Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Nem tűnt fel, hogy szarrá áztatott?!

2008.11.19. 07:48 :: SilentSound

Nem is olyan régen számoltunk be egy zombi ételfutár működéséről, Manfrédot pedig ennek köszönhetően csókolta homlokon a múzsája és megírta nekünk saját élményét egy kajaszállítóval, aki szintén elég érdekesen állt hozzá a helyzethez.

A mozgáskorlátozott parkolóhelyre álló ételfutárról jutott eszembe egy sztori egy másik, szintén tapló ételhordóról. Aki ráadásul nő volt.

Egy februári reggel megálltam a Váci út - Babér utca kereszteződés előtt, kifelé menet jobb oldalon, nagyjából ott, ahol egy új irodaház épült nemrég, pl. AXA bankfiók van benne.  Ez azért lényeges, mert egy szervizút van előtte, ami igen keskeny, vagyis eleve csak lassan lehet menni itt.  (Csatolva a helyszín fotója.) Szóval, épp kiszálltam, amikor elzúzott mellettem kb. 50-nel egy Maruti, és szorosan rátapadva egy ezüstmetál Mercedes A.  Nem a főúton, hanem a szervizúton.  És nem messze tőlem, hanem nagyon közel, kb. fél méterre.

Nem ütöttek el szerencsére, viszont az elsőtől kaptam fél liter sós hólevet a bokámra, a Mercitől meg 8 litert az arcomba-gatyámra, mindenhova. Teljesen eláztattak, mert még nem volt időm begombolni a kabátomat.  (Ugye, épp akkor szálltam ki.)  Egyik sem lassított, nem intett egy "sorry"-t, csak száguldott tovább. Persze, hangosan szidtam mindkettőt.  Egy hideg téli reggelen elég szar érzés vizes cuccban mászkálni.

Csurom vizes ruhában érkeztem meg a bejárathoz, és lőn, ott parkol a kis Merci, és épp pakolja ki belőle a kajásdobozokat egy nő.  Ételfutár volt a lelkem.  Kacagtam egy sort a sors kegyessége nyomán, majd odamentem hozzá, és a következő párbeszéd zajlott le:

Én: Nem mondom, hogy jó napot. Miért száguldozik a szervizúton?

Nő (döbbent csend, majd megszólal, szemei fénytelenek, droidszerűek, arca torzul): Mi?

Én: Nem tűnt fel magának, hogy szarrá áztatott?

Nő (teljesen droiddá válva, arca megkeményedik, száját résnyire összezárja): A Maruti locsolta le először.

Én: Köze ennek bármihez? Maga nem locsolt le?

Már droid a nő: Először nem én voltam.

Én: Ezen most túllépünk, és maga bocsánatot kér.

Droid (összepréselt szájjal, nem akarja, csak a kényszer hatására nyűszíti ki magából. Még sosem használta ezt a szót, talán nem is ismeri.  Fáj neki, nagyon fáj.): Bocs.

Én: Helyes. Liba.

A legviccessebb, hogy többször hozott ételt az én cégemhez. Mindig sunnyogott, sosem köszönt.  Ő a legtahóbb nő, akivel valaha találkoztam -  női nem szégyene.

U.i.: felnőtt ember próbál úgy vezetni, hogy ne szarozza össza a gyalogos ruháit. Ha meg véletlenül előfordul, hogy nyakon zúdítja őket vízzel, akkor legalább int neki, hogy bocs.

79 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szendwich 2008.11.19. 07:50:29

tizenhulenc

Kunta 2008.11.19. 08:07:24

Jó reggelt Mindenkinek! Egyszer én is eláztattam egy illetőt egy esős reggelen, mert nem vettem észre a tócsát. Megálltam, elnézést kértem tőle és bevittem a munkahelyére. Szegény alig akarta elhinni, hogy ilyen is van.. Pedig van :)

dr. _mmm_ 2008.11.19. 08:21:34

És ingyen ebéd nem volt?
Pedig belakmározhattál volna a merciből.

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.19. 08:21:41

tőlem még egyik brutykó sem kért bocsánatot, ha eláztatott, sőt pont a bömösmercisszuzukistakszis az amelyik előszeretettel rád húzza a pocsolyát.

Matrix_ 2008.11.19. 09:00:27

tanulság?

esik otthon kell maradni!

Kunta pedig fotosopp :D

Nekem is volt, hogy elindultam (még gyalogbéka koromban :)) és az első zebránál telibekapott egy sor autó. Azok se álltak meg, pedig csak a szentendrei út volt:) ígyhát szépen hazaballagtam és átöltöztem :)

Viszont ha tehetem ügyelek hogy a buszmegállóban zebránál ácsorgó népet ne részesítsem idő előtti zuhanyban.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.11.19. 09:13:34

Az jobb lett volna, ha int, hogy bocs?

Amúgy a kurvaanyját, meg minden...

George Jung 2008.11.19. 09:19:30

Le fogák szedni Rólad a körösztvizet;-)
(Szerintem még olyan is lesz, aki azt foga hinni, hogy a látható kép a csatolt...)

Egyébként nagy geciség lefröcskölni.

Kunta kommentje még engem is meglepett... Nem semmi...Jó hallani, hogy van ilyen.

(Ja igen! Persze, alapvető, de ha int, attól én mág nem száradok meg.)

pwpw 2008.11.19. 09:31:14

nem mindig tehet ám róla a fröcskölő.. én úgy buktam meg elsőre forgalmi vizsgán, hogy lefröcsköltem egy csajt.. sok pénzem bánta.. egyszer már később szintén megtörtént, akkor kiszáltam, elmagyaráztam, h véletlen volt és sajnálom

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.11.19. 09:33:52

nekem azt mondták a kreszen annó, hogy ilyen esetben írjam fel a rendszámot jelentsem fel a rendőrségen márnememlékszemmilyencímszóval, és akkor ki lesz fizetve a tisztítószámla. mert ugye a sáros-olajos-dzsuvás hólé nehezen távolítható el otthon.

de nem tudom hogy ez élőben működik e vagy csak simán jól hangzik

theutat villám 2008.11.19. 09:34:55

Teljesen igazad van, de ez a mondat "Én: Ezen most túllépünk, és maga bocsánatot kér.", ez bazmeg, jellemrajz...

garage 2008.11.19. 09:35:29

kultúrországogban valóban megbüntetik az ilyen sofőröket, ill. kifizettetik velük a tisztítószámlákat. persze nálunk már a bocs is nagy dolog lenne.
posztíró: esetleg rendszám, ételosztó cég neve? :)

RaveAcE 2008.11.19. 09:35:42

Szerintem fel sem fogta, hogy eláztat. Legalábbis ismerek olyan embert (ffi), akinek empátiára már nem jut szellemi kapacitása.

George Jung 2008.11.19. 09:38:22

pwpw:

Ezért vágtak meg??? Ez most komoly?

pwpw 2008.11.19. 09:45:11

george jung

igen, teljesen komoly. szerinted én milyen fejet vágtam, örültem, h az utat tudom figyelni, nemhogy még a járdát is:)

Nolet 2008.11.19. 09:46:32

Ifjú korunkban történt, vidéki kis aluljáró, vonat alatt.Egyik haverral, 80-as kocka audi.Aluljárónak eldugult a lefolyója, megállt benne fél méter víz. Előtte kanyar van, nem lehet belátni, így lendületből érkezés, vízbe belecsobbanás minimum 40-el.

Ma is látom a lelki szemeim előtt, ahogy a felcsapó vízhullám íve magasabbra emelkedik, mint az ott tekerő biciklis, a teteje áthajlik a fószer felett, majd, mint a szörfös fölött átbukó hullám, beteríti az embert. Hááát mit mondjak. Nem irigyeltem, szerintem még az alsónadrágja is vizes volt. Volt bocsánatkérés, meg minden, de nem sokat segített rajta.

Mondjuk azt a mai napig nem értem, hogy mi a frászt keresett ott, amikor van egy gyalogos/biciklis átjáró is, ahol nincs lépcső és simán (és szabályosan) át lehet menni bringával.

teabore 2008.11.19. 09:46:38

Aki ételt rendel olyan cégektől, akik Mercedes-szel viszik ki, sikeres ember nem lehet :D

lehetetlenember 2008.11.19. 09:46:57

Az miért oly természetes, hogy esőben pocsolyák vannak a műúton? Könyörgöm, ez nem földút. Valaki megépíti, karbantartja, a köz mindezt ezt kifizeti, és mégis kátyúk és gödrök közt kell autózni. Az tényleg nem lehet hogy az úton ne álljon tócsa, legyen normális vízelvezetés, stb? Persze ez az állapot még nem menti fel a droidot semmi alól.

Dr. Panasz Muki 2008.11.19. 09:47:34

Szerintem is illene kifizetni - kíváncsi vagyok, mit kezdene a rendőrség egy ilyen feljelentéssel.
Bár, egy próbát megér, a feljelentést faxon, levélben is lehet küldeni.
Nem árt ha van tanú.

sugi77 2008.11.19. 09:48:23

Kunta:

hagytad hogy vizes ruhában beüljön a kocsidba?? :)

Infomaker 2008.11.19. 09:49:05

én friss jogsival direkt locsoltam pár embert anno...szégyellem magam, megszültem már a süneim miatta...

Kunta 2008.11.19. 09:53:01

sugi77:
Hagytam, mert marhára szégyelltem magam :( Mondjuk azért nem ázott bőrig.. de azért nem lehet kellemes egy ilyen után továbbmenni..

W Joe 2008.11.19. 09:53:24

LOL! Úgy gondolta, hogy ha már az előtte lévő lelocsolta, akkor szerencsétlennek már úgyis mindegy?

Ezüstmetál Mercedessel járnak az ételfutárok? Ekkor a jólét van nálunk, vagy ennyire jól fizete ez a meló? :D

0xFFFF 2008.11.19. 09:53:39

"garage 2008.11.19. 09:35:29
kultúrországogban valóban megbüntetik az ilyen sofőröket, ill. kifizettetik velük a tisztítószámlákat. persze nálunk már a bocs is nagy dolog lenne.
posztíró: esetleg rendszám, ételosztó cég neve? :) "

Igaz. Az is igaz, hogy kultúréknál a városi aszfalt út nem egy mezőgazdasági traktorcsapásra hasonlít, azaz sima és a víz elfolyik róla a kanálisba. Nálunk ugye a legváltozatosabb helyeken megáll a víz 10-30 cm magasan az aszfaltos úton. Reggeli csúcsban esélytelen kerülgetni.

Benbe · http://www.benbe.hu 2008.11.19. 09:56:18

Van nálunk a frissen felújított Bécsi úton egy csodálatos buszmegálló. A garancia lassan lejár, de a Főváros többszöri kérésem ellenére sem jutott még el oda, hogy átrakassa az esővízelvezetőt az [b]út legmélyebb pontjára[/b]. Merthogy eredetileg az út tetejére került.

Pár kép:
benbe.extra.hu/gallery/sept07/pic44_noframe_hun.php
benbe.extra.hu/gallery/sept07/pic45_noframe_hun.php

Persze pl. taxis koma legalább hetvennel zúz át rajta...

forrórágógumi 2008.11.19. 09:59:01

Én egyszer azt láttam a váci úton a megyeri csárda közelében egy audis halad a főúton normálisan, egyszercsak kihajt a buszmegállóba padlógázzal, bele a k.nagy tócsába beterítve a megállóban tömve álldogáló utasokat, majd vissza a főútra mintha misem történt volna. Gondolom marha büszke volt magára, hogy milyen vicces fiú. Kár hogy ez szembejövet volt, mert ha mögötte megyek, akármilyen faszagyerek, minimum belefojtom az ablakmosójába, de inkább mosolyt odafagyasztom a hülye pofájára mint Joker a batman-ben.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2008.11.19. 10:03:33

Ha a nönek több esze lenne, akkor pl. repülögépeket tervezne, nem pedig ételfutár lenne.
Név, cím elkér, tisztító számla megküld.
A bocsánat le van szharva, fájjon a pénztárcája.
Arról viszont tényleg nem tehet, ha szar a szervízút. Ha csak harminccal ment volna, akkor nem 8 litert kapsz, hanem 3,58-at. Kiszámoltam.

Tightend 2008.11.19. 10:03:39

Az ételfutáros biznic úgy működik, hogy bárkit felvesznek, csak hozza a szintén bármilyen autóját. Persze cserébe jobbára szarul fizetnek. Azonban ha anyut otthagyja apu egy fiatalabbért és meg kell élni valahogy, bizony könnyen lesz az ember lányából mercis ételfutár.

Lunitari 2008.11.19. 10:13:04

Hmmm nem értem, miért nem mondtad, hogy miatta többet a te céged nem veszi igénybe a szolgáltatásaikat?

Doryyka 2008.11.19. 10:15:02

Én, ha esik az eső, kaviccsal a zsebemben/kezemben járok. Néha kicsit fem-fel mutatom. Nem csapnak össze, ha igen, megnézheti a kis négykerekű fémládikát:)

SehonnaiBitangEmber 2008.11.19. 10:23:36

forrórágógumi!

Audist első lámpánál kocsiból kirángatni, helyben tarkólövésben részesíteni, utána fütyörészve autóba visszaülni. Este meg egy pohár borral megünnepelni a napi jócselekedet!

SereG 2008.11.19. 10:30:46

Mondjuk az a helyzet, hogy egy mezei bocsánatot a legegyszerűbb kérni, de ettől még megtörtént a dolog. Pláne így, hogy komolyan se gondolja, csak a továbbiakat akarja elkerülni. Én nem bocsiért reklamáltam volna, vödör hidegvíz gyorsan a mosdóból, szevasz.

Páneurópai Harci Kos 2008.11.19. 10:31:39

Buszosok (BKV :D) szoktak még nagy élvezettel pocsolyákba belecsobbanni. Lásd BP- Ferenciek tere -környéke.

Alf (törölt) 2008.11.19. 10:37:29

a buszok kiméjicsék a megáloban a betont. a méj betonon megál a viz. a buszok belehajtanak a megáloba ahol méj a viz és ot vár a sok utas. akiket a buszok lefrocskölnek.

Alf (törölt) 2008.11.19. 10:38:37

Doryyka ne hazudj. a hazugság bün.

Matrix_ 2008.11.19. 10:43:47

Alf 2008.11.19. 10:37:29

az zaszfaltot! betont nem tuggyák mer az merev. max összetörik.
Ezé nem tesznek mán a zújabb megállókba aszfalt, hanem betonágy mőg térkő...

SereG 2008.11.19. 10:43:56

Doryyka: nem tettél boldoggá.

sörös 2008.11.19. 10:46:54

Egyszer nekem is sikerült egy lakóiról hírhedt városban néhány helybelit eláztatnom hóolvadás után.
Hozzáteszem nem volt szándékos. Egy teherautó után mentem, ami alig vetett hullámot, úgyhogy bátran mentem utána, csak a véletlenek úgy hozták, hogy mire odaértem visszafolyt a víz a mélyedésbe, és mellkasig beterítettem a 2-3 helybeli gyalogost.
Nemhogy nem álltam meg (féltetem magam, mert a helybeliek, ha valami balhé van, nagyon hirtelen meg tudnak jelenni 20-30-an, a semmiből), inkább minél előbb elhúztam a környékről. Utána pár km-ig figyeltem nem jön-e utánam valami gyanús autó, benne valami felbőszült társasággal.

forrórágógumi 2008.11.19. 10:49:37

Miért van az hogy a nők amúgy egyszerre telefonálnak, főznek, a gyereket a jobbkarjukon pesztrálják és meghallják az éppen játszott dal címét a rádióban, DE nem képes odafigyelni hogy tócsa van az út szélén aminek várható áldozata lesz, vagy épp egy tükör + index kombó már meghaladja a képességeiket. Tisztelet a kivételnek, még mielőtt kapok a búrámra.

aqweren 2008.11.19. 10:49:42

De ez lolmá: "A Maruti locsolta le először" :D
Tisztára mint a kisdedóvóban: először a Sanyika volt...

George Jung 2008.11.19. 10:52:00

pwpw:

Ezt még nem hallottam. (Most mindjárt szétszednek.) Azért nem engedtek át a forgalmi vizsgán, mert lefröcsköltél valakit a járdán?!
Ezen csak én vagyok meglepődve? Én még ilyet nem hallottam.
És mivel magyarázta a vizsgabiztos? Tiltott fröcskölés?

Vin 2008.11.19. 10:56:30

"felnőtt ember próbál úgy vezetni, hogy ne szarozza össze a gyalogos ruháit. Ha meg véletlenül előfordul, hogy nyakon zúdítja őket vízzel, akkor legalább int neki, hogy bocs." ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ..... Hol élsz te? Hány felnőtt ember támasztja ezt alá? Gyanítom, nem sok, az is autós. Gyalogosként kijelentem, hogy az autósok magasról szarnak arra, hogy kit, mivel, hány centiről terítenek be. Télen, amikor a hólé keveredik a járda mocskával, kutyaszarral, nem részletezem még, mivel, igen nagy parasztság ezzel nem törődni. Meg egyébként is! Nem nagy élmény mocskos ruhában beérni dolgozni abban a göncben, amiben tisztán indultál el otthonról!! Kedves autósok! Kívánom nektek, hogy egyszer egy nagydarab állat rángasson ki titeket a verdából, majd nyalassa fel veletek a kutyaszaros aszfaltot hazáig!!!! Ámen!

Matrix_ 2008.11.19. 10:59:01

ha a járda kutyaszaros-hólés-mocskos oda hogy kerül autó? ha meg az út, oda meg hogy kerül kutyaszar?
de ez csak kötözködés.

Amúgy meg jogos. Kicsit kéne figyelni a többiekre!

tehenke 2008.11.19. 11:06:59

Volt búcsúszex? Ki vitte a gumit?
Ja ez egy másik fórum...
Akkor: Photoshop!

A Galaxis Elnöke 2008.11.19. 11:19:15

Üdv!

Nagyon jó kis sztori volt, hiába, az élet produkál érdekes dolgokat...

Egyébként aki ilyen szituáció elszenvedője, gondoljon arra, hogy ez még mindig jobb, mint a Galaktikus Flotta vezérűrhajójával 75.000 km/s sebességgel véletlenül belerepülni egy meteorrajba.
:)

Zaphod

pwpw 2008.11.19. 11:20:41

ugye, hogy ugye? "akkor most lehet félreállni" ennyit fűzött mindössze hozzá a vizsgabiztos, egyébként az oktatóm is meg volt lepődve rendesen.. "vannak durva dolgok", egy haveromat idézve

Matrix_ 2008.11.19. 11:23:06

pwpw 2008.11.19. 11:20:41

nem lehet hogy egyirányú utcában forgalomnak szemben történt ez a lefröcskölés? :D

ostván 2008.11.19. 11:25:07

A lelocsolás nem Kresz-ben tiltott esemény, hanem a PTK szerinti károkozás. A rendőrség nem foglalkozik vele. Kivéve, ha jogász szakember írásban, postai úton, tértivevénnyel feladott, szakszerűen megfogalmazott ismeretlen tettes elleni, de rendszámmal pontosított feljelentését kapják a rendőrök. Mert akkor iktatni kell, és ügy lesz belőle. Persze egy ügy torkollhat a nyomozás megszüntetésébe is, de ha elég szívós a feljelentő, akkor kiderülhet a tettes. De tanú akkor is kell. Meg annak szakszerű dokumentálása, hogy a ruha csak ott szennyeződhetett be. Kérdés, hogy ennyit megér-e a dolog.

pwpw 2008.11.19. 11:27:56

MatrixHasYou

lehetett volna, de ilyenkor ugye az oktató, illetve a vizsgabiztos jelöli ki az útvonalat:)

Matrix_ 2008.11.19. 11:33:02

pwpw 2008.11.19. 11:27:56

akkor szándékosan bevittek a málnásba! Biztos kellett a lé valamire nekik. Én már nem lepődök meg semmin :))

KCB 2008.11.19. 11:34:43

Engem egy paraszt terepjárós locsolt le egyszer teljesen lehetetlen módon.

Látta hogy állok a járdán, egy bazi nagy SÁRGA ernyővel, azt is látta hogy menekülök, be egy oszlop mögé, esernyőt magam elé tartva. Az oszlop elött pedig egy fekvőrendőr. Én Kb. 2 méterre vagyok tőle. Innét nagyon nehéz veszíteni. De sikerült eláztatnia, mert nem csak leszarta hogy gyalogosként ott vagyok, de a fekvő rendőrt is, ezerrel rárontott, ahogy az elötte lévő pocsojába is, minek lassítson, terepjáró. Ha megáll a közelben akkor tuti kikapom az ülésből.

váj mi 2008.11.19. 11:36:14

Bezony-bezony van ilyen. Engem is meghúztak az első vizsgán, mert nem figyeltem a gyalogokra a járdán, és sikerült lefröcskölnöm őket. Azóta tócsakerülés van (ha lehet) vagy lassítás, hogy ne a Niagara érkezzen a járdára.
A vizsgáztató rendőr valami olyasmit mondott, hogy nem vezettem körültekintően. És igaza volt. Hmm, azt hittem ez általános (mármint, hogy ezért meghúznak),ezek szerint nem :(. Kár, mert kevesebb tahó, figyelmetlen sofőr lenne.

Tibi bácsi · http://www.bonavini.hu 2008.11.19. 11:36:19

Engem egyszer Csepelen a sétálóutcában (!) locsolt le ily módon egy Audi. Később aztán mehetett új ablaktörlőket venni, valaki letörte szegénynek mind a kettőt... Szörnyű, milyen emberek vannak!

zladko 2008.11.19. 11:38:16

"kultúrországogban valóban megbüntetik az ilyen sofőröket, ill. kifizettetik velük a tisztítószámlákat. persze nálunk már a bocs is nagy dolog lenne."

Kultúroszágokban nincsenek méteres kátyúk és mélyedések az utakon, ahol összegyűlhet annyi víz, hogy fröcskölni lehessen vele.

bmws 2008.11.19. 11:50:19

en mindig mindenkit beteritek sarral, akit csak tudok
nagyon elvezem
de nem banjak az emberek, mert egy bmws teriti be oket
es ezt megtiszteltetesnek veszik :))

Olsen 2008.11.19. 11:55:40

pipa nem volt?

igazán felájánlhatta volna...

:DDD

Peti 2008.11.19. 12:09:25

Én egyszer lelocsoltam egy parkoló kocsit, ahogy elszaladtam mellette.

Mike 2008.11.19. 12:30:51

Egyszerű a megoldás fel kell írni a rendszámát, kell egy tanú és belehet hajtani rajta a ruha tisztítási költségeket, ezt még az oktatóm mondta, mivel a jogsi megszerzése óta nem sokat mászkálok gyalog főleg ha rossz idő van ezért egyszer volt arra példa, hogy kaptam egy zuhanyt, elindult a fent említett eljárás, majd felkerestem az illetőt, ha bocsánatot kér elállok a dologtól, ő meg inkább kifizette, seggfej, 14 ezer forintos számlát kapott :D. Bmws te sem vagy egyszerű szerintem a megveszem a 97-s 3-s bmw-t típus vagy és arra vered a ******d....

ex-dr. vuk 2008.11.19. 12:39:30

Ez pont olyan, mikor a liftbol kizavartam a juzert, hogy talan nem ott kene cigizni (ki is van irva, hogy tilos), akkor gondolkodas nelkul, mintha ez teljesen felmentene ot ravagta, hogy: "De hat MAS IS cigizik a liftben!"
Biztositottam rola, hogy engem az nem erdekel, o nem fog, es megnyugtattam, hogy nem kivetelezek: mast is kizavarok, ha latom. Nem sikerult megnyugtatnom. De mivel a lift addig nem indult, kenytelen volt eloltani.

Doryyka 2008.11.19. 12:40:00

Alf 2008.11.19. 10:38:37
Doryyka ne hazudj. a hazugság bün.
Nem szoktam. Most is igazat mondok. Kérdezs a bunkót, aki legutoljára összecspott. Ne te legyél, ha ép autót akarsz.

SereG · www.sunchat.hu 2008.11.19. 10:43:56
Doryyka: nem tettél boldoggá.
Nem is akartalak. Vezess normálisan, ha nem akarsz kavicsot/követ.

Tightend 2008.11.19. 12:40:48

Peti a király! Mindenkinek vödröt és locsolni a kocsikat trutymóval!

tehenke 2008.11.19. 12:44:07

Doryyka

Amit Te művelsz, az szándékos károkozás. Egy fokkal sem vagy jobb a locsolóknál.
Ha én véletlenül lelocsollak, akkor számíthatsz a bocsánatkérésemre.
De ha hozzám vágsz egy követ, úgy elverlek, mint a lovat.

Zsola777 2008.11.19. 12:46:23

Még a Kresz könyvben olvastam, hogy vizes úton az út közepe felé húzódva kell közlekedni (most majd jön valaki, aki kikeresi, hogy ninc benne, de:), ennek több előnye is van.
1. Gyorsabban mehetsz, és nem locsolod le a gyalogosokat;
2. Nem hajtasz bele az esetleg vízzel telt nyomvájúba, ezért könnyebben gurulsz, takarékosabb;
3. Az autód irányíthatóbb, kanyarodni, megállni is könnyebb;

Hátrány: nem jönnek hozzád oda szimpatikus emberek ismerkedni :)

bmws 2008.11.19. 12:47:44

Mike honnan tudtad?
Ocsem neked jo orrod van.
Mellesleg 7 eve vettem...
Meg mindig jol porog. De most csere elott allok. Csak meg nem dontottem. 535d, vagy regi x5 3.0d
Ja es jo a humorerzeked. Biztos ma is lefroccsentett teged egy bmws azert nem erted a viccet. SMILE
PS.: a f****** nem verem, mar nos vagyok es nincs ra szuksegem :)

isti77 2008.11.19. 12:55:23

Csatlakoznék azokhoz, akik már utaltak rá, hogy nem feltétlenül az autós hibája, amikor lefröcsköli a gyalogost, nem szántszándékkal teszik (legalábbis a többség), egyszerűen ilyen szarok az utak, és rendes vízelvezető sincs sok
helyen. Valahogy esőben is közlekedni kell. Képzelhetitek (gyalogosok), milyen kellemes nekünk is pl. egy tócsa közepén belemenni egy marha nagy kátyúba, ami nem látszik a víztől...

Két megoldás létezik az elkerülésre, a gyakorlatban nehezen járható mind a kettő:

1. A tócsák kikerülgetése
2. Max. 20 km-h-val közlekedni (de néha még ez is sok, ha nagy a tócsa), vagy nagyokat fékezni a tócsák előtt.

Mivel nem egyedül közlekedünk az úton, mindkét megoldás elég problematikus és veszélyes lehet.

bmws 2008.11.19. 12:59:10

Ja és Mike...
Cseréld le az új Ignist egy öreg bömösre és új dimenziók nyílnak meg előtted...

isti77 2008.11.19. 12:59:35

"Még a Kresz könyvben olvastam, hogy vizes úton az út közepe felé húzódva kell közlekedni"

Igen, az nagyon célravezető, főleg, amikor a szembejövő is az út közepe felé húzódik.
Szerintem az idézetből kimaradt , hogy "lehetőség szerint".

Doryyka 2008.11.19. 13:08:24

tehenke-az meg testi sértés. Lófaszt nem érek a bocsánatkéréseddel, ha tönkretetted a ruhámat és a napomat. Ne csapj össze-én sem teszem veled. Ennyi.
És most nem arról van szó, hogy válatlebül, mert aki ennyire összecsap, az SZÁNDÉKOS-golyót (követ)neki.

alfredo 2008.11.19. 13:30:02

jung és néhány más munka hőse megmagyarázta már, hogy az ételfutárnak joga van leloccsantani másokat, hiszen ő csak a munkáját végzi?
:))

Zsola777 2008.11.19. 13:34:17

isti77
Persze, lehetőség szerint, mindenki a saját sávjában. Miért? Csak nem félsz, hogy átjön a szembe jövő a tiédbe? :D

Zsola777 2008.11.19. 13:48:44

(szembejövő, bocs)

potha 2008.11.19. 14:21:06

Engem még sosem locsoltak le ^^
Nem tom vagy keveset éltem még hozzá, vagy ha már egyszer épp nem autós vagyok hanem gyalogos, akkor megpróbálok én is odafigyelni, ha már a kedves vezető nem teszi.
Amúgy anno az oktatóm mindig figyelmeztetett, hogy figyeljek ne locsoljam le őt se, meg ott nézd azt se, szal mindig szólt ha pocsolya volt, és így belém rögződött!

TH 2008.11.19. 15:01:00

potha 2008.11.19. 14:21:06
Ha téged még sosem locsolt le autó/busz/stb., akkor szerintem ezzel kb. egyedül vagy az országban...

aqweren 2008.11.19. 15:06:11

Még engem sem locsolt le autó...egy-két vízpöttyöt kaptam, de így telibe még nem sikerült.
Résen kell lenni!! ;)

Normális vagyok? 2008.11.19. 15:18:26

Én egyszer estefelé esőben belehajtottam úgy 50-el egy bazi nagy pocsojába ami az út közepén gyűlt össze, és szerencsétlen palit úgy lefröcsköltem aki éppen az autójából szállt ki, hogy abból a vízből még az utastérbe is jutott...
De nem mertem megállni bocsánatot kérni mivel egy bazinagy BMW-s nagyfiú volt.

potha 2008.11.19. 15:28:00

TH 2008.11.19. 15:01:00

Tudod, ami késik nem múlik :)

De ahogy aqweren mondta, résen kell lenni :D

szaGértő 2008.11.19. 18:36:05

Azért a gyalogos is figyelhet. Ha én gyalog megyek, figyelem a pocsolyákat, és ha jön autó, akkor inkább megvárom, amíg elmegy, nem ballagok be a pocsolya mellé. Jobb a békesség.

bakkostóni 2008.11.19. 21:07:43

én egyszer lefröcsköltem sós hólével egy szegény gyalogost, azonnal megálltam és
- vettem neki egy Hugo Boss öltönyt kárpótlásul
- hazavittem Pestről Győrbe
- adtam neki egy 4 millás utazási csekket, meg 4 milla kp-t költőnek
- vettem neki egy tündéri kiskutyát, meg összedobtam egy pacalt
- aztán leszaladtam a krimóba és hoztam 2 liter mézesfehéret.

potha 2008.11.19. 23:05:18

bakkostóni xD ez haláli volt :D

Marcellusca 2008.11.20. 10:56:04

Valaki az elején hiényolta, hát tessék: hüjjje postíró! :D
Azon a "szervízúton" 50 a megengedett, ki van táblázva az elején. Tehát a mercis kajafutár (hehehe) tök szabályos volt. :D

De komolyra fordítva: Miért jó bárkit (akár másik autóst is) lefröcskölni? Nem figyelünk a másikra, főleg, ha az a járdán közlekedik. De nem csak ezzel vagyunk így.

bakkostóni 2008.11.19. 21:07:43
LOL!!!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása