Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Kényelmes utcaseprő

2009.02.26. 12:43 :: Kisikasa

Repülő Majom egy érdekes kérdést vet fel alábbi levelében, de nem lövöm le a poént. Olvassátok és mondjatok véleményt!

2009.02.20. pénteken készült a fotó egy méretes dombornyomott (copyright by igazságos izom tibor) városi agrárművesről. Ha nem lenne felismerhető a helyszín: KKK - K kereszteződés (Könyves Kálmán körút és Kőbányai út).

Azt mondják válság van. Hát szerintem meg nincs, legalábbis ez nem látszik abszolút a közlekedésen és az embereken. Sőt! Szerintem kies hazánk igenis jóléti állam, és nem igaz az, hogy az embereknek kevesebb pénze lenne. Ha tényleg gondok lennének, akkor egy sima utcaseprő nem engedhetné meg magának, hogy kocsival járjon "munkába" (tényleg, mi a francért járna kocsival az, aki amúgy is a tömegközlekedési cég megállóit tartja rendben, amikor a járművek közvetlenül a munkavégzés helyén rakják le?).

Mert a fenti képen ez a helyzet. A képen látható járműből (sztereotípiákat most hagyjuk) ugyanis egy utcaseprő szállt ki, az eszközeit lehetett is látni a lehajtott hátsó üléseken. A méretes gyökér úgy gondolta, hogy a munkahely közelében parkol le a kocsijával, így hogy a többi autóst ne zavarja, szépen felállt a járdára, a reggeli gyalogos csúcsforgalomban. Pont mellettem ment el, rá is szóltam, hogy talán nem a járdára kellene állni (az út túloldalán, ahova ráadásul igyekezett, volt hely, ahol nem zavart volna senkit), de meg sem hallotta, rezzenéstelen arccal ment tovább.

Nem nagyon volt időm utána menni és elbeszélgetni vele, a fényképet is csak azért tudtam készíteni, mert a gyalogos lámpa éppen piros volt (a kép a Könyves Kálmán - Kőbányai út kereszteződésében készült, itt jó sokáig tart a gyalogos piros). Sajnos csak ez az egy kép van, le akartam még kapni a munkaeszközöket a hátsó üléseken, ahogy a büdösbunkót is, de sietnem kellett. Az emberek el vannak kényeztetve, és azt hiszik, mindent megtehetnek, és sajnos nem is tévednek, biztos, hogy ilyenkor sem rendőr, sem közterületfelügyelő nincs sehol, vagy ha de, nem foglalkoznak vele. Uff, a céltáblát feltartottam, lőjjetek.

74 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye sztereotípia parkolás tömegközlekedés kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kormi 2009.02.26. 13:12:59

Mivan? Nincs már értelmes téma...? De ráérnek egyesek...

"Nem nagyon volt időm utána menni és elbeszélgetni vele"

Kötelességednek érezted?

Kormi 2009.02.26. 13:14:39

Attól függetlenül még paraszt volt az illető.

vwfun 2009.02.26. 13:57:07

most komolyan....egy utcaseprőnek nem lehet autója????
ne már,ezen ne akadjunk fenn.
mondjuk bunkó

Petrodon 2009.02.26. 14:02:28

"Nem nagyon volt időm utána menni és elbeszélgetni vele"

Magyarul nem mertél utána menni...
Amúgy tényleg 0 a post.

megsemnyikk@n 2009.02.26. 14:10:47

Foto a rendorseghez, elbeszelgeni majd ok fognak, ilwenekkel nem is erdemes foglalkozni

George Jung 2009.02.26. 14:15:17

Hopplá! Azt mondja Repülő Majom: "Uff, a céltáblát feltartottam, lőjjetek".
Született eddig négy komment, mindegyik lőtt.
Nem semmi. Ja!, hogy a paraszt felállt a járdára?! Ki nem szarja le? Ideje vagyon a kötekedésnek, hát basztassuk a képernyő melege lől azt, akit még érdeklne a környezete! Brávó!

TH 2009.02.26. 14:17:46

@George Jung: :)))
A járdára felállni parasztság. Belekötni azért, mert utcaseprő létére birtokolni mer egy autót - az szintén parasztság. Nem mindegy? A lényeg, hogy nem ott kéne parkolni...

Zsola777 2009.02.26. 14:29:10

A sok gyalogos meg éppen a tilosban megy át...

Geza16V 2009.02.26. 14:34:18

Itt valami tevedes van, ez nem kocsi, hanem buzuki...

Normális vagyok? 2009.02.26. 14:38:36

Bolond ember ez a posztoló, miért lenne gazdag egy humanoid ha Swift-je van? (nekem is az van, de mégsem érzem gazdagnak magamat :D)
Egyébként biztos erre a blogra írták ezt a posztot? (véletlenül nem a parkolo.f....blogra szánták?)
Zsola777: Azokat nem gyalogosoknak hívják, hanem szándéknak, márpedik nekik elsőbbségük van :D

Marty Mcfly 2009.02.26. 14:39:36

"Ha tényleg gondok lennének, akkor egy sima utcaseprő nem engedhetné meg magának, hogy kocsival járjon "munkába""
Ezt nem értem...
A posztíró egy irígy, kisebbségi komplexusos fasz!

Kormi 2009.02.26. 14:40:11

Bírom ezt a "más szemében a szálkát" mentalitást... Ha már valaki ír egy postot, akkor nem lehet őt minősíteni, mert védett személy, vagy mivan? A másik meg, ha mindeki legalább annyit törődne azzal, hogy ő hogyan viselkedik, mennyi szabályt szeg meg, mint amennyit a másikkal fogalkozik, szerintem sokkal szebb lenne itt az élet. Nem kellenek önjelölt erkölcsrendészek, van akinek az a dolga, hogy ilyesmivel foglalkozzon, mégpedig rendőrségnek hívják vagy közterület-fenntartóknak. Ezt kéne már végre megérteni, nem pedig azt fújni, hogy "dehát akkoris mertmekkorabunkó mégis".
Ne ítéljünk, kérem, éljünk helyesebben, mint a másik tenné.
Ha unatkozunk, akkor meg sakkozzunk vagy olvassunk könyvet.

szemig jimmy 2009.02.26. 14:46:04

Már megint a suzukisok...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.26. 14:48:33

@A mosóporos: (és @Geza16V:) Már megint a suzukifikázó csököttagyúak... :P Mi lenne, ha megpróbálnátok elvonatkoztatni a típustól, vagy legalább elkezdenétek visszafelé nézelődni a posztok között, hogy arányban mennyi suzukis van köztük...

szemig jimmy 2009.02.26. 14:51:59

@SilentSound: jólvanna, csak nem bírtam kihagyni...

janikahhh (törölt) 2009.02.26. 14:52:12

Bocccs, de a postíró szerintem nem abba kötött bele, hogy hogy mer egy utcaseprő autót birtokolni, hanem abba, hogy miafasznak jár autóval dolgozni, ha úgyis a megállókat takarítja. Egy ponton jogos, másikon meg nem biztos, hogy az úri közönség örülne a csúcsforgalomban seprű-lapát kombóval a villamosra felszálló embernek. Azaz nem a reggeli csúcsforgalomban kellene végezni az utcaseprést. Ez ellen további ellenérvem, hogy a csúcsban sok ember van, aki vélhetőleg sokat szemetel, vagyis feleslegesen dolgozik a tag, mert ahogy összesöpört, 5 perc múlva tele lesz csikkel a megálló. Ergo nem az utcaseprő a ludas, hanem a T. utazóközönség, aki szemetel, és nem a kukába, hanem a földre.
Na, ebbe b@sszatok szöget.

szemig jimmy 2009.02.26. 14:56:06

@Tipli: különben is lehet hogy az autót egy kukában találta és akkor az már az övé...

George Jung 2009.02.26. 14:59:32

@TH:
Ebben Neked "zsírigazad" van!

@Kormi:

Ebben meg Neked van "zsírigazad". Komolyan mondom. Kapsz egy bumerlit.

Marty Mcfly 2009.02.26. 15:01:30

@SilentSound:
szeretném beköpni azt.hu-t! Itt reklámoz!
:-)

HGM 2009.02.26. 15:02:09

Szerintem itt a lényeg nem azon van, hogy milyen foglalkozású az illető és mivel jár, hanem azon, hogy sajnosa a magyarok kultúrája (tisztelet a kivételnek) még mindig olyan kevés, hogy nagyítóval se találni. Nekem is van autóm, én is járok vele, de eszem ágába se jutna ilyen gyökér módon parkolni. Persze ez talán annak tudható be, hogy nem is nőtt hozzá a s3gg3m az autóhoz és épeszű ember módjára munkába pl. tömegközlekedéssel és gyalog járok. Ez a szituáció már olyan sokszor előfordult velem gyalogosként, hogy esküszöm, hogy legközelebb jó sáros lábbal átgyaloglok az ilyen tapló motorháztetején, hogy lássa, hogy útban volt. Sajnos ez még IQ-t és vezetési valamint emberi kultúrát akkor se adna az illetőnek, de talán a tulajdona védelme legalább fontosabb lenne neki legközelebb.
UFF!

janikahhh (törölt) 2009.02.26. 15:08:07

@HGM: Szöges talpú cipőben. Futók, golfozók előnyben :D

Normális vagyok? 2009.02.26. 15:10:09

@HGM:
A sáros cipömmel még a szőnyegre sem lépek, nemhogy más motorháztetejére (még ha szabálytalanúl parkol akkor sem!)! Ezt nevezed te kulturának? (bár mindent kulturának lehet nevezni, attól mert eltér a mienktől!)

belekotty 2009.02.26. 15:11:23

hmmm... na a posztolók nagy része is a városi agráriumhoz tartozik, mert nem az téma hogy valóban mekkora bunkóság ahogy a manus felállt a járdára. Na de, hát van ilyen, vannak akiket ez elégít ki hogy blogot fikáznak. Ezek a blogtrollok.

Pepe83 (törölt) 2009.02.26. 15:12:57

Sok ember nem engedhet meg magának egy még egy 700-800 ezer forintos autót sem, többek között ezért nem kell lenézni azt akinek Suzukija van.

Soha nem érettem azokat akik azt mondják, hogy részletre kocsit venni olyan mintha ingyen lenne.

Ha egy új 2 milliós autót veszel, mondjuk 10 évre (ami önmagában is vicces), az is 30 ezer forint havonta. A biztosítások még 8 ezer, a szerviz hónapokra lebontva még 10, és ott az üzemanyag.

havonta 60-70 ezer csak az autóra. Ezt sok ember megengedheti, sok nem....ezért nem értem, hogy miért nézik le a suzukisokat.

belekotty 2009.02.26. 15:13:54

@Normális vagyok?: Hmmm.. én már láttam amikor valaki a buszmegállóba állt fel kocsival. Bent ült. Az idős nénik kerülgették. De az egyik buszon jött 3 tagbaszakadt skinhead. Azok a Martens bakancsukkal a busz lépcsőjéről simán a motorháztetőn keresztül szálltak le. Érdekes a manus nem mert kiszállni hőbörögni. :-))

janikahhh (törölt) 2009.02.26. 15:19:42

@Normális vagyok?: Nyuszi vagy, McFly? Vagy esetleg az álmodozást is betiltanád? Vagy nem tudsz olvasni, és nem látod a feltételes módot? A hozzád hasonló űbertoleráns (igazából szarikrája)gyükerek miatt van ilyen kib. kupleráj az országban. Mindenre van szabály, nincs aki betartassa, mert mindig előkerül egy-egy alpacifista beszari kukac, aki tele pofával hirdeti, hogy "csukd be a szemed, mert ha nem látod a problémát, akkor az nem létezik!"

Circus 2009.02.26. 15:22:38

A címet olvasva azon tanakodtam, hogy vajon ráült, avagy ráfeküdt a postoló?

Amúgy a mikor takarítsunk kérdésre a válasz - tényleg csúcsidőn KÍVÜL kellene. Tudniillik, szerintem, reggel a tiszta környezetbe tán kevésbé dobálná el a szemetet a bunkója, ha viszont folyamatosan újratermelődik, akkor mindjárt kisebb a lelki ellenállás...

És hogy on legyek, szarjon sünt, mert odaparkolt a bunkója!

Marty Mcfly 2009.02.26. 15:24:34

@Pepe83:
ez nem márkafüggő, amit leírtál bármely más autónál is megállj a helyét!

Pepe83 (törölt) 2009.02.26. 15:26:39

@D=M=C:
Tudom, csak a legtöbben a Suzukit nézik le, olyanok is akik nem engedhetnek maguknak új autót.

Normális vagyok? 2009.02.26. 15:29:11

@belekotty:
Nekem is van olyan bakancsom :)

@Tipli:
Én über toleráns? Ezt azért nem mondanám, - a halálbüntetést is simán visszaállítanám + az életfogytiglan is több lenne a jogosítványok száma is jelentősen csökkenne - viszont nem az autó tehet rólla, hanem a gazdája, így nem a motorháztetőt tiprom meg ami szintén nyusziságra vall, ugyanis csak egy tárgyon tudtál bosszút állni, amit ebben az esetben fillérekért cserél ki.

Kopasz Mercis 2009.02.26. 15:32:15

@SilentSound: eszem azt az érzékeny lelkedet, ha bmw-t fikáznak meg csak röhögsz.

Marty Mcfly 2009.02.26. 15:32:40

@Pepe83:
silentsound már leírta, h ez a poszt nem a suzuki-fikázásról szól, sztem ne vedd úgy magadra!
Amúgy meg Suzuki a Ti autótok! :-)

janikahhh (törölt) 2009.02.26. 15:35:13

@Normális vagyok?: Értem. De az is kellemetlen a tulajnak, ha ki kell cseréltetni, időbe, pénzbe kerül. Ha a gazdáján állnál bosszút közvetlenül, azért nagyobb a büntetés, meg a büntetés esélye is. (Mindez persze kizárólag elméleti síkon, én még a gilisztákat is megmentem, amikor az esőben kimásznak a járdára.)
Nekem pl. nagy lelki traumát okozna, ha a bömcsimet összegányolnák... ezért nem is használom paraszt módon, nem parkolok tilosban, és nem dobálom kővel a repülőt. ;)

SereG 2009.02.26. 15:39:00

Elnézést, ha más szemszögből látom a történetet, nem teljesen olvastam el a posztot, mindenesetre az tényleg tré, hogy ott bárkinek is van pofája megállni. DE! Legalább olyan tré az, hogy a posztíró degradálja az utcaseprő által végzett munkát, legalábbis honorárium és életminőség terén mindenképp. Miért ne járhatna ő is kocsival? Miért kell az egyszerű fizikai munkást (legyen az három műszakos alugyári dolgozó, vagy épp utcaseprő) eddig leminősíteni? Nem audival / bmw-vel ment oda rócsildkodni, ez csak egy szakadt szuzuki (utólagos elnézést a szuzukitulajoktól), ~6 liter-es, tűrhető fogyasztással. Kiemelve a lényeget; kedves posztíró! Emelkedj fel a párnázott irodai székedből, mondd fel a br. 250ezres állásod, és menj el minimálbérért utcát söpörni. Vedd a hátadra a lapátot meg a seprűt, meg az ezzel járó szarokat, told fel a tömött 1-es villamosra a kétkerekű kukástalicskát, és dolgozz mínusz 5 fokba! Meglátjuk, hogy mennyire fog az érdekelni az, hogy te, vagy más hol áll meg.

Marty Mcfly 2009.02.26. 15:43:13

@SereG:
de ha meg audi, vagy béjemvé... akkó mivan?!
tudjátok régen volt az a klasszikus német példa, hogy a postásnak Ferrarija volt...

SereG 2009.02.26. 15:48:59

@D=M=C: igazad van, semmi, bár akkor nem akadtam volna fent ezen: "Ha tényleg gondok lennének, akkor egy sima utcaseprő nem engedhetné meg magának,". Csak így kajak felháborított ez a fajta diszkrimináció a "szerzőtől". Sima utcaseprő. Beszarás.

SereG 2009.02.26. 15:52:57

Najó, végülis most visszaolvastam a kommenteket.... Végülis semmi újat nemírtam :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.26. 15:53:27

@psmith: Ehhez meg akkor olvasd el az én kommentjeimet úgy általában. :)

Marty Mcfly 2009.02.26. 15:53:39

@SereG:
igen... ezt akartam mondani... :-)

Marcellusca 2009.02.26. 15:56:19

@SilentSound:
Látom, tényleg hajtós napjaid vannak.
Azé' hónap ne így gyere le vidékre! :D

Tron65 2009.02.26. 15:59:31

Ahol a járgány áll ráadásul van egy kóbor kerékpár út is ...
A bicajosok nak szokott idejük jutni arra, hogy minimum leköpködjék ezeket a gépeket.

yard (törölt) 2009.02.26. 18:19:22

Tisztelt Majom Úr!
Gondolom az b@szta a csőrödet, hogy miután lemásztál a fáról, rájöttél, hogy van aki kocsival jár dolgozni -mélységesen megértelek!
Gondolom -ha igaz, kb. 8 éve vette az "utcaseprő" a Skit, dehát lecsúszott, van ilyen. Bízom benne, hogy veled ilyen soha nem fog előfordulni- bár a stílusból azt látom, hogy még tanulsz, lehet, hogy a lenézett adójából, Tb járulékából támogatva. Egyébként az "ilyen "elbeszélgetők" (mint te) két pofon után megnyugszanak, és belátják, hogy jó dolog ha valaki eltakarítja a koszt utánnuk.
Kib@szott nagy bátorság kell ahhoz, hogy felnyomj ide egy képet, de azon nem gondolkoztál el, hogy baromságot írsz, tök logikátlanul:
"le akartam még kapni a munkaeszközöket a hátsó üléseken" akkor mi a tökömmel takarított éppen?
Tehát láttál egy kocsit az amúgy Qrva széles járdán, épp piros volt(azért mennek át az úttesten, bár lehet, hogy te arra merőlegesen akartál), hátsó ülésen némi bisz-basz. Ennyi:
Az fel sem merült benned, hogy beszart az autó és feltolták a járdára, hogy ne zavarja a forgalmat?
"emberek el vannak kényeztetve, és azt hiszik, mindent megtehetnek" -nos, kb. ez rád illik, azt hiszed oszthatod az észt? Hogy ki a bunkó, hát erősen vitatható.
Olyan szánalmas vagy, hogy még céltáblának sem lennél jó..

lacagy 2009.02.26. 18:26:13

Történetesen ismerem az illető urat. Leszögezném, hogy nem rokonom.
Elször: nevezett egyén a BKV alkalmazásában takarítja a megállókat...
Második: egyáltalán nem büdös bunkó...(ellentétben a cikkíróval?...)
Harmadik: saját költségen járkál autóval, mivel így hamarább ér egyik megállótól a másikig mintha várná a napközben 15 percenként közlekedő 28-as villamost...(nem kap a kocsija után költségtérítést,benzinpénzt, miegyebet)
Negyedik: ha nem négy keréken mászkálna, akkor kb délután öt körül végezne (17.00) a napi előírt munkájával...így be tudja fejezni du 2-ig...(hozzá tartoznak a 3-as, 62-es, 28-as, 37-es villamos megállói)
Ötödik: ki nem tojja le, hogy hol tud addig parkolni (ha nem zavarja a járműforgalmat, már pedig nem zavarja, csak egyes gyalogosokat) amíg végez a megálló takarításával...
Hatodik: persze, hogy nem szólt vissza semmit, én se foglalkoznék egyes megállóban álldogáló/üldögélő/fekvő/evő/kéregető/szükségét végző, stb,stb emberkékkel...
Hetedik: Hetedik? Az egy egész jó Brad Pitt film...

lacagy 2009.02.26. 18:28:30

Elször: először akart lenni...

yard (törölt) 2009.02.26. 18:29:07

@lacagy:
De amit feltételeztem az is igaz lehetne?
Modjuk a "majom" tanulmány az biztos igaz.

lacagy 2009.02.26. 18:31:21

Amúgy a járgány hét éves, most volt a százezres szervízen...

lacagy 2009.02.26. 18:32:25

yard 2009.02.26. 18:29:07
Igen, egyetértek... :)

dwdHU 2009.02.26. 18:51:52

te egy igazi fa*szivo lehetsz .
tovabbi hasonlo merteku sikereket kivanok neked szanalmas tyukszaros eletedben ...

mohusssska 2009.02.26. 19:19:03

ha mondjuk jól bekúrom az ablakát mert engem történetesen pont zavar h ott áll
ki nem szarja le h a munkáját végzi. más is és azok is meg tudnak állni normális helyen

gondolkozzál már el bazd +

yard (törölt) 2009.02.26. 19:28:23

@mohusssska:
Ha peched van akkor lehet hogy kiderül, te álltál rossz helyen, persze lehet hogy összetévesztenek valakivel, és mikor felmostak majd elnézést kérnek.

makacs szennyeződés 2009.02.26. 19:31:26

NEM FELFESTETT PARKOLÓHELY
:)

mohusssska 2009.02.26. 19:31:33

a lényéget kihalásztad (nevedhez hűen)

yard (törölt) 2009.02.26. 19:33:57

@mohusssska:
Gondolom apádét is bebaszod, ha kiszabadulsz a koleszból. Inkább agyra gyúrjál, mint ilyenekről álmodozol. Ablakot bekúrni meg nem olyan könnyű -menj el gyakorolni egy bontóba.

mohusssska 2009.02.26. 19:43:26

kolesz :)
te kis funny bunny

B.GY. 2009.02.26. 21:58:09

Ekkora ostoba posztot.Szerintetek a plakátragasztók hol állnak meg?A hirdetőtábla tövében,akárhol is van az.Nem fogja a parkolóból odahordani a létrát,meg a vödreit meg az egyéb szerszámait.Sok ilyen járdán álló autó van ám a városban,és nem mind Suzuki:)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.26. 23:56:27

A poszt íróját meg a kommentelő haverjait elvinném néhány hét kerti munkára, mondjuk spárgát meg epret szedni reggel 4-től este 10-ig. Picit értékelnék hogy tanulhatnak - és nem lenéznék azt aki dolgozik! farfekvéses tarajossűnt.....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.27. 05:53:59

Aki járdára tilosban parkol az szarjon sünt sztem akkor is.

nullstring · http://www.bmwfanatics.hu 2009.02.27. 11:04:32

@George Jung: Ez a komment azért rohadt szar, mert HA UGYAN EZ A PARASZT BMW-S LENNE, GECIRE FEL LENNÉTEK HÁBORODVA.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.27. 11:08:51

@nullstring: Neked szelektív a látásod? :)
Amúgy meg kérlek, hogy mellőzd a nagybetűs írást, köszi.

nullstring · http://www.bmwfanatics.hu 2009.02.27. 11:25:04

@SilentSound: Nem szelektív, de:
Bevallom, még csak annál a kommentnél jártam, amire válaszoltam, mert...*

Elolvastam utána a többit is, de nagyrészt azt veszem észre, hogy van aki azt írja "hát igen, ez parasztság", de leginkább védik a tagot. A nagybetűs írás nem szokásom, de gondoltam jelen esetben tűnjön ki a véleményem a kisbetűsek közül,

*...hiszen igen erős felháborodást kelt bennem, hogy az állandó kommentelők mikor egy BMW-st kell minősíteni, akkor elfogadhatatlan hangnemben képesek olyan szinten szavakkal elásni a delikvenst, mintha legalábbis kiirtott volna 3millió embert.
Igen, nekem BMW-m van, és soha az életben nem engedném meg magamnak, hogy így parkoljak, holott nekem is van sokszor olyan, hogy el kell intéznem egy 10 perces dolgot. Ennek ellenére saját értékrendemnek megfelelően képes vagyok akár negyed órán keresztül is körözgetni és helyet keresni. Egyszer merészelnék így parkolni...
Hozzáteszem, leszarom, hogy a kedves környezetvédőnek milyen kocsija van, de akármit is csinál, erre nincs mentség. Szerintem.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.27. 11:31:07

@nullstring: Az általad feszegetett témában egyébként ajánlom figyelmedbe ezt a két korábbi posztot. :)
autozz.blog.hu/2009/02/22/ne_iteld_el_a_bmw_st
autozz.blog.hu/2008/08/09/bunkobbak_e_a_bmw_sek

12Rómeó 2009.02.27. 12:08:26

@Zsola777: Azok tényleg zöld jelzésen mennek át!
De amelyik gyalogos piroson ment át,annak fölírtam a rendszámát!:)

Tichamér · http://kutyushop.blog.hu 2009.02.27. 12:22:47

@Zsola777: Na akkor nézd meg a fotón a lámpa színét, ott van. Amúgy megnézem azt a bátor (nem vak, csak vakmerô) gyalogot, aki abban az idôpontban piroson megy át az ominózus keresztezôdésben...

Tichamér · http://kutyushop.blog.hu 2009.02.27. 12:51:25

Amúgy grat. a kedves kommentelôk nagy részének, fogalmuk sincs, miféle ember a posztoló. És az nem számít, hogy a delikvens (ki nem szarja le, milyen paraméterekkel bír az az autó, ha egyszer az ÚTBA állt?) gyopár módon beállt a gyalogosforgalom kellôs közepébe. Annak hogy örülnének a kedves auzósok, ha a gyalogosok az úton paroláznának, feltartva ôket? Az út az autósoké, a járda a gyalogosoké, csak mentalitás és hozzáállás kérdése. Én pl. ismerem azt a keresztezôdést, és az autó pozíciójából ítélve lehetett volna okosabban is parkolni, esetleg úgy, hogy ne zavarjon senkit. Sôt, ha a túloldalra áll, ott senkit nem zavart volna.
De nem baj, jól mutatják a kommentek a mentalitásotokat: "ne háborodj fel semmin, ne szólj rá a szabálytalankodókra, akik ráadásul útban is vannak, mert toleránsnak kell lenni, mert ennyi belefér". Szerintem nézzetek kicsit ti is magatokba, mennyire szartok a másik ember fejére, mert ti is csak annyit várhattok el másoktól, amennyire ti tisztelitek ôket. Talán ha ez így lenne, nem születnének ilyen posztok, kommentek sem. Amúgy meg ez nem tolerancia, amit ti kértek a gyalogosoktól, hanem birkamódba való kapcsolást.

Tichamér · http://kutyushop.blog.hu 2009.02.27. 12:56:18

Ja, és az autózás. Nektek mennyi pénzbe kerül havonta az autó fenntartása? Biztosítással, karbantartással, benzinnel, mindennel? Naponta autóval munkába járni azért nem kevés pénz havi szinten.

SereG 2009.02.27. 13:10:56

@Tichamér: 30 a hitel, 5 a kötelező, 20 a benzin. És, ezzel most jutottunk valamire? Akkor sem megengedett, hogy egy elkényeztetett, kipárnázott széken ülő csöves degradáljon egy ilyen fizikai munkást. Ennyi, nemtöbb. De ez már egy másik kérdés. Hogy a lelked megnyugodjon, jaja, tré, hogy ott parkolt.

Tichamér · http://kutyushop.blog.hu 2009.02.27. 13:53:05

@SereG: És te honnan tudod, miféleember írta a posztot? Én pl. nem tudom, hogy te miféle ember vagy (le ne írd, nem érdekel), mégsem mondom, hogy te meg egy rosszindulatú muffszökevény vagy.

SereG 2009.02.27. 14:39:09

Mondjad (írjad) csak, ha olyan nagy kényszert érzel rá, hogy jellemezz :D Részemről: az ember (jelen esetben a posztoló) stílusából, az iromány tartalmából, az adott témakörhöz való hozzáállásából körvonalazódik, hogy milyen ember is lehet. Ha úgytetszik elolvasva a sorait, vizualizáltam egy vörös, szeplős, esztékászemüvegkeretes, 40 éves sovány, szűz, elkényeztetett debilt, aki tegyük fel rendszergazda, és az életbe nem volt még autója, mert csillivilli világítós hűtőventillátorokra gyűjtött egész életében. Hogy ez előítélet? Nem, ez maga az ítélet. Ha kihagyta volna azt a néhány irritáló sort, akkor a figyelmem az utcaseprőre koncentrálódik, és a posztoló érdektelenné vált volna. De hála neki, ő sokkal nagyobb mocsok(nak tűnik), mint a poszt alanya... :$

tundrazuzmo (törölt) 2009.02.27. 16:19:17

Lássuk a szitut, történetesen ismerem a kereszteződést, remélem nem néztem be...:)

1. Suzuki. Ahol az emberünk parkol, van egy benzinkút meg egy Meki. Ott aztán le lehet parkolni, a Suzuki mostani helyétől kb. 50m-re. Nem kellene nagyon cipekedni, és ha emberünk éppen a 9-es busz megállóját takarítja, akkor még közelebb is van.

2. Utcaseprő. Szerintem és a posztoló szerint is, emberünk nem utcaseprő, hanem inkább egy BKV-vel szerződött takarítócég embere, aki "síkosságmentesítést végez" (sót szór), és/vagy takarít a BKV megállóban. Ezek az emberek nem utcaseprők, fizetnek nekik benzinpénzt is.

3. Miért nem BKV-val jár? Mert lassú! Ha leesett a hó, és nincs felszórva az ő körzete 2 órán belül, és valaki balesetet szenved, a BKV a takarítócégre, a cég az emberére tolja a felelősséget. És nemezetgazdaságilag is jobban megéri néhány kiló sót gyorsan leszórni, és nem a buszmegállóban szilánkosan csonttörött idős embereket ápolni. Talán a sietség miatt nem állt be a parkolóba, mert az egy plusz lámpányi idő, ezt enyhítő körülményként beszámítom neki...:)

4. A posztoló. Nem gondolt bele a szituba, mert nem ismeri a részleteket, elég udvariasan indított, nem anyázott, én sem anyázom. Most lehet, hogy új infókat kapott.

5. A kommentelő (én). Sok ideje van, így pénték délután, és ezért írt ilyen hosszút.

tundrazuzmo (törölt) 2009.02.27. 16:26:27

@tundrazuzmo: közben láttam, hogy lacagy ismeri emberünket. Szomorúan hallom, hogy nem kap költségtérítést az autóra, pár éve ez még máshogy volt - legalábbis alvállalkozóknál.

lacagy: most takarít, vagy síkosságmentesít? (sóz) vagy mindkettőt?

Carscache · https://www.carscache.com/ 2023.07.10. 11:57:35

For optimal EV battery performance, follow these <a href="https://www.carscache.com/how-to-maintain-an-ev-battery/">ev battery charging best practices</a>: use a dedicated charger, avoid frequent fast charging, charge to 80% for daily use, and store at 50% capacity for long periods. Adopt these practices today to maximize your battery's lifespan and efficiency.

Carscache · https://www.carscache.com/ 2023.07.10. 11:58:13

For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequent fast charging, charge to 80% for daily use, and store at 50% capacity for long periods. Adopt these practices today to maximize your battery's lifespan and efficiency.

Visit Here - www.carscache.com/how-to-maintain-an-ev-battery/












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása