Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Nem csak nálunk vannak idegbetegek

2009.07.09. 15:49 :: SilentSound

Mr_x egyenesen a La Manche csatorna túloldaláról, Angliából írt nekünk, ezért nézzétek el neki, hogy nem tudott magyar ékezeteket használni, nekem meg azt, hogy nem írogattam át. Dolgozzatok meg kicsit ti is az értelmezéssel. Na de hogy a lényegre térjek, nem csak Magyarországon vannak vezetni nem tudó, idegbeteg női autóvezetők. Mert hát dögöljön meg a szomszéd tehene is, ugye. És különben is, mit szól be a bevándorló vendégmunkás?

Elore bocsatom, az alabbi eset nem Magyarorszagon tortent hanem Angliaban. Mult heten szombaton allatorvoshoz kellett vinni a macskat. Az allatkorhaz elotti parkolo eleg szukos, de azert kis odafigyelessel siman legyurheto akadaly.

Amikor megerkeztunk meg egy parkolo volt szabad, ill. amellett meg egy amit csak vegszukseg eseten hasznalok, mert nagyon megneheziti a tobbi auto parkolobol valo kimanoverezeset. Az ures hely melletti autoba pont pakolt egy holgy, meg egy pillanatig at is villant az agyamon, hogy hagyom oket kitolatni mielott beallok a szabad helyre, de aztan elvetettem az otletet.

Szepen bealltam, bar kicsit ferden, az auto feneke jobbra kilogott a felfestett helyrol. Megallas utan a gyerkoc megkerdezte hogy szallhat-e ki vagy kiegyenesitem a kocsit, ebben a pillanatban latom hogy a mellettem allo kocsi teljesen kitekert kormannyal elkezd kitolatni. Nekem csak arra maradt idom hogy ratenyereljek a dudara, de abban a pillanatban mar csattant is a ket auto.

Jo, elofordul, mindenki hibazik neha, valoszinu hatranezett a bal vala folott hogy nincs-e mogotte senki (Anglia - baloldali kozlekedes), en meg tole jobbra voltam, raadasul nem teljesen parhuzamosan. Ablakot letekertem, de mielott egy szot is szolhattam volna, mar voros fejjel uvoltotte, hogy miert nem arra nezek amerre megyek, miert mentem neki.

Mondtam hogy ne haragudjon, de en mar alltam amikor tolatni kezdett (valto P allasban), o jott nekem. Erre kitolatott, kiugrott az autobol, megnezte hogy esett-e kar az autojaban, majd tovabb ordibalt hogy orulhetek ha nem esett nagyobb kar a kocsimban, es hogy nem hivja ki ram a rendoroket (gondolom illegalis kulfoldi munkasnak gondolt :-o), majd bepattant a kocsiba es elhajtott.

En felirtam a rendszamat majd korbekerdeztem az ott levoket, hogy van-e szemtanu, de mindenki csak az ordibalast latta es hogy o elhuzott. Na engem az ordibalas nagyon ki tud akasztani, foleg ha o volt a hulye, ugyhogy a macska lemuszakiztatasa utan elso utam a rendorsegre vezetett.

Ott azonnal jegyzokonyvet vettek fel, de elotte megmondtak, hogy 7 napon belul be kell mutatnom az ervenyes jogositvanyt, forgalmit es biztositast (ezeket Angliaban nem kell magamnal tartanom, a rendor ha megallit max annyit kerhet hogy a nekem legjobban megfelelo kapitanysagon egy heten belul mutassam be), addig nem is foglalkoznak az uggyel.

Azert megkerdeztem az ugyeletest, hogy ilyenkor mi van, o ugyis azt fogja allitani hogy en mentem neki. Megnyugtatott, hogy megnezik van-e kamera ami latta az esetet, es majd dontenek, de ha nincs is felvetel o igencsak furcsallana ha engem hoznanak ki hibasnak tekintve hogy en tettem a feljelentest es o hagyta el a helyszint az adatai megadasa nelkul.

Hat most varom, hogy mi lesz. Kulonben a kocsiban minimalis kar keletkezett csak, a festek kicsit lejott az elso lokharitorol egy olyan helyen amit ugyis ujra akartam fenyeztetni. Ha az autostars nem uvolti le a hajam akkor csak legyintettem volna hogy nem erdemes ebbol ugyet csinalni. (volt ilyen esetem is, a masik autoban ulo holgy nagyon ijedten nezett, en meg csak annyit mondtam neki, hogy szerintem mindketten jobban jarunk ha en allok be helyette - azt a halas tekintetet maig nem felejtettem el  :-)  )

Igy az uvoltozesevel csak azt erte el hogy ot megbuntetik cserbenhagyasert, nekem meg kis szerencsevel a biztositoja kifizeti a lokharitofenyezest :-o

Erdemes az agresszio?

Nem sokkal ezután kaptunk még egy levelet, a folytatással kapcsolatban.

Kb egy hettel az eset bejelentese utan hozott egy kerdoivet a postas (bescanneltem, csatolom - az egesz egy a3-nal szelesebb lepedon volt ket oldalon, de csak egyoldalas a4 scannerem van :-) ).


Az első oldal a hatból

Azt irjak hogy ha 15 napon belul viszakuldom, akkor nem szukseges hogy a rendorsegen vallomast tegyek (nekik is es nekem is ido es penz).

Arra a kerdesre hogy szerintem kell e neki sunt felapplikalni azt x-eltem be hogy igen, de magyarazatnak azert odairtam, hogy nem a figyelmetlensegert (az mindenkivel elofordul), hanem az ordibalasert, fenyegetesert es a tetthelyrol valo elmenekulesert.

Kivancsi vagyok, hogyan tovabb.

49 komment

Címkék: külföld baleset hülye béna parkolás női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gz 2009.07.09. 15:56:27

Macska leműszakiztatása??? :-D

Integrált Szerverterror 2009.07.09. 15:57:19

La Mans? Sün!

És most elolvasom.

gz 2009.07.09. 15:58:49

Ez így határozottan korrekt a rendőrség részéről. Asszem megyek csomagolni, kiköltözöm én is Angliába, az idegbeteg(ek) ellenére is...

(Összes dobogó? :-))

Integrált Szerverterror 2009.07.09. 16:10:20

@gz: Álmodban:)))

Vagy indíts saját blogot:)

Integrált Szerverterror 2009.07.09. 16:21:48

Engem érdekelne a másik fél véleménye is.

Dester 2009.07.09. 16:26:08

@gz: Ezen én is elmosolyodtam, tetszett a megfogalmazás :)))

FlybyWire 2009.07.09. 17:33:16

Az angoloknak valami súlyos traumájuk lehet a koccanással, exemnek anno Bp-en ment neki egy angol hülyegyerek, egyértelműen ő volt a hibás, de az istennek nem akarta elismerni, mikor a rendőr mondta neki, hogy jobban teszi, akkor sem. Utána meg fellebbezgetett, stb. A végét a sztorinak nem is tudom, nem merek rákérdezni mert szerencsétlen csajnak azóta is remeg a szája széle a vadbarom miatt :(

gecofeco 2009.07.09. 17:40:28

Na ilyen rendőrségnem lesz itt soha :-(

.lll. 2009.07.09. 18:00:58

Silent keveri a La Manche/ejtsd lámans/-t a Le Mans/löman/-al:D

megbocsájtható

Ro3 2009.07.09. 18:05:09

@Glasya: Nem, nekem belőled van elegem, idióta.

star77 2009.07.09. 18:11:07

hát igen,qrva messze vagyunk mi még europától..

Megvagy hadnagy 2009.07.09. 18:11:57

Valoban mas a brit kozeg hozzaallasa ugy altalaban, de azert ok is tudnak alakitani. Haver jott ki autoval latogatoba, a hataron drogot sejtettek a kocsiban, erre szetszedtek, de ugy karpitleszedosen, potkerek felvagosan. Aztan a vegen a kezebe nyomtak egy szorolapot, benne egy email cimmel, ahol panaszt tehet illetve karteritest kerhet. Welcome to the UK! Fel eve rohangalok emiatt

É2I 2009.07.09. 18:24:16

Az angolokkal az a baj, hogy fordított a világ: bal oldalon közlekedés, normális sünök, hát nem értem én ezt :D

A macskában cseréltek-e macskabenzint?

jónévez 2009.07.09. 18:42:37

Na, akkor most mi is van a különleges nyugati emberekkel? Mégiscsak vannak ott is üvöltözős, majd otthagyós emberek? Ugye, mondtam már, hogy ott sincs kolbászból a kerítés? Ott is csak emberek élnek, csöppet sem különbek, mint mi, ugyanolyan mértékben (ha nem nagyobban) található idegbeteg vezető, sőt, képzeljétek, bűnözők is vannak! (és annak a leggyengébb fajtája az ilyen cserbenhagyó)

Aki meg az angol rendőrség hozzáállását dícsérgeti, annak elmondom, ott sem másként végződik végül az ilyen, mint nálunk. Ha nem hiszitek, hát idemásolom a kedves posztoló által, egy (nem is régi) hozzászólásában leírtakat, amelyben a végkifejlet is benne van:
"Mellesleg hasonlo esetem volt (be is kuldtem, de nem jelent meg :-o), bealltam a parkoloba, valto p-be, a mellettem allo sporttars kitolatott kozben nekikanyarodott a kocsimnak.
Ezutan ordibalt egyet hogy nekimentem, majd elhuzott.
En feljelentettem cserbenhagyasert, a rendorok megtalaltak, es o azzal vedekezett, hogy magan parkolo volt ezert nem ervenyes a kresz.
A rendorok megadtak nekem a cimet es a biztositasa adatait, de mondtak hogy sajnos nem lehet megallapitani hogy ki ment kinek es az o es tanuja szava van az en es tanum szavaval szemben. Probaljam meg a biztositoval lerendezni."
Akkor most az angol rendőr-kerítés sincs kolbászból, ugyanolyan, mint a miénk.

Ro3 2009.07.09. 18:44:21

@jónévez: Tévedsz. A magyar közlekedési morál gyalázatos. Az emberek jó részének a hozzáállása is. Bizonyos nyugati országokban ez nem így van. Ha tetszik neked, ha nem.

jónévez 2009.07.09. 18:49:57

@Ro3: Igen, és ennél már csak az olasz, a német, a spanyol, meg az angol a gyalázatosabb.

victor vacendak 2009.07.09. 19:17:37

Gyertek romániába. Azután nem sírna a szátok...

Kis Hableány 2009.07.09. 19:23:45

Minek mennénk-?Vagytok ott elegen.

victor vacendak 2009.07.09. 20:11:15

Sajnos nem. Én pl a második magyar vagyok ebben a városban. Legalább is úgy tudom...De az itteni közlekedési morál megtanítana pár magyarhonban élőt, hogy nem kell minden apróságért posztolni.
Amúgy, köszönöm a kedves riposztodat, hableány. Remélem belefulladsz a tengerbe...:-D

mr_x 2009.07.09. 20:13:19

Kozben elkuldtem meg egy folytatast SilentSoundnak, ugy latszik elkerulte a figyelmet:
A baleset bejelentese utan kb harom hettel felhivtak a rendorsegrol.
Kiderult, hogy megkerestek az "ellenfelet" es o azzal vedekezett hogy "magan-parkoloban"
tortent az eset tehat teljesen jogszeruen jart el ugyanis ott nem vonatkoznak a kresz szabalyok.
A telefonalo rendor megnyugtatott, hogy kimentek, megneztek a terepet es mivel nincs elzarva,
oda barki bemehet ezert termeszetesen ervenyesek a kozlekedesi szabalyok.
A masik autos kapott egy irasbeli figyelmeztetest es kioktattak hogy mit kell baleset eseteben
tenni (legkozelebb ralepnek neki es hanyatlokik ha nem tanult)
Nekem megadta a vezeto nevet, cimet es biztositasi adatait, hogy innentol az en kezemben a
dolog, sajnos tobbet ok nem tehetnek mivel az en vallomasom van a masik autos ellen,
mindkettonknek van egy tanuja es mindket eset elkepzelheto (o kanyarodott nekem vagy en
mentem neki amikor mar tolatott) egyertelmuen nem lehet megallapitani hogy mi tortent.
Kivancsi vagyok mi lesz a biztosito valasza...

victor vacendak 2009.07.09. 20:15:29

@mr_x: Az biztos, hogy ritka pofátlan ellenfeled akadt.

mr_x 2009.07.09. 20:19:03

@gz: Valojaban csak a szokasos eves szerviz volt, uzemanyagszint ellenorzes, szurok felujitasa es a karoszeria kisebb folytonossagi hianyainak kenocsel valo eltakarasa, meg pecset a szervizkonyvbe (ez utobbi nelkul korulmenyesebb a macs biztositasa) :-)

craft75 2009.07.09. 20:19:16

@mr_x:
Szerinted mi lesz a válaszuk ha a rendőrök azt mondták hogy oldjátok meg.
A bíztosítók nem hiszem hogy kimennek vizsgálódni meg lehetséges kamerákat keresni - azt fogják mondani hogy ez nem az Ő dolguk, ha megvan a bűnös akkor gyertek vissza.
Vagy meggyőzöd a mamit, vagy benyeled a javítást.

mr_x 2009.07.09. 20:30:29

@FlyByWire: Ez ket dologra vezetheto vissza.
1) Az osszes biztositos papir kulon kiemeli, hogy "semmit nem elismerni, so bocsanatot kerni sem szabad, mert azt a masik a bunosseg elismeresenek veheti"
2) Az angol biztositas olyan, hogy balesetmentes kozlekedes eseten evente kevesebet kell fizetni, azonban eleg egy csatt es a legmagasabb dijat fizeted.
4 ill. 5 ev utan lehet biztositast kotni a bonus megtartasara, ez azt jelenti, hogy ha nincs tobb mint egy eseted egy evben ill tobb mint 2 harom ev alatt akkor marad a bonusod.

Ehhez hozzajonnek az eszement biztositasi dijak foleg Londonban es foleg a fiataloknak.
Egy nemregi top gear adasban probaltak 18 eves kolykoknek autot ajanlani es biztositast kotni.
1000 fontos autora nem volt ritka az 5-10000 fontos eves dij.
Clarkson meselte egy regebbi musorban, hogy meg fiatal koraban volt egy escort-ja ami 18e-be kerult ujonnan, es 26e volt ra az eves dij (fiatal, london, tv szereplo, autos ujsagiro, ez mind sulyosbito korulmeny)

mr_x 2009.07.09. 20:33:57

@Megvagy hadnagy: Igen igazad van, tudnak alakitani, foleg a hataron.
Multkor kitalaltak hogy felesegemnek hamis az utlevele.
Amikor mutattunk nekik tartozkodasi engedelyt, jogositvanyt, tb kartyat, arra mind csak azt hajtogattak, hogy "ez mind hamis utlevellel is szerezheto".
Vegen kb egy ora idegeskedes utan visszaadtak az utlevelet, hogy az megis valodi, es tovabbengedtek.

Aggie 2009.07.09. 20:36:14

@mr_x:
szinten Agliabol, az elso amit ilyenkor tenned kellett volna, hogy elokapod a telefont es fotozol, filmezel.
Amennyire en tudom a serulesnyomokbol meg tudjak mondani, hogy ki ment neki a masiknak. Probald meg utni a vasat, mert ha kozos felelosseget hoznak ki, akkor is csokken a no claim discount-od!

mr_x 2009.07.09. 20:51:07

@craft75: "Szerinted mi lesz a válaszuk ha a rendőrök azt mondták hogy oldjátok meg."
1) Van egy rendorsegi jegyzokonyv arrol hogy elmenekult a heyszinrol, nem tette volna ha nem lenne hibas.
2) az ugyintezo rendor kulon felhivta a figyelmemet hogy nem maganparkolo volt, tehat erre nem tudnak hivatkozni.
3) van par tanum arra hogy dudaltam, ha en megyek neki akkor nem a dudat nyomom hanem a feket.

"Vagy meggyőzöd a mamit, vagy benyeled a javítást."
Kicsit felreertheto a posztban, nem a mami orditotta le a halyamat hanem a kedves ferje aki vezetett.
A mami csak bepakolta a kutyat majd beult az anyosulesre.
Viszont anyira nem erdekel hogy fizet-e a biztosito, egy probat meger, ha nem hat nem.
A javitast mar egy elozo esetben egy masik bizosito kifizette (ugyanez az elem serult 15 centivel arrebb), csak meg nem csinaltattam meg.
A cel nem a karcolas javittatasanak az (ismetelt) kifizettetese volt, hanem az idegbeteg raebresztese arra hogy az ordibalassal es fenyegetessel csak rosszabbul jar. (es valoszinu szereztem egy szavazatot a brit naconalista partnak is :-) )

Ro3 2009.07.09. 20:59:49

@mr_x: Nem baj, de igazad van, és az a lényeg, h kitartasz az elveid mellett, és az etikus/helyes viselkedés mellett, még ha sok energiába kerül is. respect.

mr_x 2009.07.09. 21:09:11

@Aggie: "az elso amit ilyenkor tenned kellett volna, hogy elokapod a telefont es fotozol, filmezel."
Ez igaz, akkor valahogy tul gyorsan tortent az egesz.
Miutan kitolatott mar hiaba fenykepeztem volna, raadasul en is kicsit hatratolattam, mert megijedtem hogy a vorosfeju mergeben nyom egy padlogazt es vegigszantja a kocsi egesz oldalat.
Azota vettem mar kamerat, mar csak be kene szerelni. :-o

"Amennyire en tudom a serulesnyomokbol meg tudjak mondani, hogy ki ment neki a masiknak."
Na ez meg a masik. A parkolo alakja miatt o kb egy meterrel elorebb allt mint en. Kanyarodassal pont beleakasztotta a sarvedoivet a lokharitom elejebe.
Tehat neki az oldala serult, nekem a kocsi eleje.
Ott abban a parkoloban barmikor meg tudom mutatni hogy keletkezhet ilyen serules de kiragadva a kornyezetbol a serules nagyon ugy nez ki hogy en mentem neki.
Kesobb visszamentem es egy masik auto melle beallva csinaltam par kepet, azon latszik hogy hogyan tud megtortenni az ilyen.

"Probald meg utni a vasat, mert ha kozos felelosseget hoznak ki, akkor is csokken a no claim discount-od!"
Nem hiszem hogy o biztositozni fog, kulonben nem huzott volna el. En is csak azert jelentettem fel, mert egyreszt bedurrant az agyam az uvoltesetol, masreszt nehogy kesobb meggondolja magat es feljelentsen cserbenhagyasert.

mr_x 2009.07.09. 21:12:12

@mr_x: Lyaly, most latom hogy a hajat ly-vel irtam :-(
mea maxima culpa.

Vincenzo90 2009.07.09. 21:36:19

Tehát a tanulság: angliában rend van, ha meg valaki renitens, azt helyére rakják. Nálunk meg azt csesztetik, aki rendet szeretne.

Ro3 2009.07.09. 21:55:17

@Vincenzo90: Azért a rendért köveket dobálni, embereket megverni meg autókat gyújtani kb olyan mint háborúzni a békéért, meg b@szni a szűzességért.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2009.07.09. 22:44:32

@endruboy79:
OFF

Az Angol- csatorna.

ON

Anglia ab origin cool hely. Melóból kifolyólag hetente tapasztalom.

a távoli rokon 2009.07.10. 07:59:40

Az ilyenek miatt vannak szarban a britek
Angliában egyébként kóbászból van a kerítés, és mindenki szagtalant szarik - tudom, mert láttam és értek hozzá, mert dolgoztam kint 3 napot;)

TAXI 2009.07.10. 08:07:46

@mr_x: Szegény macskusz... :D Éves szervíz :D Ha megvolt a szűrőcsere, olajcsere, karosszériajavítás, akkor légyszíves cseréld ki az első izzókat, mert a mindkét oldalon pislogott a fény, ha szembe mentem vele zseblámpával:D

A történethez -ill. a folytatásához- annyit, hogy látszik, hogy nem Magyarországon történt... Ott legalább van "normális" ügyintézés, ami alapvető lenne mindenhol.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.07.10. 08:28:29

@Ro3: Hú, ez mekkora demagóg duma volt. Úgy kezdődött, hogy visszadobott, mi?
És a rend nevében ideggázzal fújni és gumibottal verni a békésen földön ülő embereket? Az mekkora?

Zsú - Csodanő.hu · http://csodano.hu 2009.07.10. 11:00:48

Tiszteltem a mcskás - szervízes leírásért :D Azt hiszem, legközelebb így fogok menni állatorvoshoz, hogy akkor hoztuk az édes szervízre, stb... vagy inkább gyerekorvossal ugyanezt? :D

Mosóba talán nem visszük. Megoldjuk itthon okosban, szappanosvízzel, kiskádban :D:D:D

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.07.10. 14:07:22

Ezért tart itt ez az ország. Rendőr persze sehol..
Ja... :-) Ez nem ide való! :-)

Ro3 2009.07.10. 14:54:22

@newtehen: Az is, de az avtók is keveset tehetnek a Gyurcsányról...

jónévez 2009.07.10. 23:13:36

@a távoli rokon: Hát valahogy így...
És az össz nyugattal példálózás ilyen komoly tapasztalatokon alapul. :)

puffancs 2009.07.11. 08:35:51

en is egyetertek azzal, hogy itt a rendorseg korrekt, ugy jarnak el, ahogy kell, nem basztatnak feleslegesen, de! a posztolo panikolasat nem ertem, megertem, hogy megijedt a gyerek, de ez az o mint szulo felelossege, hogy megtanitsa arra, hogy a parkoloban/parkolohazban, jarda szelen szamitani kell autora, es mielott kinyitjuk az ajtot, nezzunk korul.

ha a kis koccanastol esett ennyire panikba, akkor hadd mondjam el, h angliaban minden autonak meg van huzatva az oldala, es a kis horpadasok, amik szinten minden kocsi jellemzoi (sok helyen szukos a parkolas, es a savok is igen szukek az otthonihoz kepest, itt igy, nem tablaval csokkentik a sebesseget, ami okos), es hogy a hasznalt autonak nincs erteke. fillerekert lehet venni (ami kb a harmada az otthoni arnak!!!!)+itt nincs atiratasi koltseg, eredetvizsgalat, tehat ha egy kocsit £1000-re hirdetnek meg, azt £900-ert elviheted, mert itt el akarjak adni, es lehet alkudni.
tehat egy kis horzsolastol nem ijednek meg.

a nonek meg lehet hogy periodusa volt.

mr_x 2009.07.12. 23:40:47

@puffancs: "a posztolo panikolasat nem ertem"
En meg azt nem ertem, hogy honnan vetted hogyvalaki is panikolt :-o

"megertem, hogy megijedt a gyerek"
A gyerek nem ijedt meg, foleg mivel o hatul ult a masik oldalon, igazabol az egeszbol kb annyit vett eloszor eszre, hogy motyogok magamban, hogy "hat ez mit csinal?", majd ratenyerelek a dudara.
Illetve egy kicsit megszeppent, amikor az ablakot letekerve rogton leorditottak a hajamat. (nincs hozzaszokva az ilyenhez).
Elt mar at koccanast, tudja, hogy ilyenkor az a szokas hogy a soforok kiszallnak, adatot cserelnek, esetleg felhivjak a rendorseget, es el van rendezve a dolog.

"o mint szulo felelossege, hogy megtanitsa arra, hogy a parkoloban/parkolohazban, jarda szelen szamitani kell autora, es mielott kinyitjuk az ajtot, nezzunk korul."
nalunk ez ugy nez ki, hogy nem nyitja ki az ajtot amig valamelyik szulo nem szol neki hogy nyithatja.
Ezt mondjuk sajat karan tanulta meg egy eletre, amikor a jadran bekesen kerekezo postas majdnem atugrott az ajton.
Azota tudja, hogy meg a jardara sem nyitjuk az ajtot esz nelkul.

"ha a kis koccanastol esett ennyire panikba"
Honnan vetted a panikot? Kulonben egy ilyen a "kis koccanas" javitasa 500 font.
Ha nem kezd el ordibalni a masik sofor akkor legyintettem volna ra, hogy "majd a masik karcolassal egyutt megcsinaltatom, igy nem hagyom annyiban.

"hasznalt autonak nincs erteke"
Akkor sem huzok el mint aki jol vegezte dolgat, hanem megegyezem a masik fellel.

Elozo balesetemnel a masik auto biztositoja hivott az eset utan ket nappal, hogy vihetem az autot javittatni, addig adnak csereautot.
Pedig epp hivni akartam a holgyet, hogy a kocsinak nem lett szinte semmi baja, ha nem akarja elvesziteni a bonuszat, akkor en nem eroltetem hogy a biztosito fizessen. (ott akkor nagyobbnak nezett ki a kar - fouton haladva szembe bekanyarodott elem, az o lokharitoja szabalyosan felrobbant, az en lokharitomon, sarvedon es a lampan lett egy par alig lathato karcolas, de ez csak kesobb a szerelonel derult ki hogy semmi rejtett tores nincs)

"mert itt el akarjak adni, es lehet alkudni.
tehat egy kis horzsolastol nem ijednek meg."
En amikor az enyemet vettem valaszthattam egy lelakott es egy megkimelt kozott kb ugyanannyiert. Lehet hogy teged nem erdekel, de en a jobb kinezetut vettem meg.
Aki az auto kulsejere ad, az talan odafigyel arra is hogy ne jarassa uveghangon a hideg motort :-o

"a nonek meg lehet hogy periodusa volt."
Ugyan ferfi volt, de attol meg lehetett neki :-) (a holgy csak utaskent pakolt a kocsiba, a kormanyt a teremtes koronaja tekerte :-) )












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása