Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Nyolcvannal előzte a sort a járdán

2008.12.11. 12:45 :: Kisikasa

Vannak hajmeresztő dolgok, amik a birkatürelmű embereket is kimozdítják megszokott nyugis kis életritmusukból. Zita egy ilyen ámokfutó miatt akadt ki annyira, hogy úgy érezte ez vért kíván, vagy legalábbis fel kell írnunk a blog virtuális szégyenfalára.

Azt hittem, engem már semmivel nem tudnak kedélyes fővárosi autóstársaim meglepni, de az előbb olyat láttam, hogy köpni-nyelni se tudtam hirtelen..

Pesti rakpart, csúcsforgalom; az erre járók zsigerből tudják, hogy a Hélia szálló alatti szakaszon elfogy a külső sáv. Mindennapos a dugó, hiszen a "tudás" ellenére a sáv folyamatosan feltöltődik, hogy aztán a lámpa előtti részen ki-ki vérmérséklete szerint bepróbálkozzon a váltással. Nincs is ezzel nagy baj, leszámítva a mereven előrenéző furakodót, a sávot lefogó bénát meg a baromarcú erőszakost. Nem azt mondom, hogy örülök, ha már 10 perce összesen 3 métert haladtam, mert mindenkit beengednek, de ha nem sietek, nem is lázadozok nagyon. Arról nem is beszélve, hogy én is használom a külső sávot, ha úgy adódik, tehát engem is bátran szidhat bárki, ha olyanja van.:)

De ezt a nagyon tudóst, akiről mesélek, ezt már szidni se lehet! Szóval, tele a két sáv, cipzárazunk viszonylag rendben- én ma rendes voltam, tehát a belső sávban gurulgatok 4-5 kocsival a lámpa előtt- amikor feltűnik a járdán!! kb 80-nal egy elmeháborodott, leugrat a járművek elől elzárt területre, valahogy besorol, azt elhúz.

Azt azért remélem, hogy mielőtt hátul valahol fölment a járdára, megnézte, nem parkol-e valaki. Sötét (fekete?) talán Fiat Stilo volt, de erre nem esküszöm meg. Mi, a hülyék meg néztünk utána és nagy egyetértésben hüledeztünk. Mondjuk én a szívem szerint kipofoztam volna a kocsijából a nemnormálisát, de hát én nagyon agresszív tudok lenni.

93 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye veszélyes kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

X........X 2008.12.11. 12:50:08

Mi ebben a meglepő? :D

Marcellusca 2008.12.11. 12:54:20

Levettem a post lényegét: hun van aza Hélia szálló? :D

Lunitari 2008.12.11. 12:54:33

Mindennapi...volt hogy egy teherautó direkt ment a külsőben ua tempóban..járdán előzték ahogy tudták....

potha 2008.12.11. 12:55:52

Hájja még jó h gyalogos nem volt
Mondjuk ilyet még nem láttam :D

@nális coitus 2008.12.11. 12:58:50

na az ilyenek miatt, mint a posztíró, áll a sor, mert minden gyökeret beenged maga elé! f@szfej!

theabore 2008.12.11. 12:59:30

Lehet, hogy azt olvasta valahol, hogy a járdán nagyon kevés a baleset és csak vigyázni akar magára :)

Marcellusca 2008.12.11. 12:59:42

Hé! Hun van a Hélia szálló?
Az Újpesti alsórakpart vége, a Dráva utcánál?
Had ne keresgéljek a gugli fődön!

Lunitari 2008.12.11. 13:05:32

Marcellusca 2008.12.11. 12:59:42

Igen ott. Ha mész a járdán fel tudsz ugratni a hátsó parkjába ;)

Aqweren 2008.12.11. 13:05:49

Engem is előztek már járdán: balra szerettem volna kikanyarodni alárendelt útról. Nemtom ki hogy van vele, de én ilyenkor elsőbbséget szoktam adni. Hülyepicsa mögöttem nem így szokta: dudált folyamatosan, majd fel a járdára, gyalogosok elugranak, kivág, és mellőlem a járdáról balra kikanyarodik. Monnyuk jöttek keresztben, de ez őt baromira nem zavarta - mákja volt hogy nem ütközött senkivel.
:S

Lunitari 2008.12.11. 13:06:56

Lenyomtam volna a szuzukimmal a picsába.
Mondtam már, hogy gyúrok? 110-el nyomok fekve.

Lunitari 2008.12.11. 13:08:26

Lunitari 2008.12.11. 13:06:56

Jééé tanuló képes vagyok :) Akkor megvan a 110...remek :D

Marcellusca 2008.12.11. 13:15:29

Lunitari 2008.12.11. 13:05:32

Köszi, mostmár képben vagyok. Bár eddig is sejtettem, hogy arról a helyről van szó. Volt már említve az a szakasz, csak akkor még nem a járdán közlekedtek. :D

Aqweren 2008.12.11. 13:05:49

Há' mittet töketlenkedel ottan? Balra néz, jobbra néz, nagygáz, kisszerencse, oszt GO. Láthattad másnak már megyen. xD

Lunitari 2008.12.11. 13:15:33

tényleg, itt van rajtam egy tanuló képe... Tanulóképes vagyok!

Marcellusca 2008.12.11. 13:17:15

Aqweren!
Arról nem is beszélve, hogy magamra hagytál a kocsmában!
Meg is vagyok ám sértődve! :D

Sugi77 2008.12.11. 13:19:04

Aqweren 2008.12.11. 13:05:49
Nem véletlenül mondjuk, hogy ne adjanak a nőknek jogsit X))))

Sugi77 2008.12.11. 13:20:27

Az lenne a legjobb, ha senki se kapna jogsit! :D Nem lennének autók, környezetszennyezés :) és mindenki járna lóval, meg biciklivel X))

Marcellusca 2008.12.11. 13:23:32

Sugi77 2008.12.11. 13:19:04

Tényleg megártott a munka. :D

Marcellusca 2008.12.11. 13:27:00

Sugi77 2008.12.11. 13:20:27

A ló "mellékterméke" a cipőmet szennyezi. Az is a természet része. :D

Sugi77 2008.12.11. 13:31:03

Marcellusca 2008.12.11. 13:23:32
Túl kipihent vagyok az a bajom :D

Marcellusca 2008.12.11. 13:27:00
Hát, ne lépj bele!! :D
Sajt, vagy gombatelep?? X)))

Marcellusca 2008.12.11. 13:39:34

Sugi77 2008.12.11. 13:31:03

Hát, aki egy kis túlóra után ennyit pihen, az ne csodálkozzon! :D

Lunitari 2008.12.11. 13:42:13

Lunitari 2008.12.11. 13:15:33

:)) ok vettem tanulóképes vagyok :)) Na de kisbetűvel kezdeni a mondatot...ejnye-bejnye....

Auto-InterCont 2008.12.11. 13:43:38

Zita barna szemü, tehát kamu az egész!

Lunitari 2008.12.11. 13:47:05

magampista jó móka? :D

Marcellusca 2008.12.11. 13:53:35

Lunitari 2008.12.11. 13:47:05

Mé', nem? De! Nyóc! xD

Én skodás vagyok, de nem vagyok olyan.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.12.11. 14:37:52

fasz volt a stilos. ennyi.

amúgy mégegyszer és utoljára:
az elfogyó sáv azért van ott ahol hogy végigmenj rajta és a végén besorolj. ha közben van luk akkor ott sorolsz be. de ha tömött a sáv, akkor nem állsz meg középen, hanem elgurulsz a végéig.
1. akik elfogyóban végig megy az nem bunkó.
2. aki elfogyóban végigszáguld, és ott furakodik index nélkül az bunkó.

Marcellusca 2008.12.11. 14:43:32

Hurrá Torpedó · www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.12.11. 14:37:52

Teljes mértékben igazad van, csak már lerágott csont.

theabore 2008.12.11. 14:52:26

Kellene már egy biciklis post, hogy legyen kit szidni....

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.12.11. 14:52:50

Ti mit éreztek, amikor beengedtek valakit magatok elé, aki szépen udvariasan viselkedett, majd az irgalmas szamaritánus barma még beenged maga elé még 4-5 kocsit?

Mondjuk reggeli csúcsban? Mondjuk nyűglődő gyerekkel a hátsó ülésen?

theabore 2008.12.11. 15:04:36

Akkor mit érzel, ha 80-al megy valaki a járdán és a nyűglődő gyerek kilép előtte vagy kiszalad a járdára a kapualjból?

Egyébként ha sietek, marom magam :) én inkább azon akadok ki, hogy hiába integetek, mégsem mer elindulni...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.12.11. 15:07:11

tudom hogy lerágott, de ebben a posztban is benne van hogy: a "tudás" ellenére a sáv folyamatosan feltöltődik...
eszerint a posztírónak még mindíg nem világos az ami lerágott csont.

ja kéne bringás poszt. suvos is régen volt. meg parkolós (ma van egy jó parasztparkolós a homáron), hohó és kell még motoros poszt is :)

Marcellusca 2008.12.11. 15:10:25

Gyalogos az már smafu?
Gyalogost már meg sem akarják ölni?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.12.11. 15:34:03

magampista: Te ezt még nem unod? :)

Lunitari 2008.12.11. 15:52:41

Meg nicklopó is esetleg? :)

biker_kolee 2008.12.11. 15:53:47

Mi meg autózz! blogosok, akik unják az ódizásodat. De nem ám olyanok!

MosoMasa 2008.12.11. 15:57:48

...de mégis örültök, ha valaki cikket ír arról, hogy ő bizony ódis, de nem olyan ám!

Marcellusca 2008.12.11. 15:58:29

Nem tudom, miért fáj Nektek magampista "szösszenetei"?
Annyi hülyeség és okos hozzászólás mellett nem fér el?
Én meg ...

MosoMasa 2008.12.11. 16:01:33

Hát mán bocs hogy magam védem, de talán tényleg jobban hangzik az ódi, mint az anyázás!

sdfsdf 2008.12.11. 16:05:30

rendszám!!!! fénykép tanú ????

már megint egy semmit mondó írás

Z 2008.12.11. 16:12:55

Nem is tudom hol olvastam, hogy ez a zippzár elv teljesen rendben van, mert hogy így gyorsabb az egész történet, mintha valaki besorolna a sor végére. Engem csak az tud felhúzni, amikor valaki teljesen indokolatlanul nyomja a megszűnő sávban. Erre jó példa az Őrsről kifelé a rákosi út, a vasúti átjáró előtt. Persze lehet azt mondani h mindenki vidéki, meg nem ismeri a helyet, de amikor valaki kiló tízzel érkezik meg egy-egy ilyen megszűnő sávba, arra nem mondjuk már h nem ismeri a helyet/helyzetet.
Én általában beengedem az embereket, de azt nem szeretem amikor 1-1 ilyen beeső baromnak kezdenek el előzékenyen villogni, meg integetni, hogy menjen csak és aztán még ő lesz a király.

tehenke 2008.12.11. 16:16:48

Szerintem photoshopp.
Búcsúszex volt?

lOc (a pasztafáriánus) 2008.12.11. 16:19:48

Ahogy Hurrá Torpedó is megírta úgy igaz. Nem tudom hogy azok szerint az emberek szerint akik szerint bunkó az aki az elfogyó sávból sorol be mégis mitől lenne jobb ha tegyük fel már 500 méterrel előtte sorolna be mindenki. Mert szerintem a kettő egy és ugyanaz és ha elfogy a sáv, akkor mindenképpen lassul a forgalom ha kihasználjuk a végéig a sávot, ha nem.

tehenke 2008.12.11. 16:23:10

lOc

Itt inkább azokról van szó, akik csak azért mennek át az elfogyó sávba, hogy ott az azóta már kiürült részen előbbre jussanak. Az bunkóság. Nem arról, aki már eleve eleve abban a sávban van, és úgy érkezik

TT 2008.12.11. 16:30:29

Naponta járok arra, nem egyszer láttam már ezt a jelenséget, és mindig megdöbbent. Van ott egy lépcső a felső parkból, ha ott lejön valaki, akkor pont a járdán száguldó elé lép.

Lunitari: igaz, a másik állatfaj, aki a szélső sávban a belső sáv tempójával megy 400 méterrel a besorolási pont előtt, és nem enged másokat előbbre. A múltkor láttam egy ilyen esetet, azt hittem késelés lesz a vége...

Mérgező Hulladék 2008.12.11. 16:32:10

Én is láttam olyat egész közelről, hogy a puttonyos nem bírta kivárni a dugóban, amíg kanyarodósáv nyílik (kb. 50 méter válaszotta még el ettől), inkább felment a járdára, és ott előzte ki a sort kb. 30-cal. Örülhettem, hogy nem 3 másodperccel korábban léptem ki a házból.

skizofren 2008.12.11. 16:33:14

Beletolni a Dunába.
Ha még ki akarna úszni fejbe lőni.
Társadalomra veszélyes, értéket nem termel - nincs helye az élők között.
Ennyi.

Kolja 2008.12.11. 16:34:05

Járdán 80- nal? nem túlzás ez kicsit? kis hatásvadász...:D

Láttam már én is ilyen okost, aki nem akarta elfogadni, hogy baleset miatt dugó van és lépésben halad a sor. Felment a járdára, de 30-40 nél többet nem ment többet, mivel ezek a fazonok annyira együttérzőek, hogy hagynak időt a gyalogosoknak és a babakocsit toló anyukáknak arra, hogy félreálljanak...
Nem szeretném überelni a sztorit, de ez a pali még villogott is a járókelőkre, az milyen gesztus!?:D:D:D

SimiTomi 2008.12.11. 16:35:31

Nem nagyon értem, hogy mi a probléma azokkal, akik az elfogyó sávból sorolnak be a belsőbe - ennek így kellene működnie, teljesen normális, feltölt, cipzár, osztjónapot.

tehenke 2008.12.11. 16:36:16

Én biztos nem mentem volna arréb. Úgy sem tolja el a terepjáróm... :-P

András 2008.12.11. 16:36:51

Fiat?

Nem csoda, remélem ő lesz a következő, aki szanaszéjjel szakad a váci úton...

Ombre 2008.12.11. 16:47:20

Én egyszer utolértem egy ilyet. Járdán előzött és vágott be elém (én voltam az első a sorban így rögtön utána indultam).
De még pofozni sem volt érdemes, mert kb 50 kiló volt vasággyal. Az ilyeneknek vannak furcsa komplexusaik, azért szabálytalankodnak hogy megmutassák, ők milyen férfiasak.

GYaloggalopp 2008.12.11. 16:50:58

Szavazzuk le a járdákat...nem lesz szabálytalanság.... Autót mindenkinek!!!!

PR32 (törölt) 2008.12.11. 16:51:13

theabore:
mentem a bringámmal 80-nal a járdán, aztán balra fordultam :)

lutsi 2008.12.11. 16:58:41

Tehenke! Úgy sírtok itt, mint a fürdős k.vák. Zipzár elv! Hogy mit jelent? Azt, hogy ha megszűnik az egyik sáv, akkor az abból érkezők közül egyet-egyet beenged a sajátjába a másik sávban autózó. És így mind a 2 sáv halad. Egy baromság azért beállni egy sor végére, mint a birkák, mert majd a másik elfogy és akkor milyen jó lesz, mert én már itt állok, és bassza meg a másik, hogy be akar pofátlankodni. Urak! Az a sáv azért van, mert ott is lehet autózni, nem azért mert elfogy, és jaj, oda nem szabad állni. Ezért is tart itt ez az ország... Én a Veres Péteren is mindig az elfogyó sávban megyek, mert így átférek a lámpán, és vki mindig beenged, mert érti a ZIPZÁR ELVET! Az meg kibaszottül dögöljön meg, aki a busz sávját használja, és az is aki az onna jövőt beengedi. PONT

Auto-InterCont 2008.12.11. 17:14:38

A Zipzár elv nálam azt jelenti, hogy a csaj nem csak a zipzárt húzza le, hanem ki is gombolja a nadrágot!

Gera 2008.12.11. 17:16:51

Mint már többen is leírták, a sávokat azért festik fel, hogy az emberek használják őket. És ha mindenki tudatában lenne ennek, akkor a dolog úgy nézne ki, hogy a két sor pontosan ugyanolyan hosszú, az érkezők fele-fel arányban használják a sávokat, a megmaradó sáv elején meg mindenki beenged egy (és csak egy) autót. És persze mindenki tisztában van vele, hogy be fogják engedni, ezért nem áll meg, nem kell fél percig villogni neki, hanem csak megy és kész. Mindkét sor folyamatosan halad.

Gera 2008.12.11. 17:21:23

Ami a pofátlakodást illeti: ma a Kassák Lajos utcán mentem keresztül a Dózsa György úton, vártam a pirosnál, erre jött egy autó, balról kikerült és beállt elém a zebrára. Nem, nem álltam messze a lámpától. Köpni-nyelni nem tudtam :)

Gera 2008.12.11. 17:25:22

Ja és a kereszteződésen átmenve a delikvens nem adta meg az elsőbbséget a következő utcánál a jobbról jövőnek.

Kedves furakodós 2008.12.11. 17:57:02

tanuld meg ezt az újabb tolakodási technikát is, már holnaptól tudod használni.

Nagykócsag 2008.12.11. 18:48:26

"Azt azért remélem, hogy mielőtt hátul valahol fölment a járdára, megnézte, nem parkol-e valaki."

Járdán parkol??????????????????????????????

phaszfej 2008.12.11. 18:50:25

fölment a járdára, oszt akkor mi van? fáj a levélírónak, hogy ő nem meri. frusztrálja! biztos nincs rendben a nemi élet.

Reggie 2008.12.11. 18:51:32

80-al ugratott le a jardarol? Hat elegge fotosop igy a sztori, de hajlando vagyok elhinni, amennyiben kedvez Zita bemutatja a szemebe epitett sebessegmero hitelesitesi jegyzokonyvet...

phaszfej 2008.12.11. 18:54:54

egyébként minek van két sáv, ha úgyis elfogy? a gyerek meg hol focizzon? sír itt a sok hülye autós, 2 métert nem tudnak gyalog megtenni, én meg szívjam a szaros gázaikat, ha meg rágyújtok egy étteremben, mindenki rinyál. hogy van ez má', kérem szépen?

Ubul11 2008.12.11. 19:08:53

Ez egy szar sztori.Írok egy valódit.2/A Vác felé,hajtós tempóban autózunk célunk felé.A tükörben feltünik egy -váci cement-feliratú kamion.villog rám,gondoltam beletaposok,így hát kamionunk lemarad,tempót visszaveszem,majd feltünik Dunakeszinél a dupla SHELL kút.kamionunk,padlógáz,kb 100km/h val(néztem az órámat)átrongyol a benzikúton,hogy nagy lendülettel bevágjon elénk.persze megszívta,mert egy másik kamion éppen indult ki a parkolóból.satufék,fülke majd felborul,kis híjján belerohan a másik kamionba.dudál,villog,szitkozódik,és minden egyéb.későbbiekben feltűnik megint,szabálytalanul,záróvonal átlépésével előz,és Vác felé elkanyarodik.Barátaimtól megtudtam,hogy ez arra felé mindennapos.

4ttys 2008.12.11. 19:25:43

New York-ban elek, itteni jogsim nincs es a szabalyokat is annyira tudom amennyire elmagyaraztak, igaz nagyjabol ugyanazok. Szoval a nem lampas utkeresztezodesek mindegyik ugy mukodik, ha aki elobb odaert az mehet elobb tovabb, bar mindenki meg kell hogy alljon. Ha jol tudom eredetileg itt is jobbkezes a szabaly de a gyakorlat egyertemuen igy mukodik, fennakadas nelkul szepen csordogalnak az autok. Vajon hogy mukodne ez otthon, a pofatlanok es idiotak orszgaban? Pofatlan az aki lelemenyes es csal, idiota meg aki becsuletes es ugy akar megelni...

tolerancia bazdmeg! :)

Auto-InterCont 2008.12.11. 19:34:19

4ttys 2008.12.11. 19:25:43

Csak egy kis kiegészítés.

Bizony így van ez kint és ami még tetszik, hogy van olyan keresztezödés, ahol minden úton stop tábla van. Egyébként, ha nem tiltja tábla, akkor a pirosnál is szabad jobbra kanyarodni. Ez jól müködö dolog kint, itt nem müködne.

MosoMasa 2008.12.11. 19:45:22

4ttys 2008.12.11. 19:25:43

Te csak nyújorkból ne pofátlan idiótázd le az országot, főleg ha ide írkálsz.
tolerancia bazdmeg.

én egyébként ódis vagyok, de nem vagyok olyan.

Zotya@pest 2008.12.11. 20:04:42

a kurva anyját huzza szájba az ilyen...

4ttys 2008.12.11. 20:12:01

felreertettetek, ha hazamegyek en pofatlan leszek, mert nem hagyom, hogy szarba tapossanak. ez az autozastol kezdve a becsuletesen vegigdolgozott eletre vonatkozik. ez egyszeruen az ut ahogy magyarorszag mukodik. itt is ugy viselkedem ahogy a tobbseg, kovetem a szabalyokat.

a jobbra kanyarodas piroson tenyleg szinte egesz amerikaban van, de New York-ban pont nem lehet, marmint a varosban csak. Suffolk County-ban pl lehet mar.

magampista, neked meg annyit, ha mar latom is magunkat mikor veletlenul osszetalalkozunk, egy keresztezodesben qrvaanyazva :D

es az nem a Te hibad lesz, nem is az enyem... igy mukodik a magyar

nyekk 2008.12.11. 20:31:40

Én nem tudom.... Megyek a 40 tonnás dömperemmel, és nem akarnak elém pofátlankodni a megszűnő sávban előre rongyolók. Kivéve egyszer... egy pár éve. A hullamosó egy hétig túlórázott rajta, hogy valahogy kinézzen a leforrasztott koporsóban, amibe tették, miután kivágták, és szétválogatták a rászorult roncsból. Igaz, kicsit ideges leszek az ilyen páros u pofátlanoktól, akik gátlástalanul elém akarnak tolakodni. Utána meg csodálkoznak, ha eltiprom őket. Még csak nem is zökken a dömper...

Tilcsák Bea (törölt) 2008.12.11. 20:43:51

az én Budapestemen is úgy működik, hogy aki előbb ér a kereszteződéshez, az mehet át előbb. és nem kell megvárnia, míg józsi félóra múlva odaér jobbról.
---------
újabb szokás, hogy rámdudálnak, ha megállok a zebra előtt.
na akkor szoktam anyázni egy csendeset.
--------
mai eset: balra kanyarodom jobbkezesben, kétirányú utcába,a sávomban szemben jön egy kézből telefonáló suttyó, mert épp kikerült valakit, akit második sorban parkolt, majd megáll mellettem, mintha nem tudna tőlem tovább menni (tudott volna) és elkezdett magyarázni. szájról olvastam, volna, de biztosan nem boldog karácsonyt kívánt.
neki köüldöm az ádszeszkó című számot, és mindenkinek, aki szereti.

ArmandoBertolucci · http://nincsszabaly.blog.hu 2008.12.11. 22:00:02

"Pesti rakpart, csúcsforgalom; az erre járók zsigerből tudják, hogy a Hélia szálló alatti szakaszon elfogy a külső sáv. Mindennapos a dugó, hiszen a "tudás" ellenére a sáv folyamatosan feltöltődik, hogy aztán a lámpa előtti részen ki-ki vérmérséklete szerint bepróbálkozzon a váltással."

Sajnos itt és az ehhez hasonló helyeken (van még jópár a városban, ahol "elfogy" az egyik sáv) alapvetően két féle ember van. Az egyyik, aki "előremegy" az elfogtyó sávban, a másik, aki mindent elkövet annak érdekében, hogy ne engedj be maga elé a másik sávon érkezőt. (Az említett helyszínen pl. beállnak a két sáv közepére, így vagy nem mész tovább, vagy kerülsz a járdán.

Fel kéne fogni, hogy a sávok azért vannak, hogy használjuk!! Nem dísznek. Ha nem menne ki senki abba a sávba, akkor a sor vége az Erzsébet hídnál állhatna. Így értelemszerű, hogy azt a sávot fogom használni, ha üres(ebb).

Ausztriában és Németországban (biztosan máshol is) pl. vannak olyan KRESZ táblák, amelyek ilyen helyszíneken felhívják az autósok figyelmét az ún. zippzár elvre, azaz arra, hogy ha két sáv leszűkül, akkor a folytatásra egyik sávból egy autó, majd a másikból egy autó hajtson. Persze lassítja egy kicsit a forgalmat, de működik!

G 2008.12.11. 22:07:19

ha valaki akkora lúzer, hogy képes a hosszabb sorba állni, akkor ne idegeskedjen azon, hogy nem mindenki olyan mint ő...

Krisi 2008.12.11. 22:26:16

Kéne már egy kombinált poszt, ahol mindenkit lehet szidni, pl. ilyen:

"Múltkor mentem a BMW(1) SUV(2)-ommal, amikor bevágott elém index nélkül egy Suzuki(3), nem baj, letoltam a picsába, csak a ködlámpát(4) kellett felkapcsolni. Aztán amint várakoztam a dugóban elment mellettem egy köcsög biciklis(5) kivilágítatlanul (6), nem sokkal utána egy motoros(7), akinek le volt szedve a gyári dob hogy jó hangos legyen(8). Jött még később egy bunkó taxis(9) aki rámdudált (10), megvertem őt is. A fehér furgont (11) már leszartam, mert épp a másik irányba ment. Mellesleg van még a garázsomban Audi (12) meg fekete Merci(13) is, csak hogy tudjátok kivel van dolgotok. Ja, és rendőr persze sehol(14)."
(ezt még folytathatnám sokáig, sokan kimaradtak :)

Egy ilyesmi poszt után a komment írása előtt csak oda kell majd írni a zárójelben szereplő számot, hogy épp kire vonatkozik, és mehet is az anyázás. A végén meg lehetne készíteni összegzést :)

Ja és én biciklis vagyok, de nem ám olyan (hanem még annál is olyanabb)
:)
Bár a mai nap pont Opeles voltam, de nem ám olyan. Jövőre meg ha minden jól meg akkor MZ-s is leszek, de nem ám olyan :D

Krisi 2008.12.11. 22:36:33

A cipzár elvet meg sokan keverik a buszsávból való tolakodással, pedig a kettő nem éppen ugyanaz. Előbbit én is alkalmazom, pl. Árpád hídra felfelé menet a budai oldalon.
Viszont ha valaki buszsávból akarja betolni a gépe orrát, hát azt nem hagyom: rátapadok az előttem lévőre, mint egy matrica. Ilyen helyre jó példa a Lánchíd budai hídfő a Batthyányi tér felől, amikor a körforgalomnál megszűnik a buszsáv. Mellesleg aki tolakodik az büdösbunkó, de aki beengedi az meg lárva. Amíg van valaki, aki beengedi őket, addig csinálják. Nem kell őket beengedni, ennyi.

Mai nap legszebb pillanata meg az volt, amikor a Karinthy-n mentem, és autóval jobbra akartam fordulni a Budafoki útra rá. A mögöttem jövő fallosz Négyesgolfos csicska meg elkezdett dudálni, mert nem mentem rá a bicikliútra, hogy jobbról - teljesen szabálytalanul - kikerüljem a pirosnál várakozó autókat. Meg előtte is rámdudált egy faszkalap kisbuszos hasonló okok miatt, amiért merészeltem szabályosan közlekedni, nem akadályozva a bicikliseket, hogy a saját sávjukban menjenek.

Szóval itt tart ma a morál: ha autóval nem a biciklisávon megyek, akkor már dudálnak rám. Széééép...

G 2008.12.11. 22:49:57

"Mai nap legszebb pillanata meg az volt, amikor a Karinthy-n mentem, és autóval jobbra akartam fordulni a Budafoki útra rá. A mögöttem jövő fallosz Négyesgolfos csicska meg elkezdett dudálni, mert nem mentem rá a bicikliútra, hogy jobbról - teljesen szabálytalanul - kikerüljem a pirosnál várakozó autókat. Meg előtte is rámdudált egy faszkalap kisbuszos hasonló okok miatt, amiért merészeltem szabályosan közlekedni, nem akadályozva a bicikliseket, hogy a saját sávjukban menjenek."

Ott a kerékpársávon KÍVÜL még elfér KÉT SOR!! Valószínű te voltál a "büdösbunkó", ha jobbra kanyarodáshoz nem soroltál be az út jobb szélére a kerékpársáv mellé szorosan. Akkor elfértek volna melletted bőven ;)
Ilyen, amikor az öntudatos biciklis kocsiba ül :D

LipardX 2008.12.11. 23:34:13

Végre egy vagány, akit a szürke egerek csak lesnek! bá-buci-báááá
szopjatok ti a sorban... :-)

Zita 2008.12.11. 23:49:52

Kösz, hogy első posztomat ilyen kedvesen fogadjátok! :)
Összefoglalva:
1)semmi bajom az elfogyó sávban haladókkal
2)én is használom- és kihasználom
3)attól senki nem lesz lúzer, ha néha véletlenül szabályosan közlekedik (bár ez ebben a városban többszörösen hátrányos helyzetűvé tesz)
4)ügyesen, jó reflexekkel, előre gondolkodva, kellő helyismerettel meg egy jó adag ráérzéssel dugóban is lehet haladni.(szerencsére-az én szerencsémre:)- ezekből valami a nagy többségből hiányzik)
5)volt az 80km/h, (a magam 20-ához mérten);se fotó, se rendszám, még a kocsi típusa is kérdéses-a jelenség ragadta meg a figyelmemet, bocsika:)Nem járok csőre töltött fotómasinériával, ez nyilván komoly hiányosság.
6)azt gondolom, valamilyen önkorlátozásnak azért léteznie kell, bizonyos határokat nem szabad átlépni.A járdán pláne nem!
+1)cool-r-nek külön: Meregesd bátran a szemecskéidet.Kamillás borogatás legyen nálad, sokáig kell leskelődnöd, hogy egy miattam álló sort találj.Sok sikert!

LipardX 2008.12.12. 00:16:31

Kedves Zita,
első posztolókat itt anyázzák, túl estél a keresztségen, várd a holnapot, hogy te is anyázhasd a következő mazsolát! :-)
Aki itt kommentel, mint tökéletes autóvezető, szabályos, értelmes, ügyes, okos! Velük kár vitatkozni! :-)
Sok sikert!

Zita 2008.12.12. 00:48:51

LipardX!

köszönöm a kedves szavakat; nem is lettem (n)agyonanyázva:)-többre számítottam!
Lehet, rászokom a posztírásra, legalább nem magamban dühöngök.
Első zsengémet így majd követi még számos erős, kifejlett példány,hiszen a téma az utcán gurul vagy áll vagy csak teljesen hülye! :)
Ha hever, az már nagy baj, azt elkerülném.
üdv:)

fsblack 2008.12.12. 07:47:15

Én nem messze dolgozom onnan. Esküszöm, ki fogok menni, megnézni azt a részt. És ha járdán autózót látok, le fogom videózni a mobillal és feljelentem.

Vagy megállítom és megpofozom. Még nem döntöttem el.

MosoMasa 2008.12.12. 08:25:31

4ttys 2008.12.11. 20:12:01
Azt te csak gondolod, hogy így működik a magyar.
Ez egy sztereotipia, igen van egy tulok réteg - akik leginkáb buta, félművelt egyedekből áll össze - aki úgy érzi így kell viselkedni, ezt a "hagyományt" kell továbbvinni. Sajnos ezek valóban annyira primitívek, hogy meg sem fordul a fejükben, lehet másként is, nem a paréjság az egyetlen üdvözítő megoldás.
Szerencsére, ahogy tapasztalom egyre többen érik, lépik át azt a minimum határt, ami a kuturált közlekedéshez kell, így lehet bízni abban hogy akár az utakon, -de akár általánosságban is - egyre civilizáltabb lesz a társadalom, és egyre öntudatosabban taszítja ki soraiból az eféle tahókat.
Sajnos biztos lesznek olyan alacsony ingerküszöbű egyedek, akik ezt képtelenek befogadni csökkent kapacitású agyukkal, de hát rohadt alma mindenhol van, - törekedni kell rá, hogy ezeket ki kell válogatni, ki kell dobni, és ügyelni arra hogy a rothadás minél kisebb környezetben tudjon tavaterjedni fertőzni.

Lunitari 2008.12.12. 09:58:07

ArmandoBertolucci 2008.12.11. 22:00:02

Na ez hülyeség. A sor azért hosszú, mert a sok köcsög előre pofátlankodik és ott rántja be az autóját. Mindennap ott járok és akkor is nyomjál neki meg előznek mikor nincs is sor....

Lunitari 2008.12.12. 10:03:52

Egyébként ugyanezek a köcsögök már a Közraktár utcában is ezt játszák a buszsávban, majd a végén szabálytalanul jönnek a rakpartra. Azt a részt végig kameráznám....

G 2008.12.11. 22:07:19

Ne aggódj én nem idegeskedem, a köcsög fajtád szokott, mikor 10 autó közül egysem engedi be elől, majd jön egy birka aki beengedi. Na ez a baj. Majd ha senki nem engedné be őket megtanulnának beállni a sorba...;)

Lunitari 2008.12.12. 10:10:37

LipardX 2008.12.11. 23:34:13

Ti meg szopjatok a sorolásnál ;)))

Lunitari 2008.12.12. 10:18:02

"Fel kéne fogni, hogy a sávok azért vannak, hogy használjuk!! Nem dísznek. Ha nem menne ki senki abba a sávba, akkor a sor vége az Erzsébet hídnál állhatna. Így értelemszerű, hogy azt a sávot fogom használni, ha üres(ebb).
"

LOL. A fentire már reagáltam, ráadásul a sor gyakran az egész rakparton tart. Nem tűnt még fel? A sáv azért van, hogy a felső útról érkezők be tudjanak sorolni(+a parkolók sem tartják fel a forgalmat) és nem azért, hogy sok köcsög (aki pl végig a rakparton jött) kielözve előrébb jusson....aki ezeket beengedi az BIRKA!

Tegnap a sok köcsög úgy sorolt le a rakpartra, hogy a szembe sávot is lefoglalták, sőt volt egy extra példány aki a szembesávba száguldozott előre, kikerülve a besoroló sávot is...mega lol..csak mert egy küldötség miatt állt a rakpart és ezt nem fogták fel...biztos azt hitték senki nem engedi be őket majd ők megmutatják...szánalom....

Tehenke 2008.12.12. 10:29:30

"ArmandoBertolucci

Fel kéne fogni, hogy a sávok azért vannak, hogy használjuk!! Nem dísznek. Ha nem menne ki senki abba a sávba, akkor a sor vége az Erzsébet hídnál állhatna. Így értelemszerű, hogy azt a sávot fogom használni, ha üres(ebb)."

Kihelyezek Neked egy ipari műpéniszt. Azért lesz, hogy használd, jó?

Tehenke 2008.12.12. 10:32:02

ArmandoBertolucci

Ja a légzsák is azért van, hogy használd. Nem akarod kipróbálni?
Az agyam eldurran az ilyen barmokon, istenem.

Krisi 2008.12.12. 11:23:02

G: igen, ELVILEG elfér két sor is. Csak előttem mindenki a sáv közepén állt, ezért nem fértem volna be melléjük úgy, hogy ne lógjak rá a biciklisávra. BMW Isettával ment volna a dolog, de a Corsa már nem fért be :)

judy 2008.12.12. 12:06:46

Még a járdán előzőt is leelőzöm a járdán.
Jó is a kis Yaris, imádok vele pofátlankodni pesten.

cso zsi 2008.12.12. 20:52:52

A hely a dugógyártás iskolapéldája.
Az elmúlt 40 évben volt ott pár tereprendezés, de az utóbbi húsz évre is jutott néhány.
Eközben a forgalom kb. a tízszeresére nőtt, és a Dráva utca - Újpesti rakpart - Népfürdő utca háromszögét (ahol hely van bőven), képtelenek voltak úgy kialakítani, hogy az ésazk felé haladóknak ne kelljen az "S"-kanyart megtenni, míg a Drávára fordulók külön kanyarodó sávot kapnának, a budai rakpart Petőfi-hídi feljárójához (a Bertalan Lajos utcánál) hasonlóan.
Régen az ipari létesítmények, és a sporttelepek miatt nem volt itt közlekedhető rakpart. Azóta épült háborús emlékmű, és irodaházdömping is, most még egy lakóházat is akarnak ide építeni.
Ez pl. a 2-es villamos Árpád-hídig való eljuttatását (ha már a 15-öst megszüntették) is meggátolja.
Hely volna a rakparton, hogy megszélesítsék a feljárót, vagy a lejárást másképp oldanák meg.

Perillustris 2008.12.13. 09:46:10

"most még egy lakóházat is akarnak ide építeni"

Ismerjük a XIII. kerület hozzáállását: lakóházat, irodát mindenhová, hiszen úgy fejlődik a kerület. Szerintük. Pedig jól indultak, csak túlzásba vitték az építési engedélyek kiadását. Persze a (kenő)pénz nagy úr.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása