Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Forgalommal szembe a reggeli csúcsban

2009.07.19. 12:33 :: SilentSound

Mi is lenne ezzel a bloggal, ha nem lennének ilyen baromállatok, mint akivel Kuk22 került egy utcába? De mivel vannak, így posztolható anyagunk is akad bőven, lassan elkezdhetnétek megvesztegetni mindenféle villányi borokkal, aranyrudakkal, ha be akartok kerülni. Meg akkor is, ha nem akartok, tökre szeretnék aranyrudat kapni, hogy vehessek belőle jó drága borokat és publikálhassak a művelt alkoholistába is. Na jó, ne ijedjetek meg, nem fogok. Meg ennek úgysincs semmi köze a mai témához, úgyhogy befejeztem a szófosást.

2009. jún. 22. reggel 8:00-t írunk. Megyek komótosan munkába  a jól megszokott úton. A  Kerepesiről ráfordulok az Ifjúság útjára. Minden a jól megszokott képet mutatja, az Ifjúság útja külső sávja a Dózsa felé beállva, mint a cövek, az Aréna parkolóba vezető sávon az ismerős pofátlanok húznak el a sor mellett.

Ekkor látom, hogy a Népstadion (Syma) területének behajtójánál megnyílik az álló külső sor egy picit, és egy fehér Ford Escort kombi dugja ki az orrát balra indexelve. Miután meggyőződött, hogy nem jön senki, kifordult a Stefánia felé balra, de a szembejövő belső sávjába !?!?!

Erre már felkaptam a fejem, vajon mit szeretne, mert még mindig megy a balra index. A gyalogos híd után az út mentén parkolók lesznek, oda akar beállni !?!?. De nem, vissza az index és a szembejövő belső sávjában, szemben a forgalommal halad a Stefánia felé. Aki nem ismeri, abba az irányba azon a szakaszon 2 sáv megy, és mind a kettő tök üres volt.

Minden megrökönyödés nélkül veszi tudomásul, amikor a záróvonal átsasszézik előtte és belekerül a belső balra kanyarodó sávba a kereszteződés előtt. Itt újabb nehezen megoldható feladat elé kerül, ugyanis a 2 balra kanyarodó sáv közül tőle jobbra épp egy troli fordul, és igen nagy nehézségek közepette tudja abszolválni a párhuzamos kanyarodást.

Megint beigazolódott, hogy a hülyéknek és a részegeknek mindig szerencséjük van, mert szinte minden reggel, a dugó miatt vágódnak be a belsőbe gondolkodás nélkül már záróvonalon, de most nem jött senki.

A rendszám IOM-263. A helyzet abszurditását fokozta, hogy a hátsó ablakban ott virított a nagy „T” matrica. Sajnos nem láttam, ki vezette, pedig kíváncsi lennék rá és gondolataira.

Óhatatlanul felmerült bennem a kérdés, hogy tényleg ilyen szintű a gépkocsi vezetői oktatás!?!? Ilyen emberek kaphatnak ma jogsit, akinek nem tűnik fel, hogy a záróvonal rossz oldalán mennek!?! Nem tud kanyarodni busz mellett!?!? És csodálkozunk az elrettentő baleseti statisztikán. A szörnyű, hogy egy ilyen barmot bárki levadászhat, mert olyanokat csinál, amire épeszű ember nem számít(hat).

Az ilyen ember vajon felfogja, hogy mekkora balfasz és szándékosan játszik saját és mások életével, vagy abban a hitben él, hogy ő jól vezet !?!

Kicsi a világ, hátha tud olvasni, vagy ismerős lesz valakinek…. és megtudjuk a hátteret.

49 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye veszélyes dugó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ganyager 2009.07.19. 12:44:05

"Az ilyen ember vajon felfogja, hogy mekkora balfasz és szándékosan játszik saját és mások életével, vagy abban a hitben él, hogy ő jól vezet !?!"

- Szerintem nem!!!!!

Nini elöször kommentezek elsőként! :)

Szép napot, és balesetmrntes közlekedést...!

#&@ 2009.07.19. 12:52:23

Ilyen élményem nekem is volt most valamikor júniusban. Csak ott én voltam a hülye aki szembe ment a forgalommal. Egy tök ismeretlen útról kanyarodtam egy szintén tök ismeretlen útra és kötelező haladási irányt jelző tábla hiányában nem tudtam, hogy az egy 2 sávos egyirányú , nem egy 2x1 sávos kétirányú. :) Persze pár méter után kiderült a turpisság, és letakarodtam ahogy lehetett. És még abban a hitben sem élek, hogy jól vezetek..

schdl (törölt) 2009.07.19. 14:37:43

Nem, tényleg nem fogja fel, mekkora egy balfasz...

craft75 2009.07.19. 16:08:24

@#&@:
Ez azért megbocsátható, de amikor az autópályán megy szembe és rossz oldalon van a leállósáv, az összes táblát hátulról látod, a szembejövő kamionos arcán tisztán látod a félelmet - na akkor eszébe kellett volna jutnia a román lánynak hogy itt valami gebasz van.

kiraaaaa 2009.07.19. 16:21:34

@#&@: erről beszéltem egyszer, ha rendesen fel lennének rajzolva az útjelek, vagy a táblák ott lennének, talán az ember nem kóvályogna az utakon.

Nekem hasonló a Corvinus előtt volt a múlt héten, össze-vissza voltak a sávok, s fogalmam sem volt merre haladjak, aztán egy idegbeteg jól letolt az útról.

MP 2009.07.19. 17:09:22

Lehet nem tetszik de sajnos az oktatás is ilyen. Emlékezzetek arra a srácra aki egy hónapos segédmotor vezetőivel ködben nekiment a vonatnak. Amúgy pedig sajnos nagyon sok alkalmatlan ember közlekedik útjainkon.

Rendőrfigyelő · http://rendorfigyelo.blog.hu 2009.07.19. 17:20:30

nagyon el van cseszve az egész oktatás. én anno amikor (amúgy elsőre) átmentem a vizsgán nem éreztem úgy, hogy én most már tényleg, biztonsággal tudnék vezetni.

MissMarple 2009.07.19. 17:32:12

Egyszer, nagy meglepetésemre, egy nagyon forgalmas körforgalomban jött szembe egy IDŐS bácsika. Tehát nemcsak a fiatalok mennek rossz irányba.

Zssssss 2009.07.19. 17:45:28

@MissMarple: Ilyen velem is történt, szintén idős bácsi, mellette idős néni. Én dudáltam, mert majdnem nekem jöttek, a néni meg mutogatott ezerrel, hogy "Namivanna?". Szerintem előfordulhat bárkivel, hogy ismeretlen területen járva, véletlenül a rossz sávba kanyarodjon - de a körforgalom mindenütt körforgalom!

nanogyo 2009.07.19. 18:19:00

Kétféle borzalom van az utakon: a nagyon isdős meg a túl fiatal. (És azok a középen lévő korúak, akik genetikailag alkalmatlanok az autóvezetésre...)Bocs, akkor három! :)

Mindegyik azt hiszi, hogy hihetetlenül jól vezet -az igazságtartalmat szavazásra bocsájtom...

Nekem két eset jut eszembe, amikor égnek állt a hajam. Az egyik az M7-en történ vagy 15 éve. Békésen haladtam a Balaton felé és a 40-es km táján egy középenyhe, de beláthatatlan bal kanyar közepén a zöldségeskert korlátja mellett ott ÁLLT egy kispolski. Bácsika mellette, aggódva nézte az autó elejét. A kocsiban nénike üldögélt békésen. Azt hittem, rosszul látok. Mázlimra nem abban a sávban haladtam és gyakorlatilag zéró forgalom volt éppen, mert rossz elképzelni, micsoda kacifántos helyzetek adódhattak volna.
2-3 km-re onnan van egy benzinkút, ott még mindig hitetlenkedtem és gondolkoztam, mit tegyek. Ez még nem a mindenkinél mobil van - korszak volt!De a sors keze működött: a kútnál megláttam egy ácsorgó rendőrautót és a yardra zúdítottam friss élményemet. Úgy néztek rám, mint egy marslakóra. Még nekem kellett bizonygatnom, hogy ÉÉÉÉÉÉÉÉN épelméjű vagyok, siessenek már. Nagy nehezen indultak - szerintem csak akor hitték végre el a sztorit, amikor saját szemükkel látták.

A másik történet: Bp., Flórián tér, az Árpád fejedelem útja felől kanyarodnék jobbra a Szentendreire, amikor is megrökönyödve látom, hogy velem szemben halad valaki a felüljáró mellett. Na, azóta sosem használom ott a balsó kanyarodási lehetőséget, szigorúan maradok jobboldalt, akkor is ha villástargonca áll előttem. (Bocs, akik nem ismerik a helyszínt, a többieknek evidens, amit mondok. :) )

sfdrake 2009.07.19. 18:27:59

@Rendőrfigyelő: Nekem mikor meg lett a jogsim az oktatóm mondta hoyg ez nem azt jelenti tudok vezetni csak azt hogy mostmár saját kocsival egyedül is gyakorolhatok forgalomba és igaza is volt/van, pedig előtte már jó néhány éve vezettem kis faluban laktunk szőlők közötti föld és beton utakon nem zavartam senkit :D A posztban szereplővel az a baj hogy valszeg sose fog rájönni milyen hülyeséget csinált. Legalább is nagyon sokan nem tudják, nem veszik észre a közlekedők közül ha baromságot csinálnak, gondolom ezt abból ha szol nekik az ember nem értik miért dudálsz rá vagy miért integetsz, vagy mit magyarázol ha van alkalom beszélni vele. Az is baj hogy szerintem nagyon sokan muszájból autóznak szorongásokkal teli hoyg már megint vezetnem kell, nem azt mondom hoyg el kell lazáskodni, de ha szorong és félve megy az nem jó.

sfdrake 2009.07.19. 18:28:56

@MissMarple: Nem a fiatalok, idősek körforgalomnál sürün látom hogy azt se tudják mi van, annó nem tanulták esetleeg a faluból ritkán mennek a városba át van ahhoz képest épitve minden nézelődik hopp egy körforgalom befelé szépen indexel balra kifelé semmerre mert e mtudja mi a helyes, 20-30 éve nem igen volt magyarországon körforgalom de még sok helyen 10 éve se.

bigfater · http://bigfater.blog.hu 2009.07.19. 18:29:13

Nem nagy ügy! Pl. megyek én is nagy nyugalomban egy pesti mellékutcán, már a közepén járok, hát jön ám szembe egy másik autós és villog veszettül, gondolom mert nem nagyon fértünk volna el egymás mellett. Na, versenyszellem feltámadt bennem, én is szaporán villogtattam mint egy önjáró világítótorony. Páciens, okosabb enged elven félrehúzódik egy kapualjba és letekerve az ablakot, mikor mellé értem átüvölti, hogy "Ez egy egy irányú utca"! Vissza üvöltöttem: "Akkor miért hajtasz bele?" Láttam hogy teljesen elbizonytalanodott és szóhoz sem jut. Az utca végén aztán láttam én is, mert kíváncsi ember vagyok, hogy valóban egyirányú és én hajtottam tilosban. Tanulság: bizonytalan ember ne autózzon!

Bigfater

nanogyo 2009.07.19. 18:46:44

@sfdrake:
"A posztban szereplővel az a baj hogy valszeg sose fog rájönni milyen hülyeséget csinált. Legalább is nagyon sokan nem tudják"

Ezzel is, meg ezzel is:

"Az is baj hogy szerintem nagyon sokan muszájból autóznak szorongásokkal teli hoyg már megint vezetnem kell, nem azt mondom hoyg el kell lazáskodni, de ha szorong és félve megy az nem jó."

nagyon egyetértek! Sajnos. Már az sajnos, hogy így van! :)

jónévez 2009.07.19. 18:49:16

@bigfater: Hát, te igen nagyfranc vagy :D
De hát valójában: egyirányúban egy irányba mentél... :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.19. 18:55:30

Reméltem hogy arra ár egy rendőr, vagy lezúzza valaki, és ki kell hívni... ezt azért csak megvágnák...

Amúgy tuti nem ilyen hülye volt, ezt csak szándékosan lehet :/

babsz 2009.07.19. 18:55:34

No, immeg a XIII. Kassák Lajos utcába integettem fékevesztve egy figurának, hogy csak úgy kihajt elém, oszt utána derült ki, hogy ott végig jobbkezes (neki volt elsőbbsége). Még szerencse, hogy a számomra ismeretlen terep miatt 15-tel jöttem. Hát hogy lehet egy ilyen széles utcában nem főútvonal, dehát nincsen mese, nézni kell a táblákat, akkor nem csinál ilyet az ember.

TAXI 2009.07.19. 19:00:09

@bigfater: Te is csak egy irányba mentél... Annak van elsőbbsége, aki előbb behajtott :D

Aszi 2009.07.19. 19:07:05

Előfordul ez, ha valaki kezdő és nem ismeri a helyet. Én mazsola koromban egyszer a Mogyoródi úton mentem a rossz oldalon, ott, ahol a Mexikói út után osztottpályássá válik. Valahogy nem volt nyilvánvaló, hogy ez itt osztottpályás út, azt hittem, a jobb pálya egy másik út.

reader613 2009.07.19. 19:17:44

esti szürkületben megyek a Budaörsi úton kifelé, Diósd felé vezet az utam, tehát külső sáv felé orientálódok, autópálya elkerül. Ez a teljes szakasz egyébként osztottpályás, illetve a lehajtó után teljesen egyirányú.

Ott aztán kettéválik az 1-es és a 7-es (akkor még 70-es) út, utóbbi lejtős enyhe balkanyarral be az autópálya alá.

Na ITT jött szembe a bácsika a Daciájával, valahogy a két sáv közepén, szóval ugyancsak erős mutatvány volt kikerülni. További sorsa ismeretlen.

Watt25 · http://sablonvalasz.blogspot.hu 2009.07.19. 19:21:00

Én azt emelném ki, hogy T betű volt rajta. Most komolyan. Szerintetek elég az a ~30 óra arra, hogy valaki megtanuljon rendesen autót vezetni? Egy nagy f*szság az egész. Szerintem a duplája is kevés lenne. Ez van.

bigfater · http://bigfater.blog.hu 2009.07.19. 19:33:05

@reader613:

M7 érdi emelkedő, vasúti híd után 100+ ÁFA feloldva, nyomom a gázt, belső sávban szembe jön egy Dacia, román frsz. Példás közlekedési morál, én is rögvest jobbra húzódtam erőteljesen lassítottam és mutattam neki, arra kell itt menni! Még láttam, hogy visszamutogat, hogy Ő meg ellenkező irányban. :)

bigfater · http://bigfater.blog.hu 2009.07.19. 19:33:54

@TAXI: Igen, párszor én is ráhagytam az ilyet másra, mikor nem én voltam az elmebajos. :)

bigfater · http://bigfater.blog.hu 2009.07.19. 19:36:34

@jónévez: Néha csak. :)
Mellesleg, az utca végéig hittem, hogy nekem van igazam. :)

Zsola777 2009.07.19. 19:38:22

Amióta nem kötelező a T betűt kiragasztani, azóta már azok sem teszik ki, akik tényleg tapasztalatlanok. Azért, mert egyesek meg azért teszik ki, hogy pofátlanságukat tudatlanságnak nézzük és toleráljuk. A pofátlanságuk következtében nem teszi ki az, akire meg vigyázni kellene, ezért a morál süllyed (ha nem vettük volna észre), ergo totál felesleges. Pedig jó lenne látni, kitől számíthatunk véletlenül téves manőverre - nem pedig azt, akitől szándékoltan tévesre számíthatunk. Értve vagyok!? :)

nanogyo 2009.07.19. 19:41:56

@Zsola777:
Nem kötelező a T-t kiragasztani? Ó. Mindig hall az ember valami újat... Akkor ezért nem látok mostanában szinte egyáltalán T betűs autót?

Zsola777 2009.07.19. 19:44:11

@nanogyo: Már régóta nem kötelező, a mazsolák azért nem ragasztják ki, nehogy hátrányos megkülönböztetés érje őket - pedig a tanulókat általában segíteni kellene, de hát sajnos ilyen a morál. A legdurvább, hogy a szerv azért törölte a kötelező kiragasztását, mert nem tudta szabályozni az autósok intoleranciáját a tanulókkal szemben. Ez a szomorú.

bigfater · http://bigfater.blog.hu 2009.07.19. 19:44:23

@Watt25: Ezt magyarázom a fiamnak is, de valahogy nagyon magabiztos a 30 óra vezetés és a velem történt utazásai során eltöltött több száz órás anyósűléses "tanórák" után. Ráadásul rendszeresen bemutatom neki, hogy mit nem szabad tenni vezetés közben és hogy mennyi kutyaütő vezet az utakon. :)

nanogyo 2009.07.19. 20:13:32

@Zsola777: Hát erről lemaradtam. Az én időmben még kellett, a gyerekem meg még nem tart ott, hogy érdekeljen a téma. (Illetve ott tart, 4 évesen már közölte oviba menet, hogy adjam oda a kulcsot, ma ő vezet :))))) Lehet, nem is jártunk volna olyan rosszul, mint néhány itt felsorolt pédával.)

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.07.19. 21:05:47

mindenki követ el hibát, a gond az, hogy aki ilyenkor még nekiáll pampogni, az rendszeresen hibázik és ráadásul nem is érti, hogy másoknak mi a baja vele.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.07.19. 21:18:12

@#&@: Hehe, én is fordultam már a Mogyoródi útra oszt csak néztem, hogy miért jönnek szembe a barmok :D

Flashzee · http://www.flashzene.com 2009.07.19. 21:28:58

Mindig az ártatlanok szívnak, meg a jók halnak meg! :S

Emmett Brown 2009.07.19. 21:38:23

talán növelné a megértési faktort, ha mondjuk olasz mintára nálunk is jeleznék a rendszámok, hogy az autó hova valósi legalább megyeszinten. Így ha látod hogy valaki somogyi rendszámmal szerencsétlenkedik a belvárosi egyirányúakban, vagy az osztottpályás utakon megy szembe, akkor több empátiával lehetne hozzáállni az illetőhöz, illetve lehet számítani rá, hogy összevissza fog kolbászolni :)

külföldiekkel is sokkal udvariasabb szoktam lenni (pont emiatt), viszont ez akkor változott meg kicsit, amikor beengedtem egy tolakodó szlovák rendszámú autót, és amikor bejött elém, akkor derült ki, hogy a pozsonyi rendszám egy Wallis-os rendszámtartó tokban figyel :D azt hiszem mondanom sem kell, hogy egy X5-ös volt :D:D

vhm 2009.07.19. 21:39:02

a hülyék köztünk élnek. ennyi :S

vhm 2009.07.19. 21:41:06

@pafff: Kassák Lajos u kellemes, hullanak ott az úrvezetők, mint a legyek...

csz0 (törölt) 2009.07.19. 21:41:58

Durva, egy éve erdélyiként Pesten másodszor vezetve csináltam egy hasonlót. Szintén balra fordulás, rögtön az M3-ról való lehajtás után. Én idióta nem az előttem levő után mentem, hanem egy éles halálmanőverrel a szembe jövők középső (!) sávjába. Hiába vettem észre két másodperc múlva a baromságomat, közben a sáv jogos használói is odaértek, így nem tudtam azonnal visszahúzódni a saját helyemre, annál is inkább, mivel ott is ment már a forgalom. Álltam ott, mint pap f.sza a lakodalomban és vártam a sorsom. Dudáltak mint állat, de én is, nehogy lekaszáljanak. Elválasztó sövény nem volt, visszavergődtem. Intenzív adrenalinkúra volt 30 másodpercben...

Egy év távlatából már nem sikerült beazonosítani a pontos helyet, az M3-Szentmihályi tűnik a legesélyesebbnek, de az túl egyszerű kereszteződés, amikor én ott balra fordultam, a szembejövő sávnak tele kellett volna lennie a pirosnál várakozókkal. Különben is, ott csak két sávos a Szentmihályi, én meg háromra emlékszem.

Nem tartom magam sem schumacheri tehetségnek, sem antitalentumnak, évi 15 ezremmel csak egy kicsit számítok hétvégi autósnak, de szerintem ilyent szinte bárki csinál, ha 600 letekert km után egy pillanatra nincs helyén a figyelme. Szerencse és lélekjelenlét kell az ilyesmit kezelni és nem súlyosbítani a tovább haladással. Hősünk ezen a téren nem állt valami jól, vagy a helyzetfelismeréssel voltak gondjai, ami már tényleg súlyos.

VizsLAjos 2009.07.19. 21:43:37

Te hazug disznó...

IOM-263 az egy ezüst Punto rendszáma. Mellesleg az enyém.

Ha szarul jegyzed meg a rendszámot, legalább ne terjeszd te szar....

Emmett Brown 2009.07.19. 21:47:18

@VizsLAjos: csak kiderült végre, hogy a posztoló a hülye :D

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.07.19. 21:49:16

@Zsola777: Amíg T betűvel vezettem számtalanszor előztek le szabálytalanul (elzárt területen, záróvonalon stb.), ha szabályosan "lassan" mentem, vagy kicsit lassabban indultam el, mint ahogy nekik tetszett volna...
A T azt jelenti, hogy mindenáron meg kell előzni.:-(

nanogyo 2009.07.19. 22:02:23

@VizsLAjos: Nem, nem jegyezte meg szarul, csak kíváncsi volt, ugrasz-e!
:)))

jelentéktelen alak 2009.07.19. 22:12:55

@Kiraaaaaa: Ismered a viccet?
"A rádió bemondja, hogy mindenki vigyázzon, mert egy őrült szembe hajt a forgalommal. Egy őrült? -kérdi egy autós. Hiszen mind szembe jön..."

jelentéktelen alak 2009.07.19. 22:19:53

Pár éve Írországban élek. Itt balos a közlekedés.
Legutóbb mikor Magyarországon jártam, kétszer is fordultam ki egyirányú utcából kétirányúra, úgy hogy automatikusan a bal sávba soroltam. Pedig egy rokon magyar autóját vezettem, aminek bal oldalon van kormánya. De jártam már így Spanyolországban si bérautóval.

Szóval sok oka lehet az ilyen malőrnek, de a figyelmetlenség, szerintem mindig mögötte van...

jónévez 2009.07.19. 22:21:23

@VizsLAjos: A francért írtad ide, hogy a te autód?...
Most már le nem mosod magadról, mostantól Szembeautózó VizsLajos vagy... :DD

Integrált Szerverterror 2009.07.20. 02:20:24

Én is ültem már autóban ami a szembesávban haladt, ami szembe ment az egyirányú utcában sőt ami cikkcakkban haladt az úton. De hát hogy várhatja el akárki hogy elüssem azokat a jópofa kis rózsaszín elefántokat meg az angyalszárnyú bermudás marslakókat?

Bár ilyen már régen volt. Mostanában semmi érdekes...

Szóval toleránsnak kell lenni mert lehet a szembejövő is azokat kerülgeti:)

vazzup 2009.07.20. 08:39:04

@vadász2: ezzel nagyon egyetértek. Nekem most egy éves a jogsim. Két hónapig volt T betű kint. Az alatt a két hónap alatt több balesetet akadályoztam meg a nem T betűs járművezetők faszságai miatt, mint az azóta eltelt tíz hónapban.
Szóval, ha vki kalandtúrát akar úgy, hogy nem kell elutazni messzire, tegyen ki egy T-t az autóra, és vezessen a városban.
Mondjuk az is igaz, hogy jó tanulás volt, csak túl sok az önjelölt oktató. :D

Secnir 2009.07.20. 08:51:11

nem kell ahhoz tanulónak lenni, hogy hibázzon az ember.
majd 700e km-el a lábamban egyik reggel megyek a szomszéd faluban, viszem asszonyt dolgozni, tele jobbkezes utcákkal.
egyszercsak jobbról egy autós nem adja meg a jobbkezet, majdnem ütközünk - le is üvöltöttem a fejét.
aztán asszony csendben ideszól: -de ő jött jobbról.
erre az a 3 mm (az az első, még le nem ért kávé után a szemem nyitvatartási faktora) megnőtt kb 3 cm-re, és azt mondtam magamnak - de fasz vagyok.
mikor az első kereszteződésnél megált a csávó, kiszálltam, bekopogtam, és bocsánatot kértem.

Lázárblokkoló (törölt) 2009.07.20. 23:48:06

A mi egyirányú utcánkban minden éjjel a helytelen irányból jön be a JWT 542 ezüst Clio. Mivel ő is itt lakik, és megfordul a helyes irányba, nem véletlenül vagy figyelmetlenségből teszi. És teheti...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása