Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Szivatják a jónépet Budapesten

2009.08.17. 07:45 :: Kisikasa

A fővárosben parkolni alaphelyzetben is nehézkes és gyakran kihívás elé állítja még a gyakorlott sofőröket is. A megértés nagykövete a kevésbé átgondolt útlezárásokkal küzdött meg, és gyanítom azóta naponta jónéhány autós járt pórul a környéken.

Iszony nagy szopatás a Dagály utcában. Röviden ez lehetne a címe a mondandómnak. Most ott össze-vissza túrnak és sikerült elérniük azt, hogy az ottani lakótelep bizonyos részeire be sem lehetne közlekedni. Egyszerűen van olyan szakasz, aminek az egyik fele lezárás, a másik fele behajtani tilos. Újabb iskolapéldák a magyar forgalomszervezés csimborasszójából.. ha valaki arra jár, fotózza le, érdemes.

Tegnap történt velem a következő eset, tipikusan az a fajta, amikor többször csattannak a heregolyók az arcodon és CSAKAZÉRTSEM tudsz oda eljutni, ahova szeretnél.

A Váci úton volt dolgom kb a Dagály utca magasságában, mivel a Vácin soha sem tudok normálisan leparkolni, mert minden hely foglalt, az ottani OMW kút is tele van, az ottani MASPED parkolóház meg dugig, ezért  általában a Dagály utcából nyíló kis utcák valamelyikében szoktam leparkolni a lakók nagy-nagy örömére, mivel mindenki aki a környéken dolgozik ezt csinálja és gyakorlatilag csak azok nem tudnak normálisan parkolni ott, akik tényleg ott laknak.

A Váci út másik oldala fizető övezet, ez az oldala viszont nem, így értelemszerűen ez telik meg a leghamarabb.


A régi forgalmi rend

Boldog rőzsedalokkal a lelkemben jöttem a Frangepán utca felől, szokás szerint bedobtam a balost a Dagály utcában az első kereszteződésnél, és nekiálltam helyet keresni. Ez az út a lakótelepen leír egy teljes kört, tehát gyakorlatilag bármelyik részére el lehet jutni. Illetve el lehetne, ha nem lenne egy 6 méter mély kráter a Karikás Frigyes utcai iskolánál, ahol a terelést úgy oldották meg, hogy lezárták az egészet.

Mikor odaértem a terelőtáblához, nyeltem egy nagyot, majd körbe vissza, ki a Vácira, ahol csak úgy lehet visszajutni a Dagályba, hogy át a felüljáró alatt, vissza a legelső jobbos utcán, aztán Lomb utca, balra Frangepán és kivárod a 2-3 lámpaváltást hogy megint a Dagályba érkezz.

Mondom nem baj, majd nem az első utcába hajtok be balra, hanem a másodikba, mert amúgy az is kétirányú... igen ám, de mikor kanyarodtam volna be, akkor egy EKKORA behajtani tilos tábla terelte el a figyelmem a kérdéses forgalmi helyzetről... már hárman dudáltak, hogy NE.


Új forgalmi rend

Mondom nem baj, kanyarodom jobbra, merthogy arra is lehet és be a Turbina utcába, ahol semmilyen figyelmeztetés nem volt a sarkon, csak a kötelező haladási irányt definiáló szép kék tábla. Itt egy L alakú utcáról beszélünk, ahol pont az L bal alsó sarkán szintén teljes pályás útlezárás volt... persze zsákutca tábla sehol.

Ezen a ponton éreztem úgy, hogy igencsak szopom azt a bizonyost, kitolattam azt a 80 métert, amit addig bejöttem, majd káromkodva nagy nehezen találtam egy szabad helyet.

53 komment

Címkék: budapest közlekedés autó parkolás útlezárás útfelújítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.17. 08:49:47

"és gyakorlatilag csak azok nem tudnak normálisan parkolni ott, akik tényleg ott laknak."
Ezt én is szívom, csak Pécs belvárosában. Napközben elszaladni valahova autóval + visszajönni maga a szívás, mert utána még 20 perceket várhatok (tilosban) ácsorogva hogy valaki elhúzzon a házunk elől.

szaGértő 2009.08.17. 08:50:22

Van a Teve utcában egy ingyenes őrzött parkoló. Csak nem mindenkit engednek be. :)

trixilw 2009.08.17. 09:05:04

Én is a lakó-pihenő övezet szépségét szívom, ahova bejönnek a dolgozók és elárasztják az összes parkolóhelyet. Ez a kisebb probléma, a nagyobb az, hogy középkorú menedzserasszonyok városi-terepjárókkal és huszonéves frissdiplomás vezetni-nem-tudó idióták törik a többi autót parkolás közben.

De ez off volt az on az, hogy ilyenkor mi a fenének nem tudnak egy információs táblát kirakni a Frangepán-Váci sarokra valamint egyet a Váci út szervizútjára és akkor az ember tudna az összes új lehetőségről, lezárásról... Persze a kérdés költői volt! Itt ilyenre a kutya sem gondol vagy gondol, csak ellopja rá a pénzt.

Grigorij 2009.08.17. 09:20:45

1. OMW kút nincs is, tehát a levél kamu!
2. Gondolom az ilyen igyenparkoló patkányok miatt lett fizetőövezet a Népfürdő utcai lakótelep is!
Mert ugye a Duna Tower-be, meg a többi rohadd köcsög kozmopolita irodaházhoz ügzfélparkoló nem épült!
3. És a levélíró örüljön, hogy nem Újpesten a napraforgó Dercze területén próbálkozott, ott a piac möfött, az új társasházaknál, ahol tanácsi engedéllyes épültek ki utcák úgy, hogy gyakorlatilag NINCS megállási lehetőség!
Még a vendégségbe érkező rokonoknak sem...


Szóval, parkolj otthon, illetve annál, ahova érkeztél!

randomuser1 2009.08.17. 09:23:48

monnyuk aki azon a lepukkant szovjet telepen lakik annak valszleg nem a parkolás a legfőbb gondja...

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.08.17. 09:25:27

Grigorij nagy suttyó, bemutatkozott.
Üdvözlünk! :)

Reggie 2009.08.17. 09:25:29

@XXXXXXX: viszont az autost konnyu baszogatni, a bankot nem:)

randomuser1 2009.08.17. 09:47:54

@Reggie: az a baj h a bank túl jól fizeti az alkalmazottait oszt már annak is van autója akinek a cég hierarchiájában nem jut parkolóhely ezért az alja ügyfélszolga beáll a lakótelepre parkingolni egész napra ami nem helyes...

Reggie 2009.08.17. 09:58:47

@XXXXXXX: en ugy gondoltam h a lakotelepi lakosnak hiaba nagyobb baj a hitele, a bankot nem tudja basztatni, viszont az utcajaban parkolo autost igen.

heliox 2009.08.17. 10:01:24

Ha ott van dolgom, akkor Újpest városkapu és vonaljegy.

Az ördög magyar hangja 2009.08.17. 10:11:17

Az a kérdésem, hogy akik azon a lakótelepen lakik és a parkolás miatt rinyál, az mit csinál napközben? Csak mert ha napközben dolgozik és bkv-val megy, akkor otthon van parkolóhelye és este is lesz, mert akkor már nincs senki ott.
És ha akik ott élnek és kocsival mennek munkába azok napközben hol parkolnak?

-d(-_-)b- 2009.08.17. 10:18:00

Nem értem az egészet. Nekem azt mondták, hogy a parkolási díjakból parkolóházakat fognak építeni. Miért nem parkolt egy olyanba A megértés nagykövete?

randomuser1 2009.08.17. 10:23:08

@Reggie: én ott melózom a közelben szal ismerem a helyet, elég sok ősöreg ember lakik azokban a házakbant, autó sem sok van a telepen(este 6 után kihalt a környék mint a 80-as években), inkább a gyógyszerszámlájuk lehet magas, nem a hitelük :)

kpetya 2009.08.17. 10:42:03

érdekes, amikor 5kor elmegyek, rengeteg parkolóhely van.
A váci-fay sarkán omv kút van, ugyhogy grigorijka szopott egy nagyot.
miért fizessek a parkolásért, ha ingyen is lehet. az utca közterület, az parkolhat aki helyett talál, ha sajátot szeretnél vegyél garázst.

sevcsik 2009.08.17. 10:59:18

Nem lepődöm meg. Azt nem tudja valaki, hogy tegnapelőtt a könyves kálmán egy jó nagy szakasza a lágymányosi felől miért volt lezárva? Ki voltak téve a táblák, és az égvilágon nem volt semmi a lezárt területeken. És a lehajtók előtt egy picit megnyitották, majd újra lezárták. nem értem

Grigorij 2009.08.17. 11:05:38

wzoli 2009.08.17. 09:25:27
OK én vagyok asuttyó, de legalább nem parkolok más elé, más helyére!

És melyikre haragszol?
Az újpestire? Gondolom, ha éltél volna ott, akkor nem így beszélnél?
Esetleg a köcsög irodisták miatt? Én nem ott élek, csap pár barátom. De azért mégiscsak köcsögség, hogy az ott élők, az ott lakást vásárlók szopjanak azért, mer pár száz kozmopolita faszkalap a házuk elé parkol...

Viszont most a kzözelünkben építkeznek, és a bunkó melósok folyamatosan a házunk előtt, a kapuba parkolnak, ja és a járdákra, a fűre stb.

De persze, ha ez valakinek nem tetszik, az suttyó...

Kis bróbek...

Grigorij 2009.08.17. 11:06:54

kpetya 2009.08.17. 10:42:03

Nem kiscicám! Te szoptál, mert OMV kút az van!
De OMW nincs...

kpetya 2009.08.17. 11:11:40

@Grigorij:

utcán, közterületen nincs olyan, hogy más helyére. Aki kapja marja elv érvényesül.

azt nem veszed észre, hogy az ott lakok is elmennek máshová, ahol az ott lakók "helyére" parkolnak? Mert ha nem mennek el, akkor nem is lehet az ő "helyükre" parkolni?! pubi.

Normális vagyok? 2009.08.17. 11:28:18

@Grigorij: Mi az, hogy Te legalább nem parkolsz más helyére? Amikor olyan nincs is, hogy az a "másik helye", ugyanis azé a hely, aki elöbb érkezett, pont.
Jó, nekem is van "kedvenc" parkolóhelyem, de ha beálják, akkor sem kap el az agtygörcs, mert az NEM az enyém, megvárom még elhagyják, aztán spuri beállni oda. :D

Normális vagyok? 2009.08.17. 11:32:59

A történethez meg csak annyit, hogy sajnos ez van. :( Ameddig nincsen értelmes városi vezetés, addig szívunk mindannyian. :(

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.08.17. 12:31:09

Figyi gecó, járjá biciglive'! Ha menedzser vagy és öltönyben kell menned tárgyalni, és 40 fokban rádizzad az armani, akkor is. Ha anya vagy és 3 gyereket kéne terelgetned mindenféle célállomásokon, akkor is a te tereped a bringa. (Egy gyerek csomagtartón, egy gyerek a vázon, egy a kosárban, cuccok a fejeden, mert a bringás élet a vidám élet!) Ha éppen csak háziasszony vagy és a lakásodra cipelnél fel egy vasárnapi családi ebédhez való pakkot, rohadjon le a veséd a cipeléstől, vagy járjál bringán.
Érted - mindenre az a megoldás, hogy nem kell annyi parkoló, meg minek má' annyi autó, meg járjon mindenki bringával.

mabel_wheeler 2009.08.17. 13:18:11

nem is emlékszem, mikor jártam a dagály utcában utoljára

Lacaca 2009.08.17. 14:21:43

@Grigorij: Miért? Ilyen van? "többi rohaDD köcsög"
Nem kellene senkit leoltani helyesírás miatt....

Aqweren 2009.08.17. 14:35:19

Esztergomot is túrják és ott se' nagyon táblázzák ki hogy merre mennyé'...:S Vagy hogy egyes utcák zsákutcák. Vagy bármi.
Különben meg szerintem a munkahelyeknek mindenkinek kellene parkolóhelyet biztosítani, merthogy ezek a zirodaházak eléggé amúgy is forgalmas helyekre épültek, és mivel felépültek, egy csomó forgalmat vonzanak még a környékre...a minimum az lenne hogy kompenzáljanak azzal hogy, ó, nem is tudom, pl. a dolgozóiknak biztosítanak parkolóhelyet?
Tudom, multi, mit képzelek...blahh :P
Kicsit álságos a városvezetéstől rinyálni a sok ótó miatt amikor olyan létesítményekre adnak engedélyt amik még nagyobb forgalmat generálnak (pl. bevásárlóközpont, irodaház, satöbbi)
Az meg tipikus magyar sajátosság hogy az emberek egymást kezdik _egyből_ és _gondolkodás nélkül_ marni...

Mighty 2009.08.17. 14:36:10

@Grigorij: Zsír!

Újpesten lakom és a "kozmopolita irodaház" egyikében melózom.

Igaz, nem autóval közlekedem :)

titkosgyilkos 2009.08.17. 18:24:31

Az urbánus életnek vannak előnyei és vannak hátrányai is. Lehet hosszabban is ragozni (lásd posztíró), de minek.

csak john 2009.08.17. 19:14:48

A Váci út túlsó oldala azért fizető övezet, mert oda az emberek nagyobb része ügyeket intézni jár, így ha a város másik végéről odamegy autóval, akkor annak valahol parkolni kell és máris le lehet húzni. Hivatalok: APEH, TB, ÁK, NYUFIG, és még a yard is ott van. Tehát azok az intézmények, ahová azok a vállalkozók járnak akiknek nincs külön ügyintézőjük ezekre, tehát, valóban dolgoznak. Mégy egy lehúzás az állam/önkormányzat részéről.

laposmacska 2009.08.17. 21:23:08

Micsoda költővel van dolgunk:
- "bizonyos részeire be sem lehetne közlekedni"
- "Újabb iskolapéldák a magyar forgalomszervezés csimborasszójából."
- "Boldog rőzsedalokkal a lelkemben"

Hát nem is nagyon tudok ezekre mit mondani...

Egyébként ha az autósok fele járna tömegközlekedéssel, vagy biciklivel, akkor tudnának a helyiek a saját utcáikban parkolni, tisztább lenne a levegő, és kisebb a forgalom. Aztán persze mindenki ülni vissza a kocsiba, mert már nincs akkora forgalom.

kozlekedo 2009.08.17. 21:35:54

A Lomb utcában is megalhattál volna.
És utána gyalogolsz.
Vagy az már derogált volna?

CsodaCsokor · www.csodacsokor.hu 2009.08.17. 22:26:05

@Grigorij: Címeres egy pöcs vagy te apám.

Fogadjunk a városvezetésnél dolgozol, ezért nincs se helyismereted, se empátiád az autóval közlekedőkkel szemben.

1. A forgács utcánál van az omw kút, kerek két utca.
2. Mindegyik irodaházhoz elég méretes parkoló épült.
3. A levélíró örül, hiszen megoldotta a problémát.

CsodaCsokor · www.csodacsokor.hu 2009.08.17. 22:30:32

@Grigorij: Közterületen nincs olyan, hogy valakinek a helye. Ha akarsz egyet, akkor a helyi önkormányzatnál lehet igényelni. Nem tetszik, hogy a fűre parkolnak? Hívd ki a közterületfelügyeletet.
Csókoltat anyád, Rozi

CsodaCsokor · www.csodacsokor.hu 2009.08.17. 22:34:21

@Grigorij: És a kozmopolita helyett azt hiszem parazitát akartál írni...

kpetya 2009.08.18. 08:33:54

@kozlekedo:

ha nem vetted volna észre, nem az volt a gond, hogy közel vagy messze tudott megállni, hanem az, hogy elmebeteg módon voltak kitáblázva az utfelbontások. A Karikást az iskolától a Dagályog egyirányusították, csak épp az iskolánál a behajtó részt is felbontották de ennek örömére nem szedték le a behajtani tilost a másik oldalról. A turbina utcával meg az a gond, hogy arra lehetne kimenni a szervizútra.

kpetya 2009.08.18. 08:35:31

@laposmacska:

pubikám, közöd hozzá ki mivel jár?
Ahová az autósok mennek, onnan az ott lakók autósként máshová mennek etc. Probálj meg dinamikusan gondolkodni, ha egyáltalán tudsz!

puffancs 2009.08.18. 16:44:20

latjatok, milyen jo londonban? igaz fizetsz erte, de ha ott laksz, engedelyed van ott parkolni nem ugy, mint azoknak, akik csak ott dolgoznak valamerre.

puffancs 2009.08.18. 16:48:25

most vegigolvastam a hozzaszolasokat, es jokat derultem. PARKOLOHELYET MINDENKINEK! :D:D:D

nem akarok senkit megbantani, de mire a magyar gondolkodas europai lesz, szakallat noveszthetek.

cso zsi 2009.08.18. 21:31:35

@kozlekedo: Ugyanolyan fizetős rész az is.
A Rendőrség, és a Levéltár környékén látszik soknak a parkoló autó, pedig kb 30 helyről van szó, kisebb utcákban meg sem lehet állni.
Egész a patakig fizetős a környék, viszont a helyi lakosokon kívül a kutya nem parkol, főleg nem pénzért.
img1.indafoto.hu/10/9/19729_1fa94bd27600d8fc326e8c9cc285847e/4278841_0665c7ef029c21fd137f289c00d60cc1_m.jpg
A Váci úton helyi lakos sem, mert az fővárosi kezelésű út, a Petneházy és a Forgách utca közti lakóházak lakói csak a Petneházy-Frangepán-Fáy-Forgách-Lomb utcákban tehetik meg. 100 éves épületek, mélygarázs nélkül, "kokakólamámorban fetrengésből" kilábalt népek luxusautóival.
Sajnos @Grigorij: -nak igaza van a fizetőparkolás bevezetésének hivatkozási alapjával.
A még nem fizetős részen is van két irodaház egy tömb két sarkán, és vendégparkoló az nincs. Nem mintha az Alkotás-pointban lenne, hisz ott is a lehetséges létszám kb negyedének jut parkolóhely
Csobogós medence az van. Ugyanúgy, mint a Dráva-Váci sarkán épült új monstrumnak, bár annak a hátsó frontján a Pulszky utcában, a Révész köz lakóitól elvett, anno a közösség által építtetett parkoló helyén van 5 darab felszíni megállási lehetőség. Anno 45 éve a kb 240 lakással bíró három házhoz építettek 2x6 darab parkolóhelyet, amit már anno nem lehetett használni az autószerviz szerelőitől, kuncsaftjaitól. Ezért a másik oldalra épült kb 30-35 autónyi parkoló, az akkori Elmü-bázis kerítéséhez. Azelőtt a Pulszky utca fekete salakkal volt felszórva, ott lehetett focizni.

cso zsi 2009.08.18. 21:44:15

@Aqweren: Az Esztergomit eddig is túrták, de akkor csak az út szélén. Ami viszont most folyik, a Dunavirág (istenem, milyen barom agyszüleménye ez a név?) és az Árboc utca között, az már a lebontott Szikra nyomda helyére tervezett pláza-center-komplexum csatornabővítési munkálatai.
Árbocból tábla, hogy fordulj balra az Esztergomira.
De ha jobbra nézel, látod, hogy a Párkány utca felé nyitva hagyták az utat, így arra könnyen kikerülöd a felbontást, vissza mehetsz az Esztergomira a híd alatt, és eljutsz a Dagályhoz.
A Párkány utca hosszú része kétirányú, mellette a szervizút-parkoló valamilyen elgondolás szerint egyirányúsítva van. Az ott lakók, és a környéket ismerőket ez nem befolyásolja, hiszen akad, ahol 4 méter behajtani tilos miatt kellene kb 2-300 méteres kerülőt tenni. A forgalomszervező gyaníthatóan soha nem járt a környéken az elmúlt 25 évben.

igazi hős 2009.08.19. 00:43:04

Én is a Váci út mellett dolgozom, régen ha ritkán autóval mentem be, akkor fizettem a 120 (vagy 130) ft-os parkoló óradíjat, de a mostani 300 felettit nem. Inkább 5 percig keresgélek és gyalogolok 5 percet. Egyébként meg bringa vagy BKV.

hpty 2009.08.19. 01:28:19

Egyébként az irodaházak alatt kötelező bizonyos számú parkolóhelyet kialakítani.
De! A cégek nem bérelnek sokat, csak párat a vezetőiknek. Többsége üresen áll, de attól még a többi ott dolgozó nem mehet be, ami érthető. Vagyis az építésre vonatkozó szabály jó, csak a bérléshez is kötelezővé kellene tenni árukapcsolásként a parkolót.
Akkor a "sima" ott dolgozónak is lenne a mélygarázsban hely.
SZERINTEM!

Én az Arena Cornerben dolgozom, de a helyzet dettó.
Nincs hely és a közteres bilincselős köcsögök ott vadásznak elég jó eredménnyel (kereszteződéstől 5 méter, Szörény első felében tilos parkolni).
Szörény és Stróbl utcák full, a Százados utca Hős utca felöli részén szoktam tudni megállni.

pakesz (törölt) 2009.08.19. 23:58:10

nocsak nocsak megsem jo a hivatalosan ingyenes parkolasi mod ?
ha van parkoloora, akkor az ottlakokra gondoltam :)
hja ha valaki ingyer parkolohelyet tud szerezni belvarosban azt ki is fogja hasznalni, ha meg 10 masnak csak egyenkent fel orara kellene azok dogoljenek meg

a posztironak uzenem, a sok dugodijellenes es ottlakok-ingyert-parkolhassanak neveben, hogy dogoljon meg :)))
az en nevemben meg azt uzenem, hogy rimankodjon mielobb az ottlakok parkolasi dijainak felelmeleseert, kulonben nem lesz semmi, kiveve ha a videk lemond minden fejlesztesi penzrol, hogy Bp tele legyen teremgarazzsal

cso zsi 2009.08.20. 00:02:41

Elég sok irodaházban és a lehetőséghez mérten azok mélygarázsaiban is megfordulok.
Van, ahol (17000 nm az irodaterület) a kétszintes 394 férőhelyes garázs állandóan tele van, igaz, ott csak 76-82 euro a kocsik havidíja, míg az Arénában (24200 nm), 370 hely 90 eurós áron van.

www.irodahaz.info

Ismerek olyan irodaházat is, amelyben 1 (egy) darab zárható kocsibeálló van. Mintha az automata parkológépet kifelejtették volna az építéskor.
Persze, hogy a "leglebilncselőbb" kerületben van.

cso zsi 2009.08.20. 00:09:04

@pakesz: Szíthatjuk az épp nem témán levő pesti-vidéki ellentétet.
A Pestről-Pestre járónak, vagy az agglomerációból kényszerből autóval bejárónak kell jobban a hely?
Egykutya, mindet szívatják.

pakesz (törölt) 2009.08.20. 11:59:57

@cso zsi: en arrol beszeltem, hogy a heleyt akar 10en is hasznalhatjak, a munkabajaro meg ottlako egykutya ezen a teren mindketto huzamos idore lefoglalja, csak pl az ottlako ora eseten sokkal olcsobban megussza, mig a munkabajaronak esetleg 3 orankent kell aproznia

cso zsi 2009.08.20. 22:29:17

@pakesz: Amióta a Centrumos csávó véletlenül vezetőségi tagja a mobilparkolós bulinak is, ez megoldott volt regisztrált tagoknak, és jó ideje bárkinek is.
A dolog persze rizikós, hisz szokott hiba csúszni a rendszerbe, de sosem a szolgáltató lesz a hunyó, hanem a magát fizetőnek gondoló autós.
Meg persze az is hiú ábránd, hogy a parkolási díjaktól, vagy annak csillagokig emelésétől több hely lesz. Akinek valahol dolga van, az oda fog menni.
Iparosember, fuvaros autóval.

pakesz (törölt) 2009.08.20. 22:47:31

@cso zsi: szereny velemenyem szerint egyedul a dijak beszedese valtoztat a zsufoltsagon, persze az lenne a jo, ha azokat a penzeket kovethetoen valamilyen beruhazasra csoportositanak at
errol ennyit

a masodik kerdes meg hogy mi is lesz ha lesz jo vaskos parkolasi dij+dugodij
igazad van az iparosember be fog hajtani autoval, es el is keri majd az arat az ottlakotol, ez igy korrekt
de azok akiknek tenyleg nem annyira kell az auto az atszall BKVra, hiszen ezen az autozz blogon is nagyon sokan "erveltek mar" a BKV ellen, hogy olcsobb autoval, na most ha kapnanak egy 10-20 ezres szamlat a nyakukba havonta, akkor biztos nem lesz ezentul az az erv, hogy hat autoval jarni olcsobb
nekem ha ez az egy dolog bejon, hogy nem ervelhetnek ezzel, akkor mar sokkal jobban fogom magamat erezni :)

A megértés nagykövete 2009.08.24. 16:57:07

Sírok geci... mindenki azon csámcsog hogy ki hogyan parkol mások helyére, pedig kurvára nem erről szólt a poszt. Nem is baj, majd a köv. posztot talán sikerül megérteni. :D

EBOA (törölt) 2009.08.24. 19:13:22

@A megértés nagykövete: Akinek ilyen gyönyörű kék szeme van, az ne káromkodjon ilyen csúnyán! :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.25. 16:28:11

@EBOA: Te mindenkinél bepróbálkozol, aki nőből van, mi? :D

EBOA (törölt) 2009.08.25. 19:54:22

@SilentSound: Naná! Főleg, ha még szép is! :) Egyszer élünk! :)

@A megértés nagykövete: Inkább bók akart lenni, mint számonkérés! ;)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása