Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Aknafedél helyett raklap

2009.08.27. 14:15 :: SilentSound

Na ilyet sem láttam még, amit György küldött el nekünk is az FKF mellett, hogy megoszthassuk veletek. Valami nem egészen épeszű jómunkásemberek kitalálták, hogy amíg nem épül meg az út alatt lévő betonaknára a fedél, addig rádobnak egy raklapot, hátha elbír minden arra közlekedő járművet. Meg úgy egyáltalán, minek is megjelölni valahogy?

Tisztelt FKF Ügyelet!

Bp. II. Hűvösvölgyi út- Rezeda u. sarkon van egy mély beton akna, melyet egy ócska raklap takar. A raklap gyakorlatilag az út síkjában van.

Az akna a közforgalom elől elzáratlan területen fekszik, bármikor ráhajthat egy figyelmetlen bekanyarodó jármű. A raklapot bármikor elmozdíthatja egy tréfás járókelő. A következményeket nem jó elképzelni.

Csatolva fényképek.

Kérem, járjanak el és helyezzenek ki figyelmeztető jelzést lehetőleg már ma éjszaka, ill. a legsürgősebben szólítsák fel az útfelújítást végző céget a szabályos figyelmeztető jelzések ill. védőberendezések kihelyezésére.

Kérem szíves visszajelzésüket.

48 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó veszélyes útfelújítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petrodon 2009.08.27. 14:29:36

Na ez tényleg durva...

És hogy fényképeztél bele?
Csak nem elmozdítottad? :)

kéjenc 2009.08.27. 14:30:58

szinte biztos,hogy még ma belezuhan valaki

Nikorene 2009.08.27. 14:35:19

@Petrodon: jah... hát tréfás kedvében volt...

Tron65 2009.08.27. 14:49:30

Remélem a melót átvevő minőségi ellenőr autója majd betömi a lukat :)

tibcsi_san 2009.08.27. 15:01:06

gyönyörű...tiszta Albánia

HulyeReklamok 2009.08.27. 15:43:49

Nem is tudtam, hogy elkezdődött az 5-ös metró építése :)

SÜN 2009.08.27. 15:46:00

ezuton is uzenem a JOY-049 fekete terepjaronak hogy szopja ki a tarka faszt es ne probaljon meg legkozelebb leszoritani mert nagyon nekimegyek.

Dáwid 2009.08.27. 15:46:59

Ez egy nagyon rendes banda, még egy szutykos raklapot is rendesen besüllyesztik, szintbe. A többieknek még a rendes fedelet sem sikerül :P

Amúgy gratulálok... láttam pár ilyet én is, üdvözlet Abszurdisztánban... :S

Leeroy of SMV Design 2009.08.27. 16:01:42

Ráadásul egy (általában) 1 tonnára hitelesített ún. egyutas raklapról van szó.

backdoor · http://backdoor.puruttya.hu 2009.08.27. 16:07:25

Hihetetlen, ami itt folyik. Csak nehogy haláleset legyen belőle, mint például:
www.delmagyar.hu/szentes_hirek/halal_a_tisza-hidon/2109508/

Egu 2009.08.27. 16:17:37

Mi a bajotok? Ki van világítva, mint az állat.Nincs ezzel semmi probléma...:)))

usual man 2009.08.27. 16:22:00

na ilyet már láttam, mókás kis megoldás....
Egy ismerősöm hasonló akadt fel motorral (!) kb két éve..... neki nem volt annyira mókás

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.08.27. 16:23:02

Gyögyörű - autósnak bosszankodás, motorosnak egy végtag mínusz.
Ütném amíg mozog, aki így hagyta.

georg 48 2009.08.27. 16:23:25

Szerintem már rég elfoglalta egy hajléknélküli. Ne zavarjátok szegényt!

georg 48 2009.08.27. 16:39:56

Jaj! Ha már az aknafedélnél tartunk!
Azt mondja meg már valaki, miért van az, hogy nálunk nincsenek szintben az aknafedelek? A világon mindenhol szintben vannak, nálunk képtelenek megcsinálni. Átadnak egy felújitott utat, a fedelek már akkor nincsenek szintben.
Ezt soha nem értettem.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.27. 16:45:15

@georg 48: Szar technológiával csinálják az útfelújításokat. Viszont kellemes meglepetésként ért múltkor, hogy a Lágymányosi hídon Pest felé már nincs 20 méterenként olyan döccenős csatornafedelek, amit mindenáron ki kell kerülgetni. Azt utáltam a legjobban.

Mob. 2009.08.27. 16:50:14

@georg 48: Namost, ha demagóg akarnék lenni, azt mondanám, hogy azért van ez így, mert nálunk sokkal olcsóbban kénytelenek ezek az útépítős népek dolgozni, mint a világon másutt, és ezért ugyebár nincsen pénz a szakemberek megfizetésére. (Talán nincsenek is ilyen élőlények hazánkban) De nem leszek demagóg, úgyhogy azt válaszolom neked, hogy azért van ez az apró kellemetlenség az aknafedelekkel, mert hagyjuk. És nem akasszuk föl mindet. Egytől egyig.

Mob. 2009.08.27. 17:09:14

...bár azon még dolgoznom kell, hogy utána mit is csinálunk a sok lógó aknafedéllel...

georg 48 2009.08.27. 17:19:30

@-=Z=-:
én részemről megyek! Csak a hívó jelre várok!
Még valami. az nem elég, hogy nincsenek szintbe, de nem tudod még ki sem kerülni, mert valahogy olyan kibaszott érzékkel számították ki a nyomvonalat, hogy valamelyik kerék tuti belemegy.

NGabor 2009.08.27. 17:21:46

Most néztem a Margit-hídnál a vadiúj rakparti részen már kész egy réteg aszfalt. Az aknafedelek szépen egyfonalban vannak, csak a 5 centivel lejjebb, azaz az összes fedelet meg kell emelnia a végleges szint előtt. Ergó a fedelek körül ugyan úgy, mint edding ki fog körben töredezni.

schdl (törölt) 2009.08.27. 17:32:53

@SilentSound: van egy rossz hírem... én minden nap arra járok, és mára már azok sincsenek szintben, pedig pár napig tényleg jó volt :(

B! 2009.08.27. 17:36:24

A belső fotó valszeg úgy készült, hogy a lapok között belát az optika is meg a vaku is.

A csatornafedél szakszerű/pontos elhelyezésére meg van gép, csak ugye nem az árát kéne elhasználni, hanem a gép működtetésére felhasználni...

Secnir 2009.08.27. 18:17:12

@Yann Le Pentrec:
az egyutas raklapok nincsenek hitelesítve, azért hívják egyutasnak (egy utat bír ki, megpakoljuk, azt nehogy visszajöjjön). Viszont nem is EUR raklap (azok vannak egy tonnára hitelesítve www.raklapgyartas.hu/mav-eur_raklapok.php?m=1 ).

Leeroy of SMV Design 2009.08.27. 18:30:38

Nekem magyarázod? Raklapokkal foglalkozok 10 éve. :)

bodri81 2009.08.27. 18:42:50

Hasonlót már én is láttam. Kivilágítatlan útszakaszon útfelbontás két bójával előtte 5 méterrel. Persze se tábla, se semmi. Vagy ami nálam eddig vezet, M7-en elfelejtették kirakni az autópályakezelők a belső sáv felbontását jelző táblát, előttünk kamion (pont belső sávban előztünk egy mikrobuszt), egyszer csak bazi nagy fékezés a kamiontól, index kivergődött, akkor láttam én is, hogy kb. száz méter és bóják, mert újítják a belső sávot...no comment.

torzi 2009.08.27. 18:58:54

gyermekeim, könyörgöm!
az oké, hogy összepofoztatnám a szabóbakterrel azt is, aki így hagyta. de.
ki az az épelméjű, aki bármilyen kocsival vagy motorral ráhajt egy raklapra, ha mégoly szintben is van az úttal? nekem ennél fejletteb az életösztönöm.

viszont hamár itt vagyok. ugye ismeritek azt a jókora fém éket, amit teherautók használnak a kerék rögzítésére, kiegészítve vagy helyettesítve olykor a kéziféket. na mostanában elég sok ilyet találtam. múltkor m3 kivezető szakasz, nem sokkal az újpesti leág előtt, a középső sávban.
tegnap a hatos úton, ercsi előtt.
mindkét helyen olyan volt a forgalmi helyzet, hogy nem álltam meg lefocizni az útról. örültem, hogy kikerültem.
lehet ill. érdemes ezt valahol jelenteni? mert nem kicsit lehet koppanni rajta.

schdl (törölt) 2009.08.27. 19:17:19

Egyszer télen, éjszaka jöttem haza a 3as úton Gödöllőről Budapestre. Akkor építették a körforgalmakat. Semmi tábla, egyszercsak egy villogó bója az út közepén, terelés irányát mutató tábla nélkül (kivilágítatlan szakasz) Nem mentem gyorsan (max 70), volt időm mérlegelni, merről kerüljem. Szerencsére balról kerültem. Azért szerencsére, mert jobbra a még meg nem épített lehajtó lett volna, kb 1,5 méteres szintkülönbséggel árok. Szóval simán bahajtottam volna az árokba, és mivel mély volt, az útról senki nem látta volna a roncsot :D

sreetfighter 2009.08.27. 20:09:18

@B!: Erre szokták mondani: Ha halgattál volna bölcs maradtál volna.

schdl (törölt) 2009.08.27. 20:12:38

@sreetfighter: magadnak üzengetsz? Nem vagy te egy kicsit skizó? :D

sreetfighter 2009.08.27. 20:59:35

@schdl: Még mielött egy nagyokos kijavít!

laposmacska 2009.08.27. 21:59:41

@SilentSound: Nem a technológiával van baj, hanem hogy az alvállalkozó kiadja alvállalkozónak kevesebb pénzért, mint amit ö kap és ez ismétlődik többször. Aztán a lánc végén, mikor már alig van pénz a melóra a rabszolga szarért-húgyért megcsinálja, mindenki más meg jól jár.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.27. 22:14:51

@laposmacska: Ja, de az al-al-al-al-alvállalkozó rabszolgája szarért-hugyért szarul csinálja csak meg.

Dáwid 2009.08.27. 22:30:42

@georg 48:

Azért mert a szintbehozást raklap-vastagságra csinálják a kimélyítést, és nincs raklap vastagságú aknafedél. Amikor beleteszik a raklap helyére a fedelet akkor vagy kiáll, vagy beáll. Nem szóltak még nekik h nem raklapot kell szintbe tenni.

Marcellusca 2009.08.27. 22:45:48

@backdoor: Na, ez kamu!
Én pont abban az időben (és azóta többször is) jártam ott, és elmondhatom, hogy körbe volt kerítve a munkaterület. Az egész híd fele le van zárva, körbekerítve.
Úgyhogy az emberke egy lezárt munkaterületre tévedt be és úgy érte a baleset.

Ennyit a komoly, tényszerű magyar újságírásról.

csak john 2009.08.27. 22:48:56

Safety first!

Az eddigi ilyenből a kedvencem sok-sok évvel ezelőtt a Soroksári út felbontása az Illatos út és a Lágymányosi híd közötti szakaszon. A három befelé jövő sáv közül a középsőt (akkor még nem volt busz sáv) 5-10 méter hosszan felbontották nyolc, tíz helyen 2 méter mélyen. 70-es tábla kintmaradt, egyéb jelzés semmi, csak a lyukakat lécezték körbe. Mindezt késő ősszel, tél elején, kellemes esős időben. Az első napokban esténként több árokban is láttunk autókat. Az első héten kb tíz autót fogtak a csapdákkal. Lehet, hogy azt mondták a munkásoknak, hogy amit elkapnak, az az övék lehet mint trófea!

Don Blasius 2009.08.27. 23:26:32

@csak john:
Hú, arra emlékszem, bár szerintem tavasz volt az. DE többször is felvágták, mielőtt felújították rendesen. Én akkoriban inkább át is szoktam az Üllőire, az legalább járható volt...

csak john 2009.08.27. 23:44:02

@Don Blasius: Tavasz is lehetett. Az biztos, hogy sokat esett az eső és este 5-6 körül már sötét volt. Amikor jöttem a híd felé, akkor mindig néztem, hogy hány gödörben van már autó.

froton 2009.08.28. 09:03:31

@georg 48: Én még azt sem értem, hogy miért kell az összes közműt az út alatt vinni, ha valami gebasz van, akkor törhetik fel az egészet hosszában. Ezen felül, ha már kénytelenek az út alá tenni, legalább egy vonalba tegyék a fedeleket és az lehetőleg ne a keréknyomban legyen.

ganyager 2009.08.28. 09:54:46

Érdekes, aki ilyent lát az a rendörségen nem szol be??

Vagy őket is csak akkor izgatja a dolog, ha már valaki megségült??

Hmmm!

pastor 2009.08.28. 15:39:23

@ganyager: a rendőr mondta, hogy az FKF-nek szóljak, ő se tudna másnak szólni.

pastor 2009.08.28. 15:40:27

@Petrodon: nem mozdítottam el, a széle mellett befért a kezem a mobillal.

pastor 2009.08.28. 15:40:57

Azóta rátettek egy jelzőt, persze nem világítósat.

pastor 2009.08.28. 15:41:55

Az FKF 24 órás ügyfélszolgálat azt mondta, nem az ő felelősségük. Az emailt, amit küldtem nekik, még nem olvasták, nem is reagáltak rá.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása