Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Lustaság fél egészség

2009.04.29. 18:21 :: SilentSound

KuKori önként és dalolva vette fel a játszós ruháját, bár én még egyelőre nem látom, hogy mi miatt fogja őt megdobálni népes olvasótáborunk sárral és egyéb biológiai úton termelődött salakanyaggal. Sokkal inkább megérdemel valami ilyesmit a Focus gazdája, aki indulhatna a "Ki tud több KRESZ szabályt megszegni egyhelyben állva?" versenyen. Azért bizonyára akadnának kihívói is.

Én még nem írtam postot, így muszáj végre a sorozás másik oldalára is állni egyszer és megkapni "a postíró a hülye" díjat :D Ez most következett el, mert ezt a mértékű pofátlanságot már nem hagyhattam szó nélkül és még gép is volt nálam, véletlenül.

Az alább látható Fordot már többször láttam ilyen elmésen és gyalogos-autósbarát módon parkolni, mégsem szúrt szemet egyik intézkedő szervnek sem, pedig mindkettő járőrözési útvonalába esik és mindkettőtől kb. 7 perc sétára van.

A rendszámot nem takarom ki, mert miért is tenném? Személyiségi jogok nem érdekelnek, mivel egyrészt ez egy tárgy közterületen, másrészt meg ha valaki tahó, hát vállalja fel! Legyen büszke itt is rá, hogy milyen ügyes és milyen jómódú, hiszen megteheti!

Emberünk csupán 4-5 alapvető parkolási és közlekedési szabályt sért, ezt már csak a konkrétan zebrára állással lehetne tovább fokozni, de arra is mutatott már példát, csak gép nem volt nálam.

  • a járdán parkol
  • rögtön ott ahol a tábla tiltja
  • ráadásul a gyalogátkelőtől számított 5 méteren (50 centi) belül
  • és még menetiránnyal szemben is (oda csak farral lehet így baparkolni)

De nincs itt baj, az útról nézve csupán csak egykomlpett iskoláscsoportot takar ki jelelétével, miért is lennebalesetveszélyes egy nemzetközi főútvonalon az ilyesmi?

Ezen a második képen pedig jól látható, hogy az úttest túloldalán egy gyakorlatilag üres (!) parkoló van, ahol legalább 8 autó tudna parkolni. Ennyire kényelmes és tahó hogy lehet valaki?

Összesen 15 métert kéne gyalogolnia, valamint kötekedőknek megjegyzem: nem, nem rokkant, mert kártyája sincs és semmilyen átalakítás a kocsiban és nem hinném, hogy az asszony szül minden másnap. Ráadásul, ha lakó a bugriskám, akkor neki ott ingyenes is lenne a parkolás.

Lehetne-e még ezt fokozni?

100 komment

Címkék: biztonság autó hülye veszélyes parkolás kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2009.04.29. 18:29:54

Hehe! Télleg hüjjje vagy! :D
A tábla az úttesten való megállást tiltja. Ugyanez vonatkozik az 5 méterre is.
És a parkoló meg fizetős. :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.04.29. 18:30:24

Legalább a járműforgalmat nem akadályozza :)

Marcellusca 2009.04.29. 18:33:07

Egyébként igazad van.
A járdán parkolást nem engedélyezi tábla.
És rohadt lusta dög a gazdája.

Egyébként lehet, hogy sánta, de hivatalosan nem kapta meg a mozgáskorlátozott kártyát.
Más "ismeretsége" meg nincs. :)

Marcellusca 2009.04.29. 18:36:36

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Még szerencse! :)
A gyalogosok meg kerüljenek. Úgyis ráérnek, azért járnak gyalog. :D

Vegaaa 2009.04.29. 18:40:37

szerintem az ott az auto mögött egy üzlet, aminek a tulaja egybeesik az autoéval.
nem messze onnan ahol lakom van egy fodrászüzlet egy sugárut melletti szervizutnál levö panel garázsában. a tulaj az octaviajaval minden egyes áldott nap elállja a saját üzlete bejáratát miközben a parkoló TÉNYLEG 3 méterre van onnan. nem fizetös és mindig van üres hely. ezek az emberek képzelnek valamit magukról és totál más világban élnek.

Marcellusca 2009.04.29. 18:46:05

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
De minek erőltetni, ha a lustasággal már fele megvan? :)

Ro3 2009.04.29. 18:48:12

Mé nem tettél bejelntést a jardon? Valószínű lefosnák, de legalább tényleg teszel valamit a fostalicska ellen.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.04.29. 18:48:55

@Marcellusca: Valószínűleg a focusos is így gondolja :)

Joooe 2009.04.29. 18:52:03

@Marcellusca: Csatlakozom :)
A gyalogátkelő, megállni tilos nem számít mert nem az úttesten parkol.
Lehet a járda sem számít mert 1,5 m szabadon marad...

A menetiránnyal szembeni parkolás meg tök megszokott szabálysértés :)

107! 2009.04.29. 18:53:15

@Ro3:

Ahogy Kukkert ismerem megtette a maga lépéseit! :-) Szelepcsere? Bal elsőt a jobb hátsóval? :-)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.04.29. 19:04:22

@Joooe: Ha maradt volna is 1,5 méter a járdából, akkor sem állhat ott, ha külön nem engedélyezi azt tábla.

kispista 2009.04.29. 19:08:41

Tábla nem engedi a parkolást a járdán, vagyis tilos. Javasolt módszer legalább 2 kerekének leeresztése, így egy keveset legalább sportolni fog.

billogo 2009.04.29. 19:19:59

Ki tudja, mennyit állt ott?
Ha csak 5 percet, akkor a következő a helyzet:
árut szállított a kocsijával, és bepakolt az üzletbe.
Ez esetben érthető a seggel való parkolás is, ami más esetben tök logikátlan.
Én is így tenném, milyen dolog lenne már 4 rekesz sörrel megvárni, míg átkelhetsz az úton?
Ha nem így vn, faszfej a sofőr.
Ha viszont igen, szimplán szarrágó a posztoló.

Joooe 2009.04.29. 19:23:20

@SilentSound: hmm ez asszem igaz.

Viszont... honnan tudjuk hogy az ott járda? Látszatra csak egy kövezett útpadka.

Joooe 2009.04.29. 19:24:22

ja és mikrofonfa mögé dugott tájékoztató tábla alighanem a közútkezelőt dícséri...

Sck: 2009.04.29. 19:29:00

Elmés barátaim, aki gyalog jár, az ugyanúgy nem ér rá, na itt kezdődik egyeseknél a felsőbbrendűség érzet. Csak gratulálni tudok, én is gyalog járok, pedig van jogosítványom is, de annyira visszatart az az undor a vezetéstől, amit nap, mint nap látok az utakon, hogy nem akarok ebbe a az igen intelligens társaságba tartozni, mert barátaim, az autós társadalom egy része igen megvan bélyegezve, nekem meg több az önbecsülésem. Pedig anyagilag is megtehetném, az autóval furikázást, csak én nem érek rá reggel dugóban állni, mint a sok ráérős.

12Rómeó 2009.04.29. 19:33:09

Bocsánat, de tényleg "hülye a postoló". A Foscuc a járdán majdnem tök szabályos. a táblák tényleg az úttestre vonatkoznak, és viszont a járdán nincs MENETIRÁNY!:)

Rav Antal 2009.04.29. 19:43:09

Aki megállás nélkül be tud ide parkolni, annak kezitcsókolom, tehát megállt a megállni tilos után.

Ottopappa 2009.04.29. 19:43:20

Kukori!

Ha ennyire zavar, várd meg, és vond felelősségre... Vagy szabadítsd meg a szelepeitől. Amúgy én már komolyan mondom, annyi ilyet látok, hogy immunis vagyok rá. Ja, és van jobb dolgom is... (vagy mondjuk úgy: az utóbbi években sikerült megtanulnom, és kitűnően elsajátítanom a "leszarom" technológiát...)

guyko 2009.04.29. 19:43:32

@Sck:: a sznobizmus nem járműfüggő. Ugye Sck?
Istenem, attól, hogy te nem akarsz kocsiba ülni, mert gyorsabb gyalog, még nem lett köcsög az összes autós.
Igen, pontosan ilyen erős logikát vezettél végig a mondataidon. Sznob elme...

amúgy én is imádom leelőzni cangával a kocsikat, de a kocsiban a zene is tök tuti. Szóval nehéz dönteni :))

Boo 2009.04.29. 19:46:59

@12Rómeó: Bocsánat de egyáltalán nem szabályos. Nincs kijelölve a járdán várakozási lehetőség (ne vitatkozz, olvass KRESZ 40.§ (8) bek). Így ha figyelembe veszem, hogy a tábla az úttestre vonatkozik, a gyalogátkelőhelytől 5 méterre van, akkor is marad egy szabálytalanság. (ami a kutyát nem zavarná, ha nem volna olyan paraszt, hogy keresztben áll és majdnem a teljes járdát elfoglalja)

indapass90210 2009.04.29. 19:52:56

@Rav Antal: "Aki megállás nélkül be tud ide parkolni, annak kezitcsókolom, tehát megállt a megállni tilos után."

Ha tovább megyünk a vázolt logika mentén, akkor a gyalogokat is nyugodtan el lehet baszarintani, mert megállni tilos után van a zebra...

antitaxis 2009.04.29. 19:53:14

@Ro3: Ez csak rendőr lehetett. Vagy közvetlen hozzátartozója. Nem érdemes jelenteni.
Bunkó is, szemét is, leszarja a szabályokat. Esetleg más fogalalkozás?

Shopping 2009.04.29. 19:53:55

Nekem ezzel semmi bajom.
Szabálytalan de nem balesetveszélyes.

Amikor a RENDŐRAUTÓ ÁLL UGYANÍGY és fotóznak a tilosból, NA AZ FELHÁBORÍT!!!

indapass90210 2009.04.29. 19:55:45

Hehe, figyeljétek a képet! Le van eresztve a padka, és úgy néz ki, hogy az a nagy zöld valami a kocsimögött egy kapu.

Lehet, hogy csak a kapubejárójában áll a csóka!

Hüje a posztoló!

12Rómeó 2009.04.29. 19:56:01

@Boo: Igen, tudom, hogy abszolut szabálytalan. A hozzászólásom végén ezért is látható a :) jelecske. + azt írtam, hogy "majdnem tök szabályos".

indapass90210 2009.04.29. 19:57:13

...és ezért tart ott az ország, ahol!

rushman 2009.04.29. 19:57:54

Miért van lezárva az út Dobogókő felé?

indapass90210 2009.04.29. 20:00:07

@szmeby: mert Kukori elállta arrafele az utat amíg keresztben az úton hagyta a kocsiját, hogy kapubejárójukban parkoló autósokat fényképezzen!

TooKooL 2009.04.29. 20:03:30

Azért szerintem lennének ettől érdekesebb sztorik is :)

spamle 2009.04.29. 20:06:44

Marcellusca igazán egy ultrasötét kiterített birka.Van jogsid egyáltalán? :D

107! 2009.04.29. 20:09:47

Gratulálok! Nem egészen 30 komment után kijött, hogy a civil Focus egy rendőré! Tényleg kurva okos vagy Antitaxis.

Azért ahogy nézem elég jól kitakarja a gyalogátkelőhely előtti részt. Csak egy igazi bunkó áll meg így. Majd a kölyök mikor megy haza a suliból (nem lát ki és nem látszik ki a kocsi mögül), akkor sem lesz akkora gond?

Rav Antal 2009.04.29. 20:10:33

@Dövan: Nem kell megállni a zebra előtt, csak elsőbbséget adni. Azt meg lehet lassítással is, jó előre felkészülve. :)

107! 2009.04.29. 20:12:15

@spamle:

Marcellus barátom csak ironizált, kéretik így értelmezni. :-)

107! 2009.04.29. 20:13:21

@Rav Antal:

Meg az amúgy is forgalmi okból történő megállás.

mxplanet 2009.04.29. 20:17:13

ő a bolt tulaja a háttérben és csak pakolt. én is ezt tenném a helyébe.
hülye a posztíró :)

107! 2009.04.29. 20:25:48

@mxplanet:

Aha! Abba a boltba, amelyiknek a rácsos ajtaja zárva van?

De ha így állsz hozzá, akkor ne káromkodj soha, ha éppen egy árúszállító miatt kell várnod 10-15 percet. Mert ha nem a járda, akkor a szélsősáv, ha már foglalt, akkor másodikként mellette.

Nem azt kell nézni, hogy ez az egy nem számít. Ugyanis működik a csorda szellem. Ha egy megcsinálja, akkor jön a többi is.

2009.04.29. 20:28:12

A bót erősen zárva, marha jól karcol a kulcs,Mié van a marhanagy-ződ tábla eltakarva a fától osztán semmit se látni belőle akkor meg minek?

mxplanet 2009.04.29. 20:34:10

édesistenem..hehehe

2009.04.29. 20:38:33

A Focus egy autófelhajtón áll a zöld kapu előtt, lásd hasonló kapubejáratot feljebb a fa és a kereszteződést mutató tábla között. Kíváncsi vagyok, mit szólna a posztíró, ha megbüntetnék, mert megáll a saját kertkapuja előtt, ráadásul úgy, hogy elegendő helyet hagy a gyalogosforgalomnak is.

indapass90210 2009.04.29. 20:42:25

@Ranx: Ezt próbáltam elmagyarázni fél órája, de a niggerek vért akarnak :D

kispista 2009.04.29. 20:43:42

@Ranx: Saját kapubeálló előtt takarhatja a zebrát a szabálytalan parkolással? Vagy megvásárolta a közterületet? Vagy te is azok a suttyók közé tartozol, akik szerint a házad előtt azt csinálsz amit akarsz?

janikahhh (törölt) 2009.04.29. 20:49:46

@kispista: Szerintem a kapubeálló nem egyenlő a parkolóval. Lehet használni kapubeállásra, meg kapukiállásra, de az, hogy ott parkol az szerintem szabálytalan. Vagy ha nem az, akkor csak szimpla tahóság.

107! 2009.04.29. 20:53:50

Ha a sajátja, miért nem áll be?

Pala 2009.04.29. 20:54:32

Jó, hogy van rendszám, én sem takarnám ki!

mxplanet 2009.04.29. 20:55:52

és a kapubeálló előtt így tolatnál be ugye?
idióta...

107! 2009.04.29. 21:03:07

@mxplanet:

Az előbb Te is csak ironizáltál? Most esett csak le. Én meg komolyan vettem. :-)

megrettent 2009.04.29. 21:06:56

Tenyleg, hogy is van ez? Zebra elott megallni tilos. Ha az atkelni kivano gyalogosnak megallok, szabalytalan vagyok. Ha nem, akkor is.

guga 2009.04.29. 21:10:36

Még két hét, és lesz jogsim :))

Circus 2009.04.29. 21:19:49

@guga:
és itt edzed magad? OKOS!!!!
:D

mxplanet 2009.04.29. 21:19:59

@107!: arra ment az édesistenem :)

Rejtélyes 2009.04.29. 21:20:40

Az ilyen kocsit kell letolni az útra, aztán otthagyni :) Majd a tulaj keresheti, amikor elszállítják :D

ave 2009.04.29. 21:29:43

Tok jo, hogy vannak az okostojasok, akik megmagyarazzak, hogy jo hejen all. :)

Hajra, hajra.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.04.29. 21:30:49

@megrettent: Ezért szokás gyorsítani, ha a gyalogosok át akarnak menni a zebrán :DDD
Egyébként az "forgalmi okból történő megállás".

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.04.29. 22:06:20

@Rejtélyes: fejre is kell fordítan ;)

alattam van egy konditerem, a házunk mellett meg bazi parkoló, egy abc hátsó bejárata, és mégtöbb parkoló.
a sok tapló 'bocs-kigyúrt' ha elfogy a hely, beáll középre az útba - merőlegesen a parkoló járművekre. így a lakók bentragadnak adott esetben, hiszen hiperhajtóműve és magassági kormánya még senkinek nincs a házból:D
jönnek 'edzeni' (vagy magamutogatni) és 5 méterrel többet képtelenek gyalogolni. ilyen állatból van több is...

9mmPara 2009.04.29. 22:21:30

@megrettent: Megállni tilos, kivéve forgalmi okból, mint amilyen pl. a gyalogos elsőbbségének megadása.

Sck: 2009.04.29. 23:42:45

@guyko: Örülök, hogy tetszik a zene a kocsidban, ennek akkor szoktak örülni az emberek, amikor éppen a fejére áll egy autó, és amiatt van 300 millió km-es sor, vagy éppen amikor dugó okozása folyik az utakon, csak azért, mert vannak oylanok akik elvből nem ülnek BKV járműre, az nem sznobizmus ugye? Ha megnézzük azt, hogy 300 autós, 3 m-es kocsihosszal, és 1-1 méteres "követési távolsággal”, összesesem 1,5 km sort okoz, tehát 1 500 métert elfoglal, az ugye nem sznobizmus?
Általában, ha még jó szívű is akarok lenni, ketten ülnek egy autóba átlagosan. Tehát 600 ember 1,5 km-es sorral. Ha megnézünk egy csuklós Volvót, ami majdnem 18 méter, és csak az ülőhelyeket vesszük figyelembe (36+1) akkor az jön ki, hogy 600 ember ülőhelyes elszállításához 17 busz szükségeltetik, 17 busz összhossza, 1-1 méteres követési távolsággal beleszámolva durván 335 m. Ha már állóhellyel együtt nézzük, akkor elég durván 4 busz, melynek összeossza szintén kissé kerekítve 75 méter, tehát egy ugyanannyi utast szállító autósorhoz viszonyítva akár 20x-or kisebb sorhossz is elérhető. /75 méter vs. 1 500 méter/. Ha az üzemanyag felhasználást nézzük, akkor 65 literes buszfogyasztással számolva, csak ülőhelyes (17 db busz) buszokkal számolva feleannyi takarítható, még állóhelyekkel is számolva 8-ad annyi üzemanyag is elég, mint amennyi 300 gépkocsihoz és ehhez társítva 600 utashoz kell. A káros anyagot most nem számolom ki, azt úgy is leszarja mindenki. Úgyhogy ebben semmi sznobság nincsen, ki lehet próbálni, hogy mindenki átül autóba, hány !percig bírják az utak a zsúfoltságot és állnak be sziklaszilárdan. Bocs, de nem vagyok sznob. De hagyjuk, ez már nagyon off.

Sck: 2009.04.29. 23:47:20

Hogy érdemileg hozzászóljak, tök mindegy, hogy kinek a kapuja elé parkolt, akár a sajátja elé is parkolhatott, oda is a KRESZ előírásai vonatkoznak, az pedig valahogy, úgy szól, hogy parkolni csak oda lehet, ahova azt tábla jelzi. Hol láttok itt olyan táblát?

Psmith. 2009.04.29. 23:59:39

@Sck:: Elolvastam és most nagyon szégyellem magam. A kilencvenes évek közepétől nem utaztam tömegközlekedési eszközön.
Sajnos, azonnali főbelövésemről csak holnap tudok intézkedni. Jó lesz így?

Psmith. 2009.04.30. 00:00:38

@Sck:: "parkolni csak oda lehet, ahova azt tábla jelzi. Hol láttok itt olyan táblát? "
A második képen!

Gordini 2009.04.30. 00:04:36

Ejnye Kukori,többet vártam volna tőled :)
(Remélem,ismered az apácás/szkinhedes viccet).
Korábbi hozzászólásaid alapján azt hittem,felrugod az égbe ezt a vasat,gazdájával együtt :)
Egyébként egyetértek veled,az ilyen surmó kössön a nyakába koloncot.

Sck: 2009.04.30. 00:44:04

@Psmith.: Csak gratulálni tudok, így tovább, és szorgos népünk győzni fog, Mo.-on még ez gizda.

Sck: 2009.04.30. 00:44:40

@Psmith.: Szintén nagyon elmés.

Sck: 2009.04.30. 00:48:17

Ha valaki felfogta amit mondtam, akkor a 300 autó helyére helyettesítsen be napi 500 000-et.

indapass90210 2009.04.30. 07:04:41

"A káros anyagot most nem számolom ki, azt úgy is leszarja mindenki."

Szerintem meg fingod sincs, hogy mit és hogyan számolj ki :)

indapass90210 2009.04.30. 07:06:59

@Psmith.: Ezt valami blogtalálkozón kéne, hétha többen kíváncsiak rá! Akár jegyeket is lehetne szedni...

indapass90210 2009.04.30. 07:10:53

@Da Moon Iz Black (Saijo O-wazamono): Nem kell ahhoz magassági kormány :) Édesanyámra is ráálltak egyszer így, aztán szólt az ürgének, hogy csak kétféleképpen tud most kiállni, vagy félreáll onnan a csóka, vagy ő teszi felezőbe a terepváltót :D

PSMITH 2009.04.30. 07:31:38

@Dövan: Rád bízhatom az esemény lebonyolítását? Lehetne valami műsor is, versmondó lánnyal meg ilyesmi.
A hasznon te és az örökösök 20/80%-ban osztozhatnának.

Ezt olvassátok el:

Autókat rongált a debreceni környezetvédő
index.hu/bulvar/2009/04/29/autokat_rongalt_a_debreceni_kornyezetvedo/

PSMITH 2009.04.30. 07:33:23

@Sck:: látom, küldetésed ez neked, esküszöm nem viccelődök veled többé.

dekás dezső 2009.04.30. 08:09:03

Csak azt nem értem, hogy mi a tökömért tett energiát egyáltalán abba, hogy feltoljon a járdára? Simán ott hagyni a szekeret a zebrán, ferdén, fél kerékkel a padkán, oszt csuma. Egy úr legyen stílusos, és ne végezzen felesleges munkát.

Agyalap 2009.04.30. 09:03:08

Már régóta tervezem, hogy veszek egy szép vastag alkoholos filcet mondjuk feketét, és ráírom az ilyen autók szélvédőjére: Ez a járda!
Egy kis macera már csak legyen vele mire leszedi...

janikahhh (törölt) 2009.04.30. 09:15:40

@Agyalap: A4-es papír + plakátragasztó kombót alkalmazta egy haverom az autók szélvédőjén, amikor beálltak a garázsa elé. Nem okoz kárt, viszont eltart egy ideig, míg lekaparja. Bár szerintem jobb lenne valamilyen gyorsabban száradó cucc :)

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.04.30. 09:19:36

@Agyalap: Képzeld el milyet nézne, ha _belülről_ lenne ráírva...
Kívül az ablakmosó folyadék amúgy valószínűleg kapásból oldja.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.30. 09:23:55

Hát, aki az úton haladva ettől az autótól nem látja a gyalogátkelőhelyet, annak gratula...
Amúgy valszeg tényleg a saját kapubejárójában áll...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.30. 09:25:08

@Agyalap:
Vékonyat vegyél, az nem fáj annyira, ha elkap a kocsi gazdája, és feldugja. :-)

Marcellusca 2009.04.30. 10:09:02

@spamle: Irónia. Mond valamit? A poénosnak szánt (nem biztos, hogy az) megjegyzések mögött szmájli.

@107!: Ugyan, hagyd már! Nem kocsmázik, ezért nem ismerhet annyira! :)
Egyébként kösz, hogy megvédtél!
(Hehe! Rendőri védelmet kaptam. Pedig ennyire nem vészes a helyzet. :D)

DonnaNyányó 2009.04.30. 11:10:48

Ez a kukori is egy rakás f*s, távolból fényképezget meg rinyál, de tenni persze semmit... majd jön a duma, hogy "nem értem rá, épp siettem" és "nem akartam konfrontálódni a tahóval", azaz elsunnyogott a francba lekushadva.

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.04.30. 12:26:18

KuKori: csak hogy igazad legyen :D a postíró természetesen hülye és nem ért hozzá! ;)
Figyu, ez hol történt, hol fotóztad? Ha lusta vagy elküldeni a rendőrségre én beküldöm, megkeresem a kerületi/városi kapitányság e-mail címét és elküldöm nekik a postot. Kíváncsi vagyok reagálnak-e rá.

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2009.04.30. 12:58:52

Kit is zavar ott az az autó? Esteleg a második képen látható fizető parkoló derék üzemeltetőjét? A képek alapján ez az a terület, ahol mindenképpen fizetős parkolót kell kialakítani! Gratulálok.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.04.30. 13:02:46

@Dövan: LOOOL :D Egyébként kicsit régi a sztori, de a kókusz még mostanság is így szokott parkolászni és nem 5 percre, amíg "árút pakol" :) Manapság már én se akadok fenn ilyesmiken, hiszen "itt tart az ország" :D

@Deluxe: Igen, egész álló nap majd őt fogom várni, hogy megkérdezhessem, tudod munkanélküli vagyok, akit már csak ez éltet. Vagy nem is, minden házba be kellett volna csöngetni: "Jó napot kívánok, itt lakik netán az a jó képességű, aki a kókusszal idiótán parkol?" :D

Hogyne, de.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.04.30. 13:04:53

@107!: Elég az, ha ide, a szégyenfalra kikerül :D Nem követek el önbíráskodás tényállását (vagy mit, valahogy így mondjátok általában magyar helyett "hivatalosul" :D)!

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2009.04.30. 13:07:54

A buszmegállóban álló vadparaszt egy más kérdés. De most tényleg azon fogunk parádézni, hogy valaki a saroktól 5m helyett 4.9-re állt meg, vagy felállt a járdára, esetleg 20 másodperce lejárt a parkolójegye? Én ugyan simán elférek autóval vagy gyalog is, de azért büntessük meg, tegyünk rá bilincset, börtönözzük be, gyújtsuk fel az autóját, aztán kobozzuk is el?
Őszintén és mélyen szánom azon embertársaimat, akiknek ez okoz kielégülést.
A köveket emailben kérem zippelve. Kicsomagolom, és magamra szórom.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.04.30. 13:13:09

@Ranx: Azt járdának hívják és nem egy magánterületen kialakított "csillag garázs", mint nyugatabbra szokás (ahol külön van a járda, majd azon túl a ház előtt a saját kocsibeállóid kialakítva):

img3.imagebanana.com/img/t5dj89no/PB070079.JPG

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.04.30. 13:19:24

Annak aki azt mondja, hogy jó helyen áll és miért zavar:
Zebra előtt áll, és igenis kitakarja a gyalogosokat, egy felnőttet még észre lehet venni, de egy gyereket csak ha már lelépett az úttestre.

DonnaNyányó 2009.04.30. 13:22:55

Nem először látod ezt a mutatványt, ne kamuzz, hogy sose láttad pont a tulajt.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.04.30. 13:25:27

@Deluxe: Képzeld, mik vannak: sosem láttam még az embert. Gondolom Ő se olyan okos és szép mint te vagy, hogy a kocsijában lakik és csakis rám vár, vagy éppen én várok egész álló nap őrá, csak hogy megdorgálhassam. Hihetetlen, mi? :P

DonnaNyányó 2009.04.30. 13:27:55

Ilyenkor kellene azt használni, ami egyeseknek ész formájában jutott, és köztert/rendőrséget hívni, féltéglát beküldeni az ablakon.

Ha csak dumáász itt a netbe, avval nem lesz semmi változás!

potha 2009.04.30. 13:45:52

A posztíró a hülye és ezért tart ott az ország ahol ^^

Бабаяга 2009.04.30. 14:48:37

A telefonomban őrizgetem azt a képet, amiről a post író csak említést tett: autó az úton, konkrétan a zebrán megállt, kirakta a vészvillogót és elsétált. Reggel volt, forgalmas úton, nem messze a nullástól. Ha érdekes másnak is, akkor egyszer elküldöm.

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.04.30. 15:20:21

Tehetséges a sofőr. De ilyenekre találták ki a féltéglát, purhabot a kipufogóba, üvegvágóval megvágni az ajtóüveget, stb.
Valószínűleg ős is megkapja majd a méltó büntetését. :D

107! 2009.04.30. 18:47:37

@newtehen:

Nem csak a helyet jó látni! Nem árt, ha a gyalogossal is van szemkontaktus. Márpedig aki igazán fontos, az pont nem látszik, de még kiszámíthatatlan is. Szerintem elég nagy a kockázat.

A kapubejáró pedig nem mentség. A KRESZ nem tesz kivételt. Ha az övé, akkor álljon be. Ha nem akkor egyel több a szabálytalanság.

v2pg 2009.04.30. 20:25:01

@Vegaaa: de az a fodrászcsaj legalább nem áll járdára,nem akadályozza a forgalmat,a kilátást.egyébként én sem értem miért jó,tényleg 3m-re van a parkoló :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.04.30. 23:56:30



@Dövan: általában terepjárósok, nagymergások, meg kisteherekkel csinálják ezt.

Dancsa 2009.05.03. 22:03:26

Aki szerint szabályos ez a parkolás, az adja vissza a jogsiját, azok is akik szerint a járdából marad 1,5m és ezért jó. Járdán csak akkor szabad megállni, ha tábla megengedi.
De legalább az igaz, hogy a megállni tilos hatálya ott nem érvényes, sem az útpadkán, ha van.

brujah 2009.05.03. 22:39:18

@Dancsa: Hogy adnám vissza a jogsim?Egy fél disznót adtam érte!:D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása