Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Megteheti ezt egy rendőr?

2009.08.03. 08:43 :: SilentSound

Ha vwgery sztorija pontosan így történt, ahogy azt leírta, akkor ezekre a rendőrökre nézve ez nagyon gáz. Sőt, a többiekre nézve is káros hatással van az ilyen viselkedés, hiszen az ilyenek miatt kell a normális rendőröknek is elviselnie azt, hogy sokan semmi tiszteletet nem mutatnak feléjük. Nekem még az is hihetetlen, hogy ilyen flegmán reagál egy egyenruhában (és ezzel együtt valószínűleg szolgálatban is) lévő rendőr, én még soha nem találkoztam ilyesmivel. Persze ettől még biztosan létezik a jelenség, mert a rendőrök közt ugyanúgy vannak hülyék, mint a civilek között, de nekem valahogy életszerűtlen ez a párbeszéd. Kíváncsi vagyok, ti mit gondoltok.

Régóta olvasom a blogot, de most először gondoltam úgy, hogy megírom a mai történetem. Szombat délelőtti forgalom egy kis városban (lényegtelen melyikben, mert a kopók nem helyi hülyék voltak).

Szitu a következő: kereszteződés lámpával, egyenes és balra lehet menni a csodálatos tesco felé. Beállok a lámpához, hogy megtámadom a tescot. Zöldre vált, 3.4. autó lehetettem. szemből kis ívben a rendőrök szeretett octaviájukkal szerették volna megközelíteni a hipermarketet, de ugye elsőbbségadás kötelező táblájuk volt.

Javában zölden mentem át, előttem lévő aut 2-2,5 méterre. Hát szeretett rendőreink betette elém. Satu, és végülis nem mentem neki, de nem rajta múlott. Megkülönbeztő jelzést nem használt persze. Kitöröltem a csipát a szememből és leparkoltam. Nem dudáltam rá, mert úgyis megállít és úgyis megbüntet valamire. Úgyhogy csak letettem a paripát a többi közé.

Elindulok befelé a boltba, mikor a bolt előtt keresztbe az út szélén a rend őrei autója, a gyorskajáldánál pedig ott várakoznak. Gondoltam megkérdezem, hogy miért tették mindezt. Értelmes pár perces párbeszéd következett:

Én: elnézést (le se szarnak)
még1x elnézést
Zsaru: mivan?
Én: semmi, csak azt kérdezném, hogy a kresz nem vonatkozik önök szerint mindenkire?
Zsaru: a mi?
Én: mondom akkor sejtem a közlekedési kultúrájukat h miért ilyen. mert a kresz 1 törvény ami minden közlekedő emberre vonatkozik tudtommal
Zsaru: mire gondol egész pontosan?
Én: elmondom a szitut, hogy elég necc volt...
Zsaru: akarja, hogy igazoltassam?
Én: akkor én is elkérném a papírjait.
Zsaru: na haladjon tovább
Én: (kis hatásszünettel) köcsög rendőrök
 
Igazából a történet ennyi lenne. A kérdésem pedig csak annyi, hogy ha a dugóba lehúzódok a mentő elől és megelőz 1 punto-s családapa, mert 1 kocsi is 1 kocsi alapon, akkor miért lepődünk meg rajta?

Ha a kopasz leköp ráhajlít a kormányra mert rádudálsz, hogy mit csinálsz barom, miért lepődünk meg? Ha a rend őrei szarnak a legjobban a közlekedésre akkor a többiektől miért várjuk hogy betartsák?

És ha már rendőrös témánk van, a fenti sztori kapcsán felmerült bennem egy kérdés, hogy vajon ki hogy gondolkodik általánosságban a rendőrökről.

158 komment

Címkék: közlekedés autó hülye rendőr sztereotípia

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.03. 10:13:40

@Manyizga: Igen, olyan ez, mint mondjuk hogy ha rendszeresen átcsúszol a piroson. Ha szerencséd van, akkor jó darabig nem buksz le, de sosem tudhatod, mikor nem lesz épp szerencséd. :)

Agyalap 2009.08.03. 10:15:18

@Blogger Géza: Miért 99%-ot írtál, ha ennyire egyértelmű a dolog?
Ird le rendesen: Hülye vagy, mindig a jobbra kisívben kanyarodónak van elsőbbsége.

Norbi 2009.08.03. 10:23:12

Na most ha jól értem a sztorit, akkor a posztoló igencsak nem adta meg az elsőbbséget a jobbra kis ívben kanyarodó rendőrnek, miközben ő balra fordult nagy ívben. Vagy akkor nem értem jól...?

Huf 2009.08.03. 10:23:34

A posztoló utolsó beszólásáig nem is volt gond, minden övé volt - morális fölény, stb. A beszólást követően a rendőrökkel egy szintre süllyedt, két szóval. Magyarország, 2009. augusztus. Ez van, engem már az ilyesmi nem is érdekel (sajnos, mert kéne, hogy érdekeljen).

Blogger Géza 2009.08.03. 10:25:56

@puffancs: Miféle kisíves sáv? Kisíves sávból nem jobbra kanyarodsz, hanem balra besorolsz, de a posztoló nem ezt írta. Szerintem ide ez vonatkozik:


(5) Elsőbbséget kell adni, ha a 28. § (2) bekezdésében foglaltakból más nem következik


c) balra bekanyarodó járművel

- az úttesten szemből érkező és egyenesen továbbhaladó vagy jobbra bekanyarodó jármű,

- az úttest mellett levő, attól balra eső kerékpárúton érkező jármű

részére.

Franky4fingers 2009.08.03. 10:25:59

Az M7 autópálya önmagában megérne egy posztot, illetve többet, mert az össze idióta altípusa megtalálható a Balatonról hazafelé tartó tömegben.

Tegnap a csúcs az volt, hogy a szélső sávban 100-al csorgott egy Audi TT rendőrautó (ilyet se láttam még)és esze ágában sem volt egy kicsit rendet tenni az őskáoszban, ahol:
1. Öntudatos 40-es apukák 10 centire villognak az előttük menő seggében
2. Szerencsétlen mamák és borzasztó női beképzeltséggel megáldott fiatal nők nem tudnak/akarnak a középső sávból kimenni a töküres szélsőbe
3. Idióta wannabe streetracerek jobbról előznek és szlalomoznak az autók között (tegnap a rendőr szeme láttára egy suzukis a leállóbó előzött jobbról, majd keresztül a három sávon a belsőbe vágódva ment tovább, majd megint szlalom.

Szóval mindezt hős rendőreink tétlenül figyelték.

És hogy lehet ezt másként csinálni? Lehet. Németorsazágban mikor bennfelejtettem magam a középsőben (ifjú voltam és bohó) levillogott integetett hogy takarodjak le. Nem állított meg nem büntetett.

puffancs 2009.08.03. 10:26:24

@Norbi: akkor nincs elosbbsege, ha a savja beleolvad egy nala magasabb rendu utba. ebben az esetben neki kell elsobbseget adnia, es tabla kell hogy jelezze.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.08.03. 10:27:19

Nos, a magyar rendőrség elég régóta kivívta magának a magyar sündőrség jelzőt, és ebben nem nyitok vitát. Volt dolgom velük az elmúlt pár nap alatt, és bizton merem állítani: többségük gyermek, akiknek ha színes ceruzát meg papírt adsz, rajzolgatni fognak, és közben delejesen finganak is, függetlenül attól, hogy ők az ügyeletesek.

A történet írója elkövetett egy hibát. Nem is hiba, inkább egyfajta lelki gyengeség ez, mely miatt természetesen nem szabvad megróni, és nem is fogom!
Nevezetesen: a rendőr, ha ücsörög egy civilnek tűnő, bár RENDŐRSÉG feliratú, megkülönböztető jelzést nem használó autóban, akkor csak egy sündőr, akivel nyugodt hangon érdemes elbeszélgetni róla, hogy mi történt, hogyan történt, és miféle következményei lehetnek egy-egy ilyen esetnek.

A sündőrt onnan ismerjük fel, hogy rögtön a hatalmával szeretne visszaélni. Hát lássuk! Gyalog mentél oda, maximum igazoltathat, és meglesheti, van-e körözés ellened. Aztán kalap-kabát, mert azért valljuk be: olyanok ezek, mint a cigányok, vagyis hordában, párosával szeretnek csak nagyfiúk lenni, meg a tudattal, hogy nekik fegyverük van.

A sündőr tehát igazoltat, semmi több. Talán bevisz, mert rátámadtál? Hm... Hát akar ő magának bírósági pereket? Akar feljelentést, vizsgálatot?

Lehet fikázni a történet íróját, hogy milyen ostoba ember, de azért hadd ne legyen már mindig a kisfiús, 60 kilós sündőröknek igaza! Főként ne úgy, hogy példát mutatnak emberi faszságból, méghozzá jelesen!

Sajnálom, hogy néhány fiatalember idáig züllesztette ezt az intézményt! És nem, egyáltalán nem haragszom, amiért most kapni fogok hideget-meleget: a történet írója korrekt ember volt.

Ennyi.

puffancs 2009.08.03. 10:28:14

@Blogger Géza: hogyhogy mifele kisives sav? hat amelyik kisivben jobbra kanyarodik, es sav marad mindaddig, amig resze nem lesz egy masik savnak. amilyen kisives savok soksavos korforgalmak elott is vannak, kisivben, hogy ne kelljen bemenned a korforgalomba. ugyanugy kisutaknal is megcsinaljak. itt legalabbis...

HappyMan · http://borsod.blog.hu 2009.08.03. 10:30:16

Az lenne a fasza, ha a 3-4 milliós verdákba kötelező lenne egy nagylátószögű fedélzeti kamera rögzítőegységgel, ez sorozatgyártás esetén akár 10-20 ezerből is kijönne és ilyen esetekben mehetne a felvétel (MMS) a központba a főnökökhöz.

Visszatartó erő, hogy nagy feljelentgetések lennének az utakon. Viszont ez is visszatartó erő, így végeredményben kevesebb lenne a szabálytalankodó terepjárós, BMW-s állat.

Egu 2009.08.03. 10:30:42

És ha odaképzeltek egy behajtani tilos táblát is valahova? :)))
Ez az egész sztori lócitromot sem ér egy szép színes ábra nélkül (legalább egy kis világoskék téglalapot rakjon a rendőrótó helyére nemvillogó kis kék kockával a tetején).

Merthát a jobbra kanyarodóknak rendszerint akkor van tábla, ha van kanyarodó sávja is (azaz valahol kis járdaszigetecske/forgalomtól elzárt/stb fedezhető fel). Minden más esetben jellemzően neki van elsőbbsége, mert a KRESZ-ben ugyan melyik tábla írja le a "jobbra kanyarodóknak elsőbbségadás kötelező" szituációt?

Egyébként meg önkényesen közlekedő rendőrből van pont elég. A beszólogatás pont annyit ér, mint ha nem szólsz be. De legalább megőrzöd a nyugalmadat és a méltóságodat a birkával szemben.

Blogger Géza 2009.08.03. 10:34:46

@Agyalap: Mondom, a közutakon eltöltött sok-sok év alapján azt mondom, hogy a normál kereszteződések kb 99%-ban nincs semmiféle plusz kanyarodó sáv, az autópályafelhajtóknál és hasonló helyeken tipikus. És a posztoló sem így írta. Ettől még lehet, hogy volt, de akkor a posztoló ezt az igen fontos körülményt nem írta le, pedig ha valaki beosorol egy másik (kanyarodó) sávból jobbra, az egész más szituáció. Ha ez lett volna, akkor szerintem tuti írja, hogy indexelt jobbra v nem indexelt stb. Mert akkor megint ő a bunkó szeritnem, ha a sávmegszűnés miatt jobbra indexelő rendőrautót nem engedi be, ha még így is befért, hogy nem akarta beengedni.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.03. 10:34:59

@HappyMan: És akinek meg olcsóbb autója van, annak nem kell? Érdekes felvetés. :))

Ellenőrző szerv · http://indexfuck.hu 2009.08.03. 10:35:28

Telezöld esetén a posztoló sarjon sünt ...

titkosgyilkos 2009.08.03. 10:39:54

Biztos csak a szerencsén múlik, de eddig csak korrekt rendőri intézkedésben volt részem.
A múltkorjában közúti ellenőrzésen kiderült, hogy nincs nálam a jogosítvány, visszamentek a járőrkocsihoz, lekérdezték az érvényes jogsimat, figyelmeztettek, hogy magammal kell hordanom, én elnézést kértem, és mentem tovább az utamra (a jogsi azóta fizikailag is nálam). Ilyen is van.

wagabound 2009.08.03. 10:40:17

Amikor kiszállsz a kocsiból, és odamész a yardhoz, akkor te csak jelenthetsz és kérhetsz, mert te vagy a Zállampolgár, ő meg a Rend Felkent Őre. Tetszik, nem tetszik, ez így van. Ha viszont keményen rádudálsz, amikor satura kényszerít, akkor ő is csak egy autós, és te is az vagy, egyenlő jogokkal. Persze, nekiállhat a szivatásodnak, de ha te határozott vagy, és a kocsi + papírok rendben vannak, bármilyen bunkó, rá kell jönnie, hogy hosszútávon csak ő veszíthet.

Nem tudom, mióta vezetsz, mennyire vagy rutinos, mennyire vagy defenzív vezető. Én több mint negyven éve vezetek, és megtanultam: ha rendőrautót látok, akár megkülönböztetőjelez, akár nem, engedem, hadd menjen, akár szabálytalanul is, mert annyival is hamarabb eltűnik...

scottish 2009.08.03. 10:51:06

Szerintem ez úgy volt, hogy a rendőrök csempét szállítottak és nem tudtak fékezni

Nazareus 2009.08.03. 10:52:35

A kanyarodáshoz: Én úgy értelmeztem a leirást (persze tévedhetek), hogy a jobbra kanyarodó rendörnek nincs lámpája, csak egy stop táblája. A jobbra kanyarodás pedig külön sávban zajlik függetlenül a föút telizöldjétöl (azaz jobbra akkor is kanyarodhat, ha piros az egyenesen továbbhaladóknak a lámpa). Csomó ilyen keresztezödés van, ahol emiatt a balra kanyarodóknak van elsöbbsége, pl. amikor a 6-os úton mész Érd felé és az M0-ra kanyarodsz fel Csepel irányába. Akkor is a balra kanyarodóknak van elsöbbsége a szemböl érkezö jobbra kanyarodókkal szemben - a jobbra kanyarodóknak nincs is lámpájuk, csak macisajt táblájuk és külön sáv a jobbra kanyarodásra, ami beolvad a balra kanyarodókéba.

Én mindenesetre teljesen igy értelmeztem a szituációt, lehet hogy nem ilyen, amit a posztoló irt, de ha ilyen, akkor bizony neki volt elsöbbsége.

Nazareus 2009.08.03. 10:55:19

@wagabound: Hát igen, az átkosban az ember megtanult félni a rendöröktöl. Engem viszont manapság már nem érdekel, hogy rendör-e vagy sem, jobban ügyelek mint máskor, hogy betartsam a kreszt ha látok egyet, de nem fogom elöreengedni vagy más módon bánni vele, mint a forgalom többi résztvevöjével. Ha hülyeséget csinálok fizetem a birságot (sose adok zsebbe), ha nem csinálok hülyeséget csak a rend éber öre szivózok, akkor meg biróságra viszem az ügyet (ilyen is volt).

Secnir 2009.08.03. 10:56:35

"Én: (kis hatásszünettel) köcsög rendőrök"

mennyi volt az a kis hatásszünet? míg hazaért?

amúgy rendőröket illik beengedni, fene sem tudja, mikor intzékednek a te ügyedben...

@Ellenőrző szerv:
ezt már a legelején burkoltan megírtam :)

DaVe 2009.08.03. 11:01:02

Csak hogy pozitivat is irjon valaki: a multkor a Déli pu-nál a lámpánál a rendőr mellénk állt, és átszólt hogy lapos a gumi. Megköszöntük, továbbmentünk, megnéztük, tényleg lapos volt.

De van olyan rendőr is, aki normális, csak általában nem a közlekedésiek közé kerül... De pl azokat nagyon kedvelem, akik a Roosevelt téren büntikörre küldik a buszsávozókat :)

Artie 2009.08.03. 11:02:06

Rendőr orra előtt zebrán hosszában (!) piros lámpánál (!) útépítést kikerülni, rendőr elvtársak semmit-sem-látva továbbhaladni?...

Norbi 2009.08.03. 11:06:40

@puffancs: Ez egy lámpás kereszteződés. Ott csak a lámpák jelzései számítanak. Nincs magasabb rendű út. A táblák akkor számítanak, hogy a lámpa nem működik.

Nazareus 2009.08.03. 11:07:47

@Norbi: Nem biztos, hogy a lámpa a jobbra kanyaródokra is vonaktozik - ha külön sávban kanyarodik, járdaszigettel elválasztva, akkor nem vonatkozik rá a lámpa. Sok ilyen keresztezödés van. Ott bizony a tábla számit.

oszamaci 2009.08.03. 11:07:50

@Franky4fingers:
Tegnap M7:
Természetesen dugó pest felé.
Ezuton sünt a román és ukrán versenyzőknek akik a leállósávon autóztak.
Sün a magyar köcsögögnek akik a benzinkutakon kerülik a sort néhány tiz méterért persze a leállósávon autózoknak is mert volt szép számmal.
Fehérvártól a háromsávos részen a külső sáv majdhogynem üres volt a középső közepesen telt a belső meg néha lassabb volt mint a szélsők.
A középsőben álmodozó szuzukisoknak élén a gyümölccsel megrakott csikvecsentónak a két picsának akik rönó táliával a legbelsőben haladtak és az istenért se mentek volna ki. De hát az egy nagy és erős autó. Ez az érdi emelkedőn már egészen fantasztikus volt.
A robogósnak a pályán a kamu olasz rendszámával.
És a legnagyobb sünök a rendőröknek mert qrvára nem voltak sehol. Biztos megint egy 30 táblánál végezték dolgukat várták a 40 jövöket.
És annak a 4 motorosrendőrnek akik a Bp tábla után beszélgettek nyugodtan.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2009.08.03. 11:10:27

ma reggel szoke rendorlanynak atszoltam, hogy nem eg a jobb hatso feklampaja. kedvesen mosolygott, megkoszonte, mentunk tovabb. szoke rendorlanyokat a bal egybe! :)

Norbi 2009.08.03. 11:11:51

@Juanhu: Naja lehet ez is, csak itt a szitu nincs igazán kifejtve.

Nazareus 2009.08.03. 11:16:01

@Norbi: Igy van, nincs kifejtve, mindenestre én kapásból erre asszociáltam. Lehet hogy tévesen.

Cyric 2009.08.03. 11:16:07

Hülye volt minden résztvevő.

A rendőr különösen, ha tényleg így viselkedett. De hogy őszinte legyek a szösszenet minősége alapján az írójából sem nézek ki sokat. Ha már egyszer írsz egy blogba akkor már egy színvonalat tartsál fenn.

Éppen ezért már eleve kételkedve fogadom az egész történetet.

halaszlo 2009.08.03. 11:17:25

Nekem a rendőrökkel az a legnagyobb bajom, hogy kevés van. Mindenki megy, mint az állat és (legalábbis Budapesten) senkit nem érdekel.

A múltkor belső sávban mentem, mert le akartam kanyarodni és nem is hasítottam nagyon, mert ismeretlen környéken voltam és kukkoltam, hogy hol kell lekanyarodni. A mellettem haladóval azonos sebességgel mehettem, mert mögöttünk egy fekete BMW-s őrült nem tudott elmenni. Igazából nem is arra figyeltem (de egyébként sem érdekelne), és nem láttam hogy idegesen cikázik. Az egész pár másodpercig tarthatott mire lehúzódtam a balra kanyarodó sávba. Erre "kopasz állat" lehúzott ablakon kiordítva úgy kilőtt, hogy porzott utána az út és cikázva eltűnt. Türelmetlen állat felhúzta magát azért, mert nem tudott elmenni. :)

Rendőr persze sehol.

Ja a posztolóhoz annyit, hogy a mentő mögött haladó családapa lehet, hogy a mentőben utazó gyerek apja volt. Persze lehet, hogy nem...

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.08.03. 11:21:47

Annyira szubjektív a leírás, hogy már az hiteltelenné teszi. De hát az internet erre való. Történik velünk valami, átköltjük a magunk szájíze szerint, telerakjuk félinformációval és begyűjtjük a dicsérő szavakat, melyektől önérzetünk újból pompázhat kicsit. Igazából nem változik tőle semmi, nyomtatásban sehol nem marad meg, pillanatnyi mini forgószél a kert végében.

Nazareus 2009.08.03. 11:23:39

@espadazo: És miért csak a nyomtatás számit(ana)? :)

csunyapalacsinta 2009.08.03. 11:26:39

@oszamaci: szombaton este több baleset is volt Pest felé az M7-esen, egész rendőri delegációk vonultak ki, sok-sok autóval, hogy lássék (meg le lehessen adminisztrálni) ők nagyon fontos emberek. Akkor is lezárják a teljes pályát, ha nem muszáj. (Ha már ennyien ott voltak, egy paravánt is felállíthattak volna, akkor a sok bámészkodó kénytelen lett volna a médiából tájékozódni az esetek súlyosságát illetően.)A mentőknél ugyanez, kis koccanásra több is odaszalad, ahová meg kéne, nem jut!!!!

Cpt. Flint 2009.08.03. 11:26:45

Azért nem írta le normálisan a szitut, mert neki egyértelmű volt, nem gondolta, hogy magyaráznia kell. Hetente arra jár, nem gondol arra, hogy nem mindenki ismeri azt a bizonyos kereszteződést. De nekem is egyértelműen az jött le, hogy egyenesen menőknek és balra kanyarodóknak telezöld volt, jobbra kis ívben meg csak tábla. Számtalan helyen van ilyen.
A stílusa/helyesírása télleg alacsony, utólag (és így) beszólni meg felesleges volt. Pont.

evo87 2009.08.03. 11:27:47

Én amondó vagyok, hogy nem éri meg az a gyakorlatot követni, ahogy a posztoló eljárt. Régebben én is abban a hitben éltem, hogy a szabálytalan, veszélyes autóstársak higgadtan történő figyelemfelkeltése, esetleg kérdőre vonása javíthat a kultúrán. De tévedtem. Le kell nyelni a békát és nem kell foglalkozni az ilyesmivel, különben csak mi fogunk pórul járni.


Természetesen a rendőröket sem kell félteni, nevetlenek, és szabálytalanok, a közelmúltban többször is tanúja voltam, hogy megfordulnak főúton záróvonalnál, 5 másodpercre bekapcsolt villogó mellett. Ezek után nem kell tőlük semmilyen intelligenciát elvárni. Ha megnézitek mire alkalmasak: trafizni. Bonyolultabb szabálytalanságért büntetni, aminek megállapítása több eszet igényel, alkalmatlanok. Tanulatlan, nagyképű emberek, akik azt hiszik, hogyha az egyenruha rajtuk van, akkor lenézhetik a kisembert. Megjegyzem a kigyúrt kondis mercisnek ők sem mernek szólni, csak a gyengébbeknek merik megcsillantani az erejüket.

maydayray 2009.08.03. 11:30:12

rendőrrel nem szóbaállni, hanem ezeket a számokat hívni. német rendszámom miatt fixen figyelnek a telefonomban.

www.jogiforum.hu/kozerdeku/212

Rá Dios 2009.08.03. 11:42:03

Máig haragszom, már másfél éve, arra a korántsem rendőrautóba való korú, mert nem éppen fiatal, arany alapon csillagos vállapú, gyűrött-sötét arcú tisztre, aki mikor Almádi határában péntek délután ifjabb és udvarias kollégája normálnak tűnő igazoltatáskor észlelte, hogy a plasztik-jogsikártyám éppen lejárt, viccesnek szánt, de oda nem való megjegyzéseket tett, beszólt a központba, ragaszkodott az "F" betű nevem mellé tételéhez (társa is kérdezte, mi az, mondta F mint feljelentés, mindketten azt hihettük, F, mint figyelmeztetés). Le kell tennem a hegyi úton a kocsit, ilyesmik. Mondom, ne tréfáljon, hétfőn elintézem, különben is a jogosítvány érvényessége rovatban távoli dátum szerepel. Válasz a fiatal törzsőrmestertől: azt sokan eltévesztik, mert félreérthető, de az a személyi okmányként való használatra vonatkozik, nem a B2 kategóriára, tehát a vezetési engedélyre. Ja, mondom, értem, majd hétfőn elintézem. (Hétfőn reggel elintéztem)
telt, múlt az idő, jött egy jókora büntetés. NAGYON nem értettem, mi van, miért nem lehet azt mondani, főleg, ha kommunikálni tudott a központtal, hogy uram, ha három napon belül nem látjuk a nyilvántartásban, hogy lépett, AKKOR megbüntetjük.
Talán kár is volt szóbahozni, de megalázó volt a viselkedése az idősebb főtisztnek, fölösleges a b*sztatás. Nem tartozik ide, hogy viszonozhattam volna a "kedvességét" de akkor magam is csak olyan vagyok mint ő: hatalmával nemcsak élő, de vissza is élő beképzelt majom.

mohusssska 2009.08.03. 11:43:36

Secnir "Én: (kis hatásszünettel) köcsög rendőrök"

na ezért tart itt ez az ország.
ezennel elkezdeném a postoló fikázását.
köszönöm

Hogy te mekkora f.sz vagy.

isti77 2009.08.03. 11:44:03

Az Index-en a poszt "beharangozása" így szól:

"autózz! Igazoltassalak, gyökér?
A rendőr, aki leszarja a szabályokat, aztán még neki áll feljebb, és flegmán beszól"

Viszont a poszt szerint nem a rendőr "gyökerezett", még ha flegma is volt, hanem a posztíró "köcsögözött" a rendőrökre. Ez nem egészen ugyanaz.

Kéretik a mesterséges hangulatkeltést-és fokozást mellőzni.
Egyébként Moszkvában Zsigulit osztogatnak.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.08.03. 11:45:25

@Juanhu: Az sem sokat számít :-) Egy ilyen blogot, ha nem címlapon van, kb. havonta 5-10 ember látogat meg, véletlenül... Épp az index írt egy cikket erről, amikor még nem állt érdekében mást írni, hogy egy normál blogot 1,5 ember néz meg, ami azt jelenti, hogy legtöbbször maga a szerző sem megy vissza rá.
Tehát ebben a formában kanosszát járni azért, hogy 10 millió ember bunkónak lássa a rendőröket, enyhén szólva megmosolyogtató vállalkozás. Majd azt ők eldöntik :-)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.03. 11:46:14

@isti77: Ezt szerintem indexéknek írd meg egy emailben, mert abba nincs beleszólásom, hogy a blogketrecbe mi kerül ki. :-/

Egu 2009.08.03. 11:47:04

@DaVe: na itt is egy pozitív...A múltkor a rendőrautó mögötti gépjárműből pirosnál kiszállt a koma és megkérdezte a rendőrt, hogy nem szitál-e az autó, mert mindjárt kiesik a kerék. A két rendőr kiszállt, megvakarták a fejüket és kb 5-tel mentek tovább...Merthogy ránézésre 1 csavar tarthatta csak a jobb hátsó kereküket a zsírúj Ford Fiesta rendőrótón.

Na az utána nem akart sehova bevágni, csak elérni a kb 200m-re lévő rndrkptnsg-ig...Na az azért vicces volt. Pedig előtt a csajszi tolta neki, már csak a www.duen.hu felirat hiányzott a szolgálunk és félünk felől...:DDDD

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.03. 11:49:30

Azért ahogy megnézem a szavazás jelenlegi állását, látszik belőle, hogy 10% agresszív idióta, 1% pedig be van szívva. :)

Nazareus 2009.08.03. 11:49:33

@espadazo: Nézd: egyelöre cimlapon van igy sokan elolvassák. :)

vwgery 2009.08.03. 11:58:17

nos akkor beregeltem már, és végigfutva elolvastam a kommenteket.
gyorsba reagálok is. a szervnek csak elsőbbségadás kötelező táblája volt mindenféle lámpa nélkül, sorry ha nem volt egyértelmű a story. azért nem dudáltam, mert 99be az előző autómból lejárt elsősegély csomagom van a kocsiba. (és mielőtt fröcsögtök, nem fogok venni másikat, mert hermetikusan lezárt csomagban a géz meg a jód nem fog tönkremenni, meg különben is elájulok a vértől).
aztán szóval azért mentem oda gyalog, mert nem tud velem mit kezdeni, elkéri a személyim, legrosszabb esetbe bevisz a jardra és 5perc múlva kijövök.
lehet nem kellett volna odamenni (de szerintem azért tart itt ez az emlegetett 2009be ország mert a magyar nép borjú.) alapjában véve egyébként tisztelem a rendőröket, de ne engem basztasson, hanem a cigányt aki szétlopja és gyilkolja az országot.
a történet szóról szóra így történt, a (nem intelligens) köcsögözés is abban a pillanatban jól hallhatóan.
tanúság: legközelebb, ha még 1x rászánom magam, hogy kérdezek valamit, mint már a közigazgatásjog tanárom is javasolta, kamerára mindent. sunyiba, hogy ne lássa.
üdv

sirchimboak - matthew.gecs[kukac]gmail.com (törölt 2009.08.03. 11:59:17

@ahha: szemből, azaz a rendőröknek elsőbbségadás kötelező táblája van/volt!

Bergeroth 2009.08.03. 12:08:55

Egy ország hanyatlását akkor lehet leginkább észrevenni, amikor már a "rendfenntartó" szervek is szarnak bele az egészbe.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.03. 12:11:02

Hát ez durva sztori.
Bár azután hogy gyakorlatilag szarnak mindenre, már nem lepődök meg semmin.


Engem már 5 éve nem állított meg rendőr, de itt Pécsett is alig látni belőlük... Ez hol a rend fenntartása? Hogyan tartaják be a KRESZt, ha nincsnek kint az utcákon?

puffancs 2009.08.03. 12:15:15

@Norbi: te nem erted, amit en mondtam. lampas keresztezodes utan megegy keresztezodes, ahol csak tabla van, asszem eleg nyilvanvalo voltam. de mivel nem ismerem a kornyeket (melyiket is??), en csak talalgattam, hogy vajon hogy nezhetett ki. egyebkent tudom mi a lampas keresztezodes :) a legelso hozzaszolasomat olvastad?

toodark 2009.08.03. 12:23:01

Pont tegnap este történt: keletinél nagy gázzal érkeznek a rendőrök, majd a piros lámpánál azzal szórakoztak, hogy ugráltatták a kocsit. (Talán kézifék + gáz?) Zöldnél csikorgó kerekekkel el, majd rally stílusban be valamelyik kis utcába. Villogó nélkül, az új fordjaikban, biztos nagyon unták a járőrözést.

Na, nekik üzenném, hogy vigyázhatnának jobban az új kocsijaikra, végülis én fizetem.

puffancs 2009.08.03. 12:27:26

@vwgery: gery: azt kivanom, ez legyen eleted legnagyobb problemaja!:)

dekás dezső 2009.08.03. 12:29:03

Tegnap láttam egy féllábú embert, akit két rendőr kergetett. Ezek mindenkit megkergetnek. (Taxisofőr)
Postíró, Neked egyébként van jogsid?

MP 2009.08.03. 12:31:15

Én ilyenkor bekapcsolt minimum hangfelvevős videóval mennék oda. Ha meg van tanúd aki hajlandó is tanúskodni akkor semmi gond. De ha egyik sincs akkor kuss! Amúgy én is egyetértek azzal hogy a rendőröktől igenis követeljék meg a szabályok következetes betartását.

MP 2009.08.03. 12:32:19

Bocs! Meleg van. Hangfelvevős vagy videós telefont akartam írni. Amúgy én mindig bekapcsolom ha bárki megállít.

madcircle 2009.08.03. 12:32:34

a rendőri mobiltelefonáláshoz: rendőr ismerőst faggattam, hogy ez hogy s mint lehet, és mint kiderült az nem mobiltelefon hanem cb-rádió csak vezeték nélküli, és úgy néz ki mint a mobiltelefon. azt meg lehet használniuk. habár mikor a két elsőülésen mindkettő kezében van, akkor azért megkérdőjelezném... vagy egy autóban ha 5 személyes, akkor 5 cb a szériafelszerelés?!? :))

Integrált Szerverterror 2009.08.03. 12:45:12

@vwgery: Minek dobálózol mindenféle mozaikszavakkal? Nem csoda hogy összezavartad szegényeket. Legközelebb használd mondjuk a ˝közlekedési szabályok˝ kifejezést, azt talán fel tudják fogni a szobahőmérsékletű IQ-jukkal.

2009.08.03. 12:45:30

Bátor tett volt számon kérni őket és csak helyeselni tudom a posztíró akcióját!

Mike36 2009.08.03. 12:46:13

nem értem mire volt jó ez a fontoskodás, meg atyáskodás a rendőrők fölött
majd most jól megmondod, megneveled őket?

én szimplán elkértem volna az irataidat, még szondát is fújattam volna veled, sőt megnéztem volna, hogy mindened megvan e amit a kresz előír
ha már annyira nagy tudora vagy a kresznek

csak john 2009.08.03. 12:48:28

A rendőrök alapból szarjanak sünt. Ha nekem volt gondom, akkor soha nem tudtak segíteni. Nem tudtak ujjlenyomatot venni, mert túl poros a terület, most nem tudnak kijönni, mert nincs elég emberük, meg bocsi a késéssért, de szabin/betegállományban van az illetékes, majd valamikor kapok határozatot a biztosító felé.
Ha ők akartak basztatni, akkor még a motorom izzókészletét is megnézte, a segélycsomag mellett, hogy biztos jó-e a lámpába, és nincs-e kiégve benne az izzó.
A zebrán a babakocsival mennék át, ezek a suttyók meg rámdudálnak, hogy mit képzelek, hogy előttük akarok átmenni.
Már egy ideje én is azok táborát erősítem, aki ha szirénézést hall, akkor csak a mentőt és a tűzoltót segítem a minél gyorsabb előrehaladásban. A rendőrök vagy nagy fekete autók ne is reménykedjenek ebben.

Mike36 2009.08.03. 12:48:52

@vwgery: és amint látom, meg is szívtad volna

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.08.03. 12:54:07

@Mike36: gyalogostól mit kérsz el?

@vwgery: ez a cigányozás ősi román szokás.
azon kívül a jód is használhatatlan egy idő múlva, erre jó ha nem a használatkor kell rájönnöd


@evo87: gondolom több észt, és nem több eszet akartál írni....

@Franky4fingers: M1-en széria felszerelés a 100-al csorgó rendőr, néha a leálló sávban.

Mike36 2009.08.03. 12:55:30

@evo87: nekem van tiszt haverom
amikor megkérdeztem, miért fordultunk vissza záróvonalon, a saját polgári kocsijával, azt mondta: mert megtehetem
és szerinte mit mondana erre egy rendőr ha megállítaná? azt, hogy jó estét százados úr

Mike36 2009.08.03. 12:56:32

@Da Moon Iz Black a napfény belülről fakad :):
ahoyg odament velük beszélgetni, kiderült, hogy autóval volt
odakisérném az autójához

Nazareus 2009.08.03. 13:03:54

@Mike36: Miert lenne koteles odamenni az autojahoz??

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.08.03. 13:13:00

@Mike36: gyalogostól mit kérsz el? egy parkoló autó dolgait? mi jogon?

2009.08.03. 13:13:33

@Juanhu: így van, az joggal való visszaélés lenne... Ha nem állunk ki mi a jogaink betartásáért pl. egy rendőrrel szemben is akár, akkor mit és hogy várjuk el mástól? Nem a barikádon kérte számon, mi a pálya a rendőröknél...

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2009.08.03. 13:13:49

@Agyalap:
Nem szeretnék veled forgalomban találkozni.
Szerintem simán legázolnál mindenkit mert egyéni tudásod van.
Javallat: Napi 3x1 oldal
Kresz

oszamaci 2009.08.03. 13:16:25

@Mike36: Minek?
Ha kiszálltam akár már ihatok is.
Megbüntet ittas vezetésért egy gyalogost?

DonVincenzo 2009.08.03. 13:24:41

Kedves posztoló emberke! Miért nem hagytad,hogy igazoltasson? Ahogy írtad is,Te már gyalogosan találkoztál velük mert bezártad és elhagytad az autódat. Tehát sem a jogsid nem kéri,sem a forgalmit és az autót sem fogja átnézni. Akkor mi a fasztól tartottál? Odaadod a személyid és ennyi. Vagy azzal nincs rendben valami?
Ehh...nagyszájú rinyagép aki csak itt arcoskodik! :)))

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.08.03. 13:30:29

@Mike36: én nem vagyok rendőr :D
egyébként sem tehetnek meg mindent. ez már nem a szoci rendszer...

toodark 2009.08.03. 13:38:14

@madcircle: az nem cb rádió (olyat már régóta nem használna), hanem TETRA rendszerű készülék. Tud push-to-talk módban működni (mint a CB), de lehet rajta hagyományos hívást is kezdeményezni (fel tudja rajta hívni az asszonyt, hogy mit hozzon a tescobol).

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.08.03. 13:42:52

inkább mondja meg valaki, mosógépet lehet-e szállítani fektetve? nem új, használt (kb. 1 éves, ha ez számít); elöl töltős. a biztosítékok már nem biztos, hogy megvannak....
szerintetek?

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.08.03. 13:51:14

@Letícia-Charlotte in SBp: kösz :D
El Topo azt írja a szakítóson, hogy óvatosan lehet;)

2009.08.03. 14:02:09

@Da Moon Iz Black a napfény belülről fakad :): ja tényleg, ő meg ért is hozzá...!:) Akkor hajrá, de csak óvatosan!:)

madcircle 2009.08.03. 14:03:03

@toodark: kösz a pontosítást, de a lényegen nem változtat, használhatja...

Körömcsiga 2009.08.03. 14:03:17

Nos én ebből a postból inkább azt látom, hogy emberünk büszke arra, hogy be tudott szólni egy rendőrnek. Miért nem dudált rá az aktuális helyzetben?

Körömcsiga 2009.08.03. 14:07:27

Mielőtt kapok a nyakamba, nekem is volt hasonló helyzetem és én rádudáltam erősen, vissza is húzta az orrát és később elnézést is kért.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.08.03. 14:09:08

@Letícia-Charlotte in SBp: azért köszi :) én a hűtő szekrényre tudtam, hogy ha fektetve szállítod akkor egy néhány napig nem szabad bekapcsolni (a hűtőfolyadék miatt).

de utálom a költözködést!

hogy on legyek:
@Körömcsiga: mert lejárt az elsősegély csomagja :D

mr_x 2009.08.03. 14:37:19

@Da Moon Iz Black a napfény belülről fakad :): Legbiztosabb ha rogzitesd a dobot azokkal a csavarokkal amit eltettel amikor eloszor allitottad uzemba a mosogepet :-o

SereG 2009.08.03. 15:17:49

Elnézést, de annyira passzol ez a kép ide:

m.blog.hu/ho/homar/image/200907/pokneni.jpg

;D

vwgery 2009.08.03. 15:49:23

@Mike36: milyen autó? kívülről láttam :) azt mondok amit akarok, csak nem rendőr vagy ?:)
nem értem, azért mert valaki elvégzett 2évet kék kezeslábasba bármit megtehet bármilyen jogon mert rendőr?
érdekes nézés.

Nazareus 2009.08.03. 16:10:46

@newtehen: Igen, van olyan keresztezödés, ahol számit. Irtam is példát.

Pistike911 2009.08.03. 16:35:18

Úgy gondolom, a történet szempontjából nem is annyira a kereszteződés felépítése, mint inkább a rendőr viselkedése a lényeges momentum: egy közfeladatot ellátó, naponta emberek (és személyiségtípusok) tucatjával érintkező személy tudjon és akarjon is inteligens, civilizált ember módjára komunikálni. Rendőrök is képesek rá, ugyanis viszonylagosan sok rendőr barátom van, akik a fent említett készség hiányában valószínüleg nem lennének a barátaim.

A posztolónak üzenem, nem csak a közigazgatásjog tanárra, hanem a nyelvtan tanárára is illett volna nagyobb figyelmet fordítania: ilyen borzalmas helyesírás mellett más inteligenciáját kritizálni barátok közt is meredek.

Végezetül valamelyik vegyész tudor árulja már el legyen szíves, hogy ugyan mi a halálnak a véreres, olajbarna, búbánatos f...a romlik meg a lezárt üvegfiolában tárolt jódtinktúrában (már amennyiben arról beszélünk)????????

Ennyi. Kiokoskodtam magam. Jöhet a szárcsagyökérteám! :)

Pistike911 2009.08.03. 17:06:12

@107!: Apró észrevétel: az egyik említett eszköz PORRAL oltó és nem poroltó. :)

107! 2009.08.03. 17:13:25

@Pistike911:

Keressek olyan oldalt, ahol csak a rádió látható???? :-))))

Szemléltetni szerettem volna, hogy bár mobilnak látszik, nem az. És az is lehet, hogy egy kilenc személyes autóban kilenc db is van belőle. Egyébként nem a jármű, hanem az utas tartozéka.

Pistike911 2009.08.03. 17:15:51

@107!: Bocsi! Foglalkozási ártalom! Amúgy meg jó pap holtig tanul.:)

citromhély (törölt) 2009.08.03. 17:50:20

nem olvastam végig a kommenteket, lehet hogy vki már leírta: van olyan eset, amikor a balra nagyívben kanyarodónak elsőbbsége van a jobbra kis ívben kanyarodóval szemben, mivel a jobbra kanyarodónak ki van téve egy macisajt. Nálunk sok ilyen kereszteződés van, amikor a jobbra kisívesnek nincs lámpája, a balra nagyívesnek meg igen - mivel többsávos az adott kereszteződés. Azért a macisajt, hogy a balra nagyívben kanyarodókat segítse, mivel ők csak akkor mehetnek, amikor a lámpa engedi, ellentétben a jobbra kisívesekkel, akiket nem "akadályoz" lámpa. Erről volt szó?

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.08.03. 22:41:44

@mr_x: kösz :D egy csavar volt és négy műanyag. sajnos a barinőm az egyik doboz mélyére csomagolta, úgyhogy máshogy kell rögzítenem ;)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.08.04. 08:42:24

Megtette a rendőr? Megtette. Lett valami baja emiatt? Nem. Tehát megteheti.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.08.04. 08:46:27

@Juanhu:
De a kresz csak ennyit ír:
9§ (9) Ha a forgalmat fényjelző készülék irányítja, a "Főútvonal" jelzőtábla, valamint az elsőbbséget szabályozó jelzőtáblák jelzései nem irányadók.

Nincs kivéve, vagy egyéb...

Piaggiotto 2009.08.05. 11:22:57

Én is mindennap találkozom hasonló helyzetekkel habár szerencsére rendőrrel még nemvolt ilyen ehez hasonló afférom. Vagy csak rájuk hagytam mondván hogy "úgyis hülye marad" és nem emlékszem rá. De a közlekedésben résztvevőkkel már annál inkább szoktam csatákat vívni.

kispesti 2009.08.21. 08:58:01

basszák a kurva anyjukat:az összes rendőr bunkó amelyik meg nem az azért az mert nem neveli meg a szemeteket,és még mindíg nem közösítették ki a szemkilövő gyilkos férgeket!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása