Nem egyszerű hideg fej kell ahhoz, amit László csinált, miután megrongálta az autóját egy idegbeteg biciklis és a mellkasába is kapott egy ütést. Hogy ezek után pillanatok alatt le tudott higgadni és nem azért ment a kerékpáros után, hogy kilapítsa, hááát, én biztos nem lettem volna erre képes a dühtől gőzölgő fejjel. Kíváncsi lennék a másik fél szemszögéből is a teljes sztorira és hogy mi járt az ő fejében, miután lezajlott ez az egész.
Egy ma reggeli (06.09.) storit szeretnék megosztani veletek. Ugye igen sok téma szól a bunkó autósokról, akik leszorítják szegény bringásokat, motorosokat. Ezzel többé kevésbé egyet is értek, mivel 30-40%-ban én is robogózok. A maradékra marad a kocsi. Ebben a helyzetben az ember megtanulja tolerálni a másikat akarva akaratlanul.
Viszont ami ma reggel történt az, hogy képletesen fejezzem ki magam, lecsapta a biztosítékot. Reggel 7 óra, Pesterzsébet Határ út és Baross utca kereszteződés. Én jövök a barossból de ugye elsőbbség van keresztbe a Határ úton haladóknak, így marad a nyugi. Jobbról megszűnik a sor, balról látom csak egy kocsi jön eki épp készül befordulni a barossba, középen záróvonal, gondolom akkor senki nem fogja megelőzni, én pedig nnyugodtam balra kanyarodhatok.
Igen ám, de a kocsi mögött egy bringás fiatal „úr” haladt aki eddig nem is volt látható mivel takarásban volt, de a záróvonalon próbált elsurranni a kocsi mellett. Ugye indulásban voltam, de megálltam úgy hogy a kocsi orra fél méterre kilógott az útra.
Ettől viszont emberünk megijedt, kicsit flikk flakkolt a kocsi előtt majd megállt mellettem heves k*a anyázások közepette. Mondom neki hogy elnézést, bocsi meg minden, annak ellenére hogy nem éreztem magam hibásnak.
Emberünk odajön, letöri a jobb plexit, és a jobb tükröt majd menne tovább. Félreálltam hogy ezt azért beszéljük meg. Akkor jött a „szállj ki g*ci. Szétb*szom a fejed.” persze kiszálltam kaptam is egyet a mellkasomba a szokásos „megölhettél volna te g*c f*sszopó”. Mondom rendben.
Akkor most hívjunk rendőrt, mivel egyrészt ugye nem értem hozzád, sema bringádhoz, sérüléssed sem történt, te viszotn törtél zúztál és még mennék látleletre is. Erre már ugrott fel a bringára folytatólagos anyázások közepette.
Itt véget is érne a sztori, de visszaülve a kocsiba, láttam az anyósülésen hogy emberünk mikor lecsapta az ajtón levő plexit, leesett az órája ésott hevert az anyósülésen. Két lehetőség volt. Nyertem egy órát az okozott kárért cserébe, vagy utánaviszem és elrendezi magában (ha meg tudja emészteni ezt a paradoxont)
Utána mentem. Lámpánál ablak leteker, ő persze szokásos lehetésges jövőképek szexuális molesztálásommal, valamint arcom rendbehozatalával, én meg mutatom neeki hogy az óráját hoztam csak utána. Ő üvöltözve elindul, én félreállok a határ úton. Majd 15-20 méter mulva visszafordul, és odajön. Óra visszaad, ő meg nyugodt hangon megköszönte.
Nem tudom ezt hogy tudta feldolgozni a kicsit lelke hogy egy tahó autós aki szerinte ki akarta nyírni, miután megbontja a kocsiját, még utána hozza az óráját.
Ezúton kívánok jó rágódást neki. Arra azért kiváncsi lettem volna ha nem egy szakadt daewoo és szemüveges 30-as sofőr, hanem történetesen egy bálna merci kopasz 150 kilós vágómarhával van, akkor is ilyen legény lett volna.
cett · http://cettblogja.blogspot.com 2009.06.14. 12:56:09
én egyszer hasonló esetben ráhajtogattam a biciklit arra a részeg faszra, aki belement a jobb hátsó ajtómba a kéthónapos kocsimon...
Shadwell 2009.06.14. 13:21:09
bekov 2009.06.14. 13:21:35
2009.06.14. 13:26:56
Marcellusca 2009.06.14. 13:30:28
schdl (törölt) 2009.06.14. 13:34:23
Nyitok is egy jéghideg világost, hátha segít :)
min 2009.06.14. 13:36:14
Én az autós helyében rendőrt hívtam volna. Nem csak a hülye autósokat a hülye bringásokat is ki kellene szűrni az utakról.
kamionos 2009.06.14. 13:36:59
Amíg csak szájkarate megy, az még belefér, de tettlegesség és anyagi kár okozása estén viselje a következményeket az illető.
Tuti több kárt okozta volna az emberbe, mint Ő az autómba.
Bambano 2009.06.14. 13:37:00
Dr Kangörény 2009.06.14. 13:38:25
Hogy mit gondolt a köcsög biciklis? Elmondom neked, te fasz: Jól megneveltem a köcsög autóst, aki annyira beszart, hogy még az órámat is utánam hozta, mert látta, hogy nekem volt igazam.
Tehát semmijót nem tettél, csak lovat adtál egy barom alá, aki legközelebb talán meg is veri a vétlen autóst.
Hülye.
borovi 2009.06.14. 13:38:35
Így röviden leírva tényleg megalúzerségről szól a történet.
schdl (törölt) 2009.06.14. 13:39:35
Lelúzerezitek a postolót azért, mert nem szállt ki egy vascsővel és verte szét ennek a gyökérnek a képét.
A postoló azért lúzer, mert nem hívott rendőrt, nem azért, mert higgadt maradt.
"Emberünk odajön, letöri a jobb plexit, és a jobb tükröt majd menne tovább" - ez minimum megérne egy garázdaságot...
borovi 2009.06.14. 13:39:49
Dr Kangörény 2009.06.14. 13:42:46
jónévez 2009.06.14. 13:45:00
És még a támadónak visszaadni az elveszett értékét, úgy, hogy utánamegy, hátha újra megütik -én már ezt biztos nem kockáztatnám egy ilyen agresszorral szemben.
És tényleg kár lenne itt biciklis-autós harcról beszélni, mert itt egy ideggyenge nem volt képes elfogadni egy másik ember bocsánatkérését, akkor, amikor az ijedtségen kívül semmi baj nem történt.
schdl (törölt) 2009.06.14. 13:46:28
Just chill :)
immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2009.06.14. 13:50:14
bekov 2009.06.14. 13:51:18
a történtek után meg arra gondol, hogy a biciklis majd elgondolkodik és hirtelen függőlegesen integrálja magát és ezután ő lesz a bicilisek gyöngye, hááát... pláne budapesten... arra is kíváncsi lennék a posztíró hogy élte túl eddig?
schdl (törölt) 2009.06.14. 13:56:48
Ez most nem a posthoz tartozik, de pár szó a motoros kollégákhoz:
Én mindig szívesen elengedem a motorost, ha sűrű a forgalom (had menjen, ha ő legalább tud), DE ha a motoros mögöttem cikázik egyik oldalról a másikra, akkor nem tudom eldönteni, hogy a sáv melyik szélére húzodjak ki. Így könnyen előfordulhat, hogy mire kihúzódok pl jobbra, addira a motoros már ott próbálkozik, és a saját szemszögéből nézve (jogosan) úgy ítéli meg, hogy ráhúztam a kormányt.
Remélem értitek mit akartam ezzel...
Ha balról akarsz előzni, akkor maradj pár mp-ig a bal oldalon, és abból látom, hogy jobbra kell húzódnom.
Amúgy meg PEACE az autósok, motorosok, biciklisek és gyalogosok között :D
schdl (törölt) 2009.06.14. 13:58:50
guga 2009.06.14. 13:59:21
Nolik · http://www.nolikantal.com 2009.06.14. 13:59:34
Neked max respect, én meg eg picit úgy érzem magam, mint az ír püspök, aki kb 8-9 éve,amikor országuknak nagyon futott a szekér, az istenadta népe a saját piszlicsáré belpolitikai sérelmei miatt egy népszavazáson gyakorlatilag nekünk K-európaiaknak tett be.
Majd a derék püspök mea culpázot tnemzettársai nevében. Miszeroint szégyelte magát miattuk, hogy korábban az EU-t fejős tehénnek használták és most amikor más, rászoluróknak segíthetnének keresztbetesznek nekik.
Lelúzerozzuk, gyámolatlan beszarizzuk azt, aki hozzánk képest EMBERKÉNT viselkedik? Magamat is beleértve. Köcsögöltek vele, kárt okoztak, és ő mégis felemelkedett mindezen. Hidd el, többet ér anyagi károdnál nemes magatartásod. az én különvéleményem szerint Jézus is gyakorlatilag lesajnálva szivatta tanítványait, amikor megmosta a lábukat, majd hajával megtörölta. Mert tudta, hogy nélküle a kutya nem emlékezne rájuk 1-2 ezer év távlatából.
Te is ezt tetted a szeméyisé zavaros bringással, amiért gratulálok.
Mielőtt bárki le halmatricás autósozna, 49-49 %-ban bringás-autós, 2% tömegközlekedő vagyok, korábban évekig robogóztam ,tehát semmerre nem hajlik a kezem.
Bátmikor válhatunk gyengébbé, "kisebbségivé" a kétbites agyunknak ezt kellene felfogni.
guga 2009.06.14. 14:00:26
schdl (törölt) 2009.06.14. 14:09:02
müszi 2009.06.14. 14:09:52
fiam, ha megdobnak kővel, szúrd agyon vasvillával!
schdl (törölt) 2009.06.14. 14:15:19
demizson bobby 2009.06.14. 14:19:02
"egy bringás.... a záróvonalon próbált elsurranni a kocsi mellett"
vagyis, hogy ott is jöhet valaki szabályosan, ahol nem is gondolnád.
Vagy mindenki csak az agresszióra koncentrál?
2009.06.14. 14:19:06
Egyrészt nem céges kocsi, saját.
Másrészt mit is érek azzal ha feljelentem?
Egyrészt ő már elhúz a halálba, se rendszám se semmi.. "ööö biztos úr egy egmber volt kerékpáron" és ezzel tököljek el 1 órát mire kiérnek és még egy órát a kapitányságon, Naneeee.
Harmadrészt egy éve, akkor motorral mentem egy autós után aki történetesen elsodorta egy idős hölgy cuccát zebrán. Ott nem szájkarate volt, az leős kettőt én kaptam, és egyet adtam vissza. A végén testi sértésért én buktam mert amit kaptam annak nem volt nyoma, amit ő kapott annak igen. Szóval itt legyünk okosak.
schdl (törölt) 2009.06.14. 14:22:04
müszi 2009.06.14. 14:24:49
astyi 2009.06.14. 14:25:10
Fellöktem volna a gépkocsival!
Az óráját Én is visszaadtam volna darabokban
miután a földhöz vágtam majd átmentem volna rajta autóval.
bekov 2009.06.14. 14:26:09
feljelentéssel valóban nem érsz semmit, ezért kellett volna ott tartani a tagot? jól irányzott tökön rúgás és fetreng amíg ki nem érnek a szervek... aztán ráfogod, hogy biztos a bicikli ülése miatt fájnak a golyói... de, hogy meg sem próbáltad visszatartani, ne haragudj de én így nem tudnék tükörbe nézni... aztán meg kifizetni a javítást...
dr. _mmm_ 2009.06.14. 14:31:01
Anyagi kárt okozott neked, elküldöz az anyádba 3x és Te még odaviszed az óráját??
Fagyizni nem vitted el?
kispista 2009.06.14. 14:32:38
.lll. 2009.06.14. 14:33:46
jónévez 2009.06.14. 14:34:58
Nem a kerékpáros szabálytalansága (pedig az volt), és nem az autós figyelmetlensége.
jónévez 2009.06.14. 14:52:43
schdl (törölt) 2009.06.14. 14:54:31
vyctoor 2009.06.14. 14:58:56
látom vasárnap van, ráérős a sztorikat kitaláló ember...pedig szivesebben strandolna... de akkor a reklámot meg nem nézi senki :)... hátha igy most majd... :)
szép napot :)
Marcellusca 2009.06.14. 14:59:45
Kenseth 2009.06.14. 15:02:41
ha csak anyázott volna, még érthető, hogy utánaviszed, végre egy kis emberi viselkedés, így viszont a saját károdat enyhíthetted volna
Nick Leeson 2009.06.14. 15:05:16
Nem volt látható, nem Te hibáztál. Ő jár olyan eszközzel ami alig látható és kis koccanásra is életveszélyes, tehát elsősorban neki kell jobban figyelni. Ha ennek ellenére kárt okoz, azt kegyetlenül ki kell belőle verni, vagy a bicajban és a srácban is hasonló károkat okozni.
Ha az én autómnak letörné a tükrét egy ilyen féreg biztosan szarráverném.
loláb 2009.06.14. 15:07:19
Az nem baj, hogy nem állt le anyázni, meg verekedni, (sőt, kultúremberre vall), de azért ennyire becsicskulni, hogy még az óráját is visszaadod, nos ez azért túlzás.
Marcellusca 2009.06.14. 15:15:33
"Ő jár olyan eszközzel ami alig látható és kis koccanásra is életveszélyes, tehát elsősorban neki kell jobban figyelni." - ez jól hangzik.
És így is kellene lennie (én ezek szerint bringázom), de pont az ellenkezőjét várják el.
Vigyázzon az autós, mert ő a nagyobb és súlyosabb sérüléseket tud okozni.
...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.14. 15:24:26
Szerintem is lúzer a posztoló, mert posztot írt :)
Nem, de azért lúzer, mert mint már előttem is leírták, a biciklis jót röhög magában, hogy neki volt igaza, az autós meg besz*rt, és még az óráját is visszavitte, annak ellenére, hogy összetörte a kocsiját. Ezek után újra meg fogja ezt tenni, egészen addig, amíg nem akad emberére.
Viszont azon sem lepődnék meg, ha kiderülne, hogy az egész messze nem úgy volt, mint ahogyan a posztban le van írva.
Marcellusca 2009.06.14. 15:32:46
Hehehe! Nem volt nehéz kitalálni, hogy kire gondolsz. :)))
"Viszont azon sem lepődnék meg, ha kiderülne, hogy az egész messze nem úgy volt, mint ahogyan a posztban le van írva." - szerintem a hangszórókra hajt, csak bénán csinálja. xD
FeroxX 2009.06.14. 15:36:57
OffshoreCompany (törölt) 2009.06.14. 15:42:39
No1kamionos 2009.06.14. 15:46:18
kéjenc 2009.06.14. 15:48:01
2009.06.14. 15:48:18
Ennyi nem érdems magár idegesíteni az embernek.
Egyébként tényleg nem látom túl sok értelmét manapság a rendőröknek. Azon kívül hogy elbujkálnak egy egy préri közepén kinthagyott 40-es tábla mögé és onnan játszanak. Ha bajod van, és kihívod őket, a vége úgyis az lesz hogy te vagy a hibás. Feltéve ha nem egyből ügyvéddel (jóval) vonul be az ember a kapitányságra. De most őszintén. Ha valaki összetöri a kocsid, aztán kiszáll, szádba nyomja stukit mondván hogy ha fejlened, úgyis kikerülnek az adataid (mert kikerülnek) akkor tennél bármit? Vagy ha látsz valami balhét, és tanuskodsz, megéri az bejárkálni a kapitányságra szembesítésekre? És még örülhetsz ha a másik fél ügyvédje fel nem jelent hamis tanuzásért. Ezt el kell fogadni. Itt tart a rendőrség. Az hogy ha valaki pofánver baseball ütővel, de nálad csak kerékkulcs van, az már aránytalan erőszak alkalmazása? Így utólag nagyon sokan tudnak okosok lenni. Megnézném hogy ki kezd el mérlegelgetni a szituációban.
És akkor a sokszor felmerült kérdés. Miért kapta vissza a szar óráját.
Cseréljük fel a nézőpontokat. Ha nem adom vissza, akkor úgyis kivágtam volna előbb utóbb. (mi a fenét tartogassam, nem is néztem milyen, ráadásul egész nap bosszantom rajta magam, vérnyomás mifene.
Ha visszaadom akor egész nap röhögök a dolgon, és a rágódást meghagyom neki.
Az én szempontomból mi a jobb? Ismétlem. Az a szar plexi anyagi értelemben nem képviselt értéket. A szituáció volt ami említésre méltó.
Peter Blau 2009.06.14. 15:48:50
jónévez 2009.06.14. 15:50:38
Vagy csak idealista vagyok.
Steerio 2009.06.14. 15:51:35
A sztori bringás szereplője éktelen nagy fasz, megkockáztatom, hogy elmeorvosnak is látnia kéne.
Borzasztóan örülök, hogy a kommentek nagy része nem fröcsögés meg "szétbasznám a fejét", hanem utat tört a "nem a közlekedési eszközől függ" hozzáállás. Riszpekt. A posztírónak is.
Van, hogy az embernek életére tör valaki autóval, nagyon ritkán, de előfordul az is, hogy szándékosan, de bárki bármit mond, az autósok 99%-a nem szemétkedik a kerékpárosokkal. Ez régen azért kicsit máshogy volt, és ez a fejlődés baromi jó dolog. Ezt is köszönjük egyébként.
Ennyi. :)
jónévez 2009.06.14. 15:55:16
Macska rúgja meg 2009.06.14. 15:55:47
És még kopasz sem vagyok.
2009.06.14. 15:56:38
Ez nem ember kérdése. Olvasom hogy "becsicskul" meg hasonlók. Hmmm. Lehet hogy túl sokat éltem külföldön, és nem ilyne dzsungelben ahol az a menő aki nagyobbat üt, aki többet csap, vagy aki hangosabban kiabál. Ez valahogy MO.-tól kicsit nyugatra vagy nagyon keletre másképp működik.
Lehet hogy ezt a stílusmintát kellene felvenni? Vagy visszamenni oda ahol ilyen fel sem merül az emberekben?
Gondolj bele. Angliában ilyesmit csinálsz Londonban, a térfigyelő kamerákkal hazáig követnek. Itt meg? Juuj személyiségi jogokat sért ha fent van, ha rögzít, ha nincs kiírva, és ha nem narancsszárga a térfigyelő.
Milyen jogot lehet érvényesíteni egy ilyen országban?
a katona fehérben 2009.06.14. 16:02:29
jónévez 2009.06.14. 16:05:47
Macska rúgja meg 2009.06.14. 16:08:03
Egyébként becsülöm azt, aki a mérlegelése után a saját, nem befolyásolt döntése alapján így cselekszik, mint a történet mesélője...
regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2009.06.14. 16:08:17
Török Szultán 2009.06.14. 16:12:27
2009.06.14. 16:15:50
De a magam lelkiállapotát jobban megőriztem.
Te értesz félre. Magasról lesz*arom hogy ő mit érez.
"idegeskedni annyit tesz mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni"
Talán már hallottad :)
jónévez 2009.06.14. 16:17:47
2009.06.14. 16:25:11
Hmmm az elképzelés mely szerint félek tehát utánamegyek, számomra paradoxonnak tűnik. De meglehet hogy ez csak az én világlátásomban van így.
Mondjuk esetleg reszkethettem volna hogy a gubacsin utánamjön 70-el és visszakéri a szarját. Vagy feltételezhettem hogy egy titkos GPS nyomkövetőt helyezett el a kocsin. Háát fene tudja. De nem is agyalok rajta. :)
(az már külön izgalmasan hangzik hogy "restségből utánamenni valakinek " :)
Restségből tudtommal az emberek többnyire semmit nem szoktak csinálni :)
regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2009.06.14. 16:37:42
Norbi_cvc 2009.06.14. 16:42:12
Úgylátom a postok nagy többsége egyetért abban, hogy a postoló lúzer, én is egyetértek vele.
Rendőrt hívni felesleges lett volna, hiába az anyagi kár, mivel 20e alatt van, olyan mintha meg se történt volna, le se szarják. Ott tartani a biciklis csávót meg elég érdekes lett volna, erőszakkal tartja ott, akkor csak saját magának okoz bajt.
erőszak nem megoldás, de én is amondó vagyok hogy legalábbis a bicaját megfosztottam volna néhány dologtól...
Ja és annak igaza van aki azt írta, hogy ezekután még azt gondolja hogy neki igaza volt, legközelebb is így csinálja. Óráját megmutattam volna neki, hogy ott van nálam és szeme láttára törtem volna darabokra a köcsögnek.
jónévez 2009.06.14. 17:00:25
Ez nagyon is érthető és emberi viselkedés, nem is hibáztatnálak érte, sőt, még az óráját is utánavitted ezek ellenére, szép. Mint írtam, is, ez emberi dolog.
Csak a posztban még úgy írtad, mintha te egy lovag erényeivel rendelkeznél, lelkierőddel oldottad meg a problémát (legalábbis sokunknak ez jött le belőle), egy hozzászólásodban viszont már a félelmeid vezetted elő, mint indokot. Most akkor hogy is volt?
Egyesével mindkét álláspontot el tudom fogadni, de amikor az egyiket ugyanaz az ember a másikkal rontja le, az az olvasók becsapásának tűnik. De hátha tévedek...
karigo 2009.06.14. 17:12:27
A biciklis pedig így is szenved eleget önmaga állatsága miatt, bár azt hiszi ő győzött, az ilyen marhák előbb-utóbb pórul járnak.Nem biztos,hogy a közlekedésben...
CsodaCsokor · www.csodacsokor.hu 2009.06.14. 17:13:52
Egyszer egy taxis rámhúzta a kormányt és kikiabált, hogy ne előtte kacsázzak. 50-nel mentem (biciklivel) a külső sávban. Rohadt veszélyes volt. Majd jött a dugó, emberünk megállt, én mellé mentem és beszóltam, :ne itt drosztoljál. Majd lerúgtam tükrét. Na, ilyenkor szerintem szabad kárt okozni nevelő célzattal.
Mostly Harmless 2009.06.14. 17:14:40
soseleszekelső 2009.06.14. 17:15:38
És megmutattam volna, hogy akkor ez most nálam marad. Azon is gondolkozhatott volna...
702 · http://psztrnk.net 2009.06.14. 17:22:57
bobbafet 2009.06.14. 17:42:23
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.14. 17:59:40
phaidros 2009.06.14. 17:59:42
schdl (törölt) 2009.06.14. 18:01:40
Ha egy kerékpáros lerúgja az elektromosan állítható, fűthető, fényezett tükrömet, utána én kiszállok és egy vascsővel ráb@szok egyett a kerékpár vázának felső, vízszintes csövére középtájékon, akkor ki okozott kinek nagyobb anyagi kárt, és ki okozott a másiknak nagyobb kellemetlenséget? :D
Persze ez csak elméleti kérdés, én nem tennék ilyet.
Ferenczi 2009.06.14. 18:02:31
Pár napja barátommal tekertünk a dagály strand előtt húzódó kerékpárutún utolsó pillanatban besétál elénk egy öltönyös ember erre ráordítok hogy "seggfej ne a bicikliúton sétálj" picit erős kifejezés volt,de amit utána művelt az már kettőnknek sem tetszett tekertünk tovább... Utánunk jött elém vágott, majdnem átestem a motorháztetőn és elkezdett magyarázni, hogy édesanyámmal beszéljek így stb... Leszálltam a bicikliről mondtam neki szálljon ki autóból én is könnyen tudok magyarázni.Erre visszatolatott és elhajtott...
IPG 2009.06.14. 18:20:00
...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.14. 18:29:00
2009.06.14. 18:30:46
Másrészt ő a bíróság (vagy a rendőrség) előtt a letört tükröt el tudja adni véletlen balesetként. De te a vascsövet nem annyira. Így viszont a károkozás már szándékossággal fűszereződik amit legjobb tudomásom szerint garázdaság. Tehát ebből nem lehet jól kijönni. Az kell még hozzá zamatnak hogy megpróbálja védeni a bringáját és kapjon egyet a keze is. Akkor már testi sértés a gyúgyulás idejétől függően. Szóval megéri?. Szerintem nem :(
Ja és a szituban, te mint autós vagy egyedül beazonosítható (rendszám)
2009.06.14. 18:31:55
Ma.
Mikor ment el a post?
5 napja.
Köszönjük Emese. :)
...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.14. 18:36:58
Ja, és a hangszórós poszt tegnap jelent meg :)
Én már tudom ki a hül...
B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.06.14. 18:38:02
...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.14. 18:39:30
schdl (törölt) 2009.06.14. 18:39:42
Nálam a kocsiban jó ha egy tic-tac-os doboz van :D
De igazad van, egyetértek azzal amit írtál.
Ezt provokatív kérdésnek szántam.
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.14. 18:44:04
vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.06.14. 18:44:09
Bár nem hiszem, hogy a biciklis ettől még bármi emberséget tanult volna :-(
...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.14. 18:47:06
Bezzeg, ha autót sorsolnátok :)))
Igen, sejtettem, hogy hamarabb érkezett, írtam is az előbb, hogy csak úgy általánosságban gondolkodtam.
vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.06.14. 18:48:58
Attól függ milyen autót. Bizonyos típusoknál szerintem kifejezetten csökkenne a levélszám! :-D
schdl (törölt) 2009.06.14. 18:49:21
...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.14. 18:50:13
rittberger 2009.06.14. 18:54:46
Alig hittem el, hogy 20 e Ft-ra megvágták!
Jó érzés töltött el, hogy nem csak az autósokat fingatják a yardék.
Merthogy a KRESZ rájuk is ugyanúgy vonatkozik, mint az autósokra, mezőgazdasági gépjárművek, és lovaskocsi vezetőkre, hajtókra csakhogy leszarják (és még nekik áll feljebb)!
schdl (törölt) 2009.06.14. 18:56:09
Hungryhorse 2009.06.14. 18:58:47
Megérdemled a sorsod.
További sok szerencsét.
brujah 2009.06.14. 19:03:50
De az ilyenek miatt tart itt az ország,rendőr meg sehol!
Labasmaz 2009.06.14. 19:07:37
Ro3 2009.06.14. 19:13:55
Guido (törölt) 2009.06.14. 19:25:00
Dr. Trebitsch 2009.06.14. 19:41:14
Viszont gondoljunk bele abból a szempontból, hogy melyik magatartásforma lenne kívánatos, hogy jellemzővé váljon az utakon és másutt...
Én azt tapasztalom, hogy a szelídség, és a konfliktusban is megőrzött hidegvér csodákra képes, míg a revánsvágy következtében csak eszkalálódik a helyzet. Voltam hasonló szitu mindkét oldalán, és elmondhatom, hogy megszégyenülni sem kellemes. És nem kaptam vérszemet, hanem tanultam belőle.
Egyet elmesélek: túlbuzgó buszvezető csúcsidőszakban csak az első ajtót nyitotta ki, hogy mindenkinek megnézhesse a bérletét. Percekig tartott, míg mindenki felszállt, én pipa lettem, és szó nélkül, gúnyosan meglengettem az arca előtt a bérletet - a jelentése kb ez volt: "most boldog vagy, köcsög?"
Ajtók becsuk, elindulunk, majd hátraszól: uram, jöjjön előre, legyen szíves... Odamegyek, szelíden közli, hogy a bérletem előző nap lejárt, nem szólt volna érte, csak hát olyan feltűnően lengettem az arca előtt...
Beégtem, megmutattam az új bérletet, amit csak elfelejtettem betenni a tokba, aztán egész normális hangon megbeszéltük a konfliktust. A végén sem értettünk egyet, de a hangnem emberi maradt, és ez ebben az esetben a sofőrön múlt, nem rajtam. Nem vagyok rá büszke, de tanulságos sztori, legalábbis nekem az volt.
rittberger 2009.06.14. 19:49:28
Még a gyalogosra is!
jevti 2009.06.14. 22:03:36
Perillustris 2009.06.14. 23:00:35
Lóf@szt nem. Remélem egyszer egy Hummer gallytörőrácsa bekandikál egy jobbkezes kereszteződésben a bal első ablakodon, s te elismered a felelősséged, mert mondjuk a sofőrje azt mondja, hogy nem látott téged.
"Ő jár olyan eszközzel ami alig látható és kis koccanásra is életveszélyes, tehát elsősorban neki kell jobban figyelni."
Alig látható? Menj el szemészhez vagy ne vezess inkább, ha a többi közlekedő észlelése gondot okoz.
Perillustris 2009.06.14. 23:09:44
Túl gyorsan mentél. A Dagály előtt gyalog- és kerékpárút van, strandszezonban nagy gyalogosforgalommal. Csak akkor menj ott, ha nem sietsz, de akkor viszont lassan, számítva arra, hogy akár egy gyerek is kirohanhat az autók közül, stb. Szóval szerintem kvittek vagytok.
Perillustris 2009.06.14. 23:14:57
B.GY. 2009.06.15. 00:25:57
faraway 2009.06.15. 01:01:45
George Jung 2009.06.15. 08:44:44
Bátyja!
Ha ez így történt, ahogy mondod, akkor elismerésem.
Az, hogy céges a sárkány, sokmindent megmagyaráz.
Egy biztos: engem senki nem fog büntetlenül megütni!
Ennek ellenére lehetne Tőled tanulni!
Aszi 2009.06.15. 09:36:43
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.15. 09:37:50
\\\'Doni\\\' 2009.06.15. 10:05:40
randomuser1 2009.06.15. 10:17:21
Laciii 2009.06.15. 10:47:04
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.06.15. 10:48:22
Az egy ilyen múanyag (plexi) légterelő az elsó ablakokra, hogy ha lehúzod, ne vágjon be annyira a szél. Gondolom a tieden azért nincs, mert nem raktál fel rá olyat.
Laciii 2009.06.15. 10:52:23
MatseQ 2009.06.15. 11:29:45
KicsiZsu 2009.06.15. 13:16:34
anarcho78 2009.06.15. 15:00:26
bazz, szállj ki, verd pofán és arról írj. mind1, hogy nagydarab tahó vagy 40 éves, 40 kilós informatikus (elnézést a sztereotípiáért:) ) tedd meg.
jobb, ha csak panaszkodsz? aki leszorított, úgysem olvassa a blogot, ha meg benyomsz neki egyet, talán elgondolodik.
Passzivista 2009.06.15. 16:13:54
Integrált Szerverterror 2009.06.15. 16:33:59
Javaslom, hogy adja meg kocsijának típusát-színét-rendszámát ill. tartózkodási helyét, hogy küldhessük hozzá a hiperaktív hülyegyerekeket, akik macskanyúzás helyett gépjárműve rommátörésében vezethetnék le felgyülemlett feszültségüket(vascső biztosítva)
Mindenki boldog lenne...
lr 2009.06.15. 22:01:21
De ezzel együtt is respekt a posztolónak, mert a bringás biz' elég csúnya paraszt módon túlreagálta a nagy büdös semmit. Akinek ilyen alacsony az ingerküszöbe, az ne közlekedjen.
(Btw. (hogy egyes kommentelők se maradjanak ki az osztásból ;)) aki a járműve alkatrészeiről úgy beszél, mintha a saját testrészei lennének - na szerintem az se.)
j311 2009.06.15. 22:35:06
Perillustris 2009.06.15. 23:21:34
Mondjuk egy Hummer-ben ülve engem sem izgatna annyira, ha egy tahó nem adja meg az elsőbbséget.
Devil 2009.06.16. 12:32:22
Devil 2009.06.16. 12:38:23
Mivel az autos ugy _lata_ hogy a bekanyarodo auto mogott nincs senki, es elozni sem volt ott szabad, es ugye arra kell felkeszulni hogy masok is betartjak a szabalyokat, ezert nyugodtan kifordulhatott (volna). Ha minden szabalytalankodo orultre fel kell ekszulni akkor gyakorlatilag vege a kozlekedesnek.
Devil 2009.06.16. 12:43:19
A bicajos meg gondol amit gondol - legkozelebb ha szabalytalankodik tenyleg kivasalja valaki es akkor majd nem gondol mar semmit. Vagy tanul az esetbol es vesz egy KRESZ konyvet.
gio · http://www.napiauto.blog.hu 2009.06.16. 17:05:34
demizson bobby 2009.06.17. 00:05:58
mondjuk nem tudtam,hogy csak egynyomtávút lehet záróvonalon belül előzni.
attól függetlenül amit mondtam, az át kéne jöjjön.
Perillustris 2009.06.17. 00:14:18
"Mivel az autos ugy _lata_ hogy a bekanyarodo auto mogott nincs senki"
Úgy látta, tehát nem látta.
"arra kell felkeszulni hogy masok is betartjak a szabalyokat"
Lelked rajta, szerintem ez nemhogy bicajjal, autóval is végzetes tévedés.
GYK: nem a bringást mosdatom, tuskó volt, de nem biztos, hogy szabálytalan.
Devil 2009.06.18. 11:27:52
Tanuljuk mar meg a KRESZT mielott az autosokat feketitjuk.
Perillustris 2009.06.18. 11:45:16