Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Meg akart ölni a furgonos

2009.03.21. 12:11 :: SilentSound

Nem tudom, Péter miért is szeretné megtalálni a furgos sofőrjét, aki halálosan megfenyegette, én örülnék, hogy élek és mindenki ment a dolgára az affér után. Lehet, hogy egy kávé mellett szeretné megbeszélni a félreértést. Gondolom. Mert mi mást is akarhatna?

Szeretném a segítségetek kérni. Mai napon, 2009.03.19. 17.00 óra körül történt napom fénypontja. M0-ásról lehajtottam az 51-es útra, Dunaharaszti felé. Egy fehér dobozos teherautó teljesen értelmetlenül tolt hátulról perceken át. Előzni nem lehetett (egy szakaszon tilos is volt), szemben folyamatos forgalom, előttem mindenki 90 helyett kb. 70-80-al haladt.

Coca Cola telep mellett elhaladva beértem az 51-es út/Némedi kereszteződésbe és a Tesco/Alsónémedi felé tartó bal sávba mentem át.

A teherautó ezután a következő autót tolta egy ideig. Tette ezt szintén értelmetlenül, hiszen minden irányban piros lámpa (ezt követően is percekig). Mellém érve megkérdeztem a sofőrt mi a baja (az autóból, tehát "vizuálisan").

Ez a szerencsétlen azt hitte (feltételezem a későbbi események kapcsán), hogy leszidtam talán. Rögtön átjött azonnal az én sávomba, mögém állt és villogott,magyarázott a fülkéjéből. Ezután rögvest kiszállt és odajött mellém. Résnyire leengedett ablaknál elkezdett beordítani, hogy mit beszélek (jelzőket, egyebeket spontán kitalálhatjátok.)

Mondtam, hogy csak azt kérdeztem, mi a baja. Erre többféle módon megfenyegett, rángatta az autót, jelezte hogy kiszed az autóból és mondta kicsinál és megöl.

Talán vmi realitás elérte agysejtjeit mert ezt követően abbahagyta rohamát és visszament, majd továbbhajtott az 51-es úton Taksony felé.

Rendszámát (idegességemben) nagyjából megjegyeztem. Mivel csak tükörből olvastam, és eléggé zaklatott voltam, bizonytalan vagyok benne, nem szeretnék rossz rendszámmal feljelentés tenni. Már pedig meg fogom tenni holnap.

Tehát tükörből azt láttam, hogy KEL-4xx volt a rendszám. Itt az xx lehetett 82,28, 38 vagy 83. Típusát nézve Citroen Jumper, Iveco vagy Peugeot Boxer lehetett, Fiat Ducato talán, de sajnos ennyire nem figyeltem az orrára. Amúgy igen hasonlóak ezek a típusok.

A reflektora a hűtőmaszk felé, azaz autó közepe felé esett, ez is eléggé leszűkíti a típusokat. A teherautó szélvédőjére ki volt téve egy "tano" vagy "tona" becenév, tudjátok, poénosan utángyártott :) rendszám.

Plusz szerencsém az, hogy vab tanúm is az esetre, de sajnos Ő sem emlékszik a típusra, rendszámra. Még azon is elgondolkodtam, hogy ha tudnám ki a cég, a cégvezetőt hívnám fel és elbeszélgetnék vele, hogy milyen alkalmazottai vannak.

Az egészben az a szomorú, hogy teljesen indokolatlan volt velem szemben az idegbaja, értelmetlenül fenyegetőzött. Az is elmebajra utalt, hogy mindenkit tolt az egysávos, öt órai forgalmas úton.

Köszönöm, ha bárki tud valami segítséget adni.

80 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye erőszak veszélyes teherautó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marty Mcfly 2009.03.21. 12:43:44

nem kellett vna mutogatni neki! ki nem szarja le, h hova siet ennyire?! ha nem az első fára csavarodik fel, akkor meghal agyvérzésben!

@nális coitus 2009.03.21. 13:27:15

még ha tudsz mindent róla, mivel jelented fel? szarnak rá!

lotht 2009.03.21. 13:47:24

@cool-r: Ez így van, ugyanakkor meg érthetetlen az értelmetlen agresszió, amiből egyre többet látni, sajnos.
Én már leszoktam arról, hogy bárkit is figyelmeztessek egy hibás féklámpára, vagy a sötétben közlekedésre, egyszer az életemre törtek ilyen miatt. Lassan már a lépcsőn sem merek segíteni egy babakocsit felvinni, mert mi lesz, ha a zsebembe nyom egy ötvenest, aztán millióra büntet, mert nem adtam számlát róla. Na jó, ez utóbbi nem komoly... (Vagy mégis??)

Marty Mcfly 2009.03.21. 13:49:49

@lotht:
veszélyes világban élünk...

Kormi 2009.03.21. 13:58:09

Hogyan lehet az, hogy én még soha senkinek nem szóltam át a kocsijába bárhogy tolt-villogott, és valahogy mégsincs hiányérzetem? Érthetetlen.

Ezzekkel a postokkal az a baj, hogy általában a postoló ugyanolyan tróger, csak Ő billentyűzetet ragad, aztán előadja a saját verzióját. A másik fél pedig nem. Ki tudja, hol az igazság.
De ha átszólunk egy másik kocsiba a pirosnál, akkor ne csodálkozzunk ha visszaszólnak. Van ilyen.

Ha beugatok valakinek és visszaszól, akkor leginkább meg sem szólalnék utána, nem pedig rinyálnék ország világnak, tiszta ovi, gyerekes... Nőjetek már fel, tisztelt postolók!

Am meg ha valaki meg akar ölni, az meg is teszi. A furgonos valószínűleg nem akart.

hatos 2009.03.21. 13:59:25

Ha nem tudsz/mersz határozottan kiállni ellene, akkor miért kérdezősködsz egyáltalán?

Kormi 2009.03.21. 14:00:12

Ettől függetlenül még az agresszió érthetetlen marad, de ne provokáljunk már ha nem muszáj.

Zsola777 2009.03.21. 14:15:39

Az idegbajosokkal jobb nem kötözködni, de mintha tilos lenne a "nyomulás", különösen egysávos úton gáz.
Ezért is kötném pszichológiai vizsgálathoz a jogosítvány kiadását, de hát ugye lehet mindenkinek.
A KRESZ amúgy utal arra, hogy a szabálytalankodóktól lehetőség szerint kerüljünk minél távolabb (ergo engedjük el, ha hülye, vagy hagyjuk el), mert veszélyforrás.
Ha meg kárt okoz az autódban, akkor már feljeletheted jól, de ahhoz is kell a rendszám.

sfdrake 2009.03.21. 14:52:59

Ezt én nem értem, te beszólsz valakinek és még te vagy megsértődve? Szóval ha én beszólok neked kérjél érte elnézést! Az meg hogy te a személyautóból mit érzel tolásnak, és hogy ő egy magas rövid orrú kisteherautóból hogyan lát megint más dolog, előbb észre veszi ami előtted történik mint te, és mivel magasan és az autójának eléggé az elején ül és gondolom rutinosabb is mint te nem érezte azt hogy letolna ment ahogy szokott beállt közel mögéd ha van lehetősége mehessen.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.03.21. 15:45:45

Hát nem akarlak elkeseríteni, de előbb utóbb így jár, aki mutogat. Szerencséd is volt, hogy nem szedett ki a kocsidból. Inkább örülj, hogy nem lettél istenesen nyakon vágva.

nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 2009.03.21. 15:58:58

Csatlakozván az előttem szólóhoz, igyekezzünk egymást segítve, konfrontációt kerülve nyugodtan, biztonságosan, békésen és az ésszerűség határain belül szabálykövetően közlekedni és mindezt lehetővé tenni a közlekedés többi résztvevője számára.

Mindanzonáltal, ha velem hasonlót tesz valaki, fenyegeti a családom, vagy az én testi épségemet, a legális önvédelmi eszközöket alkalmazva elmegyek a végletekig, ha nincs tanú akkor tovább is, előszedem a nem legális önvédelmi eszközöket és önvédekezem.

Egy kis balhé meg csak felnyomja az adrenalint.

Pepe83 (törölt) 2009.03.21. 17:22:42

Nekem az a tapasztalatom, hogy ezek a kocsiból kiugrálós emberek, pont annyira kerülik a fizikai konfrontálódást, mint bárki más.
Megszokták, hogy senki sem száll ki, csak a felhúzott ablak mögül pislog vissza rájuk.
Érdemes ilyenkor kiszállni és megkérdezni, hogy mi a baja. Senki sem olyan hülye, hogy megüssön egy vadidegen embert. Egyrészt annak súlyos következményei lehetnek, másrészt hirtelen nem tudja hova tenni a másik ember magabiztosságát, így végül szitkozódva visszaszáll a kocsiba.

Dr Kangörény 2009.03.21. 17:56:18

Helyes, ti csak húzódjatzok félre az agresszív állatok elől, ne szóljatok vissza senkinek, és örüljetek, hogy nem basznak pofán titeket naponta. Közben pedig legyetek büszkék magatokra és reméljétek, hogy másokban van annyi gerinc, hogy az ilyen villogós, agresszív elmebetegeket megfingatja. Mert ha mindenki nyel, akkor az agresszív barmok nyertek és egyre többet képzelnek majd magukról.

Szóval ti legyetek bölcsek, de ha mindenki olyan lenne, mint ti, akkor ti már csak rettegő véglények lennétek.

Parajpuding 2009.03.21. 18:00:21

1. Ezekkel az adatokkal nem sokra mész
2. Meg egyáltalán nem sokra mész, ha bármit akarsz hivatalosan

Éppen a legrosszabb megoldás - résnyire ablakot nyitva - kifelé motyogni, mert adod alá a lovat. Én magam ennél sokkal eredményesebb módszereket szoktam alkalmazni.
Ami pedig a tapló furgonost illeti: sajnos a nem sikeres emberek jórésze a mai világban így próbálja saját magának is bizonyítani, hogy valakik. Pedig senkik. Egy nagy 0-ák. A személye, az élete, a munkája, az értéke 00. Hát csodálkozol rajtuk? Én szánom őket.

Valaki a tömegből 2009.03.21. 18:01:54

Könyörgöm akasszuk fel a...az még mindig olcsóbb az államnak, mintha feltekeredne egy fára és helyszínelni kellene

pickapu 2009.03.21. 18:06:13

Erről eszembe jut: utolértem egy kis kocsit (talán Clio-t), és kellő távolságban követtem egy szakaszon. Adódott egy alkalom, gondoltam leelőzöm. Mellé érve egy rémült hölgy arcát láttam amint az első kerekem felé néz (aminek a teteje neki kb. szemmagasságba esett) és ez annyira elvonta a figyelmét hogy egy pillanatra lement a padkára, de nem történt baj. Talán a méret ijesztette meg, talán csak friss volt a jogsija, de esküszöm nem akartam bántani és miután elhagytam a tükörben figyeltem hogy rendben halad-e tovább. Bízom benne, hogy nem leszek negatív szereplője egy blognak sem emiatt...

cso zsi 2009.03.21. 18:58:00

Nem én voltam, pedig megint "fehérfurgonos" lettem. :))
Bő 15 éve volt az első, akkor még "élmény" volt a magasabb vezetőülés, és az erő, ami volt a motorban. Valahogy mindig jobban sikerült megnyomni a pedált a kelleténél.
A végsebesség az városban sok, autópályán kevés.
Azóta már erősebb gépek is vannak, mint a témaindítóban is látni.
Ezek elég jól viszik a 160-at a német pályákon, kb. 4-500 kg teherrel is.
(Odakint nincs is korlátozva a 2,5-3,5 tonna közötti jármű, mint minálunk. Pontosabban, sehol máshol.)

fbal02 2009.03.21. 19:13:29

Pont az baj, hogy nem történik vele semmi, hogyha jól pofán vág. Ugyanis egy pofonért még senki sem került sittre még akkor sem ha utána esetleg jól megrúgdos. Ha ilyenkor van tanu is, és tényleg minden melletted szól, legfeljebb kap egy 50 ezres csekket mellé egy figyelmeztetéssel és azt is majd az eset után 2 évvel. Pont ezért teszik, akik ilyenek.

Super aGyuri 2009.03.21. 19:22:30

Az emberek végtelenül frusztráltak.

A furgonos - nem akarom mentegetni - időre ment valahova, a főnöke cs.szegeti, esetleg már felmondási idejét tölti.

1994-ben töltöttem életemben először "hosszabb" időt (három hónapot) külföldön, Hollandiában. Amikor hazajöttem, a Ferihegyi úton a buszon döbbentem rá, milyen szomorúak/idegesek/agresszívak itt az emberek (addig nem tűnt fel, mert hozzá voltam nyilván szokva).

Nyomorország. (Sajnos 15 év alatt csak romlott a helyzet, ahelyett, hogy itt is mindenki kiegyensúlyozott, vidám, boldog és játékos lenne, mint akkor Amsterdamban a legszánalmasabb koldus is volt. Vagy a space cake volt csak a titkuk? :)))

victor vacendak 2009.03.21. 19:53:12

Nekem már szóltak pirosnál, hogy nem ég az egyik lápa a kocsimon. Senki sem élt aggresszióval, és mosolyogva megköszöntem és kész. Sőt, volt már, hogy külföldi rendszámú autó villogott, integetett (mert nekem is olyan rendszámú autóm van, és Mo-n azt hitte a földije vagyok), megálltam, és csak el votl tévedve, segítséget kért. Ebből sem lett verekedés, anyázás. Nem értem, hogy miért mindig az aggresszió a válasz mindenre. Talán a nagy magyar élet, vagy csak mindenki szűk alsót visel...

zsoci 2009.03.21. 19:59:55

Tetű feljentgető geci vagy !!

heliox 2009.03.21. 20:03:20

@sfdrake: hiába látja, hogy mi van az előtte haladó kocsi előtt. A féktávolság, az féktávolság, be kell tartani. Az előtte haladó kocsi bármilyen más ok miatt is fékezhet, amit a furgon vezetője nem láthat.

Egyébként fel lehet jelenteni, és fognak vele foglalkozni. Tíz év alatt egyszer én is megtettem egy ennél kirívóbb esetben, mert nem csak a szája járt a fickónak, hanem ténylegesen megpróbált megölni, lelökni az útról.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.03.21. 20:07:01

Ha nem tudsz feldolgozni egy ilyen sérelmet, menj pszichológushoz...

Atya ég!

Írjatok inkább kamu posztot, ha már muszáj valamit kitenni, mint az ilyen nyomoroncok rinyájának adni a felületet.

victor vacendak 2009.03.21. 20:10:26

@kolbászoszsömle: Ha történetesen a posztoló kiszáll, és beveri a pukkancs geci pofáját, akkor lehet, hogy most ő írná, hogy hüpp, "én csak a kocsija kilincsét próbáltam, hogy biztosan be van-e zárva, ő meg elfenekelt".
Te pedig nyilván őt küldenéd akkor pszichológushoz.

misterx 2009.03.21. 20:12:08

Kedves Péter, SZAMÁR VAGY, ha azt hiszed, hogy neked azt a szánnivaló trógert fel KELL jelentened.
1: Ezekből az "adatokból" meg se lehet találni. (Talán, ha gyilkolt volna, akkor talán...)
2: Éppen emiatt, meg a legfeljebb szabálysértés értékű ügy miatt, meg se próbálják keresni.
3: Csak a magad idejét pazarolnád, az idegeidet koptatnád. Az ilyenek egyébként úgyse változnak meg.
4: Örülj, ha sose látod többé!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.03.21. 20:12:36

@victor vacendak: MINDEN rinyagépet pszichológushoz küldenék...

Ez a hülye nem tudja, hogy ki, mivel és miért...

Valami autó, fehér, dobozos, vagy ment, vagy jött...

MP 2009.03.21. 20:30:06

Már ne haragudj de ha még tanúd is van, nevetséges hogy még a típust sem tudjátok. Szerintem ezzel már csak magadat égeted.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2009.03.21. 20:57:10

Azért érdekesek ezek a kommentek.
Állítólag emberünk nem káromkodott, anyázott, hanem megkérdezte a másikat, hogy mi a gond. Mivelhogy a másik súlyosan antiszociális módon vezetett.
Utána még neki állt feljebb és megfenyegette a másikat.

Nos, egy normális, polgári országban miért ne lehetne az antiszocialitásra, az oda nem illő viselkedésre felhívni a másik figyelmét ?

Sajnos a kommentelők ( az első 28 komment ) szerint nem. Lespiclizik, pszichológust ( stb ) emlegetnek. Érthetetlen. Úgy látszik, a kommentelők ( első 28 komment ) szerint az antiszociális vezetési stílus, a másik fenyegetése rendben van. Ha erre a másikat figyelmeztetjük, az nincs rendben.

fbal02 2009.03.21. 21:00:27

Alapvetően az emberek rá sem néznek a kilóméterórára+kresztáblákra. Tényleg baromi idegesítő, hogy ahol 50-el lehet menni ott 45-el mennek, ahol 70-el ott meg 50-el. Erre a legjobb példa a rakpart, ahol egy csomó helyen lehetne 70-el döngetni, de tuti, hogy kifogok valami majmot, aki 45-el megy a fél városon át. Mindez kizárólag azért mert egy életképtelen.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.03.21. 21:03:18

@Scaramella va alla guerra: Nem, nincs rendben.

De a posztiró ettől még agyhalott rinyagép.

Unter Bahn (törölt) 2009.03.21. 21:04:28

@Kangörény_: Hát öregem, ritkán szoktam egyetérteni a véleményeddel, de most nagyon egy rugóra jár az agyunk...

Mégis, kitől/mitől várják úgy általában ezek az emberek a változást??? Szupermentől?

Miért is hívnak bennünket "birka népnek"? Pedig szimplán csak gyávák vagyunk kinyitni a szánkat, ezzel adva a lovat a barbárok alá... legalább egy telefont eresszünk már meg a 112-re (aztán egy hónap múlva ajánlott levélben kérdezzünk rá, hogy mi van a bejelentésünkkel)... legalább az egyik arra lesz utalva hogy megmozdítsa a seggét és ne csak a szabs. csekket töltögesse, a másik meg majdcsak megunja, ha a rendőr vagy az állampolgár vegzálja, még ha a zaklatáson kívül más baja nem is lesz belőle!

vhm 2009.03.21. 21:05:58

"Mellém érve megkérdeztem a sofőrt mi a baja (az autóból, tehát "vizuálisan")."

Talán ezt nem kellett volna. Különben is, boldogított volna vagy mi?

ui: idegbeteg, hülye, stb. De te is hibás vagy ott, hogy nekiállsz messziről bárhogy értelmezhető jelzéseket mutogatni... Hahaha.

Megtalálta egymást két okos. Vagy egy okos és egy végtelenül naív ember.

Mi félúton vagyunk az balkán és a nyugat között, ezt jegyezze meg mindenki...

ui2: bp-en éjszaka szóltam már át 8-as audis kopasz nagydarabnak, hogy nem ég a lámpája. reakció: kösz és felkapcsolta. na ehhez szóljatok hozzá... :D

vhm 2009.03.21. 21:07:00

@fbal02: "ényleg baromi idegesítő, hogy ahol 50-el lehet menni ott 45-el mennek, ahol 70-el ott meg 50-el. Erre a legjobb példa a rakpart, ahol egy csomó helyen lehetne 70-el döngetni, de tuti, hogy kifogok valami majmot, aki 45-el megy a fél városon át. Mindez kizárólag azért mert egy életképtelen."

Akkor nemsokat jársz a ferihegyi úton... Ott 90 helyett szoktak járkálni ennyivel sokan :S

fbal02 2009.03.21. 21:13:23

@Unter Bahn: Ugye nem gondolod komolyan, hogy a rendőrség bármit is lépne az ügyben. Jobban felidegesítenéd magad azon, míg a hülye a dicspécser egyáltalán felfogná, hogy mi a problémád. Nem egyszer hívtam fel a rendőröket, hogy pl. tömegverekedés van a házunk előtt, talán jó lenne megnézni. A válasz annyi volt, hogy majd abbahagyják, de talán majd egy kolléga arra jár úgy fél óra múlva. Kevés a rendőr, és azok nagyrésze is intézkedésképtelen. Majd talán 20-30 év múlva nálunk is olyan lesz mint nyugaton, hogy felmész a hídra index nélkül és a híd másik végén már meg is állítottak.

ToMorgan 2009.03.21. 21:16:00

En az ilyen esetekre tartom a kerekanyakulcsomat a vezetooldali ajto egyik rekeszeben.

Eddig ketszer volt kiszallos, veszekedos afferom es mindig eleg volt, ha meglattak a kezemben.

Secnir 2009.03.21. 21:17:17

nem tiszta, hogy Péter mit akar.
feljelenteni?
megkereseni lezúzás céljából?

ehh, hagyjuk.
ha akarná, az ÖMV kútnál elkérhetné a felvételeket.

amúgy belegondoltam, sógoromnak fehér ducatoja van, de biztos nem ő volt.
1. ő sokkal higgadtabb
2. ha ő kiszáll, akkor nem üvölt, hanem leemeli a kocsijáról az ajtót, majd üléssel együtt kiszedi Pétert.

amúgy ha valaki beszól a másiknak, nem gondol bele, hogy esetleg ki is szállhat a kocsiból? pirosnál erősen elképzelhető.....

Unter Bahn (törölt) 2009.03.21. 21:26:45

@fbal02: "Ugye nem gondolod komolyan, hogy a rendőrség bármit is lépne az ügyben."

Ezért írtam, hogy később levélben tudakozz: nem szeretik a számonkérő (és jogos) leveleket, ha baj van, félő hogy ezek előkerülnek és magyarázkodni kell. Akkor már inkább rámozdulnak. Nem kell, csak hogy 1x keresse rendőr a tulajt és elmondja hogy mért. Ha majd egyszer komolyabb zűrje is lesz, jól mutat a neve mellett x db korábbi bejelentés.


"Nem egyszer hívtam fel a rendőröket, hogy pl. tömegverekedés van a házunk előtt, talán jó lenne megnézni."

Én biztos nem merném röviden elintézni... mert mi van, ha valaki ottmarad a vértócsában, a rögzítőn meg ott van hogy bejelentették, csak nem mozdultak rá.


"Kevés a rendőr, és azok nagyrésze is intézkedésképtelen. Majd talán 20-30 év múlva nálunk is olyan lesz mint nyugaton, hogy felmész a hídra index nélkül és a híd másik végén már meg is állítottak."

Ha kevés a rendőr, és senki nem tesz bejelentést, indok se lesz, hogy miért kellene több. Megállítani meg most is megállíthatnak bármikor: az államkassza egy financiális feketelyuk, egyre nagyobb intenzitással próbálja az összes, még kint lévő lóvét elnyelni. Ne félj, lesz itt közterületi rendőr három hónapon belül annyi, hogy 10 km-t nem tudsz menni anélkül, hogy ne büntessenek meg...

Mi lenne, ha a figyelmüket inkább az ilyen közúti agresszorokra irányítanánk?

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.03.21. 21:26:50

Szerintem egész jól megszórhattad volna kapszicinnel az ablaknyíláson keresztül. Ilyenkor azt kell mondani, égnek emelt három ujjadat mutatva: légy résen!

fbal02 2009.03.21. 21:27:44

Ilyenkor 3 lehetőség közül választhatsz:
1. Megelőzve őt, te szállsz ki és rázod meg a grabancát, elfogadva a tényt, hogy esetleg verekedés lesz belőle.
2. Behúzod füled farkad.
3. Minden pontos adattal, tanukkal elmész feljelenteni. Végig várod a több hónapos procedúrát, közben eljárogatsz szembesítésekre stb, aminek a végén úgy is rád fognak hülyén nézni a rendőrségen, hogy egy ilyen piszlicsáré ügy miatt fárasztod őket és magadat is.

matroid 2009.03.21. 21:36:42

ez tenyleg gyenge sztori.
a leggyengebb az egeszben, hogy enyhen lehuzott ablak mogott hallgattad vegig a furgonost, majd hazaerve egybol blogoltal errol. ez olyan kispalyas megoldas!

fbal02 2009.03.21. 21:43:47

@Unter Bahn: Nem kell, csak hogy 1x keresse rendőr a tulajt és elmondja hogy mért. Ha majd egyszer komolyabb zűrje is lesz, jól mutat a neve mellett x db korábbi bejelentés.

Egyetértek veled, hogy így kellene, hogy történjen, de a valóság az, hogy nem fogja felkeresni a rendőrség mert erre nincs kapacitás, egyszerűen nem foglalkoznak vele. Pl. a lakásbetörések után szerinted indul bármiféle nyomozás? Dehogy indul. Egyszerűen nyitnak egy aktát a nevedre ismeretlen elkövetővel. Itt azt kell megérteni, hogy nincs erre ember, pedig ez kicsit komolyabb mint, hogy esetleg kapsz 2 pofont autókázás közben. Ha levelet írnál nekik hivatkoza, hogy te telefonon bejelentettél valamit pár hete, azt sem tudnák miről beszélsz, mire hivatkozol. valószínűleg nem is tudnának veled mit kezdeni. Ha meg valaki ott marad a vértócsában akkor majd akkor, de kizárólag akkor kifognak jönni.

vhm 2009.03.21. 22:15:38

@fbal02: "ajd talán 20-30 év múlva nálunk is olyan lesz mint nyugaton, hogy felmész a hídra index nélkül és a híd másik végén már meg is állítottak."

Hú de jó lesz... jajj de jó! gumibotot a s*ggébe, aki ezt akarja.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.03.21. 22:27:25

Amúgy egy agresszív szituációban a "Mi a bajod öreg" típusú kérdések agressziónak minősülnek.

Aki nem hiszi, menjen el a Söntés a Döglött Patkányhoz-ba, és kérdezze meg _bárkitől_ hogy Mivan? Háromszor.

Ezt (a fenti kérdést, na meg a testvérkéit) a humánetológia az aktív agresszióhoz sorolja.
Olyan, mint az offenzív fal.

Noh, szóval tudományos szempontból a helyzet a következő: van két agresszív hülyénk, akik közül az egyik összeszarta magát, és most itt rinyál.

Ennyit a birka népről, meg az önérzetről.

PitBuli 2009.03.21. 22:36:29

A minap egy buzi paprikajancsi elkezdett velem kiabálni. Mindezt tette úgy, hogy egy egysávos utcában mellém erőszakoskodott, és átkiabált. Letekertem az ablakot, és hozzávágtam az éppen nálam lévő, már befejezett almacsutkát. Telitalálat volt, ő mindettől teljesen leblokkolt, én meg annyira röhögtem, hogy percekig alig bírtam rendesen odafigyelni a vezetésre.

Gomulka Béla 2009.03.21. 22:57:27

A fo"no"ke b'sztatja, a no"je mással kufircol, pattanás lett a tarkóján és a mamája elsózta a po"rko"ltet. Hozzá még késésben is van, ami további b'szatáshoz, félrekufircoláshoz, pattanáshoz és potenciálisan még elsózáshoz is vezethet, hát ideges. Mindezt azonban nem akarja, vagy nem tudja elmondani, azért viselkedik úgy, mint a kanmajom ha el akarja hódítani a háremet a szomszédtól. Teljesen felesleges megkérdezni tehát. Inkább javaslom a komment szo"vegének kopipésztelés utáni kinyomtatását, laminálását és a mu"szerfalon blútakkal való ro"gzítését. Így a jo"vo"ben legalább egyiku"k megússza a frusztrációt.

Feri0821 2009.03.21. 22:59:20

Ennyivel tudok segíteni:

KEL-482 nem tudom :)
KEL-483 HYUNDAI 1,3 (2005)
KEL-428 FORD Transit 2000.5 (2006)
KEL-438 CITROEN 1,4 (2006)

A kommenteket nem olvastam végig...

B.GY. 2009.03.21. 23:08:13

Érdekes ez.Engem is tolnak a furgonosok néha,de nem zavar.Nekemjön hátulról,vagy mit csinál?Ha meg esetleg fékeznem kell valamiért,és belémjön az az ő sara.Ha meg tud előzzön meg.Honnan tudjam,miért siet és hova?Én is sok céges kocsival járok,de nem egyszerre:)A főnök meg mondja,hogy nyomjam neki.De nem nyomom akkor sem.Kérdeztem tőle,hogy fizeti-e ha lefotóznak,de nem válaszolt rá semmit.Nem fogok megdögleni,sem megölni senkit,mert ő 1 nap alatt 2 napi melót akar elvégeztetni.Bőven elég,hogy a reggelimet este hazahozom:)

Kormi 2009.03.21. 23:38:01

@Kangörény_:
"másokban van annyi gerinc, hogy az ilyen villogós, agresszív elmebetegeket megfingatja. Mert ha mindenki nyel, akkor az agresszív barmok nyertek és egyre többet képzelnek majd magukról"

Na ne szivass... ebből a mondatból alapból fröcsög az agresszió. Nem értem ezeket az embereket. Ha agresszióra agresszióval felelsz, akkor mivel vagy különb a másiknál? Semmievel. Csak olaj a tűzre. Ezt kéne észre venni, mert így szépen lassan süllyedünk lefelé a morális ingoványunkban, amit magunk idéztünk elő.

Nem utolsó sorban erős kisebbségi komplexus is érződik a szavadiból, mert mindenáron bizonyítani akarsz, hogy "nehogy má!!", azt hiszem ez nem a legjobb tanácsadó. Gondolkodjunk már kérem! Ha mindenki visszaüt, abból soha sem lesz béke.

Ezt ne tévesszük össze a birkalelkületűséggel, de ha valaki fölöslegesen provokál, "rendszabályoz", amiből csak feszültség van akkor ne csodálkozoon, ráadásul nincs is semmi értelme, mert bagatel dolog, amit postoló ír (nagyon ráérhet). Itt nem arról van szó, hogy kiállt az igazáért, Hanem belekötött a másikba, aztán még neki állt feljebb. Nagyon nem ugyan az.

nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 2009.03.22. 00:55:55

@Pepe83:

Ez egyébként igaz. Mikor kiszállsz és megkérdezed mi a probléma a, legtöbbjénél azonnal jön a hangulatváltás, lépnek hátra, meginog a határozottság, mondjuk ki szépen - befosnak.

Zsola777 2009.03.22. 01:50:01

@Kangörény_:
Bennünk nem csak gerinc, de ész, józanság és empátia is van. Ezért most nem szólok be neked :P

Sutty ! 2009.03.22. 04:53:46

Tiszta jóindulatból ajánlom, hogy ne tedd!

olvassad el a következőt:autozz.blog.hu/2009/02/21/uldozobol_aldozati_barany

Ha ezek után megteszed, akkor inkább nem mondok semmit...........

yard (törölt) 2009.03.22. 07:42:21

Péter! (cikkíró)
Beszartál, mi?..

Hellisfitar 2009.03.22. 10:15:17

Egyszer Budaörs előtt velem is eljátszotta ezt a letolóst a sárga repülőcsomagos cég egyik agyatlan barma. Végig záróvonal, 60-as tábla (ha jól rémlik), de ez az idióta nyikhaj (kb. 25 éves kis nyúlgerinc) folyamatosan 50 centire jött mögöttem, néha kissé átlépve a záróvonalat. Ahhoz már nem volt bátorsága, hogy a záróvonal ellenére előzzön (igaz, nem is tudott volna, emelkedőn haladtunk, és ha nem is sűrű, de viszonylag folyamatos volt a szembeforgalom). Na, mondom az asszonynak, kamerát elő, szépen hátrafelé fordítva kidugtam az ablakon, hát a kemény legény 10 mp múlva rájött mi történik, onnan kezdve szépen lemaradt mögöttem, és kisangyal módjára autózott. Gondolom ahhoz már volt egy csöppnyi esze, hogy felmérje, nem a rendőrségnek küldöm el a felvételt, hanem a munkáltatójának.
Végül nem küldtem el, nem akarok senkit a pillanatnyi hülyesége miatt rossz színben feltüntetni, de akkor nagyon jólesett így (és nem ráfékezve) kicsit helyrerakni a nagy arcát.

Kormi 2009.03.22. 12:30:13

@Hellisfitar:

"Végül nem küldtem el, nem akarok senkit a pillanatnyi hülyesége miatt rossz színben feltüntetni, de akkor nagyon jólesett így (és nem ráfékezve) kicsit helyrerakni a nagy arcát."

Erről van szó, lehet ezt ésszel is. ;)

McBlade 2009.03.22. 13:10:07

@Hellisfitar: Egyik kézben kamerával - hátrafelé sasolva vezettél??? Én is lemaradnék és messziről nézném a tüzijátékot, amit a baleseteddel okozol...

Lehet, hogy te veszélyesebb voltál, mint ő...

Már, bocsi..

rush4you 2009.03.22. 14:53:53

Erre van egy nagyon finom módszer, mármint ha valaki rád áll..
Ablakmosó elindít elől hátul hadd nyelje a paraszt :)

Pepe83 (törölt) 2009.03.22. 18:14:05

@Hellisfitar:

Ez korrekt megoldás volt, tetszik:))

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.03.22. 21:16:17

@Super aGyuri: egyetértek. sajnos.

kishazánkban az emberek jóval idegesebbek, megélhetési gondokkal küzdenek, néhányan sajnos a közúton vezetik le az agressziójukat.

@Hellisfitar: ez a megoldás tetszik :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.03.22. 21:24:18

@Da Moon iz Black (Five ft. Accelerator): Erre is van megoldás: a "leszarom" tabletta ;) Nekem bevált! Hát Önnek? :D

vwxyz (törölt) 2009.03.22. 22:00:59

@fbal02: "Erre a legjobb példa a rakpart, ahol egy csomó helyen lehetne 70-el döngetni, de tuti, hogy kifogok valami majmot, aki 45-el megy a fél városon át."

Aztán a parlament előtti 40-es tábla után kellett-e már félreállnod?

cso zsi 2009.03.23. 09:46:10

@vwxyz: A pesti nem lehet, de a budain szinte a teljes hosszában 70 az engedélyezett.
Azon az oldalon viszont roppant kevés parlament van.
Ezt csak azok tudják, akik autóznak.

Hellisfitar 2009.03.23. 09:55:58

@McBlade: Igen, gondoltam, hogy lesz, aki megszól érte. Szemem előre tekint, jobb kézzel fogom a kormányt, bal könyököm az ajtón, bal alkarom kissé kidugva, bal kézfejemben a kamera hátrafelé tartva.
Így történt. Vészhelyzet? Ugyan mitől? Egy gombnyomás a rádión több figyelmet von el.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.03.23. 10:32:07

Szerintem ilyenkor a legjobb, ha egy gombnyomással kinyitod a csomagtartót, ahonnan egy rambó egy m60-al szitává lövi a kekeckedő autót...

Lexon 2009.03.23. 11:14:53

Rendszám: kel-428
Gyártmány: FORD
Típus: TRANSIT
Szín: FEHÉR

Ez lesz az.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.03.23. 12:08:51

@KuKori: sajnos én is egyre többet alkalmazom, a 'kaján vigyor' tablettával bővített változatban :)

Kispista (törölt) 2009.03.23. 13:32:05

Egy jó fogású kerékkulcs legközelebb segíthet,az anyós ülés alatt kell tartani.

engem a minap majdnem megölt egy kisteher a népfürdő utcában kb 100-al a budára vezető sávból egyenesen óhajtott tovább haladni, kb 50 cmel befért elém a járdasziget előtt.
Nem voltam rest utánamentem, és láss csodát egy ipartelepre hajtott én meg utána. kerékkulcs elő nekifutásból tükör lever, majd megkértem hogy száljon ki ,jellemző kép ember 160 cm de nagyon öntudatos egy kisteher volánjánál,elég meglepettnek tünt mert olyan gyorsan jött, hogy nem láthatta, hogy 2m magas vagyok és kb 140 kg kettőt rugtam fejre egyet a gyerekem egyet meg a feleségem nevében.Megnyugodtunk ő is meg én is.
Szerintem legközelebb óvatosabb lesz.

Matrix_ 2009.03.23. 13:40:41

Ezt a sok Netszamurájt :)
Blogninják! :)

MatseQ 2009.03.23. 13:50:01

Ha látszott a rendszám a tükörben, nem is jött olyan közel :D
Bocs...

Pepe83 (törölt) 2009.03.23. 13:56:10

@Kispista:

Így is el lehet intézni a konfliktusokat, de tudod mindig akad egy-egy erősebb, képzettebb, vagy nagyobb kerékkulccsal rendelkező ember és akkor bizony te fogod húzni a rövidebbet.

Kispista (törölt) 2009.03.23. 14:07:22

@Pepe83: lehet, nyílván mindenkinél van erősebb, és nem is jellemző hogy így intézem el dolgokat, többnyire nyelek egyet, de ez nagyon közel volt és szemmel láthatóan nem érdekelte hogy esetleg megölhet valakit.
Nyelhettem volna itt is egyet, de ez jobban esett:)és gondolj bele lehet hogy ez az ember másnap nem csapja el a zebrán a gyalogost, hanem lassít mert fáj neki a buksija.

Pepe83 (törölt) 2009.03.23. 14:23:46

@Kispista:

Ezt megértem, bennem is gyakran felmegy a pumpa, de kérdezés nélkül lerúgni a tükröt, az túlzás.

Oda kell sétálni és megkérdezni, hogy tisztában van-e azzal amit tett.

Ha tényleg volt köztetek 40 cm, akkor elnézést kér és utána napokig azon rágódik, hogy mekkora egy lúzer volt. Ez nagyobb büntetés, mint lerúgni a fejét.

kasu 2009.03.23. 14:48:20

Ok. ha nem lenne a balfasz, modortalan, veszélyeztető vezető mindez,ugye, akkor nem tenné, amit megtesz. Sokszor jó érzés lenne lőni :-))) letarolni a fejét/tükrét, ledugni a torkán, amit mutogat, meg mond... de nem lehet. Mondjuk mit teszel, ha az egyirányú zuglói Laky Adolf u.-ból szabálytalanul, forgalommal szemben jön a nagyarcú és hadonászik, hogy neki van jobb kéz szabály szerint előnye? Tényleg csak nagyon vicces, persze amíg életekbe nem kerül a figyelmetlenség vagy a szándékos szabályszegés. De az anyagi kár is épp elég baj, ha szerencsére sebesülés nem is történik.

Kispista (törölt) 2009.03.23. 15:14:31

nem rugtam le, a kerékkulcsal sebesítettem meg a tükröt:)nagy vagyok de egy kisteher tükre elég magasan van:)
tudom,hogy a civilizáció nagy előnye az hogy nem kell minden sérelmet tetlegesen megtorolni, de ilyen közel még nem voltam a halálhoz,és szeritnem ő sem így fair.
És itt sem a szándékossággal volt a bajom,meg a hülyeséggel sem, inkább azzal ,hogy nagy autóval nagyon gyorsan nagyon szabálytalanul nagyon rossz helyen csinálta velem.
Amugy meg mind1 mit csinálok ezek az emberek azonosulnak a jáművük nagyságával buszosok furgonososok,kamionosok a taxisokról meg nem is szólok, 10ből 10 elvárja, hogy bármikor bármilyen helyzetben bárhová engedjem be, és nézzek el neki mindent.Mostanában számolom, ha 1 beenged 1et én is beengedek 2 hónapja sorolt be uoljára elém egy taxis azóta csak várok és várok...

Gerardus A. Lodewijk 2009.03.23. 17:19:46

@fbal02:
"Tényleg baromi idegesítő, hogy ahol 50-el lehet menni ott 45-el mennek, ahol 70-el ott meg 50-el. Erre a legjobb példa a rakpart, ahol egy csomó helyen lehetne 70-el döngetni, de tuti, hogy kifogok valami majmot, aki 45-el megy a fél városon át. Mindez kizárólag azért mert egy életképtelen."

Na erre egy rém egyszerű megoldás van: ha lassúnak tartod az előtted haladót, nosza előzd meg. Ha életképesebb vagy nála, meg kell tudnod előzni :)

CConstantine · http://www.xenu.net 2009.03.24. 16:50:43

Sajnos azt látni, hogy a Pétert kritizálók nagy része is olyan vezető lehet, mint a furgonos.

Semmi értelmes oka nincs, hogy valaki toljon mást, ha előzni se tud és előtte végig mindenki lassabban halad.

Igen, szoktak az emberek 70 helyett 60-al menni. De ha látható - nap mint nap - hogy nincs értelme előzni, akkor mire mennék azzal, hogy az előttem levőt tolom, rámegyek, villogok?

Miért ne zavarjon, ha tol valaki? mert nem szeretnék napokat tölteni a szervizessel,intézni a kötelezőjére a biztosítást, stb.
Mellesleg, ha idegileg ennyire romokban hevert a furgonos, valszeg alá se írná hogy vétkes, hanem elhajtana, előtte megfenyegetne, akármi.

Itt a sok - szintén frusztrált hozzászóló - Pétert kritizálja, mert megkérdezte a letolós barmot, hogy mi a baja.
Én is meg szoktam kérdezni, ettől még ne hogy már én kérjek a furgonostól meg néhány hozzászólótól elnézést!

És miért kellene egy ilyen agya ment embernek ezért életveszélyesen megfenyegetni és/vagy kirángatni másik embert?

Tapasztalat, hogy rengeteg elmebeteg furgonos van, aki tolja a dízelnek ahol bírja, ész nélkül. Németországban - úgy tudom - rájuk külön sebességkorlátozás vonatkozik, pont az eszelős vezetésük miatt.

Szóval pont az ilyen normális embert kritizáló megjegyzések miatt tart ott a vezetési kultúránk ahol van.

cso zsi 2009.03.25. 08:51:08

@CConstantine: "Németországban - úgy tudom - rájuk külön sebességkorlátozás vonatkozik, pont az eszelős vezetésük miatt."
Konkrétan?
A fellelhető adatok szerint 3,5 t alatt nincs korlátozás, de pl egy 4 tonnás személyautóra sem vonatkozik.

Minálunk (úgy tűnik Európában egyedül vagyunk ezzel), az autópályán a 2,5 t fölöttiek 80-ra vannak korlátozva, mint a 12 tonnásak.
Városban, ahol 70 is van engedélyezve, ott 3,5-ig lehet menni (mint bárhol Európában).

CConstantine · http://www.xenu.net 2009.04.20. 00:16:34

@cso zsi: akkor szó volt róla, ez biztos. Konkrétan :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása