Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Omlik a vakolat, én meg még fizessek ha alá állok?

2009.07.13. 19:02 :: SilentSound

Magpet azt hiszi, hogy övé az egész város és oda parkolhat, ahová akar, ráadásul ezt még ingyen is szeretné. Hát nem. A Centrum szedi a pénzt, a társasház meg igyekszik megoldani a zsúfoltság kérdését a belvárosban. Nem ez a normális?

Azt nagyjából megszoktuk, hogy a közterületi parkolás "üzemeltetője" se havat, se kutyasz*rt nem takarít. Azt viszont picit túlzásnak érzem, hogy óránként párszáz forintért még a vakolat is az autómra omolhasson. Tudom, hogy ez a társasház dolga (is), de engem, mint "fogyasztót" ez nem érdekel, játsszák le egymás között!

A szerver kímélése okán már most ideírom a megoldást, így spórolhatunk par kB-ot a kommenteken: biciklivel meg BKV-val kell járni, a Centrumnak igaza van, még több kutyakakit, és omló vakolatot a sok köcsögnek, aki a WC-re is kocsival jár!

29 komment

Címkék: budapest biztonság autó veszélyes parkolás lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Taurusz 2009.07.13. 19:08:19

Most mit lehet ehhez hozzáfűzni? Minden benne volt a postban, de szerintem nem a társasház dolga (is), hanem teljesen az ő dolguk...

szhörnyű 2009.07.13. 19:32:10

Tényleg jobban tennéd,ha bicajjal járnál.

UrQuattro 2009.07.13. 19:37:20

Kővel bazd be az ablakot!
Mennyi hülye van aki nem megy bele a felujításba mert havi 400 forintos részletre van ez a panel progi.

Haljon meg aki hülye.

craft75 2009.07.13. 19:59:22

No jó, de ki nem vállal felelősséget a parkoló autókért ?
A ház ? A parkolási rablótársaság ? Zönkormányzat ? Mert ugye ez nem derül ki sehonnansem.

vhm 2009.07.13. 20:43:02

ha megrongálja a kocsit, azért pont annyira felelős a tárasasház, mintha nem lenne kiírva semmi. ha agyonüt egy embert, azért is pont annyira, mintha nem lenne kiírva semmi.

szóval ha kár van, akkor ki kell fizessék.

vhm 2009.07.13. 20:44:29

ez a társasház (károkozó) és a autós (tulajdonos) ügye, semmi de semmi köze ennek a fizetőparkolással kapcsolatos cégeknek. nem is értem, hogyan merülhetett ez fel... ááá

csak john 2009.07.13. 21:16:49

Az a nagy helyzet, hogy a társasház felel a kárért ha kiírta, ha nem. Úgyanis az ő felelősséguk, hogy a házuk biztonságos legyen. Ha a háznak van biztosítása akkor az fizet, ha nincs, akkor a lakók összedobják.

Pistike911 2009.07.13. 21:28:03

Valószínűleg a közös képviselő (vagy gondnok, vagy a t... tudja) első ijedtségében - ismerve a lakók közötti összhangot - kitett egy táblát, kvázi hárítva a felelősséget.

Lásd a jót a rosszban: figyelmeztettek! :)


Amúgy meg ebben az országban a szarnak sosincs gazdája. Ennyi. Meg a sün...

kranführer 2009.07.13. 21:29:17

Nem egy szabálytalan motoros dobálja a vakolatot az autókra?

jónévez 2009.07.13. 22:03:18

@kranführer: Ugye, hogy ilyenek ezek a motoristák! Hát nem felmotoroznak a ház falára, aztán kaparják a falat?!

Na de valóban: az, hogy kiakasztottak egy táblát, semmit nem jelent, ha valóban omlásveszély van, akkor le kell keríteni, aki nem kerít az fizet, és még -személyi sérülés esetén pl- külön is felelősségre lesz vonva.
Persze, a fizetséget nehéz kihúzni belőlük, ha kitették a táblát akkor arra fognak hivatkozni (fölöslegesen), és akkor sajnos perelni kell. Jobban jár a károsult, ha van biztosítás, mert akkor a házzal majd a biztosító pereskedik, de neki fizet.

Húzzunk bele! 2009.07.13. 22:04:06

Nah hol van ez? Úgyis nem soká lesz egy kicsi falvakolás és a régi nem fog kelleni, repüla repüla:D:D:D
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Csak vicc volt:D:D:D

sevcsik 2009.07.13. 22:57:15

A centrum sehol se vállal felelősséget a parkoló járművekért, miért pont az omlásveszélyes területen tenné? Nem az ő dolguk

elfmage 2009.07.13. 23:48:07

@jónévez:

A biztosító csak akkor fizet ha a felelősséget elismeri a ház (közös képviselő), esetleg van egy rendőrségi helyszíni szemle jegyzőkönyv akkor jobba helyzet, de akkor is pergyanús.

Ha a ház nem ismeri el a felelősséget akkor perelheted a károkozót (a társasházat), és a biztosító meg a jogászcsapata majd a ház oldalán fog ténykedni a perben hogy ne kelljen fizetnie...

kiraaaaa 2009.07.14. 00:25:21

Az én kedvenc kiírásom:
Vigyázat! A tetőn dolgoznak

Mé én vigyázzak? És mit vigyázzak a tetőn?

Húzzunk bele! 2009.07.14. 00:34:33

@Kiraaaaaa: Kedves, szerszámok csak úgy potyoghatnak, mint a madár szar, csak nagyobbat koppan.

Integrált Szerverterror 2009.07.14. 01:52:47

Akkor én is felrakok egy táblát a kocsim motorháztetejére: ˝Vigyázat! Állat módon vezetek és nem ismerem a KRESZ-t! Esetleges személyi sérülésekért és más járművekben okozott károkért nem vállalok felelősséget!!

Grg76 2009.07.14. 05:13:52

Picit off leszek, de:
egy társasháznál ezen nem kell csodálkozni. Amilyen sötét egyedek előfordulnak...
Példának itt a mi társasházunk (csak 12 lakásos, tehát nem is nagy). Mindenki panaszkodik a közös képviselőre, de a leváltásáról hallani sem akarnak. A háznak nincs vízórája, (tudom, hihetetlen, de igy van, a környéken több háznál is) de a vízórásításról nem lehet beszélni,mert akkor mi lesz a (közös)kertlocsolással, meg mennyibe kerül a kiépítés és igy tovább. De az, hogy igy átalánydíjban 2-4x annyit fizet mindenki az nem zavarja őket.
Sajnos, ahogy annak lennie kell, az értelmesebb lakók mindig kisebbségben vannak.

Szóval nem kell csodálkozni, hogy inkább egy tábla lett kitéve.

Aszi 2009.07.14. 06:53:17

Egyeseknek mindenről a Centrum jut az eszébe. Ez már kóros.

kiraaaaa 2009.07.14. 08:35:49

@Húzzunk bele!: jéé, tényleg...de ha felfelé vigyázok, akkor tuti a járdán lévő munkagödörbe esem bele:))

áááá, sehogy sem jó, meg kell tanulni lebegni, repülni:))megyek is génkezelésre:))

kpetya 2009.07.14. 08:43:35

@jónévez:

Szvsz én nem fogadnék sok pénzzel az autósra, bukni fogja a pert. A kártérítéshez 3 feltételnek kellene teljesülnie:
a. a károkozás jogellenes legyen (ez ok)
b. a magatartás felróható legyen a károkozónak (talán, ok)
c. a kár emiatt következzen be. (ok)

ez idáig ok, de van még a ház számára 2 kibújási lehetőség. Az egyik,"mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható." Ők kiirták, hogy gáz van.
A másik kibujási lehetőség, a károsult kárenyhítési kötelezettsége. Ez pedig szerintem itt abból áll, hogy ha látom, hogy ki van irva "vigyázz omlás veszély" akkor nem állok oda.

kpetya 2009.07.14. 08:44:24

@endruboy79:

Az autó veszélyes üzem, arra más szabályok vonatkoznak.

trixilw 2009.07.14. 11:03:56

@kpetya: Mert a ház faláról lehullo vakolat egyáltalán nem veszélyes üzem... lol

trixilw 2009.07.14. 11:05:20

Egyébként meg legyen cascód és kész :) Vagy ne állj oda. Vagy lazíts meg egy téglát, ha valaki arra jár csapd vele majdnem agyon, vedd fel kamerába és küldd be a retektévébe. Rögvest elkezdik a felujítást.

kpetya 2009.07.14. 12:12:28

@trixilw:

Az építkezés, tetőfedés az, az önmagától lehulló vakolat szvsz nem az.

jónévez 2009.07.14. 19:14:20

@elfmage: Ez, amit mondasz, annyi árnyalással igaz is lehet, hogy ha a biztosítás kizárja az ilyen esetet.
Az viszont egyáltalán nem játszik, hogy elismeri-e a felelősségét a felelős, mert azt a biztosító joga eldönteni, (továbbiakban a bíróságé) hogy a jelen esetben van-e felelőssége a biztosítottnak, ha úgy látja, van, akkor fizet, az pedig az ő ügyük lesz, hogy ha a biztosító megállapítja a SÚLYOS gondatlanságot a biztosított részéről, és emiatt megtérítteti vele a kifizetést.
(pont, mint amikor az autós kárt okoz, akkor is a biztosító dönt, ezért fölösleges is ráíratni az Európai Kárbejelentőre azt, hogy "elismerem". Sőt, a szabálysértési előadó határozatát is van joga fellebbezni.)
Azt igen, én is javasolnám, hogy az ilyen esetben a károsult vetessen fel baleseti jegyzőkönyvet, hívjon helyszínelőt, mert egyszerűbb dolga lesz.

@kpetya: Pontosan nem úgy járt el a tulajdonos, ahogy az elvárható, hiszen az elvárható eljárás a veszélyes szakasz elkerítése. A tábla az elkerítés indokául kihelyezhető/kihelyezendő, de NEM HELYETTE! (csak azért írtam nagybetűvel, mert lényeges)

Integrált Szerverterror 2009.07.15. 02:51:33

@kpetya: Vazze! Igazad van! Basszus egész nap azon a qrwa táblán dolgoztam. Ha nem szósz mentem volna reggel Carmageddon Live-ot játszani!:(((

Integrált Szerverterror 2009.07.15. 03:17:49

Amúgy a tábla értelmezése:
1. ˝Omlásveszély!˝ Ez eléggé értelemszerű.
2. ˝Gyalogosforgalom a túloldalon.˝ Így kijelentő módban. Hát nekem kurvára nem úgy tűnik. A járda meg csak úgy dísznek van ott úgy pőrén?
3. ˝A gépkocsi parkolásért nem vállalunk felelősséget!˝ ez a legegyértelműbb. A társasház nem fizeti ki helyetted, ha kapsz egy mikuláscsomagot. Vagy ha ellopják. Mert ez a mondat ezt jelenti.

Na ki a hülye?

Alex3000 2009.07.16. 10:11:23

MAGYARORSZÁG: OMLÁSVESZÉLY!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása