Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Pofánverem a szomszédomat!

2009.03.16. 09:37 :: SilentSound

Nincs is rosszabb annál, mint amikor az embernek idióta szomszédja van. SereG is kifogott egy ilyet, akinek zavarja az önérzetét, ha más is parkol látótávolságon belül az ő háza közelében, de levélírónkkal szóbaállni nem hajlandó, csak ablak mögül mérgesen mutogatni, így esély sincs arra, hogy az alábbi szösszenet beküldője elmagyarázhassa neki, mi is az ő problémája.

Iszonyat módon sérti az igazságérzetemet az alábbi történet, és gondoltam először(!) nektek írom le. Egy köcsögről van szó, aki kisajátítja a közterületet, ráadásul úgy, hogy azzal mást szivat (szándékosan).
 
Prológus: jan. elején, amikor az ónosesős idő volt, a házunk előtt parkoltam. Hajnal fele annak rendje és módja szerint rommátörtek (18 éves vectra), 2 hónapos tortúra, biztosítós picsapénz, újabb hitel az újabb autóra. (Tény, hogy T alakú keresztezőrés szélén parkoltam a külső nagyíven, dehát urambocsá, ott a feljáróm, előtte álltam meg).



A szembeszomszéd autója

Persze kedvenc szembeszomszédom is látta az autót a hirtelen amortizáció után (kb 2 hónapig, amíg az ügyintézés zajlott). Megvettem a másik autót, éshátugye tanulva az előző esetből, az út másik oldalára keztem el parkolni, a kereszteződés kisíve elé. Lelőve a poént: az út egyirányú (vizualizálva: "T" felső része), kvázi azon a kisíven szabályosan egyetlen autó sem fog kanyarodni.

Csakhogy. Valamikor a 80-as években fent említett kedvenc szomszédom maszekolt oda egy feljárót (v1.0), majd ezt frissítette a 90-es évek végén, és csinált egy másikat a "tér" másik oldalára is. Utóbbit használja a mai napig. Igen, minekután a régi feljárót nem használta, voltam olyan szarházi, és oda parkoltam. Nem szóltam, ő sem szólt. A kommunikáció leginkább abból állt, hogy jelentőségteljesen felénk (ill. a kocsi felé) mutogatott.

Tegnap éjjel jöttem haza, és mitadisten, nem állt be a garázsába (bizony, olyan szerencsés, hogy van udvara és garázsa is) v2.0 feljáróról, hanem szándékosan a régi előtt parkolt le. Kénytelen voltam a másik oldalon a T kereszteződés kellős közepén megállni (sem mögötte, sem előtte nem tudtam volna).

Tudni kell, hogy a feljárónk, illetve az, hogy beálljak az udvarra, elég necces művelet, sötétbe szinte egyáltalán nem kivitelezhető (a kapu is, az udvar is gyakorlatilag matizra van szabva). ...ésbizony, várhatóan mostantól menni fog a para, hogy mikor törnek össze megint, vagypedig minden nap kétszer betuszakolom a kertbe az autót (simán csak a feljáróra nem tudok állni, hátulja lelóg az útra, eleje félig elflglalja a járdát, plusz a fékbowden se mindegy).

Reggel átmentem hozzá. Kilesett, de természetesen nem jött ki, nem hagyott kérdezni. Cserébe viszont én fényképeztem. Ez az ősökör volt olyan barom, hogy az egyirányú úton fordítva állva foglalja el a közterületet (egyébiránt ugye szándékosan kibaszva velem). A képen amúgy látszik a "tér" másik oldala is, ahonnan szintén fel tud(na) menni. Jah, a garázsa az a csinos libafos-zöld kerítéses megoldás.
 
Epilógus: szóval. Van egy tirpákparaszt, aki sajnos lokációját tekintve elég közel lakik hozzám, mondhatni a szomszédom. Soha két szót nem beszéltem vele, de most hajlok rá, hogy most átmenjek, és rágyújtsam a budit. Kicsinyes szarházi, aki ráadásul még hülye is. Beszélni nem lehet vele. Kérdés: pofánverjem? Feljelentsem (egyirányú úton fordítva parkolás)? Gravír a motorháztetőbe? Kromofág? Vagy, ebben a sorrendben?

Rosszindulatú, rohadékszomszédmentes szép napot!

149 komment

Címkék: biztonság autó hülye veszélyes parkolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Futrinka utca lakója (törölt) 2009.03.16. 11:59:05

először egy-két gumi, aztán egy tükör, aztán kromofág, csákány, stb

TH 2009.03.16. 12:02:34

@SereG: Vazzeg, mondd, miért nem állsz meg máshol? Vagy miért nem szélesíted ki a bejáratot?
Vagy @Vegaaa: -hoz hasonlóan miért nem tanulsz meg beállni a szűk bejáraton? Vagy miért nem beszéled meg tényleg a dolgot normálisan a szomszéddel?
Bocs, de most tényleg a posztoló a hülye az eddig megismert körülmények alapján.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.03.16. 12:11:17

én a szomszéd háza előtt parkolok évek óta (egy oldalon célszerű állni, mert az utcában jár a busz, és így jobb a buszsofőrnek, meg az autósoknak), de előtte illedelmesen becsengettem, hogy szabad-é?
ő illedelmesen azt válaszolta, hogy persze.
és így tettem.

viszont van egy köcsög tirpákparaszt másik szomszédom, akinek nincs autója, de van:
- flexe,
- elektromos fűrésze,
- elektromos sövényvágója,
- elektromos csiszolója,
amiket reggel hatkor vagy este tíz után tud csak használni.

29 Palms 2009.03.16. 12:11:28

SereG, vegyél egy papírok nélküli kis polákot, helyfoglaló autónak. Ha még épp vonszolja magát, az pont elég is. Leparkolsz vele a régi feljáró elé. Amikor hazamész, beviszed a Polskit az udvarba, te meg a helyére parkolsz. Reggel kivezetsz a parkolóig, és vica versa. Kis macera, de mindig lesz helyed. :)

CyberPunK 2009.03.16. 12:14:10

@29 Palms: Rommá törni a kispolákkal a szomszéd kocsiját. Előnye: pár havonta csak egyszer kell.

"azta" 2009.03.16. 12:17:26

@kispista:"Akkora seggfej vagy, hogy nem csodálkoznék, ha te kapnál kromofágot! Mégis mi a fasz alapján gondolod azt, hogy az a hely kizárólag a tiéd?"
tán csak nem a tiéd a suzuki, te paraszt?
:D
leszarom, hogy SereG-nek a kresz alapján igaza van e vagy sem - EGY KIS EMBERSÉGET, ODAFIGYELÉST vár és nem KIB..SZÁST! de látom, némely kommentelőnek tetszik ez így is. szánalmasság rulez, mi?!!!

"azta" 2009.03.16. 12:18:34

biztos a tiéd, guglival még meg is mutattad :D

Nagykócsag 2009.03.16. 12:22:11

Csesszél ki vele és állj egy utcával arrébb! :)
Meg fog pukkadni hogy nem tud neked keresztbetenni :)

CyberPunK 2009.03.16. 12:22:51

@"azta": Igen, minekután a régi feljárót nem használta, voltam olyan szarházi, és oda parkoltam. Nem szóltam, ő sem szólt. A kommunikáció leginkább abból állt, hogy jelentőségteljesen felénk (ill. a kocsi felé) mutogatott.

Azért ez is emberség. Úgyse használja, hát odaállok, majd szól ha baja van. Őszintén szólva ilyenkor kéne hozni egy buldózert és azzal beállni. Keresztül a posztoló autóján. Aztán majd sasolhatja a kresz és a kocsi beálló kapcsolatát. :D

sh4d0w 2009.03.16. 12:24:24

Sajnállak, hogy a szomszédoddal nem értesz szót, de nem érdemes kekeckedni a forgalommal szembeni parkolással, mert kapubejáróban Te sem parkolhatsz - legfeljebb a sajátodban. Ha neki fotói vannak arról, hogy Te az ő bejárójában parkoltál, szopóágra kerülsz, függetlenül attól, hogy ő azt használja-e, vagy sem.

kispista 2009.03.16. 12:25:26

@"azta": Végiggondoltad az esetet? A postoló és a szomszéd is ugyanazt a helyet nézte ki magának! Mégis miért a szomszéd lenne a bunkó, ha a háza előtt áll meg? A posztoló akar kibaszni a másikkal.

George Jung 2009.03.16. 12:28:03

@Leadfoot:
Nana, szerencse, hogy ott az a szmájli...
Arra próbáltam célozni, hogy biztos meg lehet állni máshol is. Ez az egyik utolsó megoldás persze. De azt hiszem, be kell ismernem, hogy nem a legjobb.

George Jung 2009.03.16. 12:28:45

Az csak nekem tűnt fel, hogy a szomszédnak van egy garázsa, de Ő kint parkol a zuccán???

kispista 2009.03.16. 12:29:16

@"azta": Nem nehéz megtalálni, ha reklámozza a saját oldalát!

De nyugodtan gyújtsák fel egymás kocsiját, az növeli az autókereskedők bevételét és így a gdp-t is! Ha elég sok autót öntenek le kromofággal, gyorsan vége lesz a válságnak :)

@sh4d0w: Följelentené a szomszédot, mert szabálytalanul parkol. Aztán csodálkozna, ha következő alkalommal őt jelentenék fel.

A műholdképen jól látszik, hogy található a közelben szabad parkolóhely. Csak a posztoló annyira prosztó, hogy lusta 30 m-t gyalogolni, inkább a szomszédot fikázza, mert meg mert állni a saját háza előtt!

kispista 2009.03.16. 12:30:38

@George Jung: A posztolónak is van garázsa, de annyira bénán vezet, hogy nem fér be a kapun az óriási pofájával.

"azta" 2009.03.16. 12:31:13

@CyberPunK:
-közterületen épített feljáró nem gyalogol át tulajdonba.
-amíg használta a fószer azt a feljárót, addig a postíró sem állta el az útját (kispista habitussal ő is megtehette volna - lásd: közterület)
-mivel már a faszi nem használja - mert másikat "sajátított ki" magának, így most oda parkolt.
-személyes találkozóra, megbeszélésre nem hajlandó.


én ezeket olvastam ki a szövegből.


ui.: a rossz szomszédság a leggázabb dolgok közé tartozik az életben. némi rugalmassággal, tartással, a genyóságokon való átlépegetéssel, nem reagálással leépíthető valamely szintig (saját tapasztalat).
van aki meg tényleg pofánbasz. bizonyos esetekben ez is, az is működik.

BB922 2009.03.16. 12:33:46

@George Jung: mindkettőnek van. és direkt sz.patják egymást... valahogy rá kéne ébreszteni őket hogy vannak ennél sokkal nagyobb bajok is a világban.

George Jung 2009.03.16. 12:34:16

Ne akarjátok elmagyarázni, köszi, de pusztuljak el, ha értem. Próbálom összehozni a fényképet, a rajzot, meg a guglitérképet, de nem sikerül.
A képen a kék suzuki épp egy feljáró előtt áll?
(Inkább költői a kérdés.)

kispista 2009.03.16. 12:34:45

@"azta": A posztoló is találhatott volna magának szabad helyet, de úgy gondolta, hogy kisajátíthatja magának a kinézett parkolót! Ebből én úgy gondolom, hogy nála van a hiba agyilag.

George Jung 2009.03.16. 12:35:20

@kispista:
:-)))))))))))))))))
Ezt megjegyzem!

CyberPunK 2009.03.16. 12:36:43

@"azta": Nem kisajátított másikat, hanem az is az övé. Lehet, hogy nem használta volna, de az ő beállója, ami elé kresz szerint nem lehet parkolni. Lehet bármit okoskodni, a kresz az kresz. És prosztóság is. Először megkérdem, aztán odaparkolok, és nem odaparkolok és megvárom, hogy böfög-e felém valamit.

"azta" 2009.03.16. 12:38:10

kispista 2009.03.16. 12:29:16
@"azta": Nem nehéz megtalálni, ha reklámozza a saját oldalát!

felteszem én vagyok a hibbant, de nem találom a címet...

az ui. ui-ta: gravírozás, kromofág, egymás vég nélküli basztatása távol áll tőlem.
uff

"azta" 2009.03.16. 12:41:14

@CyberPunK:
komolyan meglepődnék, ha az a terület feljárónak kisajátítható lenne!

BKV reszelő 2009.03.16. 12:42:52

Ha igaz, hogy: "A stílus maga az ember", akkor a levélíró is egy tirpák paraszt szarházi.

Konklúzió: A zsák megtalálta a foltját !

CyberPunK 2009.03.16. 12:47:39

@"azta": Csakhogy. Valamikor a 80-as években fent említett kedvenc szomszédom maszekolt oda egy feljárót (v1.0), majd ezt frissítette a 90-es évek végén, és csinált egy másikat a "tér" másik oldalára is.

Tehát még a poszutíró is elismeri, hogy az feljáró!

SereG 2009.03.16. 12:51:18

@CyberPunK: Elismerem, nemismerem el, valahogy hívni kell. Ha megnézed a képen, pár kis követ tett a járdaszegély elé, mert úgy egyszerűbben megy fel, keresztül a közterületen, egészen a zöld garázskapuig.

CyberPunK 2009.03.16. 12:53:53

@SereG: Nézd, én csak egy dolgot nem értek. Miért nem állsz be elé vagy mögé? Van ott hely bőven. Esetleg önkormányzattal ledumálni, hogy kialakítasz egy parkolót a kocsibejáród elé, és a belefutásos eset miatt leraknál egy betontömböt. Persze felfestve, kitáblázva?

Shopping 2009.03.16. 12:54:24

De boldog lennék, ha csak ilyen jellegű problémáim lennének, hogy "hová áll a szomszédom"...

És erről még posztot írni...
És azt még ki is rakni...

kispista 2009.03.16. 12:55:27

Ez olyan, mint amikor a szinte üres buszon összevész két nyugdíjat, mert ugyanoda akarnak leülni.

A postoló egyszerűen nem képes felfogni a csökevényes agyával, hogy közterületen az parkol, aki előbb ér oda. Még akkor is, ha már korábban kinézte magának azt a helyet. És még eszébe sem jut, hogy a saját háza előtt szélesítse a feljárót.

Zsola777 2009.03.16. 13:00:27

A parkolásnál a KRESZ emlékeim szerint megengedi a T alak felső részén (képen fekete X) a parkolást.
Parkolni pedig az egyirányú út JOBB oldalán kell, feltéve, ha ezt más rendelkezés nem tiltja, illetve engedi a bal oldalon parkolást.

Sztem a szembeszomszéd annak ellenére is tilosban áll, hogy még nem lóg be a behajtani tilos táblába, hiszen ez már akkor a kereszteződés része - azon a helyen még a másik irányban sem állhatna.

Te meg állj be, ha félted az autódat, de jó helyen állsz :)

csati 2009.03.16. 13:01:18

Az persze fel sem merül, hogy megbeszélje a szomszédjával. Inkább pofánveri...

িচলেদীদসজৃ (törölt) 2009.03.16. 13:05:41

"Gravír a motorháztetőbe? Kromofág? Vagy, ebben a sorrendben?"

Aztán járhatsz a rendőrségre, szerinted nem fogja kisakkozni ki csinálta ezt a kocsijával?
Te miért nem parkolsz a másik feljárója elé? Ha harc hát legyen harc. Vagy mérgezd meg a kutyáját/macskáját/tengerimalacát/kanáriját???

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2009.03.16. 13:08:24

ez egy zavaros sztori, rossz képekkel illusztrálva, és értelhetetlenül vázolt problémával. ha majd meglesz ebből is a v2.0, akkor szívesen reagálok érdemben, de az igy ahogy most van, egy rakás sz... nem csoda, hogy apostolo nem tudja megoldani a problémájáta szomszáddal, ha ilyen durva kommunikációs zavarai vannak, hogy értelmesen képtelen egy normális helyszínleírást adni.

hulyemagyar 2009.03.16. 13:16:42

..és mit ad Isten, pont suzukija van!
Nahát, nahát! :)

Sákif za morro? 2009.03.16. 13:18:26

Kedves Posztot Megíró Ember!

Mivaaaan? Mi ez a zagyva sztori? Lenne néhány kérdésem úgy, hogy az értelmét nem sikerült kihámoznom:

-Parkolni csak és ott lehet ahol a szomszédod megállt? Máshol nincs hely a környéken? Netán rokkant vagy és nincs lábad hogy az autótól a házatokig gyalogolj?

-Ti ott a szomszédokkal nem ismeritek egymást? Mert mi itt úgy vagyunk, hogy a zömével havi rendszerességgel eljárunk kajálni, vagy valakinél sütögetünk, főzünk a kertben. A segfejebbjével meg megadjuk a tiszteletet egymásnak azzal, hogy köszönünk és érdeklődünk a hogyléte felől. Ha valaki a másik megszokott helyére parkol, akkor nincs probléma, keresünk egy másik helyet.

-Most már fölösleges basztatnod a szomszédod autóját, mert ide feketén-fehéren leírtad hogy mit tervezel, nem lesz nehéz megtalálni hogy ki volt az. Ráadásul utána joggal várhatod a revansot.

Mindent összevetve megállapítható, hogy egy idióta vagy. A szomszédra is mondanám, de az ő verzióját még nem hallottuk. Szerintem ő is tudna hozzátenni ezt-azt.

Rejtett a Szám 2009.03.16. 13:18:51

@Muddy: Pont ez jutott elsőre eszembe, hogy ott baszta el. Szólni kellett volna az elején.
Tök igazad van.
Egyébként most keltem és vagy tényleg zavaros a sztori, vagy gyenge a kávém.

ToMorgan 2009.03.16. 13:19:15

Szerintem szarjal rá.

Ha felizgatod magad akkor elérte a célját a szomszédod.

Mondjuk, ha esetleg a sarki boltban vagy valahol összefutnátok, akkor jobbhorog állra szó nélkül...

okostojgli (törölt) 2009.03.16. 13:20:10

A sztori nekem sem jön át teljesen.
Viszont a szélvédőre helyezni, esetleg a postaládájába egy cetlit be lehetne dobni, hogy ha nem használja a garázsát akkor kibérelhetnéd-e tőle.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.03.16. 13:21:09

@holex: én is ide akartam kilyukadni, kell egy értelmes vázlat a problémáról - addig csak a "hülye szomszéd" vagdalkozás marad.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.03.16. 13:22:55

@Szendwich: néma gyerek szavát az anyja sem érti.
ide dobsz néhány mondatfoszlányt homályosan, és elvárnád hogy mások megértsék a problémád. sok sikert...
@TH: értem, hogy mit nem értesz :)

TH 2009.03.16. 13:24:56

@SereG: CyberPunK 2009.03.16. 12:22:51
@CyberPunK: Huhh, ti itt egy vagytok?

Wick 2009.03.16. 13:25:16

@Indiana: Hasonló eset megvolt nálam is. Egészen addig ácsorgott a szembeszomszéd a 3 méter széles úton (zsákutca, lakóövezetecske satöbbi) a garázsom előtt, amíg egyszer nem a kombival, hanem egy szép nagy transittal érkeztem haza. Nem nagyon érdekelt, hogy ott áll-e vagy se, bedugtam a ford orrát a kocsija elé, alászedtem és bőgázzal rátolattam a feljáróra. Volt szerencséje végignézni. Hófehér arccal közölte, hogy egy centi volt a tranyó kaszáló orra és a kocsija között. Mondtam neki, hogy ez egyrészt egy centivel több, mint amire én számitottam másrészt lehetne 5 méter is tranyó meg a kocsija között, ha nem lenne lusta lejárni a garázsába (ami természetesen üresen áll).
A másik mutatvány az az, amikor összevissza mindenki a másik garázsa elé parkolgat. Ez az a gyakorlat, amit én kurvagyorsan beszüntettettem velük, közölve bősz sakálordítással az egész utcával, hogy én márpedig most kiállok a garázsból, és lelökdösöm azt a fostartályt a szemközti garázslejáróban kétpercen belül, ami előttem áll. Szerencsére azért gyors felfogású népség lakik ott, hamar megértették, hogy én teljesen random időközönként tudok elszaladni otthonról akárhova, akár az éjszaka közepén is. Ugyanez a hazaérkezésre is igaz: ha nem láttak már 4-5 napja, annál nagyobb az esélye, hogy hajnali fél kettőkor beállítok nyélgázzal. Evvan.

cb600f 2009.03.16. 13:28:52

A sztorit én sem értem. A képre Budapesten még legalább 5 autót be szoktak parkolni gond nélkül...

CyberPunK 2009.03.16. 13:29:28

@TH: He? Mi egy? Mondjuk örülnék neki. Seggemet csapkodnám a földhöz egy verdáért és egy kertesházért. Marad nekem a BKV és a panel. :(

Nikorene 2009.03.16. 13:34:12

Szedd fel a köveket onnét... baleset veszélyes. Ha meg szól, akkor mutasson papírt arról, hogy ő ottan bejárhat a füvön keresztül.

Reggie 2009.03.16. 13:37:07

En azt nem ertem, hogy ha ilyen korulmenyes a parkolas ebben a tulzsufolt lakonegyedben, akkor minek vett autot a postiro?:)

CyberPunK 2009.03.16. 13:38:12

@Nikorene: És azzal mit érsz el? Ugyanúgy közterületen parkol, nem a posztíró saját területén, azaz semmi se kötelezi, hogy máshova parkoljon. :D

Lalikiraly 2009.03.16. 13:38:34

De bunkók az emberek.
Én hogy ürölnék meg az autóm is ha lenne egy szép garázs :)

Nikorene 2009.03.16. 13:42:18

@CyberPunK: Én nem mondtam, hogy elérek bármit is, csak javasoltam egy olyan "borsot az orr alá", ami nem jár rendőrségi feljelentéssel. Inkább, mint a verés, meg a karc, meg a kromofág.
Ha meg oda parkol, akkor áljon át a másik "maszek" feljáró elé :D

TH 2009.03.16. 13:43:32

@CyberPunK:

erre gondoltam:
" CyberPunK 2009.03.16. 12:22:51
@"azta": Igen, minekután a régi feljárót nem használta, voltam olyan szarházi, és oda parkoltam. Nem szóltam, ő sem szólt. A kommunikáció leginkább abból állt, hogy jelentőségteljesen felénk (ill. a kocsi felé) mutogatott.

Azért ez is emberség. Úgyse használja, hát odaállok, majd szól ha baja van. Őszintén szólva ilyenkor kéne hozni egy buldózert és azzal beállni. Keresztül a posztoló autóján. Aztán majd sasolhatja a kresz és a kocsi beálló kapcsolatát. :D"

CyberPunK 2009.03.16. 13:44:58

@TH: Még mindig nem értem. A kommentem első fele idézet a posztból és erre reagáltam a komment másik felében. Miért lennék én a posztoló? De kurvára hétfő van.

Dinsdale Piranha 2009.03.16. 13:48:49

Eszembe jutottak a régi burleszkek (Stan és Pan) amikor valaki elkezdte, aztán addig szívatták egymást, amíg teljesen leamortizálták a másik autóját, házát...Szóval a lehetőségek tárháza végtelen, tessék csak háborúzni, hiszen ez nagyon komoly probléma.

Wick 2009.03.16. 13:58:46

@csati:

hja, undorító dolgok vannak a világon. Méghogy jószomszédi viszony... jó lesz az jószomszédi iszonynak is :-P

Tényleg van olyan is amúgy, aki nem ért a szép szóból. Azokkal nem lehet mit csinálni, meg olyan helyzet is van, hogy hirtelen (persze a legnagyobb rohanás közepette) szembesülsz azzal, hogy már fél órája eléd álltak ötpercre, de mindent meg lehet oldani. Én pl. mint fent: kiüvöltöttem az embert az akolból, és elmagyaráztam neki, hogy picit más az autóhasználati profilom mint a többieknek, akik ugye zömmel nyugdíjasok és semmi dolguk nincs naphosszat mint azt várni hogy előkerüljön aki eléjük állt, szóval mellőzzék a garázsom elé parkolást. Azóta mellőzik. Mióta kiderült, hogy rendszertelenül, de teherautókkal is közlekedgetek, azóta a szűk utcán a garázsommal szemben parkolást is mellőzik. Több kevesebb sikerrel. :-)

Sákif za morro? 2009.03.16. 13:59:11

@csati: Igazad van! Megyek és lerúgom a fejüket. :-DDDD

Sákif za morro? 2009.03.16. 14:04:35

@Wick: Nézd, hülyék mindenhol vannak. Mindig is voltak, mindig is lesznek. Nem lehet velük mit csinálni. Rájuk kell hagyni, ki kell kerülni őket. Megváltoztatni úgysem lehet őket.

Olyan is előfordult, hogy én voltam hülye, de miután felismertem, nem derogált bocsánatot kérni. Így nem értelmetlen ordítozás, levél írogatás, üzengetés, fenyegetés lett a vége, hanem unalmas módom megittunk egy sört és megbeszéltük hogy a szomszéd Erikának az amúgy is nagy csöcsei tovább nőttek. :-)

SereG 2009.03.16. 14:15:28

Ahogy a kommenteket olvasom, azthiszem az a leghelyesebb, ha a szomszédot meglepem még egy pár feljáróval, hátha az a kettő kevés neki, én meg pár km-el odébb parkolok, aztán majd sétálgatok félórákat a kocsihoz :D

Mellesleg aki nemértette: valóban nem lehet a közelben máshol megállni, mert vagy az autóm kockáztatom (lévén már egyszer totálkárra törtek ott (lásd kép)), vagy elfoglalom más megszokott helyét. (Lehet itt aztmondani, hogy @kispista: "közterületen az parkol, aki előbb ér oda" -> de azért annyira suttyó nem vagyok, hogy más - megszokott - helyét elfoglaljam).

Kézenfekvő volt tehát a szomszéd (!)régóta nemhasznált(!) "feljárója elé" parkolni. Ami nem is az övé, csak maszekolt oda pár követ, de mindegy. Nem álltam a helyére, nem akadályoztam semmiben. Csak épp ő annyira rugalmatlan, hogy most hirtelen a régit akarja használni, nehogymár nekem kicsit is jólegyen.

Itt jegyezném meg, hogy:
- a szomszédnak eredendően nem volt garázsa, a kertjéből választott le egy részt;
- nem érdekelte, hogy a parkosított részen megy majd keresztül, mert máskülönben nem tud beállni;
- "feljáró" gyanánt lerakott pár követ az egyik oldalra, X év múlva pedig rájött, neki a másik oldal szimpatikusabb, oda is csinált egyet, és azt használja azóta is.

Egyébiránt pedig hozzátenném: tényleg rohadék stílust vettem fel a mailben, sűrű elnézést utólag.

De ha megveszek, se értem, miért jó, hogy két oldalról járkál fel, miért szúrja a szemét, hogy ott állok (jobbhíjján), hiszen ő nincs akadályozva.

Sákif za morro? 2009.03.16. 14:25:45

@SereG: Mielőtt oda parkoltál, nem ártott volna egy kérdés. Akár utólag is.... Olyan meg nincs hogy az autódat kockáztatod. Normál esetben az emberek nem mennek neki a másik autójának. Jó, persze vannak kivételek, de akkor se az a normális. Tegyél ki egy kamerát az ablakba, így ha történik valami az autóddal, akkor legalább lesz nyomod.

kispista 2009.03.16. 14:40:25

@SereG: Kurvára fogd vissza magad, mert megy a feljelentés biztosítási csalás miatt, amit voltál olyan bölcs a nagy nyilvánossággal is megosztani!

Nikorene 2009.03.16. 14:42:42

@kispista: biztosítási csalás? Hol? miről maradtunk le? :)

kispista 2009.03.16. 14:44:52

@Nikorene:
"SereG 2009. 03. 06. 17:41:47
Hali! Hát Hajni, akkor neked még mázlid is van. Engem is összetörtek a házunk előtt (én parkoltam), és éjfél tájt néhány haver látta, ahogy egy fehér szuzuki megcsúszott a jégen, és belémszállt. Kiszállt, megnézte mit okozott, de mivel haverok elindultak felé, hogy mégis érdeklődjenek, ugyan mivan, visszaült és elment. Cserébe hajnal 5kor fullra belémszállt egy mondeós, totálkárra törve a saját autóját is, meg az enyémet is. Ekkor már fentvoltam, meg hát el se tudott menni, így az egész balhét elvitte... Nos, oda már nem parkolok :)"

A biztosító előtt elhallgatta, hogy a kocsija már törött volt, amikor a mondeós nekiment.
Mivel megvan a címe, nem lesz nehéz megírni a feljelentést.
Így jár az, aki ilyen tapló posztokat küld be!

Nikorene 2009.03.16. 14:53:52

@kispista: Mondjuk a mondeos nyílván mondta, hogy előtte is törött volt az autó (vagy ha nem látta, akkor annyira nem volt törött). Ha meg látta hogy rommá van törve, és nem szólt, csak elvitte a balhét, akkor meg az a saját faszsága :)

_Rorschach_ 2009.03.16. 14:54:12

kispista: 1: te valami reakciós, feljelentős ősi román paraszt lehetsz, ha ilyenekkel fenyegetsz arc nélkül embereket.

2: a leges-legelső pillanattól negatívan állsz hozzá a kérdéshez, a buta ember ismérve, ha számára nem világos dolgokra agresszivitással reagál.

Mielőtt másokat fenyegetsz, stb. szállj magadba, te tirpák.

kispista 2009.03.16. 15:01:37

@Thorgils: Te sünszaró trágya!
Az posztoló fenyegette a szomszédot kromofággal és feljelentéssel! Én csak a stílusát követem!

SereG 2009.03.16. 15:08:24

@kispista: A biztosító is tudja, a mondeós is tudja, és elvitte a teljes balhét. A kocsi azóta már le van bontva. De mondok én neked valamit: nekem életem első autója volt az, szét dolgoztam érte az agyam, nem csak úgy hozzámvágták. Erre egy éjszaka ketten is belemennek, önhibámon kívül totálkárra törtek. Szerinted hogy éreztem magam? Az első csákó lelécelt zokszó nélkül, én meg arra keltem, hogy még hajnalba is belémjöttek. MIFÉLE BIZTOSÍTÁSI CSALÁS?! Egyébként meg: mivel autóra szükségem van, hitelhez folyamodtam, mert a biztosító lószart se adott érte. Rohadtul érthető szerintem, hogy nem merek odaállni. És ha már így felhoztad: ezt a jóképességű szomszéd is látta, és ennek ellenére ennyire szarházi. Végül pedig: ne vadássz rám, ne fenyegess. Itt te vagy, aki személyeskedik, egyelőre egy rossz szóval se szóltam neked vissza.

Sákif za morro? 2009.03.16. 15:19:27

@SilentSound: Értelemszerűen a lakás ablakába.......

Sákif za morro? 2009.03.16. 15:23:05

@Nikorene: Próbáld modellezni gondolatban. Melyik az egyszerűb?

-Odaállsz. Ő megbosszúlja. Hőbörögsz, idegeskedsz, elbaszod a magad és más drága idejét hogy itt sírj. Ő erről nyilván értesülni fog, láthatóan csökkent értelmű, tehát további szívatásokra lehet számítani.

-Becsöngetsz, megkérdezed nem gond-e ha odaállsz.

Félretéve az érzékenykedést, melyik tűnik logikusabb megoldásnak?

zse 2009.03.16. 15:26:14

Hát figyelj, szerintem parkolj a kis térre az ő garázsa elé...

Aztán ha nem tetszik neki, majd szól. És akkor megbeszélhetitek.

_Rorschach_ 2009.03.16. 15:32:23

@kispista: "AZ kommentelő" (te droid:D:D) nem fenyegetett meg senkit, költői kérdést tett fel felfokozott idegi állapotban.

Más kommentjeidből is kiderül, hogy te ilyen III/3-as megmondóember vagy, önmagadat ismétlő, erőlködő szövegekkel.

Remélem anyukád büszke rád. Amugymeg sza..ál ge..it!

kispista 2009.03.16. 15:39:33

@Thorgils: posztolót, irtam, nem kommentelőt! Idézni csak pontosan!
"költői kérdést tett fel felfokozott idegi állapotban."
Ezt ugye te sem hiszed el?

Az én költői kérdésem: Feljelentsem-e és felgyújtsam-e a posztló kocsiját, mert tahó leveleket küld? Ez nem fenyegetés, csak költői kérdések felfokozott idegi állapotban!

_Rorschach_ 2009.03.16. 15:48:47

@kispista: de, én elhiszem, mert személyesen is ismerem Sereget ill a helyet is, nem csak google maps-ről, ahonnan te elmésen megállapítottad hogy mennyi hely van. Nos, kevés, plusz sajnos a környék az elmúlt pár évben igen lepusztult, én sem merném az autómat arrafelé úgy lerakni éjszakára, ho nem látok rá adott esetben. Úgyhogy ezt a részét megértem. Nem értek mindenben egyet, ezt meg is beszéltük, ő pedig elfogadta. DE!

Ha a te igazságérzetedet zavarják a (szerinted) hülye levelek, a megoldás roppant egyszerű: nem kell belelovallni magad, ekora vehemenciával, nyomozva, stb. Szerintem neked is vannak rossz napjaid, szerintem te is felháborodsz dolgokon, amit szeretnél megosztani másokkal, stb...

Amennyiben nem, úgy tévedtem,te valami übermensch lehetsz, akinek minden szép, minden jó, ezért keresi az alkalmat hogy belekössön másokba. Ez pedig igen primitív.

TH 2009.03.16. 16:12:43

@CyberPunK: jóvanna. :D nem vót idézőjel...

TH 2009.03.16. 16:17:42

@kispista: hát barátom, én nem értek egyet a posztolóval, de te igen frusztrált lehetsz ma. Mit idegesíted magad ennyire egy poszton? Feljelentgetés? Cirkusz a köbön? Nehéz napod volt? Megvert az asszony? Vagy mi a probléma?

Reggie 2009.03.16. 17:00:05

SereG
ha a v1 bejaro elott parkol, akkor te parkolj a v2 ele, ha forditva akkor forditva...

vhm 2009.03.16. 17:55:05

közterületen, nem mások garázsa/kapubejárója előtt nincs olyan hogy én helyem, te helyed. azé, aki épp oda tud állni. ennyi. a kresz szabályozza, hol szabályos.

az pedig nem számít, hogy éppen kinek a háza előtt van. a házzal nem vett közterületet.

oda nem parkolhat egyedül csak a tulaj, ahol ezzel akadályozza az ingatlanba bejutást, használatot - birtokvédelmet lehet kérni a jegyzőnél.

de a más szokott helye meg ilyen faszságok miatt tartunk itt. mint a paneldzsungelben a 100 helyes parkolóban ez itt a xy helye eset.

hát közterület, kresz. remélem még mond ez valamit az embereknek.

TH 2009.03.16. 18:04:44

@Reggie: ez sem rossz megoldás. De mi a rossz a saját bejáró kiszélesítésével, vagy a parkolás megtanulásával?

SereG 2009.03.16. 18:39:56

Nah, nagyjából értem a dolgokat, és köszi mindenkinek. Mondanám, hogy különösen @kispistanak, de nemmondom. Még úgyis összefutunk, legalább tudom, hogy kezeljem :D A lényeg: a szomszéd pár követ odabaszott mindkét oldalon a szegélyhez, és ezzel jogot próbál formálni arra, hogy a parkrészen keresztül feljusson a kertjéhez, ami eredetileg is kert, nem garázs. Mert úgyvéli, az az övé. Tiszteletben is volt tartva ez az önkényes megoldás hosszú éveken át, senkinek sem volt szüksége arra a helyre. Nekem lett, de nekem is csak azután, hogy összetörtek (mert a saját házam előtt álltam). Dehát persze ebből is mindenféle okos gondolatmenettel biztosítási csalást lehet kihozni (röhej). ...és tudtam, nem akadályozom, mert ő a másik oldalt használja. Nekem keresztbe tett, én meg el fogom boronálni a dolgot. (Természetesen csak szelíden! - mielőtt kp. kiragadja a dolgot). Ott rontottam el, hogy feljárónak hívtam azt a pár darab követ. Meg ott, hogy megoldásként a levél végére olyan alternatívákat írtam nyomatékul, amit egykét ember vérkomolyan vett.

Ui.: nekem fontos, hogy a házamhoz közel álljak, egyéni szociális okokból (ez lehet bármilyen betegség, akármi, nem akarok belemenni). Olyan helyre álltam, ahol senkit nem zavarok. Olyan ember baszik ki mégis velem, akivel életembe két szót nem beszéltem, és láthatóan ezekután se ad módot rá. Sunyin mutogat a hátammögött, de egyébként zéró a kommunikáció.

Nade neragozzuk, joccakát. :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.03.16. 20:33:15

@SereG: a szomszédodnak annyi joga van ahhoz 'parkolóhoz' mint neked, vagy nekem.

Egy kérdés még: ha két helyet is kialakított v1.0 és v2.0 akkor miért nem használod automatikusan az üreset?
A helyedben én próbálnék vele beszélni, máshogy nem levélben, udvariasan.....

Sok sikert!!!

tundrazuzmo (törölt) 2009.03.16. 21:16:11

A szomszéd pofánverése mellett mindenképpen ajánlom:
- A szomszéd kinyuvasztását (kérdés nélkül),
- házának porig égetését,
- minden hozzátartozójának legéppuskázását,
- valamint az összes olyan ember börtönbe zárását, aki valaha látta, vagy beszélt vele,
AMENNYIBEN egy bugris szőrőstalpú tirpák paraszt állat volna a kedves posztoló, amit én NEM GONDOLNÉK, még a leírtak ellenére sem.

Amit NEM AJÁNLOK, az a következő:
- A dolgok megbeszélése,
- más helyre parkolás,
- a kertkapu kiszélesítése,
- más, békés megoldás keresése,
AMENNYIBEN a poszoló nem akar normális emberré válni, és uralkodni hormonháztartásán, ha már egyszer elmúlt 18 éves.

Ha elvesztetted volna a fonalat a leírtak miatt, az nem baj. Inkább ezt veszítsd el, mint a fejedet! Ja igen, és a "medve tartsd meg a ******* létrádat", nem a legjobb hozzáállás a problémák megoldására.

B.GY. 2009.03.16. 21:42:06

Micsoda problémák merültek itt fel.Én kertes házban lakom a 17.kerületben.Na a szembe szomszéd mindig elénk állt.Átmentem hozzá,hogy ne álljon már ide elénk,ha van előtte is hely.A nagy beszélgetés közben jól bevodkáztunk aztán már nem volt baj ki hova áll:)SereG!Szerintem vigyél át egy üveg piát a szomszédba és fogyasszátok el egészségben.Mézzel több legyet lehet fogni,mint ecettel.Ez esetben szesszel:)

beste 2009.03.17. 05:49:50

@schnee: nem lenne egyszerűbb odamenni hozzá, és kultúráltan megbeszélni a problémát? A dolog így kezdődik: összefutok a szomszéddal. Napszaknak megfelelően köszönök. Előadom normális hangon a problémát, kérve a segítségét.

schnee 2009.03.17. 09:45:57

@beste: Természetesen, ha összeismerkedünk kultúrált módon szólni fogok neki. Bár nem sok reményt fűzök a dologhoz. És mivel nem közvetlen szomszédom (>200m) csak ezért nem fogok átmenni. Jenleg várok, remélem a nyáron épít egy kocsibehajtót és minden megoldódik :)

Magyarországon, ha szólsz valamiért a szomszédodnak (pl. hangos zene, parkolás, ne vasárnap reggel 6-kor nyírj az ablakod alatt a fűvet, stb.), akkor te leszel az összeférhetetlen bunkó.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.03.17. 10:43:23

@SereG: A dolog emberi vonatkozásában nem kívánok igazságot tenni, szerintem abban is van igazság, hogy Te is állhatnál máshova, meg abban is, hogy mit zavarja Őt, ha Te odaállsz.

Viszont kérdés, hogy Te szabályosan állhatsz-e oda. Nekem a képek alapján úgy tűnik, az a kis nyúlvány közterület. Ha a szomszédod garázsa engedéllyel épült akkor az az engedély nyílván azt is tartalmazza, hol van annak a kijárata. Ezt szerintem meg lehet kérdezni az önkormányzatnál. Oda nem állhatsz, ahol neki az "engedélyezett" kijárója van. Ahol meg nem engedélyezett, oda meg állhatsz. Persze tudom, a jog nem minden...

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.03.17. 23:01:42

@schnee: nálunk a szomszéd rendszeresen lapáttal trenírozta a dobermannomat. láttam, direkt nem szóltam. aztán egyszer a kutya sikeresen leküzdötte a kerítést, mint akadályt (hála a masszív tréning programnak). szomszéd fejvesztve menekült be a lakásba. hív telefonon, hogy menjek át a "dögömért". akkor aztán beolvastam neki, ugyan mi a f.szt várt?!!! tájékoztattam róla, hogy nekem most dolgom van, majd este átmegyek a kutyáért. addig meg se ki, se be.... el is mentem otthonról, este a kutyát nehéz volt vissza csalni, élénken tartota a vadász ösztön...

victor vacendak 2009.03.18. 08:45:08

Peugeot 206-osom van. A garázsunk mélygarázs, a rámpa olyan éles szögben lejt, hogy a kispözsó alja mindig nagyot koppan. Ezért nem szeretek beállni. A lakótelepi ház körül mindg akad szabad parkolóhely, de akárhová álltam, mindig találtam egy névtelen írásos figyelmeztetést az ablaktörlővel csíptetve, hogy álljak a magam lépcsőháza elé. ILyenkor sietősen átparkoltam egy másik helyre, ahol addig nem állt senki azelőtt. Aztán megérkeztek a kulcskarcok a motorháztetőre, a kocsi minden oldalára, egyik reggel pedig neonsárga festék a szélvédőre...Két szomszéd gyanús, az egyik szimplán egy fasz, akinek kocsija sincs, a másik egy Touareg-es, aki azóta áll ott, ahol én kezdtem, mióta először elálltam onnan. Előtte a saját udvarában állt...

schnee 2009.03.18. 09:16:23

@Da Moon iz Black (Five ft. Accelerator): Bocs, de nem értem, hgoy ez most hogyan jön ide :)

A szomszédod azért megérdemelte azt a napot

TH 2009.03.18. 10:23:23

@Da Moon iz Black (Five ft. Accelerator): Mi baja volt a szomszédodnak a kutyáddal? És miért nem rendezted vele le a dolgot te is egy lapáttal? :)

B.GY. 2009.03.18. 22:19:51

@victor vacendak:

Léteznek ilyen emberek?Szerintem az előző rendszerben szocializálodtak.A párom is lakótelepen lakik,de én oda állok ott ahova akarok.Még nem szólt senki.Igaz,hogy a légterelőt már lelopták:)Nem is megyek többet oda,csak egy napra.Éjjel ott nem hagyom a kocsim mégegyszer.

kpetya 2009.03.19. 14:05:26

Simán felnyomod a szomszédot a köztereseknél parkrongálás ürügyén. Elég pár kép mikor az autója kertben van vagy épp onnan-oda megy.

Ha meg rosszul parkol akkor egy telefon is elég.

Navarone 2009.03.19. 14:49:42

@kispista: Netán te vagy a szomszéd? :D :D :D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.03.19. 21:43:40

@TH: egyszerre válaszolok. szomszéd minden állatot utált zsigerből, a macskánkat megmérgezte. no comment....

nem tudom hogy jött ide, csak leírtam. gondoltam illusztrálja a jószomszédi viszonyokat, amikor egy őrült mellett laksz, nem tudsz vele kommunikálni - mert hiába, de azért konfliktust teremt.

vhm 2009.03.20. 00:43:14

@victor vacendak: mit képzelnek ezek? közterület, hihetetlen hogy nem értik egyesek ez mit jelent.
én csak azért is odaállnék és megfelelő technikával dokumentálnám mit tesznek. aztán mehet a garázdaság feljelentés...
vagy néhány megtermett emberrel együtt lehetne várni rájuk, lenne meglepetés és törött orr.

vhm 2009.03.20. 00:45:01

@victor vacendak: ja. próbálj meg átlósan lemenni, akkor sorban mennek a kerekek, lehet úgy nem ér le az alja. minél inkább keresztbe menj!

TH 2009.03.20. 10:19:31

@Da Moon iz Black (Five ft. Accelerator): Hát gondoltam, hogy elmehibbant, azért jutott eszembe, hogy talán neked is a lapát segítségével kellett volna elmagyaráznod neki a megfelelő viselkedést. :)

Dr. Jula Watson 2009.03.27. 23:09:40

Mindenki a lehetőségeihez mérten vegyen autót. Ha kicsi a garázs, akkor olyat, ami befér, ha meredek, akkor meg ne vegyen alacsonyra ültetett sportkocsit. :)
Lakótelepeken, meg olyan helyeken, ahol az ott parkoló közönség nagyjábból állandó, egy idő után kialakul egy szokásjog, mindenkinek meg lesz a bejáratott helye. Ez segít mindenféle hasonló vita elkerülésében. Aki újonnan érkezik, annak kell(ene) alkalmazkodnia.

vhm 2009.03.27. 23:54:09

@Dr. Jula Watson: "Lakótelepeken, meg olyan helyeken, ahol az ott parkoló közönség nagyjábból állandó, egy idő után kialakul egy szokásjog, mindenkinek meg lesz a bejáratott helye. Ez segít mindenféle hasonló vita elkerülésében. Aki újonnan érkezik, annak kell(ene) alkalmazkodnia."

Már ne haragudj, de a NAGY BÜDÖS LÓFAxT. Sorry a stílusért, de közterület az közterület a rá vonatkozó szabályokkal együtt. Magyarul oda és az áll, aki akar, illetve aki tud, ameddig a kresz szerint szabályos.

Meglehetősen hülye dolog amit az ilyenek képzelnek. Szokásjog, az. haha. Én meg szokásból megverem a szomszédokat meg szokásból bulizok hajnalban max hangerőn. Komolyan mondom, 21. század és ilyeneket írnak...

Az elejével egyet értek, de csak addig, hogy ha fontos az, amiért. Mert ha nem, akkor álljon az utcán és kész.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.03.28. 20:02:09

Háhá!

Szokásjog...
Egyik haveromnál az egyik tag felfestette a rendszámát a _helyére_.
Aztán rinyált, amikor beálltam rá.
Gyalog mentem haza, pedig messze lakom, és egy hétig a másik autómmal jártam.

Muhahaha...

Dr. Jula Watson 2009.04.03. 11:39:08

Na ti vagytok a tipikus hülye szomszéd megtestesítői. Nagyon szépen prezentáltátok ezt a tipust. :))












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása