor nem lesz gond, ha ez tönkremegy :D

Matrix_ 2008.10.01. 13:50:55

@Pcmg
Még 1-2 ilyen poszt és nyithatok egy autókereskedést :)

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.10.01. 14:09:07

@Matrix

Fekvőrendőr készítő és használtautó telep :D Nincs is ennél szebb vegyesvállalat :D

Aqweren 2008.10.01. 15:50:38

Nem kő idegeskedni mert sok idegsejt elpusztul és nem regenerálódnak, oszt az ember mehet zoknikígyót varrni a pszichiátriára...

Tron65 2008.10.01. 17:11:06

Bunkónak születni kell, de vannak, akik jó tanulók. Az én (régebbi) sztorim:
Érd, 6-os, 70-es közös szakasz (az elkerülő, akkor még nemvolt se M6, se körforgalom). Az az elvetemült gyakorlat alakult ki bennem, hogy kb 70-nel kedtem el lefelé gurulni. Így a lejtő alja kicsivel 80 fölött, aztán meg úgyis jön a 40-es balos ...
Na ezt a 70-et nemvolt képes valaki elviselni (csak mi ketten voltunk) és megelőzött. Rádudáltam, rávillantottam, hogy vegye már észre magát. Észrevette, mert mutogatott, főleg a középső ujját (becsípte valahová?). Na ennek az lett az eredménye, hogy a lámpánál ő állt elől, én meg másodiknak. Persze piros, mert mimás.
Aztán sárga lett. Aztán zöld. Nemindul. Rávillantok, egy picit dudáltam is (tudom, szabálytalan). Nemindul.
Megint sárga. Még várt egy kicsit, és újra az ujját mutogatva a narancssárgán áthajtott. Nekem persze megint piros lett.
Annyit még láttam, hogy kb a volt mentőállomásnál lekanyarodik egy mellékutcába.
Remélem fejcserére ment, mert ráfért volna.

Jacques Foche 2008.10.01. 19:27:39

Respect a posztírónak! Ennél sokkalta durvább dolgok történnek az utakon nap, mint nap, és nagyon sok idegbeteg hülye még addig sem jut el, hogy megfogalmazódjanak a fejében ilyen dolgok, hogy pl. viselkedni kellett volna, vagy valami ilyesmi. Az igazságosztó idegroncsok java része abszolút megkérdőjelezhetetlennek és mindenek felett állónak hiszi a saját igazát, és épp ez benn a katasztrófa.
Nem az a baj, ha az ember néha elveszti a fejét, mert ugye shit heppönsz, engem is felbasznak néha a tahó és arrogáns közlekedőtársak. Az a baj, amikor az ember nincs vele tisztában, hogy ez rossz, és senkinek sem használ.

Az öreg Dzsokk is megmondta: szarj a farmra! :)

Krisi 2008.10.01. 19:58:53

Marcellusca 2008.10.01. 09:07:00

Nem kell ehhez nagy vagyon meg H1, veszel egy dobozos UAZ-t és körberakod vasúti sínekkel, rögtön kész is van a "Budapesti büntetőautó" :)

Jacques Foche 2008.10.01. 20:21:24

Krisi 2008.10.01. 19:58:53
Marcellusca 2008.10.01. 09:07:00

"Nem kell ehhez nagy vagyon meg H1, veszel egy dobozos UAZ-t és körberakod vasúti sínekkel, rögtön kész is van a "Budapesti büntetőautó" :) "

Azért nem árt, ha van benne valami hatezer köbcentis vényóc, mert a dobozos UAZ-t csak a köszvényes, járókeretes nagymamák nem tudják legyorsulni. (Mármint, ha gyalog vannak.)

Jó régi Chevy Silverado, lökhárító helyett tízes acéllappal, aztán hadd szóljon... :D

B.GY. 2008.10.01. 22:27:58

Nekem anyám mindig azt mondta,hogy:Fiam csak olyanon idegeskedj,amin tudsz változtatni.Na az állat autóstársakon nem tudok.Úgyhogy nem is idegeskedem.Árt a szépségemnek:)Aki meg ideges az szedjen hangyát boxkesztyűben.Egyből elszáll az idege:)Na jó,néha én is bosszankodom:)

rivera 2008.10.06. 14:45:43

Par napot voltam otthon. Hiaba nincs hatarellenorzes miota bent vagyunk a schengeni zonaban, nagyon konnyu megismerni - a paraszt autosokbol - hogy magyar foldre ertunk.

Csak ket kisebb afferom volt, egyik mikor lealltam egy benzinkut parkolojaban, befutottam venni valami cuccot, mire kierek fiatalok mar keresztbe parkolnak elottem.

Masodszor, az ulloi uton, mikor szembejovo
telefonalva, balra akart kanyarodni, es ebbeli szandekat index helyett eroszakosan a savba dugott orral jelezte - a szandekot latva lassitok, azt hittem be is fog kanyarodni, en meg nem megyek neki egy terepjaronak mikozben hatul ul a gyerekem - de mivel o csak "beijesztett", szepen megallt. Gondolvan, hogy nekem van elsobbsegem folytatom az utam, de a deffenziv reakciomat kopasz, telefonos, norveg kollega megadasnak tekintette, es elindult. Szepen megalltam, mikozben a terepjaro mindharom hasonlo kaliberu, kedves es intelligens norveg utasa eros kurva anyazasba kezdett. Hat csak mosolyogtam rajtuk, a nemetorszagi kozlekedesi moral igen epitoen hat az emberre.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása