Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Kutya repült a kocsiból az M3 mellett

2009.08.04. 07:36 :: SilentSound

Újdonsült kutyásként még érzékenyebben érint a most következő téma, mint korábban, de talán ennyire durva állat ellen elkövetett tettről nem is adtunk hírt sosem. Felmerült bennem az is, hogy baleset volt, a kutya meglátott valamit és gondolkodás nélkül utána ugrott, de aztán belegondoltam, hogy a megálltak volna, ha nem akarták ott hagyni az állatot, meg talán a kutya sem olyan hülye, hogy kiugrál a mozgó kocsiból. Ha pedig tényleg kidobták, az nem csak a szerencsétlen jószág kegyetlen kivégzését jelentheti, hanem végzetes kimenetelű balesetet is okozhat. Karcsúszított Plusszjel levele alant.

Az autózáshoz csak érintőlegesen van köze, mégis úgy érzem, megér egy posztot, hátha olvassa a történetem főszereplője is. Az M3-mas autópályán utaztunk tegnap (aug. 2-án) este fél 8 környékén Budapest felé, és valahol Polgár magasságában, vagy a Keleti főcsatornától nem messze a sztrádáról lepillantva egy elhagyatott betonutat láttam a szántóföldek és egy fasor között.

Bambulva követtem a szememmel, amint egy szál autó (kék színű volt, ha jól emlékszem) távolodik azon az úton, tőlünk kb. 50 méterre légvonalban. A bambulásból az ébresztett fel, hogy az autóból hirtelen hatalmas ívben kirepült hátrafelé egy nagyméretű, zsemleszínű valami. Egy fél másodpercbe telt, míg az agyamig eljutott, hogy az a valami mozgott, és pontosan akkora volt, mint egy kutya.

Ekkorra természetesen már elhagytuk azt a szakaszt, ahol ez történt. Döbbent bénultságban pörgettem vissza a látottakat többször is, de mindig arra jutottam, hogy ez tényleg az, aminek látszott. Egy rohadék kutyagazdi ráunt a kiskedvencre. Nem sózta rá ismerősre, nem adta be menhelyre. De nem is volt elég neki, hogy kiviszi az erdőszélre, hogy ott magára hagyja.

A fifikás féreg nyilván végiggondolta, hogy hoppácska, ha kiteszem valahol, ez a hülye dög még képes lesz rohanni a kocsi után, ezt nem érdekli hogy meg akarok szabadulni tőle, ő még mindig azt hiszi, hogy hozzám tartozik, érted, majd nem győzöm lerázni. Legjobb lesz ha úgy kihajítom, hogy csak nyekken az úton, dehogy fog az szaladgálni.

A többit majd elintézi a természet, ha nem döglene meg azonnal. A látvány minden bizonnyal örökre belevésődött a memóriámba.Nagyon sajnáltam, hogy legalább az autó rendszámát nem sikerült megjegyeznem. Azt még inkább sajnáltam, hogy még jópár kilométeren keresztül nem volt letérő az autópályáról, hogy meg tudjuk nézni, mi történt a kutyával, él-e vagy azonnal belehalt az esésbe.

De a legjobban azt sajnáltam, az autóssal nem találkozhattunk, és hogy nincs az a törvény, amelyik az aljadékot addig vonszolná kocsi után kötve, amíg csontig kopik róla a hús. Nemcsak hogy törvény nincs, de egyedül én láttam, amit művelt, ezért még egy kedves kis dorgálást sem kap senkitől, míg a kutyája jobb esetben gyors halált talált azon az úton, rosszabb esetben viszont még most is ott nyüszít véresen, törött csontokkal.

105 komment

Címkék: közlekedés autó hülye erőszak veszélyes autópálya

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

judy_queena 2009.08.04. 08:20:00

Ilyet már láttam én is régebben, annyi különbséggel, hogy az a féreg a szomszéd faluban lakott, és a szemem láttára dobták ki egy suttyó haverjával a kis tacsit az autóból (kb 100-zal mentek, a kutyát el kellett altatni később). Mikor felelősségre vontuk elküldött az anyámba, sőt meg is fenyegetett.(akkoriban sajnos még semmi következménye nem lett volna, ha feljelentem)

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2009.08.04. 08:35:43

Én biztos egy hülye állat vagyok, de simán visszafordultam volna az autópályán, hogy megnézzem szerencsétlen blökit, egy kutya után még tűzbe is ugranék. A vadparasztot meg beérem 180-al és rárántom a kormányt, ha jók a reflexei túléli, ha nem pusztul az árokban...természetes kiválasztódás...kezét lábát levágnám és beültetném a sarokba az ilyet, hogy nézze hogy kopik a festék a falon.......!!!!!

Ferocious 2009.08.04. 08:41:03

@judy_queena: Ott helyben kellett volna egy vascsővel szilánkokra törnöd a kezeit-lábait, hogy legyen oka a földön visítva fenyegetőzni!

A jó kurva anyját az ilyen aljas szemétládának!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.08.04. 08:41:29

@Jin_Ke: "egy kutya után még tűzbe is ugranék"
Nagyjából ugyanaz lett volna a hatás, ha az autópályán visszafordulsz, annyi különbséggel, hogy a mögötted jövő ártatlanokat is kinyírod vagy örökre megnyomorítod.

metal · http://electric.blog.hu 2009.08.04. 08:49:38

Ezért kellene kötelezővé tenni, a kutyák azonosító chippel történő ellátását. Az ilyen barmok meg megérdemlik, hogy egyszer hasonló stílusban bánjon velük egy kancigány a gettóban.

Don Blasius 2009.08.04. 08:55:24

Én is megálltam volna a leállón ebben az esetben, hogy megnézzem, mi történt vele. Ez embertelen, nem találok rá szavakat.:( Rendszámot kár, hogy nincs, ezért hatályos törvények szerint már börtön jár. Bár sajnos a jelek szerint ez még mindig kevés.:(

phaidros 2009.08.04. 09:03:49

Látom össze tudnánk hozni egy csinos kis lincselő csapatot. Istenem, ha meglenne a rendszám...

El Topo (Sgt. Elias) 2009.08.04. 09:04:55

Persze, persze, tudom én milyen kemény yerekek vannak itt, és milyen változatos módokon tudnák elintézni az illetőt.
Csak amikor ilyesmi történik, márpedig naponta sokszáz esetben történik, akkor ezek a kemény gyerekek valahogy soha nincsenek kéznél.

kockásfülű vérnyúlmajom 2009.08.04. 09:05:54

hogy rohadna meg az ilyen embertelen barom, aki ilyesmire képes...

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2009.08.04. 09:09:48

nyugodtan lehet hívni ilyenkor az autópályayardot,foglakozni szoktak a bekötő,közeli utakon történő bcs-kkel is
hogy fordulna fel az ilyen állat,őt kéne kidobni menet közben,hogy örüljön

Ferocious 2009.08.04. 09:16:15

@El Topo (Sgt. Elias): "Csak amikor ilyesmi történik, márpedig naponta sokszáz esetben történik, akkor ezek a kemény gyerekek valahogy soha nincsenek kéznél."

Na látod, pont ezt sajnálom én is...

Goyo 2009.08.04. 09:17:29

A posztoló cirka 36 m/s-os sebességnél kiszúrta, hogy mi történt egy - az autópályát - keresztező úton. Csak nekem sántít itt valami?

SimiTomi 2009.08.04. 09:20:21

Csak én értem rosszul, hogy azért mégsem az M3-on repült az szerencsétlen kutya?

Ez persze semmi alól nem menti a rohadékot, dobják ki őt egy kamionból az M3-on, de a cím azért kicsit csúsztat...

Magnólia http://hobbiregeszet.atw.hu 2009.08.04. 09:21:26

Én egy fél percig se bírtam nézni a képet, mert annyira sajnálom azt a szerencsétlen kutyát. Pedig a kutya az ember legjobb barátja, és nem ilyen bánásmódot érdemelne. Az állatok kínzása a legnagyobb kegyetlenség és gonoszság a szememben.
Őszintén szólva, aki ilyesmire vetemedik, azt
csöppet sem sajnálom. Állítólag értelmes lények vagyunk, ezért nem értem, hogy lehetnek emberek ennyire aljasok... :(

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.04. 09:21:49

@Goyo: @little_red_devil_on_board: Én néztem ezt be elsősorban éjszaka, mikor összeraktam a posztot, szorri, korrigáltam.

papugaja 2009.08.04. 09:22:40

Az ilyen nem "kutyagazdi". Gazda, gazdi ilyet nem tesz, még csak meg sem fordul a fejében. A szar alakokat én maximum "kutyatulajdonos"-nak szoktam nevezni.

Pár éve Boszniában egy alagútban kellett öt kiskutyát kerülgetnünk. Nem állhattam meg, nem fordulhattam vissza, nem volt biztonságos. A parasztja eléggé biztosra ment a helyszínnel...

spanyol inkvizíció 2009.08.04. 09:24:29

@Don Blasius: és mit csinálsz, miután megálltál a leállón? Elindulsz gyalog tökön-paszulyon (szántóföldön/fasoron) keresztül arra a másik útra, amelyről a posztoló azt írta, hogy ott történt az eset?

kutya vacsorája 2009.08.04. 09:25:20

ha ezer évig élek sem értem. aki nem szereti az állatot, az ne tartson, oszt kész. brrr.
buta kérdés: "képünk illusztráció", ugye? vagy nem értem.
amúgy sztem meg lehet állni (vészvillogó stb) a leállósávon is, oszt fénymellényben visszakocogni - ez nekem pont egy indokolt esetnek tűnik.
azon agyalok,h.hova tűntek a radikális állatvédők...?!

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.08.04. 09:27:10

Súlyos tévedés történt. Az állat ezesetben az autóban maradt és tovább vezethetett.

indapasssucks 2009.08.04. 09:28:47

a kutya nyilván már döglött volt, mikor kidobták.

becher 2009.08.04. 09:29:17

Kutya vacsorájával értek egyet. Minek az olyannak bármilyen állat, aki csak kínozni tudja. Nem az állat kéri, hogy hozzá kerüljön. Ha meg meg akar tőle szabadulni, akkor még az is jobb ha egy menhely kerítésén dobja be. Ott legalább foglalkoznak vele.
Remélem egyszer a sors pont így fog elbánni az ilyen aljas szeméttel.

kutya vacsorája 2009.08.04. 09:30:06

@spanyol inkvizíció: igen. ha szabad szemmel látta,h.kutya (miközben ő is haladt kb.130-cal), és utána vhogy meg is tudodtt győződni erről, akkor max. párszáz méterre lehetett. telefon is van a világon. elindulnék abban a reményben,h.vhogy föltalálom magam. ennyit mindenképpen megér egy élet. énnekem legalábbis.
félreértés ellen: NEM ítélem el a posztolót azért mert tovább hajtott, sokkos helyzetben tsztesen utólag okos az ember. inkább népnevelek: legyen negyed/fél óránk állatmentésre is, ha úgy alakul. nagyon rászorulnak és nagyon megérdemlik. köszönöm.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.04. 09:30:32

@kutya vacsorája: Igen, a kép illusztráció, csak sikerült egy nagyon ide passzolót találni. Ráadásul egyébként a képen szereplő kutyának semmi baja, rajta kamu sérülések vannak művérrel. ;)

@little_red_devil_on_board: Ne köszönd, én csesztem el. :)

Márai Coelhó · anygyalszarny.blog.hu 2009.08.04. 09:31:15

Azonnal tarkónlőni, a teljes vagyonát kisajátítani és jótékony célra felhasználni.

tcom 2009.08.04. 09:34:12

Én a gázra tapostam volna, hogy utolérjem és legalább a rendszámát leolvassam. Avval már lehetne valamit kezdeni.
Törvény? Hogy ne lenne. Állatkínzás.

nyuffadék 2009.08.04. 09:37:48

Csúsztat, vagy nem csúsztat a cím, éppen elég, hogy a post mit tartalmaz... Kegyetlen udorító fajta az ember, a "legjobb barátjával" így bánik... Egy életre bezárnám, gondolkodjon csak el, hogy mit tett...

Cyric 2009.08.04. 09:39:01

És vannak emberek akik egy ilyen homályos sztorin fel tudják húzni magukat?

Lássuk csak M3-as ... mennyivel is mehetett minimum 100km/h-val. Este fél nyolc ... igaz még nyár van de már egyre korábban sötétedik, minimum szürkület lehetett. + 50 méter ...

Na most láttál hogy valaki kidob valami barna tárgyat ami szerinted még mozgott is. A mozgást amúgy is elég hülyeség így mert te is mozogtál, a másik autó is mozgott, ráadásul ellentétes irányban ami nagy sebesség mellett nem elhanyagolható tekintve hogy gondolom és remélem hogy az előtted lévő útra is figyeltél azért, valamint ha mondjuk kirepült egy barna pulóver az autóból az is mozgott volna a levegőben ...

Véleményem szerint ha nem tudtad egyértelműen megállapítani hogy tényleg egy kutya volt e akkor már miért nem színezzük ki még jobban a történetet és lesz a mozgó barna valami egy 2 éves néger/cigány gyerek?

Jó oké ez így egy kicsit morbid de akkor is úgy gondolom hogy ha az ember lát valamit amiről maga sem tudja hogy tényleg mi volt akkor kár ebből hisztériát csinálni.

Peter Blau 2009.08.04. 09:51:52

Nagy a felháborodása, de azért nem menne vissza megnézni mi van a kutyával, hátha még menthető csak állatorvoshoz kell vinni, hanem inkább szépen hazamegy azt alszik egy nyugodtat. De a felháborodás az megvan. Azzal sokat és az a kutya. Talán még most is ott döglődik valahol. Mennyibe került volna visszamenni és megnézni mi van vele?

Véglegény 2009.08.04. 09:59:09

@Cyric: "lesz a mozgó barna valami egy 2 éves néger/cigány gyerek"

Ezeket már nem kell kiszinezni. Másrészt a kutyát legalább sajnálják az emberek.

zsoci 2009.08.04. 10:06:26

Törvény van, elég szigorú is : Állatkinzásról szól.

Kár hogy ritkán alkalmazzák keelő erővel.

Ferguson 2009.08.04. 10:06:51

A történet szomorú, viszont egyetértek azokkal, akik szerint szánalmas ez a sok szájkaratés nethuszár, h így kötném vonat után meg úgy kínoznám meg a tettest. Egyszerűen nevetséges, akinek csak erre futja kommentként...

Goyo 2009.08.04. 10:10:25

@Peter Blau: Nem állunk meg feleslegesen autópályán a megállósávban! Simán lehetett bármi szemét, amit kidobtak abból a kocsiból. De itt egyesek emberéleteket kockáztatnának érte. Lényeg, hogy legyen min felháborodni... Magyarország, én úgy...

spanyol inkvizíció 2009.08.04. 10:11:33

@kutya vacsorája: hát nem tudom, szerintem az autópályáról gyalog lekecmergés (ne feledjük, hogy mivel ártérről beszélünk, a pálya töltésen vezet), 500 m-re elsétálás (sőt, mivel nem 0 a reakcióidő, ezért a leállásig még több száz métert távolodsz is) szántóföldön és erdősávon keresztül, majd az egész vissza, az nemhogy negyed, de még fél óra alatt sem kivitelezhető.

Ettől függetlenül persze én is mélyen elítélem a dolgot, és azzal is egyetértek, hogy minek az ilyennek kutya, de egyben meg is döbbent az, hogy rögtön van olyan, aki megfordulna az autópályán egy ilyen esetben (az ő jogosítványát ezen bemondás alapján is elvenném), vagy szabálytalanul megállna, annak ellenére, hogy autóval szinte biztosan rövidebb idő alatt érne a helyszínre, mint a leállósávban megállított autójától gyalog.

B@nális Coitus 2009.08.04. 10:15:43

Nakérem: egyszer egy vidéki városban láttam egy kertben, hogy egy nagy németjuhász egy kb 2 négyzetméteres ketrecben van és éppen a saját ürülékét eszi. Nem volt ott senki, pedig láthatóan lakott volt a ház. Ezért elkezdtem telefonálni, tudakozó, stb. Eljutottam a helyi állatvédőkhöz, akik igéretet tettek, hogy valamit próbálnak tenni. Másnap visszamentem, a ketrec üres volt, kutya sehol. Nem tudtam, hogy jót tettem, vagy rosszat, a gazdája megölte vagy az állatvédől elvitték, ezt azóta sem tudom. De azt igen, hogy megint van egy kutya a ketrecben, egy másik és hasonló sorsa van, mint az előzőnek. Azt nem értem, az ilyennek minek kutya? A kertje olyan, mint a dzsungel, tiszta gaz és éltalában az ilyen férgek zárják be a kutyákat.

Sákif za morro? 2009.08.04. 10:17:03

Hát köszönjük szépen ezt a hangulat alapozó posztot. A lényeget, hogy mit kívánunk a negatív hősnek, meg már leírták előttem. :-(

Don Blasius 2009.08.04. 10:18:16

@spanyol inkvizíció:
Bocsi, én is benéztem még a reggeli kávé előtt és az autópályára gondoltam, meg jól fel is háborodtam. Mondjuk így végiggondolva furcsa, hogy a posztíró ennyire látta autópályánál, hogy mellette a szántóföldön mi történik. Vagy igaz a dolog vagy nem. Remélni tudom, hogy talán rosszul látta/képzelte a posztíró.

TH 2009.08.04. 10:19:24

@Goyo: a leállósávban megállni azért nem olyan veszélyes, mint ahogy mostanában a félreértelmezett statisztikák alapján mondják. Szerintem egy kutya kedvéért megállni a leállósávban az teljesen ésszerű, és szabálytalannak is nehéz nevezni...


@B@nális Coitus: az ilyen dolgokat nehéz megérteni, rejtély, hogy mire jó egy bezárt kutya...lehet, hogy éjszaka kiengedi a kertbe?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.04. 10:19:30

"hogy nincs az a törvény, amelyik az aljadékot addig vonszolná kocsi után kötve, amíg csontig kopik róla a hús. "
Akkor nekem már nem is kell semmit írnom :(

Don Blasius 2009.08.04. 10:19:49

Mármint autópálya tempónál...

De ha a földúton dobta ki, akkor is nagyköcsög és sokszor 12 neki...:(

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2009.08.04. 10:23:27

@newtehen:
Ha jól vettem ki a szövegből gyakorlatilag teljesen üres volt az egész pálya, nem mondom ,hogy nem lett volna balesetveszélyes a leállósávban visszacsorogni, a következő lehajtóig... de abban a helyzetben biztos nem találtam volna jobb megoldást..:(

Magnólia http://hobbiregeszet.atw.hu 2009.08.04. 10:25:04

@SilentSound: Én meg azt hittem, hogy a kép valódi. :( De mindentől függetlenül szerintem sok kutyát tartanak embertelen ("állattalan") körülmények között, csak nem tudunk róluk.

Fokhagymástejfölös 2009.08.04. 10:34:19

1978. évi IV. törvény(Büntető Törvénykönyv)
Állatkínzás
266/B. § (1) Aki
a) gerinces állatot indokolatlanul oly módon bántalmaz, vagy gerinces állattal szemben olyan bánásmódot alkalmaz, amely alkalmas arra, hogy annak maradandó egészségkárosodását vagy pusztulását okozza,
b) állattartóként, háziasított emlősállatot vagy az ember környezetében tartott veszélyes állatot elűzi, elhagyja vagy kiteszi,
vétséget követ el, és két évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő.
(2) Az (1) bekezdés szerint büntetendő, aki a vadászatról szóló törvény által tiltott vadászati eszközzel vagy tiltott vadászati módon vadászik, illetőleg a halászatról szóló törvény által tiltott halfogási eszközzel vagy módon halászik vagy horgászik.
(3) A büntetés bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztés, ha az (1)-(2) bekezdésben írt bűncselekményt olyan módon követik el, hogy az az állatnak különös szenvedést okoz.

DocBulywood 2009.08.04. 10:34:57

Feljelenteni? Minek? Gázkamrába az ilyenekkel! Nem kell őket börtönben zárni, mert a mi adóforintjaink nem erre valók.

A ZyklonB-t viszont szívesen fizetem.

Orltran 2009.08.04. 10:41:26

"állattartóként, háziasított emlősállatot vagy az ember környezetében tartott veszélyes állatot elűzi, elhagyja vagy kiteszi,"

A kiteszi mit takar? Ha beoson a házba és kiteszem a kertbe, akkor a törvény bötüje szerint vétséget követek el? :)(Most komolyan, definiálva is van valahol, mit jelent, vagy a bírósági gyakorlat eldönti, mert a fogalmazás így nem jogászként elég furcsán hangzik.)

A történet pedig hátborzongató. :\

Uglee · http://nagydobraverem.blog.hu 2009.08.04. 10:48:56

Szép novella. Szép gumicsont a kutyabarátoknak. Hangvételét és stílusát tekintve pedig sajnálatos módon pont olyan, mint a web2 termékeinek legalább 20%-a, hatásos és átérezhető kitaláció.
Van külön kifejezés arra az emberre, aki arra élvez, ha siránkoznak és háborognak az általa kitalált történeten?

Hasat 2009.08.04. 10:50:30

Nagy testű kutyát mozgó autóból nagy ívben kidobni, úgy vélem, fizikailag nem tudnék. Bár még nem próbáltam.

Blogger Géza 2009.08.04. 10:59:53

Ez a poszt csak arra jó, hogy az összes véresszájú kommentelő kiélhesse verbálisan a szadizmusát, amely valószínűleg erősebb az eset főszereplőjéénél.

Herr von Kartz 2009.08.04. 11:00:48

földút, szántőföld, autópálya szemközti sávja

emberek, ennyire elszokott a seggetek az országúttól? mert van ám olyan is. két sávos, szép vékonyan kígyózik A-ból B-be, és már jóval azelőtt ott volt, hogy valami nyugati faszparasztnak egyáltalán felmerült volna a felyében, hogy hopp, csináljunk KUUURVA széles nagy magas hosszú impozáns betonleviatánokat, amiken aztán lehet száguldozni.

a bejegyzésben az AUTÓPÁLYÁN haladó gépkocsi haladt el az azzal MERŐLEGESEN HALADÓ (értsd: az autópálya kiemelt része alatt elhaladó) országúttal, és ezen az úton történt az eset. aki szerint meg nem reális az, hogy kinézel oldalra, tudod tartani a szemeddel az országút vonalát, és abban a néhány másodpercben, amíg el nem mész fölötte, látod mi történik azon a sávon, az sürgősen menjen el valami átfogó orvosi vizsgálatra, mert nettó életképtelen

spanyol inkvizíció 2009.08.04. 11:03:09

@TH: "és szabálytalannak is nehéz nevezni..."

Szabálytalannak nevezni a legegyszerűbb, hiszen ez ügyben a kresz egyértelműen fogalmaz:

37. § (4) Autópálya és autóút úttestjén - a forgalmi okból szükséges megállást kivéve - megállni tilos. Műszaki okból megállni csak a leállósávon, illetőleg az útpadkán szabad, a járművet azonban onnan is mielőbb el kell távolítani. Egyéb okból megállni a leállósávban és az útpadkán is - kivéve a forgalomellenőrzés céljából történő megállást - tilos. A forgalomellenőrzés során használt járművet úgy kell elhelyezni, hogy az kellő távolságból észlelhető legyen.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.04. 11:09:13

hm, érdekes ez a nagy felháborodás. ha valaki abortuszát mesélnék itt el, nem lenne ekkora bosszúszomj.

stardust 2009.08.04. 11:10:40

a "szerző" több energiát szentelt a sztori megírására, mint arra, hogy az állítólagosan kidobott kutyát megkeresse, esetleg megmentse. fura... ha kutyabarát vagyok, akkor nem érdekel, hogy gyalogolni kell, koszos leszek stb., ha csak az írói hajlamaimat akarom kiélni, arra tökéletesen megteszi a web2.
sokan meg ugranak rá, mert végre van egy újabb sztori, amin lehet sápítozni. emberek! az utcák tele vannak kóbor kutyákkal, mentsetek már meg egy párat azok közül!
(írom ezt 33 éve kutyát tartó gazdaként, menhelyi önkéntesként)

Rocky 2009.08.04. 11:26:03

Mindazon túl, hogy elkötelezett kutya és emberbarát vagyok...

Aki bármilyen formában hasonló retorziókkal tudná büntetni az elkövetőt, az én szememben nem sokban különbözik attól, aki ilyet képes tenni egy kutyával!

Lásd kutyakínzók vs. radikális állatvédők

Nem lehetne erőszakmentesen élni, gondolkodni???

Rendszám felír, feljelent, pénzbüntetés, visszaeső esetén börtön. (normális országban így működne)(max. 1 hónapos bírósági procedúrával)


Én spec. nem szívesen zúznám szét a csontjait egy másik élőlénynek, de lehet hogy én vagyok túl emberséges...

Pecséttörő 2009.08.04. 11:26:29

Tegnap este megyek a Nagykörúton, és látom, hogy egy sötét kapualjban valaki felemeli a kezét. Mintha ütni akarna...lehet, hogy nem, de úgy tűnt. A keze alatt láttam valami árnyékot, olyan kerek volt, lehetett labda, vagy egy kisgyerek feje. Tényleg, mi van, ha egy gyerek volt? És ha tényleg meg akarta ütni? A köcsög! Ekkor egy lámpa villant, és egy pillanatra megláttam az illető arcát. A Németh Lajosra hasonlított. A rohadt gyökér! Egy gyereket akart megverni! A rohadék szadista meterológusok, agyon kell az összeset verni szívlapáttal!

2009.08.04. 11:28:26

Tudnám hogy a büdös dögökkel szemben, hogy juthat bárkinek olyan az eszébe, hogy én még vissza is fordultam volna megnézni a kis drága blökit.
Igen és közben megölsz egy anyukát és 2 gyereket, de a kutya na aaaz legyen jól, mert az aztán egy kurv@ jó dolog.

Másrészt csatlakozom,
- a mekis zacskó is mozog h kib@szom egy mozgó autóból.
- nem láthattad, mert kb csak egy pillantásra tudtál odanézni, max.
- és a szájkaratésok a leggázosabb emberek, az igazi gyíkok, itt neten há én kiszálltam volna és kettéharapom a gerincét megy, aztán ha a pirosnál ki kell szállni, hááát akkor inkább zene felhangosít, ablak felteker és csöndben retteg.

Szánalom!

bolomba (törölt) 2009.08.04. 11:30:07

198 tarcsaz > helyi/kozeli allatmentok telefonszam megtudasa > ertesites > 107 tarcsaz > aztan remenykedik

poszt iras helyett kesobb visszhivhatja az allatmentoket

sanyix 2009.08.04. 11:30:41

Én egy kellemes, kicsivel több mint halálos sugárdózist adnék ennek a rohadéknak, mivel így rohadt sokáig szenvedne, kihányná a belét, stb.

Rocky 2009.08.04. 11:33:28

@sanyix:

és ezért a szép tervért és végrehajtásáért cserébe TE mit érdemelnél?

Mondjam én is?

Nagyon egyszerűek vagytok!

Csupa önjelölt hóhér!

stardust 2009.08.04. 11:33:51

sanyix, szerinted ez a "rohadék" tényleg létezik? amúgy a hétköznapokban mit teszel azért, hogy a kutyáknak jobb élete legyen? (a kérdés nem csak neked szól, a szájkarate tényleg a legkényelmesebb sportok egyike)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.08.04. 11:34:44

@Rocky: Csak az a gond, hogy az ilyen rohadék a pénzbüntetésből nem tanul sokat. Ha átélné azt, amit a kutya, akkor lehet, hogy elgondolkodna egy-két dolgon.

A másik dolog meg az, hogy elég nehéz bebizonyítani, hogy valóban megtette, mert bizonyítékod nincs.

Rocky 2009.08.04. 11:39:18

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

igazad lehet...

ha mindenki átmenne önbíráskodóba...

talán egy jobb világ lenne...

mad max

Pecséttörő 2009.08.04. 11:41:02

Mindenkit agyon kell ütni szívlapáttal!

Ferocious 2009.08.04. 11:42:21

@Hivatásos beszólóművész: Miért, jobb lenne, ha inkább kiszállna egy fejszével és szétbaszná azt a nagyon okos fejedet...??

Mert szerintem nem...

De hát te tudod!

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.08.04. 11:42:34

@Rocky: Értem, hogy mire gondolsz, de szerinted egy ilyen idióta tanulna abból, ha megbüntetik pár tízezer forintra? Több büntetést úgyse kapna...

metal · http://electric.blog.hu 2009.08.04. 11:50:24

@bolomba: Azért az állatvédőkbe nem fektetnék nagy reményt! Tavaly nyáron egy vasárnap délután elmentem horgászni, és a parton találtam a tavunk egyik hattyúját, eltört szárnnyal. Egy másik horgásszal, aki nagyából velünk együtt ért oda, kb. 3 órát telefonálgattunk, de semelyik állatvédő, állatkórház, állatkert nem vállalta, hogy kijön, és megnézi. Egy állatorvos, és az állatkert vállalta volna, ha mi megfogjuk, és odavisszük. Aki próbált már hattyút megfogni, az tudja, hogy felszerelés nélkül lehetetlen.

Szerencsére találtunk egy állatkórházat, akik másnap kijöttek megfogták, majd meggyógyítva visszahozták.

De vasárnap délután senki ismétlem SENKI nem akart dolgozni, pedig a hattyú védett madár nálunk.

@stardust: Már 3-at befogadtunk, többet most nem tudunk :(

metal · http://electric.blog.hu 2009.08.04. 11:52:33

Amúgy ezt a rengeteg vitát el lehetne intézni azzal, ha a kutyákat, és macskákat azonosító chippel kellene ellátni, és minden regisztrált gazdának el kellene tudnia számolni az állattal, akinél meg chip nélküli jószágot találnak, az milliós nagyságrendű bünti, aztán rend lenne!

stardust 2009.08.04. 11:52:48

metal - respect a 3 kutya befogadásáért. viszont van itt néhány tucat szájkaratés, aki a válogatott kivégzési módokon való töprengésen kívül szerintem nem sokat tesz az állítólagosan imádott állatokért.

sanyix 2009.08.04. 12:03:56

@Rocky: Én? kitüntetést. Hiszen megbüntettem egy vadbarmot.

sanyix 2009.08.04. 12:06:54

@stardust: mit teszek? hát nem dobálom ki őket az autóból. Sőt csak akkor szerzek kutyát, ha komolyan gondolom, és természetes haláláig megtartom... Macskából viszont már befogadtam 1-et, már 10 éve imádjuk egymást :)

2009.08.04. 12:12:14

@Ferocious: Jujujuuuuj!
Hát még egy klaviatúrahuszár!

Erős vagy most eléggé? :D Úgy érzed harci szart nyomtál vénásan. Mert ha igen akkor én kérek elnézést, az én hibám volt! :D

2009.08.04. 12:14:51

@stardust: Ott a pont!

Én nem szeretem a kutyákat, nem is teszek értük semmit, de nem is ugatok, hogy hejj de nagy kutyabarát vok.

Nem azzal van a baj aki véresen üvölt ha ilyet lát, viszint életében legalább 5 kutyát már megmentett az árvaságtól.
Azzal van a baj, aki csak magyaráz hogy így meg úgy ölöm meg, és közben baszik rá, nincsen kutyája, nem is lesz, nem is akar, vagy ha de akkor is tenyésztőtől veszi, pénzért, mint a száraz tésztát.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.08.04. 12:30:59

@Hivatásos beszólóművész:

Így igaz! Duma az van! Ha néha az emberek nem csak a szájukat tépnék, hanem tényleg rendberakjnák azokat, akik súlyosan vétenek a normák ellen nem itt tartanánk. És nem kell hozzá erősnek lenni sem. Annak idején, mikor egyszer Krakkóban elbámészkodtam egy tempolmban és hátul öszefogtam a kezemet véletlenül, egy anyóka olyat baszott rá, hogy majdnem kicsordult a könnyem.:) Kb a hasamig érhetett.:D

Ferocious 2009.08.04. 12:34:07

@Hivatásos beszólóművész: Ki mondta, hogy én akarlak felaprítani? Ezt csak példa értékűen írtam!

Marcellusca 2009.08.04. 12:36:38

@stardust: Az állatmenhelynek felajánlott 1% ér? :)

Integrált Szerverterror 2009.08.04. 12:51:29

@Pecséttörő: Vigyázz mit beszélsz teee! Aki hozzányúl a Gaál Noémihez etöröm a kezit!!:D

kiraaaaa 2009.08.04. 12:53:26

khm, a gyerekem sokkot kapott a képtől:(((

Marcellusca 2009.08.04. 13:00:30

@Kiraaaaaa: Hát, akkor ne szadizt ilyen képekkel! :)

kiraaaaa 2009.08.04. 13:08:36

@Marcellusca: ja drekt csináltam, demonstratíve..azt hittem alszik, a fene se vette észre,hogy kísértetet játszik:(

kiraaaaa 2009.08.04. 13:11:40

@Marcellusca: nem direkt csináltam, meglátta:(

Integrált Szerverterror 2009.08.04. 13:13:09

Mindenesetre le kellett volna térned az első lehajtónál és visszamenni megnézni mi is az. Mert ha tényleg kutya és még most is ott nyüszít véresen, törött csontokkal az a te sarad is.

Azért ha vki ismer egy kék autóst Polgár környékén -1 zsemleszínű kutyával ugyanmár nézzen utána nem lenne nagy fáradtság.

Normális vagyok? 2009.08.04. 14:34:55

Nekem csak az sántít, hogy hogy a p.-be vetted észre közel 130-as tempónál, hogy kidobnak egy kutyát egy mellékútra? Én max. egy valaminek titulálnám, ugyanis Én az utat figyelem és nem a környezetben gyönyörködöm!

nyjozsi2 2009.08.04. 14:36:30

Tényleg a kötelező chip lenne a megoldás, viszont csapnék mellé egy előzetes felelősségvállalási nyilatkozatot, hogy ha előtalálják az állatot úgy, hogy nem vele vagy a portáján van, akkor tárgyalás és fellebezés nélkül bünthetőséget vállal.
A napokban bekaparta magát hozzán 2 kóbor kutya, elég lepukkant állapotban, szemmel láthatóan betegen. Azonnal hívtam a polg.hivatalt, menhelyeket, de senki sem jött, illetve a polghiv-ból 3 nappal később, hogy majd keresnek nekik helyet. Kövezzetek meg, de én kitereltem őket és megerősítettem a kerítést. Hadd ne vállaljam a kockázatot két ismeretlen és beteg kutyával a 4 és 6 éves gyerekemre nézve, akik esetleg a kertben is játszanának.
Ha lenne cship, akkor ezeket most leolvasták volna, tulaj 10 percen belül előkerít, felelősségre von.

Normális vagyok? 2009.08.04. 14:38:41

Amúgy ha tényleg egy kutyát dobtak ki az autóból, akkor a "gazdájának" is legalább akkora szenvedést kívánok, mint amit annak a szegény állatnak okozott!
Mondom mindezt abban a tudatban, hogy Én nem igazán szeretem a kutyákat. (de sosem bántanám őket, még ha össze is hozna eggyel a sors a lakókörzetemben)

Pistike911 2009.08.04. 15:01:04

NASA tudósok már jópár évtizede inteligencia nyomait kutatják a világűrben.

Lassan elkezdhetnének kutatni itt a Földön is....

korzo 2009.08.04. 16:04:26

Az senkinek nem jutott eszébe, hogy esetleg csak megfuttatta a kutyát egy elhagyatott úton a gazdi?
Mi is szoktuk, és szereti. Alig várja.

Marcellusca 2009.08.04. 16:47:21

Ma már nem lesz új poszt? :)

ehpkb5 2009.08.04. 16:55:56

@Marcellusca: ez egy nagyon jó kérdés :)

Marcellusca 2009.08.04. 17:02:48

@ehpkb5: Szeretek lényegre törő lenni. :)

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2009.08.04. 18:29:57

Hát a főszereplő nem hiszem, hogy olvassa.:(

Amúgy mókás, hogy (írásotok szerint) többen képesek lennétek nyomorékká tenni egy EMBERT (akármekkora köcsög is) egy kutya miatt.
Jin Ke hsz-e különösen tetszett.:)

jónévez 2009.08.05. 00:01:07

Aztán lehet, hogy nem is dobta ki a kutyát senki, csak mulya ember lehajtott ablakokkal vitte a kutyát, az meg kiugrott. Én még lehajtott ablakokkal nem vittem, mert nem tudom, kiugrana-e, tehát ez nem biztos, csak feltételezek most, remélve, hogy ennyire izé ember csak nincs...

@nemdomi: Hát, ha valaki valóban csak fölöslegesen bánt egy állatot, az ugyanazt a sorsot érdemli.
Természetes, hogy levágjuk, megöljük némely állatot, mert meg akarjuk enni, de természetellenes, és undorító rugdalni, ütlegelni, kocsiból kidobni bármelyiket. Aki ilyet tesz, aki csak bántalmazza azokat, az kapja csak meg a magáét.

metal · http://electric.blog.hu 2009.08.05. 08:29:42

@jónévez: Az a baj, a kiugrott elmélettel, hogy akkor a gazdi megáll, megnézi a kutyáját, és nem simán továbbhajt, mondván, ha ilyen hülye megérdemelte.

jónévez 2009.08.05. 10:01:13

@metal: A posztoló nem írta, hogy nem ment vissza érte az autós, sőt azt írta, "addigra elhagytuk azt a szakaszt" (tehát ezt nem is láthatta), ezért bízom én...

Janka Sefcsik 2013.12.07. 14:53:16

HÜLYE aki ijet tesz a kutyàjàval! !!!!!!!!!!! Legszivesebben megölném lehet hogy meg csak 10 éves vagyok az biztos hogy nem normàlis! A kutyàmmal szinte együtt születtem es sokszor csinàl olyat amit nem kellene de en meg haragudni se tudok rà nem hogy ilyet csinàljak!!!: ( :( O_o

Janka Sefcsik 2013.12.07. 14:54:30

HÜLYE aki ijet tesz a kutyàjàval! !!!!!!!!!!! Legszivesebben megölném lehet hogy meg csak 10 éves vagyok de az biztos hogy nem normàlis! A kutyàmmal szinte együtt születtem es sokszor csinàl olyat amit nem kellene de en meg haragudni se tudok rà nem hogy ilyet csinàljak!!!: ( :( O_o

0gábor 2013.12.19. 17:12:51

Így utólag már okos az ember, mert hiába van meg a rendszám, ha az egy kigyúrt kancigányhoz tartozik - bocsánat, Orbán
Viktor erőteljes izomzatú rejtett erőforrásához - és oda már senki nem megy
el királykodni, főleg nem a netkaratésok.
Ráadásul ha a szerencsétlen kutya nincs
chip-elve akkor nem is tudják a gazdájához
kötni. A szemtanúk meg rosszul látták...
meg náci, "raccista gádzsók vótak..."

garofild 2014.12.06. 17:33:41

kurva annyat az ilyen férges kocsognek majd redöl egy fa vagy valahogy odabasz neki az élet... tomi.k.

garofild 2014.12.06. 17:36:50

@0gábor: ooo a cigany az isten bassza szet a kozteret vagy pakolja ki mas kocsijat latja a rendor es ode se mer menni mirol van itt szo vagy ha birosagra kerul talan akkor meg oo hat 88 gyerek van ottho etetni keee. de a normalis dolgozo parasztra kijon a rendor vasarnap deutan cimre meg hajnal 4 re mert 10 20 ezer forint helyszinbisag nem lett kifizetve..... tomi.k.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása