Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Dobd vissza kenyérrel

2009.06.14. 12:34 :: SilentSound

Nem egyszerű hideg fej kell ahhoz, amit László csinált, miután megrongálta az autóját egy idegbeteg biciklis és a mellkasába is kapott egy ütést. Hogy ezek után pillanatok alatt le tudott higgadni és nem azért ment a kerékpáros után, hogy kilapítsa, hááát, én biztos nem lettem volna erre képes a dühtől gőzölgő fejjel. Kíváncsi lennék a másik fél szemszögéből is a teljes sztorira és hogy mi járt az ő fejében, miután lezajlott ez az egész.

Egy ma reggeli (06.09.) storit szeretnék megosztani veletek. Ugye igen sok téma szól a bunkó autósokról, akik leszorítják szegény bringásokat, motorosokat. Ezzel többé kevésbé egyet is értek, mivel 30-40%-ban én is robogózok. A maradékra marad a kocsi. Ebben a helyzetben az ember megtanulja tolerálni a másikat akarva akaratlanul.

Viszont ami ma reggel történt az, hogy képletesen fejezzem ki magam, lecsapta a biztosítékot. Reggel 7 óra, Pesterzsébet Határ út és Baross utca kereszteződés. Én jövök a barossból de ugye elsőbbség van keresztbe a Határ úton haladóknak, így marad a nyugi. Jobbról megszűnik a sor, balról látom csak egy kocsi jön eki épp készül befordulni a barossba, középen záróvonal, gondolom akkor senki nem fogja megelőzni, én pedig nnyugodtam balra kanyarodhatok.

Igen ám, de a kocsi mögött egy bringás fiatal „úr” haladt aki eddig nem is volt látható mivel takarásban volt, de a záróvonalon próbált elsurranni a kocsi mellett. Ugye indulásban voltam, de megálltam úgy hogy a kocsi orra fél méterre kilógott az útra.

Ettől viszont emberünk megijedt, kicsit flikk flakkolt a kocsi előtt majd megállt mellettem heves k*a anyázások közepette. Mondom neki hogy elnézést, bocsi meg minden, annak ellenére hogy nem éreztem magam hibásnak.

Emberünk odajön, letöri a jobb plexit, és a jobb tükröt majd menne tovább. Félreálltam hogy ezt azért beszéljük meg. Akkor jött a „szállj ki g*ci. Szétb*szom a fejed.” persze kiszálltam kaptam is egyet a mellkasomba a szokásos „megölhettél volna te g*c f*sszopó”. Mondom rendben.

Akkor most hívjunk rendőrt, mivel egyrészt ugye nem értem hozzád, sema bringádhoz, sérüléssed sem történt, te viszotn törtél zúztál és még mennék látleletre is. Erre már ugrott fel a bringára folytatólagos anyázások közepette.

Itt véget is érne a sztori, de visszaülve a kocsiba, láttam az anyósülésen hogy emberünk mikor lecsapta az ajtón levő plexit, leesett az órája ésott hevert az anyósülésen. Két lehetőség volt. Nyertem egy órát az okozott kárért cserébe, vagy utánaviszem és elrendezi magában (ha meg  tudja emészteni ezt a paradoxont)

Utána mentem. Lámpánál ablak leteker, ő persze szokásos lehetésges jövőképek szexuális molesztálásommal, valamint arcom rendbehozatalával, én meg mutatom neeki hogy az óráját hoztam csak utána. Ő üvöltözve elindul, én félreállok a határ úton. Majd 15-20 méter mulva visszafordul, és odajön. Óra visszaad, ő meg nyugodt hangon megköszönte.

Nem tudom ezt hogy tudta feldolgozni a kicsit lelke hogy egy tahó autós aki szerinte ki akarta nyírni, miután megbontja a kocsiját, még utána hozza az óráját.

Ezúton kívánok jó rágódást neki. Arra azért kiváncsi lettem volna ha nem egy szakadt daewoo és szemüveges 30-as sofőr, hanem történetesen egy bálna merci kopasz 150 kilós vágómarhával van, akkor is ilyen legény lett volna.

131 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye erőszak kerékpár veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bekov 2009.06.14. 14:26:09

@kowee: ebből viszont még mindig nem értjük az óra miért került vissza a paraszthoz...

feljelentéssel valóban nem érsz semmit, ezért kellett volna ott tartani a tagot? jól irányzott tökön rúgás és fetreng amíg ki nem érnek a szervek... aztán ráfogod, hogy biztos a bicikli ülése miatt fájnak a golyói... de, hogy meg sem próbáltad visszatartani, ne haragudj de én így nem tudnék tükörbe nézni... aztán meg kifizetni a javítást...

dr. _mmm_ 2009.06.14. 14:31:01

Nekem sántít ez a történet.

Anyagi kárt okozott neked, elküldöz az anyádba 3x és Te még odaviszed az óráját??

Fagyizni nem vitted el?

kispista 2009.06.14. 14:32:38

Csökkent a látogatottság és kellett egy kamu poszt? Holnap mi jön? A hiéna taxis ingyen fuvarozza a rákos kiskutyákat?

.lll. 2009.06.14. 14:33:46

remélem a posztoló fizetett egy háromfogásos ebédet is a Gundelba

jónévez 2009.06.14. 14:34:58

@demizson bobby: Igen, mert a lényeg ez volt.
Nem a kerékpáros szabálytalansága (pedig az volt), és nem az autós figyelmetlensége.

jónévez 2009.06.14. 14:52:43

@kowee: A feljelentés lett volna tényleg a jó megoldás, viszont, ahogy mondod is, kit jelentesz fel? Kár, hogy már nem kötelező a névtábla a bicikliken, mint régen volt. Lehet, hogy fel kéne újítani ezt a szabályt. Akkor könnyebb dolgod lett volna, az órájával együtt le sem tudta volna tagadni a dolgot.

schdl (törölt) 2009.06.14. 14:54:31

Ha mindenki abból indul ki, hogy a feljelentés felesleges, akkor ennyi erővel el is küldhetnénk az összes rendőrt... soha nem lehet tudni

vyctoor 2009.06.14. 14:58:56

:)
látom vasárnap van, ráérős a sztorikat kitaláló ember...pedig szivesebben strandolna... de akkor a reklámot meg nem nézi senki :)... hátha igy most majd... :)

szép napot :)

Marcellusca 2009.06.14. 14:59:45

@schdl: Nem azért lúzer (szvsz), mert nem ment bele egy verekedésbe, vagy mert nem hívott rendőrt, hanem azért, mert még az óráját is utána vitte. Ez az igazán nagy lúzerség.

Kenseth 2009.06.14. 15:02:41

órát eladni, az fedezi az okozott kár egy részét.
ha csak anyázott volna, még érthető, hogy utánaviszed, végre egy kis emberi viselkedés, így viszont a saját károdat enyhíthetted volna

Nick Leeson 2009.06.14. 15:05:16

Össze kellett volna verni az rohadt biciklist.
Nem volt látható, nem Te hibáztál. Ő jár olyan eszközzel ami alig látható és kis koccanásra is életveszélyes, tehát elsősorban neki kell jobban figyelni. Ha ennek ellenére kárt okoz, azt kegyetlenül ki kell belőle verni, vagy a bicajban és a srácban is hasonló károkat okozni.

Ha az én autómnak letörné a tükrét egy ilyen féreg biztosan szarráverném.

loláb 2009.06.14. 15:07:19

Hát, az óra utánvitel azért kemény dolog...
Az nem baj, hogy nem állt le anyázni, meg verekedni, (sőt, kultúremberre vall), de azért ennyire becsicskulni, hogy még az óráját is visszaadod, nos ez azért túlzás.

Marcellusca 2009.06.14. 15:15:33

@steevo:
"Ő jár olyan eszközzel ami alig látható és kis koccanásra is életveszélyes, tehát elsősorban neki kell jobban figyelni." - ez jól hangzik.
És így is kellene lennie (én ezek szerint bringázom), de pont az ellenkezőjét várják el.
Vigyázzon az autós, mert ő a nagyobb és súlyosabb sérüléseket tud okozni.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.14. 15:24:26

Én már tudom, ki a hülye, de nem mondom meg.

Szerintem is lúzer a posztoló, mert posztot írt :)

Nem, de azért lúzer, mert mint már előttem is leírták, a biciklis jót röhög magában, hogy neki volt igaza, az autós meg besz*rt, és még az óráját is visszavitte, annak ellenére, hogy összetörte a kocsiját. Ezek után újra meg fogja ezt tenni, egészen addig, amíg nem akad emberére.

Viszont azon sem lepődnék meg, ha kiderülne, hogy az egész messze nem úgy volt, mint ahogyan a posztban le van írva.

Marcellusca 2009.06.14. 15:32:46

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Hehehe! Nem volt nehéz kitalálni, hogy kire gondolsz. :)))

"Viszont azon sem lepődnék meg, ha kiderülne, hogy az egész messze nem úgy volt, mint ahogyan a posztban le van írva." - szerintem a hangszórókra hajt, csak bénán csinálja. xD

FeroxX 2009.06.14. 15:36:57

szétkúrtam volna a bringást szemrebbenés nélkül, hogy jön ilyenhez ? szabálytalankodik, lezúzza a kocsim, megüt ?! wtf

OffshoreCompany (törölt) 2009.06.14. 15:42:39

Mért nem verted szét a pofáját a gecibe?

No1kamionos 2009.06.14. 15:46:18

Indulhatna a leghülyébb posztoló címért! :))

2009.06.14. 15:48:18

@bekov: A tükröt megcsnáltam, az a plexi meg egyébként is ocsmány volt, csak vele vettem.
Ennyi nem érdems magár idegesíteni az embernek.

Egyébként tényleg nem látom túl sok értelmét manapság a rendőröknek. Azon kívül hogy elbujkálnak egy egy préri közepén kinthagyott 40-es tábla mögé és onnan játszanak. Ha bajod van, és kihívod őket, a vége úgyis az lesz hogy te vagy a hibás. Feltéve ha nem egyből ügyvéddel (jóval) vonul be az ember a kapitányságra. De most őszintén. Ha valaki összetöri a kocsid, aztán kiszáll, szádba nyomja stukit mondván hogy ha fejlened, úgyis kikerülnek az adataid (mert kikerülnek) akkor tennél bármit? Vagy ha látsz valami balhét, és tanuskodsz, megéri az bejárkálni a kapitányságra szembesítésekre? És még örülhetsz ha a másik fél ügyvédje fel nem jelent hamis tanuzásért. Ezt el kell fogadni. Itt tart a rendőrség. Az hogy ha valaki pofánver baseball ütővel, de nálad csak kerékkulcs van, az már aránytalan erőszak alkalmazása? Így utólag nagyon sokan tudnak okosok lenni. Megnézném hogy ki kezd el mérlegelgetni a szituációban.

És akkor a sokszor felmerült kérdés. Miért kapta vissza a szar óráját.
Cseréljük fel a nézőpontokat. Ha nem adom vissza, akkor úgyis kivágtam volna előbb utóbb. (mi a fenét tartogassam, nem is néztem milyen, ráadásul egész nap bosszantom rajta magam, vérnyomás mifene.
Ha visszaadom akor egész nap röhögök a dolgon, és a rágódást meghagyom neki.
Az én szempontomból mi a jobb? Ismétlem. Az a szar plexi anyagi értelemben nem képviselt értéket. A szituáció volt ami említésre méltó.

Peter Blau 2009.06.14. 15:48:50

Én nem vagyok kopasz csak 124 kg, tőlem már kértek bocsánatot csak azért mert kiszálltam az autóból :-) Pedig nem szóltam egy szót sem! :-)

jónévez 2009.06.14. 15:50:38

@FeroxX: Igen, legtöbb ember visszaütött volna, még ha az alapelveivel ellenkezik is. Már csak félelemből is, nehogy még többet kapjon. Hogy ő ezt megállta, az mégiscsak jó emberre vall, fegyelmezett lélekre. Ilyenekből lesznek a legjobb katonák, mert az is csak azt ártalmatlanítja, akit okvetlen muszáj, a jó rendőrök, mert csak akkor ütnek, ha más megoldás már nem létezik.
Vagy csak idealista vagyok.

Steerio 2009.06.14. 15:51:35

Bringás vagyok. Voltam már autós is. Én spec egyikkel sem voltam soha paraszt. Lámpám van. Estébé. :)

A sztori bringás szereplője éktelen nagy fasz, megkockáztatom, hogy elmeorvosnak is látnia kéne.

Borzasztóan örülök, hogy a kommentek nagy része nem fröcsögés meg "szétbasznám a fejét", hanem utat tört a "nem a közlekedési eszközől függ" hozzáállás. Riszpekt. A posztírónak is.

Van, hogy az embernek életére tör valaki autóval, nagyon ritkán, de előfordul az is, hogy szándékosan, de bárki bármit mond, az autósok 99%-a nem szemétkedik a kerékpárosokkal. Ez régen azért kicsit máshogy volt, és ez a fejlődés baromi jó dolog. Ezt is köszönjük egyébként.

Ennyi. :)

jónévez 2009.06.14. 15:55:16

@kowee: De látom már, tényleg csak idealista vagyok, te pedig (ezen hsz.-edben leírt magyarázatod alapján) csak simán gyáva. Pedig hogy hittem benned :(

Macska rúgja meg 2009.06.14. 15:55:47

Magamat ismerve én biztos szó nélkül eltörtem volna valamijét a biciklisnek, lehetőleg a térdét, hogy örökre emlékezzen... Milyen jó, hogy nincs autóm...
És még kopasz sem vagyok.

2009.06.14. 15:56:38

@jónévez:
Ez nem ember kérdése. Olvasom hogy "becsicskul" meg hasonlók. Hmmm. Lehet hogy túl sokat éltem külföldön, és nem ilyne dzsungelben ahol az a menő aki nagyobbat üt, aki többet csap, vagy aki hangosabban kiabál. Ez valahogy MO.-tól kicsit nyugatra vagy nagyon keletre másképp működik.
Lehet hogy ezt a stílusmintát kellene felvenni? Vagy visszamenni oda ahol ilyen fel sem merül az emberekben?
Gondolj bele. Angliában ilyesmit csinálsz Londonban, a térfigyelő kamerákkal hazáig követnek. Itt meg? Juuj személyiségi jogokat sért ha fent van, ha rögzít, ha nincs kiírva, és ha nem narancsszárga a térfigyelő.
Milyen jogot lehet érvényesíteni egy ilyen országban?

a katona fehérben 2009.06.14. 16:02:29

Szerintem meg az a lúzer, akinek csak az agresszió a megoldás. Az utakra nem népet nevelni, sérelmekért bosszút állni járunk, hanem közlekedni, lehetőleg biztonságban. És ezt a helyzetet bizony szerintem a posztoló nyerte meg, akármit is mesél a haverjainak röhögve a bringás, ha van benne minimális lelkiismeret, akkor végig érezni fogja, hogy itt bizony egyszerű türelemmel lefegyverezték a mérföldes tahóságát és agresszióját. Szánalmas, aki lúzerezik, és kizárólag attól érzi magát férfinak, hogy üt vagy visszaüt - a fenti viselkedéshez sokkal nagyobb bátorság, higgadtság és önbizalom kell. Próbálja csak ki egyszer, aki meri.

jónévez 2009.06.14. 16:05:47

@a katona fehérben: Így kéne lennie, és kevesen merik. Lehet, én sem.

Macska rúgja meg 2009.06.14. 16:08:03

Félreértés ne essék, nem vagyok dühöngő örült én sem, jogi és társadalmi szabályok szerint élek fegyelmezetten és társadalom számára remélhetőleg hasznosan - csak ha valaki szóval vagy tettel szándékosan(!) kárt okoz, akkor hirtelen felindulásból ezt ez nem szoktam tűrni.
Egyébként becsülöm azt, aki a mérlegelése után a saját, nem befolyásolt döntése alapján így cselekszik, mint a történet mesélője...

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2009.06.14. 16:08:17

@kowee: most azt hiszed, hogy jól megmutattad Neki, tényleg? Hát gyengeelméjű vagy az biztos, vagy nem 100-as az tuti

Török Szultán 2009.06.14. 16:12:27

Biztos én is lúzer vagyok, de tisztelem a posztolót azért amit tett, ill. nem tett.

2009.06.14. 16:15:50

@regisztráltam: Nem hiszem.
De a magam lelkiállapotát jobban megőriztem.
Te értesz félre. Magasról lesz*arom hogy ő mit érez.
"idegeskedni annyit tesz mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni"

Talán már hallottad :)

jónévez 2009.06.14. 16:17:47

@Török Szultán: Én is tiszteltem, amíg meg nem írta egy hozzászólásban, hogy nem nemeslelkűségből, csak restségből és félelemből cselekedett így.

2009.06.14. 16:25:11

@jónévez: Most őszintén. Mi félnivalóm lett volna ha egyszerűen továbbmegyek?
Hmmm az elképzelés mely szerint félek tehát utánamegyek, számomra paradoxonnak tűnik. De meglehet hogy ez csak az én világlátásomban van így.
Mondjuk esetleg reszkethettem volna hogy a gubacsin utánamjön 70-el és visszakéri a szarját. Vagy feltételezhettem hogy egy titkos GPS nyomkövetőt helyezett el a kocsin. Háát fene tudja. De nem is agyalok rajta. :)

(az már külön izgalmasan hangzik hogy "restségből utánamenni valakinek " :)
Restségből tudtommal az emberek többnyire semmit nem szoktak csinálni :)

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2009.06.14. 16:37:42

@kowee: Én meg azt gondolom, hogy az ilyen tapló bicajosnak meg csak aláadtad a lovat attól függetlenül, hogy Te mit gondolsz. Hungarikum b+

Norbi_cvc 2009.06.14. 16:42:12

Hát ez elég érdekes.
Úgylátom a postok nagy többsége egyetért abban, hogy a postoló lúzer, én is egyetértek vele.
Rendőrt hívni felesleges lett volna, hiába az anyagi kár, mivel 20e alatt van, olyan mintha meg se történt volna, le se szarják. Ott tartani a biciklis csávót meg elég érdekes lett volna, erőszakkal tartja ott, akkor csak saját magának okoz bajt.
erőszak nem megoldás, de én is amondó vagyok hogy legalábbis a bicaját megfosztottam volna néhány dologtól...

Ja és annak igaza van aki azt írta, hogy ezekután még azt gondolja hogy neki igaza volt, legközelebb is így csinálja. Óráját megmutattam volna neki, hogy ott van nálam és szeme láttára törtem volna darabokra a köcsögnek.

jónévez 2009.06.14. 17:00:25

@kowee: rest voltál kiállni az igazadért, gyáva voltál visszatartani az elkövetőt, mert mi lesz, ha neki adnak igazat...
Ez nagyon is érthető és emberi viselkedés, nem is hibáztatnálak érte, sőt, még az óráját is utánavitted ezek ellenére, szép. Mint írtam, is, ez emberi dolog.

Csak a posztban még úgy írtad, mintha te egy lovag erényeivel rendelkeznél, lelkierőddel oldottad meg a problémát (legalábbis sokunknak ez jött le belőle), egy hozzászólásodban viszont már a félelmeid vezetted elő, mint indokot. Most akkor hogy is volt?

Egyesével mindkét álláspontot el tudom fogadni, de amikor az egyiket ugyanaz az ember a másikkal rontja le, az az olvasók becsapásának tűnik. De hátha tévedek...

karigo 2009.06.14. 17:12:27

Szerintem a lehető legjobbat tette az autós,gratulálok a fegyelmezettségéhez.
A biciklis pedig így is szenved eleget önmaga állatsága miatt, bár azt hiszi ő győzött, az ilyen marhák előbb-utóbb pórul járnak.Nem biztos,hogy a közlekedésben...

CsodaCsokor · www.csodacsokor.hu 2009.06.14. 17:13:52

Nagyon sok probléma van itt. Az emberek állandóan idegesek, és főleg kezdenek rájönni, hogy jogaik vannak. Pl a köcsög autós hogy mer kijönni elém, és ha már megállt, hogy képzeli, mikor NEKEM JOGOM van itt menni? Egy bringásnak (nagy a szám, mert futárkodtam)állandóan tisztában kell lennie azzal, hogy pici, keskeny, könnyen takarásba kerül, és legfőképpen rettenetesen törékeny. Másrészt, ha valaki szándékosan szemét, azt nagyon könnyen ki lehet szúrni, azt büntetni kell de, ha látszik, hogy véletlen, (akár azért, mert hülye helyen mentem közel szélárnyékban, ahol legkevésbé látszom) akkor hagyni kell. Sőt, megköszönni, hogy egyáltalán észrevett.
Egyszer egy taxis rámhúzta a kormányt és kikiabált, hogy ne előtte kacsázzak. 50-nel mentem (biciklivel) a külső sávban. Rohadt veszélyes volt. Majd jött a dugó, emberünk megállt, én mellé mentem és beszóltam, :ne itt drosztoljál. Majd lerúgtam tükrét. Na, ilyenkor szerintem szabad kárt okozni nevelő célzattal.

soseleszekelső 2009.06.14. 17:15:38

Én is utánavittem volna az óráját.
És megmutattam volna, hogy akkor ez most nálam marad. Azon is gondolkozhatott volna...

702 · http://psztrnk.net 2009.06.14. 17:22:57

Minden idióta kerékpáros nevében is elnézést kérek a posztolótól és minden normális kerékpáros nevében köszönöm, hogy jó fej volt.

bobbafet 2009.06.14. 17:42:23

Ehhez a kamu cikkhez ennyi komment? Sokaknak biztos jól jött az önigazoláshoz.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.14. 17:59:40

@bobbafet: Attól, hogy valami nem tűnik logikusnak, nem feltétlenül kamu. Én a biciklis szemszögére lennék inkább kíváncsi, hogy ő mit gondolt, amikor visszakapta az óráját. Gondolom ő is meglepődött.

phaidros 2009.06.14. 17:59:42

@kowee: respect. Sose lennék erre képes. Minimum amikor odaadtam volna az óráját, előtte földhöz vágom és rátaposok, aztán mondtam volna, hogy ha kell, szedd össze. Sajnos.

schdl (törölt) 2009.06.14. 18:01:40

Csak egy elméleti kérdés:
Ha egy kerékpáros lerúgja az elektromosan állítható, fűthető, fényezett tükrömet, utána én kiszállok és egy vascsővel ráb@szok egyett a kerékpár vázának felső, vízszintes csövére középtájékon, akkor ki okozott kinek nagyobb anyagi kárt, és ki okozott a másiknak nagyobb kellemetlenséget? :D
Persze ez csak elméleti kérdés, én nem tennék ilyet.

Ferenczi 2009.06.14. 18:02:31

Hát a posztíró helyében feljelentés...
Pár napja barátommal tekertünk a dagály strand előtt húzódó kerékpárutún utolsó pillanatban besétál elénk egy öltönyös ember erre ráordítok hogy "seggfej ne a bicikliúton sétálj" picit erős kifejezés volt,de amit utána művelt az már kettőnknek sem tetszett tekertünk tovább... Utánunk jött elém vágott, majdnem átestem a motorháztetőn és elkezdett magyarázni, hogy édesanyámmal beszéljek így stb... Leszálltam a bicikliről mondtam neki szálljon ki autóból én is könnyen tudok magyarázni.Erre visszatolatott és elhajtott...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.14. 18:29:00

@Marcellusca: Épp erre gondoltam nemrég én is, hogy most a sorsolás miatt sok kamu hülye levél fog érkezni, ami nem tesz jót a színvonalnak. Reméljük, hogy nem így lesz.

2009.06.14. 18:30:46

@schdl: AZ elméleti kérdésre gyakorlati válasz. Mifelénk a kocsiban hamarabb találsz papírzsebkendőt, chipszes zacskót és hasonló "soft" dolgokat mint vascsövet.
Másrészt ő a bíróság (vagy a rendőrség) előtt a letört tükröt el tudja adni véletlen balesetként. De te a vascsövet nem annyira. Így viszont a károkozás már szándékossággal fűszereződik amit legjobb tudomásom szerint garázdaság. Tehát ebből nem lehet jól kijönni. Az kell még hozzá zamatnak hogy megpróbálja védeni a bringáját és kapjon egyet a keze is. Akkor már testi sértés a gyúgyulás idejétől függően. Szóval megéri?. Szerintem nem :(
Ja és a szituban, te mint autós vagy egyedül beazonosítható (rendszám)

2009.06.14. 18:31:55

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Mikor került ki a hangszórós mifene?
Ma.
Mikor ment el a post?
5 napja.
Köszönjük Emese. :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.14. 18:36:58

@kowee: Ja, bocs ezt most nem erre a posztra, vagyis rád értettem, csak úgy általában. Ez a poszt még úgy-ahogy elmegy a többi mostanában megjelent között.

Ja, és a hangszórós poszt tegnap jelent meg :)

Én már tudom ki a hül...

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.06.14. 18:38:02

Szerintem meg egy baromság ilyet csinálni...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.14. 18:39:30

@OffshoreCompany: Mer' hátha projektmenedzser asszonyság volt az illető :)

schdl (törölt) 2009.06.14. 18:39:42

@kowee: "Persze ez csak elméleti kérdés, én nem tennék ilyet." - így hangzik az utolsó mondat :)
Nálam a kocsiban jó ha egy tic-tac-os doboz van :D
De igazad van, egyetértek azzal amit írtál.
Ezt provokatív kérdésnek szántam.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.14. 18:44:04

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Ez még jóval előtte érkezett be, egyébként a tapasztalat az, hogy nem nagyon ugrik meg a beküldött levelek száma az ilyen kis nyereményekre, egyedül amikor az autós navit lehetett megnyerni, akkor lehetett növekedést érezni.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.06.14. 18:44:09

@kowee: Erkölcsi győztest hirdetek a posztíró személyében. Persze ezzel sem akkor, sem később nem megy sokra. Csupán nem forralta sem akkor, sem később az agyvizét 100 fokra.

Bár nem hiszem, hogy a biciklis ettől még bármi emberséget tanult volna :-(

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.14. 18:47:06

@SilentSound: "a tapasztalat az, hogy nem nagyon ugrik meg a beküldött levelek száma az ilyen kis nyereményekre, egyedül amikor az autós navit lehetett megnyerni, akkor lehetett növekedést érezni."

Bezzeg, ha autót sorsolnátok :)))

Igen, sejtettem, hogy hamarabb érkezett, írtam is az előbb, hogy csak úgy általánosságban gondolkodtam.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.06.14. 18:48:58

@...::: Flúgos Kamionos :::...: "Bezzeg, ha autót sorsolnátok :)))"

Attól függ milyen autót. Bizonyos típusoknál szerintem kifejezetten csökkenne a levélszám! :-D

schdl (törölt) 2009.06.14. 18:49:21

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Ha autót sorsolnának, akkor sem írnék postot, mert már van egy, azt is elég fenttartani :D

rittberger 2009.06.14. 18:54:46

Voltam egy olyan faluban, ahol a biciklist is megbüntették azért mert ittasan kerékpározott.
Alig hittem el, hogy 20 e Ft-ra megvágták!
Jó érzés töltött el, hogy nem csak az autósokat fingatják a yardék.
Merthogy a KRESZ rájuk is ugyanúgy vonatkozik, mint az autósokra, mezőgazdasági gépjárművek, és lovaskocsi vezetőkre, hajtókra csakhogy leszarják (és még nekik áll feljebb)!

schdl (törölt) 2009.06.14. 18:56:09

@rittberger: Ez a falu MO-n van? Amúgy követendő példa...

Hungryhorse 2009.06.14. 18:58:47

Potenciális áldozat vagy.
Megérdemled a sorsod.
További sok szerencsét.

brujah 2009.06.14. 19:03:50

Búcsúszex is megvolt?:)
De az ilyenek miatt tart itt az ország,rendőr meg sehol!

Labasmaz 2009.06.14. 19:07:37

@schdl: Mint motoros, erre azt tudom mondani, hogy maradj fixen az egyik oldalon. Majd a masik oldalrol megelozlek, amikor van ra hely, kulonben az lesz belole, mint amikor az ajtoban talalkozik ket ember, es mind a ketto udvariasan ki akar terni a masik elol, majd kozepen talalkoznak.

Ro3 2009.06.14. 19:13:55

@kowee: Szerintem ügyi voltál. Én nem pazaroltam volna az órára az időt, valszeg mentem volna a zsarukhoz. Persze 2 nap műlva megszűntették volna a nyomozást (nincsenek illúzióim). Abban viszont biztos vagyok, h a péppé verést leszámítva a te módszereddel lehet a legnagyobb hatást tenni a biciklisra, aki szerintem legközelebb 2x is meggondolja.

Guido (törölt) 2009.06.14. 19:25:00

én is visszaadtam volna az órát...jól összetörve

Dr. Trebitsch 2009.06.14. 19:41:14

Nem tudom, lúzer-e vagy szent. (Gondolom, ha szent lenne, meg sem írta volna: "ne tudja a te bal kezed, mit cselekszik a jobb".)

Viszont gondoljunk bele abból a szempontból, hogy melyik magatartásforma lenne kívánatos, hogy jellemzővé váljon az utakon és másutt...

Én azt tapasztalom, hogy a szelídség, és a konfliktusban is megőrzött hidegvér csodákra képes, míg a revánsvágy következtében csak eszkalálódik a helyzet. Voltam hasonló szitu mindkét oldalán, és elmondhatom, hogy megszégyenülni sem kellemes. És nem kaptam vérszemet, hanem tanultam belőle.

Egyet elmesélek: túlbuzgó buszvezető csúcsidőszakban csak az első ajtót nyitotta ki, hogy mindenkinek megnézhesse a bérletét. Percekig tartott, míg mindenki felszállt, én pipa lettem, és szó nélkül, gúnyosan meglengettem az arca előtt a bérletet - a jelentése kb ez volt: "most boldog vagy, köcsög?"

Ajtók becsuk, elindulunk, majd hátraszól: uram, jöjjön előre, legyen szíves... Odamegyek, szelíden közli, hogy a bérletem előző nap lejárt, nem szólt volna érte, csak hát olyan feltűnően lengettem az arca előtt...
Beégtem, megmutattam az új bérletet, amit csak elfelejtettem betenni a tokba, aztán egész normális hangon megbeszéltük a konfliktust. A végén sem értettünk egyet, de a hangnem emberi maradt, és ez ebben az esetben a sofőrön múlt, nem rajtam. Nem vagyok rá büszke, de tanulságos sztori, legalábbis nekem az volt.

rittberger 2009.06.14. 19:49:28

@schdl: Bizony, Mo-n van! És az eljárásra fel kéne hívni a figyelmet. Mert ugye a közlekedés összes résztvevőjére vonatkozik a KRESZ!
Még a gyalogosra is!

jevti 2009.06.14. 22:03:36

Van ilyen is, velem még csak az ellenkezője történt: egy idegbeteg taxis pofozkodott velem, pedig kurvára hozzá sem szóltam, hozzá sem értem, hanem egy kettővel előttem haladó szerintem részeg csaj csapott a kocsijára, mert az a kerékpársávon drosztolt. (ott biztos nem kell tejelni a maffiának)

Perillustris 2009.06.14. 23:00:35

@steevo: "Nem volt látható, nem Te hibáztál."

Lóf@szt nem. Remélem egyszer egy Hummer gallytörőrácsa bekandikál egy jobbkezes kereszteződésben a bal első ablakodon, s te elismered a felelősséged, mert mondjuk a sofőrje azt mondja, hogy nem látott téged.


"Ő jár olyan eszközzel ami alig látható és kis koccanásra is életveszélyes, tehát elsősorban neki kell jobban figyelni."

Alig látható? Menj el szemészhez vagy ne vezess inkább, ha a többi közlekedő észlelése gondot okoz.

Perillustris 2009.06.14. 23:09:44

@Ferenczi: "Pár napja barátommal tekertünk a dagály strand előtt húzódó kerékpárutún utolsó pillanatban besétál elénk egy öltönyös ember erre ráordítok hogy "seggfej ne a bicikliúton sétálj" picit erős kifejezés volt"

Túl gyorsan mentél. A Dagály előtt gyalog- és kerékpárút van, strandszezonban nagy gyalogosforgalommal. Csak akkor menj ott, ha nem sietsz, de akkor viszont lassan, számítva arra, hogy akár egy gyerek is kirohanhat az autók közül, stb. Szóval szerintem kvittek vagytok.

Perillustris 2009.06.14. 23:14:57

A posztban szereplő bringás menthetetlenül tahó volt, ám közlekedési szabálytalanságáról nem vagyok meggyőződve, hiszen egy lekanyarodó járművet került ki.

B.GY. 2009.06.15. 00:25:57

Követni kellett volna a biciklist,aztán egy félre eső helyen átmenni rajta.Betenni a csomagtartóba bicajostól.Utána feldarabolni,megfőzni és a disznókkal megetetni.Soha nem találják meg.A bicót meg lefesteni,eladni az órájával együtt:)

faraway 2009.06.15. 01:01:45

Milyen furcsa és szomorú, hogy manapság "ciki", sőt "felháborító" normális emberként viselkedni. Miért hiszik azt sokan, hogy az agresszióra adott legjobb válasz az agresszió? Az agresszió agressziót szül.Ezek után senki ne panaszkodjon, hogyha ráordít valakire, akkor az a "köcsög" vissza fog ordítani, és még lehet, hogy neki is megy.Ha nem kiabáltok, nem mutogattok, akkor talán az emberek hangulata is jobb lenne. De ehhez globális összefogás kellene, ami Magyarországon lehetetlen, mert ahol leszólják azt az embert, aki tisztességesen viselkedett még akkor is, amikor neki kára származott belőle, ott azt hiszem jót nem lehet elvárni...

George Jung 2009.06.15. 08:44:44

@kowee:
Bátyja!
Ha ez így történt, ahogy mondod, akkor elismerésem.
Az, hogy céges a sárkány, sokmindent megmagyaráz.

Egy biztos: engem senki nem fog büntetlenül megütni!
Ennek ellenére lehetne Tőled tanulni!

Aszi 2009.06.15. 09:36:43

Mi a fene az a plexi? "A jobb plexi". Ezek szerint minden autón van bal plexi meg jobb plexi? Az enyémen hogyhogy nincs?

\\\'Doni\\\' 2009.06.15. 10:05:40

Csak egy keveset adhatna László a hidegvéréből. Mellesleg én is utánavittem volna az óráját , és még rá is csatoltam volna. . . . . a nyakára.

randomuser1 2009.06.15. 10:17:21

az a rész volt már h tul.képp a bringásnak volt elsőbbsége? Én is ki szoktam kerülni a jobbra kisívben kanyarodó autóst és a mellékútról balra kanyarodó mindenképpen elsőbbséget kell adjon nekem, lehetett volna egy motoros is a bringás helyén, az még rondábban végződött volna...

Laciii 2009.06.15. 10:47:04

Hehe, ekkora kamut, záróvonalon át száguldozó bringást hétköznap reggel az életben nem éri utol Bpn. Ennyire átlátszó mesét azért illene kiszúrni.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.06.15. 10:48:22

@Aszi:
Az egy ilyen múanyag (plexi) légterelő az elsó ablakokra, hogy ha lehúzod, ne vágjon be annyira a szél. Gondolom a tieden azért nincs, mert nem raktál fel rá olyat.

Laciii 2009.06.15. 10:52:23

A másik: tükröt simán le lehet rúgni, a plexit viszont elvileg kézzel csapta le, ami valljuk be nem gyenge emberre utal, úgyhogy ha egy ilyen mellbe vág akkor nem nyugodt hangon válaszolsz hanem levegő után kapkodsz, bár az is lehet, hogy a posztoló jelleménél már csak a mellkasa acélosabb.

MatseQ 2009.06.15. 11:29:45

Hát én biza adtam volna neki a testápolóval gazdagon...

KicsiZsu 2009.06.15. 13:16:34

Hát Laci jófej gyerek vagy te, hozzádmegyek :D

anarcho78 2009.06.15. 15:00:26

bocsássatok meg, de valamit nem értek: itt mindenki panaszkodik, hogy ilyenolyan eset stb., megalázták így úgy.

bazz, szállj ki, verd pofán és arról írj. mind1, hogy nagydarab tahó vagy 40 éves, 40 kilós informatikus (elnézést a sztereotípiáért:) ) tedd meg.

jobb, ha csak panaszkodsz? aki leszorított, úgysem olvassa a blogot, ha meg benyomsz neki egyet, talán elgondolodik.

Passzivista 2009.06.15. 16:13:54

Valaki nekiallna osszetorni az automat, en nekiallnek osszetorni ot. Nekem ez valahogy termeszetes. Es nem tartom magam rossz embernek emiatt.

Integrált Szerverterror 2009.06.15. 16:33:59

Javaslom, hogy adjuk a posztolónak a hangszórókat, hogy vezetés közben boldog vigyorral hallgathassa a Vidám Vasárnap legújabb Cd-jét/kazettáját leamortizált verdájában.

Javaslom, hogy adja meg kocsijának típusát-színét-rendszámát ill. tartózkodási helyét, hogy küldhessük hozzá a hiperaktív hülyegyerekeket, akik macskanyúzás helyett gépjárműve rommátörésében vezethetnék le felgyülemlett feszültségüket(vascső biztosítva)

Mindenki boldog lenne...

lr 2009.06.15. 22:01:21

@XXXXXXX: nem, azt sikerült elkenni (meg amúgy is: defenzív vezetés, ugye).
De ezzel együtt is respekt a posztolónak, mert a bringás biz' elég csúnya paraszt módon túlreagálta a nagy büdös semmit. Akinek ilyen alacsony az ingerküszöbe, az ne közlekedjen.
(Btw. (hogy egyes kommentelők se maradjanak ki az osztásból ;)) aki a járműve alkatrészeiről úgy beszél, mintha a saját testrészei lennének - na szerintem az se.)

j311 2009.06.15. 22:35:06

Ezek után még vigyázni kellene a biciklisekre? Vigyáznak azok magukra.

Perillustris 2009.06.15. 23:21:34

@lr: "Akinek ilyen alacsony az ingerküszöbe, az ne közlekedjen."

Mondjuk egy Hummer-ben ülve engem sem izgatna annyira, ha egy tahó nem adja meg az elsőbbséget.

Devil 2009.06.16. 12:32:22

@kowee: Szerintem MO-n sem igy mukodik. Legalabbis soha nem tapasztaltam ilyet (lekopogom).

Devil 2009.06.16. 12:38:23

@lr: Mivel a bringas szabalytalanul elozott (nem ertem ez miert nem esik le mindenkinek - csak az egy nyomtavon haladot szabad sajat savjaban megelozni, ha zarovonal van akkor meg senkit) ezert elsobbseg ide vagy oda csunyan elbaszta a szituaciot. Ha autoval nagy motorral tortenik meg ugyanez es kocc lesz akkor o a hibas.
Mivel az autos ugy _lata_ hogy a bekanyarodo auto mogott nincs senki, es elozni sem volt ott szabad, es ugye arra kell felkeszulni hogy masok is betartjak a szabalyokat, ezert nyugodtan kifordulhatott (volna). Ha minden szabalytalankodo orultre fel kell ekszulni akkor gyakorlatilag vege a kozlekedesnek.

Devil 2009.06.16. 12:43:19

@Kangörény_: Na az ilyen emberek miatt tart itt az orszag ahol ;) szerintem ez nem luzerseg - luzerseg az amikor ket olyan ember mint a bicajos pofozkodik az uton. Ez egyszeruen szellemi foleny.
A bicajos meg gondol amit gondol - legkozelebb ha szabalytalankodik tenyleg kivasalja valaki es akkor majd nem gondol mar semmit. Vagy tanul az esetbol es vesz egy KRESZ konyvet.

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2009.06.16. 17:05:34

ez a sztori egészen biztosan kamu. 100%

demizson bobby 2009.06.17. 00:05:58

@schdl: fogást keresek :)
mondjuk nem tudtam,hogy csak egynyomtávút lehet záróvonalon belül előzni.
attól függetlenül amit mondtam, az át kéne jöjjön.

Perillustris 2009.06.17. 00:14:18

@Devil: Szerintem inkább kikerülés volt, nem előzés, ami nem szabálytalan, különösen, ha valójában nem ment át a másik sávba. Ez nem hiszem, hogy egy kikanyarodásra váró autóból teljes biztonsággal megállapítható.


"Mivel az autos ugy _lata_ hogy a bekanyarodo auto mogott nincs senki"

Úgy látta, tehát nem látta.


"arra kell felkeszulni hogy masok is betartjak a szabalyokat"

Lelked rajta, szerintem ez nemhogy bicajjal, autóval is végzetes tévedés.


GYK: nem a bringást mosdatom, tuskó volt, de nem biztos, hogy szabálytalan.

Devil 2009.06.18. 11:27:52

@Perillustris: Kikerules _allo_ jarmure vonatkozik. Aki halad - akar epp lassit, mert pld jobbra kanyarodik - azt elozik.
Tanuljuk mar meg a KRESZT mielott az autosokat feketitjuk.

Perillustris 2009.06.18. 11:45:16

@Devil: Amikor megelőzök valakit, elé kerülök, ugye? Ha lekanyarodik jobbra, én meg egyenesen megyek tovább, ez nem így lesz. :P












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása