Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Hamis tengerentúli rendszám?

2008.12.18. 07:41 :: Kisikasa

Hogy valaki képes egy csomó pénzt kifizetni, hogy egyedi rendszáma legyen - bár ha úgy vesszük mindenkinek az van - az egy dolog. De Attila egy olyan rendszámtáblát kapott lencsevégre, ami nem igazán szokványos idehaza. Lehet találgatni az eredetet.

A minap autózva Budapesten egy a szokásosnál is hülyébb rendszámra lettem figyelmes. Persze akármi is lehetne az autójára rakva, csak tapasztalatom szerint az ilyen rendszámtáblához a "velem úgyse tudtok semmit se csinálni" kretén mentalitás is társul.

A verdát amúgy egy szokásos menedzserina-szőkecsaj vezette, nem az a kimondott maori arcélű amit a Cook-szigetek rendszáma alapján várnánk :) A rendszámmal egyébként se stimmel valami, a tipográfiája nem egyezik a valódiakkal (az igaziakon kerek a nulla, görbe szárú a hetes stb) szóval ez inkább egy szuvenír-rendszámtábla lehet amit itthon "okosba" feltettek a kocsira és krumplinyomdával lepapírozták. Sejtettem hogy van akinek még a szlovák rendszám is drága de hogy mindjárt ennyire elhajítsa az agyát...

114 komment

Címkék: rendszám autó sztereotípia kresz női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

George Jung 2008.12.18. 10:26:23

"Velem úgyse tudtok semmit se csinálni"...
És nem így van? De!
És én irigylem is ezért. Nem kicsit.

Bisi 2008.12.18. 10:32:02

Szerintem fél éven belül ellopják és akkor majd kiderül fizet-e a cook szigeteki biztosító. :)

Retexis 2008.12.18. 10:37:57

"Külföldi forgalmival nem tud mit kezdeni egy rendőr."
Sajnos tapasztalatból mondom, hogy gyakorlatilag semmivel sem tud semmit kezdeni. Egy holland jogosítvány felismerése gondot okozott. Amikor próbáltam segíteni, hogy uniós tagok vagyunk, jó ez itt, akkor visszakérdezett, hogy Hollandia uniós tagállam-e. Elkeserítően sötét, lusta és korrupt a magyar rend őre.

TH 2008.12.18. 10:45:06

Division 2008.12.18. 10:05:26
Szerintem is.

garage 2008.12.18. 10:52:11

Retexis 2008.12.18. 10:37:57
... hogy Hollandia uniós tagállam-e.

Miért, az? :) Nekem diplomás kollégáim tanakodtak nyáron nyaralás előtt azon, hogy Horvátország uniós-e. OK, Hollandia talán egyszerűbb eset.

KopaszMercis 2008.12.18. 10:58:15

Hat sracok, en ha tolvaj lennek csak ilyen autokat lopnek...

Ugyanis ugyan akkora macera a nyomozas a lopas miatt, mint a szabalysertesek miatt amit ezek a dzsippoidok bevallalnak.

KIZS 2008.12.18. 11:01:12

Mondjuk nem tudom fel kell-e ismernie egy fülöp-szigeteki vagy egy amerikai forgalmit a magyar rendőrnek?
Szerintem alapvetően nem. Főleg, ha magyar állampolgár vezeti a kocsit.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.12.18. 11:01:38

Ideje lenne már az egész EU-ban egységesíteni a (csipkártya alapú!) okmányokat. Amúgy, ha jól tudom van egy olyan előírás (EU-s), hogy 3 hónap után honosíttatni kell mindent, a rendszámot is. Ha pedig külföldről bejön valaki egy autóval, azt az EU-s központhoz kapcsolt magyar nemlétező automatikus rendszámfelismerő számítógépes csodarendszer vegye azonnal nyilvántartásba.

JP 2008.12.18. 11:01:39

OFF

Kangörény_!

Én is határőr voltam! 13 évig a reptéren. Volt ott minden...

ON

Nem hiszem, hogy volna Cook-szigeteki forgalmi. Úgy rémlik, Nagy-Brittaniához tartozik. Persze nem vagyok benne biztos... Inkább a Holland-Uniós kérdést kérném. :)

KopaszMercis 2008.12.18. 11:06:58

JP es Kangoreny: szivesen meghallgatnek egy ket jo sztorit... en hallottam olyan offshore cegek alapitasaval foglalkozo formarol, aki valami ausztral mikronemezet utlevelevel jart kelt a nagyvilagban.. pl ferihegyen is

citrix 2008.12.18. 11:13:50

"Velem úgyse tudtok semmit se csinálni"... Mondta Zsanett,és mégis kacifántos lett a történet.Aminek még még mindig se füle-se farka.Ez csak rossz vicc,de nem tudtam kihagyni

hobe 2008.12.18. 11:16:33

The Cook Islands are a self-governing parliamentary democracy in free association with New Zealand.

A rendszamuk: members.virtualtourist.com/m/p/m/1c58d0/

svejk_a_derék_katona 2008.12.18. 11:17:08

ezen miért vagytok kiakadva ?
A Lázár Vilmos 8fogathajtó CBA tulajdonos)
Porsche-ján Bulgár rendszám van .
Biztos nincs pénze az itteni drága kötelezőre

bocage 2008.12.18. 11:23:22

A már említett fekete alapon fehér vagy ezüstös rendszámok (Lagosz, Nigéria) a Klauzál tér környékén (Dob utca stb.) gyakoriak. Sokat jártam, járok gyalog arra és feltűnt, hogy ugyanaz a rendszám már 2-3 eltérő kocsin is előfordult! Szóval ezzel is játszanak a fiúk!
Szerintem meg mindent meg lehet oldani, csak akarni kell!

Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2008.12.18. 11:26:39

Németországban dolgozok, értelemszerűen német a jogosítványom is, és a kocsim is. A hazai rendőrők jellemzően csak vakargatják a fejüket, ha igazoltatásra kerül sor. Erre legutóbb 3 éve volt példa (Egérút, rutinellenőrzés). Többször előfordult már, hogy látták, hogy német a rendszám, és inkább továbbot intettek. Hozzáteszem, az osztrák autópálya rendőrők is inkább a román rendszámra vetődnek, mint az enyémre, de ennek jó oka van: a büntit, pontot az osztrákoktól a németek automatikusan megkapják, míg a többiektől a helyszínen szoktak tarhálni.

Csorike 2008.12.18. 11:31:03

Cook-szigetek: Ausztráliától keletre, a Csendes-óceánban levő elszórt szigetcsoport, kb Indiányi területen. Önálló államisága még nem teljes, katonai feladatokat az Új-Zélandi Királyi Hadsereg lát el, 1975 óta jegyzékváltás-sorozattal törekedik függetlensége kivívására. Külképviselete hazánkban nincs, de az Európai Unióban is csak két megbízott követe van ha jól emléxe, talán egy Hollandiában és egy az Egyesült Királyságban (ex koronagyarmat lehetett). Szóval a rendszám és a forgalmi is egy minimális kockzatot rejtő hamisítvány szvsz.

Az USA rendszámokról hozzászólóknak: az USA-ban a rendszám valóban személyhez kötődik. A jármű azonosító iratai (melyet mindig benne kell tartani és igazoltatáskor a rendőrnek átadni) a "regisztrációs lap" = helyi adó megfizetését igazoló kártya, a kötelező biztosítás meglétét igazoló kártya és a rendszámtábla rendőrségi nyilvántartásba vételét igazoló szelvény. Ezek amúgy gyenge papírfecnik printerrel nyomtatva, a lényeg hogy a rajtuk levő (és az autó szélvédőre ragasztott matricán levő) azonosító alapján bármely rendőr bárhol 5 másodperc múlva tudja hogy kóser-e. Ha itthon előrántanám asszem semmit sem tudna kezdeni a rend derék őre...

Az egész probléma egyébként onnét származik hogy 6 hónapot szabadon, korlátozások nélkül használhatja a külföldi gépkocsiját Magyarországon. Ezt kellene úgy módosítani hogy amely országokkal nincs erre vonatkozó egyezmény (kölcsönösen elismerni a kötelező biztosításokat) azokkal érvényes magyar biztosítást köttetni az adott időszakra, illetve a 6 hónapot meghaladó időtartam esetén ne a hazánkból való kilépést hanem a jármű honos országába valló visszaléptetését kérjék számon. Amelyik országgal pedig mindez nem megvalósítható (mint gyanítom a Cook-szigetekkel mint "országgal" sem), annak a járművét egyszerűen nem forgalomba engedni amíg nincs legalább egy E-s rendszám rajta. Uff...

Preis · http://www.glasso.hu 2008.12.18. 11:32:16

Elég hamisnak néz ki ez a rendszám. Bár ebben nem vagyok biztos! A rendőrök valóban nem nagyon tudnak külföldi papírokat gyorsan ellenőrizni...akkor van gáz ha balesetet okoz...akkor tényleg gyorsan rendőrt kell hívni és minden papírt részletesen ellenőrizni! De ez minden külföldi esetén érvényes

galambirtó 2008.12.18. 11:35:59

Valami hasonlót láttam én is pár hete a belvárosban. Fekete Porsche Boxster, rendszáma REKUS-1, a rendszám amerikai formátumú,Principality - Hutt River Colony felirattal, HRC országjelzéssel. De itt még ráadásként egy magyar rokkantkártya is ki volt rakva. Sajnos fotóm nincs.

Csorike 2008.12.18. 11:37:06

Na mire bekopogom a postot mások már (értelmesebben) linket raknak be. Szóval látható hogy ez egy hamis rendszám, még arra sem vette a fáradtságot hogy 1,500.-USD-ért vegyen egy igazit :)))

Csorike 2008.12.18. 11:44:37

Principality of Hutt River: egy másik, de ezúttal már teljesen kamu állam:

en.wikipedia.org/wiki/Prince_Leonard

Ezeket a kis trükközéseket egyébként valós társadalmi súlyuk, azaz az általuk okozott közmorál-rombolás értékén kellene megitélni, mondjuk télen dunába fagyasztani őket két híd között hogy jól látsszanak...

BigTwix 2008.12.18. 11:53:46

Ha brit- új zélandi fennhatóság alatt akkor nem "jobbkormányosnak" kéne lenni az autónak?

Vagy ez az?

Csorike 2008.12.18. 12:05:10

BigTwix: ez nem jobbkormányos. Amúgy a Cook-szigeteken nincs "kitüntetett" közlekedési irány, a leírások szerint mindenki megy ahogy tud, szépen óvatosan :)

Bexter 2008.12.18. 12:08:50

Retexis 2008.12.18. 10:37:57
... hogy Hollandia uniós tagállam-e.

Nálam meg biztosítós kérdezte meg tőlem amikor utazásom előtt biztosítást akartam kötni, hogy Finnország Európában van-e.

TH 2008.12.18. 12:16:59

Bexter 2008.12.18. 12:08:50
A skót kollégámmal meg a prágai közlekedési vállalat turistáknak is szánt információs ablakánál közölték, hogy nem igényelhet elektronikus kártyát magának, mert nem EU tag országból érkezett.

titan 2008.12.18. 12:18:43

Csorike 2008.12.18. 12:05:10

"szépen óvatosan :)"
de akkor minek neki ez a bömös?

megint 2008.12.18. 12:28:59

Már megint ez a hülye rendszám, sok embernek szúrja a szemét, általában akiknek nincs ilyen autójuk azoknak, ha nem lenne ennyi az adó nálunk akkor nyilván itt vennék, Lázár Vilmosnak egy nagyon szép Porschéja van, ha jól tudom az erősebbik fajtából, Gödöllőn lehet látni vele.

KIZS 2008.12.18. 12:29:56

Én úgy tudom, hogy EU-n kívüli rendszámmal egy métert nem tehet, hacsak az állandó tartózkodásija nem igazolja ezt. (Magyarán pl. az USA-ban élő bármilyen állampolgár USA rendszámú autóval járhat itt 6 hónapig. EU-ban élő bármely állampolgár 3 percig sem járhat azzal a kocsival.) Mondjuk nem vagyok szakértő, csak én így tudom.

Csorike 2008.12.18. 12:32:20

Megint: _Nem_ az a baj hogy másnak nincs hanem az hogy ő nem játszik szabályosan, részint nem teljesíti a kötelességét, részint pedig előre felmentést kap a még el sem követett vétségei alól. És persze erősíti a már említett "én minek ha ezek sem" rothasztó érzését. Na ez a baj.

Valaki Valahonnan 2008.12.18. 12:36:43

Szerintem ha nagyon akarnák a rend őrei, az alvázszám alapján viszonylag hamar utána tudnának nézni legalább annak, hogy tényleg nem nálunk van-e nyilvántartásban a kocsi. Csak a huncut tulaj cserélte le odahaza a sufniban a rendszámot egy neki jobban tetszőre.
Kicsit nagyobb adatbázis segítségével akár az egész unió valamennyi alvázszáma lekérdezhető lenne másodpercek alatt.

autosave 2008.12.18. 12:48:24

Tényleg nem egyezik a betűtípus.

Egyébiránt nem uniós rendszámmal Magyarországon CSAK akkor vehet részt a forgalomban, HA ki van ragasztva a rendszám mellé az ovális országazonosító jelzés. Itt nincs. Úgyhogy papírok ide vagy oda, alapból elvárható legyen hogy minden sarkon megállítsák és fél órákig intézkedjenek (beszállás a kocsiba és két pókerparty vagy hasonló...).

A nigériai rendszámokat a BME környékén is lehet sűrűn látni, oda (is) járnak a nigériaiak tanulni... Azt, hogy a rendszám hamis-e azt nem tudom, de ők ottani állampolgárok. Szerintem németektől megveszi az autót (mert ott már öreg ezek a kocsik) kb ingyen majd ráteszi valahogy a kinti rendszámát, évek óta járnak vele, szóval vagy senkit sem érdekel vagy rendben vannak a papírok. Minden esetre vigyázni kell, mert ami kocsikat én láttam minden irányból koccolva voltak...

titan 2008.12.18. 12:52:48

RedFred 2008.12.18. 12:36:43

Az adatbázis méreteivel biztos nem volna gond, a te otthoni pc-den is jó eséllyel letárolható lenne a világ összes gépjárművének a rendszáma (esetleg egyéb adatok is). A gond szerintem inkább a nemzetközi megegyezések hiányával van...

bocage 2008.12.18. 12:54:43

megint:
Igen sok embert zavar, mert ebben az országban élünk és tudjuk, hogy aki a szaros rendszámmal is trükközik az a kocsira valót is nagy valószínűséggel a közösség kárára történő ügyeskedéssel szedte össze! Ez a baj!

Csorike 2008.12.18. 13:02:49

KIZS: Igazad van, ennek "kijátszására" két mód is ismeretes:

egyik hogy olyan országnevet dob be az illető ami nincs is vagy nem ellenőrizhető, és ehhez gyárt egy kamu útlevelet / jogsit / akármit (lást a Principality of Hutt River eseteét fentebb),

vagy - pl USA rendszám esetén - befizet egy kamu kétéves ottlakásos nyelvtanfolyamra, azzal megkapja a tartózkodási engedélyt, ha alapos akkor egyszer odautazik és megvan az USA jogsi is, és ezzel szúrja ki derék rendőreink meg az illetékhivatal / APEH szemét.

nuendo 2008.12.18. 13:09:11

Az összes ilyen szarfaszú szemétláda meg fogja szívni egyszer. Muszáj, hogy így legyen. Nem is alszik nyugodtan egy se, az is biztos.

KIZS 2008.12.18. 13:11:54

Mondjuk, hogy egy ország létezik-e vagy sem azt pillanatok alatt ki lehet deríteni. Az általunk elismert államok listája ugyanis adott és nem túl gyakran változik.
A második trükk már jobb, de inkább csak elméleti jellegű, hiszen ez több utánajárást és pénzt igényel mint amit esetleg nyer vele az illető.
Nekem az a véleményem, hogy az USA rendszámos autók 99.9%-a a rendszámot a sarki játékboltban vette. A rend éber őrei pedig ezt (is) magasról leszarják. Hiszen menetlevelet kérni a kisteherautósoktól sokkal egyszerűbb...

Csorike 2008.12.18. 13:16:19

KIZS: Igaz hogy kideríthető de a mai felszereltségi szint mellett nem az az igazoltató / intézkedő rendőrnek. Az USA bulinál pedig a két "hasznot" összeadva azért nem rossz a mérleg: a büntethetetlenség mellé még a megspórolt cirka 8..10mFt egy ilyen autónál megéri azt a fél millát amibe belekerül...

bocage 2008.12.18. 13:18:04

Mondjuk ez is egy mindennapi magyar történet! A bizonytalan jogszabályi és szervezeti háttér mellett a töketlen rendőr tehetetlen!

KIZS 2008.12.18. 13:24:02

Hát nem tudom. Sok felszereltség nem kell hozzá. Mondjuk egy cetli. Bár rádió mindegyik rendőrnél van, tehát a cetli elég ha csak a központban van meg.
A második eset szerintem annyira ritka, hogy aki így csinálja az megérdemli. Ha pedig balesetet okoz, akkor a rendőrség egy pillanat alatt kiderítheti, hogy az illető egyébként kurvára nem életvitel szerűen él az USA-ban és rongyá büntethetné (és küldhetné az APEH-ot is meg a KÖJÁL-t meg a VPOP-ot és még az anyóst is). Persze ehhez kéne akarat is rendőrség részéről. De mondom az ilyen megoldást választók szerintem elenyészően kevesen vannak. A többség inkább a játékboltig megy el csak.

Csorike 2008.12.18. 13:26:52

Jaja...Nem tudom mennyire "eurokonform", de én bevezetném a külföldi, nem EU rendszámú autók kötelező félévenkénti egyszeri regisztrálását, onnét kezdve Magyarországon ezzel közlekedhetne (sofőr, biztosító, lakhely, jármű etc). Ha macisajt-papírt ragaszt fel rendszámnak az is klafa, csak ez legyen regiszrtrálva. A jármű vezetésére jogosult természetes személy adatait innen kezdve le lehet kérdezni, szükség esetén el lehet kapni a tökét, a biztosítóját, akármijét. Ha pedig kamu adattal regisztrálni próbál akkor nem engedélyezni.

nuendo 2008.12.18. 13:27:21

Dehogy menedzserina az. A nagy kopasz drogbáró geci szopós cica-macája. Egy-két éven belül fiatalabbra cserélve.
Ebben az országban már mindent lehet.
Gáz...

Csorike 2008.12.18. 13:35:22

Gera: ha ez a REKUS-1 valódi sztorija akkor a csaj folyamatosan törvényt sért azzal hogy vezeti. Egyrészt kamu a felségjelzés (nem létező ország), másrészt ő elvileg nem vezetheti az USA rendszámos autót mert állandó lakhelye Magyarország. Persze ha megállítja a rendőr akkor jobb eséllyel magyarázza ki magát mint én tenném, a bal meg a jobb esélye is nagyon szemrevaló :)))

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.12.18. 13:36:42

Nekem is kéne valami jó kis adócsaló, kinyomozhatatlan rendszám + forgalmi. De occsó legyen ám! A tót rendszámosok 4 kilót kérnek a műveletért, a gazdagok lesznek csak még gazdagabbak tőle...

Krisi 2008.12.18. 13:51:16

Tipikus példa: ha van pénzed akkor megtehetsz bármit. Ezt a szart én is láttam a Széna térnél, nekem is feltűnt.

De engem nem zavar, csinálja csak. Ő valószínűleg nem a rendőröktől vagy az apehtől fél, hanem az ukrán vagy orosz maffiózóktól, szóval nem, egy percig sem irigylem. Én inkább élem a nyugodt, stresszmentes életem, nekem ez így jó.
És le merem fogadni, hogy az MZ-men ugyan olyan boldog vagyok, mint ő az X6-osában :)

Loismustdie 2008.12.18. 14:26:58

Folyamatosan problémám ez, lejárt tengerentúli rendszámokba botlok. Nem lenne olyan nehéz kiszúrni őket: jobb felső sarokban van egy cserélhető matrica, hónap-év amíg a rendszámon lévő papírok érvényesek. Ergo utána érvénytelen. pl. floridai rendszám 08/07 -na az több mint egy éve lejárt. Rendszám leszerel, autó bezár, sofőr meg rohangálhat a nagykövetségre, leszarom. Más: érdekes bementem a DMV-be és mutatom a nemzetközi jogsimat (darab értékelhetetlen fecni, jó drágán) mire a feka közli, hogy az országunkban fellelhető ÖSSZES hivatalos okmányról van másolata, adhatom az eredeti jogsimat aztán majd ő eldönti. Nem lenne egy nagy kaland itthon is nyilvántartásba venni mondjuk az amerikai forgalmit. És ha külföldi a lakcím... mint az osztrákoknál: addig nem mész sehova amíg ki nem fizetted a bírságot. Ennyi!

Devil 2008.12.18. 14:38:14

Szerintem ez nagyon szanalmas

MosoMasa 2008.12.18. 14:59:36

Fotosop.
Én amúgy ódis vagyok, de nem olyan....

Én nem csodálkozom ezeken a suttyókon. Ügyeskednek minden területen. kéremszépen, magas a regadó? Hozunk szlovák ótót. Büntetni akarják ilyen-olyan ürüggyel létrehozott törvény/szabály alapján? Kéremszépen, teszünk az autóra trafikban kapható rendszámot. Hamis? hát kéremszépen, ellenőrizze le, járjon utána, aztán ha sikerül lehet jelentkezni. Majd jól letagadom.

Gera 2008.12.18. 15:07:42

magampista - Igen, ez egy érdekes dolog. Ha valaki nem csak 90, hanem 100%-ig leszarja a törvényeket, azzal már a hatóság sem nagyon tud mit kezdeni. Persze elvileg tudna, de aránytalanul bonyolult lenne erre megfelelő apparátust kiépíteni, úgyhogy amíg túl sok ilyen nincs, addig szabadon folytatható az ilyesmi. Az illető csináltat magának egy nem is létező országból rendszámot / forgalmit, gyakorlatilag esélytelen, hogy elkapják, hacsak valami jóakarója feljelentést nem tesz ellene.

Jacques Foche 2008.12.18. 15:08:11

Én nemrég egy autónepper telephelye előtt láttam egy kamu-AMG S-osztályoson egy fehér alapon fekete betűs gagyi rendszámot egy négyjegyű számmal, meg alatta az "Embassy Principality" felirattal.
1.) Oké, hogy nagykövetség, de milyen országé?
2.) A tulaj kábé úgy követségi alkalmazott ahogy én.
3.) Ha belerongyolok egy MÁV biztosítós ezerkettessel és leszaggatom a lökhárítóját, akkor biztos fizet neki a CASCO, mi? :)))

autosave 2008.12.18. 16:21:27

Jacques Foche: "3.) Ha belerongyolok egy MÁV biztosítós ezerkettessel és leszaggatom a lökhárítójá"

Hááát akkor vagy fizetsz neki hamar vagy nem kommentelsz többet :(
gyalázat, de ilyen (is) a világ.

Jacques Foche 2008.12.18. 17:10:34

autosave 2008.12.18. 16:21:27

"Hááát akkor vagy fizetsz neki hamar vagy nem kommentelsz többet :(
gyalázat, de ilyen (is) a világ. "

Feltéve, hogy tudja ki tette. Ha ki tudja deríteni, akkor bizony szívás. :S

autosave 2008.12.18. 17:42:06

látod ez bizony igaz :D
viszont a post hiányos: rokikártyája van-e?

kopaszfeketemercis 2008.12.18. 21:29:11

Gyerekek!Egy olyan kérdésem lenne,ha pl ez az auto csinál balesetet,akkor hogyan kapom meg a pénzem?Na erre válaszoljatok!!

B.GY. 2008.12.18. 21:53:48

Szerintem ez a dzsémszbond autója,csak kicsit több a nulla a rendszámában.

B.GY. 2008.12.18. 21:56:15

Ja és az Opeles Ivanits olyan rendszámú Cadillac Escaladéval jár aminek az a rendszáma,hogy ivanits mindez amerikai táblán.A háza meg egy erőd:)

Don Blasius 2008.12.18. 23:42:34

B.GY. 2008.12.18. 21:56:15
És még állítólag van Rolls-a is, meg két Jaguar-ja. Legalábbis XVII. kerületi pletykák szerint...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.12.19. 02:19:23

hehe alig egy órája láttam a duna plázába menni :))

izémizé 2008.12.19. 11:56:16

Békáson lakom és még tavasszal láttam, hogy a Zsarucaros rendőrök egy parkoló DT-s meg egy amerikai rendszámú kocsit is trélerre rakattak, azt vitték el. Úgy tudom a DT-s rendszámok lopottak voltak, amire meg távolról azt hittem, hogy amerikai az nigériai volt. A néger faszi ott pattogott, meg angolul replikázott, de beszopta mert a rendőr beszélt angolul. Mikor a rendőr angolul megkérdezte kié a kocsi, rögtön nem pattogott és rögtön nem az övé volt a kocsi. Hogy azt a kocsit miért vitették el nem tudom, csak gondolom, hogy a rendszámmal volt gond.

twilight.struggle 2008.12.19. 12:39:07

nagyon rossz kém lenne belőletek.

ez james bond kocsija, a csaj meg maga james bond volt elmaszkírozva

Jacques Foche 2008.12.19. 16:48:41

...vagy esetleg Bondová asszony. :)))

B.GY. 2008.12.19. 20:50:58

Don Blasius!
A Rollsról én is hallotam,sőt láttam is.Bár mostanában a Cadilaccal jár.Jaguárokról nem hallottam,bár ki tudja?:)

harcsaparcsa 2008.12.19. 23:44:36

Csorike te egy nagyon frusztralt ember lehetsz. Te azon torod a fejed, hogy hol tartanal be az ugyeskedoknek? Te azt hiszed, hogy neked azert szar esetleg, mert nekik jo?

En nem vagyok magyar allampolgar, es nagyon faraszt ez a "szabaly szabalyozasanak a szabalyozasa" ami itt folyik, ugyanis itt lakok" Milyen egyszeru lenne, ha mindenki megengedhetne maganak (szinte) barmilyen autot, es nem azon kellene agyaljon, hogy hogy kerulje ki a szabalyokat, adokat, illetekeket, vamot stb. Mint peldaul az USA-ban... Marhara nagyok a terhek amiket a nyakatokba raktak, azert nem megy a gazdasag, azert koltoznek a cegek szlovakiaba, azert ez a sok ugyeskedes, es erre Csorike megmondja a frankot, hogy hat legyen mar egy kicsit meg komplikaltabb... Nem hiszem, hogy igy jo lesz nektek...

(Bocsi hogy nincs ekezet)

Sikamlós Jim DiGriz 2008.12.21. 15:39:41

Ugyanilyet láttam a minap a Rákóczi úton araszolva, csak MER63AMG rendszámmal (az autó típusát nem árulom el, hogy nehezebb legyen beazonosítani :D ). No meg láttam a postban fotózottat is, Rákospalotán a Rákos úti kézi autómosó előtt.

2008.12.22. 13:11:39

Nem hamis a rendszám.
Itt vannak a hivatalos Cook szigeteki rendszámok, szóval a képen látható teljesen korrekt, ilyen áthúzott nullák vannak náluk:

www.worldlicenseplates.com/world/PA_COOK.html

autosave 2008.12.22. 14:59:27

Kulics: én nem mondok semmit, de ami linket írtál megnéztem. Nem változott semmit.

NEM a nullák ÁTHÚZÁSÁVAL van a gond, hanem azzal, hogy a hivatalos az tojás alakú a BMW-é pedig szögletes!!

sq 2008.12.22. 18:53:05

www.nepszava.hu/default.asp?cCenter=OnlineCikk.asp&ArticleID=1133972

ez az a cég volt, aki a fenti REKUS-1 hutt riveres kocsit adta a kis hegedűs rékának. szóval retteghet a csaj, valszeg nála is csenget a yard.

nuendo 2008.12.23. 08:16:15

Én tegnapelőtt egy X5-ös BMW-t láttam a XVIII. kerületben a Joe bácsinál.

Országjelzésként HRP (gőzöm nincs, milyen ország lehet), rendszámként HRPX-55, a rendszámkereten meg ez állt: "Principality" oszt csókolom.

Egy rosszarcú hülyegyerek, meg a kurvája szálltak ki belőle, épp mire (kb. 10 perc múlva) visszafelé mentem, már nem volt ott, pedig lefotóztam volna.

Nem is értem, tényleg mindent lehet már? Mikor kezdik el ezt szűrni?

2008.12.23. 09:25:47

A HRP egy nyugat ausztráliai terület amit egy szakadár "herceg" kiáltott ki, de hivatalosan nem ismert el senki. Vicces kamurendszámok ezek.

www.worldlicenseplates.com/world/AU_HRPX.html

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.12.23. 10:41:10

nuendo 2008.12.23. 08:16:15

OFF: Szoktunk ott néha enni, nagyon jó kajákat csinálnak, ebben az egyben megértem az X5-ös tulaját. ;)))
ON

autobahnvignette 2008.12.24. 11:41:01

X5! megint ugatok, mielott olvasnek! :-D

Myko 2008.12.30. 20:34:35

Leleményes nép ez a magyar,nah :D
Azért arra kíváncsi lennék,h hogyan bukkanak rá az ilyen olyan címszó alatt létrehozott kis államocskákra. Felcsapják a földrajzi atlaszt, vagy klikkelnek a Google Earth-re és nah keressük meg a legtávolabbi kis mini államot :D

nuendo 2009.01.01. 10:57:04

Tegnapelőtt láttam egy igazi gyöngyszemet. 18. Üllői úton. Sajnos nem volt időm lefotózni.

10 éves körüli S merci, elől hátul floridai típusú színes rendszám: MIAMI BEACH

Vajon miért érzem azt, hogy nem igazi?
Komolyan mondom, lassan úgy érzem, hogy ha nem ilyen rendszámom van, sikeres ember nem lehetek. :)

Vagy normális, legális rendszámmal járni ősi román szokás?

Lucky Luke 2009.01.11. 14:41:25

@nuendo: Szerintem amig a regadót nem szűntetik meg,addig ez lesz.Itthon vehetsz drágán szar kocsikat,mig kint olcsón sokkal jobbakat. Miért kell nekünk mindenben adókkal bűnhődni,csak mert ebben a lepra országban élünk?

xenuka 2009.01.14. 11:47:04

A helyszín Bp VII. ker Erzsébet krt Wesselényi utca sarkán a SPAR bolt. Mellete van a Madách színház.

xenuka 2009.01.14. 12:02:06

A rendőr amikor megállítja fel kell írja a személyi adatait az RK lapra.
Ha a sofőr nem tudja a rendőr szerint hiteles irattal (magyar útlevél vagy személyi vagy jogsi) igazolni magát, akkor előállíthatja.
A rendőrségen már ki lehet deríteni kit találtak az autóban.

Ez persze csak elméletben van így, mert van olyan akit ilyen-olyan okból nem állít meg a rendőr.

takapuna 2009.01.15. 13:43:43

@Pcmg: Akinek Cook Szigeti rendszamra van
szuksege az irjon nekunk: takapunaw@hotmail.com
Mi ezzel foglalkozunk itt Uj-Zelandon.

nary 2009.02.13. 17:36:24

nuendo-nak írnám:
Barátom te akkora nagy büdös paraszt vagy amilyet szerencsére ritkán látni. Ha netán mégegyszer meglátod a Hrpx 55 rendszámú X5-ös Bmw-met, nyugodtan gyere oda egy pofonért.
Hányingerem van amikor ilyen semmire kellő seggfejek nyilvánvalóan rosszindulatú irigységtől habzó zájjal - persze az anonimitás homályából - ontják magukból az okoskodó baromságot. Fogadok hogy te az a tipikus alúlfizetett melóba igyekvő, buszmegállókban fagyoskodó, minden jobb autóra és nőre irigykedő seggfej vagy aki meg van róla győződve hogy a saját szerencsétlen szar életét nem saját maga baszta el hanem azok a "csaló vállalkozók" akik azokban az autókban ülnek a jó csajaikkal. ezt az országot nem a külföldi rendszámokkal kocsikázók basszák tönkre, hanem a roszindulatú, semmirekellő, irigy emberek, mit amilyen te is vagy. annyit azért elmondanék, hogy én egy svájci cég üzletkötőjeként dolgozok ezzel az autóval egész európa szerte. a "kurvám" pedig egy munkamániás fodrász, aki a saját cégét építette fel 10 év alatt. akkor most ki is a hülye?

sxr75 2009.02.14. 16:09:57

Egy haverom szólt, hogy nézzek el erre az oldalra, mert beszarok. Hát folyik a fos a bokámon, de tényleg. Ennyi igazság bajnokát még az USA-ban sem látni, pedig én azt hittem ők a leghülyébbek a világon, de nem, ti túltesztek rajtuk. Az a bajotok, hogy ti nem meretek trükközni, mert birkák vagytok és akkor volt meleg helyen a faszotok, amikor beszartatok, pedig a dugás pozitív energiával tölti fel az embert. De bennetek már összezavarodott a g*ci és az agyatokra ment. Senkiházi lúzerek vagytok és így is fogtok megdögleni, mi meg a legjobb verdákkal járunk és a legjobb nőket farkaljuk meg és a legszebb helyen lakunk. Ja és hogy örüljetek - kibaszott boldogtalanok vagyunk és kurvára rettegünk az orosz, ukrán, szerb és az arab maffiától, meg mindentől úgy általában. Már aludni sem tudunk!
Fáj mi, hogy a nary-nak jól megy?! Kis pattanásos segédmunkás köcsögök, akik a magazinok képeire veritek a répát! Írjatok még valamit, mert nagyon szórakoztató a nyomorúságotok!

menekült 2009.02.15. 00:24:37

Na itt forr fel az ember vére ! Azért tart itt magyaro. mert tele van a büdös, mocskos komcsi ideológiával megáldott panel proletárokkal akik habzó szájjal lökik a "bűnöző vállalkozó" szövegüket és nem hajlandók tudomásul venni, hogy a vasfüggönyt lebontották. Aztán ne csodálkozzatok okostojások, ha Ti adtok táptalajt az ország kisemmizéséhez és elmenekülnek az országból a munkaadóitok aztán lehet fizetni a hiteles suzukit a munkanélküli segélyből meg persze majd nektek kell eltartani a "rászoruló" kisebbségi réteget is.
Maffiózók nem járnak külföldi rendszámmal, de nem is ezzel lehet spórolni. Igaz Ti legfeljebb képen láttatok annyi pénzt, amit meg lehet spórolni egy amcsi, szlovák vagy más rendszámmal. Ez csak pár millió , a többség a vállalkozást viszi ki, ezzel sok tíz vagy száz milliót spórol meg évente. Egyszerűen azért mert elege van a vállalkozók megnyomorításából. Minek fizessek regadót, áfát, stb. amikor egy suzuki árán már valódi autót is vehetek és ráadásul nem tömöm a zsebét a léhűtő megélhetési vagy éppen politikai bűnözőknek. Fizessétek csak a tíz éves hiteleket, mire lejár a hitel már csak a kormány marad az autóból 1 forint piaci értékkel:)) Az eszetekbe se jut, hogy ha ésszerű adók és illetékek lennének akkor nem lenne jelentősége, ki milyen felségjelzéssel jár ? Ti ledolgozzátok a 8 órát aztán egyéb gondot sincs, mint mindenkit maffiózónak titulálni aki többet akar elérni a Ti nyomorúságos kis életviteleteknél. Szégyellem, hogy valaha ebben az országban vállalkoztam, adót fizettem, munkát adtam ilyen köcsögöknek és leégne a bőr a képemről, ha magyar rendszámmal jelennék meg európában. Jöhet itt akármilyen változás, Ti akkor is itt maradtok, na a hozzám hasonló néhány tízezer tőkével rendelkező pont miattatok nem fogja visszahozni a működő tőkét az elkövetkezendő húsz évben. Sok sikert nektek a proletár szájhősködéshez !

Balint Gyuri bacsi 2009.05.03. 16:09:08

Maximalisan egyetertek nary, sxr75 es menekult hozzaszolasaval. A velemenyem kabe ez.
Mondjuk en finomabban irtam volna meg de megertem azt is, h az ember felszivja magat ilyen rosszindulatu frocskolodesen ami itt megy a kezdetektol.
"Hu! Kulfoldi rendszam! Vegezzuk ki mert ezert van szarban az Orszag."
Evrol-evre hozzaidomultok a rendszerhez amiben eltek es ugy viselkedtek mint a gettolakok akiknek mar kailakultak a sajat szabalyaik, a finom hierarchiaik aminek az igazi szabad vilaghoz semmi koze. Szanalmas nepseg.
Mi jon ezutan? Megint lesznek spiclik meg AVH?

gonosztojás (törölt) 2010.01.08. 13:12:54

Nary meg az srx ..
két szánalmas barom.Még hazudik is a hülyéje, azt hiszi hogy ez a svájci duma olyan óriási adu.
Szánalmas két seggfej..

platinium 2010.01.21. 19:51:04

érdekes szintén svájcban dolgozom, de valahogy az én rendszámommal nem trükköznek a főnökeim... simán ZH... nem hiszem, hogy egy valamire való svájci cég lejáratná magát mindenféle kamu rendszámmal... a másik meg, hogy nincs is értelme a trükközésnek, mivel ott nem nyúzzák le a bőrt az emberről az autóregisztrációnál... még...

Ettől eltekintve teljesen egyetértek Naryval... mindenkinek saját magával kellene foglalkoznia... kevesebb irigység emberek...

mokkaczuka 2010.01.31. 11:31:01

@harcsaparcsa: Igazi patkány magyar szokás basztatni, aki teljesen jogosan megszegi rablóállam rabló törvényeit. Ha lenne rá pénzem, én is befizetnék Cook-szigeteki táblára, aztán mindenki bekaphatná:

oldbritishlion.com/hu/content/cook-szigetek

mokkaczuka 2010.01.31. 11:53:27

@menekült: "Jöhet itt akármilyen változás, Ti akkor is itt maradtok,"

Kulcsmondat.

A söpredéket nem lehet leváltani.

Buzzword 2010.01.31. 20:31:14

@mokkaczuka: Okkkééé, az ügyesebbet fikázók tényleg gyakran méregzsák, puffancs kis proletárok, bevallom, én is csalnék adót ha nem lennék ilyen gyáva - ráadásul ez még csak nem is törvénysértés, mindössze kiskapukeresés, de: A szlovák/amerikai/Cook-szigeteki/piréz rendszámról nekem nem egy európai, jólszituált üzletember ugrik be, hanem valami ügyeskedő balkáni elitista egy Pelevin-regényből. Olyan operabálos, kolbászszagú büfi. Luxusproliság.
Az európai kultúrember tudja a korlátai. Ha húzós az X6-os ára, vegyél X3-ast magyar rendszámmal. Az is szépen csillog.
(A hazai adószabályok elől cégüket offshore-ba menekítőkkel viszont maximálisan egyetértek).

mokkaczuka 2010.01.31. 21:27:46

@Buzzword: Na hát akkor? Ez is ugyanaz, mint az offshore.

A szóhasználat meg helytelen, nincs ilyen, hogy "adócsalás", max. a saját pénzedet megvéded a rablóktól. Magyarországon így is minden második megtermelt forintot lenyúlja az állam. És még ha kinéznénk belőle valahogy! De mire basszák el? Nyugdíjra, szocpolra, meg legfőképp lopásra, toprongy az egész ország, hát mire fizessen itt bárki?!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.01.31. 21:38:25

Érdekes, hogy most került elő újra ez a poszt, mert a fenti képen lévő autó tulaját egyszer már megcsípték, a rendszám eredeti, de több szabálytalanságot is találtak, meg fél évnél többet nem tartózkodhatna az országban az autó évente, összességében kinéz neki valami 5 millió körüli bírság mindennel együtt, mert már párosítható hozzá magyarországi lakcímmel rendelkező személy. Vadásznak mostanában az ilyenekre...

Buzzword 2010.01.31. 22:04:15

@mokkaczuka: Van olyan, hogy adócsalás, főleg kulturált országokban, ahol az adófizetők pénzéből nem buta, angolul kétéves gyerek szintjén gagyogó "képviselőket" tömnek. Tudom, hogy frusztráló látni a tisztességes munkával/biznisszel megkeresett pénzünket lumpenek zsebébe és játékgépekbe vándorolni, de gondolj bele, ez a szarhalom ország még ennyire se működne, ha senki nem fizetne adót. Pl. Gépjárműadó - aminek az elosztása szintén megér egy misét - nélkül olyan fos utakon járnánk, mint Oroszország vidéki részein.
Továbbra is fenntartom, hogy külföldi rendszámmal járni kurva rossz ízlésre vall, de ha nekik jó, engem se zavar.

Zz_ 2010.03.31. 10:23:58

Az összes ilyen svindler csalót kitoloncolni oszt jónapot. Az ilyenek 1 peták hasznot nem hoznak az országnak. Ha 0% lenne az adó akkor is csak visszaigényelnének és még büszkék is lennének magukra.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.03.31. 10:52:00

@Zz_: És hová toloncolnád ki őket? Csak mert a túlnyomó többség magyar állampolgár. :)

Zz_ 2010.04.01. 15:30:34

Szabadon választott. Menjen a Cook szigetekre pl.

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2010.04.02. 17:10:41

@cso zsi: Én olyat láttam, hogy a faszi a műszaki és zöldkártya matricához hasonló színű papírból kivágott 2 kört és azt ragasztotta fel :)
Sajnos lefotózni nem tudtam, nem volt nálam fényképező.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása