Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Antikopaszállat

2009.06.16. 19:07 :: SilentSound

Ha azt mondja, nagy darab kopasz, szinte mindenkinek egy olyan figura jut eszébe, aki már gyerekkorában is komplexusoktól szenvedett túlsúlya miatt és megverte a kisebbeket, felnőve pedig állat módjára közlekedik, mert neki úgysem mer beszólni senki, ha meg mégis, akkor legalább van kit ijesztgetni. Darren is egy ilyen külső jegyekkel megáldott autóst pillantott meg, amikor előzéshez készülődött, aztán jöttek sorban a meglepetések.

Hadd osszak meg Veletek egy sztorit egy nagydarab-kopaszállat főszereplésével!

Békésen cammogok úgy 120 km/h-s tempóval drága párommal kedvenc autónkban az M3-ason Budapest és Debrecen között félúton a külső sávban, mikor is egy kamiont vélek észlelni magunk előtt közepes távolságban egy kanyar után. Kiteszem az irányjelzőt balra, komótos, 2 flash/sec frekvenciával jelezvén a forgalom többi résztvevője számára, hogy én meg kívánom előzni a nyerges vontató által cibált szerelvényt.

Látom a tükörben, hogy egy Renault Megane érkezik nagy slunggal a belső sávban, így el kívántam engedni. De erre mit csinál az istenbarma??? VILLANTGATNI KEZDETT! Hogy beengedjen! NOOORMÁLIS? Éltem a gyanúperrel, hogy itt valamiféle mocskos turpisság van a dologban, ezért óvatosan kezdtem meg a bonyolult sávváltási manővert.

Közben sasoltam a visszapillantót, és ugyan tarott némi követési távolságot (a hülye), és látom ám, hogy egy kopasz, nagydarab úriember tartja vaskos uralma alatt azt a francia gépszörnyet; na mondom, lesz majd itt mindjárt nemulass!

Úgyhogy - biztos, ami sicher - az elakadásjelzővel megköszöntem neki, hogy beengedett, erre tudjátok, mit csinált?? Hát na erre aztán felpaprikáztam magam még jobban: visszavillantott! Ez két dolgot jelenthet: vagy azt, hogy "nincs mit, szívesen", vagy azt, hogy "Szétlövöm az anyád fejét egy fotontorpedóval, te köcsög". És ki nem találjátok még, hogy mit művelt ezen kívül (vagy mit nem): nem tolt le! Ez az egybites megvárta, amíg megelőzőm a kamiont anélkül, hogy ő maga negatív lenyomatot vett volna a rendszámtábla-keretem gépjármű-kereskedést jelző feliratáról a saját első lökhárítójára.

Hát mondom, ilyen nincs... Épp szentségelek, hogy hogy lehet valaki ilyen az utakon?! Mondom, itt biztos csihi-puhi lesz, úgyhogy igyekeztem mielőbb visszasorolni a külső sávba, mert hát kopasz bácsik elől menekülve mégiscsak ott a helyem, ezért időben jeleztem az irányjelzővel ez irányú szándékomat.

Mikor kellően felgyorsított az ijesztő úr, megvártam, hogy kicsit közelebb kerüljön hozzám, és intettem neki a bal kezemmel, hogy "még megkeserülöd, amiért beengedtél". Erre mit csinál? Na mit? Mosolyogva visszaint!

Remélem, sok ilyen "baromarcú" közlekedik a jövőben a magyar utakon.

Sünt nekem!

120 komment

Címkék: közlekedés autó sztereotípia autópálya

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matrix_ 2009.06.16. 20:56:49

@Atlagos Otto: csak hogy offoljak:
de van olyan is, aki nagybátran elindul a zebra irányába fele, azt eszébe jut, hogy nem köszönt el a rokonságtól a háttérben, azt visszafordul egyet csókolódzni. A barom autós meg megáll, azt bambán néz, hogy akkor most hogyis?...

ilyenek is vannak.

on

loláb 2009.06.16. 21:10:30

Sajnos néha velem is előfordul, hogy olyan paraszt vagyok, mint a mégane-os.
Na, majd igyekszem megváltozni.

Jacques Ucca (törölt) 2009.06.16. 21:13:59

Paudits Béla vajon milyen stílusban vezetne.? Kopasznak kopasz, nem kigyúrt de annál vérmesebb fijatalember..

pickapu 2009.06.16. 21:20:01

@Enrico Palazzo: Üvöltve süvöltene egy kispolszkival vadul refizve az X5-ös után :)))


(Minden Tiszteletem a Művész Úré)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.16. 21:24:10

Amúgy mostann ezé' kellett posztot írni? Lassan már abból is poszt születik, ha semmi sem történik.

ZON 2009.06.16. 21:24:35

Mutáns lehetett.
Hétvégén Kazincbarcikán csak én (az agresszív endurós) engedtem át a zebrán egy idős házaspárt. Meglepődtek, mosolyogva átmentek.Mögöttem a bordó Astra vezetője is meglepődhetett, mert nem mosolygott, hanem füstölgőt fékezve megállt mögöttem 1.5 méterrel.Láttam magam a kerekesszékben, de megúsztam. Utána 40-el mentem egy darabig, de az Astra nem előzött...

pickapu 2009.06.16. 21:30:11

@ZON: Biztos cserélte a gatyát...

2009.06.16. 21:48:16

kihagytál egy fontos momentumot: a kocsi NÉMET volt.....

ZON 2009.06.16. 21:49:58

@pickapu: Remélem a pészmékerét...

ZeRGe 2009.06.16. 22:02:43

nekem ez a sztori olyan mint amikor a tegnapelött óta bringázó megírja a nagy haditudosítást az utak ádáz világáról és annyi a történet vége hogy "...és rámdudált".
arról nem akarsz sztorit irni amikor multhéten parkolás közben MAJDNEM feldöntöttél egy kukát?

matthew85 2009.06.16. 22:15:34

Az 'egybites' meganosnak lehet hogy kétszer annyi a memoriája, mint kedves Darennek. Jófej volt, ennek ellenére vagy tíz különböző negatív jelzővel illeti. Még ha a 'kopaszállatok' túlnyomó többsége olyan is amilyen, egy ilyen konkrét eset után általánosítani több mint diszkriminatív tulajdonság.

Apika001 · http://www.pofa.blog.hu 2009.06.16. 22:21:30

Most miért fikázzátok a posztot? Ez Európa fejlettebb (agyú) országaiban tényleg nem lenne téma, de nálunk sajnos helytáll. Megőrülök, amikor a családomat viszem, és valaki mögöttem azt próbálgatja, milyen közel tud jönni anélkül, hogy megkarcolná a lökhárítót. Na ilyenkor átmegyek bunkóba, satufék, 30, aztán szopjál barom! Minél vörösebb a feje, annál közelebb van az agyvérzéshez. Nálunk a közlekedési IQ sajna negatív, és ez belőlem is kihozza olykor az állatot. Ragadós.

jürgen baromartz 2009.06.16. 22:21:49

@matthew85:

olyanról, hogy irónia, tetszett már hallani?

matthew85 2009.06.16. 22:25:09

jürgen: tetszett. ez nem az

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.06.16. 22:25:42

@Apika1:

Nem szeretnék alkalmatlankodni, de:
"amikor a családomat viszem" és "satufék, 30" megérne egy kis magyarázatot. :-)

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.06.16. 22:27:06

@matthew85:

Nem válaszolok, mert a fél bitembe nem fért bele a kommented, és mire a választ írom, elfelejtettem, mire is akarok válaszolni. :-)

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.06.16. 22:29:40

@ZeRGe:

A múlt héten épp parkolni készültem a Madarasteszkónál. Látom ám, hogy a kiszemelt parkolóhely mellett egy kuka álldogál ott egymagában. Kiszálltam, hogy megnézzem, elférek-e tőle, és akkor nem vettem észre, hogy az oké, hogy de, csak éppen a párom nem fog tudni kiszállni a járgányból, egy másik parkoló autó miatt.

Úgyhogy neki is láttam a parkolási manővernek, szépen, lassan, pont úgy, ahogy annak idején a rutinpályán csináltam; hiába, ma sem megy jobban. No, hát szépen sikerült a manőver, már kotorásztam is a cigim után a zsebemben, motor még járt (nem szoktam azonnal leállítani). Kiveszek egy szálat, megnyálazom a végét, a motort most már leállítom, kézifék, rükverc, váltózár.

Páromat kérdem, hogy ki tud-e szállni, mondja, hogy bőven. Na hát itt volt a bibi, mert ekkor eszembe juthatott volna, amit kívülről már szemrevételeztem (csak ez nem jutott el a tudatomig - hiába); azaz ha a párom gond nélkül ki tud szállni, akkor bizony én bajosan, mivel a kuka pont a sofőroldali ajtó mellett volt, de holttérben. Szépen kinyitom az ajtót, érzem, hogy nekiütközik valaminek, hát a kuka volt! Inogott, inogott...

De végül megfogtam, és nem borult fel.

matthew85 2009.06.16. 22:31:09

Darren: Rendben. Én is így gondoltam:)

matthew85 2009.06.16. 22:35:54

Darren: van még sok ilyen izgalmas storyd?

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.06.16. 22:36:33

@matthew85:

Van, csak nem írom le, mert akkor lefikáznátok. :-)

Zsola777 2009.06.16. 22:55:47

A fura az, hogy a fénykürt szinte mindenütt azt jelenti "elsőbbséget kérek" vagy veszélyes helyez - csak nálunk jelenti azt, hogy elsőbbséget adok (pl. tessék átalmenni a zebrán) vagy hogy trafiznak.
Én csak akkor villogok, ha a gyalogosok nem látják a kezem (nem nem mutatok be), vagy a pályán - vagy, ha a szembe jövő nem kapcsolta fel a fényszóróját lakott területen kívül/este/esőben.

JMC 2009.06.16. 23:38:50

Autópályán ha a belső sávban halad valaki és be akarja engedni maga elé a külső sávban haladót, akkor célszerűbb, ha jobbra villant egyet-kettőt, és visszalassít, hogy beférjen elé nyugodtan. A villogás a "be ne gyere elém mert letollak a g*cibe majd megb@szlak anyád hátán és egyébként is takarodj előlem" szinonímája.

A nagydarab kopasz emberek nagydarab fekete autóban kliséről: ha gyalogosként közlekedek 10 esetből 7-8x ilyen emberek ilyen autókkal állnak meg és engednek át. Nem az opelesek - suzukisok - fiatosok - toyotások stb.

flimo13 2009.06.16. 23:40:53

@Matrix_: 105 kiló vagyok, gyúrni járok, hajam van vagy fél centi, és hétfőn tettem sikeres kvantum vizsgát. Igaz BKV-val járok :)

Sir Nyű 2009.06.16. 23:47:49

Modoros Tibi, segíts!

nem jobbikos 2009.06.17. 00:23:50

@JMC: Jaja, pont tegnap volt, hogy autókázni támadt kedvünk haverommal, és megtámadtuk a Hungária körutat olyan 7 tájban, dugó már nem volt, de jó erős forgalomban ment ám az autóverseny... régi suzuki vagy 3 a régi opelek(vagy 4) ellen, versenyzett még ott egykét dobozos, és egy kisebb régebbi típusú pickup.

Mi nyertünk, pedig semmi mást nem tettünk, csak mentünk előre, és néha sávot váltottunk indexelve nyugodtan.:) Érdekes volt.:)

blueeyed333 2009.06.17. 00:31:40

Touaragem van, kopasz is vagyok és előzékenyen közlekedek...létezem-e?

Matrix_ 2009.06.17. 00:38:47

@flimo13: akkó nem te voltál :)

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.06.17. 01:57:38

Jujj, de eszetlenul jopofak vagyunk.

DonGatto 2009.06.17. 02:46:46

hehe, vicces kis irónia:)

Grg76 2009.06.17. 05:20:06

Nem azért, de autópályán elakadásjelzővel nem köszönünk...

Szűcslaci 2009.06.17. 05:53:23

A posztolót már lehet?

Mi a ráknak mész te autópályán, ha 120 is elég? Undorító vagy. Akkor neked pontosan a kamion mögött a helyed. Kockáztatod a családod és mások életét azzal, hogy sebességkülönbséget generálsz csak úgy viccből és előzgetésre késztetsz másokat, akik a a szabályok adta lehetőségek szerint közlekednek. Mindig akad valaki, aki beenged és te visszaélsz ezzel. Az a baj, hogy az embereket sem autót vezetni sem közlekedni nem tanítják meg. Fogalmuk sincsen a dinamikus közlekedésről, társaikat meg leszarják az utakon. "Nekem nem sürgős, hova sietsz, te állat?" Ugye, ismerős? Én meg, még ha 130-cal, vagy akár többel is haladok az autópályán és látom a tükörben, hogy valaki nagyobb sebességgel közeledik akár a haladó, akár az előző sávban, akkor nem vágok ki elé, megvárom, míg elhalad és utána előzök csak. Autók nem szoktak a semmiből előbukkanni - ott volt az, csak te nem láttad, nem figyelted - mert lekötött a 120-szal való robogás, vagy a koncentrálás az embertársaiddal való kikúrásra.
Nem az általad "kopasz állat"-nak definiált egyén az egybites, hanem te.

ördög_ (törölt) 2009.06.17. 06:55:45

@Szűcslaci:

"ha 130-cal, vagy akár többel is haladok az autópályán és látom a tükörben, hogy valaki nagyobb sebességgel közeledik"

Ha, ez a baj, aki nem lépi át a megengedett maximális sebességet, az a hülye, az senkiben fel nem merül, hogy van, aki mondjuk nem szarik a KRESZ-re, esetleg pont nem engedheti meg magának, hogy eljárás induljon ellene...

Az ilyen állatok miatt halnak meg az emberek, mint te

psr6 2009.06.17. 07:08:09

Nem BMW-bewn ült. Ez a magyarázat.

_fogaskerék_ 2009.06.17. 07:59:43

@Szűcslaci: Mi a ráknak mész te autópályán, ha 120 is elég?

Miért ,hol menjen 120-al, közúton? Ja persze tudom, hogy van akinek ez a mérce: városban 80, lakott területen kívül 120, autópálya 150+. Pont ez ilyenek a potenciális gyilkosok és nem azok, akik a MEGENGEDETT LEGNAGYOBB sebesség 92%-ával mennek.

clv192 2009.06.17. 08:10:44

Na most már nem bírok ki, mert a f..m tele van vele, hogy 10-ből 10 posztban mindig van 3-4 (vagy több) hülye, akik szerint ez nem idevaló, mindennapos eset, stb. Hadd kérdezzem má' meg ezektől, ugyan írják le, mire gondolnak, miről kellene szólni a posztoknak??? He?
A másik: itt mindenki tutira ismeri a szabályokat, be is tartják (hogy mást ne mondjak, kinnfelejtett 30-as táblánál is 30-cal mennek), akkor ki az a sok marha, akivel találkozni szoktam az utakon?

clv192 2009.06.17. 08:11:30

Jah, bocs az off-ért.

Ferenczhalmi Ferdinánd 2009.06.17. 08:16:26

Kopaszállat elég barom volt, utálom az ilyen túl udvarias faszokat, veszélyesek!

indapass90210 2009.06.17. 08:23:25

@Apika1: azt észrevettétek már, hogy aki ilyen apucis nickekkel ír, szinte mind hülye?

Azor 2009.06.17. 08:35:10

már ezek a nácik sem a régiek...

záporjózsi 2009.06.17. 08:36:32

@nulla: Nemnyert. Vannak a +30-asok között is olyanok, akik potenciális (ön)gyilkosok és vannak a -20-asok között is. (Kódolás: a megengedett legnagyobb sebességhez képesti jellemző eltérés km/h-ban) A posztoló tapasztalt volt, a másik meg türelmes, mert tudja, hogy mi a jellemző. Kár, hogy manapság ez posztot ér.
Nem az a lényeg, hogy mennyire kopasz (egyre több értelmesen közlekedő mergással meg audissal találkozom), mennyire nő vagy mennyire entellektüell, hanem hogy hogyan tudja érzékelni és megfigyelni a forgalmat, miképpen tudja magát elhelyezni benne.
@Szűcslaci: az autópálya arra való, hogy a 80 km/h (=92 km/h) sebességgel közlekedő kamiont is biztonságosan lehessen előzni akár 110-zel is. Ha betartod az előzés szabályait, akkor igen, mehetsz lassan is. Érdekes módon a legnagyobb fartúrókat is meg tudtam azzal nyugtatni, ha az első adandó lyukba belementem és ezt előre jeleztem az irányjelzővel.
@clv192: Sajnos nincs jogom felülbírálni a 20-at (brrr...) és a 30-at, sok helyen indokolatlan szivatás, de ez van...

pistibacsi · http://henkajpan.blog.hu 2009.06.17. 08:39:34

Érik az embert néha kellemes meglepetések. És jólesik. És ez még nem balfékség és nem balesetveszélyes.

Egyébként nem ördöngösség ám az, hogy az ember egy picit figyeljen a másikra, és udvarias legyen, már csak a saját érdekében is. A bunkóság sokkal nagyobb és folyamatosabb erőfeszítést igényel, és tényleg veszélyes. Még jó, hogy vannak, akik óvatosságból folyamatosan hárítják a bajt helyettük.

A nyomakodós nagyautósokat mindig elengedem. Ez természetes.

Kialakulnak azért néha érdekes helyzetek, például amikor jön valaki mögöttem a nagyarcával, én félreállok, erre kirakja előttem az indexet egy suzuki alto, vagy pláne pótkocsis kamion, hogy 2 km/h sebesség különbséggel elhúzzon az előtte 90-nel araszoló ifa mellett. Na ilyenkor van szopás a sietőknek. De nem vagyok kárörvendő típus.

DEGEC 2009.06.17. 08:40:53

nem ertem miert kell felni a nagydarab kopaszoktol..
mitol van neki tobb joga az utakon mint barki masnak aki adot fizet????

viktor134 2009.06.17. 08:43:50

vannak ilyenek emberek is, mit csodálkozol???

aszfaltbetyar 2009.06.17. 08:46:12

szvsz megakart vakítani a fényszóróval, vagy lefényképezett, és a lakásodon fog elagyabugyálni :D

záporjózsi 2009.06.17. 08:48:42

@pistibacsi: "90-nel araszoló ifa mellett" Mikor, hol láttál ilyet?! ;))) IFA szigorúan max. 60-70 km/h!
"A nyomakodós nagyautósokat mindig elengedem." Én a nyomkodós kisautókat is. Tudom, nem lehetek sikeres. Azon azért tudok röhögn, hogy izzad hogy megelőzzön, elengedem vagy segítem (szélesek ám a sávok!), majd a következő pirosnál visszaelőzöm mondjuk a külső sávban (lakott területen belül). Aztán ugyanez lámpától lámpáig.

aszfaltbetyar 2009.06.17. 08:49:19

@ZON: barcikai vagy? Helló földi :D:D:DD

wiener 2009.06.17. 08:51:51

deszar post
milyen ember fel ennyire a nagydarab kopaszoktol, hogy meg egy szimpla elozesnel egy _megan_ ellen is ilyeneket lat bele?
lol

fogash 2009.06.17. 08:52:43

Ferdinánd, jó az avatarod :)

Amúgy én 188cm/102kg volnék, 8mm hajjal. Oszt mégis engedek zipzározni elfogyó sávnál, meg beengedek sávváltót (még kamijont is!), még akár a gázt is elveszem... Bisztos hüje vagyok.

Viszont ezzel az autópályán villantással csak óvatosan, mert egy németre ha rávillantasz, hogy "gyere" ő úgy érti, hogy "maradjahelyeden!" aztán kapkod, befékez, meg aszongya hogy hüjemagyar...

aszfaltbetyar 2009.06.17. 08:52:47

@pifta: erős forgalomban versenyzett egy csomó opel és suzuki a hungárián.. sok filmet néztél te barátom

hebrew_hammer 2009.06.17. 08:57:21

Dzsízász krájszt!

"kedvenc autó, kamiont vélek észlelni, 2 flash/sec frekvenciával, sasoltam a visszapillantót, negatív lenyomatot vett volna ......"
Erre mondják, hogy nagyot akartál f*ingani, de besz@rtál? A hátamon a szőr, fűzfazsurnaliszta.
brrrr. Modorosblogba vele!

jótanács: ne vicceskedj. nem leszel választékosabb, csak idegesítőbb.

lifelike 2009.06.17. 09:00:30

ja, olvashatatlanul szar iras, az is erdemel egy fulest aki kirakta

windoki 2009.06.17. 09:05:09

@Szűcslaci: A 130 az a MAX. Tehát nem kötelező minimum. Lehet, hogy előrehaladott Lyme-kóros vagy és már nem működik a memóriád...

_fogaskerék_ 2009.06.17. 09:10:07

@záporjózsi Tudom elcsépelt dolog, de a legtöbb baleset gyorshajtásból és ittas vezetésből van. Velem vitatkozhatsz, de a statisztika meg a fizika tény, nem pedig emberek véleményén alapszik. Én is vezetek naponta; tudom, vannak az úton araszolós öregek/rutintalanok/gázolajon spóroló buszosok/bejáratós autósok/stb. De az ő előzésükre jobban fel lehet készülni, mint a száguldozós/kanyarban előzős vesedonorok akcióira.

2009.06.17. 09:27:17

Valoszinuleg kabitoszer hatasa alatt volt.

LeMond 2009.06.17. 09:27:49

Nagyon gyenge a sztori. Szánalmasan erőltetett stílus.

indapasssucks 2009.06.17. 09:38:57

Ja, nem is írtad meg, hogy szőke nő vagy egy 1945-ös ford escortban.
Amúgy a tarkopasz a barátom, és már keressük a címedet, mert ő rendőr, én meg sünkereskedő vagyok!

FÁJNI FOG VAZE!

anyahajókabinajtóhajtogató 2009.06.17. 09:43:41

Én is ilyen kopasz nagydarab vagyok (110 kg-157-ről lefogyva) és szintén kedves:) úgyhogy aki egy seat altea kormánya mögött meglát az (ne) reszkessen!

forallmankind 2009.06.17. 09:45:54

ez a stílus? ez ütött megyek hányni

Evby 2009.06.17. 09:48:16

Nagyon gáz, mik meg nem történhetnek az emberrel, ha nem vigyáz :)

Inkább legyen több ilyen iróniával teli poszt, mint hogy kiszedtek, leköptek, leszorítottak típusúak

SereG 2009.06.17. 09:48:50

Ez mekkora egy hulladék poszt? :D

Vuperi 2009.06.17. 09:49:22

@fogash: Egyetértek: ha be akarsz engedni valakit magad elé az autópályán NE VILLOGTASS, hanem tedd ki JOBBRA az irányjelződet! Innen látni, hogy te nem előzől, sőt ellenkezőleg. Ezt nem lehet félreérteni.

És csak az első lépés a nehéz: később akár rutinná is válik a segítés.

Csokáv 2009.06.17. 09:55:30

Osztrák volt gondolom. Ott idegesítettek halálra azzal, hogy a külső sávban utolértem valakit, és meg akrtam várni, hogy a belsőben elmennek, lesz hely, és mögéjük kimenni, ezek meg lelassítanak és beengednek (anélkül, hogy indexelnék, hogy bemennék!). Én meg nem merek menni, mert nicns megszokva, így kölcsönösen várunk egymásra pár másodpercet, míg végül index ki, és átmegyek a belsőbe.

forallmankind 2009.06.17. 09:55:52

@Evby: ez nem irónia ez egy szar! azt vártam befejezésnek "....és akkor megálltunk a következő pihenőnél és leszoptuk egymást...." nem olvastam a kommenteket előtte, de látom nem csak nekem volt sok a bugyantott híg nyálból

russell 2009.06.17. 09:56:32

Hát igen. Rám is érdekesen néznek amikor a nagy ezüst csillagos autó megáll a gyalogos átkelőhely előtt és átengedem a "pórnépet". Egyik másik biztos ami biztos alapon még álldogál 1-2 mp-ig, mert nem hisz a szemének, hogy ilyen létezik. Ugyanez az "ótópályán" is igaz. Kényelmesen hajtva, udvariasan ki-beengedem azt aki menni akar. Nincs duda, nincs fénykürt, nincs idegeskedés. Duruzsol a klima 22 fokon (4 zónás!!!) szól a jazz (Marcus Miller) én pedig a kényelmes szellőztetett ülésből vigyorogva nézek ki a fejemből. Max egyszer kétszer csóválom a fejem amikor a Punto-Corsa-VW Van és társaik halált megvető bátorsággal igyekeznek meggyőzni, hogy ők is kocsiban ülnek.

Persze Ők nem tudják, hogy engem nem kell. Én elhiszem nekik!:-))

phranxinatra 2009.06.17. 10:06:45

Nincs semmi baj a poszttal, csak rossz blogra tették ki. Modor Tibinél van ennek a helye.

ruju 2009.06.17. 10:10:29

"Majd ha egy 7-es BMW, Audi A8, Q7, S Merci stb. hasonló sofőrrel a volán mögött megcsinálja ugyanezt, na akkor kezdhetünk el aggódni, hogy valami gond van a világgal :)"

Bocs, én meg szoktam csinálni hasonló kaliberű autóval. Na akkor jön az, amit a posztoló elővezetett, ti. ezért vagyok kocsog, illetve szüke pina. Ha meg nem csinálom meg, akkor azé. Úh sünt minden faszkalap magyar autós seggébe. Köszönöm.

Evby 2009.06.17. 10:11:13

@forallmankind:
Én szívesebben hallok arról, hogy valakik előzékenyek, vagy az elvárható normális humanoid viselkedést követik, mint az agresszióról, vagy fröcsögésről. De lehet ez csak az én véleményem :)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.06.17. 10:16:23

Nyomni kellett volna egy büntisatut előtte, hogy megtanulja! A köcsög állatja...

craft75 2009.06.17. 10:17:09

Éljenek a nagydarab kopasz emberek. Köztük én is.

miszter ium 2009.06.17. 10:28:36

szerintem a rönósnak volt haja eredetileg, csak fogadott a fodrászával, hogy kap 1 milliós személyi kölcsönt 20ezres törlesztővel az ersztebanktól. aztán nem kapott, és le kellett borotválnia a haját, mert az volt a tét! :)
és épp ment haza a fodrásztól.

Alex3000 2009.06.17. 10:31:44

WOOOOOOOW! Azért autópályán veszélyes udvariaskodni, nem igazán tudja az ember mit tegyen, ha beengedik. Azért gratula!

Evby 2009.06.17. 10:32:08

@newtehen:
Asszem, lehagytál a mosolygó fejet a mondatot végéről, mert ezt csak viccnek szánhattad :)

Gyáli úr 2009.06.17. 11:05:26

"Úgyhogy - biztos, ami sicher"

Muszáj ezt?

BéLóg 2009.06.17. 11:11:27

Érdekes szitu.

A mai nap megkeresett egy ismerősöm és azt mondta, az eseményre pontosan emléxik. Bizonyítékként annyit mondott, hogy a posztoló biztos tudja, hogy a fehér Megane egy cégautó volt és a cég piros logója ajtókon, hátul, stb. jól olvasható volt.

Azt is mondta, hogy ő ezt az eljárást németországi munkái során tapasztalta.
Ő maga azért lepődött meg, mert a posztoló valóban nagyon hálás volt, illetve NEKI az a tapsztalata, hogy gyakran a kamionok mögé "beszoruló" autósok nem értik az egész szituációt (villogtatás) és nem kezdenek bele az előzésbe, inkább még lassítanak is.

Úgyhogy ő ezúton is köszöni a posztot és kíván a beírónak és mindenkinek balesetmentes közlekedést.

Egyébként valóban nagydarab ember (én azt mondanám erősen kövér), de nem kopasz, hanem az előző napokban vágatta le nyárira a haját.

qwertzuiop1 2009.06.17. 11:16:19

Van ilyen. Velem kb. fordítva történt meg: Én is épp kamiont kezdtem előzni autópályán, amikor feltűnt a tükrömben egy nagyon-nagyon gyors, nagyon lapos, nagyon piros autó (ugyan nem láttam, de szerintem fekete paci is volt rajta). Gyorsan felmérve a sebességkülönbséget (és a távolságot a kamioning) a fékre léptem, és szépen visszahúzódtam a kamion mögé. "Szegény" sportautósnak így is fékeznie kellett, ezért amikor visszasoroltam mögé, hogy ismételten megkezdjem az előzést, még pont láttam, hogy a vészvillogójával megköszöni, hogy magam elé engedtem.
Nagyon meghatódtam. Igaz, ez 12 éve volt friss jogsival. :)

hulyemagyar 2009.06.17. 11:23:19

russell 2009.06.17. 09:56:32

Naponta hányszor szopod le a pöttöm pöcsödet?

lárvalányhaj 2009.06.17. 12:10:20

tényleg kurva modoros ez a poszt... "kedves párom" omg o.O

hatesz 2009.06.17. 12:17:28

basszus akkor nem vagyok egyedül...
Velem hetente megesnek ilyen esetek, mondjuk nemt rendszamu autoval nemet autopalyakon hasitok... Annyi a különbseg, hogy itt nincs villogtatäs (durvän büntetki) hanem eszreveszed ha be akarnak engedni vagy erzed mikor mehetsz be ele.
Nincs megköszönes sem az elözekenysegert, mert ez itt TERMESZETES

russell 2009.06.17. 12:25:41

@hulyemagyar: a feleségedet/barátnődet kérdezd meg. nem szoktam rá emlékezni, de talán ők kevésbé feledékenyek mint én:-))

salted 2009.06.17. 15:47:10

ezt a nyomorult, túlhúzott, erőltetett stílust, amit a posztoló előadott, hát bazmeg...
aszondja:
"...anélkül, hogy ő maga negatív lenyomatot vett volna a rendszámtábla-keretem gépjármű-kereskedést jelző feliratáról a saját első lökhárítójára"
mennyit dolgoztál ezen, koma?

craft75 2009.06.17. 16:13:09

@hatesz:
A germánok büntetik a ha rávillogsz valakire az autópályán ?
Ez már dúúúrva.

BéLóg 2009.06.17. 16:19:38

@craft75: Hát azt erősssssen kétlem hogy ez igaz lenne. Ez valamiféle urban legend...

Mégis, hogy a bűbánatos pék f....ba rögzítenék azt hogy valaki "villogott"? Bemegy a fószer az első rendőrörse és lediktálja a rendszámot, időt, autópályakilométert, ahol rápislantottak? Buggyant egy nép az a német is, de ennyire talán mégsem!

Rákérdeztem olyannál, aki sűrűn megfordul ott és kiröhögött. Ott is villognak az autópályán azok, akik le akarják tolni a másikat, persze ott a belső sávban a 200zal menő sportmercis villogtat a 199-cel menő bömösre.

Ami a kamion mögül kibújást vagy bármilyen más jelzést illeti, ott is villogtatnak. Ami nem szokás, az a vészvillogóval való megköszönés.

craft75 2009.06.17. 16:32:56

@BéLóg:
Uh, akkor megnyugodtam.

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.06.17. 16:46:03

@salted:

Fogalmad sincs róla. Gyorsan körvonalazódott a fejemben a mondanivaló, de sokszor átfogalmaztam, mielőtt sikerült így kikerekednie. :-)

libraSVK 2009.06.18. 00:44:20

@SzLacika:
Ha nem is ugyanez a felallas, de velem tortent hasonloan meglepo dolog.
Nem siettem, kb. 120-130-al elloztem buszt autopalyan, elotte kb. 50 meterrel kamion. Idoben atsoroltam, mentem a busz mellett, amikor feltunt, hogy gyorsan kozelit egy fekete (mint utobb kiderult, sotetitett) 5-os BWM. Szepen levettem a labam a gazrol, lehuzodtam a busz/kamion koze (minden problem nelkul, 2-3 ms-ig nem gazoltam), elment mellettem, ujbol savot valtottam, es megelloztem a kamiont is. Es lass csodat, s BMWs MEGKOSZONTE! Emberek, itt valami tortenik...

SLacc 2009.06.18. 20:42:26

Hö, sok ilyen van! Pedig én szuzukisos vagyok.

záporjózsi 2009.06.19. 08:33:00

@libraSVK: Szokták. Ma is láttam pengeverdabéjemvét szabályosan és nyugodtan közlekedni.

@BéLóg: A vészvillogózás csak a vasfüggönytől keletre nagy divat.

hatesz 2009.06.23. 17:29:41

@craft75: bizony büntetik a villogtatäst itt Nemetorszagban (durvän), söt a pälyän cikäzo Autobahnpolizei nemcsak a gyorshajtokat szedi ki, hanem a belsö sävban seggrerämäszokat, es azoknak minimum 1 honap fahrverbot/eltiltäs! Nincs is villogäs meg seggturäs! 180nal olyan kulturältan lehet suhanni, es ha valami/valaki lassabb indexel balra hogy elözne, mindenki leveszi a läbät a gäzrol es ha kell lep a fekre, had menjen a mäsik is... aztän ha szabad a pälya lehet megint nyomni...
veszvilogoval jelzes=itt azt jelenti: HÜLYE VAGY kedves mögöttemjövö?? Szoval nem ajänlott itt jelezgetni ilyesmiket. Megköszönni inkäbb sehogy, mondom itt megszokott az elözekenyseg, nem kell megköszönni, de legyünk mi is azok (egy kezzel valo integetes felreerthetö is lehet ott, ahol ez nem megszokott).

hatesz 2009.06.25. 17:22:24

@BéLóg: nem urban legend öcsém, itt elég sok az álcázott rendörautó az autopályán, ajánlom figyelmedbe a Kabel1-en futó Achtung Kontrolle c. müsort...
De mindegy, tudod mit, Te tudod jobban, Te élsz itt...

TH 2009.06.25. 17:29:21

@hatesz: Egyszer küldött a rendőrség levelet a német céghez, ahol épp dolgoztam (és akik bérelték a kocsit), hogy nem tartottam a követési távot (a seggébe azért nem álltam). Megadtuk az adataimat, de nem mentek utána. Se bünti, se levél, se semmi nem jött. Mindenesetre az autópálya arrafelé valóban elég kulturált.:)

BéLóg 2009.06.25. 18:08:08

@hatesz: Állítottam volna valami axióma megcáfolhatatlan dolgot?
Csak annyit jegyeztem meg, mégis hogy a pitlibe szereznek "villogásról" bizonyítékot...

Te most mondtál egyet, ami lehetséges, azt hiszed ezzel tán bajom van?

Követési távolságot Némethonban például hidakról mérnek. Onnan tudom, hogy ott sokszor hidak, felüljárók előtt valamiféle csík-felfestések vannak, amiről egy kollégám elmondta, hogy EZ alapján kapott büntetést követési távolság be nem tartása miatt.
Bemérték a sebességét (ami OK volt) de a felfestett csík-izé pontos méreteinek/egymástól való távolságuk ismeretében birtokában kerek-perec kiszámolták.

Vegyük egy példát, álcázott rendőrautóra villogok hátulról, hogy jöjjön ki a kamion mögül. Kijön majd leállít:
Gutentag Herr, Sie haben gevillogott!
Nein Herr Törzsőrmester, nicht villogíren.
Doch!
Nein!
Doch
Nein!
Aufwödörszén Herr, nixbizonyíték, kamerából kifogyott a film vagy éppen előre, jobbra, balra vagyis nemhátra kucken, csűsz...

(Vagy ott is az dívik, hogy ha két rendőr mondja akkor biztos úgy volt?)

TH 2009.06.25. 18:10:59

@BéLóg: nekem pl. álcázott rendőr mérte a köv. távot, legalábbis a fotó alapján úgy tűnt. :)

BéLóg 2009.06.25. 18:18:18

@TH: Ez is teljesen lehetséges, elvégre a fizikának szabályai vannak amiket műszerekbe táplálni könnyű. Ami műszer sebességet mér az távolságot is tud, nyilván adott esetben két fókusszal is, tehát biztos lehetséges ilyen "automatikus" fotózó komputeres műszert szerkeszteni.

Azért gondolom, ezek a kamerák elsősorban előre néznek, tehát nehezen tudom elképzelni hogy "felvegyék" a hátulról villogást.

De ezzel nem azt akartam mondani hogy ilyen nincs meg nem is lehet, csupán azt hogy számomra ennek rendőri bizonyítása (mert a német jogabb (sic) állam mint mi) talán kissé nehézkes.

Egyszer láttam egy ilyen reality filmet, gyorshajtókat filmeztek le autókból, asszem a nürnbergi gyűrűn. Ezeket a következő parkolóban terelték le. Az egyik ilyennél a sofőr azzal védekezett, hogy nagyon kellett sietnie mert valahonnan elkésett.
A büntetés a duplája lett, mert a tag a kamera előtt "vallotta be" hogy vorsätzlich, azaz SZÁNDÉKOSAN (tudatosan) hajtott gyorsan.

Hoppá, nem?

TH 2009.06.25. 18:19:53

@BéLóg: "A büntetés a duplája lett, mert a tag a kamera előtt "vallotta be" hogy vorsätzlich, azaz SZÁNDÉKOSAN (tudatosan) hajtott gyorsan." Ez az igazi szívás. :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása